Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Ki is Orbán embere?

2016.10.20. 10:36 | Proszektura | 52 komment

Címkék: Kósa Lajos Gyurcsány Juhász Péter MTK stadionavató Széll Bernadett

Tényleg igaz lenne, amit Gréczy Zsolt, a DK szóvivője sejtetni vélt Juhász Péterrel kapcsolatban, miszerint: "Az a baj, hogy hülyének néz mindenkit. Először nemet mondanak a közös október 23-ra, aztán elé, majd rászerveznek... mintha Orbán rendelte volna..."

Vagyis Juhász Orbán embere?

Ilyen alapon persze, nem elfogult DK-s szemüvegen szemlélődve, azt is ki lehetne jelenteni, hogy magát Gyurcsányt is mintha Orbán rendelte volna. Vagyis Gyurcsány is Orbán embere.

Amíg ugyanis Gyurcsány a politika első vonalában van, addig százezrek fognak úgy dönteni, hogy nem szavaznak egy olyan baloldali formációra, nevezhetjük ezt bárminek, összefogásnak, akárminek, amiben ez a túlmozgásos figura is tevékeny részes.

Képviselői irodaház és őszödi kormányüdülő kedvezményes megvétele, anyós pénzén megszerzett jól tejelő vállalkozások, szemkilövetés, egyéb jogtalan rendőri brutalitások, leesett azonosítószámok ilyesmik jutnak sokunknak eszébe a neve hallatán. Ahogy Széll Bernadett fogalmazott: „A Gyurcsány-kormány Magyarországon olyan sebet okozott, ami által megkaptuk Orbán Viktort kétharmaddal.” 

De most ne ragadjunk le Gyurcsánynál, térjünk vissza Juhászhoz és az ő ünnepnapi elképzeléséhez: kifütyülni a miniszterelnököt.

Látszólag ez egy igazi virtigli, tökös ellenzéki cselekedet, ugye? Jön a vezér, a diktátor, mi pedig majd rendezünk egy bazi nagy füttykoncertet, van is benne gyakorlatunk, az MTK stadionavatón már szép sikerrel jártunk ezzel.

Igen ám, de Juhászéknak azért el kéne gondolkodni néhány dolgon! Egyrészt valóban szembe mennek ezzel a különállásukat reprezentálandó közös ellenzéki ünneplésre való „rászervezéssel” szinte az egész baloldallal.

De van itt pluszban még egy másrészt is.

Amikor Kósa Lajost kérdezték erről a tervezett fütyülési akcióról, ő valami olyasmit mondott, hogy bár ez cseppet sem elegáns egy ilyen össznemzeti ünnepen, de hát valójában nem lehet nekik megtiltani.

Vagyis Juhászéknak észre kéne venniük a csapdát.

Odamennek, fütyülni fognak, hangosan. De Orbán, ahogy az MTK stadionban, itt is mégis el fogja tudni mondani ünnepi szónoklatát a jó hangos mikrofonok segítségével. A rendőrök pedig nem fognak sünállásban a füttyögőkre támadni, nem tesznek semmit.

Orbánék fütyülni sem fognak a fütyülésre.

És ország-világ láthatja majd, hogy mekkora itt a gyülekezési és szólásszabadság!

Ez az október 23-i füttykoncert valójában úgy kell az Orbán rezsimnek, mint egy falat kenyér.

Még, hogy mi zárattuk be a Népszabadságot? Mi negligáljuk az emberi jogokat? Mi üldözzük az ellenzéket? Hát nem látjátok, milyen toleránsak vagyunk? És minket oktat az EU, meg Amerika emberei jogokból? Aki nálunk toleránsabb, az már csal, vagy festi magát!

Vagyis ezt az egész Juhász féle füttyös akciót tényleg mintha Orbán rendelte volna.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr9811823865

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Betojt a FIDESZ, ezért felpörgették a hazugsággyárat 2016.10.21. 20:17:11

Valami egészen hihetetlen, hogy mennyire összecsinálták magukat a FIDESZ-ben attól, hogy esetleg sokan hallgatnak Juhász Péter hívására, és 23-án elmennek kifütyülni Orbánt. Egyrészt lázasan elkezdtek embereket szervezni: A CÖF viszi a már szokott ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.20. 10:42:08

"És ország-világ láthatja majd, hogy mekkora itt a gyülekezési és szólásszabadság!"

