Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Ez tényleg Abszurdisztán

2015.09.22. 18:43 | Proszektura | 142 komment

Címkék: migráns Orbán Gyurcsány Arany János Kiss-Rigó komszomolista

Annyi minden abszurd dolog történik mifelénk mostanában is, pl., hogy mást ne említsek, Simicska visszanyerte a jogállamban vetett hitét, román harmadosztályú focicsapatot vett a magyar állam, majd’ kétharmados győzelmet aratott egy szoci képviselő a XIII. kerületben, de legjobban még mindig mindenkit a menekültügy legújabb fejleményei érdekelnek.

Mint tudjuk, a kormányunk a migránsokkal kapcsolatos abszurd és ostoba óriásplakát-kampány folytatását tervezi külföldön is, ami előreláthatólag megint több millió euróba kerülhet. Hát igen, már tényleg aktuális lenne például egy olyan új szöveg is a migránsoknak címezve, miszerint HA NÉMETORSZÁGBA JÖSSZ, NEM VEHETED EL A MAGYAROK MUNKÁJÁT! Ebben legalább tényleg lenne valami ráció. Mert úgy egyébként az egész menekült-hisztériában alig-alig lelhető fel valami ésszerű cselekvés a politikusok részéről.

Ám jellemző, hogy az ostobábbnál ostobább, abszurdabbnál abszurdabb megoldásokat kiötlő Orbán Viktor népszerűsége idehaza mostanság mégis ismét jelentős növekedésnek indult. A miniszterelnök jól ráérzett a magyarok többségének idegenellenességére, fösvény mentalitására. Tudta, hogy népszerű lesz kerítést építeni Arany János Fülemiléjének országában, ahol gyakran vérre menő birtokháborítási perek folynak még azért is, hogy néhány centiméterrel idébb, vagy odébb húzódik-e a porták közötti kerítés. (Orbán egyébként azt is hangoztatta, hogy a kerítéssel Európát védi, még Európával szemben is. Akárcsak a komszomolisták egykoron. Akik akkor is átkísérték az öreg nénit az úton, ha ő az Istennek sem akart átmenni.)

Persze, a közvélemény ilyetén, a miniszterelnöknek kedvező változásában nem kis szerepet játszott az úgynevezett baloldali ellenzék aktuális össze-vissza beszéde, töketlenkedése is.

Jellemző a helyzet abszurditására, hogy egy sajátos szerepcsere zajlik, a hazai papság vezetői és a hívő kormányzati politikusok, éppen az emberi félelmekre és irigységre alapozva még a pápát is lehurrogták. Kiss-Rigó László szerint ez bizony egyfajta „betolakodás”, a hozzánk érkezők „nem menekültek, hanem gazdasági bevándorlók, provokatőrök és még ki tudja, milyen jövevények”. A baloldal viszont hirtelen felfedezte a keresztény értékeket, a bibliát kezdték el citálgatni, és a testvéri szeretetről papoltak, unalmasan és szárazon.

(Bár jóllehet igazán fotogén látványt nyújtott például egy-egy sajttáj alkalmával a gülüszemű tar fejű Sebaj Tóbiás és a helyettese, ez a másnapos vidéki hentesmesterre hajazó Gőgös Gúnár Gedeon.)

Gyurcsány majdhamegunjákhazamennek Ferenc bezzeg ezúttal is a szokásos túlmozgásos formáját hozta. Ő az, aki ellenzékiként tömegbe lövetőtől hirtelen megint az emberi jogok bajnoka lett, főleg a kamerák közelében, s aki korábban hol ÉN IS CIGÁNY VAGYOK táblával a nyakában vonulgatott, hol pedig roma családhoz költözött be az Avasra egy-két látványos kutyasétáltatás erejéig, mostanában pedig migránsokat látott vendégül a villájában és bizonyára palacsintát is sütött nekik. Majd a napokban már Röszkén tűnt föl, ahol Szerbiába is átruccant kis időre. S ha már ott járt, rögvest le is leplezte, állítólag miként provokálták ki Orbánék a kerítés elleni támadást.

Az már csak hab a hazai történések abszurditásának tortáján, hogy ezek után a röszkei ostromlókat rendőreink a horvát határnál már majdnem, hogy ünnepléssel fogadták és előzékenyen azon nyomban az osztrák határra kísérték.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr737809364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nbl 2015.09.23. 08:51:02

Mintha a poszt első negyedében elveszett volna valahol, amiről eredetileg írni akartál.

Nbl 2015.09.23. 08:52:45

@Nbl: Persze az is lehet, h csak jó indexes szokás szerint önhatalmúlag ragadtak ki egy mondatot és tették a főoldalra.

John Doe3 2015.09.23. 09:04:03

Kedves poszter, segíts már ki, hányan haltak is meg annál a bizonyos tömegbe lövetésnél... Köszi!

Brix 2015.09.23. 09:07:10

A kerítés jól funkcionál ahol megépült, de a horvát határnál nem tudjuk megvédeni az országot, ezért pakolták vonatra a menekülteket. Talán 2-3 hét múlva a horvát szakaszt is le tudjuk zárni, de addig nem adottak a feltételek.
A magyarok munkahelyei valóban veszélyben lesznek , de nem csak a magyaroké, hanem a kevésbé képzett német munkavállalóké is. A migránsválságban leginkább érintett országokban adóemelések- megszorítások is lesznek, hiszen embermilliók eltartása nem kevés pénzbe kerül
Eddig nálunk 60 milliárdba kerületek a menekültek... és még csak ezután jön a java...
Sajnos , az EU szellemi fogyatékos vezetőinek fogalma sincs sem a folymatok lényegéről, sem a megoldásról...
Nem véletlenül rogyasztották térdre most a Wolksvagent, Európa és Németország egyik legerősebb vállalatát...
A háború megindult Európa ellen...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.09.23. 09:36:20

"az úgynevezett baloldali ellenzék aktuális össze-vissza beszéde, töketlenkedése is"

Oké, megvolt a kötelező másik oldalra rugdosás is, csak az egyensúly miatt. Nem tetszik amit az MSZP meg Gyurcsány csinál? oké, de nem csak belőlük áll a demokratikus ellenzék.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.23. 09:46:13

@Brix:

A Horvát határt szerintem nem is kell védeni.

Az EU határának és Magyarország határának a metszete délen csak a Szerbiai rész.

Amíg nem volt lezárva, addig az EU azt tervezte, hogy nálunk is létrehoznak több tízezer menekültet befogado úgynevezett Hot-Spot-ot.
Mára ez szerencsére okafogyottá vált.
Magyarország kilépett az illegális bevándorló áradat frontzónájából.
Nem nálunk lépnek be a migránsok az EU-ba.

A Dublini szabályokat Horvát ország szegi meg, nem mi.
Aki onnan jön, azt oda fogják visszatoloncolni, ott lesz Hot-Spot.

Az egész országot nem keríthetjük le, és nincs is értelme.
Holnap lehet a szlovének engedik át hozzánk őket, holnap után a románok.
Ezekkel szemben szerintem a tiltakozáson kívül más dolgunk nincs.

ISmétlem..
A Dublini rendelkezést a szomszédaink szegik meg, akik EU-s tagországok, nem mi.
Mi az EU határait megvédtük.
Pont.

Brix 2015.09.23. 10:03:48

@Ballib Cenzúra: "A Horvát határt szerintem nem is kell védeni" Szerintem meg védeni kell...Hiszen az sem állapot , hogy naponta 5000-10000 emer elszállításáról kell gondoskodni a magyar költségvetésnek. Eddig 60 md forintba került a menekültkérdés.
Tavaszra " légmentesen " le kell zárni az országot, mire jön az újabb menekülthullám.
Ez egy folyamat része kell hogy legyen , amit minden ország követni fog. Leginkább Szerbiának , Macedóiának , és Görögországnak kellene útját állni a menekülteknek. Előbb-utóbb - ha nem csökken az áradat- úgyis erőszakhoz kell nyúlni a határokon . Ezt a tömeget csak az erő nyelvén lehet már irányítani

Dr.Traktor 2015.09.23. 10:09:32

szavak, üres szavak

ami valós az a kerítés meg a mögötte álló rendőr/katona

"HA NÉMETORSZÁGBA JÖSSZ, NEM VEHETED EL A MAGYAROK MUNKÁJÁT!"

ez vicces, és tényleg így van :D

a többi agymenés viszont említésre sem méltó

high up! 2015.09.23. 10:17:44

Döntsétek már el ti lebutított fideszbirkák, hogy akkor most SZABADSÁGHARCOT vívtok Európa ellen, vagy véditek?
Ti valami hibrid genetikájú népség vagytok?

Azért az utcára ne nagyon menjtek így ki, hogy egyszerre két fasz lóg ki a szájatokból. Oszt mindkettő Orbaeszkué.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.09.23. 10:19:54

@Ballib Cenzúra: "A Dublini szabályokat Horvát ország szegi meg, nem mi."

Oszt mit mond az a Dublini szabály a határbelépésről, mondd már el, csak hogy tudjuk.

FOLYTASSUK!

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.23. 10:28:01

@high up!:

Röhejes vagy ma is.

tele hánytátok a netet a Dublini kötelezettségeinkkel, amikor még rajtonk keresztül vonult át a honfoglaló muszlim horda.

Most hogy nem rajtunk keresztül vonulnak, már nem is olyan fontosak ezek a szabályok ugyi ?

Brix 2015.09.23. 10:44:40

@high up!: A hozzád hasonló liberál-nácik, nagyon pofára fognak esni hamarosan. Az európai politikia Orbán útján fog továbbmenni, bárhogy próbáljátok meg keverni a szart!

Netuddki. 2015.09.23. 10:57:19

@Ballib Cenzúra: Szokásos, fideszes, szar másra kenegetése. Főleg, hogy kiderült a csirkeháló a határra csak kidobott pénz volt.
Télleg! Lesz akkor a horvát határra is csirkeháló vagy nem-e lesz?

Netuddki. 2015.09.23. 10:58:50

@Brix: "A hozzád hasonló liberál-nácik..."

Ez a "liberál-náci" most valami qrva nagy sértés akart lenni, te szánalmas fideszgeci?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.23. 11:02:59

@Fedor:

Van még a megszűnt Együtt 800-an és a Post Mortem párt. Ki más van ballibáéknál?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.23. 11:04:34

@high up!:

A kettő nem ellentétes egymással. Egyszerre kell megvédeni Európát és megtisztítani a liberális kórtól.

alfacharlybravo 2015.09.23. 11:28:58

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Olvasgatom a német commerek bejegyzéseit a Die Zeit online -on, szakadra röhögöm magam, ezek a piszkos Náczyk. Merkel mami húzzon el és Gauck kövesse a csiga nyálát,
Merkel anyu nem egy válság kezelő ő a válság oka. Egy autoriter ostoba alkalmatlan vezető a Bundestagban ülő 633 képviselő lesz a bűnös Európa pusztulásában. A Krím félsziget blokádjáról szóló cikk után megemlékeznek a krími tatárok és nácik kooperációról, Jobb szektor neonáci milicia és a tatárok meg ukrán nacionalisták meg Porosenko együttműködése. Hogy magyar Náczy vagyok akkor a német kommerek micsodák?

ferkóboy 2015.09.23. 11:40:00

@Fedor: hát kikből? a 2 és 1%-os pártocskákból? a kollaboráns lmp-ből?

ferkóboy 2015.09.23. 11:40:47

amúgy nem értem ezt az egészet....a címhez képest egy gyalázkodó, primitív szösszenet lett...ezért kár a gépet bekapcsolni.

