Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Vágják sittre a Blikk újságíróit! Mindenkit!

2013.09.17. 10:25 | Proszektura | 52 komment

Címkék: rendőrség terrorcselekmény devizahitel-károsultak bankbetörés

A magyar rendőrség ismét és sokadszorra bebizonyította, hogy számára a jogállami normák lényegtelenek, az alkotmányos szabadságjogokat akár egy őrmester is bármikor felül űberelheti.

Az indexen olvastam a napokban, hogy a rendőrök hosszasan vegzálták, megbírságolták és megfenyegették, hogy akár 12 órára be is vitethetik, majd a gyámhatóságot küldték arra a pedagógus édesanyára, aki a kislányával nem a zebrán ment át a túloldalra.

De ennél még elképesztőbb, ami a tököli Póka Lászlóval történt. Őt a rendőrség terrorcselekmény elkövetésének megalapozott gyanújával vette őrizetbe.

A média már tegnap beszámolt arról, hogy Póka László egy a neten közzétett video üzenetében azzal fenyegetőzött, hogy az Oktogonon egy meg nem nevezett bank ablakát kalapáccsal bezúzza ma reggel hét órakor. Azt majd pénzfeldobással dönti el, melyiket.

A Blikk szerint a férfi arra is buzdította a károsultakat, ne habozzanak csatlakozni a romboláshoz. És örülne, ha valakitől kapna egy nemzeti színű kalapácsot. Az jobban mutatna a képen.

Az addig oké, hogy a zsaruk pipák voltak Pókára, mert korábban vele szemben pert vesztettek az Orbán Viktor háza előtti demonstráció ügyében. A Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság 27.Kpk.45.920/2013/2. számú jogerős végzésében ugyanis kimondta, hogy a Budapesti Rendőr-főkapitányság döntése  a gyülekezési jogot jogszabálysértő módon korlátozta.

De ez még nem kéne, hogy teljesen elvegye a tisztánlátásukat.

Először is. Az, hogy valaki azzal fenyegetőzik, hogy az Oktogonon egy meg nem nevezett bank ablakát majd be fogja törni, szerintem olyan messzire van a terrorcselekménytől, illetőleg annak előkészületétől, mint az Oktogon Jeruzsálemtől.

Vicces is lenne, ha valaki egy sima kalapáccsal képes lenne ilyesmire. Ahogy a Blikk egyik kommentelője ezt találóan megfogalmazta: „amelyik banknak a kirakatát be lehet törni kalapáccsal, abba nem tenném a pénzemet:)”

Szóval, amit Póka László tenni szándékozott, az nem, hogy nem életfogytig tartó szabadságvesztéssel is sújtható terrorcselekmény, de még csak nem is bűncselekmény. Sima rongálással fenyegetőzés, amelyiknek az előkészülete viszont nem büntetendő.

De, ha már következetesen hülyék vagyunk, akkor vegyük figyelembe, hogy a Btk. büntetni rendeli a terrorcselekmény feljelentésének elmulasztását is. A 317. § szerint, aki hitelt érdemlő tudomást szerez arról, hogy terrorcselekmény elkövetése készül, és erről a hatóságnak, mihelyt teheti, nem tesz feljelentést, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Arra tekintettel pedig, hogy Póka László video üzenete már a tegnapi napon kikerült az internetre, sőt azt a Blikk is átvette, ám emiatt mind a szerkesztőség, mind pedig az újság kiterjedt olvasótábora feljelentést tenni az illetékes hatóságnál persze elmulasztott, valamennyien megvalósították ezt a büntettet.

Azonnal letartóztatni hát mindegyiket! Börtönbe velük! Minden szerkesztővel és olvasóval!

Hogy ilyen sokan nem férnek el a Gyorskocsi utcában? Hát átmenetileg bezsuppolhatnák őket valamelyik épülő stadionba. És büntetésül végig kéne nekik nézni egy első osztályú hazai focimeccset is.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr525519764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venyigeszu 2013.09.17. 11:43:53

Akát tetszik neked, akár nem, bizony Póka megvalósította a Terrorcselekmény előkészületét. Nekem nincs orvosi diplomám, így eszembe sem jut, hogy valakinek az érsebészeti eljárását kritizáljam. Talán részedről is célravezető lenne egy picivel több szerénység. Nem sok, épp csak annyi, hogy olyasmivel kapcsolatban osztod az észt, amihez értesz. ( Nem, a neten összeszedett félinformációk még nem jelentenek hozzáértés.)
Az meg, hogy a rendőröket cseszteted azért, mert a munkájukat végzik, olcsó demagógia.

