Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Szátokon ül valaki?

2008.10.20. 18:55 | Proszektura | 142 komment

Címkék: mokka kurucinfo olaszliszka ágnes cigánybűnözés ork seszták szátok

A Magyar Nemzetben ma Seszták Ágnes úrasszony arról értekezett, hogy mostanában a történések konstans szereplője rendszerint a pofozó, rugdosó, köpködő cigány, ezért mindenki hallgat, vagy elfordítja a fejét. Mindez azzal a hírrel kapcsolatban tolult fel az újságírónő fejében, hogy Érpatakon, ahol ő is született, egy anyuka szidalmazta és megütötte a 15 éves ötödikes leánya tanárnőjét. Mint írja, nem érdekelné a hír, ha nem volna némileg érintett. Ebben a községben volt ugyanis köztiszteletben álló kántortanító az apja, ahol nagy szegénységben éltek a mélyen vallásos népek, még orvos sem volt a községben, de nem loptak, s a gyerekeik is tisztelettudóak voltak, nem volt ott szükség sem a körmösre, sem a nádpálcára. Karácsonykor az éjféli misén pedig boldogan fújták mindannyian, hogy: „Pásztorok, pásztorok, örvendezve…” Szóval idilli világ lehetett az a Horthy-korszak Érpatakon.

Cigányozni újabban alapvetően kétféleképpen szokás mifelénk. Burkoltan és nyíltan. Adva van például az a hír, amelyik szerint Szátokon rendőrök igazoltattak a minap egy személygépkocsit, amelynek ittas volt a sofőrje. Az utasok szembeszegültek a rendőri intézkedéssel, eközben többen mások is körbevették az intézkedő rendőröket, s a végén addig fajult az ügy, hogy a hivatalos közegeknek figyelmeztető lövéseket is le kellett adniuk. A Rendőrség honlapja részletesen és korrekten tálalta az esetet, így azt is, hogy egy személyt őrizetbe vettek (nem tudjuk, ül-e még?), azt viszont nem kötik az orrunkra, hogy mely népcsoporthoz tartozók voltak az elkövetők. Ami úgy vélem nagyon is rendjén való és dicsérendő lenne. Hiszen a Zuschlag ügy, Princz ügy, Tocsik ügy, BAUMAG ügy, Kaiser, illetve Weiszdorn ügy kapcsán sem boncolgatta senki a vádlottak esetleges hovatartozását. És a hasonló kiemelkedő bűnesetek még hosszasan sorolhatók lennének. Érdekel-e valakit is, hogy Szlávy Bulcsu, vagy Balla Irma gyilkosa, Fenyő kivégzője, Boros felrobbantója milyen nemzetiségű volt, magyar-e vagy esetleg valamelyik nemzeti kisebbség tagja?

Aztán persze mégis csak kibújik a szög a zsaruk zsákjából is, amikor a Rendőrség honlapjának szátoki közlése azzal a sajátos dicsérettel fejeződik be, miszerint „a kisebbségi önkormányzat vezetője a rendőri intézkedés során rendkívül segítőkész volt, és szerepvállalása nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a helyzet normalizálódott  - annak ellenére, hogy a helyszín közelében szinte pillanatokon belül 80-100 fős tömeg verődött össze -, és  az elkövetők előállításra kerültek, anélkül, hogy kisebbségi konfliktushoz vezetett volna.”

A közlés tehát csak látszólag nem tesz említést az elkövetők faji identitásáról, hiszen a „kisebbségi önkormányzat vezetője”, s „a kisebbségi konfliktus kifejezések” még azon kevesek számára is nyilvánvalóvá teszik, mely népcsoportról is lehet szó, akik egyébként eddig esetleg nem tudták volna. Bármibe fogadjunk, hogy senki sem a lengyelekre, vagy a ruszinokra gondolt! A kisebbségi egyébként is gúnyos szinonimája a cigánynak. Olyan, mint Moldovánál a mozdonyszőke, vagy a Kurucinfo-nál az ork, mokka, putris, stb.

Mostanában a jobboldali sajtó döntő része minden bűntettet nagyítóval vizsgál meg abból a szempontból, hogy rá lehet-e sütni azonnal a bélyeget, hogy cigányok voltak az elkövetői. A Tarnabodon a minap történt lövöldözés, és Molotov- koktélos gyújtogatás kapcsán a Kurucinfo már akkor tudta a tettesek származását és (uzsorakamattal összefüggő) motivációját, amikor még el sem fogtak senkit sem.

A jobboldal most már hosszabb ideje sulykolja az emberekbe azt az állítást, hogy létezik úgynevezett cigánybűnözés. A Magyar Nemzet mai száma az olaszliszkai megemlékezés kapcsán idézi Szegedi Csanád Jobbik alelnök ezzel kapcsolatos határozott állítását.

Az állítólagos cigánybűnözéssel összefüggésben azért jó lenne több más kérdésre is választ kapni. Teszem azt akár Szegedi Csanád úrtól is. Cigányok gazdagodtak–e meg a kártalanítások és privatizációk kapcsán? Cigányok tüntették-e el a Szovjet-orosz államadósságot? Cigányok soroltatták-e szőlőjüket értékesebb termővidékhez?  A cigányok vettek-e fel több százmilliós állami támogatásokat például szőlőtelepítésekre? Majd kivágásokra? A cigányok építettek-e 40-50 milliárdokért völgyhidakat, síkvidéki alagutakat? Kilométerenként négymilliárdért – négyezer millióért! – autópályákat? Cigányok vásároltak-e méregdrága, sok száz milliárdos Gripeneket? Használhatatlan beléptető rendszereket? Selejt Combinokat? Kakaóbiztos számítógépeket? Postásbicikliket? Cigányok síbolták-e el a kétezer darab leselejtezett MÁV tehervagont? És a sor hosszasan folytatható anélkül, hogy egy cigánnyal is találkoznánk eközben.

Tanárt pofon ütni természetesen nagyon csúnya dolog. Sőt, azért - jogosan - komoly büntetés is jár.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr45723474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

khmm... 2008.10.20. 22:00:32

Ráadásul Seszták szerintem 55 körül lehet, tehát nem élhetett a Horthy-érában...

boka · http://csaszu 2008.10.20. 22:01:14

Most már értem, amit az egyik weboldalon ( nem politikai ) olvastam, hogy Loudly Orgasm. Mindig tanul valamit az ember.

www.xhamster.com , de a nejemnek ne szóljatok !

Milyen jó, hogy oroszul tanultam sok évig !

Bit Rot 2008.10.20. 22:02:07

"Cigányok tüntették-e el a Szovjet-orosz államadósságot?"

Nem, azok a "kommunisták" voltak :-)

"Cigányok vásároltak-e méregdrága, sok száz milliárdos Gripeneket?"

Reméljük nem :-)

Julius Frey 2008.10.20. 22:02:46

Manó ez nem volt PC, de jó.......... :-)

khmm... 2008.10.20. 22:02:56

Vásárolni nem vásárolták, de lehet, hogy már leadtak belőlük párat vmelyik színesfémkereskedőnél...

:-DDDDDDDDDDDDDDD

boka · http://csaszu 2008.10.20. 22:04:36

Meg sem merem kérdezni, mi a PC ?

Frank99 2008.10.20. 22:05:01

nemrég volt lomizás.
elfér az utánfutón az a pár griffen... :-()

khm.. 2008.10.20. 22:05:56

PC = politically correct

magyarul: politikailag korrekt, azaz körmönfont körülírása valaminek, ahelyett hogy egyenesben megmondanák az igazat. :-(((

Julius Frey 2008.10.20. 22:06:24

Boka: politikailag korrekt

stellaz1 2008.10.20. 22:06:28

Nem kell előítéletesnek lenni, hogy valaki ne szeresse a cigányokat. Én pl. hallottam veszekedni a múltkor a belvárosban egy cigány családot, mert a férfi félre dugott. A nő ordított mint egy kocsis, meg trágárkodott, de azt mondta, hogy ő nem fekszik le a lakásért valami öreg emberrel (nem volt vikégos a story) és ő már megtért Istenhez. Nem éreztem iránta se gyűlöletet se ellenszenvet, csak arra gondoltam, hogy a szellemi nyomor ezen formájában is van erkölcs.

És ettől függetlenül ostobának tartom, akik a bűnőző cigányokat védik. Védeni azt a cigányt kell, aki ki akar ebből törni, de nincs rá lehetősége.

A bűnöző cigánynak (is) meg levágni a karját (meg a faszát).

boka · http://csaszu 2008.10.20. 22:08:14

Gyanúsak, vagytok ! A sasok kirepültek a fészekből ! Macska a forró háztetőn ! A dadus kirázta a lepedőt !

Na, megyek anyámba, mert kirekesztitek az öregeket !

pekmester 2008.10.20. 22:08:38

ajánlanám az OFOTÉRT új akcióját, olcsón tudsz szemüveget venni. hátha nem leszel ennyire rövidlátó.
a cikk végén felsoroltál kb. 10 esetet amit nem cigányok követtek el.
most soroljuk fel azokat amiket ők csináltak? van elég hely a neten?

stellaz1 2008.10.20. 22:10:00

Az a cigány miért nem terrorista aki ellpoja a vasuti sineket?

Valaki a sok közül 2008.10.20. 22:11:27

Teljesen jogos a bőrszín megírása, hiszen nem mindenki tájékozott abban, melyek a cigánybünözés jellemző területei, szokásai.

Többeknek szzerintem eleve az életét menti meg, hogy miután elütötték a cigánygyereket, nem állnak meg. Annál is inkább mert egyes helyeken így rabolják ki az autósokat.

