Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Most akkor mégis mi legyen ezzel a Brüsszellel?

2017.05.25. 11:11 | Proszektura | 60 komment

Címkék: Gyurcsány Brüsszel NER Putyin Mészáros Lőrinc

A kommunikációja alapján jelenleg az összes párt közül a kormánypárt a leginkább euroszkeptikus. Ráadásul ezt nem csak felvállalja, hanem teljes erejéből minden fronton folyamatosan kommunikálja is. Ebben az az igazán érdekes, hogy az összes mérés szerint a lakosság határozottan nagyobb része EU párti.

Kérdés, hogy mégis miért éri meg a kormánynak az egy év múlva esedékes választás már beindított kampányában ilyen keményen nyomni az EU ellenes retorikát.

Felsorolnék néhány lehetséges okot.

  1. Talán, Gyurcsány Ferencet idézve: "Majdnem beledöglöttem, hogy másfél évig úgy kellett tenni, mintha kormányoztunk volna. Ehelyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este"?
  2. Putyin diktál (zsarol?), és neki érdeke az EU szétforgácsolása, mert így a térségben nagyobb befolyásra tehet szert?
  3. 2020-tól elapadnak az EU-s támogatások és a közvéleményt erre az időszakra kezdték el felkészíteni, hogy majd lehessen kire mutogatni, amikor hirtelen visszaesik sok ágazat teljesítménye?
  4. A hatalomba igyekvő Jobbik elől akarják elszívni a levegőt azzal, hogy "ellopják" a témáit, a retorikáját, és ha majd lementek a választások, akkor jön az européer fordulat a kormánykommunikációban?
  5. A gazdaság totális függését az EU-s pénzektől a nemzeti büszkeségnek hazudott melldöngetéssel akarják elfedni? Amelyek hőfokát a kisebbrendűségi érzésekkel küszködő vezérünk EU-s letolások miatti megbántott hiúsága még csak tovább növeli.
  6. Ha ők tematizálják a közbeszédet, akkor addig sem Mészáros Lőrincről, Matolcsy Györgyről, Habony Árpádról, Rogán Antalról, Tiborcz Istvánról és a NER többi díszlovagjáról esik szó?
  7. Az EU intézményrendszere, bármilyen nehézkesen mozdul is, polgárjogi, környezetjogi, emberjogi, fiskális, korrupció elleneses ellenőrzési keretet jelent, amitől egy valamirevaló épülő, Kelet-majmoló diktatúra idegzsábát kap és nyalogatni kezdi remegő szájszegletét.

Azt hiszem, az EU ellenes retorika kialakulásában valamennyi itt felsorolt ok szerepet játszik.

Orbánék úgy tekintenek az EU-ra, illetve Brüsszelre, mint egy dúsgazdag, kissé elhülyült, félig már süket nagybácsira. Lépten-nyomon megpumpolják, és átverik, miközben bölcs tanácsait és feddéseit illedelmesen meghallgatják, bólogatnak is, majd a háta mögött megint beintenek neki, szidalmazzák és kiröhögik.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr7912539421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brix 2017.05.25. 19:18:23

Az EU döntéshozó szerveit nem lehet komolyan venni, hiszen semmilyen problémàt nem tudnak megoldani, így maradnak a nemzetàllami megoldàsok. Lsd.: migrànsvàlsàg- àllandó elosztàsi mechanizmus akartak , az illegàlis migràció megàllítàsa helyett...

birka menet 2017.05.25. 19:48:55

@Brix:

Az egyetlen aki nem tud az EU-n belül semmit sem megoldani, az Orbán, ahogy azt az EU-ban megmondták neki már párszor.

Ez a tehetségtelen Putyin bérenc orbán azért uszít állandóan az EU ellen, mert a segghülye ostoba szavazóit ezzel tudja összeszedni meg összetartani.
Közismert hogy a fideszmaffiia szavazók a társadalom félázsai aljanépei, az ostoba prolik nem pedig a tanult értelmes emberek.
Ezek éppenséggel az ellenségei Orbán diktátornak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 20:17:33

@Brix:

Lejárt szavatosságú káderek temetője, ahonnan nincs feltámadás. Pl. milyen gyorsan kifulladt a német ún. Schulz-jelenség. Bár utálom Merkelt, egy atomfizikusnak tanult ember után vicces lett volna egy olyan kancellár, aki kétszer is megbukott a 11. osztályban, és ezért érettségije sincs.

