Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Kofa-titkosszolgálat – Kofa-állam

2008.09.28. 12:00 | Proszektura | 89 komment

Címkék: lesencefalu györgy szilvásy demeter sándor robbantás ervin almássy laborc molotov koktél kommandós

Szilvásy miniszter úr azt akarja velünk elhitetni, hogy a nemzet biztonságára nem az jelent veszélyt, hogy a titkosszolgálat vagy a kormány tájékáról folyamatosan szivárognak ki különféle hétpecsétes titkok, hanem az a veszélyes, hogy az ellenzék kíváncsi a kormány viselt dolgaira. Szilvásy úr nem azon háborog, hogy a gondjaira bízott szervezet olyan, mint egy nagy rosta, ahol tömegével folynak ki mindenféle titkos információk és adatok, s nem az a kérdés a számára, hogy mindezek hogyan kerülhetnek egy szigorúan elzárt szervezetből folyamatosan napvilágra, szóval nem ezek után nyomoztat felháborodottan, hanem azokat hibáztatja, vagy jelenti fel, akiket a kiszivárogtatás érint.

Szilvásy miniszter úr továbbá azt akarja velünk mindenáron elhitetni, hogy a nemzet biztonságára nem az jelent veszélyt, Laborc úr hányszor járt Moszkvában, hanem, hogy ha az kiderül, járt-e ott és hányszor. Szilvásy miniszter úr szerint nem az az érdekes, hogy egy NATO tagország legfőbb titkosszolgálati vezetőjeként milyen (megengedhető, vagy meg nem engedhető) kapcsolatokat ápol az orosz hírszerzéssel, hanem szerinte az veszélyezteti igen súlyosan az országunk biztonságát, hogy ezeket esetleg megtudja bárki is. Sőt ez az érdeklődés egyik-másik ellenzéki vezető részéről túl azon, hogy a hazánkra roppant veszélyes, ezen felül ráadásul még súlyos államtitoksértést is képez.

Vagyis, ha jól értem Szilvásy miniszter urat, ha valaki pusztán csak kíváncsiskodik a hazai titkosszolgálat legfőbb vezetőjének utazási szokásai felől, már azzal is súlyos államtitoksértést valósít meg.

Pedig, bizony engem is módfelett érdekelne, hogy Laborc úr szíve akkor most hova is húz. Milne szavaival élve, van-e „görbe dolga sok”, mint János királynak, aki „nem volt jó”. Vajon Laborc is szokott e az orosz titkosszolgálat itteni vezetőjével sörözgetni havonta, miként állítólag hivatali elődje (amely tény részleteivel együtt persze bizonyára szintén szigorúan titkos államtitkot képez! Hol, hány sört ittak, ki állta a cechet, stb.), vagy ő inkább borozgatni szokott? Esetleg a whiskyt szereti vedelni? Ha mindez engem érdekel, s én is szeretném megtudni, akkor én is államtitoksértő vagyok, mint Demeter Ervin úr?

Szilvásy miniszter úr bizony így gondolja. Mint ahogy szerinte Almássy Kornél és egyik megyei pártelnök is súlyos bűncselekmény elkövetői lettek, amikor valamiféle zavaros emberrablásról panaszkodnak.

A szombati Népszabadságban azt olvasom, hogy „a nemzetbiztonsági szolgálatok egy nevének elhallgatását kérő munkatársától úgy tudjuk”, hogy „a Cégen belül is megoszlanak a vélemények arról, szükséges- feljelentést tenni az ügyben, avagy kezeljék egészségügyi megoldást igénylő problémaként a két MDF-es politikus állításait.”

Ez a KGB módszereihez hasonló dehonesztáló gúnyolódás azon kívül, hogy primitív és fenyegető is egyben, még valamit elárul erről a hazai titkosszolgálatról – s ebben viszont már cseppet sem a KGB-re hasonlít. Ez a szervezet belül is olyan, mint egy nagy piac, ahol cserfes-szájú kofaként– s feltehetőleg elmeorvos szakemberek bevonásával is - a folyosókon hangos trécseléssel megvitatják, hogy tegyenek-e ez ügyben feljelentést, avagy egészségügyi irányba tereljék az ügyet. A kétségeiket pedig még a döntés előtt megosztják persze, egy nevének elhallgatását kérő szigorúan titkos kilétű sajtószóvivő útján, a nagyközönséggel is.

Én csak azt nem értem, mi van akkor, ha a Cég emberei a demokratikusan lefolytatott vitájuk után mégis az egészségügyi megoldás mellett döntenek majd később. Azt is megvitatták már esetleg, hogyan képzelik ezt megoldani? Netán kommandós zsarunak öltözött elmeorvosok gumibotjukkal fogják Almássy ex-MDF-es és az állítólag elrabolt ex-párttársa térdreflexeinek működését vizsgálgatni?

Az újságíró egyébként „névtelenséget kérő kormányzati források” alapján arról is tudósított, hogy az ügyészség a rendőrséget ha nem is a nyomozás, de a további nyomozati cselekmények felfüggesztésére kérte annak a feljelentésnek az ügyében, amit az NBH vezetője tett az UD Zrt.-vel összefüggésben. Nem tudni persze itt sem, kik a kormányzati források. Tény, az újságcikk többes számban beszél róluk.

Vagyis jól láthatóan nem csak a „Cég” olyan, mint a szita, hanem en bloc az egész kormányzat is.

Ezért gondolom azt, hogy Szilvásy titokminiszter úrnak legalább akkora energiát kéne fordítania ezeknek a réseknek a betömködésére, mint a kormányzati gerincvezeték állítólagos támadói elleni fellépésre. S persze jó lenne már néhány olyan titokról is fellebbentené a fátylat, amelyről nem azért nem tudni semmit, mert államtitok (akkor valószínűleg már rég tudnánk mindent!), hanem azért, mert nem képesek, vagy nem is akarják kideríteni azokat. Gondolok itt a szlovák terroristákra, a Teve utcai merénylőre, a politikusok házait Molotov-koktélokkal támadókra, vagy éppen Szilvásy úr lesencefalui házának megrongálóira. Ahol térfigyelő kamera ellenére robbantottak rejtélyes idegenek. S ahol már a robbantás előtt furcsa mód nyüzsögtek a rendőrök és körözött a helikopter.

Szóval nem csupán Almássy Kornél és társa esetében merül fel az a lehetőség, hogy a titkosszolgálatok őket elmekórtani esetnek tekintik.

Mi is hülyének vagyunk nézve. En bloc.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr16685541

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.29. 08:00:12

Proszektúra - Kofa-titkosszolgálat – Kofa-államMi is hülyének vagyunk nézve. En bloc.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fülig Jimmy 2008.09.28. 16:30:36

Kedveském, talán próbálj az UD (Új Defend) zrt. lehallgatási ügyeiről ilyen erőbedobással érdeklődni.

Ear 2008.09.28. 16:36:14

Ez a lehallgatósdi, titkoszolgálati kavarás már nagyon gáz. Ami biztos, hogy a pártok valamelyike nem tisztességesen játszik.

Szavazás: A Fidesz állna-e mögött, ahogy az MSZP-sek állítják? wita.hu/index.php?show=wita&wita=73

Mindenesetre most már kémtörténetbe illenek a történetek. Itt már azt állítják, hogy embereket rabolnak el, titkosszolgálatok avatkoznak a politikába. A másik oldal meg azt mondja, hogy ellentitkosszolgálatot csinált az ellenzék. Valami nincs rendben itt.

Hagrid · http://hagrid.freeblog.hu 2008.09.28. 17:08:40

Magasról teszek arra, hogy melyik párt melyiket figyelteti. Erre vannak a magánnyomozók, nemde? Az tényleg érdekes, hogy a kormány emberkéi merre húznak, Moszkvába-e vagy nyugatra. Nem mintha kérdés lenne (gyengébbeknek: az előbbi)...

Béla 2008.09.28. 17:11:51

Az nincsen rendben, hogy a rendszerváltás előtti titkosszolgálatokat nem zavarták szét. Az nincsen rendben, hogy a titkosszolgák a Kulcsár-ügyben kavartak. Az nincsen rendben, hogy az államtitkár elvtárs vezényelte őket. Az nincsen rendben, hogy a magyar titkosszolgálato(ka)t egy Moszkvában végzett ember irányítja, és most is velük sörözik. Az nincsen rendben, hogy fantomlölövdözők támadják a rendőrpalotát. Az nincsenrendben, hogy fantomszlovák fenyegetők "akarják megzavarni a pártrendezvényeket". Az nincsen rendben, hogy gyurcsány et. aláfekszik az oroszoknak. Az nincsen rendben, hogy szilvásy meg draskovics egyáltalán szabadlábon van, nemhogy milyen pozícióban. Itt nagyon sok minden nincsen rendben.

