Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A Jobbik és a józan ész

2010.04.15. 11:52 | Proszektura | 163 komment

Címkék: választás jobbik heves

Mesterházy Attila, az MSZP miniszterelnök-jelöltje szerint a második forduló arról fog szólni, hogy milyen erős lesz a kormány feletti a demokratikus kontroll. "Ezért én azt kérem mindenkitől, aki hisz abban, hogy szükség van Magyarországon egy ilyen demokratikus kontrollra, egy ilyen erős demokratikus kontrollra, az függetlenül attól, hogy milyen a pártszimpátiája, hogy ha nem akar a fasisztákra és Orbán Viktorra szavazni, akkor az a második fordulóban támogassa a Magyar Szocialista Pártot".

A Jobbik ezt azonnal kikérte magának, mondván a Jobbik nem fasiszta párt, hanem egy Magyarországon törvényesen bejegyzett és működő, jelentős társadalmi támogatottsággal rendelkező erő, amely a parlamentáris demokrácia keretei között fejti ki tevékenységét, és a párt tagjai, szimpatizánsai, vezetése soha nem szolgált egyetlen szélsőséges politikai diktatúrát sem. Továbbá szimbólumaik között nem szerepeltettek önkényuralmi jelképeket, és soha nem törekedtek a hatalom - akár erőszakos eszközökkel történő - kizárólagos birtoklására.

A Jobbik – bár a nevük valójában el sem hangzott az MSZP-s miniszterelnök-jelölt szájából – úgy értelmezte, hogy a „ha nem akar a fasisztákra és Orbán Viktorra szavazni” megjegyzés az ő becsületüket sérti ezért azt a bizonyos inget magukra véve Mesterházy Attilát becsületsértés és rágalmazás miatt feljelentették.

Tette mindezt egy olyan párt, amelyik köztudottan igen szívélyes jó viszonyt ápol a kuruc.info nevű – szélsőségesen fasiszta – hírportállal (annak linkjét például az Eger Jobbik is „társként” ajánlgatja), s amelyik párt egyik alelnöke cigányverésért állt már bíróság előtt. A cigányverő alelnök szerint egyébként a cigányok genetikai alapon bűnöznek. Nem tudom, egy ilyen párt vajon büntetlenül minek nevezhető anélkül, hogy ne érezze magát becsületében megsértve?

Mindenesetre az az érzésem, a közeljövőben nagyon sok pert kell majd a Jobbiknak indítania. Csak bírja erővel Morvai Krisztina és Gaudi-Nagy Tamás.

De ez legyen az ő gondjuk. Én most inkább arról a megfigyelésemről számolnék be, hogy bizonyos – főleg vidéki – online újságokat megszálltak a fanatikus Jobbikos hívők, és a gyűlölködésnek olyan szennyáradatát zúdítják folyamatosan a nyakunkba, amelyhez képest még Gyurcsány is csupán egy gyakran bérmálkozó ártatlan ministránsfiú.

A Jobbikos fanatikus hívők azt a bizonyos inget magukra vették az egyik megjegyzésemmel kapcsolatban is. A heol.hu heves megyei online hírújság Győzni szeretne Heves körzetében a Jobbik címmel számolt be arról, miszerint a párt sajtótájékoztatón bejelentette, sehol nem lépnek vissza a Jobbik jelöltjei, sőt az 5. sz. választókerületben, Hevesen, a győzelmet tűzték ki célul.

Ehhez az íráshoz mindössze annyi kommentet fűztem, hogy „remélem, a józan ész győz Hevesen.”

„pokijani” erre ily módon reagált: „M E húzzál már el a francba, nem szégyelled magadat azokból élsz akik másokat meglopnak kirabolnak megvernek megfenyegetnek, és még sorolhatnám tovább. Netán attól félsz ha a JOBBIK nyer nem lesz munkád, mert komolyabb üggyel nem igen keres meg senki. Ez minősíti a műveltségedet és a szakmai tudásodat.
HAJRÁ JOBBIK!!!
SZEBB JÖVŐT!”

Miből gondolta vajon ez a pokijani, hogy ha a józan ész győzelmét remélem, akkor semmiképpen nem a Jobbikra gondolok?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr681923165

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy szavazat - egy tanulságos rövidfilm 2010.04.15. 23:09:22

Egy 18 perces videó Edit néniről, aki élete utolsó percében még hozzászólhatott nemzetünk jövőjlhez. Nagyon tanulságos magyar rövidfilm, angol felirattal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.04.15. 13:05:35

Kedves Elemér! A tényekkel vitatkozni nem érdemes. Ha a Jobbik nyer, akkor biztos azért teszi, mert rá szavaznak. Akkor mi a gond?

m.logic 2010.04.15. 13:22:52

Te nagyon hülye vagy!

Egy hírportál nem lehet fasiszta. Ezen kívül sem tudod, mi az, hogy fasizmus. Természetesen a komcsi bírók nem fogják Mesterházyt elítélni, de attól még bűnös. Nem kell bíró, hogy ezt elmondja.

A jobbikos egy bűnözőt vert meg, amit ma is rendszeresen meg kéne tenni, mert a bíróság szabadlábra helyezi őket, ha cigányok és nem kapnak büntetést, folytatják a bűnözést.

"A cigányverő alelnök szerint egyébként a cigányok genetikai alapon bűnöznek. "

Ha mondott ilyet, ha nem, te nem tudod bebizonyítani, hogy nincs igaza. Beszélgess genetikussal. Kérdezd meg, az emberek öröklik-e szüleik viselkedésmintáit...

Nem kell semmit sem kommentálnod, hogy "pokijani" akkurátus leírást adjon személyedről.

Amúgy meg, te véded a cigányt, aki 3 napja halálra késelt egy magyart egy pulcsiért?

Tapmancs 2010.04.15. 16:34:54

"Miből gondolta vajon ez a pokijani, hogy ha a józan ész győzelmét remélem, akkor semmiképpen nem a Jobbikra gondolok? "

Csak nem abból hogy olvassa a blogodat?

Viktus 2010.04.15. 22:20:51

Ki gondolta, hogy ennek a szar blognak a retardált szerencsétlen bloggere itt él köztünk a megyében ... bár sokat nem tartózkodhat itt.

tlvajferi 2010.04.15. 22:27:04

"kuruc.info nevű – szélsőségesen fasiszta – hírportállal "
???
hát akkor a magyargyűlölő zsindex és atv micsoda???!!!
neonáci zsidóportál???

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.04.15. 22:30:51

Tehát az igazságszolgáltatás a jobbik dolga: Az a jó és igaz amit ők tesznek, mondanak. Aki bűnt követ el az cigó, ha nem követi el de nem tetszik, akkor is. Ha fehér a bőre, akkor is. Ez jó.
Főként demokratikus.
Kár, hogy megszűnt a Mónika show.
Oda való a sok fogatlan egysejtű a drogos kurváival

zsüber 2010.04.15. 22:31:11

Az Axel Springer megyei szemetjei csak arra játszanak, hogy a kommentelők minél durvábbakat írhassanak a cikk alá.
Így jár az, aki szennylapnak dolgozik...

cotti 2010.04.15. 22:38:26

Mi meg a mi újságíróink. :)) Ilyenkor bezzeg van lelkesedés, de ha utána kéne menni bizonyos ügyeknek, bizonyos tendenciáknak, bizonyos híreknek, akkor nem. Végighazudtátok az elmúlt 20 évet IS (tisztelet a kisszámú kivételnek!), most folytatjátok,ti, a nagy véleményformálók lenáciztok, fasiztázgattok 850 000 embert...mit is vártok?!

Savonarola_67 2010.04.15. 22:39:37

"Én most inkább arról a megfigyelésemről számolnék be, hogy bizonyos – főleg vidéki – online újságokat megszálltak a fanatikus Jobbikos hívők"

Az eddigi hozzászólások alapján úgy látom, hogy az Index igen vidéki online újság :D

G_P 2010.04.15. 22:40:04

Már megint felesleges riogatás folyik, mondom ezt én, nem Jobbik szavazóként is. Törvényi garanciák vannak arra, hogy ne történhessen semmi olyan, mint a '30-as évek végén Németországban - innentől kezdve teljesen felesleges úgy beállítani a Jobbikot, mintha atombombát készülnének dobni Borsod megye területére.

A JOBBIK se józan
ÉS TÚLZOTT ELLENZŐI sem azok

Mindkét fél távol áll a valóságtól feltétlen kritikájával és kirohanásaival.

Kow 2010.04.15. 22:46:19

Szerintem is az győzzön, akinek a józan ész szerint kéne :)

pounderstibbons 2010.04.15. 22:46:42

Ez teljesen rímel egy Moldova sztorira, ami szerint a 70-es években Bécsben konferenciázó magyar íróküldöttség tagjaként sokáig kinnmaradt italozni, majd hazaküldött a szállodába egy táviratot, hogy "Moldova a szabadságot választotta!" Hajnali 5 fele hazatámolyogtak és ott találták a gondterhelt írószövetségi elnököt a szálloda halljában.
Moldova megkérdezte, miért ennyire bús, mire az elnök kifejtette, hogy egész éjjel azon rágódott, mit fog mondani otthon, ha disszidálásra használja egy írója is a konferenciát. Mire Moldova:
-Na de Elnök Elvtárs! Miből gondolta, hogy a szabadság nem Magyarországot jelenti?

lehet más a propaganda 2010.04.15. 22:53:53

Ezt a blogot a Paul Lendvai írta, vagy csak ihlette?

Vén sztálinista embercsökevény, ő akar kioktatni demokráciából, a zöld ÁVH leszerelt politikai tisztjeként

sutyerák 2010.04.15. 23:07:50

mecsoda kis 30%-os hernyócskák ezek az orbánfaatikusok.

joszip 2010.04.15. 23:11:02

"Miből gondolta vajon ez a pokijani, hogy ha a józan ész győzelmét remélem, akkor semmiképpen nem a Jobbikra gondolok?"

Sejtem, hogy ez lett volna a csattanós poén, de lássuk be, teljesen életszerűtlen a sugallatod...na nem teljesen, csak annyira, amennyire Mesterházy is potenciális jobbikos, hiszen senki nem látta, hova tette az ikszet a fülkében.
1/10

Mesmoryser 2010.04.15. 23:12:57

Szeretem ezeket a kommenteket. Leírod, hogy "gonosz Jobbik", és máris percenként két embertől tudhatod meg, hogy mekkora műveletlen komcsi zsidó is vagy.
És ha "azokból élsz, akik másokat meglopnak kirabolnak megvernek megfenyegetnek" (nem teljesen értem, hogy ez miből következik :), akkor megfenyegetnek, hogy "na majd ha a Jobbik hatalomra kerül, nem lesz ilyen nagy a szád stb".

Elképesztően sok a túlbuzgó kommentelő, aki bármikor bármiről bebizonyítja, hogy a rohad kommunisták műve és bárkiről pillanat alatt megmondja, hogy mekkora zsidó. Néha a kommenteket végigolvasva a hasamat fogom a röhögéstől, annyi fájdalmas baromságot le tudnak írni az emberek. Csak sajnos komolyan gondolják!

milu vagyok:) 2010.04.15. 23:13:39

azért bazmeg, mert pokijani tudja, hogy egy senkiházi vagy.. :)
Szebb jövőt a hozzád hasonlók nélkül!

G_P 2010.04.15. 23:15:11

@Mesmoryser: Igen, bizonyára tényleg a hasad fogdosod a röhögéstől. Meg pont el akartál esni tegnap. Hihető. Egyébként soha nem zsidózom.

skipy 2010.04.15. 23:16:02

Tévedés ne essen, a weimari köztársaságban is voltak efféle törvények. De hirtelen (mily fura) kigyulladt a parlament (Reichstag) , nem sokkal utánna jött a felhatalmazási törvény.

