Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Itt már mindenki megbolondult?

2009.07.11. 21:42 | Proszektura | 84 komment

A híradások egybehangzóan arról szólnak, hogy ma délután a Szabadság téren újjáalakult a Magyar Gárda Mozgalom. „Amelyik odaáll majd a félelemben élő emberek mellé”, jelentette ki Morvai Krisztina jogvédő és EU parlamenti képviselő.

Hát hiszen kezicsókolom épp ez a baj kedves doktornő, hogy kéretlenül is oda tetszenek állni a félelemben élők mellé. És nem csak odaállnak, masírozgatnak is!

Sokan ugyanis éppen ettől félnek. Ettől az odaállástól, meg masírozgatástól. Olyan ez a gárda, akárcsak azok a pionyírok, akik annakidején átkísérték az öreg nénit az utca túlsó oldalára. Pedig szegény nem is akart átmenni.

Egyébként pedig nem értem ezt az újjáalakulás sztorit.  De lehet, hogy csak az én fejemmel van a baj. Hogyan alakulhat újjá valami, amit a bíróság jogerősen feloszlatott? Azt még csak elfogadom, hogy ezt a meglehetősen egyértelmű tényt nem fogja föl például Satu Ferdinánd, vagy az a szerencsétlen Nagy-Magyarország címeres rokkantnyugdíjas fószer, akit a napokban azért ítéltek felfüggesztettre, mert meg akart rúgni egy rendőrt, de nagy izgalmában a cél előtt pár méterrel hanyatt esett. De hogy jogi egyetemi tanárok, volt miniszterek sem értik ezt meg?

Sőt, ma délután teátrálisan magukra öltötték ezt a hacukát, miközben Szegedi Csanád megígérte, az alakuló ülésen is ebben a cuccban fog megjelenni az Európai Parlamentben.

Lehet persze, hogy a jelenlévők többsége azt hiszi majd, hogy egy fizetőpincér, temetkezési vállalkozó, esetleg kéményseprő tisztelte meg az ülésüket, de az emberi jogok iránt érzékenyebb intelligensebb képviselőtársak majd tudni fogják, miszerint ez a Miszter Kszanad nevű egyén Magyarország gyarmatosítása, Magyarország második Palesztinává tétele ellen tiltakozik a fekete gatyával, fehér inggel és pitykés dolmánnyal. 

Vona Gábor pártelnök úr ugyancsak a mai szabadság téri tüntetésen kijelentette, folytatják harcukat, többek között azért is, hogy bezárassák a tv2-t és az RTL Klubot.

Tisztelt Vona úr, nem lehetne legalább a Barátok közt – tel kivételt tenni? Vagy a Joshi Bharáttal? És tessék mondani az ATV-t azért meg tetszik hagyni? Legalább másnaponként. Különben rögvest begurulok, mint a fóti polgármester. Aztán anyázni és dobálni kezdek. S akkor lesz nemulass, s hívhatják a tettre kész csendőrséget.

A tüntetésen szintén felszólaló Kiss Róbert főkapitány beszédében úgy fogalmazott: "fekete napokat élünk, mert nem lehet kimondani, azt a szót, hogy magyar"

Ő azonban mégis bátran kimondta. Vállalva ennek a történelmi tettnek a kockázatát.

Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy azt, hogy magyar, a Jobbik naponta százszor szokta bátran kimondani. Magyarország a magyaroké, ez volt a választási szlogenjük is.

A végén ejtsünk szót a mi vitéz rendőrségünkről is. Egy hete még a földön ülő egymásba kapaszkodó gárdaruhás embereket egyenként felráncigálták, közvetlen közelről szembe fújdosták, majd pedig Bajnai miniszterelnök úr nagy megelégedésére meg is bilincselték, előállították.

Most meg a hangosan méltatlankodó, ordítozó, fenyegetőző népségre rá sem hederítettek.

Szóval szerintem itt már tényleg mindenki megbolondult?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr771240949

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős Mérce 2009.07.12. 10:22:28

Magyarország megtámadja Kandát és az USA-t?600. nap híreink:Az egész közvélemény erről beszél, sőt már-már biztosra vehetjük, hiszen a Magyar hadsereg prominensei közül is többen megerősítették, a tegnapi gyakorló harc után Észak Skóciában a magyar hadser…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.07.12. 10:19:16

...De lehet, hogy csak az én fejemmel van a baj...

Ízlelgessük ezt egy kicsit.

viktor134 2009.07.12. 10:28:15

Miért ne lehetne Magyar Gárda 2-t alapítani?
vagy n[2...végtelen] -t???

Majd szépen a bíróság becsukja, és jön a következő. :D
Ilyen a demokrácia.

Egyébként meg meg kellene hallgatni a panaszaikat, és egy részét megoldani, és ki lenne fogva a szél a vitorlából.

Mercyful Fate 2009.07.12. 10:28:31

kéretlenül odaállnak?szerinted..szerintem és sokak szerint nem.:)
Bírom akik jönnek az árpádsávos zászló betiltásával is..egyet felejtetek el..hogy pl az összes miniszter hivatalba lépésekor erre esküszik fel.:))

Mercyful Fate 2009.07.12. 10:28:47

kéretlenül odaállnak?szerinted..szerintem és sokak szerint nem.:)
Bírom akik jönnek az árpádsávos zászló betiltásával is..egyet felejtetek el..hogy pl az összes miniszter hivatalba lépésekor erre esküszik fel.:))

viktor134 2009.07.12. 10:31:28

Miért ne lehetne Magyar Gárda 2-t alapítani?
vagy n[2...végtelen] -t???

Majd szépen a bíróság becsukja, és jön a következő. :D
Ilyen a demokrácia.

Egyébként meg meg kellene hallgatni a panaszaikat, és egy részét megoldani, és ki lenne fogva a szél a vitorlából.

Shitting Bull 2009.07.12. 10:44:15

Hogy szerinted mi történt, az nem tudhattyuk.
"Szóval szerintem itt már tényleg mindenki megbolondult?"

Az biztos, hogy vonáék már eljutottak arra a szintre, hogy az EP-nek kellene foglalkozni a betiltatásukkal és az EP-ből való kitakarításukkal. Nem hinném, hogy jót tenne Európának, ha engednék megerősödni a neonácikat.

Hu (törölt) 2009.07.12. 10:54:52

"Szóval szerintem itt már tényleg mindenki megbolondult?"
MEG.

sanyisanyi 2009.07.12. 10:57:22

"De lehet, hogy csak az én fejemmel van a baj."

Igen azzal!

Címlaphajhász semmitmondó, hazug post.

Bergeroth 2009.07.12. 10:57:45

A száraz tények politikamentesen:
A magyar bíróság kimondta, a gárda nem létezhet tovább.
A gárda kimondta, márpedig ők csakazért sem oszlanak fel.

Konklúzió:
A gárdára nem vonatkozik sem a törvény sem a bíróság döntése. Hiszen ők a törvény felett állnak.


Ide jutottunk.

Bergeroth 2009.07.12. 10:58:30

A száraz tények politikamentesen:
A magyar bíróság kimondta, a gárda nem létezhet tovább.
A gárda kimondta, márpedig ők csakazért sem oszlanak fel.

