Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Kémkovács

2010.03.26. 17:19 | Proszektura | 40 komment

Régi, még az átkosból származó vicc, hogy a CIA munkatársa azt a feladatot kapja, hogy a Kovács nevű budapesti rezidenst keresse.

Az ügynök az adott címre megérkezve, meglepődve tapasztalja, hogy a kérdéses bérházban legalább egy tucatnyi Kovács lakik. Miután a házmestert is Kovácsnak hívják, azt feltételezi, biztosan ő lehet a kapcsolat. Becsönget, s amikor amaz ajtót nyit, bemondja a jelszót.

- A topolyafán hármat rikkant a rigó.

A házmester cseppet sem meglepődve jó hangosan vágja rá a választ.

- Ja, hogy a kémkovácsot tetszik keresni? Ő a harmadik emelet kettőperbében lakik!

A fene tudja miért, de ez a vicc jutott eszembe az állítólagos izraeli kémrepülőgépekkel összefüggésben.

Mindeddig abban a hiszemben voltam, hogy a kém az olyan valami szupertitkos izé.  A kém az értelmező szótár szerint is titkos megfigyelő. Vagyis a kémkedésnek éppen az a lényege, hogy valaki valamit rejtve megfigyel, amely tevékenységéről a dolog természeténél fogva senki nem tud, a néhány felettesét és kapcsolatát kivéve.

A Moszadot különösen nem úgy emlegetik, mint pletykás kofák gyülekezetét.

Akik viszont Izraelből idejöttek hozzánk a ferihegyi flasztert fényes nappal fixírozni, ezt oly feltűnően tették, mint Hunvald György az ingatlanpanamázást, vagy Morvai Krisztina a tilosban parkolást, s huszonnégy órán belül már az egész ország tudott róla, a berepülésüket valamennyi sajtóorgánum kiemelt címlap-sztoriként tálalta.

Egy okos légügyi szakértő pedig az egyik kereskedelmi tévében már nagy bőszen azt bizonygatta: abból tudható tutira biztosan, hogy kémkedni jöttek, mert „egyetlen antennájuk sem hiányzott.”

De azért nem hagy nyugton ez a kémrepülőgép ügy. Mégis, mi a jó francot is kémlelhettek ezek itt pont minálunk?

Tán csak nem a Fidesz részletes programját akarták megszerezni?

Nyilván a teljes valóságot soha sem fogjuk megtudni.

Nem a programról, a berepülésről.

A jól értesültebbek tudni vélik egyébként, hogy az ideröppenő kémeknek közük volt a szíriai pénzváltó agyonlövéséhez, sőt nem kizárt, hogy az ő kezük van egy Jobbikos vezető tekintetében műpéniszes fényképek lejárató szándékú közzétételében is.

Na és persze ezek a kémkovácsék az elektronikai rendszerünket is úgy alakíthatták át – aggodalmaskodott Morvai –, hogy a Jobbik semmiképpen ne nyerhesse meg a választásokat.

יותר יפה בעתיד!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr271871047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.03.26. 20:40:43

Teljesen rendben van, hogy idegen (nem NATO tag) országok katonai gépei szabálytalanul kiadott engedélyek alapján kolbászolnak a magyar légtérben.
Ezt akartad mondani?

vagyok59 2010.03.26. 20:49:19

Aztán ha az arab nyakon vágja az itteni zsinagógát egy bombával, sikoltozol magyarország hadbalépéséért.

Végül is ugyanúgy nem kerül neked semmibe, ahogy ezt is el tudod intézni (szerinted) humorosan.

Idegen és nem szövetséges ország repülője repült be fogd már fel. Ha engedéllyel repült volna be, akkor is gáz, tekintettel izrael helyzetére, de ráadásul úgy tűnik, engedély nélkül jöttek, az uccsó pillanatban beszóltak és Szekeresék rögtön haptákba vágták magukat.

