Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Volner és a Jobbik horda

2012.10.26. 11:17 | Proszektura | 235 komment

Címkék: köztelevízió cigánybűnözés Jobbik Volner János Fidesz Népszabadság

Áll a köztelevízió reggeli Rekontra műsorában már sokadszor, rezzenéstelen arccal vagy leginkább tudálékos képpel, akár egy falusi kocsmáros, aki szerencsésen túl van már a második agyvérzésén, és aznapi harmadik felesén. Áll, és megfontoltan osztja az észt.

Volner János egy igazi self-made man, a Wikipédia szerint már tizennyolc éves kora előtt dolgozni kezdett és munka mellett érettségizett a dolgozók gimnáziumában. Ezután rendőrnek ment, és tiszthelyettes-képző iskolát végezve körzeti megbízott lett. Eredményessége miatt többször kitüntették és előléptették, jelölték az év rendőre címére is.

Bár Volner az ígéretes rendőri karrierjének búcsút mondott, az egykori zupás őrmester úr a tiszthelyettesi, káembési stílusjegyeit nem tudta teljesen levetkőzni, és úgy általában kétpercenként cigányozik egy jót.

Számára, számukra a világ meglehetősen egyszerű, egyik oldalon a magyarság, sok ezer éves dicső múlttal, másik oldalon a cigányság, ahogy ő nevezi, a cigány bűnözők. Bármi is legyen az aktuális téma, a Jobbik többi prominenséhez hasonlóan, mindig talál alkalmat a cigánybűnözés szóösszetétel használatára. Ma reggel pedig már ez a cigányhorda kifejezés is többször elhangozhatott a szájából a köztelevízióban.

Igen, a dolog láthatóan működik. Néha-néha még egy-egy liberálisabb újságíró összevonja ugyan a szemöldökét, sőt előfordul, hogy még bátortalanul tiltakozni is próbál, azonban ezzel az ellenkezése ki is fújt. Nincs idő, jöhet az újabb és újabb téma, teszem azt a Tiszavasvári választás. Például egy olyan kérdés, amelynek kapcsán ki lehet Volner úrból passzírozni egy jó kis Fidesz-bírálatot. Még az sem baj, hogy eközben Volner úr ismét lehetőséget talál a cigányozásra is a készülő „láncszavazások” kapcsán.

Mi lett volna például, ha a Népszabadság munkatársa ma reggel fogja magát és kijelenti, Volner úr, ön nem szalonképes, én ilyen emberekkel nem vagyok hajlandó még egy stúdió levegőjét szívni sem. És eltávozik anélkül, hogy felmarkolná a szerepléséért járó zsozsót.

A kérdés persze költői. Mert, hogy a Jobbikkal senki sem tesz ilyet. Mert ugye mi demokraták és úriemberek vagyunk. És azt valljuk, mindenki szabadon elmondhatja a véleményét.

Még ez a Jobbik horda is.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr374871196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandeláber 2012.10.26. 11:44:01

Mi lett volna, ha Volner képviselő úr a Népszabadság című Szabad Nép-jogutód lap tudósítójának esetleges távozása esetén azt a megjegyzést teszi: "Örülök, hogy tisztább lett itt a levegő!".
Akkor talán ez a blog sem jött volna létre.

joseph1970 2012.10.26. 15:15:04

@Kandeláber: Anyád lenyelt volna legalább te sem.

laci0011 2012.10.26. 18:20:04

@Kandeláber: Puha vagy,semmi komcsizás,bolsizás tisztán gerincesen,csak burkoltan?Mintha ettől már embernek tartana bárki is?

2012.10.27. 09:00:51

Jáj ez a Volner, hogy mer így beszélni a turbólibsik szent teheneiről.

Mindenki tudja, hogy Szögi Lajost sem cigánybűnöző horda, hanem norvég cserediákok lincselték meg.

alien 2012.10.27. 09:01:21

@Kandeláber: itt már elrontottad a levegőt pajtás

Mérnork 2012.10.27. 09:10:21

Jáj mán, a szemít jobbikos megint bánccsa a szegíny dolgos romákokat? A közTV-ben?!! Istenuccse, mán tényleg vejmár van nálunk!!!! ;-)

pikkpakk 2012.10.27. 09:11:55

Ez magas ! Azért cigányozott 2 percenként ,mert tiszthelyettes volt ? Szerintem ennek ehhez semmi köze......

blaubner 2012.10.27. 09:21:58

láttam a műsort, és noha nem vagyok jobbikos, ebben teljesen egyetértettem volnerrel: a "cigány horda" kifejezést a budapesti lomtalanítással kapcsolatban használta, és szerintem ezzel még finomam írta le a meglévő helyzetet.

bartleby80 2012.10.27. 09:26:30

Valóban felháborító hordákról beszélni. Egyedül is ugyanolyanok.

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iSM16gjd90w

tusuanzen 2012.10.27. 09:28:51

azért csak sikerült pár százezer embert megsérteni...
csodálkoznak az indexes firkászok, hogy lépten-nyomon lepofozzák őket?

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2012.10.27. 09:30:26

Gratulálok a bejegyzés írójának, eljutott arra a szintre, ahol az Amerikai Népszava tengődik!

Volner János a mai magyar országgyűlés egyik legfelkészültebb szakembere, akár tetszik akár nem! A baloldalon nincsenek igazi szakemberek, csak rutinos gazemberek, az ál jobboldalon (Fidesz-KDNP) pedig kiket találunk? Olyan hűbéreseket, akiket egyes társadalmi csoportok szavazatának megnyerése végett engedtek oda a húsos fazékhoz. Gondolok ezalatt a MAGOSZ teljes vezetésére, a Dinnyeszövetség elnökére, és még sok-sok emberre. Ők is abszolút dilettánsok a törvényhozás szempontjából, és csak gombot nyomkodni járnak be a Parlamentbe.

Ha lehet választani, akkor inkább a Jobbik.

Poptaritop 2012.10.27. 09:30:51

Ex kájembésként talán van tapasztalata cigányhorda ügyben. Ellenben a maszopos b(al)közép megélhetési felháborodókkal.

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.10.27. 09:33:42

No ismét egy felesleges böfögés arról, hogy

"...bármi is legyen az aktuális téma..."

a liberális csőcselék

"...prominenséhez hasonlóan, mindig talál alkalmat a cigánybűnözés szóösszetétel használatára."

Azért én csak megkérdezem a posztolót:

Ha nincs cigánybűnözés, akkor mi van?
Ha nem nevezhetjük nevén a gyereket, akkor hogyan hívjuk az általuk elkövetett bűncselekményeket?

Csak szólok.

Leszarom, hogy most letámadtok a véleményem megírásáért.
Jogod van nem egyetérteni velem.
Ha szerinted nincs olyan, hogy "cigánybűnözés",
akkor költözz egy cigányhorda mellé.
Nem adok egy hónapot, és gyökeresen változik a véleményed.

Végezetül egy jó tanács!

"Ne az előítéletekkel küzdj, hanem azzal hogy MIÉRT léteznek az előítéletek!"

kela-bá 2012.10.27. 09:42:01

Volner és a Jobbik horda ? Lehet. Bár csak ez az egy "horda" lenne nálunk , és a nagy világban, semmi gond sem lenne !
Pld. óriási munkanélküliség, kegyetlen eladósítások, éhezés stb...
Ébresztő !
www.tudatraebresztes.blog.hu
További szép napot !
@laci0011:
@tusuanze@joseph1970: n: @bartleby80: @blaubner: @pikkpakk: @Mérnork: @imperial: @Kandeláber:

belekotty 2012.10.27. 09:45:39

@Imre Laci: "Volner János a mai magyar országgyűlés egyik legfelkészültebb szakembere, akár tetszik akár nem!" - Aha. A tiszthelyettes képző iskola ontja magából az ilyeneket, tudjuk.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 09:46:24

azért az érdekes volt mikor megjegyezte, hogy lomtalanításkor cigány hordák lepik el pest utcáit, nem kevés alkalommal összetűzésbe is keverednek a lomon akkor az "újságíró" a horda, meg a cigány kifejezéseket sérelmezte, de nem mondta, hogy nincs igaza.

Ez a baj, hogy a valóságról beszélt, és az álértelmiség, meg álújságírok csak felháborodni képesek meg a szavakon lovagolni.

Opinion 2012.10.27. 09:55:58

Kedves posztíró!

Megtennéd, hogy megoldod nekem azt a dilemmámat, hogy vajon a Jobbik és annak hordája vajon miért nem szidja 2 percenként az itt élő, a társadalom normáit teljesen elfogadó és beilleszkedni tudó kínaiakat?

Várom a választ! (bárkitől)

Sonka Nery 2012.10.27. 09:58:55

Ez az ember meglehetősen egyszerű szellemiségű, primitív felfogású, beillik a jobbik retorikájába és mint zsák a foltját, megtalálja a maga egyívású szavazóit. Van erre az országban 10% radikális, nem több, nem kevesebb mint bármelyik másik europaer országban. De legalább nyíltan csinálja, így a józanabb szavazó legalább messziről felismeri a hitvallását.

VoluntartistA 2012.10.27. 10:02:36

Úgy látom, hogy az ELŐÍTÉLET a jobbikosokkal szemben és az ex-rendőrökkel szemben sokkal nagyobb, mint a cigánysággal szemben. A legtöbben elismerjük, hogy léteznek normális cigányok is, de ilyen feltételezést még nem hallottam a jobbikos politikusokról, legalábbis a ballib oldalról semmiképp.
A cigányság - ha szabad ilyen általánosítással élni - kapott több, mint kb. 500 évet Európában és Európától, hogy bizonyítson, és cáfolja az előítéleteket. Nem tette. Ez már nem előítélet szerintem, hanem TAPASZTALAT. (Ha egy gyártósornál a mintavételezés azt mutatja, hogy a kivett minták 90%-a szar, akkor mit mondhatunk erre? Hogy ez csak előítélet? Mert lehet, hogy az összes többi jó lett volna? Lehet. Lehet?)

Opinion 2012.10.27. 10:03:08

Bunker Szgifrid: Én csak azt szeretném, ha egyszer te vagy a családod beleszaladna egy cigány horda pengéjébe... Nem lenne utána ilyen nagy a pofád...

sztd 2012.10.27. 10:04:33

Nos, hogy világos legyen:
"A nemlétezésből most végre megszülettek, keserves munkával törték át a kirekesztettség és a megvetés falát. Most már nem úgy fognak megjelenni a médiában, hogy filozófusok és pártszóvivők fitymálják őket a tévében, hanem kénytelen lesz a nagypofájú riporter odajárulni elibük, és megkérdezni annak rendje-módja szerint, mi a fasiszta úr véleménye."

Forrás:
w.blog.hu/2009/06/08/europai_ertelemben_vett_fasizmust

Na ezért nem ment ki a riporter a stúdióból.

/A cikk óta persze sok minden történt, és nem állítom, hogy a Jobbik jól használta ki a lehetőségeket./

öszödi mém 2012.10.27. 10:05:23

Proszektúra költözzél össze a cigányokkal! Borsod, Heves fasza kis cigány falvai között válogathatsz kedvedre. Próbáld ki egy hétig velük az együttélést velük. Utána számolj be a tapasztalataidról.

Sonka Nery 2012.10.27. 10:06:30

@Opinion: Veled szemben én nem kívánom neked hogy te vagy a családod népírtó radikálisok haláltáboraiban végezze... mert én veled szemben nem tartozom abba a 10%-ba...

平八 2012.10.27. 10:08:48

Ha nem tetszik az igazság, ne nézz tévét. Ennyit tudok ajánlani. Gondolom pesti vagy. Talált?

merre 2012.10.27. 10:10:29

@Bunker Szigfrid: jaj! Miután Volner eléggé felkészült, a poszt írója azt a megoldást választotta volna érvek hiányában, hogy régi jó liberálbolsi szokás szerint szalonképtelennek minősíti a vitapartnert.
Ez így kevés lesz Bunkerkám.

Opinion 2012.10.27. 10:13:12

Bunker Szigfrid:MIért végezném?
Nem lopok, nem csalok, nem teszem tönkre több 10000 család életét (Bennfentesek című film - nézd csak meg, az összes szarházi csaló bankár ZSIDÓ volt).

Én dolgozom! És adózok. Engem nem fognak bántani. Te meg félhetsz ;)

tapasz13 2012.10.27. 10:16:48

Az a baj hogy Volnerrel meg általában Jobbikosokkal nem tud olyan témáról beszélgetni senki-amiből ne az derülne ki ,hogy irdatlan buta parasztok mindenhez.A Zagyva se jobb!
Szegedi Csanádnak viszont jót tett az átkeresztelkedés.
A Jobbik a társadalom szemetje.

_alerob 2012.10.27. 10:17:41

Nagy fene ez az egész. Szabadság, egyenjogúság, testvériség?
Igen, egyes emberek hordákban járnak lomolni (is), például májusban a házunk előtt képesek órákat is ülni, és képesek csengetés nélkül SIMÁN bemenni az udvarodba is, mert ugye ez teljesen megszokott, megengedett. Képesek EZEK (nem mind, ezek) a kedves emberek szó nélkül pofán ütni, ha még egy szál cigit nem adsz a szaros lomod mellé. (Hangsúly: nem mind, ezek.)

Ez a jobbikos horda több, mint egy millió ember jelenleg.(sőt) Tehát már van egymillió tagja ennek a "hordának", akik hidd el nem mint bőrfejűek, kétajtós szekrények. Tehát amikor valaki (pl te, cikkíró) hordázol ennyi embert, gondolj ezek mögé. Meg az is, aki kopasz köcsögözik más embert, az is.

