Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Lehet mélyebbre süllyedni?

2009.01.15. 21:19 | Proszektura | 69 komment

Címkék: rendőrség gyilkosság bankrablás jimmy csepeli zámbó tarnabod

A magyar rendőrség züllése, úgy tűnik, megállíthatatlan.

A magyar rendőrség egyelőre megteheti, hogy szinte minden kontroll és önkontroll nélkül szegheti meg a törvényeket, vagy ha érdekei úgy kívánják, akár az Alkotmányt is. Teheti mindezt azért, mert igen ügyesen lavírozik az acsarkodó, egymással már beszélő viszonyban sem álló két politikai tábor között. S egyelőre még – úgy látszik - mindezt büntetlenül teheti. Még mi az, hogy büntetlenül? Dicsérendő módon. Hiszen, amikor a Kossuth tér környékén lőtte ki ártatlan állampolgárok szemét, rugdosta össze, törte csontját, alázta meg durván a tüntetőket, és bámészkodókat válogatás nélkül, akkor a „liberális baloldal” tapsolt, gratulált, kitüntetett, előléptetett, jutalmakat osztogatott, miközben, különösen a szélsőjobb, ávéhás módszereket emlegetett. Aztán amikor ugyanezek a kommandós legények a cigánytelepeken garázdálkodva törtek be ártatlan romák lakásaiba, vagy támadtak rá például a hevesi búcsúban kisgyermekeikkel békésen szórakozó családokra, akkor a jobboldal tapsolt és ujjongott, így kell bánni a bűnöző cigányokkal.

A magyar rendőrség büntetlenül megtehette például azt, hogy Tarnabodról tanúkihallgatás céljából úgy vigyen be fiatalkorú személyt, hogy a nyílt utcán legalább tucatnyi romát rendkívül durva szidalmazások közepette földre parancsoljon, sőt földhöz vágjon, bántalmazzon, rugdosson, majd teljesen ártatlan emberek lakásába betörjön, onnan őket felemelt kézzel az utcára kizavarjon, ott letérdepeltessen, a lakásukat összekoszolja, tárgyaikat szétdobálja. Egy másik lakásban kurva anyázzon, gyerekfürdőkádat rugdosson, függönyt letépjen.

A magyar rendőrség megtehette büntetlenül azt is, hogy ezekben az esetekben néhány órával a történtek után – ismételjük meg, néhány órával a történtek után! - már cinikusan bejelentse, az intézkedése szakszerű és jogszerű volt, sőt a cigányok voltak azok, akik az állig felfegyverzett, kommandós szerelésben üvöltöző káromkodó betegesen agresszív rendőrökre rátámadtak.

A tarnabodi esettel kapcsolatban például úgy nyilatkozott több rendőri vezető is, hogy a cigányok az intézkedésre meg nem engedhető módon reagáltak, fenyegetőztek, megpróbáltak ellenállni.

A roppant magabiztosan nyilatkozókat még az sem érdekelte, hogy az intézkedésről a főkapitány parancsára videofelvételek készültek, amik ugyan jól láthatóan utólag manipuláltak is voltak, de még így is egyértelműen kiderült belőlük, hogy teljesen valótlanok a romákat ért rendőri vádak. A lakásukból felemelt kézzel kiterelt hit gyülekezeti tag, mélyen vallásos cigányok nem, hogy ellenálltak volna, hanem meg sem mertek szólalni.

De ugorjunk az időben. Hiszen közben nem állt meg az élet. Csepelen kegyetlen gyilkosság történt. A sértett zsebében lévő magnófelvétel létezéséről hamarabb szerzett tudomást a sajtó, mint az ügyészség vagy a bíróság. Aztán a felvétel tartalma is egy-két nap alatt nyilvánosságra került. Holott maga a rendőrség jelentette be, hogy annak szövegét kegyeleti okokból azt nem kívánják kiteregetni. De hát – mint tudjuk - a rendőri fizetések alacsonyak.

A magyar rendőrség odáig züllött, hogy nem, hogy a kegyeleti szempontokat, de még a nyomozás érdekeit sem tartották szem előtt egy olyan ügyben, ahol életfogytiglani büntetés is kiszabható.

A kazetta léte, sőt tartalmának ismerete nyilvánvalóan nagymértékben megkönnyítette az egykori MSZP elnökségi tag gyanúsított védekezési taktikájának felépítését. A sztárügyvéd, sőt egykori sztárpolitikus védő vérszemet kapva, a különböző tévécsatornákon most már azt hajtogatja, hogy a védence valójában nem is elkövető, hanem sértett, aki maga is az életéért könyörgött. Ráadásul, még a brutálisan kivégzett személyek vádolták meg őt ártatlanul sikkasztással egy egyszerű elszámolási vitával kapcsolatban. Az már szinte hihetetlen ebben a történetben, hogy a hidegvérű kegyetlen gyilkost is állítólag éppen a helyi rendőrkapitányságról ajánlották.  (Emlékezzünk csak vissza, ez az a kapitányság, amelyik Zámbó Jimmy halála ügyében is oly furcsa szerepet játszott.)