Ugyanígy fontos tudni azt is, hogyan védje ki az ember a cigányok által indított rablótámadást, ami általában jóval brutálisabb, tehát az sem biztosan segít, hogy átadod az értékeidet. Hasonló pld. a háznál a lopás, amely rablássá is fajulhat, ez pld. klasszikus cigányműfaj.

Az élet és tulajdon védelme fontosabb, mint az, hogy sokan becsületes cigányokat is gyanúba kevernek. A cigányok érdeke, hogy ez ellen tegyenek valamit. Kezdhetik.

Julius Frey 2008.10.20. 22:12:26

Eltűnődőm azon, hogy Horváth Aladár vajon olvassa-e a blogot?
Mit érezhet a piciny kis roma szíve ilyenkor? Biztos zavartan kapargatja a mercikulccsal a nyakában lógó szűz Mária medált és inni akar a náci véretekből....

2008.10.20. 22:14:10

" Cigányok gazdagodtak–e meg a kártalanítások és privatizációk kapcsán?"

Igen. Piroska Ottó vezetésével zajlott az Ausztriát lehúzó roma-holokauszt jóvátétellel fusizó szerveződés. Például.

Julius Frey 2008.10.20. 22:17:44

Hogy mi a szenzitív adat és mi nem fejlettebb országokban, arra csatolok egy példát Angliából. Ezt az űrlapot az Angliába külföldről érkező fogorvossal töltetik ki. Figyelem az 5-6 oldalon van a lényeg.
www.gdc-uk.org/NR/rdonlyres/C3814151-872A-445D-9A86-E417E6037974/82899/FRDentAppEEAMarch09.pdf

2008.10.20. 22:27:39

Nahát, megint egy cigánymosdató próbálkozás.
Egyre szánalmasabbak ezek az írások, főleg annak tükrében, hogy a felmérések szerint a lakosság 91%-a teljesen tisztában van a cigánybűnözés létével és mértékével.

aszongya 2008.10.20. 22:30:49

jo volt ma a TV hirado... 15 eves otodikes gyerek (tuti hogy cigany aki parszor osztalyt ismetelt, de miert is???). Mas, ha egy autot tobben fenyegetoen korbevesznek....melyik nepcsoportra jellemzo????? (a rak egye ki a beluket). De miert is nem lehet kiirni hogy az elkoveto(k) melyik nepcsoporthoz tartoznak??? Miert vedik oket a mediak, igenis hulljon a fergese ha bunos. Vissza a csendorseget es akkor eleg KET csendor TOBB falura hogy rend legyen a TUCSKOK kozott...

Silenthill 2008.10.20. 22:37:40

"Ami úgy vélem nagyon is rendjén való és dicsérendő lenne. Hiszen a Zuschlag ügy, Princz ügy, Tocsik ügy, BAUMAG ügy, Kaiser, illetve Weiszdorn ügy kapcsán sem boncolgatta senki a vádlottak esetleges hovatartozását. "

ezt hajtogattam magamban akkor, is mikor a dunaparton késsel akartak lehúzni, csak volt társaságban gázpisztoly és megúsztuk....

hubja 2008.10.20. 22:38:25

Éppen a múlt hét pénteken volt, amikor a megszokott kedvenc sörözőnkbe baráti kártyázás ügyben összeültünk a haverokkal. (mert hát évek óta ezt csináljuk a barátaimmal, hogy közben megtárgyaljuk a héten történteket)

21 óra magasságában megérkezett P.J., aki rögtön elővette a kését és elkezdte élezni a falon, természetesen azért, hogy továbbra is nyugodtan töltsük az esténket a barátaimmal. P.J. nem egyedül jött. (bátorító hátszéllel - ittasan és a másik, köztudottan bűnöző barátjával)

P.J. azt mondta, hogy kártyázni akar. Mi azt mondtuk, hogy pont elegen vagyunk. (és tényleg pont elegen is voltunk.) Ettől kezdve P.J. folytatva a késvillogtatást percenként átszólt, hogy mivel nem játszhat, elvágja a torkunkat és, hogy még sírni fogunk ma.

Hosszasan töprengtünk, hogy mit csináljuk, aztán úgy döntöttünk, hogy nem csinálunk semmit. Azt hiszem, hogy rövidtávon jól tettük, mert megúsztuk, hogy lesitteljenek, hogy később összevagdossanak, vagy, hogy a feleségeinket, barátnőinket bántsák. Hosszú távon rosszul tettük, mert később így is összevagdosnak, és bántani fogják feleségeinket és barátnőinket.

Az a baj, hogy nem tőlük félünk leginkább, hanem a hatóság reakciójára, amiért felléptünk ellenük. DE EGYSZER LÉPNI KELL.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.10.20. 22:38:27

Én azon tűnődöm, mikor ismerik fel "felelős" cigány kisebbségi és magyar állami vezetők, hogy a cigányság helyzete ketyegő bomba, a pofabetömő-szavazatvásárló segélyezés meg a parázsló gyújtózsinór.

Még pár év "politikailag korrekt" szőnyeg alá söprés, és robbanhat a helyzet. A cigányság erősen racionális. Ha azt látja az egyszeri ember, hogy a betörés+segély+gyerek többet fizet, mint a munka+adófizetés, akkor majd hülye lesz dolgozni. A cigányság erősen mintakövető. Ha követik a sikeres, munka nélkül gazdagodó társaikat, akkor egyre több nem cigány szembesül a problémával. Bizonyos pontig, amikor majd bekövetkezik a robbanás.

Worst case forgatókönyv szerint vérfürdő lesz, amit sem kedvenc politikai vezetőink, sem a kisebbségi vezetők nem fognak túlélni. Jó lenne, ha a mai politikusok és kisebbségi vezetők belátnák ezt, és minden erejükkel próbálnának értelmes megoldást találni a legrosszabb eset elkerülésére.

A cigányságot vissza kell vezetni a munkába. Természetesen lesz, akinek ez nem fog tetszeni (megélhetési párt- és kisebbségi politikusok, egyszerű cigányok), de az legyen a rendőrség és a bíróságok dolga.

komment 2008.10.20. 22:51:19

"Az állítólagos cigánybűnözéssel összefüggésben azért jó lenne több más kérdésre is választ kapni. Teszem azt akár Szegedi Csanád úrtól is. Cigányok gazdagodtak–e meg a kártalanítások és privatizációk kapcsán? Cigányok tüntették-e el a Szovjet-orosz államadósságot? Cigányok soroltatták-e szőlőjüket értékesebb termővidékhez? A cigányok vettek-e fel több százmilliós állami támogatásokat például szőlőtelepítésekre? Majd kivágásokra? A cigányok építettek-e 40-50 milliárdokért völgyhidakat, síkvidéki alagutakat? Kilométerenként négymilliárdért – négyezer millióért! – autópályákat? Cigányok vásároltak-e méregdrága, sok száz milliárdos Gripeneket? Használhatatlan beléptető rendszereket? Selejt Combinokat? Kakaóbiztos számítógépeket? Postásbicikliket? Cigányok síbolták-e el a kétezer darab leselejtezett MÁV tehervagont? És a sor hosszasan folytatható anélkül, hogy egy cigánnyal is találkoznánk eközben."


ARGUMENTUM AD HOMINEM minősített esete. Gratulálok az érveléstechnikádhoz.

Jim Raynor 2008.10.20. 23:07:37

"Az állítólagos cigánybűnözéssel összefüggésben azért jó lenne több más kérdésre is választ kapni. "

hű, de igazad van.....pl:
cigányok verték-e agyon Szögi Lajost a gyerekei szeme láttára? vidéken cigányok erőszakolják, ölik, rabolják-e ki az időseket? cigányok lopják-e szét az összes színesfémet az országban? a nyóckerben cigánykurvák vannak-e? a cigánykurvákat cigány stricik futtatják-e? Kolompár Orbán, cigány orákulum ellen sikkasztás miatt nyomoznak-e? és a sor hosszan folytatható....

végül: a magyar börtönök cigányokkal vannak-e tele?

biztos mi, magyarok tehetünk erről is.....

Alas 2008.10.20. 23:15:21

Amig nem írják oda egy bűnesetről szóló tudósításban, hogy cigány volt-e az elkövető addig lesz egy kis izgalom abban, hogy vajon úgy van-e ahogy sejthető a helyzetből.
Minek titkolni - a környező országokban és nyugaton is kiírják, bemondják, hogy cigányok követtek el rablást, gyilkosságokat.
Amíg ilyen szemérmesen takargatják addig még azoknak a bűnöknek az árnyéka is a cigányokra vetül amit nem követtek el.
A széles látókör mindenkinek jár!

Mellesleg nem azért sláger ez a téma mostanában mert a sajtó felkapta, hanem mert egyre többen találkozunk személyesen a cigányok antiszociális és értelmetlen vandalizmusával.

MITMAGYARÁZOL? 2008.10.20. 23:18:03

Magyarországon mostanság kétféle ember van: Egy aki cigányellenes, egy meg az ilyen mokka-öko-magyar aki amolyan kis sejtelmesen odabújkál a cigánysághoz és jól beledörgözlőzik, majd büszkén kiáll a tömeg elé és mutogatja magát, hogy Ő a kis nyomulgatás után sem lett "koszos". Hát gratulálok.

