Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Levél a miniszterelnökünknek

2017.09.30. 15:29 | Proszektura | 205 komment

Címkék: nemzeti konzultáció Orbán Őcsény

A miniszterelnök úrral szoktunk levelezgetni, igaz többnyire eddig ő írt nekem, nekünk, fontos nemzeti ügyekben.

Emlékszem például milyen frappánsan fogalmazott még 2012-ben: „az elmúlt két évben mi magyarok sikeresen szálltunk szembe az európai válsággal. Európában egyedülálló módon kimentettük a devizahiteleseket, befagyasztottuk a rezsiköltségeket, megőriztük a nyugdíjak vásárlóértékét, jelentősen emeltük a minimálbért és eközben csökkentettük az államadósságot. Ma már Európa is elismeri, hogy Magyarország jobban teljesít, mint a legtöbb európai állam”.

Vagy milyen szép és fontos gondolat volt az is, amikor az éppen aktuális nemzeti könzultációban részt vételünket szorgalmazta 2015-ben.

"Mi, magyarok 2010-ben úgy határoztunk, hogy minden fontos kérdést megbeszélünk egymással, mielőtt döntéseket hozunk. Ezért indítottunk nemzeti konzultációt többek között az ország új alaptörvényéről, mindannyiunk szociális biztonságáról, a nyugdíjasok helyzetének javításáról. És ezért indítunk most is nemzeti konzultációt a megélhetési bevándorlás kérdéséről."

"Mivel Brüsszel kudarcot vallott a bevándorlás kezelésében, Magyarországnak a saját útját kell járnia. Nem fogjuk hagyni, hogy a megélhetési bevándorlók veszélyeztessék a magyar emberek munkahelyeit és megélhetését."

De a miniszterelnök úr megtisztelt engem, bennünket levélküldeményeivel más fontos ügyekben is.

Most viszont nekem támadt késztetésem, hogy levélben hozzá forduljak.

Tiszrtelt miniszterlnök úr! Amint ön is értesült már róla, Őcsényben emberek egy csoportja bűncselekményeket követett el egy magyar állampolgár sérelmére.

Ön ezt az alábbi szavakkal kommentálta:
„Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket”

Én csak annyit kérdeznék, hogy ha majd a miniszterelnök úr házát gyújtják fel vagy a strómanjának a kocsiját verik szét, akkor az is határozott, hangos és érthető véleménykifejezésnek fog számítani, amit nagyon helyeselnünk kell majd?

Tényleg szeretnék jó állampolgár lenni, csak ezért kérdezem. Nagyon szeretném helyesen, határozottan, hangosan és érthetően fejezni ki a véleményemet. Csak a miniszterelnök úr jóváhagyására várok.

Válaszlevelét postafordultával kérem.

És természetesen elsőbbségiként, mint mindig.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr4912913669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evel Knievel 2017.10.01. 09:24:51

Talán a te házadat is feljgyújthatná valaki.. Demagóg, ostoba faszként senkinek nem hiányoznál.

Jakab.gipsz 2017.10.01. 09:52:52

Őcsényben az ordas farkas, kéredzkedett be a jámbor kis malacok házába, először csak az egyik mancsát próbálta meg bedugni, mondván nagyon fázik.

Hála az égnek kapott egy nagyot, a mancsocskájára. Ennyi.

Libbancs, demagóg vagy uszító és ostoba, dugulj el.

A nem az nem, nem kérünk a szép-új világotokból.

ö...mikó? 2017.10.01. 09:53:33

@Evel Knievel: Nekedmeg csak szimplán a kurva anyád. Ha már így. A posztoló kérdése jogos, pártvezéred bűnözőket támogat. Felszámolhatjuk a jogállamot, ez sem áll messze a bolsevik fajtádtól, csak nem tudom ki jár majd vele igazán szarul komcsikám.

ö...mikó? 2017.10.01. 09:57:48

@Jakab.gipsz: Te hülye, a Magyar állam által már befogadott és elismert menekültekről volt szó, nem illegális bevándorlókról. Panaszkodni, ellenállni a pártnál kellene, te sötét. A propaganda a te agyadat is jól kimosta, de hát mit várjon az ember egy véresszájú kommunistától, akinek az anyja munkásőrök prostija volt.

putris72 2017.10.01. 10:27:03

@ö...mikó?: Ha igaz amit írtál akkor miért is kellett sutyiban a kertek alatt intézni a dolgot?Hiszen akkor azt csinálnak amit akarnak,hiszen az állam által befogadott elismert menekültekről van szó!

conchita wurst 2017.10.01. 10:28:53

nem kel a rinya nemeteknek minden heten felgyujtanak ety migriputrit

Lovas Christoph 2017.10.01. 10:29:24

Olvasom a kommenteket és az az egyetlen probléma ezekkel, hogy azok az emberek törvényesen tartózkodtak Magyarországon. Tudom ,hogy szarul hangzik,de az alaptörvényben vannak olyan hülyeségek,mint a jogszerüen az országban tartózkodó személyek oltalma. Amúgy meg egy jogosan ott tartózkodó vendég és az öt elszállásoló ember magánügye ez. Jó reggelt

conchita wurst 2017.10.01. 10:30:00

@ö...mikó?: valamelyik lipsi polgarmester mar jelentkezhetne a szarabokert hoty od menjenek

de lapit mind utye

conchita wurst 2017.10.01. 10:31:44

@Lovas Christoph: hat persze ha bezarja a migrit a pincebe akor igen

de elmegyogyintezetet, putrit meg szemetegetot ilyesmit a nem eleg progresziv taszista flusiak nem kernek

uty lacika a lippsi faluk se natyon

Morpheus. 2017.10.01. 10:32:36

Az őcsényi 9 férőhelyes vendégházba 6-7 gyerek és a kísérő felnőttek érkeztek volna egy hétre. Négy ilyen turnusról volt szó, kisebb megszakításokkal. Az egészet a Migration Aid szervezte volna.

Az igazat megvallva nem értem a Migration Aid vezetőit. Egy miniszterelnök által hiszterizált és a kormánymédia révén manipulált országban - ráadásul a leginkább idegengyűlöletre kapható vidéken - akar ilyesmit kivitelezni? Nem tudom. hogy egyzerű naivitás volt, vagy ennyire nem tudják, hogy mit művel a lakossággal a vezetés?

Bolshevik 2017.10.01. 10:34:15

Fantasztikusan jó dolog hogy a baloldal így beleállt a menekültsimizésbe, előre a parlamenti küszöbért! :D

conchita wurst 2017.10.01. 10:34:48

@Morpheus.: sima lipsi provokacio

a tiszta helyzet az lene hoty a migrtion aidet is kitilcsak europabol

Bolshevik 2017.10.01. 10:35:51

@Morpheus.: "Nem tudom. hogy egyzerű naivitás volt"

egyszerű provokáció volt, max. lett volna egy kis öntámadás ha a fránya falusiak mégis túl békések lettek volna :D

www.dailymail.co.uk/news/article-3960366/Migrants-burned-refugee-centre-causing-10-million-damage-wasn-t-Nutella-Gummibears-chocolate-German-Red-Cross-worker-reveals.html

conchita wurst 2017.10.01. 10:37:46

@Bolshevik: ety ilyen tuz utan 10ezer migrit kell kidobni europabol, az elsoket akik szembe jonek

abol tanulnanak

Hozzászólok 2017.10.01. 10:44:19

Na ezt nem birom az ellenzekben. Nem gyujtottak fel hazat. Nem vertek szet kocsit.
Az egyetlen amivel fenyegetozhetne a kedves cikkiro hogy kiszurja a miniszterelnok kocsijanak kereket.
A tobbi hangulatkeltes, hiszteria, es igenis: gyuloletbeszed.

Hozzászólok 2017.10.01. 10:45:41

@Morpheus.: a migration aidnek nem celja a valos problema megoldas, hanem csak a provokacio

Hozzászólok 2017.10.01. 10:48:14

@Lovas Christoph: nem egeszen. Kezdjel el elszallasolni migransokat a lakasodban, aztan nezzed meg a szomszedaid arcat.

Netuddki. 2017.10.01. 11:02:24

Nádtetős, pillanatok alatt porig ég, csak egy szikra kell...

Janossz 2017.10.01. 11:02:27

@putris72:" Ha igaz amit írtál akkor miért is kellett sutyiban a kertek alatt intézni a dolgot?Hiszen akkor azt csinálnak amit akarnak,hiszen az állam által befogadott elismert menekültekről van szó! "
Mit nem értesz, szegény ember?
Ez egy ilyen állam: befogad, majd rád uszítja a kutyákat.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.10.01. 11:03:36

@Jakab.gipsz:

szar lehet mindennap 0-24 órában ilyen kibaszott ostobának lenni

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:04:04

@Janossz: a migrtion aid a qrva anyaba szevezzen menekulteknek nyarlast ne matyarorszagra

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.10.01. 11:06:00

@Lovas Christoph:

teljesen el vagy tévedve, ha azt hiszed, a fideszes mocsári ork képes morális vagy jogi vonatkozásokat értelmezni. (az nyilván fel sem merül, hogy ezeknek immanens értéket tulajdonítson)

Janossz 2017.10.01. 11:06:36

@Hozzászólok: Na, nézz utána, volt ott némi nyilvánosan elhangzott életveszélyes fenyegetés is. Ami már magában megérne pár hónap elzárást.
Igaz, festéket nem dobáltak, így roppant jó emberek azok. Csak téglát.

Rwindx 2017.10.01. 11:07:45

Az őcsényieknek joguk van kinyilvánítani hogy nem kérnek valakiből a falujukban, akkor sem ha az erőszakos, nagypofájú libsik rájuk erőltetnék. És természetesen ők nem gyújtották fel senki házát, ezzel csak az alják, a libsik fenyegetőznek.

Netuddki. 2017.10.01. 11:07:48

Gondolom ez a kocsigumi kiszurkálás is amikor senki nem látja, sunyi módon történt. Nem úgy, hogy mellet döngetve előállt valaki, azzal, hogy ő volt, aztán fizette volna az okozott kárt.

Na, pont ilyen sunyi kis tolvaj a csuti pocista is. Szégyen, hogy ilyen Magyarország "vezetője". Mondanám, hogy mondjon le, de minek? Az ilyen sunyi tolvaj bűnözők maguktól soha nem fognak önvizsgálatot folytatni.

Janossz 2017.10.01. 11:09:19

@dunántúli gyerek: Matyarország nincs. Most Magyarországnak hívják, de már folyamatban van átnevezése Agyarországra.

Netuddki. 2017.10.01. 11:10:55

@Rwindx: Senki nem fenyegetőzött házfelgyújtással tolvajfidesz pincsikutyus. Ígéret volt.

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:12:03

minden polgar minden falu job ha uty banik a migrikel hoty a haboruba vissza menekuljenek

a torzsi viszalyaikhoz nekunk semi kozunk nincsen

Janossz 2017.10.01. 11:12:17

@Rwindx:" Az őcsényieknek joguk van kinyilvánítani hogy nem kérnek valakiből a falujukban,"
Hogyne. Továbbá joguk van, sőt kötelességük betartani a törvényeket. Erről megfeledkeztek?

Hozzászólok 2017.10.01. 11:13:18

@Janossz: te elhiszem neked. Ebben az esetben akor a poszter is fenyegetozzon egy kicsit. De csak ovatosan.
A lenyeg, hogy az egesz nyaraltatasi otlet egy provokacio.
Az esemenyek is e szerint alakultak.

OrbanseggenLorincz 2017.10.01. 11:13:59

Hogy ti mekkora suttyo sotet parasztok vagytok kedves kommentelok... ezert nem lehetnek szep dolgaink, ezert van orbannak letjogosultsaga. Mert ekkora ostoba, informacio hijan itelkezo, lyukbadugott feju, idiota seggfejekbol all a magyar. Szegyenlem magam helyettetek. Meg is erdemeljuk, hogy orban meg a haverjai szethordjak mindenunket, es ilyen szerencsetlen tudatlan parasztok, mint ti asszisztaltok hozza. A cikkironak igaza van, ha nem igy gondolod, anyad idiotanak nevelt. Szidd ot. Libsizo stb gyokerek. Ennyit tudtok, de nincs senkinek egy konstruktiv otlete. Eljen magyarorszag.... nevetseges, okadnom kell tole/toletek.

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:14:02

@Janossz: az ocsenyiek demokraciaban hisznek nem a negerek jogaiba

Evel Knievel 2017.10.01. 11:14:46

@ö...mikó?: Leszophatsz kis köcsög. Orbán mikor modott olyat hogy támogatja a házgyujtogatást te hazug geci??? Mikor? Hogy rothadnál meg a fajtáddal együtt. A településnek joga van, önrendelkezési joga van arra hogy megmondja mit lehet és mit nem a településen. A lakók azt mondták hogy nem akarnak se niggereket se arabokat a falujukban. Érthető faszkalap?

