Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Strucctojást dobálni szabad? - Alkotmányos határeset

2008.07.09. 15:57 | Proszektura | 71 komment

Címkék: orbán sólyom bíróság viktor alkotmány garázdaság kordonbontás strucctojás

Ráférne az Alkotmányunkra egy alapos leporolás. Már akkor erre a következtetésre jutottam, amikor Orbán Viktor és forradalmár társai, az újkori márciusi ifjak, 2007. február elején a nép szemeláttára, kamerák kereszttüzében bátran elbontották a rendőrségi kordont. Sokan ezt akkor valami hasonló hőstettként élték meg, mint amikor a negyvennyolcas ifjak kiszabadították Táncsicsot a börtönéből. Igaz Táncsics kint is maradt szegény, míg a kordont a rendőrség szép csendben visszapakolta.

De a hős fideszes ifjak és a hős nép ezt már nem várták be.

Mindenesetre akkor gondoltam először arra, hogy ezzel az Alkotmány elnevezésű jogszabály halmazzal valami nem stimmel. Valakik – sőt éppen a törvényhozók egy jelentős része – semmibe vehetik annak előírásait, s ezt a bíróság is törvényesnek tartja. Hiszen Orbánékat nagy csinnadrattával felmentette.

Most az öregecskedő – jövőre éppen 60 éves - alaptörvényünk újabb próbatételnek próbált volna megfelelni. Nem sok sikerrel.

Tojást dobálni szabad, mondta ki a verdiktet a PKKB. Mindenkinek alapvető joga a tojásdobálás. Nézegettem az Alkotmányt, de nem leltem rá benne ilyen passzusra. Pedig átforgattam elejétől a végéig. Ez a szó, hogy tojás, egyáltalán nem is szerepel a kódexben. Isten bizony.

(Gondoltam, talán a láthatatlan Alkotmányban benne van. Tudják, az a bizonyos Sólyomféle láthatatlan Alkotmányról beszélek. De abban sem találtam.)

Így aztán maradjunk annál az alapvető jogelvnél, hogy, amit a törvény nem tilt, azt megenged. Tojást dobálni márpedig szabad.

Bármilyen tojást.

Hiszen a bíróság nem differenciált e tekintetben (sem). Nem mondta ki, hogy például tükörtojással (+spenóttal), vagy főtt tojással nem lehet. Pedig utóbbi jóval nagyobbat üt ám. (Ám, az is igaz, kevesebb nyomot hagy.)

De a bíróság a tekintetben is szabadkezet adott a jogértelmezésnek, s persze a dobálóknak, hogy milyen tojást használhatnak. Tyúktojást, kacsatojást, vagy éppen libatojást. Amelyik olcsóbb, vagy esztétikusabb. A tojásdobálási szabadság valamennyi tojás nevű dologra kiterjed.

Én azért a strucctojásnál már elgondolkodnék.

Az szerintem már alkotmányos határeset.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr73560656

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.10. 08:30:21

Proszektúra - Strucctojást dobálni szabad? - Alkotmányos határesetRáférne az Alkotmányunkra egy alapos leporolás. Már akkor erre a következtetésre jutottam, amikor Orbán Viktor és [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tra lala 2008.07.09. 16:42:22

Olyan tojással dobálózól, amilyennel akarsz, de ha betörik a feje a tojástól, akkor meg fognak büntetni.

creative 2008.07.09. 17:14:25

Az alkotmányban a tojásdobálást nem szabályozzák, hiszen az csak alapelveket fektet le. A tojásdobálás egyfajta vélemény nyilvánítás.

A homokosok felvonulása bántja a jóérzésű embereket, a homokosokat meg bántja a rájuk kenődő tojás. 1:1 Itt az egyenjogúság.

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.07.09. 17:16:43

A buzgók meg visszadobálhattak volna répával...

Na mindegy, majd jövőre ők is visznek magukkal zöldséget-gyümölcsöt, főzeléket a tüntetésre, és visszadobálnak. Két tojás után az ellentüntetők kapnak a pofájukba egy kis krumplistésztát. A rendőrség meg beszállhat paradicsomlevessel töltött vízágyúkkal.

pokesz70 2008.07.09. 17:20:11

creative:

Értem. Te fogod megmondani, hogy kik a jóérzésű emberek és őket mi bántja.

Szerintem meg békesség - erőszak: 0-1

demizson bobby 2008.07.09. 17:21:22

Ebből világhírű fesztivál lesz.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.07.09. 17:23:52

Szerintem a melegeknek is tojással kellett volna dobálniuk az ellentüntetőket. Kíváncsi lettem volna, hogy azok szó nélkül tűrték volna a "véleménynyilvánítást". :D

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.07.09. 17:28:09

A tojásnál jobb a paradicsom, mert színes foltot hagy, lehet mosóport tesztelni utána.

