Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

János, bazdmeg a fűnyíródat!

2013.03.13. 11:48 | Proszektura | 87 komment

Címkék: kétharmad jÁder János Alaptörvény-módosítás

Mint tudjuk, vannak, akik abban reménykednek, a köztársasági elnökünk nem írja alá az Alaptörvényünk negyedik módosítását.

„Ne írd alá János!” – szólították őt fel afféle rejtői stílusban.

Pedig alá fogja írni. Sokak szerint nem is nagyon tehet mást. Ez nem holmi hulladék(gazdálkodási) törvény. Ez a módosítás teljesen törvényes, mert ezt a módosítást a legfőbb népképviseleti szerv kétharmada megszavazta.

Közhelyszerű, de a kétharmados népakaratot harsogókat időnként talán mégsem árt újra és újra figyelmeztetni arra, hogy az a bizonyos fülkeforradalmi kétharmad a hazai lakosság – a zemberek – mekkora hányadának akaratát is tükrözi valójában.

Kiindulva abból, hány lakosa van az országnak, közülük hányan jogosultak szavazásra, ebből mennyi a ténylegesen is szavazó, és ez utóbbiból hányan is adták a szavazatukat a későbbi győztes Fidesz-KDNP-re, nem túl bonyolult számtani művelet eredményeként megállapítható, hogy a győztesek kétharmada valójában az össznépességnek nem hogy kétharmada, de legfeljebb egynegyedét, egyötödét teszi ki.

Vagyis ez a kétharmad valójában nincs még egyharmad sem.

Ráadásul azt is tudjuk, a szavazási rendszerünk sajátosságai miatt a választáson ténylegesen résztvevő szavazóknak még a 60 %-a sem kell ahhoz, hogy egy párt megszerezze a mandátumok kétharmadát.

Persze ez egyáltalán nem szolgáltathat alapot arra a gyakran hallott ostoba ellenzéki érvelésre sem, amelyik azt a következtetést próbálja mindezekből levonni, hogy a kétharmadra hivatkozás valójában illegitim, illetve, hogy a nem kormánypártra szavazók és az egyáltalán nem szavazók, tulajdonképpen mindannyian az ellenzék bázisai.

A francot, a nem szavazók őket legalább úgy vagy még jobban utálják!

De a lényeg, hogy az Alaptörvény passzusait gatyaként váltogató hatalomnak nem ártana figyelemmel lennie a kétharmad értelmezésénél arra, hogy a fontosabb kérdésekben a világon mindenütt a demokratikus döntési mechanizmusok működésében gyakran nem elég a megjelentek szavazatának többsége, hanem az szükséges, hogy az összes szavazásra jogosult számához viszonyítottan is meglegyen az előírt egyszerű, minősített vagy abszolút többség.  

Vagyis egy igazán demokratikusan működő jogállamban a hatalomnak valamennyi választópolgár minimum kétharmadának az egyetértését kéne ehhez megszereznie egy ilyen kiemelkedően fontos kérdésben, mint az Alaptörvény elfogadása és ütre módosítgatása.

Az így kalkulált kétharmad a legszerényebb becslések szerint is, jóval meghaladná a négymilliót.

Szerintem az ország legfontosabb kérdéseiben a hallgatás egyébként sem tekinthető beleegyezésnek.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr745132425

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindannyian egyetemlegesen felelősek vagyunk? 2013.03.14. 00:27:28

Áder János aláírta az alkotmány negyedik módosítását  bebizonyítva, hogy igazi államférfi, aki felelősen képviseli politikai nemzetét és minden körülmények között ragaszkodik a jogállami keretekhez.  "Egyértelmű alkotmányos kötelezettségem...

Trackback: Áder nem megy vissza a balettba ugrálni 2013.03.13. 21:20:16

Túl sok jóról kellene lemondania. Nem csak Orbán jóindulatát veszítené el, de a másfél milliós havi tiszteletdíjáról, a külföldi kiküldetések napidíjáról és költségtérítéséről, a magánrepülőről, az elnöki rezidenciáról, a pazar bútorokról, a személyi t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2013.03.13. 14:40:23

„Ne írd alá János!” – szólították őt fel afféle rejtői stílusban.
Pedig alá fogja írni. „

Áder János köztársasági elnök szerint német partnerei nem kaptak kellően pontos tájékoztatást az alaptörvény módosításáról.

Azaz nem tiszta forrásból merítettek, gondolkodás nélkül elfogadták a Konrád György féle alakok tolmácsolását.

Ezekben a propagandistákban a tárgyilagosság szikrája sem lelhető fel.

Ők nyomják a magyarországi diktatúráról szóló vad propagandájukat, mint süket a csengőt!

A Demokratikus Charta alapítójaként megvolt Konrád György szerepe az MSZP és az SZDSZ házasságában.

Érdemes megnézni, mivel riogatott az 1991-ben SZDSZ-közeli civilek által megalakított Demokratikus Charta:

veszélyben levő demokráciával,
szélsőjobboldali veszéllyel,
antiszemitizmussal.

Mindez különösen annak tükrében mulatságos, hogy az Antall-kormányról sok rosszat lehet mondani, de hogy bármilyen formában is veszélyeztette volna a demokráciát, az szimplán nem igaz.

Ebben az időszakban jelentek meg először mértéktartónak számító német, francia, osztrák és más nyugati újságokban azok a cikkek,

melyekben rendszerint ellenzéki értelmiségiek nyilatkoztak a magyar közéletről,

miközben idegengyűlöletről, antiszemitizmusról,

Horthy-nosztalgiáról

panaszkodva festettek az országról ( és Antallról) olyan képet,

mintha a Gömbös-kormány idején lennénk.

greybull 2013.03.13. 17:40:21

Akik nem mennek el szavazni, nem biztos, hogy egyetértenek, de: biztosan nem mondanak ellent. Tehát: nem számítanak. Amikor Antall volt hatalmon, akkor is gőzerővel ment az antidemokratázás, meg az antiszemitázás Antallal szemben. Utólag meg megszépítik a dolgokat. Na szép.

poor 2013.03.13. 18:47:10

@Vidéki:
A fidesz a választásokat hazugsággal nyerte meg tehát orbán szóhasználatával illegitimek!!!!!!
Ne mindig az ellenséget keressétek, nem lehet , hogy bennetek van a hiba.
Rákosi ugyanezeket a módszereket alkalmazta nagyon jó tanítványok vagytok.

fanus 2013.03.13. 19:43:45

@poor:
te meg szállj fel otthon a metródra és húzz el a mély büdös, francba

fanus 2013.03.13. 19:46:04

@poor:
mond te féleszű
miért kellett volna csalni
a nnéééppp
akarta, hogy legyen egy másik - nekik tetsző párt a ballibes, komcsik helyett
csalni sem kellett ezt a maszop 8 év alatt lerendezte
hülyegyerek..