Full hányinger az egész parlament egyébként, meg ez a közeg, meg a sok önjelölt megmondó, meg aki bedől évről évre mindennek.

Baszottul nem vagyok se jobbikos, se zöld, se bal, se jobb. egy oolyan ember vagyok, aki ahoz a hordához tartozik, aki szebb életet szeretne, jobb országot. De nem azt, ami pár százezer embernek jó, hanem ami mindenkinek. A mi a hordánk a legnagyobb.

ErrOr 2012.10.27. 10:21:20

Lomtalanítás alatt feltörték öcsém kocsiját, az asszonyéból meg leszívták a benzint. Csak tudnám, vajon kik lehettek? Lehet a hörgő újságíró vagy a blogfirkász tudja a megoldást... Igazából örülhetnek, hogy Volnert kérdezték erről :)

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 10:21:29

Ezekre a sötétekre egyre kevesebb ember kíváncsi, ezért vergődenek és rikácsolnak egyre hangosabban.

2010-ben még bőven jutott nekik azokból a protest szavazatokból, amit azoktól kaptak, akik se az MSZP-re, se azok ellenében a Fideszre nem akartak szavazni.

Sajnos azóta igencsak kinyílt a csipájuk és megmutatták, mi rejtőzik valójában a választási máz alatt.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.10.27. 10:21:29

Miért bántjátok szegény cigányokat? Csak le ne tegyétek az állatokat ez után a videó után :D

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iSM16gjd90w

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 10:25:45

@öszödi mém:

Hol vannak a beígért új munkahelyek?

Hol van a beígért közmunka?

Ha neked nem jutna munka, te elvonulnál éhen dögleni egy csendes sarokba? Vagy te is inkább hozzányúlnál a máséhoz?

berczy04 2012.10.27. 10:27:35

No, ismét egy Jobbikot fikázó behányás. Behányok...
Persze, lovagoljatok a szavakon, mintha az lenne minden baj forrása. Problémát szőnyeg alá söpörni nagyon megy.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.27. 10:29:51

Ezt úgy kell megoldani kedves blogíró, ahogy a választók megoldották.

A választók kijelentették, hogy a magadfajta hazug pökhendi kirekesztő libsi pártból nem kérnek, nem szívnak velük egy levegőt és kiejtik a tutiból.
Ágyő SZDZS:

Mi demokraták ezt a módszert pártoljuk. Te meg a bérretegést.

ErrOr 2012.10.27. 10:31:14

@No_Fidesz_No_Problem: hol van a pénz amit állítólag integrációra költöttek? hol van az a rengeteg pénz amit az elmúlt 22 évben befizettünk? 20 évet a 20 évért!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.27. 10:33:14

@No_Fidesz_No_Problem:
Jöjjön csak.. A magántulajdont immár lehet drasztikusabb eszközökkel is védeni.

Te meg buzdítsd csak a mocskos tolvaj ingyenélőket a lopásra, akik a gyereküknek azt magyarázzák naphosszat, hogy eltartja őket a f@szuk, nem kell az iskola.

szamaritánus 2012.10.27. 10:33:18

a jó kurva anyátokat, komolyan, hogy ma már a második cigánymosdató szart kell olvasnom... gondolom, hozzátok se jutott el a legújabb facebook videó, ahol a CIGÁNYBŰNÖZŐ a metrón tép ki egy telefont a gazdája kezéből és az ajtó csukódása előtt kiugrik a szerelvényből. kívánom minden kedves bloggernek, hogy jövő héten őket húzza le/verje meg/szúrja hasba egy 3 fős CIGÁNY galeri.

Mérnork 2012.10.27. 10:33:51

@nemzetikonyves:
Azér a csaj aki ennyire nem képes vigyázni a cuccára, mikor egy cigó áll mellette, eléggé Tajgetosz+....

2012.10.27. 10:34:02

@Imre Laci: Maximum rendőrségi ügyekben szakember Volner, minden másban laikus. Dinnyeügyben különösen.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.27. 10:36:16

@iii:
Hú de kínosan kerülöd azokat a cigánygyilkosokat, akik helyenként megerőszakolták a 60 éves nénit miután rommáverték, vagy épp baltával verték szét a fejét.

r222 2012.10.27. 10:39:02

Lovagoljunk a kifejezésen!Az nem számít,ami mögötte van,az számít,hogy nem szabad nevén nevezni a dolgokat.Nektek!Volner ráadásul nem is a radikális vonalat képviseli,csak egyszerűen kimondja a valót.Titeket ez zavar,az már nem,hogy Budapesten lomtalanításkor már retteg a kerület,mert napokig alvás nem lesz.Helyette törés-zúzás,üvöltözés,kocsifeltörés szerepel az étlapon.A munkától megfáradt ember,aki pihenni szeretne,az a Te fajtádnak nem tényező.Na most mit lehet erre mondani?! Ülj rá egy méteres dildóra és maradj csendben.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 10:39:35

@Mérnork: nanana, ez már nem eléggé liberális felfogás, sőt igen csúnyán jobbikos.

miért kellene jobban vagy akárhogyan vigyáznia vkinek a tulajdonára, mert a metrón valaki (ebben az esetben) egy roma polgártársunk mellette áll??

agyvezér 2012.10.27. 10:40:15

Én csak azt kívánom, hogy a kedves blogger és kedves édesanyja mellé egy-egy ilyen 30-40 fős lomizós kisscalád költözzön.

2012.10.27. 10:40:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ezek az idióta liberráltak azt képzelik, hogy nem a szememnek és tapasztalataimnak, hanem inkább a cigánymosdató propagandájuknak hiszek :)

Rox 2012.10.27. 10:41:06

Nahát, ez a cikk amiatt ekézi Volnert, hogy alpári demagóg, és nem szalonképes, ám a blogíró a legalpáribb, legdemagógabb módon tálalja a véleményét. Az első bekezdés színtiszta, demagóg személyeskedés. Van itt kérem falusi kocsmáros, második agyvérzés, harmadik feles, zupás őrmester. Értelmes gondolatok helyett szardobálás.

Ezek után már nem érdekel igazán, hogy mi van a cikk második felében.

komplikato 2012.10.27. 10:41:51

Ja Wikipédia? :D
Az az oldal, ahová mindenki olyan életrajzot, meg történelmet hamisít amilyet akar? Az egy hivatkozási alap?

berczy04 2012.10.27. 10:42:00

@doggfather: Mondjuk, hogy ne az történjen, mint a videón... Nem bonyolult ez, lehet csűrni csavarni, de a lényeg marad.

eMJe 2012.10.27. 10:46:22

látom, hónapok alatt sem változott a blog alacsony színvonala. 1-2 napja nagyon felkapott titeket az index, használjátok ki a 15 perc hírnevet, most kell a megélhetésre való pénzért "megdolgoznotok"

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 10:47:23

cigányozás? az mi? meg meri nevezni a a cigányokat? azt a kutyaúristenit :D

"mindig talál alkalmat a cigánybűnözés szóösszetétel használatára"
mert évtizedek óta létezik ez a kifejezés, csak pár éve a magafajta szarzsidók kitalálták, hogy mégse...

nesze mordeháj

www.youtube.com/watch?v=dKthMcO34U8

ez mi? hol volt még a jobbik, amikor az átkos hatóságai oktatófilmet készítettek a cigánybűnözés felderítéséről.

"Mi lett volna például, ha a Népszabadság munkatársa ma reggel fogja magát és kijelenti, Volner úr, ön nem szalonképes"

vicces lett volna a hájfejű, szalonképtelen népszabis zsidajától.

ErrOr 2012.10.27. 10:50:35

azt kellene megértenetek kedves blogíró, hogy minél tovább söpritek a szőnyeg alá a cigánykérdést, annál több ember fog találkozni azzal, aminek a létét tagadjátok.

eMJe 2012.10.27. 10:50:57

@Rox: "Nahát, ez a cikk amiatt ekézi Volnert, hogy alpári demagóg, és nem szalonképes, ám a blogíró a legalpáribb, legdemagógabb módon tálalja a véleményét. Az első bekezdés színtiszta, demagóg személyeskedés"

ugyanez volt az első gondolatom a másik megélhetési bloghoz hasonlóan, ahol Jeszenszkyt ekézi a posztoló alpári módon. az nem baj, lassan tényleg elhiszem, hogy a libsik a legkorlátoltabbak :)

notib 2012.10.27. 10:52:16

Proszektura: azzal. hogy a saját hülyeségetek miatt, a homokba dugjátok a fejeteket, Vonát és Volnert erősítitek...

a tagadással. az idióta Kuncze "megélhetési bűnözésével" csak a Jobbikot erősítitek, aminek már a valós problémát jelentő cigány bűnözés az utolsó aduja....

még az átkosban létezett a BTK-ban a Közveszélyes munkakerülés fogalma, melynek érintettjei 97-98 %-ban romák voltak, ezt lehet tagadni, csak nem érdemes...

régen a romáknál alapvetés volt, hogy cigány a cigánytól nem lophat, ma már ez sincs így, sőt rabszolgaként tarthatja, lásd a legutóbbi Kanadában történteket...

az egyetlen kivezető út a tanulás lenne, de a kedves roma szülő bemegy az iskolába, és a "gyerekek előtt" megveri a tanárt...

Miről is zagyválsz Proszektura ???

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 10:54:58

@berczy04: szarkasztikus szerettem volna lenni, nem biztos, hogy átjött ezek szint. :D

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 10:57:31

@notib: gyurcsánynak egyetlen használható javaslata volt: cigánygyerekeket elvenni a putris cigánytól, és bentlakásos iskolába kell civilizációra szoktatni.

és igenis lehetőséget kell teremteni a kényszersterilizálásra, ahogy az átkosban is volt. az nem fasizmusm, nem diktatúra. a cigányszuka nem azért szarik 8 puját, mert annyira szereti a gyerekeket, hanem mert munka híjján basznak éjjel nappal, és csak úgy jön. mert védekezésről sem hallottak.

egy társadalomnak joga van védekeznie. egy társadalomnak joga van meggátolnia azt, hogy egy iylen kisebbség jelentősen felborítsa a demográfiai arányokat.

berczy04 2012.10.27. 10:57:36

@doggfather: Elnézést, nem jött át, sorry. Kissé felvágta az agyam a poszt, tán' ez lehetett az oka!

Még jó, hogy FIDESZ! 2012.10.27. 10:57:59

Ez visz minket a bajba! Vannak, nem kevesen sajnos, akik takargatják, rejtegetik a cigánybűnözést! Pedig van! Nem is kevés!!!!!!!!

vackor1 2012.10.27. 10:58:50

Nem konkrétan a cikkhez tartozik, de :

Mindenkinek aki linkelte a videót, nézze meg ezt is, talán "ismerősnek" találja az úriembert... :)))
Én csak annyit kérdeznék, hogy miért nincs még rács mögött , függetlenül fajtól/nemtől/életkortól/vallástól/akármitől?

subba.blog.hu/2012/07/10/subba_police

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 10:58:57

@Mérnork: ne álljunk meg itt. inkább az ország taigetosz+, ha cigány felszállhat a metróra.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 11:02:22

@berczy04: semmi gond, engem is felidegesít, hogy a posztíró, meg a hasonlóak úton útfélen azt mondják, hogy rajtuk kívül mindenki cigánygyűlölő, aztán ha mutatsz egy ilyen videót az a válasz, hogy vigyázz jobban a cuccodra.

Mi ez ha nem rasszizmus?

Az a tanács, hogy mert cigány már vigyázzak a cuccomra?!?!

Ez a színtiszta rasszizmus.

De ezt a csökött agyával nem fogja fel, csak mindenki más a rasszista, mert a cigányt cigánynak nevezi nem romának.

berczy04 2012.10.27. 11:03:19

Egy dolog tűnik fel nekem. Mégpedig az, hogy az index olvasóközönsége jellemzően nem jobbikos. Ellenben a legtöbben még Ők is elismerik ennek a problémának a létezését. Most mégis akkok kinek szólnak ezek a kamu, ferdítő, mosdató posztok? Mert a kommentek negyrészéből az derül ki számomra, hogy lassan már nincsen olyan ember, aki egyet ért ezekkel a posztokkal nézettől, politikai oldaltól függetlenül. Akkor mégis minek tépitek a szátokat, ha lassan már mindenki hülyének néz titeket bérbloggerek?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 11:05:36

@berczy04: arról mégse írhat cikket, hogy volner találkozott 3 hülye "újságíróval" egyszerre.

felháborodnának azonnal...

akkor is ha ez történt ebben az esetben.

berczy04 2012.10.27. 11:06:59

@doggfather: Azt veszem észre manapság, nem is kevés helyen, hogy a liberálisoknál kirekesztőbb, rasszistább fajta kevés van. Még a nácik is tanulhatnának tőlük. :)

Nevén kell nevezni a gyereket, ez a trükk, de amíg egyesek (sokan) nagyon jól élnek ennek a problémának az elkendőzéséből, addig teljes erőből söprik a dolgot a szőnyeg alá. Nem tolerancia, nem elfogadás, tisztelet ez, ez nem liberalizmus, hanem a szaros konc féltése. Semmi több puszta önzésnél, amihez felhasználják a cigányságot. Undorító ez!

berczy04 2012.10.27. 11:09:52

A kirekesztés ellen szónoloknak fennhangon, miközben kirekesztenék a Jobbikot és teljes táborát.
Ti vagytok a liberalizmus mintapéldányai. :)

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 11:10:16

@berczy04: mi ebben a furcsa? a zsidó elve náci, és általában zsidók álcázzák magukat liberálisnak.

miért van az, hogy Magyarországon pl az összes ilyen NGO vezetése full zsidókból áll. az összes ilyen-olyan civilnek hazudott szervezet egy cionista fedőszerv csupán: eötvös brigád, helsinki faszomság, AI, TI, TASZ, történelem tanárok egyesülete minden...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 11:10:28

@berczy04: ez így is van, a liberalizmus lényege, hogy tisztelni illene a szabad választást, na ez nálunk azt jelenti, hogy az övéké a helyes választás, a többit el kell ítélni, mert ők liberálisok.

