Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Főkapitány úr, jelentkezem!

2009.10.05. 20:22 | Proszektura | 7 komment

 

Elnézést, ha most kivételesen nem a saját szellemi termékemmel hozakodom elő, hanem egy kommentelőével.

A korábbi: „Letépem a karod te buzi!” című blogbejegyzésemhez  ha-nokri néven hozzászóló szerintem nagyon fontos dolgokat fogalmazott meg az általam feltett videón látható eseményekkel kapcsolatban. Idéznék belőle.

„Egy jogállamban a kommandós nem faszagyerek, aki szétrúghatja az állkapcsodat, ha nem csinálod elég gyorsan a fekvőtámaszokat a mókából alád fektetett alzheimeres nagymamádon, hanem egy rendőr, akinek úgy kell intézkednie, hogy közben jogszerűen jár el, nem önbíráskodik, nem gyalázkodik - ha frusztráltak a), vegyenek egy hokimagazint bevetés előtt és adják körbe a kisbuszban b) ne menjenek rendőrnek, hanem termesszenek uborkát a kiskertjükben. (Pont mint az intelligens hozzászóló, akinek nyilván naponta lopják el a friss petrezselymét a cigánybűnözők, mert ő a megtestesült vidéki Magyarország).
Ilyen az, amikor a teljes amatőrség a kisszerű hatalommámorral egészül ki. Egészen szánalmas, hogy felvették ezt a szart, és közben össze-vissza vagdosták, a kamerás szégyenlősen elfordul, amikor minden ok nélkül veréssel fenyegetnek (és legalább gyanús, hogy megvernek), buziznak egy olyan embert, aki azért van ott, hogy nekik segítsen, felháborító, ahogy négykézláb rángatják a srácot a betonon, amikor nyilvánvaló, hogy együttműködik.
A legröhejesebb mégis az, hogy a híres október 23-i akciók óta minden derék honfi ÁVH-zik és rendőrállamról beszél (részben nyilván jogosan), itt pedig ugyanazok hosszú nyelvcsapásokkal nyalnak, csak azért, mert most cigányokat vertek a szépsisakos birodalmiak... A vidéki, cigányok elleni kommandósakciók vannak olyan durvák, mint a szemkilövősdi, csak többségükről nem kerül ki videó, érthető okból. Azt kívánom tiszta szívemből, hogy minden kedves rendőrvédő változzon át egy esős éjszakán kelet-magyarországi cigánygyerekké, és ismerkedjen meg a rögvalósággal.”

Minden szavával egyetértek.

Ja, egyébként úgy hallottam, Bencze úr vizsgálatot rendelt el, és többek között azt is ki szeretné deríteni, hogyan került ki a bemutatott – nagy sikert aratott - videó az internetre. (Még a Kuruc.info is kirakta a címlapjára. Igaz, meghamisítva.)

Ha erre kíváncsi, engem keressen. Mondok én még mást is a főkapitány úrnak a hazai valóságról. Olyasmiket, amikről ritkán készül felvétel.

Én vagyok az az úriember, aki Öntől helyreigazítást és bocsánatkérést vár el, amiatt, hogy a tarnabodi romákról valótlanul azt állította, nem működtek együtt a rendőrséggel. Én vagyok, aki azt is kifogásolta, hogy Önök a sajtót előítéletes tényközlésekkel rendszeresen manipulálják. Én vagyok az, akit Ön mindeddig válaszra sem méltatott.

Magyar Elemér vagyok. Egri ügyvéd.

Legalább is még egyelőre.

Egyik jogász barátom dr. Szikinger István alkotmányjogász, aki régebben a rendőrtiszti főiskolán is tanított, amikor bírálni merészelt némely rendőrségi potentátot, majdnem börtönbe került. Lőfegyverrel visszaélés miatt ítéltették el, hosszú ideig ügyvédi szakmáját sem gyakorolhatta.

Az igazi móri tömeggyilkosokat lebuktató - a fegyvereiket a rendőrség helyett megtaláló - ellen pedig, amikor perelni merészelt amiatt, hogy megkaphassa a díjkitűzés összegét, ugyancsak büntetőeljárást indítottak, lőfegyverrel, lőszerrel visszaélés miatt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr251429963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem te ne 2009.10.06. 04:23:40

Bocsi, mi ez a cigányozás?

