Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A tank, mint a béke szimbóluma

2008.12.02. 14:43 | Proszektura | 140 komment

Címkék: magyar roma komcsi gárda békés hellókarácsony harckocsi t 34 es masírozás

2006. október 23-án a rendőrség és a randalírozók összecsapásai során néhányan behatoltak a Városháza parkban szabadtéri kiállításon bemutatott régi T-34-es harckocsiba, azt beindították, és a rendőrök sorfala ellen indultak vele. A tank, mintegy 150 méter megtétele után, néhány lépéssel a rendőrök előtt állt meg.

 A híradások szerint az ügy tárgyalásán a Pesti Központi Kerületi Bíróságon a Magyar Gárda egyenruháját viselő H. György vádlott kíséretében megjelent a Magyar Gárda több tagja is. Ezzel feltehetőleg szimbolikusan is ki akarták nyilvánítani, hogy szolidaritást vállalnak H. Györggyel, és a két évvel ezelőtti békés tettével.

Igen, a sokat rágalmazott gárda védelmében is feltétlenül hangsúlyozni kell, hogy ez egy békés cselekedet volt, hiszen, ha a Magyar Gárda nem így ítélte volna meg, nem is fogadta volna sorai körébe a veterán harckocsizót.

Hiszen a Magyar Gárda ugyanis, mint tudjuk, gy keddiminden galád, hazug ballibsi, komcsi és roma híreszteléssel ellentétben egy rendkívül békés szervezet

Ízlelgetem a 2007. augusztus 25-én zászlót bontó Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző egyesület Alapító nyilatkozata magasztos és fennkölt szövegét, de bevallom, az istennek sem találok benne olyan passzust, ami megközelítőleg is vonatkoztatható lehetne valami olyasmire, miszerint egy gárdatag kötelmei közé tartozna a nemzeti ünnepünkön műemlék tankkal grasszálás a főváros terein és parkjaiban.  

Ez a tevékenység a legjobb indulattal sem nevezhető karitatív és szociális missziók támogatásának és szervezésének, de nem tekinthető katasztrófa-elhárítási, rend- és polgárvédelmi feladatnak sem. A parlagfűirtást már nem is említve.

Hacsak egy ilyen harcjárműnek a nemzeti ünnepünkön való mozgatása nem sorolható be a hazafiúi kötelezettségek azon körébe, amely szerint a gárdatagtól elvárható, hogy ápolja a magyar kultúrát és történelmünk emlékeit, adja tovább a felnövekvő generációk épülésére. Ennek a "leápolásnak" és "továbbadásnak" a módozatai nyilvánvalóan igen sokfélék lehetnek. Együtt masírozgatás,  közös éneklés, zászlólengetés, és mint a mellékelt ábra mutatja, akár egy harcijárművel való közlekedés is. De csak és kizárólag a felnövekvő generációk épülésére.enharckocsizót.gyar Gárda közé sem passzust, ami arra vonatkozna, mit cs

Szerintem egy ilyen látványos harckocsi manőver a legkevesebb az, amit egy híján 1100 évvel a dicsőséges pozsonyi csata és egy híján 300 évvel az ónodi országgyűlés után, egy békés szándékú gárdatag megtehet, ezzel is üzenve mindazoknak, akik régóta sóvárognak egy szebb magyar jövő után.

Várom, mikor kerül sor egy újabb békés Gárda felvonulásra valamelyik cigánytelep környékén. Természetesen békés harcjárművekkel együtt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr26799778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TamTam 2008.12.02. 16:32:34

Állítólag lesz már roma gárda is:

wita.hu/index.php?show=wita&wita=90

Szükségünk van nekünk az ilyen gárdákra? Szedjenek tényleg parlagfüvet, akkor jó lesz nekünk.

science 2008.12.02. 16:35:20

Ennyi erővel írhattál volna arról is, hogy a Magyar Gárda segített pl az árvízvédelemben, sok helyütt karitatív megmozdulásokban.
A tank elkötése meg megint más. Összefűzni ezt a két dolgot meg eleve hozzá nem értésről tanúskodik.

A cigánykérdést meg hagyjuk:
majd ha a hírekben arról hallasz, hogy hány magyart öltek meg.erőszakoltak meg cigányok, majd akkor sírhatsz.Ezt ugye elhallgatja a média.

Jelenleg a Magyar Gárda több jót cselekszik, mint rosszat és még mindig jobb, mint a környező országok hasonló szervezetei.

Ezt a cikket jobb lett volna nem megírni....

winston01 2008.12.02. 16:37:55

"ápolja a magyar kultúrát és történelmünk emlékeit"

Miért, talán nem tartozik a magyar történelem emlékei közé a pesti utcán vonuló tank? (Igaz, abban rendszerint nem magyarok ültek, de hát ez van.)

molaris 2008.12.02. 16:50:58

Tamás Lajos: Piros a vér a pesti utcán
Olvassátok el.

blaise 2008.12.02. 16:59:55


Aszongya, hogy:
"A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít."

Osi magyar szoval elve, bullshit.

Tankot elkotni nem bekes. De eveken keresztul az embereket lopassal, csalassal, hazudozassal, a nyilvanvalo boszmesegek utan sem lemondassal bosziteni, tankellopasra hajlamositani sem bekes. Errol a temarol ilyen felszines, semmitmondo, demokrataskodo marhasagot irni NEM BEKES.

Interneten nevtelenul kozolni, NEM BEKES.

Aham 2008.12.02. 17:01:37

"Ennyi erővel írhattál volna arról is, hogy a Magyar Gárda segített pl az árvízvédelemben, sok helyütt karitatív megmozdulásokban."

na ezekről miért nem látunk soha listát???
vagy pl. egy kimutatást a parlagfűmentesített területek nagyságáról...

spiral 2008.12.02. 17:08:46

Az a tény, hogy a gárda képviseltette magát annak a gyengeelméjűnek a tárgyalásán, mitöbb, a soraiba fogadta őt, óriási baklövés volt. Úgy tűnik, a gárda nem képes indulatok nélkül döntést hozni, és mindenhol szerepelnie kell, ahol a pirosfehérzöldet lobogtatni lehet. De talán ez a magyar (szélső)jobbos szervezetek sajátja, erőteljes jelszavak, dekoratív megjelenés, miközben a közszereplésükkel saját magukból csinálnak hülyét.

igor.h 2008.12.02. 17:11:07

Várom, mikor kerül sor egy újabb békés magyargyilkosságra valamelyik cigánytelep környékén.

INkvizitor 2008.12.02. 17:12:54

Hozod a formád... megint egy nagy adag szert büffentettél fel ide nekünk az index címlapra...

már látom hogy Te az a fajta barom vagy aki házhoz megy egy pofonért... az utánam jövők remélhetőleg részletezni is fogják ezt.

én leléptem. :))

sniper 2008.12.02. 17:18:45

Nem szoktam bírni Proszektura írásait, de ez most jó volt. Azt azért nem értem, hogy a Gárda, Jobbik, stb. szimpatizánsok miért nem tudnak normális hangnemben írni.
Hölgyeim és Uraim! Ezek alapján ítélik meg azokat a szervezeteket melyekkel szimpatizáltok. Lehet gondolkodni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.12.02. 17:24:53

milyen normálsi hangnemben?
azt kellene írni, hogy minden szavad maga az igazság, elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokózodik?
az a normális, mi?

AP! (törölt) 2008.12.02. 17:26:52

amikor olvastam az indexes hirt, mar lattam magam elott az ilyen majom "huha" irasokat...

sniper 2008.12.02. 17:28:06

Hát kedves wmiki ha szerinted ez rendben van lsd. mondjuk INkvizitor utolsó mondatát, akkor ok, de mi van ha Proszektura tényleg magára veszi és elmegy azért a pofonért és neadjisten dupla akkora. Nem a pofon. Ezzel a stílussal csak elriasztjátok magatoktól az embereket.

kamasuka 2008.12.02. 17:33:59

Bárcsak a cigánybűnözésről (nemi erőszak, gyilkosság, rablás, fosztogatás) is ilyen "tárgyilagos" irományok születnének, mint a tankelkötő arcról és így a Gárdáról.

