Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Török Zsolt esete Leninnel

2012.12.12. 12:26 | Proszektura | 102 komment

Tetszik, nem tetszik, de a pártok jól láthatóan igenis megpróbálnak rátelepedni a diákok elégedetlenségi megmozdulásaira.

„Szerveződjetek! Szerveződjetek! Szerveződjetek!” – ismételte meg háromszor is a tüntetésre készülő diákok Facebook-oldalán Török Zsolt MSZP szóvivő. Jóllehet nagy tanítómestere annak idején még egészen másra hívott fel: tanulni, tanulni, tanulni!  

Ucsítszja, ucsítszja ucsítszja!

Amit annak idején talán nem ártott volna neki is megszívlelnie.

Török Zsoltról ugyanis 2009 novemberében derült ki, hogy nem is volt diplomája, jóllehet az Országgyűlés honlapján a neve mellett ilyen végzettség volt feltüntetve. (Ő akkor azzal védekezett, valaki a parlamenti segédszemélyzetből elronthatta az önéletrajzát.) Öröm az ürömben, hogy ha nem szerzett diplomát, nem volt vádolható plagizálással sem.

Szerintem így a vizsgaidőszak tájékán a lázadozó főiskolásoknak és egyetemistáknak is a szerveződés helyett a tanulás lenne a fontosabb.

Persze a politikusoknak semmi sem drága, ha az ellenfél kicsinálásáról van szó.

Szinte már nevetséges, ahogy ugyanazok a figurák négyévente a tandíj bevezetésének szükségessége, illetőleg szükségtelensége mellett foglalnak állát.

Ugye emlékszünk még Császár Attila Hírtévés kollégára az ominózus tévéostrom idejéből? Amikor szinte extázisban tudósított arról a huligánakcióról, amelynek során félmeztelen elmebetegek verték dorongokkal és dobálták kővel a kezdő vidéki rendőröket a tévészékház előtt. Ezeket a feltüzelt huligánokat forradalmároknak írta le.

Neki ezt soha nem tudom megbocsátani, pedig ő csak egy riporter volt. De azt, amit most Török Zsolt, ez a kétes iskolai végzettségű MSZP-szóvivő művelt, az ennél is visszataszítóbb.

Említett bejegyzésében ugyanis azt is javasolta még, hogy a „diktatórikus Orbán-rendszer megbénításához el kell foglalni minden városban a kormányhivatalokat, a fideszes polgármesterek irodáit, a földhivatalokat, Budapesten a minisztériumokat és azok vidéki hivatalait is!” Szerinte „Akciók, nem szavak!” kellenek.

Álmodik a nyomor. Ez a néhány sor némi bepillantást enged azért a szocialisták demokrácia-felfogásába is.

Ma reggel a köztévében a politikatudományt tanuló Kiss Dávid HÖOK elnökségi tag szerepelt. Pindroch Tamás kitartóan többször is arról próbálta faggatni, szerinte miért nem jó a nagyon kedvező kamatozású Diákhitel2.

Kiss Dávid szerint ez a „látszólag nagyon kedvező” konstrukció „az államnak jelent majd borzasztó nagy terheket.” Pedig „a felsőoktatás résztvevői felelősséggel tartoznak az államért is.”

 Mintha a korlátlan ingyenes oktatás terheit nem az állam viselné!

 Úgy látszik, előbb-utóbb azt is megérjük, hogy az államukért aggódó közalkalmazottak fizetéscsökkentést követelnek majd, élőláncot alkotva a parlament körül, a nyugdíjasok pedig az utazási kedvezmények ellen fognak a vonatokon ülősztrájkkal tiltakozni. Persze csak ha jut nekik ülőhely.

 Mindenesetre a Kiss Dávid nevű politikatudós tanonc az efféle rizsázással még tuti, hogy sokra viszi.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr824961371

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán megint utcára vinné a randalírozó fideszes kemény magot 2012.12.12. 22:25:19

Remegnek az idegtől, ő meg a Habony, hogy a végsőkig hergeljék, és törni-zúzni vigyék a fanatizált híveket. Csak hát milyen lenne egy saját maguk szervezte kormánypárti tüntetés, amin a Kedves Vezető egészségére Molotov-koktéllal koccintanak? Abszurd l...

Trackback: 24 milliós tandíjtartozást vihet magával a sírba Orbán Viktor 2012.12.12. 22:21:21

Alsó hangon 10,7 millióval tartozik majd a magyaroknak nyugdíjba vonulásakor a sose használt, ingyen szerzett diplomájáért Orbán Viktor, ami 85 éves korára közel 24 millió forintra duzzad. Ez persze csak afféle “erkölcsi” tartozás, egy gond...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2012.12.12. 15:18:53

Rendkívül szellemesen rámutat a szerző:

„Öröm az ürömben, hogy ha (Török Zsolt, MSZP) nem szerzett diplomát, nem volt vádolható plagizálással sem.”

Ez a mai világban akkora előny, mint Achilles számára egykor a trójai háborúban az a tény, hogy Achilles csak a sarkán volt sebezhető.

luis5 2012.12.12. 20:08:08

@Vidéki: ráadásul csak a jobb sarkán :-)

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.12.12. 20:08:20

Kedves Barátaim!

Ez nem diáklázadás, hanem bölcsészlázadás. Márpedig tudvalevő, hogy a bölcsészek a társdalalom legsemmirekellőbb, legostobább, legbosszantóbb, legfölöslegesebb, legkártékonyabb elemei. Ezt azért mondom, hogy senki tetszetős szavakkal meg ne tévesszen benneteket.

Arra is szeretném felhívni a figyelmet - mert nem biztos, hogy ennek mindenki tudatában van -, hogy a bölcsészkarra felvételizők tekintélyes része zsidó. Az a sajátos szellemi magatartás tudniillik, amely az zsidó népet kb. a hellenizmus ideje óta jellemzi, más tudomány elsajátítására nem is teszi alkalmassá a zsidókat. Ezt Konrád György így fogalmazta meg: "A zsidók nem lesznek utcaseprők, mert a sok évezred alatt felhalmozódó intellektuális tőke tovább öröklődik az utódokra. Az érzékenységet, az alkatot és valószínűleg intelligenciánk természetét is összeadjuk abban a génkoktélban, amik a gyerekeink."

Tehát a zsidók nem végeznek árutermelő ipari tevékenységet, és szemmel láthatóan irtóznak a fejlett ipari országok gazdasági fejlődéséhez nélkülözhetetlen műszaki-mérnöki tudományok elsajátításától, így hát tömegesen jelentkeznek bölcsésznek.

Hány zsidó építészmérnököt ismertek? Hány zsidó pékkel találkoztatok? Na és zsidó erdészmérnökről hallottatok-e már? Na ugye!