Itt viszont kurvára örülnek az emberek, amikor a kommandó kijön és kidobálja a jónépet a ház ablakain, ahová téglákkal, csövekkel, baltával, gázpalackkal(!) mentek át szomszédolni. Akik a temetőben keresztekkel(!) verekednek, azokkal mit csinálsz? Akik miatt egy kib....tt rendezvényt nem lehet megtartani, mert este verekedés van, azokkal mit csinálsz? Hosszú a sor.

Ez a "kelet-magyarországi cigánygyerek" szöveg nagyon szar duma. Nekem vannak itt cigány haverjaim, és semmi gondjuk nincs a rendőrökkel, nem is volt soha. Bűnözés van öcsém, azt kell felszámolni, nem pedig cigányozni, rendőrözni, rasszistázni. Sokan beszopják ezt az uszítást (mind az).

Ha a bíró urak nem haza küldenék (26x is!!!) a garázdákat, tolvajokat, hanem a hűvösre, akkor a szélsőséges eszméknek vidéken elhanyogolható támogatottsága lenne. Ja, és ott nem kondizni kell! Börtönt lehet építeni kézzel is, kaját meg lehet termelni a környező földeken, legalább megtanulnák, amit otthon nem. Én is ebből éltem! Igaz, nálunk nem vasgyűjtés volt a kertben, hanem veteményes. Aki azt mondja, hogy ehhez valami nagy beruházás kell, az egyszerűen hazudik.

Közlekedési bírságot kiszabni nagyon tudnak, de nem tudom, hogy ha rendőr lennék, akkor én törném-e magam a bűnözők kézrekerítésével, amikor a bírók így állnak hozzá. Ma Magyarországon legális lopni, rabolni, verekedni. Egyszerűen nincs következménye!!! Innen következik a kérdés: kinek a kezében vannak ma a bíróságok? Kik azok a barmok fiainak a fiai, akik ezt a káoszt fenntartják? Hogy a rendőrségben politikai játszmák zajlanak, az ma már nem is kérdés.

Ugye tudjuk, mi az a három dolog aminek függetlennek kell lennie egymástól ma egy demokráciában? Lóf@sz van itt, nem demokrácia... és közeleg az anarchia...

nekem te ne 2009.10.06. 04:54:59

bocs, a rendszer műve

Tapmancs 2009.10.06. 08:19:55

Most olvastam hogy a rendőrség beavatkozása szabályosnak ítéltetett. Ebben az országbam mindig minden szabályos és törvényes amit a rendőrség csinál. Nem tudtad? Csak időpocsékolás ez ügyben beadványokat írogatni (kivéve persze ha jól fizetnek, ugye). Mellesleg nem olvastam arról hogy a békésen üldögélő gárdistákra gázspray-t fújó rendőrök ellen panaszt tettél volna, kedves Elemér. Ja, hogy ők ártanak a társadalomnak?
És igen, a bűnözést kell felszámolni, akár cigány, akár magyar követi el. Ja, hogy vidéken legnagyobbrészt cigányok a tolvajok/rablók? Hát, ez nem a magyarok hibája. Nagyszüleim is szegények voltak (ha úgy tetszik, mélyszegények), mégsem jutott soha eszükbe hogy elvegyék ami a másé. Helyette kemény munkával megtermelték azt a kertjükben ami biztosította hogy ne haljanak éhen. Ez miért olyan k*rva nehéz a cigányoknak? Nincs munkájuk, egész nap otthon vannak, de az udvaruk mégis olyan mint a dzsungel. Miért, miért, miért? Én is voltam munkanélküli fél évig, de nem volt olyan nap hogy a ház körül ne dolgoztam volna 5-6 órát. Mindig volt mit tenni.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2009.10.06. 10:39:43

@nekem te ne: Semmi gond, töröltem a többszörözést.

aaabbbccc 2009.10.06. 16:25:48

ott romlott el ugye az egész, amikor az a szemét rasszista (szélső)jobbikos Szögi Lajos meglincselt ötven derék, adófizető és törvénytisztelő cigányt Olaszliszkán

aaabbbccc 2009.10.06. 16:34:44

ja, biztosan
bezzeg a derék cigányvédők mind különbözőek (lásd még: Brian élete we are all different)
süti beállítások módosítása