Tudod a kis hasonlatásodban ott van a bibi, hogy a két példa illetve probléma teljesen más szinten létezik. Gondolom ha választanod kellene aközt, hogy jövőre 1%-al emelik az adókulcsot, vagy mondjuk 3 ork halálra szúr egy szüreti mulatság után 3 ezer forintért között, akkor a másodikat választanád, mert a magyar "gógyis és roppant elegáns" bűnözést magadra mint egyénre nézve legalább annyira veszélyesnek tartod ha nem veszélyesebbnek, mint az úgynevezett "cigánybűnözést".

A problémákat és megoldásukat tudod külön külön kell nézni. Az, hogy a politkusok minket támadnak egy nép problémája és a népnek kell megoldani a saját, jogszerű eszközeivel a cigánybűnözés pedig az egyén problémája és mivel az egyénnek mint olyannak nem ad a jog szinte semmilyen eszközt a kezébe, hogy a jelenlegi helyzetben hathatósan védje meg magát, ezért kénytelen az egyén egy felsőbb hatalomra támaszkodni és védelmet várni, de mivel ezt nem kapja meg, kénytelen (a média által is) NYOMÁST GYAKOROLNIi erre hatalomra, HOGY FELHÍVJA A FIGYELMET arra, amivel kapcsolatban FÉLNEK.

Kedves Cikkíró. Ma Magyarországon az emberek félnek. Magyar emberek, Magyarországon. Bárki ha beleszalad egy csürhébe inkább átmegy a másik oldalra. Nem azért mert undorodik a cigánytól, hanem azért mert fél. Az emberek félnek hazamenni, félnek elindulni, félnek sötétben járni. Én is félek és amitől az ember fél azt gyűlöli. És az, hogy egyre több helyen cigányoznak bánt? Egyre több helyen félnek és nem véletlenül.

Szóval köszönet azért, hogy úgy a Magyar Embereket lenulláztad, az "orkokat" meg a mennybe meg az ombudsman feje fölé emelted, meg rávilágítottál arra ma itthon mennyit sikkasztanak azok akik túl okosak ahhoz hogy 3 rongyért öljenek. Köszönjük, hogy a mi életünk és testi épségünk árán terézanyává avattad magad.

De lehet, hogy Te is csak félsz. Este kinyomtattad a kis cikkedet, innentől nálad lesz, szépen összehajtva, ha esetleg jönnek az orkok mutogathasd: Te ezt írtad róluk. És látod? Emellett az SZJA emelést is benyeled.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.10.20. 23:28:15

Elemér te hol leszel amikor itt banzáj lesz?
Mert lesz,sajnos.
Te és a magadfajták (is) kövezik az utat.
Vagy olyan okos vagy ,hogy tudod ,hogy lesz.És most ilyen fizetett szélsőbalos cikkekből szeded meg éppen magad?
Vagy olyan hülye vagy ,hogy elhiszed amit írsz?

Perillustris 2008.10.20. 23:43:00

"Cigányok gazdagodtak–e meg a kártalanítások és privatizációk kapcsán? Cigányok tüntették-e el a Szovjet-orosz államadósságot? Cigányok soroltatták-e szőlőjüket értékesebb termővidékhez? A cigányok vettek-e fel több százmilliós állami támogatásokat például szőlőtelepítésekre? Majd kivágásokra? A cigányok építettek-e 40-50 milliárdokért völgyhidakat, síkvidéki alagutakat? Kilométerenként négymilliárdért – négyezer millióért! – autópályákat? Cigányok vásároltak-e méregdrága, sok száz milliárdos Gripeneket? Használhatatlan beléptető rendszereket? Selejt Combinokat? Kakaóbiztos számítógépeket? Postásbicikliket? Cigányok síbolták-e el a kétezer darab leselejtezett MÁV tehervagont?"

Bocs, de közvetlenül egyikbe se halok bele.

tata86 2008.10.20. 23:44:41

Mitmagyarázol: Nana, Magyarországon csak a kisebbség félhet, és ők is csak 65 éve elkövetett borzalmak miatt.
Te képzelődsz, és náci vagy!

NYT · http://pergetes.blog.hu/ 2008.10.20. 23:47:04

Jajj, még egy szánalmas cigánymosdató poszt, ráadásul a gyengébb fajtából...

perkele 2008.10.20. 23:50:55

nem lehetne vegre tullepni azon hogy egy letezö jelenseget az emberek egy csoportja ciganybunözesnek nevez annak ellenere hogy ez rasszista, politikaliag inkorrekt, magatol az ördögtöl valo elnevezes? ettöl maga a problema letezik, egyre növekszik es egyre nagyobb gondot okoz azoknak akik a tarsadalmi normakat betartva probaljak elni eletuket. ha nem törtenik semmi a temaban, csak ilyen szajtepesek jelennek meg mint ez az iras is, az a bizonyos "rasszista" csoport csak növekedni fog es egyre elkeseredettebb lesz.

a ciganybunözes talan tenyleg nem a legjobb elnevezes, mert nem minden esetben bunelkövetes az amit tesznek, egyszeruen csak lehetetlenne teszik a normalis eletet a környezetukben.

ezt a problemat - nevezzuk akarminek is - nem kisebbitik sem Tocsik es tarsai, sem a sok minimalberes-mercedeses vallalkozo, sem masok akik valamilyen modon bunöznek vagy legalis uton megkarositjak a tarsadalmat. lehet ezekkel peldalozni, az megoldani nem fog semmit, legfeljebb tovabb hergeli azokat akik szenvednek a ciganyok miatt.

lehet nyelveszkedni, lehet az elnevezesen szörnyulködni, de ha nem törtenik valami a problema megfekezesere, akkor kedves iro, te magad is ciganybunözesnek fogod nevezni ezt a jelenseget, ha nem 10 akkor 20 ev mulva.

az ilyen irasok helyett inkabb meg kellene vizsgalni mi is ez az egesz jelenseg, lehet-e tenni ellene valamit, ha igen mit? hogyan lehetne beemelni a ciganyok tömegeit a tarsadalomba, az oktatasba, a munkapiacra. eleg lehetetlennek tunik, de muszaj lenne valamit tenni.

Khm... 2008.10.20. 23:55:44

"Cigányok gazdagodtak–e meg a kártalanítások és privatizációk kapcsán? Cigányok tüntették-e el a Szovjet-orosz államadósságot?[........................] A cigányok építettek-e 40-50 milliárdokért völgyhidakat, síkvidéki alagutakat? Kilométerenként négymilliárdért – négyezer millióért! – autópályákat?"

Azért ezt a bújtatott zsidózást igazán nem kéne, mert megcsesz a MÚOSZ...

bornemissza 2008.10.21. 00:00:09

Ez mind nagyon szép, de ha netán elsodornék egy cigány gyereket és ott teremne hirtelen a fél falu, hogy "emberi" módon elintézzék az ügyet (engem), akkor, bocs, de nyilván nem az jutna eszembe, hogy ők nem cigányok, hanem csak emberek.
Ne csúsztassunk és merjünk már néven nevezni bizonyos dolgokat.
Ja, és hát igen, fejétől bűzlik a hal - ki fogékonyabb rá, ki kevésbé.

Flint 2008.10.21. 00:03:51

Te betegember-te blogos...Hol élsz,baszki ?
Futólépésben vágtass le anyáddal/húgoddal/barátnőddel/gyermekeddel oda,ahova többen javasolták korábban.
Majd sunnyogjál vissza és ríva kérj bocsánatot a szájfosásodért.A hozzádtartozóktól,persze.Amennyiben még élnek.
Kártékony egy selejt vagy,kár,hogy apád nem kedvelte az orális szexet.Megkímélt volna mindenkit egy oligofrén,mongoloid idiótától.Még ezekért az újrahasznosítható elektronokért is kár,melyeket rád vesztegetek(nek).
Ne feledd,kölyköt ne csinálj,mert valószínüleg örökli a retardált,tehetetlen géneket.
Autóba azért beülhetsz a kedveseddel egy olaszliszkai skanzen erejéig.Oszt' magyarázd,hogy most ne-most fáj a fejed...
Szánnivaló egy dodó vagy,barom

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.10.21. 00:04:48

ági jofej a cikkjei anyira nem, ha ti ismernétek kedves red magyar barátaim nem tartanátok jó fejnek.

Fritz 2008.10.21. 00:06:25

Khm: én is ugyanerre gondoltam, bújtatott zsidózással próbálja meg a poszt a cigányokat mosdatni. ha valami, ez a LOL

Fritz 2008.10.21. 00:09:33

és persze nagyon is sunyi jellemtelen dolog a végén a durva fehérgalléros bűntetteket tanárpofozással párosítani, véletlenül sem mondjuk tanárlincseléssel, öregember-kirablással.

doktor.dikhed 2008.10.21. 00:11:06

Nem mintha védeném őket, mert szemét egy banda, de közvetlenül ritkán kerül kapcsolatba az ember fehérgalléros bűnözővel. A fehérgallérosok általában nem köpnek le, nem szúrnak le, nem vernek össze stb...az átlag ember azért inkább a cigánybűnözéssel kerül napi kapcsolatba, így nyilván őket emlegeti gyakrabban.

gádzsó 2008.10.21. 00:11:21

És a kedves posztiró mit szól a kommentekhez?

Pszt! 2008.10.21. 00:11:52

A cikkíró által felsorolt bűncselekményeket nagy valószínűséggel nem cigányok követték el, de ez a szélsőjobbos barmoknál úgy sül el, hogy azokban meg a zsidók keze van. Szóval észérvekkel semmire sem lehet menni ezek ellen a szánalmas hülyegyerekek ellen.