Mitzimackó 2013.03.13. 20:47:19

@Vidéki: teljesen hülyének nézed a németeket, és ez nem szép. gondolod, hogy ott senki nem tud magyarul, és mindenről Konrádot kérdezik? pedig te vagy a hülye ezzel a fröcsögéseddel?

Mitzimackó 2013.03.13. 20:49:21

@fanus: a nép 1/3-a választotta meg ezt a rablóbandát. és sokan azért nem mentek el szavazni, mert megundorodtak az egésztő az alatt a 8 év alatt, amit a zsebnéró és tettetársai végigdühöngtek. igen, miattuk szarta le a választók jó része a politikát. ha ezt a bagázst akarták volna, elmentek volna rájuk szavazni :-)

czjanos 2013.03.13. 20:59:25

Káder János aláírja a módosítást, mert első a véd-és dacszövetség.

Blogger Géza 2013.03.13. 21:03:50

Elég nevetséges az az érvelés, amelyik állandóan azzal jön, hogy a csecsemők meg a soha-senkire-nem-szavazók nem szavaztak a Fideszre, ezért nincs mögötte felhatalmazás. :) Akkor eddig semelyik kormány mögött sem volt. Valami új baromságot kéne kitalálni, ez már szánalmas és unalmas...

czjanos 2013.03.13. 21:11:50

Azt mondja Káder, hogy a politikai nemzet lebeg a szeme előtt. az mí ?

fanus 2013.03.13. 21:12:10

@Mitzimackó: tévedsz mataktanár
a választók 2/3-a választotta meg a FIdeszt
mert őket akarta és akarja most is a többség
ti meg még 1 évig zsörtölődjetek otthon...

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.03.13. 21:13:53

"A Fidesz lemondott Baranyáról

Úgy látszik, végleg lemondott a Fidesz Baranyáról, hiszen elmarad a nagy dirrel-durral beharangozott kémesi kormányülés, bár eddig is sok milliót herdáltak erre.

Nem csak a kormányülés marad el, hanem folyamatosan elmaradnak a baranyaiaknak ígért fejlesztések. Semmi konkrét fejlesztés nem valósult meg 2010 óta abból, amit a Fidesz baranyai képviselői, vagy maga a miniszterelnök ígértek - munkahelyek, elkerülő út, autópálya hosszabbítás...

Pár dologban sikerült csak eredményt elérni, említhetjük a fideszes haverok földszerzéseit, a Közgépes oligarchák útépítési megbízásait vagy a Fidesz megyei elnökének, Tiffán Zsolt cégének megítélt 108 milliós támogatást...
A baranyai emberek az elmúlt hét végén Harkányban és Vajszlón is megmutatták, hogy elfogyott a türelmük, már nem hisznek az üres lózungoknak, és nem engednek a hatalom zsarolásának, lealázták a fideszt!

Sajnálatosnak tartjuk, hogy az időközben kormánybiztossá is avanzsált - így minden bizonnyal polihisztor - alkoholista, bukfencmester Tiffán Zsolt és képviselő társai a kormánnyal egyetemben ismét bebizonyították, hogy a politikai PR-on túl nekik nem fontos Baranya. Tiiffán máris bukott, de nagyot, és helyére került NULLA!

Ezt a hozzáállást értékelték a választók Harkányban és Vajszlón is, és értékelni fogják 2014-ben is.

Larry Silverstein 2013.03.13. 21:18:30

poszt

Közhelyszerű, de a kétharmados népakaratot harsogókat időnként talán mégsem árt újra és újra figyelmeztetni arra, hogy az a bizonyos fülkeforradalmi kétharmad a hazai lakosság – a zemberek – mekkora hányadának akaratát is tükrözi valójában.

*Az ezt harsogókat nem árt figyelmeztetni arra, hogy az eddigi Alkotmánynak sem volt erősebb a legitimációja...:))))

Larry Silverstein 2013.03.13. 21:21:16

poszt

'a világon mindenütt a demokratikus döntési mechanizmusok működésében gyakran nem elég a megjelentek szavazatának többsége, hanem az szükséges, hogy az összes szavazásra jogosult számához viszonyítottan is meglegyen az előírt egyszerű, minősített vagy abszolút többség.'

1. Ezzel most a 89es alkotmányt ekézed?
2. Légyszíves konkrét példákkal, forrásokkal operálni

Martian (törölt) 2013.03.13. 21:21:42

@poor: mindig hazugságokkal nyertek akik nyertek, ez a rendszer lényege...

czjanos 2013.03.13. 21:22:00

@Blogger Géza: A Fidesz az érvényes jog szerint érvényes "felhatalmazást kapott", de ez nem jelenti azt, hogy 1 ember akarata alapján, 265 ember pl. megváltoztassa az ország nevét. A felhatalmazást a jó (jobb!!!) kormányzásra kapták, amiből vajmi keveset látunk, mert a szabadságharc puskapor-füstje eltakarja a látni valót.
Ami pedig Káder Jánost illeti: ha éppenséggel nem értene egyet ezzel az egy év alatti-, negyedik gránit-módosítással, akkor nyugodtan mondhatta volna, hogy kedves magyar polgárok, nem adom a nevem ehhez és ezért kiköltözöm a Sándor palotából és a Béla király útról. Nagy tisztelet övezte volna ezért a gerinces kiállásért.

Blogger Géza 2013.03.13. 21:26:10

@czjanos: Hát, egy törpe kisebbség valóban lehet, hogy pár percig tisztelte volna...

pástétom 2013.03.13. 21:27:21

@fanus: Seggarc, a ~ 8 millió választópolgárból kb. 2,7 millió választotta meg őket. Első fordulóban 64,20%, a másodikban 46,64%-os volt a részvételi arány. Ennyit a választói 2/3-ról.

