Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Schmitt Pál és a sajtószabadság

2012.03.28. 08:41 | Proszektura | 146 komment

Lopott, csalt, hazudott. Elhúz-e? Ezzel a feltűnő címlappal és az érintett arcképével jelent meg a Magyar Narancs, még a plágium-bizottság jelentésének közzététele előtt. De a többi baloldali médium sem volt sokkal kíméletesebb az államfőnkhöz az utóbbi hetekben.

Azt se feledjük, hogy konkrétan mi is robbantotta ki ezt a plágium-ügyet. Egy online hetilap írása. A Hvg.hu adta hírül azt, hogy a köztársasági elnökünk húsz éve miként írta meg kisdoktori disszertációját nagyobbrészt más személyek munkájának lemásolásával.

A Hvg. hu ezzel egy olyan folyamatot indított el a magyar politikában, amelynek következményei most még beláthatatlanok. Arra mindenképpen alkalmas volt a plágium-ügy, hogy Schmitt Pál erkölcsi hitelét mind idehaza, mind pedig külföldön, alaposan megingassa. Ám még az sem kizárt, hogy bele is bukik ebbe az ügybe.

Nem sok sajtótermék mondhatja el magáról azt, hogy valamely leleplező írása hatására az ország legfőbb közjogi méltósága ilyen helyzetbe kerül.

A Hvg.hu egy magyar sajtótermék, Magyarországon jelenik meg magyar nyelven. Eddig semmilyen retorzió nem érte e leleplezése miatt. Szerintem ezután sem fogja.

Vagyis a Hvg. hu inkriminált cikke, és az azt követő ellenzéki sajtó-megnyilvánulások élő cáfolatai annak a vádnak, hogy hazánkban nincs sajtószabadság.

Vásárhelyi Mária a sajtószabadságot tagadók egyik meghatározó véleményalkotója az ÉS-ben és máshol is mégis azt fejtegeti, hogy nincs sajtószabadság.

Szerinte „a közpénzeken működő média a kormány propaganda eszközévé züllött, a folyamatosan terjeszkedő kormánypárti kereskedelmi orgánumok pedig reggeltől estig a kormánypártok tevékenységének kritikátlan népszerűsítésén és minden a kormánnyal szemben kritikus hang – akár nemtelen eszközökkel történő – lejáratásán munkálkodnak.”

Ehhez egyrészt csak azt felejti el hozzátenni, hogy ez a szocialista kormányzások idején is többnyire így volt, másrészt az a további állítása, miszerint „a felnőtt lakosság 90 százalékának pedig fogalma sincs arról, hogy a valóságnak a médiában a kormánypártén kívül léteznek alternatív leírásai és értelmezései.”, elitista felfogás, amely lebecsüli az emberek szellemi képességeit.

Vásárhelyi ennél is nagyobb problémának tartja a nem kormánypárti média „folyamatos fenyegetettségét”. Mert, ahogy írja: „A Médiatörvény kiagyalói és alkalmazói ugyanis pontosan tudják, hogy nem kell ahhoz ténylegesen milliós bírságokat kiszabni, hogy a tulajdonosok, szerkesztők és újságírók folyamatos fenyegetettségben végezzék munkájukat. Elég ezek lehetőségét lebegtetni,”

A Schmitt ügy és annak tálalása a magyar sajtóban bizony ezt az állítást sem igazolja.

· 12 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr844345154

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:15

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Trackback: A plágium-ügy elkenése bepillantást enged a totális állam építésébe 2012.03.28. 13:26:34

Sokan vállrándítással, vagy éppenséggel a bérrettegés vádjával intézik el a totális állam alapjainak lerakásával kapcsolatos bírálatokat. Most azonban bepillanthattunk a kulisszák mögé, remélhetőleg ez sokakat elgondolkodtat. A plágium-ügyben már nem i...

Trackback: Ne igyunk előre a medve bőrére: az ország félreértelmezte a Schmitt-bizottságot 2012.03.28. 13:15:53

 És amíg az a bizonyos tanács nem hozza meg a döntést, addig nem kéne a sárba húzni olyan embereket, akik egy felelősségteljes erkölcsi kérdésben megállták a helyüket nagy nyomás közepette, mert ha emiatt sározást kapnak jutalmul, akkor majd legkö...

Trackback: Egyre lejjebb 2012.03.28. 11:24:53

Mára ígérték, hogy a plágium bizottság közreadja a vizsgálat eredményét, de már tegnap lehetett olvasni a megszellőztetett híreket. Mivel ez a szellőztetett információ terjesztés egyre többször fordul elő, azt kell gondolnom, hogy ez valamiféle kommuni...

Trackback: Orbán Viktor: kamaszlány és miniszterelnök? 2012.03.28. 11:10:07

A március 15-ei beszéde után már nem maradt kétségem afelől, hogy Orbán Viktor valami érthetetlen okból kamaszlányként viselkedik. Hisztis, minden "fiúra" (szavazóra? EU-s intézményre?) rákacsint, kelleti magát, nem is sejtve, hogy a középisk...

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.28. 11:09:35

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.28. 11:09:20

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Viharvert pávatollak 2012.03.28. 10:53:46

Elkészült a nagy mű - a szerkezet rozsdás ugyan, csikorogva-nyikorogva, de működött. Ha nem is úgy, ahogy a nagyközönség titkon remélte. De mit is vár bárki a Földrajzinév-bizottság széjjelkergetése után? Mit is állapított meg a Tóth Miklós, a Semme...

Trackback: Mert megérdemeljük 2012.03.28. 10:53:07

Mit is? Hát ezt a több felvonásos kutyakomádiát, aminek a Fidesz álláspontja alapján tegnap vége lett. Az ítélet megszületett, SP bár másolt, de nem bűnös. Nincs tehát mit tenni, minden a legnagyobb rendben, eddig is felesleges volt izgulni, a rendszer...

Trackback: Kérészéletű Schmitt-bírálat a Heti Válaszon 2012.03.28. 09:32:36

A Schmitt Pál doktoriját vizsgáló bizottság jelentéséről tegnap megírtam a véleményem (A Schmitt-ügy valódi tétje), ahogy sokan mások is megírták a sajátjukat. Így tett többek között Stumpf András is, a Heti Válasz publicistája. Önmagában ennek nem len...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.03.28. 09:09:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bátor nyúl 2012.03.28. 08:51:59

Honnan tudod, hogy _ezutan_ nem fogja retorzio erni?

tommybravo 2012.03.28. 09:28:40

Azok, akik nem függnek az állam jóindulatától, lehetnek bátrak. Próbálnád megtalálni ennek nyomait, mondjuk, az állami televízió esti Híradójában...

bruhahahahihihi 2012.03.28. 09:31:50

Vén hülye gerinctelen, életében szélkakasként, pozició hajhászó SZARDARAB..olyan minta FIDESZ BANDA

stevie-w 2012.03.28. 09:34:06

Az azért megvan, hogy az állami szervek hogyan próbáltak keresztbetenni a "nyomozásnak"? A könyvtárban nem lehetett fénymásolni a szakdolgozatot, majd utána el is tűnt az egyetlen példány belőle... Nemcsak az a sajtószabadság, hogy le lehet írni, "a király meztelen," hanem az is (sőt, főleg az), ha az újságírót hagyják dolgozni, segítik a munkáját.

atar sunktol 2012.03.28. 09:36:42

Cikkíró! Nem veszel tudomást a valóságról, ingyen vagy ilyen hülye? A lakosság túlnyomó többsége a hazug kormánypárti médiából, és a kockázat (azaz politika) kerülő kereskedelmi tévékből tájékozódik. Mit neki internet, meg fészbukk.

EMU 2012.03.28. 09:46:31

Sötét marha vagy, a sajtószabadság korlátozása nem kizárólag abban nyilvánulhat meg, hogy becsuknak, ha pofázol. Pusztán ennek hiányában sajtószabadságról beszélni jellemzően a jobboldali sötét tömegek retorikája. A fideszbérencek egyszerűsítenek le mindent ilyen módon, mert csakl a primer oldalát képesek felfogni mindennek. "Mivel nem lőnek fejbe, ha bazmegezel a tévében, akkor sajtószabadság van." - mondja a primitív fidesz csürhe. Erről ennyit.

Bromden főnök 2012.03.28. 09:56:25

Proszektura: Logikából egyes.

A sajtószabadság szükséges feltétele, hogy minden (figyelj: nem néhány, nem sok, MINDEN) (jogszabályt nem sértő, azaz nem uszító) kényelmetlen, sértő vélemény szabadon megjelenhet. Azzal, hogy egy vagy több megjelent sértő véleményt felmutatsz, még nem bizonyítottad a sajtószabadságot.(A boldog emlékezetű Bányász Rezső elvtárs nyomdokaiban jársz, aki azzal bizonyította a sajtószabadságot, hogy le lehet írni, hogy nincs sajtószabadság.) Formálisan így nem is igen lehet bizonyítani a meglétét, viszont egy ellenpélda bármikor bizonyíthatja a hiányát vagy sérülését. Sok ellenpélda pedig erősíti a bizonyítást.

