Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A titokminiszter úr titka

2009.09.19. 19:57 | Proszektura | 37 komment

Kérem szépen, hogy a titokminiszter milyen iskolai végzettséggel rendelkezik, ez egy hozzánk hasonló normális jogállamban olyan hétpecsétes titoknak számít, hogy már a kérdés feltevése is súlyos államtitkot sérthet. Mint ahogy kiemelkedően fontos államtitkot képezett annak idején az is, hogy Laborcz Sándor egykori NBH főigazgató úr mikor és hányszor járt magánúton Moszkvában.

Most mégis valahogy kitudódott - kiszivárgott? -, hogy a magyar titokügyi főmufti, a KISZ mozgalomban eltöltött szorgos éveit követően csak egy gépészeti üzemmérnöki főiskolát tudott nagy nehezen összegründolni.

Ennek az információnak a napvilágra kerülése bizony beláthatatlan következményekkel járhat az országunk biztonságára nézve. Főleg, minekutána bizonyára Jan Slota is megtudhatta ezt, hát nehéz időknek nézünk elébe.

Mindenesetre sejteni vélem, hogy Juhásznak az országgyűlési honlapon szereplő adatai közé mégis miért, és hogyan kerülhetett a nem valós egyetemi végzettség megjelölés.

Ki nem hallott még olyan kifejezésről, amikor valami fontos tényt államérdekből elleplezünk, vagyis dezinformálunk?

Szerintem ilyen, az ellenségeinket megtévesztő célzattal kerülhetett a kamu egyetemi diploma is Juhász úr adatai közé. És ugyancsak az ellenség megtévesztését szolgálta, hogy a diploma megszerzésének időpontjául hol 1991, hol pedig 1992 volt feltüntetve.

Azt ugyanis el sem tudom képzelni, hogy Juhász Gábor szándékosan hazudott volna, és többnek akarta volna mutatni magát, mint ami.

Egyébiránt azt nem is nagyon értem, mi a jelentősége annak, hogy a titokminiszter úrnak van, vagy nincs egyetemi diplomája. Hát nem mindegy ez egy olyan országban, hogy ki vezeti a titkosszolgálatokat, ahol bárki bármilyen végzettséggel bármilyen pozíciót is gond nélkül betölthet?  

Legfeljebb a végén, amikor a szakszerűtlen intézkedések miatt beüt a krach, (döglenek a libák) az illető szerényen pislogva bevallja, hát kérem, nem értettünk hozzá.

Nálunk hadügyminiszterré avanzsálhat valaki anélkül, hogy akár egy napig is lett volna katona. De Szekeres Imre legalább annakidején 1977-ben a mesterséges intelligenciák kifejlesztése témakörében egyetemi doktori címet szerzett. Igaz, aztán persze, intelligencia ide, intelligencia oda, nyolc éven át a Magyar Kommunista Ifjúsági Szövetség Veszprém Megyei Bizottságának a titkára, majd első titkára volt.

Persze Juhász is volt már a drog elleni eseti bizottság elnöke, majd az ifjúsági és sportbizottság tagja, illetve a kábítószerügyi albizottság alelnöke, végül a költségvetési bizottság tagja. Akasztott ember viszont még nem volt.

Egyébiránt a sok hülye fideszes tán megnyugodna attól, ha Juhász úr az egyetem kereskedelmi karának áruforgalmi szakán – mint ahogy állította – tényleg igazi diplomát szerzett volna? Akkor tán jobb titokminiszter válna belőle?

A hazai viszonyainkat ismerve ez bizony egy nagyon hülye kérdésfeltevés.

Egyébként Juhász Gábornak, bár ő is elismerte, hogy nincs diplomája, az Országháza honlapján olvasható önéletrajzában még jelenleg is ott virít, miszerint 1992-ben szerzett közgazdász-diplomát. És ugyanez az információ még mindig fellelhető a Miniszterelnöki Hívatal honlapján is. Csak picit más évszámmal.