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:14:49

@OrbanseggenLorincz: akor csomagolj mer ety darabig orban lesz

2017.10.01. 11:15:33

@Evel Knievel: Őcsényi-e vagy-e te barom?! :D

2017.10.01. 11:17:23

@Evel Knievel: Ostoba paraszt vagy, igazi tagja egy lincselő, proli csőcseléknek. Nem is magyarázom a baromságaidat, mert te ahhoz is hülye vagy, hogy lehúzd a sliccedet vizelés előtt.

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:17:42

ez mar ilyen aki az elenseget segiti oruljon hoty nem lincselik meg a csaladjaval etyut

ezt jelenti dzembe meni a kozosegel falu helyen

2017.10.01. 11:18:40

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Igazad van. Ebből következik, hogy arra a tahó falura atomot dobjunk, mert megtámadták a panzióst. Önvédelemből ki kell írtani azt a türhő, vandál csőcseléket. Kezdjük veled! :D Te bíró cica, te! :D

OrbanseggenLorincz 2017.10.01. 11:19:07

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: jobb is ha veded magad, mert a vegen megfognak azt hazavisznek magukkal, felesegul adnak az egyik kecskejukhoz. Nyomorek idiotak.

Willkommenskultur 2017.10.01. 11:20:49

orbánék ezt jól kitalálták

fokozzák az ostoba migriellenes propagandat mert tudtak hogy ez elohozza a lipsik magyarellenes propagandajat

es tokeletesen mukodni fog csak alom már az 1/3 a süket lipsiknek hala a jó istennek

Helga Beauty Salon. 2017.10.01. 11:23:09

Ha kíméletesen kitapossák a posztíró belét, majd azzal fojtják meg, az teljesen határozott jelzésnek számít!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.10.01. 11:26:58

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

én sem értem, mit szarozott a panziós, ahelyett hogy a derekát letörte volna a dobálózó, kerékszurkáló orkoknak. nem kell mindig finomkodni...

Janossz 2017.10.01. 11:28:17

@dunántúli gyerek:" az ocsenyiek demokraciaban hisznek nem a negerek jogaiba "
Az őcsényiek valószínűleg a demokráciában hisznek.
Akik a fesztivált, meg a balhét csinálták, azok az ócskányiak. 100-120 ember egy kétezres településen. max 6 %. De az erő most velük van, még magas helyről támogatást is kaptak az ócskaságukhoz.
Megdicsőült honvédek lettek a lumpenek. Orbán népe.

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:29:48

@Janossz: hat a multkor orszagosan 99% szavazot a negerek ellen

sajnos senki se ker beloluk

Helga Beauty Salon. 2017.10.01. 11:32:04

@KO2017: Igazad van. Ebből következik, hogy arra a tahó falura atomot dobjunk, mert megtámadták a panzióst.

Miről álmodozol? Te maximum egy jó büdöset tudsz fingani a sóletkonzervtől, de amiatt meg ledobnak a buszról idióta! Magadtól nem veszed észre, de ez az őcsényi ügy is jelzés hogy elég volt belőletek és a szavak után mostmár a tettek ideje jött el! Az ilyen tetvek csak az erőszak nyelvén értenek, neked is nagy a pofád, de az csak arra lesz jó, hogy elférjen rajta egy 46-os bakancs talplenyomata!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.10.01. 11:37:52

@dunántúli gyerek:

sajnos az ország fele agyhalott zombi. ez nem újdonság, de mostanában nagyon előmásztak, amióta a Lótolvaj éjjel nappal hergeli őket.

Janossz 2017.10.01. 11:39:49

@dunántúli gyerek: Egy évetek volt megérteni, mégse sikerül:
ÉRVÉNYTELEN szavazás eredménye a lőtéri kutyát sem érdekli, ne hivatkozz rá! Lehetett volna 12, 56, 79, tök mindegy. Egy kísérlet volt, aztán bukta lett belőle. Ennyi az eredménye, nem több.

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:43:24

@Janossz: arrol nem is volt nepszavazas hoty jojenek negerek ide

mer ahoz 100ezer lipsinek kene alairni a papirt

MACISAJT 2017.10.01. 11:47:20

Néhány dolgot tisztázzunk.
Ahogy Európában mindenfelé,az őcsényieknek is jogukban áll kifejezni véleményüket a migránsok falujukban üdültetésével kapcsolatban.
Kifejezték, mégpedig falugyűlésen.
Hozzáteszem, Magyarországon még teljesen visszafogottak ezek az általában elutasító vélemények, Németországtól Svédországig, Olaszországtól Franciaországon át Hollandiáig nem egyszer még a szálláshelyeket is felgyújtották helyiek.

Az a panziós, aki a helyeik ELŐZETES MEGKÉRDEZÉSE nélkül jó ötlenek találta az üdültetést, állítása szerint kiszúrták éjjel ismeretlenek a gépkocsija gumijait.(speciel ez sem igaz, de hagyjuk, nem fontos.)

Ellenben a sztori már ott tart hogy simicsek tévéjében, idézem ez egy műsor témája:

"A miniszterelnök helyesli, hogy Őcsényben feje levágásával fenyegettek meg egy panziótulajdonost, téglával kiverték az autója szélvédőjét és kiszúrták gumiabroncsait"

itt az indexen meg az analógia Orbán házának a felgyújtása...

Muhaha

MACISAJT 2017.10.01. 11:58:47

@Hozzászólok: "A lenyeg, hogy az egesz nyaraltatasi otlet egy provokacio.
Az esemenyek is e szerint alakultak. "

Naná.
Emlékeztetnék a 2011-es gyöngyöspatai "üdültetésre".
Csak akkor richard field+cigányok és az operettnácik adták elő a produkciót...

www.atv.hu/belfold/20110422_gyongyospata_ilyen_a_masodik_vilaghaboru_ota_nem_volt

Janossz 2017.10.01. 12:01:43

@MACISAJT:
"Az a panziós, aki a helyeik ELŐZETES MEGKÉRDEZÉSE nélkül jó ötlenek találta az üdültetést,..."
Te elmebajnok, egy panziós nem ötletel az üdültetéssel, hanem ABBÓL ÉL!
Kit is kellene egy szállásadónak megkérdeznie, mielőtt kiad egy szobát, szerinted? A szomszédot, az utca népét, a faluját/városát? Esetleg minden regisztrációhoz egy országos népszavazást kiírni??
Értem én, hogy Fidesz-propos vagy, de ennyire hülyének csak nem kötelező lennetek, Brumi?
Nyihaha

Helga Beauty Salon. 2017.10.01. 12:08:48

@KO2017: Remélem vasalt bakancsod van, az lehúzza a hulládat a folyó aljára.

Rwindx 2017.10.01. 12:15:51

@Netuddki.: Hát persze, az csak ígéret, nem fenyegetőzés, ostoba libsi. Törni magyar? Remélem a kerítés azért fájt míg bejutottál.

Rwindx 2017.10.01. 12:17:01

@Janossz: Az a rendőrség dolga.

MACISAJT 2017.10.01. 12:20:49

@Janossz: "egy panziós nem ötletel az üdültetéssel, hanem ABBÓL ÉL!
Kit is kellene egy szállásadónak megkérdeznie, mielőtt kiad egy szobát, szerinted? A szomszédot, az utca népét, a faluját/városát? Esetleg minden regisztrációhoz egy országos népszavazást kiírni??"

Hülye úr, úgy látszik elkerülte figyelmedet-ahogyan másnak is- hogy a panziós ebből NEM ÉL, hanem bevallottan saját karitatív akciójának szánta az üdültetést:
444.hu/2017/09/29/orban-a-gumiszurkalo-felhergelt-ocsenyi-tiltakozok-partjara-allt

Itt nem arról volt szó, hogy némi vendégek beestek az utcáról, és a fogadós kiadott nekik szobát.Úgy gondolta,ez az üdültetés legalább olyan jó ötlet mint meztelenül beugrani a rózsabokorba.Hát, nem volt az.
Természetesen számára nem volt kötelező előzetesen megkérdezni a falu népét, mit szólnak hozzá.
Viszont ha megtette volna, és elmagyarázta volna mire készül, bizonyára elkerülte volna a helyiek tiltakozását.
De mikor már a helyi politika , sőt az országos jobbik is beleavatkozott...onnan már csak a botrányra volt esély.

És ez volt egyáltalán a szándéka(--uk). Hanem a minél nagyobb botrány.
De ez már a Migration Aid( gyengébbek kedvéért: Migrációs Segítség) nevű embercsempész soros -szervezet műve.

Lovas Christoph 2017.10.01. 12:28:13

Önvédelemböl mondenki kiszurkálhatja bármelyik ember a FideSSes autók kerekét. Ez teljesen természetes,a föni is megmondta.

illaim 2017.10.01. 12:34:56

Az, hogy mennyit ér a Magyar Állam garanciája, megmutatta Kishantos lerablása! Az, hogy mennyit ér a Magyar Állam oltalma, azt megmutatta a bűncselekményt támogató miniszterelnöki beszéd! Azt a sok baromja, még mindig nem fogta fel, hogy az ő szerepe ugyan az mint a sötét paraszté a sakktáblán! Csak addig védik amíg szükség van rá! Ha leütötték, csak egy feláldozható veszteség!

2017.10.01. 12:46:49

@MACISAJT: nincs ebben semmi érdekes, a csőcselék erőszakhulláma erőszakot szül. Az egyik felgyújtja a panziót, a másik meg orbán házát, mondhatnánk, hogy win-win, de azért mégsem. Akik itt gyújtogatnak meg "önvédenek", azok fognak meglepődni eslőnek, ha majd más is gyújtogat és önvéd, aztán ugyanúgy pofán lesznek baszva az ő módszerükkel. Csak a teljesen fogyatékosok hihetik azt, hogy csak ők üthetnek.

sakkosfx 2017.10.01. 12:48:32

Ennek a betelepítésnek köze nincs az emberséghez! Ez csak a cionizmus világ uralmi terveit szolgálja! Egy idő mulva biztos lesz baj a pénzért ide költözők miatt is, ha azok muzulmánok! És a falú jól döntött! Az ide telepítést egyedül a liberális zsidók támogatják! És nagy szerencs, hogy Orbán úr és a nép érdekei találkoztak!

Janossz 2017.10.01. 13:06:47

@MACISAJT:
"Természetesen számára nem volt kötelező előzetesen megkérdezni a falu népét, mit szólnak hozzá.
Viszont ha megtette volna, és elmagyarázta volna mire készül, bizonyára elkerülte volna a helyiek tiltakozását."

Nem tudlak, nem is akarlak követni téged abba Wonderlandba, Maciországba, ahol be kéne bárkinek is jelentenem, ha vendégeket hívok a saját ingatlanomba, még ha hottentották is. Ez a ti beteg elmétek szüleménye, ilyen nincs!

A történet a kormány propagandájáról, az attól begőzölt falusi suttyókról szól, akik veszik a lapot, jó közönség egy kis vendettára mindig. OV meg büszkén szemléli falusi hadait, jó mulatságnak, férfimunkának vélve ezt a gyáva "honvédelmet".

Janossz 2017.10.01. 13:10:29

@sakkosfx: Migráns Úr! Még nem volt időd megtanulni magyarul?
Falú? Szerencs? Ej, Jacob, nem megy ez!

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.10.01. 13:45:35

SOROS gyurcsány, brüsszel ők a fellelősek minden roszért az országban!!!

A SOROS terbv célja magyarországot nigerek és zsidók jáccóterévé tenni ahol elrabolhattyák a MAGYAR közvagyont rezsit növelhetnek és cukorgyárakat zárhatnak be!!!!

Eszt nem engedhettük!!! Meg kell védei az országot ezektöl és úlyrannyitni a cukorgyárainkat amiket a brüsszeli sorosbércentek bezárattak4!!!

tireless treehugger 2017.10.01. 14:18:54

Természetesen orbán sem fog kimaradni a gyűlölet hullámból.

Mindenki keményedik lassan folyamatosan. Ez egy ilyen játék, ma már ott tartunk hogyha orbánt lámpavasra húznák akkor nem sokan fognák vissza az illető kezét, kis idő múlva már segítséget is kap, aztán már majd vadásznak rá. Leállíthatatlan folyamat, de nem is akarja leállítani hanem felgyorsítani hogy az ellenfeleinek ne legyen ideje összeszerveződni. A szalámi politka viszont nem nagyon jön be, ma már minden szegletben ellenállás és obstrukció, egy kis szabotázs is felbukkan, szóval a resistance messze előzi a hatalmat. Mondjuk várható volt, ilyen vízfej ellen egy modern kommunikációval és információdömpinggel segített ellenállási mozgalom nem tud veszíteni. Ha nem tudod miről beszélek az nem azért van mert nincs ilyen, hanem azért mert virtuális valóságban élsz.

régi dakota közmondás: aki szelet vet vihat arat.

kvadrillio 2017.10.01. 14:31:30

"A mai templomavatónk túlmutat önmagán. Olyan mint cseppben a tenger. A magyar ember élni akarásáról tesz tanúbizonyságot" - hangoztatta.

