Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Öt év helyett kötél

2014.01.27. 08:57 | Proszektura | 67 komment

Címkék: kötél Mesterházy Attila Torgyán Gurmai Zita dr. Kövér

Az elítélt megkérdezi.

- Bíró úr, hogy tetszett mondani, öt év?

- Nem, nem öt év, hanem kötél!

Ez a régi (fa)vicc onnan jutott eszembe, hogy mint tudjuk, szombaton nagygyűlést tartottak a szocialisták a Papp László Sportarénában, ahol Mesterházy Attila a baloldali összefogás miniszterelnök jelöltjeként, és Magyarország leendő miniszterelnökeként mutatkozott be, majd mondott egy hosszú (valljuk be: unalmas) beszédet is.

Itt történt egy olyan malőr, hogy valaki bekiabált valamit Mészáros Lőrinc felcsúti polgármesterrel kapcsolatban, aminek a lényege az volt, hogy nem katedra járna neki, hanem kötél. Mesterházy pedig ezzel egyetértett.

Magyarország leendő kormányfője utóbb ezt úgy magyarázta, hogy ő nem azt hallotta, hogy kötél, hanem, hogy börtön.

És azóta persze már mindenki erről beszél, nem pedig arról, hogy akkor most Orbánnak menni kell.

Annak idején dr. Torgyán a parlamentben kiabált valamit, amit akkor sokan úgy értettek: hordót a zsidónak! Az ügyben még az MTA Nyelvtudományi Intézetének fonetikai laboratóriuma is vizsgálódott, majd a hivatalos verzió az lett, hogy a bekiabáló nem azt mondta, hogy zsidónak, hanem, hogy a szónoknak.

Sokaknak felrémlik persze a házelnökünk, dr. Kötél Lászlónak, akarom mondani dr. Kövér Lászlónak a 2002 márciusi – az akkori választási kampányban elhangzott –  „köteles” beszéde is.

Mindenesetre, úgy néz ki, igen színvonalas választási kampánynak nézünk elébe.

Ismét.

Hogy programokon fognak vitázni? A francot! Megint azt csócsálják majd minden oldalon, hogy a másik szavait hogy lehet kiforgatni, félremagyarázni!

Nemrég ilyen volt például Gurmai Zita szocialista európai parlamenti képviselő kijelentése a gyed extrát illetően. Rásütötték, hogy meg akarja szüntetni, hiába állította váltig, ő nem ezt mondta, csak a kijelentését kiragadták a kontextusából.

Félő, nehogy valami hasonló történjék az összefogással is.

Mesterházy összefogást kiabál, a hallgatóság pedig úgy érti: összefosás.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr155784520

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van hitele? 2014.02.03. 08:02:25

Van hitele? No nem deviza vagy forint alapú, jelzálog vagy fedezet nélküli hitelre gondolok. Hanem ennek az egésznek az alapjára. A hitel alapja ugyanis, mondhatjuk azt, hogy a hit. Hogy más hisz a szavunknak, hisz benne, hogy állni fogjuk a ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.27. 12:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ésmi nem foglalt 2014.01.27. 09:47:36

Azért én még emlékszem az "átkos szocializmusra", akkor voltak olyanok, hogy hogy "ezt mondtad--- nem ezt mondtam-- de akkor is ezt mondta--- de nem-- nem érdekel, ezt mondtad, mert én úgy hallottam--- de rosszul hallottad--- én jól hallok, ahogyan a párt előírja".... Különben lehet, hogy volt bekiabálás ilyen is, node, 13 ezer ember közül valaki, valamit, olyat, amit az előadó nem hall meg... erre ugranak rá?? Az meg,hogy "börtön" lehet, többen, sokan, erőteljesebben kiabálták, amit, lehet, jobban meg lehetett hallani. Az ártatlanság vélelme csak egyeseket érint? ketteseket meg nem? Miniszterelnökünk sok olyat mond, ami nem igaz, háttérben sok sok katonával. Külön tetszik nekem Kövér László házelnök kijelentése, miszerint: "most emlékezzünk Orbán Viktor kijelentésére: közébünk is lövetnének"--- mondja az, akinek saját katonasága, testőrsége van a parlamentben! Igaz, balet-táncosok:)))láttam az őrségváltást:))) ha nem lenne ilyen szar a dolog, még kacagni is tudnék rajtuk. Igazából sajnálom szegény katonákat, illetve, őrsereg tagjait. Bár, van az a pénz, amitől korpásodik a haj.

toportyánzsóti 2014.01.27. 11:20:27

Elég gyengusz az írás,hagy meg a putyinpincsiknek az összefosást,ők már összefosták amúgy is magukat,most hogy élő istenük a magyar történelem legnagyobb hazaáruló seggszáját csinálta magából.