A magyar rendőrség az óbudai bankbetörés során is kimutatta a foga fehérjét. A tettest ugyan nem kapta el, mert ha elhitte volna a szemtanúnak, hogy a tettes a ház másik oldalán az épületből kiszaladt, akkor nem lehetett volna ilyen látványos, hosszantartó akciót bemutatni a nagyérdeműnek a kamerák kereszttüzében. Miközben a kommandósok kivont pisztollyal ott pózoltak a ház árkádjai alatt, a bankrabló alighanem már otthon a meleg szobából nézte a rendőri töketlenkedéseket.  A rendőrök által körbezárt házakban lakóknak már nem volt ilyen szerencséjük. Bár ez viszonylagos, hiszen végül is a stresszelő zsaruk csupán néhány lakót rémítettek halálra, de nem lőttek agyon közülük senkit. Néhány óra fagyoskodás után pedig az is eszükbe jutott, hogy a lakásukba be nem engedett személyeket valahol el kéne helyezni.

Aztán következett a sorban az afgán menekültek esete. Nagyon fotogén volt itt is, a templomba behatoló marcona fegyveresek látványa.

Pedig, ha ebben az esetben nem golyóálló mellényekkel, és géppisztolyokkal törtek volna be Isten házába, hanem, ne adj Isten, meleg teát vittek volna az oda behúzódó hiányos öltözékű embereknek, gyerekeknek, talán néhányan még azt is gondolhatták volna, a magyar rendőrség elindult felfelé a lejtőn. De hát nem így történt ezúttal sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr24880558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.01.15. 22:32:54

Nagyon jó, csakhát ez mindössze része annak a lejtőnek amin az egész magyar állam csúszik lefelé, ahogyan az logikusan következik a rendszerből amit húsz éve kialakítottak.

Már meg se adom a linket ahhoz ahol kiderül.

merre? 2009.01.15. 22:42:13

mindenki rendőrnek születik, de van aki tovább tanul

zala 2009.01.15. 22:52:46

A Nép Te vagy 2009.01.15. 22:32:54

én ma hívtam fel egy kollégám figyelmét rá, aki még nem is hallott róla, szóval szerintem írjuk csak le

kibulizottorszag.net/

Santer 2009.01.15. 23:00:11

@merre?:

Én nem születtem rendőrnek, baszd meg.

funfun 2009.01.15. 23:01:22

Ja, azon én is elgondolkodtam, a plébános miért zárta be a bazilika ajtaját, és hogy vajon ŐK (a bazilika papjai, alkalmazottjai) vittek-e nekik meleg teát, kicsit foglalkoztak-e velük... Rendőröktől kevésbé várnám.
De hogy a rendőrök sunyi tahók, az már igaz. Én unaloműzésként figyelni szoktam zebránál, villamos ablakából, ha rendőrautót látok, használnak-e biztonsági övet.Kb. 10%. Mert azt ugye csak az eccerü pógárnak kell bekötni, egy bisztosúrnak nem. A kurva anyjukat!

paráznabillegető 2009.01.15. 23:03:02

NEM ÉRTITEK TIK EZTET.
oda kell baszni a tufa parasztoknak, azt. ökölt nekik, még hogy teát!
a zsaru nem pincér.

Dr. Trebitsch 2009.01.15. 23:03:43

asszem én más csatornát néztem. a kiszivárgott hangfelvétel kamu volt állítólag, és ez a verzió hihetőbb is, én kapásból erre gondoltam. emelte a blikk példányszámát, oszt úgyis csak másnapra derül ki, hogy köze nincs az igazihoz - nem életszerűbb így?

A Flórián téri rabolónál meg hagyján, hogy letepertek néhány csodálkozó lakót, de az egyiket az index szerint, miután tisztázta magát, elküldték a kurva anyjába...

Inimma 2009.01.15. 23:11:08

> merre? 2009.01.15. 22:42:13
> mindenki rendőrnek születik, de van aki tovább tanul

Hálistennek a többség tovább tanul!!!

müszi 2009.01.15. 23:30:12

a mi rendőreink nagyképű buta tuskók.a traffipaxban nagy legények.de a közlekedést nem tudják jobbitani. a flórián téren férfit kerestek de a három gyerekes nőt nem engedték be .tán tiz perc alatt nővé operáltatta magát a tettes?nagyon elő tudják adni a nagy semmit!rendet meg nem tudnak csinálni .45 évesen jó nyugdijjal elmennek pihenni,mert agyondolgozták magukat,meg a stressz. az igen!néhány perc gondolkozás teljesen kikésziti őket!miért nem mennek el bányásznak?