...jahhhhh......AZÉRT HAL,T MEG TÖBBMILLIÓ MAGYAR A 30 ÉV ALATT ÉS AZÉRT VÁNDOROLT KI AZ ORSZÁGBÓL AZ ÉHNYOMOR ELŐL, MERT AZ ORBÁNTEMPLOM NEM TARTOTTA ITTHON ????? FASZKALAP !

kvadrillio 2017.10.01. 14:33:10

@kvadrillio: ez a fasz templomokat épít mindenhol, miközben a magyarok lassan kihalnak a falvakból, városokból..Magyarországból......

kvadrillio 2017.10.01. 14:34:39

"Orbán Viktor miniszterelnök az erdélyi Szászfenes református templomának vasárnapi avatóünnepségén. A templom építésének befejezését a magyar kormány is támogatta.

Orbán azt mondta, hogy a templomépítéshez nyújtott segítség részben annak köszönhető, hogy 2014-ben a határon túli magyarok a Fideszre szavaztak. "

na, ekkora jellemet, még nem szart Isten se a világra, min t orbán ! :O)))))

Dan da Man 2017.10.01. 14:34:48

@Evel Knievel: Fuss neki ennek még egyszer faszszopó!

Mert ha ilyen önrendelkezési jog van, akkor rendelkezhetnek a pestiek is arról, hogy ne legyenek kint Soros-plakátok, és hogy a Vár ne kerüljön átalakításra miniszterelnöki célokból. Vagy hogy töröljék el a parkolási díjat minden kerületben.

Szóval maradj inkább a fröcsögésnél, mert az érvelés nem az erősséged.

Dan da Man 2017.10.01. 14:44:56

Levonnám a tanulságot:

conchita wurst, wilkommenskultur, dunántúli gyerek és Putyinpárti Gyorsnaszád egy és ugyanaz a fasz.

Kérdés: mi motivál valakit arra, hogy egy ellenzéki véleményt 4 különböző néven kommenteljen?

A) Pénz
B) Meggyőződés

Az elsőt megérteném. Elvégre BKK ellenőrnek is mennek emberek. Szar lehet az is - bár az egy szabály-betartató, legitim munkakör. Pénzért kommentelőként meg egy köcsög geci az illető, aki megérdemli, hogy pofánbasszák.

A második felfoghatatlan. Mi lehet az, ami miatt annyira utálja az előző rendszereket, hogy a mostanit jónak képes tartani? Nem nyerhet annyit a jelen helyzeten, hogy ettől ezt korrektnek tartsa.
Annyit meg végképp nem, hogy ennyire körömszakadtáig védje, hogy a szabad idejében, vasárnap délután 4 különböző alteregoval támadja az ellenvéleményt.
Mindazonáltal sajnos nem hiszek az elmezavarban, mint mentesítő körülményben. Szóval kíváncsi vagyok, hogy mi az embernek a traumája, de egyébként meg baszódjon meg a neve napján, mert egy kurva nagy faszfej.

chrisred 2017.10.01. 14:56:50

@kvadrillio: A szokásos Keresztapa tempó. ("Egyszer majd mi is kérünk valamilyen szívességet.")

rasztaszív 2017.10.01. 15:08:14

@Dan da Man: "Mi lehet az, ami miatt annyira utálja az előző rendszereket, hogy a mostanit jónak képes tartani? Nem nyerhet annyit a jelen helyzeten, hogy ettől ezt korrektnek tartsa."

ó,dehogynem.ezek klerikális férgek,ők csak nyertek.plusz pénz,szabad élősködés...

MACISAJT 2017.10.01. 15:12:22

@Janossz: "Nem tudlak, nem is akarlak követni téged abba Wonderlandba, Maciországba, ahol be kéne bárkinek is jelentenem, ha vendégeket hívok a saját ingatlanomba, még ha hottentották is. Ez a ti beteg elmétek szüleménye, ilyen nincs!"

Hogyne, Hülye úr, hogyne...

Ha pl. te egy társasházban úgy döntenél pl. bármilyen, a szokásos mértéket is meghaladó tartós elmezavarod okán, hogy egy népes cigány családnak adod ki a saját, hangsúlyozom a saját lakásodat...
akkor ehhez senkinek semmi köze, hisz a saját tulajdonod, ezt az ottani lakóközösség majd szótlanul, sőt örvendezve veszi majd tudomásul, mi?
Hát persze.:P

De már régóta várom hogy az agyonvert ballibák büszkén jelentik hogy hány BAZ megyei cigány purdét fogadtak be, a "felzárkóztatás" jegyében a Jauder Javne, Fazekas, Radnóti etc. tanintézetekbe...
illetve a főváros környéki "kiválasztott" lakóparkokba.
De eddig valahogy hiába várom ezeket a jó példákat.

Muhaha.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:15:49

@posztoló (aki még nick megadásával sem vállalja magát)
@ö...mikó?:

Ahhoz mit szólsz, hogy az Együtt ismét a kormányzati plakátok letépését jelentette be?

index.hu/belfold/2017/09/30/egyutt_plakat_soros_gyorgy_nemzeti_konzultacio_plakattepes/

Mikor kérdezed meg az Együtt vezetőjét, mit szólna a háza felgyújtásához?

freelander1 2017.10.01. 15:20:22

Namost pár kommentet elolvasva meg kell állapítsam, hogy agyhalottak vitája zajlik. Nem arról szól a poszt, ti gyökerek, hogy helyes-é, hogy egy panziós, vagy egy szervezet mit csinál (szvsz hülyeség volt jelen helyzetben, én se helyeslem).
Hanem arról, hogy a miniszterelnök szavai lényegében legalizálnak egy bűncselekményt, önbíráskodást, ha úgy vesszük egy pogromot. Szerinte helyes, és beletartozik a vélemény-nyilvánítás szabadságába, ha kiszúrjuk mások gumiját, ha nem teszik amit az csinál. Tovább gördítve a gondolatot ezek szerint az is helyes, ha az egészségügy, az oktatás, és az ország lelkének állapotáért, valamint a százmilliárdok szétlopásáért felelős vezető ellen tettleg lép fel valaki?
Ez nem demagógia, hanem logika. Érteni tetszik a kérdést?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:20:37

@Lovas Christoph:

"Amúgy meg egy jogosan ott tartózkodó vendég és az öt elszállásoló ember magánügye ez."

Gondolom, ugyanezt írod majd akkor is, ha a közvetlen falszomszédod egy tíztagú, büntett előéletű felnőtt tagokból álló cigánycsaládnak adja ki a lakását.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:24:10

@freelander1:

Neked is leírom, mert nem tudod értelmezni a mondatokat: A miniszterelnök nem a garázdaságot, hanem a véleménynyilvánítást helyeselte. A gumi kiszúrása nem véleménynyilvánítás, hanem bűncselekmény, de ő nem is ezt helyeselte.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 15:24:17

@freelander1: "Hanem arról, hogy a miniszterelnök szavai lényegében legalizálnak egy bűncselekményt, önbíráskodást, ha úgy vesszük egy pogromot. "

Viktor elhatározta, hogy juszt se marad le Trump mögött. Annyi a különbség, hogy Trumpot a párttársai a picsába küldték a megnyilvánulása miatt, Viktort meg a mennybe a sajátjai.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:25:09

@Morpheus.:

"Az igazat megvallva nem értem a Migration Aid vezetőit. Egy miniszterelnök által hiszterizált és a kormánymédia révén manipulált országban - ráadásul a leginkább idegengyűlöletre kapható vidéken - akar ilyesmit kivitelezni? Nem tudom. hogy egyzerű naivitás volt, vagy ennyire nem tudják, hogy mit művel a lakossággal a vezetés?"

Egyszerű provokáció volt a migriaids részéről.

Janossz 2017.10.01. 15:31:17

@MACISAJT: Unalmas vagy, nagyon.
Lehet, hogy Medveböffentőn, ahol szocializálódtál, ilyen szabályok voltak, hogy vendégfogadáshoz, ingatlan kiadáshoz a Szeku, a tömbbizalmi, a házmester, meg a népfront jóváhagyása kellett, de ilyesmi, itt nálunk Magyarországon sose volt. Ne próbálj már ekkorát belehazudni a világba, mert magadból csinálsz hülyét. Mondjuk nem esik nehezedre, a nyihaházás se az ép elme ismérve általában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:31:32

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

"sajnos az ország fele agyhalott zombi."

Nincs az már a fele, a libbantak talán ha 10%-ot tesznek ki.

Janossz 2017.10.01. 15:35:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:" Rosa Parks neve 1955 decemberében vált ismertté, amikor az Alabama állambeli Montgomery-ben nem volt hajlandó átadni a helyét egy autóbuszon egy fehér embernek, szembeszállva a tömegközlekedési eszközökön is érvényes faji elkülönítéssel."
Ha úgy tetszik, ez egy provokáció volt. Elég messzire vezetett. Obamáig.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:36:08

@Janossz:

"Egy évetek volt megérteni, mégse sikerül:
ÉRVÉNYTELEN szavazás eredménye a lőtéri kutyát sem érdekli, ne hivatkozz rá! "

A népszavazás közjogi érvénytelenségéből nem következik a vélemények érvénytelensége.

morph on deer 2017.10.01. 15:37:17

@sakkosfx:
“És a falú jól döntött! Az ide telepítést egyedül a liberális zsidók támogatják!”

Neked valaki egészen nagy baromságot mondott, ugyanis NEM akart senki oda telepíteni senkit sem! Néhány éjszakát töltöttek volna a panzióban, kozben meglátogatták volna a pécsi- és a környékbeli nevezetességeket!

Ettől valóban qrvára sikerült megvédeni a falut...

“És nagy szerencs, hogy Orbán úr és a nép érdekei találkoztak!”

Mert?
A nép mikor kezdett lopni, síbolni és úgy általában elpancsolni a közpénzt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:37:26

@Janossz:

Vagyis szerinted ha átadta volna a helyét, akkor nem Obamát választották volna meg elnöknek. Aha, the butterfly effect.

morph on deer 2017.10.01. 15:40:49

@dr. mesterséges színezék:
“... Viktort meg a mennybe a sajátjai.“

Erről mondanál valami közelebbit?
Mégis, mikor?
Hányat kell még addig aludni,

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 15:42:01

@okostojas007:

"Az egyik felgyújtja a panziót, a másik meg orbán házát, mondhatnánk"

Házak - konkrétan Orbán házának - felgyújtásával a posztoló ötletelt, vagyis az erőszak eszkalációját ti akarjátok.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 15:45:40

@morph on deer: Sajnos nem ÚGY, hanem a szokásos módon. Pedig elkezdhetnének ráébredezni, hogy mások pofánveretésének elkerülhetetlenül az a vége, hogy valaki egyszer visszaüt - azt, aki elérhető, nem azt, aki a páncélkocsijában számolja a politikai előnyöket és hátrányokat.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 15:46:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Feltett egy kérdést, egy - ezt úgy hívják, amint azt nagyon jól tudod - gondolatkísérletben.

Ne játszd meg a hülyét, ennél sokkal jobb vagy!

Pop40 2017.10.01. 15:49:15

Tökéletesen jogos kérdés.
Választ persze ne várj rá, a vajda már régóta kizárólag a szellemi fogyatékos táborának beszél.

Pop40 2017.10.01. 15:52:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Csak visszafordította azt a választ, amit a tolvaj vajdád egy tökugyanilyen esemény kapcsán mondott.

Persze ismerjük, az erőszak akkor, és csak akkor erőszak, ha tolvaj fideszeseket ér. Akkor egy ablakon bedobott monitor is példátlan erőszaknak számít, ha meg ők heccelik a csürhét, akkor a felgyújtott tv-székház is csak "jogos elégedetlenség", mint az őcsényi parasztok ámokfutása is.

Pop40 2017.10.01. 15:55:05

@Evel Knievel:

Inkább ne nagyon forszírozd, hogy a posztoló, vagy egy magadfajta hazaáruló tolvaj szarkupac hiányozna a többségnek, a tolvaj vajdáddal, meg a maffiózó haverjaitokkal együtt.

Pop40 2017.10.01. 15:57:47

@Jakab.gipsz:

Ezt úgy kell érteni, hogy a vajdád meg a maffiája törvényesen engedélyezte, hogy "ordas farkasok" telepedjenek meg az országban?

Ugyanis akikről Őcsényben szó volt, azoknak a letelepedését a vajdád vezette maffiaállam hagyta jóvá.