Pop40 2017.05.25. 21:01:14

Helytálló észrevételek.
Valóban, mindegyik játszik.

Jakab.gipsz 2017.05.25. 21:03:37

Tetszik nem tetszik, neki kell állnunk és meg kell reformálnunk az európai uniót. ezt a munkát pedig, a magyar filozófusok tudják csak elvégezni.

Pop40 2017.05.25. 21:05:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"vicces lett volna egy olyan kancellár, aki kétszer is megbukott a 11. osztályban, és ezért érettségije sincs."

Nem.annyira vicces, mint mikor egy olyan miniszterelnök locsog munka alapú társadalomról, aki soha életében nem dolgozott egyetlen percet sem, és az egyetlen dolog, amihez (a szektája hülyítésén túl) ért, az a lopás.

Pop40 2017.05.25. 21:07:46

@Jakab.gipsz:

Muhahaha

Ti meg a reformálás :D :D

Ha lopni meg pusztítani akarnak, biztos titeket kérnek fel szakértőnek, másban nem sok hasznotokat vennék :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 21:12:27

@Pop40:

Ennél már csak az a multimilliárdos szocialista miniszterelnök volt viccesebb, aki a megbukott komcsi rendszer oszlopos tagjaként, a komcsi nómenklatúrába beházasodva hirdette a rendszerváltást.

Ja, ő hány percet is dolgozott életében?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 21:14:45

Aki mellényzsebből megvehette volna a Népszabót, de ehelyett inkább a sajtószabadság hiányáról rinyált.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 21:27:22

@Pop40:

Ah, és Botka, a baloldal üdvöskéje hány percet is dolgozott életében?

Akkor ugye most te is jókat nevetsz?

Jakab.gipsz 2017.05.25. 21:38:43

@Pop40: El magyarázom: csak néhány nevet kell kicserélni.

Cohn-Bendit és Schulz, és Soros úgy tekintenek az EU-ra, illetve Brüsszelre, mint egy dúsgazdag, kissé elhülyült, félig már süket nagybácsira. Lépten-nyomon megpumpolják, és átverik, miközben bölcs tanácsait és feddéseit illedelmesen meghallgatják, bólogatnak is, majd a háta mögött megint beintenek neki, szidalmazzák és kiröhögik.

Csakhogy megértsd! A tudomány nem újságírás és nem demokratikus műintézmény, hanem bizonyítások rendszere, tetszik tudni.

Pop40 2017.05.25. 21:50:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1, Nekem ehhez mi közöm? Ti nyaljátok Vitya valagát, nem én a szocikét.
2, Elég unalmas már, hogy minden lopásra-pusztításra az egyetlen, amit be tudtok nyögni, hogy "de mer a szocik is". Leszarom. 7 éve a maffiád kúrmányoz teljhatalommal.
3, A szocik tudtommal nem tekintik célnak, hogy analfabéta szakik "munkaalapú társadalma" legyen az ország.

Pop40 2017.05.25. 21:56:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nézd, tudom, hogy nálatok a lopott pénz könnyen folyik, de azért jobb, ha tudod, hogy jobb helyeken azért megnézi az ember, mielőtt milliárdokért vesz valamit saját pénzből.

Persze nálatok ez nyilván nem szempont, majd az adófizetők állják a cechhet. :D Akár akarják, akár nem.
Ha bukta van, mint tv2-től kezdve az összes hírhamisító fideszes szutyoknál, semmi gond, megdobjuk őket néhány milliárddal, fedezni a veszteséget, az adófizetők biztos szívesen lemondanak erről a pénzről az oktatásban vagy az eüben.

Szóval ha lehet, ti nagyot és mélyen kussoljatok a témában, hogy kinek, mikor, mit kéne megvennie.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 21:57:14

@Pop40:

1) Én úgy nyalom Orbánét, ahogy te a szocikét.