John Doe3 2015.09.23. 11:54:51

@Ballib Cenzúra: Szvsz kell a horvát határt is védeni. A gond ui. az, hogy Horváto. ugyan tagja az EU-nak (éppúgy, mint Románia), de Schengennek nem. Schengenen belül van szabad mozgás, de a horvát-magyar határon kell legyen ellenőrzés, ui. a Schengen külső (!) határa.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.23. 11:59:28

Ugye azt tudjátok, hogy ma -legfeljebb holnap- Z À R J Á K le a magyar-horvát H A T Á R T...

monddazigazatmar 2015.09.23. 11:59:42

@bértrollbosszantó_kovi1970: Mászd már át azt a csirkehálót pofikám!
Miért volt kidobott pénz? Mintha azóta nem arról jönnének a kis drágáid.
Lesz bizony a horvát határon is, ha már ennyire görények.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.09.23. 12:00:15

@ferkóboy: Hát az egyedül rajtunk, választókon múlik, hogy pl. az Együtt ne 2%-on álljon. Meg az is segítene, ha a sajtó nem hallgatná el tendenciózusan pl. a menekültügyi javaslatcsomagjukat, vagy ha nem sértődött ex-millások félremagyarázást adnák közre Együtt-es politikusok beszédjeiről.

2015.09.23. 12:11:19

@Ballib Cenzúra: Horvátország Schengen része? Tudjuk, hogy hülye vagy, nem kell bizonygatnod.

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:11:34

@Fedor: Olvastuk a balfasz együtt okosságait. Az nem fér a fejembe, hogy ki a bánat az a 2% aki ezekre szavazna.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.23. 12:13:10

@Brix:

"Orbán útján"

...és Orbán kinek az útján megy, drága testvérem, Putyin Úrén?

Peterpapo 2015.09.23. 12:14:13

@Ballib Cenzúra:

"Most hogy nem rajtunk keresztül vonulnak, már nem is olyan fontosak ezek a szabályok ugyi ?"

Hanem hol az anyámba, te ostoba?????? Hát nem hurcolásszuk keresztül az országon a migránsokat vonattaL????? Te nem hallgatod a híreket? Pedig a Fidesz közeli Class FM-en is mondták, hogy a szerbek buszokkal viszik a horvát határhoz, azok meg buszokkal hozzák a magyar határhoz, mi meg vonattak visszük őket az osztrák határhoz. De kurva jó az a kerítés b+!

2015.09.23. 12:15:22

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: A liberális kórnak köszönheted, te hülye,hogy most itt netezel, és osztod a kergemarha kórt.

2015.09.23. 12:17:36

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Orbán a kokik útján megy. Ha Putyin fenyíti be, akkor úgy dalol, ha Merkel vágja szájon, akkor amúgy. Közben eltáncolja idehaza a hattyú halálát, és megmenti a nemzetet. A saját maga által vízionált ellenségtől....

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:17:56

@Peterpapo: Papó, az megvan, hogy ott még nincs kész a kerítés?
És az, hogy a horvátok uniós tagként basznak az alkotmányra?

Peterpapo 2015.09.23. 12:18:22

@Brix:

" Az európai politikia Orbán útján fog továbbmenni"

És ez olyan lesz, mint a Tovább a Lenini úton! Mert akkor nem hinném.

konrada 2015.09.23. 12:19:07

@Peterpapo:
...mert közben jött egy osztrák bírósági ítélet, mely szerint Mo. nem biztonságos ország, így két biztonságos ország között nekünk csak annyi dolgunk maradt, hogy az egyikből a másikba átszállítsuk őket, nem mi vagyunk már a bré rosszabbik végén, ha az osztrákok besokallnának...

2015.09.23. 12:19:47

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Semmit nem old meg. Ezek a mocskok ugyanis nem kérnek hazánkból. Ha erőszakolnád, sem maradnának itt. Sikerült ellenséget gyártani, és te örömmel szörnyülködsz és gyűlölsz, miközben nem veszed észre, hogy menipulálnak. Ja, ahhoz ész is kéne....

Peterpapo 2015.09.23. 12:20:19

@monddazigazatmar:

És ez mennyiben másít azon a tényen, hogy mégiscsak rajtunk keresztül vonulnak a migránsok????? És az megvan, hogy én nem az okokat vitattam, hanem magát a tényt.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.23. 12:20:44

@Peterpapo:

Ne strapáld magad, az MTVA hírein él...

2015.09.23. 12:20:57

@konrada: Ehhez képest ez a nem biztonságos ország épp arra kényszerül, hogy befogadjon valami szörnyű 2000 menekültet, két(?) év alatt.

Peterpapo 2015.09.23. 12:21:34

@konrada:

"csak annyi dolgunk maradt, hogy az egyikből a másikba átszállítsuk őket,"

Tehát akkor mégiscsak rajtunk keresztül vonulnak. Köszönöm bíró úr! Nincs több kérdésem.

konrada 2015.09.23. 12:23:09

No problem.
Rácsok mögé nem zárhatjuk őket, nekik meg elég csak átutazniuk a biztonságos Ausztiáig.;))

2015.09.23. 12:23:10

@konrada: Tavaly ősz óta lényegesen változott a helyzet, így Magyarország nem tekinthető biztonságosnak – mondta ki egy osztrák bíróság. Az ítélet nem vonatkozik automatikusan minden menedékkérő esetére."

Szar ügy, ezt beszoptad.

2015.09.23. 12:24:02

@monddazigazatmar: Tudnád számszerűsíteni, mennyi migráns maradt itt? Önszántából persze.

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:24:31

@Peterpapo: De baszod ember!
1. Joggal feltételezhette bárki, hogy jelasicsék friss uniós tagként nem rúgják fel az összes megállapodást.
2. Ha már geciskednek, akkor oda is csinálunk kerítést, ami még nincsen kész.

2015.09.23. 12:25:05

@konrada: Rácsok mögé nem zárhatjuk őket, nekik meg elég csak átutazniuk a biztonságos Ausztiáig.;)) "

Mondjuk az előbb még a kerítés mellett érveltél. Mégsincs értelme?

2015.09.23. 12:26:17

@monddazigazatmar: Jellasicsék nem rúgták fel a megállapodást, fogd már föl. Ugyanis nem írták alá, tekintettel arra, hogy nem tagjai a schengeni határvédelmi megállapodásnak.

konrada 2015.09.23. 12:27:49

@Peterpapo:
Ez még az igazi ügyvédnek sem jön be, mert igen hülyének kéne lenni annak a bírónak, akinek a bizonyítékból elég volna egy kiragadott részlet is.;))

(Ez estben attól az "apró" részlettől kéne csak eltekintenie, hogy most egy másik EU tagállam területére lépnek be, és egy másik EU-s állam hajlandó őket elfogadni, így mi minden szempontból csak tranzit vagyunk az EU-n belül, nem a határa.)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.09.23. 12:27:59

@monddazigazatmar: Hát nem lehet mindenki olyan túlművelt, mint te...

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:28:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: Arról ugye fogalmunk nincs. 0-160 ezerig bármi lehet. Mert arra mennek amerre akarnak.
Egyébként ez hogy is jön ide? Adjunk hálát az égnek, hogy a naccságos migráncsféreg úgy döntött, hogy nem itt telepszik le? Csak átmegy rajtunk mint kutyán a lakodalmas kaja?
Mit akarsz ezzel?
Egyébként meg ide fognak baszni 1200 tetvet, aztán majd jövőre ki tudja mennyit. Mert a kurvaokos unió döntött 160ezerről. Hogy a másik 300 ezerrel mi lesz, azt nem tudják.

2015.09.23. 12:28:45

@monddazigazatmar: Ja, azon elgondolkoztál már, hogy amennyiben ezek a mocsok betolakodók Magyarországot veszélyeztetik, mert ide akarnak beáramolni, akkor kerítést kell építeni az osztrák határra is?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.23. 12:29:06

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ostoba..

A Dublini-rendelet az EU-s országokra vonatkozik, nem Schengeni országokra.

Azaz nekünk elég a Szerb határt megvédenünk.

Mivel Horvátország EU-s tag, így a Dublini-rendelet rájuk is vonatkozik.
Ha nem tartjék be, azzal nekünk nincs tenni valónk, a tiltakozáson kívül.

Ahogy az osztrákoknak se.

hu.wikipedia.org/wiki/Dublini_rendelet

Majd visszatoloncolják szépen akit akrnak a Németek oda, Horvátországba.

Hála a kerítésnek, és a Szerbiai határ védelemnek, nem pedig ide.

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:29:23

@Könnyen elkaptuk, uram!: UNIÓNAK A TAGJA!
Nem schengeni okosság az, hogy a menekültkérőt regisztrálni kell.

2015.09.23. 12:30:10

@monddazigazatmar: Honnan tudod, hogy tetvek? Ja, mert rettegsz tőlük.
Egyébként Orbán miért fogadná el a kvótát? Gondolod, letérdel, és szop?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.23. 12:30:13

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nézd, a "gyülölet"-em az nem NER-konform. Nem bizony. Európát féltem, ugyanis Európában élek. Mégpedig a nyugati felén. A többi egyébként stimmel.

A határzárat pedig nem örömködésnek írtam, hanem egyszerü következtetésnek, betéve ismerem ugyanis a NER sakktábláját, ahol tapintható ez a következmény.

telkoe 2015.09.23. 12:30:53

@Fedor: Hát az egyedül rajtunk, választókon múlik, hogy pl. az Együtt ne 2%-on álljon

Hat igen, bar az is a valasztokon mulik ha legkozelebb mar a tizedespont mogott talaljak a tamogatottsagukat. Aztan johet plakatkampany az ezer pistikerol akinek ilyen madar kell.

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:32:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: Oda épít az osztrák.
Figyelj már, te abszolút tájékozatlan, előbb beszoptad schengent.
Mit akarsz megmagyarázni? Hogy németbe vágynak ezek a tetvek? Tudjuk. Hogy oda megy ahol több segélyt kap? Azt is tudjuk.

A fajtád szerint tényleg fasza, hogy ellenőrizetlen embertömegek sétafikálnak mindenfele? És az egyetlen dolog amiben bízhatsz, hogy oda akar menni, és nem itt akar maradni? És ha esetleg a németnek nem kell, és lezárja a határát, vagy visszabassza ide, akkor mit csinálsz?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.23. 12:33:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Felrugták.

A Dublini rendelet minden EU-s tagországra vonatkozik.

Horvátországra is.

És hogy ez mit jelent azt idézem egy ballib oldalról:
444.hu/2015/09/04/az-osztrak-belugy-a-dublini-rendelet-alapjan-fogja-elbiralni-a-most-erkezo-menedekkerelmet/
A közlemény szerint mindegyikük benyújthat menekültkérelmet Ausztriában és erről a tárca tájékoztatni is fogja a menekülteket. Hangsúlyozták: minden kérelmet egyedi és objektív eljárási keretek között bírálnak majd el. Ausztria megvizsgálja a menekülteljárás lefolytatásának körülményeit a Dublin III. rendelet értelmében, adott esetben az illetékes uniós országba küldhetik vissza a kérvényezőt.

----

Ami jelen esetben Horvátország, hála a kerítésnek, és a Szerbia felöli menekültáradat megállításának.

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:34:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Retteg a faszom. Nem kell ide. A molylepkétől sem rettegek, se az egértől, de kizavaroma lakásomból.
De tudod mit. Legyen neked, rettegek.
Hadd rettegjek a hazámban attól amitől akarok, és tegyek meg mindent azért, hogy kint maradjanak

konrada 2015.09.23. 12:35:32

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Milyen előbb??

...de egyébként meg: Az EU határára kell a kerítés, ha máshogyan nem állítható meg az illegális, ellenőrízhetetlen mozgás.

...de most a horvátoktól jönnek, és míg a horvátokat nem tekintik nem biztonságos országnak, illetve befogadják a horvát határon az onnan érkezőket, addig oda nem kell.

