Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Hüje Lázár, hüje Fidesz

2011.08.01. 13:35 | Proszektura | 57 komment

De ki a fasz az a Lukács Zoltán, kérdezhetnénk amúgy dajcstomisan.

A kérdésnek az az aktualitása, hogy az index mai híradása szerint fentnevezett, a szocialista párt országgyűlési képviselője sajtótájékoztatón közölte, miszerint az OVB a beadványukban szereplő „hátrányos” szó homályosságára, illetve a közelmúltban módosított alkotmányra hivatkozva elutasította az MSZP visszamenőleges jogalkotás tilalmára vonatkozó népszavazási kezdeményezését.

Megjegyzem, Lukács képviselő úr, az új trendhez igazodva a döntést többek között úgy kommentálta, hogy többször is az „őrült ötlet” és „őrült javaslat” megjelöléssel illette Lázár János és a Fidesz alkotmányozási, jogalkotási elképzeléseit.

Kis rosszindulattal mondhatnánk azt is, a szocialista honatya meglehetősen illetlenül, sőt durván fogalmazott. Hiszen kifejezhette volna magát úgy is: „nem egészen helyénvaló ötlet”, „jogállamisiágilag némileg kifogásolható javaslat”

Vagyis mondhatta volna szebben kis lovag.

De nem, ő Lázár Jánost és a Fideszt az elmebajjal, a kóros elmeállapottal hozta összefüggésbe. Ami nem szép dolog. Még a kisgyerektől sem nézik jó szemmel, ha például azt írja a kerítésre: Lázár Jani hüje.

Persze, Deutsch Tamás óta tudjuk, hogy az igazi kérdés nem az, hogy valami trágár-e vagy nem, hanem, hogy van-e funkciója. Vagy ahogy az óvodás fiam mondta volt, miután a funkció szót nem találta elég értelmesnek: van-e neki puncija.

Egyébként is Deutsch szerint, amikor ő olyan szavakat használt, hogy fasz, szar, meg olyan kifejezésekkel élt, hogy szemét alakok, irtózatos gecik, gusztustalan rohadékok – nem káromkodott, hanem valójában humorizált. Hehehe.

De most nem a prágai hős stand up comedy humorának mélységein kívánok elmélkedni.

Hiszen ebben a műfajban a szocialisták is képesek voltak maradandót alkotni. Az elkúrtuktól egészen a kurva hazáig.

Vagyis hol vannak már itt a lovagok?

Szóval inkább azt a kérdést feszegetném, hogy a pártatlan és bölcs OVB jól látja-e, valóban olyan homályos kifejezés-e a hátrányos szó, illetőleg annyira ismeretlen-e a visszamenőleges jogalkotás tilalma?

Mindezt azért érdekes kérdés, mert a jogrendszerűnkben több helyen is elfogadottak ilyen és ehhez hasonló terminus technikusok.

Itt van mindjárt a Btk legelső rendelkezése, ami úgy szól, hogy a bűncselekményt az elkövetése idején hatályban lévő törvény szerint kell elbírálni. Ha a cselekmény elbírálásakor hatályban lévő új büntető törvény szerint a cselekmény már nem bűncselekmény, vagy enyhébben bírálandó el, akkor az új törvényt kell alkalmazni; egyébként az új büntető törvénynek nincs visszaható ereje. Vagyis nem lehet visszaható ereje akkor, ha hátrányosabb az elkövetőre, mint az elkövetéskori rendelkezés.

A magyar bíróságoknak mindeddig nem okozott különösebb gondot e paragrafusok alkalmazása.

Az egészen más kérdés, hogy jó ötlet volt-e valóban az MSZP részéről ez a népszavazásosdi.

Biztos vagyok abban, hogy a Fidesz sem azért ódzkodott annyira az új alkotmány tervezetének népszavazásra bocsátásától, mert attól kellett volna félnie, a nép azt majd leszavazza.

Sokkal inkább tarthatott volna azonban az érdektelenségtől. Attól, hogy a szavazásra jogosultak néhány százaléka vesz csupán részt a voksoláson. Mert teszem azt a lakását árverezik éppen.

Mint ahogyan biztos vagyok abban is, hogy hasonló kudarccal végződött volna ez a szocik által kezdeményezett visszamenőleges jogalkotás tilalmára vonatkozó népszavazás is.

Jobbik esetben. Rosszabb esetben akár le is szavazhatták volna.

