Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Le a nőuralommal!

2012.09.11. 21:55 | Proszektura | 90 komment

Címkék: fidesz férfi feminista képviselő egyenlőség varga istván emancipunci felvilágosodás hímsoviniszta

Örvendetes, hogy végre valaki fel meri venni a kesztyűt és szembe mer szállni a nők elnyomó uralmával. Drága Varga István Képviselő Úr! Nem is tudja, hogy mennyire vártuk már ezt az őszinte igaz hangot! Hogy végre nem kell nekünk férfiaknak tovább lapítanunk saját hazánkban. Végre kimondhatjuk, hogy egyedül és csakis a nők miatt fogy a magyar. Hiszen minden rendes magyar férfi legalább 6-8 gyereket szeretne. Fel is nevelné őket rendesen. De a nők direkt nem esnek teherbe a jó magyar magtól. Meg elvetélnek. Sőt, sokszor a jó férfiemberek kifejezett tiltakozása ellenére elvetetik a gyermekeket. Mert azok a cédák megfeledkeztek arról, hogy mi férfiak mire rendeltük őket.

Meg kell hagyni, elkapattuk őket. Hagytuk, hogy emancipálódjanak. Hogy iskolába járhassanak. Hogy szavazhassanak. Sőt! Már a Parlamentbe is betették a lábukat. Még szerencse, hogy a lakosság egészéhez mért arányukat tekintve jóval kevesebben vannak az Országházban. El sem tudom képzelni, milyen fránya világ lenne, ha a képviselők 50%-a nő lenne.

Abban is teljesen igaza van, hogy ők tehetnek a családon belüli erőszakról. Hisz ahogy diplomát szereznek, rögtön kinyílik a csipájuk, és akkor már nem akarnak szülni a dögök. Csak a karrier jár a fejükben. Maradtak volna az ólban az asszonyállatok. Kellett nekünk taníttatni őket. Most kénytelenek vagyunk őket verni, de még így sem fogták fel, hogy ha rendesen szülnének mint egy koca, akkor a társadalom minden problémája egy csapásra megoldódna. Hát nem értik. Ezért most kénytelenek vagyunk hetente egy nőt agyonverni, hogy belehaljon a családon belüli erőszakba. Bizony mélyen tisztelt Varga István Képviselő Úr, talán ön sem tudta, hogy évente 50 nő hal bele a családon belüli erőszakba. Abba, hogy a férje jogosan kiveri belőle a szart. Hogy az az ostoba női fejét beleveri a konyhakőbe.

A jó Szaúd-Arábiától, vagy Afganisztántól, esetleg Irántól kellene átvennünk néhány megoldást. Szaúd-Arábiában ugye nem kaphatnak jogosítványt a nők, és szerencsére nem is szavazhatnak. Afganisztánban gyönyörű kék zsákvászonban mehetnek csak ki az utcára. Iránban a házasságtörő nőt halálra kövezik.

A kelet felé nyitás szellemében javaslom, hogy vegyük át ezeket a jól működő eljárásokat a nők uralmának visszaszorítása érdekében.

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr604771078

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Minden nő szeretne apa lenni 2012.09.12. 16:45:58

...és bemenni a parlamentbe fröcsögni. Hogyaszongya: "Ha nekem sikerült haccor felcsinálni a zasszonyt, akkor másnak is legyen muszáj. És különben is akkora bráner vagyok, hogy nekem kéne lenni a miniszterelnöknek. Hö!" Bizony, kedves Viktor, job...

Trackback: Vannak-e még samaritánusok? 2012.09.12. 15:24:36

Az Újszövetség egyik legszebb példázata az irgalmas samaritánus története (Lk 10,30-37). A történetben Jézus arról beszél, hogy az út szélén fekvő, rablók által kifosztott és megvert ember mellett mindenki segítségnyújtás nélkül elmegy, csak egy samári...

Trackback: Vannak-e még samaritánusok? 2012.09.12. 15:24:26

Az Újszövetség egyik legszebb példázata az irgalmas samaritánus története (Lk 10,30-37). A történetben Jézus arról beszél, hogy az út szélén fekvő, rablók által kifosztott és megvert ember mellett mindenki segítségnyújtás nélkül elmegy, csak egy samári...

Trackback: Köszönjük Orbán, elég a kommunikációs trükkökből, a forradalmi hevületből és a barokkos túlzásokból! 2012.09.12. 15:00:56

Élni akarjuk az életünket, jókedvvel, bőségben, és annak, hogy ezt megtehessük, jelen pillanatban te és a slepped vagytok a legnagyobb akadálya. * Nézd meg, már megint mit csináltál! * Úgy tűnik, hazudtál, és két órán belül rajtakaptak! Már megint rajt...

Trackback: Idült szem-fül betegségtől szenved a magyarok többsége 2012.09.12. 14:55:20

Nem azt látják, amit hallanak, és nem azt hallják, amit látnak. A kórképet már ebben az 1959-ben népszerű viccben is feljegyezték: * Egy vidéki parasztbácsi böngészi a feliratokat a klinika folyosóján, de sehogyan sem tud eligazodni. Végre egy orvoshoz...