Összességében az az érzésem, hogy a maszop a neki dolgozó titkosszolgálatok bőséges felhasználásával fingatja a Fideszt, és próbál "Fidesz árnyéktitkosszolgálati" botrányt ráhúzni egy ellenzéki pártra. Mindennek az a célja, hogy mentse magát az elkúrást követő népharagtól. Tudjuk, hogy vannak "trükkök százai, amiről nektek nem kell tudnotok". Ez botrány. Innen egy lépés az ÁVH (ÁVO, PRO, katpol, ízlés szerint).

Ha egy jobb oldali kormány hatalomra jut, azonnal szét kell zavarni ezeket a titkosszolgálatokat, a vezetőiket pedig perbe fogni, elítélni és bebörtönözni.

gonosz 2008.09.28. 17:18:48

Szerintem ez az egész egy megzavarodott elme szüleménye.
Ennek pedig 1 következménye lehet, ki kell tiltani.
honnan? mindenhonnan.

józsi 2008.09.28. 17:19:34

szilvásyt én nem nevezném úrnak. Az csak egy tahó posztkommunista, aki undorító módszereket alkalmaz a politikai ellenfelei lejáratására. Eddig csak azt bizonyították be, hogy az NBH-val lehallgattatta politikai ellenfeleit és más személyeket, így már az NBH sem tudja ellátni azt ami a feladata lenne.
Pedig mennyire bíztunk a rendszerváltásban: én pl. jóhiszeműen azt gondoltam, hogy a II.vh. utáni német és japán gazdasági csodának nevezett folyamat fog megismétlődni itthon is.
Ehelyett korrupció van, a politikusok csak a hatalomért és a pénzünkért küzdenek. Nem akarok ilyen magas adókat fizetni csak azért, hogy a haverjaiknak legyen mit szétosztani.
Ha ez így megy tovább, ennek az országnak pár évtized múlva vége. Egyes délamerikai és afrikai országok szintjére süllyedünk morálisan, t'rsadalmilag és gazdaságilag, és onnan már soha nem lesz visszaút. Ne legyen így!

qwerty 2008.09.28. 17:29:33

Valóban hülyének vagyunk nézve.
TE NÉZEL MINKET HÜLYÉNEK!!!

végülis tök normális ha egy bukott párt magán titkosszolgálatot üzemeltet, mindenki megfigyel és lehallgat, majd nyiltan, de valószínüleg sokkal gyakrabban a színfalak mögött eljátszogat a rendelkezésére álló adatokkal.

egy védett személy megfigyelése és róla adatot gyűjteni nem igazán törvényes

végülis volt már itt lehhalgatási és megfigyelési botrány, OV-t megfigyelték. Ja hogy még saját maguk sem tudták ezt bizonyítani, az mára már mellékes. Nyugodtan lehet rá hivatkozni, mint múltbeli esetre.

Szóval hülyének vagyunk nézve, te nézel minket hülyének

qwerty 2008.09.28. 17:32:46

vajon van olyan 4 feletti vezető aki nem a régi rendszerben szerezte a végzettségét, kiképzését?
szét lehetett volna zavarni a nemzettbiztonsági hivatalt, viszont akkor kik alkották volna az újat??

endy72 2008.09.28. 17:36:53

Nézzétek meg Szilvásy arcát. Azt mondják az ember 30 év felett már tehet az arca berendezéséről. Üvölt róla a sunyiság, a rosszindulat, valami furcsa bizarr dolog. Olyan mint egy ravasz róka (szegény róka). Én nem mernék elé állni, mert attól félnék hátbaszúr. Ez az ember a titokminiszter! Egyáltalán miniszter! Bizalom az irányába tripla 0!!!

qwerty 2008.09.28. 17:47:21

endy72
éljen az előitélet
Kövér arcáról mit olvasol le??

Dr Kangörény 2008.09.28. 17:51:31

Számomra egyszerűen felfoghatatlan, hogy van bőr a képeteken megint a szocikat gyalázni! Mert alapos ok erre mindig van, az igaz, de jelen esetben a fidesz az, akiről lehullt a lepel. Ne kövessétek el ugyanazt a hibát, amit a szocik, akik vadul köpködtek a fideszre, aztán simán megcsinálták ugyanazt. Most a fidesz bukott le, ebből ne csináljatok szoci ügyet!

Dr Kangörény 2008.09.28. 17:52:44

Egyébként eddig az volt a bajotok, hogy a nyugat seggét nyalják, most meg az, hogy az oroszokét is esetleg?

GG 2008.09.28. 18:10:49

az a baj, hogy segget nyalnak. mindegy kiét, ők mindenképp nyalni akarnak.

toplyne 2008.09.28. 18:15:39

Kangörény

Meséld már el a lehullott bizonyítékokat légyszi! Mi hullott le kiről? Milyen bizonyíték támasztja alá, hogy a fidesz a hunyó? Szegény szocikat már megint gyalázzák! Ez szörnyű! Ej!!! Ezért tartunk itt.

_ 2008.09.28. 18:21:30

ez csak egy álkangörény volt, nem az eredeti.

_ 2008.09.28. 18:28:29

"szét lehetett volna zavarni a nemzettbiztonsági hivatalt, viszont akkor kik alkották volna az újat?? "

Az NBH vajon a normális feladatát végzi? Nem, hanem ellenzéki politikusokat hallgat le, terroristatámadásokat vizionál, rálő a rendőrpalotára, robbantgat, stb.
Ennyi erővel szét is zavarhatták volna, és akkor most egy hasznos NBH-nk lehetne.

boblaci 2008.09.28. 18:40:16

Igen!
Hülyének néz bennünk, egy nagyon elfugult igen Hülye!
Miért nem a kurucinfo degenerált közönségét örvendezteted e nagyszerü "Opuszoddal"?

-ZR- 2008.09.28. 18:58:39

A politikai elit 90%-ának az arcáról lerí, hogy erőszakos haláluk lesz...válogatás nékül. Akit mégis ártatlanként érne ez el, az elgondolkodhat a "korpa" közé keveredés ősi bölcsességéről...:-)

proszektura 2008.09.28. 19:06:33

Kedves boblaci! Nem tudom ki vagy, de azt lkátom, hogy alighanem kicsi problémád lehet a hosszabb szövegek olvasásával.Talán figyelmesebben kéne elolvasni az írást, vagy neked kéne a Kukrucinfora átkattintani.

beavereater 2008.09.28. 19:11:06

Csak halkan jegyzem meg, hogy ha a titkosszolgálatok minden tagja a megfelelően végezné a munkáját, azaz esküje szerint a Magyar Köztársaság érdekeinek védelmében dolgozna, akkor Szilvásy és a hasonszőrűek a fejük tetejére is állhatnának, az sem számítana. Ugyanez igaz az ország nem-politikus lakóira...

states 2008.09.28. 19:16:52

Természetes folyamat, hogy Gyurcsány alatt nem csak az ország lett Augiász istállója, hanem a titkosszolgálatok is. Szó sincs itt már holmi nemzetbiztonságról, nemzeti érdekek védelméről, kőkemény pártfeladatokat lát el az NBH, ha kell elnököt gyárt az MDF-nek, ha kell rendet tesz az OTP-ben, a fő ellenség meg természetesen nem a határokon túl van, hanem az ellenzéki padsorokban, az ősellenséget kell legyőzni, lejáratni bármi áron, az eszközök nem számítanak. Ha kormányzati teljesítmény értékelhetetlen is, Szilvásy a helyén van, csapataink harcban állnak. Gyurcsányisztán 2008...

beavereater 2008.09.28. 19:22:03

Gratulálok, megnyerted az eheti szemellenző-nagydíjat...

Pelikán úr 2008.09.28. 19:23:44

Hajrá Béla, KIMONDTAD A TUTIT! Nehéz bármit hozzátenni.
Talán csak annyit, hogy ahol az NBH nem a normális feladatát végzi, hanem ellenzéki politikusokat hallgat le, ott az azt vezetőknek börtönben a helye. AZ USA elnöke ellen huszadennyi lehallgatásért vádat akartak emelni, mire lemondott. Persze az csak egy szegény banánköztársaság...
Valami itt nincs rendben - mondta Pelikán.
Igenis vissza kell menni az 1990-es játékmezőre, és meglépni, amit akkor elmulasztottunk. Az elvtársak szétzavarása nélkül csak egyhelyben toporgás lesz. Jobb esetben. De inkább visszalépés az ötvenes évek kommunista diktatúrájába. Szilvásy már annak a korszaknak a hazug módszereiből adott ízelítőt, amikor a saját polipjukkal vádolta meg ellenfeleit.

pislogi 2008.09.28. 19:25:00

Azt már nagyon régota tudjuk,hogy csak a jobboldali
komcsik a tutik.