Mitzimackó 2013.09.17. 12:24:38

@Venyigeszu: szerintem meg te vagy egy okoskodó demagóg.

Vidéki 2013.09.17. 18:15:13

„a Blikk egyik kommentelője ezt találóan megfogalmazta: „amelyik banknak a kirakatát be lehet törni kalapáccsal, abba nem tenném a pénzemet:)”

A Blikk egyik kommentelője fiatalka, ezért nem láthatta régi szocdem plakáton a vöröses színű meztelen munkást, aki hatalmas kalapácsával oda sújtott, ahova köllött!

„Póka László egy a neten közzétett video üzenetében azzal fenyegetőzött, hogy az Oktogonon egy meg nem nevezett bank ablakát kalapáccsal bezúzza ma reggel hét órakor. Azt majd pénzfeldobással dönti el, melyiket.

A Blikk szerint a férfi arra is buzdította a károsultakat, ne habozzanak csatlakozni a romboláshoz. És örülne, ha valakitől kapna egy nemzeti színű kalapácsot. Az jobban mutatna a képen.”

Ez rombolásra szervezkedés, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni, azoknak akik felelősek a társadalom védelméért.

A Blikk egyik kommentelője kibicként mondhat amit akar, ha mégis bekövetkezne a bankrombolás, amire szervezkedtek, akkor a Blikk egyik kommentelője moshatja kezeit.

A terrorizmus elleni küzdelemben az USA-ban rájöttek arra, hogy a terrorizmus elleni hatékony küzdelem érdekében szükségszerűen vissza kell venni „a fékekből és ellensúlyokból”. Például:

A New Yorki ikertornyok és a Pentagon elleni merényletek tanulságai rádöbbentették az USA vezetését arra, hogy az adatvédelem terén sem nőhetnek a fák az égig.

Kiderült, hogy különböző intézményeknél sok adat állt rendelkezésre, amelyeket ha egyesítenek, korlátozni lehetett volna a merényletek pusztító hatását.

Kiderült az is, hogy a terroristákat az USA-ban képezték ki repülőgép vezetésre.

A banktitok érinthetetlennek képzelt elve lehetővé tette, hogy a terroristák USA-ban tartózkodásának, felkészülésnek, szervezkedésének költségeit terrorista szervezetek kényelmesen fedezzék.

A repülőterek biztonsági előírásai, amelyek messzemenően figyelembe vették az emberi és személyiségi jogokat, lehetővé tették, hogy a terroristák egy időben különböző helyeken négy nagy utasszállító repülőgépet vehessenek birtokba.

A tanulságokat az említett területeken figyelembe vették.

Rájöttek arra, hogy az adatvédelmi, személyiségi és emberi jogoknak ésszerű összhangban kell maradni a társadalom biztonságának igényeivel.

Aki repülőgépen utazik érzékelheti a szemléletváltozást, ami nem gondolható irracionálisnak.

2013.09.18. 08:40:47

A közösségi közlekedés elleni bűncselekmények (pl: kábellopás), na azok terrorcselekmények. Ezekre miért nincs 20 - 30 éves büntetési fenyegetettség?

2013.09.18. 09:00:47

@Vidéki: Világos üzenet: ha az USA rájött arra, hogy szigorúbban kell ellenőrizni a különböző adatokat, akár azok egy helyen történő elemzésével, ha szigorítják a reptéri ellenőrzéseket, akkor a magyar rendőrség is terroritának nevezhet egy rongálót. Pont.

otapi 2013.09.18. 09:02:58

Póka nem csak videóüzenetben és nem csak kalapácsbezúzással fenyegetőzött... Összevonni az úton átment pedagógus anyukát vele - na hát, az a demagógia.

2013.09.18. 09:04:47

@Venyigeszu: "261. § (1) Aki abból a célból, hogy
a) állami szervet, más államot, nemzetközi szervezetet arra kényszerítsen, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön,
b) a lakosságot megfélemlítse,
c) más állam alkotmányos, társadalmi vagy gazdasági rendjét megváltoztassa vagy megzavarja, illetőleg nemzetközi szervezet működését megzavarja, a (9) bekezdésben meghatározott személy elleni erőszakos, közveszélyt okozó vagy fegyverrel kapcsolatos bűncselekményt követ el, bűntett miatt tíz évtől tizenöt évig terjedő, vagy életfogytig tartó szabadságvesztéssel büntetendő."

