Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Mi történt L. Petrával?

2016.02.17. 10:35 | Proszektor Professzor | 200 komment

Címkék: terroristák menekültek Orbán Rubik Puskás László Petra

Úgy néz ki, L. Petra sorsa hamarosan eldől. Az ügyében folytatott nyomozás befejeződött. Elárulom, azért írtam ki csupán a vezetéknevének kezdőbetűjét, mert ez errefelé így szokás. Először telezengik a sajtót például azzal, hogy lebukott az alvilág vezére Vizoviczki László, aztán viszont később már úgy tudósítanak róla, hogy V. László, rosszabbik esetben pedig csak V.L.

Az eljárás elején naponta százszor bemutatják az illető úriemberek arcképét, de a tárgyaláson már igen gyakran csak elmosódott, elmaszatolódott foltok látszanak a vádlottak helyett. Bezzeg az ügyvéd urak mindig nagytotálban mutatkoznak.

Na de most nem ez a sajátos torz személyiségvédelmi felfogás foglalkoztat. Hanem, az, hogy mi történik László Petrával. Akinek a nemzetközi ismertsége egy ideig vetekedett Puskás Öcsiével vagy Rubik Ernőével.

Mint tudjuk, ő az, aki megrugdosott néhány menekültet, pontosabban az orbáni propaganda szerint, potenciális terroristát. (Sőt a fociedzőről el is híresztelték, hogy az, a másik, megrúgott kislányról ez már nehezebben hihető lett volna.)

Illetve pontosítsunk, még az sem biztos, hogy megrúgta őket. Akadtak, akik azt bizonygatták, nem is történt ilyesmi, a közölt videó felvételek csalókák. Ezek szerint bizonyára a menekültek (vagyis kvázi terroristák) szaladtak neki szándékosan László Petra lábának.

Úgy tudni, hogy az ügyében folytatott nyomozást befejezték (vajon miért tartott majdnem fél évig az elmúlt év szeptember elején történtek tisztázása?), és a napokban az iratismertetés is megtörtént. A védelem állítólag kérte, hogy a gyanúsított ügyében ne is tartsanak tárgyalást, hanem beismerésére tekintettel, annak mellőzésével járjanak el. Vagyis László Petra élni szeretne a tárgyalásról lemondás lehetőségével és ezáltal azzal, hogy a törvény által biztosított enyhébb büntetési tételeket alkalmazzák vele szemben.

Kérdés persze, mit szól majd ehhez az ügyészség?

Nem könnyű megjósolni, ismerve Orbánnak és körének az egész menekültkérdéshez való hozzáállását.

Mi az érdekük? Szép csendben letudni ezt az ügyet, vagy inkább a nyilvános tárgyalás a vele járó várható nagy média felhajtással.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr608398000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hefe 2016.02.17. 17:32:17

"Mi történt L. Petrával?"

valoszinuleg kinevezik majd bevandorlasugyi allamtitkarnak.

2016.02.17. 18:04:02

Belerúgott vagy sem, ez már nem érdekes. Nem kellene még egyszer ezzel nyilvánosan foglalkozni. Semmi haszna nem lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 18:07:45

"Sőt a fociedzőről el is híresztelték, hogy az, a másik megrúgott kislányról ez már nehezebben hihető lett volna."

A fociedző volt az egyik megrúgott kislány?

Aki nem tud magyarul, miért erőlködik az írással?

odamondó 2016.02.17. 18:21:35

Megrugdosott? Lol. Legjobb esetben is max elgáncsolt...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 18:27:57

@odamondó:

Hagy már, a posztoló személyesen ott volt. Biztos ő a fociedző, vagyis az egyik megrúgott kislány.

halaloszto 2016.02.17. 18:32:44

@Mokaka: már miért is ne lenne haszna? Téged miért zavar ha megtudom hogy mire számíthatok ha megrugdosok néhány migránst?

-JzK- 2016.02.17. 18:37:11

Ámerikában mit érdemel az a bűnös, aki nem engedelmeskedik a rendőrnek és elszalad előle? Belelőnek egy egész tárat, kb.
László Petra törvénytisztelő állampolgárként járt el, ugyanis azok jogtalanul lépték át a határt, a Be. szerint "A bűncselekmény elkövetésén tetten ért személyt bárki elfoghatja, köteles azonban őt a nyomozó hatóságnak haladéktalanul átadni; ha erre nincs módja, a rendőrséget értesíteni."

Egyébként meg a füstösek ne jöjjenek Európába. Ne, egyáltalán ne, egy se, és aki itt van, az is menjen haza.

flamer 2016.02.17. 18:49:42

@-JzK-: Az nem lehetne, hogy az olyan ostoba, ócska nácik, mint te, inkább befognák a pofájukat?

röf 2016.02.17. 19:04:54

"Mint tudjuk, ő az, aki megrugdosott néhány menekültet...."
Innentől érdektelen az egész írás, a sivár-bulvár utolsó rúgása egy fölhazudott, lecsengett témában.
Reméljük Petra bepereli az egész szenzációhajhász, ostoba, néphülyítő, hazug, műnézettség és -olvasottság alapján reklámbevételt kaszáló, kibaszott médiacézárságot.
Mint a rendőrök által sínekre lökött, szerencsétlen "menekült" család fotójának világgá röpítőit.
Szenny mindenfelé....

2016.02.17. 19:23:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mint tudjuk, ő az, aki megrugdosott néhány menekültet, pontosabban az orbáni propaganda szerint, potenciális terroristát. (Sőt a fociedzőről el is híresztelték, hogy az, a másik, megrúgott kislányról ez már nehezebben hihető lett volna.)"
Neked elnézzük, hogy nem vagy birtokában a magyar nyelvnek. Szláv és német felmenőkkel ez teljesen elfogadható. De azért legyél tisztában azzal, hogy küszködsz a magyar nyelvvel. Ne égesd magad.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.17. 19:26:28

orbánisztánban vagyunk. A szenny nem elmerül a mocsokban ahová való, hanem kimosdatják. A fideSSjobbikKDNP selejtjei az ilyeneket kitüntetik, és fejest csinálnak belőle.
Ebből is valami fideSSféreg potentát lesz még a választások előtt, aki nem kevés lóvéért majd országos körúton hülyíti a birkákat, hogy miért ő az áldozat mert belerúgott egy gyerekbe.

Dr.Démonmac1 2016.02.17. 19:26:37

Mindenesetre nem kéne futnihagyni :)

Brix 2016.02.17. 19:26:39

Hagyjuk már ezt az ügyet! Ebből csak az Európát eláruló , kultúrmarxista , liberális média csinát ekkora problémát...Az a média , amelyik következetesen elhallgatta , a betolakodók által elkövetett bűncselekményket.

Trackers 2016.02.17. 19:29:16

Fura hogy miután már számtalan helyen kiderült, hogy a foci edzőt soha nem rugta fel, csak a ballibek hírhamisítása volt, akár a Röszkénél családját magára rántó mocskos muszlim, még löketitek ezt a témát:

valasz.hu/itthon/onok-kertek-itt-a-teljes-laszlo-petra-interju-es-egy-ujabb-bizonyitek-115375

==T== 2016.02.17. 19:29:55

László Petrának minimum egy kézfogás járna, amiért segíteni próbált a hatóságoknak a sorfalukat áttörő illegális határátlépők feltartóztatásában.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 19:31:26

László Petra sehol sincs izrael terrorállamához képest:
www.youtube.com/watch?v=Pfo-BDuiCHw

Trackers 2016.02.17. 19:31:36

@Mokaka:

Dehogy nincs értelme..

A tetves muszlim párti ballibek, akik az országra szabadítanának ki tudja milyen megfontolásból több tízezer muszlimot, azoknak úgy kellenek a László Petra ügyből hamisítással hírt kreáló marhaságok, mint egy falat kenyér.

-JzK- 2016.02.17. 19:33:25

@flamer:
Miért kéne befognom? Ennyire eluralkodott rajtad a cucoldry-perverziód, hogy az országot is tönkretennék, csak hogy az asszonykád és többi nőrokonodon végigmenjen pár ezer kanos néger és arab?

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 19:36:29

Mikor lesz már kommentblokkolás a cikk alá??

Pöppet kibukik, hogy a közvélemény épp a cikk ellen van. Ez tűrhetetlen! Elhallgattatni mindenkit!

élhetetlen 2016.02.17. 19:40:17

@röf: Az akkori tudósításokban, képpel igazolva szerepelt, hogy hasba rúgott egy kislányt, (persze, nyilván önvédelemből). A futballedző elgáncsolását vitatjátok, mert, bár Petra lába a levegőben volt a férfi térde előtt, de lehet, hogy az már előtte megbotlott egy fűcsomóban. Ha nem botlott volna meg a fűcsomóban, akkor megbotlott volna Petra lábában. De pereljen csal Petra, te meg röfögj tovább. Ezt a „rendőrök által sínrelökött” szöveggel tálalt verziót tudod valamivel igazolni? Mert akkor úgy szóltak csak a híradások, hogy lerántotta a családját a sínekre, hogy inkább meghalnak, minthogy visszaküldjék őket. Nem mindegy, de röfögj csak. Igen Petra a hős, független tudósító!

élhetetlen 2016.02.17. 19:51:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez volt előtte „Mint tudjuk, ő az, aki megrugdosott néhány menekültet, pontosabban az orbáni propaganda szerint, potenciális terroristát. Sőt a fociedzőről el is híresztelték, hogy az (mármint terrorista, kiegészítés a kommentelőtől, ha nem értenéd), a másik, megrúgott kislányról ez már nehezebben hihető lett volna”. Még mindig nem érted, amit olvasol, csak villogsz a nem létező logikáddal?

impala 2016.02.17. 19:57:45

@Könnyen elkaptuk, uram!: azért a hiányzó vessző - a hiányt a magyarral küszködő vette észre - közben a helyére került.

neked is úgy nagy a pofád, hogy nincs mire.

tralalala 2016.02.17. 19:58:42

@krain: Igaz, azonnal kellene egy előzetes moderáció, a szólásszabadság miatt!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.17. 20:00:00

@élhetetlen:

Azért mert te maszturbálsz az osztrák és német hírhamisítóknak, Merkel mesterséges cenzúrájának, azért még akadnak akik szeretnek gondolkodni, és valós képet kapni az eseményekről:

media.mandiner.hu/cikk/20151124_az_osztrak_sajtotanacs_szerint_megtevesztoen_tudositottak_az_osztrak_lapok_bicskerol

Az újságírói és lapszövetségeket tömörítő Osztrák Sajtótanács etikai állásfoglalása szerint az osztrák lapok megtévesztően és igaztalanul tudósítottak az eseményekről, ezért helyesbítésre van szükség – írja a Pesti Srácok és a Der Standard. „Több médium megtévesztően mutatta be a Bicskén történteket. Szeptember elején több sajtóorgánum is olyan fotókat közölt, amelyek egy sínen fekvő és rendőrök által körülvett családot, valamint az apát elhurcoló és az anyát gyermekével hátrahagyó rendőröket ábrázolták. A kapcsolódó tudósítások pedig arról szóltak, hogy a rendőrség akaratuk ellenére szállítja táborokba a menekülteket” – állapította meg a tanács.

www.hidfo.ru/2016/02/brutalis-mediacenzura-mukodik-nemetorszagban/
A Deutschlandfunk rádiónak interjút adott Wolfgang Herles német újságíró, a ZDF televízió volt igazgatója, aki ezúttal nyíltan kimondta, hogy Németországban teljes médiacenzúra működik. Elmondása szerint a sajtóorgánumok többsége “fentről” kapott utasítások mentén kell működjön, és szigorú cenzúra alatt működik – ellenkező esetben nem is működhetne. Herles az interjú során kijelentette, hogy a német sajtóorgánumok teljes engedelmességet tanúsítanak az ország hatóságai irányába, annak ellenére, hogy többségük látszólag “független” médiaként működik. Az ország hatóságai szigorú feltételeket állítanak fel bizonyos témákra vonatkozóan, és arra kényszerítik a médiát, hogy kövessék az általuk megszabott utasításokat. A ZDF volt igazgatója szerint a média mai állapota semmiben nem különbözik a két részre szakadt Németország idejében tapasztalható médiacenzúrától.

