Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A liberális uraságok ellen hatásosabb a sortűz, mint az akasztás. (2018.01.13. 09:50) Variációk egy témára
  • tireless treehugger: Az biztos hogy néhány tucat akasztás nagyban javítaná a morált. (2018.01.12. 22:37) Variációk egy témára
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Gyurcsány viselkedése logikus. Ő tudja, hogy az igazi cél nem Orbán leváltása, hanem a liberális e... (2017.12.12. 10:21) Gyurcsány ás
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A liberális uraságok ellen hatásosabb a sortűz, mint az akasztás. (2018.01.13. 09:50) Variációk egy témára
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Gyurcsány viselkedése logikus. Ő tudja, hogy az igazi cél nem Orbán leváltása, hanem a liberális e... (2017.12.12. 10:21) Gyurcsány ás
  • tireless treehugger: Mind meghalunk jajaj..... Néhány napja beszélgettem egy orosz migráns zsidóval, nagyorosz naciona... (2017.11.26. 23:11) Bayer, a nyáladzó nyugger
  • zolia: @röf: kár, hogy a hozzászólásod nem arra reagál, amit írtam. Hogy te hová mész nyaralni, az a te d... (2017.10.04. 20:22) Levél a miniszterelnökünknek
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @postumus mumus: Nem lesz már soha meg az ehhez szükséges erejük a zsírkulákoknak. (2017.08.25. 06:17) Fideszes telefonbetyár

Utolsó kommentek:

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.13. 09:50:46

A liberális uraságok ellen hatásosabb a sortűz, mint az akasztás.

Bejegyzés: Variációk egy témára

tireless treehugger 2018.01.12. 22:37:27

Az biztos hogy néhány tucat akasztás nagyban javítaná a morált.

Bejegyzés: Variációk egy témára

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.12. 10:21:50

Gyurcsány viselkedése logikus. Ő tudja, hogy az igazi cél nem Orbán leváltása, hanem a liberális eszme megmentése. Ha Orbánt leváltaná egy sokféle szövetség, melynek részei nem-liberálisok is, az Orbán nélkül folytatná Orbán rendszerét.

Ettől pedig jobban retteg a háttérhatalom, mint Orbántól.

Bejegyzés: Gyurcsány ás

tireless treehugger 2017.11.26. 23:11:18

Mind meghalunk jajaj.....

Néhány napja beszélgettem egy orosz migráns zsidóval, nagyorosz nacionalista, közben a hanyatló nyugaton él pedig még utálja is az őt befogadókat.
Mondom nyugaton 500 év alatt 20% bevádorló lett, mégis mikorra várja a kalifátus kikiáltását még a galaktikus birodalom előtt vagy már csak utána?, és nem kellene neki is inkább jekatyerinburgban védenie az orthodox társadalmat?, aztán témát váltott hogy az euró milyen gyorsan veszít az értékéből, mire mondom hogy a eurrub árfolyam szerint a rubel feleannyit ér mint tizenöt éve, aztán témaváltás és témaváltás, felmondta a teljes altright bullshit listát. Mindenesetre jól él, van vevő a hülyeségére.

bayer ugyanaz, ...... rafkós budai zsidó gyerek, kiénekeli a sajtot bárgyú emberek szájából. Csak kérdezzetek rá mi lett a sokszázmillióval amit cigányszakértésre kapott?.

Bejegyzés: Bayer, a nyáladzó nyugger

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2017.11.26. 18:16:57

@Éhesló: Roma lesz a cigányból? Lemaradtam valamiről? Nekem nagyon sok cigány barátom van. Talán rosszul emlékszem, de az OCÖ-ből az Orbán banda csinált ORÖ-t.

