Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Fasisztázó fasiszták

2009.05.14. 12:50 | Proszektura | 41 komment

Címkék: kampány szdsz tolerancia jobbik liberális fasiszta liberálfasiszta

Mindannyiunk legnagyobb örömére közelegnek az Európai Parlamenti Választások. A pártok egymás után indítják kampányukat. Mi meg nézünk, mint Rozi a moziban.

A Fidesz plakátjain tömegek sorakoznak fel, magabiztosan jelezvén ezzel, hogy mögöttük áll most az ország apraja-nagyja, változást követelnek mind. Elég volt! A Fidesznek a világon semmit sem kell tennie, hogy a szavazatok többségét megszerezze. Még a tizennegyedik havi nyugdíjról sem kell hazudoznia.

Az MSZP a választandó arcokat próbálja népszerűsíteni, a plakátoknak csak az alján az "apróbetűs rész"-ben szerepel az MSZP logó. Érzik ők is, nem kéne a lejárt márkát sujkolni. De hát ez a trükk már Szilinél sem jött be.

Az MDF egyik plakátjáról meg Habsburg György mosolyog rám kedvesen, és közli, hogy új kiegyezésre van szükség. Mi van?!!? Harcban állunk a Habsburgokkal, vagy mi? Vagy ő képviseli az elnyomó hatalmat, és most békejobbot nyújt? Vagy mit akarnak ezzel a félresikerülttel egyébként is? Az apja még csak-csak volt valaki,  az őseiről nem is beszélve, de ő mit tett le az asztalra? Ő lenne a klasszikus MDF-es középosztálybeli magyar?... Aki majd lenyomja a kurucokat? Ja.

Aztán ott van a Jobbik, akik persze tagadják az EU létjogosultságát, de azért ha akad az eurokraták légkondícionált irodáiban egy-két bársonyszék, akkor azokba ők is örömmel beleülnének. Mondjuk erre jelen állás szerint minden esélyük meg is van. Reszkess EU, Novák Előd majd jól rendet tesz ott is.

Ne feledkezzünk meg a most debütáló LMP-ről, a Lehet Más a Politikáról sem, akik az elmúlt két évben ugyan maguknak egy értelmes nevet sem tudtak találni, viszont lelkes aktivistáiknak - és a hazai poltikai rendszerből kiábrándult tömegeknek - köszönhetően gyakorlatilag nulla kampánnyal is kellő számú kopogtatócédulát tudtak összeszedni. Ugyanezt megtették Kolompárék is, jóllehet legalább négy párt ácsingózott a korábban lecsókolbászért, konzervért megvásárolható voksaikra.

Na de a kedvencem mindenképpen az SZDSZ kampánya. Az SZDSZ ugye a demokrácia lángjának őrizője, a jogállamiság híveinek utolsó bástyája, ezekben a vészterhes időkben is a tolerancia kicsiny szigete. A NOL-on olvastam egy cikket, amitől könnycseppek szöktek a szemembe. A toleranciáért kampányol az SZDSZ. Arra most ne térjünk ki, hogy az elmúlt 20 évben háromszor voltak kormányon, tehát a világon minden eszköz a kezükben volt arra, hogy az értékeikért ne csak kampányoljanak, hanem tegyenek is. Mondjuk amikor azonosítószám nélküli símaszkos "rendőrök" viperával verték ki békés járókelőkból (is) a szart, vagy fejmagasságban lőttek az emberek közé gumilövedékeket, akkor a hipertoleráns Kuncze Gábor cinikusan a véresre vert Révész Máriusz parlamenti képviselőn  élcelődött. Demszky Gábor ultratoleráns szabadságharcos, akit két évtizede a nagyjából ugyanilyen felfogásban tevékenykedő rendőrök kardlapoztak, büszkén tüntette ki Pro Urbe  Díjjal a népnyelven csak Vasprefektusnak csúfolt Főkapitányt.

Persze akkoriban még a világ legellenszenvesebb politikusainak Top 10-es listáját magabiztosan vezető Kóka János toleráns vállalkozó volt az SZDSZ elnöke, aki  az általa "vezetett" minisztérium ténykedését kritikusan fogadó közvéleményről, úgy vélekedett, hogy a békákat sem kérdezik meg, amikor lecsapolják a mocsarat.

