Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Terroristák Hatvanban - kérdésekkel

2012.11.27. 09:51 | Proszektura | 77 komment

Címkék: rendőri brutalitás Hatvan cigányterroristák rendőrség felrobbantása

Kedves olvasó, tegye szívére a kezét, és válaszoljon őszintén. Ha azt olvassa, a cigányok nagyobb csoportja megostromolta valamelyik vidéki város rendőrségi épületét, kételkedik-e a hír igazságtartalmában?

Biztos vagyok abban, hogy a többség, és nem csupán a Jobbik szimpatizánsok, kicsit talán szégyenkezve is, de bevallja, bizony ezt nagyon is el tudja képzelni.

Nem lehet, hogy a rendőrség pontosan erre játszik? Erre az előítéletre?

„Valótlan híreszelések a hatvani rendőri intézkedéssel kapcsolatban” - címmel kiadott közleményükből idézek.

„Az előállítottak családtagjai, ismerősei összeverődtek a rendőrkapitányság épülete előtt, agresszív magatartást tanúsítva megpróbáltak behatolni a rendőrség területére. A rendőrség ezt a szándékot határozott fellépéssel megakadályozta, felszólította az összegyűlteket arra, hogy fejezzék be a garázda magatartást. A felszólításnak a mintegy 40 fős, férfiakból és nőkből álló társaság nem tett eleget, hangadói a „Támadjuk meg a rendőrséget!”, a „Felrobbantjuk a rendőrséget!” felkiáltásokkal továbbra is garázda magatartást folytattak. A csoportosulás a rendőrkapitányság kerítését rángató, az azon átmászni próbáló hangadóit a rendőrök kiemelték, a rendőri intézkedésnek ellenszegülő, az igazoltatást megtagadó, a rendőrökre támadó személyek közül öt főt közterületen, később pedig egy főt egy közeli épületben elfogtak és előállítottak.„

http://www.police.hu/friss/hev20121124_02.html

Megnéztem a „Heves MRFK felvétele” feliratú videót is, ami azzal a bombasztikus címmel található a You Tube-on is, miszerint „Így akarták megtámadni a rendőrséget Hatvanban”. Nézem és elképedek.

Ugyanis a képeken éppen ennek az ellenkezője figyelhető meg. 

Vagyis a hír igaz, de azzal az aprócska pontosítással, hogy nem a rendőrséget támadták meg Hatvanban, hanem a rendőrség támadta meg Hatvant.

Látjuk a derék rendőreinket akciófilmbe illő módon szaladni, és átmászni egy lakás kerítésén, majd megbámulhatjuk, amint az udvaron két embert megbilincselnek s járműbe ültetnek. Aztán egy vécécsésze látványában gyönyörködhetünk, benne lebegő celofántasakokkal, később pedig azt is megszemlélhetjük, amint a rendőrségtől jó messzire embereket fognak el a nyílt utcán, s végül  egy szerencsétlen földön rángatott nőt is szemügyre vehetünk – és ennyi!

Most akkor mi van? Hol vannak a kerítésrángatókról, átmászni akarókról, felrobbantással fenyegetőzőkről készült leleplező felvételek?

Ha igaz lenne a rendőri állítás, miszerint meg akarták támadni, sőt fel akarták robbantani a rendőrséget, ez olyan kirívóan súlyos terrorcselekmény előkészülete lenne, amelyik párját ritkítja egész Európában.

Ehhez képest igen érdekes, hogy az inkriminált vécécsészéről tudtak szép színes mozgóképeket készíteni, de később már az egész rendőrségen tényleg nem akadt volna egy kamera, esetleg fényképezőgép, ami azt a rendkívül súlyos vádat képileg megalapozhatta volna, miszerint a cigányok el akarták foglalni, fel akarták robbantani a rendőrség épületét?

A későbbi híradások szerint egy személy ellen indult eljárás hivatalos személy elleni erőszak miatt, néhányan pedig garázdasággal lettek meggyanúsítva.

Hová lett hát az a negyven elszánt garázda? Hol vannak a kerítésre mászók, a robbantást tervező cigány terroristák?

Vagy lehet, hogy ez az egész vádaskodás, csupán arra szolgált, hogy a későbbi brutális és megfélemlítő rendőri – ahogy a sajtósuk már rutinszerűen kijelenti: végtelenül szakszerű és jogszerű – intézkedéseket megokolja? Ami nem is az első ilyen eset lenne a rendőri kommunikációban?

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr564927789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandeláber 2012.11.27. 10:17:20

Figyusz, te Kolompár Orbán vagy, esetleg Horváth Aladár?

indazs 2012.11.27. 14:09:09

@Kandeláber: Csak arra kérlek, hogy a cigányok szó helyére a cikkben helyettesítsd be a "jobbik szimpatizánsok" szót. Úgy elolvasva is ezen a véleményen lennél?
Játssz el ugyanezzel a sokat emlegetett 2006-os rendőri akció leírásánál is, csak ott a "békés tüntetők" helyett cigányt olvass. Ugyanaz a reakciód akkor is?

notib 2012.11.27. 15:53:18

arról, hogy az ártatlan roma nők és gyermekek hogy tudnak viselkedni csoportosan, Szeghi Lajos gyermekei tudnának mesélni...

mit kerestek a romák a rendőrség előtt...

hányszor hallani, hogy két család tagjai kapával, kaszával, szamuráj kardokkal esett egymásnak, majd az intézkedő rendőrökre már közösen támadnak, és valahogy mindig romák...

