Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Tisztességesen kiperelni a vagyonából

2012.05.06. 09:08 | Proszektura | 217 komment

Címkék: gyurcsány 1 privatizáció május majális őszöd üdülő nyaraló

Nem is tudom, sokat vívódtam, hogy illik-e még Gyurcsány Ferencről bármit is írni, hiszen meghalt már szegény, drága jó ember volt, mégsem szép dolog a holtakat gyalázni, no. De aztán azt gondoltam, hogy mégiscsak fontos dolgokat mutat meg nekünk az ex miniszterelnök úr.

Majális van, szép az idő, langy szellő fújdogál, markolja a mikrofont, köpköd bele csak egyre, jár a színpad egyik végéből a másikba, mint egy dúvad, hangja rekedtesen feldúltas az indulattól, az őt ért méltatlan támadásoktól. Mert hát az ő tisztessége ugye.

Drága jó ember volt, sosem hagyta volna, hogy a tisztességén folt essen. Ezért sem állt ki emlékezetes választási győzelme után a nép elé, és ezért nem terhelte az ő nemzetét azokkal az információkkal, miszerint elkúrták nem kicsit, nagyon, illetve hogy az elmúlt másfél két évben nem csináltak semmit, csak végighazudták az egészet. Igen, ez kétségtelenül ártott volna a tisztességének, ezért inkább csak zárt körben a sameszaival tudatta, a nagymúltú Balatonőszödi kormányüdülőben, ami a terrorista firkászok által szított pletyka szerint valahogy úgy lett kormányüdülő, hogy Ferenc tisztességesen megvásárolta azt az államtól, de hát kifizetni nem tudta. Sebaj, mondta a mindig oly megértő állambácsi, majd megveszed tőlem részletre Ferikém. Beszélik, hogy Ferikém alá is írta a szerződést, miszerint megveszi részletre az üdülőt az államtól. Viszont mivel az államnak most pont egy ilyen üdülő hiányzott, hogy nyaralhasson kedvére, hát bérelt egy pont egy ilyen üdülőt az állam, és hát Gyurcsánynak is pont volt egy pont ilyen üdülője, amit bérbe tudott adni az államnak. Az állam tehát azért fizetett bérleti díjat a saját üdülőjéért, hogy végre megszabadulhasson tőle. Tisztességes üzlet ez kéremszépen. Így végül sem üdülője, sem pénze nem volt az államnak.

Na persze ezek nem tények, ez csak mendemonda. Szóbeszéd. Lárifári. Én a fentiekből egy szót sem hiszek el. Ha elhinném, akkor Gyurcsány Ferenc kénytelen lenne kiperelni engem minden vagyonomból. Amit itt olvastak feljebb, az csak egy vicc, egy kitaláció, a benne szereplő személyek, nevek, esetek is kitaláltak, az egésznek a valósághoz semmi köze.

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr844491019

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Füredi Anna Szilvia, felköpnek és aláállnak 2012.05.07. 13:42:49

 A Demokratikus Koalíció (DK) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) fordul a Hír Tv Célpont című műsora miatt, a párt elnöke, Gyurcsány Ferenc pedig több, a szakdolgozatával foglalkozó lappal szemben jogi eljárásokat kezdeményezett....

Trackback: Füredi Anna Szilvia, felköpnek és aláállnak 2012.05.07. 13:42:47

 A Demokratikus Koalíció (DK) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) fordul a Hír Tv Célpont című műsora miatt, a párt elnöke, Gyurcsány Ferenc pedig több, a szakdolgozatával foglalkozó lappal szemben jogi eljárásokat kezdeményezett....

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.07. 09:03:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Vagy Ady, vagy Tisza! 2012.05.07. 00:02:41

p { margin-bottom: 0.21cm; }Hányszor átkozta Ady Tisza Istvánt és mindazt, amit képviselt! Hányszor írta le, hogy nemzetvesztő ez a korlátolt nemzetieskedés! Hányszor siratta a nemzetet, mert a tiszai szociálpolitika, nemzetiségi politika, a bután atav...

Trackback: Érdekes kettősség 2012.05.06. 10:26:18

Nem is Magyarország volna, ha ez a két esemény nem egy hétvégén esne meg. Egyik oldalon egy számomra eddig teljesen ismeretlen roma tömörülés (az MCF-et és a Lungro Drom-ot ismerem, a két nagypárt fiókszervezetei), amely a roma integrációért tüntetett....

Trackback: Papot hívott Orbán az országhoz: lelkészéből csinált minisztert 2012.05.06. 10:09:38

Balog Zoltán betanított esztergályosból lett református lelkész az új nemzeti fejlesztési miniszter, életrajza lentebb olvasható. Hamarosan az első keresztelő is meglesz: a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot keresztelik át Emberi Erőforrások Minisztéri...

Trackback: Statiszta volt az iskolaigazgató a Hír Tv Célpont műsorában 2012.05.06. 10:00:08

Vagy csak egy szenilis öreg tanár volt, aki már azt se tudta, mi a különbség a hospitálás, a gyakorló tanítás és az egyhónapos egyéni iskolai gyakorlat között, és aki Gyurcsány tanárjelölt bliccelését bizonygatta a tényfeltáró komédia harmadik felvonás...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:26:51

@teve1977: "Csak akkor azt magyarazd meg nekem legyszives te zseni, hogy a kornyekbeli exszoci orszagok kozul miert minket erintett legjobban a valsag?"