Trackback: A nők tehetnek róla 2012.09.12. 14:42:43

Ha eddig nem is, ma már óta tudja minden nő, hol a helye: lehetőleg évente egyszer a szülőszobán, amennyiben a kormányunknak óhajt megfelelni. Hiába, az utóbbi évtizedekben elkorcsosult a női nem a magyar honban - képesek önmegvalósítani meg emancipáló...

Trackback: Varrta már össze a férjed házilag az arcod egy kiadós verés után? 2012.09.12. 14:33:07

Furcsa dolog egy komoly társadalmi problémát ideológiai kérdéssé, értékrendbeli különbséggé zülleszteni, ahogy azt a véleményem szerint minősíthetetlenül primitíven viselkedő Varga Istvánt védelmező hölgy frakciótársai tették. (A korrektség kedvéért: R...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.09.12. 00:52:40

Kedves Pro Szekatúra!
Talán igazad lehet. Nem tudom.
Egy magára valamit is adó magyar nő járjon teherliften, hurcolja magával összes gyermekét, ha vásárolni megy, vagy színházba. Ha majd a legkisebb is betöltötte 26. életévét, akkor beiratkozhat középiskolába, ezt követően egyetemre is, hiszen nem állunk karrierje útjába!
(Tipp H. Rózsának)

Szúrófény 2012.09.12. 04:26:31

Szellemes vagy! Temető árokban születtél! Hogyan legyen "békés egymás mellett élés" Ha férjet, feleséget se tudnak választani! A bunkóság üt, és visszaüt!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.12. 07:27:19

Megvan az új közellenség...........a nők.

Szegény Haza, már megint rádtört a gaz ellen.

/manens 2012.09.12. 10:21:16

Drága gádzsó barátom, te vargapista nevű félisten ! Végre akadt a zország házába egy igazi tökös legény, aki szót emelt érettünk, igaz magyarroma asszonyoké ! Követendő példaként álítottá minket a nyámnyila fehérnépek elé, akiknek fontosabb, hogy a zember neszakaggyon mega munkába, ezér ők is emennek dolgozni ahelyett, hogy szülnének gyorsan 4-5 porontyot, és élnének otthon békébe, szeretetbe. Engem se ver egyik élettársam se mer' mind a jólmegérdemeltet tölti álampusztán. Esetleg még ha mekkérhetlek, segíjügybe is felszólamolhatnál, ha még tucc, teis csinálhacc egy gyereket nekem. Csókpuszi : Ilon

Kacatka 2012.09.12. 10:49:59

Amikor elkezdett szeretett vezérünk a keleti nyitásról beszélni, viccesen mondtam az embernek, hogy ne is álmodjon arról hogy csadorban fogok járni és pláne ne is álmodjon a többnejüségről. Akkor ez viccesnek tűnt most már nem annyira.

WOMEN (törölt) 2012.09.12. 13:15:15

Miért nem vállalja a nevét aki írta ezt a cikket?
Pontosan az ilyen és hozzá hasonló hímsoviniszta barmok miatt kell hogy a nők kiálljanak magukért!
Vannak még ekkora gyökér emberek? Fal elé állítani őket és sortüzet nekik, a lehető leghamarabb!!!!Ne szenvedjenek tovább!
A te anyád volt egy KOCA hogy egy ekkora barom ÁLLATOT szült mint amilyen te vagy!!!
És egy biztos, hogy te egy tanulatlan barom vagy és a történelem csak ezen részét fogtad fel hogy a férfiaknak milyen jogaik vannak!!
KEDVES NŐ TÁRSAIM mindenkit arra buzdítok hogy álljon ki maga mellett és ha bármilyen kemény állat "férfi" kezet emel rá az Ő feje koppanjon a konyhakő padlóján!!!
EGÉSZ NYOGODTAN EL LEHET MENNI SZAUD-ARÁBIABA MERT ITT CSAK R.O.N.T.O.D A LEVEGŐT!!!!!! ..az összes többi hozzád hasonlóval együtt!!!
GUSZTUSTALAN ÁLLATOK!!!
"Manens" te meg tanulj meg előbb irni aztán véleményezzél!!!

