Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Részletek egy lehallgatott telefonbeszélgetésből

2013.04.11. 10:51 | Proszektura | 2 komment

-          Hajnali kettőkor szól az üti, hogy  megint balhéznak a kocsmába. A faszom, megyünk vissza, hát kivel van gond, hát az A.-val.

-          Na?

-          A. mit csinál? Részegen tartja a fejét a széken. A., hát van magánál személyi igazolvány? Hát az nincsen. Jaj de kár, hát akkor menni kell P.-re.

-          Aha.

-          Hát ráraktuk a vasat, átgurultunk vele P.-re. P.-n nagyon erős volt… bevittük az őrsre és nagy volt a pofája, hogy vegyük le a bilincset, vegyük le a bilincset! Ügyészség lesz, meg minden. Képzeld el, olyan pofátlan volt, hogy odaállt az ügyeleti ablakhoz…, hogy ő telefonál az anyjának, mert elvettem tőle a telefonját. Ő telefonál az anyjának! Na, most felvette a vezetékes telefont, elkezdett rajta pötyögni. Pisti. kikapta a kezéből és tenyérrel a homlokára adott egy kokit, hogy távozzon kifele. Kilépett kettőt, hát én pont ott álltam vele szemben. Ööö… ott a gyomorszájánál volt valami, erős nyomást érzett, aminek a hatására lement kutyapózba, abba a pillanatba elkezdte fájlalni a vállát, a bordáit, a lábát, a fejét, mert a Macika meg a Pisti… Szóval a Pisti meg a Macika a lábát fájlalta.

-          Ja, értem, értem.

-          Érted?

-          Aha!

-          Képzeld el, felakadt a szeme, meg minden, na mondom, ez itt fog megdögleni. Bementem egy pohár vízért, töltöttem egy pohár vizet.

-          Aha.

-          Fogtam, és az arcába borítottam. Mondom, most már…

-          Jobban lett utána?

-          Várjál. Fogtam, mondom, most már biztosan felfrissült, na, akkor megyünk, bemegyek, aztán írogatok. Három másodperc nem telik el… így, úgy ügyészség, keresztapám rendőr, fejbe lesztek lőve stb, ez az amaz. Bemegyek hozzá, képzeld el, megmutattam neki, de csak így szemügyre vételezhette a hogyishívjákomat, a teleszkópos kígyómat…

-          Ja igen, igen, igen.

-          Csak szemrevételezhette, mondom neki, hogy most leülsz baszd meg, és befogod a pofádat vagy különben és akkor valami lesz. Nahát leült, leült és akkor ül és mondja, hogy olyan pert akasztok a nyakadba barátom, de olyat, hát én odamentem az ajtóhoz, ránéztem a srácokra, becsuktam magam mögött az ajtót és odamentem hozzá, hogy nem értettem, hogy kit fenyegetsz? És akkor történt olyan, hogy erőteljes nyomást érzett a mellkasán, nem a gyomorszáján, hanem a mellkasán.

-          Mellkasán, igen.

-          Akkor letette a fejét a térde irányába, és valami nagy csattanás, olyan, mint amikor valakit tenyérrel tarkón basznak, ilyen nagy csattanás történt a helyiségbe. Felnézett, felállt, mer ugye elkezdett fuldokolni, ahogy elkezdte fájlalni a mellkasát, felállt, és akkor léptem egyet hátra, harci pozíció, gyere barátom, most akkor beszélgessünk És abban a srácok kinyitották az ajtót, arrébb löktek, aztán megint fájlalták a lábukat.

-          Ja,igen, megint fájlalták a lábukat. …Véletlenül elbotlott volna az én lábamba is, az nagyon jó lett volna

-          Hát hallod nagyon nagy figura volt a Pisti, azt mondta, kurva jó éjszaka volt.  Ja,és másnap Pisti is, Macika is fájlalta a lábát, mind a kettő

-          Igen, igen.

-          Én meg, nem tudom, nekem egy pillanatig fájt az öklöm, úgyhogy.

-          Nevetve. Aha.

-          Úgyhogy megbosszultam a patkány férget, látod.

-          jól van büszke vagyok rád, látom te vagy a haverom.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr45216503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinkainka 2013.04.12. 00:44:26

Bács Kiskun megyében így megy ez.
Azután hiába tesznek panaszt, szépen elutasítják a panaszokat, mert nem bizonyítható, hogy átlépték a törvényes határokat.
Épül a diktatúra, már agyonverik a gyanúsítottakat.
De nem gond majd jönnek az azeri baltások a Wizzair-el.
Nyitás Keletre.

Venyigeszu 2013.04.12. 07:47:10

Előre bocsájtom, hogy nem védem a rendőröket. Ha igaz, amiről a hírek szólnak, életük végéig rohadjanak a rács mögött!
De ez a poszt kritikán aluli!
Le kell húzni 5 - 10 -15 évet a rendőrségnél, és akkor már megfordulhat az ember fejében, hogy véleményt mond a témáról. Addig azonban ez nem más, mint ostoba, demagóg fröcsögés.
Még senki nem tud semmi konkrétat, de már mindenkinek kész az ítélete. Szánalmas...
süti beállítások módosítása