Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Az OPNI-ban a hetero büszkeség napja?

2010.09.03. 10:32 | Proszektura | 343 komment

„Férjem egyébként egy tiszta szívű igazságharcos, aki ezért persze sok ellenséget is szerez magának és ezáltal nekem, én azonban akkor sem szeretném, ha langyossá válna, s mindenkivel csak a jó kapcsolatra törekedne, elvtelenül.”

Dúró Dóra a Jobbik nagyasszonya nyilatkozta ezt kedvenc orgánumuknak, a kuruc.info-nak az ő tisztaszívű igazságharcos kedveséről.

Szóval a Jobbik egyik vezetője nem szereti a langyosokat. Gondolom, a melegeket még kevésbé. Akárcsak a többi tisztaszívű társa.

Vona Gábor egy tévéműsorban egyenesen vissza is követelte a meleg szót, mondván: „Ha én azt mondom, hogy meleg reggelre ébredtem, azt nem akarom, hogy azt jelentse, felhúztam a redőnyt, és Terry Black mosolygott be az ablakon.”

 

Mindez onnan jutott eszembe, hogy holnap, szombaton kerül sor a nagy eseményre, a hetero büszkeség napjára. Tavaly még az akkori rendőri vezetés nem engedélyezte. Az új hatalom már igen.

Szóval holnap lesz a hetero hidegek büszkeségének napja. Ahol is a résztvevőknek az Országgyűléshez címzett petícióját a tervek szerint Dúró Dóra és Novák Előd veszik majd át. Mint a jelenlegi egyetlen képviselő-házaspár. (Lehet, hogy D.D. stílszerűen fürdőruhában fogadja a petíciót átnyújtó Koletár Csabát, a büszkeség napja ötletgazdáját?)

A petíció állítólag arra kéri majd a parlamentet, hogy a törvényt olyképpen módosítsa, miszerint a gyülekezési jogot ne lehessen korlátozás nélkül, a többség érzékenységét sértve gyakorolni. Amennyiben valamely kisebbségi csoport mégis ilyen rendezvényt szándékozna tartani, a jogalkalmazó olyan helyszínt jelölhetne ki, ahol kevésbé sérül a többség érzékenysége.

 

Ez egy nagyon jó elképzelés.

Szerintem például a Jobbik gyűlései rendszeresen sértik a többség érzékenységét. Javaslom ezért, hogy a meghozandó új törvény szellemében fogant önkorlátozás jegyében a mostani hetero büszkeségük napját sem Budapest szívében, az Andrássy úton a Hősök terétől az Erzsébet térig tartsák meg, hanem mondjuk például A Duna jegén (az ugyebár elég hideg), vagy ami még ennél is jobb ötletnek tűnik, a Hűvösvölgyben, a Lipót mezőn, az OPNI épületében. Jelenleg úgysem használják semmire sem. Ráadásul a Hűvösvölgy a nevében is klappol a demonstráció szellemiségével.

A rendőrségnek pedig ezúttal teljesen mindegy a helyszín, hiszen reálisan nem számíthat komolyabb ellentüntetésekre.

Mert ki a fenét is érdekel rajtuk kívül, hogy ezek az emberek büszkék e a heteroságukra?  A melegek biztosan nem fognak ezért ellenük tömegesen demonstrálni.

De, ha mégis sor kerülne ilyesmire, akkor hová álljanak a biszexek?

 

Egyébiránt pedig a demonstráció valamennyi résztvevőjének üzenem, ha büszke, büszke, biztosan van neki mire. Mint az egri kislánynak a nótában.

Dúró Dorának pedig nem árt tudnia, hogy ezekről az egri kislányokról az említett dalból az is megtudható, hogy mind csalfa.

Ha csalfa, csalfa, a lelke rajta.

 

Ja, és ha azt mondom, hideg reggelre ébredtem, nem szeretném, ha Novák Előd mosolyogna be az ablakomon.

A többit pedig majd odakint megbeszéljük

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr692268513

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT VONA GÁBOR - OLVASÓI; 18+ 2010.09.03. 13:06:13

OLVASÓI ROVATEgy neve elhallgatását kérő népszerű politikai blog (és lehet, hogy furcsa (vagy talán nem is az) nem baloldali) szerzője küldte az alábbi, ebből a cikkből kollázs technikával készített, (forrás) kiváló posztot. Köszönjük. A többi vendégko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hammer 2010.09.03. 16:08:26

@egyenlítő: Nem én írtam, azért van idézőjelben. Ez egy filozófiai tanulmányból vett idézet.

mivammáhe 2010.09.03. 16:09:26

Nem kell messzire menni, nálunk is be akarták vezetni a gender-féle nevelést az óvodákban.

hammer 2010.09.03. 16:09:35

@egyenlítő: Nem, azért van idézőjelben. Ez egy filozófiai tanulmány része.

Macska rúgja meg 2010.09.03. 16:11:02

Feőlem az összes homo, nem homo és összes, gyűlésre vágyó feltűnési viszketegségű futóbajnok senki összegyűlhet egy rakáson tetszés szerint valahol a Nagykunság kellős közepén és ott vonulhatnak tetszés szerint Karcag és Szentes között, akár meglátogatva a Hortobágyot is, csak takarodjanak ki a városból, ahol mindenkinek csak kárt okoznak, dugó, tömeg, stressz, fennakadás, termelés kiesés...

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:11:28

@mg007: akkor sorban visszafele.

1. semmi bajom a gardistakkal. ha csak az oltozkodesuket nezzuk, akkor egyes korlatolt emberekben kelthet megutkozest. ha a militarista szabalyok, vezenyszavak, stb. hozzakacsolodik, akkor valoszinuleg no az ellentabor. ha ezekre meg eroszakra, szegregaciora valo felbujtas is tevodik, akkor mar nekem se tetszik.

a melegparadezokkal sincs bajom, amig masok jogait nem sertik (a egyen sajat maga felallitott joizlese nem jog) szoval detto.

2. az utcan masokat serto ruhazatnal es vonaglasnal azokra gondolsz, amikor elottem miniben, topban, PAPUCSBAN, csoszog egy no, vagy amikor fehernemuben (atleta), vagy felmeztelenul, a mellbimbojat mutogatva, kapaszkodik egy borotvalt honalju ferfi, raadasul PAPUCSBAN?! es igen, vissza nokre a szoknyat, es tilos legyen nadragot hordaniuk. amugy a a strandokrol meg nem is beszeltem. ott mennyi devians van!!! vagy a szabadstrandokon, KOZTERULETEN. pfujjjj. bikini, tanga, penisz meretet sejtettni engedo furdonadrag, fedetlen testreszek?! skandallum.

