Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Tudta?

2016.07.19. 13:44 | Proszektura | 163 komment

Címkék: népszavazás bevándorlók Matolcsy Brüsszel Rogán Habony

Ez a népszavazási plakátkampány immáron a néphülyítés újabb dimenzióit hódította meg. Korábban Brüsszelnek küldözgettünk üzenetet, most viszont már nemzetünk polgárait okítjuk kérdésekbe csomagolt állításokkal, pontosabban ijesztgetjük olyasmikkel, hogy „a bevándorlási válság kezdete óta” mi mindennel kellett és kell szembenéznie Európának.

Igen, Európának, de nem Magyarországnak, hála a mi kerítésépítő bölcs vezetőnknek!

A tudta? kezdetű plakátok mindegyike egyébként olyasmiknek az ismerete felől érdeklődik, amiket még a leghülyébb Fideszes és Jobbikos szimpatizánsok is, éjszaka az álmukból felkeltve is, már kívülről fújnak.

Mert nem hiszem, hogy túl sokan lennének még e honban, akik nem tudnák e plakátok nélkül is, hogy ezek a gonosz bevándorlók (s nem ám menekültek!) milliószámra jönnek, mit jönnek, özönlenek, ezek a gonosz bevándorlók ( s nem ám menekültek!)  erőszakosak a nőkkel, ezek a gonosz bevándorlók (s nem ám menekültek!) terroristák, akik folyton-folyvást merényleteket követnek el.

Mint ahogy azzal is jóformán minden tisztességes magyar ember tisztában van már mifelénk, amit ezek az újabb plakátok egyelőre még visszafogottan elhallgatnak, hogy ki, kik is állnak mindeme szörnyűségek mögött.

Pedig milyen jól mutatnának az ilyen szövegek is ezeken az ijesztő darázsszínű, sárga-fekete feliratú plakátokon:

Tudta? A bevándorlókat Soros György küldte a nyakunkra, hogy a keresztényi gyökerű Európát elpusztítsa.

Tudta? A hazaáruló Gyurcsány és a többi komcsi azt akarja, hogy hazánkat a bevándorlók elfoglalják.

Na persze, ha már Orbánék nagy-nagy őszinteségi rohamukban tényleg arra kíváncsiak, mikről is kéne, hogy legyen pontos ismerete mindenkinek, akkor azért megkérdezhetnének még pár dolgot.

Tudta? A kormányzó pártok prominensei soha nem loptak annyit a közösből hazánkban, még megközelítőleg sem, mint az elmúlt hat évben.

Tudta? Európában Magyarországon messze a legmagasabb a korrupció mértéke, a rendszerünk romlottsága vetekszik bármelyik diktatúráéval.

Tudta? A hazánkat valójában néhány bűnöző gazember irányítja: Orbán, Habony, Vajna, Lázár, Rogán, Matolcsy és az ő rokonságuk és baráti körük.

És még sorolhatnánk azokat a kérdéseket, amikre a válaszokat éjszaka álmából felkeltve is tudja már mindenki.

Még a leghülyébb Fidesz szimpatizánsok is.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr328900740

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ROMANI ITE DOMUM! 2016.07.20. 10:48:58

A ruszkik már hazamentek! Itt az ideje leírni a judeo-kereszténység ideiglenesen hazánkban állomásozó alakulatainak, hogy: ROMANI ITE DOMUM! 

Trackback: ROMANI ITE DOMUM! 2016.07.20. 10:42:13

A ruszkik már hazamentek! Itt az ideje leírni a judeo-kereszténység ideiglenesen hazánkban állomásozó alakulatainak, hogy: ROMANI ITE DOMUM! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DFK 2016.07.20. 09:50:34

Csak úgy kérdem a párizsi, brüsszeli, nizzai merényletet véletlenül nem migráns hátterű emberkék követték el?

Tudta? A baloldal újra hazaárulásra készül.

Akarunk teherautós mészárlást Magyarországon? Igen/nem. tartózkodni most nem lehet.

Killary Fucking Clingon 2016.07.20. 09:53:11

A migránsok honfoglaló iszlamista férgek. Meg kell állítani őket, ha kell akkor fegyverekkel. Ezen nincs mit vitatkozni a liberális faszokkal. Erőböl kell megoldani.

dadddd 2016.07.20. 09:56:17

„Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül előírhasson bármit is?” (Bármilyen összetételű Országgyűlésről legyen is szó.)

Krumpli Bogart 2016.07.20. 10:04:19

Megint elizélnek egy csomó pénzt haveri megrendelésekkel, pedig a muszlimok minden nap ingyé' kampányolnak nekik.

Hajdú Peter 2016.07.20. 10:07:17

Egyszerre undorito es szanalmas ez a blog. Mert, mi a lenyege ? Hogy libsik kepessek lennenek az ESZTELEN, OKTALAN Orban gyuloletuk miatt terroristak millioival elrasztani az orszagot.
Van pofajuk azt mondani, hogy ha ok nem lehetnek hatalmon, akkor inkabb PUSZTULJON az egesz orszag es a nemzet.
Elkepeszto, szerintuk, inkabb legyen az orszag a terroristake, legyen itt iszlam allam, mint hogy Orban Viktor miniszter elnok legyen.
Ezek nem siman hazaarulok, hanem ELMEBETEGEK, elmebeteg hazaarulok.

zsoci 2016.07.20. 10:07:51

@DFK: Milyen bájósan fogalmnazol! A rövid válasz nem. Te arra gondolsz, hogy külföldi születésüek, vagy származásuak voltak, de ez nem az. Sőt ez pont az, hogy ezek a terroristák NEM a menekültekkel érkeztek. Ez csak sima rasszizmus. Mint ahogy sima butaság összemosni a menekültet a terroristával.
A ha a te álláspontod alapján nézzük 1956-ban Európát megszállták a magyar terroristák. Gondolom ezt nem így látod.

bloglegelő 2016.07.20. 10:08:33

Én NEM-el fogok szavazni.

De azért - sőt éppen azért, hogy a NEM győzzön - azt a sültparasztot, aki ezt a kampány-plakátbizniszt felmarkolta, távolítsák már el.

Adják oda neki az egész lóvét, aztán szakadjon el a picsába, köszönjük.

de:

kedves lilanácik: önök elfordítják a fejüket a tényektől, ez a maguk dolga

de ne mások, az ország kárára kompenzákják a saját nyomorúságukat, szóval takarodjanak a fenti jelzett barmok után, egész nyugodtan, nagyon jól meglesznek egymás között.

Hajdú Peter 2016.07.20. 10:09:21

Es mindezt ugy, hogy az altaluk idehivott """"menekultek"""", mostmar naponta kovetnek el terrortamadast.

Old Shatterhand is Dead 2016.07.20. 10:13:06

@DFK: buta demagóg barom. ez vagy...

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 10:15:31

Az agyhalott ballibek folytatják a migránsseggnyaló kampányt.

Nincs szerencséjük.

Ma már minden napra jut egy iszlamista ökör, aki felrobbantja magát, baltával aprít vonaton, így nem túl hatékony ez a Merkeli értelemben vett multikulti kampány.

Old Shatterhand is Dead 2016.07.20. 10:16:22

@Hajdú Peter: ki a fasz árasztja el migránsok millióival ezt az országot,?egy kibaszott migráns sem akar idejönni, a kvótában kb 3000 ember szerepel. ezt, ha leosztjuk a magyarországi településekre átlagban 0,8 migráns per város/falu/tanya

ez lenne a fenyegetettség te istenverte idióta. ez?

itt nem soros, meg libsikről van szó, hanem arról, hogy a világ legszánalmasabb, legbutábbaknak írt propagandáját úgy szopod be, hogy észre sem veszed te tökkelütött szerencsétlen.

dadddd 2016.07.20. 10:18:04

@Old Shatterhand is Dead: "a kvótában kb 3000 ember szerepel"
Ezt honnan veszed?

val 2016.07.20. 10:20:34

@zsoci: "All of the known Paris attackers were EU citizens[22] who had fought in Syria.[23] Some of them had returned to Europe among the flow of migrants and refugees.[24][25]"

Forrás:en.wikipedia.org/wiki/November_2015_Paris_attacks

Old Shatterhand is Dead 2016.07.20. 10:24:56

@Ballib cenzúrázók réme 15: hol látsz migráns seggnyaló kampányt?
melyik tv csatornán, újságban, óriásplakáton, rádióban, szórólapon, közösségi oldalon?

hol van ez a kampány, amire annyira szerettek hivatkozni?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 10:31:29

@Old Shatterhand is Dead:

Az indexen pl, és blogjaiban. Ahogyminden más ballib médában is. HVG, RTL, 444, ...