Cirmos Cica 2014.01.27. 12:17:56

@ésmi nem foglalt: Mondja az a FideSS, akik közül a 2006-os zavargások alkalmával azt kérték számon Gyurcsánytól, HOGY MIÉRT NEM LÖVETETT A TÖMEGBE?
(Ezért állnak most büntetőbíróság elé az akkori rendőrségi vezetők, mert azt adták parancsba hogy NEM LEHET LÖVETNI A TÖMEGBE) A Fidesz a legocsmányabb hazudozók bandája.

Doberdo 2014.01.27. 13:14:09

A Proszektúra a tanú rá, hogy "politikai hulladékból ugyan lehet parizer", de ez nem ér fel a jó lángolt kolbászhoz.

floborm 2014.01.27. 16:30:31

Gurmai Zita esetén konkrétan így hangzott a kérdés:

- Tehát önök megszüntetnék a gyed extrát?

És a válasz:

- Igen.

Ezt azért nehéz kontextusból kiragadottnak minősíteni. Na nem mintha számítana, tényleg szánalmas ilyeneken lovagolni egy legalább kicsit érdemibb nézetütköztetések helyett.

SuperTölgy 2014.01.27. 17:28:45

@Cirmos Cica: Amit leírt az majdnem igaz, a TV székháznál kellett volna, határozott – nem tömegbelövés – fellépés, megfelelő rendőri intézkedés, igen, ha a rendőr élete veszélyben forog, akár fegyverhasználattal is. Október 23.-án a békés tüntetőkkel szemben elkövetett túlkapások, szabálytalan intézkedések miatt kell felelni a rendőri vezetőknek. Aki ezt nem tudja megérteni, az olyan szinten elfogult, hogy az igazság nem is érdekli. Nem is akarja megérteni, félek Ön ilyen.

Cirmos Cica 2014.01.27. 18:11:06

@SuperTölgy:

Olvas Ön újságot? Néz TV-t hogy miért kell most felelniük a rendőri vezetőknek? A válaszából az derül ki, hogy nem.

Ne haragudjon olyan mint a Fővezénylőnk fizetett tollnokai féligazságot ír: részekben igazak, csak összességükben semmi közük a valósághoz.

Csak egy adalék hogy a valósághoz közelebb kerüljön: a FIDESZ 80 évre titkosította azt a jegyzőkönyvet, amikor a T székház miatti ostrom után hívtak össze. Az akkor még ellenzési FIDESZ-es tag rótta föl a kormánynak, hogy miért nem lövettek. Tessék utána nézni, ha érdekli az igazság és nem másokat támadni. Én utána néztem mielőtt bármit is leírtam, Ön pedig nem.

házelnök 2014.01.27. 20:59:45

A titkosítás fel van oldva.

Vidéki 2014.01.27. 22:10:35

"valaki bekiabált valamit Mészáros Lőrinc felcsúti polgármesterrel kapcsolatban, aminek a lényege az volt, hogy nem katedra járna neki, hanem kötél. Mesterházy pedig ezzel egyetértett."

A szuper-demokraták között vannak olyan lelkes elemek, akik már szeretnének megint embereket akasztgatni!

vrana 2014.01.28. 00:37:33

@floatleft: tévedés, a válasz: Persze.

vrana 2014.01.28. 00:44:01

@Vidéki: cucu, azért na ne....., és akkor mi van, ha kiabálnak? Nem fog kapni se börtönt, se köztelet. A bekiabáló se gondolta komolyan, meg te se. Legalább erősödik a tüdőtök. A szóbanforgó úrnak meg a bankszámlája erősödik az egyre több és jobb a megnyert tenderek után. Nem ingyen van az Akadémia.

2014.01.28. 01:12:38

Álljon meg a menet! Kövér nem azt mondta hogy lámpavas, hanem epres milka !

Berzengő 2014.01.28. 05:10:28

@ Ezen mit lehet nem érteni? Ja, nekik lehet, az más az olyan nemzeti.