Kacatka 2012.09.12. 13:26:00

@WOMEN: A fideszes hozzáállás verte ki nálad valószinűleg a biztosítékot, de a cikk tulajdonképpen éppen őket karikírozza ki. Valójában a cikk írója is az ellen érvel, amit te is kikérsz magadnak.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 14:10:45

Azért Iránt kiegészíteném annyival, hogy mindezek mellett a kivégzett férfiak egy része nemi erőszak miatt lesz kivégezve. Szóval nem minden fekete vagy fehér. :)

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 14:12:37

Valamint (tudom roppant unalmas és felesleges módon) tovább folytatnám a felvilágosító kampányomat a tudatlanság ellen:
Úgy látszik nem volt elég az a jó pár hozzászólás mindenfelé, amiben sokan leírták, hogy a családon belüli erőszak != nők elleni erőszak. Ennek ellenére azért a "művelt" blogger közösség csak rátesz egy lapáttal és mindenféle szociológiai tanulmány átolvasása nélkül a pofánkba tolja a hülyeségeit.
Tudom, már ez is unalmas, hogy mindenhová beírom ezt a dolgot, de úgy tűnik tényleg el kell még néhány ezerszer mondani, mire lesz valami hatása.
A politikai elitünk pedig hozza a tőle elvárt "színvonalat".
Olvasnivaló:
www.jak.ppke.hu/dokutar/doc/tamasierzsebetpub.htm

medvetoka 2012.09.12. 14:13:45

@WOMEN: Én férfi vagyok és meg kell hogy mondjam, rendkívül ostoba vagy. Nem mint nő, hanem mint ember. Rajtad semmilyen mozgalom nem segítene jelen esetben...

Az írásodból ítélve pedig agresszívabb vagy, mint én valaha is voltam. Biztos, hogy félteném tőled a gyerekemet.

2012.09.12. 14:19:38

@WOMEN: Te nagyon gáz módon buta vagy b+.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.12. 14:20:13

"A kelet felé nyitás szellemében javaslom, hogy vegyük át ezeket a jól működő eljárásokat a nők uralmának visszaszorítása érdekében."

Túl humánus! Afrikában (de még kínában is) dívik a lánycsecsemők klitoriszának kivágása, és a hüvely bevarrása! Szerintem ezeket a pozitív példákat mindenképpen tanulmányozni kellene!

Én el is küldeném a képviselő urat egy 10 éves tapasztalatszerzésre valamelyik sivatagi törzshöz! Hátha skorpiót is lát! ;)

Mad Mind 2012.09.12. 14:22:05

@WOMEN:
Szar lehet, ha nem érted az iróniát.

anyabanya44 2012.09.12. 14:23:10

Kedves Women!
Egyrészt te sem vállalod a neved, másrészt humorod sincs, ezért nem is érted miről szól a cikk. Zseniális elméjű nő lehetsz.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 14:28:03

Most komolyan vele fogtok itt társalogni:
"WOMEN 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.09.12. 14:32:41

@WOMEN: "Miért nem vállalja a nevét aki írta ezt a cikket?
Pontosan az ilyen és hozzá hasonló hímsoviniszta barmok miatt kell hogy a nők kiálljanak magukért!"

Illene felismerni a paródiát. Tudod, Swift sem akart ám igaziból gyerekeket irtani...

Kutchek (törölt) 2012.09.12. 14:33:16

@WOMEN: Varga képviselő úrat valszeg te inspirálhattad:))))))

kzoltana 2012.09.12. 14:34:45

A fideszes honatya sikeresen gyomorszájon vágott mindenkit hétfői kijelentéseivel.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2954_varga_meg_az_eroszak

Anders Behring Breivik 2012.09.12. 14:37:54

Egyet ertek a postoloval, ha pofazik a no akkor pofan kol csapni.
Kulon torveny kene, ami szankcionalja a noket, ha nem viselkednek normalisan.

2012.09.12. 14:41:55

@WOMEN: Húha...asszem még vagy 3-szor olvasd el a cikket, emészd a stílust, aztán nevess egy egészségeset magadon. :)

Az biztos, hogy nem lennék Vargáné, se a Varga lánya....

A nők emancipációja összetett és érdekes kérdés, okait megfejteni úgy gondolom nem túl egyszerű. Közrejátszhat az, hogy a patriarchális társadalmak a háborúra és a nehéz fizikai munkára épültek, ezért a nők szerepe beszűkült a gyermeknevelésre. (hozzá kell tenni régen is és ma is léteztek matriarchális társadalmak) Oka lehet az urbanizáció, minden elérhetőbb, az információs társadalom, oktatás hozzáférhetősége és azon eredménye, hogy polgárosodó társadalmakban a racionalitás legyőzte a puszta erőfölényt.

Az emancipuncik jó úton haladnak + nyugati példákon okulva munkáltatók is egyre több nőt alkalmaznak (a munkaügyi bíróságon például a nők aránya 100% (!!!). Szerintem nem kell ebbe beleszólni, megy ez a maga útján. Varga szerint, aki továbbtanul/munkát vállal nem vállal gyereket, aki gyereket vállal meg tanulatlan munkanélküli? Hát azért ez sem így van, de főleg az nem igaz, hogy ez választás kérdése lenne. A nők szülés utáni munkavállalását kéne jobban támogatni.

De hogy jött Vargának a nők veréséhez a gyermekek száma? Eszerint Varga azt állítja, amelyik nőt megverik az megérdemelte, mert nem volt elég gyereke? Nem ám azért, mert már a kilátástalan gazdasági környezet miatt megint kurvára bebaszott a munkanélküli és mivel nem volt bokszzsákja lesportolta az asszonyon. Illetve a gyereken. És a gyereket miért verik? Varga szerint a gyerekeknek is gyereket kell vállalniuk?