A jobbiknak két okból nincs esélye. Egyrészt, ha nincs pénz, (IMF) akkor a magyar emberek elzavarják őket a p*csába. Másrészt Németeknél még most is eléggé necces téma a náculás. Ha esetleg Mo. "benáculna" (nem kell a jobbiknak annak lennie, elég ha külföldről annak látszik!) a németek aszondják, hogy nácikkal nem boltolunk. Szia, ennyi volt. Mo külkereskedelmének kb fele Németország/Ausztria felé megy!

thinker_ 2010.04.15. 23:47:23

nem unod még ezt a fasisztázást? mert, hogy a jelentésével sem vagy tisztában, az látszik.

2010.04.16. 00:05:11

@skipy: az orosz piac bármikor vevő a teljes magyar mezőgazdaságra, csak hülye vezetőink a nyugat felé nyitást erőltetik. A parasztbácsikának meg mindegy hogy a multinak vagy az államnak adja e el a terményt.

Peter_x 2010.04.16. 00:45:27

Azért hogy levette az összes kisnáci, hogy a józan ész nem lehet egyenlő a jobbikkal :)

gitáros 2010.04.16. 01:03:15

@m.logic:
Nem _öröklik_, te szerencsételen, tudatlan fasz, hanem tanulják... Nem mindegy.

@thinker_:
Na, mester, lássuk a definíciót, bazmeg. Utána a a "komcsit" is, ha lehetne, már csak az egyensúly kedvéért.

gitáros 2010.04.16. 01:03:54

@Peter_x:

Ezek a szellemi hernyók? Kizárt. :)

Első mohikán 2010.04.16. 01:04:11

Nem vagyok Jobbik-hívő/szavazó. Sőt, kifejezetten utálom őket. De véleményem és tapasztalatom szerint a cigányok tényleg genetikai alapon bűnözők. Hivatkoznak a médiában a mélyszegénységre és a megélhetési bűnözésre stb. Kérdem én, akkor a mélyszegénységben élő magyarok miért nem bűnöznek még csak hasonló arányban sem? A gazdag X5-össel járó cigók miért egytől-egyik simlis szélhámos tolvajok?
Addig nem lesz megoldva Magyarországon a cigánybűnözés (igen, jogos ez a szóhasználat) kérdése, amíg ezt be nem ismerik hivatalosan. Amíg a szegénységre, mint kényszerre hivatkoznak, mentve cigókat a felelősség alól, amíg ellenszolgáltatás (munka, tanulás) nélkül adjuk nekik számolatlanul a milliárdnyi segélyt és támogatást , hogy aztán beleszórják a játékgépbe és másnap már lopjanak megint, amíg az ítélethozatalnál enyhítő körülménynek számít, ha az elkövető cigány (aki pl. egy magányos kisnyugdíjast mészárolt le 2000 Ft-ért), addig nem lesz rend, addig a cigányok megélhetésként tekintenek a lopásra, rablásra.
A cigányok a gyerekeiket már az óvodáskortól a lopásra nevelik. Addig nincs otthon vacsora és dicséret, amíg nem lopják össze a plázákban a szüleiknek másnap a piacon szarért-hugyért eladandó szajrét. Csodálkozunk ha tinédzserként már erőszakkal teszik ugyanezt? Náluk dicsőségnek számít, ha börtönviseltek.
Tessék csak megnézni bármelyik cigány-érdekképviseleti szervezet vezetőjét. Mindegyik ellen folyik valamilyen csalás-sikkasztásgyanús büntetőeljárás. Lopnak, rabolnak, sikkasztanak minden szinten. Erre vannak nevelve. A vérükben van.
Múltkor volt a Hír-tv-ben egy riport valami roma érdekképviselővel. Dagadt disznó volt egyébként, beszélni sem tudott rendesen, csak felöltöztették zakóba, nyakkendőbe. Papírról olvasta (!) a nyilatkozatát, hogy aszongya; "mi (a romák) is kivetjük magunk közül és kiközösítjük a dolgos, becsületes tisztességes cigányokat..."
Ezt nevezik freudi elszólásnak. Náluk nem büszkék arra, ha valaki tanulással, szorgalommal, tehetséggel, kitartással és MUNKÁVAL ér el eredményt. Ellenkezőleg! Arra néznek fel, aki a leggátlástalanabb gazember. Ezt az attitűdöt, ezt az élethez, boldoguláshoz való hozzáállást nem lehet támogatásokkal, segélyekkel és pozitív diszkriminációval kiölni belőlük.
A megoldásról való ötletelést rátok bízom. Csak azt ne felejtsük el, hogy már hétszázezren vannak, és a szaporodási rátájukat ismerve néhány évtizeden belül ők lesznek többségben és mi kisebbségben. Na akkor már késő lesz.

warren buffet 2010.04.16. 01:08:27

@HUN_Sector:

szerinted mennyit kapnánk a mezőgazdasági terményeinkért?:D

Hegedűs Tomi neve mond valamit?
na ő a jobbik gazdprogramjának a szellemi atyja.
3 kérdéssel vertem agyon a "hatalmas magyar gazdprogramját" a hvg oldalán.
az egyetlen korrekt az volt h válaszolt és a végén beismerte h igazam volt.

de ettől még gazdaságilag egy netto faszság amit összehordtak. és akkor a pénzügypolitikájukról még nem is beszéltünk.

lehet cigozni mert meno meg minden, de halálra ítélné a magyar nemzetet ha egyetlen gazd.-i döntésbe akár csak beleszólhatnának...

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2010.04.16. 01:36:03

Grace Park

"Törvényi garanciák vannak arra, hogy ne történhessen semmi olyan, mint a '30-as évek végén Németországban."

Nem gondolom, hogy náci Németország reloaded lesz, de azon állítás, hogy konkrétan a törvények ereje miatt lenne ez kizárva, az a történelmi ismeretek hiányára vall: a nácik hatalomra jutása előtt a német törvények teljesen adekvátak voltak arra, hogy megvédjék a polgárokat (a törvények és bírósági ítéletek végrehajtása azonban már necces volt, ez egy szomorú párhuzam, ld. Gárda betiltása). Aztán egy tollvonással számoltak fel ezen törvényeket, vagy pedig figyelmen kívül őket. Kit érdekelnek a törvények, ha de facto teljhatalma van?

naponta 3x 2010.04.16. 02:15:48

Csak halkan kérdem, az MSZP mi a f@szt riogat itten, fasisztázik? És pont most? 8 éve volt hogy magához ölelje szeretett demokráciaféltő, antifa nemzetét, de ehelyett tette amit tett (elqrta, by Gy.F). Szánalmas gyenge langyos impotens pöcs lett az MSZP, és annak megfelelően is viselkedik. Sérteget, mocskolódik, mint egy óvodás.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2010.04.16. 02:17:05

Az ember nem is tudja, hogy sírjon vagy röhögjön, mikor a wannabe nácik kinyitják a szájukat...

Darth Revan 2010.04.16. 03:53:26

Orban tehetseges politikus. A kisgazdakat is szepen leepitette, talan a jobbikkal is elbanik (elvegre az o szarnyai alol bujtak elo...)

Persze a baj mar megtortent, a rasszista-fasiszta eszmek mar ujra teret nyertek :(

Darth Revan 2010.04.16. 04:00:23

Orban tehetseges politikus. A kisgazdakat is szepen leepitette, talan a jobbikkal is elbanik (elvegre az o szarnyai alol bujtak elo...)

Persze a baj mar megtortent, a rasszista-fasiszta eszmek mar ujra teret nyertek :(

Darth Revan 2010.04.16. 04:03:00

Orban tehetseges politikus. A kisgazdakat is szepen leepitette, talan a jobbikkal is elbanik (elvegre az o szarnyai alol bujtak elo...)

Persze a baj mar megtortent, a rasszista-fasiszta eszmek mar ujra teret nyertek :(

Első mohikán 2010.04.16. 04:35:33

@Darth Revan: Még egy párszor küldd el, biztos ami biztos.

Vincenzo90 2010.04.16. 04:41:39

Egyrészről nyílvánvaló, hogy Szarházy rájuk értette,mivel más meghatározó politikai erő NINCS, másrészről nem amiatt a beszéd miatt jelentették föl, jó lenne, ha odafigyelnél legalább arra, amiről írsz. Lehet, hogy túl primitív vagy ahhoz, hogy értelmezd a Jobbik közleményét, de azt írják, hogy a nemzetközi sajtó számára megtartott sajtótájékoztatón hangzott el az a bizonyos kijelentés.

Egyébként nem unja még mindenki ezt a szánalmas fasisztázást? Szerintem olvassatok utána, mi az a fasizmus, aztán alapszintű történelmi ismereteket ajánlok általános iskola felső tagozatán Ha ezeken átrágtátok magatokat, akkor gondoljátok meg, az MSZP-re szavaztatok-e. Ha igen, kössétek fel magatokat az első körtefára, ha lehet. Pufajkásokat miniszterelnöknek, meg olajszőkítőket, ez a demokrácia! Bizonyítékhamisítókat rendészeti miniszternek, stb.

Hallyrá müvelt demókraták, hajjrá MSZP!

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.04.16. 05:07:31

@Darth Revan:
Én drukkolok ovinak de sajnos nem tehetséges, csak szeretne annak látszani. Lásd elbukott választások, népszavazás. Igen lehetne az is, s remélem most már összeszedte magát.
Vannak jelei. Eldugott Kövér László, Kula bácsi ( Mikola)
Bár a fapina Pelczné pofáját nem tudta időben befogni

harcsabajuszos 2010.04.16. 05:27:20

@skipy: Szent együgyúség, bújj ki a süteményesdobozból.
A multicégeknek mindegy melyik rabszolgallamból ömlik a haszon, lepaktálnak azok bármelyik permanens népirtó állammal is, ahol annyira ostoba adótörvényeket hoznak támogatásukra, mint a magyar parlament.
Vagy szerinted senki nem kereskedik a deklaráltan faji szerveződésű, több milliós koncentrációs tábort fenntartó és napi szinten emberiség elleni bűnöket elkövetű fasiszta törpeállammal a Közel Keleten? Dehogynem, sőt, oda viszik a csúcstechnológia fejlesztéseket és az EU tele van a rabolt vízből teermesztett agrártermékeikkel.

2010.04.16. 06:07:01

Aztaaaaaaaaak*rv*!!!!
LoLlantás hogy mennyi hülye él ezen a bolygón szabadon. :D

Besértődöm, mert azt mondtad a brutál szélsőséges, nacionalista pártra h fasiszta. De a bal oldal az rögtön komcsi. :D
Hát akkor hogy is van ez? :D

És ha az MSZP a komcsi, akkor a MIÉP az mi az eb répája?
Vagy 2 szélsőbal van itthon? Vagy akkor hogy is van ez?

Sajnos kedves kurucinfós "le a cigányokkal mert elveszik a munkát, a munkát aztat el" őrültek, ha a MSzP a komcsi akkor a Jobbik a fasiszta.

És mielőtt valaki elkezdene itt komcsizni, azelőtt egyen meg egy döglött lovat.

Egyszerűen csak az akaszt ki állandóan, h nálunk megítélésben soha nincs vmi mérsékelt, lenyelhető, kulturált dolog. Nálunk csak k*cs*gök, meg b*zik, meg hazugok, meg árulók, meg rohadt tetves csalók vannak, a politikában, és mindezt a szavazók mondják. Mindenki mindenre meggyőződése szerint köhög kígyót-békát!

Miért jó ez? Miért lesz vkiből sz*r ember, mert másra szavaz mint én? Vagy én miért leszek szar ember ha másra szavazok mint ő?

Elment az a maradék kicsiny agyatok is retardáltak!

alibi6 2010.04.16. 06:28:50

Provokátor, komcsi gecik...:)

nestrot10 2010.04.16. 06:30:54

Egypártrendszer?---AKKOR INKÁBB POLGÁRHÁBORÚ!