Fletó a legendás beszédben körvonalazta ezt annak, akit érdekelt és aki értette: az egyik momentumére mindenki emlékszik, az a páratlan böszmeséget említi, a másik kevésbé hagyott nyomot a fidesz kampányautósaiban, de a helyzetből gyorsan ocsúdó igazságbeszédezőkben sem az ez "Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük"
Vagyis következetesen, a XV. lajosi alapon, az özönvíz TUDATÁBAN zsugáztak Veressel.
XV. Lajost még talán Lendvai Ildikó sem hozná ki egy pozitív figurának, pedig ő nem sokkal marad el Szijjártótól, ha szarkupacot kell tortának lefesteni.

teve1976 2012.05.06. 14:27:08

@No_Fidesz_No_Problem: Speciel ebben most semmi ilyen szandek nem volt, en erre a gyerekes dologra gondoltam, hogy ha valami le van teve az asztalra, hogy kurcsany hazudott, akkor nem az a valasz, hogy igen bazdmeg tenyleg hazudott a rohadek, hanem az, hogy de a zorban is de a zorban is, az nembaj? De az! De attol meg a kurcsany hazug marad!
Nekem a szuleim nem fogadtak el magyarazatnak soha az 1esre azt, hogy a fel osztaly is azt kapott. Ettol az 1es nem lett semmivel sem kisebb, vagy jelentektelenebb.

Masfelol meg tudod, akinek nem inge...

nu pagagyí 2012.05.06. 14:27:22

@teve1977: Azért vagyunk válságban, mert elfelejtettél dolgozni, vállalkozáshoz meg soha sem fülött a fogad. Most szabadon lophattok, mégsincs semmi pozitív fejlemény. Még annyi sem, amennyi az elmúlt nyolcévben volt.

Mérges 1234 2012.05.06. 14:29:28

@teve1977:

Ennyi, de megjegyzem halkan, hogy a kurva Fidesz is mindenre ezt dobja fel, de hogy a szocik is loptak, de hogy a szocik is hazudtak, meg az elmúlt nyolc év.

MIndkét párt teljesítményét abszolút értelemben kell vizsgálni, úgy pedig egyik nagyobb szar, mint a másik.

Amíg az emberek nem szabadulnak meg az ilyenfajta démonoktól, mint a Gyurcsány, Orbán, hanem éltetik őket, addig itt sosem lesz jó....

nu pagagyí 2012.05.06. 14:30:17

@teve1977: A politikus azért hazudik, mert van rá igény. Aki nem hazudik, arról sajnos soha nem derül ki milyen politikus lenne.

teve1976 2012.05.06. 14:34:33

@nu pagagyí: Nem kovettem el azt a hibat, hogy Magyarorszagon probaljam meg megalapozni az egzisztenciamat. Azert most itthon is konnyebb igy, hogy van bevetel, van tartalek, es a hajo meg szelcsendben is siklik. Ezert nem erint igazan, hogy eppen melyik szarfaszu van hatalmon eppen, en csak az orszagot sajnalom meg azt a sok embert akit latok lecsuszni. Ez a lecsuszas pedig nem az orbanek alatt kezdodott, itt a sok szart a megyo meg a kurcsany alapozta meg. De legalabb ezt az emberek tobbsege is latja.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:36:03

@nu pagagyí: Nem. A XVI. az ezermester volt, aki az elődje hülyeségét szívta meg családostul.
A vizes XV-ös rajtszámmal indult.

teve1976 2012.05.06. 14:37:43

@Jézus33: "Amíg az emberek nem szabadulnak meg az ilyenfajta démonoktól, mint a Gyurcsány, Orbán, hanem éltetik őket, addig itt sosem lesz jó...."

Talan a legnagyobb igazsag ami itt ebben a topikban le lett irva.

Tita nick 2012.05.06. 14:38:27

@Hertelendi: A farkamról vannak információim, eléd tárhatom!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:51:34

@teve1977: Pedig akármelyikkel (igen, akár Fletóval, akár Orbánnal) is lehetne valamit kezdeni, ha a párt tagjai nem zsákmányt akarnának szerezni általuk, akkor ui. világossá tennék számukra, hogy meddig mehetnek el, és hol van az a pont, amin túl a pártnak nem éri meg a rövid távú politikai boom.

Persze erre alig van esély, hiszen Orbánnak van fidesze és nem fordítva, és nem a DK szerzett Gyurcsányt, hanem Fletó szervezett magának DK-t -- de még ezt a halvány esélyt is eltünteti az, hogy Kovácskettő párttak etikailag semmivel sincs a pártfőnökei fölött, csak ez nem látszik, mert tehetségben végképp még alattuk is van.

jenőke 2012.05.06. 14:53:18

Nahát!
Hát ez a Feri!!!

De mi van a telefonadóval?

Mérges 1234 2012.05.06. 14:54:38

@teve1977:

Seemi sem kell jobban ebbe a kurva országba, mint öszinte beszéd, teljes nyilvánosság.

Elmondani, hogy a rendszer velejéig romlott, a társadlom igazságtalan, nyugerek, rokik, cigók, haverok, csúszópénz, nem dolgozó rendőrök, az álampolgáer nem polgár csak szolgálója a hatalomnak, off-shore-ozás úgyanúgy mint eddig .....

REngeteg terülten kellene nagyon komolyan változtatni, és nagyon sok embernek feájna, akik így vagy úgy de jogosulatlanul vannak támogatva.

Ehelyet egymásra mutogatás, és a kánoaán igérgetése megy....

Tiszte víz kellene de nagyon, és sajnos ez a Viktor ugyanúgy nem hozta el, mint elődei...
Valódi problémák kimondása, méginkább megoldása nem.

jenőke 2012.05.06. 14:55:58

Nahát!
Ez a Feri....!

De mi van a telefonadóval?

szobatars 2012.05.06. 15:03:59

@Avatar: Ennek a postnak most mi az aktualitása? Van ebben bármilyen információ, vagy csak felidéz egy évek óta közismert mendemondát?

Aktualitását a perrel való fenyegetőzés jelenti, de kevés szövegértéssel erre bárki rá tud jönni.

nu pagagyí 2012.05.06. 15:17:40

@teve1977: Akkor eltaláltam. Nem itthon adózol, kibicként folysz bele a dolgokba. Hadd világosítsalak fel, mi is történik idehaza, mert a nagy jóléttől esetleg nem látod tisztán a részleteket.