“Akkoriban nem volt engedélyezett számunkra, hogy bármilyen negatív kijelentést tegyünk az új szövetségi államra vonatkozóan. Ma semmilyen negatív állítást nem tehetünk a menekültek kapcsán. Ez a kormányzati újságírás vezetett oda, hogy az emberek többé nem bíznak bennünk.”

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 20:00:16

@élhetetlen:
"bár Petra lába a levegőben volt a férfi térde előtt"
hát persze, hogyne lett volna a levegőben a térd előtt, persze persze
cdn.theatlantic.com/assets/media/img/photo/2015/09/a-migrants-journey-1-week-30000-peo/s24_RTX1RP92/main_900.jpg?1441828822

impala 2016.02.17. 20:01:53

@élhetetlen: te is olvasd el, mit pésztelt be először!

impala 2016.02.17. 20:04:08

hogy gáncsolt a csaj meg rugdosott, az tény.
én ahhoz nem akartam hozzászólni.

tralalala 2016.02.17. 20:05:35

Haha, egyébként érdemes visszaolvasni ezt a blogot :)
Orbánfika, orbánfika, fideszfika, szegénymenekültek, orbánfika, szegénymenekültek, kölnről kurva nagy kuss, párizsról egy bagatellizáló negyedmondat, szegénymenekültek, orbánfika.

Ha kérdezi valaki, hogy jutott idáig a baloldal, csak meg kell neki mutatni ezt a blogot.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.17. 20:05:41

@krain:

:)
Ezt a képet egy német és osztrák újság sem hozta le az tuti.
Merkel Mutti megtiltotta.

Éljen a német és osztrák sajtószabadság nevében elkövetett korlátlan cenzúra !

Meg az ennek tapsoló ballibek.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 20:07:15

Azt se hagyjuk ki, hogy Röszkénél a békésen követ dobáló, és gyújtogató menekültekre támadtak a rendőrök, és nem fordítva történt!! Gyurcsány is megmondta!
A határzárat is a rendőrök nyitották ki!
www.youtube.com/watch?v=UHDK92EzvB4

Csak várjatok még egy kicsit, és Feri bebizonyítja, ahogy ígérte! Már nem kell sokat várni.

Tinman 2016.02.17. 20:15:01

Mi ebből a tanulság? Ha már a rendőreink nem tudják megvédeni a saját országunk határait (mivel nem is ez a dolguk, de ki más tette volna?) te se próbáld, mert derékba törik az életed.

Megvolt a tisztességes, becsületes módja annak, hogy ezen az országon, hogy lehet átjutni és ez véletlenül sem az volt, hogy a rendőrsorfalat áttörve fuss amerre látsz -.-

László Petra. Oszama Abdel-Muhszen al-Gadab. Nekem az előbbi egy magyar ember nevének tűnik, és sajnos továbbra is bármikor egy magyar ember mellé állok, ha a hazáját védi. Ez ma már nem menő mi? Csak a nagyüzemi "nácizás" rásütése a hazájukat szerető emberekre, az a trendi ugye?

Köldök_szösz 2016.02.17. 20:15:07

kitüntették egy pofánrúgással

élhetetlen 2016.02.17. 20:16:04

@Trackers: Nem néztem végig, csak belenéztem a „védőbeszédbe”. „És erre, tudtomon és akaratomon kívül, megrúgtam egy gyermeket. Nagyon tud fájni. A röszkei eset után a kisebbik lányunk azt kérdezgette az iskolatársaitól: „Szerintetek tényleg gonosz az anyukám?” Miután azt mondták, „nem, a te mamád nagyon kedves”. Mi az, hogy tudtomon, és akaratomon kívül megrúgtam egy gyereket? Ja, de egyébként kedves. (Biztosan sok tömeggyilkos is szerette a családját Erre kérem nem reagálni, nem azt mondtam, hogy LP tömeggyilkos). A fociedzőt nem gáncsolta el, csak, ha nem esett volna el egy fűcsomóba botolva, akkor László Petra felemelt lábába botolva esett volna el. Ez a véletlen menti LP szándékát? A családját sínre rántó mocskos muszlim azt mondta a felvett film szerint, hogy inkább meghalnak itt, mintsem visszamenjenek. Ennyit a ballibek hírhamisításáról, meg a hozzáállásodról.

tralalala 2016.02.17. 20:21:54

@élhetetlen: "A családját sínre rántó mocskos muszlim azt mondta a felvett film szerint, hogy inkább meghalnak itt, mintsem visszamenjenek. Ennyit a ballibek hírhamisításáról, meg a hozzáállásodról. "

A francokat. A Daily Mail telehaknizta a világot a kép alapján, hogy Magyarországon a sínekre lökik a rendőrök a migránsokat. Pár órával később, mikor a videó kikerült, meg már kit érdekelt, addigra rögzült, hogy a brutális magyar rendőrök báncsák szegény migráncst.

joetata 2016.02.17. 20:24:37

@flamer: Nem tisztem megvédeni JzK-t, de neked nincs jogod senkire azt mondani, hogy ócska náci. Neki volt egy véleménye. Azzal nem kell azonosulnod, ha nem értesz vele egyet, az a te magán véleményed. Tartsd tiszteletben mások véleményét!

élhetetlen 2016.02.17. 20:29:08

@Ballib Cenzúra: Mi van, most akkor LP nem rúgott hasba egy tíz év körüli kislányt, amit ő is beismert? Csak mert én maszturbálok az osztrák és német hírhamisítóknak? „És erre, tudtomon és akaratomon kívül, megrúgtam egy gyermeket. Nagyon tud fájni. A röszkei eset után a kisebbik lányunk azt kérdezgette az iskolatársaitól: „Szerintetek tényleg gonosz az anyukám?” Miután azt mondták, „nem, a te mamád nagyon kedves”. Mi az, hogy tudtomon, és akaratomon kívül megrúgtam egy gyereket? Ja, de egyébként kedves. Én erről beszéltem. A liknket Trackers küldte:
valasz.hu/itthon/onok-kertek-itt-a-teljes-laszlo-petra-interju-es-egy-ujabb-bizonyitek-115375
Hagyjál már.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 20:35:27

@élhetetlen:
Persze persze, beismerte.
Ha nem ezt tette volna, már múlt időben beszélnénk róla.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.02.17. 20:39:30

@==T==: "László Petrának minimum egy kézfogás járna, amiért segíteni próbált a hatóságoknak"

Majd ha any+dat rúgja fel akkor is ezt zengjed.
Remélem 2006-ban anyád is kapott Gyurcsány rendőreitől egy pár viperásat, akik csak a törvényes magyar rendet védték.

élhetetlen 2016.02.17. 20:46:21

@tralalala: Na, most a Daily Mail tevékenységért ki felel? A szír család? Vagy a ballibek, mert úgy kezdődött, hogy LP ellen csak a ballibek szólnak, a tények nem.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 20:46:59

@élhetetlen:
A képből tisztán látszik, hogy a háttal álló pasi a kamerával fejbe is verte a szegény jogszerű hatósági intézkedés elől elszökni próbáló terroristaszimpatizáns (vagy éppen pont terrorista?) illegális határátlépőt.

Pánikrohamosztagos 2016.02.17. 20:47:14

Hiba volt feléje (vagy beléje, mindegy is) rúgni. Le kellett volna lőni, de persze nem egy civilnek, hanem azoknak, akiknek kötelessége megvédeni az állam határát, és ezzel a saját polgárok biztonságát

Azokat az illegális határátlépőket pedig, akik együttműködnek a hatóságokkal, egy ketrecbe kéne zárni a libsikkal, aztán elégítsék ki egymás igényeit

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 20:48:19

@impala:

Csak sejtem, mit írt Könnyen elkaptuk és élhetetlen, mert mindkettőt szűröm. Érdekes, mert nem véletlenül idéztem a kommentem elején a kifogásolt mondatot, így alapfokú anyanyelvi ismerettel rájöhettek volna, miért figuráztam ki a mondatot. Persze lehet, hogy az általános iskolában fel voltak mentve magyar nyelvből.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 20:53:35

Jobban megnézve a képet nemcsak hogy kamerával fejbeverte, hanem ő is megrúgja a gyereket!!!

És azt is észrevettem, hogy a bal oldali operatőr meg a rendőrre támad a kamerával!!

i.imgur.com/sO70Paa.jpg

Hogy mik derülnek még itt ki!

impala 2016.02.17. 21:01:18

érdekes.
freemailen kaptam:
Kovacs Nocraft Jozsefne válaszolt neked:

@impala:

Csak sejtem, mit írt Könnyen elkaptuk és élhetetlen, mert mindkettőt szűröm. Érdekes, mert nem véletlenül idéztem a kommentem elején a kifogásolt mondatot, így alapfokú anyanyelvi ismerettel rájöhettek volna, miért figuráztam ki a mondatot. Persze lehet, hogy az általános iskolában fel voltak mentve magyar nyelvből.

itt viszont nem találom a hsz-ek között.

impala 2016.02.17. 21:02:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hopp, némi késés, elnézést mindenkitől!

élhetetlen 2016.02.17. 21:08:31

@krain: Ezt már nem is értem. Lehet, hogy naiv vagyok. „Persze persze, beismerte. Ha nem ezt tette volna, már múlt időben beszélnénk róla.”. Mintha a rúgásról lenne felvétel, mit tagadhatott volna? Szerinted mi lett volna, ha a tényt nem ismeri be?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 21:08:50

@krain:

Az általad belinkelt képen világosan látható, hogy László Petra semmiképpen nem gáncsolhatta el a futó férfit. A férfi lábszára és László Petra lábfeje a KÉPEN valóban ugyanazon a helyen vannak, ám ennek oka a perspektíva. Valójában jól látható, hogy a férfi sokkal közelebb van a képet készítő kamerájához, és csak azért látható a két "objektum" egy helyen, mert a férfi lábszára - majdnem a térde - magasabban van.