Tehát: azért kellet eddig megsarcolni az értékelőállító gazdaság szereplőit, hogy a zsidó bölcsészarisztokrácia munkanélküli jövedelme biztosítva legyen. Annak érdekében, hogy a magyar gazdaság összeomlásának időpontját minél inkább ki lehessen tolni, a tényleges értéket előállító termelő-gazdaságot állandó növekedésre kell kényszeríteni, s jelen helyzetben ez csak úgy oldható meg, ha a megsemmisítjük a bölcsészképzést.

Gondoljatok bele! Ha megszüntetnék a bölcsészkarokat, az Urbánus Zsidó Értelmiség egy generáció alatt teljesen kipusztulna!!!

luis5 2012.12.12. 20:11:36

csodálatos valóban végignézni ahogy a tandíj barátai hirtelen rájönnek hogy mind az 52 ezer helyet az államnak kell finanszírozni (meisterházi ma) ill. aki 4 éve népszavazáson törötltette el, az most más néven visszacsempészi (ov).

Az mszp- ha következetes lenne- elsőként kellett volna támogatnia a kormányt.
Ok tudom az ellenfél megbuktatása bármit megér.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.12.12. 20:13:43

"Ezeket a feltüzelt huligánokat forradalmároknak írta le."

Az, hogy mi forradalom és mi nem, csak utólag szokott kiderülni, az akció sikerének és kihatásának ismeretében.

Ha XY kimegy a Parlament elé és bombát dob, akkor kimegy pár rendőr és elfogja, szimpla bűnözőként.

Ha XY több társával csinálja ezt, már valószínűleg valamilyen terrorellenes egység fog kimenni.

Ha meg XY csoportjának sikerül elbarikádoznia magát, már inkább tárgyalni fognak vele.

Ha pedig a fél Budapest XY ellenőrzése alá kerül, s képtelenség fellépni vele szabályos rendvédelmi eszközökkel, akkor szabályos háború lesz ellene. Ekkor már hadviselő fél. Akkor is az, ha esetleg a legyőzése után szimpla köztörvényesként bíróság elé állítják. Ez 1956-ban is megtörtént, az elkapott harcosokat Kádárék köztörvényesekként akasztották egészen 1962-ig.

Ha pedig XY csoportja megdönti a kormányt, akkor esetleg ő fogja akasztgatni az addigi államhatalom képviselőit, mert már ő lesz a törvényes rend.

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 20:20:21

"Kiss Dávid szerint ez a „látszólag nagyon kedvező” konstrukció „az államnak jelent majd borzasztó nagy terheket.” Pedig „a felsőoktatás résztvevői felelősséggel tartoznak az államért is.”"

Na és miért nem jó az államnak , ha a régi rendszerben fizeti a felsőoktatást ? Ha már mindenképpen fizetni kell ugyebár...

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 20:22:14

@luis5:
"Az mszp- ha következetes lenne- elsőként kellett volna támogatnia a kormányt."

Miért is ????????
Összehasonlíthatatlanul mást akart az MSZP bevezetni 4 éve....
( Jóval szerényebb összeggel kellett volna hozzájárulni a diákoknak...és csak a gyengén teljesítőknek !!!)

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 20:24:08

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
"Ez nem diáklázadás, hanem bölcsészlázadás. Márpedig tudvalevő, hogy a bölcsészek a társdalalom legsemmirekellőbb, legostobább, legbosszantóbb, legfölöslegesebb, legkártékonyabb elemei. Ezt azért mondom, hogy senki tetszetős szavakkal meg ne tévesszen benneteket. "

Bezzeg Te és atöbbi Fidesz-kretén a társadalom krémjei vagytok , oly hasznosak , mint kandisznón a csecs....

Dr.Bio74 2012.12.12. 20:28:32

@dr kíváncsivagyok:

Ne etesd a trollt ! (Csak ha élvezed.)

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 20:31:16

Látom neoliberáliséknál tele a gatya:o))))

Vajon mit szólna hozzá Proszektúra elvtárs, ha Pártunk és Ártányunk egyszer csak közölné vele és több millió ingyenes felsőoktatottal, hogy holnaptól van 5-8-10 milliós sarad visszamenőleg az ingyenes suliért és amíg ki nem csengeted, addig sehova nem mehetsz külföldre.

Amúgy javasolnák Proszektúra elvtársnak egy kis történelmi visszatekintést, hogy miért is épült a Berlini Fal vagy miért húzták fel a kommunisták a Vasfüggönyt!

A tandíj és a röghöz kötés Orbán elvtárs Berlini Fala, és még csak nem is tagadják, hogy mi a célja.
Ugyanaz, mint amiért az elvtársaik építették az ötvenes években! Nehogy megszökjenek az elvtársakat luxusban eltartó rabszolgák!

"Az NDK kikiáltása után Németország keleti felében a mind rosszabbá váló életkörülmények mellett a hatalom egyre keményebben lépett fel a sztálinista mintájú társadalom kiépítése érdekében. Ezzel egy időben az NSZK-ban növekedni kezdett az életszínvonal, kiépültek a liberális demokrácia intézményei. A romló kilátások elől a keletnémetek évről évre jelentős számban távoztak a nyitott berlini határokon keresztül nyugatra. A legmagasabbra a Sztálin halála után kirobbanó tüntetések erőszakos elfojtása után szökött a kivándorlók száma, akkor néhány hónap leforgása alatt 200 000 német hagyta el Kelet-Németországot. 1949 és 1960 között az NDK 17 millió lakosa közül összesen 2,6 millió települt át az NSZK-ba, míg az ország összlakossága több mint 1 millió fővel csökkent. A határ lezárása előtti napokban már napi 1500–1900 menekültet regisztráltak a nyugat-berlini menekülttáborokban."
hu.wikipedia.org/wiki/Berlini_fal

nnnnnnnn 2012.12.12. 20:34:19

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: én sem értek egyet a tüntetéssel de ilyen hülyeségeket miért kell írnod?