Te meg elintézed, hogy nem történt semmi. Kiváncsi lennék, ha a palesztínok jönnének egy kicsit a levegőből megvizsgálni a zsidókat, mi lenne a véleményed?

másikpista 2010.03.26. 20:54:03

Amikor Izraelben jártam vagy 3 órát basztattak a repülőtéren, mindent tudni akartak a születésemig visszamenően, csak az anyám kínját nem kérdezték meg érthetetlen hanyagságból. Aztán hetente többször átvizsgálták a szállodaszobámat de nem azért hogy takarítsanak mert az véletlenül se fordult elő. Még akkor is bejöttek kutatni amikor én ott voltam, ez olyan igazi ottani kuriózum, de jó legalább nyílt sisakrostély. Ide meg jöhet bárki vagy bármi Izraelből még azt sem illik megkérdezni ugyan már mit keresel itt

Pszt! 2010.03.26. 21:05:19

Ez a baj ezzel a k.rva országgal. Mi midíg a bolhából csinálunk elefántot. Ki a jó büdös francot érdekli , hogy milyen gépek szálltak felettünk.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.26. 21:07:35

Jaj már hányadik bőrt húzzátok le erről a rókáról.
Egy este sem múlhat el egy jó kis zsidózás nélkül? Csak úgy lesz teljes a nap?

Gest anyó férje 2010.03.26. 21:13:41

@ÁkiBáki: A blogíró nyilván ezért kapja a lóvét Izraelből. nem nehéz kitalálni mi volt az ukáz: maszatoljátok el a dolgot tegyétek nevetségessé aki problémát lát abban hogy Izrael felvonulási terepnek használja Magyarországot. ez már vagy a harmadik ilyen blog teljesen egyforma hangütéssel

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.26. 21:19:48

@Gest anyó férje: Aha, de minden pénzt ciprusi offshore cégen keresztül utalnak. Tudod, nehogy kilógjon a lóláb.
Hát persze.

akimellon 2010.03.26. 21:19:55

kedves Beírók!

Remélem most már felfogjátok, hogy nemzeti érdek és NATO érdek a RADAR a Mecsekben! Déli védelem!
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRTEEEEEEEEM?

Éhesló 2010.03.26. 21:23:54

Szóval Izrael szent földje felett is repkednek nem szövetséges országok kémgépei, egynapos ügyintézést követően, miközben az ottani szekeres és az ottani vezérkari főnök semmiről sem tud és a média arról győzködi a kedves zsidó szavazókat, hogy ez teljesen normális és szokványos dolog....

Ezt is le szeretted volna írni, vagy csak sugallni akartad, hogy ez így nálunk is és náluk is teljesen kóser eljárás?

Az ős kaján 2010.03.26. 21:24:00

Számomra nem az a félelmetes, hogy honnan jött a gép. A baj az, hogy össze-vissza beszélnek /hazudozna/ az illetékesek.
Mi van ennek a hátterében?!

the játszótér · http://thejatszoter.blog.hu 2010.03.26. 21:31:22

A gépekről megszámolták az országban zsidózókat és kényszermunkára viszik őket egy Moshavba.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.26. 21:36:45

@Az ős kaján: Elmondom, mi van a háttérben:
1. van egy totálisan alkalmatlan és alkoholista honvédelmi miniszterünk.
2. Van egy politikailag motivált Nemzetbiztonsági Hivatalunk.
3. Van egy teljesen kaotikus helyzet az illetékes hivatalok kommunikációját illetően.
4. Van egy tájékoztatásra képtelen kormányunk, akinek csak azt kellett volna mondania: igen, köszönjük szépen, tudunk róla, engedélyeztük, ilyen és ilyen kérés alapján, egyeztetve a NATO szövetségesekkel, a berepülés ezért és ezért történt. És mondanak valamit. Tök mindegy mit, mert most sem fogod megtudni, és akkor sem tudtad volna meg, mi is az igazság.
Ennyi. De ezek még erre is képtelenek. És erre van két kormány szóvivő.
A hülyeség határtalan, csak, mint a világűr.

vagyok59 2010.03.26. 21:39:33

@akimellon: Szart ér a radar, ha Szekeresék nem mernek nemet mondani.

jelentéktelen alak 2010.03.26. 21:45:36

Fura ez az egész.

1, Részint szeretnék olyan Magyarországot, ahol egy ilyen horderejű kérdést egy nap alatt el lehet intézni , de kellő meg alapozottsággal más témában is.