Le_Penseur 2013.03.13. 21:28:08

@fanus:
Az Országos Választási Bizottság 2010-es választási adatai

Az 5 százalékos választási kirekesztéssel érték el azt az eredményt, amire hivatkoznak.
Az OVB által internetre feltett adatok:

2010 ÉVI VÁLASZTÁSI EREDMÉNYEK:

VÁLASZTÁSRA JOGOSULTAK SZÁMA : 8.034.394 FŐ
VÁLASZTÁSON RÉSZTVETTEK SZÁMA : 5.172.222 FŐ
EREDMÉNYES SZAVAZATOK SZÁMA : 4.936.032 FŐ
EREDMÉNYTELEN SZAVAZATOK SZÁMA : 236.190 FŐ
FIDESZ– KDNP-re szavazott: 2.706.292 FŐ
MSZP-re szavazott: 990.428 FŐ
Jobbikra szavazott: 855.436 FŐ
LMP-re szavazott: 383.876 FŐ

ÉRTÉKELÉS VÁLASZTÁSRA JOGOSULTAK SZÁMA ALAPJÁN:

FIDESZ–KDNP : 2.706.292 : 8.034.394 = 33,68383 %
MSZP : 990.428 : 8.034.394 = 12,32735 %
JOBBIK : 855.436 : 8.034.394 = 10,64717 %
LMP : 383.876 : 8.034.394 = 4,77790 %
ÖSSZESEN : 61,43625 %

sárkányfő 2013.03.13. 21:31:10

Haha, janika aláírja, ahogy azt megjósoltam előre :) itt volt a lehetősége, hogy legyen valaki, ne csak egy orbáncsics, de hát csicsből nem lesz csak úgy valaki.

janika nem magyar, hanem fideszes.

az alkotmány pedig nem legitim. magyar alkotmány nem lehet magyarellenes, ez tehát illegitim.

utolsó rohadékok vagytok fideszbolsik :)
janika (így, kisbetűvel) meg egy marék takony :)

czjanos 2013.03.13. 21:33:26

Azért az érdekes, hogy Angela Merkel rosszallását fejezte ki az alaptörvény módosítása miatt, a bajor parlament nem baloldali elnöke pedig lemondta e-miatt a Kövér Lászlóval való találkozót, Káder János mégsem lát megoldást, mint betölteni a nemzet gojostolla szerepét. Ha eddig Bíztak Áder Jánosban, ha eddig

Larry Silverstein 2013.03.13. 21:37:39

@czjanos: Na és aztán? Az azeri gyilkossal kapcsolatban is kifejezte Obama a nemtetszését (mármint a ballibek szerint).

Ki nem fossa le ívesen?

Tiborpapa 2013.03.13. 21:45:18

"az Alaptörvény passzusait gatyaként váltogató hatalom"

Mit kell ezen csodálkozni?! Állandóan beleszarnak.

nagy lebowski 2013.03.13. 22:13:12

a cím alapján sejteni lehetett, hogy semmi konkrét kifogást nem olvashatok itt sem
ahhoz el kellene olvasni azt a sok betűt, ugye
monnyonle

_most_ 2013.03.13. 22:16:53

Egyértelmű, hogy ez az alkotmány teljesen illegitim, egy párt nem írhat önkényesen, mindenféle egyeztetés nélkül új alkotmányt, de így legalább a következő kormány könnyebben eltörölheti.

megfigyelt 2013.03.13. 22:22:51

A 2/3-os DIKTATÚRA és a kemény diktatúra között az a lényeges különbség,hogy akkor Rákosi döntött mindenben ,most Orbán. Aki nem azonosul az Orbán döntésével és még el is meri mondani az fizet 250 000 ft-ot mint Ángyán képviselő.

s 2013.03.13. 22:50:41

Néhány dolgot szeretnék nektek mondani.

1., Az alaptörvényt nem tartom magamra nézve kötelezőnek. Gondolom, az alkotmányossággal űzött huncut tréfák után ezt el fogjátok nézni nekem.

2., ádreben tulajdonképpen nem csalódtam. Mindig is egy eszetlen felkapaszkodott parasztnak gondoltam. Most már kétséget kizáróan be is lett ez bizonyítva. Teljesen alkalmatlan elnöknek.

3., A 2/3 nagyon büszke magára, de elfelejtik azt, hogy ekkora befolyáshoz tartozik egy ugyanekkora felelősség is. Nem lehet az ország stabilitását veszélyeztető állapotokat előidézni, akkor sem, ha valakinek 2/3 többsége van. Ezt ők nem tanulták meg, úgy viselkednek, mint hülye gyerek a homokozóban. Nem baj, lesz erre még alkalom, a lámpavason himbálózva eljöhet még a megvilágosodás a rendszer kiszámíthatóságának követelményével kapcsolatban.

Remélem nem felejtettem ki semmit.

Larry Silverstein 2013.03.13. 22:57:41

@s: Jó bolsi módjára engedetlenségre szólítasz fel a demokratikus Alkotmány ellen, majd lámpavassal fenyegeted a demokratákat.

Nyíhahahaha.

s 2013.03.13. 23:12:33

@Larry Silverstein: Hát . . . tudták mit csinálnak. Nem kell sajnálnom őket. Egyébként, hogy megvigasztaljalak, létezik olyan alaptörvény, amelyet elfogadok magamra nézve. Csak éppen azt nem egy hatalommániás, tanulatlan, cigány bunkó állítja össze lendületből.

Szereted ezt a bolsi dumát, mi, Larry? Tudod kik a bolsevikok? Ti, bazdmeg. bolse = többség szóból. Ti vagytok többségben.

Nézd át ezeket a pontokat, és értékeld, hogy a fidesz melyiknek milyen mértékben fele meg.

A bolsevizmus tulajdonságai pontokba szedve

A bolsevizmus az osztályharc és a világforradalom jegyében pusztulásba akarja dönteni a világot.
A bolsevizmus az őrültek és a gonosztevők uralma a leigázott népek felett.
A bolsevizmus véres erőszakkal jut uralomra és ellenfeleinek tömeges lemészárlásával tartja fenn uralmát.
A bolsevizmus az emberi kultúra halálos mérge. Kiirtja a legnemesebb eszményeket és felszabadítja a legalantasabb ösztönöket.
A bolsevizmus feldúlja és megsemmisíti a családi életet.
A bolsevizmus a kisparasztot is megfosztja földjétől és rabszolgasorba taszítja őt.
A bolsevizmus jólétet ígér a munkásságnak. A valóságban éhség és nyomorúság a dolgozók osztályrésze.
A bolsevizmus mérhetetlen gyűlölettel van eltelve a kereszténység iránt. Megsemmisíti a keresztény egyházakat, feldúlja a templomokat, legyilkolja a papokat és istentelenségre tanítja a népeket.
Hogy valóban ilyen a bolsevizmus, azt kétségbevonhatatlanul bizonyítják az orosz. a magyar és a spanyol vörös rémuralom borzalmas eseményei. A bolsevisták által leigázott észt, lett, litván, ukrán nép kimondhatatlan szenvedései és az ártatlanul legyilkolt áldozatok milliói.
Ha azt akarod, hogy Magyarország és Európa örökre megszabaduljon ettől a sátáni veszélytől, úgy magyar és emberi kötelességed minden erőddel harcolni a bolsevizmus ellen.