Hogy ebben az okfejtésben nulla, azaz nulla logika van az őket nem érdekli.

berczy04 2012.10.27. 11:11:23

Jéé, moderálva lettem, csak úgy liberálisan, véleményemet tiszteletben tartva! Gratulálok!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.27. 11:12:14

@berczy04: neeem, csak xarozik a blogmotor, én se láttam magam vagy 3 percig 3 perce. :D

berczy04 2012.10.27. 11:13:46

@doggfather: Nekem tudod ezzel egy komoly bajom van. Nem az, hogy ilyenek, csinálják, szívük joga, de az a baj, hogy az emberek megeszik, nem veszik észre ezeket a bődületes logikai bukfenceket. HOgy miért... No, az is megérne egy misét.

gabesz7004 2012.10.27. 11:21:37

"Mert ugye mi demokraták és úriemberek vagyunk. És azt valljuk, mindenki szabadon elmondhatja a véleményét."
Feltéve, hogy egyezik a ti szánalmas ballibsi véleményetekkel! K.va gyenge írás, szerencsére pont ennyi eszetek is van.

Kókadt-szegfű 2012.10.27. 11:31:44

Mivé lettek a romák is , és mit "fejlődtek, és hova jutottak, az emberellenes szocialista évtizedek után??!!

auralborder 2012.10.27. 11:32:22

Közeleg az idő, amikor a kis kedvenceiteket irtani fogják, mint a szúnyogokat. Minden ilyen bejegyzés csak olaj a tűzre. Locsolgassátok csak, örülünk neki.

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 11:32:51

Hirtelen milyen rossz lett a Jobbikosok miatt Tiszavasváriban, az index szerint, asszongya kevesebb a segély. Kit szólaltattak ezek meg? Azt miért hagyták ki hogy nem minuszos a költségvetés 200 millióval mint elődjeiknél? A fidesz már bevétel sem vállalja, csak a független trükkben bízik.

Egyébként mehet a fröcsögés, a helyi választóknak van rálátása csak, hogy rosszabb vagy jobb lett. A segílyeseknek biztos rosszabb, most elmennek szavazni, pláne egy kis zsebpénzért.

Kókadt-szegfű 2012.10.27. 11:33:16

a liberálisoknál kirekesztőbb,
rasszistább,
ember és család ellenesebb
fajta nem volt még a világtörténelemben

moszkvicssluszkulcs 2012.10.27. 11:33:25

Kedves ballibes jogvédők. Itt Miskolcon is cigány hordák masíroznak nap mint nap. A hordák felépítése: 2 férfi 2-3 nő és 8-10 gyerek. Persze egy olyan városban ami lassan cigánykeltető lesz, nem is csoda...

Kókadt-szegfű 2012.10.27. 11:34:44

Mivé lettek a romák is, a magyarok is, és igazából mit "fejlődtek, és hova jutottak,
az emberellenes
és életellenes
szocialista-liberális évtizedek után??!!

pavor nocturnus 2012.10.27. 11:35:23

Elfogadván mindenkitől az indulatok köpetétől habzó szitkokat a cigányokról: büdösek, munkakerülők, szaporák, élősködők, bűnözők, erőszakosak, és ami még tetszik, egyetlen kérdésem van felétek csupán, mit kezdenétek ti ezekkel a büdös, munkakerülő, szapora, élősködő, bűnöző, erőszakos, és ami még tetszik cigányokkal. Mer' igazatokat feltételezve is felmerül bennem a kérdés, hogy a premisszákból levonandó konklúzió mi legyen hát? Börtön mindnek? Halál mindegyikre? Számosságukat tekintve ez kivitelezhetetlennek tűnik. Munka van? Lehetőség a kitörésre? Komolyan kérdem: mit lehet velük kezdeni, ha elfogadjuk is számtalan hibáikat?

átlátó 2012.10.27. 11:37:27

Posztíró, a zupás őrmester fogálmával nem vagy tisztában. Ezek után, ha bajod van, te se rendőrért kiabálj... mondom ezt úgy, hogy a tévé székházat belülről is jól ismerem és azon a "D" napon a lépcsőn a bejárattal szemben álltam...

Kókadt-szegfű 2012.10.27. 11:38:01

Mivé lettek a romák is, a magyarok is, és igazából mit "fejlődtek, és hova jutottak,
az emberellenes
és életellenes
szocialista-liberális évtizedek után??!!
Hova lettek a munkahelyek is
az emberellenes
és életellenes
szocialista-liberális horda "dicsősséges"
évtizedei után?!

nyisziati 2012.10.27. 11:38:16

@Opinion: "miért nem szidja 2 percenként az itt élő, a társadalom normáit teljesen elfogadó és beilleszkedni tudó kínaiakat?"

Azért nem szekálja őket a Jobbik, mert azzal nem lehet szavazatot maximalizálni. Pár tízezren vannak csak, javarészt kereskedők, városban élnek (kissé rejtőzködő életmódot folytatva) és az emberek az OLCSÓ cikkek forrásaiként tekintenek rájuk.

A feltevés meg a hét vicce. Láttál már számlaadó kínait? Adtál már ki albérletet kínai családnak? Fél év alatt leamortizálnak szinte mindent.
Ennyit a beilleszkedésről. Ők is lopnak, csak ők az ÁLLAMOT (az pedig tudjuk, itt nálunk nem bűn).

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2012.10.27. 11:42:56

Azért, mert ti kommentelgettek, helyesebben fröcsögtök állandóan és mindenütt, még nem ti vagytok többen!

Bafana 2012.10.27. 11:43:34

Egy dolog, hogy teleokádod a monitort az epéddel, de ezt mért kell nyilvánosságra hozni?
Nehéz kezdeni az olyan egyszerű emberekkel, akik ÉRDEMBEN nem tudnak vitatkozni, és elővesznek olyat, hogy "tudálékos képpel néz", "falusi kocsmáros", "agyvérzéses képpel osztja az észt" stb.
Nem próbálnád meg, kedves Proszektúra: Nem értek egyet Volner úrral, mert:........... Vagy nem igaz, amit Volner J. mond, mert:....................
Amúgy meg, kedves Proszektúra, 2012-ben valami olyasmit mondott az ország, hogy sokkal kevesebb liberalizmust akar!

2012.10.27. 11:43:35

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Semmit nem kerülök kínosan, itt azok vannak, akiket a bíróság tényleges életfogytiglanra ítélt. Ezek tények, amiket te hörögsz, azok meg kiragadott esetek. "Fehérekre" ugyanígy vannak hasonló rémségek, csak akkor kussolnak az igen tisztelt gárdisták, mint szar a fűben.

berczy04 2012.10.27. 11:45:58

@pavor nocturnus: Kezdetnek nem lenne rossz a kettős mérce elhagyása, nyílt beszéd elősegítése, a problémák nem elkendőzése, kimondása.
Rögvest utána jöhetne is az, hogy a rendőr is felléphessen ellenük anélkül, hogy kockáztatná a jogvédők őrült ordítását, lejáratását irányába.

Ezekhez még csak nem is kellene pénz, csak szimplán akarat.

2012.10.27. 11:46:28

@komplikato: Tévedés, a Wikipédián minden állítást alá kell támasztani. Próbáld meg, írj be valami hülyeséget, órákon belül kiszedik. Semmivel nem rosszabb a minősége, mint az Encyclopedia Britannicának, ezt tesztek bizonyítják. Mondjuk az az angol verzióra vonatkozik, de a magyar teljesen hasonlóan működik.

berczy04 2012.10.27. 11:46:30

@Proszektura: Erre én a helyedben nem fogadnék nagy összegben...

_alerob 2012.10.27. 11:46:45

@HomicideWatch: Rengeteg ismerősöm van ott (rokonok, ismerősök) Mind pozitívabban értékelik az elmúlt időszakot. És roma ember is. Hisz együtt élnek, beszélgetnek.

Nem csak a politika változott, az emberek fejében is sok minden.

Sonka Nery 2012.10.27. 11:48:13

@Opinion: mindenki ezt mondja magáról, mégis hogyan végezte jópár millió embertársunk csak azért, mert a hozzád hasonlóak másként gondolták! Tessék egy kicsit gondolkozni és tanulni a történelmet!

2012.10.27. 11:48:19

@Bafana: Nem, nem ezt mondta. Azt mondta, hogy kevesebb korrupciót akar és kevesebb hazugságot. Erre fel sokkal többet kapunk, de most már alkotmányosan is alátámasztva. Egyébként ez 2010-ben történt.

Sonka Nery 2012.10.27. 11:49:45

@merre: én nem érzem azt a felkészültséget, amit te belelátni vélsz a dologba, inkább a kollektív bűnösséggel való manipulatív vádaskodást, de ezek szerint van az a szellemi réteg, akinek ez bőven elegendő, és te is ott vagy köztük!

2012.10.27. 11:52:03

@minden armstrong csaló: Hogy is van ez? Akkor, ha a jobbikosok követnek el bűncselekményt, akkor jobbikbűnözésről beszélhetünk? Ha a svábok, akkor svábbűnözésről?

Igen szórakoztató, hogy a kommunisták ellen habzó szájjal beszélő szélsőjobb egy kommunista oktatófilmre hivatkozik.

Nincs se cigány-, se fehérbűnözés, ennek az égvilágon semmi jelentősége nincs. Bűnözés van, amit meg kell büntetni, akárki is követi el.

kifordított nagyanyó 2012.10.27. 11:52:21

Mondj igazat és betörik a fejed.
Nem értem, mi a probléma Volner úr kifejezéseivel?

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 11:53:02

@Proszektura: nem te fröcsögtél a posztban te majom zsidó...

ti vagytok többen? hol? a nazis hall of fame-ben maximum.

csavari 2012.10.27. 11:53:25

Te köcsög menj be az önkormányzatokhoz és nézd végig, hogy a cigányok rögtön a cigány származásukra követelik a segélyt!
Ha hordázni akarsz akkor a fajtádat a zsidókat nevezd így és hozzá csaphatod a cigányokat, habár még az a minősítés is hízelgő rátok!

minden armstrong csaló (törölt) 2012.10.27. 11:54:01

@iii: van olyan bűnözési forma, ami a jobbikosok, svábok körében 100x-1000x relevánsabban jelentkezik, mint más csoportokban?
nincs.

ennyi.

berczy04 2012.10.27. 11:56:54

@iii: Jaj, de fárasztó már, hogy még van olyan korlátolt, aki erre hivatkozik 2012-ben... :S

Wintermoots (törölt) 2012.10.27. 11:57:03

Volner az egyik (de nem a ) legsötétebb ember a parlamentben, pontosan bigottságából és felszínes világismeretéből fakad elbizakodottsága. mindenesetre jól jellemzi a jobbikot, persze vannak nála szélsőségesebb arcok is, pl. zagyva, vagy az a srác aki magát bevallottan nácinak tartotta.
amit mond, általában féligazság, ezért problémás. nem nettó hazugság, nem hülyeség, van amit ő is jól lát és pártja is, csak hát az egész mégsem elfogadható

ErrOr 2012.10.27. 11:57:34

@iii: amennyiben 97-98%ban jobbikosok illetve svábok követik el, akkor igen. engem nem zavarna :)
hivatkozhatnának az USA-ra is, csak azt is lesöpritek valamiért, pedig ők aztán liberálisok.
van cigánybűnözés :) lásd nyugatEU, Kanada is hazazavarja őket... szemét rassizsta országok, fujj

berczy04 2012.10.27. 11:59:39

@Wintermoots: Tényleg Ő a legsötétebb? Istenem, de jó lenne, ha igazad lenne, és minden más képviselő sokkal értelmesebb, tájékozottabb lenne, hovatovább, jobb politikus. Asszem előrébb tartana az ország, ha Volner lenne a legsötétebb.

Bafana 2012.10.27. 12:04:26

@iii: Statisztikai adat: 150 brutális rablás, nemi erőszak stb. elkövetőjéből 142 cigány származású!
A nem cigány ember is követ el pl.rablást, de az kimondottan cigánybűnözésre utal, hogy az áldozatot nemcsak kirabolják, hanem péppé verik, eltötik 30 csontját, vagy addíg ütik, míg mozog. Mindezt idős, védtelen emberekkel szemben és FALKÁBAN!!!! Van néhány bűncselekmény, aminek az elkövetőjét 1-2 szó alapján rögtön be lehet azonosítani
Nincs cigánybűnözés?????
Fogadjunk Budán élsz, és csak néha mozdulsz át Pestre.

Bafana 2012.10.27. 12:06:48

@Wintermoots: Olvasd el, légyszíves egy korábbi hozzászólásomat! Rád is vonatkozik. Tudod: "Nem értek egyet Volnerral, mert.................."
Ne fröcsögj, nem áll jól!

Demszky 2012.10.27. 12:06:52

Van cigánybűnözés!

pavor nocturnus 2012.10.27. 12:09:12

@berczy04: De ez még mindig csak tüneti kezelés, mi legyen a terápia maga?