Krutzifix 2012.12.12. 20:37:06

Nna, végre olvashattam egy fidesz-troll írását is! Hogy Ti mekkora kocsogok vagytok apám, az leírhatatlan! Nem ég le a bőr az orcádról? Már ha van! Orcád, vagy bőr rajta! Mert a demokrácia az az, hogy Orbán megmondja a tutit, a nép meg baromként kussol, nem? Vagy éppen az, hogy mivel vizsgaidőszak van, ezért Te mondod meg a tutit, ők meg viseljék a következményeket! Úgy látszik, Te sem tudod, hogy ma már a középsulisok egy része is ott volt, holnap pedig már a nagyapák is ott lesznek, akiknek az unokái majd csak 2-3 év múlva mennének egyetemre!
Bezzeg míg a nagyvezír tanulhatott ingyen, addig rohadt jó volt, nem? Most viszont kell valamit nyújtani a sok hűbéresnek, és ki kell szorítani valahogy az egyetemekről az ellentábor gyermekeit. A megoldás ez.
Azzal meg ne sokat szarozz, hogy miért nem jó a diákhitel, hiszen éppen a nagyvezír mondta, hogy nem szabad adósságba kergetni a zembereket! No egy aki kettőig tud számolni, az tudja, hogy ez csak azoknak jó, akik amúgy is ki tudják fizetni a tandíjukat. (Hisz alacsony kamatra kapnak hitelt, míg ennél magasabb kamattal köthetik le a meglévő pénzüket...) Szóval nem mindenki olyan hülye, mint amilyennek nézitek! Jó lenne már leereszkedni a magas lóról, vazeg! Amúgy Török Zsoltot én sem csípom. No meg aztán Pindrochról vagy jót, vagy semmit! Gyenge, mint a harmat, tán Obersovszkival lehet egy szinten, vagyis a meg sem említhetők szintjén.

Mária 2012.12.12. 20:43:25

"Tetszik, nem tetszik, de a pártok jól láthatóan igenis megpróbálnak rátelepedni a diákok elégedetlenségi megmozdulásaira."

Az, hogy valaki a saját FB oldalán a saját kommentezőivel miről beszélget, és mit ír nekik, az nem rátelepedés semmire.

*

"Török Zsoltról ugyanis 2009 novemberében derült ki, hogy nem is volt diplomája"

Ennek mi köze ahhoz, hogy mit posztol, vagy kommentez FB-on?

Nekem diplomám is van, oklevelem is van, több nyelvből van Rigó utcai nyelvvizsgám, sőt, egyszer, erős felindulásból még egy banki tanfolyamot is elvégeztem. Kommentezhetek a saját FB-oldalamon? És a blogom csoportoldalán?

*

"Persze a politikusoknak semmi sem drága, ha az ellenfél kicsinálásáról van szó."

Nagyszerű példa erre bármelyik, véletlenszerűen kiválasztott fideszes politikus a párt vezetőségéből.

*

"Szerintem így a vizsgaidőszak tájékán a lázadozó főiskolásoknak és egyetemistáknak is a szerveződés helyett a tanulás lenne a fontosabb."

Hogyne. Most jelentette be a kormány a döntést a keretszámokról, de a posztoló szerint okosabb lenne, ha erre az aktuálpolitikai döntésre a hallgatók csak a vizsgaidőszak végén reagálnának. Még okosabb lenne, ha egyáltalán nem reagálnának, hiszen őket nem is érinti, a szolidaritás, a közös felelősség, a szólásszabadság meg le van szarva. Ugye?

*

"Szinte már nevetséges, ahogy ugyanazok a figurák négyévente a tandíj bevezetésének szükségessége, illetőleg szükségtelensége mellett foglalnak állát."

Ez a Fideszre jellemző. Hogy jön ez az állítás ahhoz, hogy Török mit posztol a saját oldalán a FB-on? A Fidesz volt az, amelyik 1998-ban eltörölte a hallgatónkénti havi 2000 forintos tandíjat. A Fidesz volt az, amelyik 2008-ben eltöröltette az intézménytől és szakoktól függően félévenként 15-50 ezer forintos tandíjat. És szintén a Fidesz az, amelyik most többmillió forintos adósságba kényszerítené azokat, akik tanulni szeretnének.

*

" De azt, amit most Török Zsolt, ez a kétes iskolai végzettségű MSZP-szóvivő művelt, az ennél is visszataszítóbb."

A véleménynyilvánításának nincs köze az iskolai végzettségéhez. Nem MSZP szóvivőként nyilatkozott, hanem a privát profilján reagált kommentben egy kommentezőnek. Tehát: nem szóvivőként, hanem magánemberként, nem "politikusi" profiloldalon, hanem a privát profiloldalán és még csak nem is posztban (status) hanem kommentben.

Az pedig, hogy egy FB-on megjelenő komment visszataszító-e, vagy sem, az ízlés és politikai orientáció kérdése.

*

"Szerinte „Akciók, nem szavak!” kellenek."

Tökéletesen igaza van. Ez a kormány nem ért a szavakból, hát a saját nyelvén kell vele beszélni.

*

"Álmodik a nyomor. Ez a néhány sor némi bepillantást enged azért a szocialisták demokrácia-felfogásába is."

Milyen demokrácia-felfogása van a szocialistáknak? Sarkítanék: a szocialistáknak legalább VAN demokrácia-felfogása. Ugyanez sajnos nem mondható el más pártokról bent a parlamentben.

*

" Mintha a korlátlan ingyenes oktatás terheit nem az állam viselné!"

Korlátlan ingyenes oktatást senki nem akar. Török Zsolt sem. Ha szeretnéd tudni, mit akar Török, nézd meg, mik voltak 2008-ban az MSZP-nek a tandíjjal kapcsolatos döntései. Tudod, azok, amiket a Fidesz a szociális népszavazáson eltöröltetett. Vélhetően egybevág az, amit szeretne, azzal, amit az MSZP 2008-ban azért nem tudott bevezetni, mert a Fidesz megnépszavaztatta az embereket, és amit ma Mesterházy bejelentése szerint az MSZP szeretne viszahozni 2014-től.

*

" Mintha a korlátlan ingyenes oktatás terheit nem az állam viselné!"

Ha az állam közvetlenül finanszírozza az oktatást, akkor a közpénzek az oktatási intézményekhez mennek.

Ha az állam nem közvetlenül finanszíroz, hanem a hitelt társfinanszírozza, akkor a közpénz nem az oktatási intézményekhez, hanem a Diákhitelt kínáló bankhoz megy.

Melyik helyen van jobb helyen az adófizetők pénze?

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 20:44:46

@$$$=$$$:
"én sem értek egyet a tüntetéssel de ilyen hülyeségeket miért kell írnod? "

Leírnád a Te saját hülyeségeidet is ?

Fell Bandi 2012.12.12. 20:45:55

@dr kíváncsivagyok: ha kiváncsi vagy olvass utána a dolgoknak, ne írkálj eszeveszett baromságokat. csak egy jó tanács...

Fell Bandi 2012.12.12. 20:49:57

@Mária: az ilyen utolsó kommancs senkiknek mint Mária én a szavazati és véleménynyilvánítási jogát is sértőnek tartom a normális társadalomra nézve. Semmi szükség az ilyen ótvar bolsi szadeszes propagandára, ebből már elege van az országnak..