Nekem úgy tűnik, hogy László Petra kamerát tartó karja és a felsőteste hátradől, majdnem elesik, valószínűleg ijedtében vagy a meglepetéstől. A lábát azért nyújtja előre, hogy megőrizze az egyensúlyát, különben hanyatt esne. Szerintem szó sincs elgáncsolásról, az egyensúlyt megőrizni szándékozó, reflexszerű mozdulat az egész.

dreamhotep 2016.02.17. 21:21:51

most már mellette vagyok... hogy rúgta volna föl az összeset
free petra! ex-baloldali szavazóként, vitya vagy vona vagy végünk.

zaccc 2016.02.17. 21:24:00

Redvás náci kurva, kívánom, hogy bassza rojtosra a picsáját egy falka arab! Megérdemelnék egymást.

karesz82153 2016.02.17. 21:28:57

Leszarom hogy migráns magyar cigány vagy izraeli.
Muszlim budhista jehovista szombatista vagy keresztény.
NEM RUGDOSUNK GYEREKET!!!!!
Az ország tragédiája pedig nem Orbán hanem az hogy a kommentelők többsége emellé a szenny nő mellé állt. Plakátkampány vagy orbáni propaganda ide vagy oda az emberek ennyire ostobák. Családos, gyereket nevelő emberek támogatják ezt a szörnyet. Azt gondoltam ennyire ostobák nem lehetünk... de mégis.
Szégyenlem magam.

"
-Apu! Miért bántotta a néni a kislányt? Ő gonosz?
-Nem kislányom ez követendő példa. Az a kisgyerek egy rohadst szemét sorosbérenc terrorista aki neked csak rosszat akar. Az ilyen férgeket el kell taposni akárhány évesek.
-Köszi apu ma is sokat tanultam
"

gratulálok

tralalala 2016.02.17. 21:32:46

@karesz82153: Mindenki ostoba, csak te vagy helikopter, így van ez.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 21:44:25

@karesz82153:
"NEM RUGDOSUNK GYEREKET!!!!!"
Rugdosástól azért Petra messze volt, de nagyon.

Ezt már inkább nevezném annak:
www.youtube.com/watch?v=NfGwM1PyfXo
Ilyet viszont nem láttam Petrától.

karesz82153 2016.02.17. 21:46:06

@tralalala: Hát ha én vagyok az egyetlen aki nem bántana gyereket akkor csak én vagyok helikopter. sorry.

karesz82153 2016.02.17. 21:48:21

@krain: Az hogy még nála is nagyobb görények vannak az még az ő bűnein nem változtat.

Attila Zsolt Takács 2016.02.17. 21:48:27

Számomra hihetetlen,hogy miken tudtok vitázni.Ő ott akkor tett valamit,ami tilos,hisz nem hatóság és nem volt rendkivüli állapot se.Vállalta a felelősséget,ENNYI.KÉRDÉS?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.02.17. 21:48:55

Remélem, kitüntetik "A Haza védelméért"-érdemrenddel.

Bár én kicsit megfeddném, amiért túl puhán bánt az erőszakos betörőkkel.

alfacharlybravo 2016.02.17. 21:50:55

@flamer: A zsidók meg ne irkáljanak, csak ők szoktak Nazi -zni, rohadt egy fajta az biztos.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 22:00:23

@karesz82153:
Az, hogy Petráról az egész világon tudnak, míg a nagyobb görényről meg szinte sehol, az viszont sokat elárul a médiáról. És ez nagyon nincs jól. Mindent a maga helyén kell értékelni, ha nem így történik, akkor hiteltelen az egész. Számomra a cikk is, és a Te hozzászólásod is ebből kifolyólag hiteltelen.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 22:05:43

@Attila Zsolt Takács: Semmi olyat nem tett, ami tilos.
Állampolgári kötelességének eleget téve egy illegális cselekedetet végrehajtó, a jogszerű hatósági intézkedés elől szökni próbáló bűnelkövetőt próbált visszatartani, segítve ezzel a hatóság munkáját.

Ha nem így tesz egyébként akkor bűnpártolást követ el.
282. § (1) Aki anélkül, hogy a bűncselekmény elkövetőjével az elkövetés előtt megegyezett volna,
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatóság üldözése elől meneküljön,
...
vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.17. 22:10:55

@Attila Zsolt Takács: Nem tett semmit, ami tilos. Állampolgári kötelességének eleget téve, egy, a hatósági intézkedés elől szökni próbáló bűnelkövetőt próbált a szökésében meggátolni.

Ha nem így tesz, bűnpártolást követ el:
BTK 282. § (1) Aki anélkül, hogy a bűncselekmény elkövetőjével az elkövetés előtt megegyezett volna,
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatóság üldözése elől meneküljön,
...
vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

karesz82153 2016.02.17. 22:13:54

@krain: Abban igazad van hogy ennél súlyosabb esetek is történnek csak az egyszerű hétköznapokban. Nem ez a problémám. Hanem hogy kiálltok mellette.

Nem ismerlek. Nem tudom "még gyerek" vagy e vagy felnőtt családos vagy sem. Gondolj a jelenlegi vagy jövőbeli gyerekedre és gondolj bele mit tennél ha azokon a képeken ő szerepelne bármilyen kontextusban.
László petra nem ölte meg azt a gyereket nem koncolta fel nem verte félholtra de ez akkor sem bocsánatos bűn.

orbitalpiktor 2016.02.17. 22:21:01

Az a brutál, hogy a félázsiai törpetróger a lászlópetrákhoz hasonló selejtet termelik ki tömegével.
Az egyébként is frusztrált egyedek bátorítást kapnak az orbáni gyűlöletbeszédek után és miután annyira szánalmasan sz*r az életük hogy már egy életéért menekülő kislány felrúgásával is értelmet nyer ezért aztán gond nélkül megteszik, többször is egymás után.
Emlékszik még mindenki amikor a barna bőrű magyar srácot megtámadta a lászlópetrás kvalitású horda és képesek voltak szétrúgni vagy nyolcan egy kislányt és annak barátját csak mert azt gondolták a gondolkodásmentes orbánjugend-ek, hogy a fiú egy háború elől menekülő akit jól össze kell verni!

Ja, hogy magyarok voltak, na idáig nem jutott el Orbán értelmiségi szektora, azon túl ugye, hogy miért is kell egy szerencsétlent szétrúgni azért mert elmenekült a biztos halál elől?

Ide vezetett az orbáni (hitleri) gyűlöletpropaganda.

orbitalpiktor 2016.02.17. 22:23:42

@krain:
Te az 56-os migránsokat is rugdostad már, vagy azt még valamelyik családtagod művelte?
Mert akkor az is törvénytelen volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 22:24:57

ketsegtelenul szabalytalan volt
11-es es sarga lap

flamer 2016.02.17. 22:40:17

@joetata:
"de neked nincs jogod senkire azt mondani, hogy ócska náci. "
"Tartsd tiszteletben mások véleményét!"

Szerintem ennek fuss neki újra. (Kivéve persze, ha azt akarod mondani, hogy JzK véleményét tiszteletben kell tartani, az enyémet meg nem.)

flamer 2016.02.17. 22:41:30

@Attila Zsolt Takács: Milyen felelősséget vállalt? Sunnyogot meg hiszitzett, ahelyett, hogy úgy tett volna, mint ha lett volna gerince és tényleg vállalta volna a dolgot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 22:42:22

@orbitalpiktor: ez olyan gyerekes osszahasonlitas es mar annyiszor elsutottek
nagybatyam 56-os volt
kinyitottak a hatart
az osztrakok fogadtak oket
mindenkit papiroztak, de kozben nem grasszaltak becsben
megvartak az eljaras vegetb, mindenki bejelolte hova akar menni
O ide akart amerikaba
par honap utan kapott engedelyt
itt zold kartyat
kovetkezo heten dolgozott egy autogyarban detroitban

semi koze a tortenetnek ezekhez az almenekultekhez
/sajnos lattam fotokat, akiknek tenyleg segitsegre lenne szukseguk eheznek es felnek, utra sem mernek kelni/

karesz82153 2016.02.17. 22:43:22

@krain: Igen. A médiánál nagyobb görényt nem találunk. (talán az általad linkelt videón látható lény a kivételt erősítő szabály). Eltúloz dolgokat, kiragadja a kontextusból stb. de kontextustól kiragadva sem bántunk gyereket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 22:54:29

@orbitalpiktor:

"egy életéért menekülő kislány felrúgásával"

Aha, a kislányt a magyar rendőrök meg akarták ölni, ezért a magyar rendőrök elől menekült az életéért. Aha.

Ettől függetlenül HA és AMENNYIBEN valóban felrúgta a kislányt és ez szándékos volt, akkor ezért büntetést érdemel. Persze arányosat, hiszen semmi komolyabb sérülést nem szenvedett a kislány, sőt tudtommal semmilyet. Ellenben nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy valóban és szándékosan felrúgta, ez esetben pedig áll az ártatlanság vélelme. Még egy esetleges beismerő vallomás után is, mert a balliberális sajtó olyan durván uszított László Petra ellen, olyan közhangulatot teremtett ellene, akkora lelki terrornak tette ki, hogy csak azt csodálom, nem vallotta be rögtön a Kennedy-gyilkosságot is.

orbitalpiktor 2016.02.17. 22:56:14

@hagyma: "kinyitottak a hatart az osztrakok fogadtak oket"

Ja értem, tehát nem indítottak az osztrákok a "komcsi" magyarok ellen gyűlöletkampányt és nem hoztak ellenük büntetőtörvényeket és még csak le sem hordázták őket!
Egyébként a MAGYAR az mindenben más és különleges, mert a MAGYAR az MÁRIA országában éldegél és már a puszta tény, hogy MAGYAR minden más népség elé predesztinálja.
Az a szomorú, hogy a legtöbb mélynemzeti nem is dicsekedhet mással csak a magyarságával ami mostanában már inkább elhallgatni való szégyen.

orbitalpiktor 2016.02.17. 22:59:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Ellenben nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy valóban és szándékosan felrúgta, ez esetben pedig áll az ártatlanság vélelme."

Ebből csak az derült ki, hogy te is rugdostál volna gyereket, ha ott vagy!
Ha te magyar vagy akkor én biztos nem az, mert én nagyon szégyellek titeket a demokratikus világ előtt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 22:59:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen ezt is sokan elfelejtik
ha kimegyek az utcara es seggbe rugok valakit, mert nem szimpi, akkor mekkora buntetest kapok
meg a konnyu testi sertes sem all meg
ha a hataron teszem egy arabbal, akkor mar rsszizmus, kozosseg elleni felbujtas , eroszak
vicc az egesz
a holgy hulyeseget csinalt, bar lattam olyan videot, ahol lehet en is gancsoltam volna, pedig bekes vagyok
haggyak mar ezt a not
a vegen O less a bunosd 2 ,illio menekult kerdeseben
aki pofan dobja a rendort kovel az nem
vicc

orbitalpiktor 2016.02.17. 23:06:38

Nem úgy volt, hogy a büntetése leülése után elhúz ruszkiországba a férjével meg a kölykeivel ?
Hátra se nézzen...

