Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Bayerrel együtt élni

2012.07.19. 11:23 | Proszektura | 569 komment

A Magyar Hírlap online a mai napig is legolvasottabbja Bayer Zsolt Viharfelhők című július 17-űn megjelent írása, amelyiknek egyik jellegzetes bayeros hevületű mondata:

Ezért kell nekünk kimondanunk: az a gyilkos állat cigány volt. És nem valami szexuálisan aberrált pszichopata. Nem holmi Csikatilo, az „X polgártárs”, nem Hasfelmetsző Jack, nem. Péntek László egy munkanélküli cigány csupán…”

Most tekintsünk el attól, hogy a szakmában utoljára Visinszkij, a „nagy” szovjet büntetőjogász nevezte a bűnösöket mindenféle állatoknak, továbbá nagyvonalúan lépjünk át azon a logikai bakugráson is, miszerint a „gyilkos állat” esetleges cigány volta miért zárja ki azt a lehetőséget, hogy szexuálisan aberrált pszichopata (is) lehetett.

Attól viszont ne tekintsünk el, hogy a Népszabadság pécsi tudósítójának értesülései szerint az elkövetőnek az édesanyja volt cigány, az apja azonban nem. Sem az édesapja, sem a nevelőapja.

Ők „csak” magyarok voltak.

Vagyis a Bayer Zsolttól idézett szöveg akár úgy is szólhatna: „Ezért kell nekünk kimondanunk: az a gyilkos állat magyar volt.”

Mindezzel persze nem oda akarok kilyukadni, hogy ha ezt a P. Lászlót netán szimplán csak magyarnak tekintenénk, akkor minden magyar bűnöző állat lenne. Bayer Zsoltról sem állítom, hogy ő egy Csikatilo. Csak nagyon veszélyes játékot játszik. Olyanok malmára hajtja a vizet, akik például Pusoma Dénest, egy falujabeli öregasszony agyonveréséért ártatlanul elítélt ivádi cigányt, a mai napig is gyilkosnak tartják, holott utóbb bűncselekmény hiányában felmentették, sőt már az igazi tettesek is régen leülték az ezért kiszabott büntetésüket.

Bayer Zsolt ráadásul durván csúsztat is, amikor olyanokat képes leírni, miszerint: „Most nagyon nem kellene megszólalnia egyik „jogvédőnek” sem, kiderítve, hogy igazából Bándy Kata tehet a sorsáról.”

Nem, hogy „jogvédő”, de tisztességes épeszű ember sem tesz ma olyat, hogy a történtekért Bándy Katát hibáztassa.

De tisztességes épeszű ember nem állíthat olyat sem, hogy a gyilkosságért az egész cigány közösség lenne a felelős.

Bayer viszont mégis ezt teszi:

„Ha a cigány közösség nem lel valami megoldást, hogy kiirtsa ezt a mentalitást saját fajtájából, akkor ki kell mondani: lehetetlen velük együtt élni.”

Én pedig erre azt tudom „jogvédőként” válaszolni, ha Bayer úr nem tesz valamit, hogy kiirtsa ezt a mentalitást saját fajtájából, ki kell mondani, lehetetlen vele, velük együtt élni.

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr974665938

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Entschuldigen Sie bitte... 2012.07.20. 21:10:47

A minapi újabb erőszakos támadás után ismételten fel kell tennünk a kérdést: Létezik-e cigánybűnözés? Brutális rablók támadtak meg egy német házaspárt a Bács-Kiskun megyei Jánoshalma külterületén. A rablók azzal az ürüggyel álltak meg a né...

Trackback: Kik is a legkegyetlenebb gyilkosok? 2012.07.20. 18:04:46

Nemrég olvastam egy érdekes cikket a tényleges életfogytigra ítéltekről. Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon ezek közül a legveszélyesebb bűnözők közül mennyi lehet a cigány származású? Lehet-e bármi is a szélsőjobb által hörgött elrettentő, halálos ...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.07.20. 11:24:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Kövér László szerint a szólásszabadság erkölcsromboló és káros a civilizációra 2012.07.19. 19:23:51

Házelnökünk a szólásszabadságot erkölcsi fertőnek tartja, a véleményüket kinyilvánítókat lecsőcselékezi, fárasztja, hogy a nyugat beszólogat, megveti a liberális Amerikát,  az internet határok nélküliségében pedig a civilizáció pusztulását látja. Szeri...

Trackback: Embernek maradni mindig, minden körülmények között 2012.07.19. 18:35:46

Kecskés Béla sokadik felmenője Árpád vezérrel érkezett a Kárpát-medencébe. Bátor, jó lovas volt. Kecskés Bélán nem látszanak ázsiai vonások, rendes, fehér, magyar embernek néz ki, egy közülünk. Kecskés Béla nem nagyon szeret dolgozni, leginkább alkalmi...

Trackback: Bándy Katalinról 2012.07.19. 17:33:25

"Ezért kell nekünk kimondanunk: az a gyilkos állat cigány volt. És nem valami szexuálisan aberrált pszichopata. Nem holmi Csikatilo, az „X polgártárs”, nem Hasfelmetsző Jack, nem. Péntek László egy munkanélküli cigány csupán…” Köszönjük, Bayer Zsolt, ...

Trackback: A házi nácipálinka receptje 2012.07.19. 16:04:51

Egyszerű, olcsó, az alapanyagok minden nemzetállam háztartásában megtalálhatók. A recept a boldog békeidőkből származik, egyenesen a dédi vaníliaillatú konyhájából, ám kis találékonysággal ma is használható. Nem kell hozzá más, mint egy csipetnyi kilát...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schild 2012.07.19. 21:44:03

@Dr. GGG77: Itt aki fröcsög és utálkozik azok ti vagytok, ti utáljátok a magyarokat. Ebben az országban már lassan minden lehetsz csak magyar nem, szitokszó a szájatokon a magyar. Rólad már mindenki tudja, hogy nem vagy az, ha köpnöd kell állj alá és ne a magyarokra köpködj, parikajancsi.

orgoványi erdőjáró 2012.07.19. 21:45:33

@Dr. GGG77: A társadalom nem a bűncselekmények által előidézett gyűlöletbe fog belepusztulni, hanem abba, ha nem vet gátat idejében - bármilyen eszközzel - az elharapódzó bűnözéshullámnak, melynek egyre jelentősebb részét a cigánybűnözés teszi ki.
Magam nem vagyok halálbüntetéspárti, inkább önfentartóvá és jóval szigorúbbá tenném a börtönöket. Mert a jelenlegi, börtönnek csúfolt hoteleknek nincs elrettentő erejük.
Joe Arpaio amerikai sheriff nagyon jó példával jár elöl.

orgoványi erdőjáró 2012.07.19. 21:53:34

@Neeel Armstrong: A történelem ismétli önmagát. Az antiszemitizmus kialakulása az akció-reakció elv alapján történt a világban. Nem puszta véletlen, hogy a Föld összes népe közül pont őket övezi messze a legnagyobb ellenszenv, pedig a mezőny nem gyenge. És tudod, amikor az ember olvassa a pökhendi, lenéző, kioktató stílusban írt szösszeneteiket, akkor rájön arra, hogy Mikszáth Kálmán miért úgy határozta meg az antiszemitizmus lényegét....

Dr. GGG77 2012.07.19. 21:54:29

@orgoványi erdőjáró: "Joe Arpaio amerikai sheriff nagyon jó példával jár elöl."

Vannak kételyeim.

Dr. GGG77 2012.07.19. 22:01:06

@orgoványi erdőjáró: "Az antiszemitizmus kialakulása az akció-reakció elv alapján történt a világban."

Persze.
A többségi társadalmak, többségben lévő lusta, tehetségtelen, ámde nagypofájú lúzerei önmaguk helyett szeretnek másokat hibáztatni saját, elbaszott életükért, döntéseikért. És mindig akadnak olyanok, akik ezekből a széles rétegekből akarnak népszerűséget (azaz pénzt) kihúzni.

Azt pedig végképp pofátlanság számon kérni a zsidókon, hogy miért magasabb a számarányuk a pénzügyi, jogi szektorokban, vagy a művészek között. Ugyanis, amikor nagyobb számban elkezdtek megjelenni Európában épp nem volt számukra máshol hely. Földesurak, jobbágyok, nemesek, parasztok nem lehettek.

Neeel Armstrong 2012.07.19. 22:03:00

@orgoványi erdőjáró:

Igen, korrekt a mit mondasz. Én sem vagyok a halálbüntetés pártján, már csak azért sem, mert justizmord előfordulhat, és akkor inkább rohdjon meg ez a gyilkos cigány is a sitten.

De a cigányok élősködő, söpredék, genetikusan hulladék, életvitelszerűen normaszegő (nagyobb) hányadával csak akkor jutunk zöld ágra, ha értékesebb kisebbségüket leválasztjuk a magyargyűlölő, a médiát még mindig a kezükben tartó (ld. Index, Népszava, szektATV, stb.), hazaáruló, Brüsszelbe szaladva feljelentgető, értelmes párbeszédre képtelen, pszichopata kajmánokról.

A legújabbkori cionisták távlati stratégiai célja a Kárpát-medence földjének, talajának, élelemtermelő potenciáljának és centrális vízbázisának az elfoglalása.

A rómaiak bukása óta itt a Frank birodalom és Bizánc akciórádiuszának határán és metszéspontján a terület megtartásán ügyködő sok nagyra hívatott államalakulat szuverenitása bizonyult átmenetinek (hunok, gepidák, langobárdok, gótok, avarok, onogurok).

Egyedül a magyar királyság tudta kiterjeszteni a hegemóniáját a medence egészére és azt Trianonig teljességében megtartani. A csonka ország még mindig kívánatos falat egy olyan nép számára, amely a sivatagban bassza a homokot.

Terveikben a cigányok taktikai szerepet töltenek be, feladatuk a magyarok gyilkolása, zaklatása, elüldözése, túlnépesedése, a magyar társadalom immunrendszerének a gyöngítése.

A háttérhatalom sikeres uralomváltása után ugyanazt a szerepet szánják nekik, mint a palesztinoknak. Talán kinevelődik egy nem komprádor cigány értelmiség, amely ezt felismeri és a magyarokkal szövetkezik.

Akkor rendet lehetne tenni és egyesült erővel felvenni a harcot a még veszélyesebb ellenséggel.

Dr. GGG77 2012.07.19. 22:10:35

@Neeel Armstrong: "Egyedül a magyar királyság tudta kiterjeszteni a hegemóniáját a medence egészére és azt Trianonig teljességében megtartani."

Ja, kurva nagy hegemóniánk volt a törökök, vagy a Habsburgok alatt, úgy 4-500 évig. :)

Neeel Armstrong 2012.07.19. 22:12:13

@orgoványi erdőjáró:

Vagy Liszt, Kossuth, Wagner és sokan mások is.

