Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Gyurcsány Fegyenc

2011.10.03. 09:40 | Proszektura | 158 komment

A nap híre, hogy ma hallgatja ki az ügyészség gyanúsítottként Gyurcsányt Ferencet, Magyarország volt miniszterelnökét.

Kétségtelenül kevés olyan megosztó személyiség akad a hazai politikában, mint ő.

Nem sokan büszkélkedhetnek annyi gúnynévvel, becenévvel sem: Fletótól, az őszödi böszmén keresztül egészen a Gyurcsótányig.

Ha a nevét meghallják, sokak számára már ez is bőven elég, még napjainkban is a legszélsőségesebb érzelmek kiváltásához, köpködéstől a rajongó szeretetig. Ám azért ha összeszámolnánk, alighanem jóval több lenne a gyűlölködő ellenfél, mint aki kedveli őt.

Ő az a politikus, aki még a baloldalt is képes végletesen megosztani.

Nézem amint az egyik reggeli tévés műsorban a mindig snájdig Mesterházy Attila épp azt fejtegeti, hogy a nézetkülönbségek ellenére is ott lesz a kihallgatás elleni tüntetők között az ügyészség előtt. Eközben a képernyőn azt a meghökkentő szöveget olvasom, hogy azt mondja: „Csavarhúzót döfött volt párja fejébe.”

Hogy mi van?

Reggeli álmos szemeimmel először tutira azt hittem, az MSZP platformok belharcai kapcsán jelent meg ez a gondolatgazdag felirat. Ráadásul hirtelen idegességemben úgy olvastam: „volt pártja fejébe”.

Aztán persze kiderül, mindez a képernyőn nem a várható pártszakadás kapcsán jelent meg, hanem már a következő műsort promotálta.

De Gyurcsány Ferencre visszatérve, nem hiszem, hogy ezt az egész ügyészségi hercehurcát olyan nagyon komolyan kéne venni. Neves büntetőjogi szaktekintélyek szerint az eleve hiányosan, szakszerűtlenül megfogalmazott kiadatási kérelem alapján szinte biztos, hogy nem fenyegeti őt sem letartóztatás, vagy házkutatás, de még egy alaposabb testüregi motozás sem. S bátran vállalva a jós szerepet, bízvást kijelenthető az is, a bíróság elé sem fog kerülni. Azt a blamázst ugyanis, hogy felmentik, az az ügyészség nem engedheti meg magának, amelyiket egyébként is folyamatosan politikai elfogultsággal vádolnak.

Ezért aztán az ex-kormányfő esetében bizonyára arra sem fog sor kerülni, hogy leendő zárkatársak üzengessenek majd neki a börtönblogjaikon.

Szóval szerintem, akik a Gyurcsány elleni eljárást helyesnek vélték, nagyon rosszul számítottak.

Csatát nyerhetnek, de háborút nem. És még ez a csatanyerés is pirruszi győzelem lesz. 

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr713273724

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány és Danton: három hó alatt kövess ez úton! 2011.10.04. 10:32:15

  Ne halljatok hát, ámde én se halljam A hitvány vádat. Nem győzzük meg egymást Beszéddel. Sőt tettel sem győztetek le. Robespierre, megelőztél csupán, Ez az egész, ne kérkedjél vele. Magam teszem le a fegyvert - elég volt. - De ím, ezennel...

Trackback: Demokratikus Koalíció: Orbán, takarodj! 2011.10.03. 17:57:01

Zömében idősek alkotta tömeg demonstrál Gyurcsány Ferenc mellett a Főügyészség épülete előtt.

Trackback: Demokratikus Koalíció: Orbán, takarodj! 2011.10.03. 17:57:01

Zömében idősek alkotta tömeg demonstrál Gyurcsány Ferenc mellett a Főügyészség épülete előtt.

Trackback: Már megvan a Gyurcsány per ítélete? 2011.10.03. 15:29:43

Ideje elővenni azt a DVD-t, és újra megnézni A tanú című klasszikus filmet. Megint aktuális. Az ügyészség csak holnap délután hallgatja ki először a sukorói beruházás ügyében Gyurcsány Ferencet, ám egy újságírói blog értesülései szerint az ítélet már k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R1200Gs 2011.10.03. 18:15:41

@ottomoll: Érzésem szerint nagyon sok embernek van tele a kabátja a politikusokkal. Miután másképp nem megy , kénytelenek vagyunk elfogadni őket. Remélem előbukkan egy új erő ami a sok elbizonytalanadott szavazót felszívja. Aki demokrata( és bármilyen naiv a gondolat..) kénytelen lesz hinni benne. Mo-on már rég smafu jobb -bal féle gondolat. Így van definiálva. Normális elfogadható alternatívára vágyik mindenki. Az emberek zömének ,aki küzd és napról napra él mindenképp kell egy elfogadhatóbb alternativa, Gy F-nek volt ideje bizonyítani.. Nem tette , nem hagyták.. Teljesen mindegy. Most van egy hatalom aki szinte ,(sőt biztosan ) mindenkibe belemar. Ezt kéne tudatosítani az emberek nagyrészében. A naív és a demokráciában hívő emberek is kaphatnának egy esélyt...

s 2011.10.03. 18:17:27

@idelle: Ott az igazság, magam sem mondhattam volna jobban.

R1200Gs 2011.10.03. 18:18:43

@31/48: fun a nyelvtannáciké :-) a 666 pedig érdekes felvetés ,de találó ...

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.10.03. 18:19:07

Ezt a csótányt négy felé kell vágni és kitűzni a maradványait az ország négy forgalmas pontján: Így jár minden hazaáruló!

pandacsökiboborján 2011.10.03. 18:20:37

@ottomoll: akkor jó sokáig marad a pártban. nem lesz ezeknek 5% sem 2014ben

csipkerozsika19 2011.10.03. 18:22:31

Csak kérdezem, tényéleg annyira rossz lett volna az a Sukoró, számolja már ki valaki, a meg nem épülésével mennyit is vesztettünk, bevételbe, kereskedelembe, munkahelybe, adóba? És aki ezt megvétózta az azóta nyugodtan alszik?Mit is nyerünk a nádassal?

