Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Tisztességesen kiperelni a vagyonából

2012.05.06. 09:08 | Proszektura | 217 komment

Címkék: gyurcsány 1 privatizáció május majális őszöd üdülő nyaraló

Nem is tudom, sokat vívódtam, hogy illik-e még Gyurcsány Ferencről bármit is írni, hiszen meghalt már szegény, drága jó ember volt, mégsem szép dolog a holtakat gyalázni, no. De aztán azt gondoltam, hogy mégiscsak fontos dolgokat mutat meg nekünk az ex miniszterelnök úr.

Majális van, szép az idő, langy szellő fújdogál, markolja a mikrofont, köpköd bele csak egyre, jár a színpad egyik végéből a másikba, mint egy dúvad, hangja rekedtesen feldúltas az indulattól, az őt ért méltatlan támadásoktól. Mert hát az ő tisztessége ugye.

Drága jó ember volt, sosem hagyta volna, hogy a tisztességén folt essen. Ezért sem állt ki emlékezetes választási győzelme után a nép elé, és ezért nem terhelte az ő nemzetét azokkal az információkkal, miszerint elkúrták nem kicsit, nagyon, illetve hogy az elmúlt másfél két évben nem csináltak semmit, csak végighazudták az egészet. Igen, ez kétségtelenül ártott volna a tisztességének, ezért inkább csak zárt körben a sameszaival tudatta, a nagymúltú Balatonőszödi kormányüdülőben, ami a terrorista firkászok által szított pletyka szerint valahogy úgy lett kormányüdülő, hogy Ferenc tisztességesen megvásárolta azt az államtól, de hát kifizetni nem tudta. Sebaj, mondta a mindig oly megértő állambácsi, majd megveszed tőlem részletre Ferikém. Beszélik, hogy Ferikém alá is írta a szerződést, miszerint megveszi részletre az üdülőt az államtól. Viszont mivel az államnak most pont egy ilyen üdülő hiányzott, hogy nyaralhasson kedvére, hát bérelt egy pont egy ilyen üdülőt az állam, és hát Gyurcsánynak is pont volt egy pont ilyen üdülője, amit bérbe tudott adni az államnak. Az állam tehát azért fizetett bérleti díjat a saját üdülőjéért, hogy végre megszabadulhasson tőle. Tisztességes üzlet ez kéremszépen. Így végül sem üdülője, sem pénze nem volt az államnak.

Na persze ezek nem tények, ez csak mendemonda. Szóbeszéd. Lárifári. Én a fentiekből egy szót sem hiszek el. Ha elhinném, akkor Gyurcsány Ferenc kénytelen lenne kiperelni engem minden vagyonomból. Amit itt olvastak feljebb, az csak egy vicc, egy kitaláció, a benne szereplő személyek, nevek, esetek is kitaláltak, az egésznek a valósághoz semmi köze.

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr484491019

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Füredi Anna Szilvia, felköpnek és aláállnak 2012.05.07. 13:42:49

 A Demokratikus Koalíció (DK) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) fordul a Hír Tv Célpont című műsora miatt, a párt elnöke, Gyurcsány Ferenc pedig több, a szakdolgozatával foglalkozó lappal szemben jogi eljárásokat kezdeményezett....

Trackback: Füredi Anna Szilvia, felköpnek és aláállnak 2012.05.07. 13:42:47

 A Demokratikus Koalíció (DK) a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) fordul a Hír Tv Célpont című műsora miatt, a párt elnöke, Gyurcsány Ferenc pedig több, a szakdolgozatával foglalkozó lappal szemben jogi eljárásokat kezdeményezett....

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.07. 09:03:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Vagy Ady, vagy Tisza! 2012.05.07. 00:02:41

p { margin-bottom: 0.21cm; }Hányszor átkozta Ady Tisza Istvánt és mindazt, amit képviselt! Hányszor írta le, hogy nemzetvesztő ez a korlátolt nemzetieskedés! Hányszor siratta a nemzetet, mert a tiszai szociálpolitika, nemzetiségi politika, a bután atav...

Trackback: Érdekes kettősség 2012.05.06. 10:26:18

Nem is Magyarország volna, ha ez a két esemény nem egy hétvégén esne meg. Egyik oldalon egy számomra eddig teljesen ismeretlen roma tömörülés (az MCF-et és a Lungro Drom-ot ismerem, a két nagypárt fiókszervezetei), amely a roma integrációért tüntetett....

Trackback: Papot hívott Orbán az országhoz: lelkészéből csinált minisztert 2012.05.06. 10:09:38

Balog Zoltán betanított esztergályosból lett református lelkész az új nemzeti fejlesztési miniszter, életrajza lentebb olvasható. Hamarosan az első keresztelő is meglesz: a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot keresztelik át Emberi Erőforrások Minisztéri...

Trackback: Statiszta volt az iskolaigazgató a Hír Tv Célpont műsorában 2012.05.06. 10:00:08

Vagy csak egy szenilis öreg tanár volt, aki már azt se tudta, mi a különbség a hospitálás, a gyakorló tanítás és az egyhónapos egyéni iskolai gyakorlat között, és aki Gyurcsány tanárjelölt bliccelését bizonygatta a tényfeltáró komédia harmadik felvonás...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RowiwClub (törölt) 2012.05.06. 09:35:49

Helytálló megállapítások, de kissé hiteltelenül hangzanak azok után, hogy rizsporosra nyaltad a seggét az elmúlt időszakban, neki és (ex)pártjának, amíg rá-ránéztem erre a blogra. Akkor ez most hogy?

Hertelendi 2012.05.06. 09:38:25

Talán egyszer orbánról is írsz egy hasonló hangvételű olvasmányt...

Hertelendi 2012.05.06. 09:40:41

@RowiwClub: Meghalt a király, éljen a király...
Most orbán seggét kell nyalni

2012.05.06. 09:44:14

Kissé furcsa, ha valaki a saját becsületét magasztalja, miután lemondani kényszerül, mert: "Fontos pillanatokban adós maradtam a világos beszéddel, szavahihetőségem jelentősen sérült"
Akinek sérült a szavahihetősége, annak nincs becsülete. Abból lehet tudni, hogy Fletó is tudja, hogy elbukta ezt a témát, ahogy ott üvöltözött a színpadon. Ez a viselkedés annyira kontraproduktív, hogy csak akkor szabad előadni, ha az ember csak a keményvonalas hívek megtartását célozza. Ha egy elfogulatlan személynek kétségei voltak, elég volt látnia ezt a nagyotmondó kivagyiságot és azonnal helyére rakta Fletót és a szakdolgozatot is.

☉ ☾ 2012.05.06. 09:45:06

A Gyurcsányozás egy szegénységi bizonyítványnak felel meg... elmerokkant vagy.

Netuddki. 2012.05.06. 09:47:16

Szánalmasok vagytok! Ha a gyurcsány valami törvénytelent csinált akkor csukjátok le B+! Ehhez még 2/3 sem kell.
De tudjuk, hogy ezt nem csináljátok mert kell a gyurcsány az orbán fasságairól elterelni a figyelmet. Aztán azért sem csukatja le az orbán mert nagyon jól tudja, hogy az ő füle mögött is van elég sok minden.
Adja' , hogy a következő kormány jóval becsületesebb emberekből álljon és végre oda kerüljenek ezek a megélhetési politikusok ahová valók, a börtönbe. A gyurcsányostól, orbánostól...

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.05.06. 09:51:19

Korrekt írás! Gratulálok!:))

ZéBé 2012.05.06. 10:00:29

@kovi1970: azért elég árulkodó, hogy a "De tudjuk, hogy ezt nem csináljátok mert" kezdetű mondatot nem azzal fejezed be, hogy nem csinált semmi törvénytelent. Mi a jó nekünk abban, ha két bűnöző nem csukja le egymást?

tavirdasz 2012.05.06. 10:04:40

Nagy jellem vagy Elemér.Pár éve még keresztbe-hosszába nyaltad a Fletó seggét.

AutosVilli 2012.05.06. 10:15:01

Nem mered felvállalni? Ezek szerint nem igaz amit írtál!

vizipipa 2012.05.06. 10:16:11

@kovi1970:
"a következő kormány jóval becsületesebb emberekből álljon"

Hol vannak? Kire fogsz szavazni?

szemtanú 2012.05.06. 10:20:06

"Mert, nincs annyi VAGYONA, amennyit a tisztességem ér! Nos, ilyen az értékrendje és ezt egész pályafutása kiválóan illusztrálja.

Arbet 2012.05.06. 10:33:27

Gyurcsány egy kétlábon járó céltábla. A politikai rendszer azért fizeti, hogy lehessen sározni (joggal). Ő egy személyben az ellenség, ahelyett, hogy az egész politikát támadná a magyar civil. Nem sajnálom, mert egy kártékony féreg. Örvendve látom ahogy szenved. Jobban örülnék, ha nem milliárdosként szenvedne, hanem egy csóró csövesként kéregetne egy aluljáróban.

Lehet, hogy a rendszer médiája mocskos, viszont a kártérítés kifizetődő.

Rohadt egy politika, jó lenne már egy civil rendszerváltás.

2012.05.06. 10:39:35

@nemorino: Megnéztem a videót. Nem üvöltözött. Nem ordibált. Valóban rekedten beszélt egy ideig, de az se a legharciasabb résznél volt. Saját szavahihetőséged tetted tönkre egy képért.
Értem én, hogy Fletó. Meg pusztuljon.
de: a választások egyik vezérmotívuma volt, hogy börtönbe juttatjátok. Aztán most kiderül, csalt a diplomamunkájánál. Mi következik? Cigizett a fiúvécében 10 évesen?
A HVG tudott konkrétumokkal szolgálni. Várom a Hír TV bizonyítékait. Eddig olya láttam egy embert, aki látott egy embert, aki rokona volt...

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 10:40:09

@kovi1970: "Adja' , hogy a következő kormány jóval becsületesebb emberekből álljon és végre oda kerüljenek ezek a megélhetési politikusok ahová valók, a börtönbe."

Sajnos ehhez momentán Mohács és/vagy polgárháború kellene. Nem tudom, melyik nem hiányzik jobban.

2012.05.06. 10:41:19

@Arbet: Rossz hírem van, nem szenved. Lehet, még élvezi is. Így folyamatosan a figyelem középpontjában van. Ha eltűnne évekre, akkor jobban sérülne az egója.

champagneM 2012.05.06. 10:47:43

@Könnyen elkaptuk, uram!: szánalmas ahogy állandóan mosdatod. Felmerült egy elég komolyan megalapozott gyanú. Minden józan gondolkodású ember ilyenkor visszafogja magát, és nem mosdatja a szerecsent. Amúgy a hülye állampolgár inkább örülne, hgy a HVG és a Hírtv levadássza a szennyest rejtegető gátlástalan politikusokat. Remélem ez csak a kezdet és helyreáll a rend a világban!

vakapad 2012.05.06. 10:48:21

Csak a tények kedvéért néhány információhíjoltságos ostobának:

1./ Gyurcsány az üdülőt 1994-ben vette meg részletfizetésre (évi 2,5 mFt + 2004-ben még 5 mFt), amit az állami cég 1998-ban bérelt tőle 1,5 évig, évi 2,5 mFt-ért. A haszna ebből 10 év alatt (ha elfogadjuk a FIDESZ 60 mFt-os árbecslését 2004-re, figyelembe vesszük a visszabérlést és az inflációt) kb. 30 %-os volt – 10 év alatt. Hát, mit mondjak, óriási üzlet.

2./ Emlékezetem szerint az elfogulatlan Polt Péter vezetésével az ügyészség is vizsgálódott, majd kiadott egy jelentést, mely szerint kivetnivalót az üzletben nem talált. Még a „jó erkölcs” szerint sem, amely, finoman szólva, egy mindenre ráhúzható gumiszabály, és a nép zsigeri érzelmeinek kihasználásán alapul.

Nopersze, ha valaki kizárólag a megfelelő médiumokat nézi/olvassa, akkor ilyesmikről nincs, és nem is lesz tudomása, ami nagyon helyes, úgyis csak megzavarná szegényt a folytonos rugózásban.

champagneM 2012.05.06. 10:49:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: amúgy azt nézd meg milyen fejet vágott, mikor megtudta, hogy előkerült Rozs dolgozata. Sok mindent elárul. És kb köpni nyelni nem tudott.

Ben Franklin 2012.05.06. 10:51:27

Azér figylitek a zindexet?

2012ig nyalták bő nyállal Gyurcsány seggét, és így válogatták a címlapos posztokat.

Most már ő a mumus.