2012.09.12. 14:42:11

Vajon melyik a jobb a nőknek? Ha emancipált nőként karriert épít, esetleg egy gyereke van, akire többnyire mások nevelnek, vagy elnyomott nőként a gyerekeknek és a férjének szenteli életét?
Ezt férfiként biztosan nem tudjuk eldönteni, de nőként sem könnyű. Ugyanis ahhoz át kellene élni mindkét helyzetet. Ez ugye keveseknek adatik meg.
Egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy a nyugatias világ női boldogabbak. Elég kevés olyan nőt ismerek, aki meg lenne elégedve magával, az életével.
Pl. túl kövér vagyok, túl kicsi a mellem, keveset keres a férjem, nincs időm a gyerekekre, megcsal a férjem, letört a körmöm, zsíros a hajam,elvált vagyok két gyerekkel stb.

WOMEN (törölt) 2012.09.12. 14:47:01

Érdekes hogy nincs itt egy női hozzászóló sem nem igaz?
Legyetek büszkék magatokra hogy értitek az iróniát és a viccet!
Számomra ez a cikk a női nem megcsúfolása, ha irónia ha nem!!!
Igenis vannak ilyen férfiak akik így gondolkodnak nekik szól a véleményem, ha nem ilyenek vagytok legyetek rá büszkék nem hozzátok szóltam!!!
Ez a téma nem viccnek való és igenis létező probléma!!!
Én nem ilyen "iróniával " reagálnék Varga ÚR kijelentéseire!!!
És ez nem aggresszivitás, hanem vélemény ugyanúgy mint a tiéd!! És én a gyerekemet pont az ilyen nézetektől óvnám!!!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.12. 14:47:04

epic.
De meg ne mutassátok varga "úrnak", mert nem fogná fel, és azt hinné, hogy tényleg van aki így is gondolkodik.

2012.09.12. 14:48:22

@Anders Behring Breivik: Te az a fajta 47 kilós, bébipöcsű, retardált, gyáva, gyökér lehetsz, akit egész életében megvetettek a sikertelenségei és a moralitás teljes hiánya miatt, ezért jól bebaszol az asszonynak. Na az ilyen emberekkel nagyon szívesen találkoznék az utcán is egy kis eszmecserére....

bertrollnok 2012.09.12. 14:48:44

@roli101: Ne te, ne én mondjuk meg másnak (akárkinek), hogy mitől lesz ő boldogabb. Mindenki maga dönt. Mindenről. Erről szól a felnőtt-lét.

2012.09.12. 14:48:51

@roli101: "vagy elnyomott nőként a gyerekeknek és a férjének szenteli életét?"

Mivanmivanmivan? Miért kéne elnyomni? Az az opció, hogy megbecsült és szeretett, egyenrangú félként szenteli a családjának az életét, az miért nem játszik?

bertrollnok 2012.09.12. 14:49:55

@WOMEN: Erről az írásról virít az irónia. Csak neked nem esett le.

bertrollnok 2012.09.12. 14:50:29

@bertrollnok: Még egyszer: nem vicc, hanem irónia.

boundary 2012.09.12. 14:51:02

@_zulu_: Hát ez az! Tragédia, hogy ez senkinek eszébe sem jut.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 14:51:39

Még mindig senkinek nem esett le, hogy WOMEN csak egy szimpla troll a két eddigi hozzászólásával együtt? :)

2012.09.12. 14:52:26

@bertrollnok: Valóban mindenki maga dönt. De vajon jól döntesz-e, hacsak egy lehetőséget ismersz?

2012.09.12. 14:53:53

@WOMEN:
"Érdekes hogy nincs itt egy női hozzászóló sem nem igaz?"

De van.

"Legyetek büszkék magatokra hogy értitek az iróniát és a viccet!"

Tudod eztzel a képességgel szinte mindenki rendelkezik, nem ok a büszkeségre.

"Számomra ez a cikk a női nem megcsúfolása, ha irónia ha nem!!!"

A hiba a te készülékedben van.

"Igenis vannak ilyen férfiak akik így gondolkodnak nekik szól a véleményem, ha nem ilyenek vagytok legyetek rá büszkék nem hozzátok szóltam!!!"

Nem, a te vélményed a posztírónak szólt.

"Ez a téma nem viccnek való és igenis létező probléma!!!"

A poszt nem vicc. Az irónia, karikírozás eszközeivel ítéli el Varga úr álláspontját.

"Én nem ilyen "iróniával " reagálnék Varga ÚR kijelentéseire!!!"

Sejtem, hogy inkább lelőnéd.

"És ez nem aggresszivitás, hanem vélemény ugyanúgy mint a tiéd!!"

De, az.

" És én a gyerekemet pont az ilyen nézetektől óvnám!!!"

Ezek szerint még nincs. Próbálj meg megmaradni ebben az állapotban. Nem lenne jó, ha szaporodnál.

