Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Új csillag született

2011.04.26. 17:22 | Proszektura | 181 komment

Húsvét hétfőjén Budaházy után immáron egy újabb nagyszerű hazafi vált médiasztárrá, a kempóbajnok Eszes Tamás úr személyében. Felmentették az Egri Városi Bíróságon a garázdaság szabálysértésének vádja alól, s ma már azt is megtudhattuk róla, hogy indul a polgármesteri székért Gyöngyöspatán.

Mindenesetre, ha hazánkban az "eszes" jelző etalonja ez az Eszes úr lenne, akkor talán még annál is sokkal nagyobb baj lenne, mint amiről éppen ő panaszkodott a minap az Egri Városi Bíróságon. A rendőri vezetést vádló és leleplező – polgármesteri székfoglalónak is beillő, sőt szinte már-már dimitrovi magasságokban emelkedő – védőbeszédében olyasmiket mondott, hogy: „tehát ha az riadalmat kelt ma Magyarországon, hogy katonai terepszínű egyenruhában megjelenik magánterületen hon- és önvédelmi ismereteket átadni erre éhes fiataloknak, felnőtteknek megfelelő szakgárdával, akkor nem tudom, hogy hová jutott az ország”

Bizony ide jutott kedves Eszes úr. Éppen az önök és önökhöz hasonlók jóvoltából. Az ilyen kopasz verőlegény kinézetűek bizony riadalmat keltenek, főleg, ha az a bizonyos arra éhes fiatalok által elfoglalt magánterület provokatívan úgy lett kiválasztva, hogy közvetlenül a cigánytelep tőszomszédságában legyen, jól belátható terepen. És különöen riadalmat kelthet, ha tudjuk, hogy azon a magánterületen például lőgyakorlatot is kívánnak tartani ezek a bizalomgerjesztő kinézetű urak.

Eszes úr a szabálysértési tárgyalásán szépen, érzékletesen elmagyarázta a bíróságnak, hogy ha ők garázdák, akkor bizony minden vadász és horgász is garázda.

Ahogyan mindezt ő oly ízesen megfogalmazta: „Ha kimennek a vadászok vadászni, terepszínű ruhában, vagy kimennek a horgászok horgászni terepszínű ruhában, harmincan negyvenen, ötvenen, és elsikíccsa magát egy cigány származású ember, akkor az garázdaságot követ el. Mert most tulajdonképpen erről van szó.”

Aztán Eszes Tamás kempós fantáziája egyre inkább szárnyalni kezdett, amikor immáron arra a következtetésre jutott, hogy nem csupán a vadászok és horgászok, hanem VIII. Henrik és Kolompár Orbán utánzása is garázdaságot valósítana meg a rendőrség szerint: „Mert én beöltözök VIII. Henriknek, vagy ne adj isten Kolompár Orbánnak akkor is el fognak onnan engem hurcolni a rendőrség, mert a felsőbb vezetés ez volt kiadva, hogy a mi katonai jellegű kiképzésünket, nyílt táborunkat ne tarthassuk meg.”

Talán, ha humoros kedvében Szabó Alberthez hasonlította volna magát, az azért inkább érthetőbb lett volna. 

· 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr912857143

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Földműves a felhőkarcolók között 2011.04.27. 08:22:37

Egy olyan közösség, amely nem esett át a maga felvilágosodásán és polgárosodásán, előre borítékolhatóan kerül konfliktusba a modern társadalommal. Globálisan a fundamentalista iszlám, itthon a cigány közösség kerül ilyen bajba. Hiszen mindig kialakul a...

Trackback: Földműves a felhőkarcolók között 2011.04.27. 08:22:37

Egy olyan közösség, amely nem esett át a maga felvilágosodásán és polgárosodásán, előre borítékolhatóan kerül konfliktusba a modern társadalommal. Globálisan a fundamentalista iszlám, itthon a cigány közösség kerül ilyen bajba. Hiszen mindig kialakul a...

Trackback: Nem vádolják meg a véderősöket 2011.04.26. 22:10:58

Nem elég a terepszínű ruha, provokatív, kötekedő magatartás is kell hozzá....

Trackback: Jogállamban nem pofozkodunk 2011.04.26. 21:23:09

Most látszik igazán, hogy egy demokratikus jogállamban mennyire nehéz kiosztani az Orbán Viktor által ígért két pofont a széljobb egyenruhásoknak. Vissza kéne térni a gyökerekhez: csakis jogszerű eljárással, csakis jogszerűtlen magatartást kezel...

Trackback: Jogállamban nem pofozkodunk 2011.04.26. 21:22:57

Most látszik igazán, hogy egy demokratikus jogállamban mennyire nehéz kiosztani az Orbán Viktor által ígért két pofont a széljobb egyenruhásoknak. Vissza kéne térni a gyökerekhez: csakis jogszerű eljárással, csakis jogszerűtlen magatartást kezel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhesló 2011.04.26. 18:55:45

Igaza van Eszesnek.
Te meg egy hülye vagy, amikor kétségbe vonod mások alkotmányos alapjogait.
Bár, ahogyan elnézem nektek semmi nem drága, a békés befogadó többséget kell gyalázni és a deviáns kisebbséget lehet védeni.
Azt kifelejtetted a végéről, hogy a hihetetlenül agresszív 8 egyenruhástól olyannyira megrettent, magukat a köz pénzén megutaztató cigók egyike pár alapos maflással köszönte meg az ellátást és a jutalomutat.
Vér is folyt.
Ellentétben a várakozásaitokkal magyar vér.
Ezért ez nem hír nektek és a magatok fajtáknak.
Sunyin kussoltok róla, mint sok sok más bűnesetről.

Éhesló 2011.04.26. 18:56:19

Blogmotor köpöd ki!

kormányzó 2011.04.26. 18:58:02

Az a helyzet hogy ennek a zeszesnek igaza van.Nem a ruhától lesz valaki/k/ félelmetes.A feleségem például a csapatokban járkáló,ordibáló,kötekedő,romboló cigányoktól fél.De valahogy soha sincs rendőr a közelében, akitől védelmet remélhetne.Ki tudja miért? Szóval,ne essünk át - megint- a paci túloldalára! Láthatjuk, a pofozkodó cigány asszony is tudja,elég hülyének látszani és megúszhatja a büntit.

yda 2011.04.26. 20:41:22

Éhesló:
Mit vársz egy halotboncoló Proszekturától!

Martian (törölt) 2011.04.26. 21:14:38

Az a helyzet, hogy ha egy megélhetési fosztogató bármilyen egyenruhát lát, nem csoda hogy bepánikol...

Mikrobi 2011.04.26. 21:17:12

@Kehesló: te itt is trollkodsz? Erepen trollkodsz-e még?

csak ugy 2011.04.26. 21:24:57

Na mi van proszektura?
Felsz?
Van mitol felned?
Csak nem te is cigany vagy?
Vagy ejelente tyukot mesz lopni a szomszedbe?
Vagy esetleg a nyugdijasokat ijesztgeted es penz tarhalsz toluk?

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.26. 21:27:05

Gondolatbűnért még nem büntetünk. Csúnya világ lenne, ha már azért is büntetés járna.

akárkivagybárki 2011.04.26. 21:27:39

Eszes Tamás for President!!!!

akárkivagybárki 2011.04.26. 21:30:06

A cikkíró pedig fogadjon örökbe egy-két cigánycsaládot és majd utána írjon ilyen szart.
Ja hogy idáig csak tévében látott cigányt? Boccs..

eMJe 2011.04.26. 21:33:16

Jól emlékszem, ez az a blog, ahol agyatlan kommer gondolatokat lehet olvasni? Ez a poszt is jól sikerült.
FAIL

Kodomo 2011.04.26. 21:48:19

Nem árt, ha néha a változatosság kedvéért a bíróság emlékeztet arra, hogy a többségi társadalomnak is vannak jogai.
Reméljük a kisebbség kötelességei is szóba kerülnek rövidesen.
Az állam felelőssége szintén megérne egy misét. (Nem a rendőrség hatékonyságára gondolok, hanem hogy adjon munkát.)

V u, de ja vu 2011.04.26. 21:59:42

Rendkívüli módon megható, amikor a Rózsadombi (vagy bárhová valósi, lényeg hogy a helyi viszonyokról fingja ne legyen) elkezdi osztani az észt olyan bűnügyileg fertőzött helyeken, ahol a bűnözést visszaszorítani képtelen rendfenntartóknak is köszönhetően valóban félelem és rettegés van a faluban... CSAKHOGY NEM AZ RETTEG ÁM, AKINEK A LEGNAGYOBB A HANGJA!!!

Nagyon szomorú, hogy egy ilyen átlátszó beetetés után van bárki, aki fenntartások nélkül elhiszi, hogy a gyöngyöspatai (és a gyöngyös környéki többi településen lakó) MAGYAR lakosságnak semmi oka a rettegésre, csak az elnyomott kisebbségnek:-(((

Nos, mit is nyomott el ez a 8 fős Véderő: az éjszakai randalírozást, a már alanyi jogon járó fosztogatást, erdőirtást stb-stb...

Hogy erőszakosak és fenyegetőek voltak??? Hát... szerintem akinek nincs vaj a fején, annak semmi oka nem volt félni... nem mellesleg a magyar politikai elit már régen bebizonyította, hogy nincs birtokában sem a megfelelő jogi eszközöknek, de még valami elképzelés-félének sem, hogy megoldást találjon a szembenálló tábor békítésére - élek a gyanúperrel, hogy talán nem hogy szándéka nincs erre, de kifejezetten kívánja ezt az 'oszd meg és uralkodj' milliőt...

A szembenálló felek közül 70-es IQ-val egy becsületes ember már el tudja dönteni, hogy ki a valódi áldozat és ki az, akinek csupán a 'nyugodt bűnözéshez való joga' sérült...

Ha ezek az összeférhetetlen emberek csak az erőszakból értenek - hiszen azt látjuk huszon éve, hogy a jog erősen csődöt mondott - hát akkor erőszakot kell alkalmazni!!!

Ha 2006-ban lehetett kormányzati érdekből tüntetőkre (egy részükre jogosan) lövöldözni, ha 2011-ben a Hősök terén a Himnusz közben lehetett alakzatban álló embereket hatóságilag vegzálni, hát akkor urambocsá' lehessen már azoknak is a nyakába csördíteni, akik miatt a közösségi élet gyötrelem, valódi félelem és valódi rettegés!!!

Lehet hogy Eszes úr nem a legmegfelelőbb ember erre a célra, illetve a Jobbik nem igazán képes emészthető politikai modellel előállni, de azt el kell ismerni, hogy a rendrakásnak ekkora szándékát más politikai erő még eddig részben sem mutatta: tehát az ugasson, aki ettől jobb megoldást tud és ami ugyanakkor eredményes is!!!

Mellesleg magánterületen szerintem nyugodtan lehet önvédelemre oktatni felnőtteket és gyerekeket is, nem pont Eszes úr járt az eszembe, amikor saját gyermekeimnek próbáltam valamilyen önvédelmi tanfolyamot keríteni, nem azért hogy cigányokat verjenek, nem azért hogy szívből szavalják Szálasi nemzetvezető magvas gondolatait vagy valamelyik szélsőség politikai hitvallását, hanem hogy HA JOGTALAN TÁMADÁS ÉRI, MEG TUDJA VÉDENI MAGÁT!!!!!