Dr.Hook 2009.01.15. 23:37:41

Magas rangú rendőrtisztekkel hozott össze a sors, munkám révén(közöm nincs a rendőrséghez).Szomorúan állapítottam meg, az idők,csak annyiban változtak,hogy régen mind elvtársak voltak,jelenleg tudósok,phd.szinte mind,min.2 nyelvvizsga(belső rendszerben abszolválva, természetesen) őrületesen okosak és ezt frankón el is hiszik magukról. Agyonmisztifikált pálya,valójában ma is csak a semmi másra nem alkalmas,a munkát hírből sem ismerő,középszerű suttyók gyűjtőhelye. ui.:a fizu,magasabb szinteken nem annyira karcsú

lanyi 2009.01.16. 00:01:11

Ezt nem értem...
Szerintetek mennyire roszabbak a rendőrök mint a társadalom más része?
Most soroljak olyan negatív példát amiben tanár, orvos, politikus, asztalos stb. érintett?
Szerintem ha elgondolkoztok rájöttök, hogy a média állítja be jelenleg a rendőröket közellenségnek, tehetetlennek,stb.
Azért az az igazsághoz hozzátartozik, hogy a magyar rendőrség eredményeire bármely európai ország elcserélné a sajátját.
Szerintem nem a rendőrség miatt van szinte minden csődközelben ebben az országban,de a médiában erről nem illik beszélni.
A rendőrség nem törvényhozó hanem törvény alkalmazó.

Annyit azért még megjegyeznék, hogy az országban mindenki annyi nyugdíjat kap amennyi járulékot fizetett.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.01.16. 00:22:14

Azért legyünk korrektek. Akadnak tisztességes rendőrök. Gondoljunk Szima Juditra, és akiket ő képvisel.

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2009.01.16. 00:29:19

A rendőrség is pont olyan, mint minden más szervezet Magyarországon.
Az önkormányzatok mennyivel jobbak? Csak úgy kaphatsz megbízást, ha a pénz egy részét visszaosztod.
emberitisztesseg.blog.hu/2009/01/15/mese_a_10_rol
És mindegy, hogy milyen színű a városban a testület!

Thulsa Doom (törölt) 2009.01.16. 00:31:08

jajaja szegény ártatlan romákok. Báncsák őket a csúnya, igazságtalan rendőrbácsik....

A bevetési területen téblábolót meg elküldik a kurva anyjába. Hogy mik vannak?...

ragamust 2009.01.16. 00:34:01

Ja a magyar rendőrség egy kalap sz*r szerintem.Engem is megbüntettek amiért közterületen szeszes italt fogyasztottam,pedig csak mandarinlevet ittam és hiába kukáztam ki nekik a flakont így is megbüntettek 10 rugóra, örültek ha megalázhatnak,jó volt egy boros üveg az asztalon a parkban ahol ültünk,sőt az egyik srác aki ott volt ivott is,de én hiába bizonygattam,hogy nem ittam le sem szarták,pedig szín józan voltam.Ahogy A gyűlölet című filmben is mondták,a rendőrség megvéd minket,de tőlük ki véd meg?

bigthereal 2009.01.16. 00:42:04

rendőrállatok, disszidáljatok!!!

states 2009.01.16. 00:44:49

Hogy ilyen a rendőrségünk? Milyen legyen , ahol egy Gyurcsány a miniszterelnök. Ki utasította őket, hogy válogatás nélkül verjenek agyba-főbe mindenkit 2006 októberében, a vétlen járókelőktől a külföldi, magyarul sem tudó bámészkodókig, turistákig. Azt is tisztázzuk, hogy a rendszerváltás óta soha, még a Horn és a Medgyessy alatt sem volt ennyire nyilvánvaló, hogy pártfeladatokat láttatnak el a rendőrséggel. S hogy a valódi és súlyos bűncselekményekben totális az eredménytelenség, az is ezzel függ össze, erre már nincs energia, idő, pénz. Hol van a kiskunlacházi kislány gyilkosa? Hol vannak a cigányok lakásaiba, házaiba belövöldözők, gránátot hajigálók? Hol vannak a Magyarok Nyilai, a politikusok kertjébe molotovkoktélokat dobálók? A kérdéseket a végtelenségig lehetne folytatni...

TheReal Hekus Donci 2009.01.16. 00:48:17

Mindenki kovet el hibat, a Rendorseg sem rosszabb, mint barmelyik allami szervezet! Sajnos.
Szukseg van rajuk, nem nagyon fordul elo, hogy artatlan emberhez odamennek, es pofan vagjak!! Ha meg nincsenek ott ahol esetleg baj van, akkor az a baja egy ket okornek, foleg olyannak, mint ez a barom, aki elottem hozzaszolt olyan ertelmesen.

TheReal Hekus Donci 2009.01.16. 00:49:31

Nem a states-re godoltam, hanem a ket elotte levore.

ragamust 2009.01.16. 00:57:43

Talán rám?miért szerinted az korrekt eljárás ,hogy se szonda se vérvétel semmi,csak annyi aláírod vagy nem írod?Két rendőrrel szemben esélyed sincs úgyis rád vernek mindet ,ha ők úgy akarják.

marosy 2009.01.16. 01:00:40

Túlzásba viszik a bűntetéseket ezek az ávósok.
Objektív felelősség van amikor gyorshajtasz, de amikor ezek a geci ávósok kilővik valakinek a szemét, megnyomorítanak vagy bántalmaznak valakit, akkor nincs objektív felelősség. Olyankor nincs meg a tettes, mert nem viseli a törvény által előírt azonosítójelet.
Egyes ávósoknak az a hobbija, hogy tömegbe lő gumilővedékkel.
Ha megnyerik a pert az ÁVH ellen, akkor az állam fizet, tehát a mi adonkból fizetik ki a gennyes ávosok bűncselekményeit miatti kártérítést is. Ha egy ávós bűncselekményt követ el akkor ő fizessen, vagy ha nem azonosítható, akkor a főnöke, egészen a rendőrkapitányig el, de ne a mi adónból.