Peterpapo 2016.02.17. 23:08:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ha neked nem egyértelmű a filmfelvételek alapján. hogy L. Petra szándékosan rúgott meg, vagy gáncsolt el két menekülő embert, akkor finoman fogalmazva is csak egy hazug alak vagy. És persze a lényeg, hogy rögtön rátapintottál az írás lényegi mondanivalójára azzal a kis helyesírási szösszeneteddel. És még te mondod másnak, hogy mellébeszél. Jellemző. Pont ugyan olyan hazug, sumák vagy, mint az imádott Viktorod és pártod vezetői.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:09:56

@orbitalpiktor: sajnalom, ha nem latod a kulonbseget
illedelmesen kopogok es ha beengedsz szallast etelt kerek, egyuttmukodok
vagy berugom az ajtodat, hogy itt vagyok, nem akarok ugyan maradni, de kuss, mert menekulok
/most arra nem terek ki, hogy az 56-osok ugyanolyan feher kereszteny emberek voltak, mint az oket befogado orszagok, tehat a beilleszkedes 99 %-ban problemantes volt/
en valoszinu nem elek meg 200 evig, de vagy qrwa nagy haboru less megint, vagy europaban az arabok tobben lesznek , mint a feherek/
tudom ez nem a temahoz tartozik
egy szoval sem mondom, hogy Petra nem csinalt hulyeseget, de ez reflex volt, kar rahuzni a rasszizmust, amin igyekeznek
senki nem serult meg
tulajdonkeppen nem sokminden tortent
elesett egy faszi a lanyaval akinek semi keresnivaloja nem volt ott
azutan futott tovabb
sokan akkora dramat csinalnak belole mintha leszurta volna
baaaaar.. itt amerikaban ha nem allsz meg felszolitasra, le is lohetnek
jo nem fotoriporterek...
baaaar.
ha a hazaba megy be ott is
eleve kocsogseg volt az egeszet a " munkatarsatol" nyilvanossagra hozni, de ez legyen az O dolga

a cselekmeny maximum egy probara bocsajtast er
vagy le akarjatok ezert csukatni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:11:03

@orbitalpiktor: elhuz ruszkiorszagba
a kolykeivel?
te rasszista vagy!!!

Peterpapo 2016.02.17. 23:12:13

@hagyma:

Ha nem érzed a különbséget az utcán simán seggbe rúgott ember, mert nem szimpatikus és egy tévés, aki menekülteket gáncsolgat között, akkor jobb lenne, ha csak simán befognád a szádat. Nem kell itt a süket duma. Miért lenne bűnös a menekült kérdésben? Csak abban bűnös, amit elkövetett az becstelen nőszemély.

karesz82153 2016.02.17. 23:14:45

Most min vitatkozik midenki?
Semmilyen módon okból vagy kontextusban nem rugdosunk gyereket.

És pont!!!

blöff 2016.02.17. 23:21:47

@Peterpapo: menekülő az a. p. illegálisan betolakodó, rendőrökön magát átverekedő. Mégis, te mit kapnál ha a határon elllenőrzést megtagadva átvernéd magad? Golyót a seggedbe és minimum fogda.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:22:12

@karesz82153: nem rugdosta a gyereket!!!!
ne hazudj!!!!
nezd meg az ertelemezoszotarban, mit jelent, valakit rugdosni
/amugy fogadd orokbe/
egy sima buktatas volt, mint mondtam sarga lap maximum
@Peterpapo: milyen menekult?
illegalis hatarserto
ettol meg nem volt joga, de konyorgom, senkinek semi Baja nem let, bar ha en vagyok ott a rendorparancsnok, mindet megbilicselem es viszem a sitter
szaud Arabia quatar Kuwait meg tudja vedeni a hatarait, Europa nem
ausztralia is
sot nagy vonalakban amerika is

szerinted mit erdemel?
bortont?

M1nd3gy 2016.02.17. 23:22:25

A fideszes Balogh József szilánkosra törte részegen az élettársa arcát, utána folyamatosan hazudott. És mit kapott.....?
Szóval László Petrát maxixmum egy "többet ilyet ne csináljon" megrovásban lehet részesíteni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.17. 23:22:54

@karesz82153:

Aha, te biztos megsimogatnád annak a muszlim kölyöknek a fejét, aki az IS-videókon már több embert lefejezett.

@Peterpapo:

"akkor finoman fogalmazva is csak egy hazug alak vagy"

Akkor egy hazug alak vagyok. Bár felhívom a figyelmedet arra, hogy ez bizony erősen hajaz Epimenidészre. :)

blöff 2016.02.17. 23:23:16

@orbitalpiktor: remélem egyszer neked is ezt mondják majd.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:25:39

@blöff: amerikaban, ausztraliaban borton
sziria, libia, levagnak a fejet
afrikaban lehet meg is ennek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:26:46

@M1nd3gy: igy van, errol pampogok
nem kell azt nezni, hogy szir futballedzo, vagy a felesegem

karesz82153 2016.02.17. 23:27:23

@hagyma: @Kovacs Nocraft Jozsefne:

Köszönöm a véleményeteket. Biztosan ez fogja a gyerekeiteket jobbá tenni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:27:55

@M1nd3gy: mondjukaz tok mindegy hogy fideszes, keresztenydemokrata vagy jobbikos

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:31:48

@karesz82153: a gyerekeimet az fogja jobba tenni , ha egy biztonsagos, eros orszagban el es nincs szuksege migransokat buktatni, mert megteszik az arra felhatalmazottak
/valahogy nekem erthetetlen, hogy nem latjatok az arab horda veszelyet europaban... tovabbra sem felmentve a gancsolasert a holgyet, penzbuntetes vagy probara bocsajtas megall, de cask azert mert arabbal tette, focipalyan 10 percenkent megesik/

karesz82153 2016.02.17. 23:40:33

@hagyma: " a gyerekeimet az fogja jobba tenni , ha egy biztonsagos, eros orszagban el es nincs szuksege migransokat buktatni, mert megteszik az arra felhatalmazottak"

erre nincs válasz csak szomorúság. Megyek alduni.

Vitatkozz ezzel: akkor sem bántunk gyereket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.17. 23:43:49

@karesz82153: jo ejt
tulzasnak tartom, hogy bantotta
senkinek semi Baja nem let, nem pofozta fel stb.
hulyeseget csinalt, issza is a levet, de nem bantotta a gyereket
gancsolt
nem kellett volna ez teny
de leultetni sem kellene
meg hatart serteni sem
a gyerekemmel nem rohangalok at hatarokon

orbitalpiktor 2016.02.17. 23:53:09

@hagyma:
Nagyon sajnálom, hogy nem látod a különbséget az aljas gyűlöletpropaganda meg a háború elől menekülő szerencsétlenek kihasználása közt.
Ha jól olvastam a liberalizmus őshazájában keresed meg a rezsire valót, akkor talán fogalmad sincs, hogy még mielőtt egy szír menekült is megközelítette volna az országot Orbán százmilliókból teleplakátolta az országot olyan plakátokkal, hogy "Ha Magyarországra jössz nem veheted el a magyarok munkáját" és ehhez hasonló aljasságokkal.
Azon túl, hogy nem sok szír ismeri a MÁRIAAJÁNDÉKA nyelvet és miután egy szír menekültet sem látunk itt szívesen nem sok értelme volt az egésznek a gyűlölet szítását leszámítva. Nyilván erre ment ki az egész pont, mint a Keletinél megrendezett konfliktus, vagy amikor Röszkénél csak azért elkezdték átengedni a menekülteket, hogy utána visszaverjék őket a rendőrökkel, csak azért, hogy a joggal felháborodott köveket dobáló menekülteket félóránként bemutathassa az orbántévé.
Arról persze nem nagyon vesztek tudomást, hogy a vasfüggöny felépítése után több, mint százezer menekültet buszoztattak át Orbánék mindenféle regisztráció és ellenőrzés nélkül.
Nem ártana tájékozódnod hagymácska mielőtt belemerülsz a témába, mert így gyorsa alul maradsz.

lábatlan 2016.02.17. 23:58:41

@hagyma: Majd
ha háború lesz átrohangálsz. Meg sem állsz. Ki fognak utasítani. A vége felé elég büdös leszel

orbitalpiktor 2016.02.18. 00:12:24

@hagyma: Ne hazudj légy szíves a nőnemű trutymó erőből rúgta le a kislányt.

orbitalpiktor 2016.02.18. 00:14:36

@hagyma: "te rasszista vagy!!!"

Ne kacagtass menekültfóbiás rasszista...

orbitalpiktor 2016.02.18. 00:16:55

@hagyma: "te rasszista vagy!!!"

Nem tudtam, hogy a lászlópetra nevű izé cigány...

DR. Smit Pal 2016.02.18. 00:20:39

Undorito az gyulolet hadjarat, amit a liberok inditottak egy magyar allampolgar ellen, mikozben honapokon at terroristak rohamoztak hazankat. Es ha nem lettunk volna ilyen kurvara liberalissak, akkor ezek a mocskos terroristak nem tudtak volna megolni tobb szaz embert parizsban.

tralalala 2016.02.18. 00:33:06

@hagyma: Hagyd, ezek ilyen speciálisan magyar, szélsőliberális állatfajták, a beltenyészet miatt sajnos gondolkodni már nem tudnak :D

tralalala 2016.02.18. 00:34:45

@orbitalpiktor: "Ha jól olvastam a liberalizmus őshazájában keresed meg a rezsire valót, "
Amit mellesleg egy gecinagy kerítés választ el Mexikótól.
Hagyjuk már ezt a "csak az a jó ember, aki tátott szájjal rohangál a faszerdőben" szólamot.

orbitalpiktor 2016.02.18. 00:51:21

@tralalala: Gizikét kevered a gőzekével. Mexikót lerohanta Aszad rohamcsapata meg az ISIS, esetleg Mexikói kórházakat és civileket bombázzák az orosz csapatok?
Ja, hogy nem, tudod a Mexikóiak többsége olyan státuszban van az Usa-ban mint a magyar migránsok többsége az Usa-ban, vagyis gazdasági bevándorló!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.18. 02:03:14

@orbitalpiktor: amerika nem liberalis, hanem konzervativ
meg
sajnos lehet nem sokaig
a keleti part meg tartja magat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.18. 02:04:30

@lábatlan: nem rohangalok
ha haboru less, vedem a befogado hazamat
itt is volt polgarhaboru
senki nem rohangalt sehova
megvivtak
megbekeltek
tegyenek a hazajukban rendet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.18. 02:06:11

@orbitalpiktor: de dolgoznak mint a gep
nem akarnak csadort sem mecsetet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.18. 02:08:51

@tralalala:
de sirnanak, ha 3-4 ev mulva iszlamot kell tanulni
meg a szomszedjuk arab'kepmutatok
magyarorszagnak nincs szuksege se menekultre se bevandorlora
mert nincs
kesz
nehogy Merkel dontse el, hogy van
sajnaljuk oket
segiteni is lehet
de eloszor foglalkozzunk a magyarokkal
amugy mindenhonnan zavarjak haza oket
nem gancsolnak az teny, de teszik fel a repulore

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.02.18. 02:18:46

nem is ertem a svedek, norvegok, osztrakok, nemetek hogyan tehetnek fel repulore migransokat nem biztonsagos orszagba?
ez nem szep dolog

2016.02.18. 07:02:55

Látom elég sok itt a hazaáruló ballib.
Hát miért nem szoptok le egy vagon migrit, ha ennyire imádjátok őket?