Bejegyzés: Bayer, a nyáladzó nyugger

Éhesló 2017.11.26. 17:06:16

Bayernek sajnos igaza van.
ujszo.com/online/panorama/2016/09/30/fekete-peter-a-holland-mikulas-segedje-tulsagosan-diszkriminativ
hu.euronews.com/2017/11/21/vilagosabbak-lesznek-a-holland-mikulas-segitoi

Az őrület nem áll meg az usa határain és nem csak a déliek katonái, tábornokai, jelképei, hagyatékuk, a Tamás bátyja, vagy Tom Sawyer van a célkeresztben.
A múltat újraírják a cenzorok, a könyvekkel együtt, a PC újbeszél mindent elborít.
Roma lesz a cigányból, szlovák a tótból, szerb a rácból, román az oláhból az újbeszél papjainak és ministránsainak tollán, pofáján.

A néger/nigger is kihalásra ítélt szó az újbeszél őrületében, hazudjon a poszter bármit is.

Bejegyzés: Bayer, a nyáladzó nyugger

zolia 2017.10.04. 20:22:37

@röf: kár, hogy a hozzászólásod nem arra reagál, amit írtam. Hogy te hová mész nyaralni, az a te dolgod. Hogy ők hová mennek, az meg az övék. Tudom, szerinted nem, de sajnos igen.
Nincs olyan, hogy elismerjük a státuszukat, de utána még azt is meg akarjuk szabni, hová menjenek, mit csináljanak. Akkor tetszettek volna nem elismerni a státuszukat... De már megtörtént. Akkor viszont - bármennyire is zavar ez sokakat - ugyanannyi joguk van ott tartózkodni, mint bárki másnak.
Egyébként pedig azt írod, "nem nyaralni akarnak". Írtam én olyant, hogy nyaralni akarnak? Amit kifogásoltam, azzal kapcsolatban teljesen indifferens, akartak-e nyaralni, vagy küldték őket. Csupán annyit mondtam, hogy ha már elismerték a státuszukat, akkor késő bánat. Lehetőség van nem elismerni, és lehetőség van elismerni. Mindkettőnek vannak következményei, amik viszont mindenkire egyformán érvényesek.
Menj abba a panzióba, ahová ők mentek volna, és akkor teljesül a kívánságod: ott fognak nyaralni, ahol te is nyaralsz.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 16:56:01

@élhetetlen:

Átgondoltam, épp ezért nem tekintelek korrekt vitapartnernek.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

élhetetlen 2017.10.04. 16:17:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem magyarázkodtam, csak rámutattam „tökéletes logikád” hiányosságaira. „nem tekintelek méltó vitapartnernek„ Igazad van, ez sokkal egyszerűbb, mint átgondolni, amit írtam. Befejeztük.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 16:02:03

@élhetetlen:

Most csak magyarázkodsz és terelsz. Sebaj, te tudod. Részemről nem tekintelek méltó vitapartnernek.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

élhetetlen 2017.10.04. 15:50:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Látod, ez az. Igen, ezt írtam: „ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt”. Ez egy normális, érthető mondat, csak annyit jelent, hogy a fehér bőrűek, és a sötétebb bőrűek között is vannak buták is, okosak is. Ezt kéne tudományosan bizonyítanom, akkor lennék csak tisztességes vitatkozó partner? Nem azt írtam, hogy 4 tized pontosságú százalékkal egyezik a roma és magyar emberekben a buta rész, (ráadásul a buta sem egy pontosan mérhető fogalom), mert ha ilyen marhaságot írtam volna, akkor jöhetnél azzal, hogy tudományosan bizonyítsam. Közben nagyon logikusnak gondolod magad. „én nem állítottam, hogy a cigányok rosszabb képességűek a fehér embereknél.”. Nem, ezt nem állítottad, ezekkel a szavakkal, de ezt leírtad, idézlek újra, „Tátott szájjal a faszerdőbe majd te fogsz beszaladni, amikor egyszer tényleg beköltözik melléd a cig... oppardon: roma család.”. Gondolom, te tudod igazolni az állításodat, hogy az mekkora problémákat okoz, mert te aztán tisztességesen vitázol. Ha én azt gondolom, hogy ez a szöveged azt jelenti, hogy te „problémásabbnak” gondolsz minden a cigányt, mint magadat, vagy bármelyik fehér bőrűt, akkor megint ott kötünk ki, hogy HAZUDOK, mert te azt nem mondtad. Mert te olyan logikus vagy. Na, erről ennyit.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 11:43:01

@élhetetlen:

"Mert az ellenkezőjét nem kell tudományosan bizonyítani"

Miért is nem?