Gondolom most majd megpróbálják 2014ig Bajnait felépíteni mint 'hiteles arcot'. Az meg nem baj hogy Gyurcsány régi haverja vállalkozóként, és egyértelmü választottja politikai utódaként.

Nyehehe.

champagneM 2012.05.06. 10:54:02

@vakapad: érdekes, hogy mindig körülötte vannak gyanús ügyek, melyek hosszú huzavona után végül valamiféle fura véggel zárulnak le, vagy éppenséggel elévülnek. A nagy VÉLETLENEK mindig, ugye? Még jó, hogy nem az a "trükkök százai" és "hazudtam reggel, délben, este" típus, még a végén gyanakodni kezdenék, hgy nem kóser a dolog. Egy kártékony alávaló szar ember seggnyalója vagy te is.

vakapad 2012.05.06. 10:54:29

@champagneM:

Nekem nagyon tetszenek a Hír TV vadászati módszerei, különösen a név nélküli, kitakart arcos vallomások. Kíváncsian várom a következő lépést, melyből kiderül majd, hogy Gyurcsány a tanítási gyakorlat alatt módszeresen verte a tanulókat.

vakapad 2012.05.06. 10:55:32

@champagneM:

Általában én a tényekre szorítkozom, persze neked nem kell ezt a lejárt, régi módszert követned.

becike4 2012.05.06. 10:55:55

@Arbet: @Könnyen elkaptuk, uram!: A szakdolgozat nem téma.A legnagyobb baj az,hogy élve született ez a szardarab.

Hertelendi 2012.05.06. 10:56:35

@vakapad: Gondolom orbánról is vannak hasonló információid...
Azokat is tárd elénk!

becike4 2012.05.06. 10:59:34

@vakapad: Engem érdekelne egy Simicska-Orbán tengelyt vizsgáló sorozat is.

vakapad 2012.05.06. 11:01:03

@Hertelendi:

Az általam ideírt információk nyilvános információk (mindenki által hozzáférhetők, persze csak ha valaki hozzá akar férni), node sajnos nem mindenütt jelennek meg.

vakapad 2012.05.06. 11:02:40

@becike4:

Arra ne számíts. Előbb lesz cikksorozat arról, hogy Gyurcsány nem köszönt a boltban. Szerintem ez nagyonis érthető, idén 150 milliárdos, jövőre hatszáz milliárdos megszorítás jön.

Avatar 2012.05.06. 11:02:49

Ennek a postnak most mi az aktualitása? Van ebben bármilyen információ, vagy csak felidéz egy évek óta közismert mendemondát?
És hol marad, hogy direkt kilövette a tüntetők szemét?
Esetleg felhívhatnád az emberek figyelmét arra is, hogy Megyó ügynök volt, Horn meg pufajkás. Bajnai miatt meg öngyilkosok lettek a libatartók, és egyébként is mit keres Oszkó a Wizz-Air-ben?
Orbán pedig a szőlőbányákon ;) keresztül talicskázta haza az állam vagyonát. Meg székházügye, és megfigyelési ügye volt, meg Kaya Ibrahimmal haverkodott a hosszú bájtok éjszakája előtt, meg persze ő sosem hazudott a zembereknek, csak hagyjuk figyelmen kívül, amit a megválasztása érdekében mond.
Hát, ilyenek a mi politikusaink, ezekre szavazunk. A baloldalon mindig van új jelölt, ha a szardobálásban elkoszolódik az előző, és már büdös a választóknak, a jobboldalon meg ott van Orbán, a benne hívőket semmi nem ingatja meg, akármilyen vastagon rakódott rá a szar az évek során, nekik mindig csak a baloldal jelöltje lesz büdös.

champagneM 2012.05.06. 11:04:51

@vakapad: mondhatsz bármit, itt akkor is arról van szó, hogy szemrebbenés nélkül nyalod az alsó fertályát. Egy pillanatra sem fordul meg benned a kétely. Ahelyett, hogy hallgatnál, óvatosan nyilatkoznál, szorgalmasan, elszántan, teljes odaadással mosdatod a szerecsent (az ember elhányja magát...) Bár lehet, hogy igazad van, végülis csak egy nickből csinálsz hülyét, ha végleg bebizonyosodik a vád, csak nicket kell cserélni, mi?
Csak tudnám, honnan ez a fene nagy bizalom (vö. "trükkök százai", zárt ülésen "hazudtunk reggel, délben, este", stb.). Minden bizonnyal csak kétségbeesett védekezés, pillanatnyilag úgy érzed, ciki lenne, ha kiderülne, eddig egy szar embernek csápoltál. Pedig sokkal cikibb, hogy még csak fel sem merül benned a kétely, és hogy képes ez a szarjankó Gy belőled is hülyét csinálni. Nyugi, nem te vagy az egyetlen ahogy látom.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:05:42

@Könnyen elkaptuk, uram!: Bárkinek, aki utánanéz a pedigrémnek, nem nagyon kell bizonygatnom, hogy Viktort szívesen fojtogatnám kanálnyi vizekbe. Az sem titok, hogy bár Fletót - saját önképével antagonisztikus ellentétben - cégéres gazembernek tartom, de gazemberségei, Orbánéival elletétben, legalább nem mindig öncélúak, és jómagam képes voltam meghallani a szűkkörű öszödi kamingaout fideszes kampányautók által nem idézett momentumait is...

DE

Bár dolgoztam joggal, ahol amire bizonyíték van, az létezik, amire nincs, az meg nem, azért mérnökként a nyers adatok mellett nem elhanyagolható részben az intuíció is kell az eredményhez.
Fletóra vetítve ez így néz ki:
- Fletó nem hülye, sőt, és nagyon jól tudja azt is, hogy a Fidesz őt megtámadja, amiért lehet és amiért nem, amíg a porodnon van,
- amikor Pali bá végre ráült a lapátra, a legostobább hírelemző is megjósolta, hogy górcső alá kerülnek a politikusok dolgozatai,
- furcsa módon a Viktornál semmivel sem kisebb sakkjátékos, és jó emlékezetű Fletó mégsem emlékezett és nem igyekezett annak utánanézni, hogy milyen körülmények között született a diplomamunkája, sőt, amikor elkezdték vakargatni, akkor is olyan lazán lárifáris volt, mintha úgy gondolná (hátha más is úgy gondolja), hogy ez lényegtelen pont.

Tényleg lényegtelen - viszont kikövetkeztethető, hogy másolt-e. Az viszont, hogy megint nem a megfelelő időben és módon, hanem öszödiesen-smittesen derült ki, az nagyon is lényeges, ha Fletó számára ennyire fontos a tisztességége, ui. ez megint jelzi, hogy neki olyan nincs. Nincs még akkor sem, ha előremutató ill. jószándékú gondolatai egyébként vannak, és Viktorhoz viszonyítva (...) még a demokrataindexe is kimagasló.

champagneM 2012.05.06. 11:06:47

@vakapad: milyen tények? felsoroltál pár adatot. honnan? hol a pecsét, ki mondja, ki írta, mi érdeke fűződött hozzá, stb? Nem ismerős a szöveg?

champagneM 2012.05.06. 11:09:47

@vakapad: most akkor mondasz is valamit vagy csak nyihogsz?

Arbet 2012.05.06. 11:12:22

Ennek a posztnak annyi értelme van, hogy amíg Orbánt meg Gyurcsányt marja a civil, addig a politikai rendszer szépen lopja a pénzeket.

A média mindig azért van, hogy manipuláljon. A politikai rendszer ezért osztotta fel magát két táborra, hogy az egyik által mindig fennmaradjon a rendszer. A böszme civil meg inkább pártoskodik, mint elzavarná az egész pereputtyot.

rókafogta 2012.05.06. 11:14:41

Vannak akik kielégülést éreznek (hiányzik naponta egy kis Gyurcsányozás) de számomra egy biztos ö legalább bevallotta, nem úgy mint az új magyar kis diktátor akinek két év alatt sikerült a "coci" kormány 8 éves kár okozását megközelíteni, ráadásul úgy ,hogy az emberek többsége még meg is szívta(jobban mint a cocik alatt) Na ehhez kellett nagy tehetség! Bár szerintem csak egy nagy adag önzés öntömjénezés bosszúállás hatalom éhség és nagyravágyás kellett.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:21:59

@rókafogta: "de számomra egy biztos ö legalább bevallotta"

Hát ez az: hogy bevallásról szó sem volt, csak (kiszivárgott) projektzáró ülésről.
És most is: ekézte Pali bát (feleslegesen, hiszen ekéztük mi civilek eleget), ahelyett - és ezzel még jól is kijöhetett volna -, hogy kamingautolt volna, és kvázi védte volna Pali bát, hogyaszongya "ez nem is nagy dolog, képzeljék, szánom, de én is" (ettől Pali bá még elvérzett volna).

Fletó egyszerűen megszűnt jól kombinálni, amióta kicsiben kell játszania.

Pipas 2012.05.06. 11:24:28

@rókafogta: "Vannak akik kielégülést éreznek (hiányzik naponta egy kis Gyurcsányozás) de számomra egy biztos ö legalább bevallotta"

Mit vallott be, te szerencsétlen? Lebuktatták, te nagyon tájékozott.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.05.06. 11:24:35

@vizipipa: Na igen, ki látott már becsületes embert politikussá válni? Aki hatalmat akar minden áron, az már rég nem becsületes...

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.05.06. 11:25:32

@rókafogta:" ö legalább bevallotta, "

úgy érted lebukott

vakapad 2012.05.06. 11:25:45

@dr. mesterseges szinezek:

Bár a "kikövetkeztethető, hogy mi történt", meg az "intuíció" nagyon tetszik, azért, mint mérnöktárs, nem állom meg, hogy ne fűzzek hozzá egy-két dolgot.

1./ Mint mérnök, a próbaüzem alatt a vezénylőben szoktam található lenni, ahol a műszerek adatait figyelem, mert szerintem jobb, mint kikövetkeztetni a dolgokat. Az intuíciót is szeretem számításokkal alátámasztani, biztos, ami biztos.
2./ Hogy Gyurcsányt gazembernek tartod, az egy dolog. Én még ilyet nem láttam tőle. Emlékeim szerint 2006-ban a FIDESZ másfélszer annyit ígért (holott Járaitól pontosan tudhatta, hogy mi a helyzet), mint az MSZP, azaz a becsületesebb párt nyert.
3./ Úgy gondolom, hogy Gyurcsány egyáltalán nem is gondolt ilyen támadásra, viszont Orbán szakdolgozata, villámgyorsan, forgatókönyv-szerűen került fel a hálóra, amiből én nem akarok semmit leszűrni, de talán jelent valamit.
4./ Gyurcsány nagy valószínűséggel kiszedte a kiszedhető adatokat sógora dolgozatából, viszont hogy a fogalmazás az övé, abban biztos vagyok. Azt elképzelhetetlennek tartom, hogy ott ül az anyósnál, és szépen másolgatja a mondatokat. Kérdés, hogy ez szakdolgozat esetében (ahol újdonságot nem kell mondani) plágium-e.

A gyurcsányi szakdolgozat bírálatát már ismerjük, szeretném látni a Rozs-féle dolgozatot (amit sajnos nincs szerencsém), akkor majd világosabb lesz az ügy.

Nils. H 2012.05.06. 11:33:41

@vakapad: "Kérdés, hogy ez szakdolgozat esetében (ahol újdonságot nem kell mondani) plágium-e."

Rohadtul nem kérdés, az. Felsőotkatási intézményt láttál-e már?

Pipas 2012.05.06. 11:36:34

@vakapad: "Azt elképzelhetetlennek tartom, hogy ott ül az anyósnál, és szépen másolgatja a mondatokat."

Persze, hogy elképzelhetetlen, mert abban az időben írógéppel csinálták a szakdolgozatokat, ahhoz meg titkárnő kellett. De szinte biztos, hogy nem fizette ki, nyilván az egyetemen belül megkérte valamelyik titkárnőt, hogy lesszíves...

"Gyurcsány nagy valószínűséggel kiszedte a kiszedhető adatokat sógora dolgozatából"

Így van! Az első betűtől a 35-ig oldalig. Még a címét sem írta át, pedig a borászatot kihagyta a dolgozatból.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:38:03

@vakapad: Csupán a 2. pontodra reagálnék, mert - úgy tűnik - annak háttere szabja meg a többit: hogy Orbán nagyobb gazember, hogy még pitiáner bosszúálló is, hogy voluntarista, hogy a demokráciának a látszatához sem ragaszkodik (csak a talpnyalói igyekeznek szépíteni a menyasszonyt), és hogy a pártján mindezek a jellemzők meglátszanak, az mind igaz, de Fletó (és Veres) "érdemeit" nem kisebbítik.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.06. 11:40:01

Egyrész Fletó most éppen mélyebre ássa magát, az biztos! ;) Másrészt ork bán az elmúlt 4 évben nem csinált semmit, csak ő ezt szabadságharcnak hívja. Mecsoda különbség! ;)

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:41:11

@Pipas: "Gyurcsány nagy valószínűséggel kiszedte a kiszedhető adatokat sógora dolgozatából"

Aztán 30 év alatt azt is elfelejtette, hogy ugyanarról írtak. Egy tucat diploma és sógor, valamint alzheimeres esetén el tudom képzelni.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.06. 11:41:51

@nemorino: Én is láttam a tv-n. Nagyon gáz volt Fletó! Rajta már a $cientology-s tanácsadói sem segítenek! ;)

Don Quixote de la Ferko 2012.05.06. 11:42:57

Korrekt írás.
Igaz, azt hiányoltam belőle, hogy a miniszterelnökségét szaros farmerben, rügyvedt Golffal, fél lakással és cirka 1 milla kp-val kezdő megmentő 4 évvel uralkodása után azt mondta a riporternek, hogy feljelenti azt, aki foglalkozni mer a 4 év alatti cirka 100 millás vagyonnövekedésével.

Jaj. Bocs. hiszen az orbán volt. Azt a segget meg nyalni kell. Egészségedre, tiéd.

Espiritú 2012.05.06. 11:48:24

A poszt csak arrol felejtkezik meg, hogy az ugylet elejen nevezett GyF Budapesti lakos kifizette az udulo arat. Nyilvan hitelbol, amlynek terheit o fizette. Az allamnak igy nem kellett hitelt felvennie. Akkoriban egyebkent ugy tizenhuszon szazalekos kamatokert.

Lehet irigykedni, hogy miert neki sikerult. Lehet gyanusitgatni, es a rokonaira mutogatni.

De ha mar a tenyekkel jossz, akkor ird ide az osszeset.

Vagy a "korrupcio az, amibol kihagynak"?

Don Quixote de la Ferko 2012.05.06. 11:49:08

@vakapad:

"3./ Úgy gondolom, hogy Gyurcsány egyáltalán nem is gondolt ilyen támadásra, viszont Orbán szakdolgozata, villámgyorsan, forgatókönyv-szerűen került fel a hálóra, amiből én nem akarok semmit leszűrni, de talán jelent valamit."

Ha ehhez hozzátesszük azt, hogy a hozzáférés le volt tiltva addig, míg Gyurcsány fel nem rakta az indexe másolatát, és vityuska csak utána engedélyezte a hozzáférést, akkor valóban nem keveset jelent.

preston 2012.05.06. 11:49:41

@Nils. H: én láttam, vagy hármat is. egy diák abból él, amit talál.persze ha Gyurcsányt lehet ekézni, akkor bármi jó. Pld,még nem merült fel, hogy a sógor honnan irta, amit irt? És ha egész oldalakat másolt ki prospektusokból, lexikonokból és más publikus anyagokból? Csak nem gondolod komolyan, hogy a sógor valami újat alkotott? és ha közös forrásuk volt - megengedvem, hogy több oldal egyezik , amiről semmi ismeretünk nincs, minden , ami megjelent a tv-égetési forradalom hirnökeinek tollából nagy valószinűséggel egy pr kampány fizetett része.

peti6 2012.05.06. 11:49:56

@vakapad: Hát , mint mondod, hogy mérnökember vagy, az talán annyból látszik, hogy a dilettáns "hozzáfűzésed" pontokba szedted.
Én a helyedben egy ilyen "hozzáfűzést" nemigen írtam volna ide. Mert én is mérnökember vagyok.....

flamer 2012.05.06. 11:53:30

@poszt:
"ezért nem terhelte az ő nemzetét azokkal az információkkal, miszerint elkúrták nem kicsit, nagyon"

Mondjuk a nemzet nem szellemi fogyatékos részének erre illett volna saját magától rájönnie.

nu pagagyí 2012.05.06. 11:53:31

Értékelem a blogíró buzgolkodását, hogy lerántsa a leplet régmúlt dolgokról. A máról úgysem lehet mit írni, mert a lopás megszűnt, a korrupciót immár törvény szabályozza, mindenki boldog és optimistán tekint a jövőbe, csak hajunkat borzolja időnként a keleti szél. Nincs konflliktus, mert mindenki egyesült a a nagy nemzeti egyetértésben, így téma híján marad Feri, aki egyszemélyben vágta tönkre ezt az országot. Nagy ember volt.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:55:30

@luciferko: Ahogy utaltam rá, Orbán nagyobb gazember.
De ez nem változtat azon, hogy a kacsaként megjelenő és viselkedő jószágot addig kacsának véljem, amíg egy ornitológus meg nem győz az ellenkezőjéről.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 11:58:58

@flamer: "Mondjuk a nemzet nem szellemi fogyatékos részének erre illett volna saját magától rájönnie. "

Rájött. Ők voltak a hőbörgők és huhogók (pusztán azért, mert egy részhalmazuk csakugyan fideszes elkötelezettséggel hőbörgött és huhogott).

huhhhu 2012.05.06. 12:00:46

Nagyon helyes! Mindenkit ki kell nyírni, hogy 2014-re más alternatíva ne maradjon, csak a fidesz, vagy a jobbik. Már most áshatjuk a sírunkat. Vannak itt sokkal szaftosabb problémák, amivel foglalkozni kellene.

tundrazuzmo (törölt) 2012.05.06. 12:07:03

GYF a tanácsadóival beszélget:
- GYF: Lehet még belőlem valami az őszödi beszéd után?
- Tanácsadók: Hát, nem nagyon hisszük, hacsak nem jön egy politikai hullám, amelynek hátán...
- GYF: ...a politikai hullám hátán fogok visszatérni! Káprázatos ötlet. Hogyan csinálhatom ki magamat leggyorsabban?
- Tanácsadók: Hát a szakdolgozat témával fel lehet kavarni az állóvizet, a kegyelemdöfést pedig megadhatod magadnak egy kis politikai és gazdasági arroganciával, mondjuk perelj ki mindenkit a vagyonából...

bruhahahahihihi 2012.05.06. 12:10:22

Nem is tudom, sokat vívódtam, hogy illik-e még Orbán Viktorról bármit is írni, hiszen haldoklik már szegény, drága jó ember volt, mégsem szép dolog a beteg haldoklót gyalázni, no. De aztán azt gondoltam, hogy mégiscsak fontos dolgokat mutatott meg nekünk a Nemzeti gonosz törpe.
Majális van, szép az idő, langy szellő fújdogál, markolja a hatalmi íróasztalát, és várja a z IMF et, hogy, valami alamizsnát adjon a hatalmának megörzéséhez.
Persze meg a hatalmának a klientúrjáának juttatott pénzösszeg kiegészítéséhez, mert már szinte nem lehet többet lopni az adófizetők pénzéből, mert el kell tartani a haverokat és családtagokat a poziciókban, na meg a seggnyalókat, akik ahatalmát biztosítják, és a saját hadseregét akiket félelme miatt kellett milliós fizetéssel létrehozni, mert érzi, hogy a NÉP egyszer azt mondja elég és FELAKSZTJA EGY FÁRA:))) hehe
mint egy dúvad, hangja rekedtesen remegőn óbégat , hogy MÉGA HATÁRON TÚLIAK i imádják, és a békemenet és bertüntetők bármikor készen állanak neki.... Persze köpköd, fröcsög Brüsszel felé az indulattól, az őt ért méltatlan támadásoktól. Mert hát az ő tisztessége ugye? Egész Eu ellene van, meg világ...és szembe megy az" Az autópályán"

Drága jó ember volt, sosem hagyta volna, hogy a tisztességén folt essen. Ezért sem állt ki emlékezetes 2/3 dos választási győzelme után ( ami ma már 1/3 ad sincs...)a nép elé, és ezért nem terhelte az ő nemzetét azokkal az információkkal, miszerint elkúrták nem kicsit, nagyon, illetve hogy az elmúlt másfél két évben nem csináltak semmit, csak végighazudták az egészet s csak a hatalmának a bebiztosítását csinálta és Alkotmányba foglalta, és csak lopott és korrupcióra alkalmas törvényeket hozott,..megszüntette a jogállamot, és a Demokráciát sárba tiporta..... Igen, ez kétségtelenül ártott volna a tisztességének, ....s most hogy haldoklik....tudja, hogy minden vissza lesz csinálva amit TÁKOLT ÉS ALKOTOTT!!!!

Ica a fekete cica 2012.05.06. 12:14:59

@Espiritú: "A poszt csak arrol felejtkezik meg, hogy az ugylet elejen nevezett GyF Budapesti lakos kifizette az udulo arat." A kmmentelő meg téved amikor ezt irja, ugyanis GYF budapesti lakos 10 éves részletre vette meg az üdülőt, majd a részleteket szépen fizette a visszabérlésből. És micsoda véletlenek vannak, nem Kovács Béla helyi lakos kapta meg ugyanezekel a feltételekkel ezt az ingatlant amit egyszer hirdettek meg egyi ujságban, hanem a véletlen ép arra járó aldo kft, mert ilyenek ezek a cégek, mindenfélei ujságok apróhirdetéseit túrják hátha leesik valahol egy kis állami ingatlan aminek az eladását véletlenül egy Szilvássy nevű helyettes államtikár engedélyezi.

nu pagagyí 2012.05.06. 12:20:57

@dr. mesterseges szinezek: Szerintem nem egészen így volt, ahogy írod. Minden értelmes ember tudta, hogy változtatni kell a gazdaságpolitikán, azt is tudta, hogy lesznek megszorítások (reformok) és a szerint szavazott, hogy Gyurcsány és Orbán közül melyiknek hitte el, hogy kevesebb konfliktussal tudja lezongorázni a szükséges lépéseket. Akkor Gyurcsánynak hitték el, most meg Orbánnak. Pedig egyik politikus sem beszélt semmiféle szükséges megszorításról sem akkor, sem a mostani választás előtt.

A 2006-os választás előtt GYF aktivitást és tettrekészséget mutatott, míg Orbán csak érzelmi húrokat (a gyűlölet húrjait) pengette. Orbán mostani tejeskörű győzelme leginkább annak köszönhető, hogy Gyurcsány nem tudott végigvinni egy reformot sem, másrészt nyolc év egy demokráciában túl sok, óhatatlanul leamortizálja a hatalmon levőket a sok konfliktus, amennyit ennyi idő alatt elő lehet állítani.

SvenH. (törölt) 2012.05.06. 12:26:01

a kiperelni a vagyonabol szofordulat CSUPAN azt jelzi, hogy megalapozott es IGAZ allitassal kell hogy most mocskoljak Fecot, mert ha kiderul hogy nem igaz akkor a vagyonkaja banja
de ugye a T. Jobboldaliak mindig igazat mondanak, igy MOST is, szoval nem kell rettegniuk a vagyonkajuk elvesztesetol

nu pagagyí 2012.05.06. 12:29:30

@Ica a fekete cica: Gyurcsány akkor nem volt politikus, egy ügyes üzletember volt. Ügyessége egyébként soha sem vetekedhetett például a Simicska, Stumpf, Kövér családok ügyességével, mert utóbbiak kezén minden cég csontváza a lecsapolás után Kaya Ibrahimok martalékává vált, míg szegény Gyurcsány még most is tököl a cégeivel, adót fizet, embereket foglalkoztat.

vakapad 2012.05.06. 12:30:41

@dr. mesterseges szinezek:

Várnám az érdemek felsorolását, egyébként csak egy odavetett mondatnak minősíthető.

vakapad 2012.05.06. 12:31:25

@peti6:

Kristálytiszta érvelés, tele bizonyító erejű tényekkel. Mit is mondhatnék erre ...

vakapad 2012.05.06. 12:32:07

@Ica a fekete cica:

El kellene olvasni, amit korábban írtam, de úgy látszik, itt inkább az írás dívik, mint az olvasás.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 12:32:11

@nu pagagyí: "Minden értelmes ember tudta, hogy változtatni kell a gazdaságpolitikán, azt is tudta, hogy lesznek megszorítások (reformok) és a szerint szavazott"

Azért a kevésbé értelmeseket talán elbizonytalaníthatta a tiszavirágéletű adócsökkentési program, amely a pannon pumás kampányt volt hivatva megkoronázni.

Hogy - ha kell, minden hozzászólásban leírom - Orbán nagyobb takonygerinc, az tény, csak nem releváns.

mendson 2012.05.06. 12:34:51

@dr. mesterseges szinezek:
Elolvasva néhány kommentjét arra a következtetésre jutottam, a "mesterséges szinezékek" nicknév tökéletesen ül.A dr. elötaggal nem kéne tovább súlyosbítani.