K0vasz 2012.09.12. 14:54:08

@WOMEN: kíváncsi voltam, hányadik kommentelő lesz az első, aki annyira sötét, h nem ismeri fel a paródiát/iróniát.. "szerencsére" nem kellett sokáig várni

2012.09.12. 14:54:59

@_zulu_: Itt az elnyomott nőt, az muzulmán vallású, csadorban, a férje után sétáló, senkihez sem szóló, megkövezhető nőre értettem. Mint ellentéte a nyugati kultúrájú, miniszoknyás, mindenkivel beszélgető, munkahelyen dolgozó nőnek.

2012.09.12. 14:56:14

@Muad\\\'Dib: Nézd, mindenki volt nullás. Hátha annyira berágott a kis buta a poszton, hogy ez megadta a végső lökést a regeléshez...

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 14:56:59

@_zulu_:
Kétlem. A stílusból ítélve erős troll szagot érzek. :)
De persze tévedhetek is...

2012.09.12. 14:57:33

@roli101: Jó, csak tisztára az jött le, mintha nem lenne további opció...

2012.09.12. 14:58:45

@Muad\\\'Dib: Majd kiderül. Ha az, bezárom a táposzsák száját. :-)

2012.09.12. 14:59:57

@WOMEN: Ez a nő annyira gyengeelméjű, értetlen és makacs, hogy komolyan mondom ez a Selmeczi Gabriella!!!

Anders Behring Breivik 2012.09.12. 15:02:33

@DICKtátor: Leszophatsz te kis buzi, en csak nokkel verekszem, mert azok kisebbek, gyengebbek, es kevesbe agresszivak.
Ha egyszer kiprobalnatok, milyen jo megutni egy not, es erezni a hatalmat folotte, akkor nem pofaznatok itt hulyesegeket.

mildred 2012.09.12. 15:02:53

@roli101: Csak annyit kell tenni, hogy nem kell ilyenekben dönteni a nők helyett. Senki helyett nem kell dönteni az életével kapcsolatban. Majd mindenki kisakkozza magának, neki hogy jobb. És lehet, hogy a nyugati nők között is vannak boldogtalanok, de ez mire bizonyíték? Hogy szar a rendszer? Vagy te tudsz olyan társadalmi berendezkedést, ami mindenkinek megfelel? Mert én nem. Vannak boldogok itt is meg ott is, ahogy boldogtalanok is. Meg van olyan is, hol értelmezni se tudják a boldogság szót.

2012.09.12. 15:07:29

@DICKtátor: Ne etesd, nem érdemes.

vackor1 2012.09.12. 15:09:53

@WOMEN:

" mindenkit arra buzdítok hogy álljon ki maga mellett " ... maga mellett?? Azt mi módon kell?? :))
Nem elég, hogy hátrányos helyzetű Nőként született, még skizó is legyen??
Mielőtt belekötnél ez eddig nem volt komoly.
Minden mást meg már leírtak veled - és úgy általában az üggyel - kapcsolatban.. :)))
Mindenkinek legyen további szép napja!

2012.09.12. 15:10:34

@Anders Behring Breivik: Szóval a rólad alkotott profilom teljesen helytálló, kivéve azt, hogy valószínű te még a pöcsödet sem mered kiverni, nemhogy bárkire kezet emelni. Ez csak a beteg fantáziád szüleménye...

A neked való hatalom maximum egy farmville...

Gratulálok anyádnak és apádnak!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.12. 15:11:26

Családon belüli erőszak - ez egy feminista népmese. Komoly ember nem veszi be.

2012.09.12. 15:12:33

"Ez a nő annyira gyengeelméjű, értetlen és makacs, hogy komolyan mondom ez a Selmeczi Gabriella!!! "

@DICKtátor: Azért a sértegetésnek is legyen határa!

2012.09.12. 15:15:32

@ViKtOr: Úgy érzem betartottam a határokat.....Azért ne tettem hozzá hogy egy 'véresszájúribanc'.

Tóth Manci 2012.09.12. 15:17:39

@ViKtOr: "Ez a nő annyira gyengeelméjű, értetlen és makacs, hogy komolyan mondom ez a Selmeczi Gabriella!!! "

@DICKtátor: Azért a sértegetésnek is legyen határa!

PEDIG GYÖNYÖRŰ :)

vargabátyó-félék miatt gondolom néha, mégis feministának kéne lennem, aztán jön valaki és ír valami olyat, amitől rögtön vinnyoghatnékos nevehetnékem lesz

a cikk jó, osztjónapot

2012.09.12. 15:18:11

@Gondolkodni Próbáló Birca: Hmm, ezért eddig én ennél értelmesebbnek gondoltalak.