Konklúzió:
A gárdára nem vonatkozik sem a törvény sem a bíróság döntése. Hiszen ők a törvény felett állnak.


Ide jutottunk.

Jack__Bauer 2009.07.12. 11:02:41

A Gárda és a Jobbik eredménye egy felkiáltójel. Tetszik, nem tetszik a közéletet, a mindennapokat egyre inkább meghatározzák azok a témák, amikről a mainstream politika és sajtó egészen a közelmúltig nagyokat hallgatott. Mert még kimodani is tilos volt, mert jujj.. rasszistaa!!
Csak olyasmik jelenhettek meg, hogy nagyszámú rokonság, összeverekedő családok, felpofozott-leköpött tanárok, elgépezett-elivott segélyke, uzsora, "megélhetési" bűnözés (vö. elgépezett segélyke), bodzaszedés... És mindez egyre gyakrabban, egyre erőszakosabban képezi részét a (főleg vidéki) mindennapoknak.
Ezért van az, hogy a fenti társulatot előszeretettel mosdató, 200 001 szavazóban bízó párt kampánya épp ellentétes hatást váltott ki, és ez a bizonyos párt pedig annak rendje-s-módja szerint kidobásra került a politika szemétdombjára.
És lehet őket betiltani, meg szétverni, meg lefújni paprika spray-vel - az elmúlt (legalább) két évtizedben a szőnyeg alá söpört probléma már olyan dombot képezett, hogy felbuknak benne a rajta járók. Ha kifestem hibajavítóval a nekem nem tetsző eredményt jelképező számokat, attól még az eredmény maga nem fog eltűnni, bármennyire is szeretném.
És ezért nem fog működni, a "majd kapnak egy pofont, oszt' jónapot!" hozzáállás sem. A problémát tessék megoldani, kezétcsókolom', oszt' akkor nem lesz szükség Jobbikra, meg Gárdára.

is 2009.07.12. 11:09:46

lassan kezd eljönni sokaknak a küszöb. szerintem ez az egész a Bokros elleni tandíjtüntetéssel kezdődött, és még nem értünk a végére. az ellenállás egyre komolyabb és komolyabb formákat ölt, a magyar az utóbbi 15 évben ellenállni tanult meg.

de mi volt a kivonulgatás, a tavalyi népszavazás, a rosszabbul élünk és az elég kampány, mint néhány nevezetesebb állomása ennek a nyílegyenes 15 évnek?

mindenkinek máskor jön el a küszöb, nekem valahol 1998-ban, a megfigyelési ügynél borult a bili. még mindig nem késő. persze nem csak a Jobbikot és Vona Gábort, Orbán legjobb tanítványát kell elküldeni, hanem magát Orbánt is, ha meg akarunk szabadulni ettől az 'ellenállási mozgalomtól'. Magyarország csak akkor épülhet, ha abbahagyjuk ezt a másik kicsinálása nevű játékot. mert mindig más lesz az egyik, és mindig más a másik, és szépen lassan mindenkit kicsinálunk, az ország, MAGYARORSZÁG meg sose jut előre.

is 2009.07.12. 11:10:33

még egyszer, ha már átment, bocs, hülye blogmotor:

lassan kezd eljönni sokaknak a küszöb. szerintem ez az egész a Bokros elleni tandíjtüntetéssel kezdődött, és még nem értünk a végére. az ellenállás egyre komolyabb és komolyabb formákat ölt, a magyar az utóbbi 15 évben ellenállni tanult meg.

de mi volt a kivonulgatás, a tavalyi népszavazás, a rosszabbul élünk és az elég kampány, mint néhány nevezetesebb állomása ennek a nyílegyenes 15 évnek?

mindenkinek máskor jön el a küszöb, nekem valahol 1998-ban, a megfigyelési ügynél borult a bili. még mindig nem késő. persze nem csak a Jobbikot és Vona Gábort, Orbán legjobb tanítványát kell elküldeni, hanem magát Orbánt is, ha meg akarunk szabadulni ettől az 'ellenállási mozgalomtól'. Magyarország csak akkor épülhet, ha abbahagyjuk ezt a másik kicsinálása nevű játékot. mert mindig más lesz az egyik, és mindig más a másik, és szépen lassan mindenkit kicsinálunk, az ország, MAGYARORSZÁG meg sose jut előre.

nemuccaszoc 2009.07.12. 11:19:54

Tegnap az fn-en vona papa:

"folytatják harcukat, hogy felállíthassák vidéken a csendőrséget, megállíthassák a privatizációt, megvédjék a magyar földet, megsegítsék a magyar vállalkozókat és bezárassák a tv2-t és az RTL Klubot."

jó munkát hozzá, két kormányciklus sem lesz elég.

Yorick White 2009.07.12. 11:30:56

Miközben olvastam a bejegyzést, azon gondolkodtam, hogy miként is lehetne a legösszeszedettebben reagálni erre az írásra. Aztán eljutottam az utolsó mondatig, és rájöttem, hogy felesleges. Tehát ilyet leírni, hogy

"Most meg a hangosan méltatlankodó, ordítozó, fenyegetőző népségre rá sem hederítettek."

Noooooormális?

És még a magadfajták vartyognak demokráciáról, meg szólásszabadságról! Ám ha valami esetleg nem tetszik a nagyságos uraknak, akkor egyből jön a "tilcsukbe"! Hihetetlen!

A Magyar Gárdát valóban jogerősen feloszlatták, de mivel a Gárda tagjai között annál sokkal-sokkal erősebb a kötelék, hogy holmi bíróság megtiltsa, hogy barátok, ismerősök, azaz a gárdisták összejárjanak, és folytassák azt, amibe belevágtak. Tudom, számotokra ez hihetetlen, de létezik olyan dolog (még), hogy bajtársiasság, becsület és hazaszeretet. Ezeket pedig nem tudja holmi bíróság kioltani.

Aztán a másik dolog:

"Sokan ugyanis éppen ettől félnek. Ettől az odaállástól, meg masírozgatástól."

Kíváncsi lennék, hogy mikor menetrendszerűen ez a bizonyos "sokan" előkerül, akkor mégis mire alapoztok? Milyen felmérés alapján mondjátok ezt? Mert az, hogy a Kolompárék folyamatosan hergelik a cigányokat, és folyamatosan arról számolnak be, hogy a szegény cigányok rettegnek, nem nevezhető éppen hiteles forrásnak.

Mert én speciel olyanról tudok, hogy az állítólagos kirekesztett és megfélemlített cigányok, ahol a gárda vonul, sok helyen bandába verődve azt ordítják: kieresztjük a beleteket, mocskos magyar gárdisták!

Annak ellenére, hogy karácsonykor a gárdisták nem csak hátrányos helyzetű magyar családoknak, hanem ugyanúgy cigányoknak is segítettek.

Annak ellenére, hogy árvízkor cigány és gárdista vállvetve pakolta a homokzsákokat.

Annak ellenére, hogy volt olyan eset, mikor maguk a cigányok hívták a Gárdát a környéken uralkodó bűnözők miatt.