El Argentino 2009.01.16. 01:01:25

A rendőri közeg felhigult, olyanok mennek rendőrnek, akinek dutyiban lenne a helyük. (Durva kontraszt) Szabályozás, magasabb mérce kellene. Nem minden jöttmentet felvenni.

ragamust 2009.01.16. 01:01:58

Legjobb hallgatni igazad van.Én is befogom a pofám.Bocs ha offoltam vagy ökörségeket írtam,gondoltam leírom mi történt velem,de rögtön megbélyegeztek.

states 2009.01.16. 01:08:01

Sehol nincs 100%-os felderítés, csak az ember kezd élni a gyanúperrel, hogy amikor például a cigányok házaiba belövöldözők közül egyetlenegy esetben sincs meg az elkövető, akkor valami kurvára nincs rendben, miközben a tévékamerákba a szomszédok elmondják, hogy ők tudják kik a tettesek. Vagy a kiskunlacházi kislány ügyében, amikor egyik nap azt nyilatkozzák, hogy szorul a hurok, majd rá egy hónapra kiderül, fogalmuk sincs az egészről. A tegnapi bankrablástól pedig már szerintem a fél ország a hasát fogja a röhögéstől...

marosy 2009.01.16. 01:09:10

ÁVH: Szopatunk* és verünk**.

*Zsanett.
**2006. október

states 2009.01.16. 01:31:05

Hát igen, a Zsanett-ügy az külön megérne egy misét, és akkor még a móri bankfiókról nem is beszéltünk. Vagy a terézvárosi ingatlanügyekről, ahol a fél Andrássy-utat ellopta az önkormányzat, tetteseknek pedig nyomuk sincs pedig csak elő kellene rángatni Verók elvtársat a polgármesteri hivatalból

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.01.16. 01:41:42

Kedves Joszif Visszarjonovics, én sem csípem a cigányokat. A rendőr, ha akarja, magánéletében szintén ne csípje a cigányokat. De amikor szolgálatban, bevetésben találkozik a cigányokkal, akkor bánjon úgy velük, mint ahogy mindenkivel kellene, amíg az ellenkezőre az a cigány okot nem szolgáltat. Főleg ha nem egy falusi fakabát, hanem egy mégiscsak valamiféle külön képzésen átesett kommandós a parasztja, akárhogy is hívják magukat. Nehogy már ezeknek kelljen ijedezniük egy sereg kiabáló, hadonászó alaktól! Ha az útjába állnak, tolja el onnan, hidegvérrel. Ha erősködik, szépen fogja meg, vigye félre, fényképezze le, ha már kamerájuk is van, vagy bánom én, mit csináljon, de a rendőr nem büntethet. Az indulatának pedig különösen nem engedhet szabad folyást. Ha ezek az állatok az akármilyen szarházi és lopós cigányoknak a fészkébe behatolnak, akkor ott ne dobálják szét a motyót, ne rugdosódjanak és dühöngjenek, mert az minősített bűncselekmény, egy szép hosszú megnevezés alatt. Aki ezt nem képes megtenni, attól nagyon gyorsan meg kellene válnia a testületnek, ha az még egyáltalán ad valamit a hírnevére. Ha ilyen útonállókkal tölti fel az állományt a rendőrség, ha mindenki elnézi nekik ezt a szemét csendőrstílust, akkor készüljenek a háborúra, mert dühükben egyre többen inkább a gerillaharcot fogják választani. Pár latin-amerikai országban ezt már végignézhette a világ. És az nekünk biztosan nem lesz jó.

TheReal Hekus Donci 2009.01.16. 02:27:58

@ragamust: Nem pontosan rad, csak el kellett mennem. azert nem valaszoltam. Azokra, akiknek fingjuk sincs az egeszrol, csak az a lenyeg, hogy fikazzanak..
Kivancsi lennek ra, hogy mr. androsz peldaul hogy viselne rendorkent, amikor korbeveszi 10-15 ilyen allat, ugy orditanak hogy kozben a nyaluk frocsog, rangatnak es szidalmaznak es mindent elkovetnek azert, hogy akiert a rendor pont odament mondjuk, kihuzkodni kozuluk, fedezzek!! Biztosan talpig uriember lenne...

attila88787 2009.01.16. 03:02:05

states, ilyen ügyek a világ összes országában vannak elhiheted.. (főleg a united states-ben..) sőt ettől sokkal durvábbak is.
a magyar rendőrök pontosan ott tartanak mint ahol a magyar társadalom, egészen addig amíg az autósok gázt adnak ha zebra felé közelednek, amíg a 16éves kislányok az olaszországban "táncos" nővérükre néznek fel, amig az emberek azt látják, hogy lehet tv székházat felgyújtani, kordont bontani, melegfelvonulást szétverni... addig itt nincs miért a rendőrséget hibáztatni.

a társadalom úgy egészében... sajnos AZ a nagyon primitív ebben az országban.