Mottó:
Harry herceg náci, mivel már láttuk náci egyenruhában is.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.12.02. 17:38:53

hát kezdes sniper, szerintem az nincs rendben, hogy a cigányok/rendőrök/mszpsek TÉNYLEG megverhetnek/pofozhatnak akárkit, és egyéb akármilyen bűnt is szabadod elkövethetnek mindenféle következmények nélkül

ha neked az a legnagyobb bajod, hogy más erről beszélni mer, ne adj isten nem is tetszik neki a dolog....
hát az szerintem elég gáz...

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.12.02. 17:39:08

Kár, hogy mindig a cigányoknál kötünk ki. Pedig most a Gárda képmutatásáról akartam, hogy szóljon a vita.

átlátó 2008.12.02. 17:42:50

Ha a különböző ruháidat is így mosod, akkor azt összemosásnak mondják. Kedves Proszektura. "Szegény ember kézzel nőz" Ez a Proszektura tánc, ének és illempunkzenekartól egy idézet.

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.12.02. 17:44:10

Paranoiás zsidók ostobaságára hasonlító írás.

Shalom.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.12.02. 17:45:55

Avraham NetJézus Azt gondolom, te paranoiás rasszista vagy.

sniper 2008.12.02. 17:48:49

Wmiki!

Ez most nem erről szólt. Nyissál blogot erről a témáról. Ez a vita pillanatnyilag arról szól, hogy az a szerencsétlen szenilis hülye kiment az utcára egy tankkal aminek nem ismerte a műszaki állapotát. Ezt a cselekedetet meg felvállalta a Gárda. Szerintem ez hülyeség volt mert lejáratják magukat, szerinted meg pofoszkodnak az MSZP-sek. Meg a Fideszes megyei önkormányzat vezetők,stb. Ha nyitsz egy vitát arról is megírom a véleményem.

plb 2008.12.02. 17:57:33

Ez a tankos dolog csak Magyarországon eshetett meg. Sehol máshol!
Egy ilyen eset mindenütt elitélendô lenne. Csak Magyarországon nem!
Sajnos magyarnak születtem! A francba!

no wonder 2008.12.02. 17:59:23

Tahokam! (marmint a cikk iroja)

Akkor pofazzal mar legyszives,ha majd hallasz olyanrol,hogy valakit megkarositott, megolt, kirabolt, egyetlen magyar gardas tag is.
Mekkora egy budos taho gyoker parasztok vagytok! A magyar garda csak azt zavarja,aki nem magyar. De akkor mi a lofaszt kerestek Magyarorszagon????

pg2 2008.12.02. 18:00:38

Proszek! "Hiszen ... ugyanis" -- Vagy egyik, vagy másik, de inkább egyik sem, mert utána meg "mint tudjuk". És az egész ilyen stílusbeteg. Ha már blogolsz, nem volna baj megtanulni írni, véleményt pontosan megfogalmazni, lényeget kiemelni, fölvezetni, stb.
Aztán. Az inkriminált eset 2006 őszén történt, a gárda majd egy évvel később alakult. Mi köze a személyen kívül a kettőnek egymáshoz? Az, hogy most ott van a hallgatóság soraiban néhány fekete mellény? És? Nem szabad?
Amúgy is: "miszerint egy gárdatag kötelmei közé tartozna" -- Ez meg milyen marhaság? Tiltják? Nem. Kérnek erkölcsi bizonyítványt a tagsághoz? Szerintem nem, vicces is lenne, ha elismernék az általuk szapult adminisztrációt morális véleményezőnek.
Volt köze 2006 véres eseményeinek bármifajta etnikai kérdéshez? Ha nagyon akarom sem találom a cigányokhoz vezető szálat a tankelkötésben. Pedig hidd el, én keresem.
Pozsony (Pressburg, Bratislava) 1100 évvel ezelőtt még sehol nem volt.
Egy görcs az egész, ahogy van. Gyakorolj még, hátha jutsz valamire. (És miért kerül ez index-címlapra?)

blaise-nél a pont!

Proszektura 2008.12.02. 17:39:08
Te tényleg ilyen hülye vagy? Beírod, földobod, békésen cigányozol egyet, aztán csodálkozol?

no wonder 2008.12.02. 18:01:40

Ja ja, plb sajnos Magyarorszagon szulettel, viszont nem biztos,hogy magyarnak. De a jo hir az, hogy elhuzhatsz a budos picsaba ,mint ahogyan a nagy peldakeped mar egyszer elmondta nekunk!

Helvete 2008.12.02. 18:02:37

Hihetetlen hogy mindent ellep a szelsojobb papagajkommando...
Nem lehet semmirol sem irni, hogyezek az aluliskolazot majmok ne kezdjek el vezenyszora beokadni azt az ideologiai maszlagot amit kepviselnek...

no wonder 2008.12.02. 18:05:32

Te tomott gyoker ruhes patkany kis csokeveny Helvete!
Te pofazol aluliskolazottsagrol,azt meg helyesen sem tudsz irni?
Istenem,de jo lesz majd latni amikor menekultok innen!

molaris 2008.12.02. 18:07:12

"Proszektúra"!
Nem mindig jutunk "ide". Mindig oda jutunk, hogy a kinyíló szemek meglátják, mint megy a parasztvakítás. Rájön, ha 2+2=4, akkor, hogy lehet ez mindig 3 ha róla van szó. Ha bármi történik, mindig Ő húzza a rövidebbet.
Vegyünk egy példát: rendszeresen ellopják a munkája gyümölcsét. Ha a tettesek bizonyos körökhöz tartoznak, akkor ezt büntetlenül, vagy csaknem büntetlenül tehetik. Ha meg akarja védeni azt ami az övé(termés, lakás, gyerek, haza), mindenféle jelzőket kap. Azoktól akik meglopták.

Na ebből kezd elege lenni.

A tettesek üzemeltetnek jól bejáratott csatornákat, jól fizetett báérencekkel, akik hangosan szajkózzák az "igazságot". A történelmi tapasztalat szerint ez megy egy darabig, de nem, jó omen. Tudsz követni? Mert lenne egy apró kérésem: ugyan sorolnád föl ennek az operett hadosztálynak az erőszakos cselekményeit. Mert én sorolni tudom a ballib és tettestársainak tetteit. Persze az nem lenne PC. De maradjunk a reklámnál:"Mert hülye azért nem vagyok".
Csak nehogy újra aktuális legyen az általam fentebb ajánlott vers, csak más nevekkel.

pg2 2008.12.02. 18:07:35

Helvete 2008.12.02. 18:02:37
Ebben a méltatlankodásban kétségkívül egyetértünk, de azért a posztot is olvasd el előtte, kérlek. Hátha rájössz, mi az, amin egy centrista nemzeti liberális is fölhúzza magát...

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.12.02. 18:08:45

Sracok tok mindegy, hogy hany szal parlagfuvet tepkednek ki! Az allitasuk az volt, hogy ok bekesek, es csak egy hagyomany orzo barati kor, csupa-csupa nemes cellal. Ott van a csak ugye. Na most ha kiallnak egy ilyen alak mellett, akkor ezzel a sajat magukrol tett allitasokat szepen megcafoljak. Logika. Ennyi.