Ica a fekete cica 2012.05.06. 12:35:42

@vakapad: Tudnál valami hivatalos linket adni arra amit irtál? Mert vakapd nick blogos hozzászólása még nem maga a megfellebhetetlen információforrás

@nu pagagyí: ja, ügyes üzletember, de azért illene inkább igy irni: "ügyes" "üzletember"

popocatepetl 2012.05.06. 12:39:34

@nu pagagyí: Vörösiszapot engedtet a strómanjaival a népre, stb.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 12:41:58

@vakapad: Talán a Veres - ha mégoly zárójeles is - súg. Bárhogy szánta és bánta, és bárhogy kente Medgyessyre az egészet, Fletó Veressel olyan pályára tette az országot, és a le nem mondásával, a Gergényis műveleti területezgetéssel úgy megemelte az ingerküszöböt, hogy azt még akkor is szenvedni fogja az ország, amikor ő már tényleg csak kibaszott jó könyveket ír, és momentán ő is azt szenvedi, ami ha nem is jó, de legalább ironikusan igazságos.

A tűzoltóvízként tartott medencét, a saját ingatlan céges tulajdonolgatását direkt csak marginálisan tartom számon - nem lévén politikai tett, csak a "tisztesség" harcias védelmekor triggerelődik nálam a felidéző mechanizmus, de amúgy teszek rá - esetleg kiihatja a tűzolóvizet az egészségemre.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 12:43:58

@mendson: Köszönöm megtisztelő véleményét, ha megtudom, hogy érdemben mire érkezett, érdemben hosszabban is reagálok rá.

preston 2012.05.06. 13:00:35

@nu pagagyí: mélységesen elitélem a hozzászólásodban megjelenő tárgyismeretet és normális itélőképességet.

tede 2012.05.06. 13:09:57

mondjuk tutira megy, mert ha valaki azt állítja, hogy a Gyurcsány lopta a dolgozatát, akkor nagy bajba kerülhet. Tudniillik annak kell bizonyítania, aki állít valamit és a dolgozat hiányában ez lehetetlen.

Ezzel együtt eléggé érdekes az egész történet és kicsit belelátunk abba, hogyan mentek a dolgok az elvtársak idejében.

nu pagagyí 2012.05.06. 13:12:04

@popocatepetl: Gyurcsánynak nem volt köze az ajkai tárolóhoz, ő Mosonmagyaróváron privatizált. Aztán, hogy a vörösiszap miért szabadult el és miért a Fidesz-kormány alatt? Na, erre van egy pár elképzelés, a tudományt meg úgy tűnik, kizárták az események vizsgálatából. Amíg a vizsgálat húzódik, a MAL-t már fel is osztotta maga között a Fideszes holdudvar, amelyik ingyen juthat a 170 milliárdos bírsággal hazavágott céghez, amelyet az nyilván nem fog tudni kifizetni.

preston 2012.05.06. 13:12:05

a privatizálás során hatalmas és alulértékelt vagyonokat értékesitett egy hozzánemértő állam olyanoknak, akiknek sem szakértelmük sem pénzuk nem volt erre. ebből sok minden következett... a szétvert mezőgazdaság is , meg a mai munkanéluliség egy nagy része is.
amit a törvény nem tilt, az megengedett. milliók keresték és keresik itt a kiskapukat, miért is ne lehetne oltóviz-tárolónak nevezni egy medencét - bár szerintem egyikunk sem ismeri a tényeket.

vakapad 2012.05.06. 13:15:48

@dr. mesterseges szinezek:

Foszlány emlékeim szerint a világválság előestéjén (2008 augusztus) a várható GDP arányos államháztartási hiány 3 % (2006.: 9 %), a GDP arányos bruttó adósság 65 % volt, a CHF 150 HUF-ot ért, és volt 13. havi fizetés meg nyugdíj. Az már a fantázia világába tartozik, hogy hogyan álltunk volna akkor, ha az AB, és a nép hathatós segedelmével a kezdeti reformlépések nem lettek volna leszavazva. Ezt hozta magával a le nem mondás.

Ma, ahogy hallottam, nincsen világválság, nincs 13. havi fizetés meg nyugdíj se, és mégis újra az IMF-hez kell folyamodnunk.

Tőlem egyébként vitatkozhatunk a Gyurcsány által parancsba adott szemkilövettetésről is (gondolom, a "Gergényis műveleti területezgetés" ezt jelenti), de azt várnám, hogy a Veresre tett célozgatások konkrét formát öltsenek (már csak a mérnöktársadalom jobb megítélése végett is).

preston 2012.05.06. 13:18:25

@tede: hányadik évedben vagy, ifjú? miféle hügyeség ez ? a diák az diák, ugy végzi a munkáját, ahogy megkövetelik és ellenőrzik. Gyurcsány esetében nem felnőtt korban irt tudományos igényű doktori dolgozatról beszélunk. bizonyára voltak igényesen megirt szakdolgozatok is, de leginkább osszeollózott munkákról lehet szó. Mivel nem volt kompjuter, nem bizonyitható, ki mit és honnan irt ki.Már ha ez tényleg fontos.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 13:20:52

@nu pagagyí:
"Amíg a vizsgálat húzódik, a MAL-t már fel is osztotta maga között a Fideszes holdudvar, amelyik ingyen juthat a 170 milliárdos bírsággal hazavágott céghez, amelyet az nyilván nem fog tudni kifizetni."

Megint a sors iróniája.

Az egyszeri cigány autórádiót árul a vásárban. Eccer egy kölyök megfogja a készüléket és elrohan vele. Ordít a cigány:
- Fogják meg! Beszerzési áron vitte el!

Ica a fekete cica 2012.05.06. 13:21:50

@vakapad: Ha az nem is, de pontos az nemt:
"amit az állami cég 1998-ban bérelt tőle 1,5 évig, évi 2,5 mFt-ért. "

vs. a linkelt pdf:

"l az 1997 .
január 20-án megkötött bérleti szerződéssel bérbe adta a Magyar Hivatalos
Közlönykiadó Üdülőszállók Igazgatóságának határozatlan időre . A szerződés
szerint a bérleti díj 2 .500.000 Ft volt évente .
A bérlő a bérleti szerződést két évvel később 1999 . május 26-án felmondta ."

És az a szép az egészben, hogy bár szabálytalan volt a kiirás, de ez a broság szerint nem ok a semmissé nyilvánitáshoz.

"A BH 1994. 329. sz. állásfoglalás szerint : „A versenytárgyalás szabályainak
megszegése - mivel ehhez jogszabály más jogkövetkezményt fűz - nem
eredményezi a szerződés semmisségét .""

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 13:23:53

@vakapad: "gondolom, a "Gergényis műveleti területezgetés" ezt jelenti)"

Rosszul gondolod. A sorozatban ezzel az érvvel visszadobott demonstrációs bejelentésekről van szó. Ezt egy tudjukmilyen Orbán megengedheti magának, de egy tisztességére büszke demokrata soha.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 13:25:38

@vakapad: "Ma, ahogy hallottam, nincsen világválság, nincs 13. havi fizetés meg nyugdíj se, és mégis újra az IMF-hez kell folyamodnunk."

Akkor megint: Orbán nagyobb gazember,
DE
az irány Fletóé, Matolcsy "csak" a volument befolyásolhatta.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.05.06. 13:26:48

Basszus!Ezt most előhozni.Mi van?Miazhogy,nagyonis!:))
Majd ha viki mellé akasztják,akkor lesz itt jó világ!

Ica a fekete cica 2012.05.06. 13:27:37

@vakapad: "Ma, ahogy hallottam, nincsen világválság"

Van helyette recsegő EU éppen kiesőben levő görögökkel

Balt 2012.05.06. 13:28:11

Hehehe, azért annyiból jól ezek a blogok, hogy együtt látni a maradék 3-4 gyurcsányistát... :))

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 13:29:35

@Ica a fekete cica: Egen, kissé selmeczigabisnak tűnt az a másfél éves és csak 30%-os profit a denagyüzlettel.
Nyilvánt nem ez volt a terv.
Horn se számolt kormányváltással, Fletó miért számolt volna.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 13:33:15

@Balt: Monnyuk neked mindenki gyurcsányista, aki nem bólint arra egyből, hogy Fletó azért emlegette annyit Katust, mert vérfertőző a kapcsolatuk.

nu pagagyí 2012.05.06. 13:37:11

@dr. mesterseges szinezek: A példa sántít, mert a cigány a lopott autórádiót azonnal áron alul értékesíti. A MAL egykori privatizátorai viszont működtették a céget, külföldi érdekeltégekkel (szlovén, bosnyák) bővítették a vagyonát, több tízmilliárdos bevételt produkáltak, melynek nagy részre exportra került. Ez volt a célja a privatizálásnak és azért lehetett olcsón hozzájutni termelő vagyonhoz, mert jobban bíztak abban, hogy egy magántulajdonos jobban üzemelteti, mint az állam. Ebben nem is csalódtak, lásd a BKV ,MALÉV, MÁV állami sikersztorit. Minden privatizáció jó volt, amelyik nem spekulánsoknak juttatta az állami vagyont.

guu 2012.05.06. 13:40:12

@dr. mesterseges szinezek: " és ezzel még jól is kijöhetett volna -, hogy kamingautolt volna, és kvázi védte volna Pali bát, "
Gondolkodtam rajta,hogy mit csináltam volna a FERI helyében
ha tudom,hogy sáros vagyok de ez nem jutott volna eszembe. Pedig egy ilyen lépéssel még a jobb oldalról is rokonszenvet váltott volna kii.Tényleg nem akkora játékos mint hittük.

teve1976 2012.05.06. 13:41:32

www.magyarhirlap.hu/images/ups/63/63655.jpg

No. Ennek a levet isszuk most, annak akinek ez nem lenne vilagos. Orbanek nagyon komoly orokseget kaptak a kezukbe, ne csodalkozzon senki, ha most megszoritas megszoritas hatan van. Megyo meg kurcsany elosztogatta a jovonket.
Ezen nincs mit magyaraznia meg a legelvakultabb gyurcsanyistanak sem.

Amiert viktorek meg meg nem csukattak le ezt a szemetladat, az szinten onos erdek. A kurcsany szemelye maga a garancia, hogy baloldali/liberalis part hatalom kozelebe soha ne kerulhessen ebben az orszagban. Ahol o megjelenik, a normalis emberek futnak elfele. Azert szencsere azt a par ezer budapesti meszesagyu nyugdijast leszamitva az emberek nem felejtettek el azt az idoszakot!

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.06. 13:43:19

@Hertelendi:

Mészáros, aki Felcsút mellett az Orbán Viktor miniszterelnök által alapított Puskás Ferenc Futballakadémiát is irányítja, a Fejérben kiosztott földek 23,7 százalékát szerezte meg érdekeltségein, illetve családtagjain keresztül...

Kép:

static8.origos.hu/i/1204/20120425-foldmutyik-meszaros-lorinc-puskas-ferenc3.jpg

nu pagagyí 2012.05.06. 13:43:35

@Ica a fekete cica: A görögökhöz is Kósa hasonlítgatta kicsi, de büszke hazánkat. Nem hiszem, hogy a görög helyzet megmagyarázáná, miért nem tudjuk lehívni azt a párezer milliárdot az EU-tól, amit akár fejlesztésekre is költhetnénk. Inkább alszunk a bokor alatt, minthogy elfogadjuk az ingyen juttatott házat.

vkaresz6 2012.05.06. 13:44:51

"...kiperlem őket a vagyonukból mert nincs annyi pénzük amennyit az én becsületem ér..."

Nos kedves Feri a te becsületed annyit sem ér mint amennyi zsebpénzt kapnak a 3 gyereket egyedül nevelő közmunkás gyerekei. De lásd jó szívem feláldozok 3 Ft ot a becsületed oltárán hogy legalább ne 0 ra kerekedjen az összeg.

teve1976 2012.05.06. 13:48:32

" ingyen juttatott házat"

Jaja, mert az EU aztan ingyen osztogat mindent.
Neha csodalkozom az emberi naivitason.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.06. 13:51:07

@szemtanú:

""Mert, nincs annyi VAGYONA, amennyit a tisztességem ér! Nos, ilyen az értékrendje és ezt egész pályafutása kiválóan illusztrálja."