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 12:09:15

@ErrOr:

Ne kérdezz vissza, szívecske, válasz helyett.

Te elmennél egy csendes sarokba éhen dögleni, ha nem lenne jövedelmed, vagy hozzányúlnál a máséhoz?

A képviselőket azért tartjuk, hogy okos és megfontolt jogalkotással biztosítsák a gazdaság működését és ezáltal az emberek megélhetését.

Nem arra tartjuk őket, hogy pofázzanak, szórják a közpénzt, osztogassanak a haveroknak, meg a társadalom minden létező csoportjából és rétegéből a többi csoport előtt demagóg uszítással bűnbakot csináljanak.

Ha az embereknek van munkája és jövedelme, akkor el van foglalva azzal, tud tervezni és nem lop.

Ha nincs munkája, nincs jövedelme, ellenben kurvára sok ideje van, ráadásul éhes, akkor meg lopni jár.

Ez ennyire egyszerű.

Vagy szerinted lehet munkahelyeket teremteni faszverő "cigányozós" mocskolódással?

Bafana 2012.10.27. 12:12:57

@No_Fidesz_No_Problem: A léptékkel van a baj!
Példa: Ha nekem 1000 forint kell, ellopom. Eszem ágába nem jutna úgy 1000 forintot elvenni mástól, hogy több milliós kárt okozzak, vagy az életét vegyem el!

kifordított nagyanyó 2012.10.27. 12:14:36

Azért fogadok,hogy a poszt írója VÉLETLENÜL pont olyan óvodába/iskolába íratja a gyerekét ahol nem,vagy alig vannak cigányok.
De mondom ez tiszta véletlen!

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 12:15:31

@pavor nocturnus:
Az első lépés, hogy szembenézünk a problémával. Axtán megindulhatna egy társadalmi megoldáskeresés. De amíg letagadjuk egy problêma létezését...

Talán biztosìtani kellenne a bűnözőikkel való kemény bánásmódot, nem csak a zsidókat hasbarúgókat elítélni 8 nap alatt 2 évre, hanem a büdös magyarokokat, parasztokat verőket is. Nem kiengedni 24 óta után.
A becsületes réteget kiemelni közülük, segíteni. Ahol gyermekveszélyeztetés van, elvenni a gyereket időben. Hassles, hogy pénz kellene hozzá, de ugye nincs cigányprobléma. Nincs cigánybűnözés. Nincs not megoldani, ez a legolcsóbb, legkönnyebb, letagadni. A becsůletes cigányok számára a legbagyobb kártyákat a libsi jogvédők okozzák.

And37 2012.10.27. 12:17:38

@pavor nocturnus: gondolom nincs megoldása senkinek, ezért vannak inkább egymással elfoglalva, egymás alázása legalább megy...

berczy04 2012.10.27. 12:17:38

@pavor nocturnus: Nézd, nincs nálam a bölcsek köve és nem is nekem lenne dolgom ezt megválaszolni.

De, hogy némiképp konstruktív is legyek: Nyilván munka, bár ez nehéz olyan csoportoknál, ahol már szinte szitokszó ez. Munkához munkahely kell, ami ugye nincsen. Nem csak nekik. Mihez értenek? Hm... Na igen, iskolázás, ahovan nem melegedni járnak, hanem tanulni. Családi akarat ehhez, ami nincsen.

Tudom, hogy rohadt nehéz belátni, de elsősorban a cigányság fejében, a hozzáállásában kéne változás. Ehhez olyan cigány vezetők kellenének, akik jó példával járnak elől. Kipaterolni az sikkasztó Kolompár féléket, ehhez ugye ismét nincsen politikai akart (kéz kezet mos)

NIncsen ipar, ahol tudnának betanított munkásként dolgozni, kvázi nincs agrárium, ahol napszámosok lehetnének. (természetesen a magasabban képzettek nem tartoznak ide)

Ez sokkal átszőttebb probléma, mint azt én meg tudnám ítélni, de bárhogy is, nem tűrhető tovább ez a cigányság részéről történő terror. Szép szóval nem megy, láthatjuk. Én nem gondolom, hogy minden cigány ember bűnöző, nem gondolom, hogy ki kellene írtani őket, de sajnos a szép szóból nem értenek. Ha pedig így van, akkor nem várható el, hogy a többség csendben tűrje el ezt, csak mert van néhány jogvédő, - aki ebből kurva jól él -, akik azonnal az egész médiát telekürtölik, hogy rasszizmus és ráadásul még erre hergelik a cigányságot is.

Ha ez valaki nem látja, az vagy vak, vagy szándékosan ferdít, ami a legtöbbet árt.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.10.27. 12:18:23

A jobbik a zsidók által létrehozott mű-rasszista párt. Azért jött létre, hogy ellenőrizze és egyben tartsa a hülyéket.

berczy04 2012.10.27. 12:19:28

@And37: Attól még, hogy Te ezt gondolod, nem biztos ám, hogy így van. Hovatovább, csak téged minősít... :)

berczy04 2012.10.27. 12:22:42

@dr. Kóser Malac: No, azért ebben a gondolatban is lehet igazság, talán nem is kevés...

ErrOr 2012.10.27. 12:30:13

@No_Fidesz_No_Problem: a szüleim, nagyszüleim megértették, hogy munkából lehet megélni, ezért ezt sulykolták belém, ezt tanultam meg tőlük. Eszembe sem jut embereket ölni 200 Ft-ért, vagy kábelt lopni. Megdolgoztam azért, hogy dolgozhassak.
És akkor alanyi jogon jár, ha nincs munkája, akkor mehet lopni? Megélhetési bűnözés, akkor ennyi erővel minden bűnözési forma az, mert valamilyen szinten hozzájárul az elkövető megélhetéséhez. Ha választanom kell, hogy 9 millió ember éljen békében és nyugalomban, dolgozzon, és 900 ezer önhibájukból aluliskolázott, alulmotivált lépjen vagy 9 millió rettegjen és 900 ezer éljen egy fokkal jobban, akkor az előbbit választom. Az elmúlt 22 év politikája az utóbbit választotta. Akik ilyeneken blogolnak, senki se higgye azt, hogy nem fogja őket elérni a probléma. Egy szép napon az ő torkukat fogják átvágni. Akkor majd átvillan az agyatokon, hogy "baszdmeg igazuk volt". Az idei évben kétszer esett a család a cigányok áldozatául, a közvetlen baráti körömben is történt két eset csak idén.

Mikrobi 2012.10.27. 12:30:48

Arról mikor lesz poszt, természetesen a cigányok említése nélkül, hogy lomtalanítás idején a házak környéke szemétdombbá válik, hogy a lomizók gyerekei nem járnak iskolába, délelőtt is ott ülnek a koszban-mocsokban, ott esznek, ordibálnak, belekötnek az emberekbe?

christvhu 2012.10.27. 12:39:52

Nincs baj Volnerrel. Nem akar többet kihozni magából, mint amire képes. Bár minden politikusunkról el lehetne mondani ezt! Mondom ezt úgy, hogy rendkívül távol áll tőlem a Jobbik maga.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 12:43:58

@ErrOr:

"a szüleim, nagyszüleim megértették, hogy munkából lehet megélni, ezért ezt sulykolták belém, ezt tanultam meg tőlük. Eszembe sem jut embereket ölni 200 Ft-ért, vagy kábelt lopni. "

*

Hol a munka?

Naponta 100 céget számolnak fel.

Hol a munka?

Ha te is éheznél, vagy a gyerekeid éheznének, vagy nem tudnál befűteni a mínuszokban, éhen döglenél és megfagynál a jó erkölcs nevében, vagy inkább lopnál?

Ha súlyos beteg lenne a gyereked, és nem lenne pénzed kiváltani a gyógyszereit, hagynád, hogy a gyereked kínlódjon, vagy akár meghaljon, vagy inkább megpróbálnál pénzhez jutni valamilyen módon?

2012.10.27. 12:45:49

@minden armstrong csaló: Itt sincs. Ez hazugság. És akkor sincs jelentősége, ha van. Ha bizonyos fajtáknál a cigányok vannak túlsúlyban, akkor nyilvánvalóan másoknál meg a nem-cigányok. Ez evidens, ugye? Például a fegyveres bankrablás az tipikus fehérbűnözés, ugye?

pavor nocturnus 2012.10.27. 12:46:54

@HomicideWatch: @berczy04: A problémát látjuk, ti is és mások is hosszasan fejtegetik, ebben nincs vita. Néhány jogvédő hangoskodása csak késleltetni tudja, de megakadályozni nem a problémával való szembenézést.Rövidke idő kérdése.
De...
Nyomorban az ország, nemcsak a cigányok. Nincs munka. Hogyan lehetne ilyen feltételek mellett az integrációt megvalósítani, úgy, hogy a cigányok körében nincs is elementáris igény az integrációra. Elvárni, hogy a hozzáállásukon változtassanak, akkor lehetne, ha a feltételeket is biztosítanád ehhez. A habitus megváltoztatása egyébként sem egyik napról a másikra megy. Addig nekünk csendes többségnek túlélésként nem marad más, mint a habituáció, mert élni kell. Emeld az ingerküszöböd, vagy kihalsz. A világ nem (csak) a cigányok miatt keserves...

berczy04 2012.10.27. 12:48:40

@No_Fidesz_No_Problem: Csúsztatás ismét... Attól még, hogy valaki ilyen kényszerhelyzetben lop, hogy ehessen, miért kell állatias módon tenni ezt?

Szeritned a védtelen emberek agyonverését, teljesen indokolatlan erőszakot, idősek megerőszakolását, csonkítását, késeléseket, a feleslegesen emberekbe belekötést lehet azzal magyarázni, hogy ehézik a gyerek?

Ne csúsztass, felesleges, mindenki tudja mi folyik itt!

2012.10.27. 12:48:59

@berczy04: Hát ez maszatolás, szerintem te vagy a korlátolt, meg is indokoltam.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.27. 12:49:34

@Proszektura: "Azért, mert ti kommentelgettek, helyesebben fröcsögtök állandóan és mindenütt, még nem ti vagytok többen! "

De igen, mi vagyunk többen, akik nem szeretik a PC közbeszédet és a valós, súlyos társadalmi problémák szőnyegaláseprését. Szerintet a börtönlakók hány %a ci-gány?
70? 80? 90? Nem is szabad mérni, mert az rohadtul nem PC ugyebár. Cigánybűnözés sincs, a kábeleket is a svédek lopják ugyebár.
Szóval sztem, kedves liberális, többségében természetesen rózsadombi v. 5. kerületi zsidó jogvédők, minél jobban el akarjátok kendőzni a dolgokat ilyen hülye bejegyzésekkel, annál jobban felbőszítetítek a magyarokat, növelitek a Jobbikos tábort. Vona még hálás is lehet.

öszödi mém 2012.10.27. 12:49:37

Proszekrturát, No Fidesz No problemet meg a többi geci libsi beutalnám egy olaszliszkai üdülésre. Ha túlélik, akkor ugathatnak.

berczy04 2012.10.27. 12:50:20

@pavor nocturnus: Azért ugye ez nem komoly, amit írsz?
Emeljem az ingerküszöböm? Basszus, amikor az aluljáróban belémkötnek teljesen indokolatlanul, mert egyedül megyek épp és ők 5-en vannak, ott mi a picsát ér az ingerküszöb emelése baszod?

berczy04 2012.10.27. 12:52:06

@iii: Mit maszatolok, és mit indokoltál meg?

Kérdezték már tőled nagytudású: Mondj tipikus jobbikos bűmcsekelményeket, mondj tipikus sváb bűncselekményeket.

Tudsz? Hehe... :)

2012.10.27. 12:52:28

@Bafana: Nincs ilyen statisztikai adat, ez hazugság. Link?

De ha igaz lenne, a fehéreket kevésbé akarod megbüntetni? Mit változtat bármit is az, hogy milyen a bőrszíne a rablónak?

A másik, hogy belinkeltem neked a tényleges életfogytos, tehát a legelvetemültebb bűnözők listáját. Ezek között egyetlen cigány nincs, bármily meglepő. Ezek tények, ellentétben az általad ráncigált téveszmékkel.

2012.10.27. 12:54:54

@berczy04: Azt maszatolod, hogy nem válaszoltál arra a 3 érvre, amit mondtam.

Most ebből az egyikre mondtál egy féligazságot. Mint írtam, van olyan bűnözés, amit tipikusan "fehérek" követnek el. Akkor sincs semmi értelme magyarbűnözésről beszélni, mert ez érdektelen.

pavor nocturnus 2012.10.27. 12:55:57

Azt jelenti, hogy ne húzd fel magad, amíg nem veled történik. Ha meg veled történik, akkor meg neked egyébként is annyi, s akkor az ingerküszöböd a posteriori sem fog már számítani. Mer' nem lesz, ahogy te magad sem... Addig meg emeld amennyire tudod, mert keringési problémáid lesznek.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 12:56:37

@berczy04:

"Nincsen ipar, ahol tudnának betanított munkásként dolgozni, kvázi nincs agrárium, ahol napszámosok lehetnének."

*

Ez nem egészen így van. Ez így a szokásos fideszes propaganda.

A legutóbbi 10-15 évben felnőtté vált korosztályt kivéve az előttük született korosztályokban még alap volt, hogy ha a lányok nem is mind, de a fiúk jellemzően elvégezzék legalább a szakmunkásképző iskolát és szerezzenek valamilyen szakmát.

A mai 40+ életkorú, hátrányos helyzetű korosztálynak meg nem csak szakmája, munkatapasztalata, de munkahelye is volt a 90-es évek elején. Lényegesen többen tanultak ki valamilyen szakmát, mint ahányan segédmunkákból éltek.