2) Előtte meg a te maffiád, szintén teljhatalommal. Csak én azt sem szarom le, mert nem pártok vagy politikusok, hanem az ország érdekeit nézem.

3) Való igaz, ők analfabéta muszlim bevándorlók segélyalapú társadalmát építenék.

Pop40 2017.05.25. 21:57:37

@Jakab.gipsz:

Összecserélted a neveket a saját lábon álló vajdáddal.

Amúgy stimmel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 22:01:40

@Pop40:

"jobb helyeken azért megnézi az ember, mielőtt milliárdokért vesz valamit saját pénzből."

Abszolút igazad van, Pecina is épp azért szüntette meg, mert jobb helyeken azért megnézi az ember, mielőtt milliárdokat öl egy veszteséges lapba.

Csak akkor nem a sajtószabadságért kell óbégatni, hanem tudomásul kell venni, hogy üzletileg nemcsak Gyurcsány, hanem Pecina sem hülye.

Pop40 2017.05.25. 22:03:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1, valamit eléggé benéztél, drága elvtársnő.
2, Teljhatalommal? Mikor is voktak a szocik utoljára teljhatalommal kormányon?

Tudod, mi az a teljhatalom?

3, a baloldal migránspolitikájával nem értek egyet, ezt elmondtam már pont neked ezerszer.
Ha már szoci seggnyalásról dumálsz, ugye.

Pop40 2017.05.25. 22:07:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Persze, nyilván azért.
Mint ahogy Spéder is azért vált meg az Indextől, mert üzletileg nem éri meg, mi? :D

És még véletlenül sem azért, mert rámászott a maffiád.

De meséld tovább nyugodtan, érdeklődve várok. Szóval az index nem éri meg, de a masszív buktás tv2 az megéri. Mondd csak tovább nyugodtan, figyelek. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 22:13:46

@Pop40:

Miféle teljhatalom az, ahol nincs kétharmados többség, a kormány elveszít egy népszavazást, egy apró mozgalom miatt visszalép az olimpiától, netadótól és vasárnapi zárva tartástól?

Megsúgom, elvtárs, nincs itt teljhatalom, max. csak akkora, mint a szoclib időkben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 22:26:30

@Pop40:

Elvtárs, az érvelésed ott bukik, hogy az indexet megvette valaki, míg a népszabót nem. Innentől a párhuzamod hibás.

"Szóval az index nem éri meg"

Már hogyne érné meg, lett is rá vevő.

Figy, a Fidesz 1998-2002-ben egyvalamit kvára jól megtanult a szoclibektől: médiatámogatás nélkül nincs hatalom, nincs kormányzás, csak bukás. Anno a szoclibeknek megvolt a pártállami időkből örökölt médiájuk, a Fidesz meg most vett magának. Lehet, hogy ez sokaknak nem tetszik, de ilyen a politika és a hatalomgyakorlás.

Senki nem állította, hogy a politika angol úriemberek becsületjátéka.

Pop40 2017.05.25. 22:49:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Miféle teljhatalom? Ahol a vajda írt magára egy alkotmányt, egy komplett választási rendszert, a legutolsó vécésnénitől fölfelé mindenhova a saját embereit nyomta be, alkotmánybíróságtól közt elnökön át ügyészségig, és a 7 évből ötben kétharmada volt, mindezeken túl közpénz százmilliárdokat költ a saját, 100% párthű agymosó médiájára?

Neked mi számít teljhatalomnak az eu közepén, ha ez nem, ugyan mesélj már, tényleg rohadt kíváncsi vagyok.

Ha neked ez volt a szoci időkben, akkor te vagy vak vagy, vagy hülye, vagy szenilis, vagy Észak-Koreában töltötted a szoci időket.

Pop40 2017.05.25. 22:56:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

1, elvtárs a kedves nénikéd, kedves elvtársnő. :-)
Majd akkor elvtársazz, mikor én nyalom a ruszkiseggnyaló, egyetembezárató tolvaj komcsik seggét kettőnk közül. :-) Egyelőre nem ez a helyzet.

2, Dehogy hibás. Az Index tulaját a maffia rákényszerítette, hogy eladja a lapot, mert úgy számoltak, hogy majd valamelyik fideszes tolvaj megszerzi ezt is, mint az Origótól a Figyelőig mindent.

