Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Két hét alatt rend

2012.07.16. 11:26 | Proszektura | 103 komment

Ahogy szokták mondani, alaposan "elhíresült" Pintérnek az a kijelentése, miszerint két hét alatt rendet teszünk.  Azóta is sokan fikázták őt e miatt, különösen szoci szimpatizáns és jobbikos kommentelő háziasszonyok kedvence lett ennek gunyoros idézgetése, egy-egy, ebédfőzés közben, az interneten átböngészett bűneset kapcsán. Bőszen vadászták a bűnügyi híradásokat, és ha azt olvasták például, hogy Felsőzerbegényben bicikli tolvaj garázdálkodott vagy súlyos krumpli lopás történt, már azonnal klimpírozták is a klaviatúrán a bejegyzést: „bezzeg Pintér úr nem ezt ígérte!”

Fel sem merült bennük, hogy Pintér Sándor ezt a két hét alatt rendet tevést nem szó szerint, vagyis nem úgy értette, hogy teljesen felszámolják a bűnözésnek még az írmagját is. Erre eddig komoly ígéretet épeszű ember nem tett, ilyet hajdan is csak a hithű komenisták állítottak. De még ők is csak a távoli jövőben, a kommunizmusban képzelték ezt el.

Egyébként is, lehet, akusztikailag félreérthették a belügyminiszter szavait. Ő nem azt mondta, hogy két hét alatt rendet teszünk, hanem azt, hogy két év alatt rendet teszünk. És – úgy tűnik – állta is a szavát.

Itt a rendőri vezetők korrupcióját feltáró Vizoviczki ügy, majd a volt olajszőkítő bandavezér és csapatának elfogása, most pedig az a hír, hogy elkapták a pécsi pszichológusnő kéjgyilkosát is.

Ezek, ne tagadjuk, igenis igazi átütő sikerek. Ezt még az Orbán kormány legelfogultabb ellenzéke sem tagadhatja. Persze, ha kicsit feljebb emelkedünk a háziasszonyi perspektívából, akkor azért azt is  el kell ismernünk, a régi Vizoviczkik, Portikok és P. Lászlók helyébe mindig újabbak fognak lépni.

De nem mindegy, hogy milyen bűnözői karriert futnak be, vagyis mennyi idő alatt kapják el őket.

Némely hozzászóló persze szkeptikusan máris megfogalmazta, na persze, aztán majd kiderül, hogy nem is ez a 26 éves „félig hajléktalan” férfi volt a tettes, és majdan ő is milliókat fog kaszálni a rendőrség elleni kártérítési perében.

Nem gondolom, hogy ezúttal így lesz. Na, nem azért, mert az elfogott egyén állítólag már be is ismerte a szörnyű tettét, hanem mert a DNS azonosítás perdöntő lehet.

Azt viszont gondolom, hogy nem csak a sajtó, de a politika is hamarosan minden erejével rárepül majd ezekre az eseményekre is. A baloldal egyelőre még zavarodottan hallgat – gratuláljunk vagy bíráljunk? –, viszont a kurucok máris tudják, hogy cigány volt, Kálomista pedig állítólag már meg is kezdte az előkészületeket egy film forgatására, Megbecstelenített ország címmel.

Egyben viszont pártszimpátiától függetlenül máris nagy a népi egyetértés, hogy vissza kell állítani a halálbüntetést.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr254659607

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandeláber 2012.07.16. 11:58:08

A kurucon ott a képe, tényleg nem szoláriumbarna.

ErrOr 2012.07.16. 12:27:54

Biztos rettegett és azért kellett ölnie...

K.Tomoceusz 2012.07.16. 13:40:52

25 éves egyetemista lány rendőrségi pszichológus.
De nem a bűnözőket vizsgálja, hanem a rendőröket.

Ez lenne a vadiúj rend ?

A Viktor, vagy a Pintér oltári ötlete, hogy a rendőrségnek pont tivornyázó lányokra van szüksége ?

szmoker (Homo Trollicus) 2012.07.16. 17:49:03

"a régi Vizoviczkik, Portikok és P. Lászlók helyébe mindig újabbak fognak lépni"
Szkeptikusan: most veszi át Don Sintér a területet.

@K.Tomoceusz: amellett, hogy borzalmasan ostoba vagy, ez volt eddig az talán a legaljasabb hozzászólás amit az egész üggyel kapcsolatban olvastam. Büszke lehetsz magadra, erős a mezőny.

G_P 2012.07.16. 18:47:15

Itt a világon semmi probléma nincs, csak a rohadt szemét Jobbik meg az a maradék pár 108 éves "náci", ugye?

Ha ők nem lennének, zavaróan tökéletes lenne az ország.

hopptarisznya 2012.07.16. 18:51:34

A Vizó-féle maffiózókkal az volt a gond, hogy a konkurenciát a rendőrség segítségével vásárolta fel. Az ilyenek helyébe nem jön új ember, amennyiben a rendőrség nem áll oda egy másik maffiózó mellé. Ez az ügy órási fegyvertény Orbán kezében. A játékgép maffiát is sikeresen fölszámolta az extra-adóval. A gépkocsik km-óra visszapörgetése is megnehezül, és már büntetik is. Sok olyan dolog, amihez csak akarat kellet volna az előző vezetés részéről, de a nagytudású Kuncze és utódai csak brummogtak, vagy szóviceket gyártottak a meló helyett.

Pan Modry 2012.07.16. 18:56:57

Nem szeretem a fideszt, de azt kell mondjam ez szép volt

flimo13 2012.07.16. 18:58:05

Azért a gyilkos gyors elfogása mint a Pintér által beígért siker.. egyrészt a hírek szerint nem volt nehéz dolguk (ismert volt a dns-e), másrészt 'apró szépséghiba', hogy ha rendesen dolgozik a rendőrség, és érvényt szereznek a börtönbehívónak, meg sem történik a dolog. De addig le volt szarva.

Totof 2012.07.16. 19:01:28

Az a Pintér tesz rendet, aki a Clodó puszipajtása? Ez nem rendcsinálás, hanem a konkurencia kicsinálása.

labove 2012.07.16. 19:02:17

Uborkaszezon van ritkán látott jó cikk! Bizony észre kell ám venni, h Pintér "jól keveri" abszolút tetszett. Szerintem kizárt,h ebben az országban bárki más rendőrsége hozza mert volna nyúlni ilyen horderejű ügyekhez.

Rolandovics 2012.07.16. 19:02:47

50 en dolgoztak az ügyön h előkerítsenek egy koszos 1 elemis börtönviselt cigányt úgy hogy beazonosították a DNS-t.
Kereshették vna a segglyukukat a sötétben ha ezt vki előre kitervelve csinálja.

Raoul Duke 00 2012.07.16. 19:03:52

Pintér papa nem tűri a konkurenciát.

lyia (törölt) 2012.07.16. 19:04:50

Talán most népszerűtlen leszek, de az a helyzet, hogy évek óta értetlenül nézem a rendőri szervek (+TEK és hasonszőrű társaik) letratóztatási videóit.

Túlnyomórészt azt látom, hogy alsógatyás csávókat nyomnak le a földre, azonnal hátrabilincselik a kezüket (néha a lábukat is, csak nem hátra, hanem össze). Olykor eltörnek orrcsontok is.

Ha én lennék a főrendőr, megkérném a kollégáimat, hogy az ilyen alsógatyás fickókat (legalább a kamera előtt) legyenek szívesek öltönyben és nyakkendőben megkérni arra, hogy

1. szíveskedjék felöltözni,

2. magához venni némi tisztálkodóeszközt és készpénzt, valamint bankkártyát,

3. hívja fel telefonon az ügyvédjét, és, amíg az ügyvéd úr megérkezik, keverjen egy koktélt (na nem nekünk, csak saját magának).

Mennyivel elegánsabb lenne ...

