Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Havas Henrik esete a cigánybűnözéssel

2012.03.13. 17:11 | Proszektura | 133 komment

Az ATV Civil a pályán c. műsorában a 2012. március 6-i adásban a „tanár úr” megint emlékezeteset alakított.

Azt hiszem, sokan egyetértünk abban, hogy ha lenne nagyképűségi világbajnokság, ő méltán pályázhatna e babérokra.  De máris helyesbítenem kell, hiszen akadnak okos, művelt, széles látókörű nagyképűek is.  Havas pedig sem nem okos, sem nem művelt, sem nem széles látókörű. Így ő egy ilyen versenyben tulajdonképpen labdába sem rúghatna.

Hogy akkor mi mégis, mi lenne az ő megfelelő titulusa?

A március 6- i adásból sok minden kiderült. A „70 ezer diák morzsolódhat le” műsorblokkban már az elején azzal a meghökkentő gondolattal nyitott, miszerint: „Van egy cigány bűnözői réteg, amely beágyazta magát a cigány kisebbségi önkormányzatokba.”

Rangos Katalin azon közbevetésére, miszerint ne használjunk ilyen kifejezéseket, mert nincs cigánybűnözés, lazán odavetette: „szerintem meg van cigánybűnözés.”

Aztán igaza biztos tudatában egyre inkább belelendült. „Egy dolgot mondok, amit nem saját tapasztalatból tudok, hanem egykori roma tanítványaimtól tudom, hogy így van. Ezeket a pozíciókat (mármint a roma kisebbségi önkormányzatokat) cigány bűnözők foglalták el: az uzsorások, színesfém-kereskedők, lányfuttatók. Ez a cigánybűnözés például.”

De akinek még mindig nem lett volna elég világos, hogy a „tanár úr” hogyan is látja mindezt, a következő gondolatmenete nem hagyott semmi kétséget: „A roma kisebbségi önkormányzatok át lettek játszva egy bűnözői csoportnak.”

Mindehhez összehasonlításképpen még hozzáfűzte miszerint: „Vannak német kisebbségi önkormányzatok, ahol az égvilágon semmi probléma nincs.”

Magyarországon több ezer a cigány kisebbségi önkormányzatok száma. Ennek megfelelően sok ezer az önkormányzati képviselők száma is. Hogy van-e közöttük uzsorás, lányfuttató vagy színesfém-kereskedő, nem tudom, lehet, nem kizárt. Persze az is lehet, hogy akad közöttük kőfaragó és balett-táncos is. Megjegyzem, egyébként sem értem, Havasnak mi a baja úgy általában a színesfém-kereskedőkkel.

De azt állítani többször is nagy határozottsággal, hogy minden cigány kisebbségi önkormányzati képviselő bűnöző, ráadásul kijelenteni, hogy ez "a cigánybűnözés például", ez enyhén szólva is igen botrányos.

Ami a legszomorúbb, hogy a műsorban senki sem tiltakozott eme vállalhatatlan kijelentések ellen. De nem, hogy a műsorban, hanem azután sem. Sőt Ungváry Rudolf szerint egyébként Havasnak megengedett a cigánybűnözés kifejezés használata, Vonának viszont nem. Érdekes liberális felfogás.

Jogvédők, TASZ, Helsinki Bizottság, stb. ilyenkor hol vagytok?

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr534314522

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.03.14. 09:21:02

A bejegyzésed bekerült a Mandiner blogajánlójába.

Trackback: Betyárvilág Budapesten? 2012.03.13. 20:46:21

Az nem várható, hogy március 15-én Rózsa Sándor összevonja a szemöldökét a forintárfolyammal, miközben megugatja a lovát....

Trackback: Betyárvilág Budapesten? 2012.03.13. 20:40:14

Az nem várható, hogy március 15-én Rózsa Sándor összevonja a szemöldökét a forintárfolyammal, miközben megugatja a lovát....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeroxX88 2012.03.13. 20:13:35

cigány-politikus, politikus-cigány.. bűnözés, bűnözés

HH nem mondott faxságot!

szamaritánus 2012.03.13. 20:23:15

a kedves posztoló nézzen utána, hogy hogyan is működik egy-egy roma kisebbségi önkormányzat és hova folyik el a pénz. újabb cigányvédő a pályán, üdv! nem is csattogtatom a költözzborsodba frázist, meghagyom későbbre :D

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.13. 20:24:42

Jönnek fiúk tüntetni a lengyel kurvák, kb. 80 %- a nő!
Már megéri, adjunk a repedésnek!

keptelen kepkeret 2012.03.13. 20:26:53

En szo szerint hanyok havastol es ez a megnyilvanulasa sem tette szimpatikussa.

Viszont VAN ciganybunozes,ez egy tarsadalmi problema es csakugy mint ahogy a "normal"onkormanyzatoknal lopnak csalnak(nyilvan nem mindenki),a ciganyoknal sincs ez maskepp.Mondjuk az hulyeseg,h minden cigany ilyen,ez pl.ez rasszista kirohanas,de a zomuk ilyen.

Nem tudom h miert kene ezzel helsinkit farasztani,poszternek javaslom tegyen egy kirandulast jo Parizsunkba es a kornyekere,a franciakhoz kepest M.orszag egy befogado nemzet.

impala 2012.03.13. 20:28:25

ne legyetek rasszistákok!
igenis vannak becsületes cigányok.
igaz, hogy elvétve.

melmek 2012.03.13. 20:36:53

Havasnak kivételesen igaza van. A jogvédők meg elmehetnek a.... a bloggerrel együtt!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.03.13. 20:38:25

Igen, hallottam már olyanról, hogy a roma futballcsapat pénzelésére használták a kisebbségi önkormányzatot (ennek neve nem "cigánybűnözés", hanem etnobiznisz), de a többség a tagok tapasztalatlanságából fakadóan esik szét, mit is várunk vidéki alig 8 általános végzettektől? Pedig a jószándék sokszor megvan, általában a gyerekekre költik az összes keretüket.