De ugyebár erről kínos lenne beszélni. Végül is az index címlap meglett, ez a lényeg, nemde? Elég egy kicsit gárdázni, meg méltatlankodni Vonáék miatt, és a blog.hu szerkesztője máris blogketrecbe tesz. ;)

Öreg Sam 2009.07.12. 11:30:58

Még mielőtt bárki elkezdene ledorongolni,"büntetőjogi felelősségem teljes tudatában" kijelentem,hogy soha semmilyen pártnak nem voltam,nem vagyok,nem leszek tagja,se szimpatizánsa.
Egy egyszerű magyar polgár vagyok,aki nem látványosan kivül hordja a magyarságát.
70 év óta valamiféle őrület uralkdott el ebben az országban.Meggyőződésem,hogy ennek a mostaninak is legalább 20-30 év lesz a kihordási ideje,mint a kommunizmusnak.Szomorú ez,de fiaink-unokáink talán értelmesebbek lesznek az evolúció okán...

Tetroá 2009.07.12. 11:32:06

Hogy te mekkora egy retardált idióta vagy...

lobotómia 2009.07.12. 11:33:24

nem tudom mindenki-e, de én kezdek meghibbanni

viks 2009.07.12. 11:40:55

"Most meg a hangosan méltatlankodó, ordítozó, fenyegetőző népségre rá sem hederítettek." - mert az előző esetből tanultak - ez pozitív dolog - ezzel csak leégni lehet itt.

herut 2009.07.12. 11:41:14

Lehajtott fej,félelem,palesztin-sorsra jutás...MK betanult,unalmas és bunkó szövege!Talált egy új,könnyebb kecsegtetőbb,de sikamlósabb pályát.Veszélyesebbet .
A rendőrség meg egyenesen szart se ér.A főnök az előző hetit a helyettesére kente,most fing a fürdőben..Csodálkozunk,hogy bármit lehet.

na__most__akkor 2009.07.12. 11:43:29

Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos - Albert Einstein

Nem mindenki bolondult meg, remélem.
Az én problémám csak az, hogy ha EZEK hatalomra kerülnek, a többieknek is kötelező lesz megbolondulni.

Tv csatornát betiltani? Amikor még nem volt TV, az ilyesmit könyvégetéssel oldották meg. Meg végső megoldás is volt ...

croesus aka. the grinder 2009.07.12. 11:44:26

Így van, mindenki megbolondult. És mindenki egymásra mutogat: "de hát a másik is bolond!". Aztán szegény választó döntse el hogy ki a legkevésbé hülye a sok közül...

millesei (törölt) 2009.07.12. 11:47:08

"itt már tényleg mindenki megbolondult?"

Igen.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.07.12. 11:56:51

Nem, nem bolondult meg mindenki. Van egy kevés aki ugyan frusztrélt, de még nagyjából legalább normális. Őket akarják megbolondítani azok, akik ezt a műsort különböző változatokban húsz éve csinálják. Mert csak beszámíthataélan népen tudnak együtt uralkodni. Ha lenne józan közvélemény, már régen elkergette vona az egész tolvaj bandát az összes pártjával együtt. Lanyhult az érdeklődés a műsor iránt: csináltak jobbikot, gárdát. Mindenkit meg akarnak őrjíteni.

Most is aktuális:

www.kibulizottorszag.net

Erről van szó, és errefelé a megoldás. De csak ha nem várja nép mástól, és nem akar a sikerre előre garanciát. Azt csak csalók adnak.

AFL (törölt) 2009.07.12. 11:59:47

Üdv

Itt valóban mindenki megbolondult...
Furcsa jelenség ez a Magyar Gárda. A léte nyilvánvalóan egy hiánynak köszönhető. A köz és az ország biztonságának, vagy annak érzetének a hiányának...
A 20 évi elfojtásnak ez lett az eredménye. Egy normális országban az állam hoz létre ilyen félig civil, félig katonai jellegű szervezeteket. Persze a Gárda jogilag egyesület volt, és elvileg fegyvertelen, de kinézetében militáns. Ez már önmagában is féloldalas. A feszültségeket nem fogja levezetni, a közbiztonságot nem fogja javítani, mert csak egy egyesület volt, most meg már csak emberek csoportja, akiknek semmi joguk nincsen az állami erőszak gyakorlására...

Mi lenne a megoldás? Nem hinném, hogy én szartam a spanyolviaszt, ha azt mondom, hogy egy állami Nemzetőrség, ami mintegy hatékonyabb polgárőrségként működhetne a vidék közbiztonságának megóvásában, másrészt a honvédelem területvédelmi feladatait is elláthatná. Alapkiképzést adhatna az arra vállalkozóknak anélkül, hogy a Honvédség kötelékébe kéne lépni, anélkül, hogy külföldi bevetéseken kéne részt venni.
Ha funkcióját tekintve létre jönne egy ilyen a köz- és az ország biztonságát,vagy sok helyütt, annak érzetét megteremtő szervezet, akkor az is mindegy lenne, hogy mi a neve, és milyen jelképek alatt működnek.
Ha létre jönne ilyen, akkor a teátrális módon, militáns göncökben felvonuló civilek dönthetnek, hogy a délutáni játszadozást választják egy illegális és káros, másrészt feszültség keltő és haszontalan 'gárdaszerűségben', vagy felelősséget vállalva valódi legális módon tevékenykedve a törvény alá rendelve egy területvédelmi erő részeként vesznek részt. Persze fizetésért, és fokozott törvény előtti felelősséggel.

Ha ennek a szánalmas Kormánynak a helyében lennék úgy törném le a Magyar Gárda és a Jobbik népszerűségét, hogy kifognám a vitorlájukból a szelet.

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.07.12. 12:04:30

Szerintem a lényeg nincs leírva. A jobbik azt hiszi magáról, h törvényen felül állhat, és hozhat akármilyen döntést a bíróság, ők csinálják tovább azt amit akarnak. Ami iszonyatosan ilyesztő és a magyar jogrendszer csődjét tökéletesen illusztrálja...
És már most leírom a sok hülyének aki elkezd zsidózni engem, h református vagyok és mivel magyarnak vallom magam ezért magyar vagyok.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.07.12. 12:05:35

Nem, nem bolondult meg mindenki. Van egy kevés aki ugyan frusztrélt, de még nagyjából legalább normális. Őket akarják megbolondítani azok, akik ezt a műsort különböző változatokban húsz éve csinálják. Mert csak beszámíthataélan népen tudnak együtt uralkodni. Ha lenne józan közvélemény, már régen elkergette vona az egész tolvaj bandát az összes pártjával együtt. Lanyhult az érdeklődés a műsor iránt: csináltak jobbikot, gárdát. Mindenkit meg akarnak őrjíteni.