R_Gábor 2011.10.03. 18:23:36

@Dinsdale Piranha: Ha mindenhol Fidesz és Jobbik lesz, attól nem lesz jobb az élet. Ha viszont végre eltűnne az MSZP a süllyesztőben, talán lenne rá esély, hogy feltűnjön egy nem volt MSZMP-sekből / KISZ-esekből /... álló, becsületes, hiteles baloldali párt. Lehet, hogy nem rájuk szavaznék, de legalább nem katasztrófaként élném meg, ha hatalomra kerülnének. Magyarul szeretnék egy ellenfelet ellenség helyett.

ottomoll 2011.10.03. 18:28:55

@csipkerozsika19: Egyesek szerint nem lett volna ott semmiféle kaszinó. Az egész egy szimpla telekspekuláció volt, amin sokan sokat kerestek volna...

Kivlov 2011.10.03. 18:31:21

gyurcsi? kötél...

ottomoll 2011.10.03. 18:34:03

@R1200Gs: Én sem a szó eredeti értelmében használom a jobb bal felosztást, csak vhogy meg kell nevezni az ellenérdekelt feleket.Ezeknek a politikamentes tömörüléseknek meg sztem meg vannak a maguk korlátai. Inkább csak ilyen LMP jellegű ,kis támogatottságú, tiszavirág életű képződmények leszbek belőlük. (Ha lesznek...)

rókafogta 2011.10.03. 18:36:47

Szánalmas ez az egész! Hozzászólások 90% szánalmas mind két oldalról.Semmi más csak gyűlölködés , meg én meg mondom a tutit! Közben meg az egész a szánalmas politika gazdaság kormányzás stb.Mintha attól ,hogy elítélnék Gyurcsányt vagy nem, változna valami. Semmi! A szar a népnek marad! Eljön az idő (hamarosan) amikor már mindenkinek csak a megélhetése lesz az egyetlen kérdés. Magyarország (emberek) totális kifosztása folyik nagy nemzeti" lózungok "között, hát ez a valóban szánalmas! Részemről ennyi a hozzászólás a többiek meg csak nyugodtan küldözgessék egymás ide oda jobbról is meg balról is, és mindenki érezze magát "kielégültnek" ki a véleménye szerint.

R1200Gs 2011.10.03. 18:42:24

@ottomoll: Ütős ellenzékre mindíg szükség van. Manapság sehol nincs ilyen. A mostani regnálók erre számítanak ,hogy nem is alakul ki. Jól jön nekik a tömeg apátiája. Hamis az a gondolat ami azt sugallja ,hogy nem lehet változtatni. Nagyon sok ember lélegezne fel ,ha láthatna egy új alternatívát. LMP megpróbált valamiféle tisztaság látszatot kelteni ,de mint látjuk csak jobbhíján erő lettek. Dünnyögő makogó szónokaik vannak.
A cirádás bajszos csávó jó fej lehet ,de dumálni nem tud és inkább a cirkuszba konferanszié stílus a feje.

S. Annyi 2011.10.03. 18:43:59

Ő az a politikus, aki még a baloldalt is képes végletesen megosztani.

Helyesen:

Ő az a politikus, aki a baloldalt végletesen megosztja.

Mivel a jobb oldalon egyaránt elutasítják.

Egyébként tényleg megérdemelné a börtönt.

Azúrkék égbolt (törölt) 2011.10.03. 19:03:56

Egy mongol hadvezérnek :) tudnia illenék,hogy bizony az áldozat a hibás ha nem gyűri le a zsarnokot,életben hagyja,sőt még szabadon is.

Link Elek 2011.10.03. 19:14:27

a 3000 milliardos nyugdij lopas miatt mikor fog az ugyeszseg lepni?
orbannak is be kell kerulnie a seggbekuros allami bortonbe nem csak gyurcsanynak

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 19:24:11

@Menő vagy nem Menő: Viszont Te bennfentes vagy, nem úgy mint ők. Bíróság, ügyészség? Piha. Te tudod a tutit. A Gyurcsányit aztat e kő iténi má.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 19:26:40

@Kara kán: Terrorizmus. Mit is jelent ez esetben pontosan?

Canis Lupus Libertas (törölt) 2011.10.03. 19:32:54

Szerintem elég kemény balfogás ezt a pojácát gyanúsítgatni, mert ennek egyetlen eredményét tudom elképzelni: visszaveszi a nyomorék pártját és idővel igen kellemetlen lesz mindenkinek - megint... Mert ugyan az ügyészségen hallgat, de a PR duma az ajtón kívül már jól megy, azaz a forradalmi baloldal öregei új életre kapnak, vmi egészem más helyett. Úh. szegény Orbán megint a pofonfát rázogatja és megint csak magának köszönheti majd ha legközelebb beszopatják a nyuggerek. Bocs! A forradalmi baloldaliak, akik elmulasztanak meghalni idoljukért a következő években.

tlvajferi 2011.10.03. 19:47:45

ezta bohóckodást amit a magyar rendőrség-ügyészség-bíróság által képviselt korrupt (i)gazságszolgáltatás az óhéber médiaporpaganda mellett fel tud mutatni......

szerinetm spórolják meg azt a kis pénzt, adják a hajléktalanoknak, koldiusoknak, esetleg sikkasztó bkv-soknak és kössék inkább fel a fletót az első fára
megéredmli
a haverjaival együtt

regress 2011.10.03. 19:58:30

@tlvajferi: nagyon igazad van.helyes.tompika az 5 milliárdért+amiről nem tudsz,meg viktor a gripenekért ami nagyon sok miliárd volt ők is lógjanak.szerintem 1-óra elég lesz nekik.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.10.03. 20:11:43

@regress: ezt a fost minden blogba beírod?
csakkkérdem?