Reggie 2009.01.16. 03:23:41

TheReal Hekus Donci 2009.01.16. 00:48:17

Es ezen a mindenki kovet el hibat alapon a rablogyilkost nem buntetned?
Mert eleg kicsi az eselye, hogy egy rendorre barmit is sikerul bizonyitani, kivetel ha a kedves kollegaik kozott van ellenerdeket. Viszont az h vkinek osszetorik az ujjat v kilovi a szemet a kollegaik szemszogebol vagy kozombos vagy jo kis buli.

2009.01.16. 06:01:53

A rendörség olyan, mint maga a társadalom! Ugyanazok a problémái és ugyanazok a reakcioi is!Nem védem a rendöröket, de sajnos a politika bábjai lettek!Velük takaróznak, mind az okt. 23.-i mind pedig a roma atrocitások kapcsán. Mert a vezetöiknek csak az számit, hogy meglegyen a pénzük, papiron kevesebb legyen a büncselekmény, és mindjárt hozsannákat zengenek önmagukról!Miközben egy betörés, lopás kapcsán tett bejelentésre a válaszuk--ne tegyen bejelentést, mert ugy sem lesz meg a tettes!Hát akkor minek és miért fizetik öket?

Tapmancs 2009.01.16. 06:39:31

Elemér, ha úgy is volt ahogy leírtad, a szem kilövése és a cigányok letérdepeltetése azért lássuk be, nem egy kategória. De azért fenntartásokkal kell fogadni a cigányok állításait, lévén nem az igazmondás bajnokai. A rendőrség szétzüllesztése pedig része az ország szisztematikus tönkretételének. Igen, szándékosan.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.16. 06:41:42

Ma már többnyire csak az megy rendőrnek, aki a civil életben sansztalan vagy sikertelen. Itt aztán kiélheti minden frusztrációját.

És még le akarják szállítani az iskolai kötelezettséget ... vazz, a qanyját.

ketyosz 2009.01.16. 06:51:15

megszakad a szívem a szegény tarnabodi cigányokért...

joungen 2009.01.16. 06:57:01

Nem hiszem, hogy csupán a rendőrség ilyen...Nézd meg a hozzászólásokat, csupa fajgyűlölő aki helyesli ha cigányokat aláznak - mert azok ugye megérdemlik. Magyarország egy szánalmas és beteg hely, rendőrségestül, kórházostul, iskolástul, parlamentestül ésatöbbi. köze nincs a jogállamhoz, az egyetlen megoldás az elhúzás innen minél messzebbre.

Cactus71 2009.01.16. 06:57:58

Bírom a posztjaidat, de ebben kicsit sok lett a csúsztatás. :)

Thulsa Doom (törölt) 2009.01.16. 07:14:29

"...nem golyóálló mellényekkel, és géppisztolyokkal törtek volna be Isten házába, hanem, ne adj Isten, meleg teát vittek volna az oda behúzódó hiányos öltözékű embereknek..."

Az nagyon hatásos lett volna. Ha a szamurájkardos cigányhordának meg mikuláscsomagot osztogatnának az lenne ám a hatékony bűnmegelőzés...

Sean 2009.01.16. 07:35:58

Kedves Blogíró,

Nem kéne védeni a cigányokat, meg sajnálni őket. Sajnálj Szögi Lajos tanár Urat te szarházi. A rendőrök nem azért fektetik le a büdös cigányokat mert viccesnek tartják hanem azért mert ŐK IS FÉLNEK TŐLÜK.

Mekkora egy faszkalap vagy te, cigányfajvédő köcsög. Remélem a következő 2000 forintért cigány által meggyilkolt ember a te családtagod lesz, aztán majd írogathatod itt hogy mekkora gecik a rendőrök mert betonra fektettek 5 réti négert. Hülyegyerek

Acmee 2009.01.16. 07:41:38

@pókerandi:

Így van! Kimondtad a valót! Itthon a legnagyobb baj, h a fejekben nem játszódott le a "rendszerváltás". Az ország nagy része még mindig úgy él, h nem meri kimondani a véleményét, mert egész életében nem lehetett. Törvény keretek között elég sok lehetősége van az embereknek kinyilvánítani a véleményüket! Azon pedig nem kell csodálkozni, h minden 30-as tábla mögött egy traffi áll... Egyszerűbb így összeszedni a napi kvótát, mint zsebesek, lopósok, törvényt nem tisztelő cigányok hajkurászásával. Ugyanez a társadalom, mindent a legkisebb erőbefektetéssel csináljuk meg, nem baj ha kicsit szar, nem baj, ha holnapra összedől, addig legyen jó, amíg látják.

Azon pedig végképp nem kell csodálkozni, h ilyenek a rendőrök, mivel:

1. a fentebb leírt társadalmi körökből kerülnek ki. Miért lennének kultúráltabbak, mint a többi? Mert Ők rendőrök?