Most is aktuális:

www.kibulizottorszag.net

Erről van szó, és errefelé a megoldás. De csak ha nem várja nép mástól, és nem akar a sikerre előre garanciát. Azt csak csalók adnak.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.07.12. 12:07:01

Bocsánat a kétszer küldésért, azt hittem nem ment át. De már látom ez a jóváhagyásra várás miatt lehetett.

lobotómia 2009.07.12. 12:10:56

Előrebocsátom, hogy én egy homokos cigány vagyok, akit a zsidók dróton rángatnak a háttérből, most konkrétan az ujjaimra kötve, mert különben analfabéta is vagyok. Amúgy meg 143,5 kiló + szőke. Azért szeretem ezt az országot, ilyen toleráns a mássággal. Ha felhagynék a drogozással hatalmasat csalódnék? Maradjak inkább drogokon?

Nekem személy szerint az megdöbbentő, hogy az indexen a legártatlanabb blogokba is lsd. média, bkv, fesztiválos... valaki(k) mindig elzsidózzák magukat vagy buziznak egy kört, belekeverik a politikát + mocskolódnak az adott téma csak ürügy. Amikor ezért nyafogok, akkor engem moderálnak ki. Elképzelhető lett volna pár éve ez? Vagy ennyire alacsony már az ingerküszöbünk (abszolút költői kérdés) - förtelmes. Vajon innen is kimoderálnak ezért?

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2009.07.12. 12:13:00

Szerintem az a probléma ezekkel, hogy törvényen felülinek hiszik magukat, nekik mindent lehet, jogaik vannak (kötelezettségük persze nincs- a'la parlagfűirtás, vagy mi a faszér' alakultak ezek). A törvényhozás, ill. az azt betartatni szándékozók meg be vannak szarva, féltik a "kis" állásukat, egyszerűen félnek tőlük. Kéne valaki, vagy valakik, akik elzavarják ezeket a trógereket a picsába! Menjenek pl. Szlovákiába magyarkodni! Ja, ott már próbálták? Mi is lett az eredménye? Na azt kellene itt is!

Csak nem első??

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.07.12. 12:21:01

Olvasom:

„Egyenruhás lett Für Lajos, volt honvédelmi miniszter is, aki a XX. századi történelem és a magyarság legnagyobb csodájának nevezte a Magyar Gárda mozgalom létrejöttét.”

Igaza lehet, mert ha egy a XXI. században kitalált valami a XX.-ban alakult, az a Magyarság Legnagyobb Csodája. (Nemzetközi viszonylatban is erős.)

warren buffet 2009.07.12. 12:22:08

a jobbik meg a magyar gárda és is a lopni vágyásra épül.
egyszerűen féltékenyek h eddig nem lophattak most majd fognak (épp ugy mint a többi szarházi a parlamentben).nekik egyszerűen ilyen egyszerű a kommunikációjuk, mert ez ugy tunik sikeres a teszkoagyu szavazoknál.

lobotómia 2009.07.12. 12:47:25

Náci barbi az EU parlamentben, jót fog tenni nekünk, ha megjelenik tetőtől talpig árpádsávban, és őrjöngve ordítozik majd.
Szeretném látni, hogy vannak ebben az országban olyanok is, akik rühellik ezt, és képesek volnának összefogni ellene. De sajnos az ő nyelvükön kéne "beszélni", az meg nem éppen racionális érvelés típusú. Magyarán utcakövekkel, síppal, dobbal, kereplővel, szájat max. köpködésre használva.
Orbán meg centralizmusról beszél, meg arról, hogy vége a kétpártrendszernek, az meg tudjuk mit jelent. Egypárt rendszert ---> Orbán Viktor elvtárs/bajtárs/király/isten. (opcionális). És ha mégse kapna 2/3-ot? Ismerjük kijelentései súlyát lsd. Torgyánékkal soha, de hát muszáj volt neki, kellettek a kormányalakításhoz.
Most a jobbikkal soha, ki leszek váncsi, hogy átírja-e a forgatókönyvét egy esetleges újabb "választási csalás" és nem sikerül a 2/3. Ki lesz majd porondon, akikkel kormányozna. Ibolyával összeveszett, mszp kizárt, szdsz gyakorlatilag nincs, és ha így megyünk már csak a gárda marad és a mi krisztinánk. Jön az új magyarország, olyan csodás lesz. Kibaszarintanak az EU-ból, mint a huzat, lesz sírás és fogvicsorgatás,amikor jönnek az embargók vagy azért nekik is kell a sok uniós lové? Bízzunk ebben? És akkor báránybőrbe bújnak.
Az amúgy komoly elmebaj, Usztics Mátyás színészbajtárs kijelenti egy gyűlésen: "megkérdezték minek nevezném az itt tartózkodók együttlétét. Azt mondtam, hogy elkeseredett és vezérre váró embereknek..."

www.youtube.com/watch?v=wQoUgRBgk98&feature=related

Itt a válasz: ez totális elmeháborodottság. Ki akar a 21. században egy kurva vezért? Ki a rosseb akar egypárti vezérelvű totalitárius rendszerben élni megint? Még csak 20 éve van demokrácia, és máris vége? Abszolút jogos a kérdés, tömegpszichózis = globális elmezavar.

sutyerák 2009.07.12. 12:52:26

Én akkor éreztem először az ujdonsült demokrácia rohadását,amikor Szabad tanárúr-ex parl.elnök természetesnek vette,hogy a macáját a hivatali autó-sofőrrel vigye reggelente az egyetemre.
Akkor kezdődött,hogy akár 100 forinttal is meglopni a polgárok közösségét nem bűn.Az jár nekik.
Ez a kis pitiáner dolog rákosodott el.

dr.Bernardus 2009.07.12. 12:59:19

Én azon morfondírozom, hogy miért nem egyházként alakul újjá ez a gárda? Megvannak annyian, van nekik külön vallásuk is (turbómagyarizmus), egy csomó adókedvezményt is kapnának, nem pedig betiltást. Morvai meg lehetne a főpapnő.

Kalmár 2009.07.12. 13:02:05

@Tyss: Tudod az a baj, hogy a rendőrök szétvertek már pár tüntetést mert törvénytelen volt, hónapokkal később a bíróságon kiderült, hogy törvénytelenül verték szét.
Most is betiltották a Gárda melletti tüntetést, meglátod ez is törvénytelen volt.
Feljelentettek sok embert garázdaság, felfegyverkezve elkövetett hivatalos személy elleni erőszak miatt...
Láttam az egyiket, egy palack vizet akart bedobni egy tüntetőnek, derékmagasságban, hogy ne kapjanak hőgutát, majd egy rendőr szétrugta a palckot és lefogták a garázdát.
Szerinted ha ilyen szinten tartják be a törvényt, annak a felkent képviselői mit várhatunk a nép egyszerű fiaitól??
Most is kitüntették az oszlatókat, mint Gergényit, ő már bíróság előtt áll.
Emlékszel még a szoclib választási szlogenre?
Jogbiztonság! Közbiztonság! Létbiztonság!
Hol tartunk?
A kormánynak MINDEN eszköze rendelkezésre állt 8 évig megvalósítani ezeket.
Nem szeretném, ha azzal jönnétek, hogy rossz volt az ellenzék....szégyen. A tehetetlen vezetők kezelhetetlen embereket szülnek.

zsaf 2009.07.12. 13:02:14

minden gárda mellett döntő primitiv idealista demagógnak ajánlanám Todd Strassertől a Hullám című könyvet (akik nem szeretnek/tudnak olvasni azok nézzék meg a filmet) és azok után hogy megismerkedtek a történettel nyugodtan összeülhetnek hazaszeretetben becsületben és megvitathatják ki érzi magát a luzer csávó alakjának a legjobban.
Még jó, hogy Vona nem tiltotta be a migrációt, még az is lehet hogy időben itt tudom hagyni ezt a szemétdombot...

pink75 2009.07.12. 13:29:53

egy alapvető gond van ezzel a "kifogni a szelet a vitorlájukból"-lal.
Hogy rendes ember ezektől ( utóbbi 70 év politikai elitje) már pl. semmiféle Gárda-szerű képződményt nem fogad el. De úgy általában, semmit, a takarodáson kívül.