Attol, hogy valaki csinalrendes dolgokat _is_, attol meg nem lesz rendes ember. Ugye a legtobben nem vagyunk makulatlanok, ezert az aranyokat szoktuk nezni, es ez valahogy ugy van, hogy az elfogadhatatlan dolgok mindig sokkal nagyobb sullyal vetetnek szamitasba. Nem veletlenul. Avagy egy pedifil gyerekgyilkos rendes ember-e attol, hogy azt a 3-4 esetet leszamitva egyebkent parlagfuvet irt tarsadalmi munkaban? (A felreertes es a felremagyarazasok elkerulese vegett nem allitom, hogy a gardanak barmi koze lenne a pedifiliahoz, ez egy pelda. Akinek ezt nem sikerul megertenie, az sporolja meg a valaszt.)

blaise: > bosziteni, tankellopasra hajlamositani sem bekes. Errol a temarol ilyen
> felszines, semmitmondo, demokrataskodo marhasagot irni NEM BEKES.
> Interneten nevtelenul kozolni, NEM BEKES.

Sajnos te tul hulye vagy ahhoz, hogy megertsd, amit most mondok. Ha ugyanis nem igy lenne, akkor eleve nem reagalsz ilyen ostobasagokat.

1., Mennyire tartod komolyan vehetonek, hogy nevtelenul kered szamon mason a nevtelenseget?
2., Mit szamit egy nev? Legyen melle szemelyi szam is? Az internet ilyen. A nevtelenseg nem baj, raadasul ha ertened ezt a mediumot, akkor tudnad, hogy ez valojaban nem nevtelenseg (anonimitas), hanem a blog tulaja egy (iroi) alnevet hasznal (pszeudonimitas). Ez alapjan jol azonosithato a tobbi irasaval. Igaz, a wiw-en nem fogod megtalalni, nem tudsz elmenni pofanverni, de ezen kivul semmi kulonbseg nincs ahhoz kepest, mint ha odairja neked a fejlecbe, hogy Kovacs Bela blogja (szig szam AZ 667221).

Blue Buddha 2008.12.02. 18:12:46

Magyar Gárdát alaptalanul ócsároló blog írása ősi román szokás

no wonder 2008.12.02. 18:15:52

Kulonben is!
Mi a baj egy tank elkotessel,(nem ellopassal !!!!) egy forradalmi hangulatu tuntes kellos kozepen??? Egyreszt az a tank a magyar allam,tehat a nep tulajdona. Masreszt mivel jobb pl. fegyverrel, nem szabadalmaztatott konnygazzal, gumilovedekkel loni a magyarokra Magyarorszagon 21. szazadban? Az orszag kirablasarol nem is beszelve. Borzalmas,hogy ilyen fos,unalmas maszlaggal probaljatok mosni a meg sotetben tapogatodzo emberek agyat. En a helyetekben inkabb mar elkezdenek csomagolni...

gargoyle 2008.12.02. 18:16:47

no wonder mokas. uj fajta lehet. az ekezetmentes grammarnazi (:

no wonder 2008.12.02. 18:18:13

Nem vagyok naci.
De ha az lennek se lenne meglepo,nemigaz?

pg2 2008.12.02. 18:19:23

atleta.hu 2008.12.02. 18:08:45
Tudod, vannak filozófiai iskolák, vallások, miszerint nem a tettet, hanem a szándékot kell nézni. Viszont a rossz szándéknyilvánítás rossz szándékot sejtet. Legyünk jóindulatúak, és tekintsük egyszerűen stílustalan pöcsségnek ezt a cikket. Másnak úgysem nagyon lehet. A szájbarágás beteg dolog, bármely oldalon.
Franciaországban a hóhért minden kivégzés után halálra ítélték. A törvény mindenkire, minden esetben vonatkozik.

Sipi 2008.12.02. 18:20:29

Blue Buddha

alaptalanul valoban az...
de mivel a garda egy fasisztoid, paramilitaris csoportosulas, de ezzel szemben karitativ ministransfiunak hazudjak magukat, igy a garda "ocsarolasa" - erdekes, hogy egyesek nem ismerik a kritika szo pontos jelenteset... ugy latszik a magyar szavak es kifejezesek jelentesenek nem ismerete meg valami uj magyar szokas...- teljesen helyenvalo es alapos.

no wonder 2008.12.02. 18:22:55

Na megegyszer a sotetek kedveert!
Egy esetet emlitsetek,amikor a Mgyar Garda neve akarcsak felmerult is valami bunteny kapcsan. Csak eggyet!

gargoyle 2008.12.02. 18:22:56

es raadasul meg kepben is van. mondom grammarnazi te butasag elo szobra (: google is your friend.

amig a garda ab ovo hazudik magarol addig mokas a sertodes amikor ezt az orra ala dorgolik. valahogy nem nagyon terjednek a virusvideok a neten a gardistak parlagfuirtasarol meg arvizi hajoskodasarol, arrol annal inkabb, hogy militarista (hogynemondjam szelsojobbos) kulsosegekkel paradeznak, meg falvakba utaznak le "rendet tenni"

Sipi 2008.12.02. 18:23:55

pg2

ahha
nem volt meg eleg a garda rosszandekanak kinyilatkoztatasabol?
amig csak szerveznek rasszista tunteteseket, vagy boldogan ugranak a meghivasra, amig csak fenyegetik a ciganytelepeket, addig nem rosszindulatu?
ha felgyujtanak kesobb egy-ket hazat, akkor is a joindulat munkalt bennuk, mert csak be akartak futeni szegenyeknek a fene nagy hidegben..?

Sipi 2008.12.02. 18:24:58

no wonder

a tank elkotese rogton remek alkalom...

pg2 2008.12.02. 18:25:58

no wonder 2008.12.02. 18:15:52
"Mi a baj egy tank elkotessel,"
Csak annyi, hogy emberéleteket fenyeget vele. Nem olyan nagy ügy, végtére is vagyunk elegen, véreim, vitézek...

"Egyreszt az a tank a magyar allam,tehat a nep tulajdona."
Hát persze! Tiéd a börtön, magadnak építed! -- volt a jelszó Rákosi alatt. Tulképp téged oda kéne visszaküldeni, jól éreznéd magad az ötvenesekben...

Wrex 2008.12.02. 18:27:09

atleta.hu · www.atleta.hu 2008.12.02. 18:08:45
"Na most ha kiallnak egy ilyen alak mellett, akkor ezzel a sajat magukrol tett allitasokat szepen megcafoljak. Logika. "

Akkor nézzük logikusan. Elkötött egy tankot. És? Bántott vele valakit? Nem. Akkor mi a baj? Hogy fenyegető volt ahogy a rendőrsorfal felé ment a tank? Ismét kérdezem: és? Nem bántott vele senkit. Sőt a videókon látszik hogy egy rendőrnek sem kellett még félreugrania sem előle. Akkor most mi a probléma? Maximum jármű jogtalan eltulajdonítása lehet a vád.

BTW, ha már logika. Adott egy szervezet, legyen ez X. Van egy csávó, legyen Y. X azt mondja magáról, hogy A és B dolgokat csinál. Y csinál egy C dolgot, ami miatt állambácsi seggberúgja. X azt mondja hogy kiáll Y mellett, mert. Most akkor ebben a logikai láncolatban hol van benne, hogy X nem A-t vagy B-t csinál?

no wonder 2008.12.02. 18:27:55

Ki szolt hozzad te onimado buzi?
(gaygoyre)
Azt irtam,hogy nem vagyok naci, nem a te szar uzenetere reagaltam,vilagos?

Tamás · http://pergetes.blog.hu/ 2008.12.02. 18:28:20

Valamelyik BÉKÉS cigánytelep környékén!

Sipi 2008.12.02. 18:29:48

kitiltottatleta


hallottal mar a veszelyeztetesrol, mint bcs-rol..?
tehat jogtalan jarmuhasznalat es veszelyeztetes.

tudod, amikor valaki 40-50 tonna vassal berombol szazak koze, azt veszelyeztetesnek hivjak...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.02. 18:31:16

Itt mindenki náci. Ez jól véssétek az agyatokba! Ha nem hiszitek, kérdezzétek Eörsi Mátyást.

Amúgy, meg tipikusan elsiklunk afelett, hogy aki, úgy hagyta ott a tankot, hogy az elköthető és mozgatható legyen, az nyugatabbra tőlünk ott ülne a kisöreg mellet, gondatlanságból fakadó stb... miatt.