Janossz 2017.10.01. 16:06:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem látszol érteni, sebaj.
Tehát ott jártunk, hogy a Parks-eset tényleg provokációnak tekinthető, amennyiben egy idióta, antidemokratikus szabály elleni tiltakozásul nem tartja azt be. Eredménnyel, mert innen indulva megváltoztatja fennálló rendet.
Ehhez képest mit provokációztok itt, ki provokált kit Ócskányban?
Ki az, aki szabályt, vagy törvényt sértett volna?
Bizony, csak a felheccelt csőcselék, senki más. Azért jó, hogy azonosulsz velük. Közéjük való vagy.

Janossz 2017.10.01. 16:09:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A népszavazás közjogi érvénytelenségéből nem következik a vélemények érvénytelensége. "
A magyar nép kisebbsége egyetért a kormány kirekesztő, idegengyűlölő politikájával.Pont.
Így jobb? :-)

ben2 2017.10.01. 16:09:51

Amikor a hipszter hülyegyerek leöntötte festékkel a köztársasági elnök rezidenciáját, akkor az volt a ballib bloggerek reakciója, hogy

„Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezta ki a véleményét”

Amikor a statisztikai hibahatáron mozgó támogatottságú Együtt sípolással és botrányozással zavarta meg az állami ünnepélyeket, akkor a ballib bloggerek szerint

„Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket”

Amikor randallírozók betörtek a fidesz irodájába, akkor a ballib bloggerek szerint

„Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket”

Amikor a Momentumosok megszállták a nekik nemtetsző hangvételű médium szerkesztőségét, akkor a ballib bloggerek szerint

„Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket”

Úgyhogy amikor adódik a remek alkalom, hogy a ballibek megmutassák, hogy milyen az, amikor valaki tiszteletben tartja a másik véleménnyilvánítását mégha az drasztikus is (elvégre a fent felsorolt esetek sem számítanak törvénytisztelőnek ugyebár) mi történik?
Megy az alpári acsarkodás.
Hát eddig terjed a híres liberális tolera.
Röhej.

Sexual Harassment Panda 2017.10.01. 16:10:01

@Helga Beauty Salon:
"Te maximum egy jó büdöset tudsz fingani a sóletkonzervtől, de amiatt meg ledobnak a buszról idióta!"

Hülye fasz, majdnem megfulladtam, mert félrenyeltem az ételt a röhögéstől!

2017.10.01. 16:20:41

@ben2: ha valaki hasbaszúr az is csak véleménynyilvánítás? ne légy hülye.

MACISAJT 2017.10.01. 16:21:34

@freelander1: " Nem arról szól a poszt, ti gyökerek, hogy helyes-é, hogy egy panziós, vagy egy szervezet mit csinál (szvsz hülyeség volt jelen helyzetben, én se helyeslem).
Hanem arról, hogy a miniszterelnök szavai lényegében legalizálnak egy bűncselekményt, önbíráskodást, ha úgy vesszük egy pogromot. Szerinte helyes, és beletartozik a vélemény-nyilvánítás szabadságába, ha kiszúrjuk mások gumiját, ha nem teszik amit az csinál. Tovább gördítve a gondolatot ezek szerint az is helyes, ha az egészségügy, az oktatás, és az ország lelkének állapotáért, valamint a százmilliárdok szétlopásáért felelős vezető ellen tettleg lép fel valaki?
Ez nem demagógia, hanem logika. Érteni tetszik a kérdést? "

De.Pontosan értjük a kérdést.Éppen azért értjük azt is hogy ez bizony nem más mint parttalan demagógia.

Ugyanis: 1. Orbán "szavai lényegében" SEHOL SEM " legalizálnak egy bűncselekményt, önbíráskodást, ha úgy vesszük egy pogromot. "
Ő azt mondta hogy megérti a helybéliek felháborodását.

És tényleg meg lehet érteni. Lásd előbbi, társasházi/cigány bérlőkre adott példámat, ahol legalábbis magyar állampolgárokról volna szó.
És mégis.
A többi púdert meg hagyjuk.

közép dunántúli régió 2017.10.01. 16:23:37

@OrbanseggenLorincz: hát, jó pár agymosott nick mögött ugyanaz az ember áll szerintem, a jellegzetes helyesírási hibákat tekintve.

MACISAJT 2017.10.01. 16:25:00

@dr. mesterséges színezék: "Nem én mondom: index.hu/kultur/2017/09/30/fabry_orbannak_jo_a_sorosozas_mert_politikai_hasznot_hoz/"

Értem.
Most akkor visszakérdeznék: akkor viszont a soros(ok)nak miért jó , hogy minden áron eszközt biztosítsanak Orbánnak a neki jó sorosozásra?:P

Mert tényleg a soros(ok) is úgy viselkednek mint kolompár orbán nemrég: lopott, csalt, hazudott...aztán meg óbégatott hogy a cigányellenesség a hibás...

Muhaha

Pop40 2017.10.01. 16:25:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Teljesen igazad van.
Plakátokat letépdesni csak a fideszes maffiának szabad.

index.hu/mindekozben/poszt/2017/09/29/daruskocsi_furgon_rendor_beoltozott_munkasok_-_egy_jobbik-plakat_leszedese_minden_energiat_meger/

Én sem értem, mi a lófaszt képzel az Együtt, hogy le meri szaggatni a magyaroktól ellopott közpénzből felragasztott fideszes uszítást.

kvadrillio 2017.10.01. 16:25:44

2017. 09. 30. 20:50
#Bérek ALFAHIR.....
#KeletEurópa
#NyugatEurópa
#Bloomberg
#Bérunió
Megöli az olcsó munkaerőre épült kelet-európai modellt a béremelés?

A fenti címmel jelent meg a New York-i Bloomberg gazdasági hírügynökség oldalán egy elemzés, ami rögtön meg is adja a választ a fenti kérdésre.

A tanulmány szerzője úgy véli, hogy az általános béremelés a Kelet-Európai térségben nem vezetne a munkahelyek megszűnéséhez.

Mint írja, a külföldi vállalkozók nincsenek megrémülve attól, hogy az EU tíz kelet-európai államában, az egykori szocialista blokk országaiban béremelési hullám indult el.

Ezen országuk gazdaságukat az olcsó, jól képzett munkaerőre alapozták, ami miatt a béreket visszafogták, ezáltal nem következhetett be a rendszerváltás után várva várt életszínvonal-növekedés.

Az alacsony bérek, főleg az Európai Unió piacára belépve azt okozták, hogy ezen országokból a valódi jól képzett szakember elvándorolt a nyugati államokba. A Bloomberg által megkérdezett 230 német nagybefektető azt jelölte meg legnagyobb problémának a régióval kapcsolatban, hogy nehezen találni szakembereket. Mindössze 15 százalékuk aggódott a béremelés miatt.

A szerző szerint bérek tekintetében óriási a lemaradás Keleten, miközben termelékenységben már csak kevéssel maradnak el a Nyugattól.

2016-ban a közepes kelet-európai országokban a termelékenység átlagosan a német kétharmada volt.

A bérek különbözete ehhez képest egy a négyhez. Így még mindig olyan óriási a lemaradásunk, hogyha megdupláznánk a fizetéseket, akkor is érdemes lenne befektetnie a vállalkozóknak.

Néhány vállalat el mert indulni az új úton, a szerző a Lidl-t hozza példának, ami Magyarországon is nagy béremelést vitt véghez.

A tanulmány szerzője úgy véli, hogy az általános béremelés a Kelet-Európai térségben nem vezetne a munkahelyek megszűnéséhez.

Mint írja, a külföldi vállalkozók nincsenek megrémülve attól, hogy az EU tíz kelet-európai államában, az egykori szocialista blokk országaiban béremelési hullám indult el.

Ezen országuk gazdaságukat az olcsó, jól képzett munkaerőre alapozták, ami miatt a béreket visszafogták, ezáltal nem következhetett be a rendszerváltás után várva várt életszínvonal-növekedés.

Ezen országuk gazdaságukat az olcsó, jól képzett munkaerőre alapozták, ami miatt a béreket visszafogták, ezáltal nem következhetett be a rendszerváltás után várva várt életszínvonal-növekedés.

Ezen országuk gazdaságukat az olcsó, jól képzett munkaerőre alapozták, ami miatt a béreket visszafogták, ezáltal nem következhetett be a rendszerváltás után várva várt életszínvonal-növekedés.

Ezen országuk gazdaságukat az olcsó, jól képzett munkaerőre alapozták, ami miatt a béreket visszafogták, ezáltal nem következhetett be a rendszerváltás után várva várt életszínvonal-növekedés.

NA, AKIK VISSZAFOGTÁK A BÉREKET, AZOKAt kell fölakasztani !!!!!!!!!!!! vagy FELAKASZTANI, AHOGY TECCIK !!!!!

MERT A SAJÁT BÉRÜKET FELZÁRKÓZTATTÁK, AZ ALATTVALÓKÉT PEDIG VISSZAFOGTÁK, DE INKÁBB LENYOMTÁK A BÉKA SEGGE ALÁ !!!

ENNÉL NAGYOBB KIZSÁKMÁNYOLÓKAT MÉG NEM HORDOTT HÁTÁN A FÖLD ! MEGÉRDEMLIK AZ AZONNALI HALÁLT !!!!!

kvadrillio 2017.10.01. 16:28:00

@kvadrillio: ÉS MIATTUK HALT MEG SOM MILLIÓ EMBER ÖNGYILKOSSÁG, ÉHEZÉS, MEGFAGYÁS, MUNKANÉLKÜLISÉG MIATT !!!!! ROHADT GYILKOSOK !!!!!!!!!

Pop40 2017.10.01. 16:31:46

@MACISAJT:

Elolvastad ezt a részt is, bolsi?

""A Fidesz az értelmiség körében rendkívül sok szavazatot vesztett. Az egyszerű üzenetek, a migránsozás, a sorosozás viszont megszólít egy teljesen más típusú szavazóréteget. És ez Orbánnak jó, mert politikai hasznot hoz" - mondja Fábry a Fidesz mai állapotáról."

Amikor már az olyan vérfideszesek, mint Fábry, is lehülyézik a vajdád jelenlegi csürhéjét, az már nem akármi :-)
A magadfajta bérkommentelőt legalább megfizetik, addig se kell elmenned dolgozni. De a fidesztábor zöme ingyen segghülye. (Illetve bocsánat, "más típusú szavazó" :D :D :D :D :D :D :D :D)

szevabá 2017.10.01. 16:33:53

@Evel Knievel: te fáleszű barom !talán akasztani is van joga a településnek te állat? semmihez nincs joga a magántulajdon ellen a csordának ! inkább kiganéznák azt a falut mert a kosz megeszi őket.

Mizantróp. 2017.10.01. 16:48:04

Teljesen jogos a poszt. ... Ugyanakkor ez Magyarország, ne felejtsük ez bizony a kirekesztés, irigység, rosszindulat, pesszimizmus, kishitűség és a pannon gőg országa. Abszolút nem meglepő az őcsényi eset.

Conchobar 2017.10.01. 16:59:53

Most nem tudom, akkora már a jólét hazánkban, hogy már a hernyókat üdültetjük (igen, hernyókat, akikből majd idővel színpompás ISIS-lepke lesz)? A hazai gyerekeket már agyonüdültettük? Vagy már herótjuk van a szegényebb gyerekeknek is a sok üdültetés miatt? De ha ez így van, akkor következzenek a határontúli magyar gyerekek, kárpátaljaiak, erdélyiek, délvidékiek. Hozzuk őket Magyarországra üdülni, panziókba is akár, hogy erősítsük a magyarságtudatukat, a magyarsághoz való tartozásukat. Mégha migrises Soros erre biztosan nem ad pénzt

Conchobar 2017.10.01. 17:05:54

@szevabá: "semmihez nincs joga a magántulajdon ellen a csordának !" - Miféle magántulajdonról beszélsz te? Panziózol, csekély képzelőerejű? Tán azt hitted, hogy a panziós végig a 4 fal között akarta bezárva tartani a jövevényeket? Vagy azt azt hitted, hogy csak éjszaka, az elnéptelenedett utcákra akarta őket kiengedni? Legyen már annyi joga a 'csordának', hogy megválassza kivel akar érintkezni, kivel nem. Tudod, a közösség érdekét, közérdeket a közösség hivatott meghatározni, és közérdeket semmiféle magántulajdon nem tudja felülírni

Conchobar 2017.10.01. 17:13:01

@Mizantróp.: "Ugyanakkor ez Magyarország, ne felejtsük ez bizony a kirekesztés, irigység, rosszindulat, pesszimizmus, kishitűség és a pannon gőg országa" - Gyerekek, mit nem lehet azon érteni, hogy a magyarok döntő többsége (csehek, lengyelek, szlovákok) nem akarnak idegeneket. Gyerekek, miért jó nektek idegenek miatt, idegenek érdekében széthúzást, gyűlöletet szítani a magyarságon belül (itt most a migránspártolókat is a magyarok közé vettem), szembehelyezkedni a többség akaratával? Gyerekek, miféle valós érdek fűz titeket a migránsokhoz? Rokonaitok nektek? Akartok tőlük valamit?