______________

Bayer Zsolt és a személyes névmások: az Ők a görények meg a Mi a polgárok

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/1497_bayer_zsolt_es_szemelyes_nevmasok_az_ok_gorenyek_meg

A szombathelyi Premontrei Gimnázium (!!!) patinás nagytermében :

"AKKOR LESZ ITT JÓ VILÁG, ha Budapesttől Kanizsáig MINDEN FÁN egy kommunista LOG."

(Mámoros tapsvihar !!!)

__________________

"Szarházi banda, mikor lesznek felakasztva"
www.stop.hu/belfold/szarhazi-banda-mikor-lesznek-felakasztva/215864/

Szakrális hely október 23-án a Corvin köz. Tavaly ide vonultak a Kossuth tériek, idén pedig Civil Jogász Bizottság társelnöke, Morvai Krisztina, valamint a FIDESZ képviselője, Wittner Mária is itt szónokolt.

A rendezvényre üzemszerűen megérkezett a Magyar Gárda mintegy harminc tagja, alakzatban, vezényszavakra. Az árpád sávos zászló és a zsinóros mente is elrendelt volt. No pláne a Gyurcsány áruló, takarodjon, valamint a klasszikus:

"szarházi banda, MIKOR LESZTEK FELAKASZTVA".
__________

Berzengő 2014.01.28. 05:13:16

@ Es persze ez is rendben van...

_______

Fideszes forradalmárok

img.index.hu/cikkepek/0609/belfold/060924kossuth/.gdata/a6_09.jpg

__________________________

Ég a Gyurcsány, ég! El ne aludjék!” – Békés tüntetés Szombathelyen, forradalmi hangulat, GYURCSÁNY-ÉGETÉSSEL ÉS ZSIDÓZÁSSAL

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/23878

Az egyik szocialista képviselőjelölt ablaka alatt „ MEGDÖGLETEK KOMMUNISTÁK HANGORKÁNNAL kívántak szép álmokat a tüntetők.

A 300-as tömeg minden útba eső italmérésnél apadt valamennyit, mivel a magyarázat szerint ott lehetett követni a Hír Tv közvetítését. Valahonnan előkerült egy életnagyságú Gyurcsány-bábu is, amit hamarosan lángba borított a „forradalom eszméje”.

A kedves gyerekdal morbid átiratára - miszerint „Ég a Gyurcsány, ég! El ne aludjék!” – néhány zsidóviccet is elsütöttek gyorsan a jelenlévők, többek között felemlegetve a hírhedt haláltábort is, ahol hasonló módon végezték a „nép ellenségei” (sic!).

____________

Berzengő 2014.01.28. 05:15:59

@ es végül és is csak vicc ugye a legfelsőbb állami szintről, nem egy no-name átlagpolgár bekiabalasa...

__________________

mno.hu/migr/pokorni_gyurcsany_bukasahoz_vezethet_az_ep-valasztas-339247

POKORNI ZOLTÁN beszéde végén idézett Petőfi Sándor Dicsőséges nagyurak című verséből: „Dicsőséges nagyurak, hát hogy vagytok? VISZKET-E úgy egy kicsit A NYAKATOK? Új divatú NYAKRAVALÓ KÉSZÜL most számotokra... nem cifra, de JÓ SZOROS.”

Pokorni a versszak felolvasása után azt mondta, „ma ez kicsit durva, már látom is, hogy újabb köteles beszédről írnak a lapok, feljelentik Petőfit, és lesz nemulass.”

________________

www.origo.hu/itthon/20080929-fideszes-bekiabalas-az-adatgyujtesi-ugyben-logni-fogtok.html

"LÓGNI FOGTOK!" - kiabálta be a parlamenti ülésen egy MSZP-s államtitkár felszólalása után Arnóth Sándor FIDESZES KÉPVISELŐ.

__________

Berzengő 2014.01.28. 05:18:49

@Vidéki:

_________________

KÖTELET KAPTAK a debreceni szocialisták

index.hu/belfold/hirek/331069/

Hurkolt kötelet találtak szombaton reggel a MSZP debreceni székháza előtti kerítésen. NÉGY NAP ALATT ez MÁR A MÁSODIK provokáció, amelyet hajdú-bihari szocialista pártszékház ellen követtek el. Szerdán az MSZP balmazújvárosi székházának falára festett valaki mocskolódó feliratot.