2009.07.12. 13:34:55

hatásvadász, szánalmas cikk. könnyű otthonról a melegből a szélessávú internet mellől okoskodni. majd amikor a te rokonaidat, vagy talán te magadat pofoznak meg a cigányok, akkor majd kiabálhatsz, hogy jönnön a rendőrség, de nem fognak jönni, most szólok, mert nem nyúlhatnak a romákhoz, mert az rasszizmus. otthon is ez a baj, és más országokban is pl írország, ahol sok a roma, és a helyi rendőrség (akiket hogy hogy nem Gardaí-nak hívnak) nem tehet ellenük semmit!
a Magyar Gárdára nem lenne szükség, ha a rendőrség és a kormány kezelné a problémákat! lehet sipákolni, de akkor is ez van. Olaszországban most állítottak fel a csendőrséget... nekik beugat az EU? őket nem tiltják be, hanem még támogatják is!

átlátó 2009.07.12. 13:37:11

Blogíró. A rendőrségről megformázott véleményeddel nem lehet vitatkozni, mert nem is kell. A többiről meg megfogod kapni a magadét, én most nem fáradok ezzel.

lobotómia 2009.07.12. 13:40:46

@min0rity r3port: és ha volt? Vagy van? Most már van kit hívni rendet csinálni?
És látott már valaki garázda gárdistát? (Esetleg civilben?)

beleszolok 2009.07.12. 13:41:27

És az enyingi, siófokon masírozókat mikor oszlatja fel a magyar bíróság? Mert ha valami, akkor az félelemkeltő. Arról nem is beszélve, hogy az kifejezetten félelemkeltésre szolgált.

beleszolok 2009.07.12. 13:43:22

@is: majd akkor fog Magyarország előrejutni, és épülni, ha ez a garnitúra az ezermilliárdos lopásaival a megérdemelt helyére jut, a sitkóra.

lobotómia 2009.07.12. 13:51:14

@Humbino: megvilágosítottad elmémet, kösz. Szóval azért kell a gárda, mert csak ők tudnak megvédeni a cigányoktól? Tőlük ez nem rasszizmus, vagy pont ez benne a pláne, hogy ők lehetnek azok, míg a rendőrök nem tehetnek etnikai alapon különbséget bűnözés és bűnözés között? De ha ennyire okés, akkor miért tiltották be? költőileg kérdezem, nehogy valaki megválaszolja :)

lobotómia 2009.07.12. 13:54:36

@Humbino: ja és humbi most szólók, te rasszista vagy. Ugye?

Nemadomfel 2009.07.12. 13:59:56

Szánalmas az egész gárdadolog,úgy ahogy van!

Ahogy látom a programjukat és az összes eddigi ténykedésüket, Orwell 1984 c .regénye jutott eszembe. (Most fehér lesz?)

lobotómia 2009.07.12. 14:02:20

Adja már meg valaki a magyar gárda számát, hogy tudjak hívni segítséget ha rám törnek a cigányok. Vagy fizessék a hitelemet, mert a kapzsi kozmopolita bankárok összeesküdtek ellenem, én meg gyanútlanul belesétáltam a csapdájukba. Esetleg gyűjthetne a gárda az én megsegítésemre is.

BKV reszelő 2009.07.12. 14:16:12

@Shitting Bull: Pedig jobbak, mint ez a magát liberálisként és szocialistaként aposztrofáló posztkommunista bagázs. Azokat kéne először egy rövid sorozattal betiltani, de hiánytalanul, majd jöhet a vona féle vonulat is.

states 2009.07.12. 14:23:32

Proszektúra pedig szeretné megvédeni a Gárdától azokat az öreg nénikéket, akik mégis csak át akarnak kelni a zebrán, mert ott van az ABC, de nem merik őrizetlenül hagyni a házukat ennyi időre sem. Csak hogy a nénikék sehogy sem a Gárdától akarnak félni, hiába akarja őket mindenki erre rábeszélni, ők ugyanis másokat látnak a kertjükben tyúkot és uborkát lopni, meg a szomszédot agyonverni, hol egy mobilért, hol 300 forintért...

Art Mooney 2009.07.12. 14:25:36

hejj de fáj itt valakinek h nem verték szét a demokratikus keretek között összegyűlő tüntetőket.

féreg-e vagy.

states 2009.07.12. 14:27:19

Csak az a gond, hogy a mi nénikéink át akarna kelni a zebrán, mert ott van az ABC meg az orvosi rendelő, de ennyi időre sem merik őrizetlenül hagyni a házukat...

BKV reszelő 2009.07.12. 14:30:27

@pink75: Az utóbbi 70 év politikai elitje nem fogadja el ?!


Kik is ?! Kádár János ? Grósz Károly ? Gyucsány Ferenc ? Orbánc Viktor ? Gorbacsov ? Angela Merkel ? De ezek mind ugyanazok, csak az ő gárdájuk nem volt csíkos, hanem töményen piros és messze túlszárnyalták a fasiszta németország ügykédéseit ! Ezek nem fogadnak el valamit ?! Akkor az nekem kell !

lobotómia 2009.07.12. 14:40:07

@states: és ezt te komolyan gondolod? Tényleg olyan országban akarsz élni, ahol van egy teljhatalmú, elborult elméjű vezér, egyenruhások masíroznak, betiltanak mindent, ami nekik nem tetszik, és ha már nem marad külső ellenség, majd keresik a saját soraikban a láncos kutyákat, a kémeket meg az elhajlókat, és már csak te maradsz, hű bajtárs és rettegsz, mert hátha elkezd kételkedni a szomszédod, hogy mégse vagy olyan hű?
Táborokat szeretnél, ahova bezárnak minden cigányt, zsidót, drogost, és homokost? És ha elfogynak akkor a magyar bűnözőkre ráfogják, hogy igazából cigány (láttunk már ilyen magyarázatot nem olyan rég). És megvalósulhat végre valahára, amit olyan régóta vársz, a csodás új magyar birodalom, egy szabad ország, ahol azt tehetsz amit szabad! Egyszer kérek egy komoly választ, hogy ez miért jó?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 14:42:07

@lobotómia: Ha felhagynál a drogozással, te "homokos cigány", minden bizonnyal az első tiszta emléked az lenne, hogy "Hű, baszdmeg, itt nagy a baj!", a második pedig az, hogy egy horda jól megvert, mert nem adtad oda a pénzedet, telefonodat, órádat - és a horda tizenéves cigányokból állt. De nem is ezzel van a baj, pedig lehetne.