Ezenkívül a sajtószabadság további szükséges feltétele, hogy nemcsak a vélemények megjelenése biztosított, hanem létezik egy szabadon, viszonylagos egzisztenciális biztonságban élő újságírókból, gazdaságilag viszonylag stabil sajtótermékekből álló intézményrendszer, amely nélkül az oknyomozó tevékenység és a széles társadalmi rétegek elérése nehezen képzelhető el. Ha a hatalomnak kényelmetlen sajtót gazdaságilag kivérezteti az állam, akkor megintcsak sérül a sajtószabadság.

Az önmagában még nem sajtószabadság, hogy mindenki leírhat valamit az 5000 ember által olvasott blogján, ha az ilyen sértő vélemények sosem jutnak el a csak rádiót, tévét megyei lapot fogyasztó milliókhoz.

ThufirHawat 2012.03.28. 09:56:48

Ez az írásod egy hatalmas logikai bukta.

Dr. NiChuck Norris sp. 2012.03.28. 09:58:02

Buta ez a cikk. Csak egyet kiemelve: "..azt felejti el, hogy annó a szociknál is ez volt" És akkor? Most is ez kell? Nem csoda, hogy itt tartunk. Fejétől bűzlik évtizedek óta az ország és egyik kutya, másik eb.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 10:02:02

@EMU:
"A fideszbérencek , primitív fidesz csürhe"

Szélsőséges hangon elfogult vagy a fideszesek táborával szemben..
Ha ilyen brutális hangod van, akkor Te minden vlószínűséggel, nyugodt és nagy demokrata vagy..

Felteszem ezek után neked a kérdést: és van kalacsnyikovod, otthon ?

2012.03.28. 10:03:41

A smitt, a fidesz, meg az orbán, meg az ügy minden elkövetői részese egy jó rakat szar, ezt aláírom, kijelentem, elfogadom.

És azt is, hogy láthattatok már néhány témába vágó dolgot az elmúlt két évtizedben. De meg még nem láttatok tiltóindexet, nyomdai felügyeletet, sajtócenzúrát, sajtóüldözést, megfigyelést, három sornyi betűvel megjelenni engedett kezdőoldalú napilapot, kötelezően látogatandó cenzori hivatalt, könyvkiadók megfenyegetését, újságírógyilkolást, szerkesztőségek feldúlását, felégetését, felrobbantását. Nem tudjátok, mit műveltek a pápák, a királyok, hitler, sztálin, meg a többi zsebimajom. És nem akarjátok tudni, hogy a ballibsi oldal egyébként meg miket művel e téren.

Erről ennyit.

sisszi 2012.03.28. 10:06:17

a hvg megírta. megírta és nem fog történni semmi. semmi a világon. Schmitt marad elnök a hvg marad újsg és épül tovább a fidesz jövő. ennyi

Dr.Kormányzó Dr. 2012.03.28. 10:08:09

Nem sok közjogi méltóság/?/ mondhatja el magáról,hogy ilyen hejzetbe hajlandó tárogatózni magát,mint ez a gerinctelen szarkupac.
Ez a genetikai selejt,közröhely trágyává tette az Országot.
Aki ezt a nőgyógyászati mellékterméket támogatja,mentegeti a magyar oktatás megalázását,a magyar tudás értékének lenullázását támogatja.
Akinek Plágium bácsiról a sajtó-szabadság megléte az első ami eszébe jut,az selmeczi habriella.

Flúgatlan 2012.03.28. 10:10:13

Van a cikkben valami.... Tényleg túlzás a sajtószabadság haláláról beszélni Magyarországon.

Engem más izgat: igaziból ki vette észre a plágiumot? Igen szemfüles újságíró kellett ahhoz, hogy megtalálja azt a bolgár szerző által írt, alig elérhető művet, ami a fő alapanyaga Schmitt "disszertációjának". Lehet, hogy ennyire ügyes volt valaki, de hadd írjak egy vad feltételezést: Jó eséllyel már az íráskor nyilvánvaló volt pár embernek, hogy is keletkezett a dolgozat. Mondjuk azoknak, akik segítettek az összeollózásban, mert S.P. már akkor is elfoglalt ember volt. Nem lehet, hogy ilyen bennfentes adott tippet, hol is keressenek? Ez érdekes dolgot vet fel.

Schmitt tűnjön el a közéletből.

De kezdjék vakargatni a többi gyanús ügyet is, pl. Bokros diplomáját.

kzoltana 2012.03.28. 10:13:19

Sánta kutya. A nők bálványa dr. SP felemásan lefotózva:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1585_karakterongyilkossag
Dicsőség Orbán Viktornak! Gyurcsány a hibás!

kopeti 2012.03.28. 10:14:34

vicces, hogy ezt pont aznap irod amikor kiderult, hogy a heti valaszban Stumpf Andras cikke amit feltett tegnap delelott arról, hogy Schmitt még is csak lopott, estére eltünt a netről. Mi volt a retorzió? nem tudjuk. De elég valószinű, hogy nem a véleménye változott meg néhány óra alatt.

nlght84 2012.03.28. 10:18:21

„a felnőtt lakosság 90 százalékának pedig fogalma sincs arról, hogy a valóságnak a médiában a kormánypártén kívül léteznek alternatív leírásai és értelmezései.”, elitista felfogás, amely lebecsüli az emberek szellemi képességeit.

Pedig teljes mértékben egyetértek ezzel. Én vidéken élek egy megyeszékhelyen és olyan szinten agymosottak az emberek, hogy elhiszik, hogy a Magyar Nemzet és a Hírtv objektív, elfogulatlan (!) hírközlést szolgáltat és minden, amit elmondanak az 100%-ban lefedi az igazságot. Sajnos ez még a saját apámra is igaz... Lehet, hogy BP-n máshogy van, de vidéken szénné butították az embereket, főleg azokat, akik az idősebb generációkhoz tartoznak és nem használnak internetet.

Dr.Kormányzó Dr. 2012.03.28. 10:26:18

@Flúgatlan:
Azt sugallod,belülről bomlasztják a Pártot,ahogy régen is tették az mszmp tagságuk idején?
Légy nyugodt,ha kiderül,akkor az elhárításunk jól működik,ha nem,akkor mi magunk voltunk a Megtisztulás Motorja!

u.i.
Érdekes a zerkölcsi megítélésed.

EMU 2012.03.28. 10:29:14

@Hegseztő Hegesztő: Adekvát hangot igyekszem megütni azokkal szemben, akik aktív közreműködésével, lelkes ujjongásával egy belső ázsiai szu utódállam primitív, autoriter, magába forduló, pökhendi, aljas, korrupt államára hajazó kuplerájt sikerült formálni ebből az országból. Kalasnyikovom nem nekem van, hanem mondjuk a vezér házi hadseregének, meg a maffiafőnökből belügyérré avanzsált komcsi ügynöknek. Kérdéseddel hozzájuk fordulj, hogy van-e vajon. Amúgy pedig a szélsőség szemszögéből a középút a szésőség, úgyhogy kénytelen vagyok ezt felvállalni azokkal szemben, akik szerint tolvajlás mindaz, amit nem a fidesz követ el, és diktatúra mindaz, amiben nem a fidesz van hatalmon.

nlght84 2012.03.28. 10:29:36

@ekszvájzed:

1. Magyarországon csak a Jobbik jobboldali párt, a többi mind baloldali, ugyanis nem a magyar mércét kell nézni, amit Orbán talált ki magának, hanem a nemzetközit. Egyébként van az interneten kismillió politikai teszt, aminek a kitöltése után láthatod, hogy melyik oldalhoz tartozol. A fidesz programja baloldali, utoljára talán a 90-es években volt jobboldali.

2. ennél befolyásoltabb, fertőzőttebb médiát már nem lehet elképzelni "demokratikus országban", itt a statisztika ha nekem nem hiszel:

index.hu/kultur/media/2012/01/30/az_eb_kettos_mercejet_teszteli_a_jobbik/

BruceTheHoon 2012.03.28. 10:29:52

"Engem más izgat: igaziból ki vette észre a plágiumot? Igen szemfüles újságíró kellett ahhoz, hogy megtalálja azt a bolgár szerző által írt, alig elérhető művet, ami a fő alapanyaga Schmitt "disszertációjának". Lehet, hogy ennyire ügyes volt valaki, de hadd írjak egy vad feltételezést: Jó eséllyel már az íráskor nyilvánvaló volt pár embernek, hogy is keletkezett a dolgozat. Mondjuk azoknak, akik segítettek az összeollózásban, mert S.P. már akkor is elfoglalt ember volt. Nem lehet, hogy ilyen bennfentes adott tippet, hol is keressenek? Ez érdekes dolgot vet fel."