3. latod milyen jo. igy jobban megismerhetted a rendezvenyt, es lathatod, hogy ez egy zart reszen tortenik, ahova ha bemegy az illeto, felhivjak a figyelmet, hogy mikkel talalkozhat. ha ezutan beviszi a gyereket, akkor ott valami problema van. ahogy a szervezok is emlitik san frasiscoban nem buncselekmeny a meztelenseg es Clinton ota tudjuk, hogy az oralis szex nem szex.:) na felre a trefaval, latod, meg ok is felhivjak a figyelmet erre, ami azert furcsa a kepeken a rendorok szemmellathatoan nem alkalmaznak a bunt elkovetokkel szemben semmilyen retorziot.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:12:36

@hammer: Ami nem is rugaszkodik el a valóságtól. És mielőtt még valaki beleköt: NEM arról van szó, hogy az összes meleget el kell törölni a föld színéről. Arról van szó, hogy a melegek kapcsolatát nem kell propagálni. Ha nem lenne melegfelvonulás, akkor ugyanúgy együtt élhetnének azok, akik melegek, senki sem erőszakolna rájuk feleséget, meg gyereket sem. Egyszerűen annyi, hogy nem kell belőle követendő példát gyártani. Ha azt mondjátok, hogy ezt nem lehet eltanulni, hanem genetikusan működik (mondjuk, ebben nem vagyok biztos teljesen), akkor felesleges is propagálni, aki meleg, úgyis meleg lesz. És élhet békében.

mivammáhe 2010.09.03. 16:12:45

@Pogessor: igen, ez igaz, de ha már a buzik is vonulhatnak- akkor a normális emberek miért nem?
Eszükbe sem jutna, ha nem lenne mindig ez a nagy vircsaft...
hatás-ellenhatás (szerencsére még működik)

hammer 2010.09.03. 16:13:51

@alessandri: Beteg gondolatok? Negyven éve még a buzifelvonulást is annak tartották volna. Lám hova "fejlődtünk" ebben a "haladó" világban. De a "fejlődés" meg a "haladás" itt nem állhat meg, ugye:)
Betegség? Igen. 1974-ig a homoszexualitást a Nemzetközi Pszichiátriai Szövetség betegségnek tartotta. De a hisztérikus és acsarkodó homoszexuális propagandával elérték, hogy töröljék a betegségek közül. Sőt... Ma már szinte trendi.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.03. 16:14:41

@hammer:

Lejárt dolgok.

Hollandiában egy hapsi és két csaj hivatalosan házasodtak egybe és hallottam egy csajról ugyanott aki ha jól emlékszek a hírre, önmagát vette el hivatalosan. Mint tudjuk a szívnek nem lehet parancsolni.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:17:31

Gyakorlatilag már semmiféle szabályozás nincs a "társadalmi fejlődésben". Amit el tudsz magyarázni, hogy hasznos, az akkor hasznos is kell legyen. Értéksemlegesség, objektivitás, ugye. Az a baj, hogy ez akkor működne, ha az ember is objektív lenne. Mellesleg, ha egy társadalom értéksemleges, akkor minek értékek? Legyen csak az, amit jónak tartok. Ha el tudom magyarázni, miért jó, akkor jó. Ez nem abszurd?
Nem, ez liberalizmus.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:18:49

@hammer: na na. a szodomia akarhogy is nezed eroszak, mert az allat nem hinnem, hogy belemegy. ezzel az erovel irhattad volna a mentalisan visszmaradott, esetleg a komaban fekvo emberallattal torteno EGYOLDALU szexualis kontaktust. kb hasonlo. ki tudja, tan meg elvezi is. tan nem. amig nem bizonyosodtal meg ellenkezojerol, addig biza eroszak.

szoval fejtegetesed okafogyott, hisz ha egy meleg megeroszakol egy masik meleget, akkor az buncselemeny. ez valoszinuleg a kesobbiekben is megmarad. az eroszak az eroszak.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:19:01

Írtam valamit, és nem tette be. Na, szép.

alessandri 2010.09.03. 16:19:01

@Toyotomi Hideyoshi: de igen, megindokoltam: "a homoszexualitás az homoszexualitás". Nem állatokkal való közösülés, nem necrofilia, nem pedofilia és így tovább. Tudod ez olyan mint a Rorschach-test. Aki a homoszexualitástól egyetlen rövid kötéssel az állatokkal és elsőfokú rokonokkal való közösülésre asszociál az sok mindenre képes.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:20:05

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Még mindig ott van a családon belüli nemi kapcsolat kérdése. Ott is vannak legalizációs törekvések, és bizony, pont azokkal az érvekkel, amiket hammer említ.

hammer 2010.09.03. 16:20:58

@A Nép - Te vagy!: Hát ezért tartottam mindig nagyra a holland liberalizmust:)

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:21:19

@alessandri: Látom, nem értetted meg az idézetet, amit hammer betett. Arra nem írtál indoklást, amit írtál, az pedig nem volt az.

mivammáhe 2010.09.03. 16:21:42

@alessandri: ez is beteg dolog, az is...

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:21:52

@hammer: a noi orgazmust is betegsegnek tartottak. egyesek meg a letet is megkerdojeleztek. masok meg, mint psziches zavarok orvoslasara hasznaltak a csiklo izgatasat.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:23:30

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Igen, egyesek pedig a vér lecsapolásával és a koponya lyuggatásával próbáltak gyógyítani hosszú időn keresztül. Ne keverjünk ide mást, ez az orvostudomány része, nem pedig a szexualitásé.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:25:39

@Toyotomi Hideyoshi: hol itt a problema? unokatestvert el lehet venni. alapvetoen itt a degenerativ elvaltozasok miatt van a problema.

viszont ket felnottkoru csaladtag szexualis egyuttlete buntetendo? ez most reszemrol komoly kerdes, mert nem tudom, mik a torvenyi szabalyozasai a versegi alapon torteni hazassag, szex megaakadalyozasanak?

hammer 2010.09.03. 16:25:43

Na nézzük valamit a homoszexuális kapcsolatok "természetességéről":