CBI 2016.02.18. 07:08:05

a nagytotál az szerintem előnytelen lenne az ügyvédeknek. akkor szinte hangyányi figurák lennének a képen. amire a szerző gondol, azt premier plan-nak hívják.

lábatlan 2016.02.18. 07:12:29

@hagyma: Nagyon aranyos vagy, köszönjük. látom romantikus alkat vagy.Túl sok amerikai filmet nézel.

midnight coder 2016.02.18. 07:22:51

@orbitalpiktor: Tutod, Aszad meg az IS ott ugyanúgy otthon van, mint Mexikóban a drogbárók. Nem egy idegen bolygóról érkeztek oda a terroristák (bár pár ezer európai is harcol az IS oldalán, igaz ezek között kevés olyan van, akiknek már a nagyapja is európai volt).
Nem mellesleg Aszadék alatt Szíria kb. a magyar életszínvonalat produkálta, ami arrafelé azért nem kis dolog, különösen egy iszlamista népességgel. Aztán, hogy az USA kinyírta Szaddámot amivel a világra szabadította az IS-t, majd ezek szépen megjelentek a szíreknél is, ő is kénytelen volt picit keményebb eszközökhöz nyúlni. De Aszad ellenfelei sem liberális demokraták, hanem az IS, illetve más iszlamista terrorista csapatok. Csak azok pillanatnyilag a jó terroristák. Persze régebben Oszama Bin Laden is az volt - anno őt is a CIA képezte ki.

Mindenesetre az iszlamista migránsokról elég sokat elárul, hogy az ottani keresztények bizony általában Aszad hívei. Mert hogy ugyan mostanság valóban elég véres kezű (bár kíváncsi lennék, vajon hogyan máshogy lehet egy rakás terrorista közt rendet tartani), de még mindig sokkal kevésbé veszélyes rájuk nézve, mint az iszlamisták. És ők mondják a leghangosabban, hogy Európa öngyilkosságot követ el, ha ezeket befogadja. Hiába, lakva ismeri meg egymást az ember.

midnight coder 2016.02.18. 07:25:44

Amúgy egyébként arra kíváncsi lennék, ha mondjuk László Petra teszem azt cigány, és egy magyar gyereket rúg fel a kamerák előtt, akkor vajon abból is ekkora felhajtást csinál-e a balliberális sajtó ?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.02.18. 07:59:15

Mi történt vele?
Mert a cikkből sajnos nem derül ki, hogy mi lett vele azóta, hogy mellé rúgott egy terroristának.
Azon kívül, hogy a ballib sajtó lejáratta, és kirúgatta.
Azóta mi történt?
Talált már másik állást?
Voltak címlapos cikkek a ballib médiában, amiben elnézést kértek, mert megint hazudoztak, és lejárattak valakit? Mert ilyenre nem emlékszem...
Mi történt aztán?

FF 2016.02.18. 08:45:08

Mindazoknak, akik arra verik a mellüket vagy a másik oldalról azon sajnálkoznak, hogy a közvélemény L. Petra mellé állt, a kommentekből is látszik... megszámoltátok, hány user írta ezeket a kommenteket?

lábatlan 2016.02.18. 08:48:00

@FF: Mert te a mellé a vélemény mellé állsz amit több helyről hallassz? Vagy mi?

orbitalpiktor 2016.02.18. 09:07:08

@hagyma:
"de sirnanak, ha 3-4 ev mulva iszlamot kell tanulni
meg a szomszedjuk arab'kepmutatok
magyarorszagnak nincs szuksege se menekultre se bevandorlora
mert nincs
kesz..."

Nem értem miért csinálsz magadból hülyét, Németországban több, mint 10 millió gazdasági migrás van és nem kötelező a németeknek se az iszlám se a török! Magyarországon már több, mint 200 ezer kínai migráns él és teszik tönkre a magyar vállalkozókat mert se adót nem fizetnek ráadásként fillérekért hozzák be a vámmentes kínai alapanyagokat.

Ezek kárt tesznek az országnak és a magyaroknak ellenük miért nem fújtatsz...? Ja, hogy nem volt ellenük illiberális gyűlölethadjárat...?!
Nem lehet könnyű agymosottként éldegélni...

orbitalpiktor 2016.02.18. 09:08:58

@wmiki:
Várja az ítéletét az orbántrutymó...

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 09:20:34

Ebből a posztból is nagyon jól látszik, hogy az orbánista féreg milyen egyszerűen manipulálható.

Mindegyik agyhalott a "gáncsolt" szót mantrázza, mivel a "belerúgós" videó számukra nem létezik, azt irtani és eltitkolni kell, mert a valóságot is bemutatja, mely szerint a ribanc valóban belerúgott egy gyerekbe.

Agyhalottak. A gáncsolón túl is van élet, bármennyire is szeretnétek a ribancról nem csak a gáncsolós (röhögni fogsz féreg, az szerintem is erősen túloz, valóban lehet a fordulás miatt a lábemelés, és a faszi már borult, mire odaért) mozi készült, hanem egy olyan is amiben jól láthatóan rúg bele egy gyerekbe.
Az élet kegyetlen, és akinek veletek ellentétben agya is van, az sokkal többre emlékszik belőle mint ti, nem csak az marad meg az emlékeiben amit a párt és a szeretett vezér előír.

dreamhotep 2016.02.18. 10:10:58

a kis junior terrorist feldobta magát, nyilván a fociedző aputól tanulta az alnuszra fc-ben. viccet félretéve inkább gáncsoljon el valaki egy gyereket mint erőszakolja meg egy bécsi uszodában... szerencsére pár százalék libsi van, nem kell aggódni a 2018 miatt, sem amiatt, hogy itt hasonló megtörténhet. kappanhang vagy konc-e gabi alatt már nem merném kiengedni a gyerekeket az utcára

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.18. 10:27:30

Az a fura az egészben, hogy ballib se tudta eddig elmondani, hogy mi a lóf@szért akar több tízezer integrációra alkalmatlan, nőket erőszakoló migránst ráerőltetni az országra ???

MI a motivációjuk, miközben emellett kardoskodnak ??
Kinek lesz ez jó, és miért ?

Mert a magyaroknak kurva szar lenne az tuti.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.18. 10:30:25

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:

Senki nem mondta hogy nem rugott bele.
Belerugott.

Itt a hírhamisító ballib gyakorlatról, és a mocskos Merkel vezérelte EU-s cenzúráról beszélünk, a menekültseggnyalás kapcsán.

Többek között arról a hírhamisító gyakorlatról amit ezen poszt szerzője is elkövetett.
Nevezetesen László Petra nem rugta fel a piedesztára emelt, egyébként terroristaként több ember haláláért felelős fociedzőnek nevezett f@szfejt.

Leylandi 2016.02.18. 10:35:26

@orbitalpiktor: "Magyarországon már több, mint 200 ezer kínai migráns él és teszik tönkre a magyar vállalkozókat"

Hazudsz.
" A magyarországi kínaiak számát a szakértők 10 és 15 ezer fő közé teszik."
magyarnarancs.hu/lokal/kinaiak_magyarorszagon_kelet_nepe-59843
"A Magyarországon élő mintegy tízezer kínai többsége kereskedelemmel foglalkozik."
index.hu/kultur/eletmod/mancs706/
A ti médiátok, liberók.

Leylandi 2016.02.18. 10:40:19

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: "Mindegyik agyhalott a "gáncsolt" szót mantrázza, mivel a "belerúgós" videó számukra nem létezik, azt irtani és eltitkolni kell, mert a valóságot is bemutatja, mely szerint a ribanc valóban belerúgott egy gyerekbe."

Te Selejt, értelmes emberek közül senki nem vitatja, hogy belerúgott.
De csak ti, gyurcsányista, bérnyalonc férgek használtátok fel az esetet annak alátámasztására, hogy a migráns jó ember, a magyar meg rossz. Egy jobb világban a ti állampolgárságotokat majd rövid úton elveszik.
És jó, ha majd csak azt.

Leylandi 2016.02.18. 10:45:33

@Ballib Cenzúra: "ballib se tudta eddig elmondani, hogy mi a lóf@szért akar több tízezer integrációra alkalmatlan, nőket erőszakoló migránst ráerőltetni az országra ???"

Őket ezért fizetik azok a külföldiek, akik a saját országuk helyett inkább mihozzánk terelik a migránsokat. Ha már a régi lakhelyüket porig bombázták.
Rohadt bértollnok az itteni libsi mind, dehát mindig is a jellemtelenségükről voltak híresek.

Nagykörúton túli magyar 2016.02.18. 10:57:01

@midnight coder:
A választ megtalálod, csak keres rá az indexen vagy a 444-en a deteki polgármester fiára, aki agyonvert egy ártatlan kiskutyát, és fel is vette videóra.
drive.google.com/file/d/0B0ooxjh2NVqnNlQ4dmxfOWZxYW8/view?pli=1

Nem fogsz találni semmit ezeken az oldalakon, számukra ez a cselekedet nem elítélendő, ha cigány az elkövető.

N. Barbie 2016.02.18. 11:02:58

Igazan szorakoztato az itt orjongo onjelolt demokratak hulyesegeit olvasgatni.
Mar kis tulzassal ott tartunk, hogy egy max. felrugasi szandekert nyilvanos kivegzest varnak el Petra-nak. Nevetseges.
Tehat akkor konkretan, a veret kovetelik valakinek, aki a rendorok elol futo jottmentet szandekozott elgancsolni (valojaban nem, de most mindegy).
Igen, ezek jellemzoen ugyanazok a ballib majmok, akik mondjuk a 2006os esemenyek soran sulyosan megserult tucatnyi ember (igen, gyerekek is) ugyet evek ota ugy allitjak be hogy ott kerem csak focihuliganok voltak, azt kaptak amit erdemeltek.
Na ennyit ertek kedves onjelolt demokracibajnokok. Ha egy idegen torvenysertorol van szo, akit tulajdonkepp nem ert konkret serules, akkor akar hazudozva is veditek, ha artatlan emberek szemenek kiloveserol, felholtra vereserol, akkor bagatelizalljatok az egesz tortenest esetleg "jobb" esetben csak ordas hazugsagokat terjesztetek, a rendorallatokat vedve a valodi aldozatok helyett.
Na ez a ballib "tisztesseg". Szanalmas fergek.

orbitalpiktor 2016.02.18. 11:05:52

@Leylandi:
" A magyarországi kínaiak számát a szakértők 10 és 15 ezer fő közé teszik."