Ez nem érdekes, pont ugyanúgy, hogy nem a jobbkéz szabályt meg nem adó terepjárós a hibás, hanem a biztonsági övek nélküli buszt vezető sofőr. Ennyi. Mo. 2008 dec.

gargoyle 2008.12.02. 18:31:17

no wonder: de legalabb modorod is van az eszed melle :D jo kombo, politikus szakmaban gondolkodtal mar? :D

kitiltott: ott, hogy X szerint o csak ovodasokat etet tejbegrizzel. akkor ne legyen ott pereken lehetoleg, foleg ne olyanon ahol nyilvanvaloan egy celja lehet az ottletenek, ami nem igazan erinti az ovodasok etkezteteset (:

no wonder 2008.12.02. 18:31:32

pg2>>
a negyvenes evekben sokkal jobban ereznem magam hidd el...

Vajon a gumilovedek nem fenyeget embereleteket? Bakker, szemellenzot hasznalsz,vagy tenyleg ilyen hulye vagy,vagy bennunket nezel annak????

AdmiralisFL · http://fejrealltorszag.blog.hu/ 2008.12.02. 18:32:12

Sziasztok

Tudjátok érdekes dolog ez a Gárda. Ha a tisztelt szerző a képmutatásról akar beszélni, akkor beszéljünk arról.

A Magyar Gárdáról esetleg elmondhatjuk, hogy képmutató, mert egyenruhába, bocs formaruhába öltöztek, kollektív módon beöltözve járnak vért adni, árvíz ellen védekezni, vagy parlagfüvet írtani... Ezekhez nem feltétlenül kéne "formaruhába" öltözni.

De beszéljünk még a képmutatásról. A magát "antifasisztának" tartó, ha létezik egyáltalán ilyen fogalom, mert szerintem nem létezik. Szóval az antifasiszta vajon képmutató e, ha kirekesztésről beszél, és ellenségképet farag, de arról látványosan nem beszél, hogy a káros jelenségek, melyek ma fellelhetőek nem ok nélküliek. Ugye?
Nem fogok "monnyon le Gyurcsányozni", csak megemlítem,a már közhelyesen említetteket négy fő pontba sorolva.

1.Egészségügy
2.Oktatás(köz-és felső) vulgarizálódása,és külföldre képzése.
3.Közigazgatásunk elsorvadása a kistelepüléseken.
4.Honvédségünk botrányos állapota.

Három alapvető probléma, melynek oka nyílván a források hiánya. Abba nem megyek bele miért nincs pénz, miért állnak fenn áldatlan állapotok, mivel az politikai kérdés. A problémát szigorúan leíró jelleggel vizsgáljuk.

A rossz közállapotok minden történelmi helyzetben vadhajtásokat növesztettek akármelyik egyébként normálisan működő társadalomra. Lásd. I.vh-t elvesztő Németország.A problémái a polgári állam keretei között kezelhetetlenek voltak, ezért totalitárius állam jött létre. Lásd Usa a 30-as évek közepén. A New deal kifulladóban volt, ezért jó is jött a hadiipar fejlesztés,és az újabb háború.
Ezzel csak arra akarok kilyukadni, hogy ami egy "tankönyvi szinten elképzelt államban" nem működik, oda majd az élet megoldásokat fog alkotni.
Ha Magyarország egészségügye rossz, az oktatás külföldre termel, átláthatatlanok a közállapotok, akkor az ember elköltözik, már aki tud. Ha nincs megfelelő Honvédségünk, akkor jobb esetben feltörlik velünk a padlót(Szlovákia), rosszabb esetben megtámadnak(1918-19.)

Aki itthon marad,mert nem tud elköltözni nyílván túl akarja élni a hétköznapokat, jobb helyeken élhetőbb életről is reménykedik. Több dolgot is tehet:
1.Tanul, amíg van a színvonal nem csökken odáig, hogy 16 évesen is le lehet érettségizni, és instant diplomások rohangálnak az utcán. Tehát tanul,és jó esetben elmegy külföldre.
2.Dolgozik, amíg hagyják, amíg bírja,vagy kimegy külföldre ahol várják,és megbecsülik.
2. Egyes csoportok önvédelmi reakciót fognak kialakítani. Csoportokban kezdenek el járkálni. Lesznek,akik megélhetésből lopni fognak, vagy nagyobb csapatban vernek meg kisebb számban lévőket,mivel a rendőrség hagyja felbátorodnak esetleg.
Lesznek, olyanok is, akik szintén nagyobb csapatba verődnek, egyenruhába bújnak, jelszavakat alkotnak, a világot feketében és fehérben fogják szemlélni, cigányban,és magyarban, zsidóban,és magyarban látnak csak.
A gyenge közbiztonságot maguk akarják erősíteni,mivel más nem teszi helyettük.
Az ország honvédelmének hiányát maguk akarják ellátni,de arra nem jönnek rá, hogy ahhoz, hogy valaki katona legyen egyenruhába öltözni nem elég.


Kérdés:
Ők, a társadalom előbbiekben felsorolt torz jelenségei a valódi problémák. Az ellenük való fellépés gondjainkra a gyógyír?

Van ebben az országban olyan ember, aki valóban azt hiszi, hogy a cigányok, a zsidók, vagy a Magyar Gárda,és társaik válságos helyzetünk fő okozói?
Sajnos vannak.

Blue Buddha 2008.12.02. 18:32:15

Sipi:

és mi a baj avval, hogy valaki fasisztoid és paramilitáris és egyben ártatlan ministráns is?

Amúgy az öreg jól tette, amit tett.

Tamás · http://pergetes.blog.hu/ 2008.12.02. 18:33:07

Tömeg közepébe könnygázgránátot lőni (miközben nyugdíjasok, családok igyekeznek haza, ott voltam szóval nem kell az akiakarthazament kezdetű mondóka), szemeket kilőni, fideszes nagymamákat/nagypapákat összeverni az nem gáz, tankot elkötni kurva nagy gáz!!! Nem igaz, hogy nem értitek parasztok!

gargoyle 2008.12.02. 18:33:12

vonperez: nem tudom de amennyire en ertek a kreszhez, buszon direkt nincs biztonsagi ov a sofornek, mondvan a tobbieknek sincs especially az allo utasoknak. persze kirandulo/tavolsagi buszon lehet mas a szabaly, de 30 ev alatt ott sem lattam meg ovet sosem.

amugy egyetertek ritka felelotlenseg otthagyni a tankot mukodokepesen. (bar gondolom elvben ott oriztek a jarmuveket alapesetben folyamatosan nem?)

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.12.02. 18:33:27

Hát én nem tudom miért baj a gárda. Egyszerűen nem kell vele foglalkozni, amíg nem csinálnak törvénytelent hadd vonulgassanak. Kicsit lejáratták magukat ezzel a kapitányosdival, belső koncepciós perekkel, Wittnerrel, de ha nekik jó, hát nekem nincs bajuom velük.
Egy dolgot azért megjegyeznék. Amíg a súlyosabb vádpontok voltak, tankelkötő emberünk telesírtaa sajtót, hogy neki semmi politika, csak tankos volt, ott volt, beült , nosztalgiázott, semmilyen politikai kötődése nincs. Mst meg megjelenik a tárgyaláson a gárda egyenruhájában, politikailag függetlenül... hát...

no wonder 2008.12.02. 18:34:46

Gay goyle veled nem foglalkozom, messze a szintem alatt vagy. Es ez faj neked... Meg egyszer megvilagosodhatsz.

pg2 2008.12.02. 18:34:54

Sipi 2008.12.02. 18:23:55
"nem volt meg eleg a garda rosszandekanak kinyilatkoztatasabol?"
Figyi, szerintem nem. Nekem sem tetszik hogy pl. gyerekeket avatnak, nekem sem tetszik sokminden velük kapcsolatban, de szerintem nem kéne túlreagálni, mert ettől lesz az, amitől féltek. Ettől gondol olyat a vidéki hőzöngő, ha nem kap építési engedélyt, hogy akkor hívom a gárdát, aztán majd rendet vágnak itt a hivatalba' (ezen a Vona is csak röhög).