Janossz 2017.10.01. 17:15:45

@Conchobar: Ezt ma már elsütötted egyszer. Így is jár pénz érte, ha öt blogba másolod be?
Különben: Rákóczi Szövetség, mondtam már.

midnight coder 2017.10.01. 17:15:48

@Pop40: "Persze ismerjük, az erőszak akkor, és csak akkor erőszak, ha tolvaj fideszeseket ér. Akkor egy ablakon bedobott monitor is példátlan erőszaknak számít, ha meg ők heccelik a csürhét, akkor a felgyújtott tv-székház is csak "jogos elégedetlenség", mint az őcsényi parasztok ámokfutása is."

Mondjuk a TV székházat valószínűleg derék MSZP-s provokátorok gyújtották fel - akkor és ott ez senki másnak nem volt érdeke, csak nekik. De nekik viszont nagyon is. Olyasféle akció lehetett ez is, mint a haveri kutya lett volna ha ki nem derül.

Az pedig, hogy erőszakkal lép fel a tömeg valóban elítélendő - ahogy az őcsényiek esetén is az. Csak picit falsul hangzik ez az elítélés azoknak a szájából, akik a saját oldalukon történt törvénysértéseket habzó szájjal helyeslik.

Janossz 2017.10.01. 17:18:22

@Conchobar:
" Legyen már annyi joga a 'csordának', hogy megválassza kivel akar érintkezni, kivel nem." Legyen. Menjen el mellette az utcán. Kész.
"Tudod, a közösség érdekét, közérdeket a közösség hivatott meghatározni"
Igen. Törvények útján. Azokat kéne betartani, ennyi az egész.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.10.01. 17:23:22

@Dan da Man: énis levonom a tanusságot! Te egy gyurcsánycsicska SOROSbérenc migránnssimogató kommunista hazaáruló vagy!!!!!!!!444!!!44

Mekbuktok 2018 ésmi nyerünk!!!!!

HÁjrá FIDESZ!!! HALYRÁ VIKTOR!!!!

midnight coder 2017.10.01. 17:29:13

@Conchobar: Ez a része rendben is van. Az nem igazán van rendben, hogy az országban jogosan tartózkodó emberek üdültetéséért valakit támadjanak. Akkor sincs rendben, ha emberileg érthető a dolog - ép ésszel nyilván senki nem akar ilyeneket nagyobb létszámban a szomszédságában tudni.

-k2robi 2017.10.01. 17:36:36

@midnight coder: Azt tudja amúgy valaki, hogy ezek az “ilyenek” ezek milyenek? Mitől kell ennyire félni, csak mert én nem találkoztam nagyon negatív dolgokkal személyesen.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 17:50:30

@MACISAJT: Nem, nem érted, csak nyihaházol és muhaházol évtized óta "egy teljesen más típusú szavazóréteg" oszlopos tagjaként.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 17:56:47

@Mizantróp.: "Abszolút nem meglepő az őcsényi eset"

Tényleg nem. Megtalálták a pirézeiket, akik ott se voltak, és cselekedtek, nagy kurázsival, végtelen bölcsességgel.
Ugyanezzel a kurázsival és bölcsességgel összeszarják magukat, ha egy magát állami nyílászárófelmérőnek kiadó, azt egy 3x4 centis, nyomtatott kártyával igazoló tolvaj bekobog hozzájuk, kávéval kínálják és hagyják magukat meglopni.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 17:59:40

@Conchobar: "Gyerekek, mit nem lehet azon érteni, hogy a magyarok döntő többsége (csehek, lengyelek, szlovákok) nem akarnak idegeneket."

Én se Fradi, se Újpest meccset nem akarok a közelemben, mert annak HAZAI DOKUMENTUMOKKAL alátámaszthatóan nincs jó vége a környék épített és természetes környezete számára.

Akkor most mi legyen, melyik stadion égjen?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.10.01. 18:06:21

@putris72: Mit kellett volna nem "sutyiban" intézni? Egy panziósnak le kell adni a vendéglistát a helyi kocsmában, vagy miafasz? Nálatok fideszeseknél teljesen elmentek otthonról?

Gatinho 2017.10.01. 18:07:13

@KO2017: te istenbarma. mit nem értesz rajta, hogy nem akarnak kecskebaszókat az őcsényiek a faluba?

midnight coder 2017.10.01. 18:12:22

@-k2robi: Javaslom látogass el valamelyik közel-keleti, esetleg észak-afrikai országba. Illetve most már ez nem biztos, hogy annyira nagyon jó ötlet, de pár évvel ezelőtt még nem jelentett túl nagy kockázatot. Nem tudom, én valahogy nem szeretnék olyan országban lakni, és alapvetően itt nem az éghajlatra gondolok.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 18:28:34

@Gatinho: Kecskebaszó helyett írj inkább terroristát, úgy ütősebb!
"A törvénytisztelő Őcsényiek nem akarnak terroristát, azért gyújtogatnak, azért garázdálkodnak a fideszes képviselők óvó iránymutatása mentén." Hogy mindenki értse a sok pozitívumot, amit a NER fel tudott halmozni itten.

jolka40 2017.10.01. 18:29:09

Miért van az, hogy a legostobább embereknek van a legnagyobb hangja?

postumus mumus 2017.10.01. 18:31:14

@randomgenerator: Ezt most orr bánnak válaszoltad, és nem ben2- nek ugye?

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 18:35:42

@midnight coder: Kollégák és barátok között kakukktojásnak számítok, mert se Marokkót se Tunéziát, mert nekem már az dél-európai klíma is kényelmetlen. Nem számoltak be emberevésről és tevebaszásról (még a nagyobbik húgom se, pedig ő kimondottan finnyás és kiszúrja az ilyet), de ha Szijjártó állítja, hogy az ott mindennapos, és Habony plakátba fogalmazza, én persze inkább nekik hiszek.

Jobb halottnak lenni mint libsinek ! 2017.10.01. 18:36:25

"Én csak annyit kérdeznék, hogy ha majd a miniszterelnök úr házát gyújtják fel vagy a strómanjának a kocsiját verik szét, akkor az is határozott, hangos és "

Igen ha a miniszterelnok ur, az emberek vilagos akarata ellenere eroszakkal akarna magyarorszagra arabokat telepiteni, es iszlamizalni az orszagot, akkor jogos lenne.

midnight coder 2017.10.01. 18:36:27

@-k2robi: Illetve még egy apróbb dolog: manapság úgy alakult, hogy nem annyira biztonságos európainak arrafelé mászkálnia. Na most, ha a demográfusoknak hinni lehet, 2050-ig Afrika lakossága kb. duplázódni fog a jelenlegihez képest, és a Közel-Kelet sem annyira nagyon fog fogyatkozni. És bizony, ha a jelenlegi tendenciákat nem fogják megállítani, ezek a jóemberek Európában fognak kikötni. És akkor eljöhet az az idő, hogy itt sem lesz annyira biztonságos európaiként az utcákon mászkálni.

Janossz 2017.10.01. 18:48:08

@dr. mesterséges színezék: Szijjártó most nem ér rá ilyen piti ügyekkel foglalkozni, irányítja az ellenzéki megszólalók elleni világméretű lejáratókampányt. Ez a külügy fő feladata, mint tudjuk.
Igaz magyar diplomaták önfeláldozóan végigülnek pl. egy Magyar Bálint előadást, majd kampányolnak, meg mocskolódnak kicsit.
A neve is beszédes a harcos tisztviselőnek: DANKU.
Gondolom, lesz Popescu is, előbb-utóbb...

Bolshevik 2017.10.01. 18:49:55

@dr. mesterséges színezék: Ja akkor viszont érthetetlen hogy ha olyan kurva jó ott, minek jönnek ide.

Pop40 2017.10.01. 18:51:13

@midnight coder:

Hadd összegezzem: az mszp, akinek egy választás előtt nyilván más sem állt érdekében, csak egy lángokban álló Bp, meg egy égő tv-székház, fölbérelte a jobbikos-fideszes focihuligán csürhét, akik nyilván Fletó első szavára ugrottak, hisz annyira rajonganak érte. Így gondoltad?

Mint ahogy Erdősinét meg a fidesz-székház kopaszait is a szocik bérelték fel a vasárnapi boltzáras népszavazási balhéra, Nyakó ellen. :-)

Az egyetlen, aki patyolatfehér volt az ügyben, mint minden másban, az természetesen Vitya.
Én meg épp most jöttem le a falvédőről.

Visceroid 2017.10.01. 18:52:16

Nem értem, hogy a liberálisok miért kapaszkodnak ennyire a migránstémába. Esetleg azért, mert mindenképp el akarják bukni a választásokat. Annyi de annyi téma van, amivel meg lehetne fogni a Fideszt, de nem, hülye liberáncskáknak migrácsnok kellenek. Ennyire függtök Soros Gyuri bácsitól?

Pop40 2017.10.01. 18:53:42

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!:

Sose voltak náluk otthon, nem volt minek elmenni.

A valóság páros lábbal rugta pofán a libbantakat 2017.10.01. 19:05:47

Miert akarna egy haborubol menekulo ember, egy ilyen kegyetlen fasiszta diktaturaban nyaralgatni ?
NORMALIS ?

zolia 2017.10.01. 19:14:16

Olvasom a kommenteket, tömegével hivatkznak arra, hogy nem akarunk ide idegeneket. Ez így igaz, csak éppen elsiklanak afelett, hogy itt olyanok nyaraltak volna, akiket már hivatalosan elismert menekültként a magyar állam. Az ő hozzájárulásukkal, hivatalosan, engedéllyel tartózkodnak itt.
Hát, ezek szerint tartózkodhatnak, de nyaralgassanak máshol, vagy inkább húzzák meg valahol magukat. Tehát itt lehetnek ugyan, de amúgy kuss.
Már meg is bántuk, hogy elismertük őket menekülteknek, legjobb lenne visszacsinálni az egészet, és elzavarni őket a picsába.
Nagyon helyes. Nem is a gumikat kellett volna kiszúrkálni, legegyszerűbb lett volna mindjárt felgyújtani a panziót.
A miniszterelnök úrnak pedig igaza van, ő valóban nem a vandalizmust helyeselte, csupán örült, hogy emberek csoportja kiáll a "jogaiért".
Hát, azért ejthetett volna pár szót arról is, hogy az még nem jogosít fel senkit arra, hogy más tulajdonát megrongálja.
De sebaj, hamarosan jön birkabácsi és jól megmélyelemez, továbbá az erős bicepszű takarítónő, hogy jól kiosszon, mekkora ökör libsi vagyok. Kezdünk hozzászokni.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 19:15:19

@midnight coder: Ez viszont borítékolható.
Mit tesz ilyenkor az egyszeri: magáévá teszi Trump nincsisglobálisfelmelegedését, és megy tovább a kijelölt úton.
Hogy aztán majd Vecsésről is inkább Reykjavikba kéne költözni, az nem téma.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 19:17:22

@Bolshevik: Hogy te ezt sem érted, az nem rendkívüli esemény, de segítek, hátha: nem az a kérdés, hogy ott MOST jó-e, hanem hogy az ottani emberek milyenek. Meglehet, hogy mind látens kecskebaszó, amely vágyuk Európában manifesztálódok, otthon meg nem, de vannak kétségeim.

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 19:21:22

@Janossz: Akadnak bűnök, amelyek magukban foglalják a büntetésüket. Magyar Bálintot Magyar Bálint beszéde UTÁN basztatni... én nem vállalnám. Pedig semmi kifogásom a bírósági ítéletet miniszterként letojó, ezzel a demokrácia értékét már akkoriban beárazó gazember basztatása ellen.

röf 2017.10.01. 19:44:45

@zolia:
"...csak éppen elsiklanak afelett, hogy itt olyanok nyaraltak volna, akiket már hivatalosan elismert menekültként a magyar állam..."
Nyaraljon ott, ahová én megyek nyaralni.
Ez parasztvakítás.
Ezek nem nyaralni akarnak itt, hanem megkérték őket, akarjanak már itt nyaralni ebben az őszi szaridőben.
Mert jól jönne egy kis borítékolható balhé a libbant médiának...

Pop40 2017.10.01. 19:57:53

@röf:

Persze, biztos így volt.

Mert az ugye teljesen kizárható, hogy a kétbites fideszes csürhét szokás szerint felheccelte a vajda.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.10.01. 20:15:00

@röf: ígyvan! a SOROS kérte őket hogy megzavarják jól tejjesittő országunk nyugalmát és megbontság a törvényesen megválasztott képviselőnket akinek (Orbán Viktor) nagyon rosszul jön az arab nigerek balhéja mert megilyednek az emberek és nem nyugtattya meg őket a GDP növekedés és a rezsicsökkentés áldásos hatása!!!!