Milért, ez nem így van?

2016.10.21. 09:08:53

Ezzel a logikával minden, de minden ellenzéki megmozdulás, de akár csak egy vélemény is o-nak kedvez.
Akkor mindenki kussoljon, igaz? Mostmár úgyis mindegy...
Idióták. Ennek van csak értelme: ordítani,szóba se állni velük.

2016.10.21. 09:12:01

"Vagyis Juhász Orbán embere?"

Minden lehetséges. Meg az ellenkezője is. Gyurcsány is Orbán embere. Vagy nem. Ki tudja?

Medgar 2016.10.21. 09:12:48

@Hortenz: Orbánt minden rendezvényen ki kell fütyülni, de nincs senki aki jobb lenne nála, max okosabban tud lopni...

monddazigazatmar 2016.10.21. 09:18:33

Ühüm.. Tehát megy a 60 éves megemlékezés, beszél a megválasztott miniszterelnök, és akkor egy füves törpepárt aktivistája hirtelen síppal belefütyül a bal fülembe.
Na, az kurva élet, hogy akkorát leverek neki, hogy lenyeli a sípját azt mehet a jogaival Brüsszelbe.

bearman 2016.10.21. 09:20:27

Felötlött bennem a gyanú, lehet hogy Orbán is Orbán embere?

gaston 2016.10.21. 09:25:45

A cikk írója kissé sok összeesküvés- elmélettel foglalkozó thrillert néz és persze olyan szinten elfogult a bukott, csődtömeg baloldal felé, hogy azt példaként tanítani lehetne. Bármi lesz tehát, azért az Orbán-kormány felelős, ők jönnek ki minden esetben jól, pedig szegény többiek!! Hát a bal oldalon lévő sok ehhez hasonló firkász is az oka, hogy az emberek az ilyen írásoktól hányingert kapnak és a jobb oldalt választják inkább!!!

SMFB 2016.10.21. 09:26:00

Ha sokan vannak és mind fütyülnek, az Orbánnak jó (a cikk szerint)
Ha kevesen vannak és mind fütyülnek, az Orbánnak jó (törpe minoritás)
Ha kevesen vannak és nem fütyülnek, az Orbánnak jó (beolvadnak)
Ha sokan vannak és nem fütyülnek, az Orbánnak jó (új egység vagy hogy is hívják)

Egyetértek a cikk szerzőjével: Orbánnak jó. A probléma az, hogy szómágiával és nyakatekert érveléssel bármilyen eseménytérből ezt le lehet vezetni. Meg az ellenkezőjét is.

élveteg 2016.10.21. 09:34:59

A füttytől függetlenül Az kevés lesz 18-ban ahogy 14 -ben is kevés volt hogy pfujjjj Orbán ronda Orbán le vele ........

morph on deer 2016.10.21. 09:59:49

Engem valahogy a párhuzam zavar.

Tudni illik még mindig emlékszem azokra a fotókra, amelyen kedves, dauerolt hajú nénikék a Viktor sípjával a szájukban fújták a Kossuth téren Gyurcsány ellen.

Most szólok, hogy már a vekker is volt..!

monddazigazatmar 2016.10.21. 10:30:58

@morph on deer: Mesélj erről. Én eddig még életemben nem láttam olyan képet, hogy a szervező/vezető egy rakás síppal pózol egy képen.
Ez a füves juhász ezt csinálta.
Én nem hallottam még olyat eddig, hogy menjünk oda, és tegyük tönkre a megemlékezést/eseményt.