A Népszabira meg simán nem volt pénz, mert arra nem adott a vajda lopott közpénzt.

Tényleg. Tökugyanaz a 2 szitu.

A fideszes maffia frusztrációi meg hidegen hagynak. Attól, hogy náluk tévképzet, hogy mindent el kell lopni, nehogy más lopja el, ez csak önmagukból kiindulás, semmi több. Majd a börtönben kikezelik belőlük.

Pop40 2017.05.25. 23:06:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mellesleg nem, a fidesz nem vett magának médiát.

A fidesz maffiamódszerekkel megszállt kb mindent, közmédiát, tv2-t, Origót, Figyelőt, helyi lapokat, stb. Ezeken gátlástalan 50-es évekbeli hírhamisító propagandát nyom, a mindenhol fellépő veszteséget pedig az emberektől lenyúlt közpénzből tömködi be.

Amennyiben Rákosi az 50-es években "vett magának" médiát, akkor igazad van, a fidesz is.

Minden más esetben az van, amit leírtam.

Jakab.gipsz 2017.05.25. 23:37:32

@Pop40:

Találd ki miért van Francia országban rendkívüli állapot, te gyagya, Orbán miatt vagy Cohn-Bentit miatt, a vörös Rudi a te vajdád ugye kicsi zseni.
Hű de okos vagy mi?

Gyűlölködsz és csak hazudozol, egyetlen egy józan szavad sincs.

FCUK1 2017.05.26. 00:57:26

Csak annyit, hogy a nagybácsi lassan fel is dobja a talpát. A jelenlegi formájában ugyanis nincs értelme életben tartani.

Pop40 2017.05.26. 01:04:57

@Jakab.gipsz: Nekem nincs vajdám, bolsikám. Nem engem kell precíziós lézerrel kioperálni a csuti Geci valagából, hanem téged.

És attól, hogy Merkel a bevándorláspolitikáját elb@szta, attól még a vajdád egy életképtelen, tolvaj senki. A hanyatló Nyugat pedig még akkor is köszöni, jól lesz, mikor a bolsi sleppetek már csak egy Rákosihoz hasonló rossz emlék lesz a történelemkönyvekben.

Pop40 2017.05.26. 01:12:08

@FCUK1:

Ezt mondják a komcsik lassan 70 éve. A hanyatló Nyugat, ami azóta is köszöni, jól van.
Bőven túléli az utolsó komcsi magyar diktátort, 1 (G) Viktort is.

FCUK1 2017.05.26. 01:27:15

@Pop40: az unió nincs 70 éves, nem mondhatják. Viszont így, ahogy van, egy rakás szar.

Jakab.gipsz 2017.05.26. 03:27:06

@Pop40:
Te már megint bebogyóztad magadat. takony agyú neo-komcsi.
proletár internacionalizmus= globális multikulturalizmus.

Vegyük ismét szépen sorba a kis ostobaságaidat, érvelésre nem válaszolsz, nyilván nem tudsz olvasni.

Rákosi miatt reklamálj annál a hülye Marxnál, nem mi akartuk.

A hanyatló nyugat pedig 1945-óta nem nyert meg egyetlen egy háborút sem.
Soros a te vajdád, neki van szükséges agyatlan csőcselékre.

Minél hülyébb valaki annál liberálisabb, mert fél a logikus önálló gondolkodástól, vagy nem is tud gondolkodni.

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.05.26. 04:14:38

"Kérdés, hogy mégis miért éri meg a kormánynak az egy év múlva esedékes választás már beindított kampányában ilyen keményen nyomni az EU ellenes retorikát."

Ahhoz hogy hosszutavon gazdasagilag, tarsadalmilag, normalis orszag legyunk, meg kell vedeni az erdekeinket, barmikor, barkivel szemben.
A gyava megalkuvas, hajbokolas, a bocsanat hogy elunk mentalitas semmire nem vezet. Az EU nem a baratunk, csak erdekszovetsegben vagyunk veluk.