SOROS A HIBÁS!!!!!

dunántúli gyerek 2017.10.01. 21:47:36

mühiszti

ki a faszt erdekel h a migrincek nyralni akarnak

szevabá 2017.10.01. 22:04:14

@Conchobar: ezt a közérdekes szöveget az mszmp/mkp gyűlésen tanulhattad, a következő napirendi pont pedig az lehetett hogy mentetek foglalni(lopni) a köz érdekében....

dr. mesterséges színezék 2017.10.01. 22:27:33

@Pop40: A kartács biztosan azt akarja mondani, hogy a csufipofa libbantak - bár mindenhol bénáznak és szívnak - egyetlen dologra biztosan számíthatnak: az elbutított csürhe lincselő reakciójára; arra, hogy épeszű megszólaló a mérési hiba szintjén mozog egy falu volumenében.
A kartács nem tartja túl sokra a választók e- és íkúját.
Sajnos a kartácsnak ebben igaza van: ez "egy teljesen más típusú szavazóréteg", a "szidtadazanyámat???" szegmens.

DarthVader 2017.10.01. 22:42:46

@Dan da Man:

"conchita wurst, wilkommenskultur, dunántúli gyerek és Putyinpárti Gyorsnaszád egy és ugyanaz a fasz."

Hát, az első három lehet, hogy ugyanazt a rühes fideszpatkányt takarja, de ez a Putyinpárti ez annyira idiótán nyomja, hogy szerintem egy antifideszes provokátor. Annyira hülyének állitja be a feltétlen fideszimádó tipust, hogy a nem elvakult habozó inkább visszaretten a közös akolba tartozástól. És alighanem ez a cél :)

(korábban is találkoztam már a tipussal többször is. )

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 22:42:48

@Janossz:

"A magyar nép kisebbsége egyetért a kormány kirekesztő, idegengyűlölő politikájával.Pont."

Lófaszt. A nem szavazók véleményéről semmit nem tudsz, így ne te akard megmondani, mivel értenek vagy nem értenek egyet.

Ugye ez pont az az idióta érvelés, mint amikor azt óbégatjátok, hogy a szavazóképes lakosság kisebbsége szavazott Orbánra. Oszt elfelejtitek hozzátenni, hogy tirátok még kevesebben szavaztak. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 22:44:33

@Janossz:

"Bizony, csak a felheccelt csőcselék, senki más. Azért jó, hogy azonosulsz velük. Közéjük való vagy."

Azért jó, hogy azonosulsz a fanatikus iszlám csőcselékkel. Közéjük való vagy.

DarthVader 2017.10.01. 22:46:38

Azért az megnyugtató, hogy mindenhol ugyanazzal a 20 nick-kel kommentelő 5 fideszbarom ontja a fasságot. Ha nem utálnám a fajtájukat, akár el is ismerhetném azt a rettenetes igyekezetet, amivel védik a védhetetlent.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.01. 22:46:53

@Pop40:

"amit a tolvaj vajdád egy tökugyanilyen esemény kapcsán mondott."

Tolvaj gazdád csak neked van, te bolsevik-libbant féreg.

wolves84lb 2017.10.01. 22:48:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Gondolom, ugyanezt írod majd akkor is, ha a közvetlen falszomszédod egy tíztagú, büntett előéletű felnőtt tagokból álló cigánycsaládnak adja ki a lakását."

Mert most ugye erről volt szó...ja, nem is...

Jajj, de szép látni, ahogy szépen sorban jöttök kis trollocskák tátott szájjal a faszerdőbe :))

DarthVader 2017.10.01. 22:51:04

@Visceroid:

Neked elég azt hallani, hogy "Soros" és már ejakulálsz is. Ha véletlenül senki nem mondja, akkor önkielégitésként magad mondod. Remélem, zsepi van kéznél?

illaim 2017.10.01. 23:39:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te fröcsögő idióta némber! A legutóbbi népszavazás melyik kérdése szólt az ellenzékről?

ember100 2017.10.01. 23:45:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Helló !

Talán nem kellene állami alkalmazottakkal jogsértően leszedetni , és napiparancsba kiadni a fityeszdroidoknak hogy fessék le a jobbik plakátjait !

élhetetlen 2017.10.02. 00:01:59

@MACISAJT: Hát, öreg, a budai társasházunkban is adott ki tulajdonos lakást cigány családnak, és a lakóközösség szótlanul vette tudomásul. Senkinek semmi köze hozzá. Majd, ha gond lenne velük, akkor lehetne lépni. de több éve semmi gond. A te beteges agyad szüleményét ne vetítsd ki a normális emberekre.

élhetetlen 2017.10.02. 00:10:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tudom, nem olvasol, mert szűrsz, de hátha más olvassa. Próbálj meg különbséget tenni 10 befogadott menekült és tíz büntetett előéletű személy között. Tudom, ennyi ésszel, mint ami neked van, nem könnyű. Ehhez még próbáld meg hozzávenni, hogy egy panzióban elhelyezett tíz ember egyetlen falusinak sem lesz a falszomszédja. Menni fog?

élhetetlen 2017.10.02. 00:18:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát igen, a vélemények. Egy 2500 fős faluban a 100 fős kisebbségi véleményt egyszerűen le kellett volna szarni. Ez csak azért nem történt meg szerintem, mert az alpolgi polgi akar lenni, és tudja, hogy milyen embereket kell maga mellé állítani. Akiktől (és mint kiderült, joggal) félnek a normális emberek.

élhetetlen 2017.10.02. 00:24:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem értesz semmit. Ha minden fekete mindig átadja a helyét a fehérnek, akkor a magadfajta fehérnek eszébe sem jut, hogy a fekete is ugyanúgy ember, mint te. Így több ember elgondolkodott, nem úgy mint te, és így lehetett fekete elnöke az USA-nak. Csak ennyi az összefüggés.

Pop40 2017.10.02. 00:50:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ne izgasd fel magad, bolsikám, árt a szépségednek. :-)
Bár mindig felemelő, mikor a bolsik bolsiznak.... :D

Aztán mesélj, ki is lenne az én gazdám?

Elhiszem, hogy a magatokfajta visszamaradott létformák el sem tudják képzelni a létezést anélkül, hogy kilógnátok valakinek a seggéből, de hidd el, a többség nem így van ezzel, így fölösleges magatokból kiindulni.

élhetetlen 2017.10.02. 00:51:09

@Jobb halottnak lenni mint libsinek !: Hát igen, Orbán nem erőszakosan telepít be arabokat az országba, hanem sutyiban. Nyilván nem tiltakoztál, hogy a terroristák pénzelésével és adócsalással vádolt, 25 éve körözött Pharaon cége megvegye a miniszterelnökkel szembeni telket, villát, mert nem is tudtál róla. Nem az akaratod ellenére tette ,mondom, mert nem is tudtál róla, tehát rendben. Lázár János csak azzal védekezett, hogy, hát nem tudták, hogy nemzetközileg körözik, mert a pasinak nem volt ujjlenyomata, neked meg ennyi elég. Tehát ez nem gond, csak tíz legálisan befogadott menekült egy heti nyaralása. Ez kiveri a biztosítékot, mert ezt még érted.

Pop40 2017.10.02. 00:59:47

@dr. mesterséges színezék:

Hát ebben lehet valami.
Bár a "libbantakat" speciel nem látom ebben a történetben.
Ez a sztori ízig-vérig fideszes mese.

A kedvencem a csóka, aki lenyilatkozta, hogy ők bizony félnek, hisz látták a tévében, hogy ezek a migránsok "mindenkit megerőszakolnak, aki eléjük kerül."
Magam sem pártolom az arab migrációt, de ez azért ütött.

élhetetlen 2017.10.02. 01:26:38

@Conchobar: Tegnap már eljutottam addig, hogy nem beszélek veled, mert nem vagy képes megérteni, hogy, ha valaki elmegy melletted az utcán, az nem érintkezés, nem rád erőltetett kapcsolat, nem kapsz tőle trópusi fertőzést, sem nemi betegséget. Nem érted. Elment melletted egy ember az utcán, semmi közöd hozzá. Más. Olvass már utána, hogy hány külhoni magyar gyereket üdültet a kormány az adódból, utána prézsmitálj. „Gyerekek, miért jó nektek idegenek miatt, idegenek érdekében széthúzást, gyűlöletet szítani a magyarságon belül”. Ez jó! Miért kell neked (és vannak hozzád hasonlók) napok óta tépni a szád, és mindenkit magyarellenesnek nevezni, akinek belefér, hogy 40 menekült, 10 emberenként pihenjen pár napot? Miért kell elítélni a panzióst? Miért kell örülni, hogy kiszúrták a kocsijai kerekét, és ezek után biztosan bezár? Most visszalépek kicsit az időben. Mire volt jó, hogy nem a határátlépőkkel közölték az ő nyelvükön, hogy mik az elvárások, ha Magyarországra jönnek? Mit értek a magyar nyelvű plakátok? Annyit, hogy a magadfajta csökött agyúakban elültessék, hogy mind gonosztevők. Hogy olyan emberek rettegjenek tőlük, akik eggyel sem találkoztak. Hát én is kérdezem, miért jó ez? Ez már más: „Akartok tőlük valamit?”. Szar lehet az életed, ha csak azzal akarsz szóba állni, akitől akarsz valamit. Megérdemled, hogy ők ne álljanak szóba veled.

élhetetlen 2017.10.02. 01:34:26

@A valóság páros lábbal rugta pofán a libbantakat: „Miert akarna egy haborubol menekulo ember, egy ilyen kegyetlen fasiszta diktaturaban nyaralgatni ? NORMALIS ?”. Normális. Csak most szembesült a valósággal. Eddig elhitte, hogy Magyarország is egy normális európai ország.

élhetetlen 2017.10.02. 01:47:03

@röf: Megint kitört az ész nálad. Kirándulni Pécsre, Abaligetre ősszel is lehet. „Mert jól jönne egy kis borítékolható balhé a libbant médiának...”. azt hiszem, senki nem gondolt arra, hogy egy 2500 fős falut megvisel tíz ember jelenléte. Én komolyabban gyanakszom arra, hogy az alpolgármester polgármester akart lenni, ezért csinált ebből felheccelt emberekkel műbalhét, és most már nyilván az is lesz. De ezt ne próbáld meg átgondolni, mert lehet, hogy megárt a terhelés.

2017.10.02. 02:16:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 1. kik azok a ti
2. elég fogyatékos vagy, ha az írást és a valódi tettet összehasonlítod.
tudod az egyik megtörtént, és hős vezéred boldogan tapsikolt hozzá, a másik meg egy reakció arra, ami csak elmélet, de nem látom az m1-en, hogy a gonosz bloggerek felgyújtották viktor, hős vezéred házát.
ez a külömbség egy aggressziv narancskomcsi, és egy mérsékelt ellenzéki közt.. valahogy nincs se B közép, se kopasz paraszt sereg, se gyújtogató csőcselék.. milyen érdekes, ez mind csak a fidesz oldalon található meg. innen is látszik az iskolázottság teljes hiánya, hisz a szöveget se értetted meg, látszik a célcsoport, a sikkasztók, és a szellemileg visszamaradottak pártja a fidesz. Emiatt is büszke rá a vezéred, hogy testnevelést meg hittant oktatnak valódi tudás helyett, még a végén valaki gondolkodni mer, azt leváltja. Nem kell se korház, se iskola, éljenek a stadionok.

MACISAJT 2017.10.02. 08:20:19

@élhetetlen: " Hát, öreg, a budai társasházunkban is adott ki tulajdonos lakást cigány családnak, és a lakóközösség szótlanul vette tudomásul."

Hát hogyne:P
Valamint a hat gyerekükből három a Lauder Javnébe, a többi pedig a Radnótiba, Vörösmartyba jár:P

Áruld el a pontos címét is ennek az idilli állapotnak, csakhogy népszerűsíthessük a tolerancia eme dicséretes példáját...

Muhaha.

Void Bunkoid 2017.10.02. 08:45:47

Én csak azt nem értem, hogy mi történt az emberekkel hatvan év alatt.

Azért, mert a pöcsétes állami tévében rémmeséket mutogatnak, vagy éppen valós rémtörténeteket, de ezer meg ezer kilométerrel arrébb, miért kell egyből olyan készpénznek venni.

Az ötvenes években, pontosabban 1952-től - igaz, tévé meg nem volt, de filmhíradó igen, és bezony még ahol mozi sem volt, minden tanácsházán volt vetítőgép, hogy lehessen tolni a népnek, hogy vadul épül a népi demokrácia, mindenki 760 százalékkal teljesíti túl a normát, és a legjobb barátunk, a Szovjetunió minden földi jóval elhalmoz minket, főleg vassal és acéllal, amivel építjük a rothadó imperializmus vaskoporsóját.

Valahogy ezt mégsem hitték el az emberek, és négy évvel később irdatlan balhét csináltak.

MACISAJT 2017.10.02. 09:06:04

@Void Bunkoid: "Én csak azt nem értem, hogy mi történt az emberekkel hatvan év alatt."