_Ske_ 2010.04.16. 06:58:58

Mindenkinek igaza van, aki azt mondja, hogy a jobbik nem fasiszta párt. A márc.15.-i rendezvényükön az hangzott el, hogy itt vannak a jövő Horthy Miklósai. Ergo nem fasiszta, hanem nyilaspárt. Na. Az egyik meg nem ugyanaz, mint a másik.

Mellesleg, nem értem, hogy ha valaki nem jobbikos, akkor komcsi? Mi jogon komcsiztok le engem? Sosem voltam az, még a kötelező kisz tagságot elutasítottam.

Sebb jövő meg ennyi idiótával nem lesz.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 07:08:07

Jaj. Mszp az egy kapitalista párt. Gazdaságpolitikailag jobboldali, míg a fidesz és a jobbik balra található. Aki fel akar háborodni, keressen már rá a gazdaságpolitika szóra. Most örülhetek, mert jobbról-balról megkapom, hogy milyen szemét kommunista náci vagyok, tudom. Örülök is:). Tisztelve szeretett jobbikosok. Ha a cigányok genetikailag bűnöznek, akkor el kell szigetelni őket a társadalomtól, munkatábor stb, nyugatra és keletre is volt rá példa a múlt században, tessék már alkalmazni, mivel mindkettő jól műlködött. Jut eszembe, nem genetika, kultúra, jó? Ha már markáns véleményt fogalmaztok meg, legalább arra legyen érdemes, hogy valaki vitázzon, ne kiröhögjön. De hát mindegy is, azt hiszem. Sajnos ebben a hegyeitől megfosztott szép országban nagyítóval kell keresni az olyan embereket, akik nem a pártjukhoz hűségesek, hanem a saját értékrendjükhöz.
És, hogy közérthető legyek: A bejegyzés hülyeség, aki szerint a jobbik fasiszta az hülye, aki szerint az mszp kommunista az hülye, aki a párt és a pártra szavazók egy csoportja között egyenlőségjelet tesz, az hülye. Na, beszóltam. Ha már az a divat, hogy retardáltozzuk, hülyézzük, kiröhögjük a másikat, ne lógjak ki a sorból:P.

Pipas 2010.04.16. 07:08:34

Ja, ha a kirabolt áldozat felemeli a szavát, akkor gyűlölködik és szélsőséges. Így van ez, így volt mindig, csak azt nem értem, hogy miért gyalázzák olyan sokan a Jobbikot. Nem tetszik, hogy elszámoltatást, rendszerváltást, a felelősök megkeresését akarnak?! Minden jó úgy, ahogy eddig volt?!

ipari_fostalicska 2010.04.16. 07:11:44

@Hivatásos beszólóművész: köszönöm, hogy leírtad helyettem. Nekem nincs gondom Vonával, bár már ránézésre sem tiszta fialás. De az a tény, hogy ha le merem írni, hogy számomra a Jobbik nem megfelelő alternatíva az életem irányítására, akkor kapásból rohadt szemét zsidókomcsihazaárulómagyarallenesnemzetrablószemétláda vagyok.
Mondja ezt egy olyan párt szavazója, melye fennen hirdeti magáról, hogy ő rendpárt. De a legtöbb jobbikoSS fröcsögő még azt sem tudja, hogy a zsidóság mely ágon öröklődik. Demokrácia eltiprásáról beszélnek olyan párt szimpatizánsai, mely hatalmi szóval akarja eltiporni a két legnagyobb kereskedelmi tévét, vissza akarja hozni a csendőrséget, melytől az emberek 80%-a retteg.
Aztán mikor Morvai Díszmagyar Krisztina benyögi a németeknek, hogy a Jobbikban is vannak zsidók, akkor meg hirtelen nem minden zsidó lesz ellenség, csak a zsidó zsidók.
Menjetek a fenébe, alulművelt barmok. Zsidókra haragudni azért, mert megrekedtetek a 8 általánosnál, vagy önnön képzetlenségetek okán nem jutottatok előbbre az életben...ezt nem minősítem.

Dr.Traktor 2010.04.16. 07:12:25

A posztíró egy balfasz aki totál nincs képben sem fasizmus sem magyarország tekintetében.

Nem, nem vagyok jobbikos.

Peter_x 2010.04.16. 07:14:24

Azért nem semmi, hogy ha valaki mer némi kritikát megfogalmazni a jobbikra, milyen pillanatok alatt sorolódik be a komcsi/zsidó/cigány kategóriák valamelyikébe :) Arra hogy egy esetleg normálisan gondolkodó átlag magyar ember, aki nem hajlandó bevenni a jobbik irtó primitív és demagóg szövegeit gondolni se lehet mi, kisnácik? :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.04.16. 07:24:10

Igen, lesz itt majd egy nagy fasizmus. De majd 9000 rettenthetetlen MagyarChartás szupernindzsa aláír megint egy papír és akkor a fasizmus meghöököl.

Nzoltan 2010.04.16. 08:11:07

Ezt már sokszor írtam, de leírom mégegyszer. Nem Jobbik a fasiszta, hanem a szimpatizánsok között van egy nagy kazallal. Ne keverjük a kettőt. Különben ilyen debil cikkek születnek mint ez.

Dorelle 2010.04.16. 08:33:16

Mesterházy mással nem is tud maga mellé állítani már senkit, csak ilyen összeeszkábált fasságokkal..."Védjük meg a demokratikus Magyarországot!"... Kérdezem én, hogy mitől???Ez hol él ez? Őket kellene elszámoltatni egytől egyik és bíróság elé állítani, aztán pedig akasztófára húzni! Aki 1 pártot, s annak majdhogynem 1 millió szavazójával együtt fasisztának nevez az nekem aztán ne pislogjon, hogy ha beperelik. Ha a kurucinfo fasiszta, akkor az Index 1 szarszemét magyargyűlölő zsidó lap...(?)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.04.16. 08:54:28

Kedves Blogger úr!
Egy kis lexikális műveltség nem ártana. Jók az összemosások, féligazságok alapján levont erősen sántító következtetések, De könyörgöm, alapműveltséghez tartozó tényekben ilyen csúnyákat tévedni. Elveszi az egésznek az élét..

Leülhet, egyes.

_Ske_ 2010.04.16. 08:55:23

@Dorelle: Kissé elszaladt veled a ló. Ki vagy te, hogy ítélkezel mások felett? Arra ott van a bíróság.

Viktus 2010.04.16. 08:59:22

@_Ske_:

Nocsak Horthy nyilas volt? :D nem hagytál ki néhány történelemórát? :P

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 09:09:34

@HUN_Sector:
Sot, a Kazahsztani piac meg nagyobb lehetosegekkel kecsegtet, a lakossag vasarloereje hihetetlen merteket er le.
De igazabol a kozel keletet se zarnam ki, a kereszteny sertesiparunknak nagy hivei arrafele.
Hulyeseg magyar GDP-ju orszagok fele kacsintgatni, tul nagy a kereslet es irrealis kovetelmenyeik vannak mire adnak penzt.
Es teljesen jogos, a politikai elitnek kell megmondani kozpontositottan melyik ceg kivel uzletel kulfoldon, ez csakis igy mukodhet, maximalisan jogos a felvetesed, sajnos ritka a magadfajta eleslatas manapsag.

Dr. Cica75 2010.04.16. 09:09:36

Hát akkor ne hívjuk a Jobbikot fasisztának, rendben van, új definíciót ajánlok: Jobbik == primitív faszok. Ezt hiszem ebbe már végképp nem lehet belekötni :).

k.o._laci 2010.04.16. 09:11:05

Ha egy MSZPs vagy cigányönkormányzatos lop akkor holnaptól minden szoci vagy cigány bűnöző? Mert pont ezt a logikát tetszik követni ezzel az írással. A (Jobbik) fasisztázását nem ma kezdte az MSZP, és nyilván nem is a Fideszre értette. Akkor 2 ből 1 kiesik, na vajon hány marad? Ugye:)

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 09:14:02

@Dorelle: "mással nem is tud maga mellé állítani"
En inkabb ugy fogalmaznek, mar ezzel sem. : )
Annyira egy szerencsetlen kis eloretolt palimadar, hogy szinte mar sajnalom. Meg egy hiteles mszp-tol - ...kerem, hagyjak abba a rohogest, meg nem fejeztem be ... - is elijesztene a jozan esszel elo szavazokat.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 09:16:19

@neurotikk!: ahhh... kave elott nem kellene irogatnom.. szoval:
le = el
Kozel-Kelet
magyar GDP-jo = magas GDP-ju
eleslatas = eleslato

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2010.04.16. 09:17:29

Egy (közkeletű) tévedés van itt. A tipikus Jobbik szavazó, az nem fasiszta/nyilas/náci. Hiszen ahhoz ezeknek az ordas eszméknek az elveit kellene követni. De hát azok a hitek még messze van az elviségtől, hogy a "cigányok bűnözők", a "zsidók világuralomra törnek", és "mindenki komenista, aki nem vérespofájú nagymagyarkodó", stb. Ezek nem politika-filozófiai elvek vagy eszmék, hanem agyalágyult primitív barmok tévhitei. Vagy tudományosabban mondva: Olyan mémek, amelyek a lakosság legprimitívebb, legbutább alanyainak a körében szaporodnak (csak).

Nyers Fa 2010.04.16. 09:20:49

Sajnálattal veszem észre, hogy a jobbik szimpatizánsok sem ismerik jobban a történelmet, mint a párt szavazói.
Gazdasági témában meg egyenesen hajmeresztő, amiket gondolnak.
Az orosz piacra ugyanis sok mindent nem tudunk eladni. Az uniós árakkal nem vagyunk versenyképesek, nemhogy a dél-amerikai meg ázsiai árakkal. Gondolkodjatok, mielőtt ilyen faszságokat bevesztek. Megváltozott a világ, globális gazdaság van, ez már nem a 70-es évek!

Nyers Fa 2010.04.16. 09:21:48

...mint a többi párt szavazói
Bocs

Rob67 2010.04.16. 09:22:16

@m.logic: "Genetikai alapon bűnöznek......Beszélgess genetikussal. Kérdezd meg, az emberek öröklik-e szüleik viselkedésmintáit..."

Te mekkora barom vagy...
Az öcsém és a sógornőm két kisgyermeket fogadtak örökbe annak idején és neveltek fel tisztességesen.
Mind a két gyerek egyetemre járt, nyelveket tanult, mindig is kintűnő tanulók voltak. Az egyikük jogtanácsos a másik történész.
Szóval mit örököltek egy olyan fiatalon szült anyukától aki azóta többször is megjárta a börtönt, és mit vettek át a nevelőszüleiktől?
Öröklődés vs felvett viselkedés.
Nem baj ha buta vagy, van sok ilyen, valakinek annak is kell lennie. De azért hogy van otthon internet és iwiw, ne propagáld a butaságodat barátom :)

tudomcsunyadolog 2010.04.16. 09:24:38

Jobbikra szavaztam, aki fasisztának nevez azt pofán verem. Bocs

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 09:25:41

@taxi33: az inkabb neveles es kultura amirol beszelsz, inkabb mint genetika, de a lenyeg ettol persze ugyanaz. Egy szegeny magyar csaladnak masok a kulturalis hagyomanyai mint a vilag eletukben cigany modra elo ciganyoknak - jajj de szepeket tuok irni, tudom, tudom. : ) Ugyanarra az elethelyzetre maskent reagalnak a ket kulturaban. A ket kutura mas tulelesi technikat fejlesztett ki az idovel, es a ketto sajnos nem kompatibilis.
A kolykok csak ezt tanuljak meg, mert ezt latjak maguk korul. Ha kutyak kozott nonenek fel akkor csahognanak es megprobalnak nyalni a tokuket, kutyagenek hianyaban is.
Csak a korrektseg (szorszalhasogatas) kedveert jegyeztem meg.