Nem, nem állítom, hogy nem volt ilyen egyik oldalon sem (Clintonék is tegnapelőtt buktak le) de nem így, nyíltan, felszólítva a népet.

ulpius66 2016.10.21. 10:35:10

Az SZDSZ emlőin nevelkedett, balliberális közvélemény-kutató intézet minapi mérése:

"A Závecz Research októberi közvélemény-kutatása szerint a biztos pártválasztók körében a Fidesz 49 százalékon áll. Szeptemberben 45, augusztusban pedig 42 százalékon állt a párt, tehát ez azt jelenti, hogy a pártnak sikerült tovább növelnie támogatottságát.

A Jobbik 5 százalékot gyengült, jelenleg 17 százalékon áll. Az MSZP-re 14, a DK-ra 8, az LMP–re pedig a választók 5 százaléka szavazna. Az Együtt, a Liberálisok és a Párbeszéd jelen állás szerint nem jutna be a parlamentbe, mivel támogatottságuk nem éri el az 5 százalékos küszöböt."

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.10.21. 10:45:31

@ulpius66:

ja, gecisok a mentális élőhalott magyarországon. semmi jót nem várok a jövőre nézve.

Köksal Baba 2016.10.21. 10:46:09

Tud valaki olyan kormányt, vagy politikai szervezetet mondani, amiben nincs egy hülye pojáca?
Ha Fletó hiteltelen, akkor a jelenlegi rezsim micsoda? Van olyan, hogy hiperhiteltelen? Most már van, tuggyuk!

Az a szánalmas a jelenlegi ellenzékben, hogy piszkoskodásban beállnak a fidesz mellé. Ha valami elkúródik, csak egy felelős lehet.

ulpius66 2016.10.21. 11:03:24

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Füves Egér!

"semmi jót nem várok a jövőre nézve" --- írod.

Számodra mi lenne a "JÓ"?

ulpius66 2016.10.21. 11:11:12

"A Jobbik 5 százalékot gyengült, jelenleg 17 százalékon áll. Az MSZP-re 14, a DK-ra 8, az LMP–re pedig a választók 5 százaléka szavazna. Az Együtt, a Liberálisok és a Párbeszéd jelen állás szerint nem jutna be a parlamentbe, mivel támogatottságuk nem éri el az 5 százalékos küszöböt."

Ennek azért van jelentősége, mert mindenki a "ballibsi összefogásról" beszél.

A Jobbik és az LMP külön indul ------ a mai állás szerint.

Amennyiben az MSZP NEM-et mond az ÖSSZEFOGÁSRA, mert pl. nem az van amit ők akarnak, na akkor kíváncsi vagyok a DK belemegy-e az összefogosdiba a ballibsi törpe, mini, mikro, nano és egyszemélyes pártokkal.......

A választási törvény szerint ha 3 vagy több párt fog össze, a Parlamentbe jutási küszöb 15%!
(a mai állás szerint pont nem jönne össze nekik......)

SMFB 2016.10.21. 11:14:48

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: másképp magyaráznám: valaki 6 év után rábukkant a nemzetbiztonsági szempontból szigorúan titkosnak minősített IQ eloszlási statisztikára. Nézte, nézte, megkérdezte a barátait, ismerőseit, aztán egyszercsak rájött: az egyszerű embereknek egyszerű üzenet kell. Aztán mi lehet egyszerűbb, mint 12000Hz-es sipító hang. Hadd fájjon a füle. Egy bit átment, nem?

2016.10.21. 11:23:37

@monddazigazatmar: Az alkoholista szőlőbányász kottájából jön ez a karaktergyilkos füves törpepárt megnevezés ugye?

Netuddki. 2016.10.21. 11:48:35

Látom picsogni tudsz, de esetleg van valami jobb ötleted? Vagy csináljanak a zemberek úgy mintha itt minden rendben lenne, és csápoljanak a nemfideszes ünnepségeken, mint a jógyerekek?

Mikor fogjátok fel végre, hogy az orbán banda nem nyílt kártyákkal játszik, így elzavarni is csak az általa használt eszközökkel lehet.