Igazad van, hogy sok az érthetetlen megnyilvánulású emberke, akik mindenféle blogokon rögtön zsidóznak, ha előkerül egy-egy tücsök, egy-egy új operációs rendszer, vagy akár valaki megtöfködött valaki mást - mert valóban undorító dolog, hogy az INDEX-címlapra kerülő "szolgablogok" többsége olyan förtelmesen semmitmondó és néhanapján nem hogy érthetetlen, uszító, hanem inkább szánalmasan moslék posztokat "alkot", hogy ehhez képes még a FILMDROID is egy szenzáció és "érdemes művész" a készítője - holott tudjuk, hogy ez hazugság.
Igen, manapság az emberek előszeretettel cigányoznak és zsidóznak, ami helytelen, ebben egyetértünk. De azt is vedd észre, te "homokos cigány", hogy a cigányok előszeretettel magyaroznak, mindig és mindenhol azt hallom, hogy "magyarok így", meg "magyarok úgy", és bizony a zsidók, ezek a szent népek, kénytelenek "elviselni", hogy manapság a világon nem kedvelik őket az államuk "demokratikus" elképzelései miatt, amit a palesztinokkal és (néha) a libanoniakkal művelnek. Hát, öcsém, van ez így. Azt hiszem, 1945 után legalább 10-15 év kellett, mire a világ (az EGÉSZ világ) megbékélt vele, hogy Németországban emberek és nem nácik élnek, és a német nyelv nem félelemkeltés miatt létezik, hanem mert vagy 70 millióan beszélik - ez az anyanyelvük.

Azt ugatom, hogy idővel, ha Izrael kicsit visszavesz a nagy arcából (amint iráni atombomba lesz, eljő a pillanat), nem fog ezen a világon senki sem feleslegesen zsidózni. Addig pedig... lásd a német példát!

A "náci barbi" kifejezéssel te jelenleg ugyanazt teszed, amit a zsidózó és cigányozó emberkék. Vagy tévedek? Te vagy a tyúk, vagy te lennél a tojás?
Úgy kezdődött, hogy visszaütöttek, igaz? :-)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.07.12. 14:42:16

Javaslat moderálási elvre:

Szavak mint szar, picsa, fasz, baszni, stb nyugodtan lejöhetnek.

„Magadfajta”, „magamfajta”, nem.

Ezek a Morvai féle aljasságok a legpiszkosabbak a magyar nyelvben. Ha annyira fontos neki, mondja: büdös zsidó. Azt értjük. De ez az eufemisztikus gazság tűrhetetlen.

dr.Bernardus 2009.07.12. 16:10:53

@Tom Bobb: te beteg vagy. Kívánom, hogy mielőbb gyógyulj meg, a gyűlölködés teljesen elvette a józanságod.

átlátó 2009.07.12. 16:42:16

@St.Bernardus: Nekem pedig nem tisztem védeni Tom Bobbot. Megvédi ő magát. :)

piga85 2009.07.12. 16:55:45

"Hogyan alakulhat újjá valami, amit a bíróság jogerősen feloszlatott?" hát csak úgy hogy a Gárda sem azért jött létre mert a bíróság elötte megengette nekik. Észre kellene venni, hogy a Jobbik megerősödése és a Gárda egy társadalmi reakció. Talán az okokon kellene elgondolkodni, hogy mi vezetett idáig. Persze ahhoz ki kellene menni a való világba, mert hidd el hogy nagyon sokan vannak azok, akiknek szükségük van rá hogy "átkísérjék őket az utca túloldalára". Mert hát van itt ám az adófizetők pénzéből fenntartott "Átkísérőrség", csak valahogy úgy tűnik hogy tömegoszlatáson meg politikai játszmákon kívül másra nem nagyon akarnák felhasználni.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 18:06:25

@St.Bernardus: Ühüm. Hát... lázam, az nincs, használom az eszemet, nem lesem a tévét, ahogy egyesek, ezáltal nem butulok, agyam nem mossák, és határozott elveim vannak, ellentétben sok-sok (szenttel) magyarral.
Beteg lennék?

Hát te?

dr.Bernardus 2009.07.12. 18:29:18

@Tom Bobb: Ha TV nélkül is csak csonkításban és erőszakban tudsz gondolkodni, akkor neked valóban nem is tenne jót, ha még azt is néznéd. Pedig vannak rajta egész nézhető tematikus csatornák is. Egyébként köszönöm kérdésed, én jól vagyok, többek közt azért is, mert senkit sem csonkítanék meg és megölni sincs szándékomban senkit. Béke.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 18:37:21

@St.Bernardus: Igen, kedves szentem, az erőszakra nem az a normális válasz, hogy tökéletes biztonsággal ellátott szanatóriumba büntetjük bele az embereket, hanem ha nincs visszatartó erő, akkor gondoskodunk róla.
Neked fáj? Nekem fáj? Mindketten becsületes, törvénytisztelő állampolgárok vagyunk, akiket 10-10 láb- és kézujjal fognak eltemetni. Nekünk nem kell csonkolástól tartanunk ,barátom, és ez nem betegség, csak bűnmegelőzés kérdése, illetve javaslat a "visszatartó erő" szó helyes alkalmazására.

A "béke" szó most felesleges. Az már régóta nincs. Már ha "azok" közt laksz, és nem csak a tévéből ismered a dolgaikat. :-)

dr.Bernardus 2009.07.12. 19:04:46

@Tom Bobb: először is, a nickem egy _sör_ nevéből jön. Nem vagyok szent, az én vallásomban nincsenek is szentek, illetve nem olyan értelemben, mint RómKat-éknál.
Másodszor pedig, igen, fáj. Vissza tudsz adni egy levágott ujjat egy téves ítélet után? Vissza tudsz adni egy élvett életet?
Végül: ez a beteges agresszivitás votaképp tényleg beleillik ebbe a beteg világba.