Nyers Fa 2010.04.16. 09:31:58

Általánosban volt egy cigány osztálytársam, akit reggel az anyja elkísért az iskola bejáratáig, délután pedig érte jött. Nehogy rossz társaságba keveredjen mondta az anyja. Akkor még nem értettem.
Apja zenész volt, a bátyja is, ő meg egész jó kis zongorista lett, bejárta európát stb..
Csak azért írom, hogy nem minden roma bűnöző.

leone007 2010.04.16. 09:32:11

@m.logic: ezt nem hiszem el, hogy valaki ennyire mélysötét legyen basszus.

"Ha mondott ilyet, ha nem, te nem tudod bebizonyítani, hogy nincs igaza. Beszélgess genetikussal. Kérdezd meg, az emberek öröklik-e szüleik viselkedésmintáit..."

Te meg végezd el végre a 8 általánost. Barom. És te egy választópolgár vagy baszki. Komolyan mondom ez hihetetlen!

ZX 2010.04.16. 09:33:06

@m.logic: Te szerencsétlen. A viselkedésmintát nem öröklik, hanem látják, tanulják.

EatClean · http://cleaneating.blog.hu 2010.04.16. 09:35:39

Milyen trendi szidni a Jobbikot...és ez a sok undorító hazugság amivel ez az írás is tele van. pfujj!

A Jobbikot csak azok szidják aki nem ismerik az ország valódi helyzetét. Például szemellenzős budapestiek, akik nem tudják milyen rettegésben élni a cigányfertőzött vidékeken. Akik nem veszik észre hogy az összes többi párt csak egy báb amiket külföldi élősködők irányítanak. Akik beveszik a (szintén idegen kézben lévő) média által belénk tuszkolt öntudatlanságot, akik elfogadják azt hogy a magyar csak másodrangú ember lehet... Pedig mindezen nagyon könnyű lenne változtatni!

Undorodom tőletek... Sajnos egy nagyon nagy katasztrófa kellene ahhoz, hogy az ilyen megtévesztett idióták belássák, hogy mi a helyzet valójában...

CSAK A JOBBIK!

Dorelle 2010.04.16. 09:38:25

@_Ske_: ja, aha, bíróság:) De ha szerinted nincs igazam és még dícsérjük is meg őket, hát akkor én kérek elnézést tényleg. Na de akkor ki vagy te, hogy csak így kérdőre vonhatsz?:o :( Egy vélemény volt, nem kell itt játszanod az agyad és tenni a felülkvalifikáltat.:)

Gábor a Jobbszélső 2010.04.16. 09:43:32

855xxx ember a jobbikra voksolt. ez az ország 8,5%-a, nincs mese, a demokrácia szabályai szerint, ekkora erőt képviselhetnek az országházban. Vegye már tudomásul mindenki, akkor is, ha mindez nem tetszik!
Nekem is lehet olyan véleményem, hogy az MSZP 8 év alatt akkora kárt tett, hogy húsdarálóba az egésszel, de tudomásul veszem, hogy jelenleg is van 9xx.xxx szavazójuk, tehát nekik is ott a helyük. Ez erről is szól.
Véleményem szerint a Jobbik (vagy bármely párt, ami hasonló alapokon gondolkodik) nélkül el fog veszni a Haza. Jobb most egy Jobbik, mint 10 év múlva egy polgárháború.

Nyers Fa 2010.04.16. 09:44:41

@carsandgirls: Addig egyetértek, hogy nagyon szar "cigányfertőzött" vidéken élni.

Viszont a mondandód másik fele, egyszerűen elképesztő.
Legközelebb a Jobbik érdekében ne írd oda a párt nevét a végére. Még néhányan azt hiszik, hogy ez a világnézet általános a jobbikban.
Ez sajnos még a jobbiktól is fényévekre van, 2-3 ezer ember világnézete.

ipari_fostalicska 2010.04.16. 09:46:04

@carsandgirls: kedves autókéslányok. Te egy mocskos baljobboldalizsidócigánykommunistafasisztaneonácibuziidegenszívűmagyarelleneshazugtolvajbűnözőnyilaskomcsiliberális állat vagy :) Csak a Jobbik. Na persze.

Gábor a Jobbszélső 2010.04.16. 09:49:26

@Nyers Fa: Pedig kedves posztoló, pont a második fele az annak a mondandónak, ami miatt igazán szükség van a Jobbikra. A cigányság önmagában nem lenne akkora baj. Sőt, azt a mondandó második felében felvázolt dolgok nélkül meg is oldanánk magunktól (ahogy a Szlovákok is megoldják)

Nyers Fa 2010.04.16. 09:57:43

@Gábor a Balfasz (mert kérték): Én másként látom, a média azt adja amire igény van, a reklámokból élnek azt pedig csak nézettséggel lehet eladni. A felszínességre, bulvárra, gagyira mindig van és lesz igény! Nehogy már a politika mondja meg mit nézhetnek az emberek. Az idegenszívű az mit jelent? Külföldi?
Én nem érzem magam másodrendűnek ebben az országban, majd talán, ha az erdélyiek ugyanazokat a jogokat megkapják, mint én, de anyagi kötelezettség nélkül. Nem vagyok ellene a kettős állampolgárságnak, csak tudni kell a határt.

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 09:59:49

@m.logic:
Szerintem te is beszelgess el egy genetikussal.
Kevered a teniszpalyat a penisztajaval.

indiscriminating power 2010.04.16. 10:00:32

Tökjó, hogy csak írni kell egy ilyet és rögtön rohannak illusztrálni.

Natla 2010.04.16. 10:07:18

_Ske_ 2010.04.16. 06:58:58
Mindenkinek igaza van, aki azt mondja, hogy a jobbik nem fasiszta párt. A márc.15.-i rendezvényükön az hangzott el, hogy itt vannak a jövő Horthy Miklósai. Ergo nem fasiszta, hanem nyilaspárt. Na. Az egyik meg nem ugyanaz, mint a másik.

ekkora ostobaságot még álnéven sem kellene írkálnod. a kormányzónak azért volt nemgatív a megítélése az előző rendszerben, mert a háború után rettegtek attól a komcsik, hogy visszatér, és magyarországon demokrácia lesz, nem pedig a csodás szociálizmus épül majd még évtizedekig. ez sajnos nem jött be.
manapság amúgy is mindenkitől rettegni kellene aki él vagy valaha élt és számomra teljesen érthetetlen módon sokan rettegnek is. te pl miért félsz horthy miklóstól _Ske_? komolyan, kérlek írd le! de ne azt, hogy dunába leszel lőve vagy marhavagonon mész legyelbe....

Alikam 2010.04.16. 10:10:44

Ennek a blogíró is ki kéne osztani két pofont:)

m.logic 2010.04.16. 10:18:14

@neurotikk!:
@ZX:
@leone007:
@Rob67:
@gitáros:

Pöcsfejek, akkora barmok vagytok, hogy egyikőtök sem tud olvasni. Hihettek bármit, de ez a tudomány nincs olyan szinten, hogy kizárható legyen az, amit nem hisztek. Mint pöcsfejek, észre sem vettétek, hogy nem állítottam semmit, csak azt, hogy nem lehet sem egyiket, sem másikat teljes bizonyossággal állítani. 5 idióta barom.

Kassian 2010.04.16. 10:18:59

@Dorelle: Mesterházinak tökéletesen igaza van. meg kell védeni a demokráciát. Pontosan olyanoktól, mint pl. te...

A jobbik meg elmehet a k.anyjába az összes nyilas disznó, agymosott zombi szimpatizánsával együtt.

Kassian 2010.04.16. 10:21:12

@Gábor a Balfasz (mert kérték):

"855xxx ember a jobbikra voksolt. ez az ország 8,5%-a".

Nem barátom, ez azoknak a 8.5 százaléka, akik elmentek szavazni. Ne keverjük már a szezont a faszommal.

sanyisanyi 2010.04.16. 10:22:58

Meddig kerül még fel minden Jobbik ellenes színvonaltalan poszt a címlapra?
Mostmár tényleg mocsok unalmas, hogy 10 posztból 8nál ott a Jobbik...

_Ske_ 2010.04.16. 10:23:03

@Natla: Egy szóval nem mondtam, hogy félek tőle. Azt mondtam, hogy egy olyan párt, akinek Horthy Miklós a példaképe és közben magyarságát hangoztatja, pedig Horthy iszonyatos dolgokat tett a magyarsággal, az nekem sántit, nem kicsit.

@Dorelle: Azt hol írtam, hogy dícsérni kell őket? Én azt mondtam, hogy nem a te dolgod megmondani, ki lógjon és ki ne. Általánosítottál, azt mondva, hogy mindenki korrupt és akasztanivaló, akit TE annak gondolsz. Mellesleg nem játszottam az agyonkvalifikáltat, nem értem, miből következtettél erre.

Én megértem a fikázásokat, és a dühöt és indulatot, ami egyesekben van. Bennem is van, de nem akarok felakasztani senkit, csak mert én úgy gondolom, hogy bűnöző és lógnia kell. Bizonyíték nélkül vagdalózni nem stílusom.

ZX 2010.04.16. 10:27:12

@m.logic: Mit nem lehet kizárni te ostoba majom? Ismerősöm cigány gyereket nevel és csodák csodája nem megy lopni, meg nem deviáns, nem viselkedik úgy mint a többi a putrisoron. Akkor miről beszélünk?

gauche caviar 2010.04.16. 10:27:41

NYISSÁK KI ÚJRA A LIPÓTOT!!!
TÚLJELENTKEZÉS VAN!!!

Natla 2010.04.16. 10:29:31

kassian, a 855xxx az bizony a teljes lakosság 8.5%-a.

Ske, milyen iszonyatos dolgokat művelt horthy???

Lucius Flavius Arrianus 2010.04.16. 10:29:59

"A nemzetiszocializmus a viceházmesterek forradalma" (Huizinga).
"Az antiszemitizmus a hülyék szocializmusa" (Lasalle).
"A hazafiság a gazemberek utolsó menedéke" (Dr. Johnson).

Nem kell annyit ragozni, megtették már jóval ezelőtt.

_Ske_ 2010.04.16. 10:30:35

@carsandgirls: Ezzel a hozzászólásoddal csak magadat minősítetted. Én egy olyan kisvárosban éltem 22 évig, ahol az ott lakók 1/3-a volt roma származású. Sosem rettegtem, 1 percig sem, pedig több ezer emberről beszélünk. Elenyésző része követett el bűncselekményt. De kijelenteni egyértelműen, hogy minden cigány bűnöző, na akkor ki is az idióta? Meg milyen katasztrófáról beszélt te agylágyult?

Plumper 2010.04.16. 10:38:12

@jános515: az NSDAP-ra is szavaztak, jó sokan, demokratikus úton. a német demokrácia 1933-ban véget is ért.

@tlvajferi: NYILASOK vagytok. ízlelgesd a szót, bár nem értem, mi gondod vele, ha nyilas eszméket vallasz.
ZSindex - röhögnöm kell. zsidózni is csak kódoltan mersz, féreg.

----------

ez a poszt pont azoknak/ról szól, akik most ezt is ellepték.
jobbikos: zsidógyűlölő, pöcsirigy, frusztrált, beesett mellkasú, cérnakarú, kiskopasz vagy kisbakancsos ágyútöltelékek, de inkább kiflikatonának sem vagytok jók.
fotelforradalmárok. a gyáva, kirabló, zsidókat deportáló csendőrök unokái.

Natla 2010.04.16. 10:49:57

@_Ske_: hát ez a címéből ítélve kurvára objektív lehet... ne haragudj, ezzel nem rontom a szemem.nem szerencsés úgy véleményt formálni, hogy az egyetlen hivatkozási alap az ellenfél/ellenség véleményel. olvass utána horthy tevékenységének - nagyon meg fogsz lepődni. meg remélem hogy utána nem kevered majd sem rákosival sem szálasival.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.04.16. 10:52:41

Megmondom az őszintét: Pesten lakom, és szívem szerint liberális vagyok, nickemből gondolom nem nehéz rájönni, miért :)

A Jobbikra szavaztam tavaly is és most is, és aki szerint ez fasizmus vagy nácizmus, annak azt mondom: aki meg a Maszopra szavaz az mocskos komcsi, aki meg az LMP-re az szutyok bibsi.