Évszázadokig az volt a közvélekedés, hogy a négerek, arabok stb. alacsonyabbrendűek. Ezért volt az apartheid Dál-Afrikában és az USA-ban. Az apartheid szerencsére időközben jórészt megszűnt, de a jogegyenlőség, nem a képességek egyenlősége alapján. Ahogy a 90-es IQ-jú Szabó Lászlónak pontosan annyi joga van, mint a 150-es IQ-jú Mensa-tagnak.

Ha visszaolvasol, látni fogod, hogy én nem állítottam, hogy a cigányok rosszabb képességűek a fehér embereknél. Te viszont azt állítottad, hogy "ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt". Vagyis te tettél egy állítást, nem én. Ebből fakadóan ha - HA! - tisztességesen akarsz vitázni, akkor az állításodat neked kell bizonyítanod. Azzel szemben elköveted azt az érvelési hibát, hogy elhárítod a bizonyítás terhét. Így is lehet vitatkozni, csak akkor már nem vitázol tisztességesen.

Szóval hajlandó vagy tisztességesen vitázni és igazolni az állításodat? Vagy inkább terelsz és áthárítod a bizonyítás terhét?

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

élhetetlen 2017.10.04. 11:18:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez tényleg reménytelen, ettől kezdve: „Azt viszont felmérésekkel, tudományos igényű kutatásokkal kellene igazolnod, hogy a cigányok átlagos IQ-ja egyenlő a magyarokéval. Amíg ezt nem tudod igazolni ilyen tanulmányokkal, addig csak üres fecsegés, bizonyítatlan vélemény az, amit írsz.”. Mert az ellenkezőjét nem kell tudományosan bizonyítani, az nem csak vélemény, nem csak üres fecsegés. „Mivel nem tudjuk, mely gének kódolják az intelligenciát, nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő.”, de azt igen, hogy vannak „gyengébb képességű rasszok”. Ez olyan szánalmas. Volt ez a futam: „"Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat." Már hogyne tudnád. Csak megfelelő, tudományos módszertannak készült és független - peer reviewed - tanulmányokkal igazold az állításaidat.” „Tátott szájjal a faszerdőbe majd te fogsz beszaladni, amikor egyszer tényleg beköltözik melléd a cig... oppardon: roma család.”. Mert, hogy egy roma szomszéd mekkora szívás, azt te biztosan tudományos módszertannal készült tanulmányokkal tudod igazolni. Feladtam.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 10:11:08

@élhetetlen:

"Ja, a Pharaon ügy meg nem zavar"

Ne terelj. Az, hogy egy nemzetközileg körözött bűnözőnek adtak letelepedési engedélyt, még senkit nem jogosít fel arra, hogy más is kaphasson ilyet. Ahogy téged vagy engem sem jogosít fel lopásra az, hogy Pénztáros Lőrinc talicskával lopja ki a pénzt az államkasszából.

Ennek a megoldása nem az, hogy ha Pharaon bejöhetett, akkor jöhessen be más bűnöző is, hanem az, hogy jól seggbe kell rúgni azt, aki felelős volt Pharaon beengedéséért.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 10:02:45

"nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő."