Majd ha lezárják megint a határt a németek az osztrákokkal karöltve, és nem tranzit leszünk, úgy akkor kell eldönteni azt,, hogy az EU tényleges, védendő határa Mo.-n legyen, vagy a horvátoknál.
...és ha horvátok nem lesznek képesek megvédeni a határt, úgy kell oda is kerítés, meg az, hogy a náluk regisztáltakat visszaszolgáltassuk nekik.
...hátha ők szeretnének hotspot állam lenni.

konrada 2015.09.23. 12:38:44

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ja meg annyi, nem mindegy, hogy a rács birtokodat védi attól, hogy ne tudjanak bejönni, azon átjárni, és az, ha azon belül van egy rész lekerítve, ahová bezárod azokat, akik tovább mennének a birtokodon keresztül.

2015.09.23. 12:42:12

@monddazigazatmar: Azt hiszem, alapvető nézetkülönbség van közöttük. Te a dublini egyezményről beszélsz, én a szögesdrótról, ami hazánkat védi meg.
Avagy nem ez a hivatalos orbáni deklarálása? Az a feladata, hogy becsatornázza a menedékkérőket az átlépési pontokra, Vagy inkább elrettentse őket a határátlépéstől?
Amennyiben neked van igazad, akkor miért említette meg Orbán, hogy a kerítést folytatjuk Horvátország felé is?
Ha a menekült veszélyt jelent hazánkra, akkor különbséget kell tenni norvát és szerb területről érkezők között? Ha a szerb határt lépi át, akkor nem buszoztattuk Ausztriába? Ja, de.

Tudományos libsizmus 2015.09.23. 12:44:56

"Az már csak hab a hazai történések abszurditásának tortáján, hogy ezek után a röszkei ostromlókat rendőreink a horvát határnál már majdnem, hogy ünnepléssel fogadták és előzékenyen azon nyomban az osztrák határra kísérték."

Ez így nem egészen stimmel.

A magyar-szerb határ EU külső határ is egyben. A magyar-horvát határ azonban nem EU külső határ.

A Szerbiából érkezők esetében - habár mindenki tudja - nem bizonyítható, hogy Görögországban léptek először az EU területére. Így az EU jogot követve Magyarországnak kell őket regisztrálnia.

A Horvátországból érkezők viszont logikusan nem Magyarországon léptek először az EU területére, így nem vagyunk kötelesek őket regisztrálni. Ne is legyenek itt regisztrálva, hogy aztán ide legyenek visszabaszarintva, ha otthon kezd forróvá válni a talaj a Mutti talpa alatt.

Amolyan tőröl metszett liberális módra sikerült összehasonlítanod az almát a körtével. Remélem, ezért nem haragszol meg.

2015.09.23. 12:47:56

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Berners-Lee was raised as an Anglican, but in his youth, he turned away from religion, and in his adulthood he became a Unitarian Universalist (UU).[55] He has stated: "Like many people, I had a religious upbringing which I rejected as a teenager... Like many people, I came back to religion when we had children".[56] He and his wife wanted to teach spirituality to his children, and after hearing a Unitarian minister and visiting the UU Church, they opted for it.[57] He is an active member of that Church,[58] to which he adheres because he perceives it as a tolerant and liberal belief. He has also recognized the value of other faiths, stating: "I believe that much of the philosophy of life associated with many religions is much more sound than the dogma which comes along with it. So I do respect them."

konrada 2015.09.23. 12:48:30

@Könnyen elkaptuk, uram!:
De ott lógott erre válaszként az a megoldás is, hogy mi leszünk majd a hotspot állam, ha neki kezdenek visszaszállítani.
...most meg a horvátoké a pálya...

monddazigazatmar 2015.09.23. 12:49:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Amennyiben neked van igazad, akkor miért említette meg Orbán, hogy a kerítést folytatjuk Horvátország felé is? "
Mert kibasztak velünk a horvátok?
Az eu alapszerződés alapján azoknak ott kéne regisztrálniuk. Ahol először az eu területére lépnek. Ha tartották volna, akkor ugye nincs baj. Erre idenyomták a nyakunkba a szart. Azért lesz kerítés. Mit nem értesz?

Tudományos libsizmus 2015.09.23. 12:51:08

@high up!:
"Ti valami hibrid genetikájú népség vagytok?"

Azok ti vagytok, Péter.

2015.09.23. 12:54:24

@konrada: Nos, ha az EU húz kerítést, akkor nyilván nem a magyar-horvát határra, hanem a szerb-horvát, vagy méginkább a görög határra. Tehát a magyar kerítés semmiképp nem vehető az EU határvédelmének, egyrészt, mert nem az EU döntése volt, másrészt, mert nem védi a határát.
Kizárólag magyar érdekeket véd, egyetlen hatása, hogy a menekültek kerülnek.... és ne legynek kétségeid, ezek nem akarnak Magyarországra jönni, tehát nem jelentenek veszélyt.
Hamár a regisztrálás, akkor az első hullámnál sem sikerült ellátnunk ezt a szerepet. Talán az lett volna a legjobb, hogy beterelni őket ellenőrző pontokra, aztán aki regisztrál, az regisztrál, aki nem, az meg mehet Ausztria felé.

2015.09.23. 12:55:37

@monddazigazatmar: Hiszen nálunk sem sikerült megoldani a regisztrálást, tehát mi is kibasztunk az osztrákokkal...

Peterpapo 2015.09.23. 13:02:31

@monddazigazatmar:

Még egyszer leírom. Nem az okokat vitatom, hanem magát a tényt. Amit most leírtál, az sem változtat azon a tényen, hogy rajtunk keresztül jutnak el az osztrák határhoz a migránsok. Ezen azért is kár morfondírozni, mert legjobb tudomásom szerint nincs közös határa Ausztriának és Horvátországnak. De ha már itt tartunk, felmerülhet a kérdés, hogy vajon miért nem a szintén uniós tag Szlovénia felé szállítják őket?

2015.09.23. 13:08:03

@Tudományos libsizmus: A dublini egyezmény a menedékkérőkről intézkedik. Inne bármely ország lehet első, ha repülővel érkezik, akkor akár belső osrszág is. Viszont a harmadik országból érkezőt a schengeni határon kell ellenőrizni, és a menekült, regisztrálni is. Eljárást kell kezdeményezni, ha nincsenek iratai. Tehát a schengeni határok ellenőrzése a mi feladatunk is.

Peterpapo 2015.09.23. 13:09:49

@konrada:

Ez a kiragadott részlet az egésznek a lényege. A többi csak mellékes. Eddig is csak tranzit voltunk, akkor most mitől más?

A másik. A migránsok hol érik el Európa partjait, illetve hol lépnek be Európába? Mely országokon keresztül jutnak el hozzánk és hogyan és azok az országok, ahol megfordulnak egyike sem EU tag? ha a térképre nézünk, akkor azt láthatjuk, hogy minimum egy olyan országon keresztül kell jönniük, amely EU tag, hacsaknem Albániában, vagy Montenegróban szállnak ki egy hajóból, vagy esetleg repülnek.

MEDVE1978 2015.09.23. 13:12:23

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"os, ha az EU húz kerítést, akkor nyilván nem a magyar-horvát határra, hanem a szerb-horvát, vagy méginkább a görög határra. Tehát a magyar kerítés semmiképp nem vehető az EU határvédelmének, egyrészt, mert nem az EU döntése volt, másrészt, mert nem védi a határát. "

Ez objektíven nem igaz. A magyar kerítés de jure és eléggé de facto is nyilvánvalóan az EU határvédelmének mondható, hiszen Szerbia nem EU tag. Az más kérdés, hogy a kerítés miatt másfelé mennek a bevándorlók és az ő megállításukhoz eleve még Görögországban kellene cselekedni. Viszont az év elején volt koszovói bevándorlótömeg, amitől elvileg szintén védeni kell a határt. (Tehát a jövőben koszovói, szerb, macedón, montenegrói vagy albán menekültáradat jöhet arról).
Tehát az EU határvédelmének a része, viszont nem oldja meg a problémát.
A kérdés igazából az, hogy az EU hol akarja a tényleges határvédelmet biztosítani. Görögországban vagy a horvát-magyar-román-bolgár vonalon. Előbbi nagyon érdekes, mert a görögök nem valószínű, hogy belemennek, utóbbi viszont a balkáni államok agyára mehet.

Peterpapo 2015.09.23. 13:14:35

@monddazigazatmar:

Eddig Szerbián keresztül jöttek a migránsok. Oda felhúztak egy kerítést, erre a horvátok felé kénytelenek kerülni. Szóval ki is baszott ki kivel?????? De az úgy kezdődött, hogy ő visszaütött tipikus esete. És csodálkoztok, hogy minden szomszéd ország utál minket és ott tesznek keresztbe, ahol csak tudnak. Mit nem értesz ezen?

high up! 2015.09.23. 13:16:02

@Ballib Cenzúra:

Na mi van lebutított fideszbirka? Csak a jelszók óbégatását atnótotta be nektek Orbanreszku, a tény alapú vitát már nem?

Sokadszor kérdezem: Milyen dublini szabály (sic!) rendelkezik milyen határ védelemről?????

Ti fideszprolik akarjátok Európát megvédeni, s közben a legegyszerübb kérdés megválaszolása elől elszeleltek a világ másik végére? Marhák!

FOLYTASSUK!

high up! 2015.09.23. 13:19:09

@Brix: "Az európai politikia Orbán útján fog továbbmenni"

30 éve még Lenini útért ordibáltatok ti büdös komcsik. Azzal is a csődbe vittétek az országot, Orbaneszkuval is.

Ráadásul ma már a Hitleri fajelméletekért lelkesedtek ti lebutított Orbán-csorda.

FOLYTASSUK!

MEDVE1978 2015.09.23. 13:19:54

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Itt egy kérdés van igazából, amit még senki nem válaszolt meg.
Mi a teendője egy uniós országnak akkor, ha a másik nem tesz eleget a dublini egyezménynek és regisztrálatlanul áramlanak hozzá a menekültek.
Ezt senki nem interpretálta igazából. Egyértelmű, hogy ezek az emberek Görögországban jöttek át Európába, bár ez nem bizonyítható, hiszen az együttműködést megtagadták. Ebből a szempontból nagyon jó lépés a szerb határ lezárása, hiszen a horvátoktól érkezők esetében egyértelmű a horvát mulasztás (tehát nem kérdéses, hogy nem Magyarország az EU belépési ország). A belső országok eddig így értelmezték Dublint. Az osztrákok például magasan szartak az egészbe, hiszen ők Dublin elsőrendű értelmezése szerint nem felelősek, nem szegtek meg kötelezettségeket.

MEDVE1978 2015.09.23. 13:24:22

@Peterpapo: Lyukas a tető és felettem meg a szomszéd felett is a padlás. A tetőt nincs pénzem befoltozni, de valahogy a padlásnál elzárom a rést, így viszont átfolyik az eső a szomszédhoz. Én okoztam a kárt? Nem, éppenhogy megakadályoztam nálam. A szomszéd is befoltozhatta volna a padlást, tudott róla, hogy lyukas a tető. Persze neki nagyon kényelmes volt, hogy a víz hónapokig hozzám folyik, mert felém lejt a padlás.

high up! 2015.09.23. 13:25:50

@monddazigazatmar:" Adjunk hálát az égnek, hogy a naccságos migráncsféreg ...
Egyébként meg ide fognak baszni 1200 tetvet, "

Az tetszik bennetek nömzöti echtemagyar barbár suttyókban, hogy csak annyi történik, hogy a félázsiai genetikai rokonaitok eljöttek meglátogatni titeket, egykori félázsiai kivándoroltakat.

Ti meg itt okádtok a saját genetikai rokonaitokra. Ráadásul olyan nagymagyarparasztosan, hogy az ember nem érti, hogy a disznóólba miért van bevezetve az internet?

FOLYTASSUK!