A spenóttal töltött óvszer viszont komoly fegyverré válhat az ellentüntetőkkel szemben. :)

Sőt, a rendőrök dobálhatnának a helikopterükről banánokat. Ládástól. :D

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 17:34:24

Kedves SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik)
Nagyon szellemesek a hozzászólásai. Őszintén mondom, jobbak mint az én írásom.
Tán csak nem Rejtő Jenő urat tisztelhetem Önben? Nem akar szerzőként csatlakozoni?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.09. 17:35:10

Dobáljunk meg mindent, ami nem tetszik - a dobálást ősi szittya vélemény nyilvánító szokásunk, senki nem veheti el ezt tőlünk! Főleg a tojásdobálás. Legyen erre egy nap, rengeteg turistát vonzana a Nemzeti Tojás Dobáló Fesztivál! (NeToDoF)

nigh5 2008.07.09. 17:53:56

Szerintem spermával töltött óvszert kellene dobálni.
Lennének az utcűn automaták, benne óvszerrel. A dobáló beledugja a farkát és megtölti az óvszert. A gép lecsomózza, s kiadja a töltött óvszert. S ezzel már lehetne dobálózni.

Jól mutatnának a magyarok a TV-ben, csupa spermásan, tetőtöl talpig. Végre lenne olyan bulink, mint a pamponai bikafuttatás vagy a Tour de France. Világsiker!

És a töltött óvszer nem okoz sebet senkinek.

Reggie 2008.07.09. 17:54:44

Legjobb a megkovult dinoszaurusz tojas:)

Reggie 2008.07.09. 17:55:50

nigh5 2008.07.09. 17:53:56

Ja a megelhetesi gyerekgyartok, meg kapnak az alkalmon, es belapatolja az ondot belole, hogy meg tartasdijat is kapjon a segelyen felul.

demizson bobby 2008.07.09. 18:01:24

Elmentem fél órára,erre valami spermaünnepre jövök vissza.
Na mindegy.
A tojást kérdezték már mit szól ehhez?

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.07.09. 18:16:02

nigh5-nél van az igazság!
Ez igazi hungarikum lenne. Legalább nem punnyadna az ifjuság a sz.gépek előtt. Sport, atlétika, rendszeres nemi élet - ez kell a magyarnak! Javaslom, tegyünk minden kávé-automata mellé egy sperma-automatát!

Már látom magam előtt a jövőt, amikor a nyomorgó állampolgárok sem dobják ki a gumit otthon, hanem eladják a használtgumi-neppereknek, akik jókora készletet halmoznak fel belőle a jövő évi Meleg Büszkeség Napjáig. Az ellen tüntetők vajon eljönnek-e, ha tudják, hogy ez vár rájuk? :DD

Avatar 2008.07.09. 19:37:43

blogíró · agyvihar.blogter.hu/ 2008.07.09. 17:23:52
"Szerintem a melegeknek is tojással kellett volna dobálniuk az ellentüntetőket. Kíváncsi lettem volna, hogy azok szó nélkül tűrték volna a "véleménynyilvánítást". :D "

Ez már megvolt tavaly. Rohantak a menetet biztosító egyik rendőrhöz panaszkodni, hogy visszadobott a buzi...

Avatar 2008.07.09. 20:00:00

Mellesleg nem is értem mit pörög mindenki ennyire a tojásdobáláson...
Amikor a Steve Ballmert dobálták meg, akkor persze milyen jó poén volt, nem?

A kődobálás és Molotovozás viszont egyértelműen túl ment a tolerálhatóság határán, valahogy mégse hallani arról, hogy ezeket a dobálókat sorba elítélné a bíróság.

stanmore 2008.07.09. 20:55:30

A magyar bírói kar idióta kontraszelektált.A bírónőt fejbe kéne toszni egy tojással,és akkor megtudná,hogy milyen a véleménynyilvánítás szabadsága.

BZL 2008.07.09. 21:09:11

Persze, mert gondolom azoknak a pereknek még nincs vége.

Igaza van a TASZ-nak (index.hu/politika/belfold/tasz080709/ ), a bírót meg az ügyészt kellene megdobálni akik szerint ez OK.

Okoska ügyész kiadta az állásfoglalást, hogy a tojásdobálás a véleménnyilvánítás egy elfogadott formája.
Ez azt jelenti hogy aki szerint ez faszság, nyugodtan tiltakozhat ez ellen ügyész megdobálásával.
Csak az alkalmas pillanatot kell kivárni, mikor a legjobb öltönyében siet valahová - vagy esetleg a feleségével színházba.

De ne olyan balfasz módon ám, mint a balmeres gyerek.
Valami hordozható edény kéne, amibe több kiló tojás is elfér, és én pl. jól dobok, de biztos sokan mások is.

És a legjobb lenne benne, hogy a saját hülye állásfoglalása miatt mentenének fel.

Ha húszéves egyetemista lennék, meg is csinálnám.
Nem maradtak otthon radikális fiatalok?

ravens01 2008.07.09. 21:16:44

Hm, nem úgy szól a közmondás, hogy addig üsd, míg meleg? Ezek meg csak tojással dobáltak. Vagy rosszul emléxem?

