Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Ki is kelt itt gyűlöletet?

2013.01.20. 10:20 | Proszektura | 275 komment

Címkék: gyűlöletkampány Bayer Zsolt Mesterházy Ron Werber

Nem vitás, és ez a szóvivői nyilatkozatokból is jól látható, Ron Werber megjelenése komoly riadalmat okozott a Fidesz-KDNP háza táján, amiből arra lehet következtetni, mégsem olyan magabiztos és erős ez a kétharmados hatalom, mint amilyennek mutatja magát.

A Nol-on megjelent, "Kiosztotta az MSZP-seket Ron Werber" című írás alapján viszont azt látom, hogy az állítólagos legerősebb ellenzéki párt legalább ennyire gyámoltalan, kishitű és anyátlan. Ron Werber a felkészítő tréningről kiszivárgott beszédében állítólag alaposan le is teremtette a szocialistákat, hogy ne nyafogjanak és nyavalyogjanak, mint egy nagy rakás szerencsétlenség.

Nem tudni, mennyire volt véletlen vagy tudatos ez a kiszivárogtatás, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy abból kiderült, Ron Werber is kijózanodott időközben. Korábban ugyanis még azt nyilatkozta, hogy az MSZP-t tízszer felkészültebbnek tartja a választásokra, mint 2001-ben. Mesterházy Attila szerint "Úgy fogalmazott, hogy ha a fele igaz annak, amit mondunk, akkor meg fogjuk nyerni a választásokat, méghozzá simán"

Hát ezek szerint most Ron mester rájött, hogy mégsem ilyen rózsás a helyzet.

De amire még ennél is fontosabb felfigyelni, hogy a kiszivárogtatott szövegben szó sincs gyűlöletkeltésről, gyűlöletkampányról.

Ron Werber azt kérte, szedjék össze magukat, ne az irodákban üljenek, ne a médiaszereplésektől várják a csodát, hanem menjenek az emberek közé, és hétköznapi nyelvezettel, közérthetően beszélve győzzék meg őket.

És amíg a választási guru ilyesmikkel „sokkolta” a baloldalt, a Bayer nevű jobboldali megmondó ember a CÖF Békemeneteinek egyik főszervezője, a Magyar Hírlap Álláspont rovatában megjelent, "Miskolctól Kolozsvárig" című írásában szintén a baloldallal foglalkozott.

És ez is legalább annyira sokkoló.

A cikk elején egy-két mondat még csak a szokásos Bayeri expozíció. de aztán beindul.

Sorolom az írásában a szocialista vezetőkre használt jelzőit, kifejezéseit: „minősíthetetlen gazember”, „gusztustalan”, „tudatlan, ostoba barom”, „aljas”, „elmebeteg”, „dicstelen és nyomorult”, „odvas vackának félhomályában”, „undorító”, „érzéketlen tahó”, „nyomorult alak”, „árulja a nemzetet és a hazát”, „álságos”, „Gyurcsány sunyi kis talpasa”, „ócska segédje”, „nemzetáruló”, „vérdisznó”, „szarember”, „Ron Werber rohadt agyában”.

Ez a stílusa Bayernek. Régebben egy-egy írásában még csak elvétve helyezett el ilyen szavakat. Most már ömlesztve.

Ki is gyűlölködik hát egyre elképesztőbb stílusban?

Pedig, ahogy Bayer Zsolt a cikke végén megfogalmazta: „És még csak másfél év múlva lesznek a választások!”

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr285028380

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.01.21. 09:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reszeg tengeresz 2013.01.20. 18:42:02

@milyen szép a Vértes, ó: szarok a posztra, az soha nem erdekel engem, az esetek 80%-ban el sem olvasom oket. En kizarolag a kommentekert jarok ezekbe az berblogokba kicsit rugdalni a libsiket.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.20. 18:47:56

@reszeg tengeresz:

Oké, akkor semmi, elnézést a zavarásért. :)

ephart 2013.01.20. 18:50:14

az MSZP részéről rossz választás volt a zsidó felkérése

mókáné 2013.01.20. 18:53:32

@szabéla.:

"Bayer Zsolt német, tehát a vérében van a gyűlöletkeltés iránti érzék."