Mária 2012.12.12. 20:54:01

@dr kíváncsivagyok:

"Na és miért nem jó az államnak , ha a régi rendszerben fizeti a felsőoktatást ? Ha már mindenképpen fizetni kell ugyebár."

*

Azért, mert eddig a közpénzt az intézményeknek küldte, innentől meg a hitelt nyújtó banknak akarja küldeni.

Csakúgy, mint a hallgatók pénze: a 2008-ban megpuccsolt tandíj az intézményeknél maradt volna, a diákhitel törlesztése meg a bankokhoz kerül.

A két tandíj-konstrukció tényleges, forintosított terheinek az aránytalanságáról már nem is beszélve.

Mária 2012.12.12. 20:55:53

@Fell Bandi:

Te meg inkább mennél a Kossuth térre ellentüntetni, ahelyett, hogy itt trollkodsz.

Szegény Vidéki egyedül üvöltözi kint a jeges szélben, hogy "elmúúútnyóócéééééév...!" :)))

Gazdagréti Jack Bauer 2012.12.12. 20:56:41

@Mária: A Societas ügyeletes megmondóembere is csak véletlenül kezdte el a kamerába mondogatni, hogy itt most azt a teendő, hogy 2014-ben el kell menni szavazni az MSZP-re, ugye? A DK-s kölök legalább a hallgatóság előtt égette le és fütyültette ki magát, nem a bejárat előtt tartott kéretlen és semmitmondó sajtótájékoztatót a médiának. Pártfüggetlenül utolsó szar alak, aki szavazatszerzésre használ egy ilyen tüntetést. Szerencsére elküldték a Jobbikot is haza, meg az ifjúkommunistáknak is megmondták, hogy otthon tessék sajtótájékoztatót tartani..

vakapad 2012.12.12. 20:58:27

@Fell Bandi:

Hát ez körülbelül stimmel. Ezzel a lehengerlő érvkészlettel, briliáns levezetéssel és úrifiús stílussal lehet bemutatni a különbséget a derék magyar hívő és az ótvar bolsik között.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 20:59:08

@Fell Bandi:

Jómunkásember elvtársam, neked a szochazás elvtársi hátszelű, kétszer bukott Kövér elvtárs való!
Neki felvételiznie se kellett, pedig hülye volt mint a tök, de jó elvtárs.
Orbán dettó.

vakapad 2012.12.12. 21:01:38

A kedves blogíró figyelmébe:

A pártok akkor "települnek rá" a diákok megmozdulásaira, ha a megmozdulás előbb történik, mintsem a párt elmarasztaló véleményét kifejtette volna. Ha utóbb, akkor a diákok követik a pártokat, ergo, ostobaságot tetszett írni. De nem lepődtünk meg rajta.

Mária 2012.12.12. 21:02:47

@Gazdagréti Jack Bauer:

Egyetértek, hogy nem okos dolog a hallgatók tüntetésére rátelepedni. Tudtommal az MSZP nem is telepedik rá.

Ertsey már meg is reklamálta FB-on, hogy Szanyi csak a jó meleg autóból figyelt, nem szállt ki.

Monnyuk a Katikának a gépjármű típusát nem sikerült eltalálni, ellenben bizonyítékként ügyesen feltöltött egy képet, amin nem látszik semmi :D

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 21:04:45

@Putyilov gyári melós:

Kövér elvtárs anyja szakszervezeti funkci volt, az apja Pártfunkci.
Kövér szochazásként került be az egyetemre, ahol kétszer is megbukott, de a Párthátszél és az elvtársi haverok nem engedték kidobni.
Az egyetemre csak azért vették fel, mert a nagyapja Kun Béla páncélvonatának a parancsnoka volt és Kövér elvtárs a nagyapjára való tekintettel, szochazásként előnyt élvezett, nem kellett felvételiznie sem.

Mivel SEMMIVEL nem járul hozzá Kövér és a politikai elit a GDPhez, ezért tandíjbevezetés előtt úgy lenne igazságos, ha kifizetnék visszamenőlegesen az országnak a taníttatásukra kidobott pénzt!

LEHET A KASSZÁHOZ JÁRULNI ELVTÁRSAK!

Szélmalomharcos 2012.12.12. 21:05:43

Kicsit sajnálom a diákokat, mert mindenki átveri őket. És ez később, amikor kezdődik a campuson kívüli élet, csak még rosszabb lesz

Az én időmben is volt tandíj, de inkább csak jelképes összeg (igaz akkor még a fizetés is jelképes volt). Nem volt viszont tüntetés, egy próbálkozásról tudok, de azt szétverte a rendőrség. Most lehet tüntizni, de attól még lesz tandíj. Az összes kormányképes politikai erő be akarja vezetni, az MSZP-től és különösen Bajnaitól se várható más, a Fidesz is ebben utazik csak más néven. Igazságosabbnak tartanám ha nem lenne, meg még sok minden más is ingyen lenne, de nem tartható fenn a rendszer

vakapad 2012.12.12. 21:11:57

@Szélmalomharcos:

Ha jól hallottam, az MSZP-SZDSZ által bevezetendő tandíj kb. havi 10.000 forint lett volna, amit a jól tanulóknak és a szegényeknek nem kellett volna fizetni. Sőt átjárást terveztek a fizetősök és nemfizetősök között, amennyiben tanulmányi eredmény romlása esetén a diák átkerül a fizetősök közé, míg ugyanakkor ez fordítva is működött volna. Az első évben senkinek nem kellett volna fizetni.

Jelen tervezet szerint az orvosin a tandíj havi 200.000.

Neked persze mindegy, a tandíj az tandíj, ugyebár, ahogy Bokros tervezett havi 2000 forintja is az volt.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 21:12:47

@Szélmalomharcos:
"de nem tartható fenn a rendszer"

LÓSZART, molyfing összeget költ az állam felsoőktatásra, a 15000 milliárdos költségvetésből.

Többet ad Simicskának vasútumbuldára.

A felsőokatásra szánt összeg 70%át adja az állam az MTVAnak,propagandára, agymosásra. A jövő évi költségvetésben majdnem 80 milliárdot fog eltapsolni ezer körüli agit-propos, miközben felsőoktatásra 120 milliárdkörüli összeg jut!

Szélmalomharcos 2012.12.12. 21:12:53

Azért látszik ám hogy valakik mindenáron szeretnének egy jó kis rendőrségi beavatkozást, hadd folyjék a vérpatak, roham a Téli Palotára

Hídfoglalás, a Parlament megrohanása, az ezekről szóló tendenciózus beszámolók ("gumibotos rendőrök tartóztatták fel a Parlament bejáratóhoz nyomuló tüntetőket") mind egy elképzelt forgatókönyv szerint

Milyen jó is lenne valakiknek ha ismétlődnének a 2006-os események ... de csak nem akarnak. Más időket élünk

Mária 2012.12.12. 21:13:02

@Putyilov gyári melós:

"tandíjbevezetés előtt úgy lenne igazságos, ha kifizetnék visszamenőlegesen az országnak a taníttatásukra kidobott pénzt!"