Nem volt még idő kijavítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr431393284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tatamin 2009.09.19. 21:27:03

ha már itten májerkodol, azt azért illenék tudnod, a hogy a hivatal, rövid i...

Shadearmy. 2009.09.19. 21:30:58

Az indexen olvasható eredeti cikkből idézve:

"Juhász Gábor kifejtette: bár nincs közgazdász diplomája, a közgazda címet viselheti, és betölthet olyan munkaköröket, amelyek egyetemi végzettséghez kötöttek. Az MSZP-s képviselő 1991-ig volt a felsőoktatási intézmény hallgatója, ám azt nem fejezte be, de abszolutóriuma volt."

Ez így nagy kamuzás, hogy betölthet olyan munkaköröket, amik egyetemi végzettséghez kötöttek! abból indulok ki, hogy én az idén államvizsgáztam egy műszaki fősulin. A nyelvizsgám még nincs meg, így a diplomát nem kaptam meg. Helyette egy igazolást kaptam, amely tartalmazza, hogy melyik főiskola melyik karának melyik szakát végeztem el, és hogy mikor tettem sikeres záróvizsgát. Tartalmazza továbbá (és ez a lényeges rész a posthoz): Jelen igazolás az oklevelet nem helyettesíti, szakképzettséget nem igazol.

Nos ennek tudatában, ha Juhász úr (indexes cikkből kiderül) nem adta le a szakdolgozatát, és nem államvizsgázott le, akkor még egy ilyen igazolása sincs. Szóval val nem tölthetne be ilyen pozíciót sem!

borovi 2009.09.19. 21:39:08

Ahogyan manapság zajlik a minisztererek keresése, kiválasztása, azon csodálkozom, hogy érettségije van neki.

Marga Rita 2009.09.19. 22:02:03

A titokminiszter így legalább titokban tudja tartani, milyen egy államvizsga. Hisz ő se tudja...

2009.09.19. 22:11:25

A fickó alkalmatlan a pozícióra.
Nem tudta eltitkolni, hogy nincs diplomája.
És ez a titokminiszter?!
Ezér' tart itt ez az ország!!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.09.19. 22:30:14

Basszátok meg, nem mindegy?

A közgazdászság egy papír, azzal amúgy sem lehet semmilyen feladatot ellátni. Persze hogy nem ad szakképzést! Milyen szakmára adna? Kockáspapír kitöltő? Tévének az eladósodottságról nyilatkozó? Mi a lófaszra használható egy közgaszdász? Ja, a titokminiszternek.

Pipas 2009.09.19. 22:36:58

Hazudtunk reggel, hazudtunk este... asszem így mondta...

S. Annyi 2009.09.19. 22:52:56

szakértői kormány...................((((((((((((((((((((.......................((((((((((((((((((((((((((((((..............
.............))))))))))))))))))))))))))99

Pipas 2009.09.19. 23:18:58

Bukott közgazdász titokminiszter... erről beszélt volna a jelenések könyve? ;)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.19. 23:24:53

Attól, hogy ha meglenne nekije az a kis diploma, nem értene ugyan többet a titokszolgák működtetéshez, de legalább lehetne miniszter. mert mifelénk csak diplomás ember lehet miniszter.
Ha meg nincs nekije diplomája, nem lehet miniszter. Ez ilyen egyszerű.
Csendben azért megkérdezem, hogy most tulképp mit is csinál?
Igaz persze az is, hogy van olyan törvényünk is, miszerint besúgó (kém, extitkosszolga, stb.) se lehet miniszter.
Ilyen miniszterelnökünk mégis lehetett, mondván nem zavar az senkit.