Azért egy idő után az SZDSZ-ben is eljutottak arra a felismerésre, ami az ország 99%-ának már valamivel korábban világossá vált, hogy - a Parlamentből való  végleges kiesés  zökkenőmentes lebonyolításához - Kóka helyett valami kevésbé népszerűtlen figura is éppen úgy megfelelne. Így esett, hogy Fodor Gábort választották meg elnöküknek. Bevallom őszintén, akkor azt gondoltam, talán még menthetőek, sőt ha ügyesen, őszintén és bevállalósan - a gazdasági liberalizmus helyett az emberijogi liberalizmust hírdetve - politizálnak, akkor talán egyszer még szavaznék is rájuk.

Természetesen a Fodor vezette párt sem tudta megugrani a saját árnyékát, az SZDSZ körmeszakadtáig kapaszkodott a hatalomba akkor is, amikor már úgy tűnt, hogy Gyurcsányi is elengedi azt. Az SZDSZ nem akart előrehozott választásokat. Tudták ők, hogy soha többet nem kerülnek a húsosfazék közelébe. Aztán elközelgetett az EP választás, és ők, akiknek már semmi vesztenivalójuk nincs, ahelyett, hogy tökösen felvállalták volna a - mára éppen általuk szitokszóvá züllesztett - liberalizmust, az alábbi ocsmánysággal voltak képesek előállni: 

Ízlelgessük csak ezt a képet. Na nem mintha szimpatizálnék a holokauszt-tagadó félig nyíltan, félig burkoltan rasszista, xenofób Jobbikkal, de azért képzeljük már el, hogy mekkora óbégatás övezne egy olyan Jobbik plakátot, ahol a jobb oldalon a vörös-fehér sávok előtt egy tisztességes, öltönyös, nyakendős középkorú középosztálybeli férfi, mondjuk egy  mokkában szerepelgető polgármester mosolyogna, míg a bal oldalon a kék-fehér sávok előtt a melegfelvonulásokról ismert rózsaszín latex tangában feszítő szénné szolizott mellbimbópírszinges, szőkített hajú, kihúzott szemű, izzadt fiatalember pucsítana. Vagy képzelhetünk a bal oldalra akár egy üveges szemű bekáfolt kendermagost.

Szóval mennyire háborodna fel egy emberként a "liberális" sajtó és a maroknyivá zsugorodott szabad-demokrata szavazóbázis, ha ezt a plakátot fordított előjellel és fordított előítéletekkel készítették volna el? 

Mennyire találnák felháborítónak ezt a fajta kirekesztést? A plakáton világosan megfogalmazott közösség elleni izgatást? A nyers, durva előítéletek ilyen kendőzetlen megjelenítését? 

Ez a plakát, ez a kampány nyomokban sem tartalmaz semmi liberálisat. Egy a hatalomhoz görcsösen ragaszkodó, mára -  a saját politikájának köszönhetően - támogatók nélkül maradt törpepárt utolsó, elkeseredett próbálkozása, hogy a zsíros cupákok közelében maradhasson. Nem tudnak méltósággal kimúlni. Szánalmasan saját értékeik ellen fordulnak. Alantas ösztönökre, apellálnak. A félelemkeltésre, a szélsőségekkel való riogatásra építenek, miközben ők maguk is szélsőségesek.  A plakát és a kampány nyíltan fasisztoid nézeteket közvetít. Egy kisebbség ellen uszít.

Ennek ellenére, vagy éppen ezért az SZDSZ-nek a világon semmi esélye nem maradt arra, hogy újra parlamenti párt legyen.

Kérdés, hogy tanulnak-e az SZDSZ és az MSZP biztosan előrejelezhető történelmi bukásából a többiek.

Csak remélni tudom. Bár a magyar politika inkább olyan mint a Bourbonok. Semmit sem tanulnak és emmit sem felejtenek.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr111120758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALAC NEWS 2009.05.14. 14:48:21

Aki másnak vermet...Na figyusz, énbennem van előítélet, nem tagadom. Ám többet mondok: mindenkiben van előítélet, és majd mindenki tagadja. Ne csodálkozz, mert ezt a legkomolyabban gondolom. Valami bajod van ezzel? Azt mondod, hogy te nem vagy előítélet…

Trackback: GayBears Blog 2009.05.14. 14:20:18

Plakátkiállítás, EP választás 2009.Az szdsz profi ami a kampányokat és a gyűlöletkeltést, uszítást illeti (ezeket profibban műveli már mint a Jobbik vagy korábban a Miép). Legutóbbi kampányában ismét az emberek félelmeire apellál, illetve a félelemkeltéss…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hengerfejtömítés 2009.05.14. 13:59:56

Egész jó, eltekintve néhány tényszerű tévedéstől:
- a Jobbik nem holokauszt-tagadó
- a Jobbik nem rasszista,
- a Jobbik nem xenofób

Ajánlom olvasásra a Jobbik programját: www.jobbik.hu/program

Lambotze 2009.05.14. 14:03:02

[Anélkül h most belemennénk abba, h milyenek a plakátok:]

Fasiszták ellen fellépni nem fasizmus. Hanem humanista minimum.

hengerfejtömítés 2009.05.14. 14:08:10

@Lambotze: Szerinted ki a fasiszta ma Magyarországon?

Reggie 2009.05.14. 14:08:34

Az SZDSZ olyan mint egy labtoressel fetrengo lo. A fejloves lenne a leghumanusabb reakcio a vergodesukre.

INkvizitor 2009.05.14. 14:14:58

Nem hiszem el!!! :))) ezt tényleg Te írtad Proszektúra???
mi történt Veled?? (lőn világosság???)
szidtalak sokszor, és sokat, de ez most, hogy is mondjam... jól sikerült...

Atrox 2009.05.14. 14:20:51

@Lambotze: Az gondolom számodra is világos, hogy a fasiszta jelzőt egy olyan jelenségre / pártra / berendezkedésre / államformára lehet alkalmazni, amely néhány meghatározott jellemzővel bír. Ha ezek a jellemzők, tulajdonságok együttesen fennálnak, akkor lehet fasizmusról beszélni. Lehetne, hogy felsorolsz ezekből a jellemzőkből néhányat, amelyek ráhúzhatók a Jobbikra (de ne a propaganda által ömlesztett, megfoghatalna nagy szavakat, hanem lehetőleg tényeket)? Vagy egyszerű agymosottként csak visszamondod a beléd sulykolt tanokat?

Atrox 2009.05.14. 14:23:52

@Lambotze: Egyébiránt teljes mértékben egyetértek veled. "Fasiszták ellen fellépni nem fasizmus. Hanem humanista minimum." Csak jelen pillanatban nem látom a fasisztákat, bármennyire is ijesztgetik velük a népet. És ezt már a nép is tudja. Viszont sajnos látok egyébb szélsőségeseket, csak ők bal oldalról valók, és jelen pillanatban SZDSZ néven futnak.

Skandar Graun 2009.05.14. 14:27:12

@hengerfejtömítés:

ÉS a gárda sem köthető hozzájuk?MErt azok meg a holokauszt tagadásról nyervogtak.

Dr. No 2009.05.14. 14:31:29

1. Nem mindegy, hogy a fasiszták ellen milyen módszerekkel lép fel valaki.

2. A kurucinfo egyébként megcsinálta a plakátok fordítottját. Hogy-hogy nem, az egyik pontosan úgy néz ki (félmeztelen buzifiú beöltözve a Meleg Büszkeség Napján), ahogy a posztíró leírta. A legdurvábbon egyébként a szabad demokrata felirat fölött a kék csíkos háttér előtt Sztojka Iván és Németh Győző áll az elhíresült iwiw-es közös képükről kikopizva.

Na most ez a fajta SZDSZ-es plakátkampány kizárólag arra volt jó, hogy a kuruczok megszabadulhassanak minden gátlásuktól, mint a fent említett példák is mutatják.