2012.09.12. 15:19:05

@ViKtOr: Ha iróniának szántad, akkor viszont qurva jó! :) :)

(lehet terjed az irónia értetlenségének betegsége és én is kezdem elkapni?)

gezira 2012.09.12. 15:22:17

Azért én kíváncsi lennék a képviselő "úr" családjára. Felesége a 8 osztályt elvégezte? Lányai férjhez mentek már? Szültek már? Netán egyetemre járnak? Karriert építenek?
Sok itt a nyitott kérdés, kérem.
@WOMEN: Miért kell 3 felkiáltójel egy kijelentő mondat végére? Csak nem rejtett agresszivitást sugall?
Mindenki úgy reagál a képviselő kijelentésére, ahogy akar. Ha iróniával, háta azzal.
Te hogyan reagálnál?

Karipapa01 2012.09.12. 15:22:59

Kedves Blogíró! Most miért kell ezt? Ez az egész blog olyan impulzust próbál adni, mintha minden férfi minden nőt folyamatosan fizikai erőszak alatt tartana. Ellenkező eseményről szó sincs sajnos, pedig az is gyakran előfordul. A családon belüli erőszak esetén lehet akár nő, vagy férfi is az áldozat, miért kell ezt így sarkítani? Ennek a blognak az uszításon kívül semmi értelme. Hozzáteszem, nem is lehet igazából az ilyesmibe beleszólni, hiszen a családtagok sem kifejezetten engedik. Most minek a cirkusz? Egyébként sem értem, mert tudomásom szerint eddig egyetlen nőt, vagy férfit nem mentettek fel azért, mert a családtagját gyilkolta (verte, erőszakolta, stb) meg! Minek ehhez külön törvény?

2012.09.12. 15:27:25

Na, már megint...

2012.09.12. 15:33:53

Csak úgy mellesleg jegyezném meg, hogy a népegészségügyi politikának is több köze van a családon belüli erőszakhoz, mint a Varga féle demográfiai összefüggéseknek.

Példának okáért itt a fű! Hallottatok már agresszív füvesről aki megütött volna bárkit? (a fogyasztást 2013-tól kriminalizáljáka Btk-ba) És olyat hallottatok már, hogy valaki úgy követett el élet vagy testi épség elleni cselekményt, hogy ivott volna???????
Érdekes a ciginek traffik, a füvesnek börtön, de a 7decis PéterPált bárhol, bármikor megtudod venni. Egy jó PéterPáltól viszont én például egy egész falut is ki tudnék írtani....

anyabanya44 2012.09.12. 15:37:50

Karipapa: Nem értek veled egyet. Kell törvény. Tudod, amikor az apám seggrészegen hazaesett és meggyepálta anyámat, a kihívott rendőrök mindig csak a vállukat vonogatták, hogy ők nem tudnak mit kezdeni. Nem halt meg senki, Közölték apámmal, vegyen vissza magából majd elhúztak. Én így nőttem fel.Az más kérdés, hogy anyám miért tűrte.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 15:38:22

@DICKtátor:
"Példának okáért itt a fű! Hallottatok már agresszív füvesről aki megütött volna bárkit?..."
Ha ezt a baromságot még egyszer meglátom leírva sírógörcsöt kapok. Esetleg nézz szét a dokumentumfilmek között, hogy észak-amerika, meg dél-amerika leghíresebb gengszterbandái vajon szívnak e füvet? Képzeld, igen. És ez egyáltalán nem akadályozza őket abban, hogy befüvezve lemészárolják az aktuális konkurenciát, meg, aki arra jár.
Szóval hagyjuk már ezt a baromságot, mint érvet a fű esetében.

2012.09.12. 15:42:44

@Muad\\\'Dib: Micsoda életszerű példát sikerült találnod: dél-amerika gengszterbandái?

Arra a tipikus alkalomra kívántam volna rámutatni, hogy bebaszva verik a nőket és a gyerekeket is! Nem állítottam sem azt, hogy aki bebaszik agresszív lesz, sem azt, hogy józanon nem lehetsz családon belüli erőszak elkövetője. De hogy egy ilyen példát hozzál fel az megmosolyogtató....

Prof. Dr. Simon Templar 2012.09.12. 15:42:59

@DICKtátor: "@Anders Behring Breivik: Te az a fajta 47 kilós, bébipöcsű, retardált, gyáva, gyökér lehetsz, akit egész életében megvetettek a sikertelenségei és a moralitás teljes hiánya miatt, ezért jól bebaszol az asszonynak. Na az ilyen emberekkel nagyon szívesen találkoznék az utcán is egy kis eszmecserére...."

Csatlakozom...:)

2012.09.12. 15:43:45

@anyabanya44: Lehet nem akart otthagyni egy ilyen apával kettesben....