Peterpapo 2015.09.23. 13:34:05

@MEDVE1978:

"Ebből a szempontból nagyon jó lépés a szerb határ lezárása, hiszen a horvátoktól érkezők esetében egyértelmű a horvát mulasztás "

Egy kicsit áthallásos lehet az alábbi példa, de máshogy nem tudom szemléltetni.

Tegyük fel, hogy szennyvíz folyik be a kertetbe. Te, ahelyett, hogy ezt normális módon megoldanád, építesz egy gátat, ami miatt a szomszéd kertjébe folyik a víz. Erre a szomszéd fogja és át, vagy ha úgy tetszik visszalapátolja a Te kertetbe. Kérlek, fejtsd ki, hogy ki cselekedett helyesen és ki helytelenül? Először úgy, hogy ahogy a példában leírtam, majd utána úgy, hogy Te vagy a szomszéd.

Peterpapo 2015.09.23. 13:47:49

@MEDVE1978:

Látom, egyre jár az agyunk. :) Egyébként a te példád sem lenne rossz, ha figyelmen kívül hagynánk, hogy az eső az bármikor eshet és ezt tudjuk is jól, a szennyvíz viszont váratlanul éri az embert. Tehát eddig nem az volt, hogy bármikor megjelentek itt menekültek nagy számban időnként, hanem most egyszer csak hirtelen sokan jöttek. Persze, ha a Te példádnál maradunk, akkor nyilván odafigyelsz a szomszédra is, ha ilyen probléma adódik, mert ha nem gondolsz rá, akkor utálni fog és úgy oldja meg a problémáját, hogy a víz visszafolyjon hozzád. És akkor nincs min csodálkozni, meg hőzöngeni.

Traktoros lány 2015.09.23. 13:49:07

@high up!: Nagyon haragszol a magyarokra.

MEDVE1978 2015.09.23. 13:50:58

@Peterpapo: Nem teljesen jó a hasonlat. Igazából csak azért nem folyik a szomszédhoz a szennyvíz, mert felénk jobban lejt a lejtő. Mi rakunk a kerthatárra egy védőgátat, amitől arrébb megy a szennyvíz, viszont nálunk nem megy tönkre a kert.

MEDVE1978 2015.09.23. 13:57:58

@Peterpapo: Igazából a szomszéd meglepődését nem értem ebben az esetben. A horvátok nem hülyék. A magyar kormány július 13- tól építette a kerítést. A probléma 2015. augusztus utolsó két hetében eszkalálódott. Csaknem egy hónapja lett volna a horvátoknak felkészülni (szeptember 17-től volt érdemi bevándorlás Horvátországba). Ők mégis azt választották, hogy meg se próbálják és felveszik az álszent pózt.
Amit a horvát belülgyminiszter és miniszterelnök mond és csinál, az gyomorforgató és egyértelműen ellenséges. Ez olyan, mintha elhárítanám a telkemről az árvizet egy mobilgáttal, de a szomszéd utána egy árokkal visszavezetné hozzám.
A horvát kormány egyik nap még védeni szeretné teljes erőből a határokat, két nappal később a belügyminiszter Szalem alejkummal roadshowzik a menekülteknél és biztosítja őket arról, hogy minél gyorsabban elhagyhatják Horvátországot.
Erre jó megtorlás lehetne akár, hogy jó sokáig elhúzzuk a horvátok schengeni csatlakozását, a baj csak az, hogy szerintem az érdemi Schengennek vége. (Reptereken még érvényes lesz, illetve köz- és vasúton igazolvánnyal gyors átjárást biztosít majd, de ennyi).

Peterpapo 2015.09.23. 14:03:14

@MEDVE1978:

Szerintem meg a Te példád sántít, mert amíg a tetődet nem foltoztad be, addig nem folyt be hozzá az eső, csak miután Te csináltál valami megoldásfélét. Az OK, hogy nálad nem megy tönkre a kert, de hozzá miattad folyik be, így nincs mit csodálkozni, ha visszalapátolja hozzád.

Peterpapo 2015.09.23. 14:06:26

@MEDVE1978:

A szomszéd nem lepődött meg. A szomszéd pipa lett rád. Gyomorfogató? Hiszen miattad folyik be hozzá a víz. Most képzeld magad a helyébe! Te nem lennél rá pipa, hogy a mobilgátja miatt te szívsz? Ha mi magyarok a határhoz szállított menekülteket azonnal tovább visszük az osztrák határra, akkor miért ítéled el, az ugyan így cselekvő horvátokat?

konrada 2015.09.23. 14:08:20

@Peterpapo:
Jól pofábn b.szom a szomszédot, hogy ha egyszer ő is tudja, hogy nem tőlem folyik át a sz.r, és tudja azt is, hogy nem az én dolgom a lyukas csatornát megcsinálni és nem is én lyukasztottam át,
...akkor mi a p.csömért velem akar kib.szni, lapátolgat, ahelyett hogy csinálna ő is gátat...

Aztán ha a végén mindenki megunja azt, hogy a mindenki kárt ment, és valóban megoldást akar - nem úgy hogy kimerít a sz.rfolyamból egy vödörnyit, aztán azt szétfröcsköli, majd azt képzeli arról, hogy az a megoldás, úgy lehet összefogva a helyén tartani, és pofán vágni azt, aki a csatornát lyukasztgatja...

....persze csak ha merik. Mert ha az nagypofával azt kezdi el magyararázni, hogy vödrös szétterítés jó, és ezért ő is látványosan elvállal egy gyüszűnyit belőle 5 évre elosztva, a többiek meg farkot behúzva helyeselnek, úgy marad az egyéni gátépítés....

Peterpapo 2015.09.23. 14:28:08

@konrada:

Hú de kultúrember vagy!

Mellesleg ha nem is tőled, de miattad folyik hozzá át a sz.r. Senki nem mondta, hogy a Te dolgod, megcsinálni és azt sem, hogy Te lyukasztottad át. Viszont gyökér módon olyan megoldást választottál, hogy azzal nehéz helyzetbe hoztál másokat. Mi a p.csödért veled akar kibaszni???? Mert először te basztál ki vele. A szarfröcskölést és kenegetést pedig te kezdted, tehát ne hőbörögj, ha visszakapod.

konrada 2015.09.23. 14:52:01

@Peterpapo:
No akkor a válaszodat látva egyformán kultúrálodtunk;))(Teszem hozzá, te jöttél az ilyen válaszhoz íllő képzettársítással.)

...de egyébként meg: én vagyok olyan felnőtt ember, hogy lecsináljam azok höbörgését, akik tenni semmit nem tennének a dologhoz, csak nagy szájjal azon drukkolnak, hogy milyen jó nekem, hogy a kertem közepén szennyvízfolyam van, csak hát elég bűzös, így befogott orral mutogatnak rám.

Aztán ha teszek arról, hogy ne az én kertem legyen a csatorna, úgy meg az legyen a problémájuk, hogy miattam lett az övék az - nem azért, mert tőlem most oda folyik, hanem a gravitáció már csak ilyen, ami folyni akar, az egész addig folyni fog, míg talál utat magának -
mert nem érdekel.
Ha akkora ökör, hogy azt higgye, miattam folyik át a szomszéd telkéről az övére, azért, mert én tettem arról, hogy ne az enyémre follyon, akkor csak körbe nevetem, mekkora egy hülye, hogy olyant akar visszaadni, amihez nekem sincs közöm, nem is volt, csak elszenvedő voltam én is.

..mert az ilyenek miatt lett ez a világ ilyen. Játszák a jó fiút, verik máséval a csalánt, aztán ha nekik kellene megoldani valami problémát, úgy csak mutogatnak a konstruktivítás minden jele nélkül...

konrada 2015.09.23. 14:58:31

@konrada:
Ja és még annyit: ha a 3. szomszédot nem zavarja azt, hogy hozzájuk folyik, úgy azért vagyok olyan jó fej, hogy a höbörgő szomszédnak megengedem, hogy a gát hiányában most nála gyűlő ....-t egy zárt csővel átengedem oda, mert most már bízhatok abban, hogy ha a 3. szomszédnak még sem kell, úgy a csap elzárásával nem nálam lesz belőle tó, hanem a cső másik végénél...

Peterpapo 2015.09.23. 15:15:25

@konrada:

Én csak a jól pofán b.szom a szomszédomat mondatodra gondoltam, nem a sz.rra, meg a p.csömért szavaidra.

Érdekes gondolkodás módod van. Van egy problémád, amit úgy oldasz meg, hogy a szomszéd szív miattad, mert ezt hiába csűröd, csavarod, miattad van és nem azért, mert a gravitáció már csak ilyen és te leszarod, hogy mit szólnak. Akkor szerintem ne csodálkozz, hogy visszatolják rád, mert ők is leszarják, hogy te mit gondolsz erről az egészről. És azon se, ha a továbbiakban ott fognak szívatni majd, ahol tudnak.

konrada 2015.09.23. 15:26:12

@Peterpapo:
Ezt csak azok hiszik el, akiknek az önostorozás a vérében van.
Aki tisztában van a világgal, és magával, az tudja, hogy a szomszéd csak a maga tehetetlenségét akarja azzal kivetíteni, ha azzal vádol meg, hogy azért van nála baj a máshonnan érkező behatásból, mert én tettem az ellen, hogy ne nálam legyen.

...illetve persze ott vannak azok a kibicek, akik eleve nem akarnak nekem jót, akiknek semmi nem drága, így ők védhetik a szomszéd érveit, érdekét úgy, hogy engem akar bemutatni feketes... fenekűnek, de az csak azoknál járhat sikerrel, akiket érintetlenség miatt az egész igazán nem is érdekli, így eljátszhatja azt a szerepet, amelyben mindig azt az áldozatot sajnálja, aki "bátran" kiáll a pofon elé, és nem lép félre előle, azzal a felütéssel, bezzeg ha a másik előtte marad....

Peterpapo 2015.09.23. 15:36:34

@konrada:

Ez nem vád, ez tény. A szomszédnak semmi baja nem volt addig, amíg te nem tettél arról, hogy legyen neki. milyen kibicekről beszélsz??? Amióta odaköltöztél folyamatosan beszólogattál nekik és csodálkozol, hogy nem szívelnek egyébként sem. És ezt most fordítsd le Orbánra és az EU-ra. Kokikat osztogat Brüsszelben és csodálkozik, hogy minden megmozdulását leszólják? Hát illik odaszarni az asztalra ahonnan eszel? Ne pofázzanak bele, hogy mit csinál, de a pénzt azt azért tolják csak be az országba? Mégis ezt hogy gondolja?

monddazigazatmar 2015.09.23. 17:30:47

@Peterpapo: "Nem az okokat vitatom, hanem magát a tényt."
Na, most ha megváltoznak az okok, akkor nyilván a tény sem maradhat ugyanaz.
Nagyon egyszerűen: Ha építesz egy kerítést a szomszédokkal együtt, hogy nem lopják le a termést, az fasza működőképes dolog.
De ha a kerítésen belüli szoszéd is elkezdi lopni, akkor eléggé megváltozik a képlet nem?

A szerb szakaszon tizedére csökkent a beugrálás. A horvát meg felrúg minden uniós jogot, és a nyakunkba bassza a szart.
Oda is lesz határzár.