Georgiev munkája hivatkozva van a disszertáció irodalomjegyzékében, tehát nem kell úgy tenni, mintha nagy kunszt lett volna megtalálni. A hasonló német botrány 2011 februárban tetőzött, nyilván onnan jött az ötlet, hogy de nézzük már meg, mennyit másolt SP a hivatkozott irodalomból. Szóval nem kell összeesküvéselmélet.

ananda123 2012.03.28. 10:30:07

@Flúgatlan:

Pontosan erről van szó. Pl. igen csak érdekelne, hogy hány politikusnak és állami tisztségviselőnek (ügyésznek, bírónak, alkotmánybírónak) van politikai alapon szerzett, valójában kamu tudományos fokozata.
Szvsz a bizottság is azért volt lehetetlen helyzetben, mert az ímel: létező sajtószabadságnak köszönhetően nem hazudhatták azt, hogy rendben van a dolgozat, ha egyszer nincs, ugyanakkor nem dönthettek konkrét következményekről, mert az könnyen lavinát indíthat el a közéletben.
Persze érdemes lenne ezt egyszer bevállalni, had hulljon a férgese, de gondoljunk csak bele, hogyan viszonyuljunk mondjuk bírósági ítéletekhez, ha kiderül, hogy az ítélkező bíró jogtalanul szerezte a doktori címét. Márpedig 90 előtt (és ezek szerint utána is) nyílt titok volt, hogy párthatározatok és nem a valós teljesítmény döntött a tudományos címek és fokozatok odaítéléséről.

Flúgatlan 2012.03.28. 10:32:03

@Dr.Kormányzó Dr.: "Érdekes a zerkölcsi megítélésed. "

Őööööö.... Ez mit is jelent? Én nem írtam erkölcsről.

(Azon kívül, hogy Schmitt mondjon le, de ez nem érdekes.)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.03.28. 10:32:34

A sajtószabadság nem csak azt jelenti, hogy bármi tényt meg szabad írni jogkövetkezmények nélkül.

Azt is jelenti, hogy pártállástól fügetlenül vagy minden újság/rádió/tv/stb. kap támogatást vagy egyik sem.

Azt is jelenti, hogy a "közmédia" nem elfogultan tájékoztat, tényeket elhallgatva.

Flúgatlan 2012.03.28. 10:33:53

@BruceTheHoon: "A hasonló német botrány 2011 februárban tetőzött, nyilván onnan jött az ötlet, hogy de nézzük már meg, mennyit másolt SP a hivatkozott irodalomból. Szóval nem kell összeesküvéselmélet. "

OK, lehet, hogy neked van igazad. Én csak méláztam egyet....

tábormegsemmisítő 2012.03.28. 10:43:32

Vásárhelyi Máriát a név kötelezi. Vagy inkább köti. Mit lehet várni egy apja-féle komcsitól? Csak meg kell hallgatni az eredeti felvételt amin az apja porban csúszva töredelmes beismerő vallomást tesz a Nagy Imre perben, és képet kapunk a nem akármilyen anyagból gyúrt ember morális hozzáállásáról.

Az már csak hab a tortán, hogy éppen Vásárhelyi Mária perelt be egy újságírót, aki állítólag kétes jelentésű jelzővel (domina) merte illetni. A bíróság milliós kártérítést ítélt meg a lelki kár miatt ami súlyosan megviselte őt a perbeadványa szerint. Ennyit a tényleges sajtószabadságról.

tábormegsemmisítő 2012.03.28. 10:45:11

@xaba99: "... pártállástól fügetlenül vagy minden újság/rádió/tv/stb. kap támogatást vagy egyik sem."

Mikor volt ilyen Magyarországon?

tábormegsemmisítő 2012.03.28. 10:48:47

Smitt Pál anno még az MSZP (előtte meg az MSZMP) szekerét tolta, tehát joggal számíthatott rá hogy nem fogják piszkálni. Bár lehet hogy ha megmarad azon a kurzuson akkor tényleg nem is piszkálták volna.

tommybravo 2012.03.28. 10:52:23

@Droli: Igen, megnéztem én is az esti Híradót, ami számomra is meglepő részletességgel beszámolt az eseményről. Az én szubjektív véleményem szerint ez egy örömteli kivétel, remélem, egy út kezdete.

(Mindeközben az mno.hu vagy a hetivalasz oldalán síri csend és/vagy öncenzúra.)

hoseman 2012.03.28. 10:53:14

jajj de jajj a poszter....nagyon fiatalka,butuska,naivka

hoseman 2012.03.28. 10:56:52

a hírt tv rájátszás műsorában a műsorvezető részéről EGYETLEN KÉRDÉSSEL,a válaszadó részéről EGYETLEN BŐVÍTETT MONDATTAL ,és egy aprócska filmbejátszással el lett intézve az egész témakör.(a válaszadó selmeci gabriella volt...én kérek elnézést..)

unigol blaidd 2012.03.28. 10:59:08

Ha télleg megvan a full sajtószabi, akkor ez itt mi?

toryttopreng.blog.hu/2012/03/28/kereszeletu_schmitt_biralat_a_heti_valaszon

Rövid kivonat:
A Schmitt Pál doktoriját vizsgáló bizottság jelentéséről tegnap ... sokan mások is megírták a sajátjukat. Így tett többek között Stumpf András is, a Heti Válasz publicistája.
... ebben az írásában Stumpf a kormánypárti megmondóemberektől eltérően amellett érvel, hogy igenis el kell venni Schmitt doktori címét. Ez nem bátorság vagy politikai hovatartozás kérdése, hanem a morális minimum egy írástudó ember számára.
A történet ott válik érdekessé, hogy a Heti Válasz tegnap este leszedte az említett írást.
...
Ez még rendben is van, de komolyan senki nem ül a Heti Válasz szerkesztőségében, aki hallotta azt az alapigazságot, hogy ami egyszer felkerül az internetre, az ott is marad?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.28. 10:59:49

Miért Idegen Tollakat bántjátok? Azt kell bántani, akik kinevezte ezt az alulművelt, karrieristát és aki csendben röhög a markában, miközben egy neokádári rendszert hoz létre az ámuló szemünk láttára!

nlght84 2012.03.28. 11:02:59

Egyébként elárulom nektek az igazságot: SP azért nem mondott le eddig még, mert nem talált olyan lemondási nyilatkozatot, amit lemásolhatott volna, így nehézségekbe ütközött, szerintem küldenünk kéne neki lemondási nyilatkozatokat (Orbánnak meg cc-zve), hogy túltegyük a problémán.

Amúgy már akkor gyanús volt, hogy nem tudott 200+ oldalt írni, amikor kiderült korábban, hogy helyesírásból egy csődtömeg.

bonne 2012.03.28. 11:02:59

a sajtószabadságnak az is része, hogy szabad kérdezni, hogy szóba állnak veled. Könnyű azt mondani, hogy nem éri a sajtót semmi retorzió, viszont elég csak annyit mondani az ellenzéki sajtósnak: nem nyilatkozom, házon kívül vagyok, éppen szabadságon, nem az én dolgom, a más dolga, nem időszerű, stb és máris ellehetetlenül a sajtós munkája.

Lencsés István 2012.03.28. 11:05:39

SCHMITT PÁL nem másolt .

tommybravo 2012.03.28. 11:11:01

@Lencsés István: Te melyik párhuzamos univerzumból jöttél?

nlght84 2012.03.28. 11:14:57

egy másik oldalról egy "komoly" hozzászólás:

"Tisztelt" Plágium Pál!

Javaslom az Ön helyére Ambrus Attilát, az alábbi indokok alapján:

- Sportolói múlttal rendelkezik, Önnel ellentétben!
- Valóban tanult, Önnel ellentétben!
- Valódi a diplomája, az Önével ellentétben!
- Nem nyalta ki senki seggét, Önnel ellentétben!
- Ő már leülte a büntetését, Önnel ellentétben!

Balt 2012.03.28. 11:29:51

Azóta tudjuk, hogy Tóta Weiss a hvg csapatát "erősíti". Ez egy tavaly nyár végi interjú:

- Hol az a bolond tõkés, aki megvesz vagy felépít egy olyan médiavállalkozást, amely 2014-ig, illetve aztán plusz n-szer négy évig egyetlen hirdetést sem kap majd?

- Szerintem van az a bolond külföldi tõkés. Én leginkább a különadóval sújtottak körében kotorásznék; tudok pár szereplõrõl, aki szívesen alátenne a kormányzatnak. Így zajlott ez Lengyelországban is, ahol a hatalommal ellenérdekelt gazdasági csoportok jelentõs segítséget nyújtottak Tuskéknak Kaczynskiék leváltásában. Itthon sem reménytelen a helyzet, hiszen a kormányzás rossz, amitõl egyre nagyobb az igény az ellenzéki sajtóra. Pusztán az a kérdés, sikerül-e életben tartani azokat a bázisokat, melyekbõl abban a pillanatban, amint a piac megbarátkozik a gondolattal, hogy ezek megbukhatnak, vissza lehet térni. Addig meg védelemre kell berendezkedni.

- Épp most adtok fel egy bázist.

- Én átvezényeltem magam egy másikra. Csapásokat adunk és csapásokat kapunk.

-----

Kb. így működik...