Pelikán úr 2008.09.28. 19:32:23

Olyan itt nem lesz pislogi, hogy valahol ne virítsanak az oda telepített bolsevik kémek. De tudod, arányok kérdése minden. Ez az ÁVH-s dáridó, ami itt most folyik, az ötvenes évek diktatúrája óta nem volt Magyarországon. Ebben igaza van Szilvásynak. Mindent behálóház a Polip. Az ő és elvtársai polipja.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.09.28. 19:38:18

Ott van pl. a rendőrpalotára kalasnyikovozók ügye.

Ha az NBH tervezte/szervezte meg, akkor húzzanak a p...ába. Ha nem ők, viszont másfél év alatt nem tudták kideríteni, hogy kik, akkor is húzzanak a p...ába. Mert alkalmatlanok.

Jellemző pl. az is, ahogy a lehallgatott beszélgetéseket kezelték. Kiírták CD-re és szétosztották a bizottsági tagoknak, hogy ne lehessen tudni: kitől származnak a felvételek. Majd hogy-hogynem, felkerült a YouTubera. Majd lekerült, mert fujj-fujj, jogtalanul került oda. Éppen hogy csak a Népszabadság derék újságírói meg tudták hallgatni :-). Hogy aztán meg tudják írni a cikküket mindenféle "géppisztolyokról". (Én mondjuk azzal kezdtem volna, ha már CD-re másolom az anyagot, hogy mindegyik kópiát egyedi digitális vízjellel látom el, ami alapján azonosítható, hogy ki volt a kiszivárogtató...)
Ellenérvként nem áll meg, hogy a Fidesz is szivárogtatott, hiszen a beszélgetés szereplői maguk engedélyezték a publikálást.

Az NBH sajnos beállt politikacsinálónak. A komcsi módszerek sem változtak semmit.

beavereater 2008.09.28. 19:39:37

Digitális vízjel, ugyan már. Nem értesz te ehhez a technikához...

morpho 2008.09.28. 19:51:47

Pelikán úr
Hogyne,a Rohadt AVH-s dáridó!Ahelyett,hogy kazettát venne a mocsok Szilvásy másfél milláért,ahogy minden tisztességes jobboldali titokminiszter tenné,ha bizonyítani akar egy amúgy bizonyíthatatlan hazugságot.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.09.28. 19:53:59

Beavereater, ez most írónia vagy komoly? :-)
use google --> digital watermarking

Fuck Hope! 2008.09.28. 19:59:50

Az engem nem igazán érdekel, hogy melyik politikus melyiket figyelteti meg. Ha lenne elég pénzem, én mindet megfigyelteném. Csak kíváncsiságból, melyik mennyit lop.

De az, hogy egy titkosszolgálati vezető kiáll a nyilvánosság elé, és azt mondja, hogy az NBH gépein hónapokig(!) kémprogram futott, és nem teszi hozá, hogy "Éppen ezért én most lemondok", egyszerűen felfoghatatlan. Ennyire inkompetens hülyék dolgoznak a titkoszolgálatoknál? Vagy csak kamu? Mindkét eshetőség elkeserítő.

Nem tudom, hogy Szilvásy és beosztottai tudják-e mit jelent a TITKOS szó. Semmiképpen nem jelenti azt, hogy elmondjuk a Népszabinak, a Blikknek, és feltesszük a youtube-ra. Sőt, CD-n sem küldjük el az egyik érintett politikusnak.

Mit lehet várni egy olyan országtól, amelynek még a titkosszolgálata is egy gyengébb B kategóriás akciófilm színvonalán mozog? Persze miért pont ez lenne kivétel? Olyan mértékben vált szánalmassá és nevetségessé ez az ország, hogy az félelmetes.

Megint kaptatok egy gumicsontot. Azt hiszitek éppen azon vitatkoztok, hogy ki figyelt meg kit? Nem. Éppen előrehajoltok, és a farpofátokat széthúzva idült vigyorral az arcotokon várjátok, hogy megjöjjön a Politikus, és megtegye azt, amit már ezerszer megtett, és amilyen hülyék vagytok még legalább ugyanennyiszer megteszi, mire elkezd derengeni, hogy valami itt nincs rendben. De akkor már késő lesz.

Bocsánat a fenti képért, de úgy látszik Barcs Miklós művészete nagy hatással volt rám.

"tökmindegy jobbos vagy balos, te szopod meg szaros!"

agent_x 2008.09.28. 20:04:24

Teljesen egyetértek veled,hülyének vagyunk nézve. Mindent stiklijüket nyilvánosságra kéne hozni!

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.28. 20:07:05

Miért ez újság? Persze, hogy hülyének néznek! 1988 óta folyamatosan. (előtte is, de az más téma) Itt az összes fontos összefüggés, hogyan és mennyiben néznek hülyének lényegileg:

www.kibulizottorszag.net

Ez a mostani csak egy fodor a nagy hülyéneknézés tengeren. Csak erősíti az összképet.

(Akkor is ha majd erre lesz aki itt szitok özönt önt rám. És miért ne öntene, ha jó neki?)

na 2008.09.28. 20:09:18

Béla 2008.09.28. 17:11:51
Az nincsen rendben, hogy a rendszerváltás előtti titkosszolgálatokat nem zavarták szét.

Ha jól emlékszem, a jobboldal egy thetséges újságírót sem tudott felmutatni, majd pont titkosügynüköket tudott volna. Igaz, III/III-as gyakorlata soknak volt.

qwerty 2008.09.28. 20:44:24

states
csak nem azt mondod, hogy az NBH megbízta az UD-t hogy gyűjtsenek adatot politikusokról, rávette őket hogy ezt beszéljék meg csányival, hogy fel tudják venni, majd ezt odadták az MDF-nek hogy kigolyózzák Almássyt? Ez agyrém.

igyekszenek elkenni az UD szerepét és a fidesz kapcsolatokat
vajon miért??

qwerty 2008.09.28. 20:46:18

hogy ki tette fel az anyagot a netre, aztán ki tüntette el, azt meg nem tudjuk
akárkinek az érdekében állhatott

is 2008.09.28. 20:53:18

hajjaj, már megint a vontató ló szemellenzője.

az egész történet ott kezdődik, hogy a FIDESZ 1998-ban már szétzavarta a titkosszolgálatokat, és sajátot épített ki. az MSZP 2002-ben persze mit csináljon? tartsa ott a pozícióban a FIDESZ által vezetett, teljesen pártcélokra (pl. hosszú bájtok éjszakája) használt titkosszolgálatot? nem bizony, te se tetted volna. kutyaharapást szőrivel, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. bizony két titkosszolgálat van Mo-n.

ekkor megy UD Zrt.-s főhősünk is nyugállományba, 42 évesen. azóta is arra vár, hogy mikor reaktiválják, amikor a FIDESZ hatalomra kerül megint. most már persze várhat (bár semmi sem biztos, lehet, hogy még ezek után is pozíciót kap). az egyetlen nem szép dolog, hogy a másik, amikor nem volt hatalomban, nem azzal foglalkozott, hogy poloskákat telepítsen az éppen működő, valódi, állami titkosszolgálat gépeire, meg betörjön a másik párt szerverére, meg ügyvédi irodákat kamerázzon be, meg nyomást gyakoroljon. pedig-pedig 1998-ban Orbán Viktor megpróbálta: hatalomra lépése után azonnal meghirdette a megfigyelési ügyet, hogy legyen alapja a titkosszolgálat szétverésének.

lehet, hogy még fiatal voltál, kedves posztíró vagy kommentelő, de Te semmit se tudsz 1998-2002-ről, Kövér Laci bátyánkról, azért hiszed el, hogy itt csak kavarás van. üljél le egy csendes sarokba, meditálj békében, olvasgassál akkori sajtót, rájöszz, hogy egyik 19, amásik meg egy híján 20, amit így beállítasz az egyik pártra, ugyanannyira igaz a másikra. nem az MSZP hülyít téged. téged a FIDESZ hülyített a márciusi népszavazásra, ami miatt az egész világ rajtunk röhög, miközben most már a csehek is vizitdíjjal nyomulnak előre. és most is hülyít azzal, hogy csak lufi az egész.te meg még asszisztálsz is.

nehúzdle merrosz 2008.09.28. 21:00:23

Fuck Hope!
Tiéd a szeptemberi hangszóró. Nyilvánvaló, hogy ez a lehallgatási bohózat megint csak figyelemelterelés a kormány részéről, mi pedig beszopjuk ezt is. Abszolút lényegtelen, hogy most éppen ebben a történetben ki a hunyó, mi gyalázzuk vígan és lelkesen a másik oldalt, annak megfelelően, hogy annak idején a családunk a nyilasoktól, vagy az ÁVH-tól rettegett-e?
A politikus pedig tömi a zsebét, míg mi utcán, kocsmában, neten pofázzuk a semmit...