Ha innentől továbbgondolod, hogy hová lettek azok az üzemek, amelyekből az utcára kerültek ezek az emberek, akkor magad is rájössz a helyes válaszra, hogy mindebben, ebben a folyamatban ki a hibás.

De megismételném:

Mocskolódással egyetlen munkahelyet se lehet teremteni, és az egyes társadalmi csoportok egymás ellen uszításával nem fog növekedni a gazdaság.

Ez csak azt a célt szolgálja, hogy amíg az átlagemberek egymás mocskolásával vannak elfoglalva, addig a megfelelő helyeken ülők nagyobbat meríthessenek a húsoskondérokból a saját fazekukba.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 12:59:12

@öszödi mém:

"Proszekrturát, No Fidesz No problemet meg a többi geci libsi beutalnám egy olaszliszkai üdülésre. Ha túlélik, akkor ugathatnak."

*

Feleslegesen vered magad, öt évig dolgoztam hátrányos helyzetű emberekkel, nagyon szegény térségben, nem a Fidesz propaganda anyagaiból meg a Jobbik fröcsögéséből ismerem a problémát.

berczy04 2012.10.27. 12:59:44

@iii: No, mivel látom, képtelen vagy továbblépni a megfogalmazáson, a szóhasználaton, hogy cigánybűnözés, értelmetlen az egész vita. Ha téged a nevén nevezés zavar, nem maga a tény, hogy mik folynak a országban, akkor felesleges is vitatkozni.
Tudod, leszarom hogyan nevezik. A jobbiknak fontos a cigánybűnözés elnevezés, nem nekem. Engem a probléma megoldása érdekel, a prábeszéd, nem az, hogy egyesek, mint Te is az elnevezésen pattognak, mintha tényleg a szóhasználat lenne a legnagyobb probléma.

Bafana 2012.10.27. 13:01:54

@No_Fidesz_No_Problem: Vagy nem olvastad a korábbi reakciómat, vagy nem jutott el a kisagyadig.
Szájbarágó Szilárd bácsi elmagyarázza: A környéken egy tényleg nagyon szegény idős nénike bement a boltba. Nagyon éhes volt, nem volt pénze. A kabátja alá elrejtett 2 zsömlét és egy zacskós tejet. Az eladó észrevette és elfordította a fejét.
Nálunk Kispesten 4 éve elloptak kb.150 ezer forint értékben távközlési kábeleket. 1 hétig nem volt egész Kispesten sem telefon sem internet. Az orvost, rendőrséget, tűzoltóságot nem lehetett elérni egy hétig. A kerületi cégek gyakorlatilag leálltak. 100 ember dolgozott megfeszített erővel a kár elhárításán, ami (most ülj le légyszíves és kapaszkodjál valamibe) 100 MILLIÓ folrint volt!!!!!
Nincs cigánybűnözés??? Orvosságra kellett a színes- fémkereskedőnek??? Hol élsz???

berczy04 2012.10.27. 13:03:10

@No_Fidesz_No_Problem: Nyilván tudjuk kinek a hibája az ipar eltűnése, vele együtt a munkahjelyek eltünése. Ezen nem fogunk vitatkozni.

Ellenben ez akkor sem menti fel azt a fajta cselekmémy elkövetési módot, azt az állatias viselkedést, amit produkálnak. Magyar (értsd: nem cigány származású) embereknek is ugyan úgy kevés/nincs munkahely, miért nem állatiasodunk el ennyire?

Ha a gyerekem éhezik és lopnom kellene, lopnék, elkapnak, lecsuknak, pont. DE! Nem feltétlenül kell állatiasan, hordákba verődve, beteg módjára gyilkolászni. Erre semilyen munkahely megszűnése nem mentésg, a nehéz helyzet sem!

Ezt nem lehet menteni!

berczy04 2012.10.27. 13:03:40

@No_Fidesz_No_Problem: Ja, és tőlem nem láttál mocskolódást, nem a célom!

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.27. 13:04:32

@berczy04: csak tudod nehéz úgy beszélni egy jelenségről, ha nincsen neki neve. pl. nem mondhatom megmérem a lázadat helyett, hogy megmérem az izédet. Csak ennyi. Ezér vannak a szavak. Nahát!

berczy04 2012.10.27. 13:06:31

@greatwideopen: Félreértettél, tőlem mindegy minek hívjuk, lehet akár cigánybűnözés is, csak nevezzük meg! Kerek perec legyen megnevezve. Én csak reagáltam valamire, nem engem zavar a cigánybűnözés kifejezés.

sanyix 2012.10.27. 13:07:19

hujjujuj nevén nevezte valaki a tényeket! El kell hallgattatni, a Magyar Népköztársaság nevében!

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.27. 13:07:41

@berczy04: időközben rájöttem, de attol még ül a dolog.

Bafana 2012.10.27. 13:08:41

@iii: A Jobbik néhány embere nézett utánna, de mivel hivatalos adat nincs róla (mivel - helytelenül - nem lehet az elkövetőket származás alapján megkülönböztetni), így kénytelen vagyok elhinni.
Szerinted hihetetlen????

berczy04 2012.10.27. 13:14:38

@pavor nocturnus: MOst az mondod, hogy inkább emeljem az ingerküszöböm és ne foglalkozzak vele, forduljak el, meg sem történt, mert így jobb nekem? Kicsit önző hozzáállás ez, bár tény, vérnyomásom normális marad.

De ez még mindig nem orvosság arra, amit a nagyszüleim miatt érzek, akik vidéken, a témában nagyon is érintett környéken élnek. Sajnos erre az ingerküszöb emelésen nem megoldás.

Ganyé 2012.10.27. 13:16:58

kissé elfogult ez a cikk! A világon mindenütt kimondják leírják a bűnelkövetők nemzetiségét. Mindenki tudja hogy van cigány bűnözés, ha valaki ki meri mondani is, akkor a liberálisok egyből elkezdenek ajvékolni! Tudomásul kell venni hogy már több tucat bűncselekmény forma létezik, amit kizárólag cigányok alkalmaznak! Azon kívül ez a nép csoport tudatosan gyerek kortól arra van nevelve hogy bűnözésből fog élni...Tehát teljesen jogos a cigány bűnözés kifejezés!!! Meg lehet nézni a közzöségi oldalakon az adatlapokat...senki nem vallja magyarnak közülük magát!!! Ők olaszok, mexikóiak, brazilok, csikágóiak...Csak a liberális sajtó akarja belénk sulykolni hogy ők magyarok, nekik erről más a véleményük!!! És mi a foglalkozásod kérdésre a válaszok...hát nem az hogy gyári munkás...Maffiózó-kokainbáró-rappsztár..Volnernek teljesen igaza van, ha ellepik a várost a cigány hordák, akkor azt kell mondani! És nem azért horda, mert cigányok, hanem mert úgy viselkednek!!!

Bafana 2012.10.27. 13:18:00

Nem beszéltem össze senkivel, esküszöm :)
Az indexen (korábban már máshol is) van egy videó, amint egy felzárkóztatásra váró, oda utazó "fiatal" ellop egy mobiltelefont.
Ki van takarva az arca, bár szerintem ez egy nagybajuszú kun legény lehet, vagy egy fiatalos idős néni, akinek a leszállás lendületétől beleakadt a keze a lány mobiljába.
Szerintem ez a felvétel az egész blogot zárójelbe teszi :)

And37 2012.10.27. 13:23:52

@pavor nocturnus: "Elvárni, hogy a hozzáállásukon változtassanak, akkor lehetne, ha a feltételeket is biztosítanád ehhez."

Ez szerintem hülyeség. Elvárni, hogy egy társadalom tagjai mindenkor úgy viselkedjenek, hogy az az adott társadalom javára szolgáljon, az szerintem mindenkor elfogadható. Különben miért várhatnánk el egy *hosszabb távon működőképes* társadalomtól, hogy a társadalom tagjainak tekintse őket, vagy legalábbis nem megoldandó problémaforrásként?

Másrészről meg elvárni egy lepukkant, munkanélküliekkel és éhezőkkel teli régióban, lopásra szocializált iskolázatlan fiataltól, hogy ő hirtelen dolgozni akarjon és az eddigi erőfeszítéseinek háromszorosával feleannyi pénzt keresni mint eddig, legalább akkora hülyeség.

mivammáhe 2012.10.27. 13:25:43

Láttam a kérdéses riportot, szerintem teljesen korrekt volt. Persze kihasználta a médiát abból a szempontból, hogy a pártja jelszavait hangoztatta- vitte bele még jobban a köztudatba, de ez nem bűn.
Más: aki a mai világban megkérdőjelezi, hogy van-e cigány bűnözés- vagy nincs, illetve a cigánykérdés sürgősen megoldásra vár- és igen, akár radikális eszközökkel is, és itt nem gyilkolászásra kell gondolni, hanem éles paradigma váltásra..- nos az vagy hülye, vagy ki sem mozdul az elefántcsont tornyából, vagy vak, vagy aljas.

Demokratának nevezni magunkat, miközben a másik szempontját csak a saját szűrőinken- bigott hülyeségeinken- keresztül vagyunk hajlandóak kommentálni- nos ez aljas és bigott egyszerre. Ezt nevezik kettős mércének..

De természetesen vitázhatunk, de kérem, csak személyeskedés nélkül...

Köszönöm!

mivammáhe 2012.10.27. 13:27:08

"...nos ez aljas és bigott...." helyett aljas és hülye ....

bocs az elírásért

:-)

And37 2012.10.27. 13:28:16

@Bafana: én se beszéltem össze senkivel, de láttam nagy kék hátterű plakátokat szerte a környéken. Nem tudom mennyibe kerültek, de szerintem plakátja több mint egy mobil. Azt viszont biztosan tudom, hogy a mobilt nem tőlem vették el, a pénz egy részét, amiből a plakátokat kirakták, igen. Na jó, nem elvették tőlem, csak úgy alakították a feltételeket, hogy érdekemben álljon adózni, tehát adóztam. De NEM ezekre a plakátokra.

berczy04 2012.10.27. 13:37:42

@And37: Igazad van, amit írsz, csak ehhez a témához épp jottányit sem kapcsolódik. Terelésnek jó, de felesleges...

Ganyé 2012.10.27. 13:38:29

@And37: Soha senki nem kapott annyi támogatást ebben az országban mint a cigányság...És miért nem lehet elvárni a társadalmi normák betartását??? Most viccelsz? Ezekben a szegény régiókban magyarok is laknak!!! És bár nagy a munkanélküliség, azért nem éheznének ha a kis kedvenceid nem rabolnák nap mint nap ki őket...Hiszen megtermelik a háztájit, művelik a kertet míg a cigány a kocsmában döglik egész nap...aztán hazafelé kirabol egy portát, ha olyan kedve van, megerőszakolja a 90 éves nénikét, aztán levágja a lábát, oszt akkó jó van...Aztán majd az ilyenek mint te, azt mondják hogy igaza volt, mert szegény...A vidéki magyarság régen is eltudta tartani magát amikor még nem volt ipari termelés! Mióta rá szabadultak a falvakra ezek az állatok, azóta csak a rettegés és a nyomor...

Bafana 2012.10.27. 13:39:21

@And37: Hidd el, nekem sem áll érdekemben adózni a feneketlen kútra hasonlító felzárkóztató programokra. Mint a videón is látszik, nem vált be.
Bár lesznek itteni "jogvédők", akik elkezdik magyarázni, hogy a lány kezében nem mobil, hanem párizsis zsömle volt, és az elkövető - talán egy finn cserediák - vitte az éhező családjának.

Drang 2012.10.27. 13:40:50

Ha a Jobbik svábbűnözésről meg szlovénhordákról beszélne, nyilván mindenki részéről az lenne a reakció, hogy ezek megőrültek / hazudnak. Amikor viszont cigánybűnözésről meg cigányhordákról beszél, még ballib oldalról sem az a reakció, hogy ezek megőrültek / hazudnak, hanem hogy ezek nácik.

kela-bá 2012.10.27. 13:41:35

Emberek ! Pici országban élünk, lélekszámunk csepp a tengerben gondjaink óriásiak , melyek a világválság következtében hozzánk is begyűrűztek. Nem biztos, hogy az a megoldás ha itt a blogokban egymásra támadunk, gyűlölködünk mindez csak megbetegít. Tisztelet a kivételnek !
Itt most a Jobbik a téma. Hagyni kell őket csak civakodjanak egymás közt, állítólag értünk, az országért. Ne zavarjuk hasznos tevékenységükben. Mi meg törődjünk inkább magunkkal, családunkkal, ismerőseinkkel, egészségünkkel. Hasznos, humánus információkkal segítsük egymást ! Pld.:

www.tudatraebresztes.blog.hu www.vntv.hu

Jön a tél, jó felkészülést !

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 13:42:15

@Bafana:

"A környéken egy tényleg nagyon szegény idős nénike bement a boltba. Nagyon éhes volt, nem volt pénze. A kabátja alá elrejtett 2 zsömlét és egy zacskós tejet. Az eladó észrevette és elfordította a fejét."

*

És hány napig lehet élni két zsömlén és egy liter tejen?

És ha megette a liter tejet meg a két zsemlét, akkor megint ment a boltba, hogy lopjon?

És hány nagyon szegény nénike van arrafelé? És a boltos mindegyiküknél minden nap elfordítja a fejét?