Mert a németekben benne van? Az Ön ereiben milyen vér csordogál?

mókáné 2013.01.20. 18:55:30

@ephart:

"az MSZP részéről rossz választás volt a zsidó felkérése"

Tökmindegy kit kérnek fel, ha egyszer vesztes csapat. Nem nyerhetnek! Ennyi a lényege.

tejfölöszöldbabfőzelék 2013.01.20. 19:00:08

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
"Nézzétek meg a képet! Sunyi homlok, horgas karvalyorr, hatalmas, szétálló fülek, csapott váll... Egyértelmű!"

Rólad miért nem láthatunk képet? Csak nem azért, mert sunyi homlokod, horgas karvalyorrod, hatalmas szétálló füleid és csapott vállad van? Egyértelmű!

reszeg tengeresz 2013.01.20. 19:06:15

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: veletek libsikkel ellentetben, en nem vagyok kocsog buzi, szoval, nem, kosz nem!

kvadrillio 2013.01.20. 19:11:32

KI VOLT AZ A KURVA NAGY FASZ, AKI ÍGY ELRONTOTTA AZ INDEX FŐ OLDALÁT ?????????
RÉGEN GÖRDÜLÉKENYEN TUDTAM OLVASNI A HÍREKET, MOST MEG DÖCÖG, MINT MARI NÉNI SZEKERE A FALUSI KÁTYÚBAN !

REMÉLEM HAMAROSAN KIRÚGJÁK EZT A FASZ TEHETSÉGTELEN BARMOT ÉS VISSZAÁLL A RÉGI ÁTTEKINTHETŐ, GÖRDÜLÉKENYSÉG !!!!!

BASSZAMEG !

MUSZÁJ MINDEN JÓT ELRONTANI ?????!

dennisthemenace 2013.01.20. 19:15:03

@reszeg tengeresz: >Mert otthon teged rugdal a feleseged, mi, papucs?

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.01.20. 19:18:01

@reszeg tengeresz: Lehet, hogy igazad van, te simán birkamenetes vagy, ha érzed a jelző dicsőítő jellegét...
ha nem érzed, akkor segítek...simán seggnyaló majom vagy:)

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.20. 19:21:09

Nemcsak a szociktól de a még csak alig alig induló Bajnai miniszterelnök úrtól is jól beszartak, alázzák plakáton a polgárok pénzén!
Lázár te szarjankó!
Orbán , hazug disznó, világ szégyenünk
Matolcsy kretén
Pintér tolvaj, rabló, dísznyugdíjas
Dájcsfürj....kretén , szánalmas nulla
Szargyártó Péter...
Selmeczy milliárdos rusnya, buta fideszes szőke nő
Rogán aljas törpe
i tag dase...

Készülj a kormány és az igazi rendszerváltásra!

szabadság elvtársak! 2013.01.20. 19:37:54

@Bayer, te sunyi, tetű békemenetes nemzeti szar!:
Olvastad a poszt címét? Na akkor ugorj neki még egyszer. Ez egy kérdő mondat! És te meg válaszoltál is rá.Rátok kéne szavazni? Na ne röhögtess.

kennyking 2013.01.20. 19:38:28

Sorolom az írásában a szocialista vezetőkre használt jelzőit, kifejezéseit: „minősíthetetlen gazember”, „gusztustalan”, „tudatlan, ostoba barom”, „aljas”, „elmebeteg”, „dicstelen és nyomorult”, „odvas vackának félhomályában”, „undorító”, „érzéketlen tahó”, „nyomorult alak”, „árulja a nemzetet és a hazát”, „álságos”, „Gyurcsány sunyi kis talpasa”, „ócska segédje”, „nemzetáruló”, „vérdisznó”, „szarember”, „Ron Werber rohadt agyában”.