Vagyis megúsztak egy kudarcot.

Vagyis Lukács úr és a szocialisták tulajdonképpen meg is köszönhetnék az OVB ostoba, elfogult döntését.

Pardon: a némileg kissé vitatható döntését.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr973116863

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a fasznak ezeknek narratíva? 2011.08.02. 10:31:30

Súlyos problémája van a magyar balliberális oldalnak, tudtam a minap meg ennek a Magyarországnak egyik volt miniszterelnökétől. No, nem mintha egyébként rendszeres lenne nálam, hogy volt miniszterelnökökkel beszélgetek: tényleg csak hébe-korba, meg ha ...

Trackback: Ez nem te fogol lenni! 2011.08.02. 09:09:54

Álmodj királylány!  Miközben a Fidesz politikusnak kinevezett prominensei sorban égetik be maguk mellett hazánkat is, lásd itt, itt és itt, eközben sokan keresik a megoldást az őket követő időkre. Előfordul, hogy valaki tényleg a megoldáson töri ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NA YA! 2011.08.01. 22:04:49

Ezt csak szíjgyártó írhatta!:P

sezlonov (törölt) 2011.08.01. 23:13:42

Hát igen. Ez így igaz. És sokkal jobban van megírva is, mint ahogy délelőtt bennem végigfutott. Hibátlan, pontos, alapos. Gratula.

Mr. Waszabi 2011.08.01. 23:46:17

Ööö...OVB micsoda? Orbán Viktor Bizottság?

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.08.02. 00:01:19

Hüje Lázár, tahó paraszt Dájcsfürj, köcsög Szíjj ártó, szánalmas, beteg Orbán.
Ez a dicső banda!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.02. 01:56:10

Hiszen ebben a műfajban a szocialisták is képesek voltak maradandót alkotni. Az elkúrtuktól egészen a kurva hazáig.

Helyesen: Kurvaország

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.08.02. 04:11:46

Ezt a rohadt Nemzeti Szar Bandát, nemcsak elzavarják (mert leváltani nem lehet, mert a Diktatúrát csak megdönteni lehet), hanem, ELSZÁMOLTATJÁK---na az lesz igazi elszámoltatás!!!!!
...s minden törvényüket ( amit a Fidesz Törvénygyárban csináltak) és fidesz Alkotmányukat megsemmísiti a nép egy tollvonással....
Na akkor lesz nemulass, fidesz Banditák!!

pioker1933 2011.08.02. 06:25:01

Nem kenyerem a szerecsenmosdatás, de szerintem van egy kis különbség a között, hogy valaki nem válogatja meg a szavait egy zárt társasági beszélgetésen, és valaki nyilvánosan tahó módjára ordítja bele a nagyvilágba, hogy ő márpedig mekkora mosdatlan szájú műveletlen idióta.

Egyébként meg a poszt toló a hüje, menjen kapálni.

magyar ember teli szájjal 2011.08.02. 07:34:54

Hála a jó istennek! Simán bukta volna az MSZP a népszavazást (főképp ha Fletó is csatasorba áll), és onnantól jajj lenne mindenkinek.

kalaposinas 2011.08.02. 07:35:28

@pioker1933: Kérj bocsánatot a kapálóktól! Nem biztos, hogy azért kapálnak, mert hülyék. Te viszont?

maybach 2011.08.02. 08:04:03

Most melyik alkotmányba ütközik ez a népszavazási kezdeményezés?
Az tök mindegy mi lett volna. Az viszont beszédes, hogy nem engedték meg.

pioker1933 2011.08.02. 08:08:34

@kalaposinas: Nem, a kapálók azért kapálnak, mert annak haszna van, ezzel a poszttal ellentétben.

hááááát 2011.08.02. 08:12:18

@magyar ember teli szájjal: Hát pont nem bukná azt a népszavazást. Rendőr ismerős családja a FIDESZ-re szavazot.
Szerinted mire szavazna most?
15 éve elment rendőrnek. Kapot egy pályamodellt, amit most megváltoztatnak egyoldalulag a bohocügyi miniszter vezetésével. Ha a Fidesz tovább idegesiti a rendvédelmiseket nagyot koppanhat.

nu pagagyí 2011.08.02. 08:23:47

„Egyetért-e Ön azzal, hogy új jogszabálynak az érintettekre nézve hátrányos rendelkezését a jogszabály hatálybalépését megelőző időszakra vonatkozóan ne lehessen alkalmazni?”