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2012.03.13. 20:49:00

Én is láttam a műsort, Havas egy baromi öntelt és ellenszenves figura, de épp emiatt simán kimondja kamerák előtt azt is, amiről az átlag médiamunkás szemlesütve kussol, pedig jól tudjuk mindannyian, akik kicsit is nyitott szemmel járunk, hogy átkozottul igaz...

ssjani 2012.03.13. 21:03:20

Egyik kollégám horgászni volt.
A mellette lévő stégen egy cigány önkormányzati vezető egész délután azt mesélte a társának, hogy miképpen lehet pénzt kihúzni saját zsebbe a rendszerből.

hrgsz 2012.03.13. 21:08:54

Abban a szerencsés helyzetben van a cikkíró, hogy fogalma sincs a témáról. De akkor miért ír róla?
Ha valaki nem tudja mi az a cigánybűnőzés, akkor olvassa el Moldovától a nyolcvanas évek végén íródott "Bűn az élet" című könyvet. Abban Tonhauser egykori sztár rendőr pontosan leírja, hogy a kriminológia mit tekint annak, és hogy érthetetlen módon felülről elkezdték betiltani a szó használatát, pedig szakmailag teljesen indokolt, más szóval nem helyettesíthető kifejezés. Pl. a markecolás vagy a széklet hátra hagyása a tetthelyen, csak a cigányokra jellemző. De azt is ott írták le, hogy egy feldühödött cigány csoportban a leghangosabb nőt kell azonnal leütni és kezelhető lesz a helyzet.
AZ már más kérdés, hogy a mindenkori hatalom, a helyi kiskirályokon keresztül próbálja meg féken tartani őket, és hát a helyi kiskirályok igen nagy része bűnöző.

finalNmbr 2012.03.13. 21:23:37

Háhá, két éved van nyomorék :D Remélem a Jobbiknál már sodorják a kötelet az ilyen rasszista buzinak mint a posztíró.

gyuvi 2012.03.13. 21:30:21

posztíró!
te se sokat tudsz az életről, kishaver...

timewriter 2012.03.13. 21:51:24

majd ha ellopjak a kocsid aztan a szinesfemkereskedonel vegzi,majd rajossz,h mi veluk a baj.
en sem birom havast,de siman igaza van.vagy az a baj,h a cigany szot hasznalta,nem romat v mast?
a posztiro naiv vagy hulye?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.03.13. 21:57:02

Havas vállalhatatlan, egyedül a tények szólnak mellette, de ilyen fokozódott nemzeti helyzetben kit érdekelnek azok?

takács bálint (törölt) 2012.03.13. 22:06:27

szervezett bűnözést kellene mondani. ezzel együtt a jelenséget havas elég pontosan írta le. a piti tyúktolvaj mögött ott az uzsorás, a fémtolvajok mögött ott az orrgazda, a prostituáltak mögött ott a strici, stb. a kisebbségi önkormányzatok intézményét használta ki egy fukszos cigány réteg.

takács bálint (törölt) 2012.03.13. 22:10:22

@hrgsz:
ezt úgy hívják: szervezett bűnözés és nem cigánybűnözés.

wotan 2012.03.13. 22:14:44

@Selmeczi a buta, tolvaj, rusnya szőke nő!: "Jönnek fiúk tüntetni a lengyel kurvák, kb. 80 %- a nő!
Már megéri, adjunk a repedésnek!"

Ki tagadja még, hogy magas szinvonal van a baloldalon?
Gratula Selmeczi te but tolvaj rusnya! A balodalnak már nem kell ellenség, elég, ha te velük vagy!

hrgsz 2012.03.13. 22:19:51

@takács bálint:

Pont Te írtad le a folyamatot, ami csak a cigányokra jellemző, ergo cigánybűnözés is, nem csak szervezett.

takács bálint (törölt) 2012.03.13. 22:29:48

@hrgsz:
de ez a világban nem csak a cigányokra jellemző. digókra is jellemző. ha ezt digóbűnözésnek hívnánk, akkor valószínűleg tiltakozna gianni az éttermes, és az olasz nagykövetség. a románokra is jellemző. a magyarokra is. te mit szólnál ahhoz, ha mondjuk az osztrák parlamentben lenne egy párt, amelyik folyamatosan magyarbűnözőkről beszélne. mondjuk a szervezett bolti tolvajlást így hívnák.

hrgsz 2012.03.13. 22:34:36

@takács bálint:
Nem akarod érteni. A cigánybűnözés elkövetési módszert jelent, nem faji megkülönböztetést.

takács bálint (törölt) 2012.03.13. 22:42:41

@hrgsz:
te nem akarod megérteni, hogy ez szervezett bűnözés. ennek ez a neve: "organized crime". egyik esete a "state-organised crime". az állam által szervezett bűnözés. amit a jobbik politikusbűnözésnek nevez.

hrgsz 2012.03.13. 22:48:19

@takács bálint:
Amitől Te írsz az egy nagy halmaz, amiről én az egy kisebb halmaz, a Te nagy halmazodban. Ha egy bűncselekmény helyszínén emberi ürüléket találnak, akkor rasszizmus a cigányság körében keresni az elkövetőt?

takács bálint (törölt) 2012.03.13. 22:51:22

@hrgsz:
persze, hogy rasszizmus. ami adott esetben segíthet a bűn felderítésben, de éppenséggel gátolhatja is.

Amidazophen 2012.03.13. 22:54:34

Havas modorára egy szót sem érdemes vesztegetni, mert - egyszerűen nincs neki.

Arról azonban érdemes beszélni, hogy a fentieken túl rejtett antiszemita és homofób is. Amit egyes műsoraiban összehord, azzal ő - tudatosan vagy sem - a Jobbiknak késziti elő a terepet. Karaktere egy alig félművelt , nagy dumás egykori járási kisz-funkcionáriuséval szinte azonos.

Szégyene annak az egyetemnek amelyen tanitott (tanitott? - na ez azért túlzás: fényezte magát a diákok pénzén), szégyene azoknak a csatornáknak, amelyek megtűrik őt a képernyőjükön/mikrofonjuk előtt.

Bármilyen szereplése a közizlést és az újságirói etikát mélyen sértő, józanság elleni cselekedetnek minősül. Egyszerűen nincs helye sehol a magyar médiában.

hrgsz 2012.03.13. 22:59:03

Elképzelem, hogy a gazda reggel a tyúkólban az elrágott csirke nyakakat látva elkezdi szidni a nyulakat. Nehogy rasszista legyen a nyesttel szemben. Kit akarsz megvezetni?

zembertelen 2012.03.13. 23:01:33

A múltkor hallgattam a műsorát és kb. 100 kérdést tett fel a riport alanyának, akinek EGYETLEN EGYET vélaszát nem hallgatott végig, folyamatosan közbevágott és a saját hülyeségét nyomta!