Rolandovics 2012.07.16. 19:05:21

Robert Yugovich író a szerb mafia alvezére aki jelenleg börtönben van könyvében részletesen írt és riportot is adott Vizó ügyeiről 2001óta ment a rendőri védelem Vizónak nézzük csak ki volt akkor hatalmon hoppá...

lyia (törölt) 2012.07.16. 19:07:39

"25 éves egyetemista lány rendőrségi pszichológus.
De nem a bűnözőket vizsgálja, hanem a rendőröket."

Talán nem jó helyen vizsgálódott.

Egyébként meg miért nem kísér haza egy ilyen jó csajt valaki, ha más nem, hát egy rendőr, akinek van vér a pucájában.

Airgüzü 2012.07.16. 19:32:58

Ez egy tetves cigány, miért nem lehet leírni? Neki van joga, a szerencsétlen hölgynek nem volt? Éljen a tolerancia, hogy nincs cigánybűnözés! Etessük, tutujgassuk, segílyezzük őket, megérdemlik! Meghálálják...

R1200Gs 2012.07.16. 19:33:04

Ez egy QRVA SZAR poszt... Nincs benne semmi új! Amúgy a Pintér az aki minden olajost szagról ismer. Mi a nagy truváj abban ,hogy ekkora csinnadrattával elkapták ezt a mocsokláda cigány szemétdombot? Minden részvétem a családé! Csakis a családé ,mert olyat vesztettek el ami soha sem pótolható:-(

2012.07.16. 19:36:26

"Kálomista pedig állítólag már meg is kezdte az előkészületeket egy film forgatására, Megbecstelenített ország címmel."

Tényleg?

Én úgy tudom Fligeauf készít filmet, amelyben fehér szkinhed stricik kényszerítenek prostitúcióra iskolapadból elrabolt cigánylányokat, sőt meg is gyilkolnak egy 25 éves cigány nőt, aki diplomás atomfizikus. A valósághűség nem a fontos, inkább az üzenetre kell figyelni, nyilatkozza majd Fligeauf.

2012.07.16. 19:39:26

Engem azért nem hagy nyugodni a gondolat, hogy ha egy rendőr volt az elkövető, akkor most kerestek egy hajléktalan lúzert, akire ráverhetik. Ne felejtsük, a lány a rendőrök alkalmasságát vizsgálta és az általam ismert rendőrök alkalmassága erősen kérdéses. Az én településemen a rendőrség egy velejéig korrupt és hazug társaság.

2012.07.16. 19:39:52

lehet, hogy elkaptak egy gyilkost és mindenki éjjenez. a maradék 8millió gyilkos meg szabadon szaladgál, mert mo összes rendőre ezen az ügyön van, igazi sikertörténet ez úgy ahogy van!

2012.07.16. 19:40:28

mintha nem ez lenne a rendőrség dolga amúgyis. a boltost sem dicsérik meg minden nap, hogy ügyes vagy terike eladtál 6 kiflit...

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.07.16. 19:40:35

péntek lászló egy tetves geci cigány, halálra kell ítélni hogy ott szarja hugyozza magát össze amikor a kötelet a nyakába rakják, aztán vigyék vissza a cellájába, véletlenszerű napokon, amíg aztán egyszer csak tényleg lógjon a patkány.

pneumónia 2012.07.16. 19:40:43

Rohadt egyszerű a megelőzés, mindenkitől DNS mintát, kész!
Aki nem ad, az eleve gyanús!

Kilgore Trout 2012.07.16. 19:44:28

www.youtube.com/watch?v=s4220xJr4wg
2 hét az, nincs félreértés. Kb. ugyanúgy nincs, mint az elhíresült "nem lesz gázáremelés". Ugye ezt is kiforgatták legalább ennyire, mint a 2 hét alatt rendet teszünk-et. De amit szabad az egyik oldalnak, azt nem szabad a másiknak.
@Airgüzü: Füreden meg egy tetves rendőr lőtte akkor le a főorvost? Meg Szigetszentmiklóson a másik rendőrcsajt?Rendőrbűnözés? Igaz, a sok a letartóztatott rendőr mostanában. De ha ezek a rendőrök magyarok voltak, akkor mi van? Magyar bűnözés? Hm?

tengier1 2012.07.16. 19:46:44

@pneumónia:
"Ide a gyilkost!... bárha pecsétem
Váddal az önnön szívemig ér:
Mindenki gyanús nekem, aki él!”

sivatagi n. 2012.07.16. 19:47:56

"viszont a kurucok máris tudják, hogy cigány volt"

Mindenki tudja, hogy cigány a gyilkos.
Nem csak ti tudjátok tévedhetetlenül felismerni őket, amikor kirekesztésről meg szegregációról visítoztok.

46,52% 2012.07.16. 19:49:34

Nem kell halálbüntetés, csak egy ciánkapszula a fogvatartott zárkájába. Ha a társadalom nem tudta megakadályozni a cselekedetében, akkor saját magától sem szabad megvédenünk.

A nagy többség használná, olcsóbb lenne.

pneumónia 2012.07.16. 19:56:00

@tengier1: Nagyon költői pár könnycseppet el is morzsoltam, nem kívánok neked semmi hasonló rosszat, az élet meg fog győzni idővel...

tengier1 2012.07.16. 20:19:53

@pneumónia: nem én írtam,de mindegy is. a baromságodra írtam. képzeld el,ha mindenkitől génmintát vesznek,majd 10 év múlva kitalálja valaki,hogy koncentrációs táborba azzal,akinek a 6-os markere jobbra dől,(és mondjuk a tiéd is), mert annak fokozott hajlama van a bűnözésre. javaslom megnézni a különvélemény c.filmet, ott emészthető módon elmesélik a dolgot.

lehet más a handa-banda 2012.07.16. 20:30:19

Zseniálisan leplezi la az írás Pintért és a többieket, de pont a lényeg maradt ki belőle (biztos kicenzúrázták): P. László elkövető valójában Orbán Viktor nevének a rövidítése. Csak azért híresztelték hogy szabadsága megy, hogy így tereljék el a figyelmet a letartóztatásáról

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.07.16. 20:34:10

@Kilgore Trout: Ne használjuk a cigánybűnözés kifejezést, rendben. De akkor ugyanígy ne legyen olyan se, hogy "romagyilkosság" vagy "etnikai alapú" támadás.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.07.16. 20:35:40

Majd a Jobbik rendet csinál. És én segítek nekik. A komcsik meg lógni fognak végre!

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.07.16. 20:36:59

Rendszerváltás lesz a rendszerváltás paródiája urán 25 évvel. Fussatok, szaladjatok férgek!!

Kilgore Trout 2012.07.16. 20:53:09

@Gery Greyhound / project eleven: Te kevered a szezont a fazonnal. Nem baj. Ha valakit deklaráltan azért ölnek meg vagy bántalmaznak mert cigány, mert zsidó mert afroamerikai vagy echte afrikai, akkor az etnikum elleni támadás. Ez a féreg nem azért ölt mert cigány, hanem azért mert egy mocskos geci. És ilyennel minden népcsoportban találkozol. Nem is kell messze menned, nézz körül a parlamentben. Pl.

dolgozni kék 2012.07.16. 21:01:26

na álljunk meg! azért ne kezdjük el szopni Pintér olajszőkített faxxát.

egyszerűen arról van szó, hogy az egyik korrupt rendőr szánynak útban van a másik korrupt rendőr szárny. Vizó el, jön a másik, aki ugyanúgy fog fizetni a rendőröknek. Ez minden, csak nem megtisztulás. nem az volt a baj, hogy az egész hajógyári egy feketén üzemelő bűntanya volt, hanem, hogy rossz rendőrnek adták a suskát.

igazi hős 2012.07.16. 21:03:41

@hopptarisznya: Ha ez nem irónia, akkor baj van.
"Az ilyenek helyébe nem jön új ember, amennyiben a rendőrség nem áll oda egy másik maffiózó mellé. Ez az ügy órási fegyvertény Orbán kezében. A játékgép maffiát is sikeresen fölszámolta az extra-adóval. A gépkocsik km-óra visszapörgetése is megnehezül, és már büntetik is."
1. A rendőrség jelenleg egy maffia kezében van. Amit látunk az egy belháború nyilvános részlete.
2. Egy feltételezésből ("amennyiben") tényt, sőt fegyvertényt csinálni erős melléfogás.
3. Nem adózással, hanem bezárással kellene a bűnözőket megfogni. Az extra adót csak a költségvetési hiány miatt vetették ki, sikeresen olyan magas lett, hogy csökkent az adóbevétel.
4. A km-óra csalásokat sokkal hatékonyabban meg lehetne szüntetni, úgy, hogy ne 10 év alatt tisztuljon ki a piac, hanem 1-2 év alatt. Elég lenne, ha a szervizinformációk (a km-óra állas mellett a nagy értékű törések, fődarabcserék) nyilvánosan elérhető adatok lennének.

halász jóska 2012.07.16. 21:05:01

eléggé mellélőttél most ezzel a cikkel, mert ha a rendőrség normálisan végezné a dolgát, akkor a fickó, aki egyébként többszörös visszaeső, akikre véleményem szerint külön oda kéne figyelni, már két hete a kecskeméti börtönben hűsölne, és az egész meg sem történik. ennyit a rendről.