Vezérigazgató elvtárs 2011.10.03. 20:26:19

Gyurcsányt jó alaposan át kell sütni egy forgó nyárson, citrommal a szájában, mustárral, tormával, némi sörrel kísérve szétosztani a rajongóinak papírtálcán.
Ez az egyetlen haszon amit még hozhat a társadalom számára.

Mike36 2011.10.03. 20:31:11

remélem a mostani bagázs is sorra kerül

flippant 2011.10.03. 20:35:52

@sagia77: Talán az okt.23-i rendőrterror. Mikor rendőrruhába bújtatott idegenek verték a magyarokat.

Muster Mark 2011.10.03. 20:36:52

Nem értem, semmiképpen nem szabadna most lecsukni. Meg kéne erősíteni, annyira, hogy kb. olyan erős legyen, mint a maszop maradéka... éppen annyira. Hogy sokáig harcoljanak.

Mike36 2011.10.03. 20:47:58

jön még kutyára dér, neokomcsikáim (aki nem tudná kikre gondolok, természetesen a Orbán seggnyaló vazallusaira, akik itt fröcsögnek)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 20:54:54

@flippant: Idegenek? Milyen idegenek? Márminthogy ufók? Vagy mi? Hol olvastad ezt, a GalaKtikában?

Egyébként meg hülyék vagytok mind. A "békés tüntetők" molotovkoktélokat dobáltak a rendőrökre, ami simán alkalmas élet kioltására is. Ha nem is vesszük, hogy hatósági személyekről van szó, mi lett volna az arányos önvédelem (amihez nekem is jogom van)? Szerintem minimum az éleslőszer. Úr Isten, hogy mennyire hülyék vagytok ti...

megint 2011.10.03. 21:00:39

Láttam ma feri alakítását a tv-ben, nem lett jobb színész, szerencsére a sírás elmaradt, de szerintem még lesz az is. Hagyni kellett volna a francba had folytassa az mszp szétverését. fidesz öngólt rúgott sztem ezzel. Viszont jó látni, hogy a nyugdíjasaink milyen jó erőben vannak, sőt megnyugtató , hogy a 40 éves nyugdíjasaink is így bírják még, pedig már kb 20 év munka van mögöttük, már ha az egy nap munka, két nap szabi esetén ez megállja a helyét.

flippant 2011.10.03. 21:12:30

@sagia77: Meséld már el nekünk, hogy miért nem volt azonosítójuk a vadállatoknak? Mesélj arról, hogy a ripacs miért telefonálgatott a görényivel?

Ja, hogy kapásból gumibot a Kossuth téri tüntetőknek szétoszlatást gyanánt? És mi a helyzet a spontán tüntetéssel a jogállamban? De azért dögöljön meg minden nácifasisztarasszista jobboldali.

Pergőtűz efftásam! Pergőtűz, mint Voronyezsben.

wanekus 2011.10.03. 21:17:13

@Mohamed: Phürrosz nem egy városállam, hanem egy király volt, aki a rómaiakon aratott győzelme után elnézve a veszteségeit az egyik lelkendező seggnyalójának annyit mondott, hogy még egy ilyen győzelem és elvesztünk. Amint a fentiekből is látható őt nem tudta a seggnyaló lelkesedése eltéríteni a valóságtól, ezért is volt olyan jelentős személyiség, hogy még ma is emlékezünk rá. Igaz őt nem is kezelték a grazi klinikán ... Mondjuk a seggnyaló se a matolcsiné férje volt :-)

ben2 2011.10.03. 21:28:13

@Muster Mark:

Gyurcsányt pont azzal erősítik, hogy előadhatja magát, hogy ő a demokrácia legnagyobb mártírja. Ezzel szemben Mesterházyék bénázása sehol sincs, főleg ha a szoci nyuggereket kell gerjeszteni. Ettől Gyurcsány nem lesz népszerűbb (csak a viszonylag állandó létszámú szektája fanatizálódik tovább), viszont elfoglalja az amúgy is szűkös baloldali kommunikációs teret. Ezzel sarokba szorul a szoci vezérkar és előbb-utóbb egymásnak fognak esni. Ez vagy Gyurcsányék kilépésével végződik, vagy Gyurcsány ismét átveszi az MSZP vezetését. Az egyik esetben a szoci tábor osztódik, a másik esetben pedig az MSZP harakirit követ el. A legjobb taktika tehát a Fidesz részéről, ha egyáltalán nem avatkozik bele az ügyészség munkájába.
A feljelentést eleve az LMP tette még a választások előtt, ha pedig nem sikerül az ügyészségnek elkaszálni Gyurcsányt, az a független ügyésszég baja lesz, nem pedig a Fidesz politikai blamázsa. A baloldalnak persze az a jó, ha politikai ügyként kezelik a kérdést, de arra a kínos kérdésre, hogy mégis hol és milyen módon érhető tetten a politikai befolyásolás ténye, feltűnően kerülik a választ.

mzperxx 2011.10.03. 21:34:42

Imre, te hogy csinálnád ? - kérdezte még néhány éve véreskezű apró antal unokácskájának modorosságra kitanított férjecskéje hányingerkeltő módon Nagy Imrére utalva. Nagy Imrének esélye sem volt, most talán véreskezű apró antal unokácskájának modorosságra kitanított férjecskéje elmondja majd véreskezű apró antal unokácskájának hogy mit érezhetett Nagy Imre véreskezű apró antal és társainak szorításában.

hegyilány 2011.10.03. 21:50:16

nagyon komolyan kéne venni."