Skandar Graun 2009.05.14. 14:34:57

@Lambotze:

Igen, itt felénk is nagy a kirekesztés vidéken, ütik verik a fiatalokat, öregeket és közben kiabálnak ,hogy agyonverünk magyar.
Ugyan fasisztát nem látok, de rasszista megnyilvánulást bőven.A többség meg tűr, hogy a kisebbség megfélemlítse.
Szerinted ez ellen fel kellene lépnünk mert ez kötelezettségünk?Mármint a rasszizmus ellen.Adnál tippeket miként tehetnénk meg?

hengerfejtömítés 2009.05.14. 14:37:08

@Skandar Graun: A Magyar Gárda a Jobbikhoz köthető, csakhogy akik a holokausztot tagadták a várban, azok a tavaly kirúgott ex-gárdisták voltak és egyáltalán nem köthetők a párthoz (sőt, ők útálják a legjobban Jobbikot, keress rá: Magyar Gárda őrzők szárny néven gyűlölködnek szerte az interneten)

YiDaKi 2009.05.14. 14:38:08



hengerfejtömítés - Ajánlom a beszélgetést aktív Jobbik tagokkal ...
Mind a három "vád" igaz ... ha a programjukban nem is szerepel ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.14. 14:39:10

@Skandar Graun: Nem a Gárda nyervogott, hanem a gárdából kilépett Dósa, aki pont emiatt "puhának" találja a Gárdát.

hengerfejtömítés 2009.05.14. 14:40:30

@bécsi pszicho: Ezt alá is tudnád támasztani valamivel?

Skandar Graun 2009.05.14. 14:44:34

Kösz a válaszokat, mindig megkeveredem ,hogy két gárda van :-)

rolika 2009.05.14. 14:46:55

http://barikad.hu/node/28612

Imhol az elképzelt Jobbikos plakátok :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.05.14. 14:50:16

"Ennek ellenére, vagy éppen ezért az SZDSZ-nek a világon semmi esélye nem maradt arra, hogy újra parlamenti párt legyen."

Hála Neked Uram, h eltűnik ez a külföldről irányított nemzetrontó törpepárt!;o)))

Tibi76 2009.05.14. 15:04:06

Teljesen jogos észrevételek, remek ellenpélda például, hogy az EP-ben egyedül a liberálisok frakciója nem tiltakozott Le Pen nyitóbeszéde ellen (mindig a legöregebb képviselő nyithat meg, de mivel ez most LePen lett volna, megváltotatták a szabályokat), mert mint mondták nem szabálymódosítással, hanem politikával kell küzdeni a szélsőjobb ellen. Na ők még liberálisok, az itteni szdsz pedig kezd szélsőbaloldali párt lenni...

hengerfejtömítés 2009.05.14. 15:20:21

@jidaki: Iismerek pár tucat Jobbik tagot, és szerintem nem igazak a vádak

Sealed tender 2009.05.14. 15:35:58

Szerintem a blog (nagyon helyesen) nem arról szól, hogy a Jobbik fasiszta vagy sem. Hanem, hogy hogyan kampányol az Szdsz. Illetve, hogy milyen lehetőségei voltak a múltban és azzal hogyan élt.

rockjano 2009.05.14. 15:40:44

Gyűlölködő feleim

Az SZDSZ bent lesz a parlamentben

Együtt a Jobbikos náci csürhével
Elnéztem múltkor Novákot a napkeltében...
Azt a merev debil faszt...ez kell nekünk

noire jack 2009.05.14. 15:42:18

Igen, igen, és harmadszor is igen. Magyarországon VAN rasszizmus, és VAN kirekesztés, és VAN szélsőséges gondolkodás.

Van rasszizmus, mert hovatartozás alapján különböztetnek meg minket! Csak egy példa: cigány sértett esetén ez így szerepel minden hírben, míg cigány elkövető esetén ez még véletlenül sem jelenhet meg. Megkülönböztetnek minket..

Van kirekesztés, mert magyar vállalkozó, magyar ember, nem kap, nem juthat adókedvezményekhez, támogatáshoz, csak a globális multi cégek, no meg persze a "bal" oldali kliensek. Van kirekesztés, mert ha valaki mer patrióta lenni, netán -uram bocsá- szereti a hazáját, és ezt nyíltan fel is vállalja, gyorsan kirekeszti a teljes hazai média. Jó esetben, rosszabb esetben szélsőséges, illetve fasiszta jelzővel illetik...