Stomi 2012.07.16. 21:07:12

"szoci szimpatizáns és jobbikos kommentelő háziasszonyok kedvence lett ennek gunyoros idézgetése, egy-egy, ebédfőzés közben"
Most mi a gond? az hogy kommentel, vagy már az is ciki, hogy háziasszony? Hogy képzeled ezt?
"Pintér Sándor ezt a két hét alatt rendet tevést nem szó szerint, vagyis nem úgy értette"
Nem a francot nem. Többször elmondt lassan érthetően (bár te nem értetted), hogy a kisember érzékelni fogja a rendet 2 hét múlva. Kurvára éreztük.
"elkapták a pécsi pszichológusnő kéjgyilkosát "
Ennek örülünk, de nem szakmai siker. Megtalálták azt amit ott hagytak, ráadásul már meg volt a minta belőle. Kezeljük a helyén. A lakosság szeretné a hétköznapjaiban a rendet érezni. Várjuk ezt a napot.

Rigor_mortis 2012.07.16. 21:15:57

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: te hamarabb fogsz lógni elvtársaiddal együtt!

Akik meg olyan biztosak a hajléktalan cigány elkövetőben, gondolkozzanak egy kicsit: hogy vitte pl. a holttestet a helyszínre kocsi nélkül, honnan tudta, hogy pont ott nincs kamera, miért nem erőszakolta meg a lányt stb. DNS-mintát nagyon könnyű a helyszínen elhelyezni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.16. 21:17:50

"Erre eddig komoly ígéretet épeszű ember nem tett,"
Pintér ezek közül melyik?

"ezt a két hét alatt rendet tevést nem szó szerint, vagyis nem úgy értette,"
Á, értem, szóval úgy értette, hogy hogyan? Ezt hogy a picsába' lehet érteni?! Ne nézzél hülyének.

"Egyébként is, lehet, akusztikailag félreérthették a belügyminiszter szavait. "
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

"Ezek, ne tagadjuk, igenis igazi átütő sikerek."
Az az ítélettől függ. A csávókat imserte mindenki, csak gondolom eddig jóban voltak a megfelelő emberekkel :D

"akkor azért azt is el kell ismernünk, a régi Vizoviczkik, Portikok és P. Lászlók helyébe mindig újabbak fognak lépni."
Végre egy értelmes mondat, igen?

"viszont a kurucok máris tudják, hogy cigány volt,"
A faszikám feje alapján, az.

Halálbünti meg : miért, b+, etessünk gyilkosokat?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.16. 21:20:55

@hopptarisznya: Egy része igaz, de a "nem jön másik" - de, jön másik, megfelelő rendőrök majd megoldják, ha ők is kapnak a lóvéból.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.07.16. 21:56:29

@Kilgore Trout: Honnan tudjuk, hogy a romagyilkosságok áldozatait valóban származásuk miatt ölték meg? Honnan tudhatjuk, hogy Szögi Lajos, Marian Cozma, vagy épp Bándy Kata meggyilkolásában nem volt-e szerepe magyar származásunknak, és nem élnének-e esetleg mindhárman, ha történetesen cigányok? (Vegyük például az olaszliszkai esetet: nehezen tudom elképzelni, ha egy "tezsvír" ül az autóban, akkor őt is meglincselik...)

Muzsikok közt 2012.07.16. 22:18:01

Nem gondolom, hogy ezúttal így lesz. Na, nem azért, mert az elfogott egyén állítólag már be is ismerte a szörnyű tettét, hanem mert a DNS azonosítás perdöntő lehet.

- Ma azt mondták hogy a DNS minta alapján pontosan tudták hogy kit keresnek, lévén büntetett előéletü....

- Tegnap pedig egy középkorú férfit kerestek, aki szeret vadászni és autóval rendelkezik. Ki érti ezt.

énisfélek 2012.07.16. 22:25:17

2006 őszén több kísérlet is történt olyan helyzet kialakítására, amelyben tömegesen halhattak volna meg emberek.
Az akkori felelősök közül hányan is vannak börtönben?
Ugye nem túl sokan? Konkrétan nulla fő, pedig azt percek alatt ki lehetett volna nyomozni. Persze, hogy nem, hiszen ma is bármikor szükség lehet gátlástalan tömegoszlatókra.
...egy banda ezek mind, csak a párt neve cserélődik négyévenként...

manager2008 2012.07.16. 22:38:59

@Rigor_mortis: Még a cucilizmusban ismertem egy rendőr ezredest (meghalt már) aki a javíthatatlanul problémás fickókkal úgy kezdte a beszélgetést hogy késeket pakoltatott velük az asztal egyik végéből a másikra. Aztán közölte velük, hogy ha nem beszélnek keres a késhez egy hullát, mert egyrészt akkor javul a statisztika, más rész a fickó megy a sittre vagy lógni. A kis naiv fiúk meg hittek neki, mert ismerték a legendákat róla. DNS? probléma? Beismerő vallomás? Probléma? Az ÁVH-nál bevallottak mindent nem?

xi00 2012.07.16. 22:48:13

@Gery Greyhound / project eleven: pontosan, ez egy jó kérdés, csak hát a libbantak szerint bármi, amit magyarok ellen követnek el az nem lehet etnikai indítékú (lásd a 11 lincselő cigányra kiosztott 34 év mián elkövetett nyálverésük), viszont bármi, amit cigányok ellen, az csak az lehet... ilyenformán, a jelenlegi gyilkosság nem rasszista gyilkosság, hanem szerelemféltésből elkövetett gyerekcsíny, míg fordított esetben a barna esőben csattogó egyenruhásbűnöző bakancsok a fasiszta terrorzimus tombolását jelentik ebben a rasszista dikatúrában

van ilyen hülye, egyes olvtársak is kábé ezen a szinten vannak

még hogy nem azért ölt mert cigány... dehogynem, egyértelmű, hogy a cigányok körében elharapózott gátlástalan, a parasztok életét semmibe vevő, gyilkos indulat az, aminek ezt az esetet köszönhetjük.. viszont nem tisztán genetikai, hanem kulturális, vagy szociális beágyazottságú ez a dolog, ezzel asszem majdnem egy platformra helyezkedem a tasz-szal, amit annyira nem szeretnék...

KopaszMercis 2012.07.16. 23:17:52

Azt halkan megjegyeznem, hogy ex a rendorseg ugyanaz a rendorseg aki 2006ban artatlan szabadsagharcosok szemet lotte ki!

KopaszMercis 2012.07.16. 23:21:27

@xi00:
Az anyadat letolvajoztak az osztrakok... Gondolom az is ugy van, hogy anyad tolvaj geci, mert a 80as evek vegen a magyar suhancok osztrakiaba jartak gumimacit lopni nem?