Na erre varrjatok gombot, megmondóemberek :)

_Ske_ 2010.04.16. 10:58:43

@Natla: Olvastam. ÉN vettem a fáradtságot, te meg maradj tudatlan és élj álomvilágban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.16. 11:07:12

@szmoker /segílyes/: a libralis nem azt jelenti, hogy magadnak azt engedsz meg, amit akarsz, hanem az, hogy masoknak is megengeded, amit szeretnenek..

szoval te nem liberalis vagy , hanem siman ontorvenyu:-)

ajajajjjjjj 2010.04.16. 11:09:33

Tisztelt posztíró! Basszos seggbe 4-5 kancigány, hátha helyrerázódik a primitív agyad, ill. az a csökevény, ami az agyad helyén van!!!

dupla vé 2010.04.16. 11:12:42

@_Ske_: idióta butaparasztok gyülekezete vagytok, senki nem mondta hogy minden cigány bűnöző, csak azt hogy vannak olyan bűncselekmények, amik rájuk jellemzőek. azt hiszem ezeket nem kell sorolni. senki nem vall nyilas eszméket, azzal van a baj hogy haladunk az európai egyesült államok felé, amelyben magyarországnak nincs önrendelkezési joga. mindent az únió határoz meg, + IMF+ Világbank. a jobbik csak azt akarja a hülye fejetekbe verni, hogy a globalizáció a szegény és gazdag közötti különbséget növeli, ahol az átlag embernek mindig csak rosszabb lehet. körül kell nézni, és látjátok, hogy a szép szavak és a gazdasági mutatók nem javítják az életminőséget, egyre kevesebben születünk és egyre többen halunk meg. azt akarják elmagyarázni jobbikék, hogy a globalizált világban háború nélkül fogják idegenek birtokolni a földünket, mert szegény ország lévén a saját földünkre nincs pénzünk, ellenben a pl a zsidókkal, akik 2007ben jelentették ki hogy felvásárolják Manhattant, Lengyelországot és Magyarországot.
azt akarjág még a tudtotokra adni, hogy az államadósság olyan dolog amit így soha nem lehet visszafizetni hiába mondja a fidesz hogy 30-40év alatt sikerülhet ha...
meg talán azt is figyelembe kéne venni, hogy manapság aki a globalizáció ellen szólal fel, az náci minden országban és a ballib média szerint a különböző országok szélsőjobboldalai egymást sem szeretik, mivel nácik. kérdem én, miért van akkor hogy ezek a pártok gratuláltak a jobbiknak az eredményeihez? az a baj hogy úgy van felépítve a mai8 rendszer, hogy a múltal és a jövővel eszedbe ne jusson foglalkozni, csak a saját jelenlegi boldogulásod járjon a fejedben, és csak az adócsökkentés és hasonló cselekedetek határozzák meg a döntéseidet. ne felejtse el senki: a föld azé aki utódaival benépesíti. míg a magyarok egyre kevesebb utóddal teszk ezt, addig a cigányok átlag 6-8 gyereket szülnek. lenácizni bárkit ezekért a gondolatokért egyenlő a saját népének kiírtásához való hozzájárulásával. remélem minden bal és jobboldali globalizáció párti szavazó majd az unokái szemébe tud nézni mikor megkérdezik tőle, "miért hagytad hogy rabszolgák legyünk?"

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 11:13:56

@m.logic:
Es azt nem lehet kizarni hogy az adasban volt a hiba, ha ennyien felreertettuk? : )))
Legkozelebb tessek egyertelmubben fogalmazni ha nem akarod hogy felreertsenek.
Kiveve persze ha az a celod hogy pocsfejezhetsz, akkor nyugodtan fogalmazz tovabbra is felreerthetoen.

DennisMoore 2010.04.16. 11:17:44

A jobbik tényleg a viceházmesterek pártja, annyira hülyék a szavazóik hogy hihetetlen, cigányozni, buzizni ,zsidózni , ez aztán a politika...és apám ezzel még a parlamentbe is bejutottak.Mindegy, kellett már bohóc is a parlamentbe, mióta nélkülözzük Torgyánjóska patakvér-dumáit...
A gond csak az, hogy pl a cigánykérdés megoldásához kevés lesz az Usztics Mátyás, ha mégoly kiválóan is alakitotta a honvédőrmestert, hogy azóta is Dózsa Györgynek képzeli magát.Meg Pörzse "szivcsakra" Sándor ,meg Morvai "kerékbilincs" Krisztina.
Röhelyes lúzerek gyülekezete az egész brancs.

Natla 2010.04.16. 11:23:06

@_Ske_: figyelj, te az első kommentedben egy akkora bődületes nagy tárgyi tévedésre és teljes félreinformáltságra utaló gondolatot fogalmaztál meg, hogy reagálnom kellett rá. nem azért, hogy belédkössek, vagy mert gépelhetnékem volt, hanem azért, hogy javasoljak egy olyan dolgot, amiből kizárólag előnyöd származhat, nevezetesen, hogy művelődj.
egyik haszna, hogy ha ez előben szóba kerül egyzser, ne nézzenek akkora vad hülyének, amekkorának itt mutatod magad,
másik haszna, hogy kevesebb embert fogsz zsigerből és ismeretlenül utálni -azokra gondolok, akiket most lenyilasozol.

jó tanulást, rettentően rád fér!

m.logic 2010.04.16. 11:25:01

@ZX: Én meg olyanról tudok, hogy örökbe fogadtak egy kisgyereket, ahogy nőtt besötétedett, kiderült cigány és úgy is viselkedett, kezelhetetlenül.

@neurotikk!: Egyértelmű volt.

dupla vé 2010.04.16. 11:27:32

@DennisMoor: mert te olyan qrva okos vagy mi? jobbik szavazó vagyok, és nem érzem magam hülyének. sőt úgy gondolom én vagyok az okosabb, mert átlátok a nemzetek és kormányok felett álló gazdasági folyamatoknak nevezett gyarmatosításon

furiosity killed the rat 2010.04.16. 11:31:27

"bizonyos – főleg vidéki – online újságokat megszálltak a fanatikus Jobbikos hívők"

Tévedés. Ólcsó bértopikolók, ráadásul az ostobább fajtából.

DennisMoore 2010.04.16. 11:34:11

@dupla vé: Ja persze, átlátja minden elvbarátod, annyit sikerült kideriteni a nemzetközi gazdasági folyamatokrol, hogy zsidó világüsszeesküvés.Gratulálok.

dupla vé 2010.04.16. 11:34:40

@furiosity killed the rat: bértopikolókra csak a nemzettudatellenes pártok kampányához van szükség. a hazaszeretetet ingyen érzik az emberek.

DennisMoore 2010.04.16. 11:36:11

Nem baj, jön a Dalai láma, majd jól megimádkozza a dobogókői magyar világszivcsakrát megin, oszt jó lesz.

ZX 2010.04.16. 11:37:15

@m.logic: És még véletlenül sem a szülők nevelték úgy.

dupla vé 2010.04.16. 11:40:13

@DennisMoor: ha nem zsidó világösszeesküvés, akkor miért van az, hogy az egész világ szó nélkül tűri hogy a zsidók nem írták alá az atomsorompót, miért hagyják hogy szintén a zsidók ártatlan embereket gyilkoljanak nap mint nap? és miért mondta ezt a török miniszterelnök is? barikad.hu/node/51162
kicsit gondolkozz már el a világ történésein, és ne az legyen a véleményed amit mások a szádba adnak. esetleg olvasd el a Lugánói tanulmány című könyvet, vagy a kivonatos verziót itt: bluebox.blogter.hu/304496/luganoi_tanulmany csak hogy el tudj kezdeni gondolkodni azon ami körülvesz

DennisMoore 2010.04.16. 11:40:49

Bértopikolók, meg nemzettudatellenes pártok, haver, neked elmegyógyban a helyed, ez a paranoia nem vicc.Ki mersz menni az utcára?

furiosity killed the rat 2010.04.16. 11:40:51

@dupla vé: És igen!

Annyira édes, hogy még bizonygatni sem kell, nap mint nap ti magatok mutatjátok meg, mennyire sötétek vagytok.

dupla vé 2010.04.16. 11:41:34

@furiosity killed the rat: kérem tudatni velem, miért vagyok/vagyunk sötétek?

steve85a 2010.04.16. 11:41:45

Lassan, hogy a minimál IQ-sok is megértsék: a jobbik egy fasiszta horda.
Nem magyar érdekeket képviselnek.
Oroszok, arab terroszervezetek, terrorista államok pénzelik.

ZX 2010.04.16. 11:43:13

@dupla vé: Hogy van az, hogy a világ szó nélkül tűrte Hitler felemelkedését? Hogy lehet, hogy az USA és Kína soha nem írnak alá semmilyen környezetvédelmi egyezményt? Barátom, a világ politikusai mindig is impotensek voltak ilyen témákban.

kutyafej 2010.04.16. 11:43:33

30 éve ezt hallgatom, hogy Magyarország a cigányoké lesz...most megint ezt nyomják...még csak az arányuk sem lett magasabb a népességben...hiába a sok gyerek, kedves idióta rasszistáim, ha kisebb a várható élettartam és sokkal nagyobb a gyerekhalandóság. Ész is kéne, nem csak fanatizmus...

neurotikk! (törölt) 2010.04.16. 11:43:41

@m.logic: Jah, jah, csakis masokban lehet a hiba, mas lehetoseg nem kepzelheto el!

dupla vé 2010.04.16. 11:44:06

@DennisMoor: basszátok meg lehet hogy tényleg én vagyok a hülye. tehát akkor te Magyar vagy? Büszke rá? Miért? Mit jelent a nemzettudat? És számodra?

DennisMoore 2010.04.16. 11:44:10

@dupla vé: Értem, akkor azt higgyem el, amit a te szádba adnak mások.Hidd el ,nekem a te gondolatmeneted ugyanolyan hülyeség mint neked az enyém.

DennisMoore 2010.04.16. 11:46:02

Én Magyar vagyok, de miután ez nem rajtam múlott, nem az én érdemem, különösebben nem is lehetek büszke rá.Nem?