Kandabula 2012.03.13. 23:13:08

Miért baj az, ha társadalmunk egyes rétegeit külön-külön vizsgáljuk? Vannak már elfogadott kategóriák: "fehérgalléros bűnözés", "nagyvárosi bűnözés", "utazó, vagy vándor-bűnözés", "cigány-bűnözés", stb. Ha nem kategorizálunk, nem fogjuk tudni feltárni a sajátosságokat és nehezebb lesz a védekezés. Nem hiszem, hogy pld. egy nyomozó azonos hozzáértéssel derítene fel egy áfa-csalást, egy drog-ügyet, meg egy roma-maffiát. "Otthon kell lenni" ezekben az ügyekben, ahhoz pedig nevén kell nevezni a dolgokat. Nincs itt helye jogvédőknek, TASZ-nak, meg Helsinki Bizottságnak. Viszont szívesen látnék egy magyarországi börtön-statisztikát, akár kategóriákra bontva. És akkor a gyilkosokról még nem is beszéltem...

Kandabula 2012.03.13. 23:16:13

Meg a játékgépes maffiáról se beszéltem, meg a védelmi pénzek behajtóiról sem beszéltem.

Kandabula 2012.03.13. 23:19:14

Egyébként - szerintem - Havas feladata, hogy - személyiségének megfelelően - pofátlanul kérdezzen és mondja a magáét.

király vagyok 2012.03.14. 01:40:36

ne higyetek asz olyan raszistanak nincsen semi romabünözés ráksebb a gyomrába aki mást mond
demegmár mindegy mit mond mer nektek amugyis reszeltek geci mer elfogytok asz megeszünk regelire

Hunor Levente 2012.03.14. 01:48:45

Mindegy mit mond Ungváry Rudolf, hiába mentegeti, az idézet az rasszista szöveg.

svega 2012.03.14. 01:58:29

A mai pártok, MSZP, Fidesz azt mondja: cigányok, kaptok annyi segélyt, hogy ne haljatok éhen, csak maradjatok a putriban és nem halljunk rólatok. Aki hagyja, hogy cigánygyermekek haljanak éhen, meg menjenek 10 évesen kurvának, éljenek koszban, tetvesen, az európai párt/ember?
A Jobbik azt mondja: a cigányok is okaik saját helyzetüknek, tanuljanak, dolgozzanak, ápolják a környezetüket, hogy reményük legyen az emberi életre. Ettől rasszisták?

svega 2012.03.14. 02:00:20

@király vagyok: és ha mindez megtörténik majd, akkor ki fogja a segélyedet fizetni?

svega 2012.03.14. 02:04:08

@király vagyok: ha nem lenne a világon fehér ember, aki dolgozik, ti már rég éhen pusztultatok volna. Sorold fel, mit adtatok az emberiségnek, bármit, ami hasznos.
Használjátok ki, amíg a Jobbik kormányra nem kerül, mert akkor vége az arany világotoknak.

Kék az ég 2012.03.14. 02:48:21

Rangos Katalin azon közbevetésére, miszerint ne használjunk ilyen kifejezéseket, mert nincs cigánybűnözés, lazán odavetette: „szerintem meg van cigánybűnözés.

Nem értem a blog problémáját! A 2/3 kimondta. Tudjuk kik az elnökség tagjai. Vagy mar elfeledted?

index.hu/belfold/2009/02/10/fidesz_no_a_ciganyok_altal_elkovetett_buncselekmenyek_szama/

A Fidesz ELNÖKSÉGÉNEK !!!! közleménye.

A dokumentum szerint a dolgok nem mehetnek így tovább, itt az ideje az őszinte egyenes beszédnek.

KI KELL MONDANIi: a cigány származású emberek által elkövetett súlyos bűncselekmények száma aggasztó módon növekszik.

ceezare 2012.03.14. 04:54:15

ahogy ezt itt korábban vki mondta:a cikk írója egy fasz.
tökéletesen egyetértek :)
tipikusan olyan embernek képzellek el aki a kis buborék világában felnőve aféle sikként gondol a rasszizmus elleni harcra,aki próbál modern felvilágosult europainak tűnni azáltal h ilyen cikkekben hivja fel a figyelmet a a harc fontosságára és szavak, tettek erejére, ugyanakkor az is biztos h pont te vagy az aki este a sötét utcában átmész a másik oldalra ha látsz két cigány fiatalt, es arrébb huzodsz a buszon ha melléd ül egy cigány. de bezzeg a neten blogokon TASZ-ért meg faszért kiabálsz.
elárulok neked vmit, én. személyesen. ismerek. cigánypolitikusokat. mind egytől egyig bűnöző.
nem az én véleményem szerint, hanem mindenki szerint. azok szerint is akiket elvileg képvisel(a cigányok).nyilt titok,mindenki tud róla.olyat is ismerek aki azért politizál mert önkormányzaton keresztül pénzeket tud felvenni,olyat is aki azért mert igy békén hagyják a hatóságok.
na mármost amikor te taszért kiáltasz és azt mondod h nem szabad ilyesmit mondani,(hozzátenném nyilt titokrol van szó) meg mit képzel a havas meg a tököm, avval ezt a helyzetet konzerválod, és tabu témává teszed a cigány probléma alapvető forrását.A cigányság konkrétan bele fog roppani ebbe, mert nem jtnak el hozzájuk források és nincs aki érdemben képviselné tudná őket, a jelenlegi politikusaik meg érinthetetlenek az ilyen faszok miattt mint te.
És abból indult az egész vita h a cigányokat akartad védeni...

Szűcslaci 2012.03.14. 05:10:28

A szerző túl sokat hallgathatott Rolls Frakciót anno..." Budapest felett az égbolt felhőtlen"
link: www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/5589/rolls-frakcio/budapest-felett-zeneszoveg.html

Szalahadin 2012.03.14. 06:11:50

@takács bálint:
" ami adott esetben segíthet a bűn felderítésben, de éppenséggel gátolhatja is."
Ezt a gátló mechanizmust hogy érted pontosan? Magad sem gondolhatod komolyan, hogy egy fehér betörő csak azért odaszarik a nappali közepére, hogy cigánynak higgyék?
Maradjunk annyiban, hogy az elkövető pontosabb behatárolása az esetek 99.9999999%-ban segít a bűn felderítésében. Még a liberális USA-ban is teljesen egyértelműen fogalmaznak minden esetben, fehér, fekete, ázsiai, latino stb... (nem a filmekből tudom)
Az, hogy nálunk kialakult ez a rendkívül aljas kettős mérce, (cigány csak áldozat lehet, akkor túlhangsúlyozzuk, ha elkövető, akkor kuss és hazudozás, lásd Cozma gyilkosság, ahol a román sajtóra hivatkozva merték csak leírni, hogy enyingi cigányállatok az elkövetők, agyrém!) nem külföldi elvárás, hanem valami hazai liberális agyamentségének és mérhetetlen aljasságának a következménye. Akármilyen irányban is próbál az ember összehasonlítani, nagyon úgy tűnik, hogy liberálisból hozzánk kifejezetten az aljadék selejt jutott, ezért alakultak ki a cigányokkal kapcsolatban bármely más országban elképzelhetetlen dolgokon frontvonalak, pl: cigánybűnözés szó körül.