GallaiG 2016.10.21. 11:58:50

@a BircaHang Média szerk.:
Rendezvényeket tiltott be Budapest rendőrfőkapitánya - Október 23-ára terveztek
InfoRádió 2016.10.20. 23:20
Budapest Rendőrfőkapitánya megtiltott több, a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó bejelentett rendezvényt.
Egy magánszemély az állami megemlékezésekkel azonos helyre és időben hat, a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó bejelentést tett a Budapesti Rendőr-főkapitányságon.
Budapest rendőrfőkapitánya a fenti bejelentések vizsgálata során valamennyi esetben tiltó határozatot hozott a gyülekezési törvény, valamint a vonatkozó alkotmánybírósági határozatok alapján, megtiltva az alábbi helyszíneken és időpontokban a rendezvények megtartását:
Budapest XI., Műegyetem rakpart 3. (2016. október 22. 13 óra 45 perc - 15 óra)
Budapest II., Mansfeld Péter parkban található emlékmű mellett (2016. október 22. 17 óra 15 perc – 18 óra)
Budapest II., Bem József tér (2016. október 22. 18 óra 15 perc – 19 óra 30 perc)
Budapest V., Kossuth tér és Vértanúk tere kereszteződés (2016. október 23. 8 óra 45 perc – 9 óra 40 perc, valamint 14 óra 45 perc -16 óra 15 perc)
Budapest II., Orsó utca 43. (2016. október 23. 9 óra 50 perc – 11 óra)
Budapest VI., Andrássy út 60. (2016. október 23. 13 óra 10 perc -14 óra 10 perc)
A bejelentő magánszemély a tiltó határozatokkal szemben felülvizsgálati kérelmeket nyújtott be a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bírósághoz. Az eljáró bíróság a bejelentő felülvizsgálati kérelmeit elutasította, a meghozott tiltó határozatokat hatályában fenntartotta, így a hivatkozott rendezvények megtartására nem kerülhet sor.
inforadio.hu/belfold/2016/10/20/rendezvenyeket_tiltott_be_budapest_rendorfokapitanya_-_oktober_23-ara_terveztek/

morph on deer 2016.10.21. 12:07:13

@monddazigazatmar:
" Mesélj erről. Én eddig még életemben nem láttam olyan képet, hogy a szervező/vezető egy rakás síppal pózol egy képen."

Én?
Mi közöm nekem ahhoz a képhez?

Összekeversz valakivel kedveském.
Én az eseményről beszéltem, amikor bizony az orbáni akciók része volt a sípos "tünti", amire így hívták az elvtársaidat:

„vérmérsékletnek megfelelően piros lap, síp, dob, egyéb magatokkal hozandó”

Tudod, ez azokban az időkben történ, amikor a csőcselék kedvelt időtöltése az volt, hogy körbehugyozza a Kossuth teret!

Az, hogy te mit hallottál, vagy mit nem, az a te dolgod. Remélem, azt azért nem akarod megpróbálni elhitetni senkivel, hogy az orbanista szimpatizánsok soha nem zavartak meg megemlékezést nemzeti ünnepen, ugye nem?

Ha odafigyelsz, akkor feltűnhetett volna, hogy én épp kritizáltam a sípos parádét.
Nem azért, mintha csipetnyi gondom is lenne azzal, ha belefojtják a szót a vezérbe olvasás közben - mivel olvassa a mondókáját, nem maradsz le semmiről - csak cikinek tartom, ha valakitől csak annyi telik, hogy ismétli az ellenoldal trükkjeit.
Ezért említettem a vekkert is, mert már az is volt.

Legközelebbre talán kakukkos óra kéne, ahol a kakukk negyedóránként sípol egyet és közli, hogy "Orbán takarodj!"
- ez még nem volt, ahogy tudom...

pszeudo 2016.10.21. 12:08:59

@SMFB: :) teljesen egyetértek. Ugyanakkor az is igaz, hogy Orbán a számára kedvezőtlen fejleményeket is képes utólag a saját hasznára fordítani. Így tehát mostanra már biztosan kigondolták, hogy hétfőn mivel vágnak vissza Juhásznak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.21. 12:17:13

Tehát minél hangosabb Orbán ellen a tiltakozás, annál jobb Orbánnak? Azért ez eléggé duplafenekű gondolkodás.