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 21:18:02

Ahhoz, hogy az ügyész tojásos legyen, ahhoz valaki másnak tökösnek kell lennie.

Ejjnye Bejjnye 2008.07.09. 21:18:05

Nem a tojásdobálás a baj. Az már csak okozat. Ha a leprások, és egyéb fertőző betegek, vagy olyanok vonulnának fel, akik undort váltanak ki az esetleges többségből-nos őket is kizárná a társadalom. Mint ahogy azt meg is teszi más esetekben. A többség érdekében. Csak persze az egyéb problémákkal küzdő mások nem próbálják elhitetni a többséggel, hogy mondjuk a Hepatitis-szel élni jobb, mint egészségesnek lenni. Meg persze más tipusú "másság" nem jár ekkora szexuális élvezettel, amiért ugye már érdemes...
A "más" legyen otthon csöndben, és ne folytasson PR-tevékenységet saját érdekében. Egyébként a média miért is nem mutatja a csendesen véleményt nyílvánító tömeget, amely tele volt családapákkal, édesanyákkal, nagyszülőkkel??? Mert hírértéke csak a vandáloknak van. És ez is a melegek reklámját segíti ugyebár....
Ó a szegény áldozatok!

stanmore 2008.07.09. 21:19:48

BZL,Nehogy azt hidd,hogy felmentenének,mert korábban egy tárgyaláson valaki egy tojást a földhöz csapott,és garaázdaságért keményen elmeszelték.Tehát ezek a bírók ,ügyészek még ahhoz is hülyék,hogy következetesek legyenek ,ill nem is hülyék ,hanem azt hiszik hogy mindenre mindenkire szarhatnak.

stanmore 2008.07.09. 21:22:46

Ejnye bejnye,itt nem arról van szó,hogy helyesen tették e ,hogy felvonultak,szerintem sem .De a törvények mindenkire egyformán vonatkoznak.Ha a buzikat testileg lehet bántalmazni ,mert valakiknek nem tetszenek ,akkor ezt holnap bárkivel meg lehet tenni ,és a társadalmat terrorizálni fogja néhányszáz izomagyú söpredék.

Ejjnye Bejjnye 2008.07.09. 21:43:23

Neked is nagyon igazságod vagyon Stanmore! Én sem az ilyen elintézési módot szeretem. Nem tudom mit lehetne tenni, csak azt látom, hogy az igazság megcsúfolást szenved. Ki van fordítva az erkölcs és a helyes értékítélet. Celebek és társaik diktálnak furcsa tempót. A bölcsességre nem sokan kíváncsiak. A média a perverzitásból él, tehát ezt pártolja, gerjeszti. Olyanok követelnek maguknak jogokat, akiket a demokratikus többség elutasít. Van demokrácia?

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 21:50:14

Komolyan valaki is azt hiszi, hogy akad olyan heteroszexuális, aki látva a melegek felvonulását, látva azt, hogy milyen társadalmi elutasításban van részük, látva az ellenük irányuló erőszakot, látva azt, hogy egyes képviselőik ordenáré ipari-technóra ízléstelen gumiruhákban vonaglanak a kamionokon, szóval mindezeket látva, ezeknek hatására ez az egyszeri hetero elmereng azon, hogy nem lenne-e jobb, ha ő is meleg lenne?

Vannak emberek, akik ezt elhiszik? Ennyire nem mernek hinni a saját heteroszexualitásukban?

BZL 2008.07.09. 21:54:36

Én úgy képzelem hogy elsőfokon kb. fel akarnának akasztani, aztán 2-4 évig is eltartana amíg tisztázom magam, viszont időközben kénytelenek lennének visszaszívni a hülyeséget.
Meg persze folyamatosan magyarázkodniuk kellene hogy ha ügyészt nem, akkor "buzit" miért.

Csak a médiával együtt lenne értelme, anélkül percek alatt elintéznének, csak hogy hamarabb mehessenek ebédelni.

(Viszont erre nekem már nincs időm, ezt a tökös-tojásos receptet nem nekem találták ki.)

"stanmore"-nak van igaza

Ejjnye Bejjnye 2008.07.09. 22:15:12

A már kialakult szexuális irányultság nem nagyon változik kedves Proszektura, de addig a gyermekkor sok meglepetést tartogat. Meg van olyan is, hogy mintakövetés. És van idegenkedés és utálat is. A tisztaság nem szívleli a koszt. De ne legyen a kosz természetes és tolakodó! Ne hirdesse magáról, hogy az a jobb! Mert valójában erről van szó. Egyensúly.

BZL 2008.07.09. 22:18:57

Szerintem a demokrácia az, hogy ők követelik a jogokat, mi többség meg elutasítjuk, de nem verünk és dobálunk senkit.