Szalahadin 2012.03.14. 06:14:26

@takács bálint:
" ami adott esetben segíthet a bűn felderítésben, de éppenséggel gátolhatja is."
Ezt a gátló mechanizmust hogy érted pontosan? Magad sem gondolhatod komolyan, hogy egy fehér betörő csak azért odaszarik a nappali közepére, hogy cigánynak higgyék?
Maradjunk annyiban, hogy az elkövető pontosabb behatárolása az esetek 99.9999999%-ban segít a bűn felderítésében. Még a liberális USA-ban is teljesen egyértelműen fogalmaznak minden esetben, fehér, fekete, ázsiai, latino stb... (nem a filmekből tudom)
Az, hogy nálunk kialakult ez a rendkívül aljas kettős mérce, (cigány csak áldozat lehet, akkor túlhangsúlyozzuk, ha elkövető, akkor kuss és hazudozás, lásd Cozma gyilkosság, ahol a román sajtóra hivatkozva merték csak leírni, hogy enyingi cigányállatok az elkövetők, agyrém!) nem külföldi elvárás, hanem valami hazai liberális agyamentségének és mérhetetlen aljasságának a következménye. Akármilyen irányban is próbál az ember összehasonlítani, nagyon úgy tűnik, hogy liberálisból hozzánk kifejezetten az aljadék selejt jutott, ezért alakultak ki a cigányokkal kapcsolatban bármely más országban elképzelhetetlen dolgokon frontvonalak, pl: cigánybűnözés szó körül.

bivalybasznád 2012.03.14. 06:26:55

én csak két adatra lennék kíváncsi. 1. ez elmúlt,. mondjuk 20 esztendőben mennyi pénz ment ki úgynevezett integrációra, felzárkóztatásra.

2. ezen idő alatt mennyi cigány zárkózott fel és integrálódott.

válasz: 1. temérdek 2. hibahatár alatt

ZeNeMáGuS 2012.03.14. 06:58:53

"Jogvédők, TASZ, Helsinki Bizottság, stb. ilyenkor hol vagytok?"

Az egész blog legelkeserítőbb mondata! Pontosabban legszánalmasabb.
Amúgy pl.: egy budapesti kerületben, a "roma" önkormányzat ÖSSZES tagját egyetlen egy család képviselte, mind az x-en( apa fia, unokatesó stb.... jah igen ez tök normális)

Megjegyzem Havast nem szeretem ( bár a stílusa NEKEM bejön:D ) de megint szavakon vinnyogni, meg itt jogokkal jönni!

Tisztelt blogger, annyira érzékeny befizetem Önt egy Tiszaburai hosszúhétvégére!

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2012.03.14. 07:39:01

Ha az ATV műsorában ezt leadták, akkor ez is jelzi, hogy bizony ez egy létező probléma. A TASZ meg egy szánalmas gyülekezet, nem egyenlő mércével mérnek.

ácsi gitár 2012.03.14. 07:45:17

"Jogvédők, TASZ, Helsinki Bizottság, stb. ilyenkor hol vagytok?"

Maria Kozma Szögi Lajos és a sok megvert kirabolt öreg nyugdíjas
ilyenkor, hol van a libsi bibsi helsinki bizottság.
Csak nem tel avivba vizsgálják a palesztinokat ért foszfor bombázást amit az IRGUN követett el.

manes 2012.03.14. 07:49:53

"Jogvédők, TASZ, Helsinki Bizottság, stb. ilyenkor hol vagytok?" Na,ezek az igazi léhűtők..Ők gerjesztik igazábol a feszültséget,hogy utánna járjon a pofájuk és megmagyarázzák,hogy szükség van rájuk.

nincs1itt 2012.03.14. 07:52:16

Poszt szerzőjéhez, kérdés: Moldova György, eléggé művelt, széles látókörű?? Na akkor, tessék elolvasni a "Bűn az élet" című riport könyvét. Segítek, a vége felé, nagyjából a 360. oldal környékén, Miskolcra látogat az író, ott is a rendőrségre megyen... Az Úr 1986(!) évében, arról értekezik a rendőr és a helyi szakszervezetis, hogy van CIGÁNYBŰNÖZÉS!!!
Szóval, belvárosi, kiskörutat át nem lépő, ál-értelmiségi cocciológuskám, szaladj be a kis körúton túli bármely kerületbe és nézzél szét!!

francia sakk 2012.03.14. 08:03:14

Havas úr helyében én meglépnék egy érdekeset: Egy gondosan kiválasztott lakótelepen - akár véletlenszerűen Miskolcon... ahol alul-felül, jobbra-balra roma családok laknak, kibérelnék egy lakást és felajánlanám ingyen a kisebbséget erőn felül védő politikusoknak, újságíróknak, bloggereknek (neked is posztoló!) hogy ne csak a szájuk járjon, hanem a családjukkal töltsenek már el egy fél évet a "való világban" . A fél év letelte után pedig beszélgessünk már ismét ugyanerről a témáról. Mindezt a legszélesebb média bevonásával. Lenne-e akár csak 1 jelentkező is?

lariflari 2012.03.14. 08:06:14

Szerintem a parlamentben van a legtöbb cigány bűnőző,ehhez kétség sem fér.

Tell Vilmos 2012.03.14. 08:06:54

Undorító 1 alak ez a Havas, de, ha tényleg ezt mondta, akkor először az életben maradandót alkotott!

Serenic 2012.03.14. 08:12:29

"hrgsz 2012.03.13. 22:34:36
@takács bálint:
Nem akarod érteni. A cigánybűnözés elkövetési módszert jelent, nem faji megkülönböztetést. "

Akkor a "magyarbűnözés" is elkövetési módszert fog jelenteni, de nekem nem magyarázod be, hogy nem fogod magadra venni.
Ez a gond a "cigánybűnözés" kifejezés használatával, hogy olyan cigány embereket sértünk meg vele, bélyegzünk meg, akiknek semmi köze sincs a bűnözéshez. Ahogy a "magyarbűnözés" szó is felháborító és visszautasítandó, úgy a "cigánybűnözés" szó is.

Van "olaszbűnözés", ha az olaszok tele vannak a maffiával és ezt a világ többi részére is exportálták? Van "kínaibűnözés", mert a kínaiakkal automatikusan eljön a kínai maffia is, ráadásul a kínaiak és más ázsiaiak trükközni próbálnak a behozatallal?