Remélem érted, hogy a megoldás se nem a lopás, se nem a fej elfordítása, hanem az ország olyan gazdasági helyzetbe hozása, hogy akik dolgoznak, azok ne a létminimum szintjén vegetáljanak, akik végigdolgozták az életüket, azok ne kényszerüljenek rá, hogy tejet meg zsemlét lopjanak, akik pedig önhibájukon kívül vannak állás nélkül, azok kapjanak megfelelő támogatást addig, amíg újból - lehetőleg rövid időn belül - el tudnak helyezkedni, hogy ne legyenek rákényszerítve a lopásra.

rezvez 2012.10.27. 13:46:00

blogíró hullákból parizer. :)

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 13:48:38

@berczy04:

"Magyar (értsd: nem cigány származású) embereknek is ugyan úgy kevés/nincs munkahely, miért nem állatiasodunk el ennyire?"

*

Te nem olvasod a police.hu honlapot, meg a Privát kopót? BESTIÁLIS cselekmények vannak rajta, amiket nem cigány származású emberek követtek el, persze az tény, hogy a nem cigány származású bűnözők inkább a fehérgalléros bűncselekmények elkövetésében vannak otthon.

And37 2012.10.27. 13:51:19

@berczy04: Nem terelés, legalábbis nem annak szántam, csak a dolgok más színben megvilágításának. Nem sokkal több becsületes, mindig tisztességesen adózó, kiskapukat nem kereső, buszon sosem bliccelő törvénytisztelő magyart ismerek, mint sötétebb bőrszínű, beilleszkedni kevésbé akaró honfitársat.
(Utóbbiból személyesen egyet se.)

Bafana 2012.10.27. 13:54:11

@No_Fidesz_No_Problem: Én egy mérleget próbáltam bemutatni, aminek az egyik felét elkezdted "boncolgatni". A másik felét elfelejtetted. A hangsúly azon volt, hogy valaki - vajonkik - loptak valamit, amit ha eladnak kb. 140-150 ezer forintot kapnak érte. Cserébe okoztak egy 100 milliós kárt és kockáztattak kitudja hány emberéletet, mert a tűzoltóságot, mentőket stb. sem lehetett elérni.
De kb. hetente lehet hallani kábellopásokról, amit szerintem terrorcselekménynek is lehetne minősíteni és aszerint büntetni.

2012.10.27. 13:54:23

@Drang: A nácik őrültek, mi a probléma?

sanyix 2012.10.27. 13:59:00

@iii: te már csak tudod, hiszen te normális vagy (szerinted), és visszamentél 60 évet és kibeszélted a dolgot a nácikkal :)

And37 2012.10.27. 14:01:14

@Ganyé: szerintem ezt nem nekem szántad. Pont azt írtam hogy hülyeség nem elvárni tőlük a társadalmi normákat. Meg mellé azt, hogy cserébe az is hülye, aki azt várja egy tolvajláson sose rajtavesztőtől, hogy a magától beálljon a jómunkásemberek sorába. A bűnözők bőrszíntől függetlenül jó lenne ha börtönben lennének. De nem csak a pitiánerek.

Az elmúlt 20-30 év szociális támogatásaival szerintem a következő 20-30 évünket is elqrtuk. Ez kb. olyan, mint az afrikai éhezők esete: ha kaját küldesz nekik, akkor az a kevés földműves is tönkremegy, aki addig tudott gazdálkodni, ha megtanítod az éhezőket földet művelni és eszközöket adsz hozzá, akkor még bármi is lehet.
Mivel nem ilyen területen dolgozom és nem vagyok ismerője a témának, nem tudom megítélni, lehetett volna-e jobban csinálni, de azt biztosan érzem, hogy ami most van és amerre halad még mindig, az nagyon nem jó.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 14:03:33

@Bafana:

Büntetni nyilván KELL.

De azt is tudni KELL, hogy a büntetés önmagában nem oldja meg magát a problémát, ami abból áll, hogy ma az országban egy sokszázezres csoport van munka nélkül, jövedelem nélkül, mindenféle segély és érdemi juttatás nélkül, gyakorlatilag KIÍRVA mindenféle nyilvántartásból és statisztikából.

Ugyancsak egy sokszázezres, állás nélkül maradt szakmunkás réteg pedig már el is hagyta az országot.

Az ittmaradtak fele, négymillió ember a létminimum szintje alatt él.

Állambácsi meg csak néz és nem érti, hogy miért nincs SZJA-bevétele, meg hogy van az, hogy hiába a lehető legmagasabb az EU-ban nálunk az ÁFA, 27,5%, mégis egyre kevesebb ÁFA-bevétel csorog be nekik a kasszába.

Hábazz, Állambá' úgy, hogy ahol nincs munka, ahol nincs normális munkabér, ott nincs SZJA-levonás se, meg vásárlás se, meg a vásárlás utáni ÁFA se, vagyis adózás se nagyon van.

Parajpuding 2012.10.27. 14:04:04

Ahogy láttam a 23.-ai tüntetéseket, a jobbik tábora nagyrészt olyanokból tevődött össze, akik legfeljebb kutyatápként lennének képesek hasznára válni a világnak.

Misi56 2012.10.27. 14:08:21

@Bafana: Kinek, mikor, hol mondta??

berczy04 2012.10.27. 14:15:13

@Parajpuding: Ha így vélekedsz, szívesen bemutatnálak téged is a kutyámnak. Boldogan harapná ketté a torkodat...

And37 2012.10.27. 14:18:03

@Bafana: a felvett eset egy mobiltelefon lopása. Mekkora erőfeszítésedbe telik gyaníthatóan 50 ezer forintnál nagyobb korrupciós ügyben nem cigány származású illetőt NÉV SZERINT mondani, aki nem ül a tettéért, és aktív politikai szereplő? (Mondjuk akár négyet-ötöt is?)

A kettő között nem kellene legyen sok különbség, de a videóra vett gyereket remélem hamar elkapják, míg a nagyhalak valószínűleg mindig meg fogják úszni.

A felzárkóztató programok tökéletlenségével egyetértek, de ezeket így partvonalról kritizálni nem fogom többet. Hiába látom úgy, hogy a céljukat nem érték él, azt nem tudom, hogy mi lett volna más programmal, vagy nélkülük az eredmény. És minden tiszteletem azoké, akik ilyen közegben hajlandóak dolgozni.

Abban viszont biztos vagyok, hogy ha valaki kollektívan minden cigány ellen uszít, azzal csak árt. Ugyanannyira, mint ha megpróbálja elkendőzni a problémát.

Bafana 2012.10.27. 14:20:26

@No_Fidesz_No_Problem: Amit leírsz, mind igaz, ezt sehol nem vitatom. De nem ez az alapkérdés, nem erről van szó.
Az arányok teljes eltorzulásán van a lényeg. A sok példa után mégegyet mondok: falusi rokonok mondták, hogy régebben is loptak a cigányok tőle tyúkot. Pontosabban tőle is és a faluban jónéhány embertől, évente 2-3 darabot. Ez bele volt kalkulálva, mint "veszteség", legyintett egyet, ment tovább minden.
Majd jöttek a "jogvédők" és mostmár úgy lopnak 5-6 tyúkot, hogy kiírtják az összes állatot. Viccből, bosszúból, nem tudni. Volt, aki észrevette, nyomorékká verték!
Ezt hívják aránytévesztésnek, amiről szól az egész. Ha valaki ezt nem érti, az szerintem nem akarja érteni.

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 14:21:10

@pavor nocturnus:
Ez nem mentség a brutális gyilkosságokra és rablásokra. Ez nem megélhetési bűnözés. Ez kegyetlenség, megerőszakolnak és rádgyújtják a házat, mert büdös magyar vagy.

Nem, nem akarom idáig emelni az ingerküszöböm. Nem akarok elsétálni a gyilkosokat mellett, ráfogva, hogy azért ölte még mari nénit, mert éhes volt. Meg akarta enni? Tudod idén nagymamámhoz kétszer törtek be, félelemben él. A rendőrség másodjára nem volt lebeszélte a feljelentésről. Mikor tesznek vmit? Miután megölték?

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2012.10.27. 14:22:56

@No_Fidesz_No_Problem: a probléma nem az, hogy nincs munka, hanem hogy ezek a retkek nem AKARNAK dolgozni. Nagy különbség...

Ganyé 2012.10.27. 14:23:52

@And37: Elnézést tényleg nem neked szólt, hanem pavor...-nak! Nekem egyébként volna elképzelésem ennek a nagyon komoly problémának a kezelésére, és pár év alatt komoly látszata is lehetne...de amíg ebben az országban a liberális sajtó dönti el hogy mi a jó és mi nem, addig csak számolatlanul ( meg persze elszámolatlanul ) öntik majd a milliárdokat az állítólagos integrációs programokra, teljesen értelmetlenül...

Ganyé 2012.10.27. 14:23:52

@And37: Elnézést tényleg nem neked szólt, hanem pavor...-nak! Nekem egyébként volna elképzelésem ennek a nagyon komoly problémának a kezelésére, és pár év alatt komoly látszata is lehetne...de amíg ebben az országban a liberális sajtó dönti el hogy mi a jó és mi nem, addig csak számolatlanul ( meg persze elszámolatlanul ) öntik majd a milliárdokat az állítólagos integrációs programokra, teljesen értelmetlenül...

mivammáhe 2012.10.27. 14:28:48

@Parajpuding: köcsög vagy libsi "barátom", de meg van bocsájtva, mert nem tudod mit beszélsz :-)
Ja ők bent vannak a parlamentben, ti meg nem, azért ez jelez valamit...

@And37: na de ezek nem akarnak sem termelni, se dolgozni
Az én gyerekeim azt tudják, hogy apa reggel elmegy dolgozni (igen jelenleg munkanélküli vagyok, és mégis dolgozni megyek, nem lopni...)

Az egész szemléletet meg kell változtatni, mert másképpen nem megy..

@iii: ki is a náci? Aki nem szereti- érthető okokból a cigányokat? Kissé tudatzavaros dolog ez így nem??

Bafana 2012.10.27. 14:32:24

@Misi56: Volner mondta az egyik Ma reggelben. Talán 2 hete.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 14:33:42

@And37:

"A felzárkóztató programok tökéletlenségével egyetértek, de ezeket így partvonalról kritizálni nem fogom többet. "

*

Mit érnek a felzárkóztató programok, ha a befejezésük után ugyanúgy NINCS munka, mint ahogy a megkezdésük előtt sem volt?

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 14:36:00

@xanax:

"a probléma nem az, hogy nincs munka, hanem hogy ezek a retkek nem AKARNAK dolgozni. Nagy különbség..."

*

Milyen érdekes, hogy 1990 előtt ez a sok "retek" mind dolgozott...

komplikato 2012.10.27. 14:37:44

@And37: Úgy rémlik 880 millió volt a szép kampány, ebből 240 esett le Simlicska elvtársnak.

öszödi mém 2012.10.27. 14:39:16

@No_Fidesz_No_Problem: Miért szopod még mindig a szocigányok faszát? Csak az győzne meg, ha neked is kinyírnád valamelyik családtagodat?

And37 2012.10.27. 14:39:23

@iii: "Nincs se cigány-, se fehérbűnözés, ennek az égvilágon semmi jelentősége nincs. Bűnözés van, amit meg kell büntetni, akárki is követi el. "

Azért ha felírnánk az egyik oldalra hogy jobbik, zsidók, cigányok, a másik oldalra meg hogy zsidóverés, egyoldalú hitelszerződés-módosítás meg kábellopás, akkor valószínűleg mindenki pont ugyanúgy kötné össze a három párt.

Az emberi gondolkodás természetes velejárója a kategorizálás, a dolgok leegyszerűsítése. Abból meg ugyanolyan egyszerűen jön a megbélyegzés és kirekesztés is, ha pl. rendszeresen azzal dobálózunk, hogy cigánybűnözés. Ahol van cigány munkatárs, ott az ilyen jellegű lelki teherrel nagyon nehéz lehet nem cigány környezetben élni és dolgozni. Ha pl. bármi eltűnik, ki lesz az első gyanúsított?

Emiatt érthető számomra, hogy a jogvédők miért próbálják kerülni, hogy ez a kifejezés a köznyelvben túlzottan elterjedjen. Hasonlóan szegény régióban hasonló közegben felnevelve jó eséllyel a svábok gyerekei közül is ugyanannyian próbálnának lopással túljutni a mindennapok gondjain. De mivel nem ilyen közegben nevelkednek, remélem sose tudjuk meg, milyenek lennének a "mélyszegény svábbűnöző hordák".

And37 2012.10.27. 14:42:34

@No_Fidesz_No_Problem: pl. hogy nem veri agyon azt, akinek a fiával dolgozott együtt hónapokon keresztül. Meg a többieket sem.

A másik irányból megközelítve, a felzárkóztató programokkal pont ugyanaz a baj, mint az oktatással, az egészségüggyel vagy a tömegközlekedéssel. Vannak jószándékú próbálkozások, de se elég tudás, se elég elszántság, se elég pénz hozzá, hogy elejétől végéig végig lehessen vinni.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.27. 14:43:05

Ismerve itt az elvakultabb ballibsiket, nekik a cigánypecsenye is cigányozás, szóval erről ennyit, Volner egyszerűen csak kimondhatta az igazságot.

Wintermoots (törölt) 2012.10.27. 14:43:37

@Bafana:

óriási tévedés azt hinni, hogy minden monomániás hülye böfögéseire szépen kell reagálni. egy tisztességes parlamentben vona meg a jobbik már rég nem lenne ott.

Wintermoots (törölt) 2012.10.27. 14:44:33

@Wintermoots:

vona sem meg volner sem.

azért jó látni, mennyi agyatlan jobbossal van tele a net, szánalom.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.27. 14:45:04

@No_Fidesz_No_Problem: Milliárdokat öltek cigányvezetőkbe, cigányprogramokba, nem hiszem, hogy most már a kormányt kellene okolni.