Először is, az előző ciklusban megpróbálták megreformálni a nagy elosztó rendszereket, úgymint egészségügy, oktatás, önkormányzatok, tömegközlekedés, nyugdíj. Voltak részsikerek: a nyugdíjkorhatárt felemelték, bezárták a ki nem használt vasúti szárnyvonalakat, az egészségügyben magánbiztosítói rendszert próbáltak kialakítani, bevezették a vizitdíjat és a kórházi napidíjat, liberalizálták a gyógyszerkereskedelmet. Összevontak általános iskolákat, általános felsőoktatási tandíjat terveztek. Az önkormányzatoknál és az államigazgatásban megyei szint helyett régiókat alakítottak ki. A reformok meghagyták volna a sokszínűséget, biztosították volna a rászorultak esélyeit.

Ezek az átalakítások társadalmi egyeztetések mellett, hatástanulmányokkal, nyilvános vitákkal körítve folytak.
Sajnos az ellenzék nem volt partner a költségvetés ésszerűsítésében, helyette megpróbálta az embereket szembefordítani a kétségtelenül megszorító jellegű intézkedésekkel. Teljes sikert ért el, az AB asszisztálásával lebonyolított "szociális" népszavazással. A kormány kénytelen volt visszavonni a legtöbb intézkedését. A probléma csak az, hogy azt az időt, amíg nem volt válság értelmetlen huzakodással töltötte az ország, majd amikor beütött megittuk a levét.

A Fidesz úgy nyert választást, hogy az általa megfúrt reformok hiánya azonnal a nyakába szakadt. Hiába normalizálta Bajnai a válsághelyzetet, a Fidesz képtelen elindulni valamiféle reform irányába. Reformon azt értem, hogy a kecske is megmarad és a káposzta sem fogy el. Pillanatnyilag a káposzta már elfogyott, most éppen a kecskéért imádkozunk. A káposzta egyébként az egyéni esélyek lettek volna, amellyel élve mindenki hozzátehetett volna az ország felvirágzásához. Most, hogy gyakorlatilag megszüntették a szabadpiacot, kuriózummá tették a felsőoktatást, munka és átképzés helyett kényszermunkát kínálnak az embereknek, a külföldi beruházókat elriasztották várjuk a csodát, melyet az állami propaganda sulykol.

teve1976 2012.05.06. 15:26:03

@nu pagagyí: kurvara eltalaltad ja. 5 eve itthon vagyok, valoszinuleg tobb adot fizetek be egy ev alatt mint te eddig eletedben. Szoval tudod am ki a kibic.

A gyurcsanyek amokfutasanak a veget pedig tokeletesen lattam a sajat szememmel is, egyaltalan nem kell elolvassam ezt a tomeny demagogiat amit irtal, hogy tisztan lassak. Sot.

Az latszik, hogy te az archetipusa vagy az ostoba libsi szavazonak. A lenyeg az, hogy azert nem tudtunk mit csinalni 8 ev alatt, mert az a rohadt ellenzek nem volt partner, ugye? Meg a nepszavazas dontotte romokba azt a marha nagy joletet amit felepitettek a szocik mi? A vizitdij visszavonasa meg az egeszsegugyi "reform" elsoprese miatt nem tudtuk kihasznalni azt a 6-8 evet amig a vilaggazdasag duborgott elore ugye? Merthogy azon a nepszavazason mas nem lett visszavonva baratom. Szoval tulajdonkeppen te mirol beszelsz?

salamander 2012.05.06. 15:28:13

Ez a Feri bizony a Fidesz malmára hajtja a vizet!
Ő mindig gumicsontot jelent a média számára és addig cseszegetnek vele hogy a lényeges kérdések nem kerülnek szóba... Hát nem azt mondta a "Viktor", hogy nem lesznek "megszorítások"?
Akkor ez most mi?
Ma azonban már Feri nem tényező, levegővé vált, levegőt meg nem érdemes rugdosni!
Maximum árnyékbokszolás céljából, de azt tegye az LMP.

Arra kellene figyelni, hogy szinte nincs egyetlen kérdés sem, amiben a Fidesz változásokat ígért, s amit sikerült volna betartani.
Nézzünk néhányat:
csökkentik a külső és belső államadósságot -> igen, csökkentik (szóban)
a múltban történt jogsértésekért elszámoltatnak -> elszámoltatnak (szóban) két portást
a kkv szektort támogatják -> valóban támogatják (szóban)
a hazai mezőgazdaságot felemelik -> na ez talán sikerült (a saját zöld báróikat felemelni)
nem adósítják el az országot az IMF, WB, EKB, pfuj -> most mégis kér tőlük (igaz csak egy kis pénzügyi hálócskát)
söralátét méretű adóbevallás -> 4 darab euro raklap söralátétpapírra valóban elfér az adóbevallás
csökkentik az adókat és az adónemeket -> ezt nagyon elfújta a Széll 2.0
2 hét alatt javítják a közbiztonságot -> javítják (szóban) Erre nem megoldás/magyarázat az új Btk. vagy a szabálysértési törvény szigora.

Má'megint átvertek mindenkit a szarházi politikusok!
Köszönjük szarházi liberális FIDESZ MPSZ vagy ki tudja mik most ezek. Talán mehetnétek a picsába az SZDSZ után!

Ja, hogy hol van ebben Gyurcsány és idióta bénázása?
SEHOL, mert az már régen levegő!

***

teve1976 2012.05.06. 15:32:25

@salamander: ahhoz sajnos kellett a kurcsany hogy 2/3ot kapjanak a viktorek. (ami igen, hiba volt!) A boszme, ha 2006ban felreall mindenben elorebb tartanank.

nu pagagyí 2012.05.06. 15:32:50

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Sajnos, igen. A 2010-es költségvetést eleve 1600 milliárd minuszra tervezték, ami benyelte a MANYUP állampapírjait. Volt, nincs. A maradék IMF hitel egy részét MOL részvényre költötték, amivel kitörölhetjük, főleg, hogy rögtön elkezdték a MOL-t is kifosztani. A MOL most eddigi gyakorlatával ellentétben, beruházás helyett osztalékot fizethet, ami biztos út ahhoz, hogy kiszoruljon előbb-utóbb a külföldi piacokról.