ballib pityesz 2009.09.19. 23:48:58

Ugyanezt eljátszotta már egyszer Debrecen szép reménysége, Kósa Lajos is, akinek a Parlament honlapján az önéletrajzában (www.parlament.hu/kepviselo/elet/k325.htm) az állt, hogy egyetemi diplomája van a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemről. Mostanság a Parlament honlapján némileg pontosabban ezt írja magáról: "1989-ben végzett a Marx Károly Közgazdaság-tudományi Egyetem tervgazdasági szakán" - ami így már igaz, sőt, ami meg aztán végképp korrekt: a Debreceni Önkormányzat honlapján ma már külön ki is hangsúlyozza, hogy "1989-ben végzett a Marx Károly Közgazdaság-tudományi Egyetem tervgazdasági szakán, de diplomát politikai karrierjének kiteljesedése miatt nem szerzett".
Namármost, éppen a Kósa-példából kiindulva maguk a szocik igazán emlékezhetnének rá, hogy az ilyen diplomaügyi csúsztatás milyen kínos tud lenni (annak idején talán Keller László trombitálta tele a sajtót Kósa Lajos diplomaügyével). Ezek után ugyanezt a bakit elkövetni... Nos, lehet, hogy nem is a diploma hiánya ls nem is a lebukás, hanem ez a sokkal kínosabb.

Első mohikán 2009.09.20. 03:34:05

A Kósa még hagyján, de ha jól tudom a Dajcsnak se volt felsőfokú végzettsége amikor sportminiszter lett.A Martonyi meg besúgó volt 89 előtt mégis lehetett külügyminiszter.Ja, hogy az más? Bocs.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.09.20. 04:25:15

@taxi33: A Medgyessy meg miniszterelnök. A Horn dettó.

A Dajcs legalább hirtelenjében lediplomázott valahogy. Akárhogyis...

Árpi 2009.09.20. 04:46:56

@Shadearmy.:
Tudod, hogy mi az az abszolutórium? Nagyjából azt jelenti,hogy a delikvens sikerrel abszolválta a tanulmányi követelményekben leírtakat. Kicsit régebben végeztem egyetemet, így emlékszem azokra az időkre.. Aki pl. a BME-n sikerrel elvégezte a 9. félévet, az valóban mérnök (és nem üzemmérnök :o) ) lett, és megkapta a lehetőséget, hogy oklevelet szerezzen. És majd ha az is sikerült neki, akkor használhatja azt a bizonyos "okleveles" jelzőt. Másképpen: akkor kapott diplomát. Ma meg már minden "főiskola" "diplomát" ad. Így lehet az, hogy egy műszaki fősulin végzett ember is diplomának nevezi, amit kaphat.
Tehát (valaha) volt üzemmérnök, mérnök, és okleveles mérnök. Érdemes megnézni pl. a cseheknél a mai napig odaírják majd' mindenhova, hogy "dipl. ing. X. Y.". A '80-as években még ralliautó oldalán is láttam így kiírva a versenyző nevét.
Szóval marhára nem érdekel, ki a titokminiszter, meg mit bírt elvégezni, ugyanis tökmindegy. Ő csak a báb, akit mutogatnak. De a "diploma" szót tessék picit jobban tisztelni! :o)

states1 2009.09.20. 04:55:21

@ballib pityesz: Ezt az érvet kedvelem mostanság a legjobban balról: De tanár úr kérem, a Fidesz is lopik, a Fidesz is így meg úgy. Az ultima ráció pediglen: na és ki volt Kaya Ibrahim? Amúgy megjegyzem, Kósa viszont nem volt miniszter. A szocik védelmében: kipróbálták kétszer, Szilvásy és Ficsor esetében, hogyan működik a titkosszolgálat, ha van diplomája a miniszternek, muszáj volt váltani...

lordart 2009.09.20. 06:44:55

1.A hozzá nem értés viszont egyetlen dologra feljogosítja ezeket az embereket: néhány hónap után felmondhatnak neki és (vég)kielégíthetik. Ebből már sport lett Magyarországon.

2.A közgazdasági diploma a titoktartás egyetlen típusát tanította meg bizonyos (szak)embereknek. Az államháztartás hiányának eltitkolását, vagy a tervezett költségvetés bajait akkor... amikor... (emlékeznek még kedveseim???)... pannon pumától dübörgött a gazdaság.