Ezek a kocsog libbantok pedig merik azt allitani hogy anyad nem egy budos geci bunozo... Gondolom jo nagyot tevednek ugye?

collateral collector (törölt) 2012.07.16. 23:25:59

Buta blogger. V. László elfogása nem az éjszakai élet megtisztítása, hanem hatalomátvétel. Ezt nem úgy kell érteni, hogy a Közgép fogja üzemeltetni a Dokkot meg a Coronitát, hanem úgy, hogy a Fidesz az áltaka preferált oligarchákat hozza helyzetbe - minden területen. Nyilván az alvilágban is megvannak az általuk preferált oligarchák.

Az, hogy Bándy gyilkosát ilyen hamar elfogták, az szép munka - bár az elkövető nem volt profi, a gyilkosság nem volt előre kitervelt, a rendőröket pedig ezért fizetjük.

KopaszMercis 2012.07.16. 23:28:18

@Airgüzü:
Ugyanazert, amiert annak a tetves cigany naci jobbikos allatkinzo fasszopo gyava feregnek sem lehet kiirni a nevet, aki azt a szerencsetlen vedtelen kutyat pofanrugta. Mert a hangos geci kisebbseget mindig vedjuk, mi rendes magyar polgarok.

Pedig mind ez a cigany mind a jobbikos cigany bitofat erdemel, nem szemelyisegi jogi vedelmet, csak hat a devians radikalis hisztis gyava kissebseg legyen az cigany vagy buzi vagy ilyen szittya talaltgyerek azt babusgatjuk mert tudjuk hogy fogyatekos es ugy illik.

Unom mar kurvara

mgabrielm 2012.07.16. 23:37:09

@Pan Modry: Értem én, csak azt nem hogy ehhez a fidesznek vajon mi köze? A rendőrség végezte a dolgát, és elkapták a szerencsétlen lány gyilkosát. Ennek a mindenkori kormánytól függetlenül így is kellene lennie, mindig. Mellesleg Magyarországon kiemelkedően magas a gyilkosságok felderítlési aránya. Hála istennek, elég ritkák relatíve az országban az emberölések, és ennek köszönhetően általában elég nagy port kavarnak.

2012.07.16. 23:43:06

Bájos, hogy sokan átütő sikerként értékelnek egy olyan ügyfelderítést, amit kb tíz éve mindenki tudott, aki olvasott újságot. Eljött a garnitúraváltás ideje, a ciklus félidejében megtörténnek a nagy "váratlan" sikerek, amiket aztán lehet lobogtatni, a háttérben meg egy másik csávó folytatja, ahol az előző abbahagyta, csak ez már lojálisabb lesz. A Bándy ügyben meg meglepő lett volna, ha nincs gyors eredmény, az ilyen esetekben szinte mindig, gyorsan megvan a tettes, ez nem a Gyilkos elmék, elég bepötyögni a gépbe a körülményeket, a rendszer meg kidobja azt a két tucat állatot, aki szóba jöhet. Az elkövetőt én meg nem végezném ki, nevetésges is ez a halálbünti hiszti, úgyse lesz ilyen a büdös életben, amíg EU-tagok vagyunk. Inkább olyan börtön kéne, ami tényleg büntet, kényszermunka, épp az éhhalált megelőző ételadag, fűtetlen zárka, teljes elszigeteltség. Az visszatartó erő lenne, az átlag kollégiumnál jobb lakhatás és a napi háromszori étkezés, meg a sportolási lehetőségek nem éppen félelmetesek. Főleg egy olyan kultúrkörben, ahol a börtönlét büszkeség tárgya.

Kilgore Trout 2012.07.16. 23:51:33

@Gery Greyhound / project eleven: Ja, Marian Cozma meg a Pesics is mind magyar...hát baszki, őket biztosan a magyarságuk miatt támadták meg. Ezt a hülyét...
@xi00: ok, akkor megkérdezem tőled is: a rendőr, aki lelőtte a főorvost Füreden az akkor magyar bűnöző? Ő vajon miért ölt. Vagy a másik, aki a barátnőjét ölte meg. Vagy a rendes magyar ember, aki a családját irtotta ki Kulcs-on. Hm?

nem várt fordulat 2012.07.17. 01:00:15

omg.... de szar poszt.

ezek részint kirakat ügyek.
pintér leosztotta a lapokat, oszt kész. mindenki tudja, hol a helye, ki mennyit kap.

inkább azt mondjátok el, mi van a pártfinanszírózással?

Tblog 2012.07.17. 02:04:57

Pintér mondott valamit és nem tette mellé, hogy a rend lesz az nem azt jelenti, hogy rend lesz, hanem azt, hogy nem lesz rend. Vagy hogy értette? Több embert vernek, több embert ölnek, de már nem csak a tanárokat meg orvosokat, meg a nyugdíjasokat, hanem a rendőröket is. Ebből melyik a rend? Az, hogy ha halomra ölik az embereket, akkor egy-egy látványosabb ügyre ráállítanak 50 embert és akkor hamarabb meglesz a tettes? (Főleg hogy volt DNS minta is.)

A rend azt jeleti hogy rend, nem kell megmagyarázni, hogy az ellenkezőjét értette alatta Pintér.

Itt Amerikában meg úgy van, hogy a nő kiveszi a retikülből a pisztolyt és agyonlövi a támadóját. Sok esetben nem kell állam általi kivégzés, mert nincs rá szükség. Elintézi a dolgot a lakosság, mert itt tényleg van lőfegyveres önvédelemre lehetőség, nem csak az újságok írják hogy "lelőheted a támadót", mert itt van is mivel lelőni.

Pintér meg kéthetezzen tovább, úgyis tudni lehet hogy hazudott, hazudik és hazudni is fog.

FroZi 2012.07.17. 02:36:38

A blog írója visszamehetne valami romkocsmába merengeni.

nu pagagyí 2012.07.17. 05:30:34

Több maffia helyett egy, teljes hatáskörű maffia veszi át az ország irányítását. Csökken az entrópia, ahogy a fizikusok fogalmaznak. Pintér sokkal hatékonyabb a különböző maffia csoportok felderítésében elődeinél, hiszen csak az általa jól ismert, üzleteit fenyegető konkurenciát kell felszámolnia.

states1 2012.07.17. 06:20:57

A kéthetezés helyett engem inkább az érdekelne, hogy mit tettek a jó szocik a bűnözés terjedésének megállításáért, nem két hét, hanem 8 év alatt. Mert Orbánék tetszik, nem tetszik teszik a dolgukat ezen a téren, az út persze keserves, hiszen nagy erők mozognak a baloldalon, hogy ezen a területen is ott tartsanak be, ahol tudnak, az úgynevezett jogvédők óbégatásától a nemzetközi és hazai internácik mozgósításáig. Ami tény, hogy a Vizoviczkik lubickoltak, mint hal a vízben a szoci 8 év alatt, most pedig hűvösön vannak, a következtetéseket ebből mindenki le is vonhatja, az összefüggések nem olyan bonyolultak.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.07.17. 07:23:55

@Kilgore Trout: Cozma magyar sportoló volt, és sportban elért sikerei mind kis hazánk dicsőségét szolgálták. Vagy a te logikád alapján Balotelli sem olasz?

Picsasereghajtó 2012.07.17. 07:26:13

@FroZi: Inkább ne, én egyáltalán nem vágyom ilyen idióták társaságára.

Egyallampolgar 2012.07.17. 07:54:18

Hű a rendőrség elfogott egy gyilkost! Gratulálok Orbán úr, gratulálok Pintér úr! Emelem kalapom. Tulajdonképpen fel is terjeszteném Önöket egynéhány lovagkeresztre csak hát izé...
Drága Orbán úr előbb tessenek a tevékenységüknek köszönhető recessziót megszüntetni. Tudom, hogy a Simicska úr megkéri a magáét mint párt szponzor, de mégis.
Pintér úr pedig nézzen az akták közé. Tudom, hogy a mi betörésünk nincs rajta pert azt akkor éppen leszarták, de hátha akad még ott tenni való.
Ha kérhetném.

