Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A hétfejű nyúl - III. rész

2019.04.02. 12:24 | Proszektura | Szólj hozzá!

MESÉLŐ:

  • Na, szóval a királyfi ezért ment ki abba a miazistenbe, kibaszott kerekerdőbe, ezt a nem létező sárkányt „felkutatni” és „kinyírni”. De adjuk is át a szót a továbbiakban a királyfinak személyesen.

KIRÁLYFI:

  • Szóval ott az erdőben ezután minden úgy történt, ahogy most nektek itt elmesélem. Az anyám életére esküszöm! Aki nem hiszi, annak pedig kurvára nem javaslom, hogy járjon utána!
  • Na szóval stírölgettem ezt a rusnya teremtményt erősen, oszt akkó aszt ordítottam neki, bele abba a rút pofájába, úgy keresztkérdésileg, hogy azért biztos legyek a dolgomban:

KIRÁLYFI:

  • Ki a faszom vagy öreg, hogy ilyen kibaszott nagy lángokat köpködöl itt a picsába szerteszéjjel? Sok fos horrorfilmet láttam már, de ilyen ótvaros, ócska, szar alakot még egyikben sem, baszod!
  • Mondtam neki, tán csak nem te vagy a rézfaszú bagoly? Vagy egy olyan csávó lennél faszikám, mint Godzilla vagy King Kong, vagy a Yeti? Vagy az a nyálas Alien, akiktől minden köcsög mozibuzi befosik?
  • Erre föl aztán bazmeg, jó hogy kezdett bepöccenni a zöld szörnyeteg is. Aszongya nekem:

SÁRKÁNY:

  • Méltóztassék a tekintetes úrfi grammatikailag olyaténképpen szónoklani, hogy azt bízvást appercipiálhassam vala! Hát nem ösmer fel félkegyelmű tenkegyelmed? ’Iszen ippeg én vónék a hétfejű sárkány személyesen! Nem is hallott még harangozni se, rólam, a különlegesen félelmetes mesehősről? Akitől mindenki berezel? Dugig van velem minden valamirevaló mesekönyv!

KIRÁLYFI:

  • Milyen ósdi, óhéber duma ez faszkalap? Felét sem értem. Mingyá bedurran tőled az agyam!

SÁRKÁNY:

  • Diszlexiás kurafi, ösmered-e te egyáltalán a betűket? vagy csak gubbasztol egész nap a firlefáncos komputeres játékaid előtt? Pernahajder ebfajzat! Hogy rágjon meg a radai rosseb!

KIRÁLYFI:

  • Ilyesmiket hadovált ez az idióta barom, miközben mind a hét fejével megvetően nagyokat köpött a szélrózsa mind a hét irányába. Szóval ez a kretén hétfejű totál kiakadt a szövegemen. Habzott a szája, mint aki szappant nyelt, és tovább ordítozott.

SÁRKÁNY:

  • Azt a fűzfán fütyülő rézangyalát, fura beszédű idegen! Te teljesen meggárgyultál? Irgum-burgum, szedtevette teremtette! Hát még azt sem tudod, ebugatta, mordizom adta, hogy én az vagyok, aki az embereket rettegésben tartja és kifosztja, a királylányokat pedig elrabolászgatja, és erőnek erejével túszul fogva tartja mindaddig, míg valami hozzád hasonló idióta, félnótás királyfattya ki nem szabadítja őkelméket? Én meg persze kénytelen vagyok hagyni, mert rám kényszeríti az ostoba mese fonala…Hát a kirelejzumát, micsoda iskolázatlan, kótyomfitty, nyikhaj, tinó, bunkóparaszt legény valál te?! Majd móresre tanítalak rögvest, istenuccse, annyi szent!

KIRÁLYFI:

  • Mit rizsázol itt össze-vissza, te baromarcú csicska-geci?! Velem te ne szórakozzál! Engem te ne kóstolgassá’ itten, te évvesztes, szarfaszú gennyláda!
  • Szóval így ordítottam én is, és magamat még jobban felbaszva folytattam:
  • A jó édes kurva anyádat, azt! Mit játszod itt az eszedet te nagyonhülye? Hát neked te faszfej most má’ tényleg kaszáltak bazmeg! Na nagyon gyorsan húzzá’ el a büdös francba húgyagyú majom vagy mingyá’ lezúzom mind a hét nyakadról azt a mind a hét okádék fejedet!

SÁRKÁNY:

  • Ne anyázzál te nékem, mosdatlan szájú, ordenáré pokolfajzat, mert szavamra mondom, nagyon pórul jársz! Ha én egyszer haragra gerjedek, lesz itt haddelhadd! Üstöllést kinyuvasztalak, móresre tanítalak, te ördögfattya!

KIRÁLYFI:

  • Így pattogott hisztérikusan ez a hétfejű ocsmányság valami ósdi nyelvjárásban, miközben valamennyi kobakja tök lila lett a méregtől.
  • Na tesókáim, lett is erre aztán kibaszott nagy balhé, mer’ én se hagytam ám magam!
  • Azt ordítottam, nyuvasztod ám azt a retkeskarmú, büdöspofájú, hónaljmankós nénikédet, te seggarcú, szófosó, buzeráns köcsög!
  • Aztán gázt adtam, és a quaddal nekirontottam a nyúl…, akarom mondani a sárkánynak és átgázoltam rajta bazmeg! A pikkelyes eközben próbált lángot fújni rám, de én meg erre, honnan-honnan nem, előkaptam egy poroltót, és dög pofájába fújtam, s a tüzet szempillantás alatt eloltottam.
  • A rusnya jószág erre azonnal térdre rogyott bazmeg, és a poroltótól elvakulva pislogott mind a tizenhárom és fél szemével (egyet még régebben kibökött valami kétbalkezes, részeg bajvívó), s nem értette, mi a túró van ilyenkor, mi merre hány méter, és, hogy fiú e vagy lány egyáltalán.
  • Aztán az elbambult hüllő hét hosszú nyakán himbálózó hét fejét szempillantás alatt úgy összecsombékoltam, hogy a gordiuszi csomó az kutyafasza volt ehhez képest! Ki is fingott a rohadék semmi perc alatt kajakra!...
  • Egyszóval becsszóra pontosan így történt mindez, s aki még ezek után is valami beszari nyúl legyőzéséről hadoválna mégis, azt menten feljelentem rágalmazásért és hazaárulásért.

(Folytatás következik!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr3914733697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása