Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Csapások

2009.02.18. 17:30 | Proszektura | 1 komment

Címkék: gyurcsány tíz csapás három egyiptomi dinasztia árpád házi répássy

Mostanában volt egy-két nap az életemben, amikor a végrendeletem elkészítését komolyabban fontolgattam.

Izomfájás, köhögő-rohamok, láz, étvágytalanság, ilyesmik gyötörtek. A félreértések elkerülése végett ezeket a tüneteket nem a legújabb Gyurcsány csomag váltotta ki belőlem, hanem valamiféle, még Gyurcsánynál is veszélyesebb influenza vírus. Szerintem én egyszerre kaptam meg a vírusnak mind az A, mind pedig a B változatát. A piszkok mindketten rám pályáztak. Mindenesetre néhány kilónyi C-vitamin és különféle egyéb csodaszerek elfogyasztása után mostanra már annyira rendbejöttem, hogy a számítógép elé tudtam ülni (feküdni.).

Most már kezdek komolyabban is reménykedni abban, hogy talán az is elképzelhető, hogy az influenzából egyszer kigyógyulok.

Nálunk a családban, az utóbbi napokban – őszintén szólva – nem a miniszterelnökünk elképzelései, hanem az én szervezetem meggyógyulásának kilátásai tematizálták a közbeszédet, az enyémet mindenképpen, ezért aztán csak mostanság jutottam el odáig, hogy tájékozódjam a legújabb hazai belpolitikai eseményekről.

Nekem a három csapást az utóbbi napokban a láz, a köhögés, izomfájás jelentette, és nem a Répássy féle három csapás.  Még nagyobb szerencse, hogy nem is az egyiptomi tíz csapás, ahol többek között vérré változtak a folyóvizek, elpusztultak a halak, az emberiséget békák, tetvek, rovarok, dögvész, fekélyek, jégeső, sáskahad lepték el, három napon át tartott a sötétség, stb.

Egyébként manapság az ilyen tíz csapást, ha megint bekövetkezne, a találékony államférfiak válságmenedzselésnek, vagy reformcsomagnak hívnák.

A Répássy féle, a tengerentúlról koppintott három csapás viszont egészen másról szól. A lényeg, kivenni a bírák kezéből az ítélkezést, és lehetőleg minél több embert minél hosszabb időre börtönbe zárni a törvény erejénél fogva.

Ami Gyurcsány csapásait, pontosabban reformjavaslatait illeti, azok főként azért is nagyon tetszenek, mert a miniszterelnök úr az elképzeléseit olyan magabiztosságal terjesztette elő, akár egy Árpád-házi dinasztia uralkodója, aki biztos benne, hogy még természetesen 2025-ben is az ő fején lesz a korona. Hacsak meg nem mérgezik közben, mint a koronás főket szokás időnként.

Egyelőre ennyit akartam írni, mert közben elfáradtam. Talán már nem is az influenza fárasztott le, amiből reményeim szerint kifelé lábalok éppen, hanem a magyar politikusok utóbbi néhány napban előadott hülyeségei, amelyekbe sajnos kénytelen kelletlen befelé megyek ismét.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr23951158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.02.18. 20:08:48

Én is hasonlóan éreztem magam. Jobbulást! - mondanám, ha nem lenne félreérthető :)
Mielőbbi gyógyulást!
süti beállítások módosítása