Azt a kérdést közülük csak a tisztességesebbek (tehát 0,1 %) teszi fel magának: hogy miért mindig mi?

Miért minket utálnak 2-3 ezer év óta minden történelmi korban, földrészen és termelési módban?

Miért nem a lappokat, provanszálokat, vendeket, bretonokat?

Szándékosan írtam olyan népeket, akiknek soha nem volt önálló országuk. Persze attól még jó hazafiaik lettek finn, francia, magyar, horvát hazájuknak.

A kurdok elfogadottabbak Törökországban és a baszkok Spanyolországban. Vajon miért?

Amig erre maguk nem keresik és nem találják meg a választ (persze, naiv nem vagyok, nekik életelemük a befogadók elleni gyűlölködés), addig nem javul a reputációjuk.

Persze a kajmánok és a cigányok egyben közösek, egész kultúrájuk történelmileg úgy alakult, hogy kizárólag a gazdanépen tudnak élősködni, önállóan végük.

Ahogy a sivatagi államnak is vége lenne 5 perccel azután, hogy az Egyesült Államok levenné róla a védőernyőt.

Dr. GGG77 2012.07.19. 22:26:15

@Neeel Armstrong:
"A kurdok elfogadottabbak Törökországban"

:D
Egy kis tanulnivaló: konfliktus.index.hu/kurd.html

Dr. GGG77 2012.07.19. 22:31:53

És akkor a végére. Ennél fontosabb komment nem született az ügy kapcsán, Bándy Edittől:

"A család kérését is tolmácsolom, amikor arra kérem a civil és a politikai szervezeteket, hogy se a lányunk nevét, se a személyes tragédiáját ne használják fel uszítás, gyűlölködés vagy a halálbüntetés visszaállításának ürügyéül.
Köszönöm."

Zalai Béla 2012.07.19. 22:35:02

@orgoványi erdőjáró: Ne haragudj, szöszi, de most kevés türelmem van a magadfajtához. Szóval csak annyit, hogy évekig éltem a Práter utcában, egy olyan társasházban, ami tele volt cigóval, ott élték előttem az életüket. Amúgy olyan faluból származom, ahol a cigányok a többség, és terrorizálnak mindenkit. Közeli lány barátomat erőszakolták meg (eljárás nem indult), a szüleimnek több százezer forintnyi kárt okoztak (részben bizonyítottan, de megélhetési bűnözés kategóriájába esik az elaprózott tételek miatt), és úgy jártam ki a nyolc általánost, hogy a cigány osztálytársaimtól kellett rettegnem.

Az életet azoknak tanítsd, akik levegőztetőn vannak, mi itt épp vitatkozunk. Kösz szépen.

Neeel Armstrong 2012.07.19. 23:00:15

@Zalai Béla:

"Röviden megfogalmazva: racionális-e hinnünk abban, hogy a cigók körében arányaiban nagyobb a bűnözés?"

Vannak ilyen hozzád hasonló mazochista perverzek, akik a statisztikának hisznek, nem a saját szemüknek és a keserű tapasztalataiknak, majd fellengzősen arcoskodnak, ha az okoskodó hozzászólásukból kilógó ellentmondásokra felhívják a figyelmüket.

Az ilyen komprádor, ötödik hadoszlop limfocitákat kell pl, betegség esetén a megbetegedett emberi szervezetnek is leküzdenie antibiotikumok segítégével bakteriális támadás vagy gyulladás esetén.

A (cigány)vírus ellen viszont a generikus gyógyszerek is hatástalanok. Még inkább, ha a társadalom immunrendszerét kútmérgezők, szellemi orgyilkosok, agyatlan "humanista" barmok gyöngítik együttes erővel.

Valaki egy másik poszt kapcsán tömören így fogalmazott, tudjátok mit? Nekem a saját bőröm a fontos, nem néhány száz barom, elmebeteg, vagy egyenesen hazaáruló libsi lelkének az érzékenysége.

Erről van szó. Addig szájal itt a pár belpesti zsizsikgyerek, amig hátba nem rúgja az aluljáróban egy 5 fős cigányhorda a mobiljáért.

A politikusok is csak akkor ébrednek fel, ha Telkiben, Pasaréten, a Rózsadombon vagy a Sváb-hegyen töri el a gigáját a lányuknak egy milliókból felzárkóztatott.

Úgy tűnik, ez kell hozzá. Már nem a társadalom józan többségének, hanem a hozzád hasonló, íróasztal mögött kussoló és polkorrekt baromságokat firkáló birkáknak.

Úgy elképzelem a polkorrektséget IV. Béla, Hunyadi vagy a Zrínyiek idejében.

Akkor arról papoltatok volna, hogy vannak jó törökök is. Meg szeresd a iszlám másságát. :)Bazd meg, te idióta.

Neeel Armstrong 2012.07.19. 23:09:55

@Dr. GGG77:

Akkor te és a hozzád hasonló szarkeverő libsi homárok végre kussoljanak be és hagyják abba a magyarok, keresztények gyalázását, az élősködő gyilkoscigányok mosdatását.

Én nem szóltam hozzád, te viszont lerázhatatlan kullancsként kötözködsz továbbra is.

Ezért szokás szerint megkérdezem, hogy miért nem szopod le a szefárd anyád kóchengeres metélt faszát a ravatalon, ahelyett, hogy itt geciskedsz, gettópatkány.

Mindenkinek jobb lenne.

Zalai Béla 2012.07.19. 23:18:33

Nem tudom, az előző átment-e, úgyhogy spammelek egyet.

Zalai Béla 2012.07.19. 23:21:56

@Neeel Armstrong: Szöszi, feltennék pár kérdést.

1. Hagytál már ott gyerekkorodban (örökre) játszóteret, mert elzavartak a cigány gyerekek?
2. Van olyan barátod, akitől a cigók "védelmi pénzt" szednek, hogy ne tolják le a fiát az országútról?
3. Verték össze a nagybátyádat a cigók azért, mert visszaszólt, amikor a felesége seggét szólták le?
4. Erőszakoltak meg közeli (lány) barátodat cigányok?

Eddig nálam csupa igen van. A többit intézd el a svábhegyi seggfejekkel, akár libsik, akár nácik, akár cigók.

Neeel Armstrong 2012.07.19. 23:31:40

@Zalai Béla:

Aki seggfej és önellentmondásba keveredik, az te vagy.

Még cigókat is neveltem, ellentétben veled. Ért cigánytámadás nem egyszer.

Dolgoztam több olyan helyen, ahol a cigányoktól kellett félteni a puszta életünket a kollégáimmal együtt.. stb.

Ha az általad említettek valóban veled történtek meg, és nem tudod, hogy társadalmilag mi a teendő, akkor egy identitászavaros ostoba segg vagy.

Az ilyen mélyen kusssoljon, ne növelje a bajt.

Egyébként a hozzászólásomra érdemben nem válaszoltál, csak fújod a magadét, buzi hercegnő.

Zalai Béla 2012.07.19. 23:55:24

@Neeel Armstrong: A hozzászólásomra érdemben nem válaszoltál, csak fújod a magadét, buzi hercegnő.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 00:19:14

@Zalai Béla:

Ezt a választ vártam tőled, buzi hercegnő.:)

Önálló gondolataid nem lévén, mások mondait ismétled.

Ennyi vagy, gyönge szellentés.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 00:20:15

mondatait, javítva, elnézést.:)

futballsz' · http://futballsznob.blog.hu 2012.07.20. 07:37:26

"A család kérését is tolmácsolom, amikor arra kérem a civil és a politikai szervezeteket, hogy se a lányunk nevét, se a személyes tragédiáját ne használják fel uszítás, gyűlölködés vagy a halálbüntetés visszaállításának ürügyéül.
Köszönöm"
www.facebook.com/bandy.edit/posts/4307458733507

Na most légy karakán Zsocám, kifér-e a habzó szádon egy szégyenkező bocsánat a halott emlékének gyalázásáért?

Zalai Béla 2012.07.20. 09:09:15

@Neeel Armstrong: Semmi baj, elnézzük az elírást, hiszen nem láttál az idegtől. Remélem, ma jobb lábbal keltél, és argumentum ad hominemnél többre is futja majd. Ha nem, kár is válaszolnod.

2012.07.20. 09:32:11

@Neeel Armstrong:

Nálad az összes pont, még az enyémeket is átadom ... :)

2012.07.20. 09:40:29

@futballsz':

Ez egy dolog, hogy az áldozat közvetlen rokonai, a szerencsétlen, szélsőliberálisok által megvezetettek még most, ezek után sem hajlandóak felébredni, vagy akkora nyomás nehezedik rájuk, akár még a rendőrségtől is, hogy minden emberi érzésük ellenére kénytelenek engedni a parancsnak. Nem úgy, mint mondjuk akkor Szögi Lajos leányai.

Hiszen ha azt tennék, ami természetes, feltehetőleg olyan lavina indulna meg, ami még a legújabb prédátokul kiszemelt 97 éves trottyot is úgy szabadítaná ki, mint egykor Táncsicsot, (bármennyire is blaszfém e hasonlat, ne is használd ki) potenciális célzottjai pedig már a puszta hírére is ugranának százezer felé, az összes schengeni és nem-schengeni határokon át ... És nem viccből, ahogy eddig uszítóik sugalmazására tették.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 09:43:02

@Zalai Béla:

Érvek, becsület, felelősség hiányában ad hominem kötözködsz, buzi hercegnő.:)

Ezzel még jobban lejáratod magad, de csak folytasd nyugodtan, ez egy szabad ország, itt minden "íróasztal-humanista" szénné égetheti magát.

Arra valahogy nem reagálsz, hogy a posztolóval szemben Bayer Zsoltnak mindenben igaza van.

futballsz' · http://futballsznob.blog.hu 2012.07.20. 09:51:09

@ekszvájzed: A családdal egyetérteni nem kötelező, a gyászoló anya kérését elfogadni viszont az. Aki erre nem képes, az erkölcsi halott. Ennyi. Mindenki menjen szépen haza.

2012.07.20. 10:01:09

@futballsz':

Akkor az én szerény kérésemet, miszerint ezen anyaföld édes gyermekeként szeretném, ha végre befejeznék az országom (hazám, nemzetem, OTTHONOM stb) 23 éve tartó masszív piszkolását, lenézését, gyalázását, valamint a háborítatlan érdekérvényesüléséért és anyagi boldogulásáért érdemben tenni kívánók személyükbeni bántását, mert az én megbántott, de tiszta lelkemnek bizony ez már nagyon fáj, szintén tessenek elfogadni, tisztelt Világurai.

Alászolgája.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 10:06:14

Mai hír az Index címoldaláról:

"Brutális rablók támadtak meg egy német házaspárt a Bács-Kiskun megyei Jánoshalma külterületén. Nemi erőszak, arccsonttörés, félmilliós kár.

A rablók azzal az ürüggyel álltak meg a német házaspár tanyájánál, hogy cigarettát kérjenek az 57 éves férfitől. A férfi nem dohányzott. A rablók azonnal ütlegelni kezdték, és a nála lévő pénzt követelték, írja le a rablás részleteit a police.hu.

A megtámadott férfi bemenekült a tanyája udvarára, de a tettesek üldözni kezdték. A sértett kiabálására az otthon tartózkodó 48 éves felesége a segítségére sietett, de őt is megütötték többször, majd a támadás elől a tanya fürdőszobájába menekülő asszonyt az egyik támadó követte, ott lefogta és megerőszakolta. A megvert német férfi arccsonttörést szenvedett, mindketten sérüléseikkel kórházba kerültek. A három ismeretlen férfi a tanyából készpénzt, mobiltelefont és egy laptopot vitt el. Az anyagi kár közel 500 ezer forint.

A három elkövető közül csütörtök reggelre sikerült elfogni kettőt, egy 37 éves és egy 21 éves férfit, apát és fiát. A két gyanúsított közül a fiatalabb férfi beismerő vallomást tett harmadik társukra, egy szintén jánoshalmi 31 éves férfira is. Őt keresi a rendőrség."

Ezek is nyilván norvég bálnavadászok voltak, vagy véletlenül eltévedt japán turisták, mert az elkövetők származását nem sikerült kideríteni.

Különösen a 37 éves apa és 21 éves fia olyan adat, amelyből svéd sífutókra lehet következtetni, nem élősködő, életvitelszerűen bűnöző, génhulladék cigányokra.

Ugye, írósztal-humanista, libsi hazaárulók?

Neeel Armstrong 2012.07.20. 10:11:49

@futballsz':

Mindenkinek jobb lenne, ha legelőször te és társaid mennétek haza a sivatagi hazátokba és nem itt szennyéznétek a levegőt és piszkolnátok a magyarokat.

A német házaspár megtámadásának fenti híre talán már a német sajtóba is bekerül, talán azt sikerül majd közölni, hogy tetves cigók voltak az elkövetők, nem "magyarok".

Zalai Béla 2012.07.20. 10:20:51

@Neeel Armstrong: Szöszi, te szólítottál meg engem. Ha vannak érveid azzal kapcsolatban, amit írtam, tessék, sorold fel őket. Ha nincsenek, hokizz másra.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 11:07:37

@Zalai Béla:

Tőlem folytathatjuk, buzi hercegnő, nem lesz örömed benne.

Mint fentebb megtalálható, én tegnap a posztra írtam hosszú hozzászólást, amelynek az a kicsengése, hogy Bayer Zsoltnak igaza van, az utolsó órában vagyunk, radikális lépésekre van szükség, mert különben mindannyian rámegyünk.

(A jánoshalmi német házaspár már a bőrén érzi. Hogy te nem, arra az lehet a magyarázat, hogy annyira mazochista perverz köcsög vagy, hogy még akkor is az álhumanista szólamokat pengetsz, amikor a nyakadon a kés.)

Neked konkrétan is válaszoltam, a belső ellentmondásoktól hemzsegő kommentedre, kiemelve belőle egy cinikusan hazug álkérdést.

Erre elkezdtél ad hominem kötözködni, úgy látszik, nem futja többre.

Szánalmas vagy, identitászavaros kis köcsög.

Zalai Béla 2012.07.20. 11:15:38

@Neeel Armstrong: Látom, nem megy, de sebaj, majd segítek.

Ezt írtad (a folytatásban szereplő fél regény terjedelmű fröcsögést kivágva):

Neeel Armstrong 2012.07.19. 23:00:15
@Zalai Béla:

"Röviden megfogalmazva: racionális-e hinnünk abban, hogy a cigók körében arányaiban nagyobb a bűnözés?"

Vannak ilyen hozzád hasonló mazochista perverzek, akik a statisztikának hisznek, nem a saját szemüknek és a keserű tapasztalataiknak

------

Tehát a statisztikák létjogosultságát vitatod, miközben én épp a statisztikák létjogosultságát vitattam. Azon kívül, hogy nincs ki kiverje, mi a problémád az érvemmel, ha ugyanazt mondod, hogy a statisztikáknak nem mindig érdemes hinni?

Neeel Armstrong 2012.07.20. 11:28:42

@Zalai Béla:

Te még magadon sem tudsz segíteni, idióta, álhumanista, identitászavaros buzi.

Megint összevissza beszélsz, de a lényegről - tehát arról, hogy Bayernek igaza van, radikális rendcsinálásra, a gyilkos cigány állatok megfékezésére van szükség - valahogy nem sikerül.

Tekeregsz ide-oda, mint a csörgőkigyó, utalásokat teszel szörnyű gyermekkorodra, amikor is cigány purdék elkergettek a libikóka közeléből, barátnődet is megerőszakolták stb.

Hogy más is értse, mennyire közönséges hazudozó vagy, idézek tőled:

"...minden cigánygyűlölő honpolgárunk bűnrészes a cigányok által elkövetett bűncselekményekben, aki elítéli őket, akár logikus, akár érzelmi/ösztönös alapon. Miután gyanúm szerint arányaiban több a cigánygyűlölő magyar, mint a bűnöző cigány (ez hipotetikus állítás persze), prima facie úgy tűnik, a magyarság durván bűnpártoló, sőt: egyenesen bűnrészes nép."

Aki ilyet magyarként (?) le tud írni, az közvetve bűnrészes Bándy Kata meggyilkolásában és a jánoshalmi német házaspár ellen hulladék cigók által elkövetett brutális támadásban.

Erre nem tudsz mit lépni, álhumanista buzi.

Ne erőlködj a válasz miatt, úgyis magas neked, amiről beszélek, mint levéltetűnek a kókuszpálma.

Zalai Béla 2012.07.20. 11:34:43

@Neeel Armstrong: Tehát hallgatólagosan elismered, hogy amibe belekötöttél, azzal magad sem vitatkozol. A célod a kötekedés volt. Rendben, ez eddig kipipálva. Tudsz te jól viselkedni, ha akarsz.

Ami a magyarként leírt gondolatmenetemet illeti: csodálkozom, hogy te cigányként le tudod írni, amiket leírsz. Viszont az érv szempontjából tök mindegy, hogy magyar, cigány vagy bantu nigger írja.

Az állítás az volt, hogy HA a többségi társadalom elítélő magatartása kényszerhelyzetet idéz elő, AKKOR a többségi társadalom is felelős az előállt helyzetért. Az állítást kétféleképp tudod vitatni: vagy bebizonyítod, hogy az antecedens hamis, vagy bebizonyítod, hogy nem következik belőle a konzekvens. A harmadik lehetőség, hogy folytatod a fröcsögést, ezzel viszont azt bizonyítod be, hogy sötétebb vagy, mint a kiscsajt halálba kúró félmagyar pszichopata.

Amíg ezt kiszótárazod, bontok egy sört. Értelmes vitát folytatni jöttem ide, de addig is, amíg ebben partnerem lesz, jól szórakozom rajtad.

orgoványi erdőjáró 2012.07.20. 11:35:42

@Zalai Béla: na most két eset áll fent veled kapcsolatban:
1. hazudsz minta vízfolyás, ugyanis ha akár egyszer is betetted volna a lábadat a Práterbe, akkor nem írnál ilyen sületlenségeket.
2. kimosakodott értelmiségi cigány vagy, aki értelmesebb mint a fajtája átlagban, ezért cizellált módon megpróbálja védeni őket, ami érthető. De ezt füllentésekkel, mellébeszéléssel teszi nagy kétségbeesésében.

Zalai Béla 2012.07.20. 11:37:08

@orgoványi erdőjáró: Na most két eset áll fent veled kapcsolatban:

1. Érvelsz személyeskedés helyett,
2. elhúzol a kurva anyádba.

orgoványi erdőjáró 2012.07.20. 11:42:42

@Dr. GGG77: hát persze, a többség a hibás. A kedvedért egy vicc:
Egy faszi felhajt az autópályára, miközben hallgatja az autója rádióját. Egyszer csak a műsor megszakad, és bemondják, hogy vigyázva vezessenek, mert egy őrült a forgalommal szembe vezeti a kérdéses autópályán a járművét. Mire emberünk felkiált: mit egy őrült, ezek mind velem szembe jönnek!

orgoványi erdőjáró 2012.07.20. 11:51:01

@Zalai Béla: hűvazze, nagyon felhúztad magad. Asszem valamelyik pontban igazam van veled kapcsolatban. Csak még azt nem tudom, hogy melyikben.
Ezt eldöntendő segíts lécci és válaszolj a következő kérdésemre: találsz a munkahelyeden az asztalodon egy csokit, amit szívesen megennél, de az egyik kollégád hangosan kérdezősködik, hogy valamelyik asztalon hagyta a csokiját, nem tudja-e valaki, hogy hol?
a. rátolsz egy papírlapot és hangosan megszólalsz, hogy úgy látod nálad nincs.
b. szó nélkül lenyúlod és a zsebedbe süllyeszted. Nem reagálsz a kérdésére.

köszi

Neeel Armstrong 2012.07.20. 11:51:47

@Zalai Béla:

Aki érvek helyett személyeskedik, vitában elsőként "szöszizik", az te vagy, kimosdatott cigó.

Szerintem orgoványi erdőjáró nem akar téged elhúzni a kurva anyádba, bármennyire is kapacitálod.

Bár nyomattad egy ideig az álhumanista rizsát, csak kiderült ki vagy, adófizetők millióiból felzárkóztatott, érettségizett cigány, aki alig titkoltan szimpatizál magyargyilkos fajtájával.

Zalai Béla 2012.07.20. 11:55:37

@orgoványi erdőjáró: Látom, téged se a halott kiscsaj és a cigánykérdés érdekel.

@Neeel Armstrong: Tehát azt is beismered hallgatólagosan, hogy a kondicionális érvemre sem tudsz mit mondani, és a "véleményed" (ami persze nem a tiéd, ismerjük jó régről) alaptalan hőzöngés.

Viszont egyet még megtehetsz, hogy mentsd, ami menthető. Olvasd vissza, ki kezdte a személyeskedést, idézd be ide a baszakodásodat, aztán kérj szépen bocsánatot magadtól, és már húzhatsz is a fatolvaj haverod után, miközben a tranzitív és intranzitív igék közötti különbséget tanulmányozod egy számodra egyelőre még idegen nyelven, magyarul.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:01:17

@Zalai Béla:

"...a kiscsajt halálba kúró félmagyar pszichopata" - írod.

Cigány, cigány, (vagy bibolák?) milyen hamar lebuksz.

Még egy börtöntöltelék, kiirtani való gyilkos cigány állat kapcsán is sikerül magyaroznod, azonnal ráülve egy libsi álhírre, miszerint Péntek László csak félcigány lenne.

Ezt ugyan már régen cáfolták, a kedvtelésből magyar lányokat erőszakoló, elevetemült gyilkos nettó cigány, akár csak te.

(Bár van egy halvány esélye annak is, hogy kajmán szarkeverő vagy, a stílusod és a mentalitásod erre enged következtetni.)

Akár mi is vagy, ellened és társaid ellen ugyanúgy védekeznie kell a társadalomnak, mint a Péntek László névre hallgató emberhez nyomokban hasonlító vadállat ellen.

Zalai Béla 2012.07.20. 12:06:47

@Neeel Armstrong: "Ezt ugyan már régen cáfolták"

Eddig azt hittem, te nem tartozol azok közé a betegek közé, akik minden szar kacsára ráharapnak, hanem csak "a saját szemüknek és a keserű tapasztalataiknak" hisznek.

Miért nem fogod meg szépen Orgi barátod faszát, ha a sajátodat már uncsi húzogatni?

Amúgy látom, a "ki kezdte a személyeskedést" kérdésben is visszavonultál. Ha pontra játszanánk, most vezetnék 3:0-ra. Kíváncsi vagyok, meddig égeted még magad ahelyett, hogy végre bőrzekét és bocskort öltenél, fokost ragadnál, és mennél cigányt irtani. Kezdhetnéd azokkal, akiket te neveltél.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:10:03

@Zalai Béla:

"...a kiscsajt halálba kúró félmagyar pszichopata" - írod.

Izlelgessük még egy kicsit ezt a szép mondatot.

Egy kiirtani való cigány csoportosan megtámad, megerőszakol és meggyilkol egy szép fiatal magyar értelmiségi nőt a saját otthona közelében.

"kiscsaj" - mondod te az áldozatról. elég beszédes szóhasználat.

"halálba kúr" - micsoda finom, szubtilis cizellált megfogalmazás. Szerettél volna résztvenni a partiban, ugye, képzelődsz róla?

"félmagyar" - ez a lényeg, valahogy a magyar népet belekeverni, básározni, még egy ilyen esetben is.

Nem kicsit vagy gáz, mocskos cigány (kajmán?), nagyon.

Zalai Béla 2012.07.20. 12:13:52

@Neeel Armstrong: Most így, hogy az összes retorikai fogásomat kiemelted, még büszkébb vagyok magamra. Néha abban bízom, hogy te éppúgy röhögsz a kommentjeimen, ahogyan én a tieiden, de aztán csak felülkerekedik rajtam a teljesen emberi rosszindulat, és elképzelem, ahogy rángatózol az idegtől. Bevallom, ez a verzió kedvesebb a szívemnek, ahogyan valószínűleg te jobban örülnél, ha mindjárt kaftános lennék, nem szimpla lókupec.

Viszont a cikk lényegét remekül elkaptad végre. A hozzád és bayerzsocához hasonló antimagyaroknak csak az számít, hogy a magyar népet besározzátok azzal, hogy olyasmit adtok a szájába, amit más az alfelén tol ki.

2012.07.20. 12:18:35

Ahogy korábban is megmondtam ...

A mainstream média immár fullos gőzerővel munkálkodik azon, hogy a gyilkost áldozatként, az áldozatot pedig provokátorként, és felelősként állítsa be.

Pl. úgy mutatva be a történteket, hogy az amúgy is szép-csinos-fiatal, és különbenmegkiakutyafaszátérdekelné leány nem akart együttműködni, ill. önszántából közösülni a szegény, megalázott, mélyszegény roma fiatalemberrel, aki csak némi emberi megértésre vágyott ...

(Ezekért vajon ki kér a családtól bocsánatot ??? Ha már az anya kérésének respektálásánál tartunk ...)

Vagy ha azt a lólábat túl kilógónak érzi, akkor az ún. "társadalmat" helyezze a helyébe, amely elutasító és megbélyegző hozzáállásával ilyen helyzetbe kényszerítette a szegény gyilkos(oka)t ...

Jó hogy már egyenest kitüntetésre, vagy béke Nobel-díjra nem terjesztik fel ő(ke)t, mint a színesbőrű-vért furton felbüfögő, iszonyú apartheid ártatlan megszenvedőit.

Ugyanekkor és ugyanott csattogó fogakkal uszítanak egy már erőst elaggott hátországi bakára, aki 68 évvel ezelőtt, percre lebontott szigorú napiparancsok értelmében a vagonpakolók munkáját végezte(tte).

S még csak nem is úgy, mint azok a dicső vörös harcosok, akik nem sokkal ezek után által vonulván ill. itt is maradván mindenféle parancs nélkül irtottak-kiraboltak, és/vagy erőszakoltak, akit csak láttak.

És üldözői minden szégyen nélkül jelentik ki, hogy őneki bizony a halálát kívánják, ennek fényében meg teljesen hiába a törvényes per lefolytatása kívánalmának minden látszata.

Tényleg, minek nektek ennyit hazudni, ha úgyis tálcán nyújtjátok át a saját valóságotokat, és mutatjátok az igazi arcotokat?

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:24:42

@Zalai Béla:

"...elképzelem, ahogy rángatózol az idegtől. Bevallom, ez a verzió kedvesebb a szívemnek..." - írod, cigó.

Eddig sem volt kétséges, hogy szadista, perverz, piszochopata. drogos réti néger vagy, akit magyar adózók millióiból mosdattak ki a putriszutyokból és vonszoltak át az érettségin.

Tévedsz, rejszolástól remegő kezű cgó/kajmán, aki itt ideges és méltán retteg, az te vagy, mert a magyar társadalom kezdi felemelni a fejét, és idővel nem tesz különbséget a lányai életére tőrő ember alatt cigány állatok és az őket cinikusan védelmező médiazsiráfok között.

Te már kétszeresen is pozicionáltad magad, az óvatlan szóhasználatoddal, mint retkes cigány, a magyarok gyalázásával mint nettó bibolák.

Mischung lehetsz, ahogy közkeletűen nevezik, zsici.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 12:31:15

@Neeel Armstrong: Látod, ezért szeretlek téged, cukipofa. Nem tudsz ingerültség nélkül egyetlen sort sem leírni. A feleséged mondjuk nem lennék, de egy gyors szopásra szívesen elkapnálak. Gumi nélkül jöhetne a számba, szeretem az ilyen határozott férfiakat.

Telószámod van?

Zalai Béla 2012.07.20. 12:32:56

@radairosseb: Hagyd már, tesó, kár rá a töltény, ő csak látens buzi, sose kezdene a hozzád hasonlóakkal, inkább csak otthon rejszol melegpornóra, meg a kisfiát kúrogatja, az úgy nem szégyen, ha nem derül ki.

orgoványi erdőjáró 2012.07.20. 12:35:30

@ekszvájzed: Jól látod a lényeget. Egyszer majd ennek is vége lesz, de az nagyon csúnya lesz. Mert egyszer nekünk is elfogy a türelmünk a rajtunk élősködőkkel szemben...

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:38:51

@radairosseb:

Unnak a Kigondoltamon, csíra köcsög?:)

A képen látható homokos állat a nejed, a szeretőd, esetleg te vagy, kis ratyi?

Ki kell ábrándítsalak, a nőket szeretem (illetve egyet, a Kedvesemet), és meglepődnél, milyen higgadt ember vagyok, már a korom miatt is.:)

Gyors szopásra meg akadna jelentkező, tegyél föl egy hírdetést a Szombatban, a Népszavában, az ATV-én vagy az Indexen.

CsodaCsipesz (törölt) 2012.07.20. 12:40:32

@Zalai Béla:

Te nem három nullára vezetnél,hanem egy normálisan működő világban már "megvillanyoztak" volna az Aranyketrcben,abban egészen biztos vagyok,hiszen láthatóan nincs ki a négy kereked!Gyakorlatilag Te azt mondod,hogy például Breivik esetében az áldozatok voltak a valódi elkövetők,hiszen kihívóan flangáltak az utcán,ezzel ürügyet biztosítottak az elmebeteg elkövetőnek.Vagy a Kanadai hatóságok tehettek arról,hogy a cigány ott is dettó azt az életmódot folytatta,mint amit már megszokhattunk tőlük,hiszen Kanada egy "multikulti" ország,ezért egyenesen bátorította a cigányokat a már jól ismert parazita életvitelre.Van egy olyan érzésem,hogy ha téged beültetnélek egy sínpár közé,akkor ahelyett,hogy puhos tested arrébb tennéd,egyszerűen ütődött arccal vigyorognál a százhússzal feléd robogó mozdonyra,majd mikor már csak néhány méterre van tőled még a karod is ölelésre tárnád. Az ilyen ember nem intelligens,hanem a köznyelv leginkább degeneráltnak nevezi.Benedek "palotájában" Te leszedálva ülnél egy székben,nyálad csorgatva a plafonra meredve,de ez nem is lenne baj,hiszen az az ember,aki képtelen felmérni és reagálni a külvilág történéseire,azt bizony még önmagától is meg kell védeni.Ez a liberális hozzáállás,ugye.Én egyszerűen csak vonat előtt hagynálak,de én már belefáradtam a gyagyás Tódik simogatásába.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 12:42:17

@Neeel Armstrong: A lófaszt, csak elfelejtettem visszaváltani a zalais nikkemre. De azért jó kör volt, a kedvenc részem az volt, mikor már nem is cigány voltam, hanem egyenesen bibsi.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:46:04

@Zalai Béla:

Mischung zsici, egyre többször árulod el magad.:) Most éppen a "tesóval", ilyen ocsmány szavakat magyar ember nem használ.

Igaz, neked már mindegy, úgy égtél itt, mint nálatok a putrisosoron a jancsikályhába hajított lyukas kínai nejlonzokni.

A kisfiamról meg ne ábrándozz, szadista perverz cigó/kajmán, mert ha csak a közelébe mész, teljes nyugalommal szétlövöm a korcs fejedet.

Értehető vagyok, kajmáncigány állat?

Zalai Béla 2012.07.20. 12:46:06

@CsodaCsipesz: Nem, sem gyakorlatilag, sem elméletileg nem ezt mondom. Nem az áldozat tehet róla, hogy egy vadbarom megerőszakolja, meggyilkolja, ahogy arról sem, ha egy sorozatgyilkos megöli.

Döntsük el, hogy az érvemet akarod cáfolni, vagy bele akarsz kényszeríteni egy általad kitalált skatulyába, ahogyan Neeel teszi. Az előbbi esetben szívesen felidézem neked, hogy mit mondtam, és ez miben tér el attól, amit a számba adtál. Az utóbbi esetben pedig szopj le hanyatt egy közepesen kifejlett páviánt.

@radairosseb: Állj már le, tesó, ezek itt tisztességes úriemberek. A nyáluk csak azért fröcsög, mert anya nélkül nőttek fel, így nem volt ki megtanítsa nekik, hogy töröljék meg, ha csorog.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 12:48:23

@Neeel Armstrong: Na, csak kiderül, hogy van fiad. Azt mondtad, tesókákat nevelsz. A fiad mellett, vagy ő maga is igaz Római! Esetleg csak félig, mint ez a szerencsétlen kerge, és egy cigány nőt kúrogatsz!

A te bajod, haver, nem azért mondom, de még mindig jobb egy fehér segg, mint egy akármilyen jóvérű, de mégiscsak nőből levő szajha.

Zalai Béla 2012.07.20. 12:50:10

@Neeel Armstrong: Egyre többször árulod el magad :) Mischung zsici, ilyen szavakat magyar ember nem használ, csak a bayerzsocaféle sváb férgek, akiket azért fizetnek, hogy besározzák a magyarokat a szarral, ami a szájukból öklik.

Szóval sváb vagy, ez azért sok mindent megmagyaráz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 12:51:11

@Zalai Béla: Haggyál már, sváb bőrfejűt farkalni a legjobb! Már közel vagyok hozzá, hogy becserkésszem!

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:52:38

@radairosseb:

Na elég, metélt csíra bibolák provokátor, ignorálva vagy.

Nem hiszitek el, de a történelem ismétli önmagát. Rossz végetek lesz, megint.:)

Zalai Béla 2012.07.20. 12:54:40

@Neeel Armstrong: Na jó reggelt, kis buzi, ideje volt felfognod, hogy csak húztam az agyadat. Mondtad pedig az elején, hogy rossz vége lesz, ha vitázni kezdünk, hát most beégve távozol a színről. Ez van, de ne vedd fel, attól még, hogy egy koszos cigány lemos a színről, nem vagy kevesebb. Majd jöttök csoportosan, ahogy szoktátok, gárdista egyenruhában, és akkor ti lesztek az okosabbak.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:55:29

@Zalai Béla:

Le lettél oltva, mások által is, metélt, korcs, bibolák/cigány keverék, hungarofób, gyilkosszimpatizáns féreg.:)

Neeel Armstrong 2012.07.20. 12:56:32

@Zalai Béla:

Ignorálva vagy, beégett retkes cigány/kajmán provokátor.:)

Zalai Béla 2012.07.20. 13:00:09

@Neeel Armstrong: Mondom én, olyanok vagytok, mint a hiéna, csordában erősebbnek érzitek magatokat. Ha többen vagytok, máris nektek van igazatok.

Amúgy meg ha sokat ismételgeted, hogy ignorálva vagyok, azzal csak azt mutatod, hogy nem bírsz lecuppanni rólam. Menj szépen, a cigó barátnőd már biztos megfőzte az ebédet, jobban jársz, ha nem itt égeted magad.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 13:11:48

Szép munka volt, Bécó, frankón hazavágtad a sváb trollt! Tartsd a segged, kijár a jutalom!

Neeel Armstrong 2012.07.20. 13:17:30

@CsodaCsipesz:

Mindennel egyetértek,, amit írtál.

Azért érdekes, hogy számtalanszor derül ki az álhumanista pózokban tetszelgő, magukat aggódó filantróp magyaroknak kiadó
posztolókról/kommentelőkről az Index blogbirodalmában, hogy közönséges libsi/komcsi provokátorok.

Ha ezerszer beégnek és lelepleződnek, mint a születetten magyargyűlölő kertész ákos is, csak folytatják a hazudozást, a magyarok világméretű besárazását. Ez a Kanadáig szaladt geci is azt állította, hogy meg akartál fojtani (!) a Lukács uszodában.

Hehe, csak nem valamelyik normálisabb zsidrák?:) Persz az egészből semmi nem igaz, de hát ezek úgy hazudnak 2-3 ezer éve, hogy az anyatejből szopják hozzá a muníciót.

Bayer Zsoltot akkor vették kereszttűz alá, amikor le merte írni a történetet, amely szerint egy fürdőző arra kérte a taknyát a vízbe eregető Kornis "Mityu" Mihály írót, hogy ezt ne tegye. Mire az illető körbeszaladta a medencét, azt ajvékolva, hogy itt gyilkolják a zsidókat.

És hát nyilván a cigókat is, naponta rabolnak ki 16 évesen 3-ikba járó elvetemült magyarok csoportosan ártatlan és tanulásra, beillszkedésre vágyó cigány gyerekeket.

Magyarok tépik le az aranyláncot cigányasszonyok nyakából, beugrálnak a kis kertjükben uborkát termesztgető idős cigányok udvarába, hogy ellopják a terményt, és ami mozdítható.

Magyarokra jellemző, amint csoportosan támadnak meg, rúgnak futtából hátba békés cigányokat az aluljárókban a telefonjukért.

Szerencsére már a liberális bevándorláspolitikájáról ismert Kanadában is kiderült, kiket fogadtak be óvatlanul. Basszák is ki őket tucatjával.

Sajnos ide jönnek vissza élősködni, hátuk mögött az ideológiát a szájukba adó bérrettegő hazaárulókkal.

Nem lesz ez mindig így.

Zalai Béla 2012.07.20. 13:25:37

@radairosseb: Ugyan tesó, nem jár ezért dicséret. Nem az én érdemem. Mindez genetikailag dől el. A fehéreknek nincs agyuk hozzá, hogy olyan kifinomultan érveljenek, mint a mi fajtánk. Ezért aztán személyeskednek és vagdalkoznak csak érvek helyett. De szerencsére van remény a számukra, mert amikor rájönnek, hogy csak magukat égették, bekussolnak.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 13:27:06

akarták, természetesen, l-t ütöttem k helyett, javítva, elnézést.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 13:43:17

@orgoványi erdőjáró:

Utánanéztem ennek a féregnek, unhatják az Esti Kornél nevű (szegény Desiré) turbolibsi blogon, ilyenkor átmegy máshová provokálni.

Valószínű, hogy glattfelder, Dr. GGG7, Médiafigyelö, ROMAFIJÚ, milyen szép a Vértes stb. és ő, ugyanaz a kajmán provokátor.

Zalai Béla az a neve, amelyen kezdetben filantróp álságokat irogat, majd ha lebukik, mint "magyar" kezd el cigányozni, svábozni, gyűlölködni.

Ha nem a hitközség ügynöke (ahhoz talán harmatgyönge), akkor elmebeteg pszichopatáról van szó, aki a panel 9. emeletén, pizsamanadrágban, a mama kötött pulóverében ül a gép előtt, pattanásos fején 8 dioptriás SZTK-szemüveg, és két onanizálás között frusztráltan gyalázkodik magyarokra és keresztény értékekre uszulva.

Az viszont megnyugtató, hogy ennyi maradt ezeknek a beteg csíráknak, ajvékoljanak nyugodtan a turboakcionalista vérlibsi blogokon, a kutya is leszarja őket.

De itt soha többé a hatalom közelébe nem kerülnek. Apránként visszavesszük tőlük a hazánkat, egy szebb jövő reményében.:)

Neeel Armstrong 2012.07.20. 14:26:46

Friss hír:

"Megcáfolják a bizonyítékok Bándy Kata feltételezett gyilkosát - írja a pénteki Blikk. A vasárnap meggyilkolt fiatal rendőrségi pszichológus körmei alatt találták meg azokat a bőrfoszlányokat, amelyekből a már elfogott cigány, Péntek László DNS-ét nyerték ki – értesült a lap, mely azt is írja: a helyszínelők egy másik férfi anyagmaradványát is megtalálták. Az ebből nyert DNS-minta azt mutatta, hogy a másik tettes rokona P. Lászlónak.

A Népszabadság csütörtökön arról írt, P. László unokatestvérével, J. Olivérrel együtt volt Pécsen még a gyilkosság után is. J. Olivért azóta sem találják az ismerősök. A rendőrség azt nem erősítette meg, hogy köröznék a fiatalembert, ám lakóhelyén, Tompán azt mondták, nyomozók keresték, szerettek volna beszélni vele.

A lap úgy tudja, hogy keresnek egy öreg piros autót is a rendőrök, amellyel P. László és unokatestvére „vasazni" járt. Péntek László csütörtökön nem vállalta a hazugságvizsgálatot, továbbra is csak azt hajtogatta: egyedül ölt, mert megkívánta a magányos lányt. A nyomozók közben a lap információi szerint azt is vizsgálják, hogy a történtekhez köze lehetett-e a nemzetközi lánykereskedő-bandáknak."

Azt már én teszem hozzá, hogy a francia kislányt is egy ilyen banda rabolta el és ölte meg Budapesten. Akkor a libsi média azt terjesztette, hogy az illető öngyilkos lett, a Dunába ugrott az Erzsébet hídról.

A tettestárs, a másik gyilkos cigány, Jóni Olivér fotója és adatlapja a kuruc.infón látható, a féreg Péntek László unokatestvéréről van szó.

orgoványi erdőjáró 2012.07.20. 15:10:08

@Neeel Armstrong: azért jó, hogy van néhány, mert így könnyen különbséget lehet tenni helyes és helytelen között :-)))

Neeel Armstrong 2012.07.20. 16:46:28

@orgoványi erdőjáró:

Elég jól le lettek oltva a libsi férgek, bekussoltak a friss hírek hallatán.

Különösen a jánoshalmi német házaspár elleni brutális cigány támadás lehetett nekik kellemetlen.

Ez utóbbiak a jóhiszeműségük áldozatai lettek, ami ebben a barbár korban súlyos hiba.

Helyükben én azonnal fejbelőttem volna a réti négereket, ha betörnek a házamba.

Tanulság: pisztollyal, puskával a kézben kell ajót nyitni, nem libsi gazemberekre hallgatni, akik a vesztünkre törnek.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 17:13:54

Ime a jánoshalmi német házaspár elleni brutális támadás egyik elkövetőjének a fotója:

kuruc.info/r/2/98953/

Tipikus svéd értelmiségi.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 19:38:28

@iii:

Figyelj, bibolák csíra, a saját blogodon spamelj, van ott egy idióta gettóhiéánokból álló csaholó kórus, érd be azokkal.

Másrészt Csatáry László esetében Szakály Sándor történész közzétette kutatásainak eredményét, mely szerint az illető egyszerű fogalmazó volt, nem lehetett felelős a kassai ügyekért.

Így hazudtok ti, libsi patkányok.

A hamis képet festő összeállításodból meg hiányzik az az 1000 garazdaság, verés, rablás, lopás, betörés, molesztálás, csicskáztatás, útonállás, félelemkeltés, amit a retkes cigányaitok követnek el magyarok sérelmére NAPONTA

Bándy Kata brutális megerőszakolása és meggyilkolása, ki tudja hány cigány állat közreműködésével csak a jéghegy csúcsa.

Szögi tanár úrért mikor gyújtasz gyergyát, libsi féreg?

2012.07.20. 22:13:59

@Neeel Armstrong: Saját blogomon minek spammelnék, baromarcú?

Csatáry nem tudom, hogy jön ide, én a cigányokról beszélek. Az összeállításom egy cseppet sem hamis, ha találsz még tényleges életfogytig elítélt személyt, szívesen beírom a listába.

Bándy Kata meggyilkolása, akármennyire is felkapott, közel nem jön Magda Marinko vagy a móri gyilkosok esetéhez, az Index nagyon jól elmagyarázta ezt a dolgot:
index.hu/belfold/2012/07/19/csinos_fiatal_a_facebook-generacio_tagja/

Az olaszliszkai gyilkosság szintén egy felkapott dolog, az sem egy előre kitervelt, nyereségvágyból elkövetett gyilkosság volt. Egyébként felvettem a listára, bár mint írtam, nem véletlen, hogy csak másodfokon módosították súlyosabbra az ítéletet.

A tavalyi évben 142 gyilkosság történt és mint látható, a legsúlyosabb eseteket nem romák követik el, akármennyire hörögsz is, ez az igazság.

Libsi féreg az anyád. A kapa kiesik a szádból, fogd vissza magad.

Neeel Armstrong 2012.07.20. 22:55:32

@iii:

Folyamatosan a gyilkos cigányokat véded és mentegeted, ratyi libsi féreg, ráadásul hazudsz is (bár ez nem meglepetés).

Csatáry úgy jön ide, hogy a szennyes bibolák blogotokon az előző poszt. Ugyanolyan lejárató hajtóvadászatot indítottatok ellene, mint a hungarfóbiától fuldokló, idegen zsoldban álló hiéna elvtársaitok az idős férfi, egykor volt állami tisztviselő lakásánál és a libsi média minden felületén.

Aki Bándy Kata több cigány általi elrablását, megerőszakolását és meggyilkolását, valamint Szögi tanár úr gyermekei szeme láttára történt cigány állatok általi agyonveretését felkapott dolognak nevezi, az kiiratkozott a becsületes magyarok köréből.

Mondjuk te soha nem tartoztál oda, mocskos, blankolt pöcsű, magyargyűlölő, hazaáruló bibolák csíra.

Ami pedig a hamis képet festő összeállításodat illeti, abból meg célzatosan hiányzik a cigánybűnözés, hiányzik az az 1000 garázdaság, verés, rablás, lopás, betörés, molesztálás, csicskáztatás, útonállás, félelemkeltés, amit a retkes cigányaitok követnek el magyarok sérelmére NAPONTA.

Ime a német házaspár sérelmére elkövetett brutális cigány támadás elkövetőinek a fotója.

kuruc.info/r/2/98953/

Az idősebb cigány feltételesen szabadult, emberölés kísérlete miatt volt bebörtönözve. Hogy most sem sikerült ölnie, az pusztán a véletlenen múlt. Ha pár év múlva megint kiengedik, mert ti követelni fogjátok, majd megöl valakit. Azt remélem, téged, vagy közületek valakit. Addig nem tértek észre.

A német házaspár, a félig agyonvert férfi és a megerőszakolt nő kijelentették, hogy soha többet nem teszik be a lábukat Magyarországra.

Remélhető, hogy a német sajtóban elmesélik, hogy a tettesek nem magyarok votak, hanem budapesti hazátlan libsik által ajnározott CIGÁNY állatok.

Aki pedig baromarcú és hörög, az a metélt faszú, gettópatkány rákosista szefárd kurva anyád.

2012.07.21. 09:20:25

@Neeel Armstrong: Na édesapám! Azt védek, akit akarok, semmi közöd hozzá. Én nem szólok bele, hogy te mit védesz, hát neked sincs semmi közöd hozzá. Ha volt picike gyerekszobád és képes vagy az értelmes vitatkozásra, akkor ezt meg kellene értened.

Ratyi libisi féreg, mocskos, blankolt pöcsű, magyargyűlölő, hazaáruló bibolák csíra az anyád, ezt azért szögezzük le.

Csatárynak semmi köze az egészhez, nem erről beszélünk, ne keverd a szezont a fazonnal. Én én vagyok, nincs hadsereg, ami hajtóvadászatot indít, az csak a te fejedben létezik.

Elmagyaráztam, miért felkapott dolog a Bándy és Szögi-ügy, erre értelmes választ nem adtál. Ennek semmi köze semmiféle magyarsághoz, amiből egyébként se lehet kiiratkozni. Mindenki magyar, aki annak vallja magát. A listámban szereplő 18 kegyetlen gyilkos is mind magyar volt, például.

A listámból nem hiányzik célirányosan a "cigánybűnözés", ez egyszerűen a tényleges életfogytigra ítélt bűnözők listája. Magam is meglepődtem, hogy egyetlen roma se került közéjük, de ha 3 vagy 4 lenne, akkor se igazolná a szélsőjobb által hörgött "cigány gyilkosok" elleni felhajtást. A valósággal kellene szembenézned, és nem átfesteni az igazságot az előítéleteid vagy politikai céljaid szerint.

Most kiragadtál egyetlen esetet, ami valóban súlyos, majd a bíróság meg fogja ítélni, hogy mennyire. Ez se másítja meg, amit fentebb írtam. A szélsőjobb célirányosan felkap eseteket, akár kevésbé súlyosakat, hogy politikai céljait igazolja.

Ha ők cigány állatok, akkor a listámban szereplők pedig MAGYAR állatok?? Nem, kisfiam, ezek sajnos emberek, mint te vagy én.

2012.07.21. 09:24:30

@iii: Ja és még: a következőkre már nem fogok válaszolni, kivéve a mocskolódást, mert azt nem hagyom szó nélkül.

Neeel Armstrong 2012.07.21. 10:01:57

@iii:

Na figyelj, magyargyűlölő, faszszopó, csíra, hazudozó, libsi patkány. Kisfiad neked az a vízfejű, Down-kóros korcs, akit egy génhulladék cigány rima szült neked, aki talán az anyád is.

Érveid, érveitek nem lévén, szokás szerint a "szélsőjobbról" ajvékoltok, az egész libsi hiénakórus, amelynek izmos és milyen büdös tagja vagy.

Itt egy konkrét ügyről van szó a posztban. A mélyen elfogult, hozzád hasonlóan magyarfóbiás szerző a Bándy Kata brutális gyilkosát nagyon helyesen cigány állatnak nevező Bayer Zsolttal nem kíván együtt élni, nem az életvitelszerűen magyarokat válogatás nélkül kifosztó, terrorizáló, megerőszakoló, és egyre gyakrabban most már meg is gyilkoló cigány férgekkel.

Erre született néhány helyesbítő hozzászólás, többek között az enyém is. Erre idejösz te, libsi szarkeverő, és a szánalmas tetű blogodról spamelsz be cigánymosdatási szándékkal egy, a poszthoz csak erőszakoltan kapcsolható anyagot.

Ez nem kuriózum persze, hiszen ezt csináljátok állandóan. Hazudtok, mint a vízfolyás, hamisítotok, ahogy tudtok, az eget is letagadjátok az égről, ha cigánybűnözésről van szó, magyarokat viszont szóbeszéd vagy a kezetekben lévő szennymédia célzatos rágalmai alapján is perbe fogtok.

Magyarok esetében az ártatlanság vélelme nem létezik, egy brutális cigány gyilkosnál azonnal keresitek a felmentő körülményeket, kimutatjátok, hogy "félcigány", hogy a magyar áldozat tulajdonképpen a felelős, mert óvatlan volt, nem is kár érte, meg is érdemli, amit kapott. Ahogy itt és a többi mocsok libsi blogon néhány eszmetársad kendőzetlenül kifejtette.

Te nem ezeken a hozzászólásokon háborodsz fel, szarzsák zsiráf, nem ezt kéred ki magadnak minden jóérzésű magyar állampolgár nevében, hanem bespamelsz egy elterelő anyagot.

Akinek megmásíthatatlan előítéletei vannak mindennnel szemben, ami magyar, ami hagyomány, ami keresztény norma, az te vagy, libsi buzi. A valóságot pontosan ti, a nagy többség normarendszerével szemben haladó, azt szüntelenül provokáló, a társadalom túlnyomó többségének erkölcsi rendjére fittyet hányó maroknyi kisebbség festi át politikai céljai érdekében.

Vitaképtelen vagy, hazug gettópatkány. Az viszont igen megnyugtató, hogy verhetitek magatokat a néhány libsi blogon, hőböröghettek, ajvékolhattok szüntelenül, a magyar társadalom egyre kevésbé hisz nektek és egyre inkább nem kér belőletek.

Ez itt Magyarország, a magyarok hazája. Itt soha többet nem fogtok a hatalom közelébe kerülni. Soha többet nem fogjátok nekünk, magyaroknak előírni, hogy mit gondoljunk, mit érezzünk, ha gyerekeinket az általunk eltartott élősködő cigányok kifosztják, terrorizálják és meggyilkolják.

Ha ez frusztrál benneteket, ha ez neked nem tetszik, sivalkodj nyugodtan, ez egy szabad ország, az alaptörvény neked is biztosítja a szólásszabadságot. Ahogy nekem is jogom van visszautasítani azt a 2 évtized óta tartó megátalkodott gyűlöletkampányt, amelyet ellenünk, magyarok ellen folytattok.

Mindenkinek jobb lenne, ha elhúznád a beled abba az országba, ahol fajtatestvéreid élenk és ahol nyilván jól éreznéd magad, nem itt büdösítenéd a tiszta levegőt.

El ne felejts értesíteni, ha indul veled a vonat, kimennék integetni. Majd szellőztetünk utánad.

Neeel Armstrong 2012.07.21. 10:58:33

@ekszvájzed:

Köszönöm, kedves vagy. Jó tudni, hogy az ember nincs egyedül, nem a pusztába kiáltozik. Üdvözlet!:)

2012.07.21. 11:33:00

@Neeel Armstrong:

Szívesen, máskor is :)

Csak az a baj, hogy már úgy kizavartad őket innen, hogy több napja inkább valahol egész másutt szemetelnek, így tényleg csak a puszta maradt itt ... A jövőnek mindenesetre sztélét állítottunk benne.

Míg az ember energiája véges ahhoz, hogy tucatnyi blogban mondhassa arcukba a tutkót. Legalábbis én nem bírnám szusszal, míg ezek szerintem belőve és kiképezve művelik ezt.