Ezt a szöveg nem egyértelmű az OVB szerint.

menőmano 2011.08.02. 08:25:51

Nahát, nahát! Tetszettek volna szemeket-, füleket nyitva tartani a választások előtt.
Tetszettek volna másként szavazni.
Kellett a kétharmad, oszt most szív" a társadalom egy nagy csoportja.
Lehet most már síránkozni, szitkozódni, a tényeken vajmi keveset változtat.

aha, persze 2011.08.02. 08:26:05

@hááááát: Háde nem fogja tovább idegesíteni. Mindenkit pont cérnaszakadásig idegelnek, aztán továbbállnak a következő csoportra.
A manyuppos húzás pedig megmutatja, hogy akármeddig el lehet menni: a magyarember birkatűréshatára a csillagos ég.

menőmano 2011.08.02. 08:31:08

Egyébként is Deutsch"
hm. Mi?van!? Talán Ő lenne a lovag?

:)

k/m 2011.08.02. 08:49:01

@maybach: Mind a kettőbe.
Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy nullum cimen sine lege.
Semmi baj nincs azzal, hogy a hatalmasok meg akarják fogni az elődeiket. Ezt megteszik mindig, mindenhol. Több kevesebb sikerrel. Ez egészen addig rendben van, amíg tisztességesen csinálják.
Most ittam meg a kávémat. Holnap kitalálják, hogy a munkahelyi kávézás márpedig bűntett. Csütörtökön hatályba lép. Pénteken pedig vádat emel ellenem az ügyészség.
Na itt most kb erről van szó.
Valamit tudtak a rómaiak azt hiszem... (mármint azon kívül, hogy tudtak latinul)

k/m 2011.08.02. 08:51:26

@nu pagagyí: definiáld a "hátrányos" pontos jelentését. Ekzakt és egyetemes módon.
Na ezért nem egyértelmű :)
Ezt szvsz most (kivételesen) jól csinálta az OVB. Persze ettől függetlenül a beadványban szereplő kérdés jogosnak tűnik. Pedig elvileg nem is kellene feltenni, hiszen ez egy alaptézis. ld. előző hsz em.
(nyilván nem csak a büntetőjog vonatkozásában működik)

EMU 2011.08.02. 09:07:24

Joghierarchia, ugyanis az uniós jog nem engedi a visszamenőleges jogalkotást, ehhez igazodik a citált Btk is. Úgyhogy a fidesz bekaphatja, ahhoz, hogy ilyen mondvacsinált, középkori taplóságot süssenek el, ahhoz előbb az unióból kell kilépnünk. Nyilván ennek is sokan örülnének, de addig sajnos a kollégista gumicsizmás rezsim erőlködhet kedvére, nem fogják tudni leültetni az államadósságot lényegesen nagyobb számban és összeggel gyarapító fideszes polgármesteri garnitúrát sem, Kósával, Rogánnal, Meggyessel az élen, hiszen nyilván őket ugyanúgy érintené a fidesz agylágyulása, mint az olyannyira gyűlölt szoci kormányzatot. Ugye, nyilván!

márta)) 2011.08.02. 09:09:01

néhány százaléka vesz csupán részt a voksoláson. "
Úgy bizony. Nem gondolom, hogy a társadalom azon nagy csoportja, kik a kormány intézkedéseinek legnagyobb vesztesei, annyira akartak (kedvük lett volna) népszavazni.

rókafogta 2011.08.02. 09:22:37

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hát valóban nem mindegy: elkúrtuk, kurva haza, kurvaország .Mind háromnak más a jelentése, de sajnos mindhárom aktuális most is!

maybach 2011.08.02. 09:29:20

Szerintem meg simán politikai döntést hozott az OVB.
A szövegben a "hátrányos"= a jelenlegi helyzetnél kedvezőtlenebb anyagi, erkölcsi, jogi szempontból.Annyira nem bonyolult.

Egyébként nem kéne a látszattal vacakolni, mert úgysem sikerül.
Hozni kell egy törvényt, hogy a Fidesz bárkit börtönbe küldhet, és kész.
Mert úgye a 98%-os adónál is volt korlát, meg kivétel. Még mondta is Lázár úr, hogy akire nem vonatkozik a (visszamenőleges hatályú) törvény, az is befizetheti önként az adót. Nem is érti mi a probléma.
Meg az adósság növelése is csak bizonyos idószakban és bizonyos esetekben lesz büntethető. Természetesen visszamenőleg.

szakáll 2011.08.02. 09:37:58

Miért kell bonyolultan fogalmazni? Miért nem lehet egyszerűbben kérdezni:

"Egyetért-e Ön azzal, hogy ne lehessen visszamenőleges hatályú törvényt hozni?"