Larry Silverstein 2013.03.13. 23:21:41

@s: Jó lista..:)

A bolsevizmus az őrültek és a gonosztevők uralma a leigázott népek felett. - Rákosi, Kunbéci, Szálasi

A bolsevizmus véres erőszakkal jut uralomra és ellenfeleinek tömeges lemészárlásával tartja fenn uralmát. - Rákosi, Kunbéci, Szálasi

A bolsevizmus az emberi kultúra halálos mérge. Kiirtja a legnemesebb eszményeket és felszabadítja a legalantasabb ösztönöket. - szdsz

A bolsevizmus feldúlja és megsemmisíti a családi életet. - szdsz

A bolsevizmus a kisparasztot is megfosztja földjétől és rabszolgasorba taszítja őt. - mszmp, mszp, szdsz

A bolsevizmus mérhetetlen gyűlölettel van eltelve a kereszténység iránt. Megsemmisíti a keresztény egyházakat - mszmp, mszp, szdsz

*Igen valóban minden erőmmel küzdöka bolsevizmus ellen.*

s 2013.03.13. 23:34:05

@Larry Silverstein: A bolsevizmus az őrültek és a gonosztevők uralma a leigázott népek felett.

- Rákosi, Kunbéci, Szálasi, orbán

Az újabb tények szerint.

Értem én a problémát. Egy elmebeteg sosem fogja tudni megállapítani egy másik elmebetegről, hogy elmebeteg. Ez a ti, és orbán kurva nagy szerencséje.

s 2013.03.13. 23:38:53

"Megemlítésre érdemes, hogy mind a bolsevikok túlnyomó többsége, és a mensevikek teljes egészükben zsidókból álltak."

Nekem gyanús ez a te Silverstein neved. Elég zsidrákos, ha meg nem haragszol érte. Magyarosítsd már, kérlek. Lehetne mondjuk Sallerberg. Vagy esetleg Kochkitterberger.

Larry Silverstein 2013.03.14. 00:00:12

@s: Antiszemita bolsi-e vagy?

Ja várj olyan nincs hisz mind zsidó.

Larry Silverstein 2013.03.14. 00:04:29

@s: Larry Silverstein ismert amerikai ingatlanvállalkozó (valójában nem amerikai hanem zsidó aki mások halálából kereste magát zsibbadtra 2001 szeptember 11én)

Legyen a neve örök mementó.

s 2013.03.14. 00:05:41

@Larry Silverstein: Látod, tezsvír. Te is csak pofázol. Cigány vagy te, baszod, mit a lézerjani, meg a lopós orbán. Csak zsidráknak álcázod magad, de engem nem baszol át.

s 2013.03.14. 00:06:56

@Larry Silverstein: Gratulálok, baszod. Jobbat nem találtál? Nem vagy valami igényes fajta, bár ezt eddig is sejtettem.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2013.03.14. 01:06:25

Skicc Pali, a báb után komolyan bárki is hitt benne, hogy nem egy hasonló golyóstoll lesz a köztársasági(?) elnök?

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.03.14. 01:43:54

@Le_Penseur:
@pástétom:

A fideszes kommentelőket legkevésbé a tények szokták zavarni.

Áder meg...hagyjuk.
Komolyan, volt, aki mást várt?

Airgüzü 2013.03.14. 02:14:37

Áder bebizonyította, hogy egy üresfejű, sem önálló véleménnyel, sem önálló akarattal nem rendelkező senkiházi. Ilyen köztársasági elnök nem kell! Ne kapjon a nép verítékén megszerzett javakból az, aki népellenes! Ebben a formában, ilyen bábszerepben, ilyen jogosítványok mellett semmi szükség köztársasági elnökre!Pláne nem egy ilyen sótlan fajankóra, mint Áder!

anonymand 2013.03.14. 03:23:27

@Vidéki:

Tisztelt Vidéki!

Azt, hogy te már elfeledkeztél a Parlament lépcsőjén röhögényben parádézó képviselőkről (Anttal-kormányról beszélünk, ugye?), azt nem csodálom.
Azt sem, hogy az egész világot, közte minket is hülyének nézel, már megszoktuk.
Azt, hogy gondolkodni egyre kevésbé vagy képes, idővel majd megszokjuk.

Hogy jön ide Konrád György?
Az egész világ őt olvassa?
Mindenki többet ad az ő véleményére, mint a hivatalos kormányközleményre?
Konrád György igazgatja a világot?

Egyre mélyebbre süllyedsz, egyre szánalmasabbak magyarázkodásid.
De ne add fel!

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: ha nem tudnád, Hofi élcelődött a kacagányon anno...

anonymand 2013.03.14. 03:27:56

@Blogger Géza:

Tisztelt Blogger Géza!

Ritka dolog az, hogy valaki a hülyeségének ilyen nyilvánvaló írásos bizonyítékát adja, mint Te.
"Elég nevetséges az az érvelés, amelyik állandóan azzal jön, hogy a csecsemők meg a soha-senkire-nem-szavazók nem szavaztak a Fideszre, ezért nincs mögötte felhatalmazás. :)"
A választásra jogosultak (már ha érted, mit is jelent ez a kifejezés) cca.1/3-a szavazott csak a Fideszre. Ezt emlegetik, ezt nem érted.
Érted?

Tisztelettel:
anonymand

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2013.03.14. 03:29:51

Hát, miután a Merkellel való találkozója után azt mondta a sajtótájékoztatón, hogy "elmagyarázta" Merkelnek, mi is az alkotmánymódosítás lényege, mert hogy a kancellárt félretájékoztatták, azóta egyértelmű, hogy naiv képzelgés volt minden olyan várakozás, hogy majd nem fogja aláírni. Aláírta, és nem azért, mert az alaptörvény erre kötelezi, hanem mert egyetért vele.

milyen szép a Vértes, ó 2013.03.14. 04:25:12

@Larry Silverstein:

Mondjuk 4-5 perc utánanézés elég hozzá, hogy kiderüljön, olyan értelemben "kereste magát zsibbadtra", mint a hajótulajdonos, aki biztosítást köt a hajó elsüllyedése ellen, sőt, igencsak mínuszban van összességében az üggyel kapcsolatban -- de sebaj, a magadfajta mélybarmoknak néhány hívószó bőven elég, ne bolygassuk az agyacskádat a valósággal... :))

milyen szép a Vértes, ó 2013.03.14. 04:28:07

@Zigomer Trubahin:

Az 'egyetért' nem biztos, hogy a legjobb szó. Az Első Polgár azt mondta, szóval alá kell írni. Pont.

felcsutisuttyo 2013.03.14. 05:31:04

A ROMÁN NÉP TÖKÖSEBB MINT A MAGYAR, amikor elege lett a Diktátorból elkapta, népi bíróság elé állította.és 3 nap alatt és leölte mint egy disznót!!!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 05:33:31