"vajon miért nem a szintén uniós tag Szlovénia felé szállítják őket?"
Mert a görények még annyit sem akarnak foglalkozni az üggyel, ez van közelebb.

monddazigazatmar 2015.09.23. 17:35:34

@Peterpapo: "Hát illik odaszarni az asztalra ahonnan eszel? Ne pofázzanak bele, hogy mit csinál, de a pénzt azt azért tolják csak be az országba? Mégis ezt hogy gondolja?"
Most nem azért, de lássál már tisztán. Az EU nem asztal, ahova meghívnak szívességből.
Szerződések vannak arra, hogy mit kell befizetni, meg mit kell kapni. Ez le volt írva csatlakozáskor is. Sőt, mintha lenne egy eu parlament, ahol elmondhatjuk a véleményünket. Teljes jogú tagok vagyunk. Egy nagyon elbaszott elképzelés az, hogy az eu lényege az, hogy kapjunk némi pénzt, aztán pofa be, és annyi. Igen, a ballib kormányok ezt csinálták - sajnos.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.09.23. 17:37:55

@MEDVE1978:

"Erre jó megtorlás lehetne akár, hogy jó sokáig elhúzzuk a horvátok schengeni csatlakozását"

Látod, testvérem, ezért vagy te egy faszkalap. Tartsál csak be jó megkeseredett magyar szokásodhoz híven mindenkinek, aki nem úgy gondolkodik, mint te, bazmeg. Mindegy, hogy szomszéd, vagy éppen jappán. Nem, nem a következetes együttmüködést szorgalmazzuk, nem bazmeg, hanem mint az óvodások mindenkire bilit borítunk. Picsába az ilyen patkány magyarokkal. Osztán meg csodálkozom, hogy a Bulvárkacsa Péter egy diplomáciai kretén: az biztos, hogy van nézöközönsége, akinek játszon. Faszkalap.

monddazigazatmar 2015.09.23. 17:39:07

@Peterpapo: És még egy. A szomszédos szaros példátok meg azért rossz, mert ugye jelen esetben a drága menekültnek joga van mindenre.
Joga van bejönni a határon, joga van regisztrálni, használni a menekülttábort, és beadni a kérelmét. Utána meg joga van németbe menni. A kerítés nem a szomszédra tolás, hanem ennek a betartására irányulna, ugye? Most az, hogy a drága menekült nem ad be papírt, hanem megy amerre könnyebb - hát arról ki tehet?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.23. 18:38:39

@Brix: Pontosan így van. A kerítés jól ellátja a neki szánt feladatát, és ez fáj a ballibáknak. Hogy röhögtek még pár hónapja az egészen, hogy semmit sem fog érni, ehhez képest működik.
Ha nyugaton felelős kormányok lennének, ők is a magyar példát követnék. Remélem győznek a választópolgárok egészséges önvédelmi reflexei, és olyan vezetést juttatnak a hatalomba, amely megállítja az illegális bevándorlást..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.23. 18:46:50

@Peterpapo: Egyszerű, védje ő is a határait. A horvátoknak ráadásul ott van a Duna is ,mint természetes védvonal.

Azt meg remélem nem gondolod komolyan, hogy a kohéziós támogatások fejében fel kellene adni az ország szuverenitását, és gondolkodás nélkül végre kellene hajtani a brüsszeli direktívákat. 8 évig így működtek ebben az országban a dolgok, de ennek vége..
Azt se gondold, hogy emberbaráti szeretetből vettek be minket az EU-ba. Nagyon jól jártak ők is. Nagy cégeik komoly expanziót voltak képesek végrehajtani az újonnan felvett kelet-európai országokban, valamint felgyorsulhatott az agyelszívás folyamata is. Pontosan kikalkulálták az egészet..

Peterpapo 2015.09.23. 19:37:31

@monddazigazatmar:

Hát hogyne maradna ugyanaz. Ebben az esetben tény, hogy a migránsok még most is rajtunk keresztül mennek az osztrák határhoz. Nem értem mit kell ezen vitatkozni és magyarázkodni. Teljesen lényegtelen, hogy a szerbeken keresztül jutnak be az országba, vagy a horvátokon keresztül.

Úgy látom még mindig képtelen vagy felfogni. Mi magyarok építettünk egy kerítést a szerb határra a migránsok ellen, erre a azok kikerülve a kerítést a horvátokon keresztül jönnek, vagyis mi szívattuk meg először a horvátokat a teljesen felesleges kerítéssel. Talán majd hagyni fogják nem? Te illetve ti is azt mondjátok, hogy nem szabad hagyni magunkat, akkor ők miért ne mondhatnák? Mitől vagyunk különbek náluk, hogy nekünk lehet másokat megszívatni, nekik meg nem lehet? Hol írja elő az uniós szabály, hogy építs kerítést? Az a baj, hogy nem regisztrálják a menekülteket? Mi sem regisztráljuk őket. Azt mondod mi akartuk, csak ők nem hagyták? Na igen. Egy nap alatt 70 kérelmet bíráltak el azok közül, akik beadták a papírjaikat mégis mennyi időt kellene várniuk? Fel vagytok háborodva, hogy a migránsok mégis be akarnak jutni hozzánk, hogy tovább mehessenek? Régen egy bankban dolgoztam és záráskor félig lehúztuk a rácsot, hogy ne jöjjön be már újabb ügyfél, de akik bent voltak azokat még rendben kiszolgáltuk és azért csak félig húztuk le a rácsot, hogy ki tudjanak menni. Mit csinál az okos öntudatos magyar? Bebújik a rács alatt, hogy ő még bejönne. Akkor mit csodálkoztok, ha más is keresi a kiskapukat, amikor mi magyarok híresek vagyunk arról, hogy mindig keressük a törvény és a szabályok alól a kibúvókat. Mégis mitől lennénk mi különbek másoknál?

Peterpapo 2015.09.23. 19:44:55

@monddazigazatmar: Jól van jól felmondtad a kormány propaganda dumáját, ügyes vagy. Talán nézz utána annak, hogy mi mindig többet kapunk, mint amennyit befizetünk és nem csak némivel kapunk többet, hanem jóval, erre hálából kokikat próbálunk osztogatni az EU-nak. Igen elmondhatod a véleményed, csak hogy Orbán sosem a véleményét mondja el, hanem megpróbál okoskodni, meg hepciáskodni. Itthon meg azt mondja, hogy van élet az EU-n kívül is. Jó lenne, ha eldöntené mit akar, de ahhoz túlságosan beszari nyuszi. A pofája az nagy, de egyébként meg lapít mint szar a fűben.

Peterpapo 2015.09.23. 19:46:42

@A megvalósult amerikai ólom..:

"Pontosan így van. A kerítés jól ellátja a neki szánt feladatát, és ez fáj a ballibáknak. Hogy röhögtek még pár hónapja az egészen, hogy semmit sem fog érni, ehhez képest működik."

Hahahahaha! Mi működik??? Kevesebb migráns jut be az országba? Nem, akkor mi működik áruld már el!!!

Peterpapo 2015.09.23. 19:52:16

@A megvalósult amerikai ólom..:

Jól van Te is jól tolod a hazug Fidesz mantrát. Brüsszel sohasem utasított minket semmire sem. Tanácsokat és iránymutatásokat adott csak. Nagyon jól jártak??? Sokkal többet kapunk mi tőlük, mint amennyit befizetünk és ez a csatlakozásunk óta így van. Jó lenne, ha végre felfognátok végre, hogy nem vagyunk akkora tényezők Európában és a világban, mint amennyire szeretnénk azok lenni. Már régen nem három tenger mossa az ország partjait. Nem, nem azt mondom, hogy kussolnunk és kushadnunk kellene erről szó sincs, de azért jó lenne, ha végre elgondolnátok azon végre, hogy hol is van a helyünk. Az agyelszívást meg a Fidesz csinálja, nem az EU.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.23. 20:20:09

@Peterpapo: Egyrészt, nem az ország szíve felé tartanak, és nem csinálnak az egyik legfontosabb közlekedési csomópontjából tranzitvárót, ezenkívül sokkal rövidebb ideig tartózkodnak az országban, és rövidebb úton kell őket buszoztatni.
Másrészt már folyamatban van a horvát határzár építése is. Pár hét és ott sem lesz beáramlás..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.23. 20:26:19

@Peterpapo: Értsd már meg, hogy itt nem csak arról van szó, hogy mennyit fizetünk be, hanem hogy a csatlakozással milyen előnyökhöz jutottak a cégeik, ezenkívül értékes szakemberállományra is szert tesznek az agyelszívás révén. Megéri ez nekik nyugodj meg.

"Tanácsokat és iránymutatásokat adott csak. "

Aha, ez a ti szótáratokban végrehajtandó direktíva. Jó is volt a renométok a nyugati sajtóban..Megsimogatták az engedelmes buksitokat a brüsszeli bácsik. Hej, régi szép idők..;)

Bona Fides 2015.09.23. 20:32:59

Na, mára is megvan a mazochista balliberáls menekültpost.

Minden áldott nap próbálkoztok és minden áldott nap kaptok érte a pofátokra. Egy-két vérhabot hányó balliberális fanatikust leszámítva senki nem ért egyet az ilyen tartalmú postokkal.

Ha sokat ugráltok, 2018-ban nyomokban sem lesztek fellelhetők a parlamentben.

6.Lenin 2015.09.23. 20:34:53

@Fedor:
"Hát az egyedül rajtunk, választókon múlik, hogy pl. az Együtt ne 2%-on álljon. "

Nagyon jól látod, a választókon múlik.

Lesz még 1 % -on is.

monddazigazatmar 2015.09.23. 20:39:53

@Peterpapo: Mi magyarok építettünk egy kerítést a határra. Bízva abban, hogy Horvátország végzi azt amire kötelezve van. Na, basznak az alkotmányra.
Nem, nem mi szivatjuk őket, hanem a menekültek. Ugyanis ide be lehet jönni a megfelelő feltételekkel.
Ja, a horvát baszik mindenre, akkor oda is kell kerítés, aztán majd nem jönnek erre.

Mennyi időt kellene várniuk? Papó baszod, mégis hova a faszba sietnek ugye? Nem lőnek, béke van, baszod. Ha nekem ki kell várni az önkormáynzatnál a soromat, akkor ugyan a tisztelt rohad fontos menekültnek is illene.
Ha már unión belül akar élni. Mellesleg a németek évekkel vannak elmaradva. Onnan hova megy a menekült.
Hát képzeld én sose láttam olyat, sőt szerintem az ország nagyobb része nem mászik be a félig lehúzott redőnyön.
Főleg nem valami állami intézménynél.

monddazigazatmar 2015.09.23. 20:44:48

@Peterpapo: Sajnálom, hogy annyi eszed van, hogy ami nem tetszik neked, az kormánypropaganda.
Továbbra is az van, hogy az eu egy sokoldalú szerződés. Kötelezettségekkel és jogokkal.
Igen, teljes jogú tag vagyok valahol, akkor okoskodhatok is az érdekem szerint. Senki nem kényszerítette a néneteket, hogy felvegyenek minket. Nekik ugyanúgy előnyös a szerződés.
És igen, van élet az eun kívül is. Mondjuk olyan élet, hogy az ország saját maga dönti el, hogy mondjuk mit akar megépíteni, nem pedig Brüsszel dönt arról, hogy a német/francia ipar épp mit tudnak elsózni ide.
Ritka nagy marhának kell ahhoz lenni, hogy tényle azt higgye valaki, hogy ezek szívjóságból támogatnak valamit.

monddazigazatmar 2015.09.23. 20:47:09

@Peterpapo: "Sokkal többet kapunk mi tőlük, mint amennyit befizetünk és ez a csatlakozásunk óta így van."
:D:D::D:D:D:D hehehe. persze papó. Menj vissza a bankba őrködni :D:D:

Peterpapo 2015.09.23. 21:22:18

@monddazigazatmar:

Nem őr voltam, hanem pénztáros. Ha Te röhögsz azon a tényen, hogy több pénzt kapunk az EU-tól támogatásban, mint amennyit befizetünk, akkor a többire nem reflektálok, mert hiábavaló lenne. Ha egy tényt nem hiszel el, akkor minek magyarázzak neked bármit is?