Akkor mi a megoldás? mindenki üljön csendben otthon? Tényleg, az mennyivel rosszabb lenne Orbánnak...

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.21. 12:25:17

Már csak 2 nap !

Emlékezzünk együtt hogyan verette meg Gyurcsány Ferenc kerek 10 éve a magyar honfitársait, csak mert mást merészeltek gondolni a világról.
Mert kifütyülték.
Íme:
www.google.hu/search?q=rend%C5%91ri+t%C3%BAlkap%C3%A1s+2006&espv=2&biw=2133&bih=1100&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEoPep_ebPAhXIvRQKHQi4DfoQ_AUIBigB&dpr=0.9

---------
Most azok mennek majd fütyülni, akik 10 éve a rommávert tüntetők képein örömködtek.
Ennyit tudnak meg a nevüket.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.21. 12:28:17

@Fedor: nem tudtad? orbánnak minden jó és kapóra jön. Ha megbetegszik az is, ha lelövik az is, mert fél kézzel kijavít mindent, hiszen a világot is kihúzta a válságból :D

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.21. 12:33:25

Azért van még egy hozadéka a dolognak, amit a ballibek elfelejtenek.

Nevezetesen hogy kb 10-szer ennyien éreznek majd kedvet minden ballibet kifütyülni majd, ha valami csoda folytán 2022-ben kormányra kerülnek.
Hogy a büntetlen plakátrongálás nemes hagyományának bevezetése után legalizálják a mindennapi kifütyülés itézményét is.

Nem baj ez, csak készüljenek lélekben.
Amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten !

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.21. 12:35:03

@Ballib cenzúrázók réme 18: Így beszéltétek meg "elvtársak" 2022-ben cseréltek megint?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.21. 12:37:36

@fidesz maszop dk egykutya:

Dehogy munkásőr barátom.

Ez a legoptimistább becslés, a ballibek visszatérésére, a jelen realitását mérlegelve, és a jövőben a baloldal valódi megújulásának lehetetlenségét feltételezve.

igazi hős 2016.10.21. 12:44:51

@monddazigazatmar: "Én nem hallottam még olyat eddig, hogy menjünk oda, és tegyük tönkre a megemlékezést/eseményt." Hol voltál az 50 éves évfordulón? Amikor a kedves ellenzéki vezető összegyűlt barátai összeszarták a Kossuth teret, így emelve a az ünnep fényét, hadd lássák az idejött külföldi kormányfők, milyen nemzet a magyar. Az, hogy Orbán nem nyilvánosan hívta oda a híveit, ahogy a focihuligánokat sem az MTV-hez, az csak az ő gyávaságát mutatja: ha siker, akkor az övé, ha nem, akkor Kubatov tehet róla.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.21. 12:55:05

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Elvtárs" tudom, hogy magatokból indulsz ki, de én nem voltam munkásőr, hiszen akkor én is ott csápolnék melletted orbánnak.

A rizsád nem hat meg. Jól tudom, hogy mszmp-kisz koalíció van, és azon belül döntitek el, hogy most mi legyen látható a színházban, hogy orbán, vagy gyurcsány legyen a kirakatbábu :)
De elszóltad magad. Szóval akkor meg lett beszélve, hogy 2022-ben jön vissza fletó, és a nemzethy polgári konzervatív színezetű komcsi hazaárulás demokrata liberális színezetűvé válik, és a 2 barát helyet cserél.

Tibi !! 2016.10.21. 13:05:30

@fidesz maszop dk egykutya:

Bizonyára elkerülte a figyelmed, hogy az MSZMP utódpártját MSZP-nek hívják, és a 60+-os táborban az MSZP, most is hasít kb 30%-os támogatottsággal. Igaz a 30 mínuszban már 3% sincs meg.

GallaiG 2016.10.21. 13:19:09

Kádárt nem védve, de a gyilkosozáshoz hozzá kell tenni, hogy ő legalább 300 ezer megszálló szovjet katona fegyvereivel és 2000 tankjával a hátában tette, amit tett. Nem pedig egy már valóban szabad ország demokráciájával, lehetőségeivel élve és VISSZAÉLVE csinálta, amit művelt.

