Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Kitakarás

2011.12.09. 17:28 | Proszektura | 2 komment

Tulajdonképpen biztosan sokan irigylik most Lomnici Zoltánt.

Te Klára, milyen fölháborító, hogy nem engem takartak ki, füstölög Szemlőhegyi villájában, palacsintasütés közben talán Gyurcsány Ferenc is. Ki ez a Lomnici egyáltalán? Egy senki, egy levitézlett főbíró, mégis őt takarták ki. Engem már arra sem méltatnak, hogy kitakarjanak?  Ez az igazi botrány. Mert ha engem takartak volna ki, most megint velem lenne tele a sajtó.  Ahová nekem egyre nehezebb bekerülni, mióta abból a maradi korszerűtlen MSZP-ből kikerültem. Egyre nagyobb marhaságokat kell mondanom hozzá.

Ezzel meg újra bekerülhettem volna napokig. Méghozzá mindenütt címlapos sztori lettem volna. A TV2 Mokkájában pedig az lenne a soros kérdés: ön kit takarna ki a közszolgálati tévé híradójából, Gyurcsányt, Orbánt, vagy Deutsch Tamást?

Kitakar, betakar, isten tudja mit akar.

De Deutsch Tamás legalább tudja, hogy mit akar. Szombaton délben a kislánya színes krétáival ugróiskolát rajzol majd az MTI Naphegy téri főbejárata elé az aszfaltra. Tiltakozik valamennyi retusáló idióta miatt, akik majd pattoghatnak kifelé.

Igen nagy dolog ez, hogy egy magyar EP képviselő rengeteg bokros teendője mellett drága ideje egy részét erre fordítja.

Vigyázat, a kréta-körmeit állítólag már élesíti.

Nagy Navarro Balázsnak nincs színes krétája, ezért ő meg éhség-sztrájkol majd.

De mi van, ha a híradók őket is kitakarják?

Szerintem egyébként nincs igaza sem Deutsch Tamásnak , sem Nagy Navarronak.

Hiszen bár az lenne a magyar sajtószabadságon esett legnagyobb sérelem, hogy Lomnici urat valahol kitakarták!

Egyébként pedig nem is olyan rossz ötlet ez a kitakarás.

Én inkább általánossá tenném a tévés mindennapokban.

Például közvetítés a parlamentből. Egy képviselőnek sem kéne nézni az önelégült képét, mindegyik szépen gondosan ki lenne takarva.  A kitakart képviselő interpellálna, a kitakart államtitkár pedig – aki mint tudjuk a halaszthatatlan közfeladatot ellátó miniszter helyett  szokott mindig jelen lenni – válaszolna, a kitakart kétharmad pedig az interpellációra adott választ elfogadná, amin a kitakart egyharmad háborogna.

De mindenki egyformán ki lenne takarva, demokratikusan.  Amikor a parlamentet mutatnák, az egész képernyő imbolygó életlen foltokból állna.

Egyébként is furcsa, hogy most az egész sajtó Lomnici kitakarásán háborog.

Pedig sokkal felháborítóbb, amit szintén ma hallottam. Miszerint a cigányok sérelmére elkövetett sorozatgyilkosság elsőrendű vádlottja letartóztatása alatt a koronatanúval társaloghatott telefonon.

Én ezt tartom igazán nagyon felháborítónak. Sőt szerintem egy EP képviselőnek is inkább ezen kéne háborognia és a börtön előtt tiltakoznia, nem feltétlenül színes krétákkal.

Mert ez az igazi világbotrány. Ez az igazi skandalum. Ezért kéne lemondania még a börtönparancsnoknak is. Minimum.

Hogy végezetül Deutsch Tamás úr szavaival éljek: amit mondtam, megmondtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr643451678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2011.12.12. 20:07:52

"Pedig sokkal felháborítóbb, amit szintén ma hallottam. Miszerint a cigányok sérelmére elkövetett sorozatgyilkosság elsőrendű vádlottja letartóztatása alatt a koronatanúval társaloghatott telefonon."
Igen, sokkal...

NO!

kotyesz 2012.01.03. 00:28:08

HöHö most néztem utána ugye akit kitakarnak (retusálnak) az nem látható. Most ha valakit rátesznek egy fotóra ahol ő ott sem volt na az felháborító lehet. De ha kitörölnek róla az elgondolkodtató, talán nem tartozott a legfontosabb szereplők közé, mit mondott a "kitakaró" miért tette? Nagy ÜGY .
süti beállítások módosítása