Hazudsz mégpedig egy 13 éve megjelent cikkel! Kérj iránymutatást a habony-művektől, mert ez beszopikáltátok..

Leylandi 2016.02.18. 11:08:06

@orbitalpiktor: hazudsz, bérenc köcsög.
Neked csak ennyi, hosszabbat úgyse tudnál elolvasni.

Leylandi 2016.02.18. 11:11:17

@N. Barbie: "Tehat akkor konkretan, a veret kovetelik valakinek, aki a rendorok elol futo jottmentet szandekozott elgancsolni"

Ellenben ha a migránsgeci rántja a sínek közé, vonat alá a gyereket a terhes anyjával együtt, azt szabad... azt az egekig magasztalják!!!
Rohadék kettősmércéző libbant aljadékok.

orbitalpiktor 2016.02.18. 11:11:47

@Leylandi:"De csak ti, gyurcsányista, bérnyalonc férgek használtátok fel az esetet annak alátámasztására, hogy a migráns jó ember, a magyar meg rossz."

Van a selejt magyar meg van a demokratikus magyar, van a bűnöző migráns és van az a menekült akit bármikor felvennék a cégemhez.

orbitalpiktor 2016.02.18. 11:12:29

@Leylandi: Ilyenkor érvelsz orbánkupac...?

orbitalpiktor 2016.02.18. 11:15:58

Miután az elszaporodott félázsiai putyinpincsi nemzetpusztításának köszönhetően csak Angliában több mint egymillió magyar fizet rendszeresen járulékot és miután már leginkább már csak a selejt maradt itt, szívesen alkalmaznék szír menekülteket!

chrisred 2016.02.18. 11:21:31

@orbitalpiktor: Nincs jelentősége a cikk dátumának, a Magyarországon élő kínaiak többsége a rendszerváltás idején érkezett és azóta nagyságrendileg nem változott a számuk. Ha igen, akkor inkább lefelé azokkal, akiknek sikerült nyugatabbra továbbhaladni.

Ami a cikket illeti: LP egyszerű, agymosott lélek. Mint a túlbuzgó néni, aki fát vitt Husz János máglyájára,nehogy elaludjon a tűz.

N. Barbie 2016.02.18. 11:27:09

@orbitalpiktor: "Van a selejt magyar meg van a demokratikus magyar"
Igen, es azt, hogy ki a demokrata meg ki nem, azt a ballib ertelmi fogyatekosok fogjak eldonteni, ugye? :) Majd mindjart nalatok kell eloszor jelentkezni is, ha valaki demokratanak akarja mondani magat, es majd ti eldontitek, ugye? :DD
Sikitva szoktam rohogni, mikor a ballib torpepartocskak, elen a Degeneralt Kommandoval, magukrol mindig "demokratikus ellenzek"-kent nyilatkoznak, gondolom megkulonboztetve magukat a csunya nacifasisztarasszista Jobbik-tol. Mert ok igy kisajatitottak a demokrata szot, es majd ok jol eldontik, hogy ki lehet az meg ki nem. Ja megse...

"csak Angliában több mint egymillió magyar fizet rendszeresen járulékot "
Hogy is mondtad Leylandinak, ja igen, HAZUDSZ.
Ez az egymillio csak Angliaban baromsag egy regi cikkben jelent meg, azota ezerszer kiderult, hogy hulyeseg.
Pl. par napja volt az indexen cikk, amiben kb. 100e-re teszik az Angliaban elok szamat.
Ertem en, hogy 10-szeres tulzassal jobban lehet orbanozni meg riogatni, de attol meg nem lesz igaz.

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 11:36:15

Amit itt ezzel a maszatolással műveltek az szégyen. Gyereket rugdosni szégyen. Nem beleállni és vállani a dolgokat szégyen. Szellemi közösséget vállalni az ilyenekkel szégyen. További szép napot!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.18. 11:52:42

@zaphodbeebthe1st:

Híreket hamisítani szégyen.
Olyan dolgokkal gyanusítani valakit amit soha nem követett el, aljasság.
(László Petra nem rugta fel a terrorista fociedzőt soha, ahogy a rendőrök se lökték a sínek közé Röszkénél, a migránst és családját)
Cenzúrázni pedig csak a Merkel féle sajtóirányatás alatt szoktak, mikor kiderül hogy a migránsok százszámra erőszakolnak fehér gyereklányokat.

Aki a hírhamisító, cenzúrázó migránseggnyalók pártját fogja annak kell szégyelnie magát!

N. Barbie 2016.02.18. 11:59:56

@zaphodbeebthe1st: Szerintem ez a tema kicsit sok neked, jol lathatoan nem figyelted a torteneseket, csak megmaradt az ugy felfujasakori szalagcim: "Laszlo Petra" gyereket rugdosott.
Azota kiderult, hogy ez nem igaz. A VV-rol, Eden Hotel-rol meg hasonlo agyradir musorokrol nyilvanvaloan sokkal naprakeszebb vagy, talan meg kene maradni az azokhoz kommentelesnel...

konrada 2016.02.18. 12:10:19

@orbitalpiktor:
Aham. Szóval szerinted a magyaroknak is át kellett törniük a holland határzárat 56-ban, hogy életüket mentsék.

...mert máshogy nem jön ki az, hogy miért kéne átengedni 3-4 határral odébb papírok nélküli embereket...

...szvsz nem érdemes keverni Micikét a gőzekével, mert senki nem írta le azt, hogy egy háborús országból ne kéne befogadni az első biztonságos országban a menekülteket, és ott ellátni őket, mint ahogyan tette ezt a közvetlen szomszédos Ausztria, vagy teszi ezt most Törökország.

...de onnantól a törvények pont úgy vonatkoznak mindenkire, legyen az helyi állampolgár, vagy menekült.
Ezt a magyarok többsége betartotta - akik meg nem, azokat meg lecsukták.
Na ezért nem tudsz példát hozni arra, ahogyan a magyar menekültek több országgal arébb próbálkoztak betörni...
...nem kéne mindent összemosni...

Leylandi 2016.02.18. 12:23:53

@orbitalpiktor: "van az a menekült akit bármikor felvennék a cégemhez."

"cégemhez":-))) Ezt a nagyképű dumát! Úgy érted, ahol téged is csicskáztatnak? Melyik titkosszolgálat is az? Vagy hogy szebben mondjam: melyik alapítvány?:-)

Leylandi 2016.02.18. 12:27:30

@orbitalpiktor: "szívesen alkalmaznék szír menekülteket"

Alkalmazhatsz! Csak akkor menj vissza oda, ahonnan küldtek.
Bár ott meg nem szeretik a szíreket:-( Ó, fenébe:-( Ezt a szépséghibát:-(
Értem már, mért írtad, hogy "alkalmazNÉK"...

chrisred 2016.02.18. 12:27:59

@konrada: Aha, Törökországban tényleg nagy a biztonság. Amúgy tévedésben vagy, a menekült státusz elismerésére nem kizárólag a származási országgal közvetlenül határos országok kötelesek a feltételek fennállása esetén, hanem a genfi egyezményt aláíró összes ország.

Leylandi 2016.02.18. 12:31:38

@konrada: "de onnantól a törvények pont úgy vonatkoznak mindenkire, legyen az helyi állampolgár, vagy menekült."

Na, EZT nem akarják elismerni a libsik sosem! Nekik az iszlám menekült több, jobb, előnyt élvez a helyi európai állampolgárral szemben! Lásd László Petra vs. gyereket a vonat alá rántó szír köcsög.
Rohadt rasszista libsinácik, így különbséget tesznek keresztény európai és iszlamista közt.

Leylandi 2016.02.18. 12:33:28

@chrisred: "menekült státusz"

Jól mondod!!!
Aztán mondd el azt is, egy bangladesi, koszovói MIÓTA MENEKÜLT???

Afrika steht an der Elbe 2016.02.18. 12:34:30

Azért László Petrával összefüggésben ismét kilógott a lóláb. Azt a megveszekedett, vérszagra ugró libsi gyűlölködést, amit előadtak, hát az nem volt piskóta.

wektor77 2016.02.18. 12:48:08

@krain:

Jobban megnezve a kepet ,pl az is tisztan latszik,ahogy Orban zsoldosai egy RPG-vel a hatterbol tuz ala veszik a "szerencsetlen menekultet.. "

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 12:58:15

@Ballib Cenzúra:

A hírhamisítás fideSSjobbikKdnp férgek szokása. Ha annyi ezresem lenne, ahányszor már megborultatok a hamis hírekkel, nem kéne többé dolgoznom.

"Híreket hamisítani szégyen."

Igen. Az. Élvezhetitek ha mindenki selejtes féregnek tekint benneteket mert elég sűrűn művelitek a hírhamisítás sportját.

@Leylandi:

Az eset a féreg ribancról szól, csak a féreg fideSSjobbikos selejtek próbálnak olyan hülyeséget belemagyarázni amit firkáltál.

Leylandi 2016.02.18. 13:09:33

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: azt csak ti rasszista libsinácik szeretnétek, hogy LP-ről SZÓLJON, a vonat alá gyereket rántó migránsról meg NE.
Mocskos kettősmércéző fajgyűlölők, mennétek ki Mo-ról mind, ha már ennyire utáljátok a magyarokat!

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 13:20:44

@N. Barbie: A kislányt megrúgta. Az egész világ láthatta.
Az meg, hogy én mit nézek még és mit kommentelek nem ennek az ügynek tárgya. Majd ott és akkor beszélgethetünk arról. Az agyradír meg most történik, illetve nálatok a pol.táj keretében már korábban megtörtént. Szép napot!

Alick 2016.02.18. 13:25:56

Tárgyalás..? vajon milyen váddal? a könnyű testi sértés elég lazán áll az esetre... garázdaság? talán cipőkanállal ráhúzható...

Az újságíróhoz nem méltó hozzáállásra nincs paragrafus, de a nyilvános megszégyenülés már úgyis megtette a magáét...

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 13:30:06

@N. Barbie: coub.com/view/82ao5
Amikor a kislányba belerúgott a kezét fogó férfi teljesen másfelé néz, L.P.-n, a kislányon és a kezét fogó férfin kívül 2-3 méteres körzetben csak 2 riporter és a rendőrök tartózkodtak. Az, hogy megijedt és megzavarodott színtiszta gyáva hazugság. Korábban előtte őt is meglökték mások de ez nem mentség.

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 13:37:28

@Alick: L.P.-t szerintem se kell büntetőjogilag elítélni. Elég büntetés az, hogy amit tett örökre látható mozgóképen, ítéletnek meg elég annyi, hogy bármit is tesz, bárhova megy mindenki tudhatja ki is ő.

Ma Baker 2016.02.18. 13:48:05

@tralalala: "Haha, egyébként érdemes visszaolvasni ezt a blogot :)
Orbánfika, orbánfika, fideszfika, szegénymenekültek, orbánfika, szegénymenekültek, kölnről kurva nagy kuss, párizsról egy bagatellizáló negyedmondat, szegénymenekültek, orbánfika.