Pszt! 2008.10.21. 00:16:27

Azért marhaság az egész, mert szerintük magyar ember nem lop, nem vesz fel segélyt, nem veri agyon a másikat, nem "privatizál" stb. Homokba dugják a fejüket, hisz megtanulták a kommunizmusban, hogy amiről nem beszélünk az nincs is. Pedig én ismerek rengeteg lumpen magyart is, akitől - bizony bevallhatom- félek.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.10.21. 00:16:32

weisz ki tartja itt jófejnek? :D

a cikkEIt se ismerem nem ,hogy őt,ez is csak azért került be ,hogy Elemér horthyzhasson egyet,szánalmas,ezzel már kevés embert fog meg...nemfognak a szimpla-balasok felszisszenni....azok az idők elmúltak,a szélsőbalon ott még lehet bejön

komment 2008.10.21. 00:20:19

weisz te pedig elhúzhatnád a csíkot telavivba a szar, jellemtelen írótársaiddal együtt. Hogy egészen pontosan értsd a kettős mércéddel van gond és azzal, hogy rendszeresen hazudsz.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.10.21. 00:21:36

Pszt!

Neked is ugyanarról a számláról csörgedezik a pénz, vagy szimplán egy kórteremben vagy Elemérrel?

Titan 2008.10.21. 00:27:57

REMEK, kedves proszektúra remek! Gratulálok a cikkhez. A "jobboldali"(szitokszó) média minden alkalmat megragad, hogy elmondja az embereknek, ha cigány volt az elkövető. Eltaláltad! Leleplezted őket! Wooohááá, barbatrükk.
Tényleg EZ a legnagyobb probléma a cigányokkal kapcsolatban! Nincs cigánybűnözés, a kis falvakban ahol 30% a cigány, nincs cigányterror, nyugodtan elengedheti sétálni a kislányát az anyuka este 8kor, anélkül, hogy esetlegesen megerőszakolnák, és felgyújtanák.
A barátomat se verték meg minden ok nélkül pár hete egy forgalmas út mellett. De ha igen, akkor az azért volt, mert provokálóan hallgatta fülhallgatón a zenét.
Ha a Pesteden kimész az utcára, egy forgalmas helyre, és látsz egy ápolatlan embert nagy hanggal, az NEM cigány, és nem jön oda hozzád tarhálni.
De ha mégis az, akkor az csak azért van, mert a gonosz magyar emberek előítéletességéből, és a "65 éve elkövetett borzalmak"-ból kifolyólag (amiről fingjuk sincs, kedves tata86) olyan lelki sérüléseket szenvedett, amik miatt nem járt iskolába, megdugta a hugát, és azóta is lopásból, meg a segélyből él, amit TE fizetsz neki, dehát ugye megérdemled, mert miattad került oda.
Nincsenek olyan falvak, ahol a felnőtt cigány lakosság 100%-a rokkantnyugdíjas, mert megfenyegették az orvost, a polgármestert, és rendőrség nem foglalkozik vele, mert nincs, mivel másik faluból járnak át járőrözni.
Nem verik meg terhesen a feleségüket/lányukat, hogy a születendő gyerek fogyatékos legyen, és több segélyt kapjanak az államtól. Nem is pároztatják félkegyelmű embertársaikat egymással, hogy újabb fogyatékos gyermekek szülessenek.
Nem léteznek cigánygettók a nagyvárosokban SEM, ahol a kisgyerekek pucéran játszanak a sárban, mert a szüleik nem foglalkoznak velük, és ha bemész egy "lakásba" nem fogad irdatlan emberszag, amitől kifordul a beled.
És ha egy ilyen helyre kimennek a mentők, nem kell félniük, hogy őket is megtámadják valami random dolog miatt, és nem törik be a mentőautó ablakát SOHA, meg nem rúgják le a visszapillantót!
Egy iskolában nem verik meg a tanárokat, nem szedik el a magyar gyerekek pénzét, nem fogdossák a lányokat, vagy még rosszabb...

Mindezek alapján kijelenthetjük, hogy ha oldalról kimászik a bokorból elém egy cigány, és megkérdezi hány óra van, akkor csak az időre kíváncsi.
És ha BÁRKI, BÁRMILYEN helyzetből adódóan egy kurva rossz szót mer mondani a cigányokra, akkor az egyrészt azért van, mert az anyukája megvonta tőle a csecsét gyerekkorában, és sosem volt semmiben sikerélménye, és ezt ellensúlyozandó másokat okol saját szánalmasan alakult életéért, és ez az előítéletességében nyilvánul meg, MÁSRÉSZT a kisebbségi önkormányzat egyik jeles tagjának, aki NEM csak egy díszcigány, és NEM csak a pénzt veszi fel, nem nyúlja le az állami támogatásokat, és nem szarik a saját fajtájára valójában... tehát a barátunknak MINDEN joga megvan hozzá, hogy lerasszistázza, lenácizza azt, aki a rossz szót merte szólni, és a drága kormányzati kommunikáció nem fogja erre terelni a figyelmet, ahelyett, hogy az emberek arról beszélnének, hogy milyen nagy szarban NEM vagyunk.

Hogy mások lopnak, az egy dolog.

tommygun 2008.10.21. 00:51:05

Szar poszt.

és akkor mi a fasz van, ha leirják, hogy az elkövetők cigányok? 2008.10.21. 01:40:08

és akkor mi a fasz van, ha leirják, hogy az elkövetők cigányok?

Fritz 2008.10.21. 01:50:12

tudod: fasizmus! :D

lápi lidérc 2008.10.21. 03:23:40

Kedves nagyon hülye cikkíró!

Nem hiszem, hogy a rendőrök vagy az újságírók tehetnének arról, hogy a cigányok többsége - HANGSÚLYOZOM: TÖBBSÉGE, azaz nem mind - agresszív büdös bunkó, aki lop-csal-rabol verekszik.
Vagy az a bűn, hogy leírják mindezt?
Szerintem álszent szemforgatás, amit csinálsz, meg mindenki, aki háborog, ha leírják, hogy az adott bűnöző bizony cigány.

Ha pedig ennyire szereted őket, költözz a "nyóckerbe" a Nagykörút - Népszínház utca - Fiumei út - Üllői út határolta területre; ha akarod, adok pontosabb meghatározást is, mint mondjuk Lujza utca, Mátyás tér, Bérkocsit utca, Tömő utca. Aztán miután lehúztál ott 1 évet, majd megkérdezem a véleményed. A problémától nagyjából sterilen elszigetelten élő belvárosi vagy budai úrigyerekként könnyű nagypofával toleranciát hirdetni. Hidd el, az adott népcsoportnak nem a bőrszínével van a gond, hanem a viselkedésével. Sajnos, a 95% tahó miatt az 5% normális is megkapja az előítéleteket. De a sztereotípiák mindig valós alapra épülnek.

lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15

Frank99 2008.10.20. 21:57:09
"a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat.

Többen:
PC = politikailag korrekt
Lófaszt. Ez egy tipikus lejterjakab ebben a formában (lásd még: operációs rendszer, merthogy az is az), a politically szónak van olyan jelentése is, hogy körültekintően, óvatosan. Tehát ez kb. = körültekintő megfogalmazás. A politikához semmi köze.

LOLOLOL 2008.10.21. 04:33:45

nem tudom hogy melyik orszagban el a cikkiro......

bowhu 2008.10.21. 05:03:27

A Barna szubkultúrára egy megoldás van!
1,;Segélyeket elvonni a világválság okán, ne csak nekünk kelljen összehúzni a nadrágszíjat pl.: pozitív diszkrimináción alapulót (létezik) /negatívért büntetik a munkáltatót ha nem akar tolvajokkal dolgoztatni/ - ösztöndíjat kap a barna nép ha van egy 3-as átlaga(általános iskola), kérdem, h. az én gyerekem miért nem kap hisz kitűnő?!!!
2,;Ennek okán a barna szubkultúra bűnözésre való hajlandósága növekszik!
3,;New törvény! A magántulajdont mindenki értéktől függetlenül bármilyen eszközzel védhesse meg!
4,;Eszközök vásárlásának törvényes támogatása
5,;A 2-es pont alapján, a 3-as és 4-es pontokat állambácsi megoldja!
6,;Mi megoldjuk a védelmet, mely során elkezd fogyatkozni a segélyre jogosult létszám!
7,;Az előbbi okán az Államkasszában több marad, nem kell adót emelni!
8,;Mindenki Boldog és NEM FÉL!!!

LOLOLOL 2008.10.21. 05:09:21

meg annyit hozzatennek, hogy a blogiro altal felsorolt bunok is elitelendoek, ugyanakkor ezeket okos emberek kovetik el, es egytol egyig vagyon, nem emberelet ellen elkovetett buncselekmenyek. lehet hogy neked nem szamit ha azt hallod a hirekben hogy "megvertek/megeroszakoltak/megoltek xy.-t a mobiltelefonjaert." , mert nem erint, de annak akinek a hozzatartozojaval vagy vele tortent sokkal jobban szamit, mintha eltuntek volna x milliardok. a problema. egyre tobben vannak akikben ott el a duh es a gyulolet a kissebseg irant, ami ha egyszer kitor (es ennek nem kell sok ido, 10-20 ev) belathatatlan kovetkezmenyeket fog okozni. az ilyen barmok mint te tenyleg csak akkor fogjak megerteni mirol van szo ?

0xFFFF 2008.10.21. 07:01:07

Én nyíltan szeretem az ilyesmit. Eme blog íróját be kell költöztetni mocskos cigányok közé 10 évre. Ott indignálódhat majd a kis buzi.