És mivel nem verünk és dobálunk senkit, mindenki szabadon elmondhatja (esetleg megmutathatja, pl. egy felvonulással ugye), a saját nézőpontját.
És így még arra is lehetősége van hogy megyőzze a többséget, és talán bizonyos jogokat mégsem utasítunk majd el - demokratikusan.

A demokrácia csak akkor működik, ha az emberek véleménye változhat. De mitől változna, ha mindenkinek kussolnia kell, mert különben megdobálják/megverik/felhúzzák az első fára (nincs elvi különbség az opciók között).

zieglergéza 2008.07.09. 22:19:53

gyerekek, nem olvastam el az óvodások műsorának kommentjeit, de ceterum censeo ,hogy itt nem a toás a lényeg, hanem az, ami ellen irányul.
Ez (tetszik - nem tetszik ) a toás bizony csak eszköz, és mint ilyen, szentesíti a célt.
Néhány egészségesen gondolkodó bíró ezt jól értelmezi, kár a homályban tévelygőket hülyíteni az álproblémával.

Laci 2008.07.09. 22:38:44

Liebe zieglergéza,

én azért megnézném, ha a Te világosságban bátran eligazodó fejeden szétföccsenne egy tojás, akkor is ragaszkodnál-e egészséges gondolkodásodhoz, igazi problémalátásodhoz illetve kissé pökhendi stílusodhoz? :-)

Szeretettel üdvözöl egy homályban tévelygő

stanmore 2008.07.09. 22:44:01

zieglergéza,az eszköz sohasem szentesíti a célt,fordítva sem igaz,ebből is látszik ,hogy butaságokat írsz.Mindenkinek ,a buziknak is joga van hozzá,hogy elmondja a véleményét,amivel lehet egyetérteni és lehet nem egyetérteni.Ezt hívják demokráciának.Ha valamit meg undorítónak tartok ,akkor nem megyek oda,nem nézegetem.a rendőrség dolga meg az ,hogy a buzik betartsák a törvényeket.Ha ezt betartják ,akkor meg ,aki bántalmazza őket azokat úgy fejbe kell vágni,hogy ott helyben kinyúljanak,mert azok gyűlöletfüggő,csak az ürügyet kereső aberált söpredék,akiknek mindegy ,hogy focimeccs, politika, nemzeti ünnep vagy homokos felvonulás: egy alényeg ,hogy rombolni verekedni ,gyújtogatni lehessen.Ezeket kell elsősorban kiiktatni ,nem a buzikat.És bizony pl az USA-ban ezt meg is teszik.Ott pl aki kezet emel egy rendőrre ,általában keresztüllövik.

Ejjnye Bejjnye 2008.07.09. 22:44:17

Nem kell "mindenkinek kussolnia". A többség is tévedhet persze. Csak hát EBBEN AZ ESETBEN a többségnek tényleg igaza van. Sajnos kevés egyszerű értelmes átlagpolgár mondhatja el véleményét-egymás után sokszor- a médiában. Az extrémek kapnak műsoridőt. Az ellentüntetés is vélemény. A szememnek kellemetlen látvány az egyneműek szerelmi megnyilvánulása az utcán. A gyerekeimnek is nehéz elmagyarázni, hogy a bácsik, nénik miért viselkednek úgy ahogy, ÉS EZ A VISELKEDÉS NEM HELYES ÉS KÖVETENDŐ! Akkor miért lehet mégis mutogatni? A szép szavakat elhallgattatják jogokra hivatkozva. Akkor lehet hogy marad a tojás. Az az egót sérti. Mint a látvány a szemem.

stanmore 2008.07.09. 22:59:09

Senki nem hallgattat el semmit ,ez csúsztatás,a buzik nem sérthetik a közszemérmet,ezért írtam ,hogy be kell tartatni a törvényeket,ez a rendőrség dolga.Az ,hogy jelmezekben felvonulnak,ugyanis Londonban éppen arra jártam ,amikor felvonultak a HIde parkban,az nem ütközik a törvényekbe.Elmúltak azok az idők,hogy pusztán a tény miatt ,hogy valaki buzi ,büntették ill. agyon verték őket.Ha továbbgondolom,akkor holnap a hajléktalanok,aztán a zsidók aztán a cigányok jönnek. Nos ez a rasszizmus,ez ellen fel kell lépni.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 22:59:35

A homoszexuálisok száma a világ minden társadalmában 5-10% körül mozog. Ezt sem a számukra biztosított jogok, sem a melegfelvonulások száma és mérete nem befolyásolja.

Az, hogy esetleg Iránban a melegeket halálra itélik, és nyilvános kivégzések vannak, nyilván rejtőzködővé teszi őket, tehát a hatóságok büszkén hirdethetik, hogy megoldották a buzikérdést, hiszen senki sem vallja magát annak.

Ezzel szemben a Hollandiában pár éve meggyilkolt népszerű szélsőjobboldali politikus, Pim Fortijn vállaltan homoszexuális volt, mégsem ment a melegek aránya az országban 10% fölé.