ERRE UGYANIS MINDENKINEK JOGA KELLENE HOGY LEGYEN!!!!!!!

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.04.26. 22:01:47

A posztoló fájdalmasan hülye.

Van terepszinű ruhám, katonai gyakorló. Abból a megfontolásból, hogy a munkásruháknak valók közül ez volt a legolcsóbb.

Ha elmegyek a barkácsboltba (mert képzeld, szoktam kétkezi munkát végezni a házunkon) akkor a cigánygyerekek majd sirva rohannak az anyjukhoz, aztán jönnek a rendőrök és elvisznek?
Mert van a kezemben egy pisztolynak látszó tárgy? (akkus csavarhúzó)

Drout 2011.04.26. 22:19:20

Blogíró te szimplán buta vagy

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.04.26. 22:43:26

A FASISZTÁK MIÉRT NEM KÁPOLNÁSNYÉKEN GYAKORLATOZTAK? S ha mégis a megfélemlítés volt cél akkor mit remélnek, hogy holnap rohannak a pudrék dolgozni? Hova?
Annál azért ez bonyolultabb. annak fényében is, hogy a faszom tudja milyen erő tagjai is nagyon ráérnek munkanapon.

koncerttahó 2011.04.26. 22:45:53

Mennyit kaptál ezért a cikkért, te disznó?

röhögő 2011.04.26. 22:56:08

Eszes úr és barátai láttán nem nyúlnék a zsebembe hogy megtapintsam a rugós késemet. Azok láttán akikben Eszes úr félelmet kelt, igen.
Szóval én most régi baloldaliként azt mondom - "Hajrá Eszes úr!"

Spiritmonger 2011.04.26. 23:10:06

proszektura fiam, leülhet, elégtelen

Eszes Tamásnak igaza van, a védekezése, bár komikusnak tűnhet, teljesen logikus, és a törvény adta lehetőségekre épül

az, hogy ki mitől retteg, az az ő baja, szerintem Magyarországon nem kell semmilyen kisebbséginek sem rettegnie, ugyanis nincs miért, de ha jelen esetben a cigányoknak az a hobbija, hogy rettegnek a terepszínű ruhától, hát tegyék, demokrácia van, a rettegés sem tilos, még akkor sem, ha mint a jelen esetben, teljesen oknélküli.

meg kell érteni, hogy magánterületen az egyenruha sem tilos, akármennyire is ajvékolnak érte

végül, ha a véderő csak annyit ért el, hogy 3 napra a cigók abbahagyták a nemcigók terrorizálását, a lopást, a bűnözést, akkor a mindenkori magyar kormány a vegzálás helyett ki kellene, hogy tüntesse őket

másfelől, a magánterület nevében is benne van, hogy magán, azaz ott úgy öltöznek, ahogy akarnak, azt tanulnak, amit akarnak, sőt, még airsoft lövészetet is tarthatnak a vonatkozó törvények értelmében

aki meg ezen jogukat kétségbe akarja vonni, az nem normális

Parajpuding 2011.04.26. 23:13:48

Ahogy olvasgatom a kommenteket, asszem a cikkíró ezzel a gyér gondolatmenettel belesz*rt a ventilátorba...

Spiritmonger 2011.04.26. 23:17:11

@Buzáné: mennyi a rettegési órabéred?

Buzáné 2011.04.26. 23:44:43

@Spiritmonger: csattanós volt, gratulálok!

igyugyaz 2011.04.26. 23:47:58

@Spiritmonger: Ja, akkor nem is az van a képen....

krferi 2011.04.26. 23:55:27

@Spiritmonger: Tessék már akkor kitalálni, melyik csapat a rettegők, akik a náciterror miatt rettegnek, vagy akik a cigóbűnőzés miatt.
Mer ez szerintem 1:1.

Senkifia 2011.04.27. 00:04:08

"Bizony ide jutott kedves Eszes úr. Éppen az önök és önökhöz hasonlók jóvoltából. Az ilyen kopasz verőlegény kinézetűek bizony riadalmat keltenek,"

Akkor ha én mondjuk kellemetlenül érzem magam(ha nem is rettegek) egy csapzottan öltözött, enyhény rosszarcú cigánytól,aki este,hazafele a buszmegállóból jövet, a hátam mögött lépegetett, tehetek feljelentést ,hogy garázdaság történt?
ja az egyik egészen "recently" történt előzmény,hogy 5 nappal ezelőtt, este 8 után, a félig tele 4-6os villamoson a kollégám 15 éves fia mellett megállt egy kedves kisebbségi ifjú,másodmagával, és kilátásba helyezte,hogy nyakonszúrja,ha nem adja oda a gyerek sürgösen az értékeit....
Akkor a rosszul öltözött rosszarcú roma ellen,aki aztán tovább(masírozott??) ment az utcánkban,tehetek feljelentést,illetve követett e el garázdaságot,mivel akár félhettem is tőle?bár csak kényelmetlenül éreztem magam,többek között a kolléga fiának a kilátásba helyezett nyakonszúrása jóvoltából,,és gyakran néztem hátra...
csak kérdem.
Ja és ami ide vezetett, az több pár napnál, és a kolléga megfenyegetett gyerekénél... Az csak most a közelmúltban történt, elég friss,azért hoztam konkrét példának...

Senkifia 2011.04.27. 00:13:30

@krferi: nagy jóindulattal is csak max 1:1000 ,ha már számszerűsítünk :)

dArKhAlF 2011.04.27. 00:13:41

Mennyi koszos náci van ebben az országban... elképesztő..

Senkifia 2011.04.27. 00:15:57

@dArKhAlF: ajaj, azt figyeld meg,ha majd gyarapodnak a kirabolt meg agyonvert nyugdíjasok, akkor mennyien lesznek...

dArKhAlF 2011.04.27. 00:17:15

Az összes neonácinak ott a helye a Betyársereg mellett (kigyúrt, 20as IQ-val rendelkező, Turulbuzi nagymagyarok). Gratulálok az összesnek. Nem csodálnám, ha egy idő után a "félős" cigók kapával döngetnék a el a sok nagypofájú "véd"erős barmot. Megérdemelnék. 3-4 hét kórház után már nem lenne akkora az arc.

Menjetek vissza Mein Kampfot olvasni. Az való a sok okosnak. Annak sincs értelme.

vauvauvau 2011.04.27. 00:19:06

Csak rá kell nézni erre az eszesre, vagy SS-re :-D
és az ember látja, hogy egy agresszív, vén hülye, tetovált alkarokkal, buta szemekkel.
Ez ne tanítsa senkinek a gyerekét!

Börtönbe vele!

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2011.04.27. 00:23:22

Ez a cikk nagyon mellément, ugyan a fent említett úriember, nem egy matyóhímzés, de általában a kényes helyzetekben nagyon ritkán, az okostojás, öltönyös ficsúrok szokták megállni a helyüket.

dzsugasvili 2011.04.27. 00:25:49

Nem gáz az, hogy kivétel nélkül minden hozzászóló gyaláz, kedves szerző? Amúgy joggal. A cigányok az fehér emberek 90%-ban félelmet/rettegést keltenek ha kimennek az utcára. Ha meg is szólalnak, akkor a maradékból is még 7-8%-ban is. De ugye ezt valamiért senki nem emlegeti...

Senkifia 2011.04.27. 00:26:10

@dArKhAlF: az a helyzet,hogy a Jobbik 17%ának jelentős részét templomba járó kelet magyarországi öreg nénik tették ki. Akik megunták,hogy hetente egyszer van náluk rendőr,minden csütörtökön. Ezen kívül meg váltásokban alszanak, villanyfénynél, a papával, remélve,hogy akkor nem törik rájuk az ajtót.
de ők biztosan mind neonácik, és alvás helyett Meinkampfot olvasnak...
És ha a fidesz nem tesz valamit a helyzet megoldására, és nem hagyja abba ezt a totyogást,mint tyúk a takonyban, akkor legközelebb nem 17%-a lesz a jobbiknak, hanem huzon-harminc. Ez van. Persze ettől biztos én is nác vagyok.- De azért el kéne gondolkodni. És kifogások helyett megoldást keresni,mert bele fogunk fulladni a saját szarunkba. És nem feltétlenül a véderő-szerű akárkik miatt...

véreshurka majonézzel 2011.04.27. 00:41:22

"Négyen látogatóba tartottak egy barátjukhoz. Az utcán mentek, gyalogosan, amikor egy vasvillákkal, vascsövekkel, lapátokkal felfegyverkezett cigány horda rájuk rontott. Provokált volna a négy magyar? 70-80 feldühödött cigánnyal szemben kevéssé valószínű. Hol voltak a rendőrök? Információink szerint kevéssel a támadás előtt az Arany János utcában csaptak balhét a rettegő kisebbség tagjai, a rendőrök oda mentek. Ezidő alatt támadtak rá a négy magyarra.

Úgy tudjuk, a sérülések súlyosak. Egy ember a négy közül fel sem tudott állni a támadás után, őt a mentők a helyszínről vitték el. A másik három férfi el tudott menni onnan, egyiküket elvitte később a mentő, mivel több helyen erősen vérzett a feje, nyílt törés volt látható a kézfején."

az általad védett evakuált cigányok kamerába mondták hogy este gyilkolni fognak. aznap este nem tudták megpróbálni (csak egy pofonra futotta), ma este azonban majdnem sikerült..

kit védünk kitől?

penelope garcia 2011.04.27. 00:47:28

Szerintem csináljunk nekik egy skanzent. Echte magyart, ofkorsz. Jurtával, nyereg alatt puhított lovakkal, turullal, ahogy kell. Oda betolhatnánk az összes eszementet, akik egyenpizsiben akarnak számháborúzni, bekameráznánk az egész terepet, etetnénk és gondoznánk őket rendesen, és hagyjuk, hogy ellegyenek egymással. Felvirágozna Magyarország, hozzánk jönne mindenki neandervölgyieket bámulni.

penelope garcia 2011.04.27. 00:51:36

Akik itt azon óbégatnak, hogy jájj, "magyar vért folyt", azok szerint tök normális dolog heteken át hergelni az alvó oroszlánt?
Mégis, mire számítottak? Odamennek, masíroznak, piszkálódnak, a népek meg csak úgy hagyják ezt menni a végtelenségig. Sőt, külön élvezik, hogy nyakukra vonultak a nácik. Aham. Nyilván ők is békésen ellennének azzal, ha pár tucat cigány letáborozna a házuk körül. Csak gyakorlatozgatni. Uniformisban. Á, semmi különös. Ez totál értelmes dolog.
Ugyan, miért is lenne ettől bárki ideges?

véreshurka majonézzel 2011.04.27. 01:00:38

@penelope garcia: hiába magyarázol, neandervölgyiként az viselkedett aki megütött egy a rendőrség szerint sem provokáló nőt. vagy az aki a kézis srácot megölte. vagy aki tanárt lincselt. nincs mögötted érv.

oroszlánt nem hergelt senki csak a hiénákat próbálták az idős néniktől távol tartani. számodra ez lehet zavaró, de igaza annak van aki a gyengék, elesettek mellé áll. és ezek nem a gyilkosok, hanem azok akik békésen, fegyver nélkül kockáztatják az életüket az idősek életét védve. ezt ma már senki sem vitatja akiben van tisztesség

véreshurka majonézzel 2011.04.27. 01:01:46

@penelope garcia: az etnikumok pont ezt teszik, csapatosan sétálnak, állnak mások portái körül. nem is támad rájuk senki, ők kérnek cigit és ütnek-ölnek.