<<A homoszexualitás deviáns, vagy ami ugyanaz, perverz, vagy ami ismét csak ugyanaz, aberrált volta (mindhárom kifejezés azt jelenti, hogy „a rendestől eltérő”) igazán akkor tűnik elő, ha belegondolunk abba, hogy homoszexuális kapcsolat tulajdonképpen nincs is. Mert határozottan ki kell jelentenünk, hogy homoszexuális kapcsolat tulajdonképpen nincs! Kizárólag heteroszexuális kapcsolat van. Hogy heteroszexuális kapcsolat minden nemi viszony prototípusa, azt éppen a homoszexuális kapcsolat mutatja: itt ugyanis – legalábbis az igazi homoszexuális kapcsolatban – az egyik fél mindig kénytelen felvenni a női szerepet, míg a másik a férfi szerepet, s egyúttal a nemi dominanciák is megjelennek: a férfi avagy a férfit játszó nő a domináns, míg a nő avagy a nőt játszó férfi a passzív. Ilyen módon a homoszexuálisok mindig kénytelenek úgy csinálni, mintha heteroszexuálisok lennének – ugyanis minden nemi kapcsolat és vonzás alapja a nemi sarkítottság, ami viszont szükségképpen a férfias és nőies jelleg feszültségében fejeződik ki. Ez egyúttal arra is rávilágít, hogy a homoszexuális kapcsolat nem mint homoszexuális abnormális, hanem mint heteroszexuális! Ezek szerint a heteroszexuális kapcsolatnak két fajtája van: a normális heteroszexuális kapcsolat és az abnormális heteroszexuális kapcsolat. A normális heteroszexuális kapcsolat a férfias férfi és a nőies nő, míg az abnormális a férfias férfi és a nőies férfi, illetve a nőies nő és a férfias nő között jön létre. >>

alessandri 2010.09.03. 16:26:34

@hammer: A Nemzetközi Pszichiatria Szövetség ennél súlyosabb bűnöket is elkövetett (elektrosokk, szellemileg sérült emberek kasztrálása, stb). Bármilyen konextusban referenciaként jegyezni bűnös tájékozatlanság.

Martian (törölt) 2010.09.03. 16:27:13

Genetika: vannak korrelációk bizonyos hajlamokra, de determinációnak semmiképpen nem nevezném.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:27:26

@Toyotomi Hideyoshi: az orvostudomany resze volt vibrator is. gondoltam ezert egy idevago es helyenvalo pelda.

hammer 2010.09.03. 16:27:28

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": És ha már valami nem büntetendő feltétlenül az akkor attól azonnal helyes? Egészséges? Normális?

alessandri 2010.09.03. 16:29:20

@Toyotomi Hideyoshi: szerencse, hogy te mindent értesz. Ez persze tautologia és szubjektív idealizmus is egyszerre.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:30:53

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Büntetendő, mert vérfertőzés. Persze, ha mondjuk úgy csinálod, hogy nem tudod, hogy az illető rokonod (testvér, anya, apa, etc.), akkor nyilván nem.
Ha ezt engedélyezzük, akkor szerintem ezzel az lenne a baj, hogy teljesen megkeverjük a szexualitás definícióját. Ha nem is úgy gondoljuk ma már, hogy a szex a házasságban, gyermeknemzés céljából történő tevékenység, hanem egy párkapcsolat megkjoronázása (szerintem legalábbis annak kell lennie), akkor is érthetetlen. Lehet, vaskalapos vagyok, de szerintem nem kéne annak teret adni, hogy mindenki szexeljen mindenkivel. Persze, sokan szexelnek alkalmi célból, nylván, de nem kéne propagálni a promiszkuitást. Utoljára ez az ősembernél volt menő.
Aki szerint vaskalaposság az, hogy a szex egy érzelmi kapcsolat része (mivel nem csak testi vonatkozásai vannak, ettől (is) vagyunk emberek), az bíráljon nyugodtan, de érvekkel.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:32:11

@hammer: ez a buji ferenc nem talalkozott meg a dominancia problematikajaval? vannak torzsek, ahol az asszony az ur es a ferfi aki otthon marad es babazik. na akkor most ok is melegek? nyilvan buji szerint deviansak, viszont az egesz kozosseg ugy csinalja, tehat szamokra norma, ergo nem deviansak. :)
amugy meg a dominans felre rahuzni, hogy akkor most o csak a ferfi lehet, netto hulyeseg.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:32:57

@hammer: Ebben viszont nagy igazság van! A homoszexuális kapcsolat alapja valóban a heteroszexuális kapcsolat, gyakorlatilag végig ehhez próbálja magát hasonlítani.

Goompah 2010.09.03. 16:33:23

@skye: "Ha kiofrdul a beled, az a te magánügyed."

Mondtam mást?

"Ha két boldog ember látványától undorodsz, akkor nyomás a pszichológushoz."

Nem, két csókolózó férfi látványától undorodom. Ha neked ez nem tetszik, akkor menj te pszichiáterhez.

"Ez nem hivatkozási és jogalap semmire. Nem kötelező nézni semmit sem. Bírom, mikor azt hiszitek, hogy az ízlésetek bármire is jogalap."

Hol írtam, hogy bármire jogalap, te kis demagóg?

"Amíg undorít,. addiog a te problmád, senkit sem érdekel, hogy téged mi undorít."

Amint engem sem érdekel, milyen pszichoterápiát javasolsz.

"DE ha úgy gondolod, hogy ez feljogosít arra, hogy megszabd mikor mit csináljon két felnőtt ember, akkor komoly gondok vannak."

Bizony, van közöm ahhoz, mit csinál két felnőtt ember nyilvánosan, közterületen.

"Majd rájössz, hogy amíg ilyen semmiségekkel provokálható vagy, addig megérdemled, hogy provokáljanak"

Egyelőre úgy néz ki, téged provokált a kommentem, ami, valljuk meg, szintén csak semmiség, magánvélemény. Csak a saját életedet nehezíted, ha ilyen apróságok is provokálnak.

A gondolkodásmódodat követve a melegek is megérdemlik, hogy provokálják őket, mert ők provokálnak másokat. Én ezzel nem értek egyet, de lásd be, a gondolatmenetedből ez IS következik.

"Ha a heteróknak nem lenne fejlövésük a maskara meg a ruha, biztosan nem vonulnának így fel."

Engem nem érdekel, miért vonulnak fel a melegek, semmi közöm hozzá, joguk van felvonulni, ezért tolerálom a felvonulásukat úgy, ahogy csinálják. Ha maskarával, akkor úgy, engem nem zavar és nem is háborít fel. Nekem nincs semmi gondom a melegekkel. De ahogy olvaslak, nagyon úgy tűnik, neked van gondod a heterókkal.

"Amíg egy emberből csak a kinézetét látod és nem gondolkodsz el azon, hogy vajon mi van emögött, addig megérdemled, hogy az arcodba kapd."

Ugye az sem zavar, amikor a büdös, mocskos hajléktalan az arcodba nyomul? Pedig lehet, neki is gazdag a lelkivilága, ezért ne fintorogj rá, hanem örülj vele együtt.

"Miért nem lehet velük örülni, bulizni, mint New Yorkban például? Ez is egy hozzáállás lenne."

Persze, hogy lehet. De nem kötelező, ugye megérted?

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:33:53

@hammer: legalabbis megtette az elso lepest a normaba/hoz valo igazodashoz.