2. Igaza annak, aki kritikusan fogalmaz az engedély megadásával kapcsolatban. Hiszen itt valóban itt nem szövetséges katonai repülőről van szó. Amit akkor sem kellene ilyen könnyelműen kezelni, ha történetesen éppen nincsen háború és/vagy hidegháború az említett ország és Magyarország között.

3. Valóban nevetségesen hangzik, az a fajta kémkedés amit Morvai Krisztina előadott. Igaz, tőle ez nem is meglepő. De most már tudni fogjuk, hogy mi is az oka annak, hogy nem úgy alakulnak majd a választások, ahogy a Jobbik szeretné.

Szóval itt valaki brutálisat hibázott, de nem először volt ilyen hiba, így tudhatjuk, hogy úgysem lesz következménye. De erre a hibára valaki olyan hisztit csapot, amit ugyan csak megszokhattunk tőle.

Miért gondolja bárki is, hogy lényeges a történet? :-)

Gest anyó férje 2010.03.26. 21:47:44

@vagyok59: Szekeressel nem nehéz közös nyelvet találniuk de az gyanítom nem a magyar

akimellon 2010.03.26. 21:50:44

@vagyok59: "Szart ér a radar, ha Szekeresék nem mernek nemet mondani."
A radar jövöre is ott lenne, sőt 2014ben is, amikor a jobbik kerül hatalomra:-)
PÁRTOKTOL FÜGGETLEN BIZTONSÁGI ÉRDEK

jelentéktelen alak 2010.03.26. 21:52:13

@ÁkiBáki: Az 3-as és 4-es pont annyira helytálló...
(a többi is jó, de annyira nem ütős. )

Sajnos tényleg így van.

másikpista 2010.03.26. 22:11:34

@akimellon: A mecseki radarnak semmi köze ehhez a berepüléshez, maga Szekeres mondta hogy a gépeket követni tudták a NATO radarokon

akimellon 2010.03.26. 22:20:35

@másikpista: "A mecseki radarnak semmi köze ehhez a berepüléshez, maga Szekeres mondta hogy a gépeket követni tudták a NATO radarokon "
JA, de a zemberek elgondolkodhatnak a LÉGVÉDELEM fontosságáról.........

efhábé 2010.03.26. 22:47:45

@vagyok59: Azé' vicces március 26-án azt szövegelni, hogy úgy tűnik, engedély nélkül jöttek, miután március 23-án a parlamenti bizottság már megállapította, hogy engedéllyel repültek be, azonban az nkh az engedély kiadásának folyamán nem tartotta be az előírásokat, ezért fel is mentették az nkh igazgatóját.

efhábé 2010.03.26. 22:53:33

יותר יפה בעתיד!

Ezt hogy sikerült? Sem a google sem a bing nem fordítja ennyire szarul, élő ember meg pláne nem.

Môžeš mi pomôct'? 2010.03.26. 22:57:18

Egyébként ez a dolog engem is érdekelni kezdett, úgyhogy megeresztettem pár telefont az elhárítós cimbiknek. Amit megtudtam, az lényegében annyi, hogy egy fatális tévedés következtében a חיל האוויר bombázni akarta Svájcot. Mire azonban észrevették, hogy az F16-osok helyett a Gulfstreamek indultak, már késő volt érdemben módosítani a protokollon. Ami kész szerencse, ugyanis csak Ceglédbercelnél vették észre, hogy az nem Bern. Így menekült meg Svájc.
Egyébként a módosított protokoll az lett volna, hogy leteszik a gépet, és féltéglákkal ablakokat törnek be az Innere Stadt-ban. Aztán foglyokat ejtenek (nagycsöcsű nőket), órákat, csokit, és zsebkéseket vesznek, ellenőrzik a bankszámlát, és tűznek haza.