De egyszerű minden cigányt egy kalap alá venni és a tapasztalatra hivatkozni. Persze, hogy minden lelkiismeretlen politikai csoport ki fogja használni azt, hogy a vidéki ember nem egyénekben, hanem csoportokban gondolkodik. Hiába húzza az igát X, ha Y és Z rendszeresen lopni járnak, X is megbélyegzett lesz.

Attól nem lesz a "cigánybűnözés" valóságosabb, mert a cigány elkövetőknek úgymond meghatározott szokásai vannak, ahogy az egyik hozzászóló írja. Ez csak azt mutatja, hogy nagyon erősek az utánzásra épülő elemek a cigány népességben és a bűnözők sem kivételek.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.14. 08:13:22

@s: Meg talán a kurva anyád is ide tartozik! Te senkiházi pojáca: hogy mered ide rni Orbán Viktort? Meg Matolcsyt? Szégyeld magad!!

nincs1itt 2012.03.14. 08:19:50

@Serenic: komoly gondjaid lehetnek a szövegértéssel.
Ismered, hogy nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar??
Szóval, mindenki tud hozni példát, integrálódott(mi a f@szom ez, áramkör??) cigányokról, de sajna gyakoribb a nem integrálódott. A pénz hiába, nevelés hiába...(lassan 700(!) éve!!!) Vannak olyan elkövetési formák, amik egyértelműsítik az elkövető faji(rassz) hovatartozását. Ha ezzel elősegíthető az elkövető elfogása és ártalmatlanítása, akkor használjuk. Ennyi, ezek tények, van még okoskodás??

Sét 2012.03.14. 08:23:28

nem értem az igazságot miért kell tagadni...HH-nak ez esetben igaza van.

2012.03.14. 08:27:32

Az ország 40% = Harlem. Bemész fehérként, megölnek.

Ki is a rasszista akkor? Havast utálom, de igaza van. Igenis van cigány-bűnözés.
A tasz meg egy anti-magyar, bűnöző védő, külföldi karvalyok által pénzelt szervezet, mely a magyar nép megnyomorítását és a bűnözők felemelését tűzte ki célul. Azonnali hatállyal fel kellene őket számolni, a tagjaikat lecsukni!

wip 2012.03.14. 08:32:00

A zigazságért meg szoptak haragudni, naivácska í
Hol él kend, a Rózsadombon, sorompók mögött, ahová nem érbe a valóság?
Amit a Havas mondott, az csak a jéghegy csúcsa, a temberek közt kéne élni, írócska, nem a zorbán és a csürhéje s...-ét nyalni!

superfrog 2012.03.14. 08:33:51

@Serenic: hát ha neked fóbiád van egészségedre. de mikor ausztriában ki volt írva hogy " magyar le lopj" én valahogy nem vettem magamra. a másik, hogy amikor a 100 tagú roma zenekar van akkor akkor azt magára veheti?! nem kettős mérce, amit csak táplálsz te is, pedig 1 dolgot kéne végre kimondani: annak van joga, aki teljesített a kötelezettségeit is. és képzeld el, akkor szokott berágni az ember a negatív dolgokra ha magára ismer. és persze hogy berágnak a cigók, mikor az egész családban (150 fő) nem tud mutatni 2 dolgozó embert sem. nyugodj meg nem a zenész cigány sértődik meg, hogy iskolázatlanok, mosdatlanok, lusták és lopnák a cigányok. ő pontosan tudja hogy napi 6 órát gyakorolt 8-10 órát dolgozik, és nem róla van szó. de ezzel hogy állandóan véded a léhűtőjét, pontosan azoknak teszel keresztbe, akiknek ehhez nincs semmi köze

fifibá55 2012.03.14. 08:34:35

Talán botrányos, de lehet, hogy igaz. Egyébként nem állította, hogy _minden_ önkormányzatnál ez a helyzet.
A cigánybűnözés kifejezés pedig nem megbélyegez, hanem orientál. Éppúgy, ahogy mindenki tudja, mit jelent az, hogy "...megjelent két ukrán (csecsen, stb.) ismerősével, és rögtön rendeződött a kérdés...".
Ez nem jelenti azt, hogy az adott bűnözési formát nemcigányok sohase követik el, sőt.

olcsó e-cigi · http://www.olcsoelektromoscigaretta.hu/ 2012.03.14. 08:38:47

Csúsztatás. Így igaz: minden közigazgatási, törvényhozási, képviseleti pozíciót elfoglaltak az országban a politikai bűnözők.

Miért is? Mert hagyjuk. Mert ez így jó nekünk. Vitatkozna valaki? Kár. Minden úgy van, ahogy akarjuk hogy legyen. Ez is. Kényelmes nem foglalkozni a közélettel. Odaültetünk magunk helyett elszámoltathatatlan vezetőket, aztán sírunk ha lopnak.

nincs1itt 2012.03.14. 08:39:49

ájvé!! Havas Henrik monogramja nagyon csúúúúnya feltételezésekre enged következtetni!!
H.H. itt van az az eb elhantolva!!!

takács bálint (törölt) 2012.03.14. 08:42:14

@Szalahadin:
de a cosma ügyben sem az a lényeg, hogy a cigányok szúrtak tömegesen, illetve öltek. lehet így is közelíteni a kérdést, de ez félrevisz. ebben az esetben is arról volt szó, hogy az elkövetők alvilághoz tartoztak, védelmi pénzt szedtek, stb. a maffia végrehajtói mindig az alacsonyan iskolázott, szegényebb népcsoportból kerülnek ki. magyarországon történetesen ők a cigányok. de nem az etnikumhoz, vagy valamely rasszhoz tartozás a lényeges, hanem a bűnelkövetés szervezett jellege.

szóval én nem azt állítom, hogy a jobbikos (és egyébként nem jobbikos) szavazók is ezt az egészet rosszindulatból mondják. de azt igen, hogy nem ez a megoldás.

szerintem a közjogi kereteket kell megválasztani. a megyét nem az állam, hanem az unió alá rendelni. ha mondjuk borsod, heves, nógrád megyei, sheriff segítségül hívhatná a szomszédos kassai, besztercebányai kraj-t. vagyis ki lehetne lépni az állami keretek közül, akkor rögtön több nemzetiség foghatna össze a bűnelkövetők cigányok és nem cigányok ellen. és ha ez sem megy, akkor hívni kell a krakkói lengyel rendőrséget. ha kell, akkor felvonul az összes európai nemzetség. ha kell egyesül az összes európai törzs. persze azért ez nem egy akkora háború. de arra például szükség volna, hogy a felvidéken a szlovák és a magyar rendőrség együttműködhessen.

a jobbik az uniós kereteket is tagadja. ők a problémát is rosszul vetik fel, a megoldási kereteket is tévesen látják. tudomásul kellene venni, hogy nagy-magyarország egy mítosz. a történelmi királyság többnemzetiségű volt mindig is. volt egy szlovák és egy magyar felföld. ez a felvidék. és ezt kulturálisan is egyesíteni kellene. rendészeti értelemben uniós megyékből kellene összeállítani. de ez sohasem lesz tisztán magyar. soha nem is volt az. ez egy etnikai értelemben vegyes terület lesz. magyar-szlovák. és persze lesznek cigányok is. a gazdasági problémák sem abból lesznek, hogy megjelenik ott egy zsidó. hanem az lesz a jó.

ez egy tanulási folyamat, aminek nagyon az elején tartunk még.

szobatars 2012.03.14. 08:52:02

Hogy akkor mi mégis, mi lenne Havas Henrik megfelelő titulusa?