Goompah 2010.09.03. 16:35:23

@hammer: Aki ezt a baromságot írta, az látott már élő homoszexuálist?

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:36:13

@mivammáhe: valoban. azok a kellemes vegyi folyamatok, amik elindulnak igazan nyugtato hatasuak. :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 16:38:59

@egyenlítő: "alálsz a Szentírásban egyetlen utalást a halottak maradványainak körbehordozására? "

Ez szamárság volt. Nem a Biblia a keresztény hívők egyetlen hivatalos szakkönyve. Az imakönyvről is nyilván hallottál már, valamint a sok egyéb között a liturgia szabályait is tárgyaló egyházvezetőkről és zsinatokról, effélékről. Az egyház egy hosszú történelmű, hatalmas szervezet, és ha valami szabály a IV. században került bele az előírásaikba vagy hagyományaikba, az nekem elég régi dolog.

@Goompah: ez mellément, ugyanis én a barrikád jó oldalán állok. Én visszataszítónak tartom a buzis férfiakat és az egymás tapogató férfiakat. Ehhez ugyanis nekem is megvan a jogom. Viszont nem bántom őket, mert nekik is megvan a joguk a személyes nyugalmukhoz. Viszont az én véleményem szerint rendszeresen haragot, akár erőszakot is provokálnak, számomra nem világos céllal. Mintha szeretnék, hogy utálják, megdobálják, megverjék őket. Pedig én nem látom, hogy azzal miféle olyan szánalmat tudnának ébreszteni, amely rajtuk segítene.

A heterófelvonulás egy természetes következménye annak, hogy mostanában a homók felvonultak, sokszor, erkölcsöt sértően is, és mindenki azt magyarázta, hogy ehhez jogukvan, és mindenki más fogja be a száját. Békés véleménynyilvánítást vártak, itt a békés véleménynyilvánítás, ennél békésebb mi sem lehetne. Most már ez legyen jó, és egy darabig a buzik ne hangoskodjanak. Több haszna lenne a maguk számára.

hammer 2010.09.03. 16:40:00

@alessandri: A bűnös tájékozatlanság az a homoszexualitás normálisnak hazudása. Ha te homoszexuális vagy, akkor őszintén sajnállak, de sajnos már nehezen tudnád szakember segítségét kérni, éppen az említett '74-es kierőltetett változtatás miatt. Szerencsére egyre több un. Exodus, ex-gay mozgalom és tábor működik. Itt kérhetnek segítséget azok a szerencsétlenek, akik érzik magukban a hajlamot, de semmiképpen sem szeretnének homokosok lenni, vagy azok a homokosok akik vissza szeretnék kapni normális heteroszexuális életüket. Évente sok ezer emberen segítenek, akik így normális életet élhetnek, családot alapíthatnak. Nem a hisztérikus seggriszálás és a politikai célú coming out az egyetlen lehetőség.
Már rég megdőlt a "genetikai determináltság" olcsó és kényelmes elmélete és minden komoly szakember tudja, hogy a homoszexualitás leginkább gyermekkori pszichés trauma következménye. De hát ebből ma már nem lehet sikeres filmet forgatni. Régebben még igen. Ajánlom megnézni Tímár Péter, Mielőtt befejezi röptét a denevér című, 1989-es filmjét.

mg007 2010.09.03. 16:41:32

@alessandri: "A Nemzetközi Pszichiatria Szövetség ennél súlyosabb bűnöket is elkövetett (elektrosokk, szellemileg sérült emberek kasztrálása, stb). Bármilyen konextusban referenciaként jegyezni bűnös tájékozatlanság."

De te csak osztasz másokat, még arra sem veszed a fáradtságot, hogy linkelj valamiféle tanulmányokat, bizonyítékokat az állításaid alátámasztására. Így szerinted mennyire vagy hiteles?

alessandri 2010.09.03. 16:41:52

@hammer: Kinsey-t kellene olvasnod ha már buzi-szakértőnek tartod magad. Talán kevesebb butaságot vetnél papírra.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:42:11

@Toyotomi Hideyoshi: mar bocs, de szerintem ez igy nem igaz. a heteroszexualis kapcsolat meg akkor az anya-fiu, apa-lanya kapcsolatot probalja lemasolni szexualis beutesekkel? egyszeruen az emberi kapcsolat a kulcsszo. partnerek, akik sok-sok dolog altal – mint neveltetes, szocialis kornyezet, tarsadalmi normak, tanultsag, stb – hatarozzak meg egymast es magukat egy kapcsolatban. ja a listanak a resze a szexualis preferenciak is, de csak a resze es nem meghatarozo elem. (na a meghatarozottsagrol lehetne vitatkozni)

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 16:49:20

@Androsz: a heterofelvonulas inkabb a magyar, mindig jobban tudok a masiknal mindent es ezt hangoztatom is (roviden: okoskodo nep vagyunk) mentalitasnak koszonheto.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:49:30

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Amit mondasz, az viszont bizonyítja, hogy a homoszexuális kapcsolat nem egyenlő a heteroszexuálissal, nem egyenrangúak.
Nézd, nekem nem bajom, hogy létezik. Mindig is létezett. Legyen. De azt senki ne próbálja elhitetni, hogy ez teljes értékű kapcsolat, mert nem az.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 16:50:04

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": A törzsek, ahol a női dominancia uralkodik, nem Magyarországon élnek, ne még csak nem is ezen a kontitensen. A világnak nem kell egyformának lennie, a globális elvek hirdetői elmebetegek. Ezen a területen, ebben a közösségben nincs hagymánya a matriarchátusnak, a gyerekek nem annak szellemében lesik el a viselkedésmintákat, nem olyan meséket hallanak, nem arról szólnak a regények és filmek, hanem több-kevesebb férfi dominanciát tartalmazó heteroszexuális kapcsolatokra alapuló társadalom az alapminta. Itt a homók a deviancia. Azért deviancia, mert az egyértelműen heteró alapokra épülő társadalom természetes módon így irányító lélektani hatásai és nevelése ellenére is homoszexuális lett az illető. Deviál a normához képest. A norma a túlnyomó többség normája. Akinek ez nem tetszik, az keresse meg a megoldást a viszonylagos beilleszkedésre. Be tud illeszkedni egy albínó is, egy süket is, és nem követeli annak elismerését, hogy a süketség normális állapot. Nem normális, de elfogadható neki is, nekünk is.