Azonban akikről itt szó van, azok szinte kivétel nélkül olyan környezetben, olyan szülők nevelésében nőttek fel a még megszállt hazánkban, akik a kádárizmus aktívan tevőleges fenntartói voltak pártbizottsági tagokként, MSZMP titkárokként, MSZMP Központi Bizottság politikai alkalmazottaiként.

Azt az idegen, szovjet hatalom által katonailag fenntartott kommunista diktatúrát támogatták aktívan, amelyiknek ÁLLÍTÓLAG és szavakban az ellenségei a fiaik ma, akikről most beszélünk. Akik valódi nézeteiket, például 56-os forradalmunkról, nem az ünnepi szóvirágaikkal, hanem tetteikkel árulják el. Például a vasárnapi tüntetések többségének betiltásával, az 56-os örökláng emlékmű eltüntetésével a Kossuth térről, a gazdaság, az oktatás és egészségügy és a sajtó pártállami irányításával nyilvánítják ki valódi énjüket.
Összefoglalva: a hazug szavak mögül, a nemzeti jelmez alól kilóg a kommunista ördög patája.

Márk_Márk 2016.10.21. 13:27:45

Szerintem ez a blog olyan, mintha Orbán rendelte volna meg és fizetné.

És lehet, hogy így is van.

Márk_Márk 2016.10.21. 13:29:04

@monddazigazatmar:
Érdekes, amikor a Fidesz meg a Jobbik füttyögött az akkori kormánypártok rendezvényein, akkor nem voltál ennyire felháborodva, faszfej.

GallaiG 2016.10.21. 13:33:02

S ha már az ünnepi szavak... A kádári diktatúra egyik, szinte már tragikomikus abszurditása volt, hogy március 15-i, "illegális" tüntetéseken milyen röplapok osztogatásáért ítéltek el sokakat. Babits Mihály: Petőfi koszorúi című versének terjesztéséért, amely az akkori hivatalos, iskolai Irodalmi Szöveggyűjtemény-ünkben is szerepelt!

Egy - a legnyomósabb - mondata álljon itt, amelyről mindenki döntse el, újra aktuális-e ma is!:

Kelj, magyar ifjúság, tépd le a virágot,
melyet eszméinek ellensége rádob
emlékére - kőnek!

Itt pedig a teljes vers, így az 56-os forradalom 60. évfordulója előtt, amelybe helyettesítsük be Nagy Imrét, akiről a jelenlegi kormány igyekszik megfeledkezni. Valószínűleg azért, amiért olyan miniszterelnökünk volt, aki inkább az akasztófát választotta, semhogy népe forradalmát elárulja, eladja júdásmilliárdokért:

Hol a szem, szemével farkasszemet nézni?
Ki meri meglátni, ki meri idézni
az igazi arcát?
Ünnepe vak ünnep, s e mái napoknak
Szűk folyosóin a szavak úgy lobognak,
mint az olcsó gyertyák.

Szabadság csillaga volt hajdan a magyar,
de ma már maga sem tudja hogy mit akar:
talány zaja, csöndje
és úgy támolyog az idők sikátorán,
mint átvezetett rab a fogház udvarán
börtönből börtönbe.

Ki ünnepli ŐT ma, mikor a vágy, a gond
messze az Övétől, mint sastól a vakond
avagy gyáván bújik,
s a bilincses ajak rab szavakat hadar?
Csak a vak Megszokás, a süket Hivatal
hozza koszorúit.

Óh vannak, koszorúk, keményebbek, mint a
deszkák, súlyosabbak, mint hantjai kint a
hideg temetőnek!...
Kelj, magyar ifjúság, tépd le a virágot,
melyet eszméinek ellensége rádob
emlékére - kőnek!

Kelj, magyar ifjúság, légy te virág magad!
Nem drótos fűzérbe görbítve - légy szabad
virág szabad földön!
hogy árván maradva megrablott birtokán
mondhassa a magyar: "Kicsi az én szobám,
kicsi, de nem börtön!"