Ha elolvasod az index cikkek akármelyikét, mindenhol menekültet írnak (nem migránst), és minden cikkben azt mantrázzák miért jó ha beengedjük őket számolatlan, kontrolálhatatlanul.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 10:33:01

@Old Shatterhand is Dead:

Hazudsz.

A 3000, az akkor volt 3000, mikor a Görögök és Olaszok migránsait akarták szétosztani tavaly nyáron.
Azóta már több millió újabb migráns jött, akik közül pl az egyik a minap, baltzával lemészárolt néhány embert a Németeknél.

dadddd 2016.07.20. 10:35:40

@Old Shatterhand is Dead: Semmi konkrétum nincs ebben. Mindenki mindig más számot mond. 700-ról indultunk és már 3000-nél tartunk... Egyébként ha csak erről lenne szó, a kormány nyilván elfogadta volna. A probléma az, hogy nem tudjuk, hogy utána mi lesz, tehát gyakorlatilag biankó felhatalmazást adunk, hogy helyettünk döntsenek, hogy menekültenként 70 millió forinttal fenyegethessenek, stb.

"hol van ez a kampány, amire annyira szerettek hivatkozni?"

Az ún. baloldal tisztában van vele, hogy nagyon nem népszerű az álláspontja, ezért próbál egy harmadik utat keresni. (bojkott) Pedig ha beállna "NEM" mellé, rögtön kihúzhatná a dolog méregfogát.

pánpéter 2016.07.20. 10:38:22

Ezeknek az embereknek a nagy többsége nem menekült, hanem gazdasági bevándorló, akik a jobb élet reményében érkeznek Európába. Éppen ezért a számuknak nincs is felső korlátja, hiszen kb a világ 85 %-a él rosszabb életkörülmények között, mint Európa. Az egy hazugság, hogy itt 1300 bevándorló befogadásáról lenne szó, hiszen Junker már most kötelező elosztási mechanizmusról beszél, ergo nincs felső korlát. Aki jon, azt elosztjuk. Ha 10 millió, akkor 10 millió.
Az is tény kérdés, hogy az európai emberek ellen elkövetett merényletek száma a bevándorlási válság óta megsokszorozódott, és megsokszorozódott a nők ellen elkövetett erőszakos bűnycselekmények száma is. Mint ahogy az is tény kérdés, hogy ezeket a bűneseteket vagy a bevándorlási hullám al érkezők, vagy a már itt élő másod, harmad generációs bevándorló követte el. Ergo, az integrálás sem volt túl sikeres.
Nyilván valóan - és ez a blog is ékes bizonyítéka - a hazai és az európai liberális és baloldal immáron sokadjára ront rá a saját nemzetére, dobja oda a magyar emberek érdekeit a szolidaritás hamis oltárának, cselekszik a saját nemzete ellen, es viselkedik vazallus módjára. Magyarországnak nincs szüksége gazdasági bevándorlókra, vagy ha van is, akkor azt majd a népszavazás eldönti.
Ha a baloldal annyira biztos a dolgában, akkor nem kell tartania a népszavazástól.
De nyilván valóan a magyarok nagy többsége NEM-el fog szavazni, mert ez a jól felfogott érdeke, es nem kell ebben se rasszizmust, se idegen gyűlöletet belemagyarázni. Lehet persze ilyen ostoba blogokat írni, de minden egyes ilyen blog plusz szavazatot hoz az elutasításának. Kontraproduktív, ostoba, tipikus balliberális nemzetáruló önsorsrontó baromkodás.
A hazai balliberális oldal semmiből nem tanul.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2016.07.20. 10:44:25

A ruszkik már hazamentek! Itt az ideje leírni a judeo-kereszténység ideiglenesen hazánkban állomásozó alakulatainak, hogy: ROMANI ITE DOMUM!
erkolcstan.blog.hu/2016/07/20/romani_ite_domum_371

ZX 2016.07.20. 10:53:37

@pánpéter: Csak szólok, hogy most májusban abból a kurva sok bevándorlóból alig látszott valami. Pedig beljebb mntem a kormányod által no go zonának hívott részekbe. Képzeld el, senki nem evett meg. De azért rettegjetek csak. Ha a félmilliónyi bevándorlóból alig látszik pár egy nagyvárosban, akkor a 3.000-et majd nagyítóval kellene keresni.

ZX 2016.07.20. 10:54:17

@pánpéter: Ja, nem írtam, hogy Berlinről van szó.

dadddd 2016.07.20. 11:00:18

@ZX: Próbáld meg Molenbeek-ben is!

ZX 2016.07.20. 11:03:52

@dadddd: Molenbeek sem hiszem, hogy olyan nagyon sokkal veszélyesebb lenne. Neukölln meg a Tempelhof környéke is úgy van beállítva, hogy oda aztán be se tegye fehér ember a lábát, mert jajjaj...

dadddd 2016.07.20. 11:05:56

Egyébként nem a számokról szól a kérdés. A lényeg itt van: "az Országgyűlés hozzájárulása nélkül"
Erre nagyon nehéz igent mondani egy demokratikusan gondolkodó embernek.

pánpéter 2016.07.20. 11:08:59

@ZX: de ezzel nincs semmi gond. Akkor Re majd a népszavazáson úgy foglalsz állást, hogy jöjjenek a migransok. Aztán majd elvalik, melyik álláspont lesz többségben. Ez ennyire egyszerű.

ZX 2016.07.20. 11:10:47

@pánpéter: Nem megyek el népszavazni, mert egy faszságnak tartom az egészet. Nincs is olyan, hogy kényszerbetelepítés. Ha meg lenne akkor meg azért lenne értelmetlen erről népszavazni, mert benne van a nevében, hogy kényszer, tehát nem szólhatsz bele.

pánpéter 2016.07.20. 11:14:20

@ZX: mások meg nem tartják faszsagnak. Tovább megyek, sokakat felhaborit, hogy brusszeli burokratak akarják eldönteni, kikkel éljünk együtt. Erről szól a demokrácia. Hogy fontos kérdésekben közösen döntünk. Nem te, nem én, hanem mi mindannyian.

ZX 2016.07.20. 11:18:44

@pánpéter: És szerinted ki releváns ebben a kérdésben? A nép akit mindenféle maszlaggal etetnek napi 24 órában? Ugyanmár.

dadddd 2016.07.20. 11:24:51

@ZX: A népakarat felett mi lehet még? Horni szakértők vagy mi?

A tájékozódás joga és lehetősége ott van mindenkinél. Ha nem bízunk a népben, eltörölhetjük a demokráciát.

ZX 2016.07.20. 11:29:52

@dadddd: "A tájékozódás joga és lehetősége ott van mindenkinél. "

Igaz, csak sajnos a nagy részük nem él e jogával, hanem benyalja a "félretájékoztatásért felelős miniszterek" szövegét. Anno a görögöknél is volt is cenzus, mégsem vonja senki kétségbe, hogy az demokrácia volt.

DFK 2016.07.20. 11:34:23

@ZX: sőt lehet, hogy merényletek sem voltak.... Majd ne csodálkozz, amikor Ali meletted robban fel.

DFK 2016.07.20. 11:36:44

@val: And all of them had immigrant roots.
vagyis ha nem most, majd a következő generációjuk lesz veszélyes. Ennyit az integrációról.

ZX 2016.07.20. 11:37:23

@DFK: Tudod veled ellentétben én találkoztam arabokkal, nem olyanról nyilatkozok amit csak tévében láttam.

DFK 2016.07.20. 11:38:34

@zsoci: Izé, akkor még van 10-15 évünk, amikorra felnő a mostani migránsok következő nemzedéke és már mint EUs polgár fog mészárolgatni. De jó!

DR. Smit Pal 2016.07.20. 11:39:26

@dadddd: A nep akarat, csak akkor szamit, ha az megegyezik a balliberaltak akarataval, egyebbkent fasiszta, meg naci.
A libsik pont attol orulnek meg, hogy ok 2018-as valasztasra beterveztek 3-5 millio arabot, akik majd kompenzaltak volna a sok fideszes fasisztat, es jol pofara estek, amikor az Orban egyszeruen nem engedte be oket az orszagba.
A baloldal, a regi mondast, "a nepet nem lehet levaltani" akarta megcafolni. Ok a magyar lakosagot akartak levaltani arabokra, mert tudjak, hogy ebben az orszagban torvenyes valasztason SOHA TOBBE NEM KERULNEK HATALOMRA.
Nagyszabasu terv volt, de ELBUKTAK, persze hogy visitanak.

DFK 2016.07.20. 11:39:31

@ZX: Én is találkoztam arqabbal, muszlimmal. S tudom milyen kétszínűek; az arcodba sose mondják meg mit gondolnak valójában.