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.09.28. 21:01:22

"egyik 19, amásik meg egy híján 20, amit így beállítasz az egyik pártra, ugyanannyira igaz a másikra"

igen, ez most a hivatalos mszp-stratégia jelmondata, köszönjük. ha dicsekedni nincs mivel, akkor sulykoljuk azt a fejekbe, hogy az egyik kutya, másik eb, tehát akár maradhatnak is ezek a derék politikusok még négy évet.

unit 2008.09.28. 21:21:30

ha a fideszről szól a "hétpecsétes titok" ami kiszivárog, akkor Szilvásyn van sapka, ha orosz titkoszolgálati kapcsolatokról szól a nem-kiszirárgó államtitok, akkor Szilvásyn nincs sapka.

ha a fidesznek rossz, ha kiszivárog, akkor az számít, hogy miért szivárgott ki, nem az, hogy MI, ha a fidesznek jó lenne, ha kiszivárogna, akkor az számít, hogy miért nem szivárog ki, nem az, hogy mi.

dedó.

boka · http://csaszu 2008.09.28. 21:27:08

Ahogy a lakosság fele fideszes, úgy a titkosszolgálat fele is az, sőt a minisztériumi dolgozók fele is, sőt a bíróságok egésze az.

A Földesi szabó lászló szintén fideszes, mégsem varrták a fidesz nyakába. A titkosszolgálat szétverésében az a baj, hogyha megjelenik az orosz olajtőke nagyban, akkor majd hiába tiltakozik majd a politikus, polóniumot fog pisilni két hét mulva. Demeter ervin pedig szimpatikus ember, mint anno a Kosztolányi elvtárs. Nem véletlen, hogy ilyen unszimpatikus embereket raknak a kirakatba.

Joaquin 2008.09.28. 21:28:39

Imádom, hogy bármi történik, mindig jön vki, aki szerint ez az MSZP titkos műve, ők irányítanak mindent a háttérből. Lehet nektek itt Josip Tot, Magyar Gárda, Székház kilyuggatása, UD Zrt, MTV ostrom, mindenért az MSZP a hibás. Most komolyan (és ez csak a fentebb említett állásponton lévőkre vonatkozik), Ti mennyi LSD-t nyaltok el egy nap?! Vagy alapból vagytok ilyen hülyék?!

beleszolok 2008.09.28. 21:36:32

Szerintem is egyértelműen a fidesznácik polipszerű maffiája irányította a jóakaratú kormány minden erőfeszítése ellenére a gödör aljára az országot. Csak az nem látja, akinek nincsen szeme.

WL 2008.09.28. 21:37:48

Mit szóljak hozzá?

SÍRJATOK MSZP-S BARÁTAIM ,SÍRJATOK!!!!!!!!:):):)

beavereater 2008.09.28. 21:40:31

" dark future · www.andocsek.hu 2008.09.28. 19:53:59
Beavereater, ez most írónia vagy komoly? :-)
use google --> digital watermarking "

Ez mind rendben van. De van egy egyszerű megoldás: kapok egy digital watermark-os cédét, beteszem a notebookba, bekapcsolom a médialejátszót. A hangszóróhoz odatartok egy diktafont, majd a felvételt átalakítom mp3-ba és mehet fel bárhova a netre. Nesze neked digital watermark. Ez nem zene, hogy számítana a minőség...

beleszolok 2008.09.28. 21:44:01

beavereater 2008.09.28. 21:40:31
" dark future · www.andocsek.hu 2008.09.28. 19:53:59
Beavereater, ez most írónia vagy komoly? :-)
use google --> digital watermarking "

"Ez mind rendben van. De van egy egyszerű megoldás: kapok egy digital watermark-os cédét, beteszem a notebookba, bekapcsolom a médialejátszót. A hangszóróhoz odatartok egy diktafont, majd a felvételt átalakítom mp3-ba és mehet fel bárhova a netre. Nesze neked digital watermark. Ez nem zene, hogy számítana a minőség... "

Komoly műszaki ember lehetsz :)

Kismillió programmal lehet a mixer kimenetét ripelni, ami ugyanaz, mintha bemikrofonoznád a hangszórót, csak minőségromlás nélkül.

beavereater 2008.09.28. 21:47:54

beleszolok: ezt én is tudom, direkt írtam olyan megoldást:
a) ahol semmiféle digital watermarknak nincs esélye;
b) amit egy olyan egységsugarú átlagjános is meg tud oldani saját ötletből, aki még sosem hallotta a rippelés szót de van diktafonként használható mp3-lejátszója.

morpho 2008.09.28. 21:50:23

beleszolok
Gödör aljára?Ezt Orbán Viktortól hallottad?Vagy kubikostalálkozón voltál?

McJames 2008.09.28. 21:50:51

Azér' lenne meglepetés, ha egy valós "iwiw-szerű" kapcsolati hálót lehetne felállítani a politikusok és a politikához közelállók körében.
Más, de kapcsolódik. Nagy baj, hogy nálunk a "közönség" ennyire megosztott, még nagyobb baj, hogy nem veszi észre vagy nem eléggé tudatosan éli meg.
Megint más. Pl. angoloknál politikai változásnál az állami szervezeteknek csak a politikai szintjét cserélik, a "szakmait" nem. Lehet, hogy nem véletlenül?
A titkosszolgálatok meg persze nem véletlenül "titkos" szolgálatok. Csak olyan hülye politika/politikus játszik ezzel, ami nem tudja, hogy igazán mire való. Mindenkit "megnyugtatok": nem tudják. Ezér tévesztik össze a "magánnyomozói" szinttel. Na, ez itt a "fúj".

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.28. 21:51:52

Joaquin 2008.09.28. 21:28:39

Bocs, én azt httem az MSZP van kormányon. Hogy ne lenne felelősségük, adott esetben hibásak, hogy ne lennének azért ami a kormányzásuk altt történik?

Nem hülyék akiket kérdezel. Te vagy tagadásban.

Az, hogy a nagy szembenállás látszat az ún ellenzékkel, hogy valójéban együtt csinálják, többek között, ha csak nem vagy benn magas szinten te is a brancsban, a te bőrödre, más kérdés.

Iszonyatos nagy mindent átfogó színjáték folyik. Erre kellene már a marakodás helyett ráébredni mindenkinek. Addig, megígérem, nem lesz semmi. Semmi változás, javulás.

Ne fogadjátok el a referencia pontjaikat. Csapda! Mindenkié!

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.28. 21:55:19

nehúzdle merrosz 2008.09.28. 21:00:23,

Igen. Kb. erről beszéltem. Remélem láttad a linket amit följebb megadtam. Tetszeni fog neked is. (Ha eddig nem).

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.09.28. 22:04:03

Örülük, hogy ennyire otthon vagytok a digitális vízjel témában :-) Elárulom, hogy a jobb algoritmusok nemcsak a hangszórós-mikrofonos másolást vagy a rippelést élik túl, hanem elég sok más trükközést is (EQ-zás, vágás, zajszűrés stb.) (Link a témában: www.ece.uvic.ca/~aupward/w/watermarking.htm)
1 sec anyagba nagy biztonsággal kb. 10 bitnyi infót lehet "beírni" így.

A másik kérdés az, hogy a politikusok tudják-e, hogy egyáltalán létezik ilyen. 10-et tennék egy ellenébe, hogy idiótán felrakták volna a kézhez kapott anyagot...

boka · http://csaszu 2008.09.28. 22:08:59

Nem mindig az irányítja az országot, aki hatalmon van !!! Most pedig nagyon nem . Simicska több dolgot tart a kezében, mint Gyurcsány. Ez a Csányi ügy sem véletlen. A Simicska szállal nem foglalkozik senki, mert nincs " hatalmon ".

orbán is egy bábu, akit mozgatnak.

vakablak 2008.09.28. 22:09:26

Uraim: két ország van. Van két nagy politikai párt, két világnézettel, és mindegyikhez kapcsolódik sok rajongó a társadalom minden területén. Ahogy írta már valaki, két bíróság van, kulturális intézményekből is két készlet, kétféle média, kétféle nyilvánosság, na jó, katonaság csak egy, sőt, kolbászfüstölőből is kétféle van. Ez utóbbit onnan tudom, hogy amikor pár éve házi kolbászt csináltam magam, és kellett volna egy értő ember, aki megfüstöli, az illető, akit találtam, végigmért, és közölte, hogy szocialistának és liberálisnak nem füstöl. Gyanús voltam, mert nem volt a kabátomon szentkoronás kitűző, míg az illetőén, aki odakísért, volt (így hát egymás nyakába is borultak menten, ismeretlenül). Az anekdotám félbeszakította a felsorolást, hogy mi mindenből van kettő. Hát a franc tudja, de nagyon úgy tűnik, hogy a legfontosabb dologból és kétféle van most már: emberből. A blogger meg a kommentező is emberből van, ő is kétféle hát. Kétféle reflexünk van, kétféle objektivitás, és az egy igazság is kettő.