2. Általában kisemberek kerülnek rendőri pozícióba és megőríti őket a "hatalom"

aachi2 2009.01.16. 07:44:44

@Sean:

te beteg agyú rasszista baromállat. bezzeg amikor hetente gázolják halálra az embereket a zebrán + cserbenhagyás az nem ragad meg a kicsi agyadban hogy ezek a kurva réti magyarok gyilkos állatok mi? az normális neked. meg a magyarok nem bankrabló köcsög tolvajok mi? azt se jegyzed fel a kis cigánygyűlölő agyadba. a magyar lophat csalhat hazudhat gyilkolhat az rendben van te beteg paraszt ?!

EÖ (törölt) 2009.01.16. 07:47:19

@lanyi:

aha

csak az nem mindegy, hogy 45 évesen mész nyugdíjba vagy 62 évesen

aachi2 2009.01.16. 07:48:13

@Sean:

"Mekkora egy faszkalap vagy te, cigányfajvédő köcsög. "

te meg egy beteg agyú rasszosta gyűlölködő primitív faszkalap vagy. amikor a magyarok gyilkolnak a zebrán + cserbenhagyás heti szinten akkor miért nem jegyzed fel a kis beteg agyadba hogy ezek a magyarok gyilkos állatok ? bezzeg szögi lajoson évekig fogsz sirni. a bankrablás is normális egészséges magyar szokás azon se háborodsz fel egy percig se mi ?

Acmee 2009.01.16. 07:50:01

@Sean:

Igazad van, azt se felejtsük el, h nem lehet egyértelműen minden cigányt bűnözőnek nyilvánítani! Tény,h a cigány néphez extrém közel áll a mutyizás, ez viszont egyedül társadalmi helyzetüknek tudható be (értsd: a nagy része a "LEGALJA" kategória). A társadalmi helyzetük pedig a "munkaundornak" tudható be. Itt viszont be is zárult a kör. Aki ki akart onnan emelkedni, az ki is emelkedett. Lehet, h nem az első, de a 2.-3. generáció már "normális" tagja lesz a társadalomnak(mmint a kiemelkedettek közül).

Abban tökéletesen igazat adok, h a legtöbb esetben a rendőrök sem mernek a cigány ellen fellépni. A legnagyobb baj, h nagyon-nagyon meg van kötve a kezük. Nem üthet, csak akkor, ha ő is kapott egyet, de azt bizonyítani is kell ám. Ha a rendőrök tudnának bánni a "hatalommal", akkor talán szabadabb kezet kaphatnának, és fenyegető viselkedésre is előhúzhatnák a fegyvert/gumibotot! Akkor lehetne a csürhe közt is rendet teremteni. Amíg annyi tisztelete nincs a rendőrnek, h meg merik ütni őket, addig tényleg durván kell fellépniük. A nagy kisebbségvédelemben azért az is jusson eszünkbe, h a cigók előszeretettel "bicskáznak" is. A rendőrnek pedig ugyanúgy van családja, akikhez haza akar menni. Nem kell csodálkozni, h inkább "megelőzik a bajt"

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.01.16. 07:53:03

"Azért az az igazsághoz hozzátartozik, hogy a magyar rendőrség eredményeire bármely európai ország elcserélné a sajátját."

Sírvaröhögtem

"Annyit azért még megjegyeznék, hogy az országban mindenki annyi nyugdíjat kap amennyi járulékot fizetett."

Majd 50 év múlva babám, most még nagyon sokaknak az állambácsi penget, bizonyám.

Tájékozott vagy ám koma.

citrix 2009.01.16. 07:57:25

A rendőrségi fizetések alacsonyak?!A f@szomat alacsonyak.40 évesen már nyugdíjba mehetnek,biztos megélhetés,nem kell megszakadni,és a fizu se rossz.Persze lehetne az 4-800e forint is,de előbb-utóbb az is kevés lenne önmagában,lásd képviselők,politikusok.Nem kötelező rendőrnek menni.Az ünnepeken tanusított fellépésükön nincs mit csodálkozni,ugyanaz a pártállami ideológia vezérli őket,mint a vöröscsillagos szoci időkben.Csak most tilos vörös csillagot viselni,mert törvény tiltja.Ami törvényt ugyanazok a hugyagyúak érvényesítenek,mint régen:akkor azért volt dá-dá,ha csúnyán néztél a csillagra.

Acmee 2009.01.16. 08:01:49

@aachi2:

Na ácsi!

Azért vannak fokozatai a bűncselekményeknek! Az egy dolog, h a törvény többet ad a bankrablásért (ugye oda azért fegyveres fenyegetőzés is kell), mint egy rablásért, stb, DE!!! Azért lássuk már be, h a lesüllyedt cigányok nem válogatnak az eszközökben!!!

A móri mészárlás egy kirívó eset. Tegyük fel, beballagsz a bankba egy pisztollyal a zsebedben. "Szépen elkéred a kassza tartalmát" és kiballagsz. Senkit nem bántottál, senki nem sérült meg. Viszont (ami rengetegszer előfordul, többet közt egy haverommal is), h több bordája eltört, feje beszakadt, mert a mobiljáért, 1 nyakláncért és 5000Ft-ért egyba-főbe verték a CIGÓK!!!!! Ilyen bűncselekmény azért a magyarok körében jóval ritkább!!