Conchobar 2017.05.26. 07:09:45

"Orbánék úgy tekintenek az EU-ra, illetve Brüsszelre, mint egy dúsgazdag, kissé elhülyült, félig már süket nagybácsira. Lépten-nyomon megpumpolják, és átverik, miközben bölcs tanácsait és feddéseit illedelmesen meghallgatják" - Bölcs tanácsait? A posztíró azt is elhiszi, hogy a gólya hozza? Mert az EU igazából nem egy bölcs nagybácsi, hanem csak egy stróman, a francia-német tengely kifutófiúja. Az kontinens másodosztályú, tartalék sorból megválasztott politikusaiból álló EP, amely a saját hatalmi játékait játsza (a különböző frakció által) és főként a Merkel és Hollande választottjaiból álló EB, leginkább Merkel és Hollande mészáros lőrincei

anyadmajma 2017.05.26. 07:45:48

@Conchobar: hjha,és azért mondja a gazdád, hogy rohadjon meg brüsszel, miért akarja, hogy a magyar melós fizetése is annyi legyen, mint a nyugati melósé? Még a végén szegény orbán-család csődbe megy, megszűnik a maffia rabszolgatartási berendezkedése, és netán piaci alapú-értékű államot kéne csinálni, ahol bizony nem elég lopni, ott valamit csinálni is kell. Ahhoz meg lássuk be nem értenek.

Pop40 2017.05.26. 08:51:40

@FCUK1:

Nincs 70, de majdnem.
Már nem sok kell neki.

Az eu elődje még Montánunió néven 51-es.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.26. 09:01:00

@Jakab.gipsz:

"Találd ki miért van Francia országban rendkívüli állapot, te gyagya, Orbán miatt vagy Cohn-Bentit miatt, a vörös Rudi a te vajdád ugye kicsi zseni."

Azért van, mert a "csuti geci" szegény franciákat is megfertőzte a gyűlölködésével. De majd Micron helyre teszi a csuti törpét, és a szegény menekültek befogadásás is felpörgeti.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2017.05.26. 09:02:18

A bennem megszólaló Török Gábor a következő forgatókönyvet valószínűsíti:

Az elmúlt időszakban nagy sikereket értek el a populista politikusok, így a fidesz részéről is megfontolandó ez a stratégia. A gond az, hogy nyolc év kormányzás után - aminek jelentős részében 2/3-os többsége volt a pártnak - igen nehéz eladni az "anti-establishment" dumát. Viszont ha sikerül Orbánéknak azt az illúziót eladni, hogy a valódi problémák oka Brüsszel és az EU, akkor már működhet ez a stratégia.

Pop40 2017.05.26. 09:03:20

@Jakab.gipsz:

Aztán milyen "érvelésre" nem válaszoltam, bolsikám?
Hol volt neked érvelésed? Volt neked valaha érvelésed?
Az nem érvelés ám, hogy visszaböfögöd, amit a vajda a szádba ad.

Ha önálló gondolkodásra akarok példát, valóban, mindenképp egy fideszes majmot kérdezek majd meg, aki önállóan gondolkodva tud annyit a két agysejtjével, hogy napi 123-szor elböfögi, hogy Soros Soros Soros.

"Rákosi miatt reklamálj annál a hülye Marxnál, nem mi akartuk."

Nem a francot. Te csápolsz az egyetembezárató, ruszkiseggnyaló, "hanyatló Nyugatról" hadováló tolvajbandának, a vajdád beszédeit meg se lehet különböztetni Kádárétól.

index.hu/belfold/2017/04/21/kadar_janosnak_is_elege_lett_az_ellenzeket_tamogato_soros_alapitvanybol/

444.hu/2017/04/21/ki-lehet-az-a-politikus-aki-29-ev-pont-ugy-sorosozott-mint-ma-orban-viktor

Ti vagytok a világ egyik utolsó komcsi bandája, amelyik a nyugati féltekén túlélte a múlt századot.

Pop40 2017.05.26. 09:09:49

@stoic79:

"Viszont ha sikerül Orbánéknak azt az illúziót eladni, hogy a valódi problémák oka Brüsszel és az EU, akkor már működhet ez a stratégia."