Szóval egyszerű a kérdésem, hol a pénz?
A költségvetés nagyobb, mint volt (pedig ugyebár adót csökkentettek), mégsincsenek érdemi beruházások. A majdnem kész metrót sem sikerül befejeznie a Fidesznek. Az adósságállomány forintban kifejezve egyre nő, a BKV-t, MÁV-ot nem tőkésítették fel, a MALÉV csődbe ment. Az előző ciklusban súlyosan eladósított fideszes önkormányzatok helyzetét sem rendezték, a közszolgáltatások dögrováson vannak. Talán két év után megkérdezhetjük, hogyan sáfárkodott a Fidesz teljhatalmával?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:34:18

@nu pagagyí: "A probléma csak az, hogy azt az időt, amíg nem volt válság értelmetlen huzakodással töltötte az ország, majd amikor beütött megittuk a levét."

A probléma nem csak ez.
A probléma az is, hogy a reform = pénzigény. Fletónak pedig hogy, hogy nem, nem akkor jutott eszébe, reformálni, amikor még telt volna rá, hanem akkor, amikor nem csak hogy nekünk nem volt arra keret, de már a más pénze is csak drágán (és ez még mindig nem a világválság volt), aminek egyenes következménye lett, hogy az unalomig ismételt reform szó hallatán az egyszerinek rögtön lejött, hogy így vagy úgy, de a forrás ő lesz, a már meglévő szorongatások mellett.
Ebben a környezetben a Fidesznek csak az szervezettsége kellett a népszavazáshoz, az écája már nem, mert a Fletót elhajtani a pébe gondolat már régen létezett nélkülük is.
Hogy ehhez a Fidesz (és az AB) a legrosszabb eszközt adta az ezerfejű kezébe, az megint tény, de az eseménysor elején a dominót megint csak Fletó lökte meg. Nyilván akkor még jó ötletnek tűnt.

vakapad 2012.05.06. 15:44:08

@dr. mesterseges szinezek:

A terv bizony az volt, hogy négy évvel az üdülő megszerzése után kegyetlenül megszedi magát az adófizetők pénzén, és irtózatos összegeket zsebel be. A másfél évben valóban tévedtem, mert az két év volt, de a kormányváltás 1998-ban volt emlékeim szerint, a felmondás meg 1999 májusában.

Ez természetesen a blogbejegyzésben lévő kemény csúsztatást nem igazolja.

És nagyon szeretném már hallani azokat a konkrétumokkal alátámasztott Veres-féle zsugázásokat.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:49:24

@vakapad: Nem értettél meg: tök mindegy, hogy másfél vagy kettő, ha nem arra készült.

Selmeczivel pont erre céloztam, ui. ő szokott így, UTÓLAG mindent tudni a piacról, és annak tükrében megmondani jól, hogy mi a jó üzlet és mi nem.

vakapad 2012.05.06. 15:49:59

@dr. mesterseges szinezek:

Emlékeim szerint az első reformlépések megtakarítással jártak, azaz a "reform = pénzigény" kijelentés sajnos tévedés. Ezt tetszettek leszavazni. És valóban az emberekkel fizettették meg, amelynek összege havi maximum 500 Ft volt.

Kérdezném, hogy melyik volt az "első dominó"?

vakapad 2012.05.06. 15:51:08

@dr. mesterseges szinezek:

A mérnöki munka legfőképp számolás. Én számoltam. Más is számolhat, és most már kíváncsi vagyok, hogy mi volt a cél?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:52:28

@vakapad: "És nagyon szeretném már hallani azokat a konkrétumokkal alátámasztott Veres-féle zsugázásokat. "

Bocs, de ezt Feritől kérdezd, arról ui. még a párt bennfenteseinek sem kell tudniuk - én csak a végeredményt tudom, az pedig - ismét Fletóval szólva "elkúrás", bővebben lemaradás, sor végére kerülés, elsúlytalanodás, a redisztribúció bővülése.

Hertelendi 2012.05.06. 15:52:32

@vakapad: A blogbejegyzés is tele van blöffökkel. Olyasmi, mint amiket itt a vérjobbosok szoktak beböfögni: az MSZP rárontott a nemzetre, Gyurcsány kilövette a békés tüntetők és a munkából hazatérők szemét...van még bőven.

Balt 2012.05.06. 15:54:29

@dr. mesterseges szinezek: De talán még egy ló is bejátszik - és még nem is a fizimiskájából vezetem le, csak az őszödi baszodból... :)))

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:55:21

@vakapad: "Kérdezném, hogy melyik volt az "első dominó"? "

Sajnálom, ha nem volt érthető: az, hogy nem akkor lépett, amikor az nem fájt volna, hanem akkor, amikor már nagyon is fájt.

vakapad 2012.05.06. 15:56:18

@teve1977:

Csak megemlítem, hogy ha lemond 2006-ban, akkor Kiss Péter lett volna utána a miniszterelnök, és ő az MSZP akkori vezérkarának megfelelően működött volna. Nem valami félrecsúszott gondolat az, hogy akkor előrébb tartanánk?

nu pagagyí 2012.05.06. 15:56:48

@teve1977: Nem tagadom, hogy liberális vagyok. Úgy tartom, tiszta versenyben, mindenki saját teljesítménye alapján boldoguljon és ne címek, rangok, családi körülmények határozzák meg az esélyeket. És az állam mindent tegyen meg, hogy az emberek egyénileg boldogulhassanak.

