Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Programdíjakat mindenhová!

2016.06.02. 16:32 | Proszektura | 68 komment

Címkék: TV2 RTL Klub Lokál Metropol Vajna Orbán samesz programdíj

Hát igen, nálunk újabban már az is politikai állásfoglalásnak számít, hogy hová megyünk be vásárolni, a CBA-ba vagy éppen a Tesco-ba.

Ezért aztán nem is nevezem meg most azt a kereskedelmi egységet, ahová betértem a minap. Huszonöt deka sonkát vettem volna két zsömlével, ám a kasszához érve megdöbbenve láttam, hogy a pénztárgép 54.525 Ft-os végösszeget mutatott. Amikor reklamálni kezdtem, akkor mutattak rá mellettem egy degeszre tömött bevásárló kocsira. Rengeteg áruval volt megpakolva, mindenféle élelmiszerek, piperecikkek, műszaki holmik vegyesen. Azt mondták, ezt is mind megvettem.

Tiltakoztam, dehogyis. De igen! Ez az új rendelet, erősködtek, nemrég fogadta el a parlament egy salátatörvénybe bújtatva, Bánki Erik egyéni képviselői indítványára. A kocsi legtetején egy mirelit sóskát pillantottam meg. Mondom, de hát ráadásul én nem is szeretem a sóskát! Már gyerekkoromban is hánytam tőle. Mire azt válaszolták, hogy ezt nem én döntöm ám el, hogy mit veszek, hanem a főnökség. Ja, és egyébként jó is, hogy azt a sóskát szóba hoztam, mert most vették észre, hogy annak időközben felment az ára, így a fizetendő végösszeg 56.780 Ft lesz. A tudtomra adták azt is előzékenyen, hogy nem muszáj a sok terméket magammal vinnem, a lényeg az, hogy kifizessem.

Úristen, ez nem lehet igaz! Megcsíptem magam, ébren vagyok-e.

Hát szerencsére nem voltam ébren, mert a csípésre riadtam fel. A számítógép előtt szundikáltam el, ahol éppen azt a hírt olvasgattam, hogy a jövőben az RTL Klub és a TV2 programdíjat szed a kábeltársaságoktól. Amit persze bizonyára előbb-utóbb végső soron szintén mi fizetünk majd meg, ha nézzük ezeket az adókat, ha nem. Ráadásul a TV2 pofátlanul még többet is kér, mint a jóval nézettebb és nézhetőbb RTL Klub.

Vagyis olyan adókért fogok programdíjat fizetni, amelyeknek a programját soha nem nézem.

A csatornakínálat a kábeltársaságomnál 300 műsorhely fölött van. A több száz csatornából jó, ha hármat-négyet szoktam figyelemmel kísérni. Az első, ahová gyakrabban kapcsolok, a 92. programhelyen van. Mert azért az én kábelszolgáltatómnál az orbáni akaratnak megfelelően arra is vigyáznak, hogy a kedvenceket ne is tudjam ám átprogramozni, és a sorban előbbre venni.

De hát tényleg, miért kell nekem olyan tévéadókért bármennyit is fizetnem, amit egyáltalán nem szoktam nézni?

És ami a legpofátlanabb az egészben, hogy olyanért is kérnek pénzt, amit nem, hogy nem szoktam nézni, de kifejezetten ellenszenves is a számomra. Főleg, mióta Vajnáék kezébe került.

Igaz, a Baba tévét sem szoktam nézni, de ha véletlenül mégis odakapcsolok, attól azért még nincs hányingerem.

Mi lesz itt, ha így folytatódik? Netán az ingyen újságokat is fizetőssé teszik majd? Na persze nem a Metropolt, hanem az új kedvencet, a Lokált.

Később pedig majd kötelező lesz ugyanezeket olvasni is, nézni is.

Ezt az egész programdíj-ötletet egyébként ki kéne terjeszteni az élet más területeire is.

Szerintem programdíjat lehetne például szedetni a Felcsúti kisvasút részére is.  Ha utazunk rajta, ha nem. Mindenkitől be kéne szedni, aki bárhol Magyarországon bármelyik vonattal bárhová utazik.