Ha a homoszexualitás majd norma lesz, akkor a heterók lesznek a deviánsak, rendben. De egy ilyen alapvető, szinte minden emberi elvnél alapvetőbb berendezkedést hangoskodással megváltoztatni nem lehet, és sehogy sem lehetne pár év alatt. A buzik deviánsak, és azt el lehet érni, hogy ne közösítsük ki őket, csakhogy azt már elérték. Többet nem remélhetnek. Viszont most már az újbóli kiközösítésük felé dolgoznak.

mg007 2010.09.03. 16:51:10

Na majd kiváncsi leszek mi lesz Tarlós kormányzása alatt a buzimenetek sorsa.

nem nemsiker_s 2010.09.03. 16:51:24

Az én érzékenységem soha nem sértette a jobbik, a melegek viszont igen.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:51:42

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Másrészt, ami mondtál fordítva igaz. Nem a nemi kapcsolatok másolják le a szülő-gyermek kapcsolatot, hanem a szülő-gyermek kapcsolatban bukkannak fel a szexualitás elemei, olvastál már Freudot?

HányÉves 2010.09.03. 16:51:53

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Vicces vagy. Te is tudod, mire gondoltam, de megjátszod az értetlent, hogy poénkodhass. Te dolgod. Nyilván azt tartom undorítónak, hogy a TV-bemondónak kicsit bepúderezik az arcát itt-ott. Nyilván, persze. És még véletlenül sem, a rózsaszín latex papruhában nőnek öltöző férfiakat a kamionplatón. Ugye Te sem veszel észre egy halvány kis különbséget sem a kettő között, igaz? Röhejes, hogy ha valakinek nem tetszik valami, amit egy meleg csinál, akkor egyből homofóbsággal vádolják. Függetlenül attól, hogy nem a melegsége nem tetszik...
És képzeld, láttam képeket a Berlini melegfelvonulásról. Meg a Budapestiről is. Többet is. És ezek után mondtam azt, hogy az OLYAN felvonulást, amilyet Pesten tartani szoktak, jogosan vélhet sok ember undorítónak. És ami szerintem kifejezetten ronda ezeken a képeken, az nem a melegek jelenléte. Ami ronda, az akkor is ronda, ha meleg-hideg-néger-fehér-zsidó. Érted? Az ízlés és az ízléstelenség nem beállítottság, bőrszín, vallás vagy politika kérdése. Még ha olyan sokszor próbáljátok ráhúzni ezek közül valamelyiket. Szerintem a pesti melegfelvonulások általában hányingertkeltően ocsmányak. NEM AZÉRT, MERT MELEGEK VONULNAK FEL!!!

hammer 2010.09.03. 16:53:33

@Goompah: Gondolom látott szegény. Manapság nehéz elkerülni azt az "élményt". De te talán mivel, mivel ha láttál volna tudnád, hogy a homokos pároknál tényleg mindíg domináns, quasi férfi az egyik. Persze, hát szerintetek mindenki hülye aki nem a legutolsó trend szerinti, agymosott, ultraliberális hollywood-i, kb. 20 éves "történelmi" távlatú értékrend szerint tekint a világra. Na ide teszek még Buji mestertől egy idézetet, aztán búcsúzom. Lehet hörögni meg fasisztázni, de az tény, hogy a világot a csecsemők szuszogása viszi előre, nem pedig egy agresszív kisebbség hisztérikus rikácsolása.

<<A kidolgozás alatt álló új embertípus vallása a másság liberális kultusza, amely mindenféle érték értéktelenségét vallja és – ami még szimptomatikusabb – hirdeti. A televízió- és a rádióadók egyre burjánzó homoszexuális műsorai voltaképpen heteroszexuálisoknak szóló homoszexuális propagandaműsorok – olyan propagandaműsorok, amelyek csak ebben a relációban ismertek: homoszexuálisaknak szóló heteroszexuális propagandaműsorok ugyanis nincsenek. S hogy ez a propaganda már verbálisan is mennyire ellentmondásos, azt mi sem mutatja jobban, mint az, hogy éppen azok beszélnek tele szájjal a másság tiszteletéről, akik az ugyanolyan neműek felé vonzódnak, s miközben önmagukat eufemisztikusan „melegnek” nevezik és neveztetik, a normális szexuális beállítottságú embereket burkoltan „hidegnek” (vö. frigid) minősítik.>>

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 16:54:48

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": "a heterofelvonulas inkabb a magyar mentalitasnak koszonheto."

Rendben van, akkor ez a magyar mentalitás. Ez van, tessék elfogadni. Ha neked a mentalitással is baj van, akkor menjél Spanyolországba keresztet égetni, Marokkóba nőket tapogatni, Ghánába "fekázni". Nem fognak szeretni érte.

HányÉves 2010.09.03. 16:56:04

Egyébként meg, ha a melegek azt akarják megmutatni, hogy ők is ugyanolyan normális emberek, mint bárki (AMIVEL TELJESEN EGYETÉRTEK!), akkor nem értem, hogy a felvonuláson miért kell pont azt bizonyítani a kinézetükkel, hogy mennyire különböznek az általános normáktól? Ha azt akarják, hogy a suttyó homofób ne egy félmeztelen hímringyónak képzelje a melegeket, akkor miért öltöznek a felvonuláson direkt annak? Erre tud valaki válaszolni valamit? Azon kívül, hogy hülye intoleráns vagyok?

alessandri 2010.09.03. 16:56:22

@hammer: milyen egyszerű gondolat: nem vagy homofob? akkor buzi vagy. Így persze nem túl bonyolult az élet.
Ezek az átnevelő-táborok igazi zombi-képzők. Lobotomizált szerencsétleneket gyárt sorozatban. Akik később megnősülnek tönkretéve ráadásul egy nő életét is. Az ilyen "gyógyultakból" lesznek a WC-buzik, akik munka után lemennek az aluljárók toilettes-jeibe egy gyors numerára. Ötvenévesen persze rájön, hogy az egész élete hazugság volt és felköti magát.

Goompah 2010.09.03. 16:58:47

@Androsz: Bocsáss meg, akkor félreértettelek.

A melegfelvonulás simán polgárpukkasztás akar lenni, ami szerintem nem a legjobb módja annak, hogy a melegek növeljék az elfogadottságukat vagy csökkentsék az ellenük irányuló ellenszenvet. A maskarák, a seggüket riszáló férfiak látványa sem kimondottan rokonszenves, de joguk van ezt tenni, hát felőlem tegyék. Végül is nem tiltja törvény az ízléstelenséget.