Ha kérdezi valaki, hogy jutott idáig a baloldal, csak meg kell neki mutatni ezt a blogot. "

LÁJK

Leylandi 2016.02.18. 13:49:25

@zaphodbeebthe1st: "A kislányt megrúgta. Az egész világ láthatta."

Amaz meg a kisfiút a vonat alá rántotta!!! A terhes anyját is. Ja, hogy erről ti nem beszélhettek?

" Az agyradír meg most történik, illetve nálatok"

Egyetértek.
Most történik.
Nálatok.

konrada 2016.02.18. 13:49:37

@chrisred:
...hát legalábbis nem láttam arról képeket, ahogyan török menekülttáborokban vadásznak menekültekre, mint ahogyan olyant sem, ahol görög, macedon, vagy szerb táborokban teszik ezt.
Így nem nagyon tudsz olyan indokot mondani arra, miért és ki elől kell nekik a szerb-magyar határon áttörve menekülni...

...s én úgy gondolom, ha itt sokak szerint az USA a demokrácia hazája (Anglia az őshazája), s ők megvédik a határaikat az illegális átlépőktől - még ha azok menekülnek is valahonnan - akkor ne akarjunk már náluk is pápábbak lenni a demokráciában....

osztovits 2016.02.18. 13:55:41

Petra helyesen járt el, a fenékbe billentés "elég kétséges hogy megtörtént" az nem bűncselekmény főleg nem egy olyan gazemberrel szembe aki a saját gyerekét használja élő pajzsként, arra a gyerekre nem Petra jelent veszélyt hanem saját apja.
Ez a szír menekültnek hazudott arab cigány aki eleve bűnöző, kiskorú veszélyeztetése miatt illet tiltott határátlépés miatt nem is igazán értem mit ugrál.
De a nagy jogvédőknek talán az apával kéne beszélgetni amikor a gyereket élő pajzsnak felhasználva berohan a rendőr sorfalva vagy amikor gumicsónakkal nekiszalad a Földközi-tengernek, vagy olyan terror szervezettel szimpatizálni akik nyíltan embereket kínoznak és őlnek meg a legkegyetlenebb módon.

osztovits 2016.02.18. 13:57:45

@zaphodbeebthe1st: ez dicsőség ő legalább tett valamit ez a sok mocsok ellen

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 14:01:40

@Leylandi: És ha az a másik ezt meg azt csinált akkor L.P. nem rúgta meg a kislányt? Maszatolod a dolgot amivel csak magadat teszed abba a dobozba amibe normális ember nem akar kerülni. Ezt magadtól csinálod vagy valaki kényszerít rá? Szabadulj meg a láncaidtól! Szép napot!

osztovits 2016.02.18. 14:02:31

@konrada: teljesen igazad van, Nem Petrát kell meghurcolni hanem ezt a sok import szart kell kirakni.

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 14:08:20

@osztovits: Egyet értünk! Ki mit tesz az magát minősíti. Hánynom kell attól a magatartástól amit a migránsok jó része művel, hánynom kell jónéhány dologtól amiket a szélsőséges iszlám hirdet. De hánynom kell attól is ha gyereket rugdos egy nő és hánynom kell azoktól is akik ezt dicsőségnek veszik. Szép napot!

Nagykörúton túli magyar 2016.02.18. 14:11:10

@N. Barbie:
"Mar kis tulzassal ott tartunk, hogy egy max. felrugasi szandekert nyilvanos kivegzest varnak el Petra-nak. Nevetseges."

Én nem csodálkozom, hogy megkérdőjelezik páran a holokausztot is, hogy valóban az történt-e, amit állítanak a "túlélők"

chrisred 2016.02.18. 14:12:44

@Leylandi: Miért én mondjam el? A többi adófizetővel együtt fenntartok egy hatósági rendszert, amelyik rendelkezik a kell törvényi felhatalmazással és rendelkeznie kellene a megfelelő szakértelemmel, hogy a jogállami keretek között elbírálja a Magyarországon benyújtott menekültügyi kérelmeket. Akiknek elismerik a kérelmét, menekült, akinek jogerősen elutasítják, az meg nem az. A többi mind előfeltevés, sejtés, találgatás.

joetata 2016.02.18. 14:22:32

@flamer: OK! Nekifutok még egyszer. Most lassan írom, hogy Te is megértsd. Továbbra is fenntartom, amit az első kommentemben írtam. Senkinek nincs jogában másokat emberi méltóságában megsérteni, sértő, rasszista jelzőkkel illetni. Te őt - ismeretlenül - ócska nácinak nevezted, csak azért, mert vélemény különbség van köztetek. Most arra kérsz, hogy én fogadjam el a Te véleményedet is, ha már osztom az észt. Nézd, korrigálom magam: Elismerem, hogy ez a Te véleményed, de akkor sem értek vele egyet. Csak egy példa: Nagy nyilvánosság előtt valaki - akit nem biztos, hogy ismersz - azt állítaná rólad, hogy vered a feleségedet, mert az rájött, hogy titokban egy pedofil állat vagy, akkor valószínű, hogy kinyílna a bicska a zsebedben, mert tudod, hogy ez rágalom. Neked sem esne jól, mint annak sem, akit Te ócska nácinak tituláltál. Részemről, end.

chrisred 2016.02.18. 14:22:59

@konrada: A demokrácia őshazájának a görög városállamokat szokták tekinteni, az angolszász országok inkább az állam által garantált egyéni szabadságjogok (Magyarországon manapság igen népszerű nevén a liberalizmus) bölcsői. De se az egyik, se a másik nincs szoros kapcsolatban a menekültek elismerésével, ami a nemzetközi jog, vagyis az államok közötti szabályozott kapcsolat része.

Leylandi 2016.02.18. 14:24:33

@zaphodbeebthe1st: "És ha az a másik ezt meg azt csinált akkor L.P. nem rúgta meg a kislányt?"

Aljas próbálkozás azt hazudni, hogy én ezt mondtam! Holott nem védtem LP-t, hanem sérelmeztem, hogy csak őt ítélitek el, a vonat elé lökő menekültet meg nem! MINDKETTŐ HIBÁS, a menekült súlyosabban. De ti véditek. Kettősmérce, liberálnáciktól. Megpróbálkozhatsz megint nekem tulajdonítani kijelentéseket, amiket nem mondtam, de akkor mindig megint elmondom ugyanezt: a KETTŐSMÉRCÉVEL VAN BAJOM!
Na terelj még. Gyerünk.

"Maszatolod a dolgot"

Szép dolog egy hsz-ban maszatolni is, egyúttal ugyanezzel megvádolni a másikat!

Leylandi 2016.02.18. 14:36:11

@chrisred: "Miért én mondjam el? A többi adófizetővel együtt fenntartok egy hatósági rendszert"

Akkor meg miért írod le egyáltalán a véleményed? Nem te írtad ezt? "a menekült státusz elismerésére nem kizárólag a származási országgal közvetlenül határos országok kötelesek" Ezt miért írtad ide? Hiszen fenntartasz egy ezzel foglalkozó hatósági rendszert...

Leylandi 2016.02.18. 14:44:34

@chrisred: "az angolszász országok inkább az állam által garantált egyéni szabadságjogok (Magyarországon manapság igen népszerű nevén a liberalizmus) bölcsői"

Alapvető tévedés.
A liberalizmus bölcsője Franciaország (lásd francia forradalom), gyökerei pedig Marcus Aurelius római császárig nyúlnak vissza.
Nos, egyik ország se angolszász (azokban hivatalos nyelv az angol).
A többi stimmel:-)

N. Barbie 2016.02.18. 14:45:06

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
"A hírhamisítás fideSSjobbikKdnp férgek szokása"
Ezen jot nevettem. :)
Akkor mit szoljunk peldaul a BBC-s hirhamisito szellib fergekrol?
Gondolom nem hozta le az atv, igy nem tudod.
Amikor Vona tartott itt Londonban gyulest talan 2 eve, ment otthon is meg itt is a habzo szaju libsik gyulolkodese, hogy meg kell akadalyozni a csunya naci rendezvenyt. Most az lenyegtelen, hogy egy majd 10 millios varosbol ossze birtak szedni kb 50 szellib/anarchista/szelsobalos (jabocs, "antifasiszta") agyhalottat, meg a hetekig tarto hazugsagkampany is csak ilyen szamu csocseleket hozott, de a lenyeg a BBC tudositasa volt. Az eredetileg meghirdetett gyulekezesi helynel ortodox zsidok tuntettek tablaval (sajat szememmel lattam) a cionista izrael ellen. Hogy talalta ezt a libsi szekertolo BBC? Nemes egyszeruseggel ugy fenykepeztek oket, hogy a tabla ne latszodjon, majd szemrebbenes nelkul behazudtak, hogy meg zsidok is tuntettek a Jobbik ellen. Arrol nem beszelve, hogy mikor megkerdeztek az odacsoditett (nem magyar) balos csocselek par tagjat, hogy ugy konkretan mit tud a Jobbik-rol, miert nacizza oket, na latni kellett volna a bamba kepeket, hat ok nem is tudjak, nekik azt mondtak, hogy nacik. :DD
Na ennyire nem szokasa a fajtadnak hirt hamisitani. A foldon fekvo rendorre tamado illegalis bevandorlo sztori is ugy latszik kimaradt, ahol meg ugy volt fenykepezve, hogy a foldon levo rendor nem latszik, csak hogy a vad mogotti rendor epp emeli a karjat gumibottal a szeginyartatlanmenekult-re.

konrada 2016.02.18. 15:03:42

@chrisred:
Ha azt akarod mondani, hogy a liberalizmus, meg a demokrácia nem ugyanaz, sőt attól, hogy liberális, attól még nem demokrata, illetve minnélinkább liberális, annál kevésbé az, akkor azzal is. (Egyébként tényleg a görögök, de én az ő saját meghározásukat vettem most alapul.)

...az, hogy ezen országok mennyire veszik komolyan az általad emlegetett szabálzatot, illetve értelmezik, azt viszont nem árt figyelembe venni: erre írtam azt, ne akarjunk pápábbak lenni a pápánál, liberálisabbak lenni ebben náluk...

Medgar 2016.02.18. 15:08:56

@orbitalpiktor: Te ez a "szerencsétlen menekülő" szöveg már a svédeknél sem menő.

chrisred 2016.02.18. 15:17:05

@Leylandi: Tippelj, melyik született meg előbb: a Függetlenségi Nyilatkozat vagy az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozata.

zaphodbeebthe1st 2016.02.18. 15:26:05

@Leylandi: Itt semmiféle kettősmérce nincs. Itt arról van szó L.P. mit tett illetve mit nem tett. Amikor más dolgokat keversz ide az a maszatolás. Más címen futó más blogon majd másról beszélgetünk. Szép napot!

high up! 2016.02.18. 16:02:38

LÁCLÓ PETRA MEGVÉDÜNK!

Kar- és láblendítéses tisztelettel:

Magyar Fasiszta Anyák Szövetsége

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 16:03:14

@osztovits:

Hírhamisítás a kdnpfideSSjobbik férgek sportja.