"2004 óta évente átlagosan két százalékkal növelte a magyar nemzetgazdaság teljesítményét a Brüsszelből érkező pénz. 2011-ben majdnem 5 százalékkal. Mellesleg ez volt az az év, amikor a kormány csúcsra járatta az EU elleni gazdasági szabadságharcot. A csatlakozás óta évente átlagosan hétszer több pénz folyt be a magyar költségvetésbe, mint amennyit az adott évben Brüsszelnek kifizettünk. 2012 végén a magyar befizetések és az uniós támogatások egyenlege 5400 milliárd forint pozitívumot mutatott. A 2013-as adatok ezt az egyenleget 7000 milliárd forint fölé emelhetik."

Érted haver? A csatlakozás óta átlagosan hétszer több pénzt kapunk, mint amennyit befizetünk. Érted? Hétszer. És hőzöngsz, hogy mit ugatnak? Gondolkozz már ember! Gondolkozz!

Elszipkázzák a szakembereket? Hát te ennyire nem figyelsz? Az emberek kimennek külföldre, mert a sokszorosát keresik, mint itthon, annak ellenére, hogy Orbán vissza akarta adni a munka becsületét még a választások előtt. És mit adott vissza? Lófaszt se. Csak trafikokat, meg földet a haveroknak. Meg lóvét. Azt kérdezed, miért nem építenek a horvátok is kerítést? Mert nem olyan agyatlanok, mint mi. Mit értünk el a kerítéssel eddig? Semmit, csak annyit nem szerbin keresztül jönnek, be hanem a horvátokon keresztül. Nem tartózkodnak annyit nálunk? Ezt már elsőre is megoldhattuk volna, hogy engedjük őket menni, vagy szállítjuk őket, mint most. Ehelyett mit csinálunk okos magyarok? Kerítést építünk baszod egy halom pénzért, aminek a töredékéért utaztathattuk volna egyből a migránsokat. Nem türelmetlenek a magyarok? Hol élsz te? Budapesten nap mint nap dudálnak egymásnak az autósok, mert nem győzik kivárni, ha parkol valaki, vagy meg szeretne fordulni, vagy csak beenged valakit az előtte levő jófejségből. Ráadásul mint mondtam a beadott kérvényeket kivétel nélkül elutasították. Te mit tennél, az ő helyükben? A foci huligánok, majom módjára szétrázzák a kerítést ha meglátják. hogy biztonsági okokból rendőröket küldenek a szektor elé, mert szegény békés lelkét felzaklatják. mert így provokálják őket.

Tamáspatrik 2015.09.23. 21:24:06

A miniszterelnökünk neve lehet mostantól Őr-bán. Zrínyi Miklós utódja. (Bocs, ez mégse annyira jó analógia...)
Nem minden poén ül a cikkben, de a lényeg: van benne humor. Aki mindent véresen komolyan vesz, ott ált. valami hiba van, ez egyszerű megfigyelés.
Aki most nagyon küzd, javaslom: lazítson egy kicsit.

paulettejarvi 2015.09.23. 21:49:12

@Peterpapo: "Teljesen lényegtelen, hogy a szerbeken keresztül jutnak be az országba, vagy a horvátokon keresztül."

ha jól értem ezt az egészet (vagy a dolog ezen részét), nem mindegy. ha a migráns nálunk lép be először az eu területére, nekünk kell regisztrálni. amennyiben pölö szerbia felől jön, ez a helyzet. ha a horvátok felől érkezik, ránk már nem vonatkozik ez a kötelezettség, a horvátok feladata lenne (adott esetben a görögöké, csak hogy ne legyen eccerű, de a dolog lényegén nem változtat). az, hogy a horvátok (vagy a görögök) szarnak a szerződésekre, amiket aláírtak, más tészta

Brix 2015.09.23. 22:26:05

@Peterpapo: A kerítés pedig helyes út. Másképpen nem lehet kontrollálni a migránsokat. Jóllehet, amíg nem épül meg a horvát szakaszon is , addig nem tudja kifejteni a hatását. Viszont ha kész lesz, akkor a katonai erő alkalmzásával újra érvényt tudunk szerezni a törvényeinknek
A biztonság midnennél többet ér , nem számít mennyibe kerül a kerítés , csak migránst ne lássunk többet Magyarországon.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.23. 23:16:20

@Peterpapo: "Az emberek kimennek külföldre, mert a sokszorosát keresik, mint itthon, annak ellenére, hogy Orbán vissza akarta adni a munka becsületét még a választások előtt"

Ez vajon nem egy általános kelet-európai jelenség?? Jóval kevesebbek az átlagkeresetek mint nyugaton, így sokan odamennek. Ki jár jól ezzel? Biztos nem kelet-Európa. Nemcsak a magyar orvos meg informatikus húz el nyugatra, hanem román és szlovák társa is. Ezt próbáld meg felfogni, nem olyan nehéz.
A munkaerő szabad áramlásával nem az itt élők jártak jól, hanem a nyugati társadalmak, és ezt ők pontosan tudták előre..

Peterpapo 2015.09.23. 23:32:07

@paulettejarvi:

Az egész ebből indult ki. Egy hozzászóló az elején ezt írta:

"tele hánytátok a netet a Dublini kötelezettségeinkkel, amikor még rajtonk keresztül vonult át a honfoglaló muszlim horda.

Most hogy nem rajtunk keresztül vonulnak, már nem is olyan fontosak ezek a szabályok ugyi ?"

Erre írtam én, hogy most is rajtunk keresztül vonulnak, hiszen a horvát határtól mi visszük őket az osztrák határhoz.

Az hogy mi is szarunk a szerződésre, az meg egy megint másik ügy. Kérdezem én, hogy hány menekültet regisztráltunk be? És ebből hánynak a kérelmét bíráltuk el pozitívan?

Peterpapo 2015.09.23. 23:38:12

@Brix:

Én is elkövettem azt a hibát, hogy migránsoknak neveztem a menekülteket, pedig jogilag az két külön dolog. Migráns például az összes kínai, akik itt élnek és az összes olyan ember, akik 250000 euróért állampolgárságot vásárolhatnak hivatalosan az Orbán kormánynak köszönhetően, jöjjenek is bárhonnan, legyenek is bárkik. Ha fizetnek maradhatnak. Persze azt a pénzt öt év után az utolsó fillérig vissza is kapják. Migránsok még az Erdélyből, Felvidékről, Kárpátaljáról, stb hazatelepülő magyarok is. Vagy a huzamosabb ideje itt dolgozó svéd, norvég, amerikai, angol, vagy bármilyen professzor, vagy bárki. Tehát, ha nem akarsz migránsokat látni, akkor ezeket nem szabad beengedni. Akikről beszélünk, azok menekültek.

monddazigazatmar 2015.09.23. 23:40:47

@Peterpapo: " Ha Te röhögsz azon a tényen, hogy több pénzt kapunk az EU-tól támogatásban, mint amennyit befizetünk, akkor a többire nem reflektálok, mert hiábavaló lenne. Ha egy tényt nem hiszel el, akkor minek magyarázzak neked bármit is?"
Ez igaz. De csak ezt mantrázni a világ hülyesége, és azon röhögök. Pontosan megvan az ára, hogy mire kapjuk a támogatást. Tényleg úgy gondolod, hogy az eu egy segélyszervezet, aminek a humanitárius célja, hogy ide nyomja a pénzt? Ne legyél már ennyire hülye.

"Mit értünk el a kerítéssel eddig? Semmit, csak annyit nem szerbin keresztül jönnek, be hanem a horvátokon keresztül. Nem tartózkodnak annyit nálunk? Ezt már elsőre is megoldhattuk volna, hogy engedjük őket menni, vagy szállítjuk őket, mint most."
Azt értük el a kerítéssel, hogy arra nem jönnek ahol van kerítés, te szerencsétlen. Azon vidámkodott a liberó bagázs, hogy amíg félkész volt a kerítés még jöttek át. Most kész van, most már nem jönnek. Most azon nyekeregsz, hogy ott jönnek ahol nincs. Majd lesz ott is kerítés, aztán nem jönnek. Aztán majd a horvátok elkezdhetik a regisztrálást ahogy az elő van írva nekik. ENGEDJÜK ŐKET MENNI? Na, talán hagyjuk is itt abba. Miért, kik ők, hogy arra mennek amerre akarnak? Főleg úgy, hogy kötelezettségünk van az unió felé. Érdekes mi, hogy elutasították őket ugye? Mert a magyar hatóság olyan gonosz és szemét ugye? Az meg sem fordul a kis agyadban, hogy esetleg tényleg nem voltak menekültek?
És mesélj hogy jönnek ide a focihuligánok? Mi köze a határon tomboló fasz araboknak a meccsen tomboló fasz magyarokhoz? Azon kívül persze, hogy az egyiket kiutasíthatjuk, a másik pedig ha tetszik ha nem itt született. Mondjuk azt meg börtönbe küldik. És miért is kellene beengedni még egy rakat faszt, aki pont úgy viselkedik mint az itteni huligánok? Kevés neked? Több kell?

monddazigazatmar 2015.09.23. 23:45:03

@Peterpapo: "Migráns például az összes kínai, akik itt élnek és az összes olyan ember, akik 250000 euróért állampolgárságot vásárolhatnak "
Kezdjük ott, hogy nem állampolgárság, hanem tartózkodási engedély.
Miért is ne tartózkodhasson itt egy gazdag ember? Mert beáll segélyért, vagy nekiáll betanított munkázni? Mi evvel a problémád? Ha tud nélkülözni 70 millát pár évig, akkor miért baj, hogy itt tölti el, és költ?
Ha körözött terrorista akkor amúgy nem kapja meg, de ezt nyilván te is tudod.

De tudod mi a legnagyobb különbség? Hogy a kínai is, a 250 eurós is legális. Engedjük. A kerítésrázó majmok pedig arra nem képesek, hogy a kibaszott határátkelőn megvillantsanak valami bizonyítékot arról, hogy mégis kik-mik.

Peterpapo 2015.09.23. 23:58:40

@A megvalósult amerikai ólom..:

És ki mondott mást? Persze, hogy ők járnak jól, de nem azért, mert elszipkázzák az itthoniakat, hanem mert itthon annyira jó és úgy dübörög a gazdaság, hogy inkább kimennek dolgozni. Sajnos nem találtam adatokat, de az utóbbi öt évben mentek ki nagyon sokan. pedig 11 éve vagyunk EU tagok.

Brix 2015.09.24. 00:12:29

@Peterpapo: " Sajnos nem találtam adatokat, de az utóbbi öt évben mentek ki nagyon sokan. pedig 11 éve vagyunk EU tagok." Olyanról hogy gazdasági világválság 2009, nem hallottál? Ennek még ma is megvannak a hatásai , erről nem Orbán tehet. Az EU-ban is van 22 millió munkanélküli , akik nagyon nem örülnek, az új jövevényeknek...

Peterpapo 2015.09.24. 00:15:14

@monddazigazatmar:

Kezdjük ott, hogy nem tartózkodási, hanem letelepedési engedély, ami közvetlenül nem ad valóban állampolgárságot, de meggyorsítja annak megszerzését. és miért költené el itt azt a 70 misit? Hiszen befizeti először az államnak, aztán amikor visszakapja, akkor szépen elteszi, vagy visszaadja annak, akitől kapta. Miből gondolod, hogy csak úgy elkölt itt valaki 70 millió forintot? Na igen kőrözött terrorista. Olyan, mint amilyet Orbán szerint elkaptak Röszkénél? Kiderült, hogy nem is volt az. Persze nyilván úgy fogja kérni a letelepedést, hogy jó napot én egy kőrözött terrorista vagyok, engedjék meg, hogy itt éljek, itt a pénz! Na persze, hogyne.

Peterpapo 2015.09.24. 00:23:56

@Brix:

Tudom, hogy nem Orbán tehet róla, hanem az a hülye Gyurcsány. Jól eladósította az országot, azt mi lett a vége? Egy gazdasági világválság, aminek a hatásait a szegény Orbán kormány öt éve szívja.