Vagy ugyanígy a Pancho Arénába is kötelezővé kéne tenni a jegyváltást.

Aki azt gondolja, hogy mindez csak egy túlzó, idétlen viccelődés a részemről, az nagyot téved.

Mert szerintem, ahogy fogynak a szétosztható és ellopható pénzek, úgy kell majd újabb és újabb lehetőségeket teremteni arra, hogy az Orbán sameszok teletömhessék a zsebeiket.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr808772212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2016.06.03. 10:43:36

"Miért kell olyan tévéadók­ért bármennyit is fizetni, amit egyáltalán nem nézünk?"

Nem kell. Ha pedig szerződik a fogyasztó, akkor azért. Lehet ingyenesen is tévézni, ha nagy szükségét érzi valaki. Mind a 8 adó ingyenesen nézhető.
Az érdekesebb kérdés, hogy miért éri meg az embereknek az, hogy azért fizessenek, hogy a reklámok eljussanak hozzájuk... Nem a reklámozó cégnek kéne inkább fizetnie, hogy megnézzem, mit kínál? :D

jandera 2016.06.03. 11:06:33

Minden hiába. Az a kb 10 adó amit néha nézek kivétel nélkül a legdrágább csomagban van...

Souky Sanjay 2016.06.03. 11:17:17

Ez mind semmi.Kend elgondolkodott-e azon,hogy tulajdonképpen azért is fizetsz,aminek a haszna az adott csatornánál landol.Mert ugye a reklámok így működnek.Te fizetsz,a hátad közepére kívánod őket és még csak kikapcsolni sem tudod,mert ha megtennéd,nem láthatnád a műsort.Egyébként van egy nagyon jó megoldás erre az egész kérdésre:meg kell szüntetni az előfizetést.Én ezt tettem,csak net van,meg mobil.A TV-t műholdon keresztül osztrák beltérivel nézzük.azért nem kell fizetni és gyakorlatilag rajta van egész nyugat-Európa.

citrix 2016.06.03. 11:20:33

Vajna Andi megvásárolta A TV2-t az Exim (állami) bank pénzén Orbánnak tetszően/részére és a műsorszerkesztés is átalakult Pártunk és Kormányunknak tetszően. Eljött az idő hogy kaszáljanak ezen és erre egy salátatörvény szabad lehetőséget ad. Vajna nehogy már szegény maradjon, kell a pénz. A legbosszantóbb a kábeltv társaságok "csomagos" műsorkínálata amiben azt is meg KELL venni ami a kutyának se kel de beleteszik. Ezt nem tehetnék ha egy kedves (fideszes) képviselő droid egyéni indítványként ezt megszüntetni óhajtaná, 2 nap alatt visszamenőlegesen átmenne a törvényhozáson. De nem, Andikának kell a pénz nagyon.

Barbaarb 2016.06.03. 11:33:59

Csak nem a Tescoban jártál álmodban? ;)

Egyébként ez a dolog eddig nem zavart, csak most, hogy egy számodra ellenszenves körbe került egy nézett csatorna? Merthogy ugye eddig is fizettünk egy rakás csatorna után, amit nem nézünk.

@lavór: @Souky Sanjay:

A reklámozó cégek a csatornáknak fizetnek a megjelenésért, mi viszont a szolgáltatóknak fizetünk azért, hogy eljut hozzánk a műsor. Szerintem normális dolog, hogy fizetünk ilyesmiért, főleg hogy ez elég olcsó. Nem kell e mögé gondolni semmit, így működik a piac, ha valakinek nincs erre igénye, akkor ne szerződjön.

lavór 2016.06.03. 11:36:59

@Barbaarb:

Nekem nem természetes, így nem is fizetek azért, hogy reklámot nézhessek.

