Még néhányat alszunk, s nemsokára eljön az örömteli nap, amikor mi bloggerek eldönthetjük, hogy két választható, és egy nem választható kategória közül melyikbe soroljuk be magunkat.
A Csizmás Kandúr kategória annyit tesz, hogy egyáltalán nem abajgatnak bennünket mindenféle reklámokkal, cserében mi sem rakhatunk ki hirdetéseket, Ez azoknak jelent ideális választást, akik maguknak, a családtagjaiknak, a baráti körüknek vagy egy kialakult kis közösségnek írnak, és olvasottságilag egyáltalán nem vágynak rivaldafényre.
A Kétpúpú Teve viszont leegyszerűsítve azt jelenti, hogy megengedjük, hogy a Blog.hu hirdetéseket helyezzen el a blogunkon. Az Index címoldalán lévő blogajánlók közé ezen posztok közül válogatnak nagyobb eséllyel.
Ezt a módozatot értelemszerűen az olyan aktívabb bloggereknek szánják, akik saját maguk is tudnak/akarnak szöveges vagy hagyományos hirdetést szervezni, illetve azoknak, akik ugyan nem „sales-mágusok”, de olthatatlan és leküzdhetetlen grafomániájuk miatt szeretnének rengeteg olvasóhoz eljutni.
Kedves nyuszómuszókáim, máris elárulom, hogy mindenféle kényszer és felszólítás nélkül a Proszektúra nevében minősített többséggel, sőt név szerinti szavazással teljesen nyilvánvalóan csakis olyan döntést hozhattam, hogy immár a blog-kultúrában is a hirdetéseké a jövő. És ezért én is beállok a sorba, a kétpúpú tevék népes táborába.
Hiszen, mint tapasztaljuk, a médiában, de főleg a kereskedelmi tévékben már úgyis régen az az elv érvényesül, hogy a nonstop műsorfolyam látványos reklámblokkokból áll össze, amelyek közötti rövid szüneteket pedig mindenféle hitvány, élvezhetetlen műsorok töltik ki, méghozzá többségük olyannyira ócska, és olyannyira szar, hogy a kedves néző szinte megváltásként várja már, hogy stipi-stopi, valami üdítő hirdetés következzék. Például a kisfiam is sokkal többet tud már a legbüdösebb vécét is játszi könnyedséggel tisztán és illatosan tartó Harpic Max-ról, vagy a legmakacsabb szennyeződéseket is eltávolító szuper mosópor csodákról, és szívesebben is nézi őket, mint például az idióta sorozatokat, vagy Győzike viharos magánéleti kálváriájának stációit.
Régebben még a hirdetések kezdetekor rutinosan a konyhába és a vécébe menekültünk, most meg a nassolást és a pisálást, éppen ellenkezőleg, a műsorok idejére tartogatjuk.
De visszatérve a blog-reklámokra, most már csak az kérdés, hogy abba lesz-e majd beleszólásunk nekünk egyszerű mezei kétpúpú tevéknek, hogy a mi blogjainkon miket reklámoznak? Hiszen valljuk be, azért nem mindegy, hogy valami haspuffadás-gátlót, intim betétet, esetleg egy ránctalanítót vagy hajnövesztő szert nyomatnak-e állandóan a posztunkon, vagy éppenséggel valami szenzációs potencianövelő szert, netán az örök élet receptjét ajánlgatják majd.
Várom az illetékesek válaszát, Addig is bónuszként az új idők új szeleként közreadok máris egy ingyenes felhívást: erősítsétek a szervezeteteket Béres cseppel! (Most három üveg áráért négyet kaphattok, négy darab 30 ml-es üveget tartalmazó kiszerelésben!)
Ja, és persze éljen a netrisk! Szerezze be minél előbb azt is, akár mi is lett légyen az.
És mindezek megvásárlásához igényeljen ám fix kamatozású Új Magyarország mikrohitelt, mégpedig most! Akár tízmilliót is kaphat. (Abból aztán jó sok haspuffadás-gátlót és intimbetétet is lehet majd vásárolni.)
Friss kommentek