"ha felgyujtanak kesobb egy-ket hazat,"
Polgárőr már tett ilyet, Minden polgárőr ilyen? Nem. Ha lenne ilyen gárdatag, biztos lehetsz benne, hogy azonmód kizárják. Lehet azt gondolni, hogy ez a tankos dolog épp az ellenkezőjét üzeni, de szerintem ők sem egészen hülyék. Vonáék hatalomra készülnek, nem pogromra...

gargoyle 2008.12.02. 18:35:54

tamas: kicsit csusztatni es hazudni teccik nemdebar? :D en sehol se lattam egy nagypapat sem a hiradokban osszeverve pedig biztos nagy szam lett volna (es amugy mutattak jopar jogtalannak tuno/ketseges esetet, tehat nem hiszem hogy ne mutattak volna be :)

jo hogy nem csecsemoket vertek az avosok mar a nagy hisztiben :D

gargoyle 2008.12.02. 18:37:08

no wonder: nos igen, akinek feje tetejere allt a vilag az nem csoda ha furcsan hasznalja a vonatkoztatasi rendszereit (: megyek is es hazaig pityergek, olyan sokk ert a szellemi fenyedtol, de tenyleg. megerinthetem a labad? :D hasznalj meg tobb csufnevet! az is olyan felnottes! kerlek!

Sipi 2008.12.02. 18:37:10

Ble Buddha

azono kivul, hogy ilyen nem letezik?
semmi az egegyadta vilagon./

az van, hogy az atlagember iqja erosen meghaladja egy atlag gardistaet..
hogy konkret legyek, a garda hazugsagait sajat magaorl senki nem kajalja meg.
mindenki pontosan tudja, hogy miert jott letre, mi a celja, mik a modszerei. tokmind1, hogy mit hazudtak az alapito iratokba azert, hogy engedelyezzek az alapitast.

ezek az ugyek - felvonulasok, fenyegetesek, bunozok mellett felsorakozasok - egy dolgot fognak siettetni.
a garda feloszlatasat.

wazze..
tudod mit?

csinaljak csak:-DDDD

legalabb elobb jon el a napja, hogy teli pofaval, vadul rohoghetek az index fooldal elott, amin a garda feloszlatasa lesz a vezeto hir:-DD

no wonder 2008.12.02. 18:37:20

Tamas kossz..Vegre egy magyar...:-D

Wrex 2008.12.02. 18:37:26

Sipi 2008.12.02. 18:29:48
"tudod, amikor valaki 40-50 tonna vassal berombol szazak koze, azt veszelyeztetesnek hivjak... "

És megmondanád hogy hova rombolt be? Mert rendőrök közé nem az biztos. Ha úgy vesszük, kifejezetten segítette őket, hiszen a tüntetők közé "rombolt be".

Illetve, ha már itt tartunk, ha valaki a 40-50 tonna vassal lépésben megy, akkor kit is veszélyeztet? Vagy a kamionok az úton, amik 90-el húznak el országúton az útszéli dolgozó hölgyemények mellett, azok nem veszélyeztetnek? Nem, mert látják hogy ott vannak, és nem mennek nekik. A tata sem ment neki senkinek sem, félreugrania sem kellett senkinek sem, akkor miért is veszélyeztetés?

Sipi 2008.12.02. 18:38:53

pg2

azok utan, hogy egy koztorvenyes buncselekmeny elkovetojet hoskent kezelik az altala elkovetett buncselekmeny miatt szerinted kizarnak..?

szerintem kizart, hogy stilszeru legyek;-)

no wonder 2008.12.02. 18:39:51

Fuuu de nagyon inteligensnek tetszik lenni...Kis zsiroshaju csenevesz parej....

no wonder 2008.12.02. 18:41:06

Ja, es az nem gunynev volt...

Tamás · http://pergetes.blog.hu/ 2008.12.02. 18:41:52

gargoyle
Csúsztatni és a hazudni a magadfajta szokott. Kevés híradót néztél és/vagy szelektív a memóriád! :)
Kérd ezt karácsonyra:
bookline.ro/product/home.action?type=22&id=73701

Sipi 2008.12.02. 18:43:45

kitiltottatleta

igen
veszelyeztetes az is, ha a tuntetok koze rombol be.
es persze, meg lehet magyarazni, lehet kifogasokat keresni, de tudod kifogasa es segglyuka minden embernek van a vilagon.

es buzlik is...

a ven barom emberek tucatjait veszelyeztette - es nekem mind1, hogy tunteto, vagy rendor - azzal, hogy kozejuk ment a tannkal. ezen kivul eltaposott reklamtablat, korlatokoat, stb..

ugyhogy a garazdasagot majdnem el is felejtettem..

Wrex 2008.12.02. 18:44:05

Sipi 2008.12.02. 18:38:53
"azok utan, hogy egy koztorvenyes buncselekmeny elkovetojet hoskent kezelik "

Valamit félreérthettél. A Gárda sem Gyurcsányt, sem más kormánytagot nem kezel hősként.

Tamás · http://pergetes.blog.hu/ 2008.12.02. 18:45:31

Gondolom hamis rendőri vallomások sem voltak, azokat is én találtam ki... Persze azok is csak gyerekes csínyek a tankvezetéshez képest, ez egyértelmű.

no wonder 2008.12.02. 18:46:13

Sipi, te egy kicsivel ertelmesebbnek latszol , de azert te sem latod,hogy hol van egy par szar kozlekedesi lampa eltiprasa pl. a korhazak, cukorgyarak, dohanygyarak, stb,stb...melett??
Vagy te csak eddig latsz?
Nanemaaar....

Sipi 2008.12.02. 18:46:41

no wonder

a csenevesz parej nekem szolt?
190/97 mennyire csenevesz, apropocs?:-DDD

az ilyen szeszkazan, luzer gardistaknak harmasaval kelene jonniuk, hogy ne alljak meg kozben keresztrejtvenyt fejteni:-DD

pg2 2008.12.02. 18:47:48

no wonder 2008.12.02. 18:31:32
"a negyvenes evekben sokkal jobban ereznem magam"
Mint illegális kommunista? Ilyen baromságokat ők tudtak mondani...

"Bakker, szemellenzot hasznalsz"
Nem, csak igyekszem nem elkalandozni a témától, és lőni minden mozgóra, ott is, ahol épp nincs semmi...


VonPerez · 2008.12.02. 18:31:16
"elsiklunk afelett, hogy aki, úgy hagyta ott a tankot, hogy az elköthető és mozgatható legyen"
Bocsi, nem volt az, dolgozni kellett érte!

"nem a jobbkéz szabályt meg nem adó terepjárós a hibás, hanem a biztonsági övek nélküli buszt vezető sofőr."
Hát, ezt egyrészt senki nem mondta, másrészt az egyik fél szabálysértése nem menti föl a másikat...

Tamás · 2008.12.02. 18:33:07
"Tömeg közepébe könnygázgránátot lőni..."
Féloldali vakság. Nem lehet, hogy a kettő között van összefüggés?

no wonder 2008.12.02. 18:48:29

Egyebkent komolyan nem ertem, hogy akit a Magyar Garda zavar,miert nem keres uj hazat? En meg egy MAGYAR emberrel nem talalkoztam,akit zavart volna. Pedig nem ma kezdtem,es voltam par helyen a vilagban. Benneteket vajon miert?