Bezzeg Lázár "akinek-nincs-semmije-az-annyit-is-ér" János :)))

preston 2012.05.06. 13:58:23

@teve1977: ha lehet, ird már meg, hogyan is állunk ma, miután a nyugdijalapot magáévá tette orgyán. legyszives vedd ki forintárfolyam változásának hatását is a rajzbol, amikor az utobbi két évet is beleirod.
kérem feltüntetni, hogy menniyvel fizettünk most tobbet az ország finanszirozásáért, hogy elzavartuk az imf-t két éve, ez nem kevés milliárba kerult.

teve1976 2012.05.06. 13:59:30

@No_Fidesz_No_Problem: Mennyiben csokkenti egy kijelentes bunet/sulyat az, ha a masik oldalon is hulye valaki? Merthogy ti mindig kerdessel feleltek a kerdesre, de azert mert minden oldalon tisztessegtelen hazugok allnak talan a fleto jobb lesz?

adofizeto 2012.05.06. 14:00:06

Nem tudom megállni, összegzem ezt a gyöngyszemet kicsit.

1. Nem is tudom, írjak-e egyáltalán GYF-ről.
2. De jó lett volna, ha nem cseszi le a pártot Öszödön, hanem inkább nyilvános önkritikát gyakorol.
3. Van még 1-2 mendemonda GYF-ről, például egy üdülőről.

Hát tudod mit?
Legközelebb tényleg ne írjál, teljesen felesleges! :D

Vagy ha mégis, akkor olyasmiről, amiről
- van tárgyi ismereted,
- ki tudsz találni valami szellemeset, kreatívat.

Írjál gyerekkönyvet!

Vagy írj arról, hogy a 2010-es kampány ígéreteiből mit váltott valóra Orbán Táltos!
arról hogy mennyit hozott a Matolcsy-féle szabadságharc, mennyibe került és ki fizette!
arról, hogy melyik Fidesz kÁderek miatt nem lehet nyilvános az ügynöklista!
arról, hogy mikor mondott utoljára igazat Orbán táltos!

vagy ha ezek túl bonyolultak a lelkivilágodnak, akkor csinálj listát a Fidesz felsővezetésében dolgozó tisztességes emberekről.
Ez legalább rövid lesz.
Kínosan rövid.

adofizeto 2012.05.06. 14:05:07

Ja és mielőtt legyintenél: "...Á megint egy gyurcsán rajongó..."

leszögezem:
1. NEM VAGYOK SZOCI szavazó

2. A jelenlegi politikusok között alig van tisztességes ember, és ez nem pártszimpátia kérdése. Nekem mindegy hogy Orbán vagy Gyurcsány, egykutya!

3. A RÁNGATHATÓ POLITIKAI RAJONGÓKKAL VAN A BAJ! A sleppel van baj, akik gondolkodás nélkül rajonganak politikai oldalakért, mint a focirajongók! TÖBBEK KÖZÖTT VELED!
Miattuk lehetnek dilletáns emberek az ország vezetői, miattuk lehetnek gazemberek miniszterek, rablók és tolvajok államtitkárok és állami felsővezetők.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:05:57

@Hertelendi: ideröffent hertelendi, a demagógok királya... Ha nem tetszik, takarodhatsz. És szerkeszthetsz egy újabbb Orbán-gyűlöldét, amit a kutyaszar sem fog elolvasni az elvtársaidon kívül.

nu pagagyí 2012.05.06. 14:06:30

@teve1977: Az általad belikelt grafikonból is látszik, hogy a válság előtt az adósság 73% volt, 80-ra a GDP hatszázalék feletti esése, az árfolyam romlása és a felvett IMF hitel emelte. Az IMF hitel el nem költött része 1500 milliárd volt az eltulajdonított magánpénztári megtakarítás 3000 milliárd. A kettő együtt 28 ezer milliárdos békeidőbeli GDP-t számítva 16%-ot jelent. Ha ezt a 16%-ot levonjuk a gyurcsányi 73%-ból majdnem meg is kapjuk a Fidesz korabeli államadósságot. Gyurcsányék tehát úgy növelték az államadósságot, hogy nem növelték, emellett infrastrukturális beruházások tömkelegét hajtották végre, normálisan üzemeltették az országot.

Orbánék az említett 4500 milliárdot úgy tüntették el, hogy az államadósság maradt 80% százalék, a gazdaság nem fejlődik, minden állami szolgáltatás lebénult pénzkivonás miatt és pitizünk újabb IMF hitelért. Csúnya Gyurcsány!

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:06:48

@adofizeto: te ne diktálj, hogy ki mit írjon, kisköcsög :) Írj te, ha tudsz.

teve1976 2012.05.06. 14:07:37

@preston: Szerinted, ha azt a trendet folyattuk volna, ami 1998 es 2002 kozott volt, - es mondjuk allnank most 40-50%on - akkor szukseg lett volna ezekre az intezkedesekre? Ennyire nem latod, hogy egesz egyszeruen arrol van szo, hogy a szocik meg a mocskosallat szdsz ekkora szarba nyomtak le minket, es azert van most gaz? Asszed az imf ingyen adja a penzt bazdmeg? Varjatok itt oket mint a messiast, pedig azt kell elkerulni, hogy meg egyszer idejojjenek azok a szemetladak!

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:08:17

@tavirdasz: te is jobban tennéd, leninista, ha megvilágosodnál. :)

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:09:31

@teve1977: Kevés a fantáziám ahhoz, hogy elképzeljem, hogy minek kell történnie az óvodás deapistikeiiiiis stílusú relativizálás kikopásához, ha két ilyen egyértelműen értékelhető nem volt elég.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:09:44

@Arbet: csakhogy olyan nincs. Itt a civilek is kriptopolitikusok. Láttad Cohn-Bendit "civil" kezdeményezésének "civil" aláíróit? :(

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:10:46

@No_Fidesz_No_Problem: ki a túrót érdekel Lázár? Most Gyurcsány elvtársadat fosztjuk testfüggelékeitől.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 14:13:35

@Ben Franklin: reménytelen. Attól, hogy Bajnai arca nem olyan, mintha klotyómélyben esztergálták volna, ugyanakkora gazember, és ezt a választópógár is pontosan tudja.

teve1976 2012.05.06. 14:14:20

@nu pagagyí:
"emellett infrastrukturális beruházások tömkelegét hajtották végre, normálisan üzemeltették az országot."

Hahaha! Na jolvan, szerintem takarodj innen greczy! :D

Szerintem is azert zavarta el oket a nep, mert mar untak a tejben vajban valo lubickolast. :D
Svajc orulhet, hogy nem kerult paritasba az CHF-HUF, mert annyira normalis vezetonk - mit vezetonk geniuszunk! - volt!

Csak akkor azt magyarazd meg nekem legyszives te zseni, hogy a kornyekbeli exszoci orszagok kozul miert minket erintett legjobban a valsag?
Miert mi vagyunk a legmesszebb az eurotol? (hogy ez most mazli vagy nem az mas kerdes)
Miert hagyott allva minket Szlovenia, Romania, Lengyelorszag, Csehorszag, Szlovakia?
Szerinted az egy normalis orszagvezetes, ahol egy penzugyminiszter lenyilatkozza a TVben 1 hettel a szar tetozese elott, hogy a valsag meg fog allni Hegyeshalomnal?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:14:23

@teve1977: "Szerinted, ha azt a trendet folyattuk volna, ami 1998 es 2002 kozott volt,"

Képtelenség, de mindenesetre a következetes fideszi politikát jelzi, hogy 10 éve azoknak a bankoknak a profitját garantálta a kamattámogatáson keresztül, amelyekre most kígyót békát kiált, leginkább a profitjuk miatt.

nu pagagyí 2012.05.06. 14:21:03

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Egy ilyen hosszú nevű nicktől elég sovány érvelés az, hogy hazudok. Kiteszem a lelkem, elemzek, számokat sorjázok és akkor ennyi? Hiába, a hittel nem versenyezhetnek a tények, a lószart is megeszed, ha becsomagolják.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.06. 14:22:18

@teve1977:

"Merthogy ti mindig kerdessel feleltek a kerdesre,"

Zsidózol?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:26:51

@teve1977: "Csak akkor azt magyarazd meg nekem legyszives te zseni, hogy a kornyekbeli exszoci orszagok kozul miert minket erintett legjobban a valsag?"

Fletó a legendás beszédben körvonalazta ezt annak, akit érdekelt és aki értette: az egyik momentumére mindenki emlékszik, az a páratlan böszmeséget említi, a másik kevésbé hagyott nyomot a fidesz kampányautósaiban, de a helyzetből gyorsan ocsúdó igazságbeszédezőkben sem az ez "Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük"
Vagyis következetesen, a XV. lajosi alapon, az özönvíz TUDATÁBAN zsugáztak Veressel.
XV. Lajost még talán Lendvai Ildikó sem hozná ki egy pozitív figurának, pedig ő nem sokkal marad el Szijjártótól, ha szarkupacot kell tortának lefesteni.

teve1976 2012.05.06. 14:27:08

@No_Fidesz_No_Problem: Speciel ebben most semmi ilyen szandek nem volt, en erre a gyerekes dologra gondoltam, hogy ha valami le van teve az asztalra, hogy kurcsany hazudott, akkor nem az a valasz, hogy igen bazdmeg tenyleg hazudott a rohadek, hanem az, hogy de a zorban is de a zorban is, az nembaj? De az! De attol meg a kurcsany hazug marad!
Nekem a szuleim nem fogadtak el magyarazatnak soha az 1esre azt, hogy a fel osztaly is azt kapott. Ettol az 1es nem lett semmivel sem kisebb, vagy jelentektelenebb.

Masfelol meg tudod, akinek nem inge...

nu pagagyí 2012.05.06. 14:27:22

@teve1977: Azért vagyunk válságban, mert elfelejtettél dolgozni, vállalkozáshoz meg soha sem fülött a fogad. Most szabadon lophattok, mégsincs semmi pozitív fejlemény. Még annyi sem, amennyi az elmúlt nyolcévben volt.

Mérges 1234 2012.05.06. 14:29:28

@teve1977:

Ennyi, de megjegyzem halkan, hogy a kurva Fidesz is mindenre ezt dobja fel, de hogy a szocik is loptak, de hogy a szocik is hazudtak, meg az elmúlt nyolc év.

MIndkét párt teljesítményét abszolút értelemben kell vizsgálni, úgy pedig egyik nagyobb szar, mint a másik.

Amíg az emberek nem szabadulnak meg az ilyenfajta démonoktól, mint a Gyurcsány, Orbán, hanem éltetik őket, addig itt sosem lesz jó....

nu pagagyí 2012.05.06. 14:30:17

@teve1977: A politikus azért hazudik, mert van rá igény. Aki nem hazudik, arról sajnos soha nem derül ki milyen politikus lenne.

teve1976 2012.05.06. 14:34:33

@nu pagagyí: Nem kovettem el azt a hibat, hogy Magyarorszagon probaljam meg megalapozni az egzisztenciamat. Azert most itthon is konnyebb igy, hogy van bevetel, van tartalek, es a hajo meg szelcsendben is siklik. Ezert nem erint igazan, hogy eppen melyik szarfaszu van hatalmon eppen, en csak az orszagot sajnalom meg azt a sok embert akit latok lecsuszni. Ez a lecsuszas pedig nem az orbanek alatt kezdodott, itt a sok szart a megyo meg a kurcsany alapozta meg. De legalabb ezt az emberek tobbsege is latja.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:36:03

@nu pagagyí: Nem. A XVI. az ezermester volt, aki az elődje hülyeségét szívta meg családostul.
A vizes XV-ös rajtszámmal indult.

teve1976 2012.05.06. 14:37:43

@Jézus33: "Amíg az emberek nem szabadulnak meg az ilyenfajta démonoktól, mint a Gyurcsány, Orbán, hanem éltetik őket, addig itt sosem lesz jó...."

Talan a legnagyobb igazsag ami itt ebben a topikban le lett irva.

Tita nick 2012.05.06. 14:38:27

@Hertelendi: A farkamról vannak információim, eléd tárhatom!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 14:51:34

@teve1977: Pedig akármelyikkel (igen, akár Fletóval, akár Orbánnal) is lehetne valamit kezdeni, ha a párt tagjai nem zsákmányt akarnának szerezni általuk, akkor ui. világossá tennék számukra, hogy meddig mehetnek el, és hol van az a pont, amin túl a pártnak nem éri meg a rövid távú politikai boom.

Persze erre alig van esély, hiszen Orbánnak van fidesze és nem fordítva, és nem a DK szerzett Gyurcsányt, hanem Fletó szervezett magának DK-t -- de még ezt a halvány esélyt is eltünteti az, hogy Kovácskettő párttak etikailag semmivel sincs a pártfőnökei fölött, csak ez nem látszik, mert tehetségben végképp még alattuk is van.

jenőke 2012.05.06. 14:53:18

Nahát!
Hát ez a Feri!!!