Neo07 2016.07.20. 11:40:35

Elképesztő, hogy vannak, akik igennel szavaznának... Akkor is igennel szavaznának, ha tudnák, hogy a kényszerbetelepítés a határok lezárásával jár? Ugye van olyan ötlet, miszerint jogtalan határátlépés esetén a migránst az elbírálási időszak újraindításával "szankcionálnák". De ez -- akárcsak a többi agyament ötlet -- sem fog működni, ezek magasról fognak tojni erre, na és, úgyis miénk lesz európa felkiáltással!

Erre csak egy megoldás létezik, a személyforgalom ellenőrzésének visszaállítása a határon. Vagyis vége lesz Schengennek.

És a másik: nem pár száz ember befogadásáról lesz szó, ne nézzetek már hülyének minket. Sokkal többről, jelenleg potenciálisan 200 millió ember tervezi az indulást. Látják, hogy szabad a pálya, hülyék lennének nem elindulni, kihagyni ekkora alkalmat, a soha vissza nem térő lehetőséget! 200 millió embernek a fél százaléka is sokkal több, mint amit hazánk elvállalhatna, nem is beszélve arról, hogy ekkora tömegben való érkezük esetén nincs integráció, és nem a magyar nyelvet fogják megtanulni, ez tuti.

Ezek a szélsőliberálisok nem gondolkoznak -- vagy direkt akarják a káoszt...

ZX 2016.07.20. 11:41:06

@DR. Smit Pal: A gyógyszered bevetted?

DFK 2016.07.20. 11:43:02

@zsoci: Azért látszik, mekkora tahó baloldali vagy: a hordát összehasonlítani az 56-os menekültekkel....
Az 56-os menekültek balhéztak a zárt táborokban? Nem. hazudtak a származásukról, a korukról? Nem. A második, harmadik generációjuk közül kerültek ki terroristák? Nem.

DFK 2016.07.20. 11:45:57

@Old Shatterhand is Dead: Hazudsz. Az eredeti terv szerint a 120ezer migránsból kellett volna kb 1200 embert befogadnunk. A kvóta automatizmust is jelent; vagyis a tavaly érkezett 1200000-ből, már kb 12ezret kellene befogadni, s a további milliókból is ennyit.

Neo07 2016.07.20. 11:48:06

Ez a tiszta hazaárulás kategóriája mikor a határon túli magyaroknak nem akarták megadni az állampolgárságot, most meg a sokkal nagyobb létszámban levő muszlimoknak meg igen. Hihetetlen, és mégis van!

Egy racionális magyarázat van, a hatalomvágy. Ez sokkal-sokkal undorítóbb, mint pl. a most meglevő korrupció, amire hivatkoznak. Ha választani kell, inkább a korrupciót választom, mint a hatalomért bármilyen gazságra képes helytartók uralmát.
Egyébként az USA-ban is van korrupció, csak más a neve.

advocate1 2016.07.20. 11:50:58

@pánpéter: Ott a pont! Tökéletesen igazad van!

dadddd 2016.07.20. 11:57:16

@Neo07: Az első bekezdésed telitalálat, de marhára nem szolgál mentségként a jelenleg hatalmon lévőknek.

Neo07 2016.07.20. 11:58:45

Egyre világosabb, hogy az EU nem egy demokratikus intézmény, hanem egy formálódó Negyedik Birodalom, amiben Brüsszel és/vagy Berlin mondja meg a tutit. Akik nem úgy lépnek, ahogy fütyülnek, azoknak zsarolás, szankció jár. Ennyit a demokratikusságról...

Alighogy kiléptünk a szovjet zónából, úgy látszik megint csöbörbe lépünk...

Jól tették a britek, hogy idejében kiszálltak! Európa soha nem lehet politikailag egységes, hiszen nyelvében sem az, de gazdaságilag lehet, és kell is.

ZX 2016.07.20. 12:00:44

@DFK: Találkoztam én már a magyarok közt is sok ilyennel.

Neo07 2016.07.20. 12:04:42

@ZX: Persze, vágyálmaidban találkoztál.

ZX 2016.07.20. 12:09:07

@Neo07: Ki akar állampolgárságot adni nekik? Ilyet még nem hallottam. Menekült státuszról van szó. Tudod mi a különbség a kettő közt?

ZX 2016.07.20. 12:09:49

@Neo07: Higgy amit akarsz kicsicsíra.

pánpéter 2016.07.20. 12:09:59

@ZX: a népszavazás nyilván legitimebb, mint Brüsszel, azt hiszem ebben azert megegyezhetünk.

HaCS 2016.07.20. 12:11:45

Menekült, oltalmazott, menedékes, befogadott, migráns, bevándorló, letelepedés, állampolgárság.

Jó lenne tisztába tenni a fogalmakat az érdemi vita megkezdése előtt.

Neo07 2016.07.20. 12:12:10

@ZX: Arról nem hallottál, hogy pár év menekültstátusz után állampolgárságot adnak?

ZX 2016.07.20. 12:14:17

@Neo07: Arról nem hallottál hogy némi pénzért azonnal adnak és nem kell évekig várni, a pénzt meg offshore cégeken keresztül lenyúlják?

pánpéter 2016.07.20. 12:15:09

@Neo07: direkt akarják a káoszt, és ebben talán ez a legyzőrnyűbb. Nem az van, hogy ezek olyan hülyék, hogy ezt nem látják. Arról van szó, hogy pontosan tudják, ennek milyen következménye lenne, es éppen ezért akarják az egészet. Mint ahogy már irtam, a hazai baloldal sokadjára ront rá a saját nemzetére. És ez egészen borzasztó dolog...

Neo07 2016.07.20. 12:19:17

@ZX: Nem némi pénzért, hanem nagyon sok pénzért. Akinek ennyi pénze van, azzal egyrészt nincs gond, másrészt a gazdaságot felpörgetheti így vagy úgy. Ezek nem bevándorlók, nem fognak segélyen élni, hanem ellenkezőleg. Nekik csak a gazdasági ügymenet, új cégek alapításának megkönnyítése érdekében kell az állampolgárság. De ezzel Mo. megintcsak nincs egyedül, ez másutt is dívik.

Aranyi Gábor 2016.07.20. 12:19:24

Ha a SZEKA, Proszektúró, Zsindex, 4!, Néphazi, 168 Tóra, b@sszukmegbulgárúr, SzektATV. stb. portálok magukat ballibbant agyhalottnak álcázó büdösglobálkufárcionbérencei kínjukban kifordítanák a s.ggüket, akkor sem lenne igazuk, akkor is csak kifordított s.ggű büdösglobálkufárcionbérencek lennének. Azokat meg ki nem szja le?! Tuskókkal nem vitatkozunk. Székely őseim a tuskókat fejszével szokták volt kettécsapdosni. A migrinceket viszont lőni kellene; annyian vannak már, h. lassan a Gatling-rendszerű géppuskából érdemes lűni űköt - mert lűni kő', nem halászni!!!! 90 % analfabéte, de menne Németbe. Mi a rossz nyavalának????? Mert Mérkellzsidó egy éven keresztül óránként egyszer beolvastatta, hogy jöjjenek... Mert le akarja a német népet váltani. EZÉRT kéne a cociknak is a szavazat - a cigányoké nem lesz elég, fele a Fityeszre szavaz. akkor meg végképp oda a húsosfazék...

ZX 2016.07.20. 12:20:04

@pánpéter: Ezt 2 vesztes világháború után kijelenteni elég merész dolog...

ZX 2016.07.20. 12:22:12

@Neo07: "Akinek ennyi pénze van, azzal egyrészt nincs gond"

Az iszlám államnak nagyon sok pénze van, csak szólok.

HaCS 2016.07.20. 12:25:12

@Neo07:

Erre azért válaszolnék.

Először is remélem tisztában vagy vele, hogy azért a nagyon sok pénzért államkötvényt vesznek a piacinál magasabb kamatokkal. Magyarán csak hitelt adnak, amit 5 év múlva kamatostul, offshore hasznostul vissza kell fizetni.

Másodszor:
"Akinek ennyi pénze van, azzal egyrészt nincs gond..."

És te biztos vagy benne, hogy az az ő saját pénze az alapján hogy...?
Remélem sejted mire akarok kilyukadni.

Neo07 2016.07.20. 12:29:59

@ZX: Egyelőre. Olajból, kábítószerből, rablásból. Törökök üzletelnek velük nagyon. De ők ezt a pénzt fegyverre költik, nem államkötvényekre...

Cyric 2016.07.20. 12:32:07

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Lemészárolt? Nem halt meg senki (kivéve a támadót akiért meg nem kár) "csak" sebesültek voltak.

Elolvasod egyáltalán azokat a híreket amire hivatkozol vagy csak a szallagcímekböl következtetsz de a cikket már eltakarja a szádból fröcsögö hab? Barom.