Olvastam viszont olyan véleményeket, hogy pl. az askenázi zsidók átlagos IQ-ja az európai fehér emberéhez képest 105 pont, vagyis szignifikánsan értelmesebbek, mint mi. Bár ezt igazoló tanulmányt nem olvastam, el tudom képzelni, hiszen a zsidóság egész történelme arról szól, hogy az eszével kellett túlélnie az őt nem mindig kedvelő környezetben. Vagyis volt egy természetes szelekció az IQ-ra.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 09:55:58

@élhetetlen:

"Az a roma család, aki itt a budai társasházunkban bérel lakást, mert megengedheti magának, semmi gondot nem okoz."

Természetesen nem. Senkivel nem a bőrszíne miatt van gond, hanem a viselkedése, az életmódja miatt.

"Azt kéne megértened, amit soha nem fogsz, hogy ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt"

Valószínűleg ugyanannyi, sőt talán még több is, hiszen mi magyarok - egyelőre még - többségben vagyunk. :) Azt viszont felmérésekkel, tudományos igényű kutatásokkal kellene igazolnod, hogy a cigányok átlagos IQ-ja egyenlő a magyarokéval. Amíg ezt nem tudod igazolni ilyen tanulmányokkal, addig csak üres fecsegés, bizonyítatlan vélemény az, amit írsz.

Persze tudom, hogy nagyon rázós dolog lenne ilyen kutatást Magyarországon, sőt az egész píszí világban elvégezni, de ez még nem jelenti azt, hogy egy bizonyítatlan állítást igazságként kell elfogadni.

Mivel nem tudjuk, mely gének kódolják az intelligenciát, nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő. Ideológiai alapon lehet kinyilatkoztatni, csak ennek semmi értelme és alapja nincs.

"Egyszerűbb azt mondani, hogy minden hátrányos helyzetű hülye."

Argumentum ad absurdum. Ilyet én soha nem állítottam. Kiemelkedően intelligens emberek a gyengébb képességű rasszokban is vannak, csak kisebb arányban.

"Ha az általános első három évében megkapnák azt a támogatást, egyéni foglalkozást, buzdítást külön erre alkalmazott tanárokkal, amit a család nem tud/nem akar megadni, akkor nem szakadnának le a harmadik év végére."

Ez csak feltételezés, nincs igazolva. Az nem igazolás, hogy egy-két eleve tehetségesnek tűnő cigány gyerekből sikerült értelmes felnőttet faragni.

"Semmi értelme, de megpróbálom. Macisajt sem érti."

Talán inkább te nem érted. Bizonyítás nélkül teszel általános érvényű állításokat és kijelented, hogy aki ezt nem fogadja el, az nem érti... :)

"Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat."

Már hogyne tudnád. Csak megfelelő, tudományos módszertannak készült és független - peer reviewed - tanulmányokkal igazold az állításaidat. Még az sem igazolás, ha egy elismert kutató tesz ilyen állítást bizonyíték nélkül, max. educated guess (ha nem ismered az educated guess szót, keresd ki szótárból, mert nem egészen azt jelenti, amit szó szerinti fordítás alapján gondolnál).

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

élhetetlen 2017.10.03. 17:37:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azért nem érdemes veled kezdeni, mert szavakon lovagolsz, és nem érdekel a lényeg. De most a konyha várna rám, és semmi kedvem hozzá. „oltalmazottakról van szó, NEM MENEKÜLTEKRŐL. Vagyis máris HAZUDTÁL.”. Hú!. Hazudtam, pedig én csak arra gondoltam, hogy már ellenőrzött emberekről van szó. De most, jaj, de igazad lett! Mit változtat ezen az, hogy nem a határon felszedett, ellenőrizetlen embereket akartak odavinni? „Akik között akár gyilkosok vagy egyéb bűnözők is lehetnek.”. Ja, a Pharaon ügy meg nem zavar, mert ő már 25 éve nemzetközi körözés alatt állt, mikor beköltözött Orbánnal szembe, de Lázár mondta, hogy nem tehetnek semmiről, mert az ürgének nem volt ujjlenyomata. Ezt tudniuk kellett volna, míg te csak tudni véled, hogy a tíz fős csoportban lehet gyilkos. De legalább nagyon elszánt vagy!