Én így is élek. Saját cégem van, több alkalmazottal. Az állam és önkormányzat nincs a vevőim között, úgyhogy ami (nem kevés) adót én és cégem befizet, az pluszként jelentkezik a nagy adok-kapokban. Közelről látom az agyalágyult adópolitikát, a teljesítménynélküli cégek főnixként való szárnyalását és látom alkalmazottaim családjainak küszködését, ahol a végzős gyerekek nem tudnak elhelyezkedni, vagy a házastárs elveszti munkáját. Ennek a kormánynak minden intézkedése a piacot gyilkolja, elszívja a levegőt minden értelmes önálló törekvés elől. Csak az virágzik, ami hasznot hajt egy szűk csoport számára, de abban sincs köszönet, mert a profit felszívódik, nem generál további fejlődést.

nu pagagyí 2012.05.06. 16:03:39

@dr. mesterseges szinezek: Jókor kezdett reformokba, 2006 még a pénzbőség ideje volt. Sajnos nem volt elég támogatottsága saját pártjában, a népet meg ellene fordították az őszödi beszéd kiszivárogtatásával. Így ahelyett, hogy az ország ügyeivel foglalkoztunk volna, olyan nívós kérdés osztotta meg a társadalmat, hogy hazudhat-e kampányban egy politikus. A tettek így már nem is érdekeltek senkit, történetesen, mit is akar csinálni.
Orbánnal sem az a bajom, hogy hazudott, mert ki a nyavalya hiszi el, hogy egymillió új munkahely lesz és nem lesz megszorítás, hanem az amit ténylegesen csinál. Orbánnal az a bajom, hogy nem megerősíti a középosztályt, hanem kiüríti. Nem megerősíti a demokráciát, hanem eltörli.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:03:39

@vakapad: "A mérnöki munka legfőképp számolás."

Amikor már tudod, hogy mit akarsz kiszámolni.
Azt "meg kell álmodni", és amikor - minden számítás ellenére - valami nem jól állt össze, a hibakereséshez pláne ötletelés kell.
Ezt szépen és okosan támogatja manapság az adatbányászat és a statisztika, de annak az elemzéséhez megint csak intuíció (hogy kevésbé metafizikai legyen, hívhatjuk mérnöki vénának) kell.

vakapad 2012.05.06. 16:06:02

@dr. mesterseges szinezek:

Hát ez igenigen érdekes. Mitől fájtak nagyon is 2006-ban a megszorító lépések, amikor addig folyamatosan emelkedett az életszínvonal (Medgyessy kormány, első Gyurcsány kormány), mégpedig mindenki számára?

Egyébként Gyurcsány előtt egészen 2004-ig egyetlen reformlépés történt, a Horn kormány (Medgyessy pénzügyminisztersége alatt) vezette be a nyugdíjreformot (az is hol van már). Se Antall, se Boross, se Orbán, se Medgyessy kormánya nem csinált egyet se, csak Gyurcsányon szokták számon kérni azt a másfél évet, de keményen ám, azt a keserves! Azt el szokták felejteni, hogy abban az időben az MSZP egyetlen reformlépést se szavazott volna meg neki, a felkapaszkodott MSZP parvenünek, ahhoz kellett a választások gyakorlatilag egyedüli megnyerése és az őszödi frakciólebarmolás is, mert 194 szavazat nélkül nincs semmi, nemhogy bármilyen rendelet, vagy törvény.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:06:51

@nu pagagyí: nem ismered a szavak jelentését. "Eltapsolás" pl. az a 100 miller, amit Szilágyiné Szalai Eleonóra édesanyátok lopott el.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:09:01

@vakapad: a kis varacskoss sosem jött volna, mint ahogy nem is jött, amikor kutátort végleg félreállította a tulajdon pártja...

adofizeto 2012.05.06. 16:10:51

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Mint olvashatod, éppen írtam. Ide. Gondolatokat. Te meg válasz helyett csak böfögtél kettőt.

Gratulálok anyádnak!

nu pagagyí 2012.05.06. 16:12:07

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Nem világos, hogy Szalainé kinek az embere volt, szerintem senki nem vállalja.

adofizeto 2012.05.06. 16:15:20

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Látod, pont erre a szánalmas-paraszt-focidrukker gondolkodásmódra utaltam :)

Érvek nélkül fingasz kettőt aztán meg hőbörögsz hogy miért van büdös.

Puszuljon az Újpest, Hajrááá Fraaadi.
Te és a hasonló tuskók kúrjátok el az országot valójában, mert nektek köszönhetően uralkodhat itt hozzád hasonló jobb vagy baloldali tuskó.

Gratulálok apádnak is, megérdemli!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:15:26

@vakapad: A reformok kapcsán nincs nagy vita, hacsak az nem, hogy - bár ez Európa majd minden országában marginális volna, nálunk sajnos nem - hogy Orbánék iskolába járáshoz kötötték a csp-t, amire azonnal beindult az "antifasiszta" agitprop, jóllehet azt a legbegőzöltebb széplelkek sem tagadták, hogy a célréteg kritikus pontja az iskolázottság; ezt sikerült is visszavonnia a váltó kormánynak, következményeit ma a jobbik köszöni szépen.
Orbánról több jót provokálásom esetén se tudok és akarok mondani.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:20:29

@adofizeto: magadnak gratulálj, kisköcsög, és tényleg inkább fizesd az adót, ne csald.

nu pagagyí 2012.05.06. 16:20:54

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Mellesleg azt a szót, hogy "eltapsolás" le sem írtam. A véleményem ennél prózaibb: ellopták. Ez lenne a válasz költői kérdésemre. Mert jól mondta Matolcsy, az eredmények láthatatlanok. Nálam a láthatatlan eredményekre elkúrt pénz egyet jelent a lopással.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:22:05

@nu pagagyí: igen, Rákosiról azt mondja a Mazsihisz, hogy ők nem "tekintik" zsidónak.

Ne vicceljünk mánmeg. A komvcsi BKV-be befurakodott egy jobboldali és elemelt 100 millert...

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:23:28

@adofizeto: kicsit egysíkú a bolsi stílusod. Erre untunk rá 8 év alatt valahogy, kisköcsög.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:23:45

@nu pagagyí: "Sajnos nem volt elég támogatottsága saját pártjában, a népet meg ellene fordították az őszödi beszéd kiszivárogtatásával."