És végül hasonlítsuk össze a két esetet! Előbbiben elballagtál - jó esetben - pártíz millióval, utóbbiban - szintén jó esetben - 100e Ft-al távoztak.
Előbbiben senkinek semmi baja, utóbbit pedig már leírtam!

Az Én szememben pl. a cigány is ugyanolyan ember, AMÍG A TÁRSADALMI NORMÁK SZERINT ÉL. Sajnos ez alól a legtöbbje kivétel. Van cigány haverom. Dolgozik, autót vett, lakásra gyűjt, stb. nem bűnözik. Jóban van vele mindenki. Eddig senki nem küldte el a francba, aki ismeri nem gyűlölködött vele szemben, normálisan él. A legtöbbről viszont közel sem ez mondható el. Általános náluk a "munkaundor", így a legjobb/legkönnyebb pénzkereseti forma a gyerekgyár vagy a lopás. Az első legális, így megvan az "alapbér", a többit pedig összefusizzák (NEM azt mondtam, h lopják!!). Valljuk be, ez a nagy helyzet!!

aachi2 2009.01.16. 08:09:46

Acmee,

a zebrás halálos cserbenhagyásos gázolásokat magyarázgasd, meg az ezeket naponta 20x felemlegető vörösre sírt szemű gyilkosmagyarozó rettegők hiányát...

duncan 2009.01.16. 08:13:06

semmi gond, menjetek el rendőrnek és javítsátok meg a testületet belülről - de közben tartsatok rendet is ám!

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.01.16. 08:19:30

Kedves Kommentelők!

Mi az hogy! Felháborító a magyar rendőrség tutyimutyisága! Egy ízben, mikor L. Károly erdész széttaposott egy vitéz kosbort (ha nem tudnátok, védett növényről van szó), az undok tányérsapkások elbagatellizálták a problémámat!

Jó szelet!

ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

akita 2009.01.16. 08:21:44

Azért jó itt ennyi hozzáértő, jól tájékozott embert látni egy helyen.:-)
Elmondok egy történetet. Nemrég a fiamat a Kökin körülvette négy cigány és udvariasan elkérték tőlke a nála lévő készpénzt. A fiam tudta, milyen kevés segélyt kapnak, ezért készségesen odaadta. A telefonját viszont emberbaráti szeretetből nála hagyták.
Fel is hívott rögtön, hogy elújságolja, milyen nemes cselekedetet vitt véghez. Két perc múlva ott voltam, még ott találtam a négy fős társaságot egy buszon üldögélve. Én is akartam még adni nekik, de nem fogadták el, sőt a fiamét is visszaadták. Hogy miért, az maradjon az én titkom, de kusiban voltak.:-)

Jegyezd meg kedves posztíró! Olyan, hogy "ártatlan roma", NINCS!
Bűnöző mind, vagy az lesz, és nem mi kényszerítjük őket erre.

paaj 2009.01.16. 08:25:10

Na megint egy überokos akit mevágtak a rendőrök valamiért oszt nekiáll egy fröcsögő posztot írni anélkül, hogy legalább néhány ténynek utáéna nézne a neten.
Ember, menj cigányok közé lakni. Majd megtudod.

molaris 2009.01.16. 08:26:38

Igen érdekes és tanulságos FIGYELMESEN végigolvasni a hsz.- eket. Van mit leszűrni a hangokból, mert megjelent minden oldal. A bunkó, zsigeritől, az entellektüelig.

Amit a saját kútfőből tehetnék hozzá nem igazán változtat, de megpróbálom.
A mai állapotában a Rendőrség a korrupció fellegvára. Ezért az állapotért az Országgyűlés a felelős. Név szerint azok a miniszterek akik felügyelik a rendőrség munkáját. Abban a pillanatban kellett volna Demszkyt bilincsbe verni, amikor vigyorova átnyújtotta a 100 mFt- os utalványt. Ez nyíltszíni vesztegetés. A rendőrségnek nem lehet más bevételi forrása, mint a költsévetésből járó ,törvényileg meghatározott kvóta. A különjuttatások eredményét látjuk. Az alapjuttatásnak pedig megfelelőnek kell lennie, amivel szemben a törvényileg meghatározott feladatteljesítésnek kell állni. Tehát Demszky mellé kell zárni Gyurcsányt is, aki ugyanazt valósította meg kamerák kereszttüzében.
Majd, ha rend lesz fent, akkor lehet lefelé haladni. Majd, ha nem úgy működik a renszer, hogy törvényt hozunk valamire, mert épp most az- az érdekünk. A mutyi nem a cigányokra jellemző, a mutyi a mai politikai elit jellemzője. Nem azt követeli amit kellene, csak a politikai hűség a lényeg. Műveli ezt az ügyészséggel karba öltve, a bírói kar asszisztálásával.
Ha itt betartották volna a törvényeket, ma nem lenne kormányunk, bár én nem vallom az enyémnek. Az, hogy köztörvényes bűnözők vigyorognak a kamerákba kormányzati tényezőként? Nonszensz! Ezért bánhat úgy velünk a külföld, ahogy.

molaris 2009.01.16. 08:28:40

@akita: :):):):)
Ugye, hogy lehet velük beszélni, csak érteni kell a nyelvükön.:)

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2009.01.16. 09:20:13

@aachi2:

Mióta enyhítő tényező egy bűncselekmény megítélése kapcsán az, hogy mások másféle bűncselekményeket követnek el?