_________________

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.01.28. 06:38:27

Hogy programokon fognak vitázni? A francot!"
hát, megtisztelő lenne ha az összefogás (névlopáson kívül) tenne valamit az ügyben. hiszen programot még nem láttunk,. amit látunk, program nincs. csak fenyegetőzés és a zsigeri irigységre gyűlöletre alapozott vicsorgás.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.28. 07:11:17

A különbség, hogy amíg a szocik kétséget kizáróan akasztásról bszéltek az összes prominens jelentléte közepette, addig Kövér szavait épp Gyurcsány mosta tisztára:

„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.” – Debreczeni József: Az új miniszterelnök (Budapest, 2006, Osiris Kiadó)

Kivlov 2014.01.28. 08:04:56

"Magyarország leendő kormányfője... "

:D :D :D
Ez mi? Mikroszkóp színpad?
mondjuk akár még lehet lennedő is... kb. 2026ban ... :D

felcsutisuttyo 2014.01.28. 08:39:00

azt hiszem mégis kötél lesz...de azt nem a bíróság fogja adni...hanem a NÉP....az elcsalt választás ki fogja robbantani HARAG NAPJÁT!!!!!

floborm 2014.01.28. 08:53:48

@kacsa666: tekintsd olvasónaplónak:)

Fazakas László 2014.01.28. 09:22:03

Igen, igeeeen!

Az igen érdekes lehet, ha valaki a kötél szó helyett börtönt hall. A fülorvosa minden bizonnyal szabin, a hazugságra kiképező nagymestere (ron werber) pedig minden bizonnyal a helyén volt.

Mert ha én ennyire félrehallom s aztán még le is tagadom, akkor az "összekeveri a "szezont a fazonnal" népi szólás helyett akár azt is lehetne majd érteni - " a sezlonyt a faszommal"
De ez ugyan minek vehető? Beajánlkozásnak?
És annyira bevehető?

Csak ha odaadom!

Joci2800480 2014.01.28. 09:33:18

@Kivlov: Ez a Feri visszavág című rész lesz. :)) Én azt látom hogy Feri szépen építi magát újra. Hamarosan újra ő fogja vezetni a baloldalt. 2018ra biztosan. ráteszem a devizahitelem :))

Kivlov 2014.01.28. 09:36:19

@Joci2800480:
"Feri segíteni kell..." :D :D :D

Joci2800480 2014.01.28. 09:40:58

@Kivlov: XD Azon mekkorát röhögtem :D Nézd meg az I Will Always Love You, Attila! című remekművet is és a "Csak Ferit tartsuk távol!" - Cifra Kaloda címűt :D

Balt 2014.01.28. 09:45:59

@Jankove: Kövér az olimpia mellett, többes szám elsőben beszélt (a "merjünk kicsik lenni" álláspontot kipoentírozva). Vagyis:

"Szóval mindezt felejtsük el és egy pillanatra fogadjuk el azt, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát, hogyha így gondoljuk, akor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonyleg erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat! Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják súlykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk." (wikidézet, a szöveg hangfelvételben is, az alábbi pedig satjóhivatkozás:)

A baloldali ellenzék tevékenységéről 2002. március 23-án Békéscsabán. Az öngyilkosságra való felszólítás Kövér László egyik elhíresült mondata lett, amelynek átértelmezését kampány célokra felhasználta az MSZP, majd e változatot felkapta a sajtó. Ennek valószínűleg szerepe volt a párt egy hónappal későbbi választási vereségében is.

Kontra:
"Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés." (Debreceni József könyvéből)

Szociknak vége 2014.01.28. 09:59:21

Kb. ez kell ahhoz hogy médiafigyelmet kapjon a maszop...:)

Magyarroszág leendő miniszterelnöke ehehehee.

gabuscica 2014.01.28. 10:09:02

Úgy nehéz lesz a botrányt eltussolni, fiúk, ha mindenütt erről beszéltek...

Hannibal ante portas 2014.01.28. 10:14:13

@felcsutisuttyo: Hát ehhez az kell, hogy idén kivételesen ne menj el csalni a cimboráiddal, mint eddig. Hidd el, akkor béke lesz, s még otthon magadban elénekelheted az internacionálét is. Okoztatok ti már elég kárt ennek az országnak, ha a Fidesz 50 évig marad, akkor se ér utól titeket sose.

csak egy néző 2014.01.28. 10:19:07

Mi van fidióta trollok? Finom a gumicsont? Kicsit mintha szelektív lenne a memóriátok, kis demokraták.