Ez a stílusa Bayernek. Régebben egy-egy írásában még csak elvétve helyezett el ilyen szavakat. Most már ömlesztve.

Ki is gyűlölködik hát egyre elképesztőbb stílusban?

El kell olvasni a liberált kommenteket és megtudhatod kedves posztoló, hogy kigyűlölködik ilyen elképesztő stílusban.

Alaister Grand 2013.01.20. 19:39:05

Lehet, hogy Tourette-es. :)
De még valószínűbb, hogy csak öregszik, és támad az Alzheimer nevű hülye német, aki mindig eldugja a tejeskávét, és igen mocskosan szokott beszélni...

vaffanculo 2013.01.20. 20:08:03

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
"Nagyon elégedett vagyok magammal. Néha órákig állok a tükör előtt, és kémlelem az arcom. Felfelé fordítom, és úgy vizsgálom, mélyen, behatóan. Lehet, hogy szerénytelenül hangzik, de szerintem gyönyörű vagyok."
Tündérke! A sok fasságra, amit írtál, nem tartottam érdemesnek reagálni. Na de erre:) Te totál elmebeteg vagy. Állsz a tükör előtt órákig? Miért nem dolgozol? Lehet, hogy gyönyörű vagy. Kívülről..Belülről pedig..na jó, ezt haggyuk.
Komolyan, ha ilyen honfitársaink vannak, mint te, kezdem megérteni a rengeteg kivándorlót:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 20:22:09

Hazugsag? Igazsag? Ugyan. Igaz az lesz amit elhiszel, hazugsag az amit nem tudsz elfogadni.

Mindenki ugy definialja sajat magat hogy ki melyik szonokra hallgat, melyik igazsagat hiszi el es csinal belole sajat igazat.

Mindenki olyan ember mint akivel hasonul.

Bayer? Az 5.sz partkonyv megelhetest biztosit, most epp a Jobbik szavazokat szipkazza.

Fidesz / Mszp / Jobbik / stb? Minden demokraciaban a legjobban jovedelmezo uzlet az orszagban befolyt adok ujraosztasa feletti hatalom, ok sem csinalnak mast, ezt probaljak megszerezni.

Nep? Kb 150 eve igazabol egy hatalom van ami a legaprobb reszletekig szabalyozza a tel avivtol san franciscoig elterulo un. kereszteny kulturkor eletet, kulonbozo helyi allamformakon keresztul. Ebben meg jo ideig nem lesz valtozas, ami elnezve par localis vezeto alkalmassagat nem is akkora baj.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 20:31:50

@kennyking: most erre a stilusu Bayerra van igeny. Pihentetik majd es lehet o lesz a bekulekeny hango szolo " baratkozzunk az mszp vel " vonal publicisztaja is ha eljon az ido, hiszen o mar esett a gyalazkodas bunebe, o tud csak hitelessen irni a baratkozasrol mert atelte a gyulolkodest...stb...stb...

Ezt ugy hivjak hogy politikai ujsagiras.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 20:37:10

@vaffanculo: olyan hogy kivandorlas klasszikus ertelemben mar nincs, ugyanazon politikai erdekek mentek folyik az adok ujraelosztasa a nyugati vilagban, ugyanazok a globalis megmondo emberek, koltozhetsz barhova Battonyatol Seattle ig ugyanaz lehet a mosoporod vagy a kedvenc csokid, mag bo gatyaban furcsan mutatsz. A XXI . Sz ban mar nem tudsz "kivandorolni" max mashol lakni mint Magyarorszag.

halor 2013.01.20. 21:06:12

és akkor most valóban ez hangzott el, vagy csak ez "szivárgott ki" ?