Egy kicsit. Igen. Amerikát utánozva) Ez a magyar politikai szórakoztatóipar.
Szánalmas szinháznak is nevezhetjük.
Elterelő "hadművelet". Addig sem figyeli a nép egy csoportja a napi politikai eseményeket, hogyan pörög a gazdaság. :)

hegyilány 2011.10.03. 22:00:19

Gyurcsány kemény volt az ügyészséggel

"..........Gyurcsány Ferenc szólt arról is, hogy a gyanúsítás ellen panasszal élt, de a „panaszt Polt Péter fogja elbírálni” - fogalmazott

. Hozzátette, hogy az ügyészeknek elmondta: szerinte megszegték az az esküjüket, hogy pártatlanul a jog talaján állnak és ehelyett egy „ocsmány koncepciós” pernek a részesei. Hangsúlyozta, hogy el fog jönni az az idő, amikor nem fog mögöttük állni a védelmező erő és akkor a jog le fog sújtani rájuk. „Szégyelljék magukat!” - tette hozzá Gyurcsány Ferenc"

www.168ora.hu/itthon/gyurcsany-kemeny-volt-az-ugyeszseggel-83554.html

Vezérigazgató elvtárs 2011.10.03. 22:09:12

@hegyilány: Gyurcsány Ferencnek a kurva anyját!

kicsijuti 2011.10.03. 22:14:32

@hegyilány: a 168 óra talán nem a legelfogulatlanabb/tárgyilagosabb hírforrás. ennyi erővel idézhetted volna blikket is...

hegyilány 2011.10.03. 22:25:42

@Vezérigazgató elvtárs:
Micsoda??!!
Mi a probléma? A sok Gyurcsányozás többet fog használni nevezettnek mind ártani!!
Pontosan. Úgy nagyon jó is lesz.

hegyilány 2011.10.03. 22:28:03

@kicsijuti:

Sajnálom! Más hirforrásból is idézhettem volna. A lényeg az lényeg marad. Már ami a mondani valót illeti.
A blikket nem olvasom. Még itt a neten sem.

Táskás Tóni 2011.10.03. 22:29:14

@Vezérigazgató elvtárs: Orbánnak és Matolcsinak a kurva anyját, meg a fidesznek a kurva anyját, meg a kormánynak a kurva anyját,meg az apjuk retkes faszát. Sakkoznak az idióta állatok, az országot pedig magára hagyják. Árfolyamok, államadósság államkötvények,foglalkoztatás tőzsde... Ezekkel nem foglalkoznak. Azzal sakkozik a sok idióta, hogy ezzel a másik idiótával hogyan lehet elterelni a figyelmet a fenti kibebaszott csődről, ami mellesleg a szomszédos országokat nem érinti.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 22:36:30

@flippant:
Én vagyok a hülye, hogy ilyen hibbantakkal leállok... de tudod mit, gondolsz, amit akarsz. Ha neked jobb ilyesmin túráztatni magad, akkor tedd...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 22:38:14

@kicsijuti: Vagy a Magyar Nemzetet... ja azt nem...

Onoff 2011.10.03. 22:39:27

Érdekes emberek vannak itt.

hegyilány 2011.10.03. 22:49:25

Gyurcsán után a Bajnai a "célkeresztben".
Elképesztő.

atv.hu/cikk/20111003_megszavazta_az_orszaggyules_a_2010_evi_zarszamadasrol_szolo_torvenyt

Micsoda őrület??? Mindenki becsapta a többségi kormányt!
Az unió- és mindenki aki hozzáfért a költségvetéshez (tavalyi) hamisitotta" az adatokat.
Még ilyet????

Józanul ezt már nem is lehet birni. Még jó, hogy lehet szabadon pálinkát főzni. ?

hegyilány 2011.10.03. 22:51:29

@Onoff:

Na. Ugye??? Milyen érdekes???

Onoff 2011.10.03. 22:57:05

@hegyilány: Módfelett.

Mondjuk lesz ez ennél még sokkal cifrább is, mondjuk 2013-ra. Akkor erőforrásválság közeleg, amiből 20 év alatt se jövünk ki, hacsak nem lesz pillanatokon belül hidegfúzió. Egy darab gazdasági fellendülés se nem lesz itten, teljesen függetlenül attól, hogy ki 'van hatalmon'. De azért jó játék, bár kissé olcsó, hülyegyerekeknek.

Ha azt hiszitek, hogy az indulatok már elszabadultak, hát meg lesztek lepve. Ez még semmi.

Tessenek az öveket becsatolni, jövő ilyenkor kezdődik a java.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.10.03. 22:59:49

Ajánlom ezt a bejegyzést mindenkinek, aki érzelmileg kötődik bármelyik oldal hitvány politikusaihoz és itt védi őket körömszakadtáig:
magyarinfo.blog.hu/2011/10/03/eleg_volt_a_gyuloletbol?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_10_03&utm_campaign=index

A blogbejegyzés persze semmit nem fog érni, minden marad így, de ettől még igaz.

kela-bá 2011.10.03. 23:08:48

Szép álmokat emberek !

hegyilány 2011.10.03. 23:11:29

@Onoff:
Sok újat nem mondtál.

De azért jó játék, bár kissé olcsó, hülyegyerekeknek. "
Attól függ kik a **gyerekek. nyilván azok, akiknek tetszik.

J.W. Booth 2011.10.03. 23:15:08

Gyurcsány egyetlen bűne valószínűleg az, hogy többször legyőzte, sőt megalázta a Viktort.

A kisembert évek óta fűti a bosszúvágy, ezzel kel-fekszik. A fidesz agit-prop kiváló munkát végzett a gyurcsányahibás akciójával, elérte, hogy a legtöbben utálják úgy, hogy nem is tudják miért.

Ostoba az, aki elhiszi, hogy Gyurcsány börtönbe kerülhet. Ezek itt már/még nem az ötvenes évek.

Onoff 2011.10.03. 23:15:59

@hegyilány: Nem mondhat az ember mindig újat. (Mondjuk már 2007-ben is ezt mondtam az energiaválságról, valamint 2003-ban írtam meg a cikket arról, hogy az összes rendszerváltó politikusnak nyugdíjba kellene mennie. 'Köszi, helló' címmel, akkori MH.)

Mindegy.