Erre a saját félkegyelmű törzstáborán kívül senki nem vevő.
Elég nehéz ugyanis az ellen az eu ellen kampányolni, ahova hosszú tömött sorokban menekül a jobbanteljesítő Mo-ról a nép, és kb semmi nincs Mo-n, ami legalább részben ne eus pénzből épült volna.

Ha Vitya meg a csürhéje nyer, annak kizárólag az ellenzék töredezettsége lesz az oka, nem pedig az, hogy ez az eu-ellenes lázítás működő stratégia volna.

Pop40 2017.05.26. 09:13:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Igen, kétségkívül igazad van.

Vitya egy hatalmas vátesz, a világon a legnagyobb, hisz 10000 ügyből, amihez hozzányúlt, (lopást és néphülyítést nem számolva) végre talált egyet, amiben a megközelítése legalább nyomokban bejött. :-)

fidesz maszop dk egykutya 2017.05.26. 09:14:44

@Jakab.gipsz: lehet orbán miatt, elvégre orbán elvtársad buszoztatta a migránsokat bécsig ellenőrzés nélkül, miközben az ellenkezőjét hirdette nektek húgyagyúaknak :)

sas70 2017.05.26. 09:20:03

Brüsszel és az EU-nem ok, hanem ürügy! Ilyen egyszerű.

Pop40 2017.05.26. 10:36:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Igen, mint ahogy nyilván a letelepedési kötvényes biznisz is német unszolásra ment, amiből a pénzt aztán természetesen a fideszmaffia szokás szerint ellopta offshore cégeken át.

Pipas 2017.05.26. 11:04:41

@Pop40: "Nem.annyira vicces, mint mikor egy olyan miniszterelnök locsog munka alapú társadalomról, aki soha életében nem dolgozott egyetlen percet sem"

Úgy van! Mert a papírtologatás, az nem munka, a munka az csak a lapátolás, az ásás, a talicskázás. Amit a proletárok csinálnak!

Pipas 2017.05.26. 11:09:17

@Pop40: "végre talált egyet, amiben a megközelítése legalább nyomokban bejött"

Ebben is igazad van, mert Orbánnak más semmi nem jött be. 2010-ben sem jött be, annyira, hogy csak 2/3-ot kapott. Aztán 2014-ben sem jött be, ahogy megint csak 2/3-ot kapott. A kerítés sem jött be, le is bontatták vele, ugye? A bankadó sem jött be, azóta a franciák is csinálják, úgyhogy nem jött be.

A tavares jelentés sem jött be ugye... az is megbuktatta. Az alaptörvény sem jött be, vissza is vonatták vele. Az a sokat emlegetett mocskos unortodox gazdaságpolitika sem jött be, azért 0 az infláció, azért stabil az ország, azért csökken az államadósság. És valószínűleg ez lesz az oka annak, hogy megint csak 2/3-al fog nyerni. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.26. 11:14:18

@Pop40:

Terelsz, a kettőnek semmi köze egymásgoz. Erőlködj kicsit, te ennél jobban is tudsz érvelni.

Pop40 2017.05.26. 15:19:44

@Pipas:

Figyu, a "lopást és néphülyítést nem számolva)"-mondatnak pontosan melyik része nem volt érthető?

Gyk, igen, az, hogy a fidesz a nem létező (vagy konkrétan hazudozó) programjára kétharmadot kapott, az bőven a néphülyítés kategória.

Momentán pont a migránskérdésre írtam, h az az egy bejött. El is olvasod, amire kommentelsz?

Sőt, legyek nagylelkű, a bankadó meg a csalástámogatási rendszer is bejött. Csak hát ez édeskevés a 7 év alatt végzett lopáshoz és pusztításhoz képest.

Pop40 2017.05.26. 15:23:30

@Pipas:

Munkán én azt értem, hogy piaci viszonyok között, dolgozik valami cégnek. Vagy lehet állami, önkormqnyzati cég is.
Hogy papírt tologat, vagy csákányozik, ilyen szempontból tökmindegy, lényeg, h lásson belülről egy céget.

Vitya sose látott, világéletében a politikából élt.

Pop40 2017.05.26. 15:25:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szóval a letelepedési kötvénnyel beengedett migránsoknak semmi közük a migránsokhoz?