"Az összefogás éve volt 2010, 2011 viszont a megújulásé, amikor átszervezik és új alkotmányos alapokra helyezik Magyarországot – közölte évértékelőjében Orbán Viktor. A miniszterelnök szerint 2012 lesz az év, amikor az ország visszanyeri elvesztett egyensúlyi helyzetét.
Orbán Viktor beszédében úgy folytatta: 2013 a felemelkedés éve lesz, amikor láthatóvá válik, hogy Magyarország megindult felfelé, 2014 pedig a gyarapodás éve lesz, amikor az emberek kézzel fogható bizonyítékot kapnak arra, hogy az erőfeszítéseknek volt értelme. Ez a terv - mondta."

Hát úgy néz ki ez se nagyon jött be neki.

"Az EU-ban is van 22 millió munkanélküli , akik nagyon nem örülnek, az új jövevényeknek..."

Hát miért nem vezetik be a közmunkát ott is? Az egy olyan klassz intézmény. Teljesen win-win szituáció. Mellesleg annak a kb 600 ezer magyarnak meg biztos örülnek, akik szintén előlük veszik el a munkát.

Peterpapo 2015.09.24. 00:54:44

@monddazigazatmar:

" De csak ezt mantrázni a világ hülyesége, és azon röhögök."

Ja értem. Igaz ugyan, hogy nekünk jobban megéri tagnak lenni, mint az EU-nak, hogy a tagja vagyunk, de ez csak mantra. Logikus.

"Tényleg úgy gondolod, hogy az eu egy segélyszervezet, aminek a humanitárius célja, hogy ide nyomja a pénzt? Ne legyél már ennyire hülye."

Nem, nem én gondolom ezt, hanem azok, akik fel vannak háborodva, hogy mi a fenét dumálnak bele a dolgainkba.

"Azt értük el a kerítéssel, hogy arra nem jönnek ahol van kerítés, te szerencsétlen. "

Nagy eredmény. Jönnek máshol. Azt mondod majd ott is lesz kerítés és akkor majd ott sem tudnak jönni. Akkor majd jönnek a románok felől. Ja hogy akkor majd oda is építünk. Rendben. Gondolod, hogy az EU meg a többiek ezt majd válasz nélkül fogják hagyni? Te kis naiv.

"ENGEDJÜK ŐKET MENNI? Na, talán hagyjuk is itt abba. "

Hát abba is hagyhatjuk, hiszen most is engedjük őket, hiszen mi magunk szállítjuk őket az osztrák határra.

Pont 70 olyan nyújtotta be a kérelmét, amelyik nem volt menekült? Na hagyjuk Ibolyka! Ráadásul meg is mondták, hogy azért utasították el, mert Szerbiából jöttek, amelyet mi biztonságos országnak tartunk, tehát nyilvánvalóan nem azért lettek elutasítva, mert nem voltak menekültek, de azért próbálkozz csak!

Hogy hogy jönnek ide a focihuligánok? Úgy, hogy elvárod olyan emberektől, hogy viselkedjenek normálisan és legyenek türelmesek, akik háborúból jöttek és hetek óta úton vannak, miközben mi magyarok akik békben élünk nem tudunk normálisan viselkedni.

És még egy érdekesség:

"Geert Wilders és Bill Warner szerinti iszlám vallás és a muszlimok annyira gresszívek, és másokat elpusztítani akarók, hogy évente 150 milliónál több külföldi turista utazik muszlim országokba (többen, mint amennyien Latin-Amerikába + Kanadába + Ausztráliába + Új Zélandra + Indiába együttesen mennek). És a világ 10 leglátogatottabb nagyvárosa közül 3 muszlim: Isztambul, Kuala Lumpur, Dubai.
Az Afrikába utazó külföldi turisták több mint fele 4 muszlim országba megy (Marokkó, Tunézia, Algéria, Egyiptom).
Ázsia Top 10 legturistásabb országa közül 4 muszlim (Malayzia, Szaúd Arábia, Egyesült Arab Emirátusok, Indonézia - de az arab tavasz előtti évben még Szíria és Bahrain is ide tartozott).
Talán mégsem annyira erőszakosak, agresszívek, primitívek, és Nyugat-ellenesek a muszlimok mint amennyire azt Geert Wilders és Bill Warner állítják."

monddazigazatmar 2015.09.24. 01:15:11

@Peterpapo: Te szerencsétlen. Olvass már utána kicsit mielőtt okoskodsz.
"December közepén az Országgyűlés nagy többséggel szavazta meg azt a törvényjavaslatot, amely alapján tartózkodási engedélyt kaphat Magyarországon az a "harmadik országbeli", vagyis EU-n kívüli állampolgár, aki 250 ezer euró értékben befektet egy speciális, erre a célra kibocsátott 5 éves futamidejű államkötvénybe, melynek hozama lényegesen alacsonyabb a piaci hozamnál, de legalább évi két százalék. A vásárláshoz magyarországi szállás- vagy lakóhely kell, a megváltható tartózkodási engedély pedig fél év után letelepedési engedélyre váltható."
Biztos pénztáros voltál a bankban? Tudsz szöveget értelmezni?
XY vesz kötvényt 5 évre leköti 70 milliót. Aki tudja nélkülözni a 70 millát és itt akar tartózkodni, az nem fog költeni az öt év alatt? Lakást, autót, akármit nem fog szerinted vásárolni? Élni, enni, inni.
Nem segélyért fog kuncsorogni, vagy beállni gyrost sütni ugye?

Ennyire te sem lehetsz korlátolt: "Persze nyilván úgy fogja kérni a letelepedést, hogy jó napot én egy kőrözött terrorista vagyok, engedjék meg, hogy itt éljek, itt a pénz! "
Szerinted mégis hova kapja a vízumát? A homlokára? Vagy az útlevelébe, amit nyilván ellenőriznek a határon is, meg a bevándorlási hivatalban is. Ha esetleg interpol körözés alatt van, akkor az talán feltűnik a határon nem gondolod?

Az a terrorista aki nem terrorista de volt nála 7 különböző útlevél? Az biztos tisztességes ember ugye?
Mellesleg igen, baszod, aki megáll a határnál, aztán köveket dobál a rendvédelmi szervekre, meg megafonba ugat és uszít az éppen megtámad egy országot. De gondolom téged ez sem zavar. Nyilván te is így viselkedsz, ha nem engednek be valahova.

monddazigazatmar 2015.09.24. 01:25:55

@Peterpapo: ISMÉT MONDOM: KÉT OLDALÚ SZERZŐDÉS. Mindkét félnek előnyös, ha tetszik, ha nem. Kár, hogy nem látod a logikát.

Vannak amibe beledumálhatnak, és vannak amibe nem. Mellesleg mi is visszadumálhatunk nekik. Csak neked az nem tetszik. Nyilván jobb egy bólogató Gordon.

Ha annyira fasz vagy, hogy nem érted, hogy a menekültnek ott kell regisztrálnia ahol belép az unióba, akkor nem tudok veled mit kezdeni. A horvátoknak kötelességük lett volna, mint a románoknak is az lesz.

Hát igen, szar ügy, ha tényleg nem menekült a drága.. De nyilván a gonosz orbán más alapján nézi, hogy ki a menekült, mint a német.

IDE AKAR JÖNNI? Akkor talán tartsa be a törvényeket, viselkedjen normálisan. Az mire jogosítja fel, hogy van itt is párszáz idióta?
Képzeld van aki gyorsan hajt. Akkor a menekült mehet százzal városon belül? Vagy van adócsaló is az országban. Akkor a menekült kapásból csalhat adót?
Gyilkosság is van. NA, akkor ALiék gyilkolászhatnak?
Tehát engedjünk be pár tízezer focihuligán szinvonalon lévő jöttmentet, mert .. Miért is?

monddazigazatmar 2015.09.24. 01:31:24

@Peterpapo:
"Talán mégsem annyira erőszakosak, agresszívek, primitívek, és Nyugat-ellenesek a muszlimok mint amennyire azt Geert Wilders és Bill Warner állítják."
Aham. Akkor miért is van 4 millió menekült, te nyomorult? :D:D

midnight coder 2015.09.24. 07:17:43

@Peterpapo: "udom, hogy nem Orbán tehet róla, hanem az a hülye Gyurcsány. Jól eladósította az országot, azt mi lett a vége? Egy gazdasági világválság, aminek a hatásait a szegény Orbán kormány öt éve szívja."
Milyen GDP adataink is voltak a válság előtti évben ? Az eladósítás pedig nem egy olyan egyszeri dolog hogy ok, megtörtént de túlestünk rajta, innentől kezdve elfelejthetjük. Az ami 2002 és 2006 között történt 20 évig éreztetni fogja a hatását.

"Ja értem. Igaz ugyan, hogy nekünk jobban megéri tagnak lenni, mint az EU-nak, hogy a tagja vagyunk, de ez csak mantra."
Az EU tagságnak vannak előnyei, és vannak kurva nagy hátrányai is. A kettő közötti egyenleg eléggé billeg. Pl. az egyik oldalon több a támogatás mint a befizetés, a másik oldalon ez a támogatás amióta kapjuk nagyrészt nettó hülyeségekre megy el, Pl. térfelújítás, és a korrupció melegágya - és ebből a szempontból kb. mindegy hogy épp ki van hatalmon. Az is szép dolog, hogy az EU-s belső piac miatt idejön egy rakás multi, de ugyanakkor az értékes munkaerő folyamatosan hagyja el az országot. És ezen a bevándorlók sem fognak változtatni, mert ők leginkább azokon a területeken fognak tudni elhelyezkedni ahol eddig sem volt munkaerőhiány, és a keletieket max. azért vették fel mert olcsóbbak mint a helyiek.

"Geert Wilders és Bill Warner szerinti iszlám vallás és a muszlimok annyira gresszívek, és másokat elpusztítani akarók, hogy évente 150 milliónál több külföldi turista utazik muszlim országokba"

Ez ügyben inkább kérdezd meg a helyi keresztényeket. Az, hogy valaki iszlamista, nem jelenti azt, hogy hülye. Ha azt akarja hogy befogadják, nem fog _túl nagy_ balhét csinálni. Más kérdés, hogy mi van amikor már kapun belül érzi magát... És ugyanezért nem fogja a turistákat sem irtatni - persze azért egy ilyen utazása általában úgy zajlik, hogy turista leszáll a gépről, busszal elviszik a szállodába, aztán onnan szintén busszal elviszik pár programra - ahol gondoskodnak a biztonságáról - majd szépen visszaviszik a repülőre. Ez így valóban biztonságos - legalábbis többé-kevésbé. De egy szál turistának sétálgatnia Pl. Egyiptomban úgy mint ahogy turisták teszik ezt kis hazánkban, már nem annyira az.

Bona Fides 2015.09.24. 08:41:15

@Peterpapo: Majd akkor lesznek menekültek, ha ilyen irányú kérelemmel menekültstátusz megadását kezdeményezik a hatóságoknál.
Addig csak törvényen kívüli népvándorlók.

2015.09.24. 08:43:32

Ennyi baromságot összehordani... ezzel a poszttal valószínűleg még az a kemény mag 1/10 sem értene egyet.

Bona Fides 2015.09.24. 08:49:39

@monddazigazatmar: Mellesleg nem csak a "terroristától" kell félni, mert nyilvánvalóan átjönnek a káoszt kihasználva a börtönökből a harcok közben kiszabadult köztörvényes bűnözők is. Én is azt tenném a helyükben. Azonosítatlanul eljutni jó messzire, nincs is ennél jobb buli egy köztörvényes bűnözőnek.

Peterpapo 2015.09.24. 09:38:06

@monddazigazatmar:

Olvass utána Te!