Csak gondoltam, leszögezem: az ilyen blogok semmi másra nem jók, csak esettanulmánynak. Aki írja őket és aki hozzászól: ostobaságot csinál. Mint én most.

'cakát.

hegyilány 2011.10.03. 23:21:55

@Onoff:

Hm. Akkor valamire mégis csak jók, ezek az ilyenfajta blogok, posztok.

Jóccakát!

komplikato 2011.10.04. 00:02:42

"Ugyanis a cél nem más, mint megmutatni: senki nem bújhat el a tettei elöl. "

Ehem. Lassan több száz éve mutyiland van itt. Szerintem jó sokáig visszamenve nincs és nem is volt senki jelentős politikus akit ne lehetett volna tucatnyi dolog miatt beperelni és le is csukni.

A jelenlegi ÜGY-el nincs baj, amennyiben törvényes keretek között (amivel szemben valljuk be merültek fel kétségek és okkal) folyik le, és a végén a bűnöst lecsukják. A baj az, hogy a többi ÜGY-el az elmúlt huszonpár évből, amit az összes T. vezetőnk elkúrt az életünkből, miközben hülyére lopták és osztogatták magukat, no azért miért nem fog senki felelni? Beleértve a jelenlegi kormány tagjait természetesen.

Az meg engem érdekelne mikor lesz elég érett a magyar társadalom és pláne az újságírók, hogy megértsék és gyakorolják az ártatlanság vélelmét? Senki nem tekinthető bűnösnek míg el nem ítélik ugye.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.10.04. 00:04:15

@hegyilány:

Bajnait is megvádolják majd?

Ma már olyat is hallottam, hogy ha nem sikerül leültetni őket, majd eltiltják őket a közügyektől. Hoznak rá egy törvényt.

komplikato 2011.10.04. 00:08:08

@Táskás Tóni: "Árfolyamok, államadósság államkötvények,foglalkoztatás tőzsde... Ezekkel nem foglalkoznak. "

Téves, éppen csak ezekkel foglalkoznak. Forint bedöntéssel próbálják megsarcolni a Zemberek pénzét, hogy betömjék a költségvetési lyukakat. Más kérdés, hogy a forint spekuláció, meg a MOL, OTP és egyéb részvény-spekuláció mennyit tud hozni azoknak, akik időben tudnak bejelentésekről és vásárlásokról. A foglalkoztatás részben meg a munkaerkölcsönzésben van sok zseton, nem véletlenül próbálják arra terelni még a "közmunkásokat" is. Azt persze sejted kiknek vannak ilyen cégeik? :)
Más kérdés, hogy most szar van a palacsintába, mert a kutyának sem kell az állampapír ...

ottomoll 2011.10.04. 00:25:02

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Már 90-ben el kellett volna tiltani őket a közügyektől...Vagy legalább hozni kellett vonla egy lusztrációs törvényt,ahogy a csehek csinálták,hogy ne politizálhassanak.

nemocapt 2011.10.04. 00:40:21

Igen. Csak a Gyurcsányi ország működött. Az orbáni nem működik és nem is fog. Melyik a jobb?

Táskás Tóni 2011.10.04. 00:59:00

@Kompli: Ez így , ilyen megvilágításban még rosszabb.

Bruhahahahihihi 2011.10.04. 04:28:33

Na, Na, Álljon meg a szájtépés!!!!!!!! Ki az az emberállat aki azt mondta diplomaták előtt( tehát le se tagadta, mert nem tudta), hogy: " rájöttem, hogy ha valakinek alkalma van megölni a riválisát, ellenfelét, ellenségét akkor az ne habozzon..."---IGEN EZT A NEMZET ROHADÉK SZARJANKÓJA, ORBÁN MONDTA-és hozzátette: Szívesebben látnám Gyurcsányt halva kiterítve látni mint sebesülten"...
Egy ILYEN GYILKOS, BŰNÖZŐ SZÁNDÉKÚ EMBER A MIN. ELNÖK MAGYARORSZÁGON!!!!
Gyurcsány , tegnapi beszédében meg azt mondta: hogy nem a bosszú vezessen bennünket, hogy ezt a krományt és Orbánt leváltsuk--( rajta van a videón)..
Akkor ki az államférfi? A kis suttyó, bunkó felcsúti Nemzeti Szardarab, vagy aki annak idején azt mondta a tömegnek, hogy nem menjenek Orbán háza elé tüntetni, mert ott a családja van, és ne zavarja meg őket....és Orbán mit csinált????--oda küldte Gyurcsány háza elé tüntetni a Répa Robit és a a kuglibábú fejű..Orbán papagájt a szijjÁrtót...
Na?????? Konzekvencia levonás???? Van? vagy csak begyöpösödött Fidesz mérgezésben vagytok még?
Magyarország egyetlen tumor betegsége a beteg rohadt Orbán! Ha az nem születik a Földre , akkor Magyarországon nincs ez a gyűlölet keltés és teljesen már a hangulat és politizálás.

töreki 2011.10.04. 05:08:04

Ha már felakasztották volna az is későn lenne! Miért is engedték szabadon ezt a tetvet? Meg tudja valaki mondani? Amennyi bűnt elkövetett ez a féreg a magyar néppel szemben a kerékbe törés is csak mellék büntetés lenne!

midnight coder 2011.10.04. 07:40:36

@Bruhahahahihihi: Ugyan már elvtárs! Ki is állított fel először elszámoltatási kúrmánybiztost az előző ciklus ügyleteinek vizsgálatára (Keller elvtárs) ? Na ugye. A szocik pont azt kapták vissza, amit ők is eljátszottak. Csak rajtuk picit könnyebb fogást találni, mivel többet loptak.

kicsijuti 2011.10.04. 07:42:10

@sagia77: hát az mszps 168 óra fideszes párja inkább a Heti Válasz, ami szintén egy elfogult szar..