Na, ez nekem is eszembe jutott már. Pár napja számoltam ki posztban, hogy Orbán - mivel ő maga sose fizeti ki azt, amit a mostani diákokra ráverne - 24 milliós tandíj-adósságot fog magával a sírba vinni :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.12. 21:15:57

"Szerintem így a vizsgaidőszak tájékán a lázadozó főiskolásoknak és egyetemistáknak is a szerveződés helyett a tanulás lenne a fontosabb."

Hát, baszd meg, te KDNP-s vagy?

Zabaalint (törölt) 2012.12.12. 21:17:04

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
"Ez nem diáklázadás, hanem bölcsészlázadás."

BME-s ismerőseim is mentek volna tüntetni, de ZH-kra készültek, nem azért az ELTE-TÁTK-ról meg a Corvinusról mennek legtöbben, mert csak őket érinti, hanem mert ők érnek jobban rá.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 21:18:57

@Mária:

Viszont a kölkei a tandíj bevezetése után is ingyen fognak tanulni,mert különféle félállami alapítványok, vagy az állam által ezeknek átjuttatott adóból fizetik.

Pedig Orbán milliárdos,mégse fizet se a saját közpénzekből való taníttatásáért, se a gyerekei oktatásáért.

Mária 2012.12.12. 21:18:59

@Szélmalomharcos:

Tudtommal a hallgatók se kukákat nem borogatnak, se autókat nem gyújtanak fel, se barrikádot nem építenek felállványozott épületek faanyagából, se a köztévét nem akarják megrohamozni, hogy ellopják Mazsolát és Tádét, se molotov-koktéllal nem dobálóznak, se tankokat nem kötnek el, se rendőröket nem vernek.

A történelem nem ismétli önmagát.

Abban igazad van, hogy valakik tényleg szeretnének már megint egy jóféle balhét látni.

Tudjukkik. Nem is kell megnevezni.

Zabaalint (törölt) 2012.12.12. 21:19:43

@luis5:
"Az mszp- ha következetes lenne- elsőként kellett volna támogatnia a kormányt."

Nem, ha a Fidesz lenne következetes, nekik kellett volna 2008-ban támogatnia a kormányt tandíj ügyben. Ugyanis aki a sokszor akkora tandíjat támogatja, az nyilván a kevesebbet is a 0-hoz képest, aki viszont töredék akkora tandíjat támogatja, az nem feltétlenül támogatja a sokszorosát. Egyszerű logika ez, de mondjuk fityiszes aggyal úgysem fog menni neked.

lyia (törölt) 2012.12.12. 21:21:13

A Fidesz szegedi elnöke kedd este közleményben hívta fel a tiltakozó fiatalok figyelmét arra, hogy ne sértsék mások alapvető jogait.

"Mindannyiunk életében elemi igény véleményünk másokkal történő megismertetése, és a kiállás saját álláspontunk mellett. Ugyanakkor alapvető, hogy ezen jogaink gyakorlása során ne lépjük át a határt, ami a mások alapvető jogai megsértésének tilalmát jelenti" - fogalmazott Gyimesi László.
A Fidesz helyi elnöke tudatta: demokrataként és szegediként teljes mellszélességgel támogatja a szabad véleménynyilvánítás jogát. Gyimesi László azután írta közleményét, hogy fiatalok egy csoportja felgyújtotta az MTV székházát.
A képviselő leszögezte, hogy nyitottak a párbeszédre, de felhívta a fiatalok figyelmét, hogy a képviselők nem az MTV épületében végzik munkájukat. Közölte: ugyanakkor megérti, hogy ezen ismeret hiányában a fiatalok a demonstrációjukat ott tartották meg.
"Az MTV székházában televíziós munka folyik, amelyet televíziós munkatársak végeznek. A székház a munkaidő vége miatt nem volt nyitva" - írta a politikus.
Gyimesi László úgy fogalmazott: sajnálja, hogy a fiatalok nem kíséreltek meg valódi párbeszédet folytatni a szegedi képviselőkkel, és nem keresték sem személyesen, sem telefonon egyiküket sem.
Amennyiben ezt megtették volna, elkerülhető lett volna a mai félreértés, és valós párbeszéd alakulhatott volna ki közöttük - tudatta. Emellett hangsúlyozta: B. Nagy László kormánymegbízott az Országgyűlésben átadta a fiatalok petícióját Balogh Zoltán miniszternek kedden.
A Fidesz szegedi önkormányzati képviselői, ahogy eddig is, úgy ezután is készséggel állnak minden szegedi választópolgár, így a székházgyújtogató fiatalok rendelkezésére is - fogalmazott.

Zabaalint (törölt) 2012.12.12. 21:22:28

@Szélmalomharcos:
Igen, most a csürhe sajnos kormányon van.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 21:28:42

@Putyilov gyári melós:

És még egy, nem a most iskolába kerülő kölkök qrtak el mindent, költötték el a felvett hiteleket, szórták szét a haverok közt az állami bevételeket, HANEM AZ POLITIKAI ELIT, AMELYNEK ORBÁN ÉS A FIDESZ IS 25 ÉVE A TAGJA!

Úgyhogy elvtársak, nem a jövő fiataljainak farkincájával kéne verni a csalánt!
Ott a sajátotok, tessék kifizetni visszamenőleg az oktatást és mindent, amiből a vagyonaitok lettek!

fircybaba 2012.12.12. 21:30:21

aki annyira szereti a török zsolt elvtársat az csókolja meg és költözzön vele össze minden politikus maga felé beszél elfelejtve mit mondott tavaly bocsika TEGNAP

-JzK- 2012.12.12. 21:31:11

@Mária:
"A Fidesz volt az, amelyik 2008-ben eltöröltette az intézménytől és szakoktól függően félévenként 15-50 ezer forintos tandíjat."

Miért hazudsz, kutya?
Alapképzésen félévente 105ezer, osztatlan- és mesterképzésben 150ezer lett volna a tandíj.
Ez is a manipuláció egyik eszköze: ha a gyurcsányista tandíjról van szó, akkor azt mondják, hogy "ez csak pár ezer forint lett volna havonta" (vagyis az évit leosztják havira), míg a mostaninál az összes évi költséget adják meg: "évente százezrekbe kerülhet!".

Egyébként ez a Mária blog nyilván egy neked remélhetőleg jól jövő befektetés: gondolom egy esetleges maszop hatalomrakerülés esetén egy fix állami megrendelésed, vagy zsíros állami állásod lesz, azért igyekszel annyira.

moTmeN 2012.12.12. 21:37:49

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Hány zsidó építészmérnököt ismertek?