Zavaros 2008.10.21. 07:11:07

Attól még, hogy te is a politikailag korrekt, de teljesen egyoldalú és egydimenziós minoritafil kánont zümmögöd, a tények még nem változnak. Az összes "jól öltözött, és divatos költő" a mélyszegénységet, meg az autópálya építéseket tálalja fel kontrasztként, ami egyrészt kurva unalmas, másrészt meg, nyilvánvaló röhejes faszság. Azért az csak nem baj, ha valaki nem hajlandó a korszerű csúcstechnikás ideológiákat kritika nélkül beemelni a világképébe, és senkinek sem muszáj pavlovi reflexekkel rácuppani az összes faji-vallási-etnikai és egyéb kisebbségi seggre. Most éppen ez a lelkiismereti alapú túlkompenzálás jellemzi a keresztény-fehér-hetero-európai szellemet, de mostanra ez nagyon kifáradt, elfogyott és erodálódott az igazi hihető ideológiai alap az eszme alól. A tézis antitézise rég napirenden van. Ha meg valaki attól retteg, hogy a következő holokauszt a küszöbön van, és megint milliók halnak majd meg, ha nem sulykoljuk folyamatosan a kisebbségek jogait (többletjogokat, meg mégegyenlőbb mentalitást), az nyilvánvalóan hülye.

0xFFFF 2008.10.21. 07:12:49

"lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15
Frank99 2008.10.20. 21:57:09
"a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat."

Ja, én is. CPG.

Azhát 2008.10.21. 07:25:36

ha így folytatják a magyarországi cigányok és így folytatják a magyarországi cigányozók akkor itt tényleg háború lesz :(((

De hát mit várunk el a nyolc osztályt (sem) végzett cigányoktól, ha ti, akiknek érettségijük, diplomájuk van, ilyenek vagytok? :(

Náfrádi Zoltán 2008.10.21. 07:37:00

Én is olvastam Seszták cikkét. Szerintem nagyon jó. Mellesleg az apja valószínűleg nem, vagy nem csak a Horthy-korszakban volt tanító, bár nem tudom, ennek mi a jelentősége.

És igen, akkor még tisztelték a tanítókat. És a csendőrség is tudta kezelni a cigányokat. Miért baj, ha valaki ezt kimondja?

Az meg nevetséges hivatkozás, hogy nem (csak) a cigányok követtek el privatizációs bűncselekményeket. Ha lett volna rá módjuk, nyilván megtették volna.

golyószóró 2008.10.21. 07:40:10

Én csak egy dolgot kérdeznék?
Miért nincsen soha senkinek semmi baja a kínaiakkal???

Itt élnek közöttünk egyre többen, az iskolák is tele vannak velük. Soha nem hallotam még, hogy egy kínai gyerek megvert volna egy magyar kisebbet, azért, hogy elvegye az óráját!!

Ezen kellene elgondolkozni, kedves nagyonhülye posztíró és utána beköltözni egy cigánycsalád mellé, csak hogy szociólógialiag raboljanak kit téged naponta!!!!!!

Jézusom, te tényleg ennyire hülye vagy???

Atesz 2008.10.21. 07:47:48

Érdekes,ha segély kell,ha sérelem érte őket,ha követelőznek (sic!),akkor hangosan rikácsolják:azért,mert ők cigányok,azért.Ha elkövettek valami disznóságot,akkor mélyen hallgatni kellene erről.Ilyenkor szégyellik?Akkor maradjanak becsületes emberek,és a kutya nem törődik velük.Másik.Miért kezelik kiemelten az emberek a "cigánybűnözést",ami ugye nincs is.De sajnos van,ha tagadják is derék jogvédőik a Rózsadomb tetejéről.Azért félnek,gyűlölik az emberek a fenti bűnözői kört,mert szemtől szembe találkoznak vele személyesen,nem a köz hanem a magántulajdont lopják meg,fenyegető,agresszív viselkedéssel félelmet keltenek.Egyedül nyuszik,csoportosan baromi bátrak.Viszont egyedül sose járnak,mindig kisebb-nagyobb kompániában.És sajnos nagyon nagy arányban segélyből,családi pótlékból élnek az állam nyakán;hihetetlenül szaporák,szülik az újabb segélyből élőket.Ki kell mondani feketén fehéren,ez van.Tudom,az elefántcsont toronyban lakó ombudsmanok tagadják ezt.de őket nem érinti személyesen.És ez a dolguk.Vannak rendes cigányok is,nekem volt 2 (fél)cigány származású barátnőm is,szerettem őket,kedvesek,jószívűek.Jó volt velük.

midnight coder 2008.10.21. 07:50:17

És miért van az hogy a cigányokkal mindenhol baj van. Ne higgye senki hogy csak a magyarok ilyen rasszisták. Gond van ott velük a szlovákoknál, románoknál, görögöknél, olaszoknál, franciáknál, stb. is. A gond nagysága csak a létszámaránytól függ.

A megoldás pedig nem az hogy az illetékes elvtársak a homokba dugják a fejüket és azt mondják hogy cigánybűnözés márpedig nincs.

Ami pedig a fehérgalléros bűnözést illeti, azért ha mód van rá megteszik a magukét, lásd Orbán, de nem a Viktor. Más kérdés hogy 8 elemivel ez azért nem annyira könnyű, így valóban viszonylag alulreprezentáltak ezen a téren.

apu 2008.10.21. 07:51:28

Mindenkinek, aki a cigányokat védi: ajánlom, hogy költözz olyan területre, ahol nem lehet tőlük élni, minden héten eltűnik a fűnyíród és a hosszabbítód, rettegsz a családodért, mert a gyerekeik is azt teszik, amit otthon látnak. Nekik minden nap vasárnap, hangos a zene és folyamatos az üvöltözés, tele az utca az autóikkal és senki nem mer szólni nekik. Ostobák, agresszívek és primitívek, alkalmatlanok társadalomban élni, beilleszkedni. Viszont jár nekik sok támogatás, mert jaj szegény kisebbség nem kap munkát a származása miatt.
Hangoztatják, hogy diszkriminatív elbánásban részesülnek, pedig nekik is vannak JOGAIK. Persze, mindegyik cigánynak ugyanolyan joga van dolgozni, joga van nem lopni, joga van tanulni, joga van beilleszkedni és nem az utcára szarni, joga van magyarul beszélni, fürdeni és sok minden mást megtenni, amit nem tesznek meg.

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.10.21. 07:57:10

midnight coder: Nem "a cigányokkal" van baj mindenütt, csak ama bizonyos cigánycsoportot egyszerűbb megjelölni "a cigányok"-ként, mint elismerni, hogy szarházi, élősködő, rabló gazember nem csak köztük van...

Téged pl. hányszor csaptak be étteremben? Ebből hányszor volt cigány az elkövető?
A hentespultnál hány alkalommal verte át egy cigány a fejed?
Amikor a pedofil papok áldozatairól van szó, akkor is a cigányok a bűnösök?
És sorolhatnám.

(nomeg ugye az sem teljesen véletlen, hogy egyre gyakrabban emlegetünk nácikat... egyesek meg úgy csinálnak, mintha nem is léteznének... - csak tudnám, ha valaki nem náci, miért jár SS tetkóval)

István 2008.10.21. 07:58:17

ááá mindjárt elalszom...
Találjatok már ki valami új témát.

pekmester 2008.10.21. 08:09:27

az lenne az igazán szép ha a posztíró elgondolkozna, miután elolvassa, hogy a kommentelők 90%-a nem ért vele egyet.

prkl 2008.10.21. 08:09:33

szilárdan: szerinted tényleg ezek az elnevezesek jelentik a legnagyobb problémát?

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.10.21. 08:15:26

szilárdan...:

Én meg az életkorodra kérdeznék rá mert a primitív gondolkodásod valószínűleg csak így magyarázható. Mesélj már erről a te érvrendszeredről nekünk bővebben.

Szóval mit is akarsz ezzel a átverős hentes csúsztatással? Elfogadhatóbbá tenni a cigánybűnözést abból az okból kifolyólag hogy a hentes is becsap?

Sector 2008.10.21. 08:16:31

SZVSZ = Szerény Véleményem Szerint

Egyébként egy másik sztori. 4 cigány megverte a 43 kilós barátnőmet, mert az fel mert háborodni a különböző szitkokon amit felé szórtak és bemutatott nekik.

CIGÁNYOK! KI LESZTEK ÍRTVA!
És én fogom vezetni a sort, ami felgyújtja a mocskos putrijaitokat.

Tapmancs 2008.10.21. 08:18:00

pekmester 2008.10.21. 08:09:27


Nem 90, hanem 99%. Egyébként mindig ez van, de ugyanúgy löki továbbra is a válogatott baromságait. Hihetetlen hogy egyeseket az ész érvek nem tudnak meggyőzni.