midnight coder 2011.10.04. 07:53:28

@nemocapt: Működött ? A mostani szopások nagy részét Fletó alapozta meg. Nálunk már a gazdasági válság előtt is 1% körül volt az infláció. És Fletónak is azért kellett mennie, mert a hitelezők dörömböltek az ajtón. Bajnai pár nagyobb pénzcsapot elzárt (Pl. 13. havi nyugdíj) de ettől az ország időközben felhalmozott adósságai (államadósság, önkormányzatok, devizahitelesek, PPP-ben épült infrastruktúra, egészségügy) nem oldódtak meg, ez mind a következő kormány nyakába szakadt.
Ennél is nagyobb baj az, hogy az ország akkor nem fejlődött amikor lehetett. 2002 és 2007 között a szocik elszalasztották a lehetőséget arra hogy valamennyivel előnyösebb helyzetbe pozicionálják az országot (jó állapotú gazdaság /Megyó szerint legalábbis/, viszonylag nagy mozgástér, prosperáló külgazdaság) - a következő 10 évben garantáltan nem lesz erre lehetősége senkinek. Egy világgazdasági válságban, nulla mozgástérrel senki nem tud igazán jót lépni. Sem Orbán, sem Bajnai, sem más. Próbálkozni lehet, aztán vagy sikerül, vagy nem. Ami nem jelenti azt, hogy Orbánék jól csinálják amit csinálnak - sem nem elég átgondoltak, sem nem elég határozottak. De a lyukat nem ők ütötték a hajó oldalán, max. a szivattyúzás nem annyira hatékony mint kellene, így nem 5 óra alatt süllyed el a hajó, hanem már 4 óra 50 perc után.

LEndy 2011.10.04. 08:06:10

@Behajtó70: "A Fidesz nem bekasztnizni akarja ferenceteket, hanem csak elrettenteni a következő minisztereket, vezetőket a stikliktől."

Jézus! Te ebben tényleg hiszel?
De tényleg?
Ez pont olyan ostoba emberre vall, mint akik Feriben hittek...

kormányzó 2011.10.04. 08:26:23

Namostazért gondoljunk bele egy kicsit!
Két év alatt, ekkora erőbedobással,ennyit tudnak felmutatni az elqró ellen. Igen komoly teljesítmény.

Vajon mialófaszt fognak alakítani,nemzetközi porondon, a pol-potnál komolyabb értelmi színvonalat képviselő " ellenfelekkel" szemben?

Meglehetősen szar kilátásokkal nézhetünk a "végtörlesztős" jövőbe!

bájgúnár 2011.10.04. 08:35:22

egy jó ügyész,némi törvénytelenség megléte a vádban ésmáris hihető itéletet hoznak .Főleg, hogy a nép áldozatot akar látni az elmúlt 20 év keserveiért.Minél nagyobb a vad annál nagyobb az öröme.Kétségetek nelegyen ha fogást találnak Fletón akkor elitélik és a nép zöme még lelkesedni is fog még akkor is ha érzi hogy valami hiba csúszott az igazságszolgáltatásba.Végűl is a román diktátor kivégzése előtti tárgyalás tiszta szinjáték volt,koncepciós per.Miértne lehetne Fletót lecsukni?Elvégre már úgyis erkölcsi halott a nép szemében.Belőle mártír nemlesz!

SPU 2011.10.04. 08:53:38

gyurcsany megerdemel egy kis bortont 2004 decembere 2006 osze es a 2006 tavaszi valasztasok elotti manipulaciok miatt ez aligha lehet vitas indulatosabb idokben ezekert kulon is halalbuntetes jart volna mert ugye a hazaarulas plane miniszterelnokkent nem szep dolog

maybach 2011.10.04. 08:55:51

Azért majd szóljatok, ha egyszer talán valamelyik politikus nem azt fogja mondani, hogy nagyon kicsi a mozgástre, és az elődjei elcseszték.

2011.10.04. 09:16:29

@J.W. Booth: "Ezek itt már/még nem az ötvenes évek."

Ez akkor lenne helytálló megállapítás, ha az olyan büdös kommunisták, mint biszku vagy gyurcsány rég a börtönben rohadnának.

gabcigirl 2011.10.04. 09:16:56

Rengeteg ember iszonyatosan buta itt, azt kell hogy mondjam. O.V. egyetemista kora óta gyűlöli Gy.F.-et, csak mert emberére akadt benne. Az ország így most egy frusztrált miniszterelnök hülyeségét(is) nyögi egy világválság közepén, az a helyzet...

barli 2011.10.04. 09:18:04

Annyit kérdeznék a gyurcsány fanoktól, ha az lenne a szitu, hogy a feri saras ebben az ügyben, az orbán meg leszólna (le tudna szólni) az ügyészségnek, hogy dobják az ügyet, akkor az rendben lenne? Akkor is menne a demokráciatemetés?
Ép ésszel nem tudom elképzelni hogy az elqróra ne lehetne ráhúzni kapásból száz ügyet/hazaárulást.
Ha a fidesz annyira a kezében tartaná az ügyészséget, mint gondoljátok, valamint annyira akarna egy jó kis koncepciós pert, nem egy ilyen tyúklopásért perelnék, hanem pl. a TV ostromért meg október 23-ért. Esetleg választási csalásért.

RedRum 2011.10.04. 09:19:52

...akik Ferencet védik, üzenném, hogy mostantól az összes betegemmel azt, akkor, és úgy csinálok amit, amikor és ahogyan szeretnék, és reklamációnak helye nincs...