Nekünk 3x3 nap kellene
, nálunk három Buga Jakab van!:DDDDDD Lenne itt munka!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 05:50:46

Mi?
a Fidesz a haza előtt?- te gazember rohadt suttyó...!!!!!!
Ezért keményen megfizetsz!!!!!!!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 05:55:27

a Nemzeti Szar Törpe forradalmat akar?
MEGKAPOD, TE CSUTI SUTTYÓ!!!!!!!!
Nincs más választása a NÉPNEK!!!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 06:07:55

A HIDEG POLGÁRHÁBORÚ..MOST FOG FORRÓ POLGÁRHÁBORÚRA átváltani..
.RESZKESSETEK NEMZETI SZAROK!!!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 06:32:28

Köteles suttyó Laca szerint,
hideg háborúban élünk,...
Hát "fűtsünk" be nekik,
s hóhéraik mi legyünk.
A Diktaúra már törvényes,
az alkotmány törvénytelen,
Az egész fidesz szar köszvényes..
a Nemzeti Szar megdöntése esedékes!!!

felcsutisuttyo 2013.03.14. 06:35:55

Köteles suttyó Laca szerint,
hideg polgárháborúban élünk,...
Hát "fűtsünk" be nekik,
s hóhéraik mi legyünk.
A Diktatúra már törvényes,
az alkotmány törvénytelen,
Az egész Fidesz szar köszvényes..
a Nemzeti Szar megdöntése esedékes!!!

buxa44 2013.03.14. 06:50:44

szerintem váltsunk stílust.

nincs1itt 2013.03.14. 06:51:34

@Vidéki: Na, már megint házhoz jöttél a pofonért??
Ez most, nem publicisztika Paul Lendvai tollából, hanem a német kancellár és külügyminiszter véleménye, továbbá a bajor parlament elnökének a véleménye. Ezek a személyek nem szorulnak Konrád György véleményére.
Gondolom, ahogy Silverstein kollégád is, úgy te is elfelejtetted, hogy mit mondott a stöpszli segédfocista:"A magyar és a német gazdaságnak össze kell nőnie!" Gondolom az unortodoxia jegyében a német gazdaságnak illene pitiznie, hogy összenőhessen a magyarral...
Most nyilvánvalóvá tette a német politikum, hogy ennyi volt Viktor, nincs több jóindulat, de pénz és befektetés se! Ugyanis a Német Nagykövetség gazdasági attaséja akadt ki, pár hete, hogy "nincs biztonságos jogi és politikai környezet". Vagyis, az a kevés befektető is el fog menni, amint alkalom adódik.
Az alaptörvény következő módosítása az lesz, hogy akármit is hoz a szavazás, a kormány tagja és a mini. elnök csak ugyanaz lehet és itt név szerint belevésik a jelenlegi elmeroggyantak névsorát, Kövértől, habonyárpiig?

Blogger Géza 2013.03.14. 07:02:28

@anonymand: Elég ritka, hogy valaki az analfabetizmusával ennyire büszkélkedjen, ugyanis én ezt is írtam:

"meg a soha-senkire-nem-szavazók nem szavaztak a Fideszre"

továbbá a poszt az összlakosságot is belekavarta:

"Kiindulva abból, hány lakosa van az országnak"

Tanulság: előbb megérteni, aztán hozzászólni! De esetedben inkább még utána se!

hamisnero 2013.03.14. 07:14:22

@Larry Silverstein: a 49-es (módosításai útján teljesen korszerű, és megfelelő) Alkotmány legitimációját valóban nem erősítette meg népszavazás, de vannak elemei, amiket igen. ugyanakkor legitimmé tette, hogy minden változtatása többpárti konszenzus útján történt, a belőle levezetett döntéseket pedig minden párt zokszó nélkül fogadta el EDDIG így volt. megjegyzem, hogy sokat szidott horngyula kétharmada birtokában az Alkotmány tekintetében 4/5-ös önkorlátozást fogadtatott el a pártjában, pedig mennyire egyszerű lett volna bokrosgyula (akit vissza lehet sírni, mert csődhelyzetből hozta jó pozícióba az országot, ellentétben kuszaszemmel, aki a elérte, hogy tartósan benne maradjunk a szarban, bár már vége a világválságnak) elképzeléseit alkotmányossá tenni, mint ahogy teszi most viktor. érdekes a fejlődés: horngyula pufajkás elnyomóból lett nyitott galléros, viktor nyitott galléros demokratából lett mellényes elnyomó.

tundrazuzmo (törölt) 2013.03.14. 07:16:25

Tetszettek volna elmenni választani. Aki nem szavaz, annak a szavazatai ott vannak azok mögött, akik szavaztak. Ha nem szavaztál ellene, akkor te is támogattad a 2/3-ot. Nem kérdés, hogy ezt te így gondolod-e, ez így van.

Aki mindkét oldalból kiábrándult már 2010-re, annak ott volt az akkor még szűzi új erő - az LMP.

Úgyhogy nincs mentség!

anonymand 2013.03.14. 07:43:44

@Blogger Géza:

Tisztelt Blogger Géza!

Akkor még egyszer:"Elég nevetséges az az érvelés, amelyik állandóan azzal jön, hogy a csecsemők meg a soha-senkire-nem-szavazók nem szavaztak a Fideszre, ezért nincs mögötte felhatalmazás. :) "
Ez a teljes mondat.
Nem csak egy kiragadott részlete, Mert a többiről szívesen elfeledkeznél. A másik, sötétségedet bizonyító részt is Te magad írtad " a csecsemők".
Én meg voltam olyan bátor, analfabéta létemre, azt a részt is elolvasni, értelmezni.
És akkor Te minősítesz.
Bocsánatkérés helyett.
Továbbá én a Te bejegyzésedre reagáltam, nem a poszt rossz fogalmazását kritizáltam.
Tudom, hogy nehézséget okoz felfogni, de ha sokat próbálod, talán sikerül.

Tisztelettel:
anonymand

anonymand 2013.03.14. 07:56:29

@Vidéki:

Tisztelt Vidéki!