bringás bosszantó 2016.06.03. 11:38:07

Az agyhalott fideSSjobbikkdnp génselejtes féreg kommunistáival ellentétben én még emlékszem arra, amikor 2010-ben a választási irodák előtt olyan tömeg állt, hogy meg kellett hosszabbítani a szavazás idejét.
Ezt akartátok, ami nem lenne baj, ha csak ti szopnátok. Amíg nem lesz bevezetve, hogy a selejtes fideSSjobbikkdnp férgek homlokára egy árpádsávos rohadt narancsból kiálló kereszt legyen tetoválva, addig sajnos a normális emberek is szopnak a selejtes férgek döntése miatt.
Ez van, az élet kegyetlen.
Külön pikantériája a dolognak, hogy a műegyetem környéki szavazó tömegek azóta már befejezték a könyvtárszakokat, és elhúztak a retkes kurva anyjukba Európába, és itt hagyták a normális embereknek azt a szemetet élükön a génselejtes törpével és családi maffiájával amit megszavaztak.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 11:46:11

Miért vetted meg a csomagot? Senki sem kötelezett rá.

Ezen az alapon veszek havi bérletet,, majd visszakövetelem a pénzem 90 %.át, mivel nem utaztam minden nap az összes lehetséges járaton.

grafoguru 2016.06.03. 12:06:52

@BircaHang Média szerkesztősége:

Igazad lenne, ha a csomagot bárki összeálíthatná magának - az igényei szerint.
Egyébként normális országokban ez így van.

Treff Bubi 2016.06.03. 12:07:09

Az én alsó kategóriás Philips tévémen van Kedvencek lehetőség, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy kiszeded az aktív kiosztásból az összes csatornát, amit NEM akarsz látni. Szerintem más készülékeken is megoldható a dolog.

fifibá55 2016.06.03. 12:23:15

A poszter kezdeményezzen kábel v. műhold szolgáltatójánál egyedi szerződéskötést, aminek keretében ő jogosult meghatározni a szolgáltatott csatornákat. Feltételezem, ez nem lehetetlen, szolgáltatótól függ.
A szerződés alapján történő teljesítésnek egyedi ára lesz. Feltételezem, minimum nagyságrendi eltérés lesz a most fizetetthez képest, ez sem lehetetlen.

_Molly 2016.06.03. 12:23:46

@lavór:
Én a fizetős reklámszatyrokat tartom hasonlóan pofátlannak: nem kevés pénz kell fizetnie a vásárlónak azért, hogy az utcán "élő reklámfelületként" működjön, valahányszor hazacipekedik valamit.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2016.06.03. 12:25:29

Sem RTL-t, sem TV2-t nem nézek.
Szívem szerint lemondanám a tv előfizetést, maradna a net, de akkor egymagában lenne annyi, mint most csomagban a tv-vel.
Ki van ez találva.

lavór 2016.06.03. 12:25:35

@_Molly:

Azt se veszek. Van pár vászontatyónk, fonott kosarunk... :)

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 12:30:28

@grafoguru:

A fenéket van így. Nézz körül nyugaton. A legritkább eset, hogy nincsenek csomagok, hanem az előfizető válogat kedvére.

Ezt az agyatlan "bezzeg nyugaton" liberális ökörséget ideje lenne elfelejteni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 12:33:12

@nagypapi:

Úgy tudom, hamarosan meg fog alakulni a Balliba Kábel Szolgáltató.

Kizárólag a nyugatot éljenző, ultraliberális csatornákat fog szolgáltatni, sőt még ezeken a csatornákon is cenzúra lesz, azaz ha becsúszik egy-egy nem teljesen liberális műsor, akkor helyette a szolgáltató Soros György fényképalbumából fog válogatást sugározni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 12:36:03

@citrix:

Bezzeg Gyurcsány alatt szabadon lehetett válogatni, s nem léteztek kábelcsomagok! Az volt a paradicsom, de a rohadék cigány Orbán bevezette a diktatúrát, s kényszeretítte a kábleszolgáltatókat, hogy csak csomagok legyenek!

Szelid sunmalac 2016.06.03. 13:13:15

@BircaHang Média szerkesztősége: Te mennyit tudsz a nyugatrol onnan BULGARIABOL bazd meg!

rozsé drazsé 2016.06.03. 13:22:46

Itt mennyi hülye van, bakker!