Elnézést, ezt nem tudtam. Esküdni mertem volna, hogy ugyanaz a téma.

gmihaly621 2017.05.26. 16:00:33

OV nem EU-ellenes, hanem egy más, egy jobb EU híve. A tényleges, sebességfokozatok nélküli, egyenlő nemzetek Európájáé, mindenféle "morális felsőbbrendűség" (Copyright by Sebastian Kurz osztrák külügyminiszter és pártelnök) és egyéb felsőbbrendűségi tudatok nélkül. Lesajnáló balkánozások és egyebek nélkül És így tovább. És megkérdezhetnék hazánkat és a balkáni országokat is arról, milyen cuki dolog volt a 4 éveszázadnyi török hódoltság - a mi esetünkben Habsburgokkal "fűszerezve". Akad bőven általuk tudomásul nem vett történelmi tapasztalat, amit meg kellene osztanunk egymással, hogy a költő üzenetével élve sikerrel munkálkodhassunk közös dolgaink rendezésén. Persze ahhoz el kellene ismerniük nekik is, hogy ezek a dolgok is közösek.

Pipas 2017.05.27. 05:40:00

@Pop40: "Munkán én azt értem, hogy piaci viszonyok között, dolgozik valami cégnek. Vagy lehet állami, önkormqnyzati cég is. "

Az jó. És aki mondjuk saját vállalkozásban dolgozik, az nem dolgozik. Mert te jól kitaláltad, amolyan "nehogy a vityára is érvényes legyen" definícióval. :D

Pipas 2017.05.27. 05:41:53

@Pop40: "a 7 év alatt végzett lopáshoz és pusztításhoz képest"

Ezeket csak ti mondjátok, amit meg ti mondtok, az majdnem biztos, hogy pont ellenkezően van. :D

Pop40 2017.05.27. 09:10:01

@Pipas:

Értetlenkedj nyugodtan, jól áll.

Pop40 2017.05.27. 09:10:53

@Pipas:

Igen, az igazmondásukról híres fideszesekhez képest nyilván mindenki más csak hazudhat :D :D

fidesz maszop dk egykutya 2017.05.27. 09:52:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: kommunista "elvtárs", a németek egy szóval sem kérték hogy embercsempészkedjen, sőt nem is tetszett nekik sem. És a kerítés építésnél miért állt ellen a KISZ titkár elvtársad annak a nagy unszolásnak?

@Pipas:
Majdnem, de itt pont nem.

@gmihaly621:
Az ingyen pénz híve, amit kontroll nélkül kap, és nyugodtan ellophatja. Miért ne sajnálnák le a "balkánt" ahol a komcsikat folyamatosan visszahozzák, és csak nyeli a pénzt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.27. 10:04:29

@fidesz maszop dk egykutya:

Beszarok rajtatok libnyákokon. Emlékszem, akkor azért ekéztétek Orbánt, mert NEM engedte őket tovább a Keletiből. Most meg azért, mert továbbengedte őket. :D

fidesz maszop dk egykutya 2017.05.28. 14:26:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem vagyok "libnyák" komcsikám, bár tudom rákosi apátok szavai még mindig bennetek élnek.

Persze hogy ekézik emiatt a gecit, hiszen összevissza beszél. Arról pofázik hogy nem engedi be őket, miközben lazán beengedi, és ingyen buszoztatja egy másik országban, gyak embert csempészik. Persze nektek komcsiknak nem tűnik fel ez a köpönyegforgatás, hisz benne éltek, erre neveltek titeket :)

fidesz maszop dk egykutya 2017.05.28. 14:28:33

@gmihaly621: lehet, a felcsúti KISZ titkár gecinél előfordulnak az ilyenek :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.28. 15:59:02

@fidesz maszop dk egykutya:

Igazad van, elnézésedet kérem a libnyákért.
Te libbant vagy.

fidesz maszop dk egykutya 2017.05.30. 11:43:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem komcsikám, még mindig rákosi elvtársad rossz nyomán vagy. Ti húgyagyú bolsik soha sem fejlődtök. Szar emberek voltatok, még szarabbá váltatok, és észben is hasonló az utatok. Nyugger vagy e már?
süti beállítások módosítása