Melyik valósult meg?
Félreértés ne essék, a szervezkedés, előkészület és felbujtás is bele tartozik. Csak épp amit elkövetni akart, az nem terrorcselekmény.

flamer 2013.09.18. 09:08:41

Melyik az a bank, ahol a kirakatban tartják a betétesek pénzét?

KevinMulder 2013.09.18. 09:18:19

Akkor ennyi erővel a PSZÁF-ot/Bankszövetséget is lehet bekasztlizni, mert az államcsőd lebegtetésével mind az államot "kényszerítették" hogy a devizaadósságokat tűrje és ne lépjen fel ellene, mind pedig a lakosságot félemlítették meg...

Szóval ha Pókánál ez megáll, akkor nagyon messzire fog gurulni....

szuperkrumpli 2013.09.18. 09:22:00

A magyar terroristák annyira csórók, hogy bombák és fegyverek helyett nekik csak kalapácsra futja!

KevinMulder 2013.09.18. 09:29:35

Itt jelzem, hogy most jutott tudomásomra, hogy nekem feljelentéssel kellene élnem az államcsőd lebegtetése miatt. Így ez első adandó alkalommal ezt meg kell lépnem.

abcdrajtamkezdé 2013.09.18. 09:41:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: Csodálatos írás, a szerzőnek közelítő fogalmai sincsenek a bünettőjogról, ezzel szemben szakért. Amit itt leírtál, az a 2013. július 1-ig hatályos Btk. Azóta új Btk van, a terrorcselekmény a 314. §, nézz utána, olvasd el azt, aztán gyere vissza beszélgethetünk róla.

fifibá55 2013.09.18. 10:08:47

A rendőrség reakciója, bár jogszerű, kissé eltúlzott. Intézkedések helyett, ami nekünk kerül pénzbe, elegendő lenne fülön fogni, elvinni az Oktogonra vagy a Hősök terére, és 10-20-szor fenéken billenteni, hogy józanodjon és tanuljon belőle.
Ez az unortodox jogállamiság egy jellemzője lehetne.

Gusi 2013.09.18. 10:12:27

@abcdrajtamkezdé: Megnéztem az új Btk.-t. Nem lettem boldogabb. Ennyi erővel azt is odaírhatták volna a törvénybe: "Akinek nem tetszik a képe az terrorista és életfogytiglanig fog ülni, aki a haverom azt pedig felmenthetjük és punktum!".

Lásd: "a hivatalos személy vagy közfeladatot ellátó személy támogatója elleni erőszak". Ha egy tolvajt rajtakapsz és ezt elszólja, hogy "de én segítettem a szemetet szedni" máris terrorista leszel. Gratulálok a törvényhozóknak. Terroristák, mert megfélemlítettek! Csukják le az összeset életfogytig!

Netuddki. 2013.09.18. 10:13:03

Teljesen mindegy a fideszes "jogász" végzettségű megélhetési "politikusok" hogyan csűrik, csavarják a jogot. Ez a kalapácsos kirakatbetörés még akkor se terrorcselekmény ha megvalósul. Maximum rongálás és garázdaság. Valamint felbujtás ha másokat is erre buzdít és azok a cselekmények is megvalósulnak.
Ennél sokkal súlyosabb bűncselekményeket elkövetők és károkozók is megúszták felfüggesztettel és pár évvel. Gondolok itt a hagyóra. Ja és a cuslág is most szabadult.

A zalaegerszegi anyuka büntetése meg teljesen jogos volt. Egyedül sajnos a kivitelezés sikerült balkánira. Bezony, normális országokban is megbüntették volna. De normális országokban oda rakják a lámpás zebrát ahol szükség van rá. És normális országokban elküldik az ilyen sünt is a testülettől aki hasonlót megenged magának.
Igen vitya! Többek között ezért is húznak külföldre a zemberek, és nem csak a fizetés miatt.

Mindez persze csak az én véleményem. De a magyar törvényeknek a magyar állampolgárok életét kell szolgálni, és nem félelemben tartani őket. Ezért világosan megfogalmazottnak és könnyen érthetőnek kellene lenniük, és a mindennapi élettel összhangban kellene lenniük. Ami sajna most nem így van...