3. Imádom azokat, akiknek minden gazemberség napvilágra kerülése után az jut eszükbe, hogy a Fidesz is csinált hasonlót. Ha pedig véletlenül még nem csinált, akkor bizonyára csinálni fog... mert mi tudunk mindent előre... Az ilyen tévelygők szerint egy örökkévalóságig hagyni kéne ezeket a jelenlegi rablókat a hatalmon, mert ha az ellenzékük kerülne hatalomra, mi tudjuk, hogy azok is rabolnának. Esélyt sem kell adni nekik, hogy bebizonyítsák, ők sem különbek... mert mi tudjuk, hogy nem azok... Nagyszerű mondás az, hogy: NEHÉZ ELHINNI VALAKIRŐL, HOGY IGAZAT MOND, HA MI AZ Ő HELYÉBEN HAZUDNÁNK...

4. Pár napja olvastam valahol, hogy Magyarország kormányának nagyon nehéz dolga van, mert egyetlen EU tagállam kormányának sincs ennyire kegyetlen ellenzéke.
Hát kedves "kormánytsajnáló" újságíró elvtárs! Mondjon egyetlen olyan EU tagállamot, amelynek ennyire kegyetlen (ez még egy enyhe kifejezés volt), tolvaj kormánya lenne...

"G"-pont 2009.09.20. 07:03:00

ÁÁÁ!Dehogy hazudott a lelkem,csak dezinformált.Már a vérükben van,ezt csinálják évtizedek óta.Dezinformálnak.Vagy hazudnak...? Na persze ezért is a fidesz a hibás,meg OV meg KL meg bárki, csak a bolsi nem .Ők csak dezinformálnak.
Te proszektúra titkár:nem kellene hülyének nézni az embereket.

BKV reszelő 2009.09.20. 07:20:04

Kár ezen rugózni. Akár van diplomája - hat is lehetne - akár nincs, akár van érettségije valakinek, akár nincs, ugyanolyan bután és szemtelenül lop. Hát nem mindegy, hogy milyen iskolában rugdalják át kegyelemkettesekkel ?! De. A mai diplomások zöme, talán 90%-a olyan, hogy csak arra emlékszik az egyetemi/főiskolai évekből, hogy volt buli, csajok, és részegség....de hogy miről szóltak az előadások...fingjuk sincs. Pedig papírjuk van.

Összegezve kedves diplomasznobok, ha van neki, ha nincs, ér annyit, mint ti, mert nektek sem járna egy rendes oktatási rendszerben, a bukottak között lenne a helyetek. ...és akkor tisztelet a kevés kivételnek !

fullánkhegyező 2009.09.20. 08:39:28

Valami SÓvivő nyilatkozta a rádióban,a felső vezetésben,a minisztériumokra nem vonatkozik a kötelező iskolai végzettség kritérium.
Érdekes kiváltságok ezek,de a bűnügyi megmagyarázások is.Ha a Pista bácsi a szomszédból ameghírdetett lakógyűlés időpontját átjavítja a ház hírdetőtábláján, az magánokirathamisítást követett el.
Ha a titokminiszter a miniszteri székhez szükséges önéletrajzában lényeges feltételi pontban nem létező dolgot írt le,-(Nálunk falun úgy mondják:hazudott)-akkor ezt a hatalom kiszolgálói így kommentálják:"A titokminiszter az önéletrajzában ennek ellenkzőjét állította"
Hát ezek után nekem nincsenek titkaim.

fullánkhegyező 2009.09.20. 08:46:02

@BKV reszelő:
Miután leírtam a saját véleményemet erről az egészről akkor olvastalak el.
Naja ,kb a "diplomásokról" pláne a doktori címekről ,mármint a maiakról ez a véleményem.Azt hallottam ,ha valakinek nincs ideje nem muszáj bejárni előadásokra sem.Némi illetékbélyeg beragasztása után az ecserin hamarabb megkapja,Kb így van ez a kötelező nyelvvizsgákkal is.

wagabound 2009.09.20. 09:19:44

Ez bizony nagy baki, és nem az első... Az egyetemi végzettség NORMÁLIS esetben diplomát jelent; aki azt nem szerezte meg, ott valami gáz van. Anno a BME-n, aki nem szerezte meg a diplomát, nem helyezkedhetett el mérnökként.