@N. Barbie:

Nem baj ha röhögsz, attól még a te féreg fajtád az aki meghamisítja a híreket. BBC nem érdekel, a királyi tévében retusáltak ki arcokat akik nem feleltek meg a NER hazugságainak. Áltathatod magad a mellébeszéléssel, attól még hírhamisító férgek vagytok.

Nagyorrú Barbi 2016.02.18. 16:06:30

Szeretitek a robbantgató, erőszakoló csipetagyú migránshordát, látom büdösbolsi eszetlen hozzászólásaitokból. Ragadjatok össze velük. De ne itt, hanem valahol az ISIS területén belül...

high up! 2016.02.18. 16:12:54

@Nagyorrú Barbi:

te okostóni, a bünözés nem vallási kérdés, hanem ELMEORVOSI.

Csakúgy mint magyar fotelfasisztának lenni, meg a hitleri fajelméleteket hirdetö fidesz hordáért és jobbik csürhéért lelkesedni. Ezek se vallási meg politikia kérdések. Hanem elmeorvosiak.

Oszt akkor rakd össze, hogy csak ezen blog hozzászólóit tekintvén hány 10 ezer új OPNI késedelem nélküli újranyitására lenne szükség.

FOLYTASSUK!

N. Barbie 2016.02.18. 16:16:24

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Ertem, tehat konkret peldakat hoztam arra, hogy hazudtal es a ballibsi fajtad ugyanugy hamisit, mint az altalad szapultak, de azt ignoralod es folytatod a gyulolkodesed.
Asszem nincs tobb kerdesem, felesleges. :)

orbitalpiktor 2016.02.18. 16:27:27

@Medgar: Értem én, hogy két kézzel szopod az illiberális propagandát...

orbitalpiktor 2016.02.18. 16:29:30

@chrisred: "Nincs jelentősége a cikk dátumának, a Magyarországon élő kínaiak többsége a rendszerváltás idején érkezett és azóta nagyságrendileg nem változott a számuk. "

Már megint hazudsz...

orbitalpiktor 2016.02.18. 16:30:39

@Leylandi: "cégemhez":-))) Ezt a nagyképű dumát! Úgy érted, ahol téged is csicskáztatnak? Melyik titkosszolgálat is az? Vagy hogy szebben mondjam: melyik alapítvány?:-)"

Ebből is csak az derült ki, hogy rabszolgáskodsz valahol...

N. Barbie 2016.02.18. 16:58:02

@orbitalpiktor: Miert, te nem? Azt hittem, hogy a nagy orbani diktaturaban, mindenki, aki nem fidesz-haver, az az ehhalal szelen van, vagy jobb esetben ehberert rabszolga. Hat nem ezt szajkozzatok mar miota?
Erre kiderul, hogy te nemhogy nem vagy rabszolga, meg jol meno ceged is van?
Hat fidesz-haver e vagy? :)

N. Barbie 2016.02.18. 17:34:25

@high up!:
"meg a hitleri fajelméleteket hirdetö fidesz hordáért és jobbik csürhéért lelkesedni"
Tudom, tudom, nagyobb eselye van egy majommal ertelmesen beszelgetni, mint toled barmivel is alatamasztott hozzaszolast varni a gyulolkodesidre, de nem adom fel, van esetleg valami konkret tenyed, idezeted stb. erre a fajelmeletet hirdetesedre, vagy irhatjuk a hazudozasaid koze?

Gyerekgyilkos IDF megvedunk!

Kipa-emelo tisztelettel:

Cionista Apartheid Rezsimet Tamogato Zsido Anyak Szovetsege

chrisred 2016.02.18. 17:56:16

@konrada: Inkább azt, hogy más megközelítésű eszmerendszer. A demokrácia a közhatalom gyakorlásának egyik formája, a liberalizmus pedig a közhatalom (állam) és az egyén viszonyára vonatkozik. A kettő nem feltételezi okvetlenül egymást, de nálam nem zárja ki , egyedül a liberális politikus szóösszetételt tartom önellentmondásnak.

chrisred 2016.02.18. 17:57:25

@orbitalpiktor: Tudom, hogy ez is lepattan a szilárd érvrendszeredről, de azért tessék:

index.hu/gazdasag/2015/06/19/menekult_bevandorlo/

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 18:07:27

@N. Barbie:

Tehát ha konkrétan veled együtt leszarom, hogy az egyszerű fajtád nem tud szöveget értelmezni, attól még a fideSSjobbikKdnp selejtes csökevényei hírhamisítók maradnak, ezen semmit nem változtat az, hogy a fideSSférgektől jól megszokott eszmerendszer szerint dejamásikis az egyetlen érv amit fel tudsz mutatni.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 18:19:27

Mindentől függetlenül érthető, hogy a fideSSjobbikKdnp selejtjei miért háborognak a migránsok ellen:

fideSSjobbikKdnp-nek saját gyilkosaik, gyerekrugdosóik, nőverőik és elítélt bűnözőik vannak, semmi szükség a konkurenciára...

2016.02.18. 18:22:01

"Mi történt L. Petrával?"

Kit érdekel egy gyereket rugdosó orbánista selejt?

Medgar 2016.02.18. 18:26:51

@orbitalpiktor: szopni nem szoktam és azt gyanítom. hogy te is inkább a száddal csinálod.

Viszont ahogy látom a liberális oldalon megy az agymosó propaganda függetlenül orbántól és Magyarországtól.

Nem volt migránsügyben egy olyan állításotok sem amit az élet meg nem cáfolt.

A legnagyobb bűnötök, hogy ezzel a mentalitással pont ti segítitek hatalmon maradni a Fideszt, pedig réges-régen el kellett volna zavarni őket.

N. Barbie 2016.02.18. 18:29:13

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:
Te amugy ide jarsz hazudni?
Ne tereljel, ne akard a masikra kenni a sajat ostoba hazugsagaid.
Mi irtal? Idezem:
"A hírhamisítás fideSSjobbikKdnp férgek szokása"
"Hírhamisítás a kdnpfideSSjobbik férgek sportja"
Ez barhogy is probalod letagadni, mit jelent? Azt, hogy az altalad emlitettek csinaljak.
Erre hoztam peldakat, hogy a fajtad IS csinalja. Mondtam en, hogy a fidesz nem? Nem. Te mondtad, hogy ok IS meg mas is? Nem. Lebuktal a hazugsagoddal? Igen. Ennyike. :)
Mondjuk konkretan Jobbik-os "hirhamisitas"-ok nagyon erdekelnenek, esetleg tudnal parat idezni valamelyik Jobbik-os TV-bol, radiobol, ujsagbol? Kivancsian varom te szanalmas hazudozo, kezet foghatsz a magyargyulolo highup haveroddal, az is csak gyulolkodni tud, az allitasait alatamasztani mar nincs eleg esze.

Vagy úgy... 2016.02.18. 18:34:03

Igaz,i habzószájú, csahos trollok! Na, ezt elolvasom!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 19:05:57

@Afrika steht an der Elbe: Látom meglesz az esti merevedésed, sikerült egyet ballibezned.

Motorhead 2016.02.18. 19:30:15

@orbitalpiktor: A kínaiakkal semmi bajunk. Dolgoznak, saját köreikben élnek. Érdekes soha rasszista támadás nem volt ellenük. A magyarok szeretik őket , és ez így van rendjén. Bár minden migráns dolgozna úgy mint ők.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.02.18. 19:55:33

@N. Barbie:

Dejamásikiscsinájja

Ennyit tudsz.

A lényegen nem változtat, tele vagytok gyilkossal, gyerekrugdosóval, nőverővel és a többi selejttel.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.02.18. 20:31:23

@N. Barbie: Mi van kiscsaj? Még mindig nincs ékezeted? Még mindig gyűjtöd a pénzt az átalakító műtétedre?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.18. 22:22:23

@midnight coder:

"Amúgy egyébként arra kíváncsi lennék, ha mondjuk László Petra teszem azt cigány, és egy magyar gyereket rúg fel a kamerák előtt, akkor vajon abból is ekkora felhajtást csinál-e a balliberális sajtó ?"

Kidereítenék, hogy a gyereknek már a nagyapja is cigánygyűlölő volt, így a kollektív és öröklődő bűnösség alapján csak azt kapta, amit megérdemelt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.18. 22:41:35

@krain:

'Én nem csodálkozom, hogy megkérdőjelezik páran a holokausztot is, hogy valóban az történt-e, amit állítanak a "túlélők"'

Nemrég volt hír, hogy egy aggastyán elleni perben újra vallomást tesz egy holokauszttúlélő, aki egyhónapos csecsemő volt, amikor a tábort felszabadították:

index.hu/kulfold/2015/06/04/vallomast_tett_az_auschwitzban_szuletett_magyar_no/

index.hu/kulfold/2016/02/09/holokauszt_per_tanuskodik_auschwitzban_szuletett_magyar_no_angela_orosz/

Vajon miről vallhat a vádlott ellen?

N. Barbie 2016.02.19. 10:40:38

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Mar megint hazudsz, en nem azt mondtam hogy deamasikiscsinalja, hanem bizonyitottam, hogy hazudtal, es az allitasoddal ellentetben a fajtad IS csinalja.
Mantrazni a hulyesegeid, miutan beegtel a hazugsagoddal, ennyit tudsz.
"Tele vagytok". Hat ez jo. :DD Ugy latom ertelmi fogyatekos ballibaknal ha egy azaz 1 darab peldat tud mondani valamire az mar "tele vagytok". :DD En is soroljak par bunozo ballib szeplelket, es akkor ti is "tele vagytok" bunozokkel? Idiota. :D

N. Barbie 2016.02.19. 10:48:42

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Igazan tartalmas hozzaszolas, ja nem, csak a szokasos ballib ertelmi fogyatekos "vitakultura", egy kis szemelyeskedes azt` annyi. :)
Szemmel lathatoan eddig se sikerult felfogni, pedig parszor mar mondtam, hogy nem vagyok no, hogy honnan jott a nickem, hogy miert nincs ekezetem, de nem varom el, hogy felfogd, 20as IQ-val tudom, hogy nehez. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.19. 14:00:17

Olvasom ma:

"A GYEM közleményében emlékeztet arra, hogy a 40 éves elkövető nemcsak az autó vezetőjét, hanem utasait is sértegette, szidalmazta, a kisbusz oldalát többször megütötte, és arra szólította fel a külföldieket, hogy szálljanak ki a kocsiból. "

",,,közösség tagja elleni erőszaknak kellene minősíteni az esetet, mivel alapos a gyanúja annak, hogy az elkövető a menekültekkel szembeni ellenérzése miatt követte el a bűncselekményt."

index.hu/belfold/2016/02/19/kiakadtak_a_jogvedok_amiert_meguszta_a_kezigranatos_fenyegeto/

Kérem szépen, mitől is lenne "közösség" az országba betörő, magát menekültnek nevező csőcselék. amelynek tagjai még a személyazonosságukat is titkolják, meghamisítják?
süti beállítások módosítása