Mondjunk le róla egész bátran, hogy még egyszer valaha közös nyelvet beszélünk. Apropó nyelv, kicsit fucsállom is, hogy nem alakult ki még a pártszimpátiának megfelelő nyelvhasználat, ill. akcentus, dialektus. Még 50 év, és már egymás szavát sem értjük.

Nézzetek végig a kommenteken. Kétféle, egymásnak homlokegyenest eltérő vélemény van csupán. Csak abban van egyetértés, hogy itt égig bűzlik a szar, míg azt illetően, hogy ki is szarta a kupacot, mindenki arról van meggyőződve, hogy csakis a másik embere tehette. (Nota bene, ezzel zsigerileg én is így vagyok, csak hogy nehogy azt higyjétek, hogy én fölülről nézek le rátok.)

Azonban álljunk meg egy baráti szóra. Egyelőre jóformán semmit sem tudunk az ügyről. Ha az ügy lenne ezer oldalas, mi csak az egyik véletlenszerűen kiválasztott oldaláról ismernénk 20-30 összefüggéstelenül kivillanó szót. Ebből teljesen lehetetlen megállapítani, hogy valójában mi történt. Meglehet, soha sem fogjuk megtudni. Nem volna méltányos legalább addig várni a tanulságok levonásával, amíg kiderül valami konkrét is?

boka · http://csaszu 2008.09.28. 22:12:58

Vakablak, jól beszélsz ! A 3 éves vagy a 7 éves gyerekem fideszes? A feleségem tuti az.

Belegondolni is rossz, hogy minden ötödik ember kínai.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2008.09.28. 22:18:28

vakablak · vakablak.blog.hu 2008.09.28. 22:09:26

1. Nem fog így maradni.

2. Elolvasta?
Merthogy szerintem ott kiderül mi történt és mi folyik.

beleszolok 2008.09.28. 22:31:04

Én magam vagyok a gödör alján, nem ismerek semmilyen orbánt.

Ahogy körülnézek a környékemen mindenki hasonlóan van, ezért mertem általánosítani. Lehet, hogy neked jólmegy, akkor elnézést te kivétel vagy.

kopp 2008.09.28. 22:48:00

minden mszp és szdsz képviselőt halálra kell ítélni.
90ben kellett volna ezzel kezdeni. de még nem késő.
néhányat lehet életfogytiglanra változtatni.
a többi képviselőt szétzavarni, soha többé nem lehetnek tisztségviselők.
jöjjön egy új kormány végzős nemzeti érzelmű egyetemistákkal és nemzeti érzelmű szakértőkkel támogatva.
cigányokat munkára kényszeríteni, a bűnözőket, uzsorásokat kivégezni.
a tv adást szűrni, sportot, ismeretterjesztő csatornákat engedélyezni, többit kiszűrni.
30 év múlva gazdaságilag utolérnénk ausztriát, 50 év múlva svédországot.
ennyi.

vakablak 2008.09.28. 22:48:15

A szöveg tényszerű közléseihez, terjedelmi okokból csak az első bekezdésre szorítkozva:

"Szilvásy miniszter úr azt akarja velünk elhitetni, hogy a nemzet biztonságára nem az jelent veszélyt, hogy a titkosszolgálat vagy a kormány tájékáról folyamatosan szivárognak ki különféle hétpecsétes titkok, hanem az a veszélyes, hogy az ellenzék kíváncsi a kormány viselt dolgaira."

Kedves Proszktúra! Tudnál nekem kérlek idézni Szilvásytól egy-egy olyan kijelentést vagy utalást, melyből azt a következtetést lehet levonni, hogy szerinte "a nemzet biztonságára nem az jelent veszélyt, hogy a titkosszolgálat vagy a kormány tájékáról folyamatosan szivárognak ki különféle hétpecsétes titkok"? Amennyire én követtem az eseményeket, Szilvásy semmi ilyet nem próbál elhitetni senkivel, azon egyszerű oknál fogva, hogy ezt a témát értelemszerűen kerüli. Tévednék? Idézz, kérlek.

Titkok, úgy tűnik, szivárognak kifele. Hasonlítsuk össze Orbán megfigyelési ügyével! Orbán egyszer csak előállt a parlamentben azzal, hogy az ő pártjának tagjait titkosszolgálati módszerekkel megfigyelik. Eddig az állítás, amennyire én látom (és nyugodtan élezd rajtam a nyelvemet, ha szerinted rosszul látom) jellegét tekintve meglehetősen ugyanaz, mint amit Szilvásy állít. A különbség az, hogy Orbán maga sem tudta bizonyítani állítását, és más forrásból sem szivárogtak ki hétpecsétes titkok, amelyek erre utaltak volna. (Volt viszont egy kazettaügy, de most nem rajtuk akarom elverni a port, ezt ugorjuk át.) Nem úgy van-e szerinted, hogy ha tényleg létezik ilyen, hogy az egyik párt emberei a másik párt embereit titkosszolgálati módszerekkel megfigyelik ill. megfigyeltetik, akkor az világraszóló botrány? Ha tehát Orbán esetében is így lett volna, és léteztek volna olyan, az akkori NBH által megszerzett-rögzített dokumentumok (pl. hangfelvételek), melyek ezt alátámasztották volna, akkor is úgy érezted volna-e, hogy pusztán a tény miatt, hogy ezeket a bizonyítékokat maga az NBH szerezte, ezek "hétpecsétes titkokká" váltak, melyek ily módon a "nemzet biztonságának" részét képezik, tehát megjelentethetetlenek? Ugye, hogy nem. Kétségtelen, hogy legalábbis aggasztó, ha az ilyen információk nem "hivatalos" úton kerülnek a köz elé. De nem úgy van-e, hogy ha tételesen igaz volna (mindegy, hogy az orbáni ügyről van-e szó, vagy a mostaniről), hogy politikusok egymás után ilyenféleképpen kémkednek, akkor nem lehet ez olyan hétpecsétes titok, amilyet a köz meg ne ismerhetne, pusztán és éppen a nemzet biztonsága érdekében?

"Szilvásy úr nem azon háborog, hogy a gondjaira bízott szervezet olyan, mint egy nagy rosta, ahol tömegével folynak ki mindenféle titkos információk és adatok, s nem az a kérdés a számára, hogy mindezek hogyan kerülhetnek egy szigorúan elzárt szervezetből folyamatosan napvilágra, szóval nem ezek után nyomoztat felháborodottan, hanem azokat hibáztatja, vagy jelenti fel, akiket a kiszivárogtatás érint."

Hú, ez egy nagyon csúnya csúsztatás. Te sem gondolod komolyan, hogy Szilvásy maga, akinek a legkellemetlenebb az, hogy az anyagok kiszivárognak, önként és egyenes derékkal elkezdi saját magát tökön rugdalni, csak hogy imponáljon neked? Ilyen a világon nincs, semelyik országban, semelyik emberrel. Szilvásytól - vagy bárkitől az ő helyében - ezt elvárni emberileg és főleg politikailag lehetetlen és nonszensz. Ennek a vizsgálatnak a lefolytatását, melynek egyébként valóban meg kell történnie, a dolgok politikai logikájából adódóan az ellenzék fogja kikövetelni, egyébként teljes joggal.

Az igazi nagy baklövést a mondat végén látom: "hanem azokat hibáztatja, vagy jelenti fel, akiket a kiszivárogtatás érint." Ha igaz, amit Szilvásy mond - és ha jól emlékszem, a jobboldal összes híve egy emberként hitte el Orbánnak, hogy az "ő" megfigyelési ügye bizony valós, tehát ennyi fairness Szilvásyval szemben is kijár -, akkor az érintett megfigyelők ill. azok felbujtói bűncselekményt, de legalábbis kapitális politikai bűnt követtek el. Hogy melyiket, azt majd az ügyészség ill. a rendőrség vizsgálata hivatott kideríteni. Szilvásy csak egy miniszter, nem ő a nyomozó hatóság. Ha bűncselekményt lát, ugyanúgy kötelessége feljelenteni, mint bármelyikünkek, sőt, neki hivatali és nem csak állampolgári kötelessége ez. Én úgy látom, hogy Szilvásyról az adott ügy adott momentumával kapcsolatban csak a legteljesebb elfogultság és rosszindulat mellett lehet azt kijelenteni ill. rá vonatkoztatva inszinuálni, hogy "azokat hibáztatja, vagy jelenti fel, akiket a kiszivárogtatás érint." A feljelentés ugyanis semmilyen módon nem áll azzal kapcsolatban, hogy érinti-e őket a kiszivárogtatás, vagy nem. Mellesleg nézhetnéd ezt a pozitív oldaláról. Ha Szilvásy valóban tett feljelentést, és a nyomozó hatóság munkája során az bizonyosodik majd be, hogy a feljelentés teljesen alaptalan, konstruált, légbőlkapott volt, akkor Szilvásy ellen az ügyészség hivatalból hamis vád bűntette miatt lesz köteles vádat emelni. Így már jobb?

vakablak 2008.09.28. 22:51:15

jav.: "élezd rajtam a nyelvedet"

unit 2008.09.28. 22:56:00

vakablak, mindjárt jön egy fideszes hívő, vagy maszopos érdekelt, és megmagyarázza, hogy nem, egyféle igazság van, aki mást mond (a többiek), az hazudik (te is).
:)

boka · http://csaszu 2008.09.28. 22:58:46

Svédország is akasztásokkal kezdte, azért ilyen gazdagok ! Lódenkabátos ELTE-seket a kormányba ! A kommunista közgázegyetemistákat dunába lőni ( úgyis közel van).