Lk 6,37

lobotómia 2009.07.12. 19:17:21

@Tom Bobb: Azt szeretném tőled megtudni, hogy miért van az, hogy azóta lopkodják el a cigányok a szegény kis magyar öregasszonyok nehezen megtermelt uborkáit (ami rohadt egy szemét dolog), amióta magyar gárda létezik? Emlékszem, gyerekoromban, amikor még nem voltam cigány, meg buzi, és nem drogoztam, akkor is leszedték(ük) a meggyet az útszéli fákról, aztán a néni megkergetett és ennyi. Nem vonult fel semmilyen önbíráskodó nyilasruhába bújtatott majom hadsereg. Azt hittem ezek látomások bazmeg, kitisztulok erre kiderül ez a valóság. Akkor inkább megint cigányzsidódrogosféregállatliberálisköcsög leszek. Eljön úgyis az a nap, amikor ez lesz majd a valódi valóság, ráérek addig ingerültté tenni magam. Egyelőre csak elvi síkon próbálok informálódni, kinek jó egy küldetéstudatos hibbant zsebhitler a 21. században...stb, lsd fenn. + usztics idézet
De a kimerítő válaszodat azért köszönöm, bár nem a kérdésemre válaszoltál, hanem egy szar brossúra szöveg reprodukálásával koptattad az ujjaidat, mert ezt az ideológiát sajna már ismertem. Amúgy vannak benne igazságok, amibe belemehetünk egyszer, csak most nem ez volt a kérdés és bevallom így csalódással töltött el válaszod, úgy hogy ha valakinek van még kedve válaszolni a feltett kérdésemre annak örülnék. Aki komolyan tud válaszolni, aki hisz ebben, komolyan, szeretném tudni miért jó ez azoknak, akik hisznek az ilyesmiben. Nem ismerik a történelmet, vagy ismerik, csak másképpen, vagy jó érzés tartozni valahová? Emlékszem hogy utáltuk az úttörő egyenruhát, meg az egész mozgalmat. Én ebből tudok csak kiindulni. Ki akarhatja ezt megint? És miért?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 19:20:12

@St.Bernardus: Tökéletes válasz. Ezt vártam.

Vissza tudsz adni egy életet a cigányhorda betörése és gyilkolása után? Felesleges ezen rágódnunk; tény, hogy a börtönök, a mai szanatóriumok már nem visszatartó erők. Oda már nem büntetésből, hanem heccből megy a cigány.
A "fogat fogért" nem úgy működik, hogy én azt mondom, hogy ő tette, hanem be is kell bizonyítani. Egy cigánynál ez nem nehéz, általában lekövethető, ki a tolvaj, ki az orgazda, ki a kereskedő, ki a vevő.
Tudom. Itt élek az orgazda mellett. :-)

Ha az én agresszivitásom beteges, te még nem láttál cigányhordát, ahogy kötözködnek a metrón a kisebbekkel. Na, az már agresszivitás!
De mit mesélek én itt neked? Ez számodra fikció, ugye?

UFF-oltam... izé: OFF-oltam. :-)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 19:25:14

@lobotómia: Értettem. Kussolok. (Miért vasn olyan érzésem, hogy egyszer már játszottam ilyet egy Backstab nevezetű fasszal, aki azóta eltűnt a BLOG.HU-ról és csak sírva sunnyog valahol a szobája mélyén, fönn Rózsadombon?)

Nem rád vonatkozott.

lobotómia 2009.07.12. 19:35:04

@Tom Bobb: nem is hinném, én a 8. kerben lakom. Az egyik szomszédom egy cigány család. Igaz nagy a család, de ott olyan tisztaság van, hogy a földről lehet enni, igaz, hogy az egyik fiúk drogos, és gondolom orgazda is, de ha itt ólálkodik valaki az én ajtóm előtt ők az elsők, akik megnézik ki akar betörni, ugyanis egyszer kénytelen voltam magamhoz betörni, hosszú, h miért, és ott termett két családtag, hogy megvédjenek. Ja, bevallom mégsem vagyok cigány.
Ezért rühellem ezt a cigányozást, és bemagyarázzuk, hogy aki bűnözik, mindegy hogy szőke a haja, az cigány, mert úgy viselkedik. Mi van? Játszottál egy rózsadombival, aki azóta sírva sunnyog, amióta veled beszélt? Rám is ez a sors vár? Akkor költözök rózsadombra? Ígérem sírni fogok.

dr.Bernardus 2009.07.12. 19:41:41

@Tom Bobb: hát velem még nem kötözködtek sem ilyen, sem olyan nációjúak, szerencsémre elég nagyra nőttem, meg sportoltam is hozzá eleget, hogy ránézésre ne legyek ideális préda. Ráadásul majdnem kopasz is vagyok, bár ennek a hajritkuláson túl inkább az az oka, hogy a biciklis sisak alatt nem szeretem, ha beizzad a fejem. Ugyanakkor már kergettem el ilyen csoportot amikor épp másba kötöttek bele (és nem a metrón hanem egy HÉV-megállóban). Azok spec teljesen fehérek voltak, a suttyóság amúgy sem bőrszínfüggő.

De:

Az hogy más agresszív és bűnöző életmódot folytat, az nem azt jelenti, hogy akkor most mi is törvényesítsük az agressziót, vágjunk/csonkoljunk/öljünk, bosszuljunk, irtsunk. Ha félredobjuk a humanitárius és keresztény elveket, akkor is megmarad az, hogy tökéletes bizonyítás nincs. Vagyis olyan büntetést nem lehet alkalmazni, ami nem visszacsinálható. A te "javaslataid" meg amúgy sem a visszatartásról, hanem a parttalan bosszúállásról szólnak, ráadául bőrszín függvényében. A kurucinfo helyett inkább a Bibliát olvasgasd, ha szabad ilyen javaslattal élnem.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 19:45:48

@lobotómia: Nos, ha a nyolcasikban laksz, és ismered cigányékat, és természetesen ott véded őket, ahol csak lehet, akkor mindenképpen velem van a baj. :-)

Igen, Backstab volt szíves nevet adni egy mozgalomnak, melyet "ő alapított", és ennek olyannyira nem örült, hogy kilépett (gondolom, más, szebb néven azóüta itt van közöttünk, és inkább kussol), mindenesetre (írtam is), nem rád céloztam, csak az a "beszélgetés" is hasonlóan kezdődött, mint a veled való.

Még mindig azt vallom, nekem nincs félnivalóm, nem kell a csonkolástól sem tartanom, és mégis ott tartok, hogy az én udvaromban néha elég baj van a cigánnyal, és látom, hogy a hosszú (meg a rövidtávú) memóriájuk egyszerűen sajnálatosan gyenge, vagyis ha rosszalkodnak, és szólsz nekik, hogy ne tegyék, két-három hét alatt elfelejtik, és rosszalkodnak újra.
Nálatok ezek szerint teljes a megértés. Ennek örülök. sosem hallottam még pozitív példát olyan tömbházból, ahol cigány család élt, ráadásul ismerik is az orgazdaságot meg a drogot, mégis csendben, magyarosan éldegélnek, reggelente sietnek a melóba, esténként már 10-kor ágyban vannak, még fingani is hangtompítóval szoktak, és ha virágot kell ültetni, ők az elsők, akik markukban hozzák a vizet! :-)

Köszönöm, ez a család érdekel! Írj még róluk, és ha készítenél egy blogot ezekről a dolgokról, egy olvasód máris lesz! Engem ezek valóban érdekelnek (mert nem hiszek bennük).