Ott van kezdesnek Raul Wallenberg, vagy hogy olyan magyart emlitsek, akirol mar hallottal, Hajos Alfred, vagy ahogy ti nacik mondjatok, Hajos Guttmann Alfred.
Egyebkent meg itt szemezgethetsz:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_architects

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 21:39:07

@Fell Bandi:
Nem kell utánaolvasnom,...itt élek...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.12. 21:40:06

@-JzK-: A képzés árának 10%-a lett volna, amitől az intézmény 5%-kal eltérhetett volna.

Magyarul 5-15% lett volna.

Az orbáni 50-100% helyett.

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 21:41:51

@Fell Bandi:
"z ilyen utolsó kommancs senkiknek mint Mária én a szavazati és véleménynyilvánítási jogát is sértőnek tartom a normális társadalomra nézve. Semmi szükség az ilyen ótvar bolsi szadeszes propagandára, ebből már elege van az országnak.. "

Belőletek , vérfideszesekből van elege az egész népnek... ezeknek a tüntető fiataloknak vannak szülei , testvérei , barátai és szimpatizánsai !
Erre , ezzel szemben nem lesz békamenet....

Mária 2012.12.12. 21:44:36

@-JzK-:

Rosszul tudod.

A 2008-as tandíj nem fix összeg volt, ami mindenkire érvényes lett volna, hanem az összege több mindentől függött, például attól, hogy melyik intézményben, mit tanult a hallgató, illetve a maximálisan kivethető tandíjhoz képest mennyit vetett volna ki az adott intézmény ténylegesen, saját hatáskörben döntve. Átlagosan félévente 15 és 50 ezer forint között mozgott volna az összeg.

Ráadásul az első évben nem kellett volna fizetni, sőt, a rossz anyagi körülmények között élő családok gyermekei tandíjmentességet kaphattak volna.

Társadalmi mobilitás, ha mond neked valamit.

Az arroganciával meg mehetsz a sóhivatalba, egyrészt a gyengeségedet bizonyítja, meg azt, hogy észérveid nincsenek, másrészt lepereg rólam, hatodik éve járok a bloghu-ra kommentezni :)

dr kíváncsivagyok 2012.12.12. 21:44:42

@Fell Bandi:
Seggarcú,...ezeknek a fiataloknak egy része és a szüleik emelték hatalomba a Kárpátok Pinokkióját !
Ezek fogják leamortizálni is...

Szélmalomharcos 2012.12.12. 21:45:49

@vakapad:
"Jelen tervezet szerint az orvosin a tandíj havi 200.000."

Pár éve kijött még potom évi másfél millából

nu pagagyí 2012.12.12. 21:46:46

A Fidesz a kész tények politikáját szereti. Pillanatnyilag nem kell velük tárgyalni semmiről, kész tények elé kell őket állítani. Azt kell elérni, hogy előbb állítsa vissza az eredeti állapotot és onnan kezdjen érdemi egyeztetéseket a koncepciójáról az érintett felekkel a társadalom nyilvánossága előtt. Már ha van egyáltalán valamiféle elképzelése és nem csak pénzbehajtás vezérli. Fontos lenne, hogy kiderüljön, miről van szó. Demokráciában a nem titkolózhat a kormány.

Az ellenzéki pártoktól nem kell félnie a diákoknak. Aki akar valamit, összefog azokkal akikkel egybeesik az érdeke, másként nem éri el a célját. A Fidesz sem finnyáskodik, minden felhasználható lúzercsoportot gátlás nélkül ráuszít az éppen móresre tanítandó áldozatra, akik most éppen a diákok, máskor a nyugdíjasok, bankárok, mindegy kik.

Szélmalomharcos 2012.12.12. 21:51:13

@Mária: "se a köztévét nem akarják megrohamozni"

... sak a Parlamentet. Ami köré végén már 3x kordont húzott a nép kormánya (tudod melyik volt, pont neked magyarázzam), pedig soha nem rohanta meg senki. Ma az első alkalom, hogy ez megtörtént, fogjuk fel diákmókának. Mert igazából nem is több annál

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 21:51:14

@-JzK-:

Tehát a 2008as tandíj ellen népszavazást kezdeményező Orbán, MÁRA HARCOS GYURCSÁNYISTA LETT!

Persze az is lehet, hogy Orbán elvtárs VAKONDOK, egy Fideszbe befurakodott Gyurcsányista szoclib bomlasztó egyed :o))))

vakapad 2012.12.12. 21:53:30

@Szélmalomharcos:

"A költségtérítéses orvostanhallgatóknak kell a legtöbb tandíjat fizetniük, a tavalyi évben a Semmelweis Egyetem Általános Orvostudományi Karán 1 308 000 forint volt a tandíj, ez a következő tanévtől 1 355 400 forintra emelkedik. A debreceni és szegedi egyetemen nem nő a tandíj összege és a pécsi egyetem orvosi karán is mindössze 20 ezer forinttal emelkedik, így lesz 925.000 forint. Az idei tanévre jelentkezők száma nagyon alacsony volt. A négy költségtérítéses karra mindössze 14 jelentkező volt, közülük négyen kezdhették meg tanulmányaikat. A legtöbb jelentkezés a Debreceni Egyetemre érkezett, itt a legalacsonyabb a költségtérítés összege. A 100 százalékos bejutási aránnyal a Szegedi Tudományegyetem- Általános Orvostudományi Kar rendelkezik, a tandíj 850 000 forint."

2007-ben annak a négynek annyi.

vakapad 2012.12.12. 21:59:02

@Szélmalomharcos:

Ez nagyon aranyos. A Parlamentet tényleg soha nem rohanta meg senki (köszönhetően a kordonoknak). Csak mást. Emlékszem a felvételekre. Nem egy diákpiknik volt.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.12. 21:59:50

@Szélmalomharcos: Remélem, amikor elég öreg leszel, majd odadörgölik a pofádba azok, akik majd ezután lesznek egyetemisták, hogy papa, eddig tartott az ingyenes egészségügyi ellátás!
Választhat, hogy állami ellátott lesz (12,5 alatt fut százat, lefutja a félmaratont, és meg tudja csinálni az angol spárgát), félellátott (eddigi életében komoly baja nem volt, a gyógyszerkasszát sem ő, sem a gyerekei nem terhelték), vagy önköltséges (eddigi élete során ülő, vagy fizikai munkát végzett, zajártalomnak volt kitéve, családjában fordult már elő krónikus betegség, versenyszerűen sportolt, vagy nem tudja hitelt érdemlően bizonyítani, hogy nem fogyasztott egészségtelennek minősített termékeket).

nu pagagyí 2012.12.12. 22:06:32

@Szélmalomharcos: A Fidesszel az a fő baj, hogy mindenféle társadalmi párbeszéd nélkül akar mindenfélét lenyomni az emberek torkán. Minden eddigi kormány előbb vázolta a koncepciót, tárgyalt az érintettek szervezeteivel és utána hozta meg a törvényeket. Mindenki tudta mit, miért csinál, legfeljebb nem tetszett az embereknek.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.12. 22:06:36

@nu pagagyí: Minek tárgyalni ezzel rezsimmel?