Éljen a magyar feltámadás !

Megyek aludni, jó éjszakát.

kopp 2008.09.28. 23:01:53

svédországban nem volt 60 évig kommunista-zsidó hatalom akik mindent letaroltak és tönkretettek. akinek nem tetszik az mehet majd utánuk.

HanG99 2008.09.28. 23:03:08

kurvára utálom, hogy ennyi agyatlan ember fújja a Fidesz szövegét a "képviselők" "megfigyeléséről".
egy írástudó embernek ismernie kellene a különbséget.

két lehetőség:
1) az UD Rt-t hallgatták le, bírói engedély birtokában, csak furcsa mód ezek az UD-s fiúk kicsit sokat fecsegtek fideszes képviselőkkel
2) fideszeseket hallgattak le, és ezek közül csak az UD-s fiúkkal zajlott beszélgetéseket mutatta be a szilva.

amennyiben a 2-ra szavazol, akkor nyomás felvenni a fizut a fidesz-székházban, mielőtt eljönnek érted az ufók.

ha ez elsőt tartod valószínűnek, akkor viszont kérdem én, mi a teendő, ha egy gyanúsított, aki ellen nyomozás zajlik, olyan egyénekkel beszélget akiket nem lenne szabad lehallgatni? a szoftverbe be kell írni, hogy ha egy fideszes beszól a telefonba (az általa szövegelt tömény hülyeségből még egy bot is felismerheti), akkor ne rögzítsen?

kopp 2008.09.28. 23:10:34

agyatlan az aki ennek a mocskos társaságnak egy szavát is elhiszi, például te.
jobb lesz ha a magadfajta agyatlanok összecsomagolnak egy bőröndöt mert már kurv.ára elegünk van belőletek és egyre többen vagyunk.
nemsokára kiborul a pohár és nem szeretnék akkor a helyetekben lenni.

vakablak 2008.09.28. 23:18:13

Volt már olyan ügy, amelyben a Fidesz titkosszolgálati anyagok eltussolásával próbálkozott, és amely eset lefolyásában, a Fidesz reakcióit-módszereit illetően kísérteties hasonlóságot mutat a mostanival. Sajnos rövid az emlékezetünk, ezért álljon itt röviden, hogy mi történt. A 2006 okt. 23-i tüntetés során a szélsőségeseknek a Fidesz Astoriánál tartott naggyűlésén résztvevőkkel való elkeveredése váltott ki meglehetős indulatokat. A Fidesz már okt. 24-én sujkolni kezdte, hogy a rendőrség tolta rá a romboló szélsőségeseket az ő békés tüntetésükre, politikai megrendelésre.

Nov. 2-án az Országgyűlés rendészeti, nemzetbiztonsági és emberjogi bizottságának ülésén megszellőztették, hogy a titkosszolgálatok lehallgatták a szélsőségesek számos telefonbeszélgetését, és ezek között ilyen részletek is vannak, mint "hiába csaljuk a rendőröket az Astoria felé, nem mozdulnak". Ezt követően a nol.hu szerint a következő történt:

"Az ellenzék visszautasította, gyalázatos hazugságnak minősítette Szilvásy György állítását, s követelte: a miniszter tárja a bizottság elé állítólagos "egyértelmű bizonyítékait". Szilvásy erre csak zárt ülésen volt hajlandó. Közel félórás, személyeskedéstől és bekiabálásoktól sem mentes vita után kétórás zárt ülés következett, amelynek végén Kövér László (Fidesz) a parlament folyosóján várakozó újságíróknak azt mondta: kipukkadt a lufi. Bebizonyosodott: azért ragaszkodtak a kormánypártok a zárt ülés elrendeléséhez, hogy ne derüljön ki, hogy alaptalan vádjaikat semmivel nem tudják alátámasztani, s az ellenzéki párt, illetve annak hírbe hozott tagjai ne reagálhassanak a támadásra. Simicskó István, a nemzetbiztonsági bizottság KDNP-s elnöke úgy ítélte meg, hogy az elhangzottak nem indokolták a zárt ülés elrendelését." nol.hu/vb/cikk/422824/

Ez volt az a zárt ülés, amelyen, mint utólag kiderült, olyan, az NBH által lehallgatott telefonbeszélgetést is lejátszottak, melyen a tüntetés alatt Polgár Tamás a Fidesz egyik prominensével egyeztetett - az illető az emberjogi bizottság fideszes tagja. Itt sem őt hallgatták le, hanem Polgár Tamást.

Egy nappal később, nov. 3-án viszont az derült ki, hogy Kövér László (Fidesz) csak eltussolni próbálta a tényeket. Ekkor ugyanis mind a rendőrségi rádióforgalom az incidenst megelőző részének, mind a szélsőségesek között ezzel egyidőben zajló lehallgatott telefonbeszélgetéseknek titkosítását feloldották, így a köz megismerkedhetett azzal, amivel előző nap csak Kövér és a többi beavatott: nol.hu/cikk/422955/

A rendőrök hangjai például:
– Az Astoriához ne engedjétek ezt a tüntető csoportot, akadályozzátok meg...
– Gyorsítsátok meg, számoljátok fel! Ez a tüntető tömeg nem mehet az Astoriához, nem zavarhatja meg a Fidesz nagygyűlését! Ott a 300-as, besegít! Körbezárni őket, teljesen fölszámolni!...
– Az az utasítás, hogy ez a tüntető tömeg nem mehet oda az Astoriához. A 300-as akadályozza meg az odajutásukat, ott volt a Deák térnél, remélem tovább nem ment a tömeg. Kérek arra visszajelzést, hogy hol van.
– ...álljon meg akkor a tömegoszlatás, ne zavarjuk meg a Fidesz nagygyűlését.
– ….ezek direkt arra utaznak. Mögéjük már nem tudunk kerülni, mert akkor mi is ott vagyunk az Astorián.
– Álljatok ott. Jelenleg a tömegoszlató kötelék, már két század felsorakozik a Dohány utca magasságában és zárják azt a területet. Mihelyst megkapom a jelzést, akkor körbezárjátok őket. Oldalról megindulnak, és teljesen körbefogjátok, fölszámoljátok. Nem mehetnek át a Fidesz nagy rendezvényére.
– Rendező 1-es megbeszélte a Fidesz szervezőivel, hogy addig megállunk, míg tart a nagygyűlés, ők 18 órakor befejezik, és 18 órakor elhagyják békésen a területet, akik ott maradnak, azokkal szemben újra meg fog indulni a felszámolás. Tehát addig rendezzétek a kötelékeket, szervezzétek meg, hogy amennyiben a nagygyűlés befejeződött, utasítást kaptok, akkor tudjátok folytatni a felszámolás rendjét.
stb.

A tüntetők hangjai (lehallgatott telefonbeszélgetések):
(1)
– Hol tartotok?
– Hát nem tudtunk keresztül menni b…d meg.
– Menjetek vissza az Astoriához!
– Igen.
– És akkor onnét, hat órakor elindul visszafelé az összes ember, aki ott van.
– Jó.
– Vonuljatok egészen vissza az Astoriáig, hagyjátok a … rendőröket vagy húzzátok magatokkal a rendőröket!
– Azt akarjuk, azt akarjuk…
– És akkor onnét, elvileg azt mondta, hogy hat órakor befejezik a nagygyűlést, és akkor megindulnak, de szerintem, ha hamarabb odaértek, akkor hamarabb megindul az a tömeg errefelé.
– Jó, oké…
– Tíz méterre vagyok a rendőrök mögött, ti meg előtte vagytok.
– Igen, jó, oké. S veled vannak emberek?
– … Károly bácsi, Kari.
– Jó, jó.
– Rájuk vigyázunk.
– Jó, jó, oké, szia.
– Szia.