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.12. 15:43:50

@Muad\\\'Dib:

Mintha nem tudnád, hogy arról volt szó, a 'fű'-től nem lesz agresszívebb az ember... De egy kis csúsztatás sosem árt. :)

Csúsztassunk tovább.
- Há' megivott egy liter vodkát, felszívott pár gramm kokaint, meg elszívott egy jointot, utána megölt 10 embert.
- Hát igen, mondtuk mi, hogy a fűtől agresszív lesz az ember.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 15:44:32

@DICKtátor:
Pont annyira, mint a tied. Ugyanis, aki agresszív állat, az befüvezve is az lesz. Meg bepiálva is.
Tehát ez alapból értelmetlen felvetés volt.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 15:45:48

@milyen szép a Vértes, ó:
Érdeks, nekem rengeteg nyugis ismerősöm van. Meglepő módon ők bepiálva is nyugisak. Mik vannak. Aki meg agresszív az bepiálva is az marad, sőt befüvezve is.
Milyen furcsa...

anyabanya44 2012.09.12. 15:48:08

@DICKtátor: Valószínű. Csak ez egyikünknek sem volt jó. Igaz, akkoriban nem váltak annyian. Az osztálytársaim között nem is volt elvált szülők gyereke.

Füles [Göd.HU.EU] 2012.09.12. 15:49:27

@WOMEN: te ostoba asszonyállat, te...:-)

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.12. 15:51:39

@Muad\\\'Dib:

Igen, ez igaz. És? Ja, 'egy kis csúsztatás stb.' :)

A kérdés még mindig az volt, hogy nincs olyan, aki _pusztán_ a fűtől 'agresszív állat' lesz, olyan meg van sok, aki az alkoholtól azzá válik. Igen, olyan is van, aki nem. Sőt, olyan is, aki agresszív és az marad mindkettőtől.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.12. 15:51:55

@_zulu_:

Igyekszem, pont ezért utasítom el a feminista baromságokat.

krausz2 2012.09.12. 15:52:13

Halló Miniszterelnök Úr!

Én mint szerzetes csak azt látom itt az apácazárdában, hogy szülni egyik sem akar, pedig próbálkozom...

Solarina 2012.09.12. 15:53:24

Ideje átfogalmazni a klasszikust: "Legyen meg az ÉN akaratom, amint az ÉN életemben, úgy a TIEDBEN is!" Végül is ez az alapja mindennemű, a más életébe történő beledumálásnak, ha felszólító módban történik.

Mindenesetre most van 8 ember az országban, akiket nem irigylek: id. Vargáné, Vargáné, és a 6 Varga gyerek. Nekik irgalmatlan élmény lehet. Ha egyetértenek a "családfővel", azért, ha nem, azért.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 15:55:49

@milyen szép a Vértes, ó:
Azért az is túlzás, hogy az alkoholtól hirtelen az amúgy teljesen békés ürge őrjöngő vadállattá változik. Akinél ez így van, annál már alapból is van némi probléma, vagy nem iszik, hanem vedel. Innentől kezdve pedig analógia arra, hogy nem elszív néha egy füves cigit, hanem az köti le a napjait, hogy betépve flangál...

Silent Bob 2012.09.12. 15:56:12

@Muad\\\'Dib: Lehet, hogy ez szexista hozzáállás, de az a férfi, akit ver az asszony, az egy igazi lúzer fasz és megérdemli.

2012.09.12. 15:57:25

@Muad\\\'Dib: Ezt a baromságot nem tudom honnan vetted, bizonyított tény, hogy az alkoholtól agresszívvé válik, aki erre hajlamos, illetve a fűtől nem. Ezt tagadhatod, de minek?

"Esetleg nézz szét a dokumentumfilmek között, hogy észak-amerika, meg dél-amerika leghíresebb gengszterbandái vajon szívnak e füvet? Képzeld, igen. És ez egyáltalán nem akadályozza őket abban, hogy befüvezve lemészárolják az aktuális konkurenciát, meg, aki arra jár."

Ehhez a meglepően gyermekded érvedhez meg csak annyit: hallottál már "gengszterbandákról", akik nem írtják a konkurenciát?

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.12. 16:00:14

@Muad\\\'Dib:

Hát nem is volt szó ilyesmiről, eleve nem a katatón bárány - vérengző berzerker ugrásról volt szó. :)

Ezzel együtt van rengeteg alkoholista, aki már 1-2 felestől be tud kattanni, nem kell feltétlenül 'vedelni' hozzá, bár az kétségtelenül segít -- és semmibe nem kerül, csak meg kell venni a literes alaszkavodkát. A betépve flangálók meg általában rendkívül békések (bármennyire idegesítőek is). ;-)

bgp 2012.09.12. 16:02:51

@Karipapa01: hát pedig mindkét eset előfordul. És ha már meghalt az áldozat, akkor elég szar a törvény. A cél az lenne, hogy megakadályozzák a bűncselekményt, nem az, hogy megtorolják. Legalábbis, ha normális értékrend szerint közelítjük a kérdést.

bgp 2012.09.12. 16:03:56

@milyen szép a Vértes, ó: ez sem igaz. Drogtól függ. Az arcevő zombik is betéptek, csak más drogtól.

Muad\\\'Dib 2012.09.12. 16:10:42

@DICKtátor:
Nos tőlem mehetünk a részletekbe. Akkor kezdem én, University Of Wasinghton (ADAI) cikk:
adai.washington.edu/marijuana/factsheets/aggression.htm
Tehát a bizonyított szót kéretik kissé óvatosabban használni.