Egyébként (ha nekem címezted): nem vagyok agymosott... annyira. (aki nem vallja be, az ostoba.)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 19:47:25

@St.Bernardus: Köszönöm. Megszereztem a BIBLIA 5.0 című kiadványt, bár szerintem, ha patch-elem, és lesz 5.02-esem, akkor nem hogy vizen jár majd a srác, hanem azt is prédikál.

lobotómia 2009.07.12. 20:05:17

nekem csak az a bajom, ha elmondok egy történetet, ami éppenséggel pozitív egy cigánycsaládról, akkor én védem a cigányságot, ezért nyilván magyargyűlölő vagyok. Ez általánosítás nem gondolod? Pont erről szövegelek. Akármilyen hihetetlen, összetartó család, az egyik fiuk drogos, de nem lökik az utcára, takarítják a házunkat (is), tisztább, mint valaha, pedig előtte fehérbőrű takinéni vitorlázott a mopsszal. Néha befogják a srácot is, de ha megfelelő mennyiségű anyag kering az ereiben fütyörészve söpör. Amúgy reggelente hány, és morcosan rohan, nyilván a díleréhez, hazajövet ismét fütyörészik, innen tudjuk gyuri jól van. Lehet, hogy orgazda, de csak cigány orgazdák vannak? Börtönben még nem ült, valószínűleg mert nagyon erős a családi háttere. Bár 15 éve fogyaszt heroint megvannak a fogai, és nem toprongyos. Vajon ez nem fordul elő nem cigány családoknál? Miben különbözik egy nem cigány családtól,fejtsd már ki, mert utálom ezt a cigány az nem magyar,mivel még az életben nem hallottam őket cigányul beszélni. Igaz, vidéken régi keletű dolog, hogy a cigányok a parasztokra magyar szinonímát használták. Blogot nem írok róluk még a kedvedért se, és ide se többet, mert ez csak egy példa volt, egy olyan valakinek aki saját magát agymosottként aposztrofálja.

Cesare 2009.07.12. 20:56:19

Hát végül is mit vár az ember egy olyan országtól ahol a lakosok jelentős része olyan családban nőt fel ahol a szomszéd feljelengetése az AVH-nál nemzeti sport volt. Ugyan ezt mindenki tagadja(muhaha) de végülis elég sokáig működött a dolog. 30-40 évig. Szóval a lényeg hogy az az igazi magyar aki a legjobban gyülöli a szomszédját. Aki esetleg ismeri a tolerancia és szót az természetesen hazaáruló. Engem raboltak ki romák de nem utálom jobban őket mint a magyart aki a kocsimat feltörte. Most már nem abszurdisztánban élek de mindig rémülettel tölt el a gárdához hasonló impotens sikertelen trógerek masírozása. Eredeti terv szerint csak meg akartam alapozni az otthoni életet a külföldi munkával. De míg gárda van otthon azt hiszem maradok. Ugyan utálom hogy pl ramadán alatt rengeteget kell pluszban melózni. De inkább mint egy újjabb nyilas uralom.

dr.Bernardus 2009.07.12. 21:16:06

@Tom Bobb: Örülök hogy a lényeget vetted észre és csak arra reagáltál, részemről mihamarabbi gyógyulást kívánva kiszállok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.12. 21:23:59

Őszintén szólva nagyon nem örülök ennek a cikknek.

A politikában valamilyen szinten szabad verseny van. A pártok, ideológiák, szimpatizánsok, aktivisták versengenek. Mint minden versenyben itt is az aranyérmes szereplése nagyban függ az a második helyezett szerepléséért. Ha az ezüstös gyengén versenyez, az első helyezettnek sem kell túlságosan megerőltetnie magát.

És akkor itt van ez a primitív cikk. Ez nem fogja arra ösztönözni a jobbikosokat, hogy finomítsanak a retorikájukon, nem a fejlődés irányába fog hatni. Hogyha túl könnyen nyerünk szellemi párbajt, el fogunk kényelmesedni...
Egy ilyen cikkel szemben minek érvelni? Olyan durván kilóg a lóláb, hogy még egy primitív személyeskedő 0 információtartalommal rendelkező kommentel is még versenyben van az ecce radjobbos. Nem véletlen, hogy nem is nagyon láttam rendesen érvelő megjegyzéseket.

Ez bizony nagy kár. Hiszen kitől mástól is kéne vitakultúrát tanulnunk mint a régi vágású független liberális értelmiségtől Magyar Elemértől?

Komolyan, ki veszi be ezt a magyargárdafélelmetkelt szöveget? Ezzel vitatkozni is fölösleges...

@Cesare: Gyönyörű. Ez most irónia ugye?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.12. 22:00:41

@lobotómia: A cigány családot a blogomon többször is bemutattam már, úgyhogy most nem taglalom, mi a különbség egy cigány és egy magyar család között. Nem tartalak egyébként magyargyűlölőnek, csak talán még nem láttálk igazi cigány családot egyszerűen "élni", csak úgy bele a semmibe, reggeltől hajnalig, hogy aztán fél 11 felé ébredjenek, mikor te már melózol, fáradtan, mert egész éjjel óbégattak.

Az pedig hadd legyen már tény, hogy az agymosottság mindannyiunkat érint, csak az a nem mindegy, hogy kit mennyire. Az, aki TV2 és RTL kedvelő, aki elhiszi a híradóban, hogy fontosabb hír, ha egy ausztrál fickó nem tud kormányozni, és beszakad a kocsijával a kerti medencéjébe, mikor aznap zsidó terroristák egy orvosi- és építőipari segélyt szállító hajót foglaltak el nemzetközi vizeken, az bizony már eléggé előrehaladott állapotban leledző agymosott, és köszönöm, de én ezek közé már nem tartozom!
Igen, volt idő, mikor én is elhittem, hogy a nankingi állatkertben banánt majszoló panda születése fontosabb, mint az, hogy hajnalban bombáztak egy szabad várost, vagy hogy sokkal világraszólóbb hír, hogy szélsőséges csoportok fellázadtak a rezsim ellen, és a világ egybehangzóan azt mondja, hogy undorító, amit a rohamdroidok ellenük művelnek (ez most Irán vagy Magyarország?), de hát az agymosottságnak különböző fokozatait éljük, és ebből te sem maradsz ki, barátom; ha jól figyelsz, idővel azt veszed észre, hogy már nem annyira vagy ostoba, mint régebben. Ez azt jelenti, gyógyulsz.

Teljes gyógyulás nincsen. Mert észre sem veszed, és ismételt agymosott leszel, csak most a "másik oldalról". Érted? :-)

Cesare 2009.07.13. 01:42:39

Igazából azt nem értem hogy ha a kutya odaszarik a szobába jól leszidom eltöröm a lábát mert ilyet nem szabad csinálni. Utána odazsrok én is és elégedetten felálok(törlés nélkül) az jó? Az úgy tutti? Jól csináltam? Lehetek büszke magamra? Szerintem nem.
Viszont a gárda szó szerint ezt csinálja.
Mert ha a bíróság elitéli a cigányt(magyart) akkor a bíróság itéletét végre kell hajtani börtönbe kell dugni az elitéltet.(ha bűnös akkor hajrá ezzel baj nincs). De ha feloszlatja a gárdát a bíróság akkor azt le kell szarni ki kell jelenteni hogy mi másképp játszunk. Hmmm. Csak így tovább. Lessz még feljelentgetős játék otthon. Névre szóló szavazócédula meg Magyar Gárda politikai osztály illetve Politikai belső ellhárítás. Én már csak azt várom mikor határozzák meg a magyar faj fizikai jellemzőit kezdő gárdistáknak. Keményen toljátok odahaza.
süti beállítások módosítása