Mivel a gyertya fényét a körülötte lévő sötétség mértéke határozza meg, Havas Henrik titulusa a "tanárúr"...ebben a média közegben. A kérdés inkább az, hogy mi a többiek titulusa, ha HH tanárúr tud lenni közöttük?

wip 2012.03.14. 08:54:43

Kb.15 -18 éve volt nálam egy cigány önkormányzati vezető, azóta milliomos. Szervezte a cigány futball lválogatottat, aztán érdekes módon még fizetett is az elfogyasztott italokért.Lgaz, háromszor annyiról akart számlát kérni, és mikor nem kapott, azt mondta, na ide többet nem jövünk.Nem is jöttek.
Tavalyelőtt is szerveztek a clgányoknak futballt, azóta is tartozik a cigány önkormányzati vezető nekem húszezerrel, a többi baleknek meg ötvennel.
Érdekes módon, akik felhívják a figyelmet a zelnyomásra, mind milliomos, mind a magyarok meg a cigányok pénzén gazdagodott meg.
Van itt cigánybűnözés, fehérgalléros bűnözés, de hogy az egyik hosszűnyelvű hozzászóló ki ne mardjon,van itt bűnözés a zorbán, a navracsicska meg a matolcsy 47000 -nél is!

takács bálint (törölt) 2012.03.14. 08:58:22

@Serenic:
ezért mondom, hogy a SZERVEZETT BŰNÖZÉS (ORGANIZED CRIME) kifejezést kellene használni a cigánybűnözés (gypsy crime) helyett. és mellette létezik állam által szervezett bűnözés (state-organized crime) is. a jobbikkal az a probléma, hogy nem a maffiával szemben lépnek fel, hanem en bloc a cigányság ellen.

hiába mondják a jobbikos szavazók, hogy ez csak a szavakon lovagolás. a politika semmi egyéb, mint a szavakon lovagolás. egy profi politikus értse a problémát. pont az a lényeg, hogy ne az átlag választó fejével gondolkodjon. úgy legyen okosabb, hogy közben közjót szolgálja. a jobbik kábé olyan párt, mintha összeállt volna egy néhány házmester, meg egy tehetségtelen töritanár. aztán most követelik maguknak a teljhatalmat.

aki egy kicsit is értelmes az látja: a jobbik nem a probléma, de nem is a megoldás.

nyekk 2012.03.14. 09:02:16

Nem csípem a nagyarcú Havast. Ráadásul csak azt mondta ki amit mindenki tud, és ami nyílt titok.
Csakugyan szinte minden cigány önkormányzati posztot a cigánymaffia birtokol. (Lásd picsaszájú Horváth Aladár)

Amusing 2012.03.14. 09:08:12

Kedves Posztoló !!!!

le kell költözni Heves vagy Szabolcs megyei cigók szomszédségába és onnan kell őket védeni !!!!!! (már ha még akkor lesz számítógéped)

Valandil 2012.03.14. 09:13:40

"Rangos Katalin azon közbevetésére, miszerint ne használjunk ilyen kifejezéseket, mert nincs cigánybűnözés" - Rangos Katalin nem kriminológus, úgyhogy ne szóljon bele olyanba, amihez nem ért!

kalandfereg 2012.03.14. 09:19:48

A Havas egy barom, nem vitás.
Viszont engem mindig fel tud bosszantani, amikor valaki, valakik képesek hosszú cikkeket írni, vitát indítani, időt beleölni abba, hogy azt bizonygassák, hogy a cigánybűnözés kifejezés milyen rasszista, milyen náci.
Én sem szeretem a kifejezést, de az a baj, hogy nem itt van a lényeg.
Ha ugyanezek az emberek ugyanekkora energiát fektetnének abba, hogy megoldásokat keressenek, már sokkal beljebb lennénk.
Tipikus példa az SZDSZ, akiknek akkora arca volt ebben is, sose sajnálták az időt arra, hogy saját szellemi felsőbbrendűségükbe vetett hitet egy nagyobb lélegzetű "a jó fejek szerint nincs cigánybűnözés, a bénák szerint van" típusú vitával támogassák meg.
Mindeközben meg mit csináltak? Semmit. Pedig kormányon megvolt a lehetőségük. Sőt, nemhogy semmit se csináltak, de még annál is kevesebbet, hiszen a 2002 és 2008 közötti időszakban rettenetesen sokat romlott a cigányok megítélése és szociális helyzete a többségi társadalomhoz képest.
Az embernek már-már olyan érzése volt, hogy direkt jól jött az SZDSZ-nek egy kis cigányozás, hogy ezzel igazolják maguknak és másoknak a létjogosultságukat.
Szóval, a lényegre kéne koncentrálni, pl. felszámolni a lehetőségét annak, hogy egyes cigány önkormányzatokba korrupt, bűnöző hajlamú emberek kaparintsanak meg. Meg úgy általában, komolyan és építő jelleggel foglalkozni végre a cigánykérdéssel és nem a gittet rágni, hogy vajon használható-e a kifejezés, vagy nem.

Deuce Bigalow 2012.03.14. 09:28:08

nagyon mellényúltál ezzel a post-tal kispajtás...

Kutchek (törölt) 2012.03.14. 09:33:58

Kolompár Orbán, Farkas Flórián után a cigók is kereshetnének maguk közt egy Budai Gyulát...

szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.14. 09:37:37

@Amidazophen: a tények téged sem zavarnak, látom.
Havas, a rejtetten antiszemita zsidó.