dupla vé 2010.04.16. 11:46:47

és kéne mi?
én ezeket gondolom:
- minden ember színes bőrű, különben nem látszana.
- a cigány nem tehet róla, hogy cigány és arról sem, hogy az lesz belőle ami, mivel a rendszer teszi azzá.
- a mindenkori magyar kormány a felelős azért, hogy nyomornegyedekben sínylődnek, vagy barbár hajlamú bűnözők csilli-villi kocsikkal, palotákban, úgy járkálva az utcán mint a királyok, akik nem tekintik embernek a gádzsót.
- a mindenkori média és egyes médiumok kiemelten felelősek azért, hogy semlegesen vagy pozitívan tüntetik fel ezt a jelenséget, csak, hogy egy példát említsek, orrba-szájba nyomni a csapból is a cigány származású sztár "Megyünk lopni" című művét.
- a cigánybűnözés létező jelenség, ma már inkább "rajbűnözés"-nek kellene nevezni, mert rettentően sok "elcigányosodott" magyarral találkozni, akik nem a nyomornegyedes típusba tartoznak.
- 20-30 év múlva ők lesznek többen.
- fekete, fehér, sárga, piros, kék, zöld színű emberek esetében is, az iskolázatlan, munkanélküli, a társadalomtól eltérő értékrend szerint szocializálódott emberek vég nélküli szaporodását azonnal meg kell szüntetni.
- rasszisták ugyanakkora arányban fordulnak elő minden politikai párt szimpatizánsai között, és egyébként sem lehet egyenlőségjelet tenni a cigányokat utáló és a rasszista között.
- szükség van az Új Magyar Gárdára, mert ellentétben a híresztelésekkel ellentétben nem faji alapon különböztet meg, szimplán a rajságra megy, és mert bizonyítottak azzal, hogy eddig csak jót cselekedtek, soha nem ártottak senkinek.
- ebben az országban mindenki lop, csal, hazudik.
- a becsület, az adott szó elvesztette értékét.
- alig találkozni manapság önzetlen cselekedettel.
- a jogrendszer nem az igazságot szolgálja vagy szolgáltatja.
- nincs olyan dolog, ami jól működne ebben az országban.
- itt a legolcsóbb a munkaerő mégis minden drágább mint máshol, itt fizetjük a legtöbb adót, mégis egyre rosszabbul működünk.
- az életem minőségét nem lehet pénzügyi elemzésekkel és gazdasági mutatókkal meghatározni, és helytelen, hogy az emberek az életüket arra pazarolják, hogy ezek az értékek magasabbak legyenek.
- ha van Isten, azért rakott erre földre és ebbe az országba, hogy amíg én használom megőrizzem értékeit és lehetőség szerint jobbá tegyem. ha nincs, akkor is.
- őseink azért foglalták nekünk ezt a helyet, hogy mi is megtartsuk utódaink számára, és ha már úgy adódott hogy a kétharmadát elvették tőlünk valószínűleg azt gondolnák, hogy amint lehet szerezzük vissza. természetesen békés eszközökkel.
- előző generációink amit felépítettek nekünk, azért tették, hogy működtessük tovább, és a társadalom számára hasznos szellemi vagy fizikai tőkét teremtsenek, majd utódaink szintén ezt tegyék.
- véget kell vetni a nemzetközi részvétel növekedésének a hazai gazdaságban, mert azok a saját társadalmuknak és utódaiknak építik az előzőleg említetteket, nem nekünk.
- egy talpalatnyi földet sem szabad többé eladnunk, és amit eddig a mindenkori kormány eladott visszaszerezni. szintén békés módon.
- nemzeti összetartás mint olyan mind az országhatáron belül, mind kívül csak a nyelvben és az ételekben nyilvánul meg, sokadlagos tényező az életben, mindenki széttapos mindenkit a saját boldogulása érdekében.
- az átlag ember az életét félelemben éli le, vagy az értékeinek elvesztésétől, vagy a megtévesztések és átverések sokaságától amiben él.
- elfogadhatatlan, hogy bárkinek megtiltsák, hogy az anyanyelvén beszéljen.
- a tájékoztatás egyoldalú, elhallgató, más színben feltüntető, szenzációhajhász működési elvét meg kell változtatni, hogy az emberek tiszta képet kaphassanak az őket körülvevő világról.
- meg kell állítani a médiából áramló igénytelen népbutító szemétnek a folyamát.
- egy olyan szellemi tőkével és természeti kinccsel rendelkező országot mint ez, kizárólag szándékosan lehet így tönkretenni.
- van ma Magyarországon egy politikai erő amelyik ugyanazt gondolja mint én.

náci vagyok? hülye vagyok? mi a fasz vagyok, ha vannak értelmes gondolataim?

gorcsev54 2010.04.16. 11:47:04

@DennisMoor: A hülyék közé Te tartozol és másokról akkor mondjál véleményt ,ha valamit már leraktál az asztalra.Én pl. annyira vagyok viceházmester mint Te, kis barátom.Te több százezer embert hülyézel , csak tudnám , hogy a
maradék az mi a fasztól olyan okos,stb-akkor talán megérteném, hogy miért volt az elmúlt 45 majd 20 év és talán azt is ,hogy mi a szart csinált a kedvencetek 8. évig a parlamentben.Szóval , ha egy év múlva, ki derül , hogy a Jobbik semmi értelmeset nem csinált a parlamenteben akkor hülyézheted őket, főleg ha Ezüst hajóznak stb.És még valami én soha nem cigányoztam , de majd ha Te üzletedben lopnak erőszakoskodnak rendszeresen és ha rájuk mersz szólni akkora az első szavuk" azé me cigány vagyok" de azért mindjárt hozzáteszi: ha sokat okoskodsz akkor" meg leszel halva"Kívánom Neked , vagy a családodnak.És ez nem cigányozás, az a cigányozás amikor feleslege milliárdokat költenek az én nehezen befizetett adómból olyanoknak akik soha semmi értelmeset nem csináltak,és akár tetszik Nektek akár nem 37 év munkaviszony után tele van a f...-om-és ém ég 7 évi kínlódjak azért , hogy további milliárdok tűnjenek el a nagy felzárkóztatásban

kutyafej 2010.04.16. 11:48:37

@ZX: nem tűrte szó nélkül, de mivel az idióták megválasztották törvényesen, így semmit sem tehettek ellene. Meg persze precedens sem volt erre a modern kori történelemben és sokan hihették, hogy csak a száját tépi, de majd lenyugszik. A politikusok nem fognak soha szembepisilni a széllel, mert akkor megbuknak. Sem az USÁ-nak, még kevésbé Kínának nem érdeke a gazdaság megfékezése környezetvédelmi regulákkal.

DennisMoore 2010.04.16. 11:49:05

És igen, kiváncsi vagyok, mi a franc az a nemzettudat.
Szerintem te hazaszeretetre gondolsz, ami bennem épp úgy megvan, mint benned.
Marha jók vagytok értelmetlen szavak gyártásában az viszont tény.

kutyafej 2010.04.16. 11:49:52

@dupla vé: megint egy alulművelt jobbikos osztályismétlő: a magyar szót nem nagy betűvel írjuk, még akkor sem, ha nagyon fontos neked... :)

dupla vé 2010.04.16. 11:50:18

@DennisMoor: ilyenek a haverjaid is, ezért mondom h nemzettudat ellenes

dupla vé 2010.04.16. 11:51:36

@kutyafej: gratulálok a tartalom is megragadt, vagy te is az a fajta vagy aki csak hibákat keres Faszkalap nagy eff mert fontos nekem

Kelly és a szexi dög 2010.04.16. 11:51:41

wazze, én azt hittem az LMP-re értette a Mesterházy...amúgy már TGM szerint sincsenek fasiszták Magyarorsztágon

tusuanzen 2010.04.16. 11:53:21

@steve85a: Le kell jönnöd a cuccról tesó!

szmoker (Homo Trollicus) 2010.04.16. 11:53:25

@az igazi Sipi: miből gondolod, hogy én nem engedem másoknak, hogy azt tegyenek amit akarnak? Sem a buzikkal, sem a zsidókkal, sem a cigányokkal nincs addig bajom, amíg engem békén hagynak.

Sajnos nem hagynak.

"Leben und leben lassen", vagymi.

kutyafej 2010.04.16. 11:54:04

@dupla vé: azokkal nem is vitatkoznék, annyira sötét vagy. Csak simán feltűnt, hogy minden lúzer és félművelt bunkó jobbikos. Talán, ha tanultál volna, akkor vinnéd valamire az életben és akkor nem kéne másokat okolnod a helyzetedért. Vagy menj el pszichológushoz, az is segíthet. Ennyi.

ZX 2010.04.16. 11:55:38

@kutyafej: Nem, mert az ostobák még nem jöttek rá, hogy a környezetvédelemmel is teremthetnek annyi munkahelyet, mint környezetszennyezéssel.

kutyafej 2010.04.16. 11:57:12

@tusuanzen: talán nincs igaza @steve85a-nak??? Meg kéne ezt már egyszer cáfolni, mert kezd a gyanú nagyon büdös lenni...kéne a jobbik finanszírozásáról egy nyílt napot tartani, hogy ne vádolhassák ilyenekkel...addig viszont nagyon gyanús az oroszok, iráni népgyilkosok és palesztin terroristák seggének nyalása... Jó társaság, nem mondom.

dupla vé 2010.04.16. 11:57:55

@kutyafej: mivel nem tudsz rólam semmit, és úgy általában a jobbikosokról elnézem neked hogy azt hiszed másokat okolok a helyzetemért. a gon csak az, hogy jól fizető állásom van, felsőfokú végzettségem, és az ég világon semmi gond a helyzetemmel. ezért is van az, hogy tudok foglalkozni a jövővel is, nem csak a mindennapos gondokkal, mint te

DennisMoore 2010.04.16. 11:59:17

Szerintem aki elhiszi, hogy Vona meg a slepp majd szembemegy az IMF -el, meg hogy majd ők nem lesznek korruptak, meg hogy lesz itt majd "elszámoltatás", az hülye.Sajnálom hogy ezt kell mondjam.

kutyafej 2010.04.16. 12:00:32

@ZX: sajnos ennyire nem egyszerű a dolog: Kína épp a motorizáció demokratizálódását éli át, jóval lemaradva a nyugati államoktól. Lásd pl. német gazdasági csoda, vagy az USA a 20-30-as években. Odamenni és azt mondani nekik, hogy járja inkább lovaskocsival, ne vegyél autót, szerintem elég reménytelen dolog. Akkor fogják csak észrevenni, hogy figyelni kellett volna, ha már mindent megmérgeztek a környezetükben. Persze ez a CO2 és üvegházhatás sztori is szép nagy blöff, de jól hangzik...de ez más kérdés.

kutyafej 2010.04.16. 12:01:52

@DennisMoor: Csatlakozom. Ezek a hülyék csak addig ripacskodnak, amíg le nem kell ülniük egyszer (remélem, soha nem lesznek ilyen szerepben) és nekik kell kitalálni, hogy hogyan ússzák meg az államcsődöt.

DennisMoore 2010.04.16. 12:08:10

@kutyafej: Nem lesznek , hála istennek sosem, 4 év alatt a parlamentben úgyis ki fog derülni, hogy szart se értenek semmihez, mangalicaszalonnából nem lehet várat épiteni...
Ok, beacsarkodták magukat, de szerintem 2o14 ig maradnak max.A legjobb az egészben, hogy szerintem a pártvezetés is hamar rájön erre majd, és annál mohóbban fogják a zsebüket tömni ergo a saját sirjukat fogják megásni.

ZX 2010.04.16. 12:13:12

@kutyafej: Nem lovaskocsival kell járni, hanem az élre állni környezetbarát technológiával mondjuk még jobb elektromos autót vagy más környezetbarát kocsit gyártani, és ezzel hódítani meg a piacot. A környezetüket már megmérgezték, nézd csak meg a 2 legnagyobb folyójuk. Az éghajlatváltozás meg nem blöff, a Csád tavon, Aral tavon és még sok más helyen jól mérhető.

kutyafej 2010.04.16. 12:33:10

@ZX: Örülök, hogy ennyire bölcsen látod a problémát, de ezek a kérdések napi szinten dőlnek ám el, hogy TE hogyan döntesz, ha lehetőséged van környezetkímélőbb autót, fűtéstechnikát, stb. venni. Te megveszed a jóval drágább, de tisztább EURO 6-os autót, megveszed a házadhoz a drága hőszivattyút, lemondasz az autós kirándulásról és inkább vonattal megy a család, nem veszel klímát a lakásodba nyáron? Nehéz kérdések ezek, és hidd el, hogy kicsiben és egyénileg a legtöbben a saját kényelmet, a motorizációt, az olcsóbb megoldást választják és azt a politikust, amelyik magasabb adókat vetne ki a szennyezőbb technológiára, azt meg elküldi melegebb éghajlatra... Na pont ezért fosik az amerikai elnök, a kínai pártdiktátor és az összes többi ilyen önkorlátozó egyezményeket aláírni, mert nekik van a legtöbb veszteni valójuk. Te megtennéd a helyükben?? De őszintén!!! Valószínűleg te sem és én sem.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 12:36:41

Senki nem jött rá, hogy az esetek elsöprő többségében értelmetlen a netes vita? Igaz, mostanság bármilyen vita az, mivel senki nem tudja, hogy hogyan kell - beleértve engem is (mondjuk szerintem tudom, tanulom éppen, de ne legyek nagyképű:D )
Megpróbáltam követni a beszélgetéseteket. Úgyhogy azt mondja hogy azt mondjátok, hogy:

Premissza, azaz a kiindulópont: A jobbik fasiszta - illetőleg náci, kirekesztó valamint rasszista. Jelen esetben el lehet tekinteni a fogalmak szó szoros értelmében vett meghatározásától, mivel ugyanazt igyekeztek lefödni a fenti jelzőkkel.