DezInf 2013.01.20. 21:39:29

@reszeg tengeresz:

Ez a nem nem volt valami meggyőző:D

kúrórudi 2013.01.20. 22:15:21

orbánék húzzanak a gecibe!!

a leghazugabb és károsabb kormány aki valaha volt!

kúrórudi 2013.01.20. 22:17:57

@reszeg tengeresz:

"szarok a posztra, az soha nem erdekel engem, az esetek 80%-ban el sem olvasom oket. En kizarolag a kommentekert jarok ezekbe az berblogokba kicsit rugdalni a libsiket."

hát pont ennyi agyad van te segg!!!

és még olyan ostoba is vagy h le is írod... tudod a haverjaid akik 2006ban szétverték a belvárost legalább volt annyi eszük h azt kamuzták h őkcsak elégedetlenek meg hazafik.... te olyan buta vagy h leírod h csak rugdalni jársz ide..

hát akkor takarodj a picsába te fasiszta szar!

kúrórudi 2013.01.20. 22:19:38

@visszakettopadlogaz:

"Ezt ugy hivjak hogy politikai ujsagiras."

tévedsz... egy fasiszta fröcsögésnek hívják...

ha meg egyszerre tud valaki fröcsögni máskor meg seggetnyalni azt meg hazug kétszínű érdekgecinek hívják...

te pl. melyik vagy?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 22:25:36

@kúrórudi:

Nem vagyunk egy kulturalis szinten ugy latom.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 22:27:38

@Alaister Grand: egy dolog ami jo az Alzheimer korban: mindennap uj baratokra talalsz:))))

kúrórudi 2013.01.20. 22:32:38

@visszakettopadlogaz:

ez gyenge melléduma + rossz emberismeret ill. hibás önértékelés....

az arrogáns felsőbbrendűség viszont jellemző attitűd nálad és a hozzád hasonlóknál

Doctor Klauße 2013.01.20. 22:57:37

@kúrórudi: már megint minden jobboldali fasiszta, amiért valaki kimondta, hogy a discosgyilkoló (cigány) csürhéből nem kell?
érdekes pl. miért nem Bándy K. eseténél nyomattátok ezt a "DK-ban mindenki cigány" szlogent? ésatöbbi...
valaki elhiszi, hogy ezzel még szavazókat lehet szedni?
nem '44-ben vagyunk, jesszusom...

dr. jenőke (jenőke) 2013.01.20. 23:02:33

Kedves, jó pro-szekatúra!
Szerintem önmagában az, hogy a mai ellenzék ismeri a szabad választás fogalmát, gyűlöletkeltő a fülkében fogant kettőperhármasok körében.
Ámulva nézem, hogy naiv hatéves leánykák módjára csak félénken és elnézően mosolyog a mai ellenzék a visszamenőleges hatályú törvénykezést rendszerszinten alkalmazó hatalom birtokosain, mintha nem hinne szemének, fülének, orrának, stb.
A mai ellenzék ugyanúgy hagyni fogja legyalázni Bajnait, Mesterházyt és a többit, mint azt a puccos (puchos) párt megtette Gyurcsánnyal és ettől már Semjén menybe is menetelt, hiszen vállalt (vagy személyére és jellemére meghatározott) feladata teljesült.
Gondolom a feladat teljesítésének nyílt felvállalása olyan cselekmények alól is mentesítette a semjéni bevallást követően Gyurcsányt, amelyek egyébként felróhatóak lennének, hiszen most már ki tudja mi is történt valójában. Van Semjénnek társtettese, és bűnpártolója is, egyszemélyben, aki Navracsüccs, de ez most sem számít. Utóbbit valamikor sokra tartottam...