Wolf 2008.10.21. 08:20:37

Persze, hogy nincs cigánybűnözés. Csak az van, hogy (felénk) a bűnözők legnagyobb része cigány. Az én szomszédom is az. Munkanélküli (szegény), de azért mindnen nap a kocsmában vedel, részegen hazamegy, és nem hagyja a szomszédságot pihenni, mert neki (szegény munkanélkülinek) a TV-t kell üvöltetni, hogy ne legyenek depressziós gondolatai. Ha nem a TV üvölt, akkor ő maga, és pont les+@rja, hogy körülötte mások is élnek. Egy hete kést rántott, nekem akart támadni, mert állítólag én tartozom neki 20 e ft-val, idézem "ezt mondták a haverok a kocsmába". Miért van az, hogy védik ezeket? Miért őket? Ha ott nem védem meg magam az a patkány leszúr. Jöttek a rendőrök, jegyzőkönyvet vettek fel, a fazit elvitték. 4 nap múlva otthon volt a köcsög. Tovább ugyanazzal a lendülettel. Így, mivel nem akarok egy zsíros önbíráskodást a nyakamba akasztani én költözöm a jövő héten. Erre Aladár, vagy ki írja a blogot azt fogja mondani, hogy ezért nem az egyetemes cigányság a felelős. Az lehet, de hogy nem tudnak beilleszkedni, hogy kihasználják a "kisebbségi" státuszukat, az hétszentség. Nekem addig semmi bajom nem volt cigánnyal. Most már van. Jó lenne kicsit kevésbé liberálisnak lenni és végre betartatni a törvényt, ha kell tűzzel-vassal. Mert "senki sem állhat a törvény fölött". Vagy igen? Magyarisztán valóban egy banánköztársasággá fajul????? Aladár, kapj a fejedhez!

scsaba1 2008.10.21. 08:21:02

"Téged pl. hányszor csaptak be étteremben? Ebből hányszor volt cigány az elkövető?
A hentespultnál hány alkalommal verte át egy cigány a fejed?
Amikor a pedofil papok áldozatairól van szó, akkor is a cigányok a bűnösök?
És sorolhatnám."

Csak éppen, ha észreveszem, akkor elkérem a vásárlók könyvét, ha nem akarja odaadni (elvileg a vendég-/vásárlótérben kell lenni egy működőképes toll kiséretében), akkor kilátásba helyezem a panaszt a jegyzőnél/fogyasztóvédőnél (az elérhetőségüknek szintén kint kell lenni az üzletben.) Mert így egy ez civilizált környezetben.

A hentes/vendéglős az esetek 95%-ban ezek után nem fenyeget meg életveszélyesen engem és a családom. Nem hívja oda a környéken lebzselő hozzátartozóit (mert a hozzátartozói is dolgoznak/iskolában vannak), akik nem kezdenek el lökdösni, nem fenyeget meg a hús/kenyérvágó késsel.

A hentes nem mászik be a kertembe, és nem viszi el a tyúkjaimat. Stb, stb...

Még mindíg csak ennyire telik, hogy bezzeg a Tocsik, bezzeg a hentes, meg bezzeg a mercis minimálbéres vállalkozó...
Ez legitimizálja a cigánybűnözést, ugye?

Atika!!! 2008.10.21. 08:30:28

Amivel összehasonlítod a cigányok által elkövetett bűncselekményeket azok nem pont ugyanabba a súlycsoportba tartoznak. A cigányok a mindennapi emberek, a kisemberek ellen követik el alantas indokból a tetteiket. Megélhetés? Az énadómból, a te adódból(?), a mindennapi, kisemberek adójából tartjuk el őket, az legyen már elég nekik! Amelyik akar, az talál munkát. Nem egyet, nem kettőt, hanem sok cigányt ismerek akik dolgoznak. De könnyebb azt mondaniuk, hogy a "rásszistá mágyárok" nem adnak nekik munkát. Csókolom, meg lett mondva: "el lehet menni az országból". De mit is várunk el azoktól, akiknek a vezetője is lop, csal hazudik? Ezt látják a vezértől, ezt kell csinálni nekik is. Megfelelő retorzió hiányában megéri nekik bűnözni. A túlzott segélyezés miatt nem éri meg nekik munkát vállalni. Hja, hogy a 10 általánossal őt minimálbérért akarják dolgoztatni? Éhen akarsz halni vagy sem? Ez a kérdés. Persze nem akar, így hát marad a bűnözés.
Nácik... Nevetséges ami félelemkeltés zajlik velük. Nem mondom, hogy nincs az országban náci. De ha akkora lenne a veszély, annyi náci lenne az országban mint amennyit egyesek vizionálnak, akkor eleve fele ennyi cigány/egyéb kisebbség lenne mint amennyi van. Olyan ez, mint a szlovák terroristák a Fidesz naggyűléseken... Ide tartozik a Magyar Gárda is. Ami ugye "félelmet kelt", mert "(fél)katonai", szerintem meg mert szervezet. Bocs, bennem az kelt félelmet, ha 2-3 cigány kiabálva randalírozik az utcán.
Persze vannak idióta marhák, akik vagy tényleg ennyire hülyék (sajnos el tudom képzelni a magyarokról), vagy beépített provokátorok (pláne el tudom képzelni a magyarokról).
Az eltűnt milliárdok más kategória. A megszenvedői szintén mi vagyunk, akik adót fizetünk. De nem (közvetve) az életünk ellen irányul. Egy dolog lehet közös a kétféle bűnözésben: ott fent, akiknek a kezében összefutnak a szálak.

kolompárgyöző 2008.10.21. 08:31:56

Drága destvirem . Akkor nézzük a matematika oldaláról.
Van ugye kb 10millió magyar / cigányokkal együtt /
Tehát 9200000:800000 aránylik
tehát ha nem lenne cigánybünözés akkor a bebőrtönzöztek arányának 92% + -10 % magyar és 8-18% romapolgártársnak kellene lennie / rendes vagyok hagytam 10 % hibahatárt , ez statisztikailag is ok/ Ezzel szemben a tények /
kb 15% magyar elitét és 85 % roma a romapolgártársnők arányait nézve ez még durvább !
Tehát a cigányok elenyésző kisebbsége / nevezzük őket romáknak akik megérdemlik / akik becsületesen élnek dolgoznak tanulnak tenni akarnak. A többi csak azért nem volt még börtönbe mert nem kapták el , vagy gyerek.
Egyszerűen ebből élnek . Tehát ha van cigánybünözés, és azért nő egyre mert az ilyen ... mint te és az ombucmanpolgártársak / szintén sáros némelyik/ verik a tamtamot , a cigányok meg vérszemet kapnak. Mi történhet velük ha jön a rendőr elverik , ha valaki szólni mer elverik megfenyegetik a pőcs rózsadombi bértolnokok akik merdzsóból plázáig járnak meg ilyen remek blogon védik őket !

Tapmancs 2008.10.21. 08:32:29

Wolf 2008.10.21. 08:20:37

Magyar (eredeti nevén Ungár) Elemér proszektúra neve.

staunch (törölt) 2008.10.21. 08:42:48

Kedves Szerző!

Egy dologra szeretnélek megkérni.
Mikor van egy kis fölösleges szabad időd kérlek utazz le egy sváb faluba ( pl. Berkenye) illetve Érpatakra.
Ne tégy mást csak sétálj 1,5-2 órát az említett falvakban.
Kíváncsi lennék a tapasztalataidra.

Nem akarom elemezni, minősíteni az írásod megtették azt elöttem viszont kíváncsi lennék a válaszaidra a kommentekben felmerülő kérdésekre.

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.10.21. 09:01:01


Vidéken könnyen beleakad a kaftán aljába a koldustetű. Legtöbben a XII., II., III., V., VI., VII. kerületekben szerzik be a magyar vidékre vontakozó ismereteiket és így alkotnak véleményt amit aztán blogjaikon elénk tárnak.

Khm... 2008.10.21. 09:18:41

A sok integrációs erőfeszitéssel az a gond, hogy általában iróasztal-szakértő liberálisok légvár-elméletein alapulnak. Itt van az én iróasztal melletti elméletem:

A cigányok nomádok. Mármint történelmileg, persze, de nem olyan rég volt az, mint mondjuk a magyaroknál. A magántulajdon tisztelete azok között lehet erős, akik maguk is rendelkeznek magántulajdonnal és/vagy erkölcsi elvekként internalizálják a magántulajdonnal rendelkezők érdekeit (pl. "Ne lopj!")

Későn érkezett nomádként csak SOK évszázados perifériás létre volt mindig is esélye a cigányoknak, és ez kettős hatással járt: nem alakult ki közöttük komoly magántulajdonnal rendelkező réteg, illetve nem voltak olyan érintkezési felületek, hogy az erkölcsi/kulturális integráció megtörténhessen. Bár ez utóbbi részben, egyes rétegeknek, olykor sikerült (gondoljunk pl. az erős vallásosságra), az első követelmény teljesülése nélkül nem lehetett átfogó és maradandó. Főleg, mivel eközben a többségi társadalomban sincs már meg az a szintje a judeo-keresztény normakövetésnek, mint korábban.

Ellenben a többségi társadalomnak nagyobb arányban van magántulajdona. A szakadék tehát elméletileg a tulajdonnal rendelkezők és a tulajdonnal nem rendelkezők között lenne. Az első csoportban elvétve találhatók cigányok, a másodikban vegyesen vannak cigányok és nem cigányok is. Idáig stimmel.

DE! Amiért mégis beszélhetünk valamilyen szinten "cigánybűnözésről", az a kulturális tényező, amit fentebb is emlitettem. A SOK évszázados nomád és periferiális lét sajátosságai a cigány kultúra, a cigány IDENTITÁS részévé rögzitették azt a szemléletet, ami a többségi társadalom kulturális kondicionálásával (és saját tulajdonához fűződő érdekeivel!) ellentétes. Ez a mentalitás nem sajátja (ilyen fokon, EGYELŐRE) a magántulajdonnal nem rendelkező, de a többségi társadalom kultúrális közegében nevelkedett polgártásainknak.

A liberális multikulti szemlélet állandóan a saját dugájába dől, akár a második-harmadik generációs muzulmán bevándorlókról, akár a huszonkettedik-huszonharmadik generációs cigány bevándorlókról van szó: mi a teendő, ha egy népcsoport kulturális identitásának részét képező tényező fenyegetést jelent a liberális értékekre (is)?