A csomagolás a választék garanciája. Merthogy, ha mindenki csak azért fizetne, amit néz, akkor öt-tíz csatorna lenne a kínálatban, ráadásul ötször drágábban. Miért is? Azért mert mondjuk a 2%-os nézettségű Spektrum, Discovery, NatGEO, de még az a f-opó komcsikedvenc ATV-tek sem lenne a csomagban, mert tönkremenne. Merthogy most 3 millió háztartás után szedik a sápot, amúgy meg csak 150 ezer után kapnának zsét. Ez esetben persze az a 150 ezer család, aki az ATV-t nézi, az nem 40 Ft-ot postázna a műsorért a kábeltévésének, hanem mondjuk 400-at, vagy akár 4000-et is. Ha a tévé meg akar élni, persze. Ha meg nem, akkor baszhatjátok a Kálmán Olgátokat, majomfejűek.

A titok nyitja nem ott van, hogy Orbán becsomagoltatja a TV2-őt, meg az RTL-t vagy sem. Hanem ott, hogy van néhány csatorna, aki a fost is pénzért adja. Ilyen lesz az RTL és a TV2, de ilyen jelenleg a HírTV és az ATV is. Fos alatt értem azt, hogy a napi 18 órás műsoridejük átlagban 8 óra reklámot és 4 óra ismétlést tartalmaz.
Na ez ellen kellene valahogy fellépni. Mert az mégiscsak nonszensz, hogy a reklámújsággal, meg lejárt havi lapokkal tömjék tele a postaládámat, utána meg jöjjenek a pénzért, hogy fizessem ki.
Mondjuk én szívesen támadnám az RTL-t bíróságon, vagy a fogyasztóvédelemnél abban a percben, amikor a díját első ízben beszedte tőlem. Persze nagy remények nélkül, mert ugyebár harcosak vagyunk sajtószabadság ügyben, de az RTL nem bántató, mert mit szól a Juncker, meg a Merkel, ennek megfelelően szabály sincs arra mit tehet ageci RTL és mit nem. Ennek megfelelően arra sincs, hogy mit tehet a TV2 és mit nem.

Úgyhogy - sok hülye paraszt - csak orbánozzatok nyugodtan, addig meg szépen szopatnak titeket Luxemburgból. Csak, hogy emlékezzetek: Ha Orbán nincs, már 2010-ben fizettetek volna, méghozzá 625 Ft-ot az RTL-ért és 500-at a TV2ért havonta. Ezt az Orbán fúrta meg akkor a Médiatörvénnyel, ami persze rögtön kicsapta a biztosítékot Luxemburgban. Persze hogy nem a sajtószabadság miatt.

Minden liberrált egyben gyengeelméjű is. Ez ebből a posztból és a kommentekből simán levehető.

Szelid sunmalac 2016.06.03. 13:30:15

@rozsé drazsé: Hogyne bazdmeg, mindenki hulye rajtad kivul. Aztan mi lenne, ha mondjuk nem lenne, se ATV, se TV2, se HirTV? Pont leszarna mindenki kiskocsog. Fizessel te erte!

Netuddki. 2016.06.03. 13:35:46

Áááááááááá! Megint egy picsogó írás. Nem ez lesz az első, és nem is az utolsó amivel lehúznak. Ami persze nem jó, éééérteeeem? De ez az állandó picsogás már ciki. Csak szólok.

Netuddki. 2016.06.03. 13:37:14

@rozsé drazsé: "Merthogy, ha mindenki csak azért fizetne, amit néz, akkor öt-tíz csatorna lenne a kínálatban, ráadásul ötször drágábban."

Fizessen az aki nézi bazmeg!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 13:37:44

@Szelid sunmalac:

Gondolod, nem jártam sosem nyugaton?

S ha nem is jártam volna sosem, gondolod, hogy képtelen vagyok nyugati kábelszolgáltatók honlapját felkeresni?

Netuddki. 2016.06.03. 13:46:25

@Szelid sunmalac: Ne szólj hozzá bazmeg! Telefossa a blogot.
Mellesleg, lehet hogy csak egy botprogram.

VT Man 2016.06.03. 13:47:21

A posztolonak igaza van.