Aki a "bezzeg a Fidesz is.."-et kifogásolja: ezt akkor vesszük elő, amikor a másik oldal azzal jön, hogy "ilyenek ezek a Maszoposok". Ilyenkor felhívjuk a becses figyelmet arra, hogy a másik oldal se különb, vagyis nincs erkölcsi alapja ítélkezni. Ennyi.

fullánkhegyező 2009.09.20. 09:45:00

@tatamin:
"ha már itten májerkodol,azt azért illenék tudnod,a hogy a hivatal,rövid i..."
Ennyi volt a tárgyszerű hozzászólásod a poszthoz?
Mert illenék tudnod,ha kéröl helyesírási tanácsokat kapol ám itten.
Biztos azért volt rövid a hozzászólásod mert éppen májerkodol.
A börtönszleng szótár szerint stricit,közérthetően kurvák felügyelőjét jelenti.

Netuddki. 2009.09.20. 09:47:21

Hö?

- Diplomához diplomadolgozat kell nem szakdolgozat.

- Azt tanítják, önéletrajzban nem illik "füllenteni", mert úgyis kiderül. Na most kiderült.

- Ha egy közszereplő már az önéletrajzában is füllent, akkor mire képes még? Egyre-másra derül ki kik nyaltak a bödönbe.

- Annyi önérzete sincs, hogy lemond és szégyenében elbujdokol? Ez csak költői kérdés volt. :(((

Netuddki. 2009.09.20. 09:50:26

@wagabound: Hát ja!
Ki nem emlékszik még tompika "diplomájára"? Vagy mijére.
Nemrég mondotta ov, hogy ők az embert rakják a posztra, nem posztot hoznak létre egy embernek. Vagy valami hasonlót.

states1 2009.09.20. 09:57:00

Szilvásy, Ficsor, Juhász. Meg persze a többi dilettáns, tökéletesen mindenre alkalmatlan MSZP-káder, akiket megismerhettünk az elmúlt 7 évben Verestől Draskovicsig, akik egy dologban azért mindenképpen maradandót alkottak. A lopásban, abban sikerült beírniuk a nevüket az újkori történelmünkbe...

zsoltix 2009.09.20. 10:19:42

Minek kell egyáltalán titokminiszter? Konkrétan mi a fenét csinál egy titokminiszter, azon kίvül, hogy van? :)

EXLEXMAN 2009.09.20. 10:22:06

1. Amennyiben a munkafelvételnél valótlan állít a belépő, akkor ez oka az alkalmasság megkérdőjelezésének.

2. A Titokminiszter tudatosan tévesztette meg az országot ez már jogi értelemben:CSALÁS!

Aki anyagi haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, ez esetben az állás betöltését, a más, relevánsabb jelentkezők kitúrását eredményező magatartás!

3. Az állam apparátusának makulátlan életéhez, életviteléhez kétség sem férhetne!

Ez Magyarországon még sem etalon, mert a KORMÁNY tagjai lehetnek CSALÓK!

EXLEXMAN 2009.09.20. 10:26:54

...és még egy rövid megjegyzés: Az üzleti partneremnek mondhatom, hogy képes vagyok rá de még sem?

Később legfeljebb mikor megbukom a válasszal, kijavítom és kész! Vagy ez már megtévesztés?

ÉVEK teltek el, hogy olvasta az ország, még sem lehet azt mondani, jajj elnéztük fiúk!

Ezek szerint polgároknak tilos, politikusoknak szabad!

Jogállamiságból Magyarország: ZÉRÓ ..dupla Zéró!