Ha pedig nem enyhítő tényező akkor pedig miért érvelsz így?

Poptaritop 2009.01.16. 09:25:16

@molaris: Haver nagyfaterja 40 éve belevágta egy tyúktolvaj cigányba a vasvillát. Túlélte, de kibelezték a dokik(máj lép vagy mi). Egy másikba a csákányt állította bele önvédelemből. Na azóta az unokát is istenként tisztelik.. :-)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.01.16. 09:46:13

"a lakásukat összekoszolja, tárgyaikat szétdobálja"
Innentől szánalmas, hiteltelen.
Ettől függetlenül rendőrök szax.

lanyi 2009.01.16. 10:17:05

Na akkor mégegyszer...

Sírvaröhögtél Szikinger Úron, ugyanis ezt Ő mondta.Őt pedig azzal vádolni hogy rendőrségpárti elég butaság...

Ha olyan jó rendőrnek lenni, miért hiányzik Pesten kb. 1000 rendőr?
Egyébként mindenhol hiányzik.

Most azt nézzük meg hogy ki kap tovább nyugdíjat a rendőr vagy a civil.

Jobb ha tőlem tudod, hogy mindeki annyi nyugdíjat kap amennyi járulékot a bevallott jövedelme után fizetett.

molaris 2009.01.16. 12:58:05

@drRoot:
Csak az érzékeny lelkivilágukat nem szabad megsérteni!:)

aachi2 2009.01.16. 16:46:04

@Avraham NetJézus:

az az érdekes hogy ha egy cigány gyilkol akkor jönnek a vérben forgó szeműek, ha meg magyar akkor az még az ingerküszöböt se éri el.

nem az az érdekes hogy mások miket követnek el, hanem a reakciók annak függvényében hogy ki az elkövető.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.01.16. 17:46:57

TheReal Hekus Donci, kérdezted, hogy én hogyan viselkednék egy általad leírt zavargó népség közepén. ÉN ideges lennék, és valószínűleg menekülőre fognám. De ÉN nem vagyok rendőr, főleg nem az a fajta, akit kifejezetten ilyen helyzetbe küldenek ki rendet tenni. Őket ugyanis a legjobb tudomásom szerint képezik, de legalábbis képezni kellene arra, hogy ilyenkor mi a teendő. A rendőrnek kezelnie kell tudni az agresszív helyzetet, ezt már hallottuk egypárszor rendőröktől is a tévében, valószínűleg arany vállapok közül. Ha egy ilyen rendőr nem bír a félelmével, akkor menjen virágkötőnek. Amíg közvetlenül nem támadják, a tekintélyével kell rendet tartania. (Ehhez kellene ismét a tekintély is.) Ha megtámadják, akkor annak mértékével arányos módon hatástalanítsa a támadót, majd legalább kísérletet tegyen arra, hogy őrizetbe vehesse, ő vagy a kollégái. Ha az kell, lője le a támadót, nekem nem tetszik, hogy a rendőr még a pisztolyt sem veheti elő a vegzálás ígérete nélkül. De az, hogy a rendőr dühöngjön, rongáljon, fenyítsen, öncélúan erősködjön, semmivel nem indokolható. Az egyszerű mocsokság, durva visszaélés a hatalommal.

A bazilika-féle aktus pedig röhej. EGY szem rendőrnek be kellett volna mennie, hogy "Jó estét kívánok. Önök itt helytelenkednek. Mi a problémájuk?" Hiszen ő a törvényt képviseli, higgadtan, a hatalom tudatában, de azzal nem visszaélve. És ha az afgánok a törvényt nem tisztelik, akkor bemegy egy csomó rendőr, tőlem akár golyóálló mellényben, és kikísérik az afgánokat, hogy aztán felelősségre vonják őket annak rendje és módja szerint. Ha kell, akkor pedig egy bíróság megbünteti őket. Nem a rendőr.

Hát ez lenne a terv. És a névleges szándék is. Ha így nem tudják a dolgokat intézni, akkor hozzanak olyan törvényt atyáink, hogy a rendőr bárkit lelőhet, aki nem tetszik neki. Akkor majd mindenki tudni fogja, hogy mi a játékszabály. De így nem lehet, a rendőr a munkáját nem végezheti a saját ízlése szerint. Súlyos előjogokat és hivatali hatalmat birtokol, ezekkel súlyos kötelességek is járnak ám.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2009.01.16. 17:59:45

Kedves Androsz, amit írtál nagyon tetszik. Valahogy így kéne, ilyen stílusban vitatkozni ezekről a dolgokról.

molaris 2009.01.16. 22:56:17

@Proszektura: @Androsz:
Úgy látjátok, hogy van erre remény? Mert nekem nem úgy tűnik!
süti beállítások módosítása