1998 óta egy egész cigánynemzedék szerezhetett volna érettségit és/vagy valamilyen értelmesebb szakmát.

mivammáhe 2012.10.27. 14:45:10

@And37: na ez az: a cigány közeg!!!!
Hiába tanítod szépre, jóra, ha hazamegy a cigányságot látja!

Anti Anyag (törölt) 2012.10.27. 14:46:16

@Wintermoots: Ja, nyilván tele lenne Kunczékkel, Lendvai Ildikókkal.

Köszi, akkor inkább Vona. Láttuk már, hogy "az" a parlement mennyire tisztességes.

mivammáhe 2012.10.27. 14:47:25

@Wintermoots: de ott van, márpedig a választók akaratából!!!- akkor a probléma létezik, és meg kell oldani!
Más: nehogy már te döntsd el, ki kerülhet be, meg ki nem! Demokrata vagy-e??

dzsugasvili 2012.10.27. 14:51:22

Csúnya dolog, de én meg az ilyen blogszerzőhöz meg a kérdező újságírók agyvérzését várom már egy-egy jobbikos beszélgetés során. Néha úgy érzem, hogy ez a dekadens, undorító pesti társaság direkt a borzongás miatt hívja meg újra és újra a jobbikos politikusokat, akiknek lehet jajongani a beszédje alatt. Lehet még a gatya is nedves az ilyen kis mandineres meg népszabós taknyoknál, mikor tiltakozni kényszerülnek. A jobbikosok meg készséggel ellátják ezt a feladatot, mintha ezzel minden el lenne intézve.

Kicsit a Gyaloggalopptból a "ni" lovagok jutottak eszembe a cigány szóval meg a cigánybűnözés kifejezéssel kapcsolatban. Ezek a szituációk majdnem ilyen viccesek. Ha a Jobbik parlamentbe kerülésének volt komolyabb pozitív hozadéka, akkor az az, hogy ezekről a korábban kimondhatatlan problémákról végre lehet - ha nem is teljesen nyíltan - beszélni.

And37 2012.10.27. 14:51:23

@xanax: a retkek nálunk a kertben sose dolgoztak, szerintem te is az öntözéssel próbálkozz, akkor legalább nőnek.

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 14:51:44

@Anti Anyag:

"Milliárdokat öltek cigányvezetőkbe, cigányprogramokba, nem hiszem, hogy most már a kormányt kellene okolni."

*

Kidobott pénz mindenfajta program, addig, amíg a befejezése után ugyanúgy NINCS munkahely, mint az elkezdése előtt sem volt.

Aki valóban meg akarja oldani a problémát, az először hozzon létre olyan gazdasági környezetet, ahonnan nem menekül a tőke, és nem zárnak be naponta 100 vállalkozást.

öszödi mém 2012.10.27. 14:52:43

Az ilyen Wintermoots féle zsidógeciket be kéne dobni egy Kolompár-telepre.

And37 2012.10.27. 14:53:29

@mivammáhe: jaja. Apósom munkatársa 10 év meló után azt mondta, többet nem jön dolgozni, mert bár szereti meg minden, de a faluban kinézik. :(
Na ezt kellene megakadályozni derék politikusainknak a pálya megfelelő irányba lejtésével, bármennyire lehetetlennek tűnő feladat is.

Bafana 2012.10.27. 14:53:42

@Wintermoots: "egy tisztességes parlamentben vona meg a jobbik már rég nem lenne ott."
Akkor mit tennél a Jobbikta leadott szavazatokkal? Igazi liberális gondolkodásod van. Grat. érte!

dr kivancsivagyok 2012.10.27. 14:55:09

aha es kanadaban is azert hivjak oket bunozonek mert nincs munka nekik... jaja hiheto tortenet...

And37 2012.10.27. 14:57:42

@Anti Anyag: "Milliárdokat öltek cigányvezetőkbe, cigányprogramokba, nem hiszem, hogy most már a kormányt kellene okolni. "

Oké, akkor Manci nénit okolom, de akkor oldjuk meg azt, hogy Manci néni döntse el, a GDP fél százalékát hova szeretné költeni.

Mellesleg az első - számomra is értelmezhető - eredményt épp az aktuális kormány érte el az eddigi pangás után az iskolakerülés visszafogásával. És nem kellett hozzá senkit börtönbe csukni, csak a családtámogatási rendszeren csavarni egyet.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.27. 15:01:58

@No_Fidesz_No_Problem: Na ja. Ilyen környezet max. Svájcban lehet, de ott is csak azért, mert a svájci csak akkor vásárol külföldit, ha semmi más nincs és nem is lehet arról lemondani.

Szóval ez még átlag-nyugateurópai környezetben is marhaság, főleg manapság.

A cigányok problémáját ilyen eszközökkel nem lehet megoldani. Vagy két hónapja, egy kifejezetten cigányokra specializálódott doktori végzettségű pedagógus mondta el nekem, hogy egy genetikai problémát akarnak kezelni pedagógiai módszerekkel. Pedig a nő nem jobbikos.

A környezet pedig előreláthatólag jobb nem lesz, sőt rosszabb. A dolog nem is kormányfüggő, legfeljebb annyiban, hogy ha egy kormány felelőtlenül vesz fel kölcsönöket és nem ügyel a költségvetési hiányokra, az évekre menően megszívathatja az utánakövetkező kormányt és persze a lakosságot.

csavari 2012.10.27. 15:03:51

@komplikato:

Neked mennyi esett le kis prosti?

And37 2012.10.27. 15:04:45

@No_Fidesz_No_Problem: A munkahelyhiány a probléma egyik része. Vannak jelentősnek tűnő kulturális különbségek is, pl. gyerekvállalási hajlandóságban. Ez pusztán a szegénységből adódik, és ha lenne elég munkahely (és ráadásul hajlandóak lennének dolgozni azok is, akikről most én pl. nem nagyon hiszem), szóval meló és fizu mellett kevesebb gyereket vállalnának, vagy szerinted ez ettől független?

And37 2012.10.27. 15:15:03

@Ganyé: "Nekem egyébként volna elképzelésem ennek a nagyon komoly problémának a kezelésére, és pár év alatt komoly látszata is lehetne..."

Ha ez olyan, amit az aktuális feltételek között, Európában meg lehet valósítani úgy, hogy utána pl. nekem nem kell szégyellnem hogy magyar vagyok, akkor megoszthatnád.

Anti Anyag (törölt) 2012.10.27. 15:21:26

@And37: Van egy gyanúm, nem véletlen szórják ki a cigányokat épp azokból az országokból, akik 20 éve nekünk akarnak példát mutatni antirasszizmusból és az összes hazai libsi rájuk mutogat, mint követendő példák.

Pontosan tudják, hogy ezt pénzzel nem lehet megoldani, erőszakkal pedig nem lehet. Igy megy vissza a feladónak.

Ami mellesleg mindenfajta általuk - nekünk magyarázott európai értékrenddel ütközik.

Egy igaz ember 2012.10.27. 15:32:05

Ha már a Jobbik horda és a politikai zombik között kell választanom, akkor inkább az életre szavazok.
Bevallom, én inkább az Átv-t az "objektív" hírforrást nézem, ahová valamilyen csoda folytán sosem hívnak meg Jobbikost. Így rekesztik ki az ország hatodát.
De láthatunk zombit nyakra-főre: Kuncze, Magyar Bálint, Gyurcsány, Fodor Gábor, Bajnai, stb.
Éljen a demokrácia!
De könyörgöm, ne így!!!

r222 2012.10.27. 15:56:08

Miről beszélünk mi itt?Gazdasági okok,meg megélhetési bűnözés?Itt tartunk még mindig?Bármelyik gazdaságilag fejlett országról legyen is szó,a cigány mentalitás ott is ugyanúgy működik,mint itthon.Mindegy,hogy van munkahely,vagy nincs és hiába a rengeteg támogatás.Kanadától kezdve Olaszországon át, Spanyolországtól Finnországig a probléma ugyanaz.Megélhetési bűnözés?Miről beszélünk?Megélhetési bűnözés az lenne,ha Lakatos Romárió besétálna a közértbe,majd egy zacskó tésztát és félkiló kenyeret elrejtene a kabátja alá,majd megpróbálna fizetés nélkül távozni.Ez lenne a megélhetési bűnözés.Ezzel szemben a valóság?A valóság az,hogy Romárió és a testvére bemegy Margit nénihez,huszonöt késszúrással megöli, bónusz gyanánt még azért elveszi a pénztárcáját és angolosan távozik.Semmi köze nincs a megélhetési bűnözéshez.Agyonverem Pali bácsit,mert ez akkor jó brahinak tűnt?!Persze,ha már ott voltam elvittem a néhány ezer forintját is.Ez lenne a megélhetési bűnözés?Ugyan már,ne nézzük egymást hülyének.

Jobbik!A Jobbikot Ti,kedves liberálisok teremtettétek.Ti ültettétek el a magvait a hazug és undorítóan képmutató politikátokkal.Most mutogattok azokra a szerencsétlen emberekre,akik erre a pártra adták le a voksuk és náciztok,fasiztáztok fröcsögő pofával mindenkit.Végtelenül aljas és végtelenül tisztességtelenek vagytok.Megteremtettétek a Gólemet,úgyhogy köszönjétek is meg magatoknak!

berczy04 2012.10.27. 15:56:53

@Wintermoots: Egy tisztességes parlamentben Vonára meg a Jobbikra nem is lenne szükség...

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 15:58:19

@Anti Anyag:

"egy kifejezetten cigányokra specializálódott doktori végzettségű pedagógus mondta el nekem, hogy egy genetikai problémát akarnak kezelni pedagógiai módszerekkel"

*

Na ja :)

És hányas számú kromoszóma melyik allélpárjának melyik szakaszán található ez a "genetikai probléma"?

Hol publikálták a felfedezést, melyik egyetemen, melyik szaklapban?

Jó nagy ökör lehet a te doktori végzettségű pedagógusod :)

himpellér 2012.10.27. 16:01:32

Kívánok a cikk szerzőjének, és a liberális hozzászólóknak egy tizenhét tagú cigány családot szomszédként. Vagy fogadjanak egyet örökbe-ez még jobb- és éljenek velük együtt. Aztán jövő ilyenkor térjünk vissza a kérdésre...

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 16:01:41

@And37:

"Vannak jelentősnek tűnő kulturális különbségek is, pl. gyerekvállalási hajlandóságban. "

*

A századforduló és a háború előtti Magyarországon - igen, abban a korban, amelyikbe a Fidesz és a Jobbik lelkesen réved vissza - az átlagos MAGYAR szegény családokban is többnyire 6-8 gyerek volt.

berczy04 2012.10.27. 16:13:04

Ahogy látom itt a többség fejébe tényleg nem fér bele, hogy a cigányság nagy rész nem nem tud, hanem egyszerűen nem akar beilleszkedni. És amíg ez így van, náluk nincs meg hozzá az akarat, addig akár tótágast is állhatunk, további milliárdokat is ölhetünk bele, semmi eredménye nem lesz. Legfeljebb néhány káder ismét zsírosra keresi magát.

Tökéletes példa a nyugat, ahol a pénz, háttér meglenne, mégis kudarcba fullad. Azt mivel magyarázzátok, kedves cigánymosdató kommenttársak?

pjm 2012.10.27. 16:16:48

@dr. Kóser Malac: jó lenne, de sajnos nem...

pjm 2012.10.27. 16:18:25

@No_Fidesz_No_Problem: ja és 12-14 et szült egy asszony, csak a fele meghalt. Hát valahogyan csak fenn kellett tartani a családot. Ami a magasabban lévőket illeti ott is 3-5 volt a maximum...

2012.10.27. 16:37:08

@No_Fidesz_No_Problem: Persze! Itt a magyarázat, a rengeteg beteg gyerek! Gondolom a Kozmának is beteg gyerekek miatt kellett meghalnia! Milyen barom vagyok hogy nem láttam át! Ja meg ennek is beteg a gyereke?index.hu/belfold/2012/10/27/igy_lopjak_a_telefont_a_metron/

regress 2012.10.27. 16:42:07

milyen érdekes,a cigánynnak 2 csirkéért kötelet kívántok,az "urak"100milliókat nyúlnak le,azoknak meg a seggét nyaljátok

2012.10.27. 16:55:10

A Jobbik egy liberális kreálmány. Elég hallanunk az EU képviselőjük Izrael-t dicsőitő ömlengéseit. Azért kreálták, hogy lehessen állandóan rasszizmusról, meg neo-náci veszélyről rikácsolni. A Parlamentben is együtt szavaztak az LMP-vel és az MSZP-vel.

23.-án is mű csetepaté volt a röhögö Index-es "brutális" megverése. Kiváncsi leszek a tagság mikor jön rá, hogy átveri őket a vezetőség, a liberális bérencek!

And37 2012.10.27. 17:06:12

@berczy04: "Ahogy látom itt a többség fejébe tényleg nem fér bele, hogy a cigányság nagy rész nem nem tud, hanem egyszerűen nem akar beilleszkedni. "

Azért ha mondjuk 400 ezer vagy tudomisénmennyi ember nagy része egyáltalán nem akar beilleszkedni, az az ország izomból borul. Szerintem.

Az, hogy nem a mi normáink szerint akarnak élni, és az általunk is biztosított keretek (pl. 2010-ig jellemző családtámogatás) között számunkra elviselhetetlen módon élnek sokan, az igaz. De ez nem jelenti azt, hogy a keretek változása esetén ne tudnának alkalmazkodni.