Ferenc egy minősíthetetlen ember, aki úgy gondolja, hogy egy politikus döntései megkérdőjelezhetetlenek, és mindig legitimek. NEM, eltöltve 6-7 évet most már civilizált országok egészségügyében, minden másodpercben a beteget kell "szolgálni" és minden lépésedért a fejeddel, és több 10-100millió forintnak megfelelő összeggel felelsz. Ez az elképzelhető MINIMUM, amit Ferenctől, és MINDEN, legyen FIDESZES, vagy bármilyen más politikus elvárok.

charlie sheen 2011.10.04. 09:20:43

Orbán megint elbaszta. Most már akármit csinál, ebből a Gyurcsány-perből jól nem fog kijönni. Akár elítélik Gyurcsányt, akár nem. Pol-Pot Péter is elbaszta. Ennyi rákészülés után ilyen harmatgyenge váddal előállni... Azért ennél többre számítottam. De úgy látszik Péterünk is elitta már az agyát. Vagy soha nem is volt neki... Ha viszont a gate-sukoró befalcol, akkor már kurva ciki lesz újabb vádakkal bombázni Gyurcsányt. Pontosabban kurva nevetséges lesz. Világos, hogy kell a cirkusz a népnek, már csak azért is, hogy Eltolcsi legújabb balfaszságairól elterelje a figyelmet.
Viszont ebben a cirkuszban a bohóc szerepét Orbán Viktor játssza... Megint segget csinál a szájából, mint ahogy már annyiszor. Bruhahhaahahahahah! :D

szivatnakanyám 2011.10.04. 09:22:24

@Behajtó70: Te hol voltál a rendszerváltáskor?Vityának is a meg a bagázsának is többszörös lotto miliárd nyereményi voltak?Vagy apuka az egyetemi évei alatt spórolt neki? Vagy ja igen a miniszterelnökség az egy SZAKMA szavaival élve.Ez a szakma mert csak ezt akarja művelni kurvára jól fizetős.Lábánál fogva megrázná az ember sok sok minden kipotyogna a zsebéből!

Namely_Viz 2011.10.04. 09:22:46

@Rattus Judeopithecus - közel-keleti patkánymajom: Rattus Idioticus Naciticus Gyoekerus: köszönjük a linket, de mit keresel itt? Nem működik a kuruc.info? Nem tudod befűzni a bakancsot? Kérd meg az ápolót, vagy a gondozót, aki a ketreced előtt sétál. Amúgy pedig tedd fel magadnak a kérdést: a linken található szemét szerzője mindazokat honnan tudja? Gondolom bejáratos mindenhová: mint szemetes vagy szarszippantó. Lenézni bárkit is abból a mélységből ahol a nácik vannak... te jó ég!

2011.10.04. 09:32:30

Azt gondolom, ez az egész sztori inkább a nép szórakoztatására jó. Az eredmény nem nagyon érdekel. Hosszú távon jó lenne, ha felelősségre vonják azokat, pártpreferenciától függetlenül, akik elqúrnak valamit - nagyon, de ettől még messze állunk.
A munkahelyem, a fizetésem, az igen, érdekel, nagyon is...

nu pagagyí 2011.10.04. 09:36:33

Orbán már Torgyáni szintre küzdötte le magát. Ez a négy év, ha egyáltalán kitölti ez a maffiózó csapat, talán elég lesz arra, hogy a tényeknek fittyet hányó érzelmi politizálás odakerüljön ahová való, a nemzeti trágyadombra. Merem remélni, hogy kétharmados undor fogja övezni azokat, akik pofázással pótolják a valódi teljesítményt, saját korlátolt világukat akarják rákényszeríteni az országra.

Kérem vissza a szakértelmet és az ideológialag semleges államot! Seggnyalók helyett autonóm személyiségeket!

charlie sheen 2011.10.04. 09:36:42

@RedRum: Csak nem te vagy a graz-i pszichiáter? Orbánt nem kezeled véletlenül?

nu pagagyí 2011.10.04. 09:43:39

@RedRum: Van valamiféle elképzelése egy jobb egészségügyről? Inkább erről értekezzen, talán ahhoz értene.

nu pagagyí 2011.10.04. 09:47:54

@barli: Már zajlik a koncepciós eljárás, azt hiszem lemaradtál egy egy fázissal. A hazug minősítgetésekből vádak lettek.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.10.04. 09:49:41

Gyurcsányt nem ezért kellett volna elítélni.
Ezt a tettet évek óta űzik országunkban nagybb tételekben is politikusaink.
Az adócsalása, közokirathamisítása az meg már elévült.
(Adócsalás: Cége bérelte saját lakását, cége felújította azt, uszodát épített bele, majd az áfát visszaigényelte)
(Közokirathamisítás: Cégbíróság által visszadobott cég nevében többször eljárt)

Szóval ez az eljárás neki ebben a formában csupán ingyen reklám.
Hagyni kéne megrohadni a többiekkel együtt. Ez a mártíromság túl nagy for neki,

egerészölyv 2011.10.04. 09:56:18

Kedves jó posztoló, ezért nem lesz belőled politikus... Mert nem látod a csavaros lehetőségek miriádjait. Azt hiszed, vagy felmentik Gyurcsányt, vagy elítélik. Holott a csinos jogászi-jogészi trükkök százai toporzékolva várnak a bevetésre. Elítélik, Siccpali felmenti, Gyurcsány kényszerűen visszautasítja, kaptár. Ki a hibás? Az egész országból dől majd a gyűlölet (cél kipipálva), Gyurcsány ül. Végtelenbe nyúló eljárás, Gyurcsányra "csak" lakóhelyelhagyási tilalom a vizsgálat miatt, harminc évig. Hm? Felmentik Sukoró-ügyileg, kémügyben elmeszelik. Na? Fittelina-Nomentana-visszaélések újabb sorára derül napfény. Jó az neki? Stb. Számtalan megoldás van, ami nem illik a fekete-fehér rendszeretekbe.

hegyilány 2011.10.04. 10:29:12

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Igen! Őt. A Bajnait.)

Újabb amerikai egyetem akarja Bajnait"

"Bajnai Gordon vendégelőadóként oktat majd a nemzetközi tanulmányok iskolájában, így évente négy alkalommal néhány napot tölt Washingtonban. Emellett részt vesz a Transzatlanti Kapcsolatok Központja munkájában, ahol - a titkárság közleménye szerint - José Maria Aznar volt spanyol miniszterelnök és John Bruton korábbi ír miniszterelnök is rendszeres vendégelőadó az "európai vezetők" program keretében.