Jofiu 2011.04.27. 01:08:00

Addig jo amig huek maradnak a nevukhoz es vedenek.
Es ebbe nem fer bele a megelozes sem.
Ahhoz semmi kozuk.
A problemas retegek ellen nagyon is kell a vedelem, csak valahogy az onjelolt vedok nem epp arrol hiresek, hogy korultekintoen, alaposan es okosan itelik meg, ki ellen kell vedekezni. Szinte mindig tulkapnak, es olyant is bantanak aki nem valos fenyegetes. Mint a rendorok 2006-ban. Ha tulkapnak, semmivel sem lesznek kulonbek azoktol. Csak mert agymunkat nem igenylo egyszerusitesek alapjan itelnek. Egnek a vagytol, hogy akciozzanak.
Majd meglatjuk ok milyenek lesznek.
Ha barmelyik tagjuk tullep a vedelmen akkor hiteltelenne valnak. Verbalis fenyegetessel vagy kodobalassal, barmi kezdemenyezo, provokalo agresszioval. De akar meg a provokacionak felulessel is. Akkor Eszes segget csinalt a szajabol, kepmutatova valt mint barki mas a politikaban. Onnantol ennyit a bekes gyakorlatozasrol.

De amig marad a vedekezes, passziv erodemostracio erejevel elrettentes, nyilt es aktiv agressziora reagalas, addig jo. Mert tenyleg kell vedekezni, barmit is mond Pinter. Rend van. Ket het alatt. Hogyne. Minden szuper.
Az o irodajaban biztos.
Csakhogy oda nem fer be az orszag.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2011.04.27. 01:19:36

Mint mindig, mikor Elemér "ügyvéd úr" tollat ragad, most is felesleges szar folyik ki a kezei közül. Egészen egyszerűen egy szemellenzős, agymosott (inkább: agyhalott), félig cigány (a lelkében mindenképp) magyar ember ostoba fröcsögéseit olvassuk, ami ráadásul (hála annak, hogy még ti vagytok hatalmon)(Törpék és Pápaszemes Hazugok) rögtön KETREC-be kerülhetett a "pártatlan" blogszolgáltatónál.

Elemér, baszod alásan, csak egy kicsit ülnél már le végre elgondolkozni rajta, mekkora hülyeségeket írkálsz! Komolyan mondom, annyi liba nem volt otthon, amennyit az állítólagos ügyvédi diplomádért adtál - valószínűleg Gazsi meg Leonszió, első és legjobb barátaid lopták össze a maradékot (a disznóval együtt)(és most nem a felmenődről beszéltem).

Az a baj az ilyen gennyes alakokkal, hogy sok bizonytalan magyar ember is felnéz rájuk, mert őket "valakiknek" hiszik - miközben láthatjuk, hogy csak vakon vagdalózó szerencsétlenek, korhű másolatai a múlt század '90-es évei előtt élt besúgóknak, mutogatóknak, semmirekellőknek.

Dehogy védem én Eszest meg a haverjait! Csak próbálok úgy nézni a történtekre, ahogy te, Elemér, sosem tudsz - minden bizonnyal gátol a diplomád meg az eszed. Kívülállóként, gondolkodó magyarként egészen más történet "jön le", mint te meg a hozzád hasonló szarkeverők láttatni akarjátok.
Engedd meg, kis ostoba, ajánlom magamat:
agymosott.blog.hu/2011/04/25/e_va_ku_la_ci_o

Egyébként tanulgass, van még mire gyúrnod, hogy emberré válhass!

agymosott.blog.hu

ghnghb 2011.04.27. 01:22:02

@Jofiu: "A problemas retegek ellen nagyon is kell a vedelem, csak valahogy az onjelolt vedok nem epp arrol hiresek, hogy korultekintoen, alaposan es okosan itelik meg, ki ellen kell vedekezni. Szinte mindig tulkapnak, es olyant is bantanak aki nem valos fenyegetes. "

soha nem volt ilyen túlkapás. dobálták őket kővel, videóra vették és rendőrt hívtak. ez a becsületes ember tette. miről híresek? arról amit a média híresztel. ami idáig minden esetben hazugság volt. még a gátaknál végzett munkájukat is kifotosoppolták (a ruhájukról a szavakat), pedig a cigánytelepet védték. a véderő amit idekeversz nem "véd", ők csak terepgyakorlatoznak. nincs védő szerepük, nem is volt. nem is törekednek erre

ghnghb 2011.04.27. 01:23:31

Andrassew Iván, lapunkban is publikáló közíró szerint “két betyárseregest vitt el a mentő, súlyosan sérültek. Van a cigányok között is sérült, de nem annyira veszélyes. A kommandósok körbevették Gyöngyöspatát, nem érdemes elindulni, mert úgyse engednek be senkit. Nyilvánvaló önvédelem volt, mert a nácik támadtak rá egy gyerekre és kővel dobálták a házakat.”

Jofiu 2011.04.27. 01:44:19

@ghnghb:
Ha figyeltel lattad, hogy feltetelesen fogalmaztam.
Onnantol, hogy provokalnak, onnantol ugyanugy szar alakok lesznek mint barmely bunozo, meg ha nem is akkora, az a provokacio vagy kezdemenyezes merteketol fugg majd mekkora.
Az onjelolt szervezetek valahogy elobb utobb tulkapnak, es onnantol miben jobbak mint barmilyen kozonseges kotekedos, verekedos banda?
Semmiben.
Jobb lenne ha nem jaratnak le magukat, ovatosak es korultekintoek lennenek, foleg egy ilyen kielezett szituacioban.

Eszes Tamas nem a Vedero parancsnoakanak hivja magat?
Ha nem vedenek mi a faszt keresnek ott? E s akkor miert van a 'ved' a nevukben. Ez igy zavaros.
Kicsi ez az orszag de ha tenyleg tisztan gyakorlatozas a celjuk, akkor tudnanak jobb helyet is talalni.
Nem hiheto, hogy csak gyakorlatozni akarnak, kizarolag, ez egy hulyeseg, eleg szemellenzosnek kell lenni, hogy ezt barki ketseg nelkul bevegye. Ha nem akarnak belekeveredni valahogyan, akkor nem mennek oda, mashova vennek, ez egyertelmu. Ennyire senki nem ertelmileg fogyatekos, hogy olyan helyre megy 'csak gyakorlatozni' ahol haboru dul.
Ha vedeni akarnak, azzal nekem semmi bajom - a rendorseg lathatoan alkalmatlan -, csak ne kapjanak tul.

Jofiu 2011.04.27. 01:50:26

@ghnghb:
" Nyilvánvaló önvédelem volt, mert a nácik támadtak rá egy gyerekre és kővel dobálták a házakat"
Ha ez hiteles info, akkor nem kulonboznek semmilyen garazda kotekedo bandatol. Azoktol sem akikkel osszeverekedtek, akkor ok testverek egymassal, barati koron beluli nezetelteres tortent.
Ha ez, igy megtortent.
Remelem nem.

ghnghb 2011.04.27. 01:54:32

@Jofiu: ha utánanézel a cigányok szerint a megvert nő is provokált. ezt a rendőrság cáfolta

az origos cikk szerint (ha nem módosították) a gatyájukat is lehúzták a betyárok és dobáltak és mutogattak. elég egyértelmű hogy azt mondják el ahogy ők elképzelik magukból kiindulva a provokálást. jobboldaliak ritkán mutogatják a péniszüket tömegesen éas vegyes közönségnek

ghnghb 2011.04.27. 01:57:02

@Jofiu: az önjelöltek ellen most hoztak rendeletet hétvégén. senki sem tarthat rendet, még a polgárőrök sem. a véderő eddig is gyakorlatozott máshol, eddig is csak gyakorlatoztak. akik igazán komolyak és fegyveresen gyakorlatoznak érdekes azokat senki sem emlegeti...

ghnghb 2011.04.27. 01:57:59

@Jofiu: az önjelöltek ellen most hoztak rendeletet hétvégén. senki sem tarthat rendet, még a polgárőrök sem. a véderő eddig is gyakorlatozott máshol, eddig is csak gyakorlatoztak. akik igazán komolyak és fegyveresen gyakorlatoznak érdekes azokat senki sem emlegeti...

"Horváth Aladár a Roma Polgárjogi Mozgalom vezetője az [origo]-nak azt állította, hogy a Véderő, illetve a Betyársereg egyenruhásai fegyverrel fenyegették Gyöngyöspata Arany János utcában lakó cigány családjait. Mint mondta, elhangzott az egyenruhások szájából, hogy "ma este meghaltok", illetve azt is állította, hogy a támadók részegek voltak és letolt nadrággal gúnyolták a cigányokat."

ki hiszi ezt el?

ghnghb 2011.04.27. 02:00:31

@ghnghb: ami még jobb a borsnak azt nyilatkozták a romék, hogy a fegyvert motoros vitte el a náciktól. merthogy nem volt náluk ..

dark future · http://www.andocsek.hu 2011.04.27. 02:01:56

Ezen blog halálfejes logója félelemkeltő, ezért gyorsan el is lapozok innét.

Jofiu 2011.04.27. 02:07:23

@ghnghb:
"jobboldaliak ritkán mutogatják a péniszüket"
:DDD de virslivel azert tesznek ugy mintha
Normalis ember ritkan mutogatja, de ez egy konkret helyzet megiteleseben ritkan segit.
Folosleges itt egyoldaloan hergelned magad, nem tudhatod mi volt.
Mint ahogy en sem.
Es addig foloslegesen allsz ki barmelyik oldalert.
Bizonyara a mindenfele csoportok mindig udvariasak es bekesek, csak es kizarolag elszenvedoi az esemenyeknek.
Ez is furcsan hangzik am, nem csak az ellenfel allaspontja - amiben tuti sok a valotlan, az is egyoldalu.
De a gyakorlatozos bekes egyenruhas felvonulos verziot is nehez am komolyan venni.

Ha Eszes tovabbra is azt allitja, kizarolag bekes, hagyomanyorzo celzattal mennek egy problemas faluba, na onnatol o is segget csinalt a szajabol es kepmutatoan hazudik.
Vagy egyszeruen egy agyatlan kreten. Gyakorlatozni nem a frontvonalon szokas.
Senki nem fog hinni nekik, ugyanugy mint a ciganyoknak sem.

ghnghb 2011.04.27. 02:13:37

@Jofiu: házibuliban virslit, az azért más. mindenki volt fiatal.

amit én tudok hogy késsel rabolták ki rokonaimat, más rokonnak csontját törték (50 kilós embernek!) minden ok nélkül, mást molesztáltak szexuálisan. romák. mindezt rövid időn belül. a nénik is ezt mesélték az egész hajcihő előtt, ezért én azt hiszem el ami a tapasztalataimmal és a kamerával rögzített tényekkel egyezik. senki nem bántotta őket már akkor "evakuálva" lettek és ők verekedtek. most sem hiszem hogy magukat védték. hihetetlen

a cél a táborral stb. pedig a figyelemfelhívás, több rendőr ez pedig nem bűn. nem hazugság, nem kreténség. csak ezt ma nem lehet kimondani.

kéne egy nick 2011.04.27. 02:37:34

Nem inkább érthetőbb, max. inkább érthető.
Amúgy meg a helybeli magyaroknak valahogy nincs ellenére ez a véderő.

A helyi cigányok annál inkább.
Most találtak egy maguknál erősebb kutyát, aki őket bassza, ahogy eddig ők baszták a helybeli magyarokat.
Nem kéne lopni, rabolni, gyilkolni, a helyi magyarokat terrorizálni, és nem menne oda a véderő.
Vagy a rendőrnek naponta végigpofozni a teljes cigánysort, mint 30-40-50 éve is,és ha valamelyik felemli a kezét a rendőrre, annak kezét-lábát eltörni, hogy tudják, hol a határ, ameddig el lehet menni.
Mert most nagyon nem tudják.
És a cigány másból nem ért.

ghnghb 2011.04.27. 02:41:45

@kéne egy nick: nem vártam tőled ilyen szépet. többet nem foglak csesztetni :)

átlátó 2011.04.27. 02:48:18

Nekem nem Eszes tamassal van bajom. Tehat nem Eszes Tamassal van bajom. Ok es okozati összefüggesben nem Eszes Tamassal van a bajom.

kéne egy nick 2011.04.27. 02:56:54

Egyébként ezek a húzások - meg az LMP és MSZP-szerű bérrettegők és a Fityisz-kormány - reakciója egy dologra nagyon jók.

A Jobbik a következő választáson simán kap 55%-ot.
Mert azt látják, hogy van EGY párt, amelyik nem szemforgatóan azzal jön, hogy jaj, integráljuk a cigányokat (500 évig nem ment, baszd meg, majd pont most meg 4 év alatt?), és jajj, segítsük őket, öntsük az adót évekig megint a feneketlen kútba, meg gyerektartást fizetni 10-12 cigánygyerekre, hanem kimondja, hogy ezeket csak terrorral lehet kezelni.
És erről csak a cigányok tehetnek.

Utálom a Jobbikot, mint a szart, de az ilyen cigányokat még jobban, úgyhogy legközelebb én is a Jobbikra szavazok, mert ezek legalább tesznek is valamit. Ha meg el akarnak a cigányok költözni, ki kell jelölni egy rezervátumot a Hortobágyon, és éljenek egymás közt.

Aki meg jogtalanságot meg kirekesztést kiált: Amerikában több százezer társadalomba beilleszkedni nem tudó/nem hajlandó indián él ma is rezervátumokban. Jártam ilyenben.
A cigányoknak is ez való.
Ráadásul az indiánok ott a saját földjükön kényszerültek rezervátumokba. A cigányoknak ez nem a saját földjük. De ha elmennek Indiába, nekünk nagyon feltűnik a hiányuk (nem, hiányozni nem fognak), Indiában meg ez a pár százezer csak csepp lesz a tengerben a másik 1 milliárd között.

SPYD3RM4N 2011.04.27. 04:12:41

Na, a hivatásos rettegők új operettsztárját ezek szerint felmentették? Ez azelőtt vagy azután történt, hogy a kormány változtatott a garázdaság rendszabályain?

A hivatásos rettegők egyik fősztárját, a nagy bokszolót, Novák Elődkét is sajnos csak 1 év próbára bocsájották tegnap. Pedig megnéztem volna mondjuk ugyanennyi letöltendőnél, ha végre egyszer nem a Rózsadombról osztaná az észt az általa soha nem látott cigányokról.

Szánalom ez a magyar náci csőcselék. Csupa-csupa megtört szerencsétlen, akit nem vettek fel katonának, rendőrnek, és itt játsszák az agyukat kínjukban... Amúgy miért is érnek rá ezek az emberek dologidőben, heteken, hónapokon át? Tán csak nem mindenre alkalmatlan pszichikai roncs, vagy munkakerülő segélyen élő az összes nagymagyar fasz? Jéééé, hogy mik vannak, ki hitte volna ...

Celeb Rita 2011.04.27. 05:06:26

A cigányok ötszáz éve boldog integráltságban éltek és patyolat házaikban nevelték több diplomás fiaikat. Szorgosan dolgoztak, fizették az adót. Soha, senkitől, semmit nem kértek, sőt nem hogy elvettek volna bármit, inkább apró ajándékokat hagyva kedveskedtek a szomszédoknak. Akikkel egyébként is nagytisztelettel bántak, hogy befogadták őket országukba. Majd jött egy csapat csúnya benácult magyar, aki merészelte a saját országában othon érezni magát és tönkretette e csodás idillt! Csak így lehetett!

vladimir0370 2011.04.27. 05:55:00

@penelope garcia:
Szerencsétlen nyomorult. Még mindig nem esett le, hogy pont fordítva történik? Az Eszes fiú mutatja, hogy végre ébredezik az oroszlán, amit egyébként már évtizedek óta buzerálnak! Én nem bánnám, ha már üvöltene!

kirsten 2011.04.27. 06:13:23

Az egész véderővel börtönbe. Munkára kell fogni őket, mert úgylátszik nagyon ráérnek. Nem értenek máshoz csak más emberek megfélemlítéséhez ? Az itt hozzászólók pedig a kurucinfóra valók. Nem vagyok cigány, sem kisebbségi., de ami ebben az országban folyik az utóbbi időben az szégyen. Nem a cigányokra, hanem a magyarokra.

$pi$ 2011.04.27. 06:32:37

"Összecsapás és pánik Gyöngyöspatán
Kedd este összecsaptak a romák és az őket egész nap provokáló véderősök. Négy sérült van, egyikük súlyos. "

Mondjuk a kuruc azt írja, hogy 70-80 cigány súlyosan összevert négy nem cigányt, akik békésen mentek az utcán. Most akkor mi van? Melyik igaz? Ennyire nem lehet leírni az igazságot?

Új a törvény? Ha provokálok, beszólok, "megfélemlítek", akkor agyon lehet verni, akkor el lehet törni a kezem?

BKV reszelő 2011.04.27. 06:43:10

@V u, de ja vu: Nyugi, nem kajálja mindenki a menekített szegény cigányok dumát mint a posztoló. ...csak éppen nem mindenki blogol marhaságokat. Én mélyen elítélem ha a lakosság terepszínben parádézik erődemonstrációt tartva....de csak akkor, amikor a kék ruhás, erre felkent alakulat jól működik - esetünkben a működik is elégséges lenne - de mivel nem működik, így a szükség törvényt bont elve érvényesül. Nagyon helyesen.

Etniez 2011.04.27. 06:43:59

Nem csalódtunk benned Elemér, megint mosod a szart :)

Etniez 2011.04.27. 06:46:24

Egyébként meg ne Budapestről okoskodjunk, mert megint Józsika lesz a hunyó. Emlékszel még a Moszkva téri kardozásra?

2011.04.27. 06:47:26

Proszi! Nehogy mellényulj, mint már oly sokszor.Várjuk ki a végét, mert a védenceid már most látni, hogy hazudnak. Képzelőerejük és kiabálásuk óriási. Inkább viselkedni tanitsd meg őket és arra hogy tartsák be a törvényt.

ינסיידער 2011.04.27. 06:55:54

Tiszta szerencse, hogy a cigányok mindig egyedül "járőröznek", és a kapucnis pólót sem szokták a fejükre húzni.

BKV reszelő 2011.04.27. 07:03:06

@ינסיידער: Hamis a vád. A cigányok nem járőröznek soha. Azok lopni mennek, ami becsületes munka. A cigányoknál is becsületes munka és a Kossuth téren is az.

Ronda Bözse 2011.04.27. 07:05:34

Röhej hogy tilos feketében járni mert akkor gárdista vagy,tilos terepmintás cuccban járni mert akkor véderős vagy,szerintem legyen kijárási tilalom hogy ne fossanak a romák.Azzal ki foglalkozik,hogy hány magyar retteg minen kurva nap a bodzaszedőktől??!

Ronda Bözse 2011.04.27. 07:10:25

@kéne egy nick: Nekem is van egy erős érzésem hogy a jobbik igen nagy százalékban fog nyerni a következő választáson.Vidéken nagyon durva a közbiztonság,és ezért fognak a jobbikra szavazni.

BKV reszelő 2011.04.27. 07:22:17

@Ronda Bözse: Igen, sajnos a nagy pártok elvesztették a fonalat és a jobbik erős győzelme prognosztizálható, pedig világos az is, hogy a jobbik populista válaszai nem a legjobbak a problémákra. (Gyk.: A kommunikációjukban másról beszélnek, mint ami mögötte van, ez látszik feketén-fehéren.) Erre ráerősít a fidesz mostani balfaszkodása is.

Kaszáspók 2011.04.27. 07:29:12

@Buzáné: Ki az a cigány ott középen a Hitleres pólóban?

Ronda Bözse 2011.04.27. 07:29:28

@BKV reszelő: Továbbra sem értem,hogy miért nem lehet polgárőrséget felállítani a vidéki falvakban?Az is provokáció talán a romák ellen?

Ronda Bözse 2011.04.27. 07:31:17

Az egész eset erősen emlékeztet egy,a történelemben már meglévő esetre,mikor is É-Mo-n,a szintén roma közösségben vérhas (vagy tífusz?) járvány tört ki és sorban elhullottak.Akkor azért tört ki a parasztlázadás,mert azt hitték,hogy a földesurak a kútjaikat megmérgezték!

BKV reszelő 2011.04.27. 07:53:41

@Ronda Bözse: A polgárőrségnek nincs értelme. Nincs jogköre, ha rendőrt hív, akkor azok "lekésik" az akciót, majd erre hivatkozva legközelebb már ki sem jönnek. Értelme egy ütőképes rendőrségnek van. Pintérrel és az elődeivel az élen ilyen nem lesz. Pintér maga is üldözendő lenne a kapcsolatrendszere miatt egy jól működő rendőrség által. A szervezett bűnözéssel foglalkozó alosztály üldözné.

Giraffa 2011.04.27. 07:53:52

A Gárdista/Polgárőr csapatnak láthatósági mellényben kellene mennie mindenhova.

Ugyanis ha ezt egyenruhának és félelmet keltőnek tartják, akkor a rendőrök/biciklisek/kukások is azok. Szóval ne feketében, hanem neonzöldben/neonnarancsban sétáljanak és kész. :)

nazer 2011.04.27. 07:58:02

nem tudom,ha a cikkíró nagyszüleit ölték volna meg mult héten Szikszon,akkor is ez lenne a véleménye ???

mement 2011.04.27. 08:01:24

@Ronda Bözse: Te ay 1831 es magyorszagi kolera lazadasra gondolsz, ahol nem romak, hanem teljes falvak, regiok lazadtak fel, mert az okosok beragtak arra amikor az osztrakok elkezdtek meszezni a kutakat, ferotlenites celjabol... Igen nemileg felreertettek, de hat mar akkor is nagyon megfontoltak es tajekozottak voltak...

Ronda Bözse 2011.04.27. 08:04:38

@mement: Az én történelemtanárom romákról beszélt.Egyébként igen.

kyncza 2011.04.27. 08:05:46

@BKV reszelő: ha lenne erős rendőrség, akkor nem lenne semmilyen gárda, se véderő, se szebb jövőért polgárőrök és milyen jó lenne.

De egyelőre amiben a rendőrségünk kurva jó, az a büntetés, ha hiányzik a macskaszem a bicajról, vagy mert 50-es táblánál 66-al "száguld" valaki, vagy mint látjuk, nem úgy öltözöl, ahogy a cigány divat diktálja.

elemér, neked meg remélem megbaszkodja a fejed a pátyolgatott fajtád pár tagja!

Ronda Bözse 2011.04.27. 08:06:10

@Giraffa: Kíváncsi leszek,hogy a rendőr láthatósági mellény,mikor lesz majd félelemkeltő viselet és mikor tiltják majd be?

MetálFater (törölt) 2011.04.27. 08:06:20

Addig csinálják a fesztivált a romák, amíg meg nem unjuk.
Akkor aztán ott leszek a vártán én is, pedig már 48 éves vagyok.
De úgy fogom aprítani őket, mint paraszt a tűzrevalót...

mement 2011.04.27. 08:08:16

@MetálFater: egy igazi hos tipus lehetsz...

kyncza 2011.04.27. 08:11:10

@kirsten: idióta vagy, ennyi bajod van csak! Tehát az a szégyen, hogy végső elkeseredésókben az emberek összefognak a cigányterror ellen...aha...nem az, hogy embernek látszó állatok vernek meg/ölnek időseket, ugye?

Elmondanád te gyengeelméjü, hogy hány cigány lett eddig megverve polgárőr, gárdista, véderős által?

A kuruc.info-t ha többet forgatnád, látnád, hogy minden napra jut egy cigányok által elkövetett gyilkosság pár száz ft-ért. Majd ha a te szüleid, nagyszüleid lesznek soron, visszatérünk a beszélgetésre. Menj, rettegj addig még egy sort!

Ronda Bözse 2011.04.27. 08:13:13

@MetálFater: Ők is csak a túlélésért küzdenek,mint te vagy én.

mement 2011.04.27. 08:13:46

@kyncza: ahham, arrol a kurucinforol beszelunk, amelyik minden letezo eroszakos cselekmenyre rakialtja hogy cigany... anelkul hogy barmit is tudna, vagy barmi kezzelfoghato bizonyiteka lenne, aztan valami szar moralfelelemel magyarazza a hazugsagait...

Lasd pledaul WB eset kapcsan.

Ronda Bözse 2011.04.27. 08:14:43

Fejétől rohad a hal.A főbűnösök ott lapulnak a parlamentben!Nem kellen talicskával hordani a pénzt ebbe a redvás EU-ba!

mement 2011.04.27. 08:15:37

@Ronda Bözse: Figyelj, jelenleg tobbet veszunk ki az eubol mint amennyit betalicskazunk.

MetálFater (törölt) 2011.04.27. 08:15:52

@mement: Ha Te is ott nőttél volna fel (Róbert Károly körút és Dózsa György út között), ahol én, tudnád, hogy ezek más szóból nem értenek.
Mikor 10-15 roma összeverődik, hogy "no szombat este van, menjünk magyart verni," akkor Te is másként állnál hozzá!

Ez nem "hős" kérdése...
Engem és a barátomat megkéseltek 2003-ban azért, mert megvédtünk egy idős nénit, akinek el akarták venni a piacon szatyrát.
Ha Veled történik ugyanez, Te hogyan gondolkodnál?

Bakker.

FreeHungary 2011.04.27. 08:15:57

@Kodomo: Nem az állam feladata az embereknek munkát adni, mindenkinek saját feladata állást találni és saját magáról gondoskodni. Amiről te írsz az a szocializmus volt.

kyncza 2011.04.27. 08:16:25

@mement: bármilyen esetnél odaírják, hogy NEM BIZTOS, HOGY CIGÁNYOK ÁLTAL ELKÖVETETT, de gyanús, mert idősek sérelmére követték el/késes/csoportosan stb stb. És SAJNOS 99%-ban beigazolódik, hogy tényleg cigók voltak. Amúgy mindig van a cikk végén hivatkozás másik forrásra(is), helyi lapokra, tehát nem légből kapott hírek azok.

A wb eset kapcsán is utólag korrigáltak, mert kivételesen nem cigányok voltak! Jó sok ellenpéldát tudtál felhozni...

mement 2011.04.27. 08:18:39

@MetálFater: Tortentek meredek dolgok velem is, de meg sem erzem feljogositva magam ettol, hogy tuzifakent apritsak minden ciganyt szamolatlanul.

Raadasul a Dozsara jartam gimibe.

belekotty 2011.04.27. 08:18:49

@BKV reszelő: "A cigányok nem járőröznek soha. Azok lopni mennek, ami becsületes munka. A cigányoknál is becsületes munka és a Kossuth téren is az."
- Már hogyne járőröznének a cigányok! Figyelnek mindenre ami nincs lehegesztve vagy lebetonozva. :-))

waces · http://blog.waces.hu 2011.04.27. 08:19:39

kedves postiro. mint, ahogy elottem erre mar tobben ravilagitottak, buta vagy. sajnos eletedben nem lattal kozelrol ciganyt es ugyesen probalod meglovagolni a divatos szeresd-a-cigany trendet. szivesen mutatok neked szszb megyeben olyan falvakat, ahol mar nem elnek nem ciganyok. szivesen mutatok neked akar bp-en is olyan helyeket, ahova te este/ejszaka nem mersz kimenni. es nem azert mert terepszinu gyakorloban setalo, adott esetben kopasz fiatalok jonnek szembe veled.
azert mert valaki ilyen ruhakba jar, attol meg nem fog felelmet kelteni senkiben. max ha van felnivaloja. a kedves ciganyvedo divatliberalisoknak ezt kene felfogni. (meg nyilvan kimenni az emberek koze es megnezni, hogy hogyan is elnek a ciganyok).
addig a szavaid sulytalanok es csupan divatos ostobasagok.

mement 2011.04.27. 08:20:14

@kyncza: Linket a korrigalasrol. Az nem korrigalas amugy hogy magyarazaom miert hazudok, es miert ciganyozok akkor is ha esik, es akkori s ha fuj.

Kurucinfo nem hiteles hirforras, ha akarom elhiszem ha akarom nem.
Majd ha ellenorizheto lesz, szamonkerheto akkor van ertelme beszelni rola, addig kb a blikk hitelessegi szintjet sem uti meg.

belekotty 2011.04.27. 08:20:17

@mement: Nem kell aprítani a cigányt, csak féljenek ők is, ne csak a védtelen magyarok! Amíg cigányok nem vetik ki maguk közül azokat akik miatt félelemben él a magyar lakosság, addig ne számítsanak semmi jóra!

_Vezo_ 2011.04.27. 08:22:18

Nagyon könnyű a fotelból liberálisnak és elfogadónak lenni!
Javaslom, költözz be egy borsodi kis zsákfalu legutolsó utcájába egy évre, aztán utána írj pár sort a tapasztalataidról, légyszíves!
Tartok tőle, hogy hallgatnál, Proszektura!

mement 2011.04.27. 08:24:16

@belekotty: nem hiszem hogy a ciganyoknak kell ezt megoldania, marmint az irrealis elvaras hogy `vessek ki maguk kozul`. Rendorsegi feladatnak tartom.

Kb olyan lenne ha en azt mondanam neked, hogy ha szeretnel egy szebb, jobb, fejlodokepesebb orszagban lakni, akkor vessek ki a magyarok maguk kozul a korrupt elemeket.

Jol hangzik, de nem eletszeru

mement 2011.04.27. 08:25:37

@_Vezo_: Te is csak azt nem erted meg hogy nem vedi senki a cigokat, hanem a futbahuliganokat es kopasz barmokat tomorito kulonbozo hulye nevu katonai hierarchiaba szevrezodo csoportokat kritizaljak.

kyncza 2011.04.27. 08:25:51

@mement: biztos unod már ezt hallgatni, de költözz le cigótelepre, akármilyen kis faluba, aztán utána dugd a fejedet a homokba.

Tessék pl. egy cikk, ahol feltételezett a cigány elkövető:
kuruc.info/r/35/78157/

Itt pedig a WB módosító cikkek:
kuruc.info/to/0/20/WEST+BALK%C1N

MetálFater (törölt) 2011.04.27. 08:26:27

@mement: Talán azért, mert nem vagy"hős típus".
Persze ez nem probléma. Ezért megyek én (is) helyetted (is), még ha Te ezt nem is kér(t)ed. Ezek szép szóból nem értenek.
Csak a tekintély, a puszta erő, ami hat rájuk.

De hidd el, eljön még az az idő (sajnos), amikor követelni fogod Te is a csendőrség visszaállítására ahol a kitételek közül csak két dolog volt igazán fontos: minimum 180 cm magasság és legalább 100 kg.

Mert hogyan beszélhetnénk tekintélyről és erőről ott ,ahol 150 cm-es, 50 kg-os ember rendőr lehet?
Hogyan tud egy ilyen rendőr rendet teremteni?

mement 2011.04.27. 08:28:39

@kyncza: Latom nehezedre esik megerteni, hogy nem mindenkinek abban al egy problema megoldasa hogy `oda megynk osztek izombol odabaszunk egyet aztan rend lesz eee`

A ciganybunozes letezo problema. De nem hiszem hogy turnunk kene hogy parlamenti partok maganhadserege, vagy hozzajuk kotheto mas paramilitans szervezetekl grasszaljanak az orszag teruleten, es ugy erezzek fel vannak hatalmazva arra hogy sajat ertelmezesuk szerinti rendet teremtsenek.

Linkeket mindjart elolvasom.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 08:31:24

@kyncza: "kopasz barmokat tomorito"

Nem vagy előítéletes és rasszista tesó.. Áááá, dehogy...

mement 2011.04.27. 08:32:27

@newtehen: ezt nekem szantad, es szarok az eloiteletekre.

Nekem nincs probelmam az eloteletessegel, minenkinek meg lehet a maga velemenye barkirol, amig az ebbolfakado indulatait kepes kutluralt formaban, es mederben tartani.

mement 2011.04.27. 08:33:03

@mement: es amig kepes objektiv dontest hozni, amikor esetleg raharul a teher egy kerdesben.

kyncza 2011.04.27. 08:33:56

@mement: én meg látom nem érted, hogy mindenki érti, hogy a kibaszott rendőrségnek KELLENE tennie a dolgát, és kurvára senki nem mászkálgatna saját költségen, testi épségét kockáztatva, h önzetlenül segítsen!

Teszi a dolgát a rendőrség? Nem! Van értelme, hogy minden csatornán követelik a rendet? Nincs
Meddig várjunk, amig rend lesz??? Ameddig elfogy a magyar?

mement 2011.04.27. 08:35:23

@kyncza: Menjetek rendornek, es emeljetek a silany ember anyag minoseget. Ilyen egyszeru.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 08:36:28

@mement: "es szarok az eloiteletekre" De van aki nem képes. Ezért is szántam Neked ezt a beszólást.
Bár az angol billentyűzeted alapján Te nem Magyarországról írogatsz, kintről azért könnyebb beleszólni, hogy mi idehaza kit tűrjünk meg magunk közt.

mement 2011.04.27. 08:37:37

@newtehen: Pedig megnyugodhat kis lelked, Magyarorszagrol irok.

kyncza 2011.04.27. 08:39:56

@mement: és az miért lenne jó, hogy parancsra ki kéne mennem olyanok ellen, akik azt képviselik, amit én is akarok? Rendet!