Gátlástalanul hazudnak!
Semmi értelme egy asztalhoz ülni azzal emberrel, aki szemrebbenés nélkül hazudik!
Egyszerűen nincs értelme Orbánnal megegyezni!

A bankok is megegyeztek vele.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 22:10:53

@kolbászoszsömle:

Ez a fasz csak az erőből ért.
Az apja moslékkeverő fával szocializálta!

Ha pofán verik, akkor behúzza fülét-farkát és kushad.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.12. 22:15:15

@Putyilov gyári melós: Erről beszélek!

Vannak, akikkel szemben az észérvek nem használnak, akik azt hiszik, hogy a kompromisszumkeresés a gyengeség jele.
Orbán ilyen.
Aki tárgyal vele, azt átveri.
Az IMF is ezért ment haza.

Az erőből viszont ért.
Amikor az EU rápirított a 7%-ra tervezett hiány miatt, akkor meg mindjárt lehajolt, és felvette a párzópózt.
Orbán kb. ennyi.

Putyilov gyári melós 2012.12.12. 22:22:31

@kolbászoszsömle:

Orbán Alfahímet játszik, de csak a Fideszes falka előtt.

Az összes multinak, amelyik szóba áll vele felnyal a meleg foson keresztül a mandulájáig, csak odaállhasson egy futószalag mellé pár vágóképre. :o))))

De pincsikutyaként pitizett a szlovák Ficonak is és hosszan lehetne sorolni a szervilis megnyílvánulásait.

Tipikus bugris embertípus: Felfelé nyal, lefele tapos.
Ha pofont kap, akkor vigyázba vágja magát.

genyamagyar 2012.12.12. 22:22:33

Inkább a fizetős egyetem, mint szocik! Így igaz!

dolgozni kék 2012.12.12. 22:24:19

szerintetek Stefánia első hozzászólása nem meríti ki a közösség elleni izgatás fogalmát? elég gusztustalan, megérdemelne egy feljelentést.

Átvitel honvéd 2012.12.12. 22:41:03

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: : a leghíresebb ilyen bölcsészek sorában ott van mindjárt Szilárd Leó, Teller Ede, vagy Kármán Tódor... korlátolt barom.

Egy igaz ember 2012.12.12. 22:41:49

Ha viszont jól értelmezem, aki fizeti a képzését, az elmehet külföldre?

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2012.12.12. 22:47:02

nagyon erőlködve próbálsz ártelepedni a témára. az index meg kiteszi, a hülye.

Mária 2012.12.12. 22:56:36

@Egy igaz ember:

Nyilván mindenki oda megy majd, ahová akar, akár fizetős képzésre jár, akár nem.

Úgy beszélsz, mintha a Fidesz nem menne a trágyadombra a törvényeivel együtt záros határidőn belül, hanem negyvenöt évig állomásozna ideiglenesen a nyakunkon, mint egykor a szovjet hadsereg.

uborkagyalu 2012.12.12. 23:01:11

Persze, hogy rátelepszik, nagy dolog, az a dolguk. Semmitmondó poszt.

Van egy olyan mondás, hogy "a magyarnak a hátán is lehet szántani, csak piros-fehér-zöld legyen az eke". Egy Jancsó-filmben hallottam.
A Fidesz is erre játszik, gondolom, és sokan tényleg megeszik, elfogadva a tandíj-dolgot csak azért, mert Orbán kormánya vezeti be. És ezt lehet droidságnak vagy akárminek hívni, de rámutat egy nagyon fontos dologra: a legitimáció kérdésére. Gyurcsány annak idején nem tudta végigvinni a dolgot, mert mindezt Őszöd után próbálta meglépni. Nulla legitimációval. Orbán érzi maga mögött a legitimációt, csak szerintem rosszul, mert valójában már mögötte sincs. A Kormány gyorsul a lejtőn, és ez a bejelentés már az egyébként is lejtmenetben lévő naszádot gyorsítja be. Eltaktikázta. És ismét dilettáns módon csinálták.

Ad Dio 2012.12.12. 23:02:10

Respekt. Ez egy jó bejegyzés.

uborkagyalu 2012.12.12. 23:02:43

@Mária: oda bizony, a történelem szemétdombjára.

Bal 2012.12.12. 23:19:18

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: @Átvitel honvéd: vagy Zipernowsky Károly, Neumann János, Wigner Jenő, Pólya György, Erdős Pál, Turán Pál, Fejér Lipót, Rényi, Riesz, ... Nem tündérkének mondom, hisz ő akár troll, akár náci, menthetetlen, hanem azoknak, akik elég tudatlanok ahhoz, hogy a baromságán egy másodpercig is elgondolkodjanak.

Csavarhúzós 2012.12.12. 23:28:32

@dolgozni kék: szimplán baromság. Meg kell mondani, hogy baromság, oszt annyi. Ahogy egy ember, egy nép is arra sértős leginkább, amiben van valami. De Góliátot nem lehet azzal megsérteni, ha törpének nevezik. Az csak vicces baromság. Ahogy ez is az.

Hajós Alfréd pl. magyar-zsidó építészmérnök volt.

"szemmel láthatóan irtóznak a fejlett ipari országok gazdasági fejlődéséhez nélkülözhetetlen műszaki-mérnöki tudományok elsajátításától" - haha, erről az a Kármán Tódor legenda jut az eszembe, amikor felkérést kapott a Luftwaffétól valami optimalizációs probléma megoldására, akkor ezt kérdezte:
"-Szerintetek írjak nekik rendes választ, vagy elég lesz ha elküldöm a fényképemet profilból?"

Teller Ede (hidrogénbomba)
Kemény János (BASIC nyelv)
Gróf András (az Intel társalapítója, vegyészmérnök)
Gábor Dénes (holográfia)
Hevesy György (rádioaktív nyomjelzés)
Neumann János (neumann-elvű számítógép)
Szilárd Leó (atomreaktor)
stb. és még mindig csak a magyar zsidóknál tartok :)

Csavarhúzós 2012.12.12. 23:45:06

Hogy a poszthoz is írjak valamit:

>Mintha a korlátlan ingyenes oktatás terheit nem az állam viselné!