A "cigánybűnözés" a jóléti állam korában kezelhető lett volna - átfogó integrációs programokkal -, ha akkor nem éppen a kommunizmust épitjük. De a létező szocializmus ideológiai korlátai (és gazdasági törvényszerűségei) nem adott ehhez megfelelő keretet. Erről lemaradtunk, az a lehetőség a jóléti állam korával együtt be- és lezárult.

Innentől új utakat kell keresni, és a megoldások nem a liberális és nem a szociáldemokrata recepteket fogják követni.

XSun (törölt) 2008.10.21. 11:44:28

Ezt a levelet ma kaptam egy barátomtól, alighanem pont idevág.

Nem mondom, hogy minden esetben ez a megoldás, de ha az emlékeim nem
csalnak ez fajta "eljárás" igen jól működik pl.: Braziliában is.

Nem baj majd mi itthon megvalósítjuk ugyanezt fegyver és bámi más élet
kioltására alkalmas eszköz használata nélkül ugye?


Horn irányt mutatott


Joe Horn texasi nyugdíjas egy szokásosan unalmasnak induló nap
reggelén
arra lett figyelmes, hogy két ismeretlen néger kulcs helyett
feszítővasakkal nyitja ki a szomszéd ház bejárati ajtaját és a
mellette
levő ablakot.
Horn úr visszalépett a házába, kivett a fegyverszekrényéből egy
régimódi
hosszúcsövű puskát és mire a tornácára ért, addigra a két betörő már
meg
is pakolta a zsákját a szomszéd cuccaival és távozni készült a
szomszéd
udvarán keresztül.
Horn Jóska egyik kezében a telefonnal, a másik kezében a tekintélyt
parancsoló fegyverrel arra kérte a néger betörőket, hogy ne menjenek
sehova, mert ő már hívta a rendőröket, mindjárt ideérnek és beszéljék
meg
együtt a látogatásuk célját. A segélyhívó ügyeletese valóban a
vonalban
volt, így az ügyeletes tisztán hallotta - és vette automatikusan
magnóra -
Horn úr minden szavát. Azt is, mikor kétszer mondta nekik, hogy lőni
fog,
ha nem engedelmeskednek, mert neki erre joga van, bizony, mert ez
Pasadena
és nem Kesznyéten.

Erre az egyik nagyon okos betörő ledobta a zsákot, átrohant Horn
udvarába
és meg akarta ütni a valószínűleg osztrák stüszivadász családból
származó
Horn Jóskát. Mikor a munkájában megzavart néger a tornác alsó
lépcsőjére
ért, Horn így szólt: "Még egy lépés és meghalsz." A néger nem hitt neki
és
meghalt.
Horn a füstölgő fegyverrel a másik hullajelölt felé fordult és arra
kérte,
hogy most már ne ugráljon, hanem fogadjon szót és várja be a
rendőröket.
Ez a néger sem hitt neki, így aztán ő meg a szomszéd füvén hunyt el. A
felszólításokat és a beszélgetést a telefonban fülelő ügyeletes is
hallotta a két nagy pukkanást, a szirénázva kiérkező rendőrök pedig
pár
perc múlva letakarták az agyonlőtt betörőket.

A kettőből kettőt, azaz kiváló céllövészeti eredményt felmutató Horn
úr
visszament a nappaliba, töltött magának egy korai whiskyt és tollba
mondta
a nyomozóknak, hogy mi történt. A rendőrök bólogattak, sajnálkoztak,
hogy
a magyar kollégáikkal ellentétben ők munkaidőben nem ihatnak, kezet
ráztak
majd elmentek azzal, hogy a nyomozás végeztével értesítik az
eredményről.
Horn Jóskát nem tartóztatták le, még ideiglenes őrizetbe vétel sem
történt
és költöznie sem kell Monokra. Nem bizony, mert Pasadena nem
Kesznyéten.
Horn úr tudta, hogy a texasi CD törvény (Castle Doctrine, Castle Law
vagy
más néven Defense of Habitation) értelmében törvényszerűen járt el,
ellene
a történtek miatt semmilyen jogcímen vádat emelni nem lehet. A CD
törvény
nem csak a ház tulajdonosát jogosítja fel a saját tulajdona fegyveres
védelmére, hanem a szomszédét is ugyanazzal a törvényi erővel védi:
ennek
értelmében Hornnak joga volt a szomszédjánál betörési céllal
látogatást
tett idegeneket akár a saját, akár a szomszéd területén lelőni.

A néger szervezetek rasszizmust kiáltottak, majd nagyon hamar
elhallgattak, mikor kiderült, hogy a megvédett szomszéd család a
Vietnámban rendületlen erővel épülő szocialista paradicsom áldásai elől

futott Pasadenáig. Utána összetrombitálták a környék négereit egy
antifasiszta, antirasszista, antináci, antisatöbbi tüntetésre, de
ebből
sem lett semmi, mert néhány száz morc külsejű, bakancsos, bőrmellényes
Harley-Davidson motoros lekempingezett Joe Horn és a vietnámi házának
környékén, akik degeszre ették és itták magukat a helyi lakók által
számukra összehordott ingyen kajával és piával. A baseball ütőiket és
a
motorkerékpár láncaikat szórakozottan lóbáló, dudurodó zsebeiket néha
megvakaró fehér fiatalemberek láttán az antifasiszta, antirasszista,
antináci és az antisatöbbi néger fiatalemberek tisztes távolságból
anyázva-kiabálva lassan felszívódtak.

A nyomozás egyébként teljes sikerrel járt: kiderítette, hogy Miguel
Antonio Dejesus és Diego Ortiz, a két lelőtt kolumbiai néger betörő
illegális módon szökött be és tartózkodott évek óta az USA-ban, mind a
kettőjüknek az Egyenlítő hosszúságával megegyező priusza volt, akiket
nem
csak a hazájukban, de az USA több államában is régóta köröztek és
munkából
származó jövedelem helyett már hosszú ideje lopásokból, betörésekből,
és
rendszeres kábítószer-kereskedelemből töltötték fel a bukszájukat. A
két
hirtelen elhunyt néger tagja volt annak a Houston-i betörő és kábítós
bandának, akik centekért adták tovább az orgazdáknak a rabolt
ékszereket,
műtárgyakat és egyéb értékeket.
Az illetékes megyei főügyész a nyomozást azzal zárta le, hogy Mr. Horn
ügyében törvénysértés nem történt.

Az ügy végül is azzal a kellemetlen hatással járt a 62 éves nagypapa
részére, hogy az eset óta fokozott ütemben hízik: ugyanis ismeretlen
okból
kifolyólag a környék vendéglősei nem tartják jónak Horn pénzét, így
bármelyik vendéglátóipari egységbe tér be, fizetéskor nem talál olyan
pincért aki tudná, hogy mit fogyasztott, vagy elfogadná tőle a számla
ellenértékét.
Pasadena nagyon messze van Kesznyétentől

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.10.21. 11:58:54

"az lenne az igazán szép ha a posztíró elgondolkozna, miután elolvassa, hogy a kommentelők 90%-a nem ért vele egyet".- írja az egyik hozzászóló
Elgondolkodtam. Most már csak az a kérdés, hogy miért az írásomat megtekintőknek arra az 1/10 részére kéne hallgatnom, akik gyűlölködnek és fröcsögnek.

prkl 2008.10.21. 12:07:16

Proszektura: miert ne gondolkodsz el inkabb azoknak a velemenyen akik nem fröcsögnek, de nem ertenek veled egyet? vagy azon hogy miert fröcsögnek egyesek? talan azert mert szelmalom harcnak erzik az egeszet?

khmm... 2008.10.21. 13:39:55

Fura módon értékeled a hozzászólások tartalmát, ha úgy érzed, hogy csak 10% utálja a hozzád hasonló megnyilvánulásokat...

Hazudtok éjjel-nappal,minden hullámhosszon. Nem csoda, ha utálják az emberek a tiféléteket...

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.10.21. 13:58:02

"Fura módon értékeled a hozzászólások tartalmát, ha úgy érzed, hogy csak 10% utálja a hozzád hasonló megnyilvánulásokat." írja khmm...
"miért az írásomat megtekintőknek arra az 1/10 részére kéne hallgatnom, akik gyűlölködnek és fröcsögnek."-- írtam én.
Az írásomat megtekintők nem azonosak a hozászólókkal.

scsaba1 2008.10.21. 14:05:38

"Elgondolkodtam. Most már csak az a kérdés, hogy miért az írásomat megtekintőknek arra az 1/10 részére kéne hallgatnom, akik gyűlölködnek és fröcsögnek."

Miből gondolod, hogy az, aki csak megnézte és elolvasta (ha elolvasta) automatice veled ért egyet?

Újabb érvelési hiba, újabb maszatolás, összemosás.

Álatalában - ha el is olvasom az ilyen gyenge postokat - csak legyintek a hasonló blogbejegyzésekre.
De ebbő sütött sötétséggel kevert arrogancia, így billentyűzetet ragadtam.

Kersd ki, hogy pl. én hol fröcsögtem. Tényeket írtam le. (Jó persze, mindíg beesik néhány "irtsuk ki az ÖSSZES cigányt" tipusú komment, de nem ez volt a mérvadó. A többség érvelt, csak éppen a véleményük éppen ellentétes a tiéddel. Értem, akkor ők már fröcsögnek... Na ezért szánalmas ez az egész....