De mi van a telefonadóval?

Mérges 1234 2012.05.06. 14:54:38

@teve1977:

Seemi sem kell jobban ebbe a kurva országba, mint öszinte beszéd, teljes nyilvánosság.

Elmondani, hogy a rendszer velejéig romlott, a társadlom igazságtalan, nyugerek, rokik, cigók, haverok, csúszópénz, nem dolgozó rendőrök, az álampolgáer nem polgár csak szolgálója a hatalomnak, off-shore-ozás úgyanúgy mint eddig .....

REngeteg terülten kellene nagyon komolyan változtatni, és nagyon sok embernek feájna, akik így vagy úgy de jogosulatlanul vannak támogatva.

Ehelyet egymásra mutogatás, és a kánoaán igérgetése megy....

Tiszte víz kellene de nagyon, és sajnos ez a Viktor ugyanúgy nem hozta el, mint elődei...
Valódi problémák kimondása, méginkább megoldása nem.

jenőke 2012.05.06. 14:55:58

Nahát!
Ez a Feri....!

De mi van a telefonadóval?

szobatars 2012.05.06. 15:03:59

@Avatar: Ennek a postnak most mi az aktualitása? Van ebben bármilyen információ, vagy csak felidéz egy évek óta közismert mendemondát?

Aktualitását a perrel való fenyegetőzés jelenti, de kevés szövegértéssel erre bárki rá tud jönni.

nu pagagyí 2012.05.06. 15:17:40

@teve1977: Akkor eltaláltam. Nem itthon adózol, kibicként folysz bele a dolgokba. Hadd világosítsalak fel, mi is történik idehaza, mert a nagy jóléttől esetleg nem látod tisztán a részleteket.

Először is, az előző ciklusban megpróbálták megreformálni a nagy elosztó rendszereket, úgymint egészségügy, oktatás, önkormányzatok, tömegközlekedés, nyugdíj. Voltak részsikerek: a nyugdíjkorhatárt felemelték, bezárták a ki nem használt vasúti szárnyvonalakat, az egészségügyben magánbiztosítói rendszert próbáltak kialakítani, bevezették a vizitdíjat és a kórházi napidíjat, liberalizálták a gyógyszerkereskedelmet. Összevontak általános iskolákat, általános felsőoktatási tandíjat terveztek. Az önkormányzatoknál és az államigazgatásban megyei szint helyett régiókat alakítottak ki. A reformok meghagyták volna a sokszínűséget, biztosították volna a rászorultak esélyeit.

Ezek az átalakítások társadalmi egyeztetések mellett, hatástanulmányokkal, nyilvános vitákkal körítve folytak.
Sajnos az ellenzék nem volt partner a költségvetés ésszerűsítésében, helyette megpróbálta az embereket szembefordítani a kétségtelenül megszorító jellegű intézkedésekkel. Teljes sikert ért el, az AB asszisztálásával lebonyolított "szociális" népszavazással. A kormány kénytelen volt visszavonni a legtöbb intézkedését. A probléma csak az, hogy azt az időt, amíg nem volt válság értelmetlen huzakodással töltötte az ország, majd amikor beütött megittuk a levét.

A Fidesz úgy nyert választást, hogy az általa megfúrt reformok hiánya azonnal a nyakába szakadt. Hiába normalizálta Bajnai a válsághelyzetet, a Fidesz képtelen elindulni valamiféle reform irányába. Reformon azt értem, hogy a kecske is megmarad és a káposzta sem fogy el. Pillanatnyilag a káposzta már elfogyott, most éppen a kecskéért imádkozunk. A káposzta egyébként az egyéni esélyek lettek volna, amellyel élve mindenki hozzátehetett volna az ország felvirágzásához. Most, hogy gyakorlatilag megszüntették a szabadpiacot, kuriózummá tették a felsőoktatást, munka és átképzés helyett kényszermunkát kínálnak az embereknek, a külföldi beruházókat elriasztották várjuk a csodát, melyet az állami propaganda sulykol.

teve1976 2012.05.06. 15:26:03

@nu pagagyí: kurvara eltalaltad ja. 5 eve itthon vagyok, valoszinuleg tobb adot fizetek be egy ev alatt mint te eddig eletedben. Szoval tudod am ki a kibic.

A gyurcsanyek amokfutasanak a veget pedig tokeletesen lattam a sajat szememmel is, egyaltalan nem kell elolvassam ezt a tomeny demagogiat amit irtal, hogy tisztan lassak. Sot.

Az latszik, hogy te az archetipusa vagy az ostoba libsi szavazonak. A lenyeg az, hogy azert nem tudtunk mit csinalni 8 ev alatt, mert az a rohadt ellenzek nem volt partner, ugye? Meg a nepszavazas dontotte romokba azt a marha nagy joletet amit felepitettek a szocik mi? A vizitdij visszavonasa meg az egeszsegugyi "reform" elsoprese miatt nem tudtuk kihasznalni azt a 6-8 evet amig a vilaggazdasag duborgott elore ugye? Merthogy azon a nepszavazason mas nem lett visszavonva baratom. Szoval tulajdonkeppen te mirol beszelsz?

salamander 2012.05.06. 15:28:13

Ez a Feri bizony a Fidesz malmára hajtja a vizet!
Ő mindig gumicsontot jelent a média számára és addig cseszegetnek vele hogy a lényeges kérdések nem kerülnek szóba... Hát nem azt mondta a "Viktor", hogy nem lesznek "megszorítások"?
Akkor ez most mi?
Ma azonban már Feri nem tényező, levegővé vált, levegőt meg nem érdemes rugdosni!
Maximum árnyékbokszolás céljából, de azt tegye az LMP.

Arra kellene figyelni, hogy szinte nincs egyetlen kérdés sem, amiben a Fidesz változásokat ígért, s amit sikerült volna betartani.
Nézzünk néhányat:
csökkentik a külső és belső államadósságot -> igen, csökkentik (szóban)
a múltban történt jogsértésekért elszámoltatnak -> elszámoltatnak (szóban) két portást
a kkv szektort támogatják -> valóban támogatják (szóban)
a hazai mezőgazdaságot felemelik -> na ez talán sikerült (a saját zöld báróikat felemelni)
nem adósítják el az országot az IMF, WB, EKB, pfuj -> most mégis kér tőlük (igaz csak egy kis pénzügyi hálócskát)
söralátét méretű adóbevallás -> 4 darab euro raklap söralátétpapírra valóban elfér az adóbevallás
csökkentik az adókat és az adónemeket -> ezt nagyon elfújta a Széll 2.0
2 hét alatt javítják a közbiztonságot -> javítják (szóban) Erre nem megoldás/magyarázat az új Btk. vagy a szabálysértési törvény szigora.

Má'megint átvertek mindenkit a szarházi politikusok!
Köszönjük szarházi liberális FIDESZ MPSZ vagy ki tudja mik most ezek. Talán mehetnétek a picsába az SZDSZ után!

Ja, hogy hol van ebben Gyurcsány és idióta bénázása?
SEHOL, mert az már régen levegő!

***

teve1976 2012.05.06. 15:32:25

@salamander: ahhoz sajnos kellett a kurcsany hogy 2/3ot kapjanak a viktorek. (ami igen, hiba volt!) A boszme, ha 2006ban felreall mindenben elorebb tartanank.

nu pagagyí 2012.05.06. 15:32:50

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Sajnos, igen. A 2010-es költségvetést eleve 1600 milliárd minuszra tervezték, ami benyelte a MANYUP állampapírjait. Volt, nincs. A maradék IMF hitel egy részét MOL részvényre költötték, amivel kitörölhetjük, főleg, hogy rögtön elkezdték a MOL-t is kifosztani. A MOL most eddigi gyakorlatával ellentétben, beruházás helyett osztalékot fizethet, ami biztos út ahhoz, hogy kiszoruljon előbb-utóbb a külföldi piacokról.

Szóval egyszerű a kérdésem, hol a pénz?
A költségvetés nagyobb, mint volt (pedig ugyebár adót csökkentettek), mégsincsenek érdemi beruházások. A majdnem kész metrót sem sikerül befejeznie a Fidesznek. Az adósságállomány forintban kifejezve egyre nő, a BKV-t, MÁV-ot nem tőkésítették fel, a MALÉV csődbe ment. Az előző ciklusban súlyosan eladósított fideszes önkormányzatok helyzetét sem rendezték, a közszolgáltatások dögrováson vannak. Talán két év után megkérdezhetjük, hogyan sáfárkodott a Fidesz teljhatalmával?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:34:18

@nu pagagyí: "A probléma csak az, hogy azt az időt, amíg nem volt válság értelmetlen huzakodással töltötte az ország, majd amikor beütött megittuk a levét."

A probléma nem csak ez.
A probléma az is, hogy a reform = pénzigény. Fletónak pedig hogy, hogy nem, nem akkor jutott eszébe, reformálni, amikor még telt volna rá, hanem akkor, amikor nem csak hogy nekünk nem volt arra keret, de már a más pénze is csak drágán (és ez még mindig nem a világválság volt), aminek egyenes következménye lett, hogy az unalomig ismételt reform szó hallatán az egyszerinek rögtön lejött, hogy így vagy úgy, de a forrás ő lesz, a már meglévő szorongatások mellett.
Ebben a környezetben a Fidesznek csak az szervezettsége kellett a népszavazáshoz, az écája már nem, mert a Fletót elhajtani a pébe gondolat már régen létezett nélkülük is.
Hogy ehhez a Fidesz (és az AB) a legrosszabb eszközt adta az ezerfejű kezébe, az megint tény, de az eseménysor elején a dominót megint csak Fletó lökte meg. Nyilván akkor még jó ötletnek tűnt.

vakapad 2012.05.06. 15:44:08

@dr. mesterseges szinezek:

A terv bizony az volt, hogy négy évvel az üdülő megszerzése után kegyetlenül megszedi magát az adófizetők pénzén, és irtózatos összegeket zsebel be. A másfél évben valóban tévedtem, mert az két év volt, de a kormányváltás 1998-ban volt emlékeim szerint, a felmondás meg 1999 májusában.

Ez természetesen a blogbejegyzésben lévő kemény csúsztatást nem igazolja.

És nagyon szeretném már hallani azokat a konkrétumokkal alátámasztott Veres-féle zsugázásokat.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:49:24

@vakapad: Nem értettél meg: tök mindegy, hogy másfél vagy kettő, ha nem arra készült.

Selmeczivel pont erre céloztam, ui. ő szokott így, UTÓLAG mindent tudni a piacról, és annak tükrében megmondani jól, hogy mi a jó üzlet és mi nem.

vakapad 2012.05.06. 15:49:59

@dr. mesterseges szinezek:

Emlékeim szerint az első reformlépések megtakarítással jártak, azaz a "reform = pénzigény" kijelentés sajnos tévedés. Ezt tetszettek leszavazni. És valóban az emberekkel fizettették meg, amelynek összege havi maximum 500 Ft volt.

Kérdezném, hogy melyik volt az "első dominó"?

vakapad 2012.05.06. 15:51:08

@dr. mesterseges szinezek:

A mérnöki munka legfőképp számolás. Én számoltam. Más is számolhat, és most már kíváncsi vagyok, hogy mi volt a cél?

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:52:28

@vakapad: "És nagyon szeretném már hallani azokat a konkrétumokkal alátámasztott Veres-féle zsugázásokat. "

Bocs, de ezt Feritől kérdezd, arról ui. még a párt bennfenteseinek sem kell tudniuk - én csak a végeredményt tudom, az pedig - ismét Fletóval szólva "elkúrás", bővebben lemaradás, sor végére kerülés, elsúlytalanodás, a redisztribúció bővülése.

Hertelendi 2012.05.06. 15:52:32

@vakapad: A blogbejegyzés is tele van blöffökkel. Olyasmi, mint amiket itt a vérjobbosok szoktak beböfögni: az MSZP rárontott a nemzetre, Gyurcsány kilövette a békés tüntetők és a munkából hazatérők szemét...van még bőven.