(2)
– Úgy húzzátok magatokra a rendőröket, hogy ne legyen összecsapás. Vonuljatok viszszafelé az Astoria felé.
– Mi már itt vagyunk az Astoriánál…
– Bakker, húzzátok magatokkal a rendőröket is.
– Húznám, de ott fönt megállt egy tömeg, és onnan nem fogjuk tudni lehúzni, érted? Azt akartuk mi is, hogy lehúzzuk idáig, de nem sikerült, tehát hiába vezetem, ugye én mentem elől.
– Jó, most itt a köcsögök egy 200 méterre az Astoriától, vagy az Arany János utcától, mintha nem nagyon akarnának utánatok menni.
– Hát, mert annyian vannak, mint az állat, annyi könnygázt kaptam, mint a hétszentség… még az a jó, hogy izé, kámzsával.
– Jó, itt vagyok egy utcára tőletek, csak egy ötszáz méterrel lejjebb.
– Na jó, gyere le ide… itt vagyunk a Dohány utcai zsinagóga elején. Most gondoltam, hogy fölveszek egy sábeszdeklit és bemenekülök, hogyha gond van.
– Jó, mondom, kicsit hergeljétek a rendőröket, de úgy, hogy ne legyen összecsapás, és húzzátok magatokkal az Astoria felé.
– Azt akarjuk… direkt azért mentünk csak ki, nem akartunk mi itt ölni, érted?
– Jó, kénytelenek vagyunk elhozni ezt a tömeget az Astoriától…
– Így van… ha ide lejönnének, és itt csinálnák a balhét, érted?
– De ahhoz húznotok kell magatokkal őket.
– Hát de nem tudjuk, mert fönt megálltak megint a Deák térnél! És ott meg van állva, itt most már van…200 ezer ember…
– Félmillióan.
– Nagyon jó, ennyi legalább kell, csak az a baj, hogy ez mind a Fideszhez jött.
– Hát majd kapnak egy kis könnygázt, akkor meglátjuk, hogy miért jöttek.
– Na ez az! Úgy kéne! Ez lenne a cél…

Az eredeti híranyag: nol.hu/cikk/422955/

Mindezt csak azért adom közre, hogy vessétek össze a Fidesz akkori reakcióit a mostaniakkal. Egyértelmű ma már, hogy az NBH-s anyagokkal kapcsolatban Szilvássy igazat mondott. Mégis, amíg ezek az anyagok titkosak voltak, Kövér és a többi fideszes minden tőlük telhetőt megtett, hogy ezek titkosak is maradjanak, így a köz ne is értesülhessen azokról a körülményekről, melyek cáfolták volna vádjaikat, mely szerint a rendőrség nyomta rá a tüntetőket az ő ünnepségükre, ráadásul szántszándékkal, politikai megrendelésre. Ez az eltussolási kísérlet lehet egyébként egy jó oka annak, hogy miért szivárogtatnak ki most anyagokat az NBH-ból - talán épp azért, hogy már ne lehessen eltussolni.

Béla 2008.09.28. 23:19:30

Nagyszerű a cikk, kár, hogy tiszta hülyeség és egy csomó torzítás van benne.

Kezdjük ott, hogy a kérdés a titkosszolgálatnál, a hírek szerint mintegy 8 hónapja jelent meg, és azt hiszem, hogy az előtt, mielőtt feljelentést tettek volna a rendőrségen, nem hallott senki arról, hogy ők ezzel egyáltalán foglalkoznának. Ha ez így van, akkor mi szivárgott ki az NBH-tól vagy az NBSZ-től? Szóval nem itt van a lyuk, amit be kell tömködni, hanem a Te emlékezetedben. Azt meg már csak úgy zárójelesen merem megjegyezni, hogy két FIDESZ-es politikus, illetve a fidesz.hu volt az, aki nyilvánosságra hozott olyan felvételeket, amit az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága tagjainak küldtek meg, de melyek nem voltak nyilvánosak korábban és melyeket talán joguk sem lett volna nyilvánosságra hozni.

Laborccal kapcsolatban az a baj, hogy eddig még senkinek sem sikerült a legapróbb jelét sem bizonyítania, hogy bármilyen "rossz értelmű" kapcsolata lenne az oroszokkal. A Fidesz-en kívül egyébként egy külföldi országról sem tudok, aki tiltakozott volna az ő kinevezése ellen, és egy bizonyítékot sem láttunk arra, hogy ez ártana az országnak (persze leszámítva azt az ártalmat, hogy a fideszesek, ennek köszönhetően, már nem csak a plenáris ülésre nem járnak be, ha Gyurcsány beszél, hanem a Nemzetbiztonsági Bizottság üléseire sem, csak ide, hogy a te fordulatoddal éljek, úgy en bloc). Szóval milyen alapon hazaárulózol le te vagy bárki más, úgy embereket, hogy nincs semmi a kezedben, bármennyire kaparsz utána?

Különben meg nem az a baj, hogy valaki kiváncsi arra, hogy az NBH vezetője járt-e Moszkvában, hanem az, hogy ezt legális eszközökkel egy magánnyomozó cég nem tudja megtudni.

Az meg, hogy bizonyos ügyeket nem akarnak felderíteni, nem más, mint egyszerű rágalom. Nem értem, hogy miből gondolod, hogy valakinek tényleg az a célja, hogy itt ne derüljön ki semmi. Vagyis értem, csak ez már paranoia és nem más. Én itt inkább abban látom a bajt, hogy bizonyos terrorista cselekményeknél, vagy helyenként köztörvényes bűncselekményeknél, szabálysértéseknél a politika nem képes egyöntetűen kiállni és azt mondani, hogy ezt nem, ilyet mi nem tudunk elfogadni ebben az országban. Mert akkor lenne megállás, de ha ezt nem tesszük meg (márpedig jelen esetben a jobboldal ezt sokszor nem teszi meg, sajnos, de ha a baloldal nem tenné, azt ugyanúgy kifogásolnám), akkor szépen lassan, de biztosan lépkedünk előre. Először egy kis rendőr dobálás, esetleg köpködéssel spékelve, aztán egy kis molotov-koktél dobálás, esetleg egy-két épület meglövése, aztán eljuthatunk mondjuk egy politikus megtámadásáig, ne adj Isten lelövéséig (tényleg egyik oldalon se történjen soha ilyen!), és végül jöhetnek a robbantások rendezvényeken, vagy esetleg tömegközlekedési eszközökön stb... Tényleg ezt akarjuk? Mert én NEM!!!

És azzal, hogy folyton a rendőröket, a nemzetbiztonságiakat, bírókat, képviselőket stb. ócsároljuk - akik közt persze van, aki nem tisztességes, vagy akár még olyan is, aki "ingyen élő", de rengeteg olyan is (szerintem ez a túlnyomó többség!), aki a munkáját értünk és az esküjének megfelelően igyekszik gyakorolni - annyit lehet elérni, hogy sikerül őket teljesen a sárba tiporni és egy még rondább világba taszítani magunkat.

Kicsit magunkba kéne már szállni nekünk magyaroknak, mindannyiunknak, mert nem ellenségei, hanem honfitársai vagyunk egymásnak!!! (Legalábbis remélem, hogy ezt az összes ember, pártállástól függetlenül így gondolja!)

boka · http://csaszu 2008.09.28. 23:20:55

"Kommunista-zsidó hatalom" ? Hol ? Hány zsidó vezető jutott keresztényre ? Kádár sokáig volt hatalmon . Ő zsidó ? Gyurcsány , Kóka , Fodor, Orbán zsidó ?

Rákosi öt nyelven beszélt, Aczél György szintén művelt ember volt. Kun Béla sem volt egy proletár. Kínában még mindig komcsi rendszer van, valahogy működik. Nem lehet, hogy velünk lusta, széthúzó kirekesztő, okoskodó magyarokkal van baj ? Lehet, hogy nem is kellett nagyon tönkretenni ezt az országot ? Magától széthullik ?

Béla 2008.09.28. 23:28:02

Kedves kopp!

Ez az, amiről beszélek: az ilyen emberek miatt, mint amilyen te is vagy, nem lehet normálisan élni ebben az országban. Mert nektek egy elvetek van: velünk, vagy ellenünk.

Attól, hogy valaki nem ugyanarra szavaz, mint te, még nem hülye és nem is ellenség. Ja persze el lehet űzni az összes baloldalit, meg a zsidókat, meg a cigányokat, meg a szadeszosokat, meg talán még az mdf-eseket is, meg a munkáspártiakat (vagy ők most épp szövetségesek?), meg a kínaiakat, meg a bevándorlókat, egyszóval bárkit. Aztán maradtok és építetek egy szép új polgári világot, ahol majd összevesztek egymással elűzitek megint a maradék felét (bocsánat a maradék szóért, nem úgy értettem, hisz ez már csak a hithű, igaz magyar szívű honfitársaim körét takarja, akikre ilyen demonesztáló jelző alkalmazása nem méltó), aztán csak elfogy az ország.

Ez az morál, ez a hozzáállás, ez a hangulat az, ami tönkreteszi az országot valójában és nem Gyurcsány, meg a 300 forintos vizitdíj!