A világ ura (Konrád György), a következőket volt képes (nem kismiska) felhergelni saját hazája ellen:
"- az Európai Bizottság elnökét ("a módosítás nemcsak a jogállamisággal kapcsolatban vet fel aggályokat, hanem uniós jogot is sérthet"),

- a Bizottság alapjogokért felelős alelnökét,

- az Európai Parlamentet és annak elnökét,

- az Európa Tanács főtitkárát,

- négy uniós országot ("az európai alapértékek védelmében a jelenleginél erősebb mechanizmus létrehozását sürgeti Dánia, Németország, Finnország és Hollandia külügyminisztere"),

- az amerikai külügyi szóvivőt ("ezek a módosítások […] veszélyeztethetik az intézményi függetlenséget, valamint a fékeket és az ellensúlyokat, amelyek a demokratikus kormányzást fémjelzik"),

- egy magyarországi nagybank anyavállalatának vezérigazgatóját ("Magyarország korábban nagyon jó hely volt a pénzügyi szolgáltatások számára, most viszont egyfajta rémálommá vált"),

- a dán banki elemzőt ("igen komoly a kockázata annak, hogy Magyarország finanszírozása rövid időn belül összeomlik"),

- a nemzetközi sajtó legjavát? Egyértelművé téve, hogy nem értik: Martonyi Jánosnál, Kumin Ferencnél és Mráz Ágoston Sámuelnél egy hangyafasznyival nagyobb véleményformáló erővel bír a világon, ha a Financial Times azt javasolja, vonják meg Magyarország szavazati jogát uniós ügyekben, ha a Spiegel Online-nak az a vezető sztorija, hogy "Magyarország búcsúzik a jogállamtól", és ha Paul Krugman blogján az országunkhoz igencsak értő Kim Lane Scheppele alkotmányjogász arról ír: "Magyarország olyan ország lett, ahol a jog követi, nem pedig korlátozza a politikát."

Te meg jössz a legidiótább bejegyzéseddel, amit a közelmúltban olvashattunk tőled.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: mindezeken kívül itthon sem mindenkinek tetszik a gyurmába vésett Alaptörvény újabb buherálása...

bgp 2013.03.14. 08:25:38

@Vidéki: Ezek a "riogatások" be is jöttek. Már túl vagyunk a Horthy rendszer restaurálásán, jelenleg kisebb nácikat rehabilitálunk. 14-ben, mikor a Fidesz már csak a Jobbikkal együtt lesz képes kormányozni, eljöhet még Gömbös ideje is.

felcsutisuttyo 2013.03.14. 08:27:31

@bgp: és minél közelebb a nem hideg ( hanem a forró) polgárháború ideje.
Le lesznek ölve a Nemzeti Szarok, mint Romániában a Diktátor!

nu pagagyí 2013.03.14. 08:36:19

@Vidéki: Azért félelmetes befolyással rendelkezhet Konrád György, ha sorba állnak az európai államfők, hogy értelmezze már meg mi is történik abban az országban, amelyik még mellesleg az EU tagja. Azoknak az országoknak a vezetői szorulnak rá erre a "segítségre", melyek jelentős magánberuházásokkal, tekintélyes külképviselettel rendelkeznek e kies vidéken. Mit csinálnak vajon, hogy ilyen könnyen félre lehet őket vezetni?

Pedig tündöklően demokratikus, minden elemében máshol is fellelhető kodifikációs remekművek születnek itt, igaz a Velencei-bizottság ajánlása helyett fogorvosunk és gyógyszerészünk ajánlásával. Elkerülhető lett volna, hogy Martonyi ismét izzadjon a magyarázkodással, ha betartják a tagságunkból fakadó kötelezettségeket és kivárják mit szól a módosításokhoz az uniós bizottság. De nem, sietni kell, mert még mindig van olyan intézmény, amelyik útjában áll az egyszeri választással örökre megszerzett hatalomnak, a "népszuverenitás" mozdíthatatlan képviselőjének.

Netuddki. 2013.03.14. 08:39:46

"Ez a módosítás teljesen törvényes, mert ezt a módosítást a legfőbb népképviseleti szerv kétharmada megszavazta."

Valóban? Törvényes? Kicsit játsszunk el a gondolattal, mi történt volna ha a fideszes képviselő ellene szavazott volna? Megvan? Na, még mindig törvényes?

DezInf 2013.03.14. 08:40:16

@Vidéki:

Néhány napja volt hír,hogy a németek a módosítások szó szerinti fordítását kérték.
Akkor most nem kapták meg,vagy más volt a nekik küldött szövegben mint amit beterjesztettek?

Ki kit néz hülyének ?

hot-spot (törölt) 2013.03.14. 08:42:58

@s: A felsoroltak ugyan úgy érvényesek lehetnének a diktatúrákra és a nácizmusra is.
Nem ?

hot-spot (törölt) 2013.03.14. 08:44:34

Felőlem azt is beleírhatják a szaros törvényeikbe hogy főbelövés jár annak aki nem szavaz rájuk,én inkább azt is vállalom,de a kezem törjön szanaszéjjel,ha ezekre a retkes ökrökre szavazok!

hot-spot (törölt) 2013.03.14. 08:46:46

@bgp: Én tartok tőle,hogy a jobbiknak nem lesz szüksége sem a fideszre sem más pártra,lévén az emberek már olyan szinten csalódottak a politikában,hogy csak egy rendkívül drasztikus és szélsőséges pártban látnak majd megoldást.

DezInf 2013.03.14. 08:48:53

@Larry Silverstein:

" Larry Silverstein 2013.03.13. 22:57:41
@s: Jó bolsi módjára engedetlenségre szólítasz fel a demokratikus Alkotmány ellen, majd lámpavassal fenyegeted a demokratákat.

Nyíhahahaha."

Nincs Alkotmány,csak alaptörvény. Az alaptörvény az állampárt alaptörvénye. Arra kötelező érvényű csak aki elfogadja. Aki nem fogadja el,az harcol ellene.

Nem kell lámpavas, elég az Alkotmány alapján ítéletet hozni.

dr yetee 69 2013.03.14. 08:58:27

@fanus: Hülyegyerek,hol volt szó Manyuplopásról,70 uj adóról,stb?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.14. 09:05:03

Megint bérregtegnek a Komcsi bloggerek.

Mint mindig rendszerváltás óta, mikor nem a kedvenc kis MSZMP-s utódpártjuk van hatalmon, akik tízezresével ütik az ellenzékieket, beazonosíthatatlan karhatalmisták segedelmével.

Nap Pali 2013.03.14. 09:10:49

sima köztörvényes bűnözők

23 év szervezett bűnözői közös múltjukkal
körbe zsarolják egymást...

a mafiából nincs kiút... csak a halál !

fidesmafiaálam...

dr.Á.János ma fia, holnap is fia...

Parajpuding 2013.03.14. 09:23:29

Jelenleg úgy áll, hogy Magyarországnak se alkotmánya, se alaptörvénye. Csak egy annak titulált, orkbán-arcképekkel díszített eü. papírja, ami tulajdonképpen a minősége miatt még arra a célra sem alkalmas.
Káder aláírt egy darab klozetpapírt. Na bumm.