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

élhetetlen 2017.10.03. 17:12:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Semmi értelme, de megpróbálom. Macisajt sem érti. Az nem úgy van, hogy minden fehér bőrű okos, és rendes, és minden roma buta, és csak a baj van vele. Az a roma család, aki itt a budai társasházunkban bérel lakást, mert megengedheti magának, semmi gondot nem okoz. Azt kéne megértened, amit soha nem fogsz, hogy ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt, csak a sötétebb bőrűek rosszabbul indulnak, de ez érvényes az egyéb hátrányos helyzetűekre is. Ha az általános első három évében megkapnák azt a támogatást, egyéni foglalkozást, buzdítást külön erre alkalmazott tanárokkal, amit a család nem tud/nem akar megadni, akkor nem szakadnának le a harmadik év végére. A gyerekek fele menthető lenne. Mert ha már nem értik, miről van szó, akkor rendbontanak. De ezt nem kapják meg. Egyszerűbb azt mondani, hogy minden hátrányos helyzetű hülye. Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

chrisred 2017.10.03. 05:26:22

@MACISAJT: Úgy látszik, a beszivárog szó értelmezésével vannak problémáid. Segítek:

"beszivárog tárgyatlan ige (rendsz. helyhatározói vonzattal)
1. <Folyadék, nedvesség, ill. füst v. gázszerű anyag> szivárogva behatol vmibe, vhova. A víz beszivárog a tetőn keresztül. A talajba beszivárog a nyári eső. Az ablak résein beszivárgott a füst, a por.  Egész nap azzal volt bajuk, hogy … a hasadékokat betömjék, miken a víz szüntelen beszivárgott. (Jókai Mór) Tűrhetetlen szivarfüst szivárog be a folyosókról a terembe. (Mikszáth Kálmán)
2. <Fény, hang> behatol vhova úgy, hogy csak kis mértékben v. tompítottan érzékelhető. A szomszéd teremből beszivárgott a zene hangja.  A templomhajó nagy ablakain át … beszivárog az érkező hajnali fény. (Kuncz Aladár)
3. <Emberi csoport> egyenként v. kisebb csoportokban, lassan, feltűnés nélkül behatol vhova. Az ostromlók közül többen beszivárogtak a várba. Nem engedik meg, hogy ellenséges elemek szivárogjanak be a pártba.  A cigány sereg azonban Beszivárog alattomban. (Arany János) Egyenkint beszivárogtak a trónterembe. (Jókai Mór)
4. (átvitt értelemben) <Eszme, gondolat, hír, szokás stb.> lassan, alig észrevehetően behatol, bekerül, bejut vhova. A cenzúra ellenére hazánkba is beszivárogtak a haladás eszméi. Bizonyos hírek beszivárogtak a börtönbe is."

Valószínűleg a 3. pont szerinti értelmét akartad ráerőltetni Buda megszállására, ám hiába. Még egyszer segítek, a német hadsereg 1944-ben nem beszivárgott, hanem megszállta Magyarországot. 1956-ban az oroszok nem beszivárogtak, hanem megszállták az országot. 1541-ben a török hadsereg nem beszivárgott, hanem megszállta Budát. Mindhárom esetben a magyar politikai vezetés szövetségeseként, egyszer kifejezett kérésre, a másik két esetben függetlenül a magyar fél szándékától és akaratától.

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 13:22:05

@Füles [Göd.HU.EU]:

OK, de tehetek én arról, hogy a példád a libbantakra is pontosan érvényes? Sőt még pontosabban rájuk érvényes, hiszen az általak említett 100/2000 arány inkább rájuk jellemző... :)

Ha olyan példát jozol, amelyikkel az egyik felet akarod leszólni vagy akár csak megítélni, akkor vigyázz, nehogy a példád ellened is alkalmazható legyen. :)

Bejegyzés: Levél a miniszterelnökünknek