Az érem másik oldala az, amit te is írsz, hogy ezzel nem biztos, hogy használnak maguknak. A provokáció ui. többnyire nem a békesség felé szokott vezetni.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 16:58:48

@iollari79: Éppen ezt mondtam én is :) Vonuljanak fel rendes ruhában, csendben.

hammer 2010.09.03. 16:59:39

@alessandri: Én nem minősítettelek, de te folyamatosan azt teszed, érvek nélkül. Hát akkor engedd meg, hogy szerintem meg te írsz óriási és főleg hazug butaságokat. Tehát buta, műveletlen és tájékozatlan vagy. Vitakultúrád nulla, érveid nincsenek, csak ostoba és pökhendi kinyilatkozásaid. Önteltséged átlátszó és tartalom nélküli, aktivitásod egyetlen célja a már mindenhol megbukott és rendkívül káros ultraliberális másságkultusz mantrázása. Csúsztatsz és hazudsz, és ami szomorú, tudod, hogy nincs igazad, és ártasz, mégis hazudsz.
Hát ennyit rólad, javasolom, hogy olvassál, művelődj és akkor talán nem írsz ennyi nyilvánvaló ostobaságot.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:01:47

@Androsz: ha jol veszem ki a szavaidbol, akkor a nok akik dolgozni jarnak deviansak?

hat nem nagyszeru a norma? folyamatosan valtozik es nem egy merev valami.

Tita nick 2010.09.03. 17:02:36

@kokavec: Magácska jutott eszembe. Magácska a legnagyobb............ :-)))))))

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:06:10

@iollari79: koszi, tudom.:) persze, hogy kiforgatom. de akkor engedelmeddel, hogy koherensebb peldaval eljek idemasolom, amit masnak mondtam:
"az utcan masokat serto ruhazatnal es vonaglasnal azokra gondolsz, amikor elottem miniben, topban, PAPUCSBAN, csoszog egy no, vagy amikor fehernemuben (atleta), vagy felmeztelenul, a mellbimbojat mutogatva, kapaszkodik egy borotvalt honalju ferfi, raadasul PAPUCSBAN?! es igen, vissza nokre a szoknyat, es tilos legyen nadragot hordaniuk. amugy a a strandokrol meg nem is beszeltem. ott mennyi devians van!!! vagy a szabadstrandokon, KOZTERULETEN. pfujjjj. bikini, tanga, penisz meretet sejtettni engedo furdonadrag, fedetlen testreszek?! skandallum."

amugy amit a vegen irsz, az meg tiszta sor. ez egyertelmu beszed. nincs is vele gondom.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:07:48

@Androsz: mondtam en, hogy bajom van? en is okoskodo vagyok.:)

alessandri 2010.09.03. 17:10:49

@hammer: Látom sikerült valódi érzelmeket kiváltanom belőled,(ezt nem hittem volna) így lehet, hogy nem vagy menthetetlen. Ennek örülök. Lehet, hogy egyszer szégyelni fogod mindazt amit feljebb írtál. Én nem gyűlöllek.

Goompah 2010.09.03. 17:12:37

@hammer: Ismerek néhány homoszexuálist (vagyis akikről tudom, hogy azok), de párt csak egyet. Náluk nem tapasztaltam ilyen férfi-női szerepmegosztást, bár az is igaz, hogy nem nagyon vájkáltam a szexuális életükben. Annyit tudok csak, hogy egy-egy együttlét során felváltva játsszák a fiú- és lányszerepet, ami nem téged támaszt alá. De nem tudhatom, mennyire általános ez a homó párok között.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:15:20

@iollari79: "en lattam anno azon a Paraden am melluket mutogato, tangaban vonaglo noket. mondtam is a korulottem alloknak, hogy biza lassak, minden no kurva. na azt most mar gyilkoltak is rajta Nemetorszagban. milyen mar, hogy csak ugy agyontapossak egymast?! hat meberek ezek? meg jo, hogy nalunk betiltottak, mert meg itt is megoltek volna egy csomo embert."

mg007 2010.09.03. 17:16:42

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.":
"a strandokrol meg nem is beszeltem." Hát kár is volt. Nagykabátban nehéz úszni, vagy napozni. A tópartokon, strandokon a fürdőruha célszerű viselet, tehát ők nem deviánsak.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:19:44

@Toyotomi Hideyoshi:

en is ezt mondom minden evben Mohacson a Busojarsanal.

miert nem lehet konszolidalt kis kosztumokben oltoztetett dekorativ noknek, oltonyos, nyakkendos feriaknak vegiggvinni a foutcan a maszkokat, es egyebb kellekekeket?

altalaban nem ertik a kerdesemet. pedig mondom, hogy ez mar nem a norma resze, es a megemlekezes, es bla-bla, de mindig ott hagynak es csak legyintenek ram.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 17:21:25

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": "a nok akik dolgozni jarnak deviansak?"

Nem, ma már nem. A norma ugyanis tényleg változik, ezt én sem tagadtam. Amikor a nők dolgozni kezdtek, akkor az valóban felzúdulást eredményezett. A szüfrazsettek és a női jogokért harcoló nők egyéb csoportjai és mozgalmai erőszakosak voltak, és meg is kapták az ellenállást a norma oldaláról. Lassan - érted, LASSAN - elfogadta az új elveket a norma. Csak azt is fel kellene végre fogni, hogy az a tény, hogy a nő dolgozik-e vagy nem dolgozik, nem kezd ki sok évezredes alapfogalmakat. A nők régen is dolgoztak, mindig is dolgoztak, csak nem munkahelyeken, hanem otthon, vagy a közösség (falu) női szekciójában. Ehhez képes a női munkavállaló nem jelent drasztikus változást.

A szexuális tagozódás és az ehhez társuló nemi szerepelkülönülés már az állatvilágban is az élet alapvető része, számos ösztön és biológiai funkció adja hozzá az alapot. A nemi szerep nem egyszerűen ízlés dolga. A nemi szerep a közösségben elfoglalt hely egyik fő kulcsa is. A férfi teste férfinak látszik, ezért a nők ösztönszerűen nem fogadnák maguk közé, nem beszélve a férfiösztön bemutatkozásának számos jeleiről, mint eshetőségről, ugye. A férfiak pedig férfiasak akarnak lenni, férfias viselkedésű hősök és az erős, teherbíró, fájdalmat nem ismerő, harcra is kész hímek összképe vési be a viselkedésmintáikat kb. 4 hónapos koruktól kezdve. Egy férfiatlan férfi, pláne egy férfi iránt szexuális vonzalom jelét mutató férfi nem passzol a maszkulin csoportszellembe. Ez megváltoztatni hangoskodással nem lesz egyszerű, de főleg nem rövid menet. Most szerintem ideje lenne kissé visszavenni, hadd eméssze meg a társadalom az eddigi eredmények hatását. Értelmes ember taktikusan cselekszik a saját érdekében. Lássuk.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 17:22:40

@Goompah: "Bocsáss meg, akkor félreértettelek."

:-)))) Harag nincs, nem is lenne okom rá.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:23:24

@mg007: "na de milyen mar? ha uszni akar menjen uszodaba. ha napozni, vannak elkeritett csak noknek es csak fefiaknak felallitott reszek, vagy szolarium. ha meg mindenaron szabadstrandon, vagy toparton (kozteruleten), akkor meg igenis vegye fel a hosszuujju, kezet labat eltakaro, szemermet megovo uszodresszet.

meg hogy a fel picsajat ott riszalja az orromba, mikozben ennem nyugodtan a csoveskukoricamat? hat a hallotak mar ilyet?"