Harmony12 2012.03.28. 11:34:20

A HVG le van tiltva minden állami és ahhoz közeli hirdetésről, nem? Szerintetek meddig lehet finanszírozni külföldi befektetőként egy nettó veszteséges hetilapot? Ez is retorzió a javából, csak a kiéheztetésre játszanak...

azatya 2012.03.28. 11:38:41

@nlght84: "Egyébként elárulom nektek az igazságot: SP azért nem mondott le eddig még, mert nem talált olyan lemondási nyilatkozatot, amit lemásolhatott volna"
Nem kellett volna lemasolnia, eleg alairni...

menőmano 2012.03.28. 11:42:31

Köszönöm, hogy S. Pál úr munkásságával, a bizottság pedig állásfoglalásával rávilágított, hogy Magyarországon nincs az a botrány, amit el ne lehetne simítani. Köszönöm, hogy sok ezer doktori címmel bíró ember becsületesen végzett kutatómunkája és egy plágium létrehozása közé egyenlőségjelet lehetett tenni. "

drmorcz.blog.hu/2012/03/27/oszinte_koszonet_s_palnak_es_a_biralobizottsagnak

Hát! Szomorú valóság! Csak remélni lehet, hogy a társadalom egy hatalmas csoportja, nem fog egyenlőség jelent tenni. Mármint, hogy értékelni fogja, azon személyek munkáját, munkásságát, kik nem tartoznak a "sumákolók" körébe.
A másik, hogy ez az ügy sok-sok ember - kik kénytelenek voltak ezzel foglalkozni - társadalmi megitélését renditheti meg. S ezt is csak remélni lehet, hogy nem következik be.
Szerintem.
ennyi.

2012.03.28. 11:43:09

@Harmony12:

Egészen addig lehet és kötelező is, amíg az adott orgánum a külföldi megmondóemberek, és itteni kiszolgálóik érdekeinek megfelel ... :) Tök mindegy itt, mi az állam érdeke.

És hidd el, ezek akkor fognak éhezni, a szegény űzött vadak, az igazság ándergránd harcosai, amikor majd holdsétát tesz a pápa ... (bár lehet, hogy az nem is lesz olyan soká)

puffatag 2012.03.28. 11:44:09

az ország több mint fele egyáltalán nem internetezik, az atv van és a klubrádió, néha az rtl kb 1 percben a híradójában, persze simicska és bandája nem kerül megnevezésre, mert jön a bünti.. pl. az rtl többszázmillás büntit kapott fedetlen keblekért, a tv2 1 millát, pedig médiatörténeti pillanatként este 7-kor megmutatták a kilincsre kent ondót

puffatag 2012.03.28. 11:46:46

@puffatag: egyébként idézem a jobber média alaptételét: itt semminek sincs következménye, ez egy következmények nélküli ország...

Balt 2012.03.28. 11:51:40

@ananda123: Egyébként ez jó. A komcsi vérbírókat innen kell megközelíteni, nem a koruknál fogva... Ha már az EB mindenáron ragaszkodik hozzájuk.

Karipapa01 2012.03.28. 11:51:56

@Lencsés István: "SCHMITT PÁL nem másolt ."

Ez így aranyigazság kedves Lencsés úr! A vizsgáló bizottság meg gondolom nem ért hozzá. Csodálkozom, hogy nem Ötől kértek véleményt.
Tiszteletem: Egy tény nélküli anonim.

Dr.Kormányzó Dr. 2012.03.28. 11:52:43

@Flúgatlan: "Engem más izgat..."
Tényleg ezt tartod a legégetőbb kérdésnek?
Ha megtudod (ha! megtudod) a választ,az segít rendbe tenni a "megtépázott becsületet"?
Ha megtudod,hogy házon belül úgy gondolták, kitelt az elnökúr ideje,az visszaadja az oktatás becsületét?
Ha gyurcsány a hibás,nem röhögnek szánakozva rajtunk?
Ha kiderül,ki vett elégtételt a Nemzet Bohócán,akkor nem köptek szembe a "Méltóságok"?

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 11:55:16

@puffatag: Ez a röhej országa. Nézd, én 4 éven keresztül terrorelhárítási informatikával foglalkoztam, a világ 72 országában gyakorlatilag minden kurva jó volt. Ki csinált ki? A saját hazám. Most azon dolgozom, hogy a felelősök megkapják a büntetésüket, de mindenhol falakba ütközöm. (Egyedül a sajtószabadságban bízhatok, ugyanis a blogomon amúgy ott a teljes sztori, könyv formájában rohejorszaga.blog.hu )

Nincs ez így jól. Úgyhogy mélyen egyetértek.

tommybravo 2012.03.28. 12:00:01

@Lencsés István: És ott nem tanítják a magyar helyesírás szabályait? Szövegértelmezést?

Szamiz67 2012.03.28. 12:00:54

@nlght84: A Jobbik gazdaságpolitikája mitől jobboldali? A Jobbik miért van olyan feltűnően csöndben ügynökkérdésben és a pártfinanszírozás kérdésében? Miért kussolnak a vidéki családi gazdálkodók kisemmizése ügyében A cigányság vegzálását megengedték/érdekük , de Nyerges, Simicska, Felcsúti Akadémia vezető, pláne Orbán vegzálása a témában tiltva van?

hegyilány 2012.03.28. 12:01:13

Hamis érettségivel lett igazgatóhelyettes "

www.hir24.hu/belfold/2012/03/28/hamis-erettsegivel-lett-igazgatohelyettes/

Vannak beosztások, rendesen!!! Miközben fiatalok- és mások) mármint nem végzős diplomások, tömegével vannak munka nélkül, nem is álmodhatnak ilyen beosztásokról.
Nagyon sokan vannak, kik sokkal magasabb poziciót is betölthetnének, mint esetleg amiben foglalkoztatva vannak.

Sir Nyű 2012.03.28. 12:01:21

Ez a poszt megint csak szardobálás, árokásás, ami tetszik. Nyilván tudja a szerző, hogy a megfelelő név bedobásával megnyomja azt a gombot, amitől a kommentelők, őőőő, kétharmada, ugye, beindul és mint a gép, nekiáll fröcsögni.
De. Kérdem én, észrevette a poszttoló, hogy kormánypárti képviselő úgy két-három kivételtől eltekintve nem válaszol sajtós kérdésekre? (Tessék nézni indexes vagy hvg-s videókat, mondjam pl., hogy "Mit keres Oszkó Péter a wizzairben?") Észrevette a poszttoló, hogy akinél nincs kábel, annak marad a királyi tévé meg a kormánytól/médiahatóságtól a legteljesebben függő kertévék? Magyarán feltűnt, hogy a híreken keresztül a politika erős kormánypárti szűrőn keresztül éri a szavazók többségét? És vajon ha feltűnt, eljutott-e a poszttoló gondolatban oda, hogy ez az amúgy demokratikusan szervezett választáskor erős, egyoldalú befolyást jelent?
És vajon megérti-e a poszt- és szekértoló valaha, hogy ha a szocik alatt ugyanez folyt, attól nemzeti színekbe bugyolálva ugyanaz a szar marad?
Kéne a fejekbe valami pártfüggetlen értékrendszer, vagy legalább néhány kósza pont, amihez igazodni lehetne, de sajnos láthatóan nincs.

Karipapa01 2012.03.28. 12:06:57

"Vásárhelyi Mária a sajtószabadságot tagadók egyik meghatározó véleményalkotója az ÉS-ben és máshol is mégis azt fejtegeti, hogy nincs sajtószabadság.

Szerinte „a közpénzeken működő média a kormány propaganda eszközévé züllött, a folyamatosan terjeszkedő kormánypárti kereskedelmi orgánumok pedig reggeltől estig a kormánypártok tevékenységének kritikátlan népszerűsítésén és minden a kormánnyal szemben kritikus hang – akár nemtelen eszközökkel történő – lejáratásán munkálkodnak.”

Ehhez egyrészt csak azt felejti el hozzátenni, hogy ez a szocialista kormányzások idején is többnyire így volt,"

Ehhez pedig Kedves Blogger azt felejtetted el hozzátenni, hogy ha mindenki tudja, hogy így volt, akkor most miért így van? Vagy netán ez így helyes? Akkor mi a probléma?

kzoltana 2012.03.28. 12:11:54

Kósa Lajost meg „doktor”-nak titulálják hivatalos helyeken is, pedig még egyetemi végzettsége sincs:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1490_dr._kosa_lajos
Magyarhonban mostantól mindenki legyen doktor!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 12:14:46

@rohejorszaga:

Ha nagymenő vagy mond meg nékem, légyszi:

A/ Mennyi idő kell egy rentábilis(sikeres) nemzeti fociválogatott kialakításához?(Eddig ez nem sikerül, 40-év óta )
B/ Mennyi idő kell egy rentábilis ország kialakításához.. (eddig ez nem sikerült 22 év óta)
C./ Mit tegyünk a 80%-os adósságállománnyal, a rossz privatizációval ill. lerombolt iparral...stb. stb..
D./ Szlovákia miért csak 30-%os adósságállománnyal rendelkezik a magyar 80-%-kal szemben.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 12:18:09

@Hegseztő Hegesztő: nem vagyok nagymenő :-)
Szerintem viszont azért tartunk itt, mert van egy, a magyarokra jellemző mentalitás, ami abból áll, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene, ha ő sikeresebb nálam.