Hatvan egy lószart. Valójában ez egy több száz éves folyamat.
A törökökkel kezdődött. Szivárogtak, szivárogtak, aztán egyszer csak Buda oda lett.És jött 150 év.
A Habsburgok vezényletével betelepítették Magyarországra a cigányokat. Majd 1867 után a zsidókat az u. emancipáció keretében.
Az oláhokat hívták Erdélybe, aztán már nem tudták megállítani.
A tótokról mondás is született, olyan jelenség volt(" engedd be a tótot, kiver a házadból ").

Hát csoda hogy ilyen előzmények után a magyar emberek féltik azt a darabka Magyarországot ami még egyáltalán megmaradt?
Herder is ismert meg az ő jóslata.

chrisred 2017.10.02. 09:20:21

@MACISAJT: A török hadsereg nem szivárgott, szivárgott. Szapolyai, miután a mohácsi csatát "kihagyta", a szultán vazallusa lett, hogy a magyar koronát megszerezze maga és a fia számára. János Zsigmond tanácsadói hívták be a töröket, hogy felmentse Budát Ferdinánd ostromától, aki a váradi béke szerinti trónigényét jött érvényesíteni.

dr. mesterséges színezék 2017.10.02. 09:30:43

@chrisred: Gárdonyit keverni a történelemmel...

nyihihi

fabijoe 2017.10.02. 09:41:37

A Büntető Törvénykönyv 371. paragrafusa (rongálás), valamint a 368. paragrafusa (fenyegetés) szerint az elkövetett tettek bűncselekmények függetlenül attól, ki mit gondol róluk.
A miniszterelnök helyeselte ezeket - idézem: "Nagyon helyes, ..."
Passzív pszichikai bűnsegély jön létre, amikor a bűnsegélyes a tettesekkel szándékegységben tartózkodik a tett színhelyén (Magyarországon és a médiában - hatását tekintve), és jelenléte a tettesekre bátorító (ki merné tagadni?) a sértettre bénító hatással van.
Aktív a bűnsegély, ha a tetthez előzetesen alibit ígér, pszichikai támogatást nyújt ("csak arra vigyázzunk, ne mi nyerjük a legtöbbet" -+ ugye, ez már megvalósult korábban is), és legalizálja a bűncselekményből származó hasznot (pl. orgazdaság, de itt pszichikai haszon származott a bűncselekményekből).
Jó lesz a miniszterelnöknek ügyelni, nehogy ezután újabb hasonló eset történjen, ugyanis akkor már bizonyíthatóan bűnsegélyessé válik a kijelentésével!
Jelenleg ugyanis csak a bűnpártolásnál tart, mert c) közreműködik a bűncselekményből származó előny biztosításában - pszichikailag támogatja a bűncselekmény elkövetőit, akiknek csakis pszichikai előnyük származott a bűncselekményből.
Ennek büntetési tétele 2 évig terjedő szabadságvesztés a büntető törvénykönyv szerint, valamint a közügyektől való eltiltás, mivel kizáró ok az államigazgatásból a büntetett előélet.

MACISAJT 2017.10.02. 09:46:59

@chrisred: "A török hadsereg nem szivárgott, szivárgott."

Csellel a várba

1541 augusztus 29-én a szultán sátrába kérette Izabella királynét, a magyar főurakat, Török Bálintot és Fráter Györgyöt a csecsemő királlyal együtt. Közben az őrség java része is kivonult a várból. A sátorban tudatta Izabellával, hogy védnökségébe veszi Budát. Neki és fiának meghagyja a Tiszántúl és Erdély országrészeket, amelyet évi 10 ezer arany fejében kormányozhat. Mialatt a szultán a magyar főurakkal tárgyalt, addig egy nagy csapat janicsár vonult fel a várba. A Szombat-kapun jutottak be, az őrség nem tett semmit, mivel azt mondták, hogy csak meg kívánják szemlélni a várat. A janicsárok összeszedték a fegyvereket, majd eljutottak több kulcsfontosságú pontra. Megszállták a bástyákat és a kijáratokat. Ekkor a katonák is észbe kaptak, de a janicsárok eddigre már kezükben tartották a fontosabb helyeket. Az őrség egy részét megölték, a többit ártalmatlanították. A főbb várfokokra rögvest kitűzték a lófarkas zászlót és Nagyboldogasszony-templom tornyára is.

A vár előtt álló magyar csapatok, Fráter György és a többi főúr is döbbenten szemlélték, hogy Buda török kézre került, napra pontosan tizenöt évvel a mohácsi csata után. Török Bálintot többet senki nem látta Magyarországon, útja a szultán sátrából a Héttoronyba vezetett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 09:52:52

@wolves84lb:

"Jajj, de szép látni, ahogy szépen sorban jöttök kis trollocskák tátott szájjal a faszerdőbe :))"

Tátott szájjal a faszerdőbe majd te fogsz beszaladni, amikor egyszer tényleg beköltözik melléd a cig... oppardon: roma család. Ennek esélye ui. a létszámuk növekedése arányában nő. A létszámuk meg rendületlenül nő.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 09:55:46

@ember100:

"Talán nem kellene állami alkalmazottakkal jogsértően leszedetni , és napiparancsba kiadni a fityeszdroidoknak hogy fessék le a jobbik plakátjait !"

Miért ne? Semmivel nem jogsértőbb, mint előre megfontolt szándékkal és bűnszövetkezetbe tömörülve megrongálni a kormány plakátjait.

Kibaszottul szánalmasak vagytok, amikor pontosan ugyanazért ajvékoltok, amit ti már többszörösen elkövettetek. :D

chrisred 2017.10.02. 09:58:08

@MACISAJT: Tehát megszállták, ahogy nagyjából 400 évvel később a német hadsereg Budapestet a kiugrási kísérlet után, vagy ahogy Putyin a Krímet.

chrisred 2017.10.02. 10:02:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A kormány plakátjait azok festik le, akiknek a befizetett adójából finanszírozták. A nem közpénzből készített plakátok magántulajdonban vannak. (Azt most szemérmesen felejtsük el, honnan származik Simicska vagyona.)

MACISAJT 2017.10.02. 10:02:35

@chrisred: "Tehát megszállták, "

Na látod, már érdemes volt ide benézni, ezt is megtudhattad, mármint Buda 1541-es török elfoglalásának történetét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 10:03:10

@élhetetlen:

"Tudom, nem olvasol, mert szűrsz, de hátha más olvassa."

Átmenetileg felfüggesztettem a szűrést, hogy röhöghessek azokon, akiket szűrtem.

"Próbálj meg különbséget tenni 10 befogadott menekült"

A hírek szerint oltalmazottakról van szó, NEM MENEKÜLTEKRŐL. Vagyis máris HAZUDTÁL. Oltalmazotti státuszt az kaphat, aki ugyan nem jogosult menedékre, de a hazájába visszatérve atrocitások, akár halálbüntetés érheti. Mondjuk oltalmazotti státuszt kaphat egy tömeggyilkos is, ha otthon ezért kivégeznék.

"A menekülteknek segítő civil szervezet, a Migration Aid azt vette a fejébe, hogy a Magyarországon legálisan tartózkodó, oltalmazott státuszt megkapó menedékkérők közül pár családot elvisznek pihenni kicsit."

444.hu/2017/09/26/kiszurtak-a-panziotulajdonos-autojanak-kerekeit-akinel-esetleg-menekultek-pihentek-volna-egy-tolnai-faluban

Szeretett 444-ednek ugye elhiszed, hogy nem menekültekről, hanem oltalmazottakról van szó? Akik között akár gyilkosok vagy egyéb bűnözők is lehetnek.

Vagyis nettó HAZUGSÁG, hogy menekülteket akartak nyaraltatni. Oltalmazott != menekült.

"és tíz büntetett előéletű személy között. Tudom, ennyi ésszel, mint ami neked van, nem könnyű. Ehhez még próbáld meg hozzávenni, hogy egy panzióban elhelyezett tíz ember egyetlen falusinak sem lesz a falszomszédja. Menni fog?"

Innentől a hablatyolásod nulla értelmű. Bár biztos vagyok abban, hogy nem leszel képes felfogni, miért.

chrisred 2017.10.02. 10:24:22

@MACISAJT: Nem egészen. Szívesen megismertem volna az általad jelzett beszivárgós verziót is.

chrisred 2017.10.02. 10:32:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez nem igaz. Az erőszakos bűncselekményekért jogerősen elítéltekre a genfi egyezmény alkalmazhatósága kizárt, ezért oltalmazotti státuszt sem kaphatnak.

Füles [Göd.HU.EU] 2017.10.02. 11:42:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A valóság ezzel szemben az, hogy kb ugyanaz az arány, mint az őcsényi falugyűlésen, ahol az a 100 ember hangosabb, mint a maradék 2000.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 11:43:19

@chrisred:

Hol írtam, hogy otthon már jogerősen elítélték őket?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 11:45:18

@Füles [Göd.HU.EU]:

Jó, akkor 5%, ezen már nem veszünk össze. :)

Füles [Göd.HU.EU] 2017.10.02. 11:46:28

Idáig azt lehetett hallani úton útfélen: ha ilyen migránssimogató vagy, fogadd be őket a házadba....ezek szerint nem lett befejezve a mondat: de akkor megölünk?

MACISAJT 2017.10.02. 11:46:38

@chrisred: "Nem egészen. Szívesen megismertem volna az általad jelzett beszivárgós verziót is. "

Világos. Nos akkor olvasd el HANGOSAN is:

Mialatt a szultán a magyar főurakkal tárgyalt, addig egy nagy csapat janicsár vonult fel a várba. A Szombat-kapun jutottak be, az őrség nem tett semmit, mivel azt mondták, hogy csak meg kívánják szemlélni a várat. A janicsárok összeszedték a fegyvereket, majd eljutottak több kulcsfontosságú pontra. Megszállták a bástyákat és a kijáratokat. Ekkor a katonák is észbe kaptak, de a janicsárok eddigre már kezükben tartották a fontosabb helyeket. Az őrség egy részét megölték, a többit ártalmatlanították. A főbb várfokokra rögvest kitűzték a lófarkas zászlót és Nagyboldogasszony-templom tornyára is.

A vár előtt álló magyar csapatok, Fráter György és a többi főúr is döbbenten szemlélték, hogy Buda török kézre került, napra pontosan tizenöt évvel a mohácsi csata után.

Ennyit a beszivárgási verzióról.
De ha még mindig nem megy, akkor 1. kérd ki a közönség segítségét vagy 2. telefonálj a dékás vágónak..
:P

Füles [Göd.HU.EU] 2017.10.02. 11:54:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt arra írtam, hogy ez az őcsényi ügy az ország tükre, cseppben a tenger: másfél millió hangos és durva kisebbség fújja a passzátszelet, abban a biztos tudatban, hogy ők "az egész ország", mindenről konkrétan és megfellebbezhetetlenül tudják, mi a helyes döntés.
Közben meg lehet, hogy csak nem tudják azt az alapelvet, hogy minél kevesebb információja van az embernek valamiről, annál könnyebb tutibiztos állást foglalni...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.02. 13:22:05

@Füles [Göd.HU.EU]:

OK, de tehetek én arról, hogy a példád a libbantakra is pontosan érvényes? Sőt még pontosabban rájuk érvényes, hiszen az általak említett 100/2000 arány inkább rájuk jellemző... :)

Ha olyan példát jozol, amelyikkel az egyik felet akarod leszólni vagy akár csak megítélni, akkor vigyázz, nehogy a példád ellened is alkalmazható legyen. :)

chrisred 2017.10.03. 05:26:22

@MACISAJT: Úgy látszik, a beszivárog szó értelmezésével vannak problémáid. Segítek:

"beszivárog tárgyatlan ige (rendsz. helyhatározói vonzattal)
1. <Folyadék, nedvesség, ill. füst v. gázszerű anyag> szivárogva behatol vmibe, vhova. A víz beszivárog a tetőn keresztül. A talajba beszivárog a nyári eső. Az ablak résein beszivárgott a füst, a por.  Egész nap azzal volt bajuk, hogy … a hasadékokat betömjék, miken a víz szüntelen beszivárgott. (Jókai Mór) Tűrhetetlen szivarfüst szivárog be a folyosókról a terembe. (Mikszáth Kálmán)
2. <Fény, hang> behatol vhova úgy, hogy csak kis mértékben v. tompítottan érzékelhető. A szomszéd teremből beszivárgott a zene hangja.  A templomhajó nagy ablakain át … beszivárog az érkező hajnali fény. (Kuncz Aladár)
3. <Emberi csoport> egyenként v. kisebb csoportokban, lassan, feltűnés nélkül behatol vhova. Az ostromlók közül többen beszivárogtak a várba. Nem engedik meg, hogy ellenséges elemek szivárogjanak be a pártba.  A cigány sereg azonban Beszivárog alattomban. (Arany János) Egyenkint beszivárogtak a trónterembe. (Jókai Mór)
4. (átvitt értelemben) <Eszme, gondolat, hír, szokás stb.> lassan, alig észrevehetően behatol, bekerül, bejut vhova. A cenzúra ellenére hazánkba is beszivárogtak a haladás eszméi. Bizonyos hírek beszivárogtak a börtönbe is."