And37 2012.10.27. 17:09:50

@No_Fidesz_No_Problem:
"És hányas számú kromoszóma melyik allélpárjának melyik szakaszán található ez a "genetikai probléma"?"

Nem feltétlenül, csak nem fejtette ki túlzottan. A bőrszín miatti kirekesztés pl. az USA-ban sem ismeretlen probléma, és teljes mértékben genetikai. Érzésem szerint mi még nagyon az elején vagyunk annak, ami utat arrafelé járnak.

De nem vagyunk ezzel egyedül, gondolom a németeknél a törökök hasonlóan nehéz eset, annyi különbséggel, hogy ők dolgoznak.

And37 2012.10.27. 17:10:39

@And37: az idézet vége lemaradt..
"Jó nagy ökör lehet a te doktori végzettségű pedagógusod :) "

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 17:24:55

@Lindalinda:

Ja, liberális kreálmány :)

A Jobbik vállaltan demokráciaellenes szervezet.

Láttál te már demokráciát ellenző libsit, csillagom?

No_Fidesz_No_Problem 2012.10.27. 17:27:16

@And37:

A bőrszín miatti kirekesztés nem "genetikai" probléma, hanem előítélet, amennyiben nem az egyes ember viselkedését ítéli meg valaki, hanem pusztán a bőre színe miatt belerakja egy skatulyába.

sanyix 2012.10.27. 17:48:28

@No_Fidesz_No_Problem: Vállaltan? Ja még mindig amiatt a mondás miatt hogy "Mi nem vagyunk demokraták." Aminek a végét, a magyarázatot a "sallangot" levágták?

Demokráciát ellenző libsit nem látni, hiszen szerintük(szerintetek) a demokrácia az amit ti mondtok, vagy ha kedvenceitek vannak hatalmon. Minden más diktatúra :D

Szóval ilyen értelemben demokrácia ellenző libsit nem látni, eredeti értelmében viszont a legdemokráciaellenesebb oldal a ballibsi, követve szellemi elődeiket, a kommunistákat: "Mindenki kussoljon akinek nem az a véleménye mint nekünk, be kell zárni őket, elhallgattatni, károsak a társadalomra."

baliquez 2012.10.27. 18:37:14

index.hu/belfold/2012/10/27/igy_lopjak_a_telefont_a_metron/

A "fiatal fiú" mostanság indexnyelven ugyanazt jelenti mint a bűnözőcigány magyarul, kitörő örömmel üdvözöljük a nyelvújítás forradalmárainak legújabb vívmányát, be is írhatjuk a libsináci-magyar szótárba rögtön a "meleg" és a "roma" szavak mellé.

Egyébkény amit a kormos csinál az sem rablás, hanem "trükkös eltulajdonítás", ez az elkövető kulturális sajátosságai miatt gyerekcsínynek számít (hiszen "fiatal fiú", alig 28 éves).

Hogyaszongya továbbá: rablásSOROZATÉRT másfél évet kapott. Az igen. Nyilván csak azért ilyen keveset mert a: nem bírta a bezártságot b: egészségi okokból, mert hagyományosan nem bírják a bezártságot, lévén vándornép vándorgénekkel. A "kábítószerrel visszaélés" is tök normális, nehogy már a parasztok beleugassanak hogy mivel lövi magát egy sukár romacsávó, ugye.

Ha már ilyen baromi jól belejöttek a nyelvészkedésbe újságék és rajvédőék, nekem is lenne egy szerény javaslatom: definiáljuk az "ember" fogalmát, szépen, körülírva, pontosan. Ugyanis a "roma" szó közbeszédbe erőszakolásával (ami köztudottan ember-t jelent cigányul, persze csak cigányembert, a többiek ergo kizárva a halmazból) paradox helyzet állt elő.

Szerintem ugyanis az hogy két lábon jár és beszél még kevés. Ilyet madarak is tudnak, plusz repülni. Ráadásul kevesebb köztük a dúvad, szóval inkább a madarak felzárkóztatásával és társadalmi integrációjával kellene foglalkozni. Annak is több értelme lenne, madarak ritkán nevelik a fiókáikat a gondozóik megölésére és kifosztására.

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 18:48:34

A fenenagy liberális franciák visszaküldik őket Romániába? Nem csak azért mert cigányok, hanem mert tolvaj bünõző banda. Megtűrik a négereket, muszlim népeket. Pont ezeket nem?
Azért mert nem élni, boldogulni mennek, hanem élősködni. Angliában sem hiába vándorolnak még mindig a gypok, pedig egy fokkal kulturáltabbak.

Mutassatok egy, egyetlenegy olyan európai országot, ahol be tudtak illeszkedni.

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 19:08:49

De a másik fene nagy liberális megoldáskeresés is jó lehet. Az USA-ban az indiánokat rezervátumba zárták.

HomicideWatch (törölt) 2012.10.27. 19:14:57

Nem is értem miért vették le a blogot az index címlapjáról. Mégsem csak jogvédők olvassák a blogokat. :)

Fufo 2012.10.27. 20:16:57

Nem vették le, most is címlapon van

And37 2012.10.27. 21:32:49

@No_Fidesz_No_Problem: a bőrszín a genetikai, nyilván nem a kirekesztés (amit írtál az stimmel). Mindenesetre a bőrszín/megjelenés alapján történő kirekesztés lehet éppen olyan jellegű genetikai eredetű probléma, ami pusztán pedagógiai módszerekkel nehezen kezelhető.

Bár valószínűtlen, hogy erre gondolt, aki eredetileg írta, úgyhogy válaszolhatna a reakciódra.

Genetikai vizsgálódásra amúgy ezt a cikket találtam, ami talán nem nélkülöz minden tudományos alapot:
www.mvsz.hu/m7vk/pop_16.html

Persze levonja a következtetést hogy a finnektől olyan távol vagyunk hogy nem lehetünk rokonok, de ha elvégezte volna a matekot a saját adataiból, akkor kijön hogy mégis velük a legnagyobb az egyezőség, ennyit a tudományáról.

A cigányokra vonatkozó rész: "A hazánkban élő romák Észak–Indiából származnak, három hullámban érkeztek Magyarországra. A beás és oláh cigányok nemcsak a genetikai betegségekben, de a klasszikus genetikai markerekben is különböznek (ACP, GC, C3, BF)."

Ebből viszont baromira nem látom, hogy az informatikában gyorsan felzárkózó indiaiak miért tennék genetikailag eldöntötté, hogy esélytelen a dolgunk hazánkba szakadt régi rokonaikkal. Az hogy nem pusztán pedagógiai módszerekkel kell a problémát megközelíteni, amúgy is nyilvánvaló, munkahely nem lesz táblakrétából, ebbe meg nem kell belekeverni a genetikát.

And37 2012.10.27. 21:42:43

@Anti Anyag: azt hiszem tőled várom a genetikai utalás kifejtését.

További megjegyzés:
"Van egy gyanúm, nem véletlen szórják ki a cigányokat épp azokból az országokból, akik 20 éve nekünk akarnak példát mutatni antirasszizmusból (...) Pontosan tudják, hogy ezt pénzzel nem lehet megoldani, erőszakkal pedig nem lehet. "

Vonatkozó, nem tudom mennyire hiteles része a wikipédiának:

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_cig%C3%A1nyok#K.C3.B6z.C3.A9pkor

"Kezdetben megpróbálták őket visszaszorítani a közép- és kelet-európai területekre. Majd miután ez részben sikertelennek bizonyult, egyre szigorúbb és kegyetlenebb intézkedéseket hoztak ellenük. Skóciában és Angliában a 16. század elejéig ötezer cigányt végeztek ki. Franciaországban 1595-ben parlamenti határozatot hoztak kiirtásukra. Svédországban és Dániában 1662-ben rendelték el halálbüntetésüket, amennyiben nem hagyták el az országot."

A módszer nem ismeretlen Európában, mégis jobb lenne, ha elkerülhetnénk.

And37 2012.10.27. 22:50:12

@r222: "A Jobbikot Ti, kedves liberálisok teremtettétek."

Ha szerinted ők teremtették, akkor nyilván az évtizedek óta megoldatlan és a válság miatt súlyosbodó társadalmi problémák, meg a két kormányzásra esélyes párt vállalhatatlansága fel sem merül, meg a helyzet farvizén ügyeskedő megélhetési politikusok. (Akik EU-pénzből még EU zászlót se tudnak rendesen meggyújtani.)

És gondolom attól, hogy mondjuk főműsoridőben beszélhetnek cigánybűnözésről meg halálbüntetés visszaállításáról, meg masíroznak rendíthetetlenül, meg teleszórják a tájat állami pénzből minden bűnözőt elrettentő rovásírásos táblákkal, attól minden jobb lett, a bűnözés tényleg két hét alatt megszűnt, vagy legalábbis a halálbüntetés bevezetése pillanatában megszűnik. (Vagy mi a Jobbik megoldása?) És ha már 1990 óta egyfolytában cigánybűnözéstől harsogna minden csatorna, de azon kívül nem történne semmi ezügyben (ahogy most se nagyon), akkor biztosan nem létezne a Jobbik, de így, hogy a liberálisaid eltussolták az ügyet, most miattuk lett hirtelen szavazóbázisa?

Szerintem legalább annyira rossz, ha gondolkodás nélkül gyűlölködőket támogatsz (mondjuk szerencsére zömében nem ilyenek a jobbik szavazói, a képviselők tényleges gondolatait nem ismerem), mint ha olyanokat, akik jelen viszonyok között elvárnák a cigányok általi rendszeres zaklatást és lopásokat átélőktől, hogy több megértést tanúsítsanak a "megélhetési bűnözőkkel" szemben.

Amúgy amit nagy erényüknek tartok, hogy megmutatták, tudunk közös cél érdekében összefogni. Környezetemben teljes mértékben hiányoznak a családinál nagyobb összetartó közösségek, a gárda - még ha számomra nem szimpatikus módon is - ilyen közösség látszatát keltette. Másik erényük, hogy bár nem túl sok eredménnyel, de felkavarták az állóvizet, legalább beszélünk a cigányság problémaköréről.

And37 2012.10.27. 23:17:06

@berczy04: asszem a végére jutottam a kommenteknek, amennyit leszűrtem:

- ne kendőzzük, takargassuk, hanem nevezzük a nevén (de azért csak finoman, mert különben megbélyegez olyanokat is akiket így eleve ellehetetlenít)
- a rendőrök a pitiáner de rendszeresen visszaeső bűnözők ellen hatékonyabban léphessenek fel
- de ne csak a kis tolvajokat kapják el
- legyen munka, mert enélkül a felzárkóztató programok semmit nem érnek
- máshol sem csinálják jobban
- amíg a cigányok nem akarják, addig nem is lesz beilleszkedés
- a cigányságnak olyan vezetőkre lenne szüksége, akik más irányba viszik, mint a mostaniak

Ez engem még nem győzött meg, hogy megoldottuk... (És ehhez képest a (bal)liberális/jobbikos pengeváltások eléggé túlsúlyban voltak.)

Ha volt még jó érv amit kihagytam, küldjétek, mára kiírtam magam, bocs a karaktertengerért...

baliquez 2012.10.28. 00:18:27

A Jobbik nem demokratikus párt. Ezt egyébként nyíltan ki is jelentik magukról mindenféle szemlesütés nélkül. Egyszerű és frappáns válaszaik a különböző nagyon is létező problémákra pedig nem jelentik azt hogy ettől vállalhatók lesznek vagy megoldást jelentenek. Józan paraszti észre és az asztalra ököllel csapó zsigeri indulatokra építenek, szentkoronás régenjobbvoltra, olykor civilizáltan olykor ijesztően előadva.

Példaként: mondjuk van egy betegünk, léziós, lázas, mittudomén ebolás, simán exitál reggelig ha nem kap megfelelő kezelést. Lopósék (és ebben a fidesz erősebb és gátlástalanabb csapat mint az mszp, de kb. egykutya) hideg vizes borogatást és pólyázást javasolnak (ápol s eltakar alapon), egymás alaposan kezét megmossák, beteg zsebeit pedig kipakolják, mert az a szabály, majd ők megvédik, és hívnak papot, ne aggódjon.

Jobbik fogna egy szikét és felvágná az összes hólyagot, köpölyözne és piócázna, beadna vödörnyi hánytatót, végtagokat csonkolna és forró szurokkal bevonna. Szörnyű kínokat okoznának, nem férnek oda, egyelőre csak mondják.

Milla pedig azt mondja hogy ezek nem is orvosok, és semmi keresnivalójuk a beteg környékén. Schifferék eközben azon vitáznak hogy ki legyen a professzor úr. Bolondok tisztelt háza.

Közben ketyeg az óra, és a betegnek már hörögni sincs ereje.

And37 2012.10.28. 11:56:46

@baliquez: Ez teljesen korrekt jellemzése volt a szituációnak. A bajt tetézi, hogy én a Milla környékén sem látok orvosokat, azok, ha volt eszük, már rég elhúztak. Meg a Fidesz is inkább csak jogilag demokratikus, és úgy is csak azért, mert könnyen igazítják a jogrendet.

don07 2012.10.29. 16:04:20

Te hol laksz? Valahol Budán? Költözz már le Miskolcra, vagy más, súlyosan elcigányosodott környékre, és majd 1-2 hónap után újra beszélünk! :)

Éhes_ló 2013.02.10. 16:02:13

Szar dolog szembesülni az igazsággal.
Ilyen postok lesznek belőle.
süti beállítások módosítása