Bajnai Gordon szeptember elején utazott New Yorkba, ahol két hónapon át az Európai Unióról, az unió előtt álló feladatokról és az európai kapcsolatokról tart szemináriumokat, előadásokat a Columbia egyetemen."

****
Itt vádolják, itt nem kell. Ott kell.

Meghódította Amerikát Bajnai"

www.blikk.hu/blikk_aktualis/meghoditotta-amerikat-bajnai-2066119?nocache

Ilyen ez.
:)

Roy 2011.10.04. 10:42:54

@igazi Lencsés István: Valóban ezt nagyon elkúrták. Nem csak Ő.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.10.04. 10:53:54

Nem jó ma ügyésznek lenni,
Józan ésszel szembe menni.
Jobb most lenni áldozatnak,
Ő szavai messzebb hatnak.

Ügyészség a jogot rúgta
Fel, ez mégis kormány bukta,
S miként Dagesztánban Eto'o,
Sikert arat ezzel Fleto.

Sukorón áll üres telek,
S munka nélkül jóemberek.
Ügyészség azt vizsgálná bár,
Kik miatt ért minket má' kár!

:)))

ui.: Bajnai for Prime Minister! :)))

Crocuta 2011.10.04. 11:12:06

Tulajdonképpen még szórakoztató is lehetne, ahogy marjátok egymást olyan (félve írom le) emberekért, akik olyan magasról szarnak ránk, hogy szinte tériszonyuk van tőle.
A politikai "elit"... (Maga a kifejezés is értelmetlen) Számla nélkül, bemondásra kapnak/kaptak "költségtérítést", de ha egy gebines nem ad a lángosért számlát, kötél neki...
Önmaguknak megszavazzák a "szerény" juttatást (ami nem fizetés!), rólunk meg a sokadik bőrt nyúzzák...
Mondjátok, nem ez az oszd meg, és uralkodj...?

ili810 2011.10.04. 11:36:46

a blog írója szerintem abban téved,hogy annyi gúnynévvel, becenévvel illeték Gyurcsányt mint senki más. Szerintem meg orbánról megalázóbb,lenézőbb a történelemből ismert legnegatívabb személyekkel azonosító megjegyzéseket már rég olvastam, vagy hallottam mint róla.Törpediktátor-rambó kumplexusos

bebe tv 2011.10.04. 12:56:00

@nu pagagyí: Ezen az alapon bárki ellen eljárást lehet majd indítani. Elég lesz csak annyi, hogy sejtésem szerint és slussz passz. Ha a zemberek ilyen demokráciát akarnak, hát lelkük rajta.
A BMW amikor eldöntötte, hogy Észak-Karolina-ban Spartanburg-ban fogja összeszereltetni a Z3-t, a területet írd és
mond 1 dollárért kapta meg. Mégsem basztatták a polgármestert és az állam kormányzóját, mert a Pampers melletti területet ingyen odaadta a BMW-nek.

tölgyes 2011.10.04. 14:12:24

Én csak ámulok és bámulok ekkora tájékozatlanság miatt:(
1.Törvények írják elő azt, hogy egy államban ki mit tehet...
Ha a költségvetésről van szó, akkor azt előírja a költségvetési törvény illetve az államháztartási törvény. A miniszter és kormány csak akkor csoportosíthat át pénzt, ha erre van felhatalmazása.
2. Így van ez a vagyongazdálkodás esetében is...

Vagyis gyurcsány nem tehet mefg bármit:( Orbán se.

márta)) 2011.10.04. 20:32:21

Bajnai azoknak üzent, akik tapsolnának Gyurcsány elítélésének"

Gyurcsány Ferenc törvényesen járt el a Sukoró-ügyben, és azoknak, akik az iránta érzett ellenszenvük miatt örülnének a szocialista politikus felelősségre vonásának, gondolniuk kell arra, hogy ha ez politikai nyomásra történik, annak rossz vége lesz, egyszer talán ők is áldozattá válnak.

"Jár ennyi szolidaritás az elődömnek" - indokolta az ATV-nek New Yorkból telefonon nyilatkozó Bajnai Gordon a megszólalását, kiemelve: meggyőződése, hogy Gyurcsány Ferenc nem követett el olyat, ami miatt törvénysértéssel lehetne vádolni. Véleménye szerint "rettenetes politikai nyomás" nehezedett az ügyészségre ebben az ügyben.

Mint mondta, nehéz hivatali visszaélésként beállítani, hogy Gyurcsány a sukorói kaszinóberuházás befektetőivel 2008 májusában folytatott parlamenti megbeszélésén a telekcsere szabályszerűségéről érdeklődött, majd azt mondta, hogy mindenki tegye a dolgát törvényesen.

Bajnai Gordon hozzátette: az ügynek elődje személyén túlmutató következményei lehetnek, amelyeket rendkívül veszélyesnek tart."

www.stop.hu/articles/article.php?id=932157

márta)) 2011.10.04. 20:42:25

A Fideszben sem biztos mindenki a Gyurcsány elleni vádakban

A parlament mentelmi bizottságának fideszes képviselői is megosztottak abban a kérdésben, hogy vajon megáll-e majd az ügyészség vádja Gyurcsány Ferenccel szemben a hivatali visszaélésről.

A kormánypárti politikus szerint egy Orbán Viktor elleni, Sukoró ügyében tett feljelentés „nem állna meg”, de ennek részleteit még név nélkül sem volt hajlandó kifejteni.

„Kétlem, hogy Gyurcsány Ferencet bilincsben vinnék el” – tette hozzá."

hvg.hu/itthon/20110906_gyurcsany_sukoro_mentelmi#rss

hm. Tessék mondani? Ez a magyar politikai szórakoztatóipar???

:)
süti beállítások módosítása