Balt 2012.05.06. 15:54:29

@dr. mesterseges szinezek: De talán még egy ló is bejátszik - és még nem is a fizimiskájából vezetem le, csak az őszödi baszodból... :)))

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 15:55:21

@vakapad: "Kérdezném, hogy melyik volt az "első dominó"? "

Sajnálom, ha nem volt érthető: az, hogy nem akkor lépett, amikor az nem fájt volna, hanem akkor, amikor már nagyon is fájt.

vakapad 2012.05.06. 15:56:18

@teve1977:

Csak megemlítem, hogy ha lemond 2006-ban, akkor Kiss Péter lett volna utána a miniszterelnök, és ő az MSZP akkori vezérkarának megfelelően működött volna. Nem valami félrecsúszott gondolat az, hogy akkor előrébb tartanánk?

nu pagagyí 2012.05.06. 15:56:48

@teve1977: Nem tagadom, hogy liberális vagyok. Úgy tartom, tiszta versenyben, mindenki saját teljesítménye alapján boldoguljon és ne címek, rangok, családi körülmények határozzák meg az esélyeket. És az állam mindent tegyen meg, hogy az emberek egyénileg boldogulhassanak.

Én így is élek. Saját cégem van, több alkalmazottal. Az állam és önkormányzat nincs a vevőim között, úgyhogy ami (nem kevés) adót én és cégem befizet, az pluszként jelentkezik a nagy adok-kapokban. Közelről látom az agyalágyult adópolitikát, a teljesítménynélküli cégek főnixként való szárnyalását és látom alkalmazottaim családjainak küszködését, ahol a végzős gyerekek nem tudnak elhelyezkedni, vagy a házastárs elveszti munkáját. Ennek a kormánynak minden intézkedése a piacot gyilkolja, elszívja a levegőt minden értelmes önálló törekvés elől. Csak az virágzik, ami hasznot hajt egy szűk csoport számára, de abban sincs köszönet, mert a profit felszívódik, nem generál további fejlődést.

nu pagagyí 2012.05.06. 16:03:39

@dr. mesterseges szinezek: Jókor kezdett reformokba, 2006 még a pénzbőség ideje volt. Sajnos nem volt elég támogatottsága saját pártjában, a népet meg ellene fordították az őszödi beszéd kiszivárogtatásával. Így ahelyett, hogy az ország ügyeivel foglalkoztunk volna, olyan nívós kérdés osztotta meg a társadalmat, hogy hazudhat-e kampányban egy politikus. A tettek így már nem is érdekeltek senkit, történetesen, mit is akar csinálni.
Orbánnal sem az a bajom, hogy hazudott, mert ki a nyavalya hiszi el, hogy egymillió új munkahely lesz és nem lesz megszorítás, hanem az amit ténylegesen csinál. Orbánnal az a bajom, hogy nem megerősíti a középosztályt, hanem kiüríti. Nem megerősíti a demokráciát, hanem eltörli.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:03:39

@vakapad: "A mérnöki munka legfőképp számolás."

Amikor már tudod, hogy mit akarsz kiszámolni.
Azt "meg kell álmodni", és amikor - minden számítás ellenére - valami nem jól állt össze, a hibakereséshez pláne ötletelés kell.
Ezt szépen és okosan támogatja manapság az adatbányászat és a statisztika, de annak az elemzéséhez megint csak intuíció (hogy kevésbé metafizikai legyen, hívhatjuk mérnöki vénának) kell.

vakapad 2012.05.06. 16:06:02

@dr. mesterseges szinezek:

Hát ez igenigen érdekes. Mitől fájtak nagyon is 2006-ban a megszorító lépések, amikor addig folyamatosan emelkedett az életszínvonal (Medgyessy kormány, első Gyurcsány kormány), mégpedig mindenki számára?

Egyébként Gyurcsány előtt egészen 2004-ig egyetlen reformlépés történt, a Horn kormány (Medgyessy pénzügyminisztersége alatt) vezette be a nyugdíjreformot (az is hol van már). Se Antall, se Boross, se Orbán, se Medgyessy kormánya nem csinált egyet se, csak Gyurcsányon szokták számon kérni azt a másfél évet, de keményen ám, azt a keserves! Azt el szokták felejteni, hogy abban az időben az MSZP egyetlen reformlépést se szavazott volna meg neki, a felkapaszkodott MSZP parvenünek, ahhoz kellett a választások gyakorlatilag egyedüli megnyerése és az őszödi frakciólebarmolás is, mert 194 szavazat nélkül nincs semmi, nemhogy bármilyen rendelet, vagy törvény.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:06:51

@nu pagagyí: nem ismered a szavak jelentését. "Eltapsolás" pl. az a 100 miller, amit Szilágyiné Szalai Eleonóra édesanyátok lopott el.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:09:01

@vakapad: a kis varacskoss sosem jött volna, mint ahogy nem is jött, amikor kutátort végleg félreállította a tulajdon pártja...

adofizeto 2012.05.06. 16:10:51

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
Mint olvashatod, éppen írtam. Ide. Gondolatokat. Te meg válasz helyett csak böfögtél kettőt.

Gratulálok anyádnak!

nu pagagyí 2012.05.06. 16:12:07

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Nem világos, hogy Szalainé kinek az embere volt, szerintem senki nem vállalja.

adofizeto 2012.05.06. 16:15:20

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Látod, pont erre a szánalmas-paraszt-focidrukker gondolkodásmódra utaltam :)

Érvek nélkül fingasz kettőt aztán meg hőbörögsz hogy miért van büdös.

Puszuljon az Újpest, Hajrááá Fraaadi.
Te és a hasonló tuskók kúrjátok el az országot valójában, mert nektek köszönhetően uralkodhat itt hozzád hasonló jobb vagy baloldali tuskó.

Gratulálok apádnak is, megérdemli!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:15:26

@vakapad: A reformok kapcsán nincs nagy vita, hacsak az nem, hogy - bár ez Európa majd minden országában marginális volna, nálunk sajnos nem - hogy Orbánék iskolába járáshoz kötötték a csp-t, amire azonnal beindult az "antifasiszta" agitprop, jóllehet azt a legbegőzöltebb széplelkek sem tagadták, hogy a célréteg kritikus pontja az iskolázottság; ezt sikerült is visszavonnia a váltó kormánynak, következményeit ma a jobbik köszöni szépen.
Orbánról több jót provokálásom esetén se tudok és akarok mondani.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:20:29

@adofizeto: magadnak gratulálj, kisköcsög, és tényleg inkább fizesd az adót, ne csald.

nu pagagyí 2012.05.06. 16:20:54

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Mellesleg azt a szót, hogy "eltapsolás" le sem írtam. A véleményem ennél prózaibb: ellopták. Ez lenne a válasz költői kérdésemre. Mert jól mondta Matolcsy, az eredmények láthatatlanok. Nálam a láthatatlan eredményekre elkúrt pénz egyet jelent a lopással.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:22:05

@nu pagagyí: igen, Rákosiról azt mondja a Mazsihisz, hogy ők nem "tekintik" zsidónak.

Ne vicceljünk mánmeg. A komvcsi BKV-be befurakodott egy jobboldali és elemelt 100 millert...

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:23:28

@adofizeto: kicsit egysíkú a bolsi stílusod. Erre untunk rá 8 év alatt valahogy, kisköcsög.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:23:45

@nu pagagyí: "Sajnos nem volt elég támogatottsága saját pártjában, a népet meg ellene fordították az őszödi beszéd kiszivárogtatásával."

Talán részvétet kellene érezzek iránta, de nem megy. Machinátorok sorsa, hogy egyszer csak rájuk szakad a gépezet, és egyedül maradnak. A pártgépezetével végighazudta a másfél-két évet, de a másfél-két év alatt a pártjával se közölte, hogy, mi a terve (feltéve, hogy tényleg volt terve, nem csak utólag lett neki visszamenőleg), csak a kényszerhelyzetben, és kiderült, hogy nem abba a képbe szerettek bele, amit addig mutattak egymásnak.
Nem fáj a szívem sem Szekeresért, sem a többiekért, csak jelzem, hogy itt megint Fletó volt a főszereplő, aki azt gondolta, hogy pártot és a felfogását puccsolni ugyanúgy lehet, mint kormányt.

vakapad 2012.05.06. 16:24:16

@dr. mesterseges szinezek:

Aha. Szóval Gyurcsány megálmodta a nagy tervet az őszödi üdülővel, ám nem jött össze neki, mert csak évek múlva bérelték ki tőle a Hornék, az Orbánék meg egy évvel a győzelmük után felmondták a szerződést. Hát igen, még Gyurcsány is hibázik néha. Én meg itt utólag számolgatok, hogy mennyi volt ténylegesen, aminek a nagy tervhez semmi köze.

És ha már Selmeczivel hasonlíttattam össze, ő nem azt számolta ki, hogy a nyugdíjpénztáraknak mennyi volt ténylegesen a nyeresége (250 milliárd), hanem hogy mennyi lehetett volna ideális esetben (a pénztárak ingyen működnek, mindig jó lóra tesznek, nincs világválság, stb., akkor 850 milliárd). Mondhatjuk tehát, hogy ha Selmeczi volnék, akkor úgy számolok, hogy amint Gyurcsány gazember lízingeli az üdülőt, azonnal kibérlik tőle, és nincs kormányváltás 1998-ban (erre bazírozott Gyurcsány 1993-ban, mikor ajánlatot tett, és a Boros kormány regnált éppen), tovább bérlik a végtelenségig, és ő töretlenül zsebeli be a manit. Van ebben a tervben ugyan egy halavány, csekélynyi kockázat, de hát a nagy terveknek azt el kell viselniük.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:24:39

@nu pagagyí: igen? Akkor te elloptad a saját lakásod árának a felét? Mert ennyit veszített az értékéből Gyurcsány átkos rendszerében.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:27:52

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Nyilván a te stílusod az, amit mértékadó polgárinak kell tekinteni.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:29:11

@vakapad: Kb. jól érted, még ha a szalmabábos érvelés ki is maradhatott volna.

TomT 2012.05.06. 16:29:43

@nu pagagyí: Nem. Lop, csal, hazudik, ahogy világ életében tette, hiába csak kettő évet vallott be ebből.

Az üzletember és a tolvaj gazember az nem ugyanaz. A kisztitkár elvtársak és ügynök cimboráik elvárják ugyan, hogy az istenadta nép ma üzletembernek szólítsa őket, de attól még csak aljadék gazemberek maradtak. Az mondjuk ilyen szempontból mindegy, hogy melyik ún. politikai párt kertjében cseresznyéznek. Van, aki 1-2 évvel, évtizeddel később kezdte, annak most ennyi a morális előnye, még ha jelenleg ugyanazt is csinája, amit az elvtársaktól tanult.

vakapad 2012.05.06. 16:29:51

@dr. mesterseges szinezek:

Mint a mellékelt ábra mutatja, a párt megpuccsolása sikeres volt (megszavazták neki az összes megszorítást és reformlépést, bizalmat szavaztak neki a parlamentben, és egységesen mellette álltak, mikor bejelentette, hogy a reformok elbuktak - csak az SZDSZ, amelyik az egészet kitalálta, lépett elegánsan oldalt, és küldte el a nép nevében Ferit a p-ba). Azaz Gyurcsány JÓL gondolta, hiába hiszed, hogy nem.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:30:54

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Jó nagyot tereltem azzal, hogy beáraztalak, miután lebolsiztál itt valakit a rendszerváltás utáni egyetlen bolsevik párt védelmében.
Én kérek elnézést.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:32:16

@dr. mesterseges szinezek: Kettőről tud a történetírás: MSzP + SzDSz. No ennyit rólad, aki kettőig se képes elszámolni :(

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:33:49

@vakapad: Döntsétek el, hogy Fletó maga mellett tudta-e a pártot, vagy sem. Elfogadom bármelyiket, de azt nem, hogy Fletó azért csinálta jól, mert maga mellé állította a pártot, egyszerre azzal, hogy bár Fletó jól csinálta volna, de a párt nem állt mellette.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 16:35:58

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Kapaszkodj meg! A bolsevik nem attól az, hogy Szijjártó azt mondja rá, hanem attól, hogy bolsevik módjára viselkedik.
Ezen a ponton persze szükség van a bolsevik fogalom tartalmának (nem csak a szó jelentésének, de gyanítom, hogy az sincs meg) ismeretére.

Hertelendi 2012.05.06. 16:43:16

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
1, Ki a fasz kérdezett?
2, Inkább Gyurcsányét, mint a cigánygyerekét
3, Azért, mert új nicket csináltak neked, attól még kurvára nem érdekel mit böfögsz...