Kimenjek, hogy a cigányok szembeköpjenek, meg kiröhögjenek, mert úgyse vihetem be, ha beviszem, úgyis kiengedik?

IP-címvadászok kedvence 2011.04.27. 08:41:58

@kyncza:

"Teszi a dolgát a rendőrség? Nem! Van értelme, hogy minden csatornán követelik a rendet? Nincs
Meddig várjunk, amig rend lesz???"

Na ez az... az újságírók meg a többi nagyokos megmondóember menjen oda és éljen ott, lehet kipróbálni, majd egy pár év után megkérdezném, hogy milyen...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 08:42:29

@mement: Akkor viszont gáz az ékezetek hiánya. Majdnem annyira, mint a közösség, amelyben állítólag élsz, társadalmi problémái ismeretének teljes hiánya...

kyncza 2011.04.27. 08:44:37

@IP-címvadászok kedvence: pár év múlva nem lenne kit kérdezni! 2 hét elég, -ahogy sintér sanya is mondta a rendcsinálásra- csak 2 hétre költözne le valahova...

mement 2011.04.27. 08:44:44

@kyncza: Azert mert nincs szuksegunk egy altalad ertelmezett rendcsinalasra.

A torvenyek betartatasara van szuksegunk, es semmi sem garantalja hogy az ilyen gardistak meg vederosok, meg szebb jovot nyilas egyesulet, nem a szeljobb politikai ellenfeleit fogja legkozelebb vegzalni es terrorizalni, esetleg fizikailag bantalmazni, ugyaneszerint a a sajat szajizszerint ertelmezet rendcsinalas alapjan.

mement 2011.04.27. 08:45:39

@newtehen: Ha te mondod, biztos ugy van.

mement 2011.04.27. 08:47:42

@IP-címvadászok kedvence: Vagy neked kene a videki putribol, es a szellemi sekelyeseg godrebol, egy varosba koltoznod es kicsit vilagot latnod, meg ertelmed szedned magadra.

Nah eleg sztereotip voltam remelem.

_Vezo_ 2011.04.27. 08:48:50

@mement: dehogynem, értem én.
Csak az a baj, hogy ezzel a "kritikával" azonnal ott is a csúsztatás és a naiv rácsodálkozás, amit nehéz nem észre venni, ott van és működik. Minden ilyen hangulatkeltés azt a látszatot kelti, hogy ez ok nélkül van és, hogy mindenki veszélyben van és szar ez az ország, stb.
A Vezéretek régebben azut mondta, hogy ha nem tetszik, el lehet menni.
Mondjuk egy brosodi kis zsákfaluba...
:)

mement 2011.04.27. 08:53:30

@_Vezo_: Ha most eloben beszelgetnenk, az arcodba tapostam volna ezert a `vezeretek` dumaert.

Ez a szeljobbon a divat? Ha valaki nem ugy gondolkozik mint ti, nem veletek egyszere csattintja a bakancsat, nem egyszere skandalja hogy ciganybunozes, es nem egyszerre bologat a tobbiekel akkor komcsilibsibuzi es nyilvanvaloan gyurcsanyista hazaarulo?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 08:53:32

@mement: "egy varosba koltoznod"

Ajánlom BP, 8 ker. Vagy Ózd. Vagy Miskolc, stb..

mement 2011.04.27. 08:55:25

@newtehen: Miskolcon laktam eveket, es mivel pesti vagyok sokat jarok a 8 kerbe.

@MetálFater: olvastam meg tegnap

mement 2011.04.27. 08:56:40

@newtehen: es a baratnom meg barcikai volt egy jo par evig.\

Van kepem mirol van szo, de ez nem valtoztat a velemenyemen, hogy nincs szuksegunk jobbik-katonak rendteremtesere.
Rendorsegre van szuksegunk.

kyncza 2011.04.27. 08:57:46

@mement: amiről te beszélsz, az fikció! Amiben meg MOST vagyunk, az cigányterror! Nekem meg semmi kedvem az olyan rendhez, ahol azon kell agyalnom, hogy a cigányok mikor ölik meg a nagyszüleim, mert épp nem tetszett nekik, hogy rájuk szóltak, h ne kapcsolgassák a villanyórát!

A törvények betartatásáról ne papolj!! Betartják? Nem! Büntetik őket? Nem! Ennyi, itt megrekedtünk a rendcsinálásban!

És megint megkérdezlek: hány embert bántott eddig bármelyik csoport? Ha lett volna ilyen, akkor már az egész világ tudna róla!

A nyilasozást meg fejezd be, idióták szoktak nyilasozni!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 08:58:00

@mement: "az arcodba tapostam volna ezert a `vezeretek` dumaert. "

Kommereknél ez a divat? Aki nem úgy beszél, öltözködik, gondolkozik, ahogy a vezéretek elvárja, akkor már csitt-csatt, jön a gumibot, arcba taposás, gumilövedék, testi kényszer?
Mondjuk példa volt már rá jó pár...

_Vezo_ 2011.04.27. 09:00:47

@mement:
Látod, már megint csúsztatsz!
Már régen nem arról beszélsz, amiről először. Már verekednél, pedig én még mindig ugyan azt írom, mint először.
Te már idekeverted a buzikat is, meg a szélsőjobbot, meg mindent. Lehet, hogy tényleg szerencsétlen volt Feribácsit idézni, de örülök, hogy Neked sem fekszik a stílusa. Mea culpa.

Az én bakancsom amúgy nem csattog, nem vagyok szélsőjobbos, van cigány rokonom, akivel jó a kapcsolatom, sőt a fodrászom meleg.
Csak a csúsztatás, amiről írok, no az zavar.

bgp 2011.04.27. 09:00:57

Egyszerű eset. Ha a cigánysoron történt a buli, akkor a nácik kezdték. Ha a táborban akkor meg a cigók.

mement 2011.04.27. 09:02:43

@kyncza: Aki nyilasnak oltozik, es olyan hirportalt ajanl amely eloszeretettel elteti oket es szimpatizal veluk, nomeg szebb jovozik, az ne csodalkozzon hogy lenyilasozzak.

Tehat ha valahol gyengul az allam ereje, akkor szerinted az a megoldas hogy feltorvenyes, es torvenyetelen eszkozokel, kepzetlen, szakmailag 0, hozzanem erto civilek veszik at az iranyitast akik politikai alapon szervezodnek?

Nekem eleg volt nezni mi tortent a teveszekhaznal, vagy mi tortent a erzsebet hidnal, autok felborogatasa felgyujtasa.
Nyilvan elesen elitelem a rendorseg tulkapasait is, es azonosito hianyat mielot nekem esel jo jobbos modjara, de ott szepen megmutattatok az igazi arcotokat, azota minden lepeseteket rendorsegi kiseret ovezi, amivel egyreszt mashonann vonnak el embereket, igy atetelesen rontotoka kozbiztonsagon, de cserebe nem gyujtjatok rank a varost, mert duhosek vagytok, es mert azt kepzelitek nektek ezt lehet.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 09:03:00

@mement: "nincs szuksegunk jobbik-katonak rendteremtesere."

Mármint egész pontosan mivel van bajod? A Renddel?
Gáz mi? Nem lehet lopni. El kel menni esetleg dolgozni.

mement 2011.04.27. 09:04:02

@_Vezo_: milyen buzikat?
Ha en kommer vagyok, akkor te naci csocselek:) Most jobb?

mement 2011.04.27. 09:04:46

@newtehen: Igen nyilvan a rendel van bajom...

mement 2011.04.27. 09:08:39

@newtehen: valoszinuleg egyebkent te es a hozzad hasonlo jobbik katonak es szimpatizansaik lennenek a leghangosabban siro szajak, ha esetleg a libsik is osszehivnanak egy csoportosut es elkezdenek a sajat ertelmezesuk szerint fentartani a rendet es a beket.

Netuddki. 2011.04.27. 09:13:03

IQ huszároknak (akinek nem inge...):
Mi a jó büdös lófszt tudtok elérni ha a romákat meg akarjátok félemlíteni? He? Maximum azt éritek el ami Patán történt. Jól elagyabugyálnak benneteket. Saját magatoknak keresitek a bajt! Ugyanis a romák nem sokáig fogják tűrni, hogy szívassátok őket. Nekik is van önérzetük nemcsak nektek.

Igenis Magyarországon van rendőrslég, van kormány. Ha valakinek valami baja van akkor oda kell menni és kikövetelni, hogy intézkedjenek. Na ez qrvára elmaradt ebből az egészből. Ha meg nem csinálják meg, akkor le kell váltani őket. Nem pár vakmerő hülyének randalírozni a falvakban.

De ha idáig nem tört ki botrány az un. "romaterror" miatt akkor lehet nem is volt akkora a baj. Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy magasabb érdekek vannak a háttérben. Mint ahogy be is bizonyosodott. Folyamatosan csökkentik az állampolgárok jogait. Lehet ez e terv része és az eszes tomikák és haverjaik csak parasztok a sakktáblán...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 09:13:29

@mement: "erzsebet hidnal" Helyesen: Erzsébet hídnál.
Gondoltam hogy azzal van bajod. Ugyanis nekem mindegy, hogy ha ott van egy kutyasz@ar az úton, akkor egy hószőke árja, vagy egy usánkás Mása szedi fel, amíg a feladatára koncentrál...

_Vezo_ 2011.04.27. 09:13:48

@mement: azt hiszem, túlvállaltad magad, már nem emlékszel és nem is nézel oda, hogy mit és kinek írsz, de segítek:" komcsilibsibuzi", ezt Te írtad.
Továbbá nekem tulajdonítasz olyan írást, amit nem én tettem meg (segítek: komcsizás). Szóval, vagy figyelmesen, vagy sehogy!
De az eredeti problémámmal megint nem foglalkozol.

Látod, erről írtam, ami történik. Nagyon jó példa ez a pár hsz is. Felvetettme gy problémát, erre te gyalázol itt engem (segítek: lenácizol), meg ferdítesz, csúsztatsz, de nem cáfolsz, mert nem tudsz.

mement 2011.04.27. 09:16:35

@_Vezo_:` azt hiszem, túlvállaltad magad, már nem emlékszel és nem is nézel oda, hogy mit és kinek írsz`

Nem tulvallaltam magam, de igazad van, munka kozben irok, kicsit kapkodok.

mement 2011.04.27. 09:18:23

@newtehen: ` egy hószőke árja, vagy egy usánkás Mása szedi fel, amíg a feladatára koncentrál... `

Nekem ennel tobb az elvarasom. Bizonyos feladatokat ne vegezzenek civilek, mert nem koti oket semmi, hogy a torvenyeket betartsa. Meg annyira sem mint a rendorseget.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 09:20:27

@mement: Így lettem hát jobbik katona.. Mert rámutattam, hogy a véleménykülönbségnek nem az egymásnak bakanccsal arcba való taposása a megoldása, mint ahogy említetted.... És még Te akarsz engem erőszakosnak beállítani...

Mondom én, hogy Neked a renddel van a bajod!
Mert szerinted a másik arcába taposni csak azért, mert más a véleménye, az oké.
De ha már összeállnak páran megvédeni a jogaikat, akkor az már skandalum!

mement 2011.04.27. 09:22:19

@newtehen: Ha valaki lekomcsizik, vagy elkezd szitokszavakal sertegetni, akkor igen, benne van hogy arcbataposom.