Talán részvétet kellene érezzek iránta, de nem megy. Machinátorok sorsa, hogy egyszer csak rájuk szakad a gépezet, és egyedül maradnak. A pártgépezetével végighazudta a másfél-két évet, de a másfél-két év alatt a pártjával se közölte, hogy, mi a terve (feltéve, hogy tényleg volt terve, nem csak utólag lett neki visszamenőleg), csak a kényszerhelyzetben, és kiderült, hogy nem abba a képbe szerettek bele, amit addig mutattak egymásnak.
Nem fáj a szívem sem Szekeresért, sem a többiekért, csak jelzem, hogy itt megint Fletó volt a főszereplő, aki azt gondolta, hogy pártot és a felfogását puccsolni ugyanúgy lehet, mint kormányt.

vakapad 2012.05.06. 16:24:16

@dr. mesterseges szinezek:

Aha. Szóval Gyurcsány megálmodta a nagy tervet az őszödi üdülővel, ám nem jött össze neki, mert csak évek múlva bérelték ki tőle a Hornék, az Orbánék meg egy évvel a győzelmük után felmondták a szerződést. Hát igen, még Gyurcsány is hibázik néha. Én meg itt utólag számolgatok, hogy mennyi volt ténylegesen, aminek a nagy tervhez semmi köze.

És ha már Selmeczivel hasonlíttattam össze, ő nem azt számolta ki, hogy a nyugdíjpénztáraknak mennyi volt ténylegesen a nyeresége (250 milliárd), hanem hogy mennyi lehetett volna ideális esetben (a pénztárak ingyen működnek, mindig jó lóra tesznek, nincs világválság, stb., akkor 850 milliárd). Mondhatjuk tehát, hogy ha Selmeczi volnék, akkor úgy számolok, hogy amint Gyurcsány gazember lízingeli az üdülőt, azonnal kibérlik tőle, és nincs kormányváltás 1998-ban (erre bazírozott Gyurcsány 1993-ban, mikor ajánlatot tett, és a Boros kormány regnált éppen), tovább bérlik a végtelenségig, és ő töretlenül zsebeli be a manit. Van ebben a tervben ugyan egy halavány, csekélynyi kockázat, de hát a nagy terveknek azt el kell viselniük.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:24:39

@nu pagagyí: igen? Akkor te elloptad a saját lakásod árának a felét? Mert ennyit veszített az értékéből Gyurcsány átkos rendszerében.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:27:52

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Nyilván a te stílusod az, amit mértékadó polgárinak kell tekinteni.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:29:11

@vakapad: Kb. jól érted, még ha a szalmabábos érvelés ki is maradhatott volna.

TomT 2012.05.06. 16:29:43

@nu pagagyí: Nem. Lop, csal, hazudik, ahogy világ életében tette, hiába csak kettő évet vallott be ebből.

Az üzletember és a tolvaj gazember az nem ugyanaz. A kisztitkár elvtársak és ügynök cimboráik elvárják ugyan, hogy az istenadta nép ma üzletembernek szólítsa őket, de attól még csak aljadék gazemberek maradtak. Az mondjuk ilyen szempontból mindegy, hogy melyik ún. politikai párt kertjében cseresznyéznek. Van, aki 1-2 évvel, évtizeddel később kezdte, annak most ennyi a morális előnye, még ha jelenleg ugyanazt is csinája, amit az elvtársaktól tanult.

vakapad 2012.05.06. 16:29:51

@dr. mesterseges szinezek:

Mint a mellékelt ábra mutatja, a párt megpuccsolása sikeres volt (megszavazták neki az összes megszorítást és reformlépést, bizalmat szavaztak neki a parlamentben, és egységesen mellette álltak, mikor bejelentette, hogy a reformok elbuktak - csak az SZDSZ, amelyik az egészet kitalálta, lépett elegánsan oldalt, és küldte el a nép nevében Ferit a p-ba). Azaz Gyurcsány JÓL gondolta, hiába hiszed, hogy nem.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:30:54

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Jó nagyot tereltem azzal, hogy beáraztalak, miután lebolsiztál itt valakit a rendszerváltás utáni egyetlen bolsevik párt védelmében.
Én kérek elnézést.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:32:16

@dr. mesterseges szinezek: Kettőről tud a történetírás: MSzP + SzDSz. No ennyit rólad, aki kettőig se képes elszámolni :(

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:33:49

@vakapad: Döntsétek el, hogy Fletó maga mellett tudta-e a pártot, vagy sem. Elfogadom bármelyiket, de azt nem, hogy Fletó azért csinálta jól, mert maga mellé állította a pártot, egyszerre azzal, hogy bár Fletó jól csinálta volna, de a párt nem állt mellette.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:35:58

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Kapaszkodj meg! A bolsevik nem attól az, hogy Szijjártó azt mondja rá, hanem attól, hogy bolsevik módjára viselkedik.
Ezen a ponton persze szükség van a bolsevik fogalom tartalmának (nem csak a szó jelentésének, de gyanítom, hogy az sincs meg) ismeretére.

Hertelendi 2012.05.06. 16:43:16

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
1, Ki a fasz kérdezett?
2, Inkább Gyurcsányét, mint a cigánygyerekét
3, Azért, mert új nicket csináltak neked, attól még kurvára nem érdekel mit böfögsz...

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:46:49

@dr. mesterseges szinezek: ha nincs meg, keresgéld, ha akarod. Pl. egy tükörben. Ha van otthon.

vakapad 2012.05.06. 16:46:54

@dr. mesterseges szinezek:

Nem egészen értem, amit írsz, mivel a történteket ismerjük (már le is írtam, de ha kell, akár még egyszer):

1./ Gyurcsány a választások megnyerésével és az őszödi beszéddel maga mellé állította a pártot és a frakciót. Ezt igazolja az összes törvény és rendelet megszavazása, és a bizalmi szavazás eredménye is. Én nem írtam olyat, hogy nem. Azt mások írták.
2./ Gyurcsány a válság utáni időszakban nyugodtan maradhatott volna, ha nem csinál semmilyen megszorítást, ugyanakkor tudta, hogy meg kell csinálni, de azt a párt nem szavazta volna meg. Ezért mondott le.
3./ Bajnainak a frakció összes tagja aláírta, hogy mindent megszavaznak neki, ugyanis akkorra már olyan kínossá vált a miniszterelnök nélküliségi helyzet, hogy nem tehettek mást. Bajnait egyébként Gyurcsány hozta be a kormányába.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:47:48

@Hertelendi: igazi demokrata... Egy gyurcsányista moslék, valahonnan a legmélyéről :)

dr kíváncsivagyok 2012.05.06. 16:49:00

@Ica a fekete cica: "Van helyette recsegő EU éppen kiesőben levő görögökkel "

Szerinted kinek fognak hiányozni ?? A dolgos németeknek ??