-De, azt az állam MOST viseli. A 2%-os kamathoz szükséges állami kamattámogatás pedig majd, 30 év múlva lesz egy gigantikusra duzzadó összeg, reálértéken nagyobb, mint a mostani költség. Ugyanaz a trükk, mint a MANYUP-einstand, nem ortodox módon adósodunk el (állampapír), hanem ígéretekben. De már a 2%-os "kádári" lakáshitelek mögül is kénytelen volt az állam kihátrálni. "szerződés", "jogbiztonság" azóta már gyanúsabban cseng, főleg ha matematikailag lehetetlent ígérnek. Nincs közbizalom arra, hogy a 2% annyi is tud maradni.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.12.13. 01:09:59

@Mária:

"Azért, mert eddig a közpénzt az intézményeknek küldte, innentől meg a hitelt nyújtó banknak akarja küldeni.

Csakúgy, mint a hallgatók pénze: a 2008-ban megpuccsolt tandíj az intézményeknél maradt volna, a diákhitel törlesztése meg a bankokhoz kerül."

Sőt tandíjat se' fizetnek a diákok, az "intézmények" ingyen tanítják őket... csak a bankok kapnak pénzt.

épészmérnök 2012.12.13. 01:42:55

@luis5: Havi kétezer, és félévenként százötvenezer forint között talán érzékeled, ha bölcsész is vagy, hogy van egy pici különbség.

röhögő 2012.12.13. 04:08:12

"Szinte már nevetséges, ahogy ugyanazok a figurák négyévente a tandíj bevezetésének szükségessége, illetőleg szükségtelensége mellett foglalnak állát."
- Csak nem Orbán Viktorra gondolsz?

röhögő 2012.12.13. 04:11:38

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Csak szólok, te hülye picsa, hogy Teller Ede, Szilárd Leó, Wigner Jenő, mind, mind zsidók voltak. Ciki, nem? Ráadásul az olyan rohadt nácik miatt mentek el, mint te.

röhögő 2012.12.13. 04:13:32

@Csavarhúzós: Wignert kifelejtetted. Nobel díjas. Apróság.

ezu 2012.12.13. 05:41:40

Nem értem, ezt a Törököt miért nyomja előre a maszop. Magukat égetik egy ilyen színvonalú arccal.

ezu 2012.12.13. 05:44:41

@röhögő: Szerintem rá is. Meg a bolsikra meg a libsikre, meg a mindenkire.

dr yetee 69 2012.12.13. 05:55:56

@Szélmalomharcos: Ne beszélj zöldeket,ezt nem a fidesz szervezte,nem lesz kukaborogatás,autoégetés,stb!

dr yetee 69 2012.12.13. 05:57:07

@ezu: Igazad van,Giro-Szász,meg Selmeczi sokkal nivósabb arc!

ezu 2012.12.13. 06:13:44

@dr yetee 69: Giro-Szász mindenképpen sokkal színvonalasabb, a Selmeczi meg ugyanaz a kategória, diplomásban.

De, ha mindkettő szánalmas lenne, akkor a bolsiknak kell a Törököt tolni? Egyenlíteni akarnak idiótákban? Drukkolj nekik "elvtárs"!

debreceni.blog 2012.12.13. 07:05:19

"Ott találja majd magát szemben a mai Orbán Viktor saját Bibó-kolis önmagával, csak a piros sarokban már lesznek sokszázezren..."
A vagy.hu írása 2011 (!) novemberéből...
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1019_orban_vs._orban_2.0

amit még megtehetsz 2012.12.13. 07:10:36

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Ugyan sétálj már végig az Andrássyn és olvasd már el, hogy kik tervezték az épületeket. Csupa ősmagyar név...
No meg ott vót Ganz Ábrahám iss, asse tudott semmit..

amit még megtehetsz 2012.12.13. 07:19:02

Most 27 milliárdot vonnak majd el a felsőoktatásból, a Nemzeti Médiahatóság évi költségvetése 35 milliárd, de ugyan mire????

Megfigyelnek, lehallgatnak minket? Vagy mi?

2012.12.13. 08:05:26

Töcsi b+! Megis mit varsz tőle?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.13. 09:05:12

Török Zsoltot is nagyon messzire kéne kergetni.

Farkantoán Chatpartner 2012.12.13. 09:19:39

@doggfather: az ő diplomabotrányától nem hangos az "elnyomott" sajtó... De akkor ki is nyomja el a sajtót?

Farkantoán Chatpartner 2012.12.13. 09:20:15

@röhögő: stílusod alapján te tűnsz r. nácinak.

dolgozni kék 2012.12.13. 09:23:05

@Csavarhúzós: mint Műegyetemet végzett mérnök én is tudom, hogy baromság. sőt, nem csak ez, minden kommentje egy baromság. De annyit fröcsögött már az elmúlt években, hogy egy taslit mindenképpen megérdemelne..

Farkantoán Chatpartner 2012.12.13. 09:32:00

@Csavarhúzós: miért listázod a zsidókat?! Csak a keresztényeket szabad! Ld. hvg.

felcsutisuttyo 2012.12.13. 09:43:00

Az " sétáló csellengő"egyetemistákon a ROHAD NEMZETI TÖRPE ÉS BANDÁJA csak röhög.
Egyedül ezek a fiatalok, nem hasonlíthatók össze az 56 os fiatalokkal akik az elnyomók ellen harcoltak a Nép segítségével. MOST IS AZ ELNYOMÓIK ELLEN HARCOLNAK...és sétálgatnak, kiabálnak RÖHEJ AMIT CSINÁLNAK.! Ez a magyar fiatalság????????????????????????MEGÉRDEMLIK AZ ORBÁNI RABLÁST ÉS HŰBÉRI, KORRUPCIÓS RENDSZERT!!!

felcsutisuttyo 2012.12.13. 09:43:48

Lassan már elő kerülhetnének a kapák kaszák, amelyek ha kell EL IS SŰLNEK !!!!!!

Farkantoán Chatpartner 2012.12.13. 09:45:26

@felcsutisuttyo: úgy kellesz a jobboldalnak, mint egy falat Bácsfy Diana.

Mária 2012.12.13. 10:02:52

@Farkantoán Chatpartner:

Milyen jobboldalnak?

Arra a kéttucat politikusra gondolsz, aki a MEH-ből terrorizálja az országot?

Farkantoán Chatpartner 2012.12.13. 10:05:30

@debreceni.blog: gyűlölködj, ha azt hiszed, jó az neked.

Dezsőjóska 2012.12.13. 10:44:27

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Savanyú a szőlő, hogy ebből a felhalmozott intelektusból neked semmi nem jutott.
süti beállítások módosítása