♔bаtyu♔ 2014.01.28. 10:19:31

Nem is olyan rég ezek még akasztattak. A teremben simán ülhetettek ilyenek.

♔bаtyu♔ 2014.01.28. 10:20:35

@csak egy néző: Miért lenne szelektív, 56 alig pár tíz éve volt.

csak egy néző 2014.01.28. 10:26:43

@♔bаtyu♔:
Pont te igazolod, amit mondtam. Az emúlt 8 év az kiesett a memóriátokból, hogy milyen akasztásokról, kötelekről, lógni fogtokról uagattatok, kicsihuszár.

Vidéki 2014.01.28. 10:26:47

@kacsa666

Írod: "Nem fog kapni se börtönt, se köztelet."

De a közmondás szerint:

"Akasztott ember házában nem illik kötélről beszélni!"

Nem is olyan régen ért véget a 45 évig tartó szovjet megszállás.

A szovjet megszállók és magyarországi csicskásaik gyakran emlegették és használták is a kötelet és a börtönt azok megfélemlítésére, akiknek a nyakára telepedtek!

Ezeket nagy általánosságban Reakciósoknak nevezték.

Széltében hosszában hangoztatták a fenyegető jelszót:

"Halál a Reakcóra!

És a fenyegetést valóságos tettek vésték az agyakba!

monddazigazatmar 2014.01.28. 10:30:40

@Berzengő: Te szerencsétlen ostoba hülye!

Az hogy a nép mit kiabál kit érdekel? A miniszterelnök-jelölt annyira hülye, hogy
1. Hallja, és helyesli
2. Nem hallja jól, de reagál.
Ha hallja és helyesli, akkor hol a nagy jogállam? Előre ítélkezünk?
(ha börtönt hallott akkor is)
Ha nem hallja jól, akkor meg egy inkompetens hülye, hogy reagál rá.
De hozz arra példákat, hogy kétszáz gárdista mit énekelt valami cigánytelep közepén.

nnnnnnnn 2014.01.28. 10:32:04

@csak egy néző: az a szomorú, hogy nem csak nekünk esett ki, hanem a 4 éve kormányon lévő fidesznek is, mert legnagyobb sajnálatomra egy maszopnyikot se aggasztottak fel, annak ellenére hogy kétharmaduk van.

Szociknak vége 2014.01.28. 10:33:32

@csak egy néző: Nem esett ki az elmúlt 8 év mit gondolsz mitől áll a fidesz 2/3-ra?

Talán Orbán hihetetlen képességei miatt?

csak egy néző 2014.01.28. 10:34:15

@$$$=$$$:
Azt tudjuk, hogy te egy igazi demokrata vagy, baromarcú komám.

csak egy néző 2014.01.28. 10:36:02

@Brúsz Pringstein:
Erre azért ne vegyél be erős mérget, kiskancsó.

nnnnnnnn 2014.01.28. 10:38:13

@csak egy néző: én ugyan nem, csak demokráciában élek.

♔bаtyu♔ 2014.01.28. 10:42:45

@csak egy néző: Leírom még egyszer, mert nem fogtad:

A kommunisták, a mai demokraták akasztattak. Egyrészük ma is ott ülhetett a teremben.

Ne terelj kispajtás.

no_successful2 2014.01.28. 10:58:45

Én meg azt hittem, hogy Mesterházynak kérik a kötelet.

no_successful2 2014.01.28. 11:02:43

Egyébként én azért ezt a hirtelen meggazdagodás dolgot a szocik helyében nem forszíroznám olyan nagyon, mert még visszafelé sül el. Gondoljunk a rendszerváltás idejének spontán privatizációira. Tömegével lehetne sorolni azokat a szoci kádereket, akik akkor, meg a Horn kormány idején törtek fel.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 11:18:05

@no_successful2: Forszírozzuk csak a hirtelen meggazdagodásokat, mert ez a LÉNYEG! Az összes 89 utáni rablásból meggazdagodott vagyonát el kellene kobozni, s rögtön nem lenne kirívó államadósságunk.
Egyforma bűnös mind, akár a jobb, akár a baloldali párok szoknyája alá bújik.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 11:21:06