Yeto 2010.03.26. 23:01:25

A Fidesz programját se fogjuk megismerni soha, hidd el, ami nincs azt nem lehet.

kapitalista 2010.03.26. 23:04:36

en lattam a magyar garda tagjait a repuloteren amint probaltak megsemmisiteni a repulogepeket es az osszes sarlot es kalapacsot a levegobe dobtak.

europatriota 2010.03.26. 23:42:17

A legvedelemnek siman le kellett volna szedni oket.
(Az oroszok meg is tettek volna!)

futura 2010.03.27. 01:03:41

1./ Izrael igaz nem Nato tag, de nem is idegen ország. U.n. "békepartnerségi" viszonyban vagyunk velük, sok más országgal együtt.
2./ Izrael méretei nem engedik meg a nagyobb hatótávolságú repüléseket és ezt valahol gyakorolni kell. Ha tudtok más irányt erre a célra, közöljétek velük.
Az senkit nem izgat, ha a Hajmáskéri lőtéren (Várpalotától-Veszprémig) idegen államok katonái lövik rommá magukat, már több mint tíz éve.
3./ Egy ilyen akció és engedélyezése belső állami ügy. Törökországban(!) Bulgáriában a helyén kezelték az engedélyezést.
Jellemző módon, mivel Magyarországon rég elkezdődött a helyezkedés, az állami alkamazottak tesznek az esküjükre, szaladnak minden általuk izgalmasnak vélt infóval a leendő kormánypárthjoz.
Sejtésem szerint , azért ezt az ügyet a Fidesz inkább kihagyta volna, de kipattanásakor a szokásos köröket azért megtette.

4./ Magyarorzság légterét a NATO keretében ellenőrzik.Ha bármi ellenséges mozdulat történne, Avianoból, ha éppen nincs a levegőben gép, pár percen belül emelkednének NATO gépek a megsemmisítésükre
.Ez az USA-nak örült sokba kerül, csrébe ezért mi utáljuk őket, és egy szaros radaron nem tudunk dűlőre jutni, amire pedig nekünk lenne szükség.
Nagyon hamar elfelejtettük a Jugó háborút, amikor ajtó-ablak nyitva volt, hál1 istennek az amcsik gyorsan bebútoroztak Taszárra.

Interlock (törölt) 2010.03.27. 01:58:59

@futura:
1. Ez így van, emiatt nem az első ilyen berepülés volt, évente tíz körül lehet a számuk.
2. Valaki küldhetne egy diszkrét levelet Netanjahu bácsinak, mondván, hogy ha úgysem akartak leszállni, a Földközi-tenger iránya is pont megfelelt volna.
3. Nálam itt kezdődik a kavarc: engedélyt kiadta az NKH, hadügynek meg lövése sem volt az egészről? Érdekes hatáskör...
4. Ez esetben mi a túrónak vettünk Gripen-eket? Túlságosan üres volt az aszfalt a reptéren?
(5. Most ez az egész azt jelenti, hogy nincs is olyanunk, mint légvédelem, vagy annak az NKH szól, kit nem kell lelőni?)

Lerágott csont már, de ezek érdekelnének.

BKV reszelő 2010.03.27. 06:23:43

@akimellon: Nem kell a mecsekben semmiféle radar ! A magyar hadsereg akkor sem venné észre a berepülő idegen gépeket. Ezek ahhoz is hülyék, hogy 2 db gripen vadászgép kiszolgálására telepített elektronikus rendszert őrizzék, ezért abból két írástudatlan cigány ember és egy 9 éves cigány kölök képes kilopni a kábeleket. No, ezt a hadtestet vezetik azok a piroscsíkos gatyás dandártábornokok, akik miatt drága a haza védelme, élükön szekeres elvtárssal, aki fel volt mentve katonaságból annó, persze szigorúan elvtársi alapon.

Nem mellesleg ébredj fel ! Ma már nem a turul madár vigyázó szemei pásztázzák a szeretett szülőföldet, hanem műholdak !

2010.03.27. 06:41:37

Ugyanugy zagyvaságot hordol össze, mint a HM, a LKH, meg a Szekeres. Igy lett , ez az ország, egy VICCORSZÁG, Pató Pál-féle stilussal, és a másikra történö mutogatással. Ezért tartunk itt.

mendson 2010.03.27. 07:56:09

A fatálisnak mondott hibák sorozata egyszerü magyaros trehányság.Mivel nato ország vagyunk egységes légtérfigyeléssel/védelemmel (kivéve pécs szabadállam) ezért az egész a Nato nápolyi parancsnoksánál kezdödött,mert ugye ez egy szép hosszú natoba történő berepülés volt Onnan felénk is nyugtázták a dolgot.Nos volt egy direkt és egy naton keresztül történő berepülési kérelem.Na itt lép be a magyaros tempo.Mindenki azt hitte, hogy a másik tud róla akkor minek értesítse.Még szerencse, hogy egy olyan szervezett tagja vagyunk aki helyetünk dolgozik.

mizie 2010.03.27. 08:41:41

Nyilván Törökország, Bulgária és Románia is az áldozat. Ott is kémkedtek. Mindent megszereztek!