Szuper. Helyben vagyunk :)

király vagyok 2012.03.14. 09:45:23

@svega: mink kapjuk a pénzt akor is mer megvanak a kapcsolataink akik fizetik asz utakat kanadába is meg mindent megkapunk csak csináljuk a balhét
tik meg pusztultok éhen.
igy van ez jol asz eröseb kutya baszik teso meg akibe öszetartás van.

maybach 2012.03.14. 09:53:58

Bizony bizony. Nem tudom a sok nagyszerű önkormányzat mennyire "cigány", de mind gyanus.
Debrecen, Hódmezővásárhely, Bp.-i önkormányzatok. stb. stb. De ha nem is "cigányok", lopni lopnak.

Cogito.t 2012.03.14. 10:03:33

Totál nem értem a posztot! Ezt mondta Havas:
„Van egy cigány bűnözői réteg, amely beágyazta magát a cigány kisebbségi önkormányzatokba.”
Ebben a mondatban sehol nem találom a "minden/mindegyik/összes/valamennyi/stb." kifejezést és szinonimáit!
Sőt a szöveg tartalma sem ezt mutatja!
Hogy vannak ilyenek? Az biztos!
Hogy fáj az igazság a poszt írójának? Elhiszem!
De attól még nem kellene ostobaságot belemagyarázni, mert - mint a példa is bizonyítja - erősen kontraproduktív!!
Ezért kár a billentyűket püfölni!!

s 2012.03.14. 10:38:40

@van-itt-ész: Anyád szüljön neked öt egészséges fiúgyermeket, te buzeráns köcsög. Azt írok ide, amit akarok, mert elvileg a blog szabadon kommentelhető. Lehet, te le vagy ennek a csürhének valamilyen okból kötelezve, de én nem, és nem voltam az előzőnek sem. Ezért nyugodtan kimnodhatom, amit gondolok: itt évek óta hazaárulás folyik, a dilettáns barmok csak a saját érdekeiket veszik figyelembe, és mindenki leszarja, hogy mi történik Magyarországgal. Legyél páncéllemez orbán segge lyukán, de bele fogsz szakadni, mert előbb-utóbb úgyis farba tosszák azt a félkegyelmű, műveletlen, eszetlen nagypofájú cigány barmot. Szerencsétlen pöcs vagy, aki nem fogja fel, miről szól ez a történet. A kevés, aki meg értené, habozik fegyvert fogni. Menjetek a büdös picsába.

Dzsoki Júing 2012.03.14. 10:44:55

Ha valaki szerint nincsen cigánybűnözés, az két dolgot jelenthet: az illető vagy szándékosan hazudik, vagy szellemi fogyatékos. Nem tudom melyik a rosszabb...

s 2012.03.14. 10:48:28

@s: ++ pontért bűnöző.

s 2012.03.14. 10:49:03

@s: +++ pontért cigány bűnöző.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.14. 12:13:28

@s: Ahogy a dumádat olvasom....hát van benned egy vonónyi!!!

Kandeláber 2012.03.14. 16:33:25

Havasnak tökéletesen igaza van.
Nyilván a polihisztor Rangos Katika még nem hallott mondjuk Kolompár Orbánról.
A blog szerzője egyike azoknak az üvegházi grafománoknak, akik a való életet nem igazán szeretik elfogadni olyannak, amilyen, ezért egészen egyszerűen létező dolgokról kijelentik, hogy azok nem léteznek.
Havas valóban nagyképű, de jelen esetben csak a mindenki által tudott tényeket közölte a nézőkkel.
Egyébként csodálkozom a szerzőn, hogy nem vetette Havas szemére a "cigány" szó használatát, mert egyes nyelvújítók ezt a kifejezést szeretnék eltörölni a magyar nyelvből.

Mariann19 2012.03.14. 18:54:58

A hozzászólásokat olvasva Havas Henrik a cigányokat elmarasztaló stílusának elemzése átcsúszott a cigány bűnözés megitélésének gondjára, a vélemények elterelődtek Havas műsorvezetési stílusáról és minőségéről. Havas médiabeli fenntartását rendhagyó stílusával próbálja fenntartani, meghökkentésekkel próbálja "egyedi" stílusának glóriáját fenntartani, de ezzel be is fejeződik műsorvezetői "remeklése". Műsoraiban a meghivottak összetétele, a témák lezárásának elégtelensége, kapkodás, az a tény, hogy műsorainak nincs ritmusa, a felvetett témák lezárása, mind-mind - sajnos ki kell mondani - nem egy komoly témákat elemző műsorvezető sajátja. A szemlélődő , Őt értékelő nézőre nem hatnak az öndicsőítő jelzők és sztorik, az önmagasztalás. Ezeket elnéző mosollyal nyugtázza, és átkapcsol inkább más csatornára. Rá kéne éreznie, hogy műsorai nem róla szólnak, hanem közérdekű témák elemzéséről. Havas Henriknek célszerű lenne tanulmányozni néhány kollegáját, hogy hogyan is kell korszerűen a médiában szerepelni, vagy fontolóra kéne vennie szereplését.

2012.03.14. 20:51:48

@hoseman: Igen, sőt van magyarokra jellemző magyarbűnözés is, úgymint fegyveres rablás, sikkasztás, bankrablás, taxisgyilkosság, ártatlan romák lemészárlása, stb. Sőt, állíthatom, hogy a sváboknál is vannak bizonyára jellemző bűnelkövetési módozatok, így nyugodtan beszélhetünk svábbűnözésről is!!!

És akkor mi k*rva isten van, ha van cigánybűnözés? Mi a jóisten változik ettől? A bűnözés bűnözés, akárki követi is el, marhák.

narmer 2012.03.14. 22:03:37

@raszputyin1: Nem három hónap, három nap.Vállalkozók mondják, hogy hétfőn belépnek, dogoznak két napot, majd a harmadikon eltűnnek. Amikor megkérdezik őket a válasz:" Már nincs kedvünk!"

virág andrás 2012.03.15. 08:40:49

nem láttam az említett műsort, de ha csak ennyi hangzott el benne, az a valósághoz képest rózsaszínűre festi a valóságot. A cigánybűnözés a jelenlegi politikai kontellációban megfékezhetetlen. Túl azon, hogy alapvető nemzetbiztonsági fenyegetés és szétmarcangolja a nemzetet, ellehetetleníti a vidéki települéek életét - túl azon, amit HH tanítványai elárultak - ma már kezd önálló és erős hatalmi ágazattá válni. A cigánybűnözés egyre szélesebb felületen kapcsolódik az önkormányzati és rendőrségi korrupcióhoz, ennek köszönhető, hogy a bűnügyek jelentős részét a lakosság nem is meri jelenteni, bűnösök nincsenek, magyarán nyitva az út a szabadrablás és fosztogatás, sőt a gyilkosságok előtt. A magyar iskolák előbb-utóbb belepusztulnak a rájuk erőltetett integrációba, a helyzet életveszélyes. Határozott és aktív helyi és országos civil összefogás nélkül nincs megoldás, ezért ebben az irányban kell lépni, mert a pusztán kritikai megközelítés már mindenkinek a könyökén jön ki, teljesen eredménytelen, ami az utóbbi években bebizonyosodott.