@$$$=$$$: Az MSZP-be is van, de a Fideszben több akasztani valót találsz. Ott a legtöbb volt MSZMP-s kommunista és azoknak a gyerekei!!!

narmer 2014.01.28. 11:32:39

@floatleft:
Nem így hangzott el, hanem úgy, hogy:persze.
Ami rosszabb, mert a nő nem is mérlegelt, hanem azonnal rávágta, mert annyira belejött a Fidesz csepülésébe, hogy ez már automatizmus volt.Itt semmiféle kontexusból kiragadásról nincsen szó, egyszerű faszság.
Meseházyt meg bárhogy mosogatják
a bekiabálás elhangzott, átjön a tévén is, és nincs mit szépíteni egy polgártársát nyugodtan felaksztaná, ha adódna alkalom.Ez borzalmasabb, mint gondolnánk.
Ami pedig a cikkíró atyai böffentését illeti senki nem gátolja meg az Összegágogás nagyszerű csapatát, hogy a kormányprogramjáról beszéljen éjjel-nappal..

no_successful2 2014.01.28. 11:55:54

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
"Forszírozzuk csak a hirtelen meggazdagodásokat, mert ez a LÉNYEG! Az összes 89 utáni rablásból meggazdagodott vagyonát el kellene kobozni, s rögtön nem lenne kirívó államadósságunk.
Egyforma bűnös mind, akár a jobb, akár a baloldali párok szoknyája alá bújik. "

No, ezzel tökéletesen egyetértek, rögtön nem lenne akkora államadósságunk, de még a brutális adókat és járulékokat is csökkenteni lehetne.
De sajnos ez része a Közép-Keleteurópai valóságnak, és lássuk be, törvényes úton nehéz ezeket a mutyikat megfogni. És rövid időn belül ez nem is fog megváltozni.
Nem tudunk mást tenni, mint a rossz megoldások közül a kevésbé rosszat választani.

monddazigazatmar 2014.01.28. 12:01:26

@narmer: hogy ég a gyurcsány ég, el ne aludjék.

De egyébként teljesen lényegtelen, hogy te, én vagy akárki magánszemélyként mit mond, gondol. Ha a miniszterelnök aspiráns mondja ugyanazt, nagy nyilvánosság előtt az gáz.
Ha 50 fős betyársereg arról ordibál, hogy vissza Erdélyt, az az ő dolguk. Ha ugyanezt a köztársasági elnök mondja, akkor az már esetleg hadüzenet.

Attis meg alkalmatlan.

SuperTölgy 2014.01.28. 12:19:45

Ne haragudjon, tényleg nem akarom megbántani, Ön olvas, csak rossz újságokat, rafinált emberek félre vezetik, nem akarok a részletekbe bele menni. Csak egy tény, amit Ön kissé másképpen mondott. „az üléséről készült jegyzőkönyveket Szilvásy György kancelláriaminiszter 80 évre titkosíttatta” nem a FIDESZ „2011-ben a második Orbán-kormány feloldotta a titkosítást” Nem mindegy, hogy idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 12:21:22

@narmer: Kezdheted rögtön Orbánnal. Párttitkár apuka, pártbizottsági alkalmazott anyuka!

Szociknak vége 2014.01.28. 12:24:43

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: 'Párttitkár apuka, pártbizottsági alkalmazott anyuka! '

forrást mellékeled?

SuperTölgy 2014.01.28. 12:50:26

Cirmos Cica !!!Ne haragudjon, tényleg nem akarom megbántani, Ön olvas, csak rossz újságokat, rafinált emberek félre vezetik, nem akarok a részletekbe bele menni. Csak egy tény, amit Ön kissé másképpen mondott. „az üléséről készült jegyzőkönyveket Szilvásy György kancelláriaminiszter 80 évre titkosíttatta” nem a FIDESZ „2011-ben a második Orbán-kormány feloldotta a titkosítást” Nem mindegy, hogy idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit.