Egyallampolgar 2012.07.17. 07:58:27

@states1: Ön azt hiszi most minden másként van? Az új seprű mindig seper. A BKV nál annyira kilógott a lóláb (ja nem a nokia-s doboz) hogy ott elég volt a seprű előszele.
Egy személy cserétől nem változik semmi. Csak a személyek.

Hertelendi 2012.07.17. 08:05:46

@states1: Igazat adok neked! Gyurcsányék nagyon nagyot hibáztak. Orbánt és bandáját sittre kellett volna vágni és akkor most lényegesen jobb élet lenne Magyarországon.

papugaja 2012.07.17. 08:08:52

Komoly kommunikációs bakit követtek el: az elkövető elfogását nem a miniszternek, hanem a miniszterelnöknek kellett volna bejelentenie.

Koky_ 2012.07.17. 08:10:52

@Raoul Duke 00: "Pintér papa nem tűri a konkurenciát."

Pontosan! De úgy látszik, ez sokaknak úgy tűnik, mintha ő lenne az igazság bajnoka, holott egyszerűen ő akarja rátenni a kezét mindenre.

Kivlov 2012.07.17. 08:11:58

"El kell ismernünk, hogy a régi Vizoviczkik és P. Lászlók helyébe mindig újabbak lépnek."

Ezért kéne tarkón lőni őket. annyival is kevesebb...

Itt az IMF, Orbán takarodsz végleg, azt igérted? 2012.07.17. 08:28:45

Fejtől bűzlik a hal, avagy miért nincs közbiztonság ?

Pintér elvtárs a módszerváltás előtti időkben

Pintér mindig is a hatalom és azon belül is a karhatalom közelében mozgott. Az 1989-es úgynevezett rendszerváltás előtt az MSZMP hűséges kutyájaként a rendőrségnél futott be egy igen sikeres pályát. 1978 és 1985 között az akkor még törtető „Sándorunk” az Országos Rendőr-főkapitányság vizsgálati osztályának előadója volt, majd főelőadója lett. 1985-ben átkerült a Budai Rendőrkapitányságra bűnügyi osztályvezetőnek, majd megbízott kapitányságvezetővé léptették elő. 1988-ban átirányították a Pest Megyei Főkapitánysághoz, ahol a vizsgálati osztály vezetőjévé nevezték ki. Ez a pályafutás természetesen nem mindenkinek adatik meg, de ha valaki abban az időben a párt hűsége katonája, akkor bizony könnyebben juthat előre. A „jobboldali” kormány belügyminisztereként az MSZMP-s múltról inkább nem is beszélt Pintér, aki természetesen nem az első és nem is az utolsó a Fidesz tagok közül, akik ilyen „szép” múlttal rendelkeznek.

Az 1989-es szörnyű „katasztrófa” sem akasztotta meg Pintér pályafutását, amely nemhogy leszálló ágba került, hanem még jobban felívelt, mint azelőtt. 1990 és 1991 között a Pest megyei főkapitány közbiztonsági helyettesévé léptették elő, majd 1991 márciusában Budapest rendőrfőkapitánya lett. Pár hónappal később, 1991 szeptemberében Boross Péter akkori belügyminiszter kinevezte országos főkapitánnyá, mely tisztséget öt éven keresztül viselt, amikor nyugállományba vonult. 1991-ben vezérőrnaggyá, majd 1993-ban altábornaggyá nevezték ki.

Vajon egyéni tehetsége és teljesítménye juttatta előre, vagy kapcsolatai révén kerülhetett egyre feljebb és feljebb a ranglétrán? Miként érhette el Pintér Sándor ilyen gyorsan a rendőr-főkapitányi posztot az 1990-es években? Az az egy biztos, hogy már akkor is kiterjedt kapcsolatrendszere volt mind a politikában, mint pedig az alvilágban, azonban erre belügyminisztersége idején is számtalan példát fogunk látni.

Közéleti és gazdasági pályafutása

Nyugdíjazása után őrző-védő céget alapított Civil Biztonsági Szolgálat Zrt néven, majd 1997-ben az OTP Bank Rt. biztonsági tanácsadója, illetve igazgatóságának tagja lett, és Csányi Sándor közelébe került, aki jelentős részvénytulajdonnal is rendelkezik a bankban.

Számos vállalkozása alapján az Index információi szerint már többször felkerülhetett volna a leggazdagabb hazai vállalkozók listájára, de ő inkább - talán nem véletlenül - kimaradt a top 100-ból.

Fenyő Jánost 1998. február 11-én rejtélyes körülmények között agyonlőtték és a tetteseket azóta sem találják

bgp 2012.07.17. 08:46:43

@K.Tomoceusz: miért ne mehetne el egy fiatal lány munkaidőn kívül szórakozni. Nem azért halt meg, hanem mert szar környéken lakott.

bgp 2012.07.17. 08:47:45

@collateral collector: és már börtönben kellett volna lennie

Anyátok picsája! 2012.07.17. 08:55:02

Most mi lesz a rendőrséggel, hogy a cégtulajdonosukat, azt a Vizobicziklit lecsukták?
Mennek bankot rabolni?

nu pagagyí 2012.07.17. 08:59:19

@states1: Orbánék sikert sikerre halmoznak. Módszereik zseniálisak, bár a bünmegmaradás törvényét ők sem annulálhatják. Lássuk, hogyan is teszik:

- Épp most emelték meg a szabálysértés felső határát 20 ezerről 50 ezerre, százezres tétellel csökkentve a potenciális bűnesetek számát. A csökkenésről jövőre fognak dicshimnuszt zengeni.
- A másik módszer, sok apró büncselekmény helyett kevés, de mindenre kiterjedő bűncselekmény elkövetése, melyet majd nem neveznek bűncselekménynek. Legfelismerhetőbb vállfaja a titkosított egyszemélyes közbeszerzési rendszer, amely sok apró korrupció helyett egy nagyot szült, értékben hatványozva az eddigi összeget. A milliárdos osztalékok realizálása után legálisan, adózott pénzből lehet támogatni az állampárt alapítványait, az egyenruha boltokat és a szittya szütyőket áruló besenyő bazárokat, a vezér kedves játékait, a dicsőséges jelent megéneklő aladárokat, mikor mit.
- Az erőfeszítések ellenére bekövetkező bűnözést, a bűnüldözők sikerének kell beállítani. Az is siker, ha a rendőrség egyik fele leleplezi másik felének titkos üzelmeit.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.07.17. 09:01:08

A pécsi kislány gyilkosának elfogása nem ugyanaz a kategória, mint Vizoviczki és az olajszőkítős ügyek, ezt remélem, hogy a posztoló is látja. A rendőrségi kötelékbe tartozó áldozat nem védett körbe tartozó gyilkosának elfogása és belső tisztogatás két teljesen különböző dolog és teljesen eltérő a rendőrség motivációja is a két ügyben. A pécsi ügyben természetes, hogy minden hasonló esetben teljes erővel nyomoznak a kollégájuk halála miatt, a másik két ügyben pedig évtizedekig hátráltatták a nyomozást az érintett kollégák.

Cyric25 2012.07.17. 09:01:21

WOW Elkapták Bándy Kata gyilkosát. A FIDESZ most aztán tényleg rendet tett! :O

Félreértés ne essék az hogy elkapták tényleg siker és csak nagyobbítja az érdemeket hogy ilyen gyorsan történt. Azonban ezek az érdemek kúrvára nem a Zorbánék takonypártját illetik, hanem végre egyszer az ellenhangok körében is a rendörség kaphatna kreditet.

Ekkora fosblogot még nem láttam mintha az elmúlt 2 év elött soha nem oldott volna meg a rendörség 1 büntényt sem.

De hiába kell a fényezés és a nyalás mert tompul a csillogás a Fidesz seggén.