Neo07 2016.07.20. 12:36:41

@HaCS: Nem tudok ehhez mit hozzászólni, minden fillér számít ebben adósrabszolga mókuskerékben...

Annyira el van adósodva mindenki egymás közti viszonylatban, hogy csoda, hogy működik még a piac. Előbb-utóbb valamelyik lufi pukkadni fog, és akkor akár az egész kártyavár omolhat össze.

Ez a személyes véleményem. A Föld javainak és a lényeinek kirablásából, kihasználásából működik ez az egész. Elsősorban az olajra és a GDP furtonfurt növekedésére (kamaton) alapul ez a rablókapitalizmus, ami előbb-utóbb össze fog omlani. A végén a Földből egy második Vénusz lesz.

Attilajukkaja 2016.07.20. 12:37:20

Minek ennyi penzt kidobni bugyuta plakatokra? A magyar emberek agya mar evek ota mosodik es a tobbsegnek mar at is van mosva. Akinek meg nem, az ugysem dol be az ilyen uszito kampanyoknak.

dadddd 2016.07.20. 12:41:35

@Cyric: Köszi, azért nem szeretnék "csak" megsérülni egy baltás támadásban.

Attilajukkaja 2016.07.20. 12:41:52

@Neo07:
" Akinek ennyi pénze van, azzal egyrészt nincs gond, másrészt a gazdaságot felpörgetheti így vagy úgy. "
Osama Bin Laden is nagyon gazdag csalad sarja volt. Es Brejvik sem a szegenynegyedben szuletett, megis volt veluk egy kis gond.
Az a penz, amelyik offshore cegeken keresztul nehany vezetonk zsebeben kot ki pedig se igy, se ugy nem porgeti fel a mi gazdasagunkat.

Neo07 2016.07.20. 12:41:55

@Cyric: De mészárolni akart, és ez a lényeg. Te is szeretnél a pártkasszához menet egy jó kis kibelezősdiben részt venni, ami után 3 hónapig az ágyat nyomod, és nem biztos, hogy megmaradsz?

hihetetlen... Te is, meg az az őrült, ahelyett, hogy örült volna, hogy a biztonságos Európában lehet, gyilkolászni támadt kedve...

Hihetetlen, hogy a vallásos emberek agyát mennyire át lehet mosni...

dadddd 2016.07.20. 12:43:55

@HaCS: A letelepedési kötvény egy marha nagy szemétség, de ne keverjük a dolgokat.

Attilajukkaja 2016.07.20. 12:45:01

@HaCS:
"Jó lenne tisztába tenni a fogalmakat az érdemi vita megkezdése előtt."
Bizony, bizony! Ha jol tudom, az EU egyetlen egy illegalis bevandorlot sem akart soha betelepiteni Hungaricumisztanba.

Neo07 2016.07.20. 12:48:18

@Attilajukkaja: "Az a penz, amelyik offshore cegeken keresztul nehany vezetonk zsebeben kot ki pedig se igy, se ugy nem porgeti fel a mi gazdasagunkat. "
Lehet. De a gengeszterváltás utáni politikai hatalomból konvertált gazdasági hatalom (pénz), ami a szocik markában maradt, az sem lendítette fel a gazdaságot, sőt! Ha ostobák (és/vagy felforgatók) kezébe kerül, mint ahogy került, a kótyavetyélések ellenére megsokszorozzák az adósságot, és szétverik az ipart, mezőgazdaságot (azt a bizonyos hálót eltépik, amivel lehet halat fogni).

Janossz 2016.07.20. 12:51:51

@Neo07: : " Nem némi pénzért, hanem nagyon sok pénzért. Akinek ennyi pénze van, azzal egyrészt nincs gond, ..."
Egészen pontosan 300 Euro volt az ára, hogy az okosan falusi polgármesterekre bízott "magyarságvizsgán" átmenjenek.
Így lett pár tízezer (százezer, ki tudja?) magyarul mukkani sem tudó állampolgárunk, jórészt Ukrajnából.
A darutollas Orosz is benne volt, érdekes, ítélet a mai napig nincs (tán még eljárás se...)

Attilajukkaja 2016.07.20. 12:55:22

@Neo07:
"ami a szocik markában maradt, az sem lendítette fel a gazdaságot, sőt! "
Es ez most hogy jon ide????????

Neo07 2016.07.20. 12:59:26

@Janossz: Te most kevered a szezont a fazonnal. Mi most a kínai, egyéb ázsiai emberek magyar állampolgárság megszerzésének feltételeiről írunk. Te meg a határon túliakról írsz. A számaidat meg nézd újra, mert rosszak.

1ghost 2016.07.20. 13:02:51

Nagyon remek írás, grat a szerzőnek!

Ezek a tények tetszettek a legjobban!

"Tudta? A kormányzó pártok prominensei soha nem loptak annyit a közösből hazánkban, még megközelítőleg sem, mint az elmúlt hat évben.

Tudta? Európában Magyarországon messze a legmagasabb a korrupció mértéke, a rendszerünk romlottsága vetekszik bármelyik diktatúráéval.

Tudta? A hazánkat valójában néhány bűnöző gazember irányítja: Orbán, Habony, Vajna, Lázár, Rogán, Matolcsy és az ő rokonságuk és baráti körük."

Ezekkel a gondolatokkal 2017-ben szépen tele lehet lakátolni az országot, és akkor a fidesz táborát a síkhülyék és tudatlanok is otthagyják, marad a cirka 300-400 ezres fideszslepp!

Ez pedig szimpla bejutási küszöb, de nem sokáig lesznek ezután sem fideszesek a parlamentben, mert a független ügyészség megalakulása után az egész frakció, megy szépen a sittre, életük hátralévő részét biztosan ott töltik, ami tulajdonképpen egész enyhe büntetés, ahhoz a sok rabláshoz, tolvajláshoz, embertelenséghez képest, amit ezek a gazemberek Magyarország ellen elkövettek.

Neo07 2016.07.20. 13:04:46

@Attilajukkaja: Úgy, hogy ez is a képhez tartozik. Az ofsorozásnál van rosszabb dolog, az, ha megszerezett gazdasági hatalommal nem tudnak bánni, ehelyett szervilis módon, mert ők okosak nem lehetnek, szétvernek egy komplett gazdaságot, buta és öngyilkos módon kilépnek a KGST-ből stb stb.

Ezt teljesen másképp kellett volna levezényelni, lásd pl. a cseheket, vagy a lengyeleket.

ZX 2016.07.20. 13:06:18

@Neo07: Te vagy az IS pénzügyi vezetője? Vagy honnan a tökömből tudod mire költik? A török üzletre vonatkozóan bizonyítékod is van, vagy az orosz titkosszolgálattól hallottad csak?

Cyric 2016.07.20. 13:11:19

@Neo07: Ez kb annyira szüklátókörü megszólalás mint az eredeti komment.

Úgy csinálunk mintha Magyarország (vagy éppen Európa) lett volna eddig a Nirvána és nem követnének el magyar / más Európai állampolgárok szörnyübbnél szörnyübb dolgokat.

Biztonságos Európa? Ugyan már ...

Mellesleg ha 10 másodpercnél többet gondolkodtál volna a kommentemen akkor egyértelmü lenne hogy azt kifogásoltam hogy valaki úgy hivatkozik hírekre hogy nyilvánvalóan el sem olvassa a tényeket csak látott egy Blikk kaliberü szallagcímet és már úgy megy tovább a hír hogy egy vonatnyi embert szétmészároltak ...

ZX 2016.07.20. 13:13:44

@Neo07: A cseheknél és a lengyeleknél is jobban teljesített a gazdaság. Amíg a maszop a fidesszel kézen fogva 20 év alatt szét nem verte azt, ellopva a javakat.

Cyric 2016.07.20. 13:15:00

@dadddd: Jó lenne ha az egész kommentet értelmeznéd nem félmondatokat kiragadnál. (hacsak nem politikusnak készülsz mert akkor jó az irány)

A CSAK nyílván azért volt idézöjelben mert bár a tény hogy "csak" sebesültek voltak nem kisebbíti a tragédiát hogy valaki egyáltalán ilyesmivel próbálkozik de a MÈSZÀRLÀS akkor sem egyenlö azzal hogy sebesültek voltak.

Neo07 2016.07.20. 13:16:17

Tudta? Magyarország teljes és végleges felszámolásához nagyon közel járt két, a bűnöző gazemberekből, volt munkásőrökből álló párt.
Tudta? Magyarország kapcsán egy külföldi állam vezetője jelentette ki, hogy Magyarországot nagyrészt felvásárolták.
Tudta? A jegybanki alapkamat lecsökkentése mégsem vezetett inflációhoz, pedig az előző kurzus ezt hangoztatta lépten-nyomon.
Tudta? Vannak pártok és emberek, melyeknek nem célja, hogy Mo. erős, független és gazdag ország legyen. Ezek kampányolnak a kényszerbetelepítés mellett.