Valószínűleg a 3. pont szerinti értelmét akartad ráerőltetni Buda megszállására, ám hiába. Még egyszer segítek, a német hadsereg 1944-ben nem beszivárgott, hanem megszállta Magyarországot. 1956-ban az oroszok nem beszivárogtak, hanem megszállták az országot. 1541-ben a török hadsereg nem beszivárgott, hanem megszállta Budát. Mindhárom esetben a magyar politikai vezetés szövetségeseként, egyszer kifejezett kérésre, a másik két esetben függetlenül a magyar fél szándékától és akaratától.

élhetetlen 2017.10.03. 17:12:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Semmi értelme, de megpróbálom. Macisajt sem érti. Az nem úgy van, hogy minden fehér bőrű okos, és rendes, és minden roma buta, és csak a baj van vele. Az a roma család, aki itt a budai társasházunkban bérel lakást, mert megengedheti magának, semmi gondot nem okoz. Azt kéne megértened, amit soha nem fogsz, hogy ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt, csak a sötétebb bőrűek rosszabbul indulnak, de ez érvényes az egyéb hátrányos helyzetűekre is. Ha az általános első három évében megkapnák azt a támogatást, egyéni foglalkozást, buzdítást külön erre alkalmazott tanárokkal, amit a család nem tud/nem akar megadni, akkor nem szakadnának le a harmadik év végére. A gyerekek fele menthető lenne. Mert ha már nem értik, miről van szó, akkor rendbontanak. De ezt nem kapják meg. Egyszerűbb azt mondani, hogy minden hátrányos helyzetű hülye. Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat.

élhetetlen 2017.10.03. 17:37:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azért nem érdemes veled kezdeni, mert szavakon lovagolsz, és nem érdekel a lényeg. De most a konyha várna rám, és semmi kedvem hozzá. „oltalmazottakról van szó, NEM MENEKÜLTEKRŐL. Vagyis máris HAZUDTÁL.”. Hú!. Hazudtam, pedig én csak arra gondoltam, hogy már ellenőrzött emberekről van szó. De most, jaj, de igazad lett! Mit változtat ezen az, hogy nem a határon felszedett, ellenőrizetlen embereket akartak odavinni? „Akik között akár gyilkosok vagy egyéb bűnözők is lehetnek.”. Ja, a Pharaon ügy meg nem zavar, mert ő már 25 éve nemzetközi körözés alatt állt, mikor beköltözött Orbánnal szembe, de Lázár mondta, hogy nem tehetnek semmiről, mert az ürgének nem volt ujjlenyomata. Ezt tudniuk kellett volna, míg te csak tudni véled, hogy a tíz fős csoportban lehet gyilkos. De legalább nagyon elszánt vagy!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 09:55:58

@élhetetlen:

"Az a roma család, aki itt a budai társasházunkban bérel lakást, mert megengedheti magának, semmi gondot nem okoz."

Természetesen nem. Senkivel nem a bőrszíne miatt van gond, hanem a viselkedése, az életmódja miatt.

"Azt kéne megértened, amit soha nem fogsz, hogy ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt"

Valószínűleg ugyanannyi, sőt talán még több is, hiszen mi magyarok - egyelőre még - többségben vagyunk. :) Azt viszont felmérésekkel, tudományos igényű kutatásokkal kellene igazolnod, hogy a cigányok átlagos IQ-ja egyenlő a magyarokéval. Amíg ezt nem tudod igazolni ilyen tanulmányokkal, addig csak üres fecsegés, bizonyítatlan vélemény az, amit írsz.

Persze tudom, hogy nagyon rázós dolog lenne ilyen kutatást Magyarországon, sőt az egész píszí világban elvégezni, de ez még nem jelenti azt, hogy egy bizonyítatlan állítást igazságként kell elfogadni.

Mivel nem tudjuk, mely gének kódolják az intelligenciát, nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő. Ideológiai alapon lehet kinyilatkoztatni, csak ennek semmi értelme és alapja nincs.

"Egyszerűbb azt mondani, hogy minden hátrányos helyzetű hülye."

Argumentum ad absurdum. Ilyet én soha nem állítottam. Kiemelkedően intelligens emberek a gyengébb képességű rasszokban is vannak, csak kisebb arányban.

"Ha az általános első három évében megkapnák azt a támogatást, egyéni foglalkozást, buzdítást külön erre alkalmazott tanárokkal, amit a család nem tud/nem akar megadni, akkor nem szakadnának le a harmadik év végére."

Ez csak feltételezés, nincs igazolva. Az nem igazolás, hogy egy-két eleve tehetségesnek tűnő cigány gyerekből sikerült értelmes felnőttet faragni.

"Semmi értelme, de megpróbálom. Macisajt sem érti."

Talán inkább te nem érted. Bizonyítás nélkül teszel általános érvényű állításokat és kijelented, hogy aki ezt nem fogadja el, az nem érti... :)

"Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat."

Már hogyne tudnád. Csak megfelelő, tudományos módszertannak készült és független - peer reviewed - tanulmányokkal igazold az állításaidat. Még az sem igazolás, ha egy elismert kutató tesz ilyen állítást bizonyíték nélkül, max. educated guess (ha nem ismered az educated guess szót, keresd ki szótárból, mert nem egészen azt jelenti, amit szó szerinti fordítás alapján gondolnál).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 10:02:45

"nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő."

Olvastam viszont olyan véleményeket, hogy pl. az askenázi zsidók átlagos IQ-ja az európai fehér emberéhez képest 105 pont, vagyis szignifikánsan értelmesebbek, mint mi. Bár ezt igazoló tanulmányt nem olvastam, el tudom képzelni, hiszen a zsidóság egész történelme arról szól, hogy az eszével kellett túlélnie az őt nem mindig kedvelő környezetben. Vagyis volt egy természetes szelekció az IQ-ra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 10:11:08

@élhetetlen:

"Ja, a Pharaon ügy meg nem zavar"

Ne terelj. Az, hogy egy nemzetközileg körözött bűnözőnek adtak letelepedési engedélyt, még senkit nem jogosít fel arra, hogy más is kaphasson ilyet. Ahogy téged vagy engem sem jogosít fel lopásra az, hogy Pénztáros Lőrinc talicskával lopja ki a pénzt az államkasszából.

Ennek a megoldása nem az, hogy ha Pharaon bejöhetett, akkor jöhessen be más bűnöző is, hanem az, hogy jól seggbe kell rúgni azt, aki felelős volt Pharaon beengedéséért.

élhetetlen 2017.10.04. 11:18:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez tényleg reménytelen, ettől kezdve: „Azt viszont felmérésekkel, tudományos igényű kutatásokkal kellene igazolnod, hogy a cigányok átlagos IQ-ja egyenlő a magyarokéval. Amíg ezt nem tudod igazolni ilyen tanulmányokkal, addig csak üres fecsegés, bizonyítatlan vélemény az, amit írsz.”. Mert az ellenkezőjét nem kell tudományosan bizonyítani, az nem csak vélemény, nem csak üres fecsegés. „Mivel nem tudjuk, mely gének kódolják az intelligenciát, nem állíthatjuk bizonyosan, hogy az egyes rasszok átlagos IQ-ja egyenlő.”, de azt igen, hogy vannak „gyengébb képességű rasszok”. Ez olyan szánalmas. Volt ez a futam: „"Persze, tudom, nem tudom megváltoztatni az álláspontodat." Már hogyne tudnád. Csak megfelelő, tudományos módszertannak készült és független - peer reviewed - tanulmányokkal igazold az állításaidat.” „Tátott szájjal a faszerdőbe majd te fogsz beszaladni, amikor egyszer tényleg beköltözik melléd a cig... oppardon: roma család.”. Mert, hogy egy roma szomszéd mekkora szívás, azt te biztosan tudományos módszertannal készült tanulmányokkal tudod igazolni. Feladtam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 11:43:01

@élhetetlen:

"Mert az ellenkezőjét nem kell tudományosan bizonyítani"

Miért is nem?

Évszázadokig az volt a közvélekedés, hogy a négerek, arabok stb. alacsonyabbrendűek. Ezért volt az apartheid Dál-Afrikában és az USA-ban. Az apartheid szerencsére időközben jórészt megszűnt, de a jogegyenlőség, nem a képességek egyenlősége alapján. Ahogy a 90-es IQ-jú Szabó Lászlónak pontosan annyi joga van, mint a 150-es IQ-jú Mensa-tagnak.

Ha visszaolvasol, látni fogod, hogy én nem állítottam, hogy a cigányok rosszabb képességűek a fehér embereknél. Te viszont azt állítottad, hogy "ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt". Vagyis te tettél egy állítást, nem én. Ebből fakadóan ha - HA! - tisztességesen akarsz vitázni, akkor az állításodat neked kell bizonyítanod. Azzel szemben elköveted azt az érvelési hibát, hogy elhárítod a bizonyítás terhét. Így is lehet vitatkozni, csak akkor már nem vitázol tisztességesen.

Szóval hajlandó vagy tisztességesen vitázni és igazolni az állításodat? Vagy inkább terelsz és áthárítod a bizonyítás terhét?

élhetetlen 2017.10.04. 15:50:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Látod, ez az. Igen, ezt írtam: „ugyanannyi buta van a fehér bőrű magyarok közt”. Ez egy normális, érthető mondat, csak annyit jelent, hogy a fehér bőrűek, és a sötétebb bőrűek között is vannak buták is, okosak is. Ezt kéne tudományosan bizonyítanom, akkor lennék csak tisztességes vitatkozó partner? Nem azt írtam, hogy 4 tized pontosságú százalékkal egyezik a roma és magyar emberekben a buta rész, (ráadásul a buta sem egy pontosan mérhető fogalom), mert ha ilyen marhaságot írtam volna, akkor jöhetnél azzal, hogy tudományosan bizonyítsam. Közben nagyon logikusnak gondolod magad. „én nem állítottam, hogy a cigányok rosszabb képességűek a fehér embereknél.”. Nem, ezt nem állítottad, ezekkel a szavakkal, de ezt leírtad, idézlek újra, „Tátott szájjal a faszerdőbe majd te fogsz beszaladni, amikor egyszer tényleg beköltözik melléd a cig... oppardon: roma család.”. Gondolom, te tudod igazolni az állításodat, hogy az mekkora problémákat okoz, mert te aztán tisztességesen vitázol. Ha én azt gondolom, hogy ez a szöveged azt jelenti, hogy te „problémásabbnak” gondolsz minden a cigányt, mint magadat, vagy bármelyik fehér bőrűt, akkor megint ott kötünk ki, hogy HAZUDOK, mert te azt nem mondtad. Mert te olyan logikus vagy. Na, erről ennyit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 16:02:03

@élhetetlen:

Most csak magyarázkodsz és terelsz. Sebaj, te tudod. Részemről nem tekintelek méltó vitapartnernek.

élhetetlen 2017.10.04. 16:17:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem magyarázkodtam, csak rámutattam „tökéletes logikád” hiányosságaira. „nem tekintelek méltó vitapartnernek„ Igazad van, ez sokkal egyszerűbb, mint átgondolni, amit írtam. Befejeztük.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.04. 16:56:01

@élhetetlen:

Átgondoltam, épp ezért nem tekintelek korrekt vitapartnernek.

zolia 2017.10.04. 20:22:37

@röf: kár, hogy a hozzászólásod nem arra reagál, amit írtam. Hogy te hová mész nyaralni, az a te dolgod. Hogy ők hová mennek, az meg az övék. Tudom, szerinted nem, de sajnos igen.
Nincs olyan, hogy elismerjük a státuszukat, de utána még azt is meg akarjuk szabni, hová menjenek, mit csináljanak. Akkor tetszettek volna nem elismerni a státuszukat... De már megtörtént. Akkor viszont - bármennyire is zavar ez sokakat - ugyanannyi joguk van ott tartózkodni, mint bárki másnak.
Egyébként pedig azt írod, "nem nyaralni akarnak". Írtam én olyant, hogy nyaralni akarnak? Amit kifogásoltam, azzal kapcsolatban teljesen indifferens, akartak-e nyaralni, vagy küldték őket. Csupán annyit mondtam, hogy ha már elismerték a státuszukat, akkor késő bánat. Lehetőség van nem elismerni, és lehetőség van elismerni. Mindkettőnek vannak következményei, amik viszont mindenkire egyformán érvényesek.
Menj abba a panzióba, ahová ők mentek volna, és akkor teljesül a kívánságod: ott fognak nyaralni, ahol te is nyaralsz.
süti beállítások módosítása