Vilmos Sándor 2013.03.14. 09:52:24

Nem értem a magyar embereket.Úgy gondolják, hogy a struccpolitika megoldás, majd csak lesz valahogy alapon? Nem veszik észre, hogy a DEMOKRÁCIÁHOZ az is hozzátartozik, hogy nem csak a szavazófülkében hallatjuk a hangunkat, hanem , HA KELL, MÉG AZ UTCÁN IS HALLATNI KELL? Voltam már olyan állapotban, hogy felmerült bennem a tibeti önégető szerzetesek és a tunéziai piacos fiú példája, aki elindította a tunéziai forradalmat.De mindig arra gondoltam, hogy megértik a birkák azt, hogy ezzel a példával akarom felrázni őket? Ezek szerint nem értették volna meg, mert ugyanúgy, mint eddig, A BÁRÁNYOK HALLGATNAK. A zorbán-qrmány meg ezt úgy veszi, hogy a hallgatás beleegyezés, úgyhogy NE PANASZKODJANAK EZEK UTÁN A T.HÖLGYEK, URAK, HOGY NEM LEHET MEGÉLNI! Önök szavaztak a fideSSnácikra, Önök tűrik el a rabló hazaáruló rezsim regnálását, az Önök baja! /meg mellesleg az enyém is./ ÉN SZÓLTAM...

sjános 2013.03.14. 10:02:42

@Larry Silverstein: *Az ezt harsogókat nem árt figyelmeztetni arra, hogy az eddigi Alkotmánynak sem volt erősebb a legitimációja...:))))

Larry...Larry..:)..kezdjük, sokadjára is elölről..:)
Attól, hogy valaki, már odaszart az asztal közepére, nem hivatkozási alap, hogy rászarj a tetejére!
Pláne egy olyan Kormány esetében aki állandóan az Erkölcsről, Tisztességről papol! (széljegyzet....nem értem mi van....az egyházak kb 1 éve kussolnak, pedig milyen aktívak voltak)
Tehát, a helyzet most az, hogy az ilyenolyanlehánytbehányt, fújmilyendemokratikus Alkotmányt, lecseréltünk egy ígyúgyamúgymárszétmódosított, fújmilyendemokratikus Alaptörvényre!
Taps??
És ezt a "nagy tettet", hogy az Alaptörvény finoman szólva is eléggé instabil és nem társadalmi konszenzusos, sikeresen egy "nagy formátumú politikus, fennen hangoztatott 2/3-al" sem tudja normálisan összetákolni??
Nálunk a cégnél már elég szar annak az oddsza, hogy az idén már nem lesz Alkotmány módosítás! Mert, ez gumi gránit, gumiszobába!

vantaan 2013.03.14. 10:23:59

Áder János elnök Úr! Ön egy nagy halom NER-SZAR!
Önre ezek után nem lehet felnézni! Ön 1 csicska! Sajnálatosan selejtesebb mint elődje.

Pilátus joggal mondta "mosom kezeim", de Ön azért VALAMIKOR mégis ehhez a nemzethez tartozott ....
Szégyellje magát s szégyelljék Önt hozzátartozói!

s 2013.03.14. 12:54:32

@hot-spot: Persze, merthogy a bolsik uralma diktatúra volt. Nem is titkolták. Proletár diktatúra.

A demokrácia lényegét elég kevesen értik. A komcsik nem értették. orbán nem érti. Nem tudom, van -e itt olyan, aki tisztában lenne vele.

s 2013.03.14. 12:56:53

@DezInf: Nem én mondom meg mi elég. Majd a nép megmondja. Az a demokrácia.

Vidéki 2013.03.14. 13:40:38

@Mitzimackó:

Eszed annyi. mint a mesebeli Mitzimackóé.

Írod: "gondolod, hogy ott senki nem tud magyarul, és mindenről Konrádot kérdezik?"

Se hall, se lát Dömötör vagy, aki csak téveszméire, látomásaira hagyatkozik.

Az Európai Parlament egyik Magyarországgal foglalkozó ülését a TV is közvetítette.
Az EP ülésen kiderült például. hogy Verhovstadt holland liberális képviselő üresen fecsegő provokációjához a muníciót Konrád Györgytől (az SZDSZ alapítójától) szerezte be.

Cohn-Bendit féle alakok, akik 1968-ban erőszakkal meg akarták dönteni Franciaországban a polgári demokráciát, most az Európai Parlamentben őrjöngve arról hablatyoltak, hogy Magyarországon diktatúra van.

Hogyan működik például a német nyelvű magyarellenes úgynevezett szabad sajtó, amelyből a biztos urak is szerzik „őrjöngéseikhez” a szellemi táplálékot?:

„Anat Kálmán újságíró arról számolt be, hogy készített egy rádióműsort a magyarországi elitek konfliktusáról, de nem támadta hevesen Orbán Viktort.

Igyekezett objektív lenni.

A szerkesztője viszont olyan utasítást adott neki, hogy nem teheti ezt meg:

Nem világos, hogy Orbán Viktor egy veszélyes ember? György Konrád, Heller Ágnes és Dalos György ezt mondta!

A szerkesztő válaszút elé állította: vagy újraírja a forgatókönyvet, vagy nem megy adásba.”
Anat Kálmán újságíró szabadon választhatott. Az újraírást választotta.
Sok fasisztázó a kommunizmusban szocializálódott, mint Paul Lendvai, az osztrák média öreg üdvöskéje, aki most Ausztriában mossa az osztrákok agyát.

Ösztönzi nála „a felmelegített panelek” használatát az is, hogy az osztrák TV döntéshozói érdekeltek a Magyarország ellenes hazug hidegháborús propaganda fenntartásában.

Ők sem különbek Lendvainál.

Ezért aztán:

„Az utca embere Bécsben úgy vélekedik, hogy Magyarországon nem valami jó a helyzet.
Jönnek a régi idők. „Nem tudom, hogy kommunistának, vagy szocialistának nevezzük, de az biztos, hogy Orbán egy diktátor.”

Egy másik szerint az emberek csak arról tudnak, amit a tévében hallottak, akik szerint állítólag diktatórikus a magyar rendszer. „

Vidéki 2013.03.14. 13:48:55

@s:

Írja:: "Egy elmebeteg sosem fogja tudni megállapítani egy másik elmebetegről, hogy elmebeteg. "

De önt elmebetegnek tekinthetjük, mivel ön azt állítja, hogy a képviseleti demokrácia, amely csak a többségi elv alapján működőképes, egyenlő a bolsevizmussal.

Ilyen zavart elméjű alakok, mint ön, kiabálnak kígyót békát egy szabad választások eredményeképpen létrejött.kormányra.