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 17:24:23

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Azzal, hogy kiforgatsz dolgokat, szerintem még nem jutsz közelebb az igazsághoz. A busójárás egy népszokás, ami egy közösség összetartozását őrzi meg. Értéket képvisel. Ahogy a magyar népviselet, a népzene, az építészet. Valamit megteremt, valamit megmutat abból, milyen sokszínű a világ, milyen sokszínű alkotások vannak benne.
A meleg felvonulás mire vonatkozik? Arra, hogy egyesek másképp szexelnek, mert más nemhez vonzódnak. Ez milyen értéket mutat meg?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 17:26:38

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": "Mohacson a Busojarsanal. ... miert nem lehet konszolidalt ..."

Ugyanaz a visszatérő kérdés. A busójárás nem sérti a közízlést. A homoszexualitás látható megnyilvánulásai igen. Aki békességet akar, annak igazodnia kell. Ez a világtörténelem összes közösségébe így volt. Ha a békesség nem jó, hanem harc kell, akkor viszont a kihívó vagy győzött, vagy elpusztult. Szerintetek a homokosok most győzni fognak?

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 17:28:11

Felesleges neked érveket mondani, egyszerűen mindent kiforgatsz, hülyeségeket beszélsz. Hogy jön a busójárás a melegfelvonuláshoz? Hasonlíthatod a dolgokat mindenhez, látom, ez a módszered, de attól még tény marad, hogy a homoszexualitás kisebbség és SOHA nem lesz egyenrangú a NORMÁLIS szexuális kapcsolatokkal, hanem kisebbségben marad, és nem képes értéket létrehozni.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:28:53

@Androsz: te hol szocializalodtal? ez nem szemelyeskedes, de ezek a maszkulin behatasok. hirtelen a thebai szent csapat ugrott be. :) (bocs, de ezt a csipkelodest nem hagyhattam ki.) :)

amugy valoban ajanlom Kinsey konyveit. errol tok jol el lehetne beszelgetni, de most mar tenyleg be kell fejeznem a melomat. :(

mg007 2010.09.03. 17:34:45

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Dehát a tóparton ugyanúgy vannak, melegek és heterok is, pőrén.Bizony-bizony, úgy látom itt homofóbiával állunk szemben. Szégyelld magad!

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:35:01

@Androsz: "mar hogy a fenebe ne sertene? en vegan vagyok, es borzasztoan sertonek tartom megnyuzott allatok borebe bujt emberek ugrabugralasat (na jo ezt inkabb undoritonak tartom es teljesen feleslegesnek, de ez mas teszta, hagyjuk is), illetve a zajszintjuket mar nem is emlitem. ezenfelul ijesztegetnek. multkor majdnem meg is vertem az egyiket, aki oda jott egy kereplovel, azt kerepelt bel a fulembe. szoval mivel a koz resze vagyok, es van egy tarsasagunk is, 3 taggal, ami mar a jog szemeben is csoport, igy amikor kiallunk, akkor meltan kepviseljuk a KOZT. szoktunk is huhogni, meg ordibalni, de mindig azt hiszik, hogy a felvonulas resze vagyunk."

alessandri 2010.09.03. 17:36:50

Az a tény (mert tény, remélem ezt senki nem vitatja), hogy a homoszexualitás az állatvilágban és az ősközösségi fokú társadalmakban is jelen van nem zavar senkit? A legújabb kutatások szerint fontos szerepe van a hímek közti agresszió csökkentésben. Ezért is van hogy sokadik fiúgyermekekben előfordulásának esélye exponenciálisan nő. Szerepe az lehetett, hogy mivel a női halandóság a szülési komplikációk miatt magas volt a nagycsaládokban homoszexuális fiú születésével megszűnt a többi férfival a nő megszerzéséért folytatott rivalizálas, ugyanakkor megmaradt a családban a harcos, a férfierő.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:37:22

@mg007: na latod. kibujt a szogem a zsakbol. a vegen meg kiderul, hogy az osszes embert utalom a 21. szazadban, aki nem a 18. sz-i francia etikett konyvem szerint el?

kokavec 2010.09.03. 17:38:57

@Tita nick:
Hja kérem, hogy ki mire izgul, az változó...

Elmegy a jobbikos a pszichiáterhez, aki tintapacákat mutat neki.

- erről mi jut eszébe?

- nagy Magyarország

- és erről?

- csonka Magyarország

- na és ez?

- az elcsatolt erdélyi területek

- Mondja, magának mindenről Trianon jut az eszébe?

- hát maga az aki folyton pinákat mutat!

alessandri 2010.09.03. 17:39:33

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": szabadharcos barátom ölellek (persze csak úgy féfiasan, ne félj). Jó munkát!

mg007 2010.09.03. 17:40:27

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Ó, te vegán vagy?! Ez sokmindent megmagyaráz. Mellesleg mi bajod a gombákkal?

mg007 2010.09.03. 17:43:21

@kokavec: A "vicced" utolsó sorát nem kellett volna átírni?

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:45:28

@Toyotomi Hideyoshi: ja. mar hogyne kepviselne erteket?

mi koze az erteknek a szexualitashoz?

hogyan fugg ossze a szexualis beallitodas es az ertek kepviselete? lsd. thebai szent csapat. baromira elit macso faszakatonak voltak. erteket kepviseltek es a mai napig elismeroen beszelnek roluk.

ez mar egy ellenpont az allitasodra.

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:46:57

@alessandri: szigoruan 3 paskolassal egymas hatan, hogy ugy dongjon?

koszonom. :)

GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google." 2010.09.03. 17:48:11

@mg007: mi bajom lenne a gombakkal? ne menjunk OFFba, mert sokat lehetne rola beszelni.

viszont en tenyleg megyek, pedig kellemes pentek delutanom volt itt.

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 17:52:45

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Nem ellenpont, mert bennük sem a szexuális hovatartozás az érték. Az, hogy valaki kikhez vonzódik, nem érték, hanem magánügy.

mg007 2010.09.03. 17:53:54

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Az volt a célunk, hogy jól érezd magad. :)

Szevasz

Toyotomi Hideyoshi 2010.09.03. 17:54:17

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": Nem az akart lenni. És ha figyeltél, leírtam azt, hogy alkotás. Az alkotások jelentik az értéket. A maradandó értéket. A nemi hovatartozás nem az, a sokác kultúra, amiből a busójárás ered, az pedig igen.
Ezért nincs helye a kettő közötti hasonlítgatásnak.

roxxtar 2010.09.03. 18:06:00

@alessandri: Ez azért van mert amit leírsz nem igaz. Külföldön KURVÁRA NEM ILYEN a meleg felvonulás..