Sipi 2008.12.02. 18:49:12

no wonder

en nem hiszek az allami tulajdonban, az van
en kokemeny kapitalista vagyok es tudodm, hogy csak az mukodik jol es az versenykepes, ami magantulajdonban van. ami allami es/vagy koztulajdon, azt konkretan megbaxta a lo...

nem veletlenul kerulom a kozegeszsegugyet es fizetek privat orvosnak..
nem veletlenul nem veszek igenybe allami szolgaltatasokat, csak ha nagyon muszaj.

ugyhogy ha te az eltiprassal a privatizaciora gondolsz, azt en teljes mellszelesseggel tamogatom.

Wrex 2008.12.02. 18:50:08

Sipi 2008.12.02. 18:43:45
"kitiltottatleta"

A jó édes anyukád a kitiltottatléta. Olvassál is néha.

"meg lehet magyarazni, lehet kifogasokat keresni"

Jogállamban élünk, nem kifogásokat keresek, hanem próbálom beilleszteni a történteket a jogba. Bár az tény hogy a jog, mint olyan, eléggé büdös téma...

"ugyhogy a garazdasagot majdnem el is felejtettem.."

Hát pedig nem kéne, ugyanis a jogtalan eltulajdonítás mellett ez a másik ami megáll mint vádpont. A veszélyeztetés továbbra sem, ugyanis senki nem volt veszélyben. Akik látták hogy halad a jármű, szépen elsétáltak (sétáltak!!! nem szaladtak rémülten, vagy félreugráltak, éppencsak elkerülve a kilapítást!) másfelé, a rendőrsorfal pedig, akinek ez nem lett volna szabad, nem ment sehová mert nem volt rá szükség. Ergo, senki sem volt veszélyben.

no wonder 2008.12.02. 18:51:21

Sipi nem neked szolt, akinek nem inge...gondolom ismered. Magyar szolas mondas...
Egyaltalan nem illegalis kommunistasagra gondoltam ..latod megint..Akinek nem inge....

no wonder 2008.12.02. 18:53:33

Nem kimondottan a privatizaciora gondoltam..A privatizacio lefolyasara viszont igen.

egymagyar 2008.12.02. 18:53:57

no wonder 2008.12.02. 18:48:29
Egyebkent komolyan nem ertem, hogy akit a Magyar Garda zavar,miert nem keres uj hazat? En meg egy MAGYAR emberrel nem talalkoztam,akit zavart volna. Pedig nem ma kezdtem,es voltam par helyen a vilagban. Benneteket vajon miert?

Az a baj, hülyegyerek, hogy szerinted, akit zavar, az nem magyar. És majd te eldöntötd, hogy ki az és ki nem. Na, pontosan ez a baj veletek.

no wonder 2008.12.02. 18:55:51

Igy van. Lehet ,hogy Magyarorszagon szuletett, de belul nem magyar. Nyilvan te sem vagy az. Hulyegyerek...

egymagyar 2008.12.02. 18:57:38

Pedig valójában az ország szégyenei vagytok, ugyanúgy, mint a cigányok.

pg2 2008.12.02. 19:00:23

gargoyle 2008.12.02. 18:35:54
"tamas: kicsit csusztatni es hazudni teccik nemdebar? :D en sehol se lattam egy nagypapat sem a hiradokban osszeverve pedig biztos nagy szam lett volna"
Szerintem 2006 bagatelizálása rém gusztustalan dolog. Kétségtelen, a csúsztatás is az, de ez speciel még csak nem is az: érzelmi hangolás.

Sipi 2008.12.02. 18:38:53
A tankos eset megítéléséről nyilván sokat vitatkozhatnánk, és inkább csak a súlyáról. Én nem látom, hogy tendenciózus lenne, mint ahogy sokan szeretnék láttatni, de én sem tudok mindent...

snakekiller23 2008.12.02. 19:00:45

kitiltott 2008.12.02. 18:50:08

Tudod, egyeseknek pont ebből van elege, hogy itt évek óta addig csűrik-csavarják a jogot a tisztelt állampolgárok is, amíg valami teljesen nonszensz dolog nem jön ki belőle. Kérem, aki elköt egy tankot egy állami ünnepen és nekiáll vele bohóckodni azt valami jogcímen popóba lehessen már abuzálni, a fenébe is!

Beau · http://beau.hu 2008.12.02. 19:01:19

Ha annyira zavar a Gárda, a kedves Vezéred is megmondta, hogy "el lehet menni.."

Szerintem még ma kezdj el csomagolni blogíró.

no wonder 2008.12.02. 19:01:40

Erdekes...Tudod miert? Mert kozom nincs a Magyar Gardahoz. Komolyan.Meg csak nem is talalkoztam eggyel sem. Az orszag szegyenei pedig inkabb ti vagytok. Te, a fentebb emlitett nagytudasu hozzaszolok, meg akik a karosszekben hatradolve szamolgatjak az uzsorajukat,amit a hatalmon levo szarhaziak leven gyujtottek a mi zsirunkon. Kozben a magyart a ciganyok ellen uszitjak,mintha a vegen nem tok mindegy lenne nekik,hogy ki marad utoljara. Az a baj,hogy itt be vagytok ragadva, es fogalmatok sincs,hogy mi folyik a kulvilagban.
Ennyi..Veled nem is foglalkozom tobbet. Te sem vagy egy szinten...

Wrex 2008.12.02. 19:05:54

snakekiller23 2008.12.02. 19:00:45
"Kérem, aki elköt egy tankot egy állami ünnepen és nekiáll vele bohóckodni azt valami jogcímen popóba lehessen már abuzálni, a fenébe is! "

Úgy van. Mégpedig jármű jogtalan használata és garázdaság miatt ez esetben. A bohóckodás már jóval azelőtt elkezdődött, a tata csak "felvette a forgalom ritmusát" :)

pg2 2008.12.02. 19:06:17

no wonder 2008.12.02. 18:48:29
"miert nem keres uj hazat? En meg egy MAGYAR emberrel nem talalkoztam,akit zavart volna"
Én meg már igen. Téves azonosítás: azért mert a nevében benne van, hogy magyar, még egyáltalán nem biztos hogy az; valamint teljesen kizárható, hogy az összmagyarsággal lehetne egyenlő. Miért nem te mész el Levédiába, ősmagyar nevű?

sorokinV 2008.12.02. 19:06:36

Szvsz, mikor a posztban említett események történtek, még nem létezett a magyar gárda...

no wonder 2008.12.02. 19:08:50

pg2>> sotetkem..en sem azert mondom,mert a neveben van..na te is kiestel...Nem vagy te sem szinten...

pg2 2008.12.02. 19:09:09

no wonder 2008.12.02. 19:01:40
"Kozben a magyart a ciganyok ellen uszitjak"
Vajon kik?

no wonder 2008.12.02. 19:10:09

Na vajon kik??? Ja, te vagy aki mar kiesett.. Akkor ez egy raadas valasz,sot talalos kerdes neked..hazi feladat...

pg2 2008.12.02. 19:10:49

no wonder 2008.12.02. 19:08:50
"pg2>> sotetkem..en sem azert mondom,mert a neveben van..na te is kiestel..."
Pedig nem is versenyeztem, brühühűűű

"Nem vagy te sem szinten..."
De jó, megnyugtattál. Már kezdtem félni...

pg2 2008.12.02. 19:11:22

Van egy-két tippem 8-P

no wonder 2008.12.02. 19:12:58

Kicsit huzzal bele
,meg felzarkozhatsz...

egymagyar 2008.12.02. 19:14:11

Te sem vagy egy szinten...

Hát veled nem is, hálistennek... :)

no wonder 2008.12.02. 19:18:06

Na jol van...Jol kiimergelodtem magam rajtatok. Remelem nem volt hiaba, egy par csendes olvasonak remelem kinyilik a szeme.