Avagy virág vagy te?... légy virág, légy vigasz!
Legyen lelked szabad, legyen hangod igaz
az Ő ünnepségén:
Koporsó tömlöcét akit elkerülte,
most hazug koszorúk láncait ne tűrje
eleven emlékén!

Netuddki. 2016.10.21. 13:41:12

Kérem a ballibező nicktolvaj troll törlését.

Nicktolvaj: blog.hu/user/1168291 (két felkiáltójellel)
Tibi !! 0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2016.09.20. óta tag.

Eredeti: blog.hu/user/37419
Tibi ! 0 bejegyzést írt és 22992 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2007.06.10. óta tag.

Azért megnyugtató, hogy megtalálnak a fidesz fizetett trolljai és megpróbálnak lejáratni a nickemre hasonlító hozzászólásokkal. Remélem zavarom ezt a tolvaj rezsimet! De csak meg kell nézni ki mikor regisztrált és mennyi hozzászólása volt...

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.21. 13:52:31

@Tibi !!: az MSZMP-nek csak az egyik utódpártja a maszop, a másikat fidesznek, harmadikat dk-nak hívják.
Bár ezeket pártoknak is erős nevezni, hiszen csak egy azon csoport különböző szerepeket játszó színi társulatai.

fidesz maszop dk egykutya 2016.10.21. 13:53:28

@Tibi !!: az mszp csak az egyik utódpárt, ne felejtsd el a fideszt, a dk-t amik szintén

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.21. 15:26:51

Kutyák, még a hatalom közelében sem vagytok, de már széttépitek egymást a koncért. Ki bízna így rátok akárcsak egy felmosást is, nemhogy az ország vezetését?

2016.10.21. 16:40:49

Ez egy olyan játék, hogy bármit csinálsz, mindenre simán rá lehet mondani, miért jó Orbánnak. Orbánnak valójában a kritika nélküli egyetértésen kívül minden rossz, a kritika nélküli egyetértés viszont nekünk rossz.

1ghost 2016.10.21. 17:17:24

Már önmagában az a tény, hogy ez a tolvaj, hazug, velejéig korrupt diktatúraépítő fideszmaffiavezér beszédet mondhat, önmagában felér az '56-sokkal szembeni kegyeletsértéssel.

'56 hősei forognak a sírjukban, hogy ez a nyugatellenes, oroszbarát diktátor a miniszterenlök 60 évvel a szabadságharc után.

Ennek ellenére, a komplett fütyülést rossz ötletnek tartom, noha a tolvaj orbán nyilván végighazudja majd az egész ünnepet.

nu pagagyí 2016.10.21. 18:24:05

Hadd fejezze már ki Orbán-utálatát mindenki úgy, ahogy gondolja. Unom már a lefitymálást, a csak azért én nem megyek oda, mert... És így tovább.

Szerintem aki úgy gondolja, hogy Orbán kapja vissza azt, amit ellenzékben ő produkált, az elmegy tiltakozni, aki meg nem az nem. És nem hiszem, hogy a fő szempontnak annak kell lennie, kiszervezi. De nyugodtan szervezhet másfajta megmozdulást is akinek ez éppen nem tetszik. Minél többfajta, annál jobb. De egymás helyett inkább a valódi ellenségre koncentráljanak, a tolvaj csirkefogóra.

midnight coder 2016.10.21. 19:22:27

Igazából a fütyülés egy a ballibek elsőre jónak tűnő, de valójában katasztrofális öntökönlövései közül.

Miért tűnhet ez jó ötletnek ? Mert egy füttykoncerthez nem kell sok ember. Ha egy kétezres tömegbe beviszel 100 fütyülőt az már hatalmas koncertnek tűnik. Ezzel pedig szépen el lehet hitetni, hogy nem, a Pannon Puma, azaz a magyar baloldal nem halott.