Pedig csak a sikeres emberek tudnák felemelni az országot, így viszont elmennek külföldre és felemelnek más országokat. Gratulálok nekünk.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.28. 12:19:35

paliba' ne hallgass te rajuk! megdolgoztunk mi azert a masolasert! En hat hetig olvasgattam a fenymasologep hasznalati utasitasat, mire rajottem, hogy arom koll hozza, es bedugtam a stekkerbe! Kozbe meg kint szejjelpicsazta a pulyka a csirkeket!
csak az fikazza a doktoriainkat, aki nem tudja, mijjjen maceras masolni egyett!
hajra paliBa'
le ne monny nekem!

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.03.28. 12:24:00

idefigyejman, te blogger!

nem ertod te eztet! a sajtoszabbaccsag az az, amikor az ujsagirok szabaccsagra mennek! Nyaraani!
Mikoo mehet ma egy ujsagiro nyarani? haa nincs penze raja!
Nincs itt sajtoszabaccsag!
Ennyit ertesz te ehho!
Nekem tripladoktorim van, masko kerdezzz!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 12:28:52

@EMU:

Én elfogadom a véleményedet, mert ez is egy vélemény.. Belefér a demokráciába. Talán a jó szándék vezérel szélsőséges kiabálással, miért is ne, hiszek neked.

De a szélsőséges kiabálással semmire sem mégy.. Ettől mindenki megretten.
Érvek kellenek, okoskám, érvek..

És fogadd el, hogy a Fidesz nyert, ez neki kijár, mert ez a demokrácia. Majd 2 év múlva javíthattok..

native 2012.03.28. 12:32:51

Németországban sajtószabadság van? Ott az elnök felhívta a főszerkesztőt, és megfenyegette a kellemetlen információ megírása miatt. A hívás üzenetrögzítőre került, ezért járult hozzá az elnök bukásához.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 12:35:09

@rohejorszaga:
Nagyon megkerülted és leegyszerűsítetted az előző állításodat, ez helytelen.. Aki mond A-t, mondjon B-t is...

"dögöljön meg a szomszéd ..."

Ne légy kishitü.

ha ezt állítod, amit fentebb írtál rólunk, magyarokról, akkor nem voltál még más nációk zárt csoportjában..
Ha hallanád, hogyan vélekednek magukról a franciák , vagy németek...kihúznád magad...

olcsó e-cigi · http://www.olcsoelektromoscigaretta.hu/ 2012.03.28. 12:35:11

Olyan a vezetés, amilyenek mi magunk vagyunk. Annyi a sajtószabadság is, amennyit mi szeretnénk. Ha jó nekünk ez a vezetés, akkor nyeljük a békát.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 12:39:10

@Hegseztő Hegesztő: 7 éve nem éltem itthon, a világ 72 országában voltam a munkám kapcsán... de szeretem amúgy Magyarországot. Ha nem szeretném, lesz*rnám, hogy jó-e vagy rossz.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 12:41:25

@Hegseztő Hegesztő: ezzel együtt persze lehet, hogy nincs igazam. De ez a véleményem, és minél inkább nem lesz igazam, annál jobb lesz szépen lassan a helyzet itthon is.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.28. 12:42:39

Na most aztán röföghettek görbeorrú, beesettmellű, szakállas, vágottfaszú, sábeszes liberáliskák! Van min! Vásárhelyi Máriával együtt! Kálmán Olga egy este többszőr elélvez, míg ezt kitárgyalja! Bánó Bandi is csak röfögjön a sábesze alól! Ez a döfi, nem a maceszgombócos töltött libanyak!:)))

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 12:46:27

@native:

Igazad van...

Itt még egyetlen külföldi sajtótulaj sem panaszkodott, hogy nincs sajtószabadság..

Ebben az országban azért is van káosz, mert mindenki, minden hülyeséget megír...vagy kitalál...akár igaz, akár nem …Mi a garancia, hogy az mind igaz, amit a sajtó vagy média ír..
Osztogatják vagy fosztogatják ??……

Szerintem ez tetszik a nyugati tulajoknak,(de magyar lapoknak) mert olvassák az emberek , tehát veszik , a hülye lapjaikat...A lapok nagy többsége ugyanis nyugati kézen van…Ha cenzúra lenne, ők tiltakoznának elsőnek Brüsszelben…de nem tiltakoznak …

A Klubrádiónak is csak az a baja, hogy nincs pénze. Miért?, Mert az MSZP és SZDSZ kihalt, nem tol pénzt a rádióba . Nincsenek reklámjaik…Nincsenek fizető hallgatói…

Nem az Annamária veszi el mikrofont, hanem sok ballib már nem teszi bele pénzét..
A pénz mozgatja a világot...

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 12:47:54

@rohejorszaga:

Helyes! Szeresd! Én is szeretem..

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2012.03.28. 12:48:10

Dehogynem fogja retorzió érni.....csak figyeljétek meg, úgy kicsinálják a hvg-t, mint a pinty.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 12:49:34

@Hegseztő Hegesztő: meggyőződésem, hogy nem az szereti az országot, aki azt mondja, hogy úgy jó ahogy van, hanem az, aki jobbá akarja tenni.

Kék az ég 2012.03.28. 12:53:47

@anti_troll: Akkor az Indexet is!

Ugyanis amit a HVG allitott azt Schmitt sem cáfolta az rádióinterjújában.

Akkor azt elismerte, de az osszes többi az övé, mondta akkor!

AZUTAN jott AZ INDEX a kegyelemdöféssel es a nemet plagizalas kideritesevel (ami annyira durva volt, hogy a bíráló bizottsag sem merte letagadni)!

Tehát ha itt valaki kicsinálta akkor az Index volt az! :-)

Kék az ég 2012.03.28. 12:56:14

Dr. Schmitt kedvéért cenzúráztak a Heti Válaszban .

m.blog.hu/eg/egyenlito/image/12_03/Heti_Valasz_Stumpf_Andras_cenzurazott_torolt_iras_Schmitt_plagium_masolas_doktoti_dr_alamfo.jpg

Ez miért maradt ki?
Miért csak az ES-sel jöttél?

nem illik az elméletbe?

bőrmók 2012.03.28. 13:01:09

Schmitt - és Orbán - azért magas labdát dobott fel. Nem a HVG-n múlt, lássuk be.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.03.28. 13:02:48

értem, ennek a magyaroszágnak a közt. elnöke egy csaló, tolvaj geci, és ez rendben is van szerinted, mert minden jóban van valami jó, mert legalább kiderült, hogy van sajtószabadság. Levágták a lábaimat, de így legalább fogytam húsz kilót.

Hülye vagy te bazmeg, de kibaszottul.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 13:04:07

@van-itt-ész:

Figyel Kiscserkész, ez nem jó duma, nagyon nem jó! És egyáltalában nincs is igazad. Ugyanis:

amit állítasz, ezzel sértegeted a polgári érzelmű zsidóságot, mint Teller Edét, Demjén Rózsit és még sokan másokat.,.akik nem fogadják el a kommunista, szocialista és balliberális vonalat és a szocialista elődök bűneit..Kiállnak a jobboldalért nem kicsit…nagyon…

Sajnos való igaz, hogy a polgári zsidóságot vagy kiirtották , vagy elmenekült a kommunizmus előtt., amerre tudott. Aki marad, vagy behúzta fülét farkát a nem zsidó üldözött polgársággal vagy kitelepítették..

Sajnálatosan a bosszúállók, vagy a másként gondolkodók nagyobb teret kaptak az politikai rendőrség , az Avó, stb. stb. bíróság, ügyészség szervezetén belül, majd később ezek megszűntével egyesek átigazoltak a TV, Rádió, sajtó stb-hoz hangadónak..

Én tehát azt mondom, gondolkodjál, mielőtt általánosítasz...
,mert megsértesz másokat és értelmetlenné teszed a szélsőséges bejegyzésed..

Szelid sunmalac 2012.03.28. 13:04:12

@Flúgatlan: Igy van! Kezdjek el! Akkor egnennek meg egy nagyot, neki ugyanis tenyleg igazi a diplomaja es bizony a MI parlamentunkben is valaszolt spanyolul interpellaciokra...de hajra!