Janossz 2016.07.20. 13:19:18

@Neo07: Te rasszista vagy, vagy mi?:-))
Kínai jöhet, szomszéd nem?
Arról volt szó, hogy piszkosul nem akarjuk a bevándorlókat, meg úgy allgemeine az idegeneket, mert nem.
A szomszéd országokból meg a magyarsághoz, nemzethez közenincs emberek ezreit honosítottuk -ták egy kis baksisért, és ez senkit nem zavar?
De mehetnek most már munkát vállalni egész Európába, bónusz van egy szavazójoguk mellé. Személyesen találkoztam ilyenekkel.
Ha nem tudnád, komoly üzletág volt pár éve, lehet, hogy most is az.

Neo07 2016.07.20. 13:24:54

@Cyric: Nivána?? Nem Kánaánt akartál írni?
Történtek eddig is szörnyű dolgok, háborúk, diktatúrák, hogy ne menjek messzire. De mára az európai emberek nagy része örül ennek a létnek, és igyekszik megőrizni ennek előnyeit, mint ahogy pl. Kanada, Ausztrália is jó hely a világon, ahol jó élni és meg lehet élni, ahol nincs nagy bűnözés.

Ehhez képest egy 200 milliós agymosott, szélsőségekig hiszterizált muzulmán tömeg készül bejönni, ami ezt a kellemes világot fenyegeti. Az ő bejövetelük után vissza fogjuk sírni azt, hogy "csak" napi pár bűnözésről hallottunk, napi pár késelésről, verekedésről, bankrablásról, stb; mert amit ők fognak művelni, az nem lesz kispálya...

ZX 2016.07.20. 13:26:38

@Neo07: Kiről tudsz aki a (nem létező) kényszerbetelepítés mellett kampányol?

Netuddki. 2016.07.20. 13:32:12

Meneküdtek? Pffff!

A rogántonyót lecsukták már? Az ügyészség vizsgálódik náluk? A cilike nyugodtan alszik?

százhuszat verő gumibot 2016.07.20. 13:35:48

Okos ember más kárából tanul, buta a sajátjából, a libbant meg semmiből, mert egy retardált fejlődésképten evolúciós zsákutca

Úgy kezdődött hogy néhány havonta voltak virtigli terrorcselekmények, aztán hetente most meg már ott tartunk hogy naponta. Nemsoká már átlapozza a zember az ilyen híreket, mert tele lesz velük a zújság. De a libbant még mindig ugyanazt hajtogatja, lapozzunk át rajta

Neo07 2016.07.20. 13:37:13

@ZX: A Fidesz csak asszisztálhatott ehhez a Parlamenthez, nem náluk volt a tényleges hatalom. Egy cikluson keresztül voltak csak kormányon, ezt leszámítva az MSZP-SZDSZ megmondóemberein múlt a szabadrablás és a dilettáns gazdaságpolitika '89 és 2010 között.
@Janossz: Te most vagy hülye vagy, vagy direkt ködösítesz. Pont arról beszélünk már mióta, hogy szélsőlibek nem akarták beengedni a szomszédot.

Te meg a muzulmánok milliót, akiknek még ezredrésznyi "nincsközük" sincs a magyarsághoz, azoknak akarsz állampolgárságot -- mert végső soron erre is megy ki a játék. Ráadásul úgy, hogy hitelből, mint ahogy soros kitalálta...

Na én lelépek, más dolgom is van. További jó marakodást.

Netuddki. 2016.07.20. 13:37:13

@ZX: A @Neo07: bértrollt 2016 áprilisában vette fel a kubatov.

Netuddki. 2016.07.20. 13:38:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Legjobban azzal lehet felhúzni ha megkérdőjelezed az értelmi képességeit. ;)

százhuszat verő gumibot 2016.07.20. 13:40:31

@ZX:
"beljebb mntem a kormányod által no go zonának hívott részekbe. Képzeld el, senki nem evett meg"

Biztos észre sem vették, hogy nem közéjük tartozol

zsoci 2016.07.20. 13:41:49

@Neo07: es azt tudta, hogy amit ir az egy netto hulyeseg? Magyarorszag felszamolasa? Ennyi hulyeseget! A jegybanki kamat csokkentese onmagaban nem gond, csak a tobbi hulyeseg, forintyengites stb, ami tonkreteszi az egesz gazdasagot. Hogy ajkor a szetlopott nyugdijpenztarakrol, ellopot es eljatszott milliardokrol ne beszeljunk. A mai magyarorszag egy szegyen. A fo szegyelni valo az, hogy a jelenlegi csurhe, aki xenofob, homofob, mindenfob, 100 evvel le van maradva, meg hatalmon lehet.

zsoci 2016.07.20. 13:42:41

@1ghost: nagyon remelem, hogy igy lesz

ZX 2016.07.20. 13:43:37

@százhuszat verő gumibot: Lehet fehérebb a bőröm mint neked. :P

@Neo07: 2010 óta meg ipari méreteket öltött az állami rablás. Rogán is sokat tanult a szociktól lopás terén.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 13:45:24

A @zsoci: és @Tibi !: Nevű felhasználókkal nem érdemes foglalkozni sokat.
Gyurcsányon keresztül Soros pénzeli őket, hogy terveinek megfleelően elárassza az EU-t muszlimokkal.
A nemzetállamok eltörlésének ez az első lépése.

A káosz, és terror számukra csak járulékos vezsteség.
hazaáruló bérbloggerek.

Attilajukkaja 2016.07.20. 13:47:06

@Neo07:
"ofsorozásnál van rosszabb dolog, az, ha megszerezett gazdasági hatalommal nem tudnak bánni, ehelyett szervilis módon, mert ők okosak nem lehetnek, szétvernek egy komplett gazdaságot"
Ebben igazad van, de akkor a Fidesz miert csinalja ugyanazt, csak meg mocskosabb, meg erkolcstelenebb modon?
De ugy erzem, nagyon eltertunk a targytol. Arrol volt szo, hogy ha valaki fizet, akkor ellenorizhetetlenul magyar allampolgar lehet, es belole vagy az itt szuletett gyermekeibol ugyanolyan terrorista valhat, mint egy jott-ment menekultbol. Errol miert nem szolnak a plakatok?

ZX 2016.07.20. 13:47:19

@Neo07: Te honnan veszed a számokat? A hasadra ütsz? 200 milla muzulmán aki Magyarországra akar jönni? Te idiótább vagy mint a maszoposok a 23 millió románnal.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 13:47:34

@ZX:

A szocik külföldi multiknak adták a melót százmillákért cserébe.
A Fidesz meg a haverjainak ingyen.

Egyik se túl jó, de a szocik pénzkilapátolásába belerokkant az ország.
Mészárosék legalább itt adóznak, és foglalkoztatnak embereket, szemben a Strabaggal, és Alstommal, akik lenyúlták az EUs pénzeket, és az adófizetők pénzét egyaránt a szocik segedelmével.

zsoci 2016.07.20. 13:48:04

@DFK: A taho itt nem en vagyok. Az a taho aki a menekulteket eggyenlove teszi a terroristaval. Aki kijelenti, hogy minden muszlim terrorista. Aki ugy ir le hilyeseget emberekrol, hogy nem ismeri oket. Fel sem fogod, hogy ezek az emberek pont a terroristak elol menekulnek ide? Nem mert csak a voros kod van.
56'-os menekultek? Hat Europa nem volt eppen boldog toluk. Jelentos reszuk a bortonokbol szabadult koztorvenyes volt, es igen, szep szammal hazudtak mindenrol. Csak eppen egy tolerans Europa befogadta oket, ahogy ma nekunkmis korelessegunk lenne.

Attilajukkaja 2016.07.20. 13:49:40

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"A nemzetállamok eltörlésének ez az első lépése."
Ha meg sokszor leirod, a vegen te magad is elhiszed, amiket itt osszefrocsogsz! :o))))

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 13:50:19

@Attilajukkaja:

A kérdésed marhaság...
Az magyar állampolgársággal visszaélő szerbek, ukránok orsozok közül még egyik se hajtott végre terror támadást.

Ahogyan a milliókért államkötvényeket vásárló arabok sem.

Persze ettől még mindjketttőt meg kell szüntetni, de nem a terrorizmus miatt.

Cserébe az ideözönlő ellenőrizetlen muszlim csürhe hetente végrehajt egy-egy terrortámadást, és élhetetlenné tesznek komlett városnegyedeket EU szerte, ahol már többségbe kerültek.

ZX 2016.07.20. 13:53:10

@Ballib cenzúrázók réme 15: Hol adóznak a mészárosék? Kajmán-szigeteken? Cipruson? Seychelle-en?