És miért nem az valójában ?
Mert egy füttykoncerthez tényleg nem kell sok ember. És működik baloldali politikusok ellen is. Persze azonnal mindenki azzal fog jönni a baloldal, hogy ezek Orbán felbérelt emberei voltak. Mire persze a másik oldal is válaszolhat, hogy az Orbánt kifütyülők is. Innentől kezdve pedig új front nyílik a közbeszédben arról, hogy ki is a bérfütyülő, ami ugyan meglehetősen szórakoztató, de nem hiszem, hogy túl sokat használna bárkinek, különös tekintettel a magát balnak definiáló oldalra.

midnight coder 2016.10.21. 19:33:23

@1ghost: Ennek a Nyugatnak már kb. annyi köze van az 56-os Nyugathoz, mint a mai Oroszországnak az egykor volt Szovjetunióhoz. Nem mintha az akkori Nyugat akár a kisujját is mozdította volna az érdekünkben - a Szuezi válság sokkal fontosabb volt mint a magyar demokrácia. Amúgy pedig 56 meggyalázása az volt, amikor az 50. évfordulón az a párt verette szarrá a rendőrökkel a felvonulókat, akik anno az oroszok beavatkozását kérték. És most ne gyere azzal, hogy de a FIDESZ-ben is mennyi a szoci: az MSZP az ami úgy jött létre, hogy az MSZMP-ből kiváltak a becsületes kommunisták és maradtak a karrieristák, és azóta is erősen épít arra, hogy ők a Párt - gondolj csak anno Horn haknizására a nyugdíjasklubokban.

adamoczkyx 2016.10.21. 21:47:27

@Medgar: Orbánnál az első, szembejövő féllábú, süket és vak koldus is csak jobb lenne!

Censored Trompf 2016.10.21. 22:07:49

@adamoczkyx:

Lehet hogy sokan gondolják így.

Viszont azt hogy Gyurcsányt nem szabad visszaengedni, mert még egy süket és vak koldus is jobb náluk, és mindenkinél az elkúró ballibeknél, azt még ettől is jóval többen gondolják.

1ghost 2016.10.21. 23:05:38

@Censored Trompf: Igen, és még szerencse, hogy nagy a választék, reméljük 2018-ra is megmarad, bár a fideszes ganékat ismerve ez nem olyan biztos.

Mindenesetre az elquró Gyurcsány és a tolvaj, országkifosztó orbán áll a választható lista végén. Mindkettő eltakarodhatna már a halál faszára, de orbán előbb töltse le a 30 évét a sitten, a lopásért, és a szervezett keretek között létrehozott rablásért, és a magyarság ellen elkövetett bűntettekért.

lol7 2016.10.22. 09:57:47

"Képviselői irodaház és őszödi kormányüdülő kedvezményes megvétele, anyós pénzén megszerzett jól tejelő vállalkozások"

Mik ezek a pár miliós tételek a fideSS által alapegységgé tett 1000 milliárdokkal szemben? Ez még valami? Vagy csak a piszlicsáré fontos, a jelentős már nem?

"szemkilövetés, egyéb jogtalan rendőri brutalitások"

Véletlenül se a törvényellenes hőzöngés, Kossuth tér teleszarása, tévészékház büféjének kifosztása, autók felgyújtása? Nem ezért kapják mindenhol a rendőrattakot a bűnözők? De. Akkor meg? Engem nem vertek meg, mert ott se voltam! Fel lettek szólítva a bűnözés befejezésére, nem tették, tehát vállalták a következményeket. Ez minden országban így megy, ez mindenhol így a jogos. Majd máskor követik a rendőri utasításokat.

"ilyesmik jutnak sokunknak eszébe a neve hallatán."

Még mindig itt tartasz, gyurcsányozás meg elmútnyócév? Ébresztő! Miért nem pont a tatárjárásig vagy a honfoglalásig nézünk vissza ki mit nem csinált jól? Most a rogán-habony-mészike-vajna brigád lopja az 1000 milliárdokat, azzal kéne foglalkozni, és ha már nincs más, akár egy csak milliós nagyságrendben utazó piti tolvaj is sokkal jobb lenne nemzeti szempontból mint egy 1000 milliárdos maffiagépezet. Orbánt leváltani elsőrendő fontosságú, hogy most Gyurcsány vagy Vona, vagy valaki más jön utána, már részletkérdés.
süti beállítások módosítása