Van szélsőséges gondolkodás, mert pl. van akinek az egyén mindenek felett (a közösségek helyett) akár a másik ember rovására is, a drog, a deviancia legitimizálása a fő vezérelve, miközben az emberi érték mérőszáma a gazdagság. Hoppá erre még pártot is tartunk el. SZDSZ

De most őszintén ki képviselheti jobban az EP-ben a MAGYAR (!) érdekeket: a) Göncz Kinga b) Deutsch Tamás c) John Emese d) Morvai Krisztina

Na ennyit erről...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.14. 15:44:31

@hengerfejtömítés: Naná, akkor vidéken miért hívják Fehér Magyarországért Mozgalomnak? XD

@Lambotze: Annyira kéne Magyarországra egy ténylegesen, konzekvensen fasiszta párt... De sajnos nincs. A Jobbik is igen távol áll tőle. :(

Valaki egyébként elmondaná mi a baj a fasizmussal, mert szerintem Olaszország kb fénykorát élte Mussolini alatt? (Jó, a háború betett nekik, de nem a rendszer miatt, hanem mert a digók képtelenek harcolni.)

noire jack 2009.05.14. 15:47:23

Kedves rockjano!

Igen az SZDSZ bent lesz a parlamentben!

Sajnos van 200.001 khm. hogy is mondjam finoman, "nem magyar származású ember" az országban...

S azok majd bejuttatják megint mint eddig. De hogy ez miért jó nekik...

Haloperidol 2009.05.14. 15:54:39

Tudom, hogy aki ide ír, az BIZTOSAN nem olvassa a kurucot, pedig ott a posztban emlegetett "ellentétes plakátokat" az olvasók már megtervezték:

kuruc.info/r/22/39921/

Ha én lennék a jobbik kampányigazgatója, akkor nem haboznék, hanem a kampányhajrában kitetetnék ezek közül valamilyen szalonképeset, lehetőleg az SZDSZ székház környékére...:D

Ahogyan egyébként ez már meg is történt - nagy sikerrel - a Kovács Pistis kampány idején, amikor az egyik liberális képviselőről kiderült, hogy valami pedofilhálózat tagja. Akkor egyik éjjel titokzatos emberek teleragasztották a Mérleg utca környékét "alternatív", pedofil-jellegű Kovács Pistis plakátokkal :DDD
Gusztos, reggel, amikor ment be melőzni, akkor fuldokolva a dühtől kihívta a rendőröket, akik a röhögéstől fuldokolva alig tudták felvenni a jegyzőkönyvet...

Hypofx 2009.05.14. 15:55:49

@hengerfejtömítés: sot a jobbik cionista:))))))))))))))))))) LOL,

Haloperidol 2009.05.14. 16:01:56

@rockjano:
Igen, Novák Előd szerintem is egy arrogáns kis pöcs, ha személyesen ismerném, valószínűleg nem nagyon keresném a társaságát.

DE!!!!!

Az a helyzet, hogy ma egyedül Novák Előd tartja be a hatályos törvényeket, és egyedül neki fontos, hogy a kampány tiszességes legyen.

A jobboldali elfogultsággal EGYÁLTALÁN NEM vádolható hírszerző ezt a cikket hozta le a kampányfinanszírozásról:

http://www.hirszerzo.hu/cikk.csak_a_jobbiknak_fontos_az_atlathato_partfinanszirozas.107532.html

Ja, igen érdemes az OVB-ülés jegyzőkönyvét is elolvasni, hogy lássuk, mennyire szarik mindenki a Jobbikon kívül a tisztességes választásra. Nagyon tanulságos, hogy hol áll jelenleg a törvényesség Magyarországon...

vastagbor.blog.hu/2009/05/13/szelsojobboldali_elefant_az_ovb_ben

QM 2009.05.14. 16:02:01

"Önök előítéetesek! Az előítéletekkel szemben."
"Az előítélet se nem jó, se nem rossz."
Hans Georg Gadamer filozófus (1900-2002)
Amennyiben beugazolódik(megerősítést nyer), akkor jó(hasznos), amennyiben nem , úgy káros.

A beduin is megteheti, hogy nem előítéletes az oroszlánnal, (miközben már a fél falut megették), hiszen lehet, hogy pont ez az az egyed, amelyik békésen legelészik a báránnyal. Csak nem lenne, túl hosszú életű...
A gond az, hogy összekeverik az előítéletet (aminek ráadásul előzménye van ) a diszkriminációval.
A legnagyobb előítélet ellen kűzdők = a legnagyobb előítéletesek. Innentől kezdve tiszta dedó "mi vagyunk az igazak, mások meg az előítéletesk" . És ebből már 20 éve megélnek pró és kontra.