2012.09.12. 16:14:28

@milyen szép a Vértes, ó: Így van. Pl. én játszottam a PSV-ben (vizilabda, és szar) Hollandiában, de cafe shopban, vagy onnan kijönni agresszív embert nem láttam. Azt hiszem a kocsmákkal való párhuzam magától értetődik. Szóval az alkoholhoz való hozzáférés korlátozásán érdemes lenne elgondolkozni. Persze, ezt egyrészt például a mindig bebaszott Pálffy képviselő Úr nem fogja megszavazni, másrészt én is inkább azt tartom helyesnek, hogyha egy állam minél kevésbé avatkozik be a magánautonómiámba. Azért a januári Btk. módosítás előtt én elszívatnék egy spanglit a T. ház tagjaival, biztosan nem szavaznák meg a szigorítást...igaz lehet mást sem, mert ha az ilyen munkamorált még a fű is fellazítaná, akkor 1 év kéne hogy egy kérdésre jöjjön adjanak egy választ...

Mindfield 2012.09.12. 16:26:28

"Senki helyett nem kell dönteni az életével kapcsolatban. "

Akkor minek vannak a politikusok? Azért választjuk őket, hogy helyettünk döntéseket hozzanak, mi pedig dolgozzunk. Ha pedig 2/3-ot adunk nekik, és ők olyan törvényt hoznak, hogy asszonyt verni szabad, sőt kötelező, akkor azt is el kell fogadni.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.09.12. 16:48:22

Szetinem WOMEN maga Varga képvselő úr.

Ő így képzeli el a nőt :)

lyia (törölt) 2012.09.12. 18:14:06

Kedves Varga Úr!

Cégünk jutányos áron szállít Önnek a megszólalásig valóságos guminőket, egyelőre Lendvai Ildikó és Selmeczi Gabriella mintájúakat, jövőre már Pelczné és Szily mintájúakat is, flottarendelés (min. 10 db.) esetén Szandika, Molnár Anikó vagy Sandra Iron mintájúakat is, ha egyúttal megrendeli tőlünk fehérbőrű, katolikus, jótanuló, jósportoló, fideszre vagy kádéenpére szavazó gyermekeket előállító klónszolgáltatásunkat is.

"Közbeszerzés, valamint nyilvánosság kizárva" jeligére írhat a Fanyar Nemzet szerkesztőségének!

Sötét Nagyúr

powerpuff 2012.09.12. 18:14:45

@WOMEN: Van itt női hozzászóló, pl. én is az vagyok. Meg szerintem még egy csomóan, csak valószínűleg nem érzik szükségét, hogy a mellüket verve bizonygassák, hogy ők nők.
Elemezgetném még az írásod, de _zulu_ 2012.09.12. 14:53:53 mindent elmondott róla, ami elmondható.

mit is mondhatnék · http://kapja.be 2012.09.12. 18:36:04

Többször megnéztem a parlamenti videót, és nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy Varga úr:

a) nem tiszteli a nőket
b) vagy csak szimplán szarul fejezte ki magát

Mert azért látszik, hogy kicsit belezavarodik a mondatba. Lehet hogy naiv vagyok, de szerintem nem így akarta mondani, nem létezik, hogy ne érezte volna, hogy mekkora bunkóság amit beszél.

Mindenesetre nincs mentsége a történtekre.

vargaistvan.kapja.be/

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.09.12. 21:13:19

Nő vagyok, és egyből felfogtam, hogy a szerző ironizál, karikírozza V.I. hozzáállását a nőkhöz.
Szerintem a nemek egyenjogúsága, hogy egyik sem akar a másikra telepedni, együttműködnek, kiegészítik egymást, jót tenne az országnak. A nők és a férfiak együtt alkotják az emberi fajt. Egyik sem lehet meg a másik nélkül.
Számomra elképesztő, hogy egy férfi abban lel kielégülést, megnyugvást, hogy üti-veri a "szerelmét". Sokkal több párkapcsolati szakemberre és pszichológusra lenne szükség, vagy megértetni az emberekkel, hogy nem szégyen segítséget kérni, ha mentálisan szétestek. Ocsmány és kegyetlen dolog másokat büntetni személyes gondok miatt. :-( Elfogadhatatlan.

Éhes_ló 2012.09.12. 21:26:53

A szaudiak jó példa nekünk.
Ők a nagy testvér és taknyos kisöccse jó cimborája, nincs vele a két toleranciabajnoknak semmi gondja, lehet korbácsolni is náluk, meg egyéb szép középkori rítusokat művelni a sok gazemberrel.
Obamának és a kedves hillarinak is tetszik.
Nekünk miért ne lenne jó ez a példa?

Nemdebár?

doxi2 (törölt) 2012.09.16. 13:02:32

Nem is vicc ez, ha Morvaira,Szalaira,Selmeczire gondolunk .
süti beállítások módosítása