Goompah 2010.09.03. 18:12:58

@alessandri:

"Ezért is van hogy sokadik fiúgyermekekben előfordulásának esélye exponenciálisan nő."

Ahogy minden születési rendellenesség valószínűsége durván nő a sokadik gyereknél, hiszen a petesejtek a nő születésekor már megvannak, az élete során nem keletkeznek újak. Tehát minél idősebben szül valaki, annál több idő állt rendelkezésre a petesejt genetikai sérülésére.

A hozzáfűzött magyarázat meg inkább csak feltevés, béna igyekezet a homoszexualitás "hasznosságának" igazolására.

" homoszexuális fiú születésével megszűnt a többi férfival a nő megszerzéséért folytatott rivalizálas, ugyanakkor megmaradt a családban a harcos, a férfierő."

Ezt kifejtenéd bővebben?

roxxtar 2010.09.03. 18:23:07

Ja és létszives kedves liberális zsidó "magyarok" (köhöm), azért mert köztetek, zsidók között, kurvasok búza van attól még ne próbáljatok minket, normális embereket, meggyőzni arról, hogy a ti, belterjes korcsosulásotok okán fakadó homoszexuális "faj"(ha ha)társaitok normális dolgot tesznek amikor egy másik, velük azonos nemü embereket basznak seggbe..

és igen, legyek náci/xenofób/paraszt/hülye/beteg/stb.. leszarom..

Goompah 2010.09.03. 18:30:07

@roxxtar: Azt te tudod, mi vagy, de kötve hiszem, hogy a zsidók között több lenne a homó, mint más népekben.

Na de mindegy, fő az, hogy végre sikerült belekeverned a képbe a zsidókat is. :( Azt hittem, már végleg kimarad.

kokavec 2010.09.03. 18:30:58

@roxxtar: a homoszexualitás nem függ nemzeti, faji hovatartozástól. Mint ahogyan egyébként (téged olvasva) a szellemi fogyatékosság sem.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 18:34:20

@GoVegan - "A hulyeseg szemelyre szabhato. Google.": "te hol szocializalodtal? ez nem szemelyeskedes, de ezek a maszkulin behatasok."

Winnetou, Robin Hood, Ivanhoe, McLane parancsnok, és későbbi reinkarnációik. Férfiak. A férfi maszkulin, a nő feminin. A megjelenése a közízlés szerint a vonzó női jegyeket érvényesíti, a viselkedése lágyabb, az ízlése nőiesebb, ilyesmi. A nőre is vannak minták, a lányok azt figyelik. Tudod, ez annyira egyszerű. A kisfiú azt veszi észre, hogy a papának szintén van fütyije, a mamának nincs. Erre a gyerek nagyon felfigyel. A mamának puncija van, a huginak szintén, tehát ők a másik csoport, a lányok, mi pedig a fiúk vagyunk. Kettévált benne a világ, és onnantól minden sínen van. Ez így működik.

Ha valaki kénytelen a G.I.Jane-en és a többi erőszakos, verekedős, férfiakat megszégyeníteni próbáló figurákon szocializálódik, az egyelőre, az egészséges ösztönök viszonylagos erejének hála, kisebbségben van. Ami a társadalom szempontjából egyelőre előny, mert az összes hagyományunk erre épül, a tévesen szocializált ember szempontjából pedig sajnálatos. Mert egész életében küzdeni kényszerül, hogy a helyét megtalálja és az ezzel járó nehézségeket lelkileg feldolgozza.

Mindenki azzal a hülyeséggel jön, hogy a természetben számos példa van a homoszexualitásra, nahát. Persze, van példa. Az emberek között is. De egyrészt a természetben van példa arra is, hogy egész életét víz alatt tölti egy lény, de ettől még a homokosok sem díjaznák, ha ezt is viselkedési mintaként kínálnánk nekik. Maradjunk az emlősöknél inkább, ezek szerint. Lehet, hogy sok emlős állat homoszexuális beállítódással születik, bár a homokosok azt szokták mondani, hogy ez nem genetikai eltérés következménye, és nem is nevelésé, hanem csak úgy lesz. Mindenesetre ha egy kishörcsög nem homokosnak születik, akkor a nevelése nehezen fogja azzá tenni.

De a lényeg, hogy természet úgy intézkedik, hogy ha egy emlős nem a másik nem iránti szexuális vonzalmat érzi a maga idején, akkor ezt a hajlamát nem fogja a későbbi generációknak átörökíteni. Ha már a természet a példa, akkor legyen az. A természet kiszűrni igyekszik az önfenntartás és fajfenntartás alapcéljainak megvalósítása szempontjából haszontalan, azaz deviáns egyedet.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 18:41:22

@alessandri: A női halandóság az emlősök között mindig pont annyi volt, hogy annyi nőnemű és annyi hímnemű szülessen, amennyinek születnie kell. A viselkedése miatt terméketlen egyed az élete végével kipusztul. Ha pedig egy csoportban a születések nemi megoszlása úgy megváltozik, hogy az a csoport működését, fennmaradását veszélyezteti, akkor az ehhez hozzájáruló nőneműek a csoport pusztulásával együtt szintén kipusztulnak. A természetes szelekció egy egyszerű és roppant goromba folyamat. Működik, ez tény.

Goompah 2010.09.03. 19:03:26

@Androsz: Sőt szükség esetén még az újszülöttek nemének aránya is képes eltolódni. Megfigyelés, hogy háborúk után még annál is több fiúgyermek születik, mint általában, pedig eleve mindig több fiú születik, kompenzálandó a férfiak és a fiúgyerekek nagyobb halandóságát. A jelenség mechanizmusát tudtommal még nem sikerült megmagyarázni.

Taxomükke (UK) 2010.09.03. 19:07:48

Nem tudom, mi a bajotok... a homoszexualitás a Természet védekezése a túlnépesedés ellen.

Arra senkinek nem kellene büszkének lennie, hogy homokos vagy heteró. Tolerancia, felebarátaim, az kellene.

Aki akar, vonulgasson, csak másokat ne zavarjon vele. Mondjuk én leszarom, mert jó helyen lakom, itt a kutya sem vonulgat - illetve csak az, meg a többi állat.

Ja, és az állatok nevében kikérem magamnak, hogy az idióta embereket bárki is állatoknak nevezze!

Békét a világnak, semmi hatalmat senkinek, igyatok sok matét!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.03. 19:10:30

@Goompah:
"annyi nőnemű és annyi hímnemű szülessen, amennyinek születnie kell" Háború után annyi kell. :-)
süti beállítások módosítása