Ennyi!

EMU 2011.08.02. 09:47:33

@szakáll: Marha egyszerű, mert visszamenőleges hatályú törvények vannak, lesznek, és szükség is van rájuk, csak hátrányosan nem érintheti a delikvenst, azaz nem róhat rá súlyosabb jogkövetkezményeket, mint a cselekmény aktualitásakor. És ezt hátrányos jogkövetkezmények nevezik bizony, úgyhogy az, hogy az ovb szerint ez homályos, az nem más, mint szimpla politikai megrendelésre történő elcsalása egy népszavazási indítványnak, az átlátszóbb fajtából. Más kérdés, hogy ilyet nem kell népszavaztatni, uniós jogból következő, a hazai jogalkotásra nézve kötelező hatályú alapjog. Ezt még a gumicsizmás parasztforradalom sem csinálhatja meg hátulról, ahogy a malacot szokták, ehhez tessenek kiléptetni az országot az unióból, aztán pattogni pörge kalapos lendülettel.

nu pagagyí 2011.08.02. 09:56:01

@k/m: A hátrányos szó csak a Fidesz újmagyar nyelvében érthetetlen, amelyben ilyen fogalom nem szerepel, lásd még: "mindenki jól jár az adócsökkentéssel".
Újmagyarul (bár nem vagyok schmittpali) valszeg így kellett volna feltenni a kérdést: a kevésbé előnyös következmények csak az adott jogszabály hatálybalépésétől érvényesíthetők.

ember67 2011.08.02. 10:21:07

Nem most van az ország szívócsúcson. Ez semmi! Majd ha a bíróság (aktuálisan amelyik illetékes) elfűrészeli VISSZAMENŐLEG a mostani döntéseket: vissza a magánnyugdíjat, vissza a 98%-os adókat. vissza a hamburger illetve rendkívüli adókat, vissza a nyugdíjrendszerbe a nem meghajlókat! Na akkor lesz nemulass, mert akkor már nem lesz miből visszafizetni (kamatostul) a megítélt hátraarcot! A jelenlegi vezetés akkor már tömött buxával (jó esetben külföldön) vigyorogva éldegél, a szerencsétlen parasztok meg itt maradnak és újra fizetnek.
Ezt a "spájzseprést" nincs ország, ami túléli! A nyugat nem boxoló, hogy leálljon verekedni velünk. Ők cselgáncsosok: hagyják, hogy hülyén "menetelve" vágtázzunk, majd mikor már nincs megállás, akkor keresztbe teszik a lábukat és akkorát tanyálunk, mint a ház. Ezért fognak várni 1-2 évet és akkor fogják bíróságokra küldeni az ügyeinket (jogosan).

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 10:25:11

@nu pagagyí: Önnél a pontos bögre, mintha magam írtam volna (copyright by Ö.M.E. vs. Szijjártó:-)

okostojgli (törölt) 2011.08.02. 11:00:19

"Mint ahogyan biztos vagyok abban is, hogy hasonló kudarccal végződött volna "

Szerintem meg nem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.02. 11:02:04

@k/m: @EMU:
visszamenőleges hatályú törvények vannak, lesznek, és szükség is van rájuk

- Sorolj párat!

Az adótörvények (pl SzJA bevallás)visszamenőleges hatályú, mert utólag állapítod meg, hogy az elmúlt évre menyi az adókötelezettség. De az adókulcsokat nem visszamenőleg állapítják meg.
Ennyi.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.02. 11:03:39

@k/m: Az előző nem neked. Neked ez:

Az értelmező kéziszótárban biztos benne van a ''hátrányos'' jelentése.