Barnabás 2008.12.02. 19:18:16

Proszektúra!
Mondjál egy esetet,amikor a Magyar Gárda a demonstrációkon kivül, fizikailag bántott volna valakit.Ők az ellen titakoznak,amivel kapcsolatban te lapitasz.Beteg a te lelked barátom,de bizakodj,előbb vagy utóbb meggyógyitanak.

no wonder 2008.12.02. 19:21:27

Igen Barnabas,ezt mar ketszer leirtam a soteteknek, de a fajtajukhoz hiven kabitanak, felremagyaraznak,kussolnak. Menjunk innen!

dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2008.12.02. 19:21:54

Aha.
Szerintem ia a Gárda az egyetlen probléma ebben az országban.

no wonder 2008.12.02. 19:23:24

De jo nekunk!! :-)
Szoval minden fasza,egyedul ez a Garda, mi?? Ecsejm,hogy te mekkora egy surmo vagy! De legalabb van nemi humorerzeked!:D

no wonder 2008.12.02. 19:25:07

Ja lehet,hogy csak atvitt ertelemben irtal. Akkor bocs.. Most nezem..

Pszt! 2008.12.02. 19:28:54

A gárda jelenlegi célja a megfélemlítés, később tettlegességre is sor fog kerülni. Pont ugyanígy csinálta a nemzetiszocialista párt a 30-as évek németországában. Tudjuk mi lett belőle, és nem kívánunk többé ilyet!

dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2008.12.02. 19:29:26

Dehát én TÉNYLEG azt hiszem, hogy a Gárda az egyetlen probléma. A gazdasági válságot is ők csinálták. Sőt a cigánykérdést is. Az csak azért kellett nekik, hogy bekerülhessenek a médiába. Múltkor még csak egy tankot kötöttek el, holnap már egy tankhajót. Aztán leshetjük.

no wonder 2008.12.02. 19:29:47

de bizony kivanunk szepocsem...

no wonder 2008.12.02. 19:30:58

Ok, Dr Morcz,akkor a masodik hozzadszolasomat visszavonom. Az elozot meg beszorzom szazzal...

Pszt! 2008.12.02. 19:32:14

wonder csak sajnálni tudlak tudatlanságodért. Szellemi fogyatékos vagy, így nem veszlek komolyan.

no wonder 2008.12.02. 19:33:21

Ja ja pszt.....Gondolom neked van felni valod...

Pszt! 2008.12.02. 19:36:51

Nincs felnim, nem vagyok én autó.

no wonder 2008.12.02. 19:37:47

huu de nagyot szoltal..mint egy vizipisztoly..Gratulalok...

Pszt! 2008.12.02. 19:39:08

De most tényleg, valaki benfentes megmagyarázhatná nekem, hogy valójában mit is akar a gárda? De ne a hadisíros, parlagfűirtós dumát nyomjátok, hanem az igazat! Mindenki a dunába, aki nem áll melléjük?

pg2 2008.12.02. 19:39:38

no wonder 2008.12.02. 19:18:06
"Na jol van...Jol kiimergelodtem magam rajtatok."
Örülök, hogy segíthettünk... }:-|

"Igen Barnabas,ezt mar ketszer leirtam a soteteknek, de a fajtajukhoz hiven kabitanak, felremagyaraznak,kussolnak. Menjunk innen!"
Hát hiába, az előre összetákolt fordulatok egy idő után nélkülözik az újdonság és eredetiség varázsát. Muszáj lesz valami újat kérni a főnöktől...

"Ja lehet,hogy csak atvitt ertelemben irtal. Akkor bocs.. Most nezem.. "
Tanakodj csak. Így,hogy nem tudni, van-e rajta mellény, zavarban vagy?

dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2008.12.02. 19:39:59

"Tamás megunta a plázacicákat, és egy számára új világba akar belépni. Azok a világába, akiknek nem mozog a szájuk olvasás közben..."
- részlet a SOS szerelem c. filmből -

pg2 2008.12.02. 19:43:16

Pszt! 2008.12.02. 19:39:08
Politikai törekvés civil köntösben
www.fn.hu/belfold/20081201/gardat_uszitanak_hivatalnokokra/

Hattory Hanzo 2008.12.02. 19:44:16

no wonder, meg a többi Gárda-szurkoló

Akkor Orbán Viktor sem igaz magyar ember? Csak azért kérdezem, mert Ő mondta, hogy a Magyar Gárdának kell adni két nagy pofont, oszt' hazazavarni őket a bánatba...

pg2 2008.12.02. 19:46:45

Szegény Viki, mostmár aztán rajta ragad ez a Horthy-parafrázis...

beton 2008.12.02. 19:47:24

tökéletes mintapéldánya vagy annak a buta, manipulálható állampolgárnak, akinek a hatalmon lévő kormány gerjeszti a fasiszta és terrorveszélyt... csak az a szomorú, hogy a magadfajtából rengeteg van... elkeserítő, hogy egy jó gárdázást már csak ilyen erőszakolt, izzadságszagú bejegyzésekkel tudjátok megvalósítani. sebaj, rettegjél csak a gárdától, csak közben nehogy megfojtsanak az ország valós problémái... :S

no wonder 2008.12.02. 19:48:17

Orban Viktor ,mint igaz magyar ember?????
Te csak viccelsz ugy gondolom...Orban,mint igaz magyar ember...
Nem rossz...:-DDDD

dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2008.12.02. 19:51:04

Az FN-cikk alapján a Magyar Gárda az emberek szemében kezd olyan lenni, mint a Kossuth rádióban régen a Mit üzen a Rádió (ha jól emlékszem a címére), ahová beírtak, oszt a Rádió meg segített megoldani.

És ez nem a Gárdára szégyen, hanem a kormányra (cigánykérdés megoldatlansága), a hivatalokra (bürokrácia), az 'igazságszolgáltatásra' (csak idézőjelben lehet ezt a szót leírni) és a sor folytatható.

Gárdázni, fasisztázni könnyű, megoldást találni ... az persze más tészta.

sniper 2008.12.02. 20:03:09

Aki magyar miért nem használja a magyar ékezeteket? Provokátor?

no wonder 2008.12.02. 20:06:46

Ez szamit neked? Attol magyar valaki, ha magyarul beszel,es ir? Szanalmas...Ostoba vagy.

molaris 2008.12.02. 20:08:41

"Pszt"- hol volt most a záróra? Legalább egy normális mondatot írj le könyörgöm. Tudod, alany, állítmány, tárgy, bővítmények. Az sem baj ha a mondatok logikusan kapcsolódnak egymáshoz.

sniper 2008.12.02. 20:15:30

Igen. Ostoba vagyok. Egy valakit "ismertem" aki nem beszélt magyarul, de magyarnak vallotta magát. Liszt Ferencnek hívták. Kicsit Te még ettől messze vagy. Gondolom Téged már elüldözött Gurcsány és olyan keveset keresel kinn, hogy nem tudsz rendelni egy ékezetes klaviatúrát. Gyere haza, itthon szükség van az adódra. Kinek fizetsz? A románoknak, a szlovákoknak, osztrákoknak? Esetleg már elértél Rodostóba? Ámbár a stílusodról ítélve nem érted ezeket. Hát csak írogassál ékezet nélkül és nem lehet megkülönböztetni az írásodban, hogy hazát, vagy házat akarsz-e írni.

zp 2008.12.02. 20:17:24

Kifordul az ilyen írásoktól a belem. Ha már a cigánykérdést is odakeverted ilyen szépen a végére, akkor hadd hozzam föl a magát liberálisnak mondók (nem liberálisok, az én vagyok, de sajnos liberális párt az országban nincs...) kedvenc érvét az előítéletességről: attól, hogy egyes cigány származású polgárok erőszakos és/vagy vagyon ellen irányuló bűncselekményeket követnek el, és őket még ezután is büszkén fogadják el a közösségükben, még nincsen olyan fogalom, hogy cigánybűnözés. Ehhez már csak elő kell venni a jó öreg kettős mércét és hasonló minta szerint máris megállapíthatjuk, hogy ennek ellenére ha egy gárdatag nem erőszakos, nem is vagyon ellen irányuló (tulajdonképpen egy hirdetőtábla összetörésénél nem nagyobb kárt okozó) bűncselekményt elkövet, abból egyenesen következik, hogy ún. gárdabűnözés az van. Vagy ha nincs, mert (a cigánybűnözéssel ellentétben példát azt nem tudunk rá mondani...), akkor majd lesz!
Gratulálok ehhez a logikához.
Az újságírói etika (igen, a blogger is az), meg forog a sírjában, csakúgy, mint itt:
nol.hu/lap/allaspont/lap-20081201-20081201_2-6
És akkor hozzáteszem még azt is, hogy egy hullagyalázó perverz állat vagy, aki kiröhögi a tolószékeseket. Ha nem, akkor is, mert akár lehetnél is, a blogod neve és a fejléc alapján. Most lehet nácizni, meg helyesírási hibákat keresni, meg panaszkodni a modorra, hölgyeim és uraim.