Khm... 2008.10.21. 14:05:57

Megjegyzem, hogy khmm... sem azonos Khm..-el.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.10.21. 16:10:11

Kedves Scsaba1, ha itt valaki mos, az te vagy."De ebbő sütött sötétséggel kevert arrogancia."
Hol irtam én olyat, hogy aki csak megnézte és elolvasta (ha elolvasta) automatice velem ért egyet? A szövegértés nem erősséged.

Kedves Khmm, vagy khm, legalább jegyezd meg a saját neved, te írod hol így, hol amúgy..

P3tyka 2008.10.21. 16:29:03

Hogy jön ide a többi ember bűnelkövetése? Majd ha arról is szó lesz, akkor reflektálunk rá.

Egyelőre oldjuk meg a dzsippi kérdést...

Khm... 2008.10.21. 17:03:12

Én megjegyeztem a saját nickemet. Nem szép dolog, hogy valaki hasonló nicket kreált. De mivel érdemben nem változtatott a mondanivalómon, végül is mindegy... Csak annyit hozzá, hogy én nem utálom a tiféléteket. Tulajdonképpen senkit sem utálok. Remélem ez nem baj se neked se khmmmmmm...nek.

lápi lidérc 2008.10.21. 18:05:36

0xFFFF 2008.10.21. 07:12:49
"lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15
Frank99 2008.10.20. 21:57:09
""a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat."

Ja, én is. CPG."

Valóban, te is ilyen tudatlan fasz vagy. Örülök, hogy bevallod.
Egy link neked, ökör:
www.youtube.com/watch?v=AYIgk-yLulI

(Szóval a Mos-oi nevű szkinhed együttes Cigánymentes övezet c. számáról van szó.)

A CPg (így írták ők maguk) ugyanis punkzenekar volt, és NEM voltak ilyen szövegei. A zenekar neve ugyanis NEM Cigánypusztító Galeri meg egyéb ilyen ökörségek, hanem Come-on Punk group (szintén saját írásmódjuk).
Én jártam a koncertjeikre még a 80-as évek elején, és ismerem őket személyesen is. Nincsenek fajgyűlölő szövegeik. Egy sem. Soha nem is voltak.

lápi lidérc 2008.10.21. 18:09:31

0xFFFF 2008.10.21. 07:12:49
"lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15
Frank99 2008.10.20. 21:57:09
""a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat."

Ja, én is. CPG."

Valóban, te is ilyen tudatlan fasz vagy. Örülök, hogy bevallod.
Egy link neked, ökör:
www.youtube.com/watch?v=AYIgk-yLulI

(Szóval a Mos-oi nevű szkinhed együttes Cigánymentes övezet c. számáról van szó.)

A CPg (így írták ők maguk) ugyanis punkzenekar volt, és NEM voltak ilyen szövegei. A zenekar neve ugyanis NEM Cigánypusztító Galeri meg egyéb ilyen ökörségek, hanem Come-on Punk group (szintén saját írásmódjuk).
Én jártam a koncertjeikre még a 80-as évek elején, és ismerem őket személyesen is. Nincsenek fajgyűlölő szövegeik. Egy sem. Soha nem is voltak.

lápi lidérc 2008.10.21. 18:17:26

0xFFFF 2008.10.21. 07:12:49
"lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15
Frank99 2008.10.20. 21:57:09
""a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat."

Ja, én is. CPG."

Valóban, te is ilyen tudatlan fasz vagy. Örülök, hogy bevallod.
Egy link neked, ökör:
www.youtube.com/watch?v=AYIgk-yLulI

(Szóval a Mos-oi nevű szkinhed együttes Cigánymentes övezet c. számáról van szó.)

A CPg (így írták ők maguk) ugyanis punkzenekar volt, és NEM voltak ilyen szövegei. A zenekar neve ugyanis NEM Cigánypusztító Galeri meg egyéb ilyen ökörségek, hanem Come-on Punk group (szintén saját írásmódjuk).
Én jártam a koncertjeikre még a 80-as évek elején, és ismerem őket személyesen is. Nincsenek fajgyűlölő szövegeik. Egy sem. Soha nem is voltak.

lápi lidérc 2008.10.21. 18:35:32

0xFFFF 2008.10.21. 07:12:49
"lápi lidérc 2008.10.21. 03:59:15
Frank99 2008.10.20. 21:57:09
""a lángszóró az egyetlen fegyver mivel nyerhetek.....
(vágtázó halottkémek...)
bocsika, nem mai zene ..."

Hát VHK az biztosan nem.
Inkább Mos-Oi vagy Oi-kor.
Szeretem, amikor hozzá nem értő tudatlan faszok próbálják bennfentesként fitogtatni a nem létező tudásukat."

Ja, én is. CPG."

Valóban, te is ilyen tudatlan fasz vagy. Örülök, hogy bevallod.
Egy link neked, ökör:
www.youtube.com/watch?v=AYIgk-yLulI

(Szóval a Mos-oi nevű szkinhed együttes Cigánymentes övezet c. számáról van szó.)

A CPg (így írták ők maguk) ugyanis punkzenekar volt, és NEM voltak ilyen szövegei. A zenekar neve ugyanis NEM Cigánypusztító Galeri meg egyéb ilyen ökörségek, hanem Come-on Punk group (szintén saját írásmódjuk).
Én jártam a koncertjeikre még a 80-as évek elején, és ismerem őket személyesen is. Nincsenek fajgyűlölő szövegeik. Egy sem. Soha nem is voltak.

Jancsi 2008.10.21. 20:39:25

azert az tenyleg vicces, hogy a blog iroja egy ilyen egyertelmu fail utan is vedi az allaspontjat. sajnos ha ez a nezopont fent marad meg 1-2 evtizedig es a problemat nem orvosoljak surgosen, akkor el fog jutni a ma meg civilizalt magyar tarsadalom arra a pontra, amikor majd dicsoseg lesz ciganyt olni, amikor a magyar ember nem fel majd bortonbe menni, mert megvedi a fajtaja. kerdes, hogy mennyivel leszunk majd jobbak naluk. ez egy ongerjeszto folyamat, ami ha eljut egy adott pontra nem lehet majd visszaforditani. az ilyen nezetu emberek, mint a blogiro csak ezt a folyamatot gyorsitjak fel azzal, hogy homokba dugjak a fejuket. aztan amikor a legrosszabb tortenik meg akkor eri oket a nagy meglepetes. vegyetek mar eszre magatok!!

Leland_Palmer 2008.10.21. 21:19:32

Elolvastam ezt a ..... és nem jutok szóhoz.2008-ban élnek még köztünk ilyen emberek???Ezt nem hiszem el!Kérlek bárhol is élsz azonnal jelezz ha eladó a szomszéd ingatlan mert költözök ezerrel,de lehet,hogy inkább megkérem az én szomszédaimat,hogy foglalják el önkényesen(ahogy szokták) és megvárjuk a következő elmés irományod.Sajnállak.Nyomtasd ki ezt az oldalt és majd 15-20 év múlva mutasd meg a gyermekednek.A szemében látni fogod mekkorát tévedtél!

Csige791 2008.10.22. 04:30:48

Ha az Magyar állam nem védi meg a magyarokat akkor az állam is ugyan olyan ellenség mint a cigány paraziták. Épp a minap néztem meg a Király összes ember című filmet. Idéznék:

"Parasztok vagytok és a paraszt nem számíthat másra csak magára, a ti dolgotok megfeszíteni a parazitákat."

A Magyar nép legnagyobb baja, hogy gyenge, nagyon gyenge. Úgy foglalják el a cigányok az országunkat, hogy mi tápláljuk őket, és szépen lassan (?) kisebbség leszünk a saját hazánkban. Ha a magyaroknak csak a 0.1%-a összefognak már rég nem lenne se Gyurcsány, se Cigány szavazatokat vásárló Orbán a parlament közelébe, de még csak a pártjuk sem. 100ezer ember körbe állná a parlamentet és nem engedne be senkit ezek közül, de mint mondtam gyengék vagytok. A cigányok pedig okosak, szépen szereznek egy országot mindenféle háború és munka nélkül. Gratulálok azoknak akik még mindig a saját népük ellenségeit védik, hazaáruló az összes az Orbán-ra szavazókkal együtt.
Gratulálok Magyarok, szégyejjétek magatokat.
De végülis ez a világ rendje a gyenge népek eltünnek az erősek fennmaradnak.
Szégyen a Magyar nép mai teljesítménye.

eszkep 2008.10.22. 07:25:37

Most az a gond, hogy vannak újságok, amik igazat írnak???
Vagy a cigányok származását csak akkor lehet említeni, ha áldozatok (ld. Index)???
Sosem értettem a liberális logikát...

lápi lidérc 2008.10.22. 13:59:08

csige791 · www.advancedsimracing.com 2008.10.22. 04:30:48

"Szégyen a Magyar nép mai teljesítménye."

Neked meg a helyesírásod. Nem is tenném szóvá, ha nem magyarkodnál itt ennyire. Vagy annyira azért nem vagy magyar, hogy megtanuld rendesen az anyanyelved?

molaris 2008.10.22. 14:26:05

Mint jól látható a post védhetetlen. Egy régebbi történet, van vagy tizenöt éves is. Az Almássy téren vidámkodott 8 barna bőrü atyafi úgy este 10 körül. Mondtam nékiek, hogy mire visszafelé hoz az utam, már biztos csendben lesznek. Nem voltak, így némi testedzés következett, majd hatukat elvitte a mentő. Jó darabig rend volt a környéken, nekem meg azt ajánlották a yardok, hogy máskor nem kell ilyen hevesen önvédekeznem.

Szúrófény 2012.09.14. 06:49:31

@Jé: Igen is román kisebbség volt! Oláhrómai!
süti beállítások módosítása