Szerencsere nem angliaban el, mert itt havi 12 font (kb. 4800 Forint) a kotelezo teve dij, amibol a BBC-t tartjak fent (amit sose neztem, mert rohadtul nem erdekel).

De fizetni kell. Havonta 4800, evente az kb. 60 000 Ft.

MIx 2016.06.03. 13:48:33

@Treff Bubi: Tévedsz! Ez csak analóg csatornákon lehet. Én Lógót el 300 távirányítót használok, azon vannak kedvencek. De a digitális csatornákon is ki lehet kedvenceket jelölni, sőt az utálatosakat blokkolni. De a sorrend fix.

MIx 2016.06.03. 13:50:06

@MIx: Bocs ez a buta telefon a Logitek-et magyarította.

kis864 2016.06.03. 14:08:24

@Treff Bubi:
Igen, de a többit is kfizeted!

Szelid sunmalac 2016.06.03. 14:11:02

@BircaHang Média szerkesztősége: Utoljara nyolc eve jartal Becsben! Birka bazdmeg, legalabb arra emlekeznel miket hazudoztal korabban ossze!

citrix 2016.06.03. 14:16:24

@BircaHang Rácuppantál a Fletóra rendesen meg ugye az elmúttnyócév az is megviselt és beégett az agytekervényeidbe. De hahó ébresztő: 2016. nyarát kezdjük, hol van már a tavaly előtti előtti előtti stb. hó, azóta sok gyapjat lenyírtak a bircákról :-)

rozsé drazsé 2016.06.03. 14:20:21

@Tibi !: Szövegértésből hányas voltál? Elégtelen?

Janossz 2016.06.03. 14:29:59

Tehát, amennyiben jól értem, eddig fizettem a szolgáltatómnak azért, hogy ez a vegyes tál, amiből ugye válogatni nem tudok, pedig a fele is elég lenne bőven, eljusson hozzám.
Most a két kivételezett kereskedelmi csatorna a drága kormányunktól jogosultságot kapott arra, hogy a reklámokból finanszírozott műsorát pénzért adja. Fogja is, az eddigi jelképes összeg helyett több száz Ft-ért.
Ezt a kedves szolgáltató természetesen nem fogja benyelni, így csomagtól függően 10-30 %-os emelésekről várhatjuk az értesítést.
Én meg kitenném őket valami extra csomagba, aki kéri, nézze, fizesse, aki nem, hát nem. Lenne, nagy csodálkozás, ha a reklámbevételük kisebb lenne annyival, mint az előfizetési díjból beszedett pénz.
Persze, ez nem így zajlik majd.

Janossz 2016.06.03. 14:39:47

Az meg külön pikáns, hogy a MINDIGTV-n ezek ingyenesen nézhetők.
Nem értem az egészet, na.

KicsiKrisz 2016.06.03. 14:58:15

@Barbaarb: - olvass figyelmesen, tájékozódj...
a probléma az, hogy eddig ezt nem lehetett beszedni, csak most, hogy a hörcsöghöz került a csatorna.. és nem fizettük eddig, ez egy plusz díj lesz..

KicsiKrisz 2016.06.03. 15:03:58

@BircaHang Média szerkesztősége: követem írásaidat figyelmesen, sok mindenben hasonlót gondolunk, de
ez a fajta ballibsizés pont az , amitől kifordul a gyomrom..
legyél egy kicsit objekivi, már ha tudsz
mr.hörcsög megveszi (nem akárhogy)a TV2-t, hirtelen törvényt módosítanak, és ez a két csatorna ezek után szedhet plusz pénzt
ez mennyivel jobb, mint a gyurcsótány???
egy gyakorlatilag azt jelenti, hogy törvényesítve lett, hogy az átlag ember (a kisember) fizesse azt a hitelt vissza.. :)
szerintem ez ugyan olyan tréfarépa, mint a ballibsi mentalitás

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 15:11:14

@KicsiKrisz:

Nem kötelező nézni tv-t.

Én pl. itt nálunk alig nézek kereskedelmi csatornát, mert dögunalmas. A bolgár választék szinte azonos a magyarral.