SuperTölgy 2014.01.28. 12:50:58

@Cirmos Cica: Ne haragudjon, tényleg nem akarom megbántani, Ön olvas, csak rossz újságokat, rafinált emberek félre vezetik, nem akarok a részletekbe bele menni. Csak egy tény, amit Ön kissé másképpen mondott. „az üléséről készült jegyzőkönyveket Szilvásy György kancelláriaminiszter 80 évre titkosíttatta” nem a FIDESZ „2011-ben a második Orbán-kormány feloldotta a titkosítást” Nem mindegy, hogy idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 13:03:19

@Brúsz Pringstein: Kisfiam! Akik 1989 előtt is éltek, mind tudják, hogy a ma birtokolt bánya (Gánt Kőbánya) párttitkára volt az Orbán papa 1989-ig, az anyja pedig otthagyta a pedagógusi pályát, belépett az MSZMP-be és a városi pártbizottság alkalmazottja lett. Erről nem őrizgetek forrásokat, (esetleg egy pár gánti öreget kérdezz) de nyugodtan utána járhatsz!

Szociknak vége 2014.01.28. 13:05:14

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Bányáknak nem volt párttitkára...:)

Segíts már utánajárni, mert láthatólag te semminek nem jársz utána...:)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 14:08:00

@Brúsz Pringstein: Fordulj bizalommal az elszámoltatás akadályozóihoz! Lásd: FIDESZ.
Ne tőlem várd a bizonyítékot, nem vagyok én a volt MSZMP irattára.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.01.28. 14:09:54

@Brúsz Pringstein: Én ugyanis egyetlen 1989 előtt működő olyan céget nem tudnék említeni, amelyiknek nem volt párttitkára.

Cirmos Cica 2014.01.28. 16:19:22

@SuperTölgy: Jó megfogta a lényeget (!).
Szerintem nem az a lényeg hogy ki titkosította, lehet hogy ebben önnek igaza van. Hanem az, hogy az Ön által szeretve tisztet FIDESZ-es képviselő ÉLES LŐSZERREL LÖVETÉST KÉRT SZÁMON a Gyurcsányon. Tehát ki akart a tömegbe lövetni éleslőszerrel 2006-ban kérdésre a válasz: a FIDESZ.
Ha feloldották Ön szerint a titkosítást nyilván utána tud nézni.
Ha pedig ismerjük a FIdesz-en belüli hatalmi megosztást (ami nincs ugye, mert mindent Orbán dönt el) akkor egyértelműen az Ön kereszténynek mondott Vezénylője Orbán Viktor akart éles lőszerrel a tömegbe lövetni. Egyébként is jellemző mindenkire a gondolkodása: amit feltételez a másikról azt éppen ő maga kívánja tenni! Félelmetes ez az elme roggyant, el kellene távolítani mert még tényleg éles lőszerrel fog lövetni - mint Ukrajnába- ha az ellenzék tüntetni fog. Tüntetni fog, mert nem lehet hagyni hogy ilyen birkapátiak miatt a magyar gazdaság tovább menetlejen a szakadék felé, Ön illetőleg az önhöz hasonlóak miatt. Akik mindent megbocsátanak a FÉNYESSÉGES VEZÍRNEK, (most már szóban jöhet a cáratyuska is) akkor is ha sorban lövik magukat a Dunába. Önök adnák hozzá a lőszert.

SuperTölgy 2014.01.28. 16:52:55

@Cirmos Cica: Kicsit elfogultnak érzem, fiatal koromban sokat godolkoztam azon, hogy amit a szocialisták mondanak azt komolyan gondolják-e vagy, ők is úgy látják a világot ahogy én, csak az emberek szemébe hazudnak. Be kellett látnom egy idő után, hogy nem arról van szó, hogy másképp látják a megoldásokat bizonyos kérdésben, nem,nagyon is okosok ők, csak hazudnak. Mint most Mesterházi, aki börtönt hallott, kötelet helyett. Gondolom Ön is a börtönt verziót hiszi el. Kívánom Önnek, hogy sikerüljön minnél tárgyilagosabban megítélni a történéseket.

vrana 2014.01.31. 02:48:50

@Vidéki: halálbüntetés eltörölve és nem is lesz visszaállítva (kivétel esetleg: Jobbik hatalomra kerülése, de ebben se lennék olyan biztos.) szóval a kötél az nem aktuális, de egy erőteljes kifejezése a nemtetszésnek. Azért annyira nem kell komolyan venni, hogy azóta is naponta a közcsatornák ezerszer ismétlik.

A kommunistázás meg nem értem, hogy jön ide, a reakciósra (ez volt s legenyhébb feddés) nem várt se kötél, se börtön, igaz évi 400 milliárdot közelítő közbeszerzés sem.
süti beállítások módosítása