Ne vicceljünk már!

A Magyar Légügyi Hatóság tudott a berepülésről. Előre szóltak.
Csak ugye a jelentési rendszer nem tisztázott itthon, ezért a hadügy későn kapcsolt.
Vajon a többi országban miért nincs semmilyen balhé az ügyből?

Hisztike szokás szerint elzsiddantja magát aztán a debilek máris ugranak.

Gest anyó férje 2010.03.27. 11:00:59

@futura: "Izrael igaz nem Nato tag, de nem is idegen ország. U.n. "békepartnerségi" viszonyban vagyunk velük"
Ez a legjobb vicc az összes itt elhangzott közül. Izrael a világ első számú tűzfészke, éppen most rúgja össze a patkót az arabokon kívül még a szövetségesekkel is: USA-val Törökországgal EU-val mert úgy gondolja neki mindent szabad . nem hallgat még a baráti tanácsokra sem (Obama és Biden is lepattan róla) de közben elvárja a "békepartneri" segítséget magyarán mindenkit belerángatna a piszkos háborúiba . Hadd kérdezzem már meg: mi a jó ebben nekünk?

efhábé 2010.03.27. 12:22:34

@Gest anyó férje: "magyarán mindenkit belerángatna a piszkos háborúiba"

Mesélj, mit tudsz róla? Eddig hány Izraellel szövetséges katona harcolt Izrael oldalán bármely háborúban?
Csak, hogy ne kelljen megerőltetni magadat, itt a háborúk listája:

1948 Függetlenségi háború
1956 Szuezi háború
1967 6 napos háború
1973 Jom kippuri háború
1982 libanoni háború
2006 libanoni háború

Pólópokol - David · http://polopokol.hu 2010.03.27. 13:03:45

Az esetről a gumicsont kifejezés ugrik be. A lényeg, hogy ezt rágja bal és jobb, és hogy ettől zengjen a média. Hogy ez miért éppen kampányidőszakban történik, azt nem tudom, de tippelnék.

Hátha pár jobbikosnak eldurran az agya, és mondjuk felgyújtja a zsinagógát, vagy molotov koktélt dob az izraeli nagykövetségre, vagy jude raus feliratot mázol a Mazsihisz székházra, és akkor lehet visítani, hogy már itt is vannak az ordas eszmék, és kristályéjszaka, és könyvégetés, és lámpaernyő.

Gest anyó férje 2010.03.27. 14:15:24

@efhábé: az irak elleni háborúban szerinted nem volt szerepe az Izrael körüli helyzet rendezési igényének? vagy szept 11-re és afganisztán megszállására sor került volna Izrael "katalizáló" hatása nélkül? ezekben a háborúkban elég sokan meghaltak, közte magyarok is, pedig semmi szüségünk se volt rá

efhábé 2010.04.02. 10:47:07

@Gest anyó férje: No most akkor meséld már el, hogy ezekben a háborúkban pontosan milyen szerepe volt Izraelnek?
Akárhonnan nézem, ezek nekem mind-mind USA-háborúnak tűnnek, amiben Izrael nem vett részt.
Jó, persze, tudom én, minden a büdös zsidók ármánya ezen a Földön és nélkülük örök ibolyaillat lengedezne az oroszlánokkal együtt legelő barikák felett.
De valami ennél konkrétabbat tudnál villantani arról, hogy az általad soroltak mennyiben voltak Izrael háborúi?

Gest anyó férje 2010.04.03. 12:39:44

@efhábé: így van ahogy mondod. Iránt is mi fogjuk megtámadni, Izrael még nem döntötte el, melyik oldalra álljon
süti beállítások módosítása