Szinte csak politikai műsort nézek. Filmet soha, mert letöltöm. Direktben tv-ben csak fizetős mozicsatornákat nézek, mert ott nincs reklám.

Magyar tv-t is nézek, de csak neten, így megmenekülök a reklámoktól.

s 2016.06.03. 15:18:00

"Mindenkitől be kéne szedni, aki bárhol Magyarországon bármelyik vonattal bárhová utazik."

Minek ez a felesleges megszorítás? Utazik? Vonattal, ráadásul. Legyen elég annyi, hogy mindenkitől be kell szedni. Egyszerűbb is, többet is hoz. Látszik, hogy fingod nincs a törvényalkotásról. Nem is fogod sokra vinni.

BéLóg 2016.06.03. 15:18:56

1. Nem nézek filmet tévében időtlen idők óta.
2. Filmeket reklám nélkül a számítógépen nézek vagy HDD-ről a TV KÉRERNYŐN. Vagy MEGVESZEM (igen!) DVD-n vagy ELMEGYEK moziba.
3. Természetesen akarom vagy nem, nézem vagy sem, van TV, mert (ahogy más is írta), TV nélkül a net és a telefon többe kerülne.
4. Az összes adót amit szeretek esetleg háttérzajnak vagy elalvás előtt nézni, szépen BEPROGRAMOZTAM az 1-es, 2-es satöbbi nyomógombokra. Kis munka, de nem vészes. Megcsináltam az összes idős rokonnak és ha kérték, az ismerőseiknek. Ennyi.
5. A legjobb adó így is a Duna, aztán a limonádék mint Spektrum, NatGeo, Paprika, Discovery. Erősen vitatom hogy 2% lenne utóbbiak nézettsége.

Janossz 2016.06.03. 15:22:10

@BircaHang Média szerkesztősége:" Magyar tv-t is nézek, de csak neten, így megmenekülök a reklámoktól."
Neked direkt kivágják az online adásból, helyette szép kövér réteket mutatnak furulyaszóval. Menj már!

s 2016.06.03. 15:36:06

@rozsé drazsé: Akkor a kurva anyádat, te geciszürcsölő félkegyelmű majom. Edd meg az orbán szarát, aztán amikor kihánytad edd meg azt is, végül pedig amikor kifostad, akkor azt is, mert nyomokban még orbán szart tartalmaz.

s 2016.06.03. 15:39:38

@BircaHang Média szerkesztősége: "Gondolod, nem jártam sosem nyugaton?"

Legfeljebb élő állatként, amit a hatályos élelmiszer biztonsági előírások miatt azonnal visszaküldtek Bulgáriába. Ki a fasznak kell ott szivacsos agysorvadásban szenvedő élőállat, akár még az állatkerti ragadozók etetésére is.

s 2016.06.03. 15:40:48

@VT Man: A fizetés is több, gondolom. Meg a sör is drágább. Hagyjuk már ezt a faszba.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:50:14

A posztíró vagy nem nézett eddig TV-t, vagy teljesen hülye és észre se vette, hogy edidg is csomagogkra fizetett elő.

Most hogy észrevette, hogy a geci szolgáltatónál CSOMAGRA fizet, és nem általa válogatott ATV-re, RTL-re, meg GYurcsány adóra, elkezdte a kormányt szídni, mert azt ő úgy szokta, ha nem az MSZP és szövetségesei vannak kormányon.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 15:50:29

@VT Man:

Egyesítsük erőinket a brit diktatúra ellen! Lesz hétvégén tüntetés a brit követség előtt. Már visszaigazolta jelenlétét Soros-Pumukli, Gyurcsány, a Fekete Nővér, a Fehér Nővér, s a Nővér A Szürke 50 Ármyalatában, valamint 800 fizetett norvég álcivil. Legyél Te is ott, a jóhangulatú gágogás garantált.

grafoguru 2016.06.03. 15:51:32

@BircaHang Média szerkesztősége:

De leggalább vannak helyek, ahol az előfizető válogat kedvére.
Hogy ez sok-e, vagy kevés, az persze szubjetív.
Szerintem sok - amúgy az itthoni lehetőségekhez képest 1 is végtelen.