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:49:06

@vakapad: idióta blabla. A komcsik azzal kísérleteznek 2006 óta, hogy bemeséljék nekünk: Gyurcsányt a megszorításai miatt küldték el a leghuzatosabb picsába.

brlv24 2012.05.06. 16:53:15

@dr kíváncsivagyok: "Szerinted kinek fognak hiányozni ?? A dolgos németeknek ??"

Igen, nekik. Export pozitív ország, hiányozna neki a görög piac. Ha ott 10 évig nem vesznek BMW-t az elég nagy kiesés...

teve1976 2012.05.06. 16:53:36

@vakapad: elorehozott valasztasokra gondoltam, nem arra, hogy az mszp-szdsz odaultet valami babot a fleto helyere.
De nem, o ragazkodott a hatalomhoz, el nem engedte azt, a partja meg plane. Na ezert szolt a 2 evvel ezelotti valasztas a duhrol es a bosszurol. Ezert kaptak 2/3ot viktorek.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:01:31

@vakapad: "Nem egészen értem, amit írsz,"

Ha követed a válaszláncot, meglátod (16:03:39), abba kapcsolódtál bele.

zarahusztra 2012.05.06. 17:01:34

gyurcsányon tényleg nem érdemes tovább rágódni, legfeljebb azért, mert a rendszerváltáskori és utáni Magyarország modellértékű története az övé...
Az utolsó kommunista elit garnitúra, amelyik megértve az idők szavát pénzbe fordította politikai hatalmát, aztán megint vissza...

Ő a magyar erkölcstelenség modellje.

Egyedül arra leszek kíváncsi, hogy a mostani hatalom így fogatlan kutyaként békén hagyja-e, ezzel bebizonyítva, hogy azonos alomból származnak...vagy tovább piszkálja fletó sötét ügyeit, ahogy egy jogállam igazságszolgálatához illene, és...tisztességesen kiperelik vagyonából!

Hertelendi 2012.05.06. 17:03:12

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
"Egy gyurcsányista moslék, valahonnan a legmélyéről :)"

De még mindig magasan fölötted kispatkány!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:04:33

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: OK, handabandázni tudsz, ahogy a nyóckerben is kevesen. Riszpekt. A többi majd jön a korral. Vagy nem.

vakapad 2012.05.06. 17:07:18

@teve1977:

Hát annak őrült nagy valószínűsége volt, hogy ha Gyurcsány lemond, Kiss Péterék a hatalom birtokában azonnal kiírják az előrehozott választásokat.

vakapad 2012.05.06. 17:10:36

@dr. mesterseges szinezek:

Mint írtam, a válaszlánc egy dolog, amit meg én írok, az egy másik (idézet tőlem: "Én nem írtam olyat, hogy nem. Azt mások írták."). Arra is gondoltam, hogy esetleg az érveimre válaszolhatnál valamit.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:13:13

@teve1977: Hajós adott neki egy olyan jó tanácsot, amilyet sem előtte, sem azóta nem kapott, hogy mondjon le, és hagyja a programját másra. Ez persze szóba sem jöhetett, hiszen pont úgy rögtönzésből és nem programból élt, mint most az ellenpontja.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:23:02

@vakapad: Kérlek, akkor a te verziód az, hogy a párt mellette állt.

Lássuk az érdemit: "Gyurcsány a válság utáni időszakban nyugodtan maradhatott volna, ha nem csinál semmilyen megszorítást, ugyanakkor tudta, hogy meg kell csinálni, de azt a párt nem szavazta volna meg. Ezért mondott le."

Ezzel szemben Fletó csak formailag mondott le, mert éppen folyamatban volt az elhajtása, és nem azért, mert a párt nem szavazta volna, meg, hanem mert a koala már az önvédelmi kérdésekben létezett, és az állampapír aukciók sorozatban vallottak kudarcot: vele egyszerűen már semmi sem működött, és ez már megyei szinten is szúrta az MSZP szemét.
Bizonyítani csak párhuzamos univerzummal lehetne, hogy neki semmilyen körülmények között nem volt tovább, de akkor nagyon is úgy látszott, amely látszatot saját korábbi kijelentése is erősítette, amelyben azt fogadta, hogy ha az eus választásokat nem nyerik minimális fölénnyel, akkor elzavarhatják. Bőven volt okuk zavarni.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 17:32:44

@Hertelendi: szeretnéd hinni, látom, majd bef-ol az erőfeszítésbe, de hiába, mocsi.

Netuddki. 2012.05.06. 18:00:40

@Arbet: Hát igen, ez a lényeg. A sok hülye birka azt hiszi valami III. osztályú meccset néz a lelátóról. Egyik fele a fidesz csapatnak drukkol, a másik a maszopnak, a maradék pedig kaján vigyorral azt lesi a szurkolók mikor ugranak már végre össze.
Miközben a valódi főszereplők ők maguk, ott a lelátón...

bruhahahahihihi 2012.05.06. 18:12:05

ORBÁN-SIMICSKA-NYERGES KORRUPCIÓ MAFFIA uralkodik az ország ÉS A PÉNZÜNK FELETT!!!!
....DE EL LESZTEK KAPVA ROHADÉKOK ..EZ BIZTOS !!!!!!

teve1976 2012.05.06. 18:36:20

@bruhahahahihihi: na nyugi, mely levego, relax! Igy meg a vegen felszallsz a szekbol.

Nbl 2012.05.06. 19:06:39

A "terrorista firkász" kifejezés egyébiránt nem nagyon vág a sztoriba, tekintve, h az az ellenoldal retorikájának része.

Nils. H 2012.05.06. 19:16:04

@preston: Nem értem hogy jönnek ide a kérdéseid...