2012.07.17. 09:15:39

Jó lenne, ha minden bűnesetnél nyilvántartásba vennék az elkövető származását is a statisztikák miatt. Akkor aztán kiderülne, hogy a bűnözés hány százalékáért felel a kisebbség. Akkor nem lehetne légből kapott adatokkal hülyíteni egymást.
Ugyanígy fontos lenne a születéseknél nyilvántartani a származást. Ott is érdekes adatok jönnének ki.

mim 2012.07.17. 09:23:22

@nemorino: Igen, ez is egy lehetőség.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 09:27:29

@hopptarisznya: "Az ilyenek helyébe nem jön új ember, amennyiben a rendőrség nem áll oda egy másik maffiózó mellé."

pinter sandor.
gyakorlatilag igy vette at azokat az uzleteket. ahogy annakidejen ugyanigy belugyminiszterkent csinalta ki tasnadit es vette at az o piacait is.

csárli hárper 2012.07.17. 09:31:59

ha én főállásban maffiavezér vagyok és egészen véletlenül másodállásban országos rendőrfőkapitány, én is így intézném el a "versenytársaimat" mint Don Pintér...
még hogy átütő sikerek, lófaszt! értem én, hogy könnyebb a polgárokat basztatni a trafipaxal meg a tilosban parkolással mint összeszedni és börtönbe vinni a nagyérdeműt, mert az veszélyes, macerás, dolgozni kell, esetleg meg is sérülhetnek...
küldjünk behívót a "tisztelt" elítéltnek, mert "rendes, becsületes" állampolgárként az első szóra ugrani fog és jelentkezik a böribe...
rendőrség...haha

kvadrillio 2012.07.17. 09:33:53

..jahhh... SZAR MINDIG LESZ !!!!!

Anyátok picsája! 2012.07.17. 09:37:29

@Cyric25: Inkább az a szégyen, hogy érdekes módon ilyenkor milyen hatékony tud lenni a rendőrség. Amikor az ő kutyájuk kölykét éri támadás.
Egyéb esetekben meg szarnak mindenkire.

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.17. 09:37:31

"A baloldal egyelőre még zavarodottan hallgat"

*

Miért is kellene bármit nyilatkozniuk a nyyomozás lezárta, a vádemelés, és a jogerős ítélet meghozatala előtt?

Anyátok picsája! 2012.07.17. 09:40:32

Ez a péntek lászló is csak azért mert (nyilván nem egyedül, mert úgy még egy kisgyereket sem mernek megtámadni) gyilkolni, mert senki le sem szarja az ilyesmit. Most melléfogott a rendőr-pszichológus-csajjal. Lehet, hogy már jó pár eltűnt nő meggyilkolása szárad a lelkén, de őket a kutya sem keresi!

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.17. 09:42:19

@Anyátok picsája!:

"Amikor az ő kutyájuk kölykét éri támadás"

*

Nem ezért voltak annyira rajta az ügyön.

Azért voltak rajta, mert egy SZÉP, FIATAL, NŐ volt az áldozat, ezért az esetet felkapta a bulvármocsok-média, a népeknek meg elvárásaik lettek a gyors eredményekkel kapcsolatban.

Ha egy 90 kilós, 50 éves rendőrségi pszichológusnőt gyilkoltak volna meg, korántsem csipkedték volna ennyire magukat a kollégák.

déjá vu39 2012.07.17. 09:45:26

Idézetek a cikkből:

"Azóta is sokan fikázták őt e miatt, különösen szoci szimpatizáns és jobbikos kommentelő háziasszonyok kedvence lett ennek gunyoros idézgetése, egy-egy, ebédfőzés közben, az interneten átböngészett bűneset kapcsán."

"Fel sem merült bennük, hogy Pintér Sándor ezt a két hét alatt rendet tevést nem szó szerint, vagyis nem úgy értette, hogy teljesen felszámolják a bűnözésnek még az írmagját is"

A cikkíró ennyiből akár azt is írhatta volna, hogy "a zemberek" hülyék, mert szó szerint vették az ígéreteket. Talán nem kellene ennyire lekezelő stílusban irogatni.

Egyébként talán érdemes Semjén úr szavaira is emlékezni, aki szerint PS egyszer már rendet tett 2 hét alatt. "Nem tudom, hogy csinálta, az ő dolga" - mondta S.ZS. Akoor ő is hülye?

Egyébként az emberek nem hülyék (kivéve azokat, akik annak hiszik őket).

Tény, hogy nincs rend. 2 év alatt sem. Nőtt a bűnesetek száma, a korrupció (igaz, most már részben államosítva). A rendőrügyről meg csak annyit, hogy a 2. nagy razzián csak azok buktak le, akiket kihagytak az értesítő láncból.

Miért kell ilyen szövegekkel etetni bennünket?

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.17. 09:48:33

@Pan Modry:

"Nem szeretem a fideszt, de azt kell mondjam ez szép volt"

*

A Fidesz nyomozott? Én azt hittem, a rendőrök.

Hol olvastad, hogy a nagyeszű Orbán vezette a nyomozást, a nagyorrú Lézerjani fogott szagot, és a rettenthetetlen Szíjjártó kezében volt a bilincs, ami az elkövető csuklóján csattant?

Anyátok picsája! 2012.07.17. 09:49:05

@No_Fidesz_No_Problem: Nehogy azt hidd, naponta tűnik el fiatal csinos nő, nem is egy.
A győri négygyermekes családanya meggyilkolásáról mekkora kuss van?

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.17. 09:50:28

"nagy a népi egyetértés, hogy vissza kell állítani a halálbüntetést."

*

Lófaszt nagy az egyetértés.

A Fidesz akarja az igényt felkelteni rá, mert kapóra jött a bűncselekmény, és beleillik az emberek hergelése a "lépjünk ki a Zunijóból" című forgatókönyvbe.

mennyivagymaradni 2012.07.17. 09:52:33

Felháborító egy bejegyzés ez.

A rend azt jelenti, hogy többen buknak le, mint eddig? (ez sem bizonyított egyébként)

Szerintem pont fordítva van. Több felderített bűntény több elkövetett bűntényre utal.

Ez egyébként egy tipikusan olyan eset, aminek semmi köze nem kellene lennie a politikához. Mármint az ezzel kapcsolatos cikkeknek.
Primitív, magukat fékezni nem tudó semmirekellők sajnos kormányoktól függetlenül császkálnak az utcán.

sörman 2012.07.17. 09:56:06

A régi rend ( szerencsére)1989.-bne felbomlott a komcsik csillaga leáldozott a rendszer változással, de helyükre a korábbi hatalom résztvevőinek gyermekei, kedveltjei kerültek.
A gyenge demokrácia nem volt képes a pártok hatalmi harcát kordában tartani, de az "új " gazdasági rendben zajló folyamatokat sem volt kétpes szabályozni. A demokrácia magára hagyta a rendőrséget, a fejetlenség gyorsan terjedt. A gazdagok maguk mellé állították a politikai és a végrehajtó hatalmat ( a rendörséget) -mivel a rendőr is látta az anyagi gyarapodás útját, könnyen elfogadta " az örző - védő " feldatokat. A nincsteleneket nem kellett őrizni - egyrészt egyre többen lettek, másrészt nem volt semmi veszteni valójuk.
Persze a bűnözés a vagyonosiodás arányában növekedett - hogy milyen színű, vallású volt a bűnöző az csak a politikai megosztottság fokozásával vált fontossá - Amig a gazdaságban nem lesz rend, nem véidk a magyar törvények a magyar kisválallkozót, amig a törvénykezés még a sánta kutyát sem ( de legfeljebb a valakinek útjában álló V. Lászlót ) éri utól - amig a birósági ügyek évtizedekig is tarthatnak, addig senki nem fog semmilyen törcvényt komolyan venni.Bár a halálbüntetés elrettentő lehet. Ha hazánk lakói - már aki még itt maradt - érzékelik, hogy jelenléte fontos akárkinek is - ha érzékeli hogy a rendcsinálás a legfelsőbb politikai körökig eljut és működik- akkor nem fordítanak annyian hátat az országnak, és vezetőinknek. Nem elég jót akarni, jól is kell csinálni - bár a mostani látványos akcióknak nagy viszhangja van - de jobb lenne nemzeti összefogásként megfogalmazni a rend Magyarországát, az élhető nem bürokratikus államot, amely mindnyájunkat szolgál.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 10:24:51

@sörman: nincs mas valasztasod, csak a demokracia...
a tobbi ugyanis nem valasztas, hanem kenyszer.
amit a demokracianak hanytorgatsz fel azok eppen annak a mentalitasnak a kovetkezmenye, amit te is kepviselsz. azt hiszed, hogy a szent cel erdekeben barmilyen eszkoz megengedett.

hat nem. a kommunistak es a nacik is a szent cel erdekeben aldoztak be a demokraciat.

pedig nincs az a cel, ami tobbet erne a demokracia eszkozenel.
de meg egy rosszul csinalt demokracia is jobb, mint egy diktatura. ahogy fingszagban a foldon is jobb lelegezni, mint a holdon szag es oxigen nelkul..

kifordított nagyanyó 2012.07.17. 11:03:21

A viczovicki meg az olajszőkítős banda nyilván konkurrencia volt pintéréknek.Ez most megszűnt
A kislány gyilkosának elfogása meg tényleg oké.