Hidd el, szívesebben mondanám "az agyatlan 'bezzeg nyugaton' liberális ökörség" helyett, hogy bezzeg nálunk - csak hát 100 területből, amit összehasonlítok, 101-ben jobban állnak.
Amúgy szó sincs "bezzeg nyugaton"-ról - mára már gyakorlatilag mindenhol jobbak a legtöbb, és főleg a legfontosabb mutatók, mint nálunk.

Egy dologban biztosan megelőzünk mindenkit a környéken - a közpénzből nyomott kormánypropagandában.
Biztos tudod, hiszen a része vagy.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:51:42

@s:

Sokáig fogsz még szűkölni Gyurcsány szerencsétlen csicskásaként, mert 2018-ban se lesz esélyetek.. :DDD

grafoguru 2016.06.03. 15:54:01

@Ballib cenzúrázók réme 12:

"elkezdte a kormányt szídni, mert azt ő úgy szokta, ha nem az MSZP és szövetségesei vannak kormányon."
Csak nem tükörbe néztél? Nem tetszik, amit látsz? Nahát!...

s 2016.06.03. 15:54:35

@citrix: Az eeeeeeeeeeeeemmmúúúúúúúúúúuúuúuútnyoooóóóóóooócccéééééééééééééééééévvbőőőől már 6 az orbángeci szara.

s 2016.06.03. 16:03:09

@Ballib cenzúrázók réme 12: Verd már bele a faszod anyád mocskos fogatlan büdös pofájába, de buzdancs kis fidesz geci. Mi a retek faszért nem pusztulsz már ki innen a gennyes picsába, te értelmi sérült majomember?

rozsé drazsé 2016.06.03. 16:19:02

@s: ezt a túrósfarkú mosdatlant nincs aki kimoderálja?

2016.06.03. 16:25:59

@BéLóg:
A csak net olcsóbb, mint ha még TV-re vagy telefonra is előfizetnék. A telefon+net nem tudom, mondjuk nem igazán látom értelemét otthonra a vezetékes telefonnak, annyira nem, mint a TV előfizetésnek sem. Utóbbi kb. olyan kategória számomra, mint 2016-ban (offline) videotékába járni...

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 16:38:39

@BéLóg:

A Paprika nekem is kedvencem volt, sajnos innen nem fogható.

A többi felsorolt meg itt is van.

Meg itt egy rakás orosz csatorna is van a csomagokban.

Egy időben volt saját antennám. de meguntam, hogy elmozdul.

hagymano 2016.06.03. 16:45:50

@Souky Sanjay:
A TV-t műholdon keresztül osztrák beltérivel nézzük.azért nem kell fizetni és gyakorlatilag rajta van egész nyugat-Európa...

Ezt kifejtened bövebben mert engem is erdekel

bringás bosszantó 2016.06.03. 16:46:11

@Vélemény Béla:

Köszönöm. A genetikai alapú választói megkülönböztetést pl. orbán elvtársadtól vettem.
A többi számodra gratulációt érdemlő szó kötőszónak számít a Birka vagy Békemenetes egyed írásos kommunikációjában, tőle származnak.

Vagyok olyan szemét, hogy ezzel bosszantom a selejtes és feledékeny agyú fideSSférgeket, mint esetedben látható bejön, kifejezed a nemtetszésed.

Ez van, az élet kegyetlen.

Nzoltan 2016.06.03. 16:52:12

@Treff Bubi: Persze. Eleve nem állítod be.

hagymano 2016.06.03. 17:01:19

Agyatlan svedek mar ebben is elörebb vannak, ha nincs TV-d de van laptop/szamitogep/tablet stb. akkor is kell elöfizetesi dijat fizetned az allamnak mint TV tulajdonlasa vagy nezhetösegi lehetöseg (kb.evi 75 ezer ft es azt lapatoljak az allami TV-be ami egy kalap szar, semmi jo musor, igaz reklam sincs, de ha lenne akkor is ki hirdetne egy ilyen tv-ben ahol nincs nezettseg) es meg kulön fizetsz a csatornakert a szolgaltatonak. Mar többen javasoltak hogy töröljek el a TV dijat mert maga az adminisztracio is egy valag penzbe kerul de ezek ilyen begyepesedett agyuak...