_Ne feledd 2012.03.28. 13:05:27

Továbbra is bájos, amikor egy magyar sajtótermék azt írja, hogy nincs sajtószabadság. Meg hogy a kommentelők is azt mondják, hogy diktatúra van. Javaslom, hogy látogassatok el egy olyan országba, ahol tényleg nincs sajtószabadság, és keressetek olyan újságot a polcon, ami azt írja, hogy diktatúra van. Vagy próbáljatok meg egy blogon ilyenről kommentelni. Másnap már jönnek is értetek, legyen szó Kínáról, Iránról vagy más hasonló országról. Szerintem kell kritizálni a kormányt sok mindenben, de hülyeség olyan miatt panaszkodni, ami teljesen nyilvánvalóan nem igaz. Mert ezzel csak saját magatok alatt vágjátok a fát.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.28. 13:11:03

tehat azert, mert a folyamatos szembeszel es allami szabotazsok ellenere is sikerult kiteregetni az allam fokurvajanak szennyeset sajtoszabadsag van...?

erdekes hozzaallas...

tulajdonkeppen 1956ban is szabadsag volt, hiszen mekkora demonstraciot lehetett rendezni!

torró 2012.03.28. 13:11:49

Mire jó a Palibácsi? Rengeteg, százszor fontosabb probléma lefedésére.Speciel én le....om, hogy mi van a kisdoktorijával mert annyit ér mint az ő szerepe a politikában.Ezzel a hülyeséggel foglalkozik már minden blog, újság, média hetek óta.Beszarás! Ha komolyan átnéznének minden kisdoktorit,vagy akár komolyabbat, akár orvosi vagy ügyvédi disztit szerintem majdnem az egész országtól el lehetne venni. Csak egy ki állítja hogy pl Szekeres Imre saját maga írta doktoriát? Én nem tudom elképzelni. Ma beszéltem valakivel aki azt mondta, baromság az egész, mert amikor ő írta mérnöki diploma munkát majdnem az egész osztály másolt! Szóval szerintem azokét is megvizsgálnám akik a nyálukat verik ebben az ügyben.Menjen mindenki a francba!

Szelid sunmalac 2012.03.28. 13:12:21

@_Ne feledd: Tehat azaz orszag, ami nem Kinaval es Irannal van egy szinten jogilag, ott miden a legnagyobb rendben. Vagyis ami a legszarabbnal csak egy fokkal jobb, ott minden kurva jo?! Te egyebkent magadtol vagy ennyire hulye?

tommybravo 2012.03.28. 13:12:59

@_Ne feledd: A sajtószabadságnak vannak fokozatai. Ha a közszolgálati Híradó időnként cenzúráz embereket, ha "jobbnak látják" a tényeket nem bemutatni, esetleg hamis színben bemutatni, ne adj' Isten elérhetetlenné tenni egy kritikus cikket, ha az állami cégek csak bizonyos sajtótermékekben hirdetnek, akkor a szólásszabadság igenis sérül. Ez nem fekete-fehér, vagyis ha nem ültetnek börtönbe a szövegeid miatt, még nem biztos, hogy teljes a sajtószabadság.

native 2012.03.28. 13:13:43

@rohejorszaga: Az ország jobbá tételével kapcsolatban 2002 és Medgyessy Péter jut az eszembe. Lehet, hogy túl jó a memóriám?

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.28. 13:15:04

@native: én se jobboldali, se baloldali nem vagyok :) megjegyzem: mind Medgyessyt, mind Orbánt mi választottuk.

tommybravo 2012.03.28. 13:15:07

@torró: Tehát akkor egy tolvaj jó lesz köztársasági elnöknek? Dr. SP, a tolvajok fejedelme???

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 13:16:31

@rohejorszaga:
"meggyőződésem, hogy nem az szereti az országot, aki azt mondja, hogy úgy jó ahogy van, hanem az, aki jobbá akarja tenni. "

Igazad van! Már az is valami, sőt nem kicsi, hanem nagyon is sok..ha a hentesnél , vagy a piacon, a péknél, taxisnál elkéred a számlát. Mert úgysem adja neked a terméket olcsóbban, viszont elcsalja az adót. Becsapja az államot. Mi is becsapjuk magunkat , és összekacsintunk a csalókkal…
magunk is csalókká válunk..Hát persze, hogy kevesebb lesz a bevétel..az államkasszába.

Hidd el , ez nem demagógia, de ha egy cégnél, vagy akár a családban kisebb a bevétel, mint a kiadás. Havonta ..akkor annak annyi... Jön az eladósodás…a 80 %...

remélem, ebben egyetértünk...

kissiú 2012.03.28. 13:16:52

Számtalanszor leírtuk már, amíg nem lesz többpárti médiahatóság, amíg a híradóhamisító Papp Danit, meg a Lomniczy-kitakarást megrendelő szeméyt el nem tiltják egy életre a közmédiumtól, nem lehet sajtószabadságról beszélni.A szocikra-mutaogatás meg csak igazolja, hogy ezek is olyanok, mint az elődjeik.

tarackos 2012.03.28. 13:24:03

"Vagyis a Hvg. hu inkriminált cikke, és az azt követő ellenzéki sajtó-megnyilvánulások élő cáfolatai annak a vádnak, hogy hazánkban nincs sajtószabadság."

Még véletlenül sem. Csak arra bizonyíték, hogy még nem számolták fel teljesen. De van egy remek narancsos idézetem ide:

"Bekapcsol a cenzúra modern változata, amely ma már nem tiltással, hanem a lehetőségek elvonásával működik. A pusztába kiáltott szó tudniillik nem azonos a szólásszabadsággal."
Melocco Miklós, Heti Válasz

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.28. 13:24:34

@Hegseztő Hegesztő: Akinek nem inge, nem veszi magára! De sajnos nagyon illik ez az ing sokakra! Ahogy kórusban fikázzáűk a FIDESZT, Magyarország elnökét! Süt belőlük a káröröm! Kinek volt érdekében leellenőrizni Schmitt Pál 1992-ben írt disszertációját? A Vásárhelyi-féléknek, akik folyamatosan azon dolgoznak, hol lehet belekötni a2/3-os többséget szerző FIDESZ kormányba! Valami olyan elvakult gyülölettel vannak az igaz magyarok iránt, amit már ép ésszel nem lehet felfogni! Sajnos...

nemjópasi 2012.03.28. 13:25:49

"Már az is valami, sőt nem kicsi, hanem nagyon is sok..ha a hentesnél , vagy a piacon, a péknél, taxisnál elkéred a számlát."
Feltéve, hogy többet nem akarsz oda vissza menni... :)

tommybravo 2012.03.28. 13:29:45

@van-itt-ész: "Kinek volt érdekében leellenőrizni Schmitt Pál 1992-ben írt disszertációját?"

Mindannyiunknak, igaz, becsületes magyaroknak, hogy ne egy tolvaj legyen a köztársasági elnök.

2012.03.28. 13:30:21

Jellemző a hazátlan libsi beltenyészetre, hogy még mindig van bőr a pofájukon sajtószabadságról pampogni, nem sokkal Pesty dokumentumfilmjének kicenzúráztatása után.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.28. 13:37:51

@nemjópasi:

Én újabban elkérem a számlát, mindjárt az utolsó tétel után:

Néha hülyén néz az eladó rám, próbálok humorizálni: Szeretném , ha az orvosom megkapná a fizetését a korházban, vagy szeretném, ha a gyerek osztályfőnöke megkapná a fizetését az iskolában, vagy szeretném, ha az 80 éves apósom megkapná a nyugdíját..12.-én, stb stb.
Szinte mindig van helyeslés...a hátam mögött…a sorban..

Jó olyan is volt, elismerem, hogy kértem a blokkot: mert kell elszámolásra a beteg szomszédomnak -mondtam kissé bátortalanul..

De mindenhez hozzá lehet szokni . Mostanában már
nem mondok semmit, csak kérem a blokkot...

Szóval: nem betojni!!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.03.28. 13:38:14

@imperial: pesty oruljon, hogy nem nemetorszagban forgatott ilyet.

visszaesokent, egy jogeros ragalmazas miatti felfuggesztettel a hata mogott nem uszta volna meg a sittet.

tommybravo 2012.03.28. 13:38:25

@imperial: Tehát akkor van sajtószabadság vagy nincs?

menőmano 2012.03.28. 13:41:41

Schmitt: nem mondok le "

Mondá) "szerdán Szöulban, "

hvg.hu/itthon/20120328_schmitt_nem_mond_le#rss

dr.kakaósbögre 2012.03.28. 13:41:58

@imperial: jellemző a magadfajtára hogy megpróbálod terelni a szót.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2012.03.28. 13:42:38

@tábormegsemmisítő: ezen feltevés alapján pont az ellenkezőjére kellett volna számítania, hisz "árulóvá" lett és az ilyet piszkálják elsőként. de én inkább azok véleményét osztom, akik nem gyártanak összeesküvéselméleteket

a sajtószabadság pedig akkor szenved csorbát, ha akár csak a lehetőség is adott a hatalom kezében, hogy bármi módon byomást gyakoroljon. ami persze nem ugyanaz a kategória, mint mondjuk kínában. de ez a lényegen mit sem változtat. mint ahogy az sem, hogy ez így volt-e az elmúltnyolc(húsz), akárhány évben.

2012.03.28. 13:43:19

@tommybravo: nemzeti oldalon van sajtószabadság, a libsik viszont mindent cenzúráznak, ami nem tetszik nekik.