Mindegy, hogy én kiről meg miről mit gondolok.
Ha RSZ forrásmegjelölés nélkül vett át prospektusokból, akárhonnan egy mondatot is, az plágium.
Ha GYF forrásmegjelölés nélkül vett át RSZ dolgozatából csak egy bekezdést is, az plágium.

Ha nem, akkor nem.

A többi tökmindegy.

Behajtó70 2012.05.06. 20:43:09

Egy hete röhögök a gyurcsány mag a becsülete párosításon...

:))))))))))))))))))))))))))))

Misi56 2012.05.06. 21:03:42

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Visszamehetünk?? Ti valahogy mindíg visszamentek. Én nem szoktam. Most mégis. KI a gazember??? Sorolom. Kaya Ibrahim, Joszip Toth Ezüsthajó, Orbánbányák (dunaújvárosi szerződés) Tokaj,Magánnyugdíj lenyúlása,magas benzinár(most miért nem tiltakoztok, azelőtt mindíg a csúnya kormány volt a felelős). Most mi van? Most nem érdekes?Nézzetek magatokba!!! Két év után dolgozni kell és nem rinyálni. Főleg nem Kusza Szem ötleteléseit megvalósítani. A végén úgy is Ő lesz a hibás és ki lesz rúgva. Fogadjunk?? Ja és most lehet a ti stílusotokban, válaszolni. Esetleg kommunistázni,zsidózni stb... Azért írom ezt mert ismerlek benneteket és nem akarok a megelőlegezett pocskondiázásotokra válaszolni. Vegyétek úgy, hogy megtettem.Na szevasztok.Én kiszálltam. Nekem ez ízléstelen, kúltúrálatlan, bunkó, és még sorolhatnám.......

2012.05.07. 03:14:55

@champagneM: Nem mosdatom a szerecsent. Csak egy dolgot hiányolok: a HVG tényeket sorolt. A hír TV (aki mellesleg sorra bukja a pereket) következtetéseket.
Gyurcsány egy pojáca. De elítélni akkor fogom a plágium miatt, ha BIZONYÍTVA lesz.
Tudod, láttam, hogy egy kutyát basztál a nagykörúton. Ha tagadod, megvan a kutya! Ha hallgatsz, nyilván azért, mert elismered! Ha felháborodsz, tuti, hogy igaz, mert íme, milyen vörös a fejed!

2012.05.07. 03:22:26

@dr. mesterseges szinezek- "furcsa módon a Viktornál semmivel sem kisebb sakkjátékos, és jó emlékezetű Fletó mégsem emlékezett és nem igyekezett annak utánanézni, hogy milyen körülmények között született a diplomamunkája, sőt, amikor elkezdték vakargatni, akkor is olyan lazán lárifáris volt, mintha úgy gondolná (hátha más is úgy gondolja), hogy ez lényegtelen pont."

Namost vagy hülyül, vagy még nincs vége a partinak.
Egy biztos, egészségtelen a feltűnési viszketegsége.
Csak azon gondolkozom, miért olyan fontos ő a fidesznek. Ja, ha gáz van, gumicsontnak bedobják?
Vagy ellopták a dolgozatokat, hogy könnyebben lehessen mocskolni, vagy ő lopta el. de minek? Ha hangosan szidta Palit, akkor igen rossz játékos, hogy nem nézett utána a sajátjának. Nem tudom elképzelni, hogy ne számolt volna azzal, hogy a sógornak van egy saját példánya is. Ja, azt is ellopta?

2012.05.07. 03:29:13

@zarahusztra:" Egyedül arra leszek kíváncsi, hogy a mostani hatalom így fogatlan kutyaként békén hagyja-e, ezzel bebizonyítva, hogy azonos alomból származnak...vagy tovább piszkálja fletó sötét ügyeit, ahogy egy jogállam igazságszolgálatához illene, és...tisztességesen kiperelik vagyonából! "

Hiszen már két éve perbe fogták! Holnap el is ítélik! Vagy mégse? Miért nem?

preston 2012.05.07. 08:38:46

@Nils. H:
talán egy kicsit túl szigorú vagy főiskolás gyerekekhez. gondolj bele, mit is jelent az a szőlészet-borászat cim. Mennyi önálló anyaggyűjtést jelentene, tendenciák felismerését stb, ha ez egy disszertáció lenne. Ha jól emlékszem kb 50-100 oldalról van szó, ebbe nem férhet több egy diák részéről, mint a földrajzi ismertetés, a borászat kialakulása, helyzete - azaz néhány prospektus, monográfia beidézése.
Az , hogy a hirtv nemegyszer dissszertációról beszél, nem jelent többet , mint a szokásos csúsztatást.

rókafogta 2012.05.07. 09:09:46

@Pipas: Örülök. hogy te ennyire szerencsés vagy és ennyire jól tájékozott.

rókafogta 2012.05.07. 09:15:07

dr Mesterséges szinezek: Nem azt mondtam ,hogy mindenki előtt bevallotta de a sajátjai előtt igen

adofizeto 2012.05.07. 15:50:55

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Ez egy igazán komoly, intelligens érvelés. Sokat elárul az IQ-d mélységéről.

Örülhetsz, hogy írni megtanultál, szép teljesíŧmény :D

adofizeto 2012.05.07. 15:57:30

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Bolsi stílus? Mire gondolsz? tudod mit, ha te vagy az ellentétem, akkor ezt simán bóknak veszem.

Bolsi = primitív állat ellentéte

Érdekes, én nem mocskosnáciztalak le, csak azért mert kiteregeted az ostobaságod!
Vagy nálad ez egyfajta általános jelző? és nyilván akkor használod amikor valaki/valami feldühít vagy amikor egy érvet egyszerűen nem tudsz felfogni?

Bolsi volt a tanárod (már ha volt), a főnököd, a rendőr, az ügyvéd meg persze a főbérlőd...

Minek a gondolkodás, mi?
Bolsizol egyet zsidózol kettőt, a többit meg a Turulra fogod :D
süti beállítások módosítása