De szerintem is minimum gusztustalan dolog visszamenőleges hatállyal alkotni törvényt.

k/m 2011.08.02. 11:10:06

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: gusztustalan és szembe megy az általános joggyakorlattal. Ha emlékeim nem csalnak, még a Sharia sem volt visszaható.
A szótárban benne van. A kérdésben viszont nem volt benne, hogy kinek hátrányos, és akinek hátrányos annak miben hátrányos. Nem mellesleg nem hátrányos hatású jogszabály lehet visszaható? Jat. 2.§ (2)
Persze rengeteg végrehajtásról szóló joganyag rendelkezik arról, hogy új szabály hatálybalépésekor az új szabályt a folyamatban lévő ügyekben csak akkor szabad használni, ha az a KÉRELMEZŐ számára előnyösebb. (Pl. közigazgatási ügyek, jellemzően építési)

EMU 2011.08.02. 11:44:17

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Kárpótlási törvény, semmisségi törvény, alkotmánybírósági határozat például a parkolási díjak behajtásával kapcsolatban, szóval ha fogna az agyad, akkor értetted volna, hogy mi a visszamenőleges hatályú törvények létjogosultságának értelme és jogilag tiszta gyakorlata, nem azt kérdőjeleznéd meg, hogy kellenek és vannak-e ilyenek, hanem a lényeget értetted volna a hozzászólásomban, hogy kizárólag a hátrányos helyzetbe hozó visszamenőleges törvényeknek nincs jogi alapja, ezt tiltja az uniós jog is, ami a joghierarchiában a magyar fölött áll, tehát nem lehet vele szemben hátrányos helyzetbe hozót alkotni. Ezeket mind-mind az unió meg fogja óvni és szüntetni. Úgyhogy a visszaható törvények meghozatala nem gusztustalan, hanem bevett joggyakorlat számos esetben, de nem hozhatja hátrányosabb helyzetbe a delikvenst az eredeti törvényi szankcióknál. Előnyösebbe bármikor. Ezt nem érted, de nem baj, fújjál csak, akard csak megszüntetni a visszaható törvények gyakorlatát, hátha még nagyobb marhaságot is lehet csinálni, mint amire a fidesz naponta képes.

Lencsés István 2011.08.02. 11:46:29

Javaslom a helyesírási szótárt az anonim blogírónak ....

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.08.02. 11:54:51

Ezt a rohadt Nemzeti Szar Bandát, nemcsak elzavarják (mert leváltani nem lehet, mert a Diktatúrát csak megdönteni lehet), hanem, ELSZÁMOLTATJÁK---na az lesz igazi elszámoltatás!!!!!
...s minden törvényüket ( amit a Fidesz Törvénygyárban csináltak) és fidesz Alkotmányukat megsemmísiti a nép egy tollvonással....
Na akkor lesz nemulass, fidesz Banditák!!
Ébresztő emberek..és nem félni, már nincs mit félteni!!!!-a magyar emberek többségének életét elbaszták a Fidesz Banditák.
ÉBRESZTŐ!!!!!!!!!!!!!!! NEM FÉLNI! TÖBBEN VAGYUNK!!!!

nemezisazis 2011.08.02. 12:04:46

gyerekek a következő ciklusban eljön a szocialista kánaán, mert ti elhozzátok hogy rohasszon le az ég, de nem baj, meglátjuk akkor hogy fog állni a szátok. úgy mint az előző végén?
á nem, azóta mind szentember lett.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.02. 12:24:29

@EMU:

Elbeszélünk egymás mellett.

Egy parkolási ügyben a parkolás időpontjában már létezik a díjfizetési kötelezettség, teszem azt 320 Ft/óra. Na ezt a 320-at utólag visszamenőlegesen felemelni 800-ra szerintem gerinctelenség.

EMU 2011.08.02. 12:25:34

@nemezisazis: Aha, hát persze, hát hogyne, a szokásos csökött fideszes vidéki gondolkodás, hogy ha valaki megveti ezt a fideszt a diktatórikus, komplexusos, kisstílű kormányzásával és pitiáner felkönyökölt tanyasi kisbárójaival együtt, akkor az csakis kommancs lehet, meg szoci szavazó meg szadeszes cionista, meg ha egyáltalán kiröhögi ezt a törpe senki orbánt a tájszólásával meg a bunkó és hazug szövegével, az eleve csak kommunista káder lehet és szocialista bérenc. Hát jobb ha hozzászoksz, hogy egyre több embernek nyílik fel a szeme, és látja, hogy senkik vagytok pártostól, orbánostól, kétharmadostól, hogy kártékonyabbak vagytok, mint itt eddig bárki volt, és ehhez kurvára nem kell szocialista talpnyalónak lenni, ahogy ti egytől egyig ennek a bűzös szemét bűnbandának a szekértolói vagytok ostobán, bután, megvezetetten. Úgyhogy pofa alapállás, nektek itt nagyobb kuss érik, mint ebben az országban eddig bárkinek, és egy rossz szavatok nem lehet senkire magatokon kívül.