Doctor Klauße 2013.01.20. 23:03:10

@kennyking: teljesen igazad, az index blogolók 90%-nak nem kell a szomszédba mennie a gyűlölködésért...
a többi pedig, az "én nem alacsonyodok le a te szintedre" meg "látom fel sem fogod, annyira hülye vagy" típusú übermensch
tisztelet a kivételnek!

kennyking 2013.01.20. 23:17:39

@Doctor Klauße: Csak így hirtelen az utóbbi termésből:- Kurórudi.
" tévedsz... egy fasiszta fröcsögésnek hívják...

ha meg egyszerre tud valaki fröcsögni máskor meg seggetnyalni azt meg hazug kétszínű érdekgecinek hívják...

te pl. melyik vagy?"
Utána rögtön:-" az arrogáns felsőbbrendűség viszont jellemző attitűd nálad és a hozzád hasonlóknál"
Mókás!

sirwalter 2013.01.20. 23:19:06

Na, hát ez poszt kb. ennyit állít: az emberek megrettentek a leprától, vagy a pestistől, akkor mégsem olyan magabiztosak, mi? Hehe... Gratula...

dr. jenőke (jenőke) 2013.01.20. 23:24:32

@Wendriner Piroska sakál és balerina:
Elgondolkodtam azon, amit Gyurcsányról írtál. Az igazság szerintem az, hogy nem volt alkalmunk Őt alaposabban megismerni, viszont Semjén a keresztény-felebarát és Navracsics a jogtudor mindent megtett azért, hogy a megismerés ne valósulhasson meg.
Nem tudom, mert nem tudhattam meg, és mások sem, hogy Gyurcsány amúgy mire lenne képes, csak azt, hogy demokrata. Ez kevés volt.
A mindenfajta háborúból viszont sok.

Mérges 1234 2013.01.20. 23:33:52

@Doctor Klauße:

Rosszul látod ez nem Indexes probléma, az ország egyik fele masszvan gyűlöi a máskat, miközbn a gyűlölet fűtői szépen ledarálnak mindekit.

És nem, nem akarják észre venni a népek, hogy ezt nem így kell.
Objektivítás nulla, mindkét elkötelezett táborban.

Alig, alig ébrednek fel az emberek, ráadásul itt már nem arról van szó, hogy a politikusok hülyék, nem az egész rendszer rossz, mivel megengedi az ország kirablását, megengedi azt, hogy stadion épüljön iskola és kórház helyett, és a többi....

Esküszöm egy olyan párt nyerhetne, aminak az lenne az neve, HOgy NEM FIDESZ NEM MSZP...... És akik, új rendszer csinálnának, méghozzá olyat, amiben nem bővítik, hanem korlátozzák saját jogaikat.

2013.01.20. 23:36:48

"Ki is gyűlölködik hát egyre elképesztőbb stílusban?"

Nem mintha védeni akarnám Bayert, mert Ő is, pártja is megéri a pénzét, de két ilyen gyalázatos évtized után, úgy gondolom a gyűlölet a minimum, amit a baloldal iránt érezni lehet.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 23:41:41

@Doctor Klauße: az a baj pl "kurorudi" ( mekkora inteligenciat sugall egy ilyen nick amugy? :) stilusa miatt nem vitatkozok vele, amit allit abba bele lehetne bonyolodni es meg talan erdemes is lenne gondolkodni miatta de egyszeruen a stilusa riaszto, igy erdektelen szamomra.

A ciganyok .... a magyar tarsadalom eloitele pusztan a tapasztalataibol fakad, amit a PC sajto eroteljessen el szeretne nyomni. Egy kisgyerek ha megfogja a forro kalyhat akkor legkozelebb nem fogja megfogni, hiaba mondjak neki hogy bizony az rasszizmus ha eloitelete van a kalya hofokat illetoen. Amugy szerintem a bunozesnek nincs "szine", ha cigany, ha zsido, ha magyar ha akarki koveti el.

@Dr. jenőke (jenőke): Gyurcsany erdekes szinfolt, mindig ugy ereztem hogy o egy jo NB II-es biro akire rabiztak egy BL meccset hogy vezesse - mindent megtesz de kicsit "tudashianyos" persze ez az en maganvelemenyem, a fidesz sajtoja es holdudvara sokat tett azert hogy kvalitasai ( ha leteznek ) rejtve maradjanak. Valoszinu