Az, hogy egyes országok toleránsabbak, míg mások keményen fellépnek a melegek ellen, az nem befolyásolja a részarányukat, legfeljebb jobban, vagy éppen kevésbé merik vállalni a nyilvánosság előtt.

Szerintem az lenne az üdvözítő, ha itthon bárki vállalhatná bármilyen meggyőződését, hitét, orientációját, származását, politikai preferenciáját anélkül, hogy ezért fizikai, vagy verbális erőszakkal kellene szembesülnie.

Ettől mi még nagyon távol állunk.

stanmore 2008.07.09. 23:07:59

Például a buziok azért vonulnak fel,hogy az élettársuk ugyanúgy örökölhessen utánnuk,legálisan együttélhessenek,és nem azért,hogy a heterokat is buzivá tegyék,azokat úgysem lehetne.Sok országban meg van ez a joguk,és szerintem ebben igazuk is van.Úgyhogy mielőtt tojásokat dobál valaki illene gondolkodni,dehát akinek nincs agya,attól ezt nem lehet elvárni.

stanmore 2008.07.09. 23:12:24

Ettől függetlenül szerintem is gusztustalan ,ahogy némelyik kipingálva riszálja magát,de ha ez nem közszeméremsértő,akkor el kell tűrni ,és nincs helye sem a tojásdobálásnak sem az önbíráskodásnak,mert aki ezt teszi az kártékonyabb ezerszer a társadalomra mintha valaki homoszexuális.

ravens01 2008.07.09. 23:12:39

Proszekt, húzz el te is melegebb égtájakra a csúsztatott statisztikáddal. 5-10 százalék, igen... A buzi ujságot rendelők körében végzett felmérés szerint? Mert amúgy 1%, max. 2%. Ezt az agymosást lehet, sokan lenyelik, de nekem iennel ne házalj, mert rögtön jön egy virtuális tojás...

Ejjnye Bejjnye 2008.07.09. 23:13:00

Nem a számukkal van gond. Nem csak azzal, hogy azt teszik amit. Azzal van gond, hogy az ellenvélemény van kikiáltva helytelennek. Sok a hajlítás a témakörben. Egymásnak ellentmondóak a kutatási eredmények. De a többség zsigereiben érzi, hogy ez a beállítottság (másság) visszataszító és beteg. Ez a többség van megfélemlítve és lerasszistázva, noha szó sincs erről. És a többség nem hulligán. Adófizető, gyerekcsináló, felelősségteljes állampolgár. Aki történetesen segíteni is akar, de nem fogadja el a perverzitást egészségesnek és követendőnek. Meg kellene hallani ám azt is, hogy a melegek milyen jogokat követelnek! Nos ez a követelőzés, és néhány jog, a nem helyes.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 23:19:59

ravens01,

Nem buzi újságot rendelők körében végzett felmérésből, hanem egyetemi pszichológia tankönyvből származik a hivatkozott adat, de persze nyilván a te intelligens válaszod meggyőzött arról, hogy rosszul tudom...

Ejjnye Bejjnye,
Nem az van lerasszistázva, aki nem szereti a buzikat. Ez mindenkinek magánügye. Ehhez sem az államnak, sem a rendőrségnek semmi köze.

Aki viszont kimegy egy bejelentett demonstrációra, és a kordont szétveri, majd molotov koktélt dob a rendőrökre, és miközben azt skandálja, hogy "zsidókat a Dunába, buzikat meg utána", közben tojással dobál meg embereket, azt aligha nevezném megfélemlítettnek.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.09. 23:25:42

A demokrácia pedig arról szól, hogy mindenki elmondhatja a véleményét és mindenki demonstrálhat is a véleménye mellett, vagy más véleménye ellen.

De senki sem kényszerítheti rá másra erőszakkal a saját értékrendjét.

Ha drága a benzin, akkor tüntetnek a fuvarozók.
Ha sok az autó, akkor tüntetnek a kerékpárosok.

A két tábor alapvetően ellentétes elképzelésekkel rendelkezik az ideális társadalomról. Kettőjük értékrendjét értelmes társadalmi vitákban kell egyeztetni, ütköztetni, és nem az utcán, kiegyenesített kaszával, biciklilánccal, meg öklelőráccsal ellátott teherautókkal.

Na persze mi magyarok nem hiszünk a demokráciában, mert az elitünk többször bizonyította, hogy ő sem hisz benne. Fejétől bűzlik a hal. Ezek után az emberek egy része levonta a következtetést, hogy ha a törvények nem érnek szart sem, akkor erővel kell megoldani a vitás kérdéseket.