2013.09.18. 10:14:35

@abcdrajtamkezdé: 314. § (1) Aki abból a célból, hogy
a) állami szervet, más államot vagy nemzetközi szervezetet arra kényszerítsen, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön,
b) a lakosságot megfélemlítse,
c) más állam alkotmányos, társadalmi vagy gazdasági rendjét megváltoztassa vagy megzavarja, illetve nemzetközi szervezet működését megzavarja,
a (4) bekezdésben meghatározott személy elleni erőszakos, közveszélyt okozó vagy fegyverrel kapcsolatos bűncselekményt követ el, bűntett miatt tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztéssel büntetendő. "

Mi változott? A bank sem állam, sem lakosság, sem más állam.

Netuddki. 2013.09.18. 10:16:42

@abcdrajtamkezdé: "Csodálatos írás, a szerzőnek közelítő fogalmai sincsenek a bünettőjogról, ezzel szemben szakért."

Mer neked, szarfaszú troll aztán van fogalmad a "bünettőjogról"! Mi?

"abcdrajtamkezdé 0 bejegyzést írt és 74 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.11.22. óta tag."

2013.09.18. 10:19:18

@abcdrajtamkezdé: h) a rablás [365. § (1)–(4) bekezdés] és a rongálás [371. § (1)–(6) bekezdés], "
Erre gondolhatsz, de ez csak akkor terrorizmus, ha az előbb felsoroltak megállnak.
Ugye, az világos, hogy nem minden rablás terrorizmus?

fifibá55 2013.09.18. 10:22:56

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hát bizony, ha mellettem valaki kalapáccsal törögeti a kirakatokat, az engem eléggé megfélemlít, és hatósági igazolvánnyal igazoltan lakosság vagyok.
Máris teljesültek a feltételek.

Félkifli 2013.09.18. 10:23:50

ÖÖÖ, er ugyanaz a kalapács, ami Miley-nál is felmerült?

Ianas 2013.09.18. 10:23:51

@Venyigeszu: Nem terrorcselekmény.

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200100.TV

Olvasd el a Terrorcselekmény c. részt, 314. §. Egyik pontnak se felel meg.

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ld. még itt.

Ianas 2013.09.18. 10:25:02

Amúgy a kalapács az erősebb, vagy a balta? És kirakatban, vagy valaki fejében?

Szelid sunmalac 2013.09.18. 10:34:58

@Vidéki: Ertem. Tehat ha van egy felhaborodott polgar, aki interneten olyan kemeny megtorlast helyez kilatasba, hogy betor egy kirakatot, akkor az gyakorlatilag egyenerteku azzal, mintha utasokkal teli repulogepet teritene el, es vezetne bele egy felhokarcoloba, vagy mondjuk a parlamentbe. Stimm. Szerintem azonnal iteljuk halalra!

@Ianas: A multkor egy par reszeg fiatal konkretan betorte (nem fenyegetozott vele, hanem valoban!) az egyik buszmegallo egyik oldalat, mikor nekidolt! En majdnem halalra ijedtem, ugyhogy azonnali golyo altali halal nekik! Ez terror!

Szelid sunmalac 2013.09.18. 10:38:36

@Ianas: Az attol fugg milyen kalapacs es milyen balta. Kotoro, avagy porolykalapacs es egy kis balta, vagy egy kiskalapacs (mondjuk a sebeszeti) es egy kurva nagy fejsze.

KevinMulder 2013.09.18. 10:40:50

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A román-magyarról hazajövő szétvert vonatnak (Carpathia Brigade) meg nem ám Budapesten kellett volna megállnia ... hanem egyenesen a csillagbörtönben.

mim 2013.09.18. 10:48:45

Szerintem a Rendőrség terror szervezet. A "b" pont miatt. :-)
De mivel terrorizálnak, ezt nyiltan nem merem megmondani ^^

Amúgy azt nem értem, hogy mért pont "lakos"?
Ha Józsi bá ablakát minden reggel bebaszom egy téglával akkor terrorista vagyok, de ha Günther turista kocsiját minden reggel jól megkarcolom egy 200-as érmével akkor nem?

abcdrajtamkezdé 2013.09.18. 10:53:02

@kovi1970: Igen, van fogalmam - még akkor is ha elütöttem egy betűt. Fogalmam sincs, hogy jön ide, hogy hány hozzászólásom volt.