2012.03.28. 13:44:42

@dr.kakaósbögre: elhiszem hogy fáj tükörbe nézni dr. komcsi.

menőmano 2012.03.28. 13:48:29

Úgy, hogy tessenek totálisan megnyugodni, az államfő, egyelőre nem akar, pardon) nem mond le.

Hát! mit mondjak???
Hát! szomorú valóság. ez az ügy (is).

dr.kakaósbögre 2012.03.28. 13:50:21

@imperial: nemigazán.én beletudok.a cimboráidban már kételkedem.

sárkányfő 2012.03.28. 13:53:23

Igen buta poszt.
Komolyan, kb. egy kétéves szintje az, hogy csak végletekben tud gondolkodni, és az, hogy valakik a sajtószabadságért küzdenek, az azt jelentené, hogy most nincs. Egy francokat, ez a debilek szintje. A sajtószabadság kicsit bonyolultabb dolog egy villanykapcsolónál, annak - hiszed vagy sem - vannak fokozatai, méghozzá jó sok.
Sőt, már az is bőségesen elég ok küzdeni a sajtószabadságért, ha az még nem sérül, de csupán veszélybe kerül.
Hogy mi folyik közpénzen a köztévén, az önmagában annak bizonyítéka, hogy nincs teljes sajtószabadság. Hogy jobbikos, hír tv-s, echo-tévés stáb foglalata el az egészet Philip vezetésével, az mindent elmond, eszükben sincs tájékoztatni, pártpropagandát folytatnak. ha kell cenzúráznak, ha kell nem találnak meg egy tüntetést, ha kell kirúgnak renitens riportert.
De a Klubrádióval kapcsolatos történet is önmagában bizonyítja mi folyik ebben az országban. Vagy a Médiatanács színfideszes összetétele, és jogosítványai, melyek valóban fenyegetésként működnek. Ha sikerül kicsinálni a Klubrádiót, akkor bizony a szegényebb/idősebb Klubrádió-hallgatók számára teljesen megszűnik a sajtószabadság, mivel nincs se számítógépük, se netük, nem is értenek hozzá, azaz megszűnik a hozzáférésük az egyetlen ingyenes fogható ellenzéki médiumhoz.

ez pedig igaz, és nem is tudod cáfolni: „a közpénzeken működő média a kormány propaganda eszközévé züllött, a folyamatosan terjeszkedő kormánypárti kereskedelmi orgánumok pedig reggeltől estig a kormánypártok tevékenységének kritikátlan népszerűsítésén és minden a kormánnyal szemben kritikus hang – akár nemtelen eszközökkel történő – lejáratásán munkálkodnak.”

bőrmók 2012.03.28. 13:53:43

@imperial: de legalább a Nemzeti Dalból legalább nem vágtak ki

tommybravo 2012.03.28. 13:53:59

@imperial: A Heti Válasz akkor egy libsi sajtótermék? Lomniczi Zoltánt libsi ügynökök tüntették el a Híradóból? A Milla tüntetés résztvevői aljas indokból tűntek el az utcáról, pont amikor megjelentek a Híradó kamerái? A Magyar Nemzet mínuszos hírben ír a történetről a honlapján, mert a libsik kicenzúrázták a Schmitt Palis szövegeket?

Mitől jobb a jobb oldal, ha ugyanazokat a szemétségeket követik el, mint a korábbi banda?

torró 2012.03.28. 13:57:05

tommybravo !
Tele a t...m ezzel tolvajlás meg hasonlókkal. Ez lenne a legjobb ha csak mind ennyit lopott volna. Akkor nem jajongtatok amikor a milliárdokat lopták. Ne legyetek már ennyire töketlenek. Ebből senkinek egy fillér kára nem lett ellentétben a Nokiás dobozoknak meg a viszkis dobozoknak ésatöbbi-ésatöbbi. Na fiam az volt a tolvajlás nem ez! Meg 8.5-l 23.5 millirdra feltornázott adósság. Meg most a zöldbárók, had ne soroljam.Ti meg ezen a darab papíron rágódtok!

Szittyakürt 2012.03.28. 13:58:45

Ekkora épületes baromságot, mint ez a poszt. régen olvastam már!
A nemzet paprika jancsiján röhög a fél világ, a másik fele pedig ledöbbenve kapkod levegő után. A német hadügyminiszter alig egy éve, hogy hasonló ügy miatt húzott el, mint a vadlibák. Nálunk pedig annyi történik, hogy megjelenik egy írás arról, hogy hvg.hu-t milyen felelősség terheli ez miatt???? Baszki, nem a hvg.hu plagizált, hanem snitt Pali! Szerintem haza sem kellene jönnie Koreából!

ananda123 2012.03.28. 14:00:33

@Sir Nyű:

A sajtószabadság a sajtó szabad működését jelenti, azaz hogy a hatalom nem akadályozhatja a működését, nem pedig azt, hogy a politikusoknak asszisztálniuk kell az ellenük folyó összes hecckampányban. Ettől még lehet ekézni a politikusokat, de az ő dolguk eldönteni, hogy kinek és mikor nyilatkoznak. Ez a világ minden országában így van.
2. Az elmúlt 20 évben hány balos vagy liberális politikus nyilatkozott jobboldali médiának? Az SZDSZ-esek kapásból lenáciztak minden nem balos sajtóorgánumot és onnantól nyilatkozatstopp volt érvényben. Most ők hörögnek a sajtószabadságért.

2012.03.28. 14:04:05

@tommybravo:

Szerinted ezek egy súlycsoportban vannak a holotörvénnyel vagy Pesty filmjének kicenzúráztatásával? Mert szerintem nem.

Érdekes, a sajtószabadságról óbégató libsik lapítottak mint szar a fűben, mikor a 2010-es választások folyamán a Jobbik választási hirdetését nem adták le az MTV-ben tenyésző vörös elvtársaik.

Szittyakürt 2012.03.28. 14:04:22

@ananda123: Olvastál már Szittyakürtöt?

tommybravo 2012.03.28. 14:04:40

@torró: Akkor tehát egy tolvaj lehet köztársasági elnök, ha mások nála többet loptak? Mi a limit, ami alatt még lehet valaki köztársasági elnök, és ami fölött azért már neked sem fér bele? Egy hazugság? Egy túrórudi? 1 millió? 1 milliárd? Több év kutatómunka eredménye?

zum trucc 2012.03.28. 14:07:20

Szégyelljétek magatokat, a dolog (Skicc Pali) egészben és részletekben is menthetetlen. Itt csak a teljes bocsánatkérés és a kiseprűzés lenne arányos.

torró 2012.03.28. 14:11:11

Nálunk a köztársasági elnök , van! Ennyi hatalommal akárki lehetne.Ergó nekem tök mindegy ki a senki!

tommybravo 2012.03.28. 14:11:53

@imperial: Összekevered a liberálisokat (akik liberálisként gondolkodnak) a parlamenti pártokkal, akik magukat liberálisként reklámozzák. Egy autó sem attól lesz környezetbarát, hogy zölddel írják rá, hogy 3.2TDI. Én olvastam több véleményt, ami szerint a holokauszt törvény meghozatala baromság volt. Jobbik reklámjáról nem hallottam.

Pesty filmje többeket sértett, ezért nem adták le többször, de egy jobb oldali kormányzás alatt baloldali cenzúrát emlegeti elég meredek, nem? Attól hogy valakik reklamálnak, még cenzúrázni nem tudnak...

Nem akarsz leszokni arról, hogy folyton a saját sérelmeidet hozod fel, amikor a kormány hibáit és az általa gyakorolt elnyomást kritizálja valaki? Attól hogy korábban szarul mentek a dolgok, még nem lesz minden fenékig tejfel.

Fábián István (törölt) 2012.03.28. 14:15:47

Schmitt Pál menthetetlen. Akik csaholnak rá, azok már húsz éve menthetetlenek, udvariasan, szeretettel.

bőrmók 2012.03.28. 14:16:06

@torró: a jéghegy csúcsa azért jelez valamit. Adott egy adag professzor, akik nem merik kimondani, hogy plagizált, mert BE VANNAK SZARVA. Ez elég nagy baj.

Lucky Larry Silverstein 2012.03.28. 14:16:56

Első komoly gyomros, amibe beleszaladt a Fidesz. Le kellett volna mondani Smittnek csendben a kipattanáskor. Voltak ennél 100x nagyobb botrányok, elfelejtette volna mindenki.

De csakazértis? Jó nagy hülye a Fidesz hogy így intézik, most karácsonyig nem lesz más témája az ellenzéknek - joggal.

Alternatív 2012.03.28. 14:17:32

@tommybravo: Van még egy érdekesség a bizottság jelentésének kivonatában.

Azt írták, hogy nincs nyoma annak, hogy Smitt valaha is letette volna a doktori szigorlatot! Márpedig a védés csak ezután következhetne...