Most itt tartunk. Majd túlleszünk ezen is.

stanmore 2008.07.09. 23:25:59

ravens,nem értem ,hogy miért érdekes ,hogy 1% vagy 5%,akármennyi a szexuális irányultság nem jelent sem érdemet sem bűnt,az egy adottság ,ezért aztán ,ha csak egy buzi is van azt is ugyanolyan jogok illetik meg mint bárkit.
Különben majd kitalálják egy kis túlzással,hogy aki bizonyos poziciókat szeret az perverz és beteg.A szex két ember magánügye szerintem.Ha ez nem egyezik meg a többség szokásaival ,akkor is emberekről van szó.Érdekes,hogy pl a dislexiásokat akkor miért nem verjük agyon? Gondókodjunk már.Az alapelv tiszta,nyilván magamutogató buzik is vannak ,dehát nézzünk meg egy Fókusz műsort az RTL TVben ,ott talán nincsenek magamutogató nem buzik?

stanmore 2008.07.09. 23:30:39

Ejnye,mondj egy konkrét követelését a homoszexuálisoknak ,ami szerinted felháborító,és amit " meg kellene hallani".

asztrografológus 2008.07.09. 23:39:19

a magamutogató buziknak a tojásgránát nevű tojás lenne a legjobb... Arra büszkék, h szaros lesz a brékójuk vége az attrakció után?

Laci 2008.07.09. 23:56:15

asztrografológus,

amikor az Isten az okosságot osztogatta, Neked sikerült valahogy úgy elbújnod, hogy a kicsi koponyádba ne sok jusson belőle! Ha esetleg éppen tojás formájú a fejed, akkor persze értem... :-)

Fantómas 2008.07.10. 00:15:19

asztrografológus

Úgylátom képben vagy a homoszexuális aktusok plasztikus ábrázolását illetően, csak nem bennfentes vagy? Vagy csak sokat ábrándozol róla?
Tudod, én a te tojásaiddal dobálnálak meg téged,meg a csököttagyú elvtársaidat, mert ugye tojással dobálózni szabad...

Reggie 2008.07.10. 00:21:03

Proszektura 2008.07.09. 23:19:59


"Aki viszont kimegy egy bejelentett demonstrációra, és a kordont szétveri, majd molotov koktélt dob a rendőrökre, és miközben azt skandálja, hogy "zsidókat a Dunába, buzikat meg utána", közben tojással dobál meg embereket, azt aligha nevezném megfélemlítettnek."

Pedig a ciganyokkal szemben elfogadott, hogy felelmukben agyonvernek/megolnek valakit.

Reggie 2008.07.10. 00:21:34

Ja meg a masik "nyomos" indok, az elozo melle, a rossz anyagi helyzet szokott lenni...

stanmore 2008.07.10. 00:29:59

Na így terjednek a hülye tévtanok,mi az ,hogy a "cigányokkal szemben elfogadott,hogy félelmükben agyonvernek valakit"
Ez úgy hülyeség ,ahogy van,és eleve cigányellenességet mutat.Semmi nem elfogadott,ha valakit agyonvernek,úgy tudom az olaszliszkaiak is börtönben vannak,és igencsak hosszú ideig ott is fognak rohadni.

Az előző hozzászólásomban helyesbítenék valamit : azt írtam ,hogy egyetlen buzit is ugyanolyan jog illet meg ,mint az 5%-ot.Nos egyetlen buzi nem létezhet minimum kettő kell-:))

Fantómas 2008.07.10. 00:33:18

Szerintem szavakkal sem lehet büntetlenül dobálózni, nemhogy tojással...amúgy gyanús hogy a tojástermelők szponzorálják a neonáci csőcseléket...:) Miért nem dobálnak inkább kindertojást rászoruló gyerekeknek? És honnan van ennyi pénzük tojásra? Itt a piacon 25-28 Ft egy darab! Eldobál 40et 50et, az legalább egy ezres...Ahelyett hogy megsütné a szerencsétlen családjának (már ha van neki) akik éheznek a Gyurcsány kormány megszorító intézkedései miatt szegények...

Fantómas 2008.07.10. 00:37:12

Holnaptól minden vitámat tojással fogom elintézni...

Reggie 2008.07.10. 00:37:13

stanmore 2008.07.10. 00:29:59

En elhiszem, hogy szerinted nem elfogadott, szerintem sem, de nem egyszer volt ez a magyarazat. Pl ami lopasnak indul, es megelhetesi bunozesnek minositenek, de tetteneres miatt tettlegesseg lesz belole, ott enyhito korulmenynek veszik h megelhetesi bunozes...

stanmore 2008.07.10. 00:38:52

Ja,itt kurvára nyomorog mindenki,dolgozni nem nagyon tülekednek,de minden tüntetésen ott vannak,nameg az aláírásokat gyüjtik dologidőben a következő minimum 5 milliárdba kerülő népszavazásra.

stanmore 2008.07.10. 00:47:00

Reggie,ne vegyük magunknak a bátorságot,hogy egy konkrét ügyben mit vettek enyhítő körülménynek,mert ugye a jog még akkor is csavaros dolog ,ha minden részletet ismer az ember,és főleg ne általánosítsunk.Az igazságszolgáltatás sok esetben erélytelen,ellentmondásos,de ezt kár úgy beállítani ,mintha csak a cigányokkal lenne ilyen.Most például az látható ,hogy pont emiatt ilyen Budaházy-Torockai félék teljesen elszemtelenedtek,és ugye ők nem cigányok vagy zsidók.Úgyhogy a rasszista szövegeket azok veszik be ,akik saját frusztráltságukat másokra akarják kenni,és akik mindíg másban keresik az okokat maguk helyett.