Egész rajokat tréningezhetnek belőlük, pl. az olyan helyeken, ahonnan a Képíró első tárgyalására is beküldték a sárgacsillagos röhögőket. Ez pont az a fajta.

De asszem itt már behaltak, és a frontvonal áttolódott ... (már 3 napja nem címlap, ez a titka). A tűzijátékod máshol is elkél, úgyhogy "őrnagy úr, keressen magának ellenséget!"

2012.07.21. 11:35:15

@Neeel Armstrong: Magyargyűlölő, faszszopó, csíra, hazudozó, libsi patkány az anyád.

2012.07.21. 11:36:07

@ekszvájzed: Mit állítottál benne? Sztélét? :-DDD

Neeel Armstrong 2012.07.21. 11:41:45

@iii:

Le lettél oltva, magyargyűlölő, faszszopó, hazudozó, csíra, libsi gettópatkány.

Még megsúgom, jövőre már egy másik országot kell keresnetek a köcsögvonagláshoz, az sem lesz itt többet.:)

2012.07.21. 11:50:14

@Neeel Armstrong:

Hmm, tévedtem, de nem a sztélével kapcsolatban ... :) Még ha nem is a "2001" monolitja. És nemcsak én állítottam, sőt.

De ennek a gúnyos röhögőnek kívánom, hogy még csak ne is őt, hanem azt kapják el az imádottjai, akit a legjobban szeret. Ha az alkalmilag elhagyja a saját villáját, gettóját, lakóparkját, etc.

Ez is jól be lett tanítva, azt látom. És a harc is télleg örök. Fenntatva azt, hogy értelmes párbeszédre vágytam, maradok tovább, tisztelettel.

Neeel Armstrong 2012.07.21. 12:05:55

@ekszvájzed:

Hasonló tisztelettel, de én egy darabig kilépek ebből a diskurzusból, mert az ellenoldalon megszűnt az erkölcsi és értelmi késztetés.

Szubhumán lényeket csak az menteget a társadalom túlnyomó többségével szemben, aki egy alkalmas történelmi pillanatban maga is képes lenne hasonló tettekre.

Kun (Kohn) Béla, Rákosi (Rosenfeld) Mátyás, Szabó Gábor (Eisenberger Benjámin) és társaik idejében meg is mutatták, mire képesek.

2012.07.21. 14:16:41

@Neeel Armstrong: Magyargyűlölő, faszszopó, hazudozó, csíra, libsi gettópatkány az anyád.

2012.07.21. 15:23:52

@iii:

Mi van, hármaska, nálad billentyű-beragadás mellé még fáziskésleltetés is jár ??? :D :D :D (Nesze neked egy kis röhögés tőlem is)

Ha nem tűnt volna fel, a kolléga távozott, tán hiányzik, hogy újfent beolvasson neked egyet, mert ezen élsz? Tőlem ezt ugyanúgy, ahogy ő tette, nem kapod meg.

Értem én a te bajodat, mert sokadik álságosként úgy véled (vagy csak én hiszem, hogy úgy véled?) , értelmes filosz módjára nyitottál, mint egy képzeletbeli óvónéni, aki meg van győződve arról, hogy mondjuk a pirosat kéknek kell hazudni, és attól a delikvensek majd nem hánynak pl. a vértől.

Csak tudod, az a baj veletek, hogy (másik hasoonlat) magatokat rómainak beállítva a barbárok ragyogóra festését akkor is egyfolytában csinálnátok, (igaz, már jó messziről) mikor már egész Róma füstölgő romokban áll, és összes lakóját felkoncolták / megerőszakolták / rabszolgának vitték. De erre már céloztak neked korábban ...

Mellesleg pontra ugyanazt üzenném, mint Armstrong kolléga, csak kissé cizelláltabban, mert valahol még kevésbé felpaprikázott személyiség volnék, egyem a pici szívedet.

Nem bántom én ám ÚGY a tefélét, mert igazából sose bántottam, hiszen magam is libernyák voltam, a valódi arcotok megpillantásáig, de az már kissé régen volt.

A megjegyzéseidet, melyeket ezek után számomra tartogatsz, kíséreld meg valamilyen értelmes kontextusba szőni, ha ugyan képes vagy rá, te ezredik elvtelen cigánymosdató.

Én nem küldelek el innen a búsba, felőlem csatlakozhatsz őhozzájuk is, tessék, bútorozz be az ő világukba, ha közöttük jobban érzed magad, bár szerintem nem vagy rájuk méltó.

2012.07.21. 20:24:08

@ekszvájzed: Nagyon szép esszét írtál, csak éppen se füle, se farka az egésznek, így nem is tudok rá mit válaszolni. Én itt konkrétumokról beszéltem, nem értem, hogy kik azok a "veletek" meg kik azok a "libernyákok". Én én vagyok, amit leírtam, az az én véleményem és nem másé.

Attól, hogy én nem gyűlölködöm és nem beszélek embertársaimról, mint állatokról, nem hiszem, hogy nekem bárkikhez is csatlakozni kellene.

A kollegát nem követem, hogy mikor van itt, meg mikor nem, a hozzászólását az első mocskolódásig olvastam, úgyhogy fogalmam sincs, mit írt :P. Amit én közzétettem, ahhoz semmi lényegi érve nem volt, terelt, mellébeszélt. A válaszommal csak azt bizonyítottam, hogy nem csak ő tud paraszt lenni, nekem épp oly könnyen megy.

2012.07.21. 22:00:57

@iii:

A "veletek" meg a "libernyákok" számomra, és másoknak is a mindenáron való cigányvédő politikai-szellemi oldalt jelenti, amihez tartozónak magad nyilvánítottad ki magad, amikor te is a bűnözési arányok mérlegének verbális visszatornászásába kezdtél.

Ha tudnád, rajtad kívül még hány cigányfajvédő operál az ilyen véralgebrákkal, hogy x számú rettenetes gyilkosból hányamagyar-hányacigány, holott doszt nincs igazuk, mert csak annak hisznek, amit direkt nekik hamisítanak, vagy ködösítenek gondos, és messze érő kezek, hadd lobogtassák csak.

A kolléga is ezen gorombult be, sokadjára.

(Téged tényleg nem érdekel, hogy a cigányság döntő többsége úgy bánik a nemcigány embertársaival, mint az állatokkal ??? Sőt azoknál is rosszabbul, mert még az állatokkal szemben is úgy tesz, ahogy normális, civilizált lények soha ...)

Előbb is vinnyogtak erről itt egy páran, nekik is elmondtam /-tuk. Tényleg nem értem, miért nem figyel valaki arra, amihez hozzászól. Mert így nem érteni, ki mire hivatkozik, tényleg egyszerű ...

Ez a baj veletek: direkt nem értitek a veletek ellentétes dolgokat elfogadóak, és a szélsőséges liberalizmus igazi, embertelen arcát már látók meglátásait és véleményeit, mert nem is akarjátok.

Hány ballibes mondta már nekem ezeket ... Hogy ő nem érti. Hát mit mondjak, képletekkel beszéljek ??? Nem vagyok reáltudományos ember, csupán literátus.

Pedig a kézenfekvő gondolatok ezen stílusos tálalását tőletek tanultam. Láthatod, hogy próbálok az olvasott, irodalmi művekben jártasok ékes nyelvén szólni, hátha azt jobban fogadjátok (mivel ezt feltételezem rólatok, bár sokszor ér szomorú csalódás). Nem lehet, hogy csak a számotokra nincs értelme? Bezzeg ha a te álláspontodat védeném ugyanily ékesen Armstrongéval szemben, mindjárt értenéd, kis hamis.

Jah és ha így tagadjátok a "libsi" mivoltot, bár annak táborát erősítitek, mit nyekeregtek és értetlenkedtek azokon, akik meg a "náci " jelzőt kérik ki maguknak ??? Mert arra is akad ám példa a cigánypátyoló oldalon, elég szépen.

És hiába kapálózol: eléggé egyértelmű, ha ezen fefokozott helyzetben (is) felhívod a figyelmet egy "magyarbűnözős" ill. a cigányok bűneit takargató kimutatásra / eszmefuttatásra, hogy kikhez tartozol.

És már bocsánat, ha piszka voltam, hiszen utolsó mondatod mégiscsak valahol normális emberre vall. Ám hogy a retorikai szóképemet gúnyolódva kiröhögted, azért nincs bocsánat. :)

Neeel Armstrong 2012.07.21. 22:28:48

@iii:

Visszanéztem este, mert sejtettem, hogy orvul utánam lősz, patkánynak is utolsó, gyáva bibolák tetű. Vártál azért 2 órát, hogy biztos legyél a dolgodban. Sunyiságod arra utal, hogy a réti négerek DNS-ét sem sokáig kellene keresni benned.

Elegánsabb lenne nyilván, ha hagynálak az anyád bodros, büdös szefárd picsájában, de helyesbítésért kiáltanak az aljas vádjaid. Az persze átlátszó hazugság, hogy az első inzultusig olvasod a kommentjeimet. Kit akarsz elkábítani ilyen infantilis mesékkel, kis buzi?

Többször is végigmész rajtuk, tűvé teszel minden sort, hol találsz belekötnivalóba, esetleg ellopható argumentumba, retorikai fordulatba, amit simán átemelsz, majd sajátként tüntethetsz fel.

A történet egyszerű, csupán a poszt eredeti kérdésfeveltésére nem reagáltál fekete-fehéren, hogy ti. ki, kivel élne szívesebben együtt közös hazában. Én Bayer Zsolttal, a posztoló és te a gyilkos cigány állatokkal.

Nincs is ezzel semmi baj, csak mindezt olyan álságos és körmönfont hazugságokkal körítve és tagadva adtad elő, ami nálam kiverte a biztosítékot, de másnak is erősen csípte a szemét.

Álkérdéseid egyikére kaptál is választ, erre terelni, érveid fogytán személyeskedni, szöszizni, kisfiamozni kezdtél. Majd le lettél oltva és elhúztad a beled valamelyik zsinagógába. Gondolom a rabbidtól is kaphattál egy tockost a szánalmas szereplésedért.

Ezek után meglapultál, megvártad, amig távozom, és akkor kiabáltál nagy bátran utánam a lépcsőházba, amikor órákra és kilométerekre voltam tőled és a géptől. Akkor sem futotta saját böffenetre, idegen anyagból dolgozol, még anyázás közben is.

Szánalmas kis kötekedő vagy, kajmán/cigány köcsög, zsiciben is ritka lehet az ilyen sutyerák provokátor, mint te.

Mindamellett megnyugtató, hogy ez a top 5 színvonal a turboakcionalista libsi szektában, amit te képviselsz. Ha neked blogod lehet, ha te az első ligában geciskedsz, milyen lehet nálatok egy NB-III-as provokátor? Azzal még egy vidéki kuruc.infós kommentelő is a kiütés esélyével venné fel a küzdelmet bármikor és bármilyen témában.