Vidéki 2013.03.14. 13:55:56

@nu pagagyí:

Írod: "Azért félelmetes befolyással rendelkezhet Konrád György, ha sorba állnak az európai államfők, hogy értelmezze már meg mi is történik abban az országban, amelyik még mellesleg az EU tagja."

A dolgok nem úgy működnek ahogyan azt te, mint Móricka elképzeled.

A Pravda című pártlap jelentése Igazság volt, mégis folyt belőle a hazugság.

A német Spiegel jelentése Tükör.

A Tükörnek elméletileg a valóságot kellene tükrözni, a Pravdából az Igazságnak kellett volna folyni.

Mindkettő durván átveri az egyszerű embert a tulajdonlás jogán.

Aki fizet, az rendeli a nótát..

Vidéki 2013.03.14. 13:59:21

@bgp:

Ön az ön beteges agyában megjelenő látomásokat valóságként tolmácsolja:

"Már túl vagyunk a Horthy rendszer restaurálásán, jelenleg kisebb nácikat rehabilitálunk."

Fordulkon kezelóorvosához, vagy gyógyszerészéhez!

s 2013.03.14. 14:55:22

@Vidéki: "De önt elmebetegnek tekinthetjük, mivel ön azt állítja, hogy a képviseleti demokrácia, amely csak a többségi elv alapján működőképes, egyenlő a bolsevizmussal."

Engemet bárminek tekinthet, ami csak éppen jól esik. Nem állítottam azt, hogy a többségi elv bolsevizmus lenne. Azt állítottam, hogy a bolsevizmus a többség diktatúrája mindenki más felett. Figyelmesebben olvasson. A demokrácia fontos kitétele a többségi akarat érvényesülése mellet az is, hogy a nem többségi akaratot is méltányolja és a lehetőségekhez képest figyelembe veszi. Ugyanis egy demokrácia nem azonos a kisebbségi véleményen levők teljes jogfosztásával.

"Ilyen zavart elméjű alakok, mint ön, kiabálnak kígyót békát egy szabad választások eredményeképpen létrejött.kormányra."

Az olyan zavart elméjű alakok, mint ön, kiabálnak kígyót békát egy szabad választások eredményeképpen létrejött.kormányra. Ez az előző kormány volt - nem dicsérem, mert nincs miért, nagyon szarok voltak - viszont ön ezekre valóban kígyót békát kiabált, csak már elfeledkezett róla.

Vidéki 2013.03.14. 16:32:28

@s:

írja: "Ugyanis egy demokrácia nem azonos a kisebbségi véleményen levők teljes jogfosztásával."

Most erről lenne szó?

Ön leírhatja, ha akarja akármilyen téveszméit.

Mocsokban térdig gázolva mocskolhatja a szabadon választott kormányt.

A hazudozás, rágalmazás, álhírek és rémhírek terjesztésének szabadsága sem ütközik akadályokba

A terjesztőknek haja szála sem görbül (kivéve a holokauszt tagadást, ami börtönnel büntethető).

„Akinek ennyi jó kevés,
Azt érje gáncs és megvetés.”

s 2013.03.14. 16:57:34

@Vidéki: "Most erről lenne szó?"

Igen. Az, hogy névtelenül ide írogathatok, az nem annyira jog, mint lehetőség. Névvel ezt ma senki nem vállalná, - illetve csak kevesen - mert számíthatna arra, hogy egzisztenciálisan teljesen tönkre fogják tenni. A jelenlegi kormány elleni összes tüntetést igyekeznek ellehetetleníteni. Tudom, a gyurcsótány meg szemkilövető volt, igen. De ki a fasz állította azt, hogy én azzal egyetértettem? Én azt is elítéltem, és mind a mai napig elítélem.

"A hazudozás, rágalmazás, álhírek és rémhírek terjesztésének szabadsága sem ütközik akadályokba"

Valóban, bár nehéz eldöntenem, mire is gondol. Az IMF elleni kampányra talán?

A demokrácia szellemiségét érteni kellene. Ezt írtam korábban is. Nem volt ennek a bajnoka gyurcsány, de nem az orbán sem. Ön is csak egy elkötelezett rajongó, pedig sokat nyerhetne az objektív szemlélettel. Amit veszítene, az pedig a semmivel egyenlő. Nézze már meg, kikért adja oda a dolgok függetlenül, kritikusan történő megítélésének lehetőségét. Ezek senkik.

Vidéki 2013.03.14. 17:18:39

@s:

Írja látomásai alapján:

"Névvel ezt ma senki nem vállalná, - illetve csak kevesen - mert számíthatna arra, hogy egzisztenciálisan teljesen tönkre fogják tenni."

A TV-ben bemutattak egy Európai parlamenti ülést, ahol Magyarország volt a téma.

Európai parlamenti képviselők csoportja színielőadást rendezett, leragasztott szájjal egy magyar újság üresen hagyott első oldalát mutatta be „Censored” felírattal.

A kormány épp annyi nyílt kritikát kap, mint elődei.

Hol élnek azok a szerencsétlenek, akik az EU parlamentben a magyarországi cenzúráról mutatnak be színielőadást?

Nem néznek ATV-t, nem olvasnak Népszavát és egyéb kormányellenes sajtótermékeket, amelyekben nemcsak kritika, hanem kormányellenes hazugságok rágalmak is szabadon megjelenhetnek!

Egy diktatúrában ez lehetetlen lenne!

Ha a „szabad sajtó” annyira szabad, hogy akármilyen szemenszedett hazugságot olvasói elé tálalhat és az újságírók arcán olyan vastag a bőr, hogy semmitől sem képesek elpirulni, akkor azt is bemutathatja üres első lapoldalával és a nagybetűs „CENSORED” felirattal, hogy őt cenzurázták, holott valójában nem cenzurázták.

Ezt az újságot leragasztott szájú EU parlamenti képviselők s parlamentben bemutatott színielőadás keretében bizonyítékként mutathatják be.

Ez olyan erős bizonyítéknak számít Neelie Kroes szemében, hogy muszáj hasra esnie az erős bizonyíték előtt..

Vidéki 2013.03.14. 17:20:50

A „Szabad Sajtó” mostanában akcióra buzdított:

„A Fidesz székházba betörni nem kell félnetek, jó lesz!”

„ s ki néma volt netán
s csak lelkesedni rest,
már azt is gyűlölték,
akár a pestisest.”

Akik a Fidesz székházba betörés ötletéért lelkesedni restek voltak, azok kiváltották a „Szabad Sajtó” gyűlölet fröcsögését:

A „Szabad Sajtó” a Sátán Kutyáiként festi le őket.
süti beállítások módosítása