Attilajukkaja 2016.07.20. 13:57:03

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Miert lenne marhasag? Nem csak a kispenzu ukranok vagy szerbek veszik a magyar allampolgarsagot, hanem tobbszazezres kotvenyek fejeben BARKI vasarolhat ilyet. Veszik is a kinaiak, oroszok, meg ki tudja meg kik.
Az o gyerekeik a jovoben talan nem kattanhatnak ugyanugy be, mint a mostani masodik generaciosok?
"az ideözönlő ellenőrizetlen muszlim csürhe hetente végrehajt egy-egy terrortámadást"
Ez hulyeseg. Kezdesz beporogni!!!

ZX 2016.07.20. 13:58:50

@Ballib cenzúrázók réme 15: Az ne zavarjon, hogy Breivik hófehér, az EB-n meg egy szélsőjobbos akart robbantani. Idióták mindenhol vannak. Az ukránok nem robbantanak, való igaz, de mondjuk ha itt bűnszervezetet alapítanak ugyanúgy kinyírnak jónéhány embert ha épp mondjuk a piacot kell újraosztani. Ne legyenek kétségeid.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:03:04

@Attilajukkaja:

Te nem olvasod a ballib haverjaid hozzászólásait.
Elég sokan kifejtették már, hogy a nemzetállamok kmegszüntetését tartják maguk is az EU-ban célnak.
A Merkel féle Multikulti is ezt célozza.
Ahogyan Soros pénze is, és az integrációra képtelen muszlimok betelepítése az EU-ba.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:05:56

@ZX:

Most komolyan..
Néhány idióta Európai miatt, potenciális terroroista muszlimokkal elárasztanád az EU-t , és az országot ?
Olyan faszkalap muszlimokkal, akik egyik héten még normálisak, aztán robbantanak ?
Akárha nem ők, akkor a gyerekük, vagy unokájuk ?

Miért akarsz elmebeteg muszlimokat a magyarokra kényszeríteni ?
Mi a célod ezzel ?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:07:51

@Attilajukkaja:

Mint ahogyan írtam az állampolgárságszerzéssel való visszaélést meg kell szüntetni.
Ha jól tudom azóta szigorítottak is.

De semmi nem igazolja azt hogy potenciális muszlim terroristákkal árasszuk el az országot.

Se a Fidesz lopása, se az MSZP lopása, se az ukrán csalók, se a pénzes arabok.

Vili ?

ZX 2016.07.20. 14:08:52

@Ballib cenzúrázók réme 15: Én nem akarok senkit senkire kényszeríteni, csak emberibb magatartást tanúsítok a gyűlölködés helyett. De inkább ne tudd meg én hogy oldanám meg a problémát ha én vezetném az EU-t. :D

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:09:03

@Old Shatterhand is Dead:

Az enyém ugyan nem.

Viszont a te feleséged, meg lányod erőszakolja meg néhány Kölni muszlim, ne az enyémet !

Oké ?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:10:07

@ZX:

Te az én káromra csak ne kegyél emberibb.

Menj muszlimokhoz jótékonykodni, de ne pakold őket az én szomszédságomba, ha kérhetem !

Kösz !

ZX 2016.07.20. 14:17:20

@Ballib cenzúrázók réme 15: Számold meg hányat tettem oda. Az a problémád, hogy csak a tévében láttál muszlimot.

Attilajukkaja 2016.07.20. 14:18:01

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"semmi nem igazolja azt hogy potenciális muszlim terroristákkal árasszuk el az országot"
Nem attol lesz terrorista valaki, hogy muszlim. Az orosz vagy ukran maffiozok lehetnek eppen olyan veszelyesek, mint egy muszlim terrorista.

"az én káromra csak ne kegyél emberibb"
Te meg az en karomra nem rontsd Magyarorszag hiret!

Attilajukkaja 2016.07.20. 14:19:53

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"a te feleséged, meg lányod erőszakolja meg néhány Kölni muszlim"
Aki ilyet kivan egy embertarsanak, az nem komplett.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:20:05

@ZX:

Pontosan tudjuk, hogy a muszlimok kiválasztottnak tartják magukat, és minket kafírokat, megvetnek, kihasználnak, és feláldoznak ha kell, Allah dicsőségére.
A Korán betűje szerint:

www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201508/kafirok_gyaurok_ellensegek

Mit mond a saria a a kafírokról? Két idevonatkozó idézet: „A kafírokkal szemben hajthatatlannak kell lenni, keményen kell fellépni ellenük, utálni kell őket, amíg el nem fogadják a Legmagasztosabb Allah által kirótt sorsot, mivel ez Allah rendeltetése.”

Az Allahért való gyűlöletet és Allahért való szeretetet Al Walaa wal Baraa-nak hívják, mely az iszlám etika és a saria alapelve. Egy muszlimnak gyűlölnie kell, amit Allah gyűlöl, és szeretnie, amit Allah szeret. Allah gyűlöli a kafírokat, következésképp a muzulmánok is ugyanígy tesznek.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a kafírokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jelei felől [a Korán verseiről]. Így pecsételi le Allah az arrogáns, lenéző szíveket.” [Korán 40:35]

A kafírokat ezért ki lehet gúnyolni: „Azon a napon [ítélet napján] a hívők ki fogják gúnyolni a kafírokat, miközben nászágyukon ülnek, és nézik őket. Vajon megkapták-e a kafírok a fizetségüket azért, amit cselekedtek?” [Korán 83:34] A kafírokat le is lehet fejezni: „Ha a csatamezőn találkoztok a kafírokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, majd fogjátok a rabokat, és szorosan kötözzétek meg őket.” [Korán 47:4]

A kafírok ellen szabad összeesküvést szőni: „Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én is összeesküdök ellenük, és cselszövést tervezek ellenük. Ezért viselkedj higgadtan a kafírokkal, és hagyd őket békén egy ideig.” [Korán 86:15]

A kafírokban szabad félelmet kelteni: „Ekkor a te Urad az Ő angyalaihoz szólt és ezt mondta: Veletek leszek. Adjatok erőt a hívőknek. Én pedig rettegést fogok kelteni a kafírok szívében, le fogom vágni a fejüket, és az ujjuk hegyét is.” [Korán 8:12]

Egy muzulmán számára egy kafír nem lehet barát: „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt, hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.” [Korán 3:28]

A kafírok gonoszak: „És mondd: Ó, Uram, nálad keresek menedéket a gonoszok (kafírok) sugalmazásai elől. És nálad keresek menedéket, Uram, az ő jelenlétük elől.” [Korán 23:97]

A kafírok végül átkozottak is: „Meg lesznek átkozva, és ahol rájuk lelnek, ott megfogják és megölik őket. Allah ugyanezt tette azokkal is, akik előttük jöttek. És nem fogtok változást találni Allah megszokott eljárásaiban.” [Korán 33:61]

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:21:21

@Attilajukkaja:

T e majom... Olvasd már el az előzményt ha kérhetem, hogy ti ballibek migránssegnyalók milyen aranyosan fogalmaztok !

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:22:35

@Attilajukkaja:

Tehát tisztáztuk a Korán nagyrésze valóban arról szól, hogy
iszlamallam.blog.hu/2015/09/13/tudta_hogy_a_koran_nagy_resze_onrol_szol
"a kafírokat be lehet csapni, kigúnyolni, összeesküvést szítani ellenük; végső soron meg lehet ölni, kínozni és egyéb kegyetlenségeket elkövetni ellenük."

Tisztáztuk, hogy 10%-a a muszlimoknak az Iszlám Államot és cáljait támogatja:
www.portfolio.hu/gazdasag/igy_szereti_az_arab_vilag_az_iszlam_allamot.222572.html

Tisztáztuk, hogy Európában NO GO ZONE-kat hoztak létre, hogy asszonyokat leánygerekeket erőszakolnak meg nagyszámban.

Tele van a net olyan cikkekkel hogy integráció sehol nem volt sikeres Európában.
Pont leszarom hogy 50%-uk tök normális, ha 10%-uk potenciális terrorista, és a 99% integrációt elutasító, arra alkalmatlan.

ZX 2016.07.20. 14:22:44

@Ballib cenzúrázók réme 15: A Soundos csajokat hány muszlim erőszakolta meg? Azt a lányt akit a parkolóban találtak a meccs után hány arab erőszakolta meg? És a gólyabálozókat?

ZX 2016.07.20. 14:25:49

@Ballib cenzúrázók réme 15: Mondom én, hogy te a karosszékben ülve tájékozódsz a világról.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:28:13

@ZX:

Már megint hülye az érvelésed..
Ha vannak Magyarországon nőket erőszakoló barmok, az mennyiben erősíti, magyarázza, azt a migránssegnyaló ballib nézetet, hogy nőket erőszakoló muszlim faszfejekkel árasszuk el az országot ?