Kilgore Trout 2012.07.17. 11:23:21

@Gery Greyhound / project eleven: Hú basszus...google a barátod...nézz utána. Te igen tájékozatlan vagy. Marian Cozma román állampolgár volt, sima "idegenlégiós" a veszprémi csapatban. Román válogatott, a Dinamo Bucuresti játékosa. 2006-ban igazolt a Veszprémhez. Balotelli olasz állampolgár. Te jó ég!!

salamander 2012.07.17. 11:29:58

Persze hogy vissza kell állítani a halálbüntetést, már csak a hírre, hogy visszaállították, 40% csökkenne az súlyos életellenes cselekmények száma!

Hát még ha egyszer-egyszer alkalmaznák is...

Talán az egyértelmű dolgok még az alacsony kultúrájú személyek számára is gyorsan követhetőek.

(Példa: egy koszos - nem nap barnította - 17 18 év körüli gyerek köpködve káromkodva fel akarta tolni magárt a 4-6 villamosra. Ráadásul kinézett magának egy csinos kislányt, akire súlyosan sértő szexuális tartalmú megjegyzéseket tett.
Egy 60 év körüli idősebb utas figyelmeztette, hogy így nem kellene felszállnia, s hogy egyáltalán van-e menetjegye...
Egy pillanat alatt szinte tettleges becsületsértésig (pofozkodás) fajuló kérdést egy állcsúcsra irányított jól irányzott ütéssel oldották meg, melynek következtében a rendbontó kolléga földre esett, majd mindenki megelégedésére csendben elhagyta a helyszínt.)
A fenti példa az állampolgári társadalmi normák nem jogszerű megoldását mutatja be, azonban láthatjuk, hogy ha tovább erősítjük az ehhez hasonló öntudatos polgári magatartásokat, akkor pl. Bándy Kata esete nem történik meg.

Ha az erőszakos többszörös visszaesők száma egy kritikus szám alá csökkenne, akkor még a halálbüntetés visszaállítását is el lehetne kerülni. E nélkül azonban nem.

...

xi00 2012.07.17. 12:15:56

@KopaszMercis: na, speciel az is főleg a cigók miatt volt... ehhem

de ne pörögj tovább feleslegesen mer agyvírzíst kapol

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 12:18:26

@salamander: csak eppen a halalbuntetes nem jogos vedelmi helyzet, hanem jogtalan megtorlas.

ezen kivul mio lenne, ha te lennel a gyanusitott az ugyben? mert mondjuk tevedett a torvenyszeki szakerto. aki ugye mindent meg fog tenni azert, hogy szakmai hitele ne seruljon, tehat ha veletlenul rajon a tevedesere, akkor is igyekszik majd az elso szakertoi velemeyt vedeni.

es teged meg kinyirnak. tevedesbol.

na? igy,hogy a te faszod log a csalanba mennyivel arnyaltabb az egesz, nem?;-)

az allamnak/tarsadalomnak nincs joga masok eletet elvenni, csak ha 100%os tevedhetetlenseget tud garantalni. de nem tud. tehat ennyi.

lasd mori gyilkossagsorozat, aholis a a nyomozoszervek sorozatos hibaibol rossz embert gyanusitottak meg, majd mikor rajottek a tevedesukre, akkor a munder becsuletet vedve tovabbra is az igazsag helyett a sajat verziojukat toltak, amig egyertelmuen be nem bizonyosodott, hogy HAZUDNAK a szakmai presztizsuk vedelmeben. ha akkro lett volna halalbuntetes, most

ad 1. ki lenne vegezve valaki erte, aki nem kovette el
ad 2. a valodi elkoveto meg mindig szabadlabon lenne

ezen kivul ne felejtsuk el, hogy a halalbuntetes igen jo politikai fegyver. lasd Nagy Imre es tsai eseteben...

xi00 2012.07.17. 12:22:30

@Kilgore Trout: a helyzet az, hogy a szerelemféltésből elkövetett és családon belüli erőszak eseteket és hasonlókat összekeverni a pécsi esettel ősi román szokás, szóval inkább erről ennyit

mielőtt még nem értenéd, a cigánygyilkosságokkal sem lehet azokat az eseteket keverni, de az egy annyira kirívó eset volt, hogy semmiféle tendenciát nem indikál (kivéve a bőröndcsomagoló kretének számára), ellentétben a cigányok által elkövetett erőszakkal, ami meg napi szintű, heti minimum egy db. halálozással

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 12:54:09

@xi00: "a helyzet az, hogy a szerelemféltésből elkövetett és családon belüli erőszak eseteket és hasonlókat összekeverni a pécsi esettel ősi román szokás, szóval inkább erről ennyit"

a gyilkossag gyilkossag. tehat ha a gyilkossag jutalma halal, akkor minden esetben halal. mnagyarra is, ciganyra is, csaladon belul is, kocsmai keseleskor is.

legyetek kovetkezetesek, ha akartok valamit:-)

nincs olyan, hogy csak kicsit dugom meg a julcsit es akkor csak kicsit lesz terhes, apa. ha nebelemartod a farkad a jopgallamisagba, akkor rtessek szepen minden kovetkezmenyet viselni, azaz teged is felakaszthatnak barmikor tevedesbol. es barmelyik haverodat. es ha apolitikanak utban vagy, barmikor krealnak egy gyilkossagi ugyet es felakasztanak.

te amugyis ilyen forrofeju, fiatal es lazado alkatnak tunsz...:-)
ellened meg konnyen lehet fegyver amit kivansz:-)

xi00 2012.07.17. 13:03:09

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: nos, mit kívánok én, lázadó, forrófejű, fiatal alkat? (ojvé)

vagyis melyik nedves álmodban láttad meg, hogy halálbünti párti vagyok? egyáltalán, hogy érintőlegesen is foglalkoznék a témával ezen hsz-emben?

és legalább olvasnád el, hogy mire írok mit és miért, mert így elég ostobának nézel ki, de egészségedre...