Cheap Charli 2012.11.27. 15:54:27

Kedves cikíró, csak egyetlen alkalommal gyere el Hatvanba amikor valamelyik kisebbségit bevisznek a rendőrségre és magad néz meg mit művelnek a kedves közeli családtagok (min 40 fő) a rendőrség előtt.

TCrown 2012.11.27. 15:56:42

Igazad van, teljesen irreális, hogy a cigányok bárkit is megtámadnának.
Ők olyat soha nem tesznek. Békés, dolgos, intelligens nép.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:03:18

Ja, "megbámulhattunk egy WC csészét."

Nem a csészét kellett volna megbámulnod, hanem benne a kábítószert. Mit gondolsz, kábítószer dílerekkel szemben bárhol hogy megy az akció?

Ezekkel épp hogy puhán bántak, azért is űzik ezt az ipart nagyrészt cigányok, mert pontosan tudják, hogy a liberálisok melléjük állnak és így lesz cigány támadásból cigány sajnáltatás.

Puhák voltak a rendőrök, pld. egyáltalán nem dolgozott a gumibot. Ha a rendőrség elé mennek, pedig elég egyértelmű, hogy felszólítás után lőni kellett volna. Érdekes, 2006 október 23-án ez egészen jól ment.

tommybravo 2012.11.27. 16:04:34

Az a lehetőség, gondolom, fel sem merül senkiben, hogy a rendőrök esetleg hazudnak. Mert a rendőrök sosem szoktak.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:07:04

@TCrown: Ennyi kábítószerért máshol halálbüntetés jár, itt a társaság 80%-a már kint is van, a maradék pár nap múlva.

Úgy, hogy a kábítószer kereskedés mellett még a rendőröket is megtámadják.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:08:27

@tommybravo: Gondolom, benned pedig az a lehetőség nem merül fel, hogy a cigányok hazudnak, mert ők sosem szoktak.

Megszegték a törvényt, innentől kezdve a rendőrnek van igaza.

elkoltozott. 2012.11.27. 16:08:38

Kedves poszttoló, ezt Te sem gondolhatod komolyan.
Én nem a cigányok ellen vagy mellett vagyok. De simán el tudom képzelni ezt az egészet. És el tudom képzelni magyarokkal is.
És csak azt nem értem hogy ha valaki "megtámadja a rendőrséget" miért nem lövik le ott helyben. Egy szó nélkül minimum lábonlőni és kész. Lenne ott rend és fegyelem azonnal.
De a sok büdös bunkó persze tisztában van a jogaival. Csak a kötelezettségeivel nem.
Teljesen mindegy hogy cigány, magyar.
Amúgy a videót láttam, és cigányok a szomszédaim is. Relativ jóban vagyunk.

bátorító 2012.11.27. 16:10:05

Efelejtitek a legkézenfekvőbb megoldást: mindenki hazudik.
Ez MO.

tommybravo 2012.11.27. 16:10:25

@Anti Anyag: De, el tudom képzelni, sőt, látható a videón, hogy drogot foglaltak le. Épp csak a rendőrséget megtámadó hordáról nincs videó/fénykép vagy bármi bizonyíték, és a rendőrök szavahihetősége is megkérdőjeleződött már az október 23-ai sajnálatos események óta.

mcc 2012.11.27. 16:13:08

Nemtom mér előítélet, ha elképzelhetőnek tartja valaki, hogy történt ostrom. Előítélet az lenne, ha kapásból biztos lenne benne. De a lehetősége miért ne lenne meg? Nem értem.

tommybravo 2012.11.27. 16:16:27

@mcc: Ha a rendőrséget megostromolták, akkor csak van róla, mondjuk, egy fénykép, ahogy rázza a kerítést a csürhe? Ehelyett felrak a cég egy videót, amiből semmi sem derül ki...

Bajnai Gordon (gordonka) 2012.11.27. 16:23:44

Mocskos cigánybérenc szerző költözz közéjük,ha annyira imádod őket! Ezekkel így kell bánni...

Rwindx 2012.11.27. 16:25:13

A rendőrségi tájékoztató szerint 2 "cselekmény" történt, időrendi sorrendben:
1. droglefoglalás. 12 ember begyűjtése. Ha nem tévedek a felvételek erről szólnak.
2. később a bekasznizottak "kiscsaládja" összegyűlt a rendőrség előtt és történt a második menet. 6 főt megint bekaszniztak.

Mi nem érthető?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.11.27. 16:25:13

Ritka ostoba és egyben undorító cikk!

troger242 2012.11.27. 16:26:46

Megkérnék minden kis okoskodó faszt,akik nem is Hatvan környékén laknak,nem kell belepofázni olyan dolgokba,amit tv-n keresztül látsz!Költözz ide,vagy Gy.patára és ha itt laksz,akkor ugassál ilyen okosságot kedves poszt iró.

dögölj meg 2012.11.27. 16:30:40

Kedves Proszekt úr ! Túl sokat ehettél abból a parízerből,hogy ennyi baromságot voltál képes kiszarni magadból. Jobbulást !

Crescendo 2012.11.27. 16:31:48

Mi volt a problema pontosan? 40 ember osszegyult a rendorseg elott? (Raadasul meg csak nem is elott, hanem messzebb tole.) Ez torvenytelen?
Mi indokolta ezt a brutalis rendori fellepest akkor? Mitol felnek ezek a rendorok ennyire? Ha nem birja a stresszt, akkor ne menjen rendornek mindenek elott.
Masreszt meg miert kell hazudni az egeszrol? Milyen becsulete lesz igy a rendorsegnek?

dögölj meg 2012.11.27. 16:33:40

És várom következő sirámodat a vadállati Tekesek ellem Hypóval
védekező idős úri-hölgyről is. Szeretek röhögni.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:42:37

@tommybravo: Az ilyeneken mindig csodálkozom mint te. A rendőrség hazudhat néha, de mindig kollektíven, meg is tették "leestek az azonosítók". (Jellemző, hogy balliberális kormány alatt tehette meg büntetlenül).

Mindennapjaiban nem kollektív módon viszont nem hazudhat, mert szabályok, rendeletek, törvények vezérlik a működését, azaz az egész sornak hazudnia kellene, közrendőrnek, parancsnokának, annak a parancsnokának, a kivizsgálóknak, stb.

Nagyon alkalmanként persze megteheti, de épp a rendszer miatt, ahová ráadásul független elemek is be vannak építve, (jogvédés, ügyvéd, bíróságok) nagyon kockázatos és nagyon nagy egyéni kárral jár. (Lefokozás, állásvesztés, börtön).

A cigány bűnöző ha egyáltalán rendszerelem, egy teljesen más szabályok szerint működő rendszer (család, bűnszervezet) eleme, így kifejezetten a hazugságban érdekelt, főleg abban a típusú hazugságban, ami az igazságszolgáltatás mértékét csökkenti.

Az a hazugság is kifizetődő, ami az ellene fellépőket gyengíti és hogy mekkora sikerrel, sok rendőr inkább félrefordítja a fejét.

Ennek eredménye az, hogy a társadalom általános kirekesztéssel válaszol, hiszen pontosan tudja, a cigány ellen nem fogja, mert nem tudja megvédeni a rendőr és a bíró. A cigányok körében a bűnmegelőzés sem működik.

Cheap Charli 2012.11.27. 16:44:49

@Crescendo: Ez közvetlenül a rendőrség előtt történt. És nem kívánom senkinek azt az élményt, hogy amikor ezek az úri emberek és hölgyek ott gyülekeznek arra járjon. Sajnos nem egyszerű ilyenkor arra átmenni még autóval sem nem, hogy gyalog. Sajnos nekem volt szerencsém nem egyszer belefutni ilyen ártatlan gyülekezésbe ott.

Jeanne d'Arc 2012.11.27. 16:46:44

Kedves posztíró ! Ébresztő ! Arról van szó, hogy egy nyíltan rasszista rendőrség azért ver agyba-főbe embereket, köztük ártatlan gyerekeket, nőket, öregeket, mert CIGÁNYOK !!!!! Ráadásul ez már nem az első eset !!!! És a történetnek alig van visszhangja, ráadásul a sok mocskos náci kommentelő még az áldozatokat hibáztatja !!!! Remélem, az életben kerülnek majd olyan helyzetbe, hogy azért verik agyba-főbe őket, amilyennek születtek ! Egyébként nem vagyok cigány, csak undorítónak találom, hogy ma Mo-n azért verhetnek meg embereket, mert valamilyennek szüettek !!!!Gyalázat !!!!

zotyesz11 2012.11.27. 16:47:20

"a cigányok nagyobb csoportja megostromolta valamelyik vidéki város rendőrségi épületét"

Ezt az állítást most olvasom először.
Szerintem egy erős csúsztatás a szerzője részéről.

Olyat viszont olvastam, hogy 40 fős "kisebb" csoport összegyűlt a hatvani rendőrség előtt és szidalmazták, fenyegették a bent dolgozókat, mire azok határozott fellépéssel intézkedni kezdtek.

Így szerintem sokkal hihetőbb...
Legalábbis én így már elhiszem.

tommybravo 2012.11.27. 16:48:39

@Anti Anyag: Ezt a rendőrség pártatlanságáról, szakmaiságáról tényleg elhiszed? Ha a rendőrség szavahihetőségére vonatkozóan kérdések merülnek fel, az a minimum, hogy álljon elő hiteles bizonyítékokkal. Csak hogy egyértelmű legyen: a bűnözőket le kell tartóztatni, el kell ítélni. De a rendőrségnek (ügyészségnek, büntetésvégrehajtásnak, stb.) mindeközben be kell tartania szabályokat, különben alapjaiban rendül meg a társadalom hite bennük. Éppen a rendőrség érdeke lenne, hogy a legkisebb gyanúra is teljes erővel igyekezzen bizonyítani, hogy jogosan járt el. Most viszont nagy hangon csak a mismásolás megy, és a kérdések elől kitérés.

Menő vagy nem Menő 2012.11.27. 16:48:58

Posztíró!

Neked a véleményformálásnál az a döntő szempont ,hogy a TV-ben mit látsz vagy mit mondanak benne??

Most komolyan???

Ne bassza már meg a kurva élet, hogy a rendőr szavával szemben szarházi bűnöző cigányok szavának higgyjen bárki!! Akik még akkor is hazudnak ha kérdeznek..

Másfelől a rendőrség nem szokta levideózni azt amikor jogsértés vagy bűncselekmény történik,ez nem feladata. Ellenben az elfogásokról,szervezett rendőri akciókról kötelező felvételt készíteni, pont az ilyen álságos, bérrettegő (ál)objektív wannabe' jogvédők faszkodása miatt, hogy később látható legyen,hogy mi történt.

A cigányok Hatvanban elszemtelenedtek már hosszú ideje,rengeteg probléma van velük ezt rendőrségi körökből is tudom.
Csak az erő nyelvén értenek..
A Rendőrségnek pedig joga van indokolt esetben -mint itt történt- alkalmazni ezt az erőt. A szarházija meg ne bűnözzön hanem inkább dolgozzon azt nem lesz rendőrattak.

khmm... 2012.11.27. 16:53:47

Egy normális országban a rendőrség közéjük lőtt volna az elhangzott fenyegetések után!!!!! (robbantsuk fel a rendőrséget, stb. stb.)

És még Elemííír a rendőröket hibáztatja...?
Javaslom, hogy vegye el feleségül a TASZ-t, szép pár lennének... :-D

khmm... 2012.11.27. 16:54:45

@Jeanne d'Arc: majd akkor síránkozzál, ha a te idős édesanyádat v. nagymamádat támadják be a cigányok, és nem fog intézkedni a rendőrség!

Micsoda baromarc falvédő duma! Sokszor elmondtad már ezt a hazugságot, és magad is elhiszed?

LOL

khmm... 2012.11.27. 16:57:16

@dögölj meg: No az is szép kis történet..... Gondolom, szintén cigány. Baltát vág a TEK-esek közé, meg hypot locsol rájuk....

Persze az itteni széplelkű falvédők biztosan azt a romnyit is védenék.... :-s

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=603059#null

" helyszínre érkező terrorelhárítók először megkísérelték jobb belátásra téríteni a bezárkózott férfit, de nem sikerült, ezért behatoltak a házba. A kommandósokat a bezárkózott férfi idős anyja fogadta: hipót locsolt rájuk, s egy baltát hajított feléjük."

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 16:59:38

@tommybravo: Elbeszélünk egymás mellett.

A rendőrségnek a cigány bűnözőkkel is keményen, kényszerítő eszközöket használva, vagy akár fegyvert használva kell fellépnie.

Kurvára nem érdekel, hogy a cigányasszony ráveti magát a rendőrre, a rendőr pedig földre viszi, mert a rendőr az én oldalamon áll, a cigány bűnöző pedig nem.

Igen, benne van a zsákban, hogy akár le is lövi (nálunk sajnos nem), nem kell bűnözni.

Neked a cigányok és a rendőrök közötti eltérő viszony akkor fog leesni, amikor ellopják az autódat, megerőszakolják a húgodat és látod a rendőrön, hogy igazából kurvára nincs kedve lépni, esetleg még le is beszél arról, hogy jelentés legyen belőle.

Na az mind az ilyenek miatt van, mint te.

zebulon52 2012.11.27. 17:01:25

Az ártatlan, földön vonszolt nő, szándékosan dobálta magát a földre, több alkalommal és nem állt a lábára. Azért vonszolták.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.27. 17:02:22

@Menő vagy nem Menő: Na azért ennyire nem hülyék, amikor zsidó a sértett, azonnal jön a poszt, hogy puha a rendőrség, mert az elkövetőt nem lőtte helyben főbe és antiszemita a kormány.

benoke77 2012.11.27. 17:03:07

@Jeanne d'Arc: Te szerencsétlen, utolsó hülye! Senkit nem azért "bántalmaztak" (a földre teperés és megbilincselés, nem bántalmazás, hanem az intézkedés része), mert cigány. Amúgy szerinted, ha ezek a rendőrök bántalmazni akarják őket, akkor mi maradt volna belőlük? Értem én, hogy szereted őket, meg fuckpolice, meg mocskosorbánnácik, de azért ha a bba a pirinyó agyadba a szilárd tények bejutnának, nem tartanál itt. Tehát: Elfognak 12 bűnözőt, család (40fő), odamegy hangoskodni, fenyegetőzni. Mivel csak ebben az évben nem egy rendőrre támadtak rá, nem kétlem, hogy ez történt most is. Erre a rendőrök intézkednek és előállítanak még 6-ot. Ennyi. Ha pedig valaki elfekszik a földön és ellenállást tanusít, azt bezony bárhol a világon végighúzzák a földön.

"Remélem, az életben kerülnek majd olyan helyzetbe, hogy azért verik agyba-főbe őket, amilyennek születtek !"

Akkor utazz le bármelyik faluba és nézzd meg azokat a magyarokat akiket a cigányok csak azért terrorizálnak mert magyarok.

tommybravo 2012.11.27. 17:07:28

@Anti Anyag: Az első négy bekezdéseddel egyetértek. Van rendőr ismerősöm, de olyat még nem hallottam tőle, hogy ne nyomoztak volna azért, mert a gyanúsított cigány. Bár el tudom képzelni, hogy előfordul, a rendőr szarik a szarra, de semmiképpen nem az olyan esetekben, amiket a fejemhez vágsz. Fogalmam sincs, mit történt, sőt, el tudom képzelni, hogy a rendőrség az igazat mondja. Épp csak az az eljárás nem tetszik, hogy azonnal leráznak mindenkit, aki kérdéseket merészel feltenni a működésükkel kapcsolatosan. Láttunk már ilyet néhány éve, akkor gumilövedékkel mentek fegyvertelen emberekre, aztán meg kitüntették egymást.

Crescendo 2012.11.27. 17:09:46

@benoke77: "intezkedes resze" - ez azert eros. Amiota az FBI akademiarol kepzik a magyar rendoroket azt hiszik, hogy valami afganisztani bevetesen vannak es eletveszelyben. Ezert ilyen szociopata modon cselekszenek.
Egy erosen elhizott, fegyvertelen no milyen veszelyt jelentett? Normalis ember nem banik igy nokkel, csak egy pszichopata. A szomoru az, hogy itt a rendorok kozott sokan viselkedtek igy...
Legkozelebb, amikor mondjuk epp arra setalsz, ahol Luke Skywalker elbukik, kiverik par fogad, meg eltorik a bordad, mert ez resze az "intezkedesnek"?
Szerintem koltozz valami haborus zonaba es akkor jogos az ilyen megjegyzes.

khmm... 2012.11.27. 17:10:04

@benoke77: Az ilyen zsándárk-szerű rózsadombi áljogvédők nem mennek ki a védett lakóparkjukból.... Védett helyről osztják az észt, más f.cával verik a csalánt. Gyermekeiket elit iskolákba járatják, ahol még csak véletlenül sem fordul elő cigánypurdé.

A szép másság élvezetét nekünk tartogatják.... :-(((((

khmm... 2012.11.27. 17:11:52

@Crescendo: Meg akarta hiúsítani az intézkedést - ellenállt. Teljesen jogszerű volt az intézkedés. Ledobta magát a földre, nem követte a rendőr utasítását, hogy kövesse.

Meg kellett volna várni a rendőrnek, míg előveszi a hypot, és leönti...??? Vagy esetleg tökönrúgja...? Simán kitelik az ilyenektől....

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.11.27. 17:27:46

mocskos egy rasszista nepseg ez itt...

mintha nem lenne az osszesnek a zsidotol ciganyig mindenfele nacio az osei kozott, mintha arpad kurta volna vilagra az osszes hulyegyereket..

khmm... 2012.11.27. 17:29:36

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: ÁÁÁÁÁSÍÍÍÍTÁÁÁÁÁS......

igazi kozmopolita bullshit!

khmm... 2012.11.27. 17:30:09

Ha mindenki magyar, akkor mijjasz.rnak a sokszázmilliárd cigány integrációs pénz.....?????

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.11.27. 17:35:31

@khmm...: hat ez igen frappans, jopl kifejtett, tenyeket felvonultato ellenvelemeny volt..:-DDDD

ez keves. mi kozmopolitak ugyanis nemzetkozi szinten jatszunk, az ilyen beltenyesztett, tekintelyelvu ervek, hogy "hulye vagy es nekem v an igazam" nem nagyonhatnak meg..:-)

viszont remek kepet alakitanak ki rolad es az emberi minosegedrol..:-)

Crescendo 2012.11.27. 17:42:49

@khmm...: na errol beszelek... egy foldon fekvo ember mar osidok ota a megadas jele, kulturember az ilyet kepes erzekleni...
Persze egy pszichopatanak, akit az FBI kepez, akiket meg az iraki vetaranok tanitanak ettol meg bomba lehet rajta, vagy vegyi fegyver, vagy barmi olyan amivel szeretett rendorunk eletre tor.
Ez a gond, mert most "csak" ciganyokat ver brutalisan a pszichopata egyenruhas, de nemsokara jossz te meg a csaladod. Es az is teljesen jogos lesz, mert van precendens arra, hogy eleg hazudni egyet, hogy "ellenallt" es onnantol barmit megtehet mert jogos a rendori biztonsaga miatt.
Akarsz egy olyan vilagban elni, mint a komcsik alatt? A rendor barmit megtehet buntetlenul? es van meg szurkolotabora is, hogy milyen klassz, hogy jol elintezett valakit?
Dobbenet.

HgGina 2012.11.27. 17:47:10

Eszembe jut ezekről a kedves, aranyos, szinte szentnek is beillő odakozmált bőrű kábítószer-kereskedőkről egy magyar filmklasszikus részlete, amiben Harkányi Endre hamvas, ám kissé koszos ifjúként ezt mondja aranyosan mosolygó szemekkel: Könyörgök, akasszuk fel!
Na, én ennek maximálisan híve vagyok és támogatom.
Nem szeretném azt tapasztalni, hogy lassan az összes ilyen retket úriembernek kéne nevezni, amikor a bíróságon épp a kötelet osztják ki rá, egyébként teljesen jogosan.
Sintértelepre való mind. És nem sintérként hanem inkább alapanyagként.

panic_button 2012.11.27. 17:47:25

első három mondatig olvastam a bejegyzést

zsg? 2012.11.27. 18:00:26

Az a videó a kábítószer kereskedő legények elfogásáról szól, nem pedig a kapitányság előtt hőzöngő csürhéről. De azt gondolom, ezt mindenki felismeri, aki végignézte a videót.

Ennek fényében nem értem, hogy mitől ír valaki ilyen posztot? Aki már végignézett pár csoportos cigány randalírozást, az nem "egy szerencsétlen földön rángatott nőt" lát a videón, hanem a szokásos cigány koreográfiát:

- Keménykedő férfiakat, akik szembeszegülnek, verekednek a rendőrrel;
- Visitizó asszonyokat, akik hergelik a férfiakat;
- Pár fetrengő öregasszonyt, aki a betegségeiről és a sérüléseiről ordítozik és gyilkosozza a rendőröket.

És azt is fontos tudni, hogy a rendőrök csak azért nem futottak el, mert most kellő létszámban voltak a helyszínen. De látott már olyat a magyar falu, hogy szirénázó rendőrautót magukra zárták a rend őrei, amíg megérkezett az erősítés.

01234567 2012.11.27. 18:02:50

Már vártam egy ilyen posztot. Normális országban, normális média, kiment volna a helyszínre, és megkérdezte volna a helyi lakosságot, semleges embereket: "Mi a valós helyzet Hatvanban, mit tudnak az esetről?" Nem, itt nyilatkozott a TASZ-os, meg az érintett cigányok, és nagy látványosan bekérdezték a kapuőr rendőrt, akiről tudják, szabályellenes szólnia egy kurva szót is. Ennyi. Elég egyoldalú, manipulált. Ami az igazság, ez nem az első eset volt, már mint a kisebbség gyülekezése, rendbontása. Most átlépett egy határt. A videón látható rendőri intézkedés pedig meglepően korrekt, profi, és a helyzethez képest moderált volt.
Nem néztem ki, a rendőrökből. Ha már: a rendőrség miért nem vette fel magát a rendbontást(?), a cigányok miért nem vették fel(?), hogy ők, ott, nem csinálnak semmit. Amúgy több helyen maguk is nyilatkozták, hogy az egyik előállított, akin felületi sérülések voltak, épületből való kijövetele után, elszabadultak az indulatok. A rendőrség szerint, az előállított ellenállt, aközben szenvedett sérüléseket. Ez valahogy fentebb kimaradt. Amúgy meg csak szólok a blogírónak, pont az ilyen ferdített hozzáállások, mint az ominózus Indavideó, vagy ez a poszt, egyéb cikkek vezettek ide. Meg a cigányság húsz éven keresztüli leszarása, tömjük segéllyel, akkor befogja a pofáját, legyünk vele enyhék, akkor nem vagyunk rasszisták..stb.. Tudom, részben cigányok közt nőttem föl, valószínűleg egy pár tucattal több cigány ismerősöm, barátom is, van, mint a posztírónak, meg a TASZ-osoknak... :)

Horizont 2012.11.27. 18:02:52

Megáll az ember esze ezen a poszton! tele van csúsztatással ,hangulatkeltéssel! A posztíró nem a cigányok mellé állt hanem a bűnözők mellé.És olyan állampolgárok mellé akik nem tartják be az együttélés szabályait se. Én is megnéztem a videót. Erőteljes szívdobogással. Nekem félelmetes volt. Mert miről is van szó?Elkaptak 12 embert kábítószer miatt! Ez bűntett? Igen. Összegyűlik vagy 40 családtag ahol nők és gyerekek (!!) is vannak. Üvöltöznek, ordítanak, a földhöz vágják magukat. Félelmetes volt. Én még keveslem is a rendőri intézkedést.Egy törvényeket betartó mástól is ezt elváró állampolgár vagyok! Nem szoktam cigányozni, ebben az esetben se az volt a lényeg számomra, hogy cigányok-e! Bűnözők! És a posztíró kábítószeres bűnözőket vesz védelmébe és a rendőrséget szidja!!! Majd akkor is ezt tegye ha szeretné, hogy intézkedjen egy rendőr ha bajba kerül!!!Én ha rendőr lennék és elolvasnék egy ilyen posztot tuti, hogy nem segítenék ....

lutria 2012.11.27. 18:07:32

Azért kíváncsi lennék a yardon lévő rendőrök összecsinálták-e magukat amikor meghallották hogy a cigányok elkezdték összehordani a robbanóanyagot az épület bontásához?
Mert ez Magyarországon eléggé komolytalannak hangzik,csak amerikai filmekben van olyan hogy szinte bármilyen (vész)helyzetben bárki elő tud venni a kamrából/garázsból pár rúd dinamitot + gyújtózsinórt/detonátort és még ért is a használatához.
Viszont hivatkozni legalább lehet rá hogy miért kell lerohanni őket.

JééLajos 2012.11.27. 18:43:33

Szerintem is - má' elnézést ,- de egy faszság a poszt.

El tudod azt képzelni, hogy előre szervezetten, jól összebeszél minden rendőr Hatvanban, sőt, a megye egy részében, beosztott, "félvezető", vezető, főkapitányság, + még a nyomozó ügyészség, oszt' jól megbeszélik, hogy most odabaszunk a retkeknek. Közben persze letisztázzák azt is, hogy semmi gond, nem kell félteni az egzisztenciát, nem lesztek kirúgva, elsikálunk mindent.
Nagyjából ezt sugallja az író. Szerintem be volt baszva, amikor írta.
Egyszerűbb és életszerűbb, hogy volt egy akció, a lápi lidércek hozták a formájukat, egy kicsit elkurvult a helyzet, azután meg nem tetszett , hogy nem csak másnak fáj, ha pofán vágják.
Nehogy már sajnálkozzak.

khmm... 2012.11.27. 18:44:09

@zsg?: : Ez megint a szokásos cigány színjáték.....

Ha vissza próbálok emlékezni - szinte minden hasonló intézkedésnél ugyanazok a stíluselemek jönnek elő: távolban felsíró gyermek, beteg nagymama, mindenórás fiatalassszony (akinél esetleg a rendőri intézkedés hatására beállnak a szülési fájdalmak), bepisilés-bekakilás...

Nagy dramaturgok ezek! :-D

khmm... 2012.11.27. 18:45:52

@01234567: Érdekes nagyon..... Mikor a cigányoknak általában a legjobb, legújabb kamerás mobiljaik vannak, és a negyvenből egy se tudta felvenni azt, amit állítanak izééé. hazudoznak...?

Mese-mese-meskete....

Riszpekt a rendőröknek!

khmm... 2012.11.27. 18:48:31

@lutria: fölösleges bagatellizálnod.......
A verbális agresszió is agresszió.
Plusz: nézz utána a BTK-ban a hatóság elleni erőszak fajtáinak. Meg fox lepődni!

Érdekes módon, mikor azt hazudják, hogy a magyarok közül valaki "ki akarja irtani" őket, akkor azt rögtön kő komolyan kell venni, és Áládártól a mohácsi vészlibákig mindenki kirohan óbégatni, hogy mekkora rasszizmus tombol Mo-on...!

Undorító kettősmérce!

01234567 2012.11.27. 18:49:11

@Horizont: Mit vársz, egy olyan országban, ahol a Kozma ügy kapcsán, egy jól ismert szervezett bűnözői csoportot, egy életre ki lehetett volna iktatni a közéletből. Más országokban szimpla adóügy kapcsán 50 éveket sóztak az ilyenekre, csak ne lássák őket többet. Rengeteg kárt okoztak már, a Balaton egyes részein jóformán ellehetetlenítették a normális vállalkozói létet, kurvát futtattak, droggal kereskedtek, egyébként a bűntényt is egy szervezett leszámolási akciónak indult kivonulás során követték el. Ezt mindenki tudja. A hatóság is. És nálunk, hála a korrupt bírónak , a legsúlyosabban elítélt is valószínűleg 2020-ban már köztünk virít. Ez magyarország, ma.

Éhes_ló 2012.11.27. 18:52:12

A poster nem hülye.
Csak cinikus provokátor hazug mocsok.

exlex 2012.11.27. 18:54:02

@proszektúra:
"Nem lehet, hogy a rendőrség pontosan erre játszik? Erre az előítéletre?" nem lehet, hogy szájba basztalak?

exlex 2012.11.27. 18:57:03

Azt örömmel hallottam, hogy volt aki magára pisilt a cigányok közül. Hugyos cigány banda.

exlex 2012.11.27. 18:58:34

Így kéne eljárjon a rendőrség az összes retkessel.

exlex 2012.11.27. 19:00:28

@Bajnai Gordon (gordonka): " Mocskos cigánybérenc szerző költözz közéjük,ha annyira imádod őket! Ezekkel így kell bánni..."
Nem bérenc, hanem a szerző is az etnikumhoz tartózik.

chirkebaszó 2012.11.27. 19:37:15

nem tudom mikor olvastam már ennyi agymosott baromságot, mint ez a "cikk"
gondolom a kedves blogoló ezt viccnek szánta, én legalábbis jót röhögtem rajta :D

dennisthemenace 2012.11.27. 20:12:38

"Egy normalis orszagban.." Ja. Ott. hol nem talalnak drogot rendoroknel, ahol nem jar a rendor betorni, ahol nem rabolnak ki embereket, ahol nem talalnak rendorfonokot alsogatyaban, mata reszegen a koszban fekve...

eax_ 2012.11.27. 20:16:15

"Kedves olvasó, tegye szívére a kezét, és válaszoljon őszintén. Ha azt olvassa, a cigányok nagyobb csoportja megostromolta valamelyik vidéki város rendőrségi épületét, kételkedik-e a hír igazságtartalmában?"

Egy kicsit sem. Kulonosen, hogy nem "megostromoltak", csak odamentek balhezni.

eax_ 2012.11.27. 20:18:43

"Vagy lehet, hogy ez az egész vádaskodás"

Nem. EZ a vadaskodas.

wicha 2012.11.27. 20:21:33

@elkoltozott.: +1. Én egy másik videóban azt láttam, hogy a cigányok asszonyok visítoznak, egy nagy kupac (valószínűleg) rendőr meg szakszerűen megbilincsel 3 embert. Gondolom ezek után a cigányok "hogymerészeled, TE!" mentalitással nekiálltak hőbörögni a rendőrség előtt. A többit a sajtó dobta össze félinformációkból. Nem vagyok rasszista, de akkor is ez a legvalószínűbb forgatókönyv

Gastroger 2012.11.27. 20:34:34

Sziasztok,
engedtessék meg a véleményem. Kisebbségi vagyok, és pontosan Hatvanban tartózkodtam az incidens idején.
Sajnos a fenti véleményt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, mivel mikor ez történt, éppen
dolgoztam.

És már itt befejezhetném.

Azt, hogy "kisebbségi" volnék sem faji alapon értem magamra, hanem mint aki bejelentett munkavállalóként hajnalban kell, este fekszik és dolgozik, és befizet az államkasszába. Mint ismert kb 3,9 Mio Tb , Eü járilék fizetőre jut 9,6 Mio "igénybevevő".

Azaz az egyharmad befizető kisebbséghez tartozom.
Kábé 1.3 Mio Ft-ot "költöttem" idén eme hobbimra. Amiből hála isten sikerülta videón szereplő hölgyek szemét, asztmáját kezelni.

További adótétel megy a közös kasszába, aminek az a dolga, hogy amíg én a megélhetésért dolgozok, más ne klozetben tárolt drogból gazdagodjon. Ha ehhez rendőri "túlkapás" kell, ám legyen. Az lenne normális, hogy amíg én fizetek, én mondjam meg mi legyen. Így meg nyomorult kisebbségi vagyok.

Viktus 2012.11.27. 20:42:45

Anyád az ... oda kellene költöztetni ezeket az ártatlan bárányka drog kereskedő kisebbségieket.

Viktus 2012.11.27. 20:46:45

@Jeanne d'Arc:

Pontosabban:

"20. csorpio2012. november 24. 18:07
A dolog roppant egyszerű! És ez igaz!
A Sünit és csipet csapatát lekapcsolták a zsaruk, mert már ők is pofátlanságnak tartották, hogy az 5-ös iskola sarkán elhelyezett térfigyelő kamera alatt is árulták a drogot a sulis kölyköknek. Ezt a "szűk" család rájuk nézve rendkívül sértőnek találta, ezért kb. negyvenen oda csődültek a rendőrség elé, mondván: majd ők megmutatják, hogy hol lakik az ombucman.:) A zsaruk csak egyszerüen végezték a dolgukat. Sajnos csak egyszerűen. Igazából nem bántottak senkit, csak a törvényes rendet próbálták betartani." Ennyit a TASZ-ról ... bűnpártolás.

Viktus 2012.11.27. 20:58:01

@tommybravo:

youtu.be/0d3GQNqCdGM így üldözik szegényeket a rendőrök :D :D :D

nyekk 2012.11.27. 21:04:27

Blog írókám! Láttál te már igazi élő cigányt? (Nem a cigánybárót az operában, meg a )Mága Zoltánt a nagygálán.

Ha láttál volna ilyen cigány hordákat élőben (nem is kell sokat keresni), akkor csak azt mondanád, hogy végre a rendőrség tette a dolgát, tette azt, amiért az adófizetők pénzéből tartják őket.
Nem pedig trabantos öreg nénit zaklatott az eü doboz érvényessége miatt.

Olyan primitív bűnözőkkel, mint ezek a cigánybandák, csak az erő felmutatása hatásos.

exlex 2012.11.27. 21:46:41

@nyekk: A blogíró cigány. Ezért védi fajtársait. Az index ezt a blogot a blogíró származása miatt teszi ki címlapra.

Crescendo 2012.11.27. 21:55:11

@Viktus: ezek szerint mar regota a rendorok "latokoreben" volt a brigad, csak eppen nem tettek semmit. Miert nem? Ok is tan reszesultek a bevetelbol?
Aztan az elkovetoi csoport osszegyult az utcan. Semmilyen attrocitas nem lathato a videon a tomeg reszerol, csak az, ahogy a rendorok osszeszedik az embereket... Ezt viszont brutalisan, asszonyt verve, stb.
Mi veszi ra oket, hogy a rendorseg ele menjenek tiltakozni? Amennyire ismerem a ciganyokat, ha van valamilyen megallapodas, azt kovetelve felbatorodnak.
Szoval a tortenet mindket oldalon santit, de engem speciel sokkal jobban nyugtalanit az, amit a rendorseg tett, illetve korabban nem tett. Azert mert olyan jogkorokkel rendelkeznek, amivel a ciganyok nem. Mi van ha holnap ezen az ugyon felbuzdulva mar a sima atlagpolgarral ugyanigy bannak, majd hazudnak egy jo nagyot, hogy milyen veszelyes is volt? Aztan ugy jarunk mint amerikaban, ahol a rendor 8- eves neniket taserel, mert a holgy "ellenallt"? Ki fogja azt mondani, hogy uraim ez azert mar sok? Miert kell az AVO fele rendori fellepest vedeni?

Viktus 2012.11.27. 22:06:40

@Crescendo:

Félnek lásd. milyen meghurcolás jár nekik, ha tesznek v.mit ... nem véletlenül jutott ide az ország.

A piros ruhás felmászott a kerítésre rázta, és uszította a többit. Semmi verés nem volt. Hol látsz te verést? teljesen normális előállítás, ha ellenállást tanúsít v.ki földre viszik-megbilincselik ... aztán is simán magát dobja fel. A visítás megtévesztő max. az a produkció része már ... ahogyan a másik videón a kisebbségi lefejelgeti a kocsiját direkte ...

Crescendo 2012.11.27. 22:16:17

@Viktus: lehet, hogy ebben igazad van. en csak arra tamaszkodtam, amit lattam a videon.
De ehhez a batorsaghoz igencsak kellett a korabbi szemhunyas a rendorseg reszerol.

Viktus 2012.11.27. 22:20:17

@Crescendo:

Évek óta az megy lásd. Kuncze első belügyminisztersége a megélhetési bűnözés stb. handabanda.
Ma is, ha nem tesznek semmit az a baj.
Tesznek v.mit az a baj.

Rézvirág 2012.11.29. 09:25:17

Én Hatvanban lakom. Csak annyit szeretnék mondani, hogy Hajrá rendőrség!!! És hogy köszönöm.

(posztíró, te istenbarma. gondolkozzál már, cseszdmeg, ezek a _GYEREKEINKNEK_ árulják a kábszert az iskolák körül!!! Nem összeesküvés. ezt teszik. Szóval engedtessék meg nekem, hogy ne kapjak a szívemhez, ha esetleg jól eltángálták odabent, a randalírozó (mellesleg gyerekek kábszerezéséből élő!) családtagjaikat meg lefújták, mint ahogy ők teszik a környék kutyáival, amikor betörnek.)
süti beállítások módosítása