Nem a velemenye miatt, hanem mert az indualtai bennem is indulatokat keltenek.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 09:22:50

@mement: Most akkor döntsd el, hogy katonai szerveződések, vagy civilek.. Ne üsd egyik szavaddal a másikat...

mement 2011.04.27. 09:23:06

@newtehen: Es mit mondtam nem a rednel van bajom, hanem a szelsojjobos rend ertelmezesel.

mement 2011.04.27. 09:24:49

@newtehen: amugy jogtalan eszkozokel jogot vedeni:)? elegg vicces.

`Most akkor döntsd el, hogy katonai szerveződések, vagy civilek.. Ne üsd egyik szavaddal a másikat... `

Civilek akik katonai hierarchiaban politikai alapon szervezdonek.

Ennel tudsz te jobban, es relevansabban is kotekedni:)

mement 2011.04.27. 09:26:18

@_Vezo_: Látod, erről írtam, ami történik. Nagyon jó példa ez a pár hsz is. Felvetettme gy problémát, erre te gyalázol itt engem (segítek: lenácizol), meg ferdítesz, csúsztatsz, de nem cáfolsz, mert nem tudsz.

Mert nem a problemat cafolom, es nem azt magyarazom hogy a problema nem letezik, hanem azt hogy a vederos, garditas, jobbiukos valasz, nem jo, sot karos, es nincs ra szuksegunk.

belekotty 2011.04.27. 09:26:22

@mement: "Ha most eloben beszelgetnenk, az arcodba tapostam volna ezert a `vezeretek` dumaert. "
- Nem kellene itt az erős fiút játszani!

belekotty 2011.04.27. 09:28:11

@mement: "vessek ki a magyarok maguk kozul a korrupt elemeket." - Igen, elfordulunk a korrupt emberektől. Feljelentjük őket, kiközösítjük. Na ezt nem teszik meg a cigányok azokkal akik miatt haragszik rájuk az őket egyébként eltartó magyar társadalom.

belekotty 2011.04.27. 09:29:54

@mement: Mit kell ezen a helyén kezelni? nem kell ilyeneket mondani, főképp nem az internet homályából. Én sem mondom hogy gyere MMA szabályok között velem "vitázni", holott jártas vagyok benne.

kertészrobi 2011.04.27. 09:30:21

Katasztrófális vagy röhej, ami ebben az országban van. Pártunk és kormányunk (fideszes képviselőcskéink) köldöküket nézve szavazgatnak médiatv-ről alkotmányról, cigerettázásról, közben szarnak rá, hogy élhetetlenné válik az élet több megyében. Minden faluba városba kell egy Eszes, mert mára a bűnözöknek több joga van, mint a becsületes szorgalmas embereknek. Hogyan lehet az, hogy egy iskolába bekerülve néhány kissebbségi tönkreteszi az oktatást, tanárverések, mentős- orvosverések- Rendörőrs ostromok vannak országunkban? Hol engedhető ez meg? Ha a kormány nem teszi a dolgát jönnek az eszesebbnél eszesebbek! És jöjjenek, mert nyugodtan szeretném a gyerekemet iskolába járatni, biztonságba szeretném vidéki szüleimet tudni! Hogy jövőre több rendőr lesz! Minek ha tehetetlen?

mement 2011.04.27. 09:31:23

@belekotty:` MMA szabályok között velem "vitázni", holott jártas vagyok benne. `

Akkor lehet ismerjuk is egymast:). Mondom kezeld helyen.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.27. 09:31:55

@mement: "jogtalan eszkozokel" Mint pld? Egyet mondj.
Gondolom a bíróság ez irányú felmentő ítéletei eléggé irányadóak lehetnek, hogy jogsértés ezen az oldalon nem történt.

mement 2011.04.27. 09:32:20

@belekotty: ez reszben tortenik csak meg, peldaul ha honapokig nincs munkad, es felvesz a feher furgonos valalkozo feketen, nem fogod feljelenteni...

mement 2011.04.27. 09:34:32

@newtehen: mondjuk egybemostam a vederot a tobbiekel, pedig nyilotkazataiban probal kulon valni.

De a kis gardista szervezetek, akik ugy jatszak ki a torvenyt es az feloszlatast, hogy nevet valtanak, es ugyanazt muvelik, ugyanugy, ugyanazokkal az emberekel, ugyanazokkal a vezetokel, ugyanannak a partnak a hatszelevel... Ez kb ugyanaz mint amikor kiakadunk hogy kis takony cigok megusszak felfugesztettel ha hulyere verik a padtarsukat.

Thyb 2011.04.27. 09:52:34

@kertészrobi: Részben egyet értek, részben nem. Meg kell fékezni a romákat, ez nem vitás, csakhogy egy véderő féle megfélemlítés visszafelé is üthet, hisz az este 4 az utcán sétáló embert támadtak meg. Ezek lehettek volna akár a te szüleid is, s a rendőrség lépéseiről kevésbé sem vagyok meggyőződve, hogy egy újabb ilyen esetnek gátat tudnak szabni. Remélem érted, hogy mire gondolok. Amíg az ilyen cselekményekből nem csinálnak egy precedens elrettentő pert, addig az ilyen atrocitások nem lesznek megfékezve. Igen, egyébként ilyen a cigány becsület, 100-an 4 ellen. Van akkora termetem, hogy 3-4 roma sem próbál belém kötni, és az is biztos, hogy drágán adnám a bőröm, de mi van az idősekkel, gyerekekkel, gyengébbekkel? Nekik miért kellene rettegésben élni. A Gyöngyöspatán történtek az egész országra kihatással vannak, s nem lehet mindenhová lerendelni 20-30 véderőst lerendelni, hogy megvédjék az esetleneket. A törvényeken kellene módosítani.
Gyöngyöspatán nem volt ott senki az esetnél? Hmmm, akkor minden 16 életévét betöltött személyt le kell csukni. Ismerve a romákat a rácsok mögött meg fog eredni a nyelvük, s egymás ellen kezdenek majd vallani. Akit ilyen bűncselekményért lecsuknak, attól és családjától pedig meg kell vonni minden támogatást.
Nagyon gyorsan kiderülne ki volt az a 100 ember (vagy fogalmazzunk úgy, hogy bűnöző?).

finalNmbr 2011.04.27. 09:55:24

Mocskos liberál gecik, takarodjatok az országból.. köszcsá

kyncza 2011.04.27. 09:56:07

@mement: te mi a jó büdös francot csinálnál, ha lent élnél falun, és naponta arra kelsz, h hiányzik valami, és a rendőrség baszik rád?? Mit??? Elmész tüntetni? Leszarnak, úgyanúgy, ahogy a tüntető rendőrséget/mentősöket/tűzoltókat leszarják.

Én meg leszarom az orbáni/gyúrcsányi "rendet", nekem nem fog a gyerekem piszkos, mocskos, büdös késes cigányok miatt félelemben élni.
És hagyjál azzal a hülyeséggel, h meg vanna félemlítve! Lófaszt félnek, vagyis látszik mennyire félnek...visszajönnek az ingyen táborozásról és véresre vernek egy idős hölgyet!

Ronda Bözse 2011.04.27. 09:57:32

Mi a fasznak börtönbe csukni ezeket,ha a börtön gyakorlatilag túlélést jelent sokaknak???Csak hawajoznának odabent,megint csak az adófizetők kárára!Majd ha a börtönök is olyanok lesznek mint Venezuelában,na majd akkor talán érdemes lesz,de addig fölösleges....

nu pagagyí 2011.04.27. 09:59:53

Hazug, gyáva disznó ez az ürge. Előbb melldöngetve elköveti a provokációit, majd miután az előre kiszámítható esemény bekövetkezik, megpróbálja magát sunyi módon valami vétlen áldozatnak feltüntetni.

Elég elolvasni a honlapjukat, hogy világos legyen, nem valami szabadidős tevékenység miatt táboroztak ott, ahol.

Idézet innen: prohungaria.ning.com/group/vedero

"Nemzetünk mostanra kizsákmányoló tolvaj politikusok, milliárdos bűnözők, embertelen viselkedésükről hírhedt rendfenntartó erők és hitvány jövevények, idegen nemzetségek melegágyává lett.
Ha most nem ébredsz, soha többé nem lesz ébredésed!
Állj közénk és tudd: van kire számítanod Magyar Hazádban!
Kitartás"

Ez lenne az indíték, ezt váltották tényleges tettre Gyöngyöspatán.

A Fidesz jó alany ezeknek a gyűlölettel teli alakoknak a provokációihoz, ők bátorítgatták a hugyozós dzsemböriken az ilyesfajta ideológiák szárba szökkenését. Kíváncsian várom, hogy az agyilag leamortizált Fidesz híveknek, miként fogják beadni e szimpatikus társaság megnevelését. Hogyan számolnak le a "hazafiak" a "hazafiakkal"? Volt-e a Fidesznek, vagy kormányának egyetlen szava a tényleges áldozatok részére, amiből valamiféle együttérzésre lehetne következtetni?

kyncza 2011.04.27. 10:01:02

@Thyb: a véderő, a gárda, a polgárőrség VÁLASZ!!!!

Nem mi kezdtük, és elég sokáig tűrtünk!

Szóval, ha a cigányok félnek és verekednek, az csak félelemből van és megelőző védelem?

Amikor a magyarok szerveznek járőr csoportokat, akik senkinek sem ártottak, az meg provokáció, mi?

2011.04.27. 10:02:04

Minden fröcsögőnek, legyen az szélső jobbos, vagy éppen balos:
1. az erőszak-szervezet fenntartása és alkalmazása állami monopólium
2. semminemű civil szervezet nem formálhat jogot semmiféle rendteremtésre.
Ebből következik, hogy az állam alkalmatlan a feladata ellátására, s ezen belül a belügy, és annak minisztere különösen:
1. Hagyta, sőt elbagatelizálta az iun. civil rendfentartók megalakulását
2. Nem tudta, vagy éppen szándékosan nem akarta a rendelkezésére álló eszközöket hatékonyan használni annak érdekében, hogy valóban rend legyen.
3. A kettes pont (bár nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani) akár felső utasításra is történhetett: ameddig ezen kommentelün, ezen morog az ország, addig sem foglalkozunk a kormány mindenkit kizsebelő politikájával.