BZL 2008.07.10. 00:50:41

"Csak hát EBBEN AZ ESETBEN a többségnek tényleg igaza van."

Az mit jelent hogy "igaza van" ?
Szerintünk az nem helyes, nekik meg az az életük - más választásuk ráadásul nem is nagyon van, mivel így születtek.
Mindkét félnek "igaza van" - a saját szempontjából.

"Akkor lehet hogy marad a tojás. Az az egót sérti. Mint a látvány a szemem."
A logikád szerint ha holnap találkozunk az utcán és nem tetszik ahogy kinézel, ugye megdobálhatlak ?
Söt, ha valamiért a gyereked nem tetszik, akkor őt is.

Ha valakinek nem tetszik a pofám és ezért megdobál tojással nehogymár én legyek a hibás !

BZL 2008.07.10. 01:00:33

"Pedig a ciganyokkal szemben elfogadott, hogy felelmukben agyonvernek/megolnek valakit. "

Dehogy elfogadott.

stanmore 2008.07.10. 01:01:42

BZL Teljesen igazad van tulajdonképpen,de egy dolog nekem sem tetszik,hogy miért kell pl tollakkal a seggükön riszálgatva vonulni,szerintem ebben azért van egy adag provokáció is.Lehet hogy túlkompenzálni akarnak ,hogy azért is nem csak felvállaljuk,de még pukkasztunk is titeket.

Fantómas 2008.07.10. 01:05:31

Követelni fogom minden magyar ember nevében, hogy csökkentsék a tojás áfatartalmát, adjanak visszanemtérítendő támogatásokat a termelőknek. mert mint olyan nemcsak egészséges, kalóriadús ősi magyar étek, de finom is, és mostantól a politikai és társadalmi kommunikáció nélkülözhetetlen eszköze. Én mindenesetre a véleményemet ezentúl így szeretném kifejezni. Ez megterheli a családi kasszát, és mint igaz magyar ember nem csak én sínylődöm emiatt, hanem hamarosan sokmillió honfitársam is, akik majd szintén tojásdobálással kívánják kifejezni véleményüket. Így népszavazást fogok kezdeményezni. Kérek minden egészséges magyar embert, támogassa kezdeményezésemet!

stanmore 2008.07.10. 01:11:26

Fantomas,azt hiszed vicces amit írsz pedig a valóság sokszor ennél is röhejesebb.Ma minden feltűnési viszketegségű ember kezdeményezhet népszavazást,ld Albert házaspár olyanról is ,ami már rég okafogyott.Biztos a siker,pláne ha a szavazással keresztbe lehet tenni a kormány elképzeléseinek.

BZL 2008.07.10. 01:37:33

"És bizony pl az USA-ban ezt meg is teszik.Ott pl aki kezet emel egy rendőrre ,általában keresztüllövik. "

Egy csapat rendőr körbevett egy kocsit, mert meg akarták állítani (hosszas üldözés után). A sofőr viszont nem szált ki, inkább újra elindult - nem túl gyorsan - de mivel teljesen körbe volt véve, az egyik rendőrnek félre kellett ugrania.
Azonnal szitává lőtték.

???

Megfejtés: a kocsival ölni lehet tehát fegyver, a gázolásba bele lehet halni, tehát az gyilkossági kísérlet - vagyis a faszi meg akart ölni egy rendőrt.
Gondolkodás nélkül tüzet nyitott az egész szakasz.

Ezeket a benzinpalackos kis tetveket lángszóróval tennék helyre.
Gyorsan elfogynának, az biztos.
"Meggyulladt a rendőr ruhája" - olvasom. Mi a fene van itt ?

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.07.10. 07:55:07

Egy valamit azért nem értek!
Vagy tényleg öregszem és romlik a szemem,vagy a komplett igazságszolgáltatás hülye. Tojás-tojás, de mi van a kockakövekkel?????? Vagy az egy kocka alakú keménytojás???

SCHWACHTA SZÓKRATÉSZ vagy KNAPP - (ahogy tetszik) 2008.07.10. 08:24:28

Salvadorban már tudják mi a szofisztikált véleménynyilvánítás tuti eszköze: a pisivel töltött zacsi.

sportgeza.hu/futball/2008/07/09/salvador_ismet_szurkoloi_miatt_kerulhet_bajba/

Vajon mi eljutunk-e íly magasságokba valaha? :s

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.07.10. 08:29:58

creative 2008.07.09. 17:14:25
azért van ám két apró probléma:
1/ "jóérézsű ember" nem dobál meg senkit... se tojással, se mással
2/ talán illene némi különbséget tenni esztétikai-ízlésbeli sérelem és fizikai sérrtés között
ezektől lesz ember az ember.. nem jóérzésű, csak sapiens...