EMU 2011.08.02. 12:27:18

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Továbbra sem érted, vagy tájékozatlan vagy, nem a parkolási díjről volt szó, hanem a büntetéseken, azok behajtásán, ha már kizárólag ebbe bírsz kapaszkodni, és nem mondjuk a kárpótlási törvénybe. Bár sztem azt is megmagyaráznád, de nem vagyok rá kíváncsi, ha nem haragszol, hallgatok én elég marhaságot napközben amúgy is.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.02. 12:29:06

@EMU: A díjat egy példának hoztam fel, sajnáom, hogy nem a lényegét látod a visszamenőleges törvénykezésnek.

EMU 2011.08.02. 12:30:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Mert te a visszaható törvények létjogosultságát is megkérdőjelezed, azt "gusztustalannak" nevezed en bloc. Na most kértél példát arra, hogy egyáltalán tudok-e mondani ilyet. Tudok, mert létező jogi aktus. Ne akard már megmagyarázni. Amire reflektáltál, abban pontosan leírtam, hogy mikor van gond vele (hátrányosabban szankcionál, mint az eredeti), de nem érted, hagyjuk.

EMU 2011.08.02. 12:31:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Én nem látom a lényegét a visszamenőleges törvénykezésnek???? Ne röhögtess már, eszednél vagy? Olvass már vissza miket hordtál össze, és mit kérdőjelezel meg!!!

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 12:38:27

@EMU: Zámberek!
A "hátrányos" szó újmagyarban nem értelmezhető, így "nemi sértem. mirről belélyünk ittene"!:-P

EMU 2011.08.02. 12:48:23

@namitirok: Igen, vágom. Amúgy meg eleve a népszavazási törekvés ebben az ügyben egy faszság, mivel a visszaható erő nem érintheti hátrányosabban a delikvenst, mint a cselekmény idején aktuális törvény. Ez pedig uniós jog, ami a magyar fölött áll a joghierarchiában, nem népszavazás kell ide, hanem uniós eljárás, oszt jónapot. Meg is lesz, persze majd a bérencek és tudatlanok serege majd kezdi a mantrát, hogy mert az országot jelentgetik itten fel a hazaárulók meg az idegenszívűek, már előre unom. Pedig semmi extra nem lesz, jogharmonizációra fogják kötelezni a magyar államot, ami újmagyarul salerrek és tockosok kiosztását jelenti az eunak, nyilván. Aki agyatlan hülye, az majd beszopja ezt is, márpedig még van belőlük bőven, erre büszke a magyar, hogy sötétebb a sokévi átlagnál.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 12:54:35

@EMU: Eccerű de, nadjon a zegész:
Kilépdelünk a ZEU-bó', oszt perszonálúnijó lészünk Fejéroroszokkal.
Vitkorr, a császár und fijataldemó alant.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 12:55:51

@namitirok: Bocs, rontottam a zújmagyarot:
jav itás köv: Tsá szár, no!

EMU 2011.08.02. 13:02:40

@namitirok: Fehérmagyarország. Oszt jónapot.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 13:05:06

@EMU: Fejér az, erszényeske, a Videjoton székhelyi utány!:-)

EMU 2011.08.02. 13:36:54

Igen, elírtam, jól mondod, Fejérmagyarország

V u, de ja vu 2011.08.02. 13:45:09

Hát... ha egy OVB-nek nem értelmezhető a "hátrányos", akkor mit mondjon a dédi, amikor a vizitdíjról népszavaztatják??? (Miután Meggyesire szavazott a fidesztől:-D)

Tudom: Medgyesi és/vagy Fidesz, csak az IQ-t akartam érzékeltetni... merthogy ez valós volt:-(((

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 14:02:44

Ulyly hirők érkeztők a schmittify jovóttábú:

"Közgazdasági Nobel-dilyra lyavasollyák Lukasenkót
Az utolsó európai diktátor eszmélye világméretü fontoságal bir a szakszervezeti vezetö szerint."

Tsak meride vág..

inkontextus 2011.08.03. 23:55:24

Azért a puncinak is megvan a maga előnye... Hiszen, még akkor sem képes ledöfni, ha már hanyatfekszik az ember... Ez pedig sokat számít, főleg az ilyen homofóbiás elmebetegeknél....
süti beállítások módosítása