Sir Nyű 2012.03.28. 14:24:07

@ananda123: A sajtó a választók arca és kommunikációs csatornája a hatalom felé. Én nem fogok odamenni Budai Gyulához, de elvárom, hogy felső szintű kormányzati tisztségviselőként ne csak bullshitet válaszoljon újságírói kérdésre, mert ha csak oszkózik, akkor engem köp arcul. Meg téged is, ha már itt tartunk, de engem legalább zavar.
Nem, nem a politikus dolga eldönteni, kinek válaszol, hanem ha kicsit is értené a demokráciát, akkor tudhatná, hogy ő felelős vezető, felelős a tetteiért és igenis a közvéleményre tartozik a véleménye, a motivációi vagy az ettől függő/független álláspontja. A politikus nem a szentek karába vagy az érinthetetlenek közé tartozik, hanem azért kapja a (papíron) társadalmi megbízást és a magas fizetését, hogy a köz érdekében járjon el, és a köz legelső érdeke az információ elérhetősége, tehát aki nem nyilatkozik (egy újságírónak, b+, nem az inkvizíciónak), a valamit takargat. Vagy árkot ás. Takargatni pedig jól láthatóan a felkészületlenséget, a hozzá nem értést, a befolyásolhatóságot és az átverést próbálják a mostani kurzus figurái. Ezt meg ne védjük már.
De mi a faszért érv minden ellen, hogy bezzeg az SZDSZ is? Leszarom, az SZDSZ meghalt, szitokszóvá tette a liberalizmust pont a fent írtak meg nem értése miatt. De hol látsz te itt SZDSZ-t, mondd? És miért menti számodra egy színvonaltalan, bukott bagázs múltbeli viselkedése a mostani totális gerinctelenséget? Nem kéne leszakadni a pártpropagandáról végre?

torró 2012.03.28. 14:27:23

Gyerekek ez nem a Palibácsinak szólt, itt a FIDESZ volt a célpont, hogy lehessen piszkálni őket.Ez nem is zavar, de ettől azért sokkal fontosabb ügyek is vannak. Na én mentem mert, nekem dolgom van. Majd este visszanézek!

tommybravo 2012.03.28. 14:31:00

@imperial: Ne haragudj, de személy szerint én is reklamálok a sajtószabadságért, pedig aztán én senkit nem cenzúráztam. De az neked milyen, hogy reklamálsz a Jobbik cenzúrázása miatt, de az nem zavar, amikor másokat kicenzúráznak a tv-ben pár évvel később? Mi ez, ha nem kettős mérce???

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.03.28. 14:31:22

Nem elolvasva a kommentárokat, pár kérdés:

"a közpénzeken működő média a kormány propaganda eszközévé züllött, a folyamatosan terjeszkedő kormánypárti kereskedelmi orgánumok pedig reggeltől estig a kormánypártok tevékenységének kritikátlan népszerűsítésén és minden a kormánnyal szemben kritikus hang – akár nemtelen eszközökkel történő – lejáratásán munkálkodnak."

Mennyiben mond ez az idézet ellent azzal, hogy a nem közpénzből működő média mit ír?

"ez a szocialista kormányzások idején is többnyire így volt"

Mikor volt olyan, hogy a köztévé olyan szinten hamisította a híreket, mint most? A köztévé Híradóját két olyan újságíró vezette, akik közül az egyik korábban a fIDESZ szövegírója volt, a másik meg a KDNP-s képviselő. Mikor volt olyan, hogy mondjuk a 168.hu-n (vagy bármelyik ballib oldalon) írtak valami keményet egy szoci politikusról (mert hogy írtak, sokszor, mondjuk Fletóról), és azt a főszerkesztő utólag leszedeti?

"Vásárhelyi ennél is nagyobb problémának tartja a nem kormánypárti média „folyamatos fenyegetettségét”. Mert, ahogy írja: „A Médiatörvény kiagyalói és alkalmazói ugyanis pontosan tudják, hogy nem kell ahhoz ténylegesen milliós bírságokat kiszabni, hogy a tulajdonosok, szerkesztők és újságírók folyamatos fenyegetettségben végezzék munkájukat. Elég ezek lehetőségét lebegtetni,”

A Schmitt ügy és annak tálalása a magyar sajtóban bizony ezt az állítást sem igazolja."

Nem. Ez csak azt igazolja, hogy a nemzetközi figyelem és nyomás miatt nem merik alkalmazni a kezükben lévő eszközöket (de próbálták, lásd a Népszava ügyét tavaly nyárról). Az egy demokráciában kevés, ha becsszóra nem nyomnak el, bár megtehetnék. Ne is legyen rá lehetőségük, mint ahogy az elmúlt 20 évben se volt.

torró 2012.03.28. 14:31:31

Akkor nohejmál.Szerintem ez a FIDESZ baszogatására volt jó, ami nem érdekel, de ettől sokkal hasznosabban is lehetne írogatni.Na mindegy, én nem megyek mert sok a dolgom, majd este visszanézek!

torró 2012.03.28. 14:32:49

"Én megyek" .Így akartam.

T mint T 2012.03.28. 14:33:00

Kedves naivka szerzonek csak ennyit mutatnek meg arrol, hogy hogy bannak a kellemetlen kerdeseket feltevo ujsagirokkal manapsag a kepviselo urak es asszonyok:
index.hu/video/2012/03/26/a_kepviselok_sem_igazan_tudjak_mi_a_garancia_a_nyugdijra/

Dr.Kormányzó Dr. 2012.03.28. 14:42:23

@native:
Hogy hívják ma a Német elnököt?
És hol van Stumpf cikke?
Érzed a különbséget?

bőrmók 2012.03.28. 15:18:47

Nem lehet, hogy vár egy hónapot, és akkor majd lemond? "A folyamatos támadásokkal ellehetetlenítették a munkámat, nem tudok tovább így dolgozni"

vakablak 2012.03.28. 15:58:47

Korábban néha benéztem ide, el-elolvastam ennek a szerzőnek az írásait. Ilyen ostoba elvakultság láttán eldöntöttem, hogy ennek vége. Aki ennyire borzasztóan buta vagy ennyire rettentően rosszindulatú, arra a továbbiakban egyetlen másodpercemet sem pazarlom.

2012.03.28. 16:44:23

Tényleg jó (azaz inkább tanulságos) látni, ahogy kéjelegve dagonyáztok egy ország (népének szándékán kívüli) mocskában, és fröcskölitek szerteszéjjel, hadd égjen már a pofája annak is, akinek semmi köze hozzá. Tisztára mint a holokauszt. Még mindig ezek vagytok, semmi változás. Így fordulnak inkább ellenetek azok is, akik más körülmények között igazat adnának nektek ...

Több mint egy évtizede mondják már a képetekbe, hogy a vérhabos gyűlölés, a hörgés-köpködés-fikázás imázsa a normálisabbját eltaszítja tőletek, és a veletek szemben állók pártjára állítja, és nektek csak a totál agymosott holdkórosok, a vakok, meg a siketek maradnak, meg azok, akik civilizált létükre továbbra is csak ezen a szinten képesek nyilvánulni ...

Tudjátok mit, előttetek továbbra se szégyellem magam. Nem én választottam ezt a bandát se. És örülök neki, ahogy minden egyes választás után örültem, hogy na, ezeket se én akartam.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.28. 16:53:14

@bőrmók: Köcsög a kurva édesanyád! Te köcsög!:))

kzoltana 2012.03.28. 20:03:49

Nem csak SP lopott, hanem tőle is loptak. Például a Fidesz alelnöke:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1626_schmitt_paltol_lopott_kosa_lajos
Így megy ez a plagizálók pártjában.

Syllabux 2012.03.28. 20:23:25

Egyre szebb: nol.hu/belfold/kirugtak_a_schmitt-flahsmob_szonokat
Ez már nem is cenzúra, hanem a B-listához vezető út első lépése.

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.03.29. 07:45:48

A hülye anyádat szopasd, köcsög!!!

Dr.Kormányzó Dr. 2012.03.30. 07:14:41

@Flúgatlan:
Mától valóban aktuális és izgató a kérdésed!
Ki "vette" észre, és miért pont most?

pukancs 2012.04.01. 18:26:10

BREAKING NEWS:

index.hu/belfold/2012/04/01/lemondott_a_semmelweis_rektora/

A rektor a lépést azzal indokolta, hogy személyét érintően olyan fokú bizalomvesztést érzékel, ami már az egyetemnek is árthat. "Ha egy százalék esélye van annak, hogy az egyetem rosszul jár, akkor fel kell álljak" - mondta.

Mi ez ha nem színtiszta diktatúra!
Rosszabb mint az átkos KOMCSI rendszer!
Itt az idő, most vagy soha.

Ha ezt lenyeljük, akkor megérdemeljük.

TÜNTETÉS A REKTOR MELLETT, A DIKTATÚRA ELLEN!

Egyetemisták, főiskolások MINDENKI! itt az idő, tüntetés amíg meg nem bukik a kormány!

UTCÁRA EMBEREK!
TÜNTETÉS AMÍG A KORMÁNY MEG NEM BUKIK!
süti beállítások módosítása