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.10. 08:30:04

A kockakő másnéven levesgyöngy, szintén élelmiszer. Elengedhetetlen összetevője például a francia hagymalevesnek.

Feltételezem, hogy nem találtak a helyszínen dolgozó 8 tévécsatorna felvételein, a 11 napilap és a 4 hetilap fotóin, továbbá a 12 rendőrségi kamera felvételén olyan pillanatot, amikor az látszik, hogy az egyik gyanúsított kockakövet szed fel, vagy dob el.

Én tavaly március 15-én fotóztam olyan figurát, aki üveggolyó méretű acél csapágygolyókat lőtt a rendőrökre horgász beetető csúzliból. Nem tudom miért, de azt érzem, hogy azzal ölni is lehet.

papugaja 2008.07.10. 09:15:22

Legközelebb a felvonulók is fegyverkezzenek fel pár tucat tojással, hátha kikerekedik belőle egy "Tojatina".

ascella 2008.07.10. 09:28:43

Tavaly véletlenül épp Rioban jártam az úgynevezett karnevál idején. Hát ha láttatok még többtízezres orgiát, ahol majdnem teljesen pucér emberek fénylő, izzadó testtel, mindenféle színes tollakba és fél marék csillámporba öltözve rázzák a seggüket, csöcseiket, töküket a szamba ritmusára, egyenesen undorító... nem is értem; az ilyen erkölcstelen pucérságot, erotikus túlfűtöttséget miért nem tartogatják az otthonuk falai közé...?

Proszektura, neked főhajtás a fáradhatatlan gyöngyszórásért, ha csak egy is jó helyre pottyan, már megérte :)

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.07.10. 10:26:30

"A kockakő másnéven levesgyöngy, szintén élelmiszer. Elengedhetetlen összetevője például a francia hagymalevesnek. "

Ez nagyon tetszik, a cikk is jó de ez mindent ver.

MELEG vagyok, nem buzi! 2008.07.10. 17:11:56

Szervusztok!
sajnos sokan nem gondolják át,egyben az egészet, csak kiragadnak dolgokat. Sokan úgy érzik, "belőlük van több" az országban, a Földön, s ez már elég is ahhoz, hogy annak és úgy kell történnie, amit Ők gondolják.
Pedig, ha jobban megvizsgálnánk külön-külön pl.Téged és engem, és összehasonlítanánk a kapott "eredményt" 1000 véletlenszerűen kiválasztott, de 100%-ig heteroszexuális ember tulajdonságaival, meglehet, én mint BUZI (?), sokkal inkább hasonló vagyok ehhez az 1000 emberhez, mint Te.
S én mégsem tüntetek ellened, mégsem akarok kevesebb jogot adni Neked, mint ami nekem jár-mint ahogy jelen esetben velem ezek a dolgok történnek.
Az, hogy kivel fekszem le, az én magánügyem, ezt mondja sokmindenki, és érvel evvel, miért kell ezért felvonulni? (megjegyzem a felvonulás ezen formájával én sem értek egyet ezért nem is voltam jelen, nem, mintha féltem volna az ellentüntetőktől!)
A gond, hogy nem ezért vonulnak fel a melegek, mert mutogatni akarják magukat.
De felhívni a figyelmet csak így lehet valamire!
S az a valami az, hogy nekünk is ugyanolyan jogunk van élni, szeretni és pl. örökölni, stb..
S mégis, ezeket a jogokat azért nem kapjuk meg, mert a saját nemünk közül valókat tudjuk csak elképzelni partnernek.
Mondd, mit szólnál, ha a férjed/feleséged súlyos baleset után kórházba kerülne, és Téged azért nem engednének be hozzá, illetve azért nem tudhatnád meg még azt sem, hogy milyen állapotban van, mert nem ismernék el a mai törvények a kapcsolatodat Vele?
El sem tudod ezt képzelni, ugye? ..vagy ha haláleset történik, és a közös (titokban leélt) élet alatt szerzett MINDENED veszhet el, mert pl. nem ismeri el a törvény az öröklési jogainkat!
Nos, tudd, mi egy ilyen világban élünk ma, mert ránk a törvény ezt szabja ki!
Te ez ellen nem harcolnál??.. 2008-ban, emberként, Európában?
Asztrografológusnak külön:
..azt pedig hagyjuk, hogy kinek mi után lesz szaros a segge, ha jól látom a mai hetero pornó kínálatot, sok helyen már nem is ismerik az eredeti női nemi szervet..

Navarone 2008.07.11. 12:22:54

TE proszektúra, azt mondod, demokráciát siratod. És te magad közben rádobsz szintén egy lapát földet.
süti beállítások módosítása