Árpi 2009.09.21. 01:02:46

@wagabound: Pedig diploma nélkül is mérnökként helyezkedhetett el. Csak nem oklevélhez kötött munkakörben. Nem állíthatta, hogy ő okleveles mérnök.

956stö9f 2009.09.26. 02:28:52

EN NEMVAGYOK UGYAN SZAKERTO EBBEN AZ UGYBEN ,DE ES DE. A FEJLETT TARSADALMAKBAN A DEMOKRACIANAK NEVEZETT MUINTEZETEKBEN EGY KINEVEZETT TITOKMINISZTER CSAK ES KIZARPLAG MEGALAPOZOTT NAGYON FELKESZULT ES EVTIZEDEK MUNKAJA UTAN TOLTHETI BE EZT A POSZTOT.ES HA ELNYERTE AKKOR KORMANYVALTASOKTOL FUGGETLENUL O VEZETI TOVABB AZ INTEZMENYT.MERT HAVI VALTASBAN HOZZA NEMERTESSEL PARTKAPCSOLATOKKAL KISZES MULTAL 30 AS KOROSZTALY CSAK ES KIZAROLAG KART OKOZ.MEGHOZZA SULYOS KAROKAT. EZEN KIVUL AZ ADATOKAT KILOPJAK MEGSEMMISITIK KORUMPALODNAK ES ELADJAK AZ ORSZAGOT AKAR A LIBAKAT FELELOSEGEK NELKUL.SZEGYEN GYALAZAT EGY ORSZAGBAN A REGI REZSIM UGYAN UGY TOVABBITJA AZ INFORMACIOKAT AZ OROSZOK FELE MINT REGEN,A BESZAMOLOKAT MEG AZ OROSZOKNAL TESZIK ASZTALRA LASD VERES ELVTARS.AZ HOGY MEG HAMIS ONELETRAJZAL DIPLOMA NELKUL ES A LEGKISSEBBHOZZAERTES NELKU EZT A POSZTOT BETOLTHETI AZ AZT JELENTI AZ MSZP AZ SZDSZ A MDF TAKARITJA A SZENNYEST A VALASZTASOK ELOTT.SEMMISITI A DOKUMENTUMOK EZREIT. NA EZ MAGYARORSZAG

Lorlam 2009.10.02. 15:20:44

Shadearmy..
Az ilyen végzettségeket nem úgy írják elő, ahogy gondolod. Szakirányú felsőfokú végzettséget írnak elő, ahol van szakirány. De hol képzik a titkosszolgálatokat felügyelő minisztereket?
Felsőfokú végzettsége meg tényleg van a szerencsétlennek, mert van főiskolai diplomája. Ettől függetlenül magát közgazdásznak nevezni és egyetemi végzettségűnek titulálni, felháborító pimaszság. De ez mikor érdekel egy politikust, hogy a viselkedése arcátlanság?

Lorlam 2009.10.02. 15:27:51

956stö9f...
Áruld már el, hogy lehet egy 30-as korosztálybelinek KISZ-es múltja? Talán a szülei nevelték annak?
Láttál valami jelentést, amit Moszkvába küldtek, vagy csak hallottál róla? Ha te hallottál róla, akkor én is elhiszem..

Lorlam 2009.10.02. 15:29:27

@EXLEXMAN: Szerintem teljesen igazad van, ez egy csalás, ami BTK tétel és úgy is kellene kezelni.

Szúrófény 2009.10.08. 06:24:52

Jeszenszky miért lehetett Miniszter? Azért mert hülye, vagy azért mert "sógorkám"?

lordart 2009.10.10. 06:33:44

@zsoltix: "Minek kell egyáltalán titokminiszter? Konkrétan mi a fenét csinál egy titokminiszter, azon kίvül, hogy van? :)"- kérdezed a hozzászólásodban.
Hát a titokminiszter őrzi a titkot. Nagy titoknak számít, hogy nincs titok, mert ha ez kiderülne, akkor megszűnne a bársonyszék.
süti beállítások módosítása