Másfél év alatt több mint 6500 engedélyt osztott ki az állam a letelepedési kötvénnyel bevándorlóknak.

"A letelepedési kötvény lényege, hogy az unión kívüli, úgynevezett harmadik országból érkező befektetők, akik legalább 300 ezer euró névértékű, erre a célra kibocsátott, ötéves futamidejű államkötvényt vásárolnak, a hazai törvények értelmében fél év után letelepedési engedélyt kapnak, amelynek birtokában szabadon mozoghatnak a schengeni övezetben."

A kötvény nevében is benne van, hogy letelepedési!!!!

A másik, hogy megint terelsz. Ki a szart érdekel, hogy ki mennyit költ? A dolog abból indult, hogy nem akarsz migránsokat látni, pedig ezek a migránsok. Nem releváns, hogy dolgozik-e, vagy segélyért áll sorban. Én elismertem, hogy hibáztam, hogy migránsoknak neveztem, Te meg tudod ezt tenni?

"Ha esetleg interpol körözés alatt van, akkor az talán feltűnik a határon nem gondolod?"

Ennyire nem lehetsz korlátolt! Majd a saját útlevelével fog jönni mi? És egy kicsit sem próbálja elmaszkírozni magát, ha tudja, hogy kőrözi az Interpol.

Honnan az infó, hogy 7 útlevél volt nála??? Mert a hivatalos szervek semmit sem tudtak róla. Még azt sem erősítették meg, hogy azonosított terrorista lenne.

"Mellesleg igen, baszod, aki megáll a határnál, aztán köveket dobál a rendvédelmi szervekre, meg megafonba ugat és uszít az éppen megtámad egy országot."

Igen? És akkor a fociszurkolók, aki ugyanezt csinálják, azok mit csinálnak baszod? Most ne gyere azzal, hogy ők itt laknak és tartóztassák le őket, mert ez megint nem erről szól, hanem arról, hogy mi magyarok is állatok módjára viselkedünk, nem kell ahhoz menekültnek lenni.

"Nyilván te is így viselkedsz, ha nem engednek be valahova."

Valóban nem, mert engem beengednek.

Peterpapo 2015.09.24. 09:46:44

@monddazigazatmar:

"Ha annyira fasz vagy, hogy nem érted, hogy a menekültnek ott kell regisztrálnia ahol belép az unióba, akkor nem tudok veled mit kezdeni."

Még egyszer megkérdezem:

Hány menekültet regisztráltunk mi magyarok azok közül, akik itt léptek be ez unióba?

Peterpapo 2015.09.24. 10:36:15

@monddazigazatmar:

"Hát igen, szar ügy, ha tényleg nem menekült a drága.. De nyilván a gonosz orbán más alapján nézi, hogy ki a menekült, mint a német."

Mielőtt okoskodsz, olvass utána!

www.bruxinfo.hu/cikk/20150512-nalunk-volt-a-legnagyobb-az-elutasitott-kerelmek-aranya.html

"Nálunk volt a legnagyobb az elutasított kérelmek aránya

Az Eurostat adatai szerint 2014-ben az EU egészében Magyarországon volt a legalacsonyabb - az első fokú döntéseknél 9 százalék – a kedvezően elbírált menedékjogi kérelmek aránya. Az EU statisztikai hivatala egy nappal az Európai Bizottság új migrációs stratégiájának elfogadása előtt hozta nyilvánosságra a legutóbbi, 2014-es helyzetet tükröző menekültügyi adatokat.

Ezekből kitűnik, hogy hazánkban a tavaly benyújtott 5445 menedékjogi kérelemnek kevesebb, mint 10 százalékát, 510 beadványt bíráltak el pozitívan a hatóságok. A fellebbezésre született 840 végleges döntés közül 40-et bíráltak el kedvezően a hatóságok, ami a másodfokon benyújtott kérelmek 5 százaléka volt. Magyarország után Horvátországban, Luxemburgban és Görögországban volt a legnagyobb az elutasító döntések aránya, illetve a legalacsonyabb a jóváhagyások aránya. A horvátoknál a benyújtott kérelmek 11 százalékát, a luxemburgiaknál 14, míg a görögöknél 15 százalékát bírálták el pozitívan a hatóságok.

A nem Schengen-tag Bulgáriában ezzel szemben a menekültügyi kérelmeknek mindössze 6 százalékát utasították el. Svédországban 77, Cipruson 76, Máltán pedig 73 százalékos volt a jóváhagyott menekültügyi kérelmek aránya. Az EU28-ak átlaga 45 százalék volt.

Az adatsorból az is kiderül, hogy 2014-ben abszolút értékben Németországban, Svédországban, Olaszországban, Franciaországban és Magyarországon nyújtották be a legtöbb menekültügyi kérelmet. Németországban 203 ezer, Svédországban 81 ezer, Olaszországban 65 ezer, Franciaországban 63 ezer, míg Magyarországon 43 ezer menekültügyi kérelmet nyújtottak be a hatóságoknál.

Az EU 27 tagállamában (Ausztriáról nincs adat) 2014-ben összesen 185 ezer személy kapott menekültstátuszt, ami majdnem 50 százalékos növekedés 2013-hoz képest. Németországban 47 600 menekültet, Svédországban 33 ezer, Franciaországban és Olaszországban 20 600, míg Magyarországon 550 főt fogadtak be. Közülük 260-an menekültstátuszt, 265-en kiegészítő védelmet élveznek, 25 személynek pedig humanitárius okokból nyújtottak védelmet."

"Magyarország idén már 49 700 menedékkérelmet utasított vissza

Bár a Magyarországra érkezők nagyobbik része háborús övezetekből, Irakból, Szíriából és Afganisztánból érkezik, a magyar bevándorlási hivatal csak háromszáz esetben látta indokoltnak a menekültstátus megadását. Az idén elbírált ötvenezer menedékjogi kérelem elbírálása az eljárás megszüntetésével zárult."

Közel ötvenezerből mindössze 300-at. Szarügy mi?

Peterpapo 2015.09.24. 10:39:15

@monddazigazatmar:

"Aham. Akkor miért is van 4 millió menekült, te nyomorult? :D:D"

Azért, mert az a 4 millió nem agresszív, szemben azzal a pár tízezerrel szemben, akik terror alatt tartották őket eddig és egy erőszakos háború elől menekülnek Te ostoba! :D :D :D

Peterpapo 2015.09.24. 11:12:24

@midnight coder:

"Az ami 2002 és 2006 között történt 20 évig éreztetni fogja a hatását."

És ami 2010 óta történik, az is. És az sem lesz jó.

"Az EU tagságnak vannak előnyei, és vannak kurva nagy hátrányai is. A kettő közötti egyenleg eléggé billeg. Pl. az egyik oldalon több a támogatás mint a befizetés, a másik oldalon ez a támogatás amióta kapjuk nagyrészt nettó hülyeségekre megy el, Pl. térfelújítás, és a korrupció melegágya - és ebből a szempontból kb. mindegy hogy épp ki van hatalmon."

Ezt ne nekem mondd! Én tisztában vagyok vele.

"Az is szép dolog, hogy az EU-s belső piac miatt idejön egy rakás multi, de ugyanakkor az értékes munkaerő folyamatosan hagyja el az országot. És ezen a bevándorlók sem fognak változtatni, mert ők leginkább azokon a területeken fognak tudni elhelyezkedni ahol eddig sem volt munkaerőhiány, és a keletieket max. azért vették fel mert olcsóbbak mint a helyiek."

Nem hinném, hogy erről az EU, vagy a szerződés tehet.

"persze azért egy ilyen utazása általában úgy zajlik, hogy turista leszáll a gépről, busszal elviszik a szállodába, aztán onnan szintén busszal elviszik pár programra - ahol gondoskodnak a biztonságáról - majd szépen visszaviszik a repülőre. Ez így valóban biztonságos - legalábbis többé-kevésbé. De egy szál turistának sétálgatnia Pl. Egyiptomban úgy mint ahogy turisták teszik ezt kis hazánkban, már nem annyira az."

Ez teljesen így igaz, ahogy leírtad, magam is jártam már Egyiptomban, és igaz lehet az afrikai részre, de Isztambulban, Dubaiban és a többi helyen tudtommal nem így van, bár azokon a helyeken még sosem jártam.

Peterpapo 2015.09.24. 11:14:17

@Bona Fides:

Idén 47900-an kezdeményezték.

MEDVE1978 2015.09.24. 17:46:06

@Baszki, nincs már mit ellopni...:
Látom sem a civilizált gondolkodás nem megy, sem a beszéd. No mindegy. Reagálok a szegényes lényegre a hozzászólásod mögött:
A magyar-horvát viszonynak jelentős történelmi múltja van. 800 éven át kvázi perszonálunió. Bár lehet mondani Jellasicsot ellenpéldaként, a horvátok még Trianon után is a legvisszafogottabbak voltak a szomszéd népek között. A kilencvenes években Magyarországtól kaptak fegyvereket a Délszláv háború során.
A viszony az INA botrány miatt megromlott, most meg lement a béka segge alá.

Az ok viszonylag világos: a horvátok teljes erőből önérdeket követtek, figyelmen kívül hagyva az EU jogszabályokat, de még a bármilyen partneri viszonyt, előzetes egyeztetéseket is. Folyamatos a képmutató emberbarát tetszelgésük, amiben menekültbarátnak próbálják eladni magukat - holott alig várják, hogy mindet kidobják az országból.

A magyar politika idáig kevéssé élt a vétójogával az EU-s ügyekben, holott meg kell nézni például Nagy-Britanniát, mit ért el a különutas politikájával. A horvátok lementek kutyába, megérdemelnek egy pofont. Ahogy írtam, ez nem Schengen lesz, mert annak már úgy is vége.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 12:42:13

@Peterpapo: Próbáld már meg felfogni, hogy ez NEM magyar jelenség. Nemcsak nálunk jóval alacsonyabbak a bérek mint nyugaton, hanem a többi posztkommunista országban is. Vagy az is a Zorbán hibája??

Miért kell hazug módon magyar jelenségként tálalni egy általános kelet-európai helyzetet?

Peterpapo 2015.09.25. 13:04:13

@A megvalósult amerikai ólom..:

Kérlek, idézd vissza a hozzászólásaimból, ahol azt állítottam, hogy ez CSAK magyar jelenség, mielőtt lehazugozol! Azt sem állítottam, hogy a Zorbán tehet arról, hogy máshol is szar, én csak azt mondtam, hogy Zorbán ígért valamit, amit ugyanúgy nem tartott be, mint más esetekben.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.25. 14:43:38

@Peterpapo: Szerinted az a mondat, hogy "visszaadjuk a munka becsületét", azt jelenti, hogy majd megötszörözik a béreket, nyugati szintre hozva őket?? Ha ezt vártad naiv vagy..

Ha az egészségügyisek bérét évente csak bruttó 1 millióval felemelnék átlagosan-ami még nem sok, mert ez nettóban kb. 60 ezer ft-os növekedést jelentene havi átlagban-az évi 100 milliárdos többletkiadást jelentene az országnak.

Peterpapo 2015.09.25. 15:00:34

@A megvalósult amerikai ólom..:

Nem, nem ezt vártam, nem vagyok naiv. Igazából Viktortól soha semmit sem várok, mert tudom, hogy csak hazudni tud. Mindössze annyit szerettem volna jelezni, hogy ne csodálkozzunk azon, hogy az emberek tömegével mennek külföldre dolgozni, amikor se a tanári, se semmilyen életpálya modell, szart sem ér. Csak átvágás az egész, ahogy a személyre szóló nyugdíjszámlák is, amit akkor ígért, amikor lenyúlták a magán-nyugdíjpénztári 3000 milliárd forintot és tőzsdéztek belőle, meg az államadósság törlesztésére használták fel. Ezekről viszont mind Orbán tehet.
süti beállítások módosítása