Argumentumok, azaz érvek:
1. cigányellenesség: A jobbik retorikája cigányellenes, ezt kár tagadni. Médiában nyilatkoznak a problémáról, és hiába szerepel a programjukban a cigánybűnözés, mint kriminalisztikai fogalom, a párt vezetői nem határozták meg a nyílvánosság számára is közérthetően.
Ellenérv: Mindezekkel együtt tagadhatatlan, hogy a bűnözés a cigányok egyes csoportjainál létformává vált, amit nem ment se a szegénység - tekintve, hogy automatikusan kapják a segélyt, és átlagosan annyit, amennyi fedezi a minimálbér összegét. Ezt fel kell számolni. A jobbik az egyetlen párt, ami ezt ki is mondja. Szigorú eszközökkel akar fellépni, amivel egyet is lehet érteni meg nem is, de tekintve hogy a szociális juttatások önmagukban nem válnak be, más eszköz kell.
Itt ez a két érv, ha jól értem, ebből kell kiindulni.

2. Antijudaizmus (antiszemitizmus): A jobbik zsidó területfoglalásról, zsidó lobbicsoportról beszél, és arra figyelmeztet, hogy Magyarországból újabb Palesztína válhat, ha nem tesznek az ország vezetői ez ellen. Ebben a kontextusban MINDEN zsidóról mond ítéletet. Ismét csak a retorika fő gond. Természetesen vásárolnak ingatlanokat itt is, máshol is. Ahogy minden ország, lehetőségeihez mérten terjeszkedik a határain túlra is, többletbevételt várva. Lásd multinacionális cégek. Miért látunk olyan sok zsidót a bankszektorban? Egyszerű, mivel ők hozták létre.
Ugyanakkor: A II. világháború áldozatain taposva hihetetlen pimaszsággal követelnek pénzt, és tényszerűen lobbi alakult ki arra, hogy lassan 70 évvel a háború után állami vasútakat pereljenek be (többek között) hihetetlen összegekre azon a címen, hogy vitték a zsidókat. Ez az emberek nagy részében természetes ellenérzést kelt.

3. Multik - magyar föld: Egyrészt nemzetközi egyezmény szabályozza, hogy a multi mennyit kell adózzon az államnak, és ezen felül a nyereség az övé. Az a mondat, hogy megadóztatni a multikat egyszerűen csúsztatás. A cégek most is fizetnek adót, és annyit fizetnek, mint bárhol az EU -ban. Ha plusz adókkal terheljük, kemény szankciókra számíthatunk, és azért nem lenne túl jó, ha a nyugat-európai piactól elvágódnánk. A föld meg egyszerűen kiaknázatlan, parlagon hever. Hát ha megveszik, akkor egyrészt kapunk pénzt érte, ha bármiféle létesítmény épül, azt meg lehet adóztatni + ha megművelik, okos rendszerrel, akkor az országnak is hasznot hozhat.
Azonban: Magyarországról jelenleg lassan áramlik kifele a pénz. Ennek egyik jelentős oka a multinacionális cégek jelenléte, mivel egyszerűen túl hatalmas a profitjuk. Ezt akárhogy is megérdemlik, de a magyar nép látja kárát - közvetlenül. Tehát vagy kell egy olyan bevételi forrás, ami ellensúlyozza (és nem az imf, amitől csak rosszabb lesz), vagy emelni kell az adókat, és megértetni az EU -val, hogy az ország lassú elszegényesedére van ítélve, ha ez így megy tovább. Ami a földet illeti: Amit eladtunk, az már nem a miénk. Ennyire egyszerű. A későbbiekben bármit akarhatunk azzal a földdel, maximum vissza tudjuk vásárolni sokszoros áron. Akkor már inkább most áldozzunk rá pénzt, hogy a mi kezünkben maradjon, és lassan meg fog térülni a befektetés.

Na. Ennyi. Azt hiszem ezek mentén volt a vita. A karomkodásokat, és személyeskedéseket tetszés szerint be lehet helyettesíteni.

dupla vé 2010.04.16. 12:52:45

@kutyafej: . "Te megveszed a jóval drágább, de tisztább EURO 6-os autót, megveszed a házadhoz a drága hőszivattyút, lemondasz az autós kirándulásról és inkább vonattal megy a család, nem veszel klímát a lakásodba nyáron?"

szerinted nem szándékosan jóval drágább, mikor az előállítás költsége nem az? hogy mennél vonattal kirándulni, mikor folyamatosan teszik tönkre a vasutat is? mé' nem gondolkodsz má' egy kicsit?

ja és nem veszek klímát, mert azon kívül, hogy nem környezetbarát, még légúti és izületi problémákat is okoz.

ZX 2010.04.16. 12:58:36

@kutyafej: Nincs klímám és autóm sem, pedig megtehetném, hogy legyen. Eddig is megvoltam nélküle, ezután is megleszek.
A kulcsszó pedig igen, a kényelem, sokan a kényelem miatt elb@sszák a gyerkeik, az unokáik kényelmét. Nem adok az emberi fajnak 300 évnél többet.

kutyafej 2010.04.16. 13:03:56

@Gidro: 1. Jó lenne, ha ebben az országban csak cigányok bűnöznének életvitelszerűen. Engem jobban zavar a kis tolvajlásnál a fehérgalléros bűnözés. (Lásd még magyar állam - bármilyen korban!). Jobban zavar az elcsalt adó, mert sokkal nagyobb a kár. A piti bűnözőket meg lehetne fékezni, csak kéne hozzá egy jól működő rendőrség. Aki mutogat a cigányokra, az maga mennyi pénzt (adót) csalt el abban az évben? Egyszer számolja már ki és meglepő lesz az eredmény a legtöbb esetben. Vagy elszámoljuk a vásárlásainkat a cégre? Céges autóval magánutakat teszünk és nem adózzuk le? Soroljam? Mindenki tudja, csak valószínűleg már észre sem vesszük. Erre kinek lesz programja??? Mert az biztos megbukik...
2. A zsidók azért kezdtek kölcsönökkel foglalkozni, mert a középkorban az egyházi állam megtiltotta nekik a normális gazdasági tevékenységeket és ez akkor nagyon lenézett meló volt. Ja, hogy azóta változott a megítélés? Erről ők tehetnek? Még egy apró kérdés: hitelek nélkül melyik mebr, melyik cég tudna ma előbbre lépni??? Akkor most ez is gonosz, ha valaki hitelt ad és kockázatot vállal???
Még valami: a vasút nem egyszerűen vitte őket, hanem döntő segítséget nyújtott a kiirtásukhoz. Ráadásul a viteldíjat ki is fizettették velük a hatóságok. Erről mindig gondoskodtak (a magyar állam és vele az állami vasút), hogy a kiirtásuk is önfinanszírozó legyen. Hogy a kapott kártérítések pótolják-e az elvesztett életeket és egzisztenciákat, ezt mindenki maga eldöntheti. Provokatív kérdés: mennyiért mondanál le a családodról és az örökségedről? Mert annyit nem kaptak...
3. A multik mesés jövedelmei is egy szép legenda: láttad már valaha, hogy a multik mennyivel alacsonyabb haszonkulccsal dolgoznak a magyar vállalkozókhoz képest? Ők beérik 5-10% profitrátával, de a magyar vállalkozó aligha. Akkor ki itt a hunyó? Még valami: a kihasználatlan és nem kellő rentabilitással megművelt és sokszor parlagon hagyott magyar termőföld mitől is lenne sokszorosan drágább, miután megvették? Ja, mert ők majd rendesen megművelik és az hasznot is hoz netán? A magyarok miért nem teszik ugyanezt? (Itt jön be a hitel téma, lásd fent!) Csak az a föld ér valamit, ami hasznot is hoz.

kutyafej 2010.04.16. 13:09:49

@dupla vé: Szerinted az Euro 5 és Euro 6 normájú motorok kifejlesztése és gyártása nem kerül többe, mint a régebbiek? Ne haragudj, de tévesek az információid. Miért van az, hogy sok japán és koreai gyártó inkább nem is kínál dízel modelleket? Mert nem éri meg, annyira drága a fejlesztésük ezeknek a normáknak megfelelő motorokkal. Az autók legdrágább része már ma is az elektronika (durván átlagolva 40%) és ezzel ez csak tolódik tovább ebbe az irányba.
Te a szárnyvonalakra mész kirándulni, ahol a madár sem jár, vagy mondjuk olyan helyekre, ahová a többség is lejár? De mondhattam volna buszt is, az is sokkal gazdaságosabb. De még a repülő is...
A klíma meg akkor okoz problémákat, ha nem használod megfelelően. De így viszont sok minden más is okoz egészségügyi problémákat, gondolj csak az autóra, vagy a hajszárítóra vizes kádba beleejtve. :)

dupla vé 2010.04.16. 13:11:07

@kutyafej: "Akkor most ez is gonosz, ha valaki hitelt ad és kockázatot vállal???"

igen gonosz, mert nem vállal kockázatot, csak elhiteti veled. bankban dolgozom, így ne is próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről.
azzal is tisztában vagyok, milyen folyamatok indulnak mikor a második havi elmaradásod van a lakástörlesztővel, hogy mira a harmadik havi felszólítót kiküldik már minden adott legyen a kilakoltatáshoz. nem részletezem, de gusztustalan.

A gazdasági világválság eredményeképp a magyarországi bankok 330milliárd forint nyereséget realizáltak tavaly. annak ellenére hogy szerinted ők kockáztattak, az emberek vesztettek, a bankok pedig nyertek.

dupla vé 2010.04.16. 13:15:59

@kutyafej: nem, nem kerül többe. méghozzá azért, mert azok a nagy koponyák akik szarják a spanyolviaszt, azok ugyanolyan bérből, és fizetésből élnek és ugyanannyit keresnek az ötös és hatos norma kifejlesztésénél is. a kreatív könyvelésnek köszönhetően pedig annyiféle költséget lehet leírni amennyit nem szégyellsz, a kínai meg ugyanúgy egy tál rizsért rakja össze a szerinted méregdrága elektronikát. az hogy mesterségesen mindennek magasan van tartva az ára, megidologizálva a vélt vagy valós hiányra épülő kereslettel és kínálattal. nagy szemfényvesztés az egész, te meg bedőlsz neki.

kutyafej 2010.04.16. 13:22:00

@dupla vé: És a csődbe menő amerikai bankok...lassan egy év alatt 90 lesz belőlük... nincs kockázat??? Hallottál már a rossz hitelállományról? Nem tudom, te mit csinálsz a bankban, de gyanítom, hogy legfeljebb takarítasz vagy állsz a kapuban egy pisztollyal az oldaladon és gondolkodsz a világ dolgain.
Amikor kölcsön adsz vkinek pénzt, és nem a barátod, csak ismerős, akkor rá szoktad hagyni, hogy ha nem fizeti vissza időben??? Ne fárassz már!
A hatalmas banki nyereségek itthon leginkább a magas marzsok és díjak miatt keletkeztek, meg a megugrott betétállomány is sokat hozott a konyhára nekik.
De mindegy, hagyjuk ezt, dogmákkal nem kívánok vitatkozni. Éljen Vona Dzsi!

kutyafej 2010.04.16. 13:23:20

@dupla vé: ezek szerint tényleg nincs fogalmad semmiről, de sebaj... érvekkel nem próbálkozom tovább. Aki nem akar tudni, az nem is fog soha. Viszlát...