CICMÓK 2011.04.27. 10:02:45

OLAJSZŐKÍTÉS,PRIVATIZÁCIÓ,POSTA BANK,KAMU MEGBÍZÁSOK, BKV ÜGYEK, MÁV INFORMATIKA, TOKAJI SZŐLŐ, KOSSUTH TÉRI PIKNIK, KORDONBONTÁS,.......
Következmények nélküli ország, ide vezet!

dögölj meg 2011.04.27. 10:20:27

A cikk utolsó sora telitalálat.Aki nem emlékszik Szabó Albertre:
-két évtizeddel ezelőtt vezetésével létrejött egy bakancsos,
fekete egyenruhás csoport,fekete-vörös fogaskerekes zászlókkal
vonulgattak és ott voltak minden MIÉP rendezvényen.Igaz,hogy
Csurkáék lelökdösték őket a gyűléseik pódiumáról,de a sajtó
összemosta őket.Aztán egy újságíró meglátta Szabót a ferihegyi
beléptetésnél,amint izraeli útlevéllel lépte át a határt.Azóta Szabót nem láttuk. Jött helyette Krausz et.kedvenc tanítványa,
a kis "Karlendíccsek?" Diána,rá talán jobban emlékezhettek. Ö is
a fasiszta veszélyt demonstrálta.Most meg itt a Véderő,a Jobbik
ugyan lépten-nyomon elhatárolódik tőlük,de ha egyszer a sajtó
összemossa őket,akkor már hiába tiltakoznak !
A Magyar Gárda és a Szebb Jövőt Polgárőrség más tészta,
magyar önvédelmi szervezetek, nem véletlen,hogy a ballib.
volt munkásőrökből álló Markos féle polgárőrség,az izraeli
Krav Maga és IN_CALL cseppet sem zavarja a bérrettegőket !
Az se,hogy ez utóbbi átvette a Kormányőrség szerepét a
Gyurcsány-Bajnai érában.Akkor Pintér et.se tiltakozott a magánhadseregek ellen !

ö...mikó? 2011.04.27. 10:22:20

@Ronda Bözse: Nem hallottad? Még a térfigyelő kamerák is az ő személyiségi jogaikat sértik, hát hogy menjenek rabolni ezután??

Thyb 2011.04.27. 10:23:19

@mement: az, hogy újra szerveződnek és felállnak ezek a csoportok, az csak azt támasztja alá, hogy a nép így érzi magát biztonságban, s a magyar társadalomnak a jelen belügyi szervek impotenciális működése mellett szüksége van (sajnos) ilyen jellegű szervezetekre/szerveződésekre. Nem értek egyet mindennel amit csinálnak, de menj le vidékre és nézz körül. Olvasd el Moldovának a "Ha az Isten hátranézne" (www.libri.hu/konyv/ha-az-isten-hatranezne-1-2-kotet.html) című könyvét és akkor kicsit jobb rálátásod lesz a dolgokra.
A romák integrációját soha sem sikerült megoldani. A valamikori próbálkozások mind kudarcot vallottak, hisz mindig is a saját törvényeiket követték, amíg a Rákosi rendszer (félvén a roma szervezettségtől) le nem rombolta a Vajdák hierarchiáját. Ez azt eredményezte, hogy a legtöbb roma kivonta magát az addigi belső roma törvények alól, ugyanakkor a rendes törvényeket sem hajlandóak elfogadni, így megmaradtak renegátoknak az országon belül. A többi roma (mármint a rendesebbek, mert van ilyen, mondjon ki mit akar) sajnos félelmükben (félnek a véderő féle szerveződésektől, másfelől a renegát romák bosszújától), inkább meghúzzák magukat és néma szereplőként figyelik az eseményeket.
Szóval itt nem az a kérdés, hogy van-e jogossága a szélsőjobbnak, hanem mi vezetett ahhoz, hogy egyáltalán annak igénye felmerüljön.

ö...mikó? 2011.04.27. 10:48:32

@dögölj meg: ÖÖÖ, a krav maga egy küzdősport...

dögölj meg 2011.04.27. 11:30:11

ö...mikó? : Terepszínű egyenruha,magántelken tartott kiképzések,lőgyakorlatok, stb .stb. A Bencsik András" fasiszta"
havilapja írt róluk egy igazi dicshimnuszt évekkel ezelőtt.

mement 2011.04.27. 11:46:23

@kyncza: De ha nyiltan kimondod, szarsz a rendszerre, akkor miert is akadsz meg azon, ha pont ekent is itellnek meg?

mement 2011.04.27. 11:49:15

@kyncza: Jarorcsapatok akik senkinek sem artanak:)
belecsusztal erosen a bekefentarto-paradoxonba.

Jofiu 2011.04.27. 11:52:59

@ghnghb: Az, hogy valakinek voltak mar negativ tapasztalatai, az nem sokat mond arrol mi tortent tegnap.
Ez nem fizika, hogy az egyszerusitesek minden esetben mukodnenek.
Cigany = el fogja torni az 50 kilos ember kezet.
Ugyanigy a militarista egyennyakuakra is ra lehet mondani, hogy mind agressziv allat, csak mert egyszer mar megrugott engem egy ilyen erveles gyanant. De nem teszem, megsem. Tobb koztuk a kotekedo barom, mint az atlag magyar kozt, ennyi.
Olyan helyen szulettem es nottem fel ahova folosleges a szolarium, a csaladomnak akadtak problemai egyes cigokkal.
Tehat nem minddel. A csalad baratja Timaron kijon a barna szomszedjaival. Puszipajtas nem leszunk, mas kultura, de aki a jatekszabalyok szerint jatszik, azzal elni es elni hagyni van.
Sok idiota csak mert tobb a problemas a cigok kozott, eleve belemagyraz minden helyzetbe rosszat, meg ha nincs is ott. Aztan olyan helyzetekbol is kihoztak a rosszat, amibol nem lett volna semmi baj. Foloslegesen. Vagy a rossz helyzetet csak tovabb rontjak.

Tobbet art mint hasznal a BIZONYOS fajta viselkedes.

Tovabbra sem azt mondom, nem kell figyelni, kozel sem. Nagyon is kell. Jo lenne egy allando, eros, korultekinto csapat aki segiti vagy ahogy tapasztaljuk potolja a rendorseget a problemas teruleteken. Mert van ilyen, nem keves.

Ilyen szempontbol sajna nem sokat nezek ki az ilyenekbol:
network.hu/foparancsnok/kepek/rolam_ezaz/a_csapat_egy_resze
Foleg bekes taborozast nem.

Jofiu 2011.04.27. 11:59:04

@kertészrobi:
Pontosan.
Az alkotmany postazgatasan es tomeges iPad vasarlason kivul - csak hogy a mai nap termeset emlitsem - lenne fontosabb feladat. Lenne jobb hely ahova kolteni lehetne azt a penzt es energiat.
Alkalmatlanok lennenek?

kyncza 2011.04.27. 12:06:48

@mement: attól, hogy egy rendszer még úgy-ahogy működik, nem biztos, hogy jó is! Ezek szerint akik az annó a török/orosz/náci/akármilyen elnyomás ELLEN küzdöttek, akkor ők is csőcselék voltak?

Békés tüntetésnek semmi értelme nincs. Én nem akarok balhét, valszeg soha nem tudnék embert ölni, de ami most megy, az nem jó. A duma már kevés, az ígérgetés már kevés, és a "majd megoldjuk" is kevés.

Semmi kedvem háborúzni, megsérülni, kitenni a családomat, magamat balhénak, de hogy a saját országomban nem fogok behúzott farokkal élni, az biztos!

Kaszáspók 2011.04.27. 13:01:14

@MetálFater: "Mert hogyan beszélhetnénk tekintélyről és erőről ott ,ahol 150 cm-es, 50 kg-os ember rendőr lehet?"

150 cm-es, 50 kg-os szőke bula, rikítóra pingált műkörmökkel...

átlátó 2011.04.27. 13:59:44

@Kaszáspók: Csak megosztom azt az elmenyt, amikor a becsi bolhapiacon az 50, najo 58 kilos szöke bula a terdet verdesö pisztollyal az oldalan a falhoz vagta es bilincselet a vele vitatkozo-okoskodo ciganyasszonyt, mert annak nem volt arusitasi engedelye... amikor a kanciganyok meg emberkedtek, a ferfi jarörtars nem az orraban turkalt...elfelejtettem megemliteni, hogy osztrak rendörök voltak es csak ketten.

Senkifia 2011.04.27. 14:06:26

@dögölj meg: IN-KAL(biztos vonal...) csak a miheztartás végett :)

Senkifia 2011.04.27. 14:10:07

@mement: nem. biztosan az a megoldás,ha a rendőr nem véd meg,hagyod magad kirabolni, nagyanyádat agyonveretni, reménykedve,hogy majdcsak történik valami,és esetleg legalább a gyereked vagy unokád megéri,hogy nem kell féljen éjjel aludni vidéki házában,északkelet Magyarországon...... szerinted akkor ez a megoldás,nemde?

V u, de ja vu 2011.04.27. 20:13:21

@BKV reszelő: A kékruhások már régen elvesztették a meccset a gyöngyösi és környékbeli romákkal (gyöngyösi kórházbotrány, heves rendőr-cigány balhék, beleértve a fals riasztással tőrbecsalást is), ráadásul az ezt követő vizsgálatokból sajnálatos módon arra a jogvédőknek csontig nyaló konzekvenciákat vonták le, hogy a rendőrök 'bizonyosan nem voltak eléggé empatikusak és provokáltak':-(((

Szeretnék olyan jogvédővel találkozni, aki bevállalja hogy este 6-től 10-ig leül a gyöngyösi buszpályaudvar melletti parkba és 2-3 üveg söre mellett telefonál-újságot olvas. Ha este 10-kor még meglesznek az értékei és haja szála sem görbült, akkor ÉN fogok nyilvánosan bocsánatot kérni!

Nem fogok Vona mellett korteskedni, mert az ők ugyanúgy átesnének a ló másik oldalra mint ahogyan a liberálisok tették, de legalább nem dugja homokba a fejét és nem gondolja azt hogy amiről nem beszélünk (értsd: letagadjuk), az nem is létezik!!!

Van tapasztalatom az AI-vel vagy HB-val, próbaképpen küldtem hozzájuk 'normális' magyar embert kirekesztő-bántalmazó romák elleni panasszal és nem hiszed el: ELHAJTOTTÁK!!!

Cigányokat védeni jó biznisz, kisemberek baját megoldani kemény meló!!!

ghnghb 2011.04.27. 21:56:09

na, mint kiderült a bloggazda megint a szopó oldalra állt.

Jofiu 2011.04.28. 05:16:21

@ghnghb:
"jobboldaliak ritkán mutogatják a péniszüket"
Ugy latszik akad kivetel:
indavideo.hu/video/A_gyongyospatai_verekedes
:DDD
(Igaz nem tudom hitelesen megitelni, hogy mennyire tekintheto jobboldalinak a hugyozos csavo, Alex. Horogkeresztet es Szalasit hugyozva a kozonseg fele, gondolom veletlenul az utca kozepen, es pont felejuk, heil kezmozdulattal joejszakazva, visszainvitalva oket... nem ertek hozza. Ezek szerint o nem jobbos? Vagy ha igen, egy kivetel? Tulreagaltak a vicces csavot? O csak poenkodott a horogkereszthugyozassal? Felreertettek?)

2011.04.28. 05:27:48

Látod kedves Proszektura, már megint mellényúltál, de rendesen. Ti keltitek itt a pánikot, a fals, hamis és inkorrekt tájékoztatásokkal.
Biztos jó üzlet lehet neked is, mert ha nem érné meg, nem csinálnád.Tudom, a biznisz az biznisz, de mindegy hogy milyen áron?
Nem védem a jobbikot, nem támogatom az lmp-t, de néked , miként sok-sok érdekvédőnek," hivatásos rettegőnek", halvány fingotok sincs, hogy mi van a végeken. Mert ha tudnád, tudnátok, akkor baromságokat nem irkálnátok és nem hirdetnétek--mint a papok az igét--mindennap.Bár könnyű a meleg pesti, vagy budai szobából irogatni, de hidd el, a valóság teljesen más,mint amit leirtok, leirsz.
süti beállítások módosítása