Pelso.. 2008.12.02. 20:20:52

Csak azt tudnám, mit akart a Gárda kifejezni megjelenésével a tárgyaláson..

Az a tankelkötő marha meg örüljön, hogy nem lőtték le a rendőrök, remélem, végrehajhatót kap.

no wonder 2008.12.02. 20:22:47

Ja Sniper, de akkor neked viszont magyar volt Tom Lantos is, hiszen beszelt magyarul. Meg az osszes KGB tiszt,aki itt szolgalt,tovabba egy csomo mas,ma is magyarorszagon eloskodo kulfoldi parazita. Egyebkent Magyarorszagon elek, a billentyuzetem valoban kulfoldi, de szamomra nem ez szamit. A szivem a magyar baratocskam...

Érdekes 2008.12.02. 20:25:10

Milyen érdekes a kuruc.infon nem lehet kommentelni, itt meg teleokátdhatnak mindent ezek a szélsőjobbos ....-ok

zp 2008.12.02. 20:28:12

Tökmindegy, a posztok is okádékok mindkettőben. A hsz-ek sokat már nem számítanak.

no wonder 2008.12.02. 20:29:00

Minek kommentelgetnel felhulye? Tele van veletek az egesz vilag sajtoja. Mit fuznel meg hozza???

zp 2008.12.02. 20:32:23

Hagyjad, az ilyeneknek nincs elég normális érvük meg vitakultúrájuk ahhoz, hogy a szélsőjobbos .....-okhoz szóljanak, nekik elég a többeszszám harmadik személy, utána lelépnek, jólmegmondták.

no wonder 2008.12.02. 20:34:13

Ja..Jol megmondta.:-)

Érdekes 2008.12.02. 20:35:48

Ez vicces ki mondta, hogy tele van veletek a világ sajtója (t/3 a gyengébbek kedvéért). Kivel? A zsidó világösszeesküvőkkel?:D

Spéter46 2008.12.02. 20:39:09

molaris: bármennyire hihetetlen vagyunk még egy páran akik csak olvassák ezt a blogot.

Spéter46 2008.12.02. 20:40:18

......no és persze levonjuk a konzekvenciát!

Kovcsiubcsi 2008.12.02. 20:42:10

Továbbra sem a MG fegyelmez molotov-koktélokkal, továbbra sem ők nyilaznak be házakba, továbbra sem ők erőszakolnak csapatostól, továbbra sem ők tartják terrorban a falusi lakosságot. Cigányokat baszogassad te zsidrancbérencjelölt senki. Bár tudod mit, inkább írd ki magadból mert nagy kussban kell élned hamarost a hozzád hasonló magyargyűlölő turháknak, meglásd.

no wonder 2008.12.02. 20:42:50

erdekes,erdekes...Nem zorog a haraszt...

Fekete0 2008.12.02. 20:47:24

Igaza van azoknak, akik nem ellenzik a Gárda megalakulását.
Engem is mindig megnevettetnek.

Gabó 2008.12.02. 21:53:45

Én nem értem mi a baj. Engem a télapónak öltözött hajléktalanok se zavarnak, majd elmúlik ez is, csak azt nem tudom, meddig kell szégyellnem magam skizoid, és mellesleg totálisan alkalmatlan vezetőink miatt?

Latzy1 2008.12.02. 23:03:01

Bírom az ilyen komoly hozzászólásokat, hogy aki nem szereti a bort, az nem magyar, aki nem szereti a fradit az nem magyar, aki nem utálja a zsidókat, az nem magyar, aki nem vágja 10 naponta a körmét az nem magyar, stb. Egyet hozzátennék: aki ékezetek nélkül osztja az észt (amiből pedig vélhetően neki sincs sok), megszólja mások helysírását!, az nem magyar...

Latzy1 2008.12.02. 23:04:31

Egyébként meg az illető lopott, bűnhődjön. Bárhová is tartozik.

molaris 2008.12.03. 08:23:16

"Proszektúra"!

Drága barátom, hallottad már azt a kifejezést, hogy: demokrácia deficit? Induljunk el innen. Gondolom tudod, hogy a biztonsági cégek szignyfikáns része a bal oldal köpönyegéből bújt ki. Ráadásul idegen kapcsolatok is bőven találhatók, és nem botswanai a tulaj. Tudom ez annak fényében, hogy a világ repterein a Moszad ellenőrizheti az El-Al utasait nem is feltűnő. Mint ahogy az sem, hogy egy hasonló akciót még az amik, és az ruszkik sem engednek maguknak. Szóval visszatérve, milyen jogon ellenőriz az In- Kal közrendezvényeken? Mi jogon végez motozást? Mi jogon használ a rendőrségéhez megtévesztésig hasonló jelvényeket?
Úgy érzem ehhez képest a "Gárda" masírozása kismiska.

Nézzük a következő dolgot. 2006 okt. 23.. Ismerős a dátum? A részletekbe nem belemenve: kiderült, hogy törvénytelen volt az intézkedés sorozat. Most a perek során a bírók megállapították a rendőrök terheltségét,összebeszélés, hamis tanúzás vétségében. Kilógott a lóláb. Csak azt nem értem, miért nem mentek tovább az ügyek?
A "gárda" meg mint olyan, az én szóhasználatomban csak operett hadsereg. De!- nagyon veszélyes a hatalomra nézve, mert közösség, identitással, fegyelmezett, és a formaruhának köszönhetően jól elkülöníthetők. Nehéz provót közéjük csempészni. Na erről nagy a kuss! Az viszont igaz, hogy a szervezett, fegyelmezett megjelenés erőt sugároz, de ez nem demokrácia ellenes. Fosson az aki renitenskedik.

Gazdasági ügyek. A rendszer lopás óta három ügyet sikerült produkálni a jobb oldal számlájára. Orbán - szőlők, Orbán- bányák, és Csurka 20 millája. Akkor most nem kezgek bele a bal ügyeibe, mert a Nyírfától, Tocsikon át a Gál ügyig túl hosszú a sor. A helyiértékben pedig minimum 1000X- es a szórzó.

Köztörvényes dolgok. A polgári oldalon az a szerencsétlen államtitkár azonnal lemondott a balesete után. A másik oldalon, hogy is működik ez? Azt nem állítod még Te sem, hogy Gál halálos baleseténél is már "Cuslag" fogta a rendőrséget. Ferenc ügyeit, Veres és Bajnai múltját is borítsa homály. De akkor még mindig van Demszky, Baja, Moncs Baba, Kovács, etc. ügy. Mondjuk nagy a csönd a szadesz előző elnök választása körül is.

Na, ehhez csapódik most ez a mesterségesen szított, irányított cigány probléma. Látni kell, hogy azon kívül, hogy ellenségeket produkál a kormány -levezetendő az egyébkémt ellene támadó indulatokat- képtelen normálisan kezelni az ellenszenvből eredő problémákat.

És most a legutóbbi maflás. A sokkal szerencsésebb szocializációjú Thajföld adott leckét nekik a demokrácia működésének miben létéről.

Barátom, erre varrj gombot.
Üdv: Mollaris.
süti beállítások módosítása