Szerintem semennyiben sem.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:30:21

@ZX:

Svádországban a nemi erőszakok 80%-át muszlimok követik el, és a betelepülésük óta meg ötszöröződött a nemi erőszakok száma.

Majd meséld el a német kisfiú anyjának, akit a fürdőben elkapott egy rohadák muszlim, hogy biztos ott is vannk más perverzek is.

Attilajukkaja 2016.07.20. 14:35:10

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"T e majom... Olvasd már el az előzményt ha kérhetem, hogy ti ballibek migránssegnyalók milyen aranyosan fogalmaztok"
Te teljesen beporogtel! Agressziv vagy es sertegetsz mindenkit, aki nem ert veled egyet. Legkozelebb akkor szolits meg, ha mar lehiggadtal es tanultal egy kis jomodort!

ZX 2016.07.20. 14:37:49

@Ballib cenzúrázók réme 15: És ezt valamivel alátámasztod, vagy csak mondtál egy jó nagy számot?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:42:46

@ZX:
www.frontpagemag.com/point/175434/1-4-swedish-women-will-be-raped-sexual-assaults-daniel-greenfield
With Muslims represented in as many as 77 percent of the rape cases and a major increase in rape cases paralleling a major increase in Muslim immigration, the wages of Muslim immigration are proving to be a sexual assault epidemic by a misogynistic ideology.

The statistics are skewed by urban centers where the Islamic colonists cluster. In Stockholm this summer there was an average of 5 rapes a day. Stockholm has gone from a Swedish city to a city that is one-third immigrant and is between a fifth and a quarter Muslim.

dadddd 2016.07.20. 14:44:22

Egyébként azon már elgondolkodott valaki, hogy azok a Soros-féle a pénzhatalmi emberkék, akik hitelfelvételre biztatják az európai országokat, hogy befogadják a migránsokat, vajon miért nem tesznek lépéseket azért, hogy a migránsok hazájában tegyenek rendet és visszavigyék őket?
Annyi pénzük van, amiből kb. 2 nap alatt meg lehetne oldani az összes problémát. Ne papoljanak itt humanitásról!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 14:46:53

@dadddd:

Nem jó ötlet.
Akkor kezdtek el saját országaikból özönleni a muszlimok, mikor Amerika odament rendet csinálni.
Líbiától, Irakon át, Afganisztánon keresztül Szíriáig mindenhol.

Inkább vigye őket Soros és Amerika magukhoz Amerikába, ne nekünk adjon ötleteket !

dadddd 2016.07.20. 14:49:39

@Ballib cenzúrázók réme 15: Nyilván álnaiv volt a kérdésem. Igazi megoldásra gondoltam, nem "demokráciaexportra", amit a fegyveripar (és egyebek) érdeke vezérel.

ZX 2016.07.20. 15:02:15

@Ballib cenzúrázók réme 15: en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden

Ez egy kicsit frissebb, és itt közel sincs akkora számokról szó.

Malonyai 2016.07.20. 15:10:11

Első pont: Nehéz lesz megértetni a néppel a lényeget, mert pocakos, cig@ny-kodó diktátorunk most nagyon beletenyerelt a tutiba. abba hogy milyen kérdéssel lehet sz@rt kavarni.
Ugyanis egyrészt ez a hazug kvótacirkusz is csak a száz-ezermilliárdos lopásainak a leplezését szolgálja. Normális szavazó csak egy jót tehet a hazájáért: október 2-án otthon marad, vagy direkt érvénytelenül "szavaz" (ha fél az otthon maradók nyilvántartásától).
Másrészt, mint a legveszélyesebb hazugságoknak, ennek is van igazságtartalma. Ugyanis a Nyugat, a XXI. század civilizációja önmaga sírját ássa, amíg fel nem ismeri, hogy az iszlámnak nevezett terrorista technológia NEM VALLÁS, "szent könyve" nem szentírás, hanem terrorista kézikönyv. Abban ugyanis szó szerint a "hitetlenek" megölésére buzdítanak, amelyért a mennyországi jutalom jár.
Amíg a nyugati világ nem üldözi UGYANAZZAL A SZIGORRAL az iszlámot, mint a náci fajelméletet, addig rohanunk a megsemmisülésbe. De mindehhez, ennek megoldásához az orbáni hazugságoknak. aljas trükköknek semmi közük sincs. Talán csak annyi, hogy súlyosbítja a bajt. Mert ez az érdeke. Mint a bankrablónak, aki felgyújtja a bankot, hogy eltüntesse a rablás nyomait.
Második pont: a putyini fizetett troll "bircahang" nem érdemli meg, hogy bárki komolyan vegye.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:21:30

@ZX:

Mikor kiderültek a statisztikai adatok, miszerint a muszlim migránsok erőszakolják meg a nők 80%-át Svédországban, akkor betiltották az ezirányú statisztikákat.
Ennélfogva nincs későbbi adat semmilyen. CSak a probléma maradt.

Dániában, Svédországban, és mindenhol ahol a muszlim migránsok száma meghaladta a kritikus 3-5%-ot:
speisa.com/modules/articles/index.php/item.1255/denmark-at-least-eight-rapes-every-day.html
Significantly, the reports in both Denmark and Sweden do not touch on the background of the rapists. One should, however, keep in mind that in statistics, second-generation immigrants are counted as Swedes or Danes.

Hajdú Peter 2016.07.20. 15:26:32

"Bosszút akart állni a "hitetleneken" a szenvedésért, amelyet muzulmán barátainak okoztak. A vonatra azzal a szándékkal szállt fel, hogy meggyilkoljon ismeretleneket, és pontosan tudta, hogy nem éli túl az akciót."

Es ilyen kedves emberekbol akarnak tobb szaz milliot Europaba importalni a libbantak, meg 80-100 millio forinttal megtamogatni oket, erkezesuk oromere.

luis5 2016.07.20. 15:30:31

Nem minden migrans terrorista, de mostanaban MINDEN terrorista (muszlim) migrans.
Nekem ennyi elég.

ZX 2016.07.20. 15:39:42

@Hajdú Peter: Mit százat? 8 milliárdot. Mondj nagyobbat, abból nem lehet baj. :P

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:47:33

@ZX:

Ez semmit nem mond az elkövetők származásáról.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:50:28

@ZX:
Mondok.
Csak Németországban nézzük mennyit basznak el a muszlimokra:

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...

És az eredmény:

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

ZX 2016.07.20. 15:53:38

@Ballib cenzúrázók réme 15: Pontosann, de azt a bizonyos 500%-os emelkedést sem látod benne.

Már mondtam egyszer neked, hogy a Habony Művek álhírei nem érdekelnek.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:55:56

@ZX:

Egyébként Soros Gyuri fjeenként és évente 15.000 Eurot adna a migránsoknak, abból a hitelből, amit mi vennénk fel a tervei szerint.

Ez Jelen árfolyamon, 314.79 Ft-al számolva 4.721.850 Ft minden migránsnak minden évben.

Én csak annyit mondok nektek büdös ballibek: Lóf@szt a seggetekbe..

Íme a mesterv terv Soros mestertől személyesen:
kamaraonline.hu/cikk/soros-gyorgy-hat-pontja-a-migracio-kezelesere

Attilajukkaja 2016.07.20. 15:59:07

@ZX:
Te miert allsz meg mindig szoba EZZEL?

százhuszat verő gumibot 2016.07.20. 15:59:43

@ZX:
" Lehet fehérebb a bőröm mint neked"

Nebaszki, te vagy a Májkl Dzsekszon? Vigyázz ám az adagolással!

Attilajukkaja 2016.07.20. 16:01:25

@luis5:
"mostanaban MINDEN terrorista (muszlim) migrans"
Kiveve, aki nem. Brejvik sem volt igazhitu muzulman.

százhuszat verő gumibot 2016.07.20. 16:04:52

@Ballib cenzúrázók réme 15:
A vén Sörös Gyuri úgy viselkedik, mint akinek elment az esze. Bár sztem nem neki, hanem annak ment el, aki hallgat rá

Mert a vége egy Ejropisztán Kalifátus lesz, ahol megkaphatja a tiszteletbeli főmufti címet és néhány ágyast a meglevők mellé

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.07.20. 16:06:06

@Ballib cenzúrázók réme 15:

Az tegnapi hírt volt, hogy 15 ezer Soros dollárt adna nekik. Ma már 150 ezret mondott az öreg liberálisa! Ehhez jön még a norvégok 150 millárd frankja az álmenekülteknek és Clintonék is titokban sok millió dollárral finanszírozzzák a menekülteket.