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 13:32:07

Nocsak:). Igen, alapvetően, én pártatlan vagyok ebben a kérdésben... Pontosabban mondva kívülálló. Szó szerint is:P.
Na de komolyra fordítva, ugyanakkor fenntartva azt, hogy én nem védem a jobbikot, ha jön egy jobbikos, és más részénak mond ellent, ugyanúgy válaszolok neki is.
1. Igen, pénzügyileg a többmilliós sikkasztások jobban zavarnak minden embert. Ugyanakkor vedd számításba azt is, hogy a fehérgallérosok meglehetősen alacsony eséllyel szúrnak le illetve rabolnak ki. Hangsúlyozom, a cigányság egyes csoportjairól beszéltem, akik bűnöznek, és nem a cigányokról. Valóban, nem ez az egyetlen bűnözésforma az országban, de az nem jó érv, hogy másra mutatunk, hogy ő is. Következetes büntetés, mint mondtad, ez a megoldás. De míg az a bűnözésforma, amit a jobbik cigánybűnözésként definiál első sorban (a fémlopás mellett) a személy elleni erőszakra épül, addig a fehérgallérosok az anyagi egzisztenciádat veszéleztetik, KÖZVETVE.

2. Tudtam, hogy mi volt a történelmi előzménye, azért nem írtam le, mert akkor nagyon bele keveredtem volna:). Érzésem szerint pártatlanul fogalmaztam, mikor azt írtam, hogy ők kezdték, azért vannak még ott. A párizsi vasútat petelték be, és az ittenit. Namármost: A megszállt Franciaországban, és a megszállt Magyarországon műlködött az, amit leírtál. Bábkormányok voltak, nem a nép akaratából kerültek oda, de amit elvesztek, azt állami cégtől veszik - adófizetők pénze - mindenki pénze. Kárpótlás jár nekik, de szerintem amit csinálnak, az túlzás. Most ebbe a vitába ne menjünk bele, legalábbis ne itt, mivel nagyon off lenne.
3. A bankból hitelt hány százalékra tudod venni? Az imf hány százalékos kamatra adta a pénzt? Ugyanaz a helyzet. Egy akkora cégnél egyszerűen az a 5-10% is rengeteg pénz. Ami a földet illeti, igazad van ezen a téren. Én csak az érveket mondtam. Ugyanakkor: Félre teszem a pénzügyi faktort, és azt mondom, hogy egyszerűen az az ország gyenge, aki a földjeit el kezdi adni. Inkább legyen a miénk x % -val, mint az övék 2x -vel. De meg vagyok győződve, hogy egy jó programmal nem lenne ekkora nyereség-különbség a hazai-külföldi földek tiszta profitja között.

dupla vé 2010.04.16. 13:38:42

@kutyafej: a csődbe menő amerikai bankok a legnagyobb átbaszás.
pl. vegyünk egy legegyszerűbb esetet. résztartalékra épülő pénzügyi rendszerben élünk. ami leegyszerűsítve annyit tesz, hogy 5 forinttal rendelkező bank kölcsön adhat 100 forintot. ha azt a 100 forintot valaki kölcsönkéri, és berakja a saját bankjába, akkor ott már 2000 forintot tudnak kölcsönadni és így tovább. ezután fogja azt a 2000 forintot a bank, és kölcsönadja hogy te vegyél egy 2000 forintos autót, 0% önerővel. az autó ahogy kihoztad a kereskedőtől a 2/3át éri tehát kb 1300 forintot. ez egy válsággal tetézve lemegy kb a felére, tehát 650-700 forintra. ez papíron akkor is azt jelenti a bank számára, ha te rendesen fizeted a törlesztőt, hogy van 1300 forint vesztesége a banknak, amit értékvesztésből adódó veszteségnek hív. és ebben az az érdekes, hogy a bank 100 forint kölcsönből ha el kell adnia sürgősen az autót áron alul 600ért akkor nyert 500at + kamatokat+ az addigi törlesztőt, mégis úgy van tálalva hogy bukott 1300at. és ha sok 1300at bukott akkor csődbe megy. a tulajdonos meg röhög a markába, mivel a bankszektor tulajdonosi körének magán vagyona évi 1/4résszel nő.

élj csak nyugodtan a "bank jó értem?" állomvilágodban, nevezz hülyének, takarítónak, biztonsági őrnek, a lényegen nem változtat: téged is átbasznak, de nagyon.

és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy az árfolyamok játékával miket lehet elérni, és hogy a bankok hogyan is csinálják a pénzt...
tényleg el tudja fogadni épeszű ember, hogy a magyar fizetőeszköz értékét az határozza meg, hogy a nemzetközi "szakemberek" meg befektetők milyen lábbal kelnek fel, milyen kedvük van épp eladni, vagy venni, esetleg az hogy ki irányít egy országot? ne haragudj, de én azt mondom te vagy a hülye, ha ezt beveszed.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 13:42:59

Áh!... Freud. "petelték be"...:DD. Jaj! Perelték. De amúgy most tudnák asszociálni innen pár dologra, de páran komolyan vennék, és akkor le lennék antiszemitázva, márpedig nem szeretem az ilyen FITYMÁLÓ megjegyzéseket:P... Na vissza.

kutyafej 2010.04.16. 13:48:42

@Gidro: 1: Nem kérdés, az erőszakos bűncselekményeket keményen kell(ene) üldözni. Persze ma ez sem történik meg, de ezen a jobbikosok sem fognak változtatni, hanem ártermett és kellően finanszírozott rendőri vezetők kellenének, akik nem politikai kiszolgálók, hanem vonzóvá teszik ezt a pályát normális(abb) embereknek is. Meg persze olyan igazságszolgáltatás, amelyik nem 3-5 évig elszarakodik egy-egy eljárással. Mert ezalatt az emberek úgy érzik, hogy nincs következménye a bűncselekményeknek és nagyjából nem is nagyon tévednek. Ezt (is) meg kell majd oldania a fidesznek, mert most kaptak rá elég felhatalmazást.
Egyébként kíváncsi volnék, hogy hány embert veszélyeztetnek ténylegesen a cigányok által elkövetett bűncselekmények. De ez más téma. És a "magyarbűnözés" témája még mindig nagyon akut...
2. Semelyik bank nem adott volna hitelt az országnak, csak az IMF. Pontosan erre hozták létre és pénzelik a vezető gazdaságú országok, hogy ne dőljenek be a bénán és hatékony civil kontroll nélküli gazdálkodó kis korrupt országocskák, mint a magyar vagy a görög.
Fenntartom a véleményemet, hogy 5-10% hozam NEM nagy. Nem azt kell nézni, hogy abszolút mennyi pénz, mert a tulajdonosok diktálnak mindenhol.
Valóban gáz, amit a magyar mezőgazdaság piacvesztésben összehoz, de megint magunknak köszönhetjük: ne ejtőernyősöket, hanem szakembereket tegyenek a vezető pozíciókba és lehet invesztálni mezőgazdaságba. De eladni mindig egyszerűbb és gyorsabb haszon. Ez pedig az eladók szégyene, nem a vevőké. Ők dolgozni fognak vele, nem csak elpasszolni az első jó vevőnek.

dupla vé 2010.04.16. 13:53:15

@kutyafej: "Ők dolgozni fognak vele, nem csak elpasszolni az első jó vevőnek. "

Az elmult 20 év tapasztalata, hogy az eladó a saját sebe tömésére gondolt, a vevő pedig a saját konkurenciájának felszámolása céljából vásárolt be magyarországon, és tett tönkre nagyjából minden addig nyereségesen működő céget.

de minek is magyarázom...

kutyafej 2010.04.16. 13:54:03

@dupla vé: Bocs, de a kalkulációd nem áll meg. Egyébként ki kényszerít arra, hogy hitelt vegyél fel? Ki kényszerít arra, hogy új autót vegyél és emiatt jó sokat bukjál? Biztos mindig más a hibás???
De én ezt lezárnám.

kutyafej 2010.04.16. 13:55:10

@dupla vé: ne fáradj...hülyeségekkel nem vitázom tovább.

kutyafej 2010.04.16. 13:56:50

@Gidro: Azért bocs, de ezek a poénok nem a pártatlanságodat támasztják alá...
Mindensetre veled legalább lehet normálisan vitázni...
Köszi és minden jót!

dupla vé 2010.04.16. 14:04:33

@kutyafej: na ki kényszerít? az élet meg annak a liberális globális vezetése, mert olyan helyzetben van az átlagember, hogy hitel nélkül képtelen előre lépni. nem véletlenül vonatkoznak környezetvédelmi köntösbe bújtatott szabályok alkalmazva az autók esetében, és az igazi baj nem a kocsikkalm, hanem az ingatlanokkal van. nem áll meg a kalkulációm? valóban, mondtam, hogy egyszerűsítve van. szívesen vitatkozom pontos számításokkal is, mindenféle rendeletekkel és jogszabályokkal alátámasztva, azt is szívesen elmondom, hogy mit is jelent egy audit, és mit vizsgál a pszaf, de azt már nem itt kéne mert szintén elég OFF téma.
de a lényeg: maradj az álomvilágodban, mert én is nagyon jól tudom milyen szar abból felébredni.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 14:11:38

@kutyafej: 1. Ez itt bizony egyetértés, egy apró kitétellel. De először is, nem, nem a jobbik fogja kersztül verni az általad leírt változásokat, hanem a kormány, amelynek tagja a jobbik. És a jobbik markánsan ezt akarja, rágni fogja mindenki fülét. A programot meg ez után kell kidolgozni, mivel eddig egy párt sem adott konkrét programot, csak célkitűzéseik voltak. Ugyanakkor a "magyarbűnözés" az Németországban németbűnözés, Angliában angolbűnözés, és úgy álltalában fehér galléros bűnözés. Míg a "cigánybűnözés" az leginkább rájuk jellemző - Olaszországban is. Nevezhetjük másnak, mondjuk szegénybűnözésnek, és nevezzük is, ha ilyen ellenszélt gerjeszt. Bár megjegyzem, a 'cigány' szó az én szememben nem népet, hanem viselkedést jelől. A nép az a roma - ha már azt adták maguknak.
2. Természetesen, csak az IMF adott hitelt. Ha itt most elmondom a jobbikos érvelést, akkor már elszállunk. Én egyszerűen nem látok ebbe bele, de a jobbik úgy viszonyul az IMF -hez, mint egy hatalmas lobbihoz, ami a rosszul álló országokat végleg gúzsba köt látszólagos segítséggel. Annyiban furcsa ez a szervezet, hogy olyant mondott két éve, hogy a kárpát-medence ideális lakossága 10 millió fő. Ezt ő úgy miért gondolja, hogy közölnie kell?... De, mint mondtam, nem látok bele. Az biztos, hogy egy erős társaság fel tud vásárolni egy országot (lásd Bolívia), viszont ott másképp volt a helyzet.
A magyar föld a magyar emberek miatt került ilyen helyzetbe, de én reménykedek, hogy egy jó programmal (egyébként a jobbik programjának vonatkozó része felhasználható) ki is tudjuk rántani onnan, és helyre billenteni.

Gidro · http://www.kulturpajta.blog.hu 2010.04.16. 14:27:52

@kutyafej: Nem hiszem, hogy csak a jobbikosok tréfálkoznak a zsidókkal Magyarországon. Az félelmetesen agymosott társadalmat vetít elém. Részemről poénnál nincs tabu:P.

gorcsev54 2010.04.17. 08:17:32

@dupla vé: Nem náci vagy, azok a nácik akik ezt a lehetőséget(amit írtál) el akarják venni Tőled

skipy 2010.04.17. 20:53:28

@Oreg: Gondolom izraelre gondolsz.
Végigolvasás nélkül:
A kommentek egy része a mocskos zsidók/multik tengelyen mozog, a másik része a "nőjj fel vazze" gondolatmenetet erőlteti.
Akik úgy gondolkodnak: maradjatok abban a hitben, hogy ha azt mondod hogy zsidó, attól jobb lesz. Én abban hiszek, hogy egyszer majd agyat növesztetek, és erről leszoktok. De nem vagyok idealista. Nem lesz így.
süti beállítások módosítása