s 2016.06.03. 17:11:35

@rozsé drazsé: Próbálkozzál, baromarc. Ha összejön, akkor eggyel több fos blog lesz, amit nem olvasok.

hagymano 2016.06.03. 17:13:02

@rozsé drazsé:

Mindenki csak azert fizessen amit nez, amelyik csatorna nem ad jo musort az menjen a kukaba mert a hirdetök elfordulnak onnan.
Apropo reklam, nemreg voltam a kanari szigeteken es feltunt nemely spanyol csatornanal hogy a reklamblock elejen kiirtak hogy "most egy 7 perces reklamblock, most egy 4 perces, most egy 5 perces, stb. következik), itt ezek a köcsögök miert nem tudjak ezt csinalni ? ? ?

Laikus Érdeklődő 2016.06.03. 17:29:53

Lehetett volna írni egy érdkes posztot arról, hogy miért nincsenek (Nyugaton se) a fogyasztó által egyedileg összeállítható csomagok.
Erre itt egy ilyen szar, amelyben szóba se kerülnek a globális reklám és médiavállalatok és az ő érdekeik, sem a közeljövő technológiai változásai stb...
De legalább van benne Pancho Aréna, meg kisvasút.

Laikus Érdeklődő 2016.06.03. 17:36:47

@Laikus Érdeklődő: Hoppá, elnézést kérek a blogírótól. A poszt Indexes címe: "Miért kell olyan tévéadók­ért bármennyit is fizetni, amit egyáltalán nem nézünk?" Én hülye meg idekattintottam...

Atya Isten (törölt) 2016.06.04. 09:41:57

@BircaHang Média szerkesztősége: mindent tönkrevágsz ezzel a "ballib" (hú de vicces) meg Gyurcsány szövegekkel

Barbaarb 2016.06.06. 07:30:15

@lavór:

Ez így korrekt is, de az hogy valaki panaszkodik, de ugyanúgy vásárolja az adott terméket, az szerintem nem.

@KicsiKrisz:

Az alapkérdés ettől még ugyanez marad. Eddig nem fizettünk olyasmiért ezekben a csomagokban, amire nem volt igényünk?

bobijub 2016.06.06. 11:36:11

nincs szükség semmiféle abszurdnak gondolt példára. az abszurditás a való világban már meg van valósítva. így ni:

az mtva költségvetési finanszírozása 2016-ra 77.7 milliárd. 77.700.000.000,- Ft. ez magyarország minden lakosára (optimistán nagyra becsülve a lakosságot) fejenként évi hétezerhétszázhetven. 7.770,- nem családonként. fejenként. és ehhez még hozzájön a reklámbevétel. a reklámbevételben is jelentős részt tesz ki az ilyen olyan állami pénzből fizetett reklám. ezek az egyértelműen adóforintokból, tehát mindenkinek a zsebéből kifizetett pénzek. és hiába nem használok fizetős tévéközvetítő (kábeles, műholdas, internetes, földisugárzású, postagalambos, .....) szolgáltatást, hiába nem nézek egyáltalán tévét, hiába nincs is egyáltalán broadcastolt mozgóképmegjelenítésre alkalmas megjelenítőeszközöm, ezt akkor sem úszhatom meg. és nemcsak az adóforintokból kerül oda pénz. a hétköznapi ember által látogatott kereskedelmi egységek, a hétköznapi ember által vásárolt termékek, szolgáltatások m1-m2-m3-m4-emezer csatornára vásárolt hirdetéseit is abból a pénzből fizetik a reklámoztatók, amit a hétköznapi ember a vásárlásai során fizet. szóval nem egy családról, hanem minden egyes 'zemberről legombolnak havonta legalább ezer pézt. ez nem kicsit több, mint a két nagy kertévé mostani számai, hanem nagyon több. és ennek a "megfizettetése" ellen a jelen állapotok szerint nem lehet tenni semmit . akár nézi valaki, akár nem, akár tetszik neki, akár nem, fizeti. mindenki.
süti beállítások módosítása