Udo Uttlottke pedig nemrég leleplezte, hogy az NSA már egy éve bitcoinokat osztogat a menekültek között, hogy minél több migtránst hozzanak Európába, hogy túlszaporodják a németeket és Németország összedőljön. Mert akkor az USA akkor bevonul mint Ukrajnába és megszedi magát a sok ásványkinccsel és a világ uralmára tör.

Hát ezt nektek rohadt liberálisok, nem lesz itt egy migráns se, csak a kerítésen kívül!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 16:06:08

@ZX:

Téges a tények zavarnak..
Ha megnézted volna a magyaridok, meg 888 hivatkozásiat, akkor láthattad volna hogy az információ német ballib sajtóból jön.

ZX 2016.07.20. 16:11:53

@Attilajukkaja: Magam sem értem. :D Annyi értelme van, mintha a fogkefémmel vitatkoznék.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.07.20. 16:15:06

@Hajdú Peter: "Es ilyen kedves emberekbol akarnak tobb szaz milliot Europaba importalni a libbantak"

Ilyen marhák ezek a libbantak! 500 millió EU-s állampolgár van, ezek meg több 100 millió migránst akarnak idehozni. Aztán akkor még túl se kell szaporodniuk miket, hanem csak be kell jönniük. És máris többen vannak!

És még arra se gondoltak ezek a sok hülye liberálisok, hogy ha megduplázódik jövőre az EU népesége, akkor ezek hol fognak lakni? Hol van annyi lakás? Vagy sátor?
Vagy nekünk, őslakosoknak kell majd kitelepülni a mezőre? Aztán ott még rezsicsökkentett áram meg gáz sincs, ezt is el akarják venni tőlünk a migránsok, nem csak a munkánkat.

Hatalmas nagy szerencsénk van, hogy mi magyarok vagyunk a legokosabb matematikai nemzet a világon és hamar kiszámoltuk, hogy ide aztán ne jöjjön több 100 millió migráns, mert akkor itt nem lesz hely.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 16:16:56

@ZX:

Az ugye feltünt, hogy minden állításomhoz pontos forrásmegjelölést adtam, linkeket, statisztikákat.

Te meg jössz a migránsseggnyaló dumáddal, nulla konkrétummal.

Ez nem vita, hanem a makacs tények harca, a ballibek öntökönszúró érzelmi alapú migráns imádatával.

Persze a "harc" itt erős túlzás.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.07.20. 16:18:39

@Ballib cenzúrázók réme 15:

barom gyurcsányista seggnyaló! Régebbi net harcos vagyok mint te. Ki fizet téged az álharcodért? A Bajnai meg a Clinton? Még a hatéves gyerek is röhög a troll blogjaid hazudozásain, legalább a Magyar Időket vagy a Heti Választ használnád, erre van engedélyünk.

ZX 2016.07.20. 16:49:07

@Ballib cenzúrázók réme 15: Az ugye megvan, hogy minden linkedre ellenlinket adtam, kivéve a Habony Művekre mert az szót sem érdemel?!

Nzoltan 2016.07.20. 17:55:57

Egyszer valaki írhatna már valami észérvet, hogy az átlag magyarnak mi haszna van az igen szavazatból, vagy a távolmaradásból?

_droid_ 2016.07.20. 18:37:48

azert az valahol vicces, hogy egyik nap az bizonygatjak, hogy itt kerem diktatura van, a masik nap meg azt, hogy a hulye nep csak ne szoljon bele hogy mi lesz.

Jolka40 2016.07.20. 19:00:11

@Aranyi Gábor: Ez az a kultúra, amit féltünk a bevándorlóktól?

megamedve 2016.07.20. 19:05:32

@zsoci: 1956-ban nem egy tökidegen identitású nép, kultúra özönlötte el a nyugatot, hanem európai neveltetésú, szemléletű, alapvetően keresztény emberek.

dukeekud 2016.07.20. 19:33:52

@megamedve: A libbantak legundoritobb ocsmanyabb, kifejezhetetlenul aljadek hazugsaga, amikor ezeket, a joleti orszagok kozott valogato, SEGELY VADASZOKAT, az orosz tankok elol menekulo magyarokkal hasonlitjak ossze. Akik valoban menekultek, mert a nagyreszuket NEV SZERINT kereste a hatosag. Es nem, fel millios ajfonnal, meg 15 ezer euros bankkartyaval "menekultek" orszagrol orszagra kedvuk szerint.
A kulturalis kulonbseg pedig elhanyagolhato volt a befogado orszag es magyarok kozott.
Mindenki tudja, hogy ez csak aljas cinikus gonoszsag, es megis ujra es ujra hivatkoznak ra. A baloldal olyan melyre sullyedt, ahonan NINCS visszateres.

százhuszat verő gumibot 2016.07.20. 21:48:13

@dukeekud:
Van még egy nagy különbség '56-hoz képest, amit csak a libbantak nem bírnak észrevenni

Akkor elmenekült tőlünk úgy 2%-a a lakosságnak, és az ország mérete miatt nem volt várható, hogy ez a befogadóknak problémát jelent, különösen hogy nagy részben magasan képzett európai emberről volt szó

A mai helyzetben viszont nincs felső küszöb, hiszen egyedül a megbolydult arab világ 450 millió főt jelen, a muszlim világ összességében 1,7 milliárd főt. És ennek jóval nagyobb hányada fog útrakelni mint az akkori magyarságból, mert az elképesztő ütemű túlszaporodás (50 év alatt közel megtízszereződött a létszám) miatt tengernyi sok kilátástalan életű fiatal adja a lakosság nagy részét. Mit tud kezdeni Európa egy ekkora tömeggel, ami parazita módjára elveszi a jövő minden reményét?

Aki látott már kakukkfiókát etető énekesmadarart, az tudja mire gondolok. A felnevelt fióka sokszorta nagyobb mint a szerencsétlen "szülei" akik tömik éjjel-nappal, miután a saját utódaikat a kakukk kinyírta rögtön a tojásból való kikelése után. És valamiért soha nem veszik észre, hogy milyen helyzetbe kerültek

Most velünk akarják felneveltetni ezeket az idegen fattyakat, akik Allahu akbar felkiáltással lekaszabolják az őslakosokat, a libsik elégedett mosolya mellett

zsoci 2016.07.21. 06:51:46

Amit itt konretan irogattok nem mas, mint szintiszta idegengyulolet. Semmi alapja, semmi oka.

Kereszteny kultura? Koszi! Azt mar lattuk, ahogy mas vallast sem, a keresztenyt sem kene az emberekre kenyszeriteni.

Vegyetek mar eszre: TERRORISTA Nem egyenlo a MENEKULT-el!

megamedve 2016.07.21. 07:44:37

@zsoci: Idegengyűlölet? Szerinted ők nem tartanak minket idegennek? Szerinted ők nem gyűlölnek minket? Az a különbség, hogy Európa liberális szemléletét jól ki lehet használni. Menj el hozzájuk, és próbálj meg építeni egy útszéli keresztet (ne templomot), s nézd meg, mennyire szeretnek minket.

Lehet menekültnek nevezni őket, de:
- képzetlenek (inkább iszonyú buták)
- képezhetetlenek (merthogy iszonyú buták)
- nem értik a mi kultúránkat (fogalmuk sincs, hogy az európai lét miről szól, teljesen más normákban neveltetődtek, lásd a nőkhöz való viszonyukat))
- életük végéig zárt, elszigetelt közösséget alkotnak, s a gyerekeiket is erre nevelik (sosem illeszkednek be)
- ellenséges a vallásuk (bár az iszlám inkább életforma), s azt buzgón gyakorolják is.(ki-ki hogyan, s mennyire, de a keresztény vallásokra alapvetően ellenségesen tekintenek mind)
- nagy részüknek kisebbségi komplexusa van, emiatt bandáznak, és agresszívek
- örök nyűg lesz Európa számára az összes.

Az idegengyűlölet amúgy sem alapvető érzelem, azt általában kiváltja valami.

zsoci 2016.07.21. 08:15:10

@megamedve: es igy nem igaz, ahogy van. Latszik, hogy eletedben nem jartal az arab vilagban, es nem is beszeltel egyetlen muszlimmal sem.

százhuszat verő gumibot 2016.07.21. 21:21:03

@zsoci:
Maradjanak ott ahol vannak, aztán majd akinek kedve van meglátogatja őket. Senkit sem lehet kényszeríteni, hogy befogadjon olyan jöttmenteket akikkel szemben ellenérzései vannak, ráadásul megalapozottan

zsoci 2016.07.22. 00:12:50

@százhuszat verő gumibot: Itt csak egy jöttment van: Te. Semmilyen megalapozottság nincs ebben csak végtelen butaság. Mert az aki elhiszi a sok hazugságot, a legprimitívebb manipulációnak is bedől, és utána teliszájjal harsogja maga is az ostobaságot, na aztán az ostoba, taníthatatlan ember.
süti beállítások módosítása