Kilgore Trout 2012.07.17. 13:07:49

@xi00: ok, akkor nézzük a pécsi egyetemen történt lövöldözést. Ott akkor mi a helyzet? Ártatlanokat lövöldözött a szerencsétlen bomlott elme. Amúgy azt gondolom, minden gyilkos valahol bomlott elme, akárhogyan bizonyítják, hogy épelméjű. Aki embert öl (kivéve önvédelem, vagy mondjuk törvényes rend védelmében, és szerintem náluk is okoz lelki defektust később, nem véletlenül dolgoznak pszichomókusok a rendőrségnél is segíteni az ilyen esetek feldolgozását), az egy sem teljesen komplett. Lásd még Breivik úr Norvégiában. Tényleg, lehet ő is cigány?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 13:11:42

@xi00: ahha
ha te sem erted amit te magad irsz, akkor tenyleg hagyjuk..

es szivesen nezek ki barmilyen hulyen a hozzad hasonlok szemeben., az ugyanis dicsoseg:-)

nekem egyebkent az jon at az irasaidbol, hogy siman rasszista vagy es a ciganyok altal elkovetett emberelet elleni cselekmenyeket halalbuntetessel torolnad meg. de csak a ciganyok eseteben.

ha nem ezt irtad, akkor sorry, de nekem nagyon ugy tunik, hogy te siman faji alapon kezelned a jogot.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.07.17. 13:30:57

@Kilgore Trout: "Aki embert öl (kivéve önvédelem, vagy mondjuk törvényes rend védelmében, és szerintem náluk is okoz lelki defektust később, nem véletlenül dolgoznak pszichomókusok a rendőrségnél is segíteni az ilyen esetek feldolgozását), az egy sem teljesen komplett."

a masodik vilaghaboru utan kulobozo pszichologiai felmereseken kiderult, hogy kozvetlen emberoles - tehat nem bombazas, tuzersegi tamadas, etc, hanem amikor latod az embert es teszel a halalaert ugy, hogy tudod, az elet kioltasa lesz akovetkezmeny - mindossze a harcolok 2, azaz ketto szazalekanak ment. 15% alibizett, tehat kb arra lott, ahol az ellent sejtette, a mareadek meg csak puffogtatott. ket szazalek viszont celzottan adott le loveseket emberolesi cellal. ok azok, akik a hosok voltak a haboruban.
bekeidoben a lakossag kb. 2 szazaleka minosul pszichopatanak.

ugy nez ki, a haborus hosok nem masok, mint pszichopatak, akik kepesek emberi elet kioltasara kulonosebb lelki megeroltetes nelkul. csak eppen most nincs munkajuk, mert nicns haboru. vagy kevesebb, vagy messze. vagy nem is tudja magarol, hogy neki leteleme az oles.

Kilgore Trout 2012.07.17. 14:01:36

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: A II.WW elég régen volt. Nem kell annyira messzire menni, csak a 90-es évek "jugoszláv" konfliktusáig. Ott azért ölték leginkább egymást, mert más népcsoporthoz tartoztak. (Most beszéljünk csak Európáról, mert amit az arabok művelnek az megint egy érdekes kategória) És ez kurvául veszélyes, mert ha mondjuk most fegyvere lenne néhány náci fasznak, akkor simán mennének lövöldözni (mint ahogy végül meg is tették pár éve) a cigánysorra, úgymond "bosszút állni". És azt is el tudom képzelni, hogy utána nem értenék, hogy mi rosszat tettek? Szóval veszélyes terep ez mindenképpen.

salamander 2012.07.18. 10:23:12

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Szinte semmit nem értettél meg abból amit írtam.
A halálbüntetés nem jogtalan, mert akkor minden jogtalan lenne amit az állam tesz!
Remélem tudod követni mert ez nem könnyű kérdés hiszen évszázadok óta megy azon a vita hogy milyen jogon törvénykezik (vigyázz ez nem törvényhozást jelent!) az állam.

Ez egy jogfilozófiai kérdés s nagyjából abban KANT-tól, Max Webertől Hans Kelsenig mindenki megegyezik, hogy az állam felhatalmazása a polgárok bizonyos jogaik lemondásával jönnek létre. Vagyis a polgár lemond a magánbosszú, a vérbosszú, a talio jogáról, mert ebben sokszor aránytalanul sérült olyan személy is akinek valóban semmi köze nem volt a bűncselekményhez: pl. mindenkit megöltek aki élt és mozgott. Ez nagyon káros volt az adott közösség így az állam számára, mert egész nemzetségek haltak ki a magánbosszú jogintézménye miatt. Itt szoros összefüggés is van a halálbüntetés és a jogos védelem között.
Mert ez a jogos védelemnél az állam kénytelen visszaadni abból a jogból a polgár javára amit amúgy mindig ő gyakorol: azaz monopóliuma van ebben.
A állam teljes kialakulása előtti jogtörténeti időszakokban a magánbosszú a vérbosszú a taliio és a compositio voltak azok a megtorlási metódusok melyeket a társadalom elfogadott és jogosnak tartott. (ezeket nem magyarázom el, mert hosszú lenne nézz utána ha érdekel.)
Arra szeretnék kilyukadni, hogy a halálbüntetés eltörlésének jogilag nincs létalapja.
Vagyis nem jogtalan megtorlás hanem pontosan pont annyira jogos mint minden más büntetési nem kiszabása.
Amiről Te és a "jogvédők" énekelnek, annak a joghoz semmi köze.
Azóta is mély hallgatás van erről a bizonyos 23/1990 AB határozatról. nem csak a párhuzamos vélemények sántítanak, de maga az eljárás is jogtalan volt.
De ha az Alkotmánybíróság az őrzők serege akkor Platónnal együtt feltehetjük a kérdést ki őrzi az őrzőket?
Mert nálunk több kárt kevesen okoztak mint az alkotmánybíróság .

Tehát a halálbüntetés csak egy büntetési nem, mely attól még nem felesleges és elutasítandó mert esetleg bizonyos bírák vagy a végrehajtó hatalom erre feljogosított része nem jól alkalmazza. Ez nem érv. Ennek az érvnek alapján szinte minden büntetéskiszabás eltörölhető.

Nem szeretnélek azzal letorkolni, hogy szinte semmit nem értesz ehhez a kérdéshez, mert ez a szövegedből kiviláglik. Azokkal a buta és pontatlan kifejezésekkel nem kellene vagdalkozni amikkel annak idején az SZDSZ is megetette a társadalmat. Összemosni társadalmi, politikai és jogi kérdéseket oly módon, hogy a egyik sem alapul tényeken csak divatos aktivista szólamokon felesleges.
Attól még nem lesz az igazság amit ezek az aktivisták képviselnek, hogy hangosan és ordítva képviselik és attól sem, hogy az ma divatos.

Jogilag megkérdőjelezhetetlen a halálbüntetés, és alkalmazni kellene minden olyan esetben amit pl. Beccaria is leírt 1700 években. Mert előszeretettel alapítják téziseiket Beccaria "Dei delitti e delle pene" c művére abolicionisták csak megint a pontatlanság - ami jellemző - Beccaria nem akarta a halálbüntetést eltörölni!
A halálbüntetés tehát egy évezredek óta alkalmazott büntetési nem, melynek mindig is megvoltak az alkalmazási feltételei.
Egyik érv Zlinszky János professzor részéről hogy "tudományosan nem bizonyítható a halálbüntetés visszatartó hatása". Ez azonban egyik büntetési nem esetében sem igazolható ergo meg lehetne szüntetni ennek alapján az egész büntetőjogot.
Csak egy büntetési nem esetében kimondani ezt a tételt a többire meg nem alkalmazni hát azt gondolom - laikusoknak is belátható - ez helytelen.
Azokat ez érveket vizsgálva mindegyik párhuzamos - azaz egyetértő - véleményben fel lehet fedezni azokat az ellentmondásokat, melyek alapjaiban tetszik megkérdőjelezhetővé a AB határozat döntésének jogosságát. Véleményem az, hogy a halálbüntetés eltörlése csak önkényes lépés lehet, és ennek legitimációját csak egy népszavazás adhatja meg. Semmiképpen sem egy szűk ordítozó, tudatlan, demagóg kisebbség.

***

Kilgore Trout 2012.07.18. 11:48:50

@salamander: Ez szép, meg tényleg okos, amiket mondasz. De, ha (fogalmazzunk úgy) érvényben lett volna a halálbüntetés, akkor Mór kapcsán lenne egy halott Kaiser Edénk, meg egy pszichopata 8x-os gyilkosunk szabadlábon, amíg esetleg a következő gyilkosságnál le nem bukik. Persze, ha valaki egy füstölgő pisztollyal vagy véres késsel a kezében áll egy halott fölött, akkor nagy valószínűséggel kijelenthető, hogy meg van az elkövető, de láttunk már olyan esetet (igaz filmen), amikor ez sem volt 100%-os biztonsággal bizonyító erejű. Szóval a halálbüntinél az a gáz, hogy nem lehet perújrafelvételt kérni, ha esetleg mégsem úgy történt. Illetve lehet, csak a kivégzett baszhatja.
süti beállítások módosítása