Lebőgtél, csíra libsi, és ezen semmilyen további ajvékolásod nem segít már. Amit persze korlátlanul folytathatsz tovább, de egyrészt a kutyaszar sem lesz kiváncsi rá, másrészt bármilyen hangosan sipákolsz, libsi gecik itt SOHA TÖBBET nem kerülnek a hatalom közelébe. Ez itt Magyarország és nem Júdea.

És most tipli neked, lúdtalpas biboldó takonygóc.

2012.07.21. 22:34:06

@Neeel Armstrong:

Köszi a lelkiegyensúlyomat, kolléga ... Már épp kezdtem volna benyalni a mézmázát ... :) Bár a rendes hangot korábban magam kértem tőle.

Még szerencse, hogy vannak éber őrzők is a Földön. De csak nyugalom, a Sötét Oldal csábításánnak akkor sem fogok engedni ... soha.

2012.07.22. 10:07:19

@ekszvájzed: Kezdjük ott, ha én "cigányfajvédő" vagyok, akkor te meg náci? Ugye nem? Olyan, hogy cigány faj, egyébként se létezik.

A "bűnözési arányok mérlegét" pontosan a szélsőjobb hangoztatja úton-útfélen, anélkül, hogy bármilyen adat lenne a kezében. Mostani írásodban se teszel mást, mint mellébeszélsz. Én szembesítettem a "kegyetlen cigány gyilkosok" toposzt azzal a valósággal, hogy a legelvetemültebb gyilkosok közé bizony egyetlen roma se került be. Erről kellene valamit mondani, mondjuk beismerni, hogy tévedtem, a valóság nem ez.

Nem igaz az sem ebből következően, hogy a cigányok úgy általában állatként bánnak embertársaikkal, hisz jól láthatóan, hogy a magyarok között még több is van, aki állatként bánik. Tehát ezt a tulajdonságot egy népcsoportra vetíteni komplett hülyeség.

De szemmel láthatólag a tények nem akadályoznak meg téged a gondolkodásban, így hát nincs is értelme folytatni a további vitát.

Én nem takargatom amúgy, hogy liberális lennék, emberjogi szempontból természetesen az vagyok, ahogy minden normálisan gondolkozó ember az, ahogy Petőfi vagy Kossuth is az volt. Csak azt mondom, hogy a vita szempontjából ez lényegtelen, nem a másik címkézésével kell foglalkozni.

2012.07.22. 12:43:03

@iii:

Oké, nincs címkézés.

A valóság az, kérlekszépen, hogy ott élsz, ahol a vitatott magaviseletű csoport életvitelszerűen létezik. Az, hogy szembesülsz mindazon panaszok gyökerével, amelyeket az általad olvasott-nézett-hallgatott médiaforrás következetesen félretesz, elhallgat, vagy megmásít. És olyat is hajlandó vagy elviselni, ami megmutatja az érme túlfelét is. Amitől talán még te is megérted, miért lettem én liberálisból anti-liberális.

És nem hangoztatod ezekután megmondóember módjára, hogy de igenis ott élsz, és naponta látod, meg ismered is őket, meg semmi baj velük, mert az ország állapota nagyon nem ezt a képet mutatja. És hiszem, ha látom.

És ha úgy döntesz, hogy inkább annak helyes hinni, ami a hited szerinted valót tartalmazza, akkor kár a nagy elmékre hívatkozni. Ha Petőfi vagy Kossuth ezt látta volna, ami ma folyik, a minimum az, hogy szekerekve rakva botoztatták volna ki az országból ezt az egész társaságot, a mellettük állást foglalókkal egyetemben, ill. ezt javasolták volna.

Komplett hülyeség? Akkor minek a néprajz, minek a társadalom- ill. csoportpszichológia, és mindazon tudományok, melyek egyes népek kultúrájával, szokásaival, habitusával foglalkoznak ...

Szerinted pl. egy mongol, egy bantu, egy arab, vagy egy kecsua ugyanúgy él és viselkedik, GONDOLKODIK, ahogy te vagy én? Szerinted a pápuák se ettek még en bloc 50-100 éve is odavetődött utazókat szellemeik nagyobb megelégedésére, csak közülük néhány elvetemült? Vagy a szicíliai maffia szerinted elszigetelt jelenség a eresztapák földjén?

Miért lenne a magyar ember a te szemedben INKÁBB gyilkos, vérengző vadállat, a szegény, ártatlan sorsüldözte (sírok) cigányokkal szemben? Tán az pusztítja-kínozza-piszklja rakásra? Megsúgom, hogy még a négy fős "cigányvadász" bagázsról is tiszta, hogy a titkosszolgálat futtatta, a miattuk csapható hiszti elősegítése végett ...

Úgyhogy hozhatsz te olyan kimutatást, amilyet csak akarsz, a súlyos bűnelkövetők legfeljebb tényleg nem mind cigányok, hanem egy másik kimondhatatlan szent tehén típusa lesz, esetleg ráadásul a felső tízezerből, vagy pedig olyan nyomorult félőrült bennszülött, aki kínzója / kínzói elpusztításával akart pontot tenni keserű sorsa végére.

Emberjogi kérdés? No, itt van megnt a téma, á la TASZ. EMBERI jogok, igen. Vajon a nemcigányoknak (nemzsidóknak, nembuziknak, nemgazdagoknak, nembűnözőknek-nembörtötöltelékeknek nemdrogoktólszétesőeknek, nemlüttyőknek, nemafrikaimenekülteknek, nemutcánaruhájukbaszaróhajléktalanoknak) miféle emberi jogokat tartogatsz? Azt, amit felsoroltak (jogvédőik) meghagytak, mert nekik az már nem kell?

Neeel Armstrong 2012.07.22. 13:57:58

@ekszvájzed:

Kolléga úr, minden tiszteletem a tied, a stílusod csillogó és élvezetes, az érvkészleted gazdag, a türelmed végtelen.

Nekem utóbbiból nincs ennyi, különösen, ha olyanokkal hoz össze a balszerencsém, akik észérvekkel meggyőzhetetlenek. És ők még a jobbik eset, fentiekben hivatkozott hungarófób gettópatkány esetében nincs szó jóhiszeműségről, ez a geci nettó provokátor, magyargyűlölő elmebeteg.

Az ilyenen legfeljebb az "segít", ha a hugát az édesanyja hátán bassza meg három retkes , börtöntöltelék kancigány. Addig csak nyomják ezt a lejárt, avas, emberijogi rizsát, aminek persze semmi köze a réti négerekhez, akiknek a közelébe sem engedik a gyerekeiket és akik purdéit golyószóróval üldöznék el a libsi magániskoláknak a környékéről is.

Amiről itt szó van, az egy magát 3 ezer éve kiválasztott, különleges jogokkal felruházott népnek tartó etnikum beteges elhivatottságtudata arra vonatkozóan, hogy mindenkinek előírják a szabályokat, nehogy valaki akárcsak halványan megpendíthesse, megkérdőjelezhesse a világuralmi törekvéseik jogosságát.

Ez az idióta annyira fegyelmezett ügynöke a célnak, hogy akkor sem kiáltana rendőrért, ha 4-5 süvölvény kancikány futtából fejberúgná és kirabolná a budapesti éjszakában, amint a taknyos orrát törölgetve csámpázna hazafelé valamelyik romkocsmából.

Itt minden párbeszéd, eszmecsere feleslegessé vált, és csak az időt rabolja. Aki az élősködő cigányok oldalán áll, nettó hazaáruló.

2012.07.22. 17:20:08

@Neeel Armstrong:

Hát én tehetek arról, kedves kolléga úr, hogy opponensünk nem bírván magával vissza-visszatér ide, mint a dögre, falni, vagy ellenőrizni, hogy mi maradt még hátra belőle, s a legyek serege jól kikelt-e már? ... :)

Egyébként köszi, szerény képességeimnek, hidd el, mindig próbálom a legjavát nyújtani, tudván: "a stílus maga az ember" :) s ezen két oldalunkról közeledve a kérdéshez érdekes látni az ilyen delikvens nyomódásait.

2012.07.23. 10:26:25

@ekszvájzed: Nagyon tudod keverni a kártyákat. A köztünk élő, nagymértékben keveredett, magyarul beszélő, magukat többségében magyarnak valló cigány származásúakat hasonlítod össze a világ más részein élő kecsuákkal és mongolokkal? Sajátos logika.

Nyilván van különbség népcsoportok és tájak között is. Egy V. kerületi magyar se úgy él, mint a szalkszentmártoni. És? Nem erről van szó, hogy másképp él, más szokásaik vannak, hanem arról, hogy te negatív tulajdonságokat aggatsz rájuk, pusztán azért, mert cigány származásúak. Ez az, ami hamis.

Mint a példa mutatja, a cigányok semmivel nem erőszakosabbak, nem vonzódnak jobban a bűnözéshez, mint a nem-cigányok. A helyzetükben van különbség, a neveltetésükben, ami miatt gyakoribb körükben a bűnözés. De ezen nem azzal lehet segíteni, hogy minden cigányra rásütöm a bűnöző bélyeget, már látatlanban kirekesztem őket a társadalomból és ezzel meg is ágyazom az esélyét annak, hogy bűnöző legyen.

Az a te elferdült logikádból következik, hogy azt vonod le, hogy szerintem akkor a "magyar" az inkább gyilkos. Nem, nem ezt vonom le. Azt vonom le, hogy a bűnöző az bűnöző és nem igaz az állítás, amit a "vérengző, állat módjára viselkedő cigány gyilkosokról" a szélsőjobb terjeszt.

"súlyos bűnelkövetők legfeljebb tényleg nem mind cigányok,"

Ezen nagyon jót nevettem. Kellemetlen az igazság, mi? Elismerem, nehéz beismerni, amikor a valóság pofán csap minket. Megpróbálsz mindenáron kibúvót találni, akkor gyorsan kreálni valamilyen csoportot, amivel még mindig fel lehet állítani azt az elképzelt fantazmagóriát, mi szerint a "magyarok" ártatlan bárányok, csak a mindenféle gyötmentek fertőzik meg őket.

A nem cigányoknak ugyanolyan emberi jogokat tartogatok, mint a cigányoknak. Mi a probléma?

2012.07.23. 10:28:13

@ekszvájzed: Kezdesz durvulni. Most akkor vársz választ vagy sem? Te talán nem térsz vissza? Nagyon költői a dögös képed, csak éppen picikét fals.

2012.07.23. 16:49:34

@iii:

Na pöff, ebből már télleg elég. És nem kezdek durvulni, ha ezt inkább nem folytatom. Neked is alászolgája.

2012.07.23. 17:37:32

@ekszvájzed: Alászolgálja, volt szerencsém.
süti beállítások módosítása