virág andrás 2012.03.15. 08:46:26

@takács bálint: hát ebben speciel nem értek veled egyet, legföljebb annyiban, hogy a cigánybűnözés valóban szervezett b0nözés, amit szem előtt kellene tartania a rendőrségnek és a bíróságnak egyaránt.

narmer 2012.03.16. 00:50:56

@jer Zsót, simlis, jellemtelen, sunyi tapló!:
Tte meg ótvaros seggfej vagy!

király vagyok 2012.03.16. 11:44:09

@virág andrás: és mit tuc csináni csicskagyökér mink erösebek vagyunk tik meg csicska szaladosok

Szalahadin 2012.03.18. 08:50:15

@takács bálint:
"a maffia végrehajtói mindig az alacsonyan iskolázott, szegényebb népcsoportból kerülnek ki."
Láttad a Volt egyszer egy Amerika című filmet? Kik voltak ebben a filmben és az alapjául szolgáló new yorki valóságban a végrehajtók? Őket nem pont az alacsony iskolázottsággal és a szegénységgel kapcsolatban szokás emlegetni, hanem mindkettőnek az ellenkezőjével kapcsolatban. :-)
Szóval nem ilyen egyszerű ez.

Szalahadin 2012.03.18. 09:03:05

@takács bálint:
"de a cosma ügyben sem az a lényeg, hogy a cigányok szúrtak tömegesen, illetve öltek. lehet így is közelíteni a kérdést, de ez félrevisz. ebben az esetben is arról volt szó, hogy az elkövetők alvilághoz tartoztak, védelmi pénzt szedtek,..."

Szerintem meg ez visz félre, Cozma ugyanis kifejezetten azért halt meg, mert a cigányok a balhé kedvéért gyilkoltak. Ki ne találd már, hogy ennek akár közvetett anyagi vonzata volt. Egyszerűen hozzászoktak a majomemberek, hogy senki, még a rendőr sem mer közbelépni, ha nekiállnak arcoskodni. Cozma végzete az lett, hogy ezzel nem volt tisztában. Bukarestben, ahol ezelőtt élt, tudják a cigányok, hol a helyük és meddig mehetnek el, nálunk a liberális aknamunka miatt nem.

Beszéljünk akkor Olaszliszkáról, ott milyen megélhetési szempontok játszottak közre? Meg akarták enni szerencsétlen Szögi Lajost, Isten nyugosztalja? Vagy csak simán a gyilkos horda mentalitás győzött mindenféle racionálisan elképzelhető felett?

Az idézett mondatoddal megint a kettős mércét próbálod elővenni, miszerint a cigány elkövető tettének soha nincs köze ahhoz, hogy ő cigány, míg ha áldozat, akkor kizárólag rasszista indíték lehetséges akkor is, ha az áldozat bűnöző volt és ebbéli minőségében kapta meg, ami járt neki, ad absurdum, cigány volt az elkövető is és rablás után összevesztek a szajrén. (volt ilyen is, de a liberális médiát nem zavarta, vonyííííííított itt is rasszizmust, fasizmust, nácizmust, meg amit szokott)

Ha nem érzed, hogy ez miért beteges gondolkodás, valamint miért elképesztően veszélyes, akkor nagy baj van.

takács bálint (törölt) 2012.03.18. 09:18:52

@Szalahadin:
te véletlen nem egy jobbágyparaszti családból származó asszimilálódott cigány vagy? és tudom, hogy most azt fogod képzelni, hogy én meg zsidó vagyok. csakhogy ebben is tévedsz.

tavirdasz 2012.03.19. 18:00:02

Nagy tréfacsinálo vagyte Elemé! Te tudod a legjobban ,hogy Havasnak igaza van,hisz a dögösök a védenceid,belőlük élsz.Nem értem mit játszod a hulyegyereket,de lehet,hogy simán provokálsz. Pont az efféle fazonok miatt ulnek a haverjaid egyre magasabb lovon.A te bőrödet meg már régen ki kellett volna akasztani száradni!!

tollas 2012.03.20. 00:54:33

Nyilván van cigánybűnözés. Ezt az ott jelenlévő cigány értelmiségi sem tagadta

Dr.Betépett felhasználó 2012.03.24. 20:28:41

@Mariann19: Mi az hogy :hogyan kell a médiában szerepelni???
Ez előre megírt,és elvárt szavak szajkózása.De az nagy a szar ,amikor valaki szembe megy.Szemlélődő,öndicsérő.........miről beszélsz aranyom???Vagyunk azért páran,akiknek nem kell a megoldást a szájába rágni,mármint a "médiás"megoldást,mert van saját megoldásunk.Nekem sem kell a tied.Nem szeretem Havas Henrik nagyképű stílusát,de elfogadom.Nem szeretem a politikai "előjáróink" szarházi stílusát,velünk szemben.Nem szeretem ha helyettem állást foglalnak.Szóval pihenjél drágám,és ne próbáld HH.-t kioktatni.Kevés vagy ,és annyi.

Dr.Betépett felhasználó 2012.03.24. 20:37:31

@király vagyok: Többé nem írok neked,aki cigánynak vallja magát.Ott a baj,hogy igénytelen patkányok vagytok.22-en egy szobában,+500 patkány,nincs wc,víz,áram lopva,kaja lopva,86 gyerek megszülve,mocsok,szenny,lélektelen állati élet.No ez a baj.Innen már símán jönne a cigánybűnözés,de nem az jön.Aki éhes,és lop,azt "megértem".Aki rabol,és gyilkol,"mert feszült voltam csokkolom",vagy símán támad,mint a veszettkutya,vagy kell a píz a játékgépre, az nem megélhetési bűnöző,hanem jelölt egy kötélre.Remélem megkapja.Ne válaszolj.

Mariann19 2012.03.25. 13:20:31

@Dr.Betépett felhasználó: Te egy - a környezetedben - elnyomott, kisebbségi érzettől áthatott ember vagy? Erre a tipusra jellemző a kioktató, megrendszabályozó stílus az érvek felsorakoztatása helyett. Mintegy így kompenzálja saját magának töredezett lelkivilágát az, aki arrogánsan lép fel azokkal szemben, akikkel nem mer véleményt cserélni. Rólad Latinovits Zoltán bölcs mondása jut eszembe:"Egyes embereket irritál a másik ember szellemi fölénye!" Ezért vagy kevés!!!!
süti beállítások módosítása