Érdemes lenne gondolkozni!

kopp 2008.09.28. 23:30:06

rákosi öt nyelven beszélt. hűha. milyen jólét volt az ő korában, hát még aczél meg kun mennyi jót tett nekünk lusta széthúzó kirekesztő okoskodó magyaroknak.

na menj te a kur.va anyádba, patkány.

Kodomo 2008.09.28. 23:33:20

> morpho 2008.09.28. 21:50:23
>beleszolok
>Gödör aljára?Ezt Orbán Viktortól hallottad?

Biztos úgy értette, hogy MÉG nem vagyunk a gödör alján.
Bár egyes elemzőktől (pl. Desseffy Tibor) én is hallottam, miszerint nem kell új választás, mert már felfelé megy a gazdaság. Ezt hallom már 20 éve.

boka · http://csaszu 2008.09.28. 23:38:26

A jólét és az intelligencia nincs összefüggésben egymással. Sztálin keresztény volt, ő befolyásolta az akkori helyzetet. Aczél elvtárs nagyon sok jó írót, költőt engedett dolgozni, az akkori körülmények között.

"na menj te a kur.va anyádba, patkány" szókincsű emberek már akkor sem az entellektuelhez tartoztak, hanem az építőiparban dolgoztak ( akkor proletárnak hívtuk, ma erőteljes nemzeti érzelműnek ).

WL 2008.09.28. 23:39:36

boka ·
Te tényleg patkány vagy!

kopp 2008.09.28. 23:40:21

neked elvtársad, nekem akasztani való féreg.
mint az elvtársai.

Béla 2008.09.28. 23:42:09

kopp!

Még az is lehet, hogy igazad van, de mi van ha tévedsz? Te mit szólnál ahhoz, ha téged fenyegetnének akasztással? Azért ez elég durva, kicsit vegyél már vissza...

vakablak 2008.09.28. 23:43:07

Milyen kár, hogy nincs itt a blog tulajdonosa (Proszektúra), vagy ha itt van, hát nem zavarja, hogy egy közönséges proto-fasiszta (kopp) teleszarja a blogját. Lehet ilyen szarfaszúak mellett vitatkozni? Egyáltalán létezni?

Hosszú évek óta csak ez megy, mindig megjelennek ezek az elvakult desperadók, és halálról, akasztásról (persze mindig a nem-nemzetiekkel kapcsolatban) ugatnak, az elűzésünkről, a kirekesztésünkről. Eddig még érthető, ilyen gecik mindenütt vannak a világon (na ez sem igaz, de tételezzük fel, hogy vannak). Ami nem érthető, az az, hogy Proszektúra, és a hozzá hasonló nyilvánvalóan művelt, értelmes, érzékeny, mérsékelt jobboldaliak hogyan lehetnek mégis annyira érzéketlenek, hogy szó nélkül eltűrik akár a saját blogjukon ezeket a nyilvánvaló halálos fenyegetéseket a többi kommentezővel szemben, függetlenül attól, hogy egyezik-e mindenben a véleményünk, vagy sem. Milyen demokrata az olyan, aki a saját polgártársát még ennyire sem védi meg az ilyen mocskok ellen? Egy szóval sem? És nem csak ők, a többi jobboldali kommentező is kivétel nélkül eltűri ezt, mintha ez csak a mi problémánk volna. Tényleg csak az?

boka · http://csaszu 2008.09.28. 23:46:46

Nem védem egyik kommunistát sem, egyikkel sem értek egyet, csak azt nem értem, hogy a sok bűnösből miért a legokosabbak emeljük ki, vagy miért csak az Ő származásukat firtatjuk. Mindig a félmüveltséget tartottam veszélyesnek. Viszont én veletek ellentétben holnap megyek dolgozni, úgyhogy öröm volt minden perc.

kopp 2008.09.28. 23:52:43

senki nem fenyegetőzik halállal, egy jogos igényt kellett volna kielégíteni a rendszerváltáskor meg most is, felakasztani a bűnösöket.

vakablak 2008.09.29. 00:08:45

Te rosszul vagy összerakva.

WL 2008.09.29. 00:08:45

Vakablak blogjából:
"Aki 2008 márc. 9-én elmegy a Fidesz által szervezett népszavazásra, és ott bármelyik kérdésre igennel szavaz, az buzi. "

Ó ,de művelt, érzékeny ember vagy! Ó ,te tahó!

vakablak 2008.09.29. 00:12:46

Mindig feszül a mellem a büszkeségtől, ha valamelyik szélsőjobbos vadbarom felbassza magát azon a jólsikerült mondaton. Tetszik, ugye? :D

Egyébként sem művelt, sem érzékeny ember nem vagyok.

WL 2008.09.29. 00:15:57

vakablak · vakablak.blog.hu 2008.09.29. 00:12:46
Nem vagyok széljobbos ,de valóban nem vagy művelt,sem érzékeny. Továbbá még mindig tahó vagy. Érdekes ez örömet okoz neked...

la hermandad 2008.09.29. 00:52:52

vagy a maszop, vagy a fityesz nagyon hazudik. attól tartok, sosem tudjuk meg az igazságot.

morpho 2008.09.29. 01:00:07

jakobinus
Kérdezd meg a kopp nevű idiótát!Két akasztás között megmondja neked a frankóst.
Nagyon vicces figura,egyszerűen szórakoztató és kész.

tökfej 2008.09.29. 01:21:25

jakobinus:
Milyen igazságot ? Nemlétező fogalom. Legfeljebb kiragadott momentumokat, részleteket ismerhetsz meg. De mire is kellene neked ? Hacsak nem vagy egy vagy több uralkodó érdekcsoport tagja, legfeljebb kurvaanyázásra ad alkalmat, vagy épp hamis optimizmusra - de soha nem kerülsz a tényekkel kapcsolatos döntési helyzetbe. Illetve, ha úgygondolod, hogy mégis, akkor szép nagy csalódás lesz az eredmény.

megmondo 2008.09.29. 01:32:34

Ez az ország az idióta vezetők gyűjtőhelye. A titkosszolgálatra ilyen formában semmi szükség sincsen egy demokráciában!!! Sőt kifejezetten károsak!
Kiszivárgott a Gyurcsány beszéd, kiszivárgott 1000 dolog, de még sem derült ki, hogy ki szivárogtatta ki 'érdekes' módon... OKt. 23-i balhét nem sikerült megakadályozni, sőt a szélsőségesek és a rendőrök összekeveredtek a Fidesz gyűlésről távozókkal, és a járókelőkkel, aminek állítólag a "szakszerű" erőszak lett az eredménye. A titkosszolgálatnak az ország, és a magyar nép érdekeit kellene védeniük, ezzel ellentétben szigorú pártpolitikai marketinget csinálnak. Helyette lekapták az idióta Tomcat-et, mint egy hatalmas terroristát! Ez igen, nagyon profik, biztosan nagy szakértelem kellett hozzá :))

Nincsen szükség ilyen titkosszolgálatra, túl sokba kerül az általuk okozott balhék sorozata! Minek vannak???

Az az abszurd helyzet állt elő, hogy nem csak a kormánypárt, hanem a titkosszolgálat is elvesztette az emberek bizalmát... Tehát kiderült, hogy a kormánypártok tesznek egy kalappal a nemzeti, vagy Magyar Állami érdekekre. Most kiderült, hogy a titkosszolgálat (jó sok pénzt lenyúlva) is les*arja a magyar ember érdekeit. Rajtunk röhög az egész világ...
Mi várható akkor ezután még?

morpho 2008.09.29. 01:41:01

A titkosszolgálat azonnal monyonle!Elvesztette a zemberek bizalmát!Hazúg,csaló,mocskos komcsi titkosszolgálat!Szilvásyt a Dunába,titokszolgákat utána! Nemzetvesztő,hazaáruló titkosszolgálatok!Akasszuk fel az összeset!

teleszkóp 2008.09.29. 06:50:58

Igen. Szét kellett volna zavarni ezeket a szolgáaltokat már rég. Még mindig tele vannak moszkovita kommerekkel, ráadásul sokan vezető beosztásban. Különösen kirívó a két katonai titkosszolgálat, ahol úgy tűnik, valamikor a 80-as években megállt az idő.

Szét kell zavarnbi a picsába mind a két katonai titkosszolgálatot, aztán a maradék polgáriakat meg összevonni egy kicsi szervezetbe. Milliárdok folynak el ezekre a nulla hatékonyságú szervezetekre. Magyarország nem globális világpolitikai szereplő. Ehhez képest akkora szervezeteket tart fenn, hogy egy-két régi gyarmattartó is megirigyelhetné. A belbiztonság meg szintén nulla.

A következő Fidesz-kormánynak minimum ott kell kezdenie a titkosszolgálati reformot, hogy ezt a tehetelen, túlburjánzott ágazatot ledarálja. Lehetőleg húsdarálón.
süti beállítások módosítása