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:46:49

@dr. mesterseges szinezek: ha nincs meg, keresgéld, ha akarod. Pl. egy tükörben. Ha van otthon.

vakapad 2012.05.06. 16:46:54

@dr. mesterseges szinezek:

Nem egészen értem, amit írsz, mivel a történteket ismerjük (már le is írtam, de ha kell, akár még egyszer):

1./ Gyurcsány a választások megnyerésével és az őszödi beszéddel maga mellé állította a pártot és a frakciót. Ezt igazolja az összes törvény és rendelet megszavazása, és a bizalmi szavazás eredménye is. Én nem írtam olyat, hogy nem. Azt mások írták.
2./ Gyurcsány a válság utáni időszakban nyugodtan maradhatott volna, ha nem csinál semmilyen megszorítást, ugyanakkor tudta, hogy meg kell csinálni, de azt a párt nem szavazta volna meg. Ezért mondott le.
3./ Bajnainak a frakció összes tagja aláírta, hogy mindent megszavaznak neki, ugyanis akkorra már olyan kínossá vált a miniszterelnök nélküliségi helyzet, hogy nem tehettek mást. Bajnait egyébként Gyurcsány hozta be a kormányába.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:47:48

@Hertelendi: igazi demokrata... Egy gyurcsányista moslék, valahonnan a legmélyéről :)

dr kíváncsivagyok 2012.05.06. 16:49:00

@Ica a fekete cica: "Van helyette recsegő EU éppen kiesőben levő görögökkel "

Szerinted kinek fognak hiányozni ?? A dolgos németeknek ??

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 16:49:06

@vakapad: idióta blabla. A komcsik azzal kísérleteznek 2006 óta, hogy bemeséljék nekünk: Gyurcsányt a megszorításai miatt küldték el a leghuzatosabb picsába.

brlv24 2012.05.06. 16:53:15

@dr kíváncsivagyok: "Szerinted kinek fognak hiányozni ?? A dolgos németeknek ??"

Igen, nekik. Export pozitív ország, hiányozna neki a görög piac. Ha ott 10 évig nem vesznek BMW-t az elég nagy kiesés...

teve1976 2012.05.06. 16:53:36

@vakapad: elorehozott valasztasokra gondoltam, nem arra, hogy az mszp-szdsz odaultet valami babot a fleto helyere.
De nem, o ragazkodott a hatalomhoz, el nem engedte azt, a partja meg plane. Na ezert szolt a 2 evvel ezelotti valasztas a duhrol es a bosszurol. Ezert kaptak 2/3ot viktorek.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:01:31

@vakapad: "Nem egészen értem, amit írsz,"

Ha követed a válaszláncot, meglátod (16:03:39), abba kapcsolódtál bele.

zarahusztra 2012.05.06. 17:01:34

gyurcsányon tényleg nem érdemes tovább rágódni, legfeljebb azért, mert a rendszerváltáskori és utáni Magyarország modellértékű története az övé...
Az utolsó kommunista elit garnitúra, amelyik megértve az idők szavát pénzbe fordította politikai hatalmát, aztán megint vissza...

Ő a magyar erkölcstelenség modellje.

Egyedül arra leszek kíváncsi, hogy a mostani hatalom így fogatlan kutyaként békén hagyja-e, ezzel bebizonyítva, hogy azonos alomból származnak...vagy tovább piszkálja fletó sötét ügyeit, ahogy egy jogállam igazságszolgálatához illene, és...tisztességesen kiperelik vagyonából!

Hertelendi 2012.05.06. 17:03:12

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:
"Egy gyurcsányista moslék, valahonnan a legmélyéről :)"

De még mindig magasan fölötted kispatkány!

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:04:33

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: OK, handabandázni tudsz, ahogy a nyóckerben is kevesen. Riszpekt. A többi majd jön a korral. Vagy nem.

vakapad 2012.05.06. 17:07:18

@teve1977:

Hát annak őrült nagy valószínűsége volt, hogy ha Gyurcsány lemond, Kiss Péterék a hatalom birtokában azonnal kiírják az előrehozott választásokat.

vakapad 2012.05.06. 17:10:36

@dr. mesterseges szinezek:

Mint írtam, a válaszlánc egy dolog, amit meg én írok, az egy másik (idézet tőlem: "Én nem írtam olyat, hogy nem. Azt mások írták."). Arra is gondoltam, hogy esetleg az érveimre válaszolhatnál valamit.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:13:13

@teve1977: Hajós adott neki egy olyan jó tanácsot, amilyet sem előtte, sem azóta nem kapott, hogy mondjon le, és hagyja a programját másra. Ez persze szóba sem jöhetett, hiszen pont úgy rögtönzésből és nem programból élt, mint most az ellenpontja.

dr. mesterséges színezék 2012.05.06. 17:23:02

@vakapad: Kérlek, akkor a te verziód az, hogy a párt mellette állt.

Lássuk az érdemit: "Gyurcsány a válság utáni időszakban nyugodtan maradhatott volna, ha nem csinál semmilyen megszorítást, ugyanakkor tudta, hogy meg kell csinálni, de azt a párt nem szavazta volna meg. Ezért mondott le."

Ezzel szemben Fletó csak formailag mondott le, mert éppen folyamatban volt az elhajtása, és nem azért, mert a párt nem szavazta volna, meg, hanem mert a koala már az önvédelmi kérdésekben létezett, és az állampapír aukciók sorozatban vallottak kudarcot: vele egyszerűen már semmi sem működött, és ez már megyei szinten is szúrta az MSZP szemét.
Bizonyítani csak párhuzamos univerzummal lehetne, hogy neki semmilyen körülmények között nem volt tovább, de akkor nagyon is úgy látszott, amely látszatot saját korábbi kijelentése is erősítette, amelyben azt fogadta, hogy ha az eus választásokat nem nyerik minimális fölénnyel, akkor elzavarhatják. Bőven volt okuk zavarni.

Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény! 2012.05.06. 17:32:44

@Hertelendi: szeretnéd hinni, látom, majd bef-ol az erőfeszítésbe, de hiába, mocsi.

Netuddki. 2012.05.06. 18:00:40

@Arbet: Hát igen, ez a lényeg. A sok hülye birka azt hiszi valami III. osztályú meccset néz a lelátóról. Egyik fele a fidesz csapatnak drukkol, a másik a maszopnak, a maradék pedig kaján vigyorral azt lesi a szurkolók mikor ugranak már végre össze.
Miközben a valódi főszereplők ők maguk, ott a lelátón...

bruhahahahihihi 2012.05.06. 18:12:05

ORBÁN-SIMICSKA-NYERGES KORRUPCIÓ MAFFIA uralkodik az ország ÉS A PÉNZÜNK FELETT!!!!
....DE EL LESZTEK KAPVA ROHADÉKOK ..EZ BIZTOS !!!!!!

teve1976 2012.05.06. 18:36:20

@bruhahahahihihi: na nyugi, mely levego, relax! Igy meg a vegen felszallsz a szekbol.

Nbl 2012.05.06. 19:06:39

A "terrorista firkász" kifejezés egyébiránt nem nagyon vág a sztoriba, tekintve, h az az ellenoldal retorikájának része.

Nils. H 2012.05.06. 19:16:04

@preston: Nem értem hogy jönnek ide a kérdéseid...

Mindegy, hogy én kiről meg miről mit gondolok.
Ha RSZ forrásmegjelölés nélkül vett át prospektusokból, akárhonnan egy mondatot is, az plágium.
Ha GYF forrásmegjelölés nélkül vett át RSZ dolgozatából csak egy bekezdést is, az plágium.

Ha nem, akkor nem.

A többi tökmindegy.

Behajtó70 2012.05.06. 20:43:09

Egy hete röhögök a gyurcsány mag a becsülete párosításon...

:))))))))))))))))))))))))))))

Misi56 2012.05.06. 21:03:42

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!: Visszamehetünk?? Ti valahogy mindíg visszamentek. Én nem szoktam. Most mégis. KI a gazember??? Sorolom. Kaya Ibrahim, Joszip Toth Ezüsthajó, Orbánbányák (dunaújvárosi szerződés) Tokaj,Magánnyugdíj lenyúlása,magas benzinár(most miért nem tiltakoztok, azelőtt mindíg a csúnya kormány volt a felelős). Most mi van? Most nem érdekes?Nézzetek magatokba!!! Két év után dolgozni kell és nem rinyálni. Főleg nem Kusza Szem ötleteléseit megvalósítani. A végén úgy is Ő lesz a hibás és ki lesz rúgva. Fogadjunk?? Ja és most lehet a ti stílusotokban, válaszolni. Esetleg kommunistázni,zsidózni stb... Azért írom ezt mert ismerlek benneteket és nem akarok a megelőlegezett pocskondiázásotokra válaszolni. Vegyétek úgy, hogy megtettem.Na szevasztok.Én kiszálltam. Nekem ez ízléstelen, kúltúrálatlan, bunkó, és még sorolhatnám.......

2012.05.07. 03:14:55

@champagneM: Nem mosdatom a szerecsent. Csak egy dolgot hiányolok: a HVG tényeket sorolt. A hír TV (aki mellesleg sorra bukja a pereket) következtetéseket.
Gyurcsány egy pojáca. De elítélni akkor fogom a plágium miatt, ha BIZONYÍTVA lesz.
Tudod, láttam, hogy egy kutyát basztál a nagykörúton. Ha tagadod, megvan a kutya! Ha hallgatsz, nyilván azért, mert elismered! Ha felháborodsz, tuti, hogy igaz, mert íme, milyen vörös a fejed!

2012.05.07. 03:22:26

@dr. mesterseges szinezek- "furcsa módon a Viktornál semmivel sem kisebb sakkjátékos, és jó emlékezetű Fletó mégsem emlékezett és nem igyekezett annak utánanézni, hogy milyen körülmények között született a diplomamunkája, sőt, amikor elkezdték vakargatni, akkor is olyan lazán lárifáris volt, mintha úgy gondolná (hátha más is úgy gondolja), hogy ez lényegtelen pont."

Namost vagy hülyül, vagy még nincs vége a partinak.
Egy biztos, egészségtelen a feltűnési viszketegsége.
Csak azon gondolkozom, miért olyan fontos ő a fidesznek. Ja, ha gáz van, gumicsontnak bedobják?
Vagy ellopták a dolgozatokat, hogy könnyebben lehessen mocskolni, vagy ő lopta el. de minek? Ha hangosan szidta Palit, akkor igen rossz játékos, hogy nem nézett utána a sajátjának. Nem tudom elképzelni, hogy ne számolt volna azzal, hogy a sógornak van egy saját példánya is. Ja, azt is ellopta?

2012.05.07. 03:29:13

@zarahusztra:" Egyedül arra leszek kíváncsi, hogy a mostani hatalom így fogatlan kutyaként békén hagyja-e, ezzel bebizonyítva, hogy azonos alomból származnak...vagy tovább piszkálja fletó sötét ügyeit, ahogy egy jogállam igazságszolgálatához illene, és...tisztességesen kiperelik vagyonából! "

Hiszen már két éve perbe fogták! Holnap el is ítélik! Vagy mégse? Miért nem?

preston 2012.05.07. 08:38:46

@Nils. H:
talán egy kicsit túl szigorú vagy főiskolás gyerekekhez. gondolj bele, mit is jelent az a szőlészet-borászat cim. Mennyi önálló anyaggyűjtést jelentene, tendenciák felismerését stb, ha ez egy disszertáció lenne. Ha jól emlékszem kb 50-100 oldalról van szó, ebbe nem férhet több egy diák részéről, mint a földrajzi ismertetés, a borászat kialakulása, helyzete - azaz néhány prospektus, monográfia beidézése.
Az , hogy a hirtv nemegyszer dissszertációról beszél, nem jelent többet , mint a szokásos csúsztatást.

rókafogta 2012.05.07. 09:09:46

@Pipas: Örülök. hogy te ennyire szerencsés vagy és ennyire jól tájékozott.

rókafogta 2012.05.07. 09:15:07

dr Mesterséges szinezek: Nem azt mondtam ,hogy mindenki előtt bevallotta de a sajátjai előtt igen

adofizeto 2012.05.07. 15:50:55

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Ez egy igazán komoly, intelligens érvelés. Sokat elárul az IQ-d mélységéről.

Örülhetsz, hogy írni megtanultál, szép teljesíŧmény :D

adofizeto 2012.05.07. 15:57:30

@Gyerekek! Én vagyok Zimömen, a híres keresztény!:

Bolsi stílus? Mire gondolsz? tudod mit, ha te vagy az ellentétem, akkor ezt simán bóknak veszem.

Bolsi = primitív állat ellentéte

Érdekes, én nem mocskosnáciztalak le, csak azért mert kiteregeted az ostobaságod!
Vagy nálad ez egyfajta általános jelző? és nyilván akkor használod amikor valaki/valami feldühít vagy amikor egy érvet egyszerűen nem tudsz felfogni?

Bolsi volt a tanárod (már ha volt), a főnököd, a rendőr, az ügyvéd meg persze a főbérlőd...

Minek a gondolkodás, mi?
Bolsizol egyet zsidózol kettőt, a többit meg a Turulra fogod :D
süti beállítások módosítása