Haloperidol 2009.05.14. 16:08:15

@jidaki:

Én igazából nagyon sok Fidesz-tagot ismerek.

Olyan cigányozást, zsidózást eléggé ritkán lehet hallani, mint ami ott megy.

Ez sincsen benne a Fidesz programjában, és a Fideszesek is utálják a Jobbikot....

Igazából nem sok különbséget látok a pártok "legénységi állománya" között. A Jobbik vezetői legalább nem határolódnak el attól, amit a SAJÁT SZAVAZÓIK gondolnak, és ez nekem igenis nagyon szimpatikus. Mikor határolódott el az MSZP az internacionálétól, Sztálintól, Rákositól, Kádártól??? Akinek van egy kis vér a pucájában, az nem az ellenfél elvárásainak akar megfelelni, hanem a saját szavazóbázis elvárásainak. A Fidesz mindig is patkány volt, nem álltak ki a saját embereik mellett.

gitáros 2009.05.14. 16:18:27

@TaTa86.: te ugye elmebeteg vagy?

Aljaska69 2009.05.14. 16:28:16

Tito Ortizra szavazok inkább, bár szerintem azt se tudja, hogy hol van Magyarország:-)
Ja aki nem tudná, ő van a képen.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.05.14. 16:29:26

@gitáros: Remek komment, érdemes volt elküldeni!
Miért is lennék elmebeteg?

gitáros 2009.05.14. 16:58:02

@Aljaska69: ha már rá szavaznál, legalább ismerhetnéd.

Mr_inc · http://www.autostat.hu/component/content/article/140-alfa-brera 2009.05.14. 17:36:57

nekem is kellemes csalódás volt... elég magas az igazságtartalm a posztnak. én se tudtam volna jobban megfogalmazni. egyszerűen az ember már mindenkiben csalódott aki csak jelen van a magyar politikában.

kovácske 2009.05.14. 20:35:11

most akkor a szadesz plakát MELYIK kisebbség ellen uszít?
(a kigyúrt kopasz kidobókinézetű kisebbség ellen?)
nem lenne rossz a poszt, csak igénytelen a stílusa.

Tapmancs 2009.05.15. 07:39:40

Elemér, hihetetlen... el sem hiszem hogy Te írtad. Majdnem mindennel egyetértek, kivéve a "holokauszt-tagadó félig nyíltan, félig burkoltan rasszista, xenofób Jobbikkal". Mert gondolom nem tudsz rá példát mondani hogy a Jobbik programja/nyilatkozatai ezeket alátámasztanák. Na mindegy, elkezdett világosság gyúlni a fejedben, és ennek örülök. Remélhetőleg cigánytémában is változás fog bekövetkezni. :)

Szúrófény 2012.09.14. 07:23:35

@Atrox: Kik azok a szabad demokraták?
Szabó Dezső írásai, 1927-ből

„A közéletben súlyos tehetségű morális embert veri az immorális, minden ordításra kapható, ezerfogú éhes emberbestia. És megszületik a szervezett gyilkosságok, rablások a morállá konszolidált bűnök, hazugságok és perverzitások irtózatos szisztémája, a világtörténelem legóriásibb arányú haláltánca: a korlátlan szabad verseny, a polgári kapitalista demokrácia, a zsidónak megígért nagy történelmi szüret… Legáltalánosabb formája a politikai szabad verseny elvének: az állam minden felnőtt tagja választhat, és választható.
De egyszerre felhemzsegnek a műveletlen, semmi lelkiismereti törvénytől meg nem kötött, vad politikai kalandorok, elszánt, éhes politikai apacsok, akik a törvények dzsungelében könyörtelenül gázolnak át mindenen szilaj étvágyuk kielégítésére. És ezek jobban tudnak ordítani, ezek mindent tudnak ígérni a nép őselégületlenségének, ezek a végsőkig tudják nyargalni az aktuális jelszavakat, mert a becsületes lehetőségek, hazafias aggódás és a felelősség nehéz érzése nem köti őket.” (A népképviselet problémája cikkből)
süti beállítások módosítása