Netuddki. 2013.09.18. 10:57:12

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szerintem a terrorizmusról mindenkinek megvan az elképzelése, hogy mi is tekinthető annak. Onnantól, hogy az orbán rezsim törvénybe foglalja, és a törvénybe olyan dolgokat is bele próbál erőltetni ami szerintem, szerinted és mások szerint se tartozna bele, az egy lépés a diktatúra felé. Mint ahogy az állampolgárok szabad gyülekezési jogainak a korlátozása mondvacsinált okokra hivatkozva.
Ennél sokkal súlyosabb a dolog ha a törvénnyel visszaélést a bíróság is jogerősen megállapítja, és a visszaélést elkövetők megússzák. Ennél még súlyosabb dolog, ha a politikusok beavatkoznak a törvényhozásba és befolyásolják az ítéleteket...

abcdrajtamkezdé 2013.09.18. 10:57:43

Tehát: "A jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a terrorcselekmény elkövetésével fenyegetés bűntettével megalapozottan gyanúsítható tököli férfi videó üzenetben és egy, a miniszterelnöknek írt levélben követelés teljesítésétől tette függővé egy bankkirakat bezúzását."

Vagyis a miniszterelnöknek írt egy levelet - itt van az állami szerv - hogy ha nem teljesítik a követelését, akkor rongálni fog.

A terrorcselekmény összes tényállási eleme megvalósul. Vagy nem?

Szelid sunmalac 2013.09.18. 10:58:26

@KevinMulder: Nono! Az nemzeti tett volt! NER kompatibilis terror! Az mas. Itt meg ugye nemzet es NER ellenes terrorrol beszelnenk.

Netuddki. 2013.09.18. 11:03:38

@abcdrajtamkezdé: "Fogalmam sincs, hogy jön ide, hogy hány hozzászólásom volt."

Mivel a hozzászólásod tipikus trollra utal, az alacsony hozzászólás pedig arra, hogy vagy fiatal vagy és nemrég kezdtél internetezni, vagy most kötötték be a zinternetedet. Vagy ami még valószínűbb, hogy trollkodásért már párszor kibasztak és mindig újra kell regisztrálnod másik nicknéven.

Ja, és akinek nem inge... Lényeg, hogy ha valóban új vagy még, akkor lehetőleg kerüld a trollkodást mert könnyen trollnak néznek. A nickneved meg hamar ismert lesz, aztán kommentelhetsz bárhol trollként leszel kezelve...

abcdrajtamkezdé 2013.09.18. 11:07:29

@kovi1970: Tudod, az élet nem az internetről szól. 41 éves vagyok, és azért nem szólok sokat hozzá, mert az olyanok mint te, elveszik a kedvemet tőle - ránéztem én is a hozzászólásaidra. Megnézheted azt a hetven egynéhány hozzászólásomat, ha aszerint én troll vagyok, akkor, nevezz annak.

van egy szakmám, ha azzal kapcsolatosan hülyeségeket írnak, akkor szólok. itt ugye hozzászóló - aki gondolom azonos a szerzővel - egyértelműen hülyeséget írt, hiszen hatálytalan jogszabályt mutatott be - azt hiszem ez egyértelmű.

na, most valami érdemit a hozzászólásaimhoz? Mert én eddig érdemben szóltam hozzá, úgyhogy egyelőre kettőnk közül te vagy a nagyobb troll.

Szelid sunmalac 2013.09.18. 11:11:41

Na most oszinten! Jogszabaly ide vagy oda!
Jelentkezzen, aki ugy gondolja, hogy realis a kovetkezo jelenet:
Koztorvenyesek kozt siralomhazban:
- Te miert vagy itt?
- Lekaszaboltam egy csaladot. Szuloket, harom gyereket. Felapritottam oket egy lancfuresszel, es megetettem oket egy kutyaval. Aztan a kierkezo rendorok kozul is lelottem kettot, pedig mondtam nekik, hogy huzzanak el! Es te?
- Azt irtam a neten, hogy betorok egy kirakatot...

Szep, nem?

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2013.09.18. 11:17:12

@abcdrajtamkezdé: Ne beszélj mellé! Tudtál arról Póka mivel fenyegetzik? Tettél feljelentést? Nem? Akkor mars a dutyiba!

Netuddki. 2013.09.18. 11:19:17

@abcdrajtamkezdé: Tessék!

NEM, nem valósul meg. A miniszterelnök meg nem állami szerv.
A levél meg tipikus példa arra, hogy egy amúgy normális, törvénytisztelő állampolgár hova jut ha kilátástalannak érzi a helyzetét.
Mellesleg egy (előre bejelentett) kirakatbetörést összemosni a teszkóban robbantással, nemigen vall szakmailag megalapozott hozzászólásra...

Netuddki. 2013.09.18. 11:24:35

@abcdrajtamkezdé: Mellesleg nyilatkozhatnál arról esetleg, hogy miért erőlteted ezt a terroriznusos dolgot, miután több hozzászóló véleménye szerint sincs köze hozzá? Érdekelt vagy személy szerint is a témában? A "szerv" oldalán? Mi érdeked fűződik hozzá, hogy a hasonló cselekményeket terrorizmusként ítélje meg az adónkból fizetett államhatalom?
Komolyan érdekelne...

É2I 2013.09.18. 11:30:24

Na igen, bankablakokat két évesek is be tudnak törni egy laza csuklómozdulattal.

Amúgy azt meg mindenki tudja, hogy a sünök hülyébbek az átlagnál. Örülhet ez a csóka, hogy a tek nem végezte ki helyben, mint anno Rózsa Floreszt.
De az se komplett, aki ezt terror cselekménynek tartja, jog ide vagy oda.

szita szita péntek 2013.09.18. 11:35:20

Egy terrorcselekmény akkor az ami, ha képes sokakban rémületet kelteni. Ez a kalapácsos aktus maximum garázdaság, azaz a köznyugalom megzavarására alkalmas - ám még arra sem igazán.

KevinMulder 2013.09.18. 11:55:05

@szita szita péntek: Ha ez rémületet kelt, akkor az összes hiradót be kellene tiltani.... ott mutogatnak összetört autókat... letépett tetőket ...

2013.09.18. 14:56:54

@fifibá55: Nem, te lakos vagy, nem lakosság.
Akkor ez azt jelenti, hogy a focimeccs után a balközép randalírozása is terrorcselekmény???

2013.09.18. 15:04:05

@abcdrajtamkezdé: a) állami szervet, más államot vagy nemzetközi szervezetet arra kényszerítsen, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön,"

Egy levél az kényszerítés????

2013.09.18. 15:08:22

@abcdrajtamkezdé: Ráadásul nem kerített hatalmába semmilyen nagy értékű dolgot, nem fenyegetett tömegkatasztrófával, és előre bejelentette, a helyszínt megadva.
Csak hogy tudd: ha valaki bejelenti a terrorcselekményt, segítséget nyújt annak megakadályozásához, akkor KORLÁTLANUL enyhíthető a büntetése. Ezzel nem azt mondom, hogy a terrorcselekmény elkövetésével nem vádolható. Az adott esetben azonban nics szó olyan tényről, ami terrorcselekményre utalna.

2013.09.18. 15:09:41

@abcdrajtamkezdé: van egy szakmám, ha azzal kapcsolatosan hülyeségeket írnak, akkor szólok. i"
Világos, nemzetközi büntetőjogász vagy.

fifibá55 2013.09.18. 16:43:02

@Könnyen elkaptuk, uram!: én hatökör vagyok, az már lakosság. A balközépes ötleted nem is rossz...

2013.09.19. 08:41:01

@fifibá55: Ne értékeld magad túl! Még a végén bejelented igényed a hatszoros nyugdíjra. Vonaton is csoportkedvezményt kérsz? Tényleg, repülőn hogy döntöd el, ki ül az ablakhoz?

fifibá55 2013.09.19. 10:55:55

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mindig összeverekszünk rajta, az erősebb győz :)

Vidéki 2013.09.20. 08:13:30

@szita szita péntek:

Írod: " Ez a kalapácsos aktus maximum garázdaság, azaz a köznyugalom megzavarására alkalmas - ám még arra sem igazán."

Akkor arcizmod se ránduljon, fogadd sztoikus nyugalommal, ha netalán-tán garázdák betörik az ablakodat, vagy rád törik lakásod ajtaját.

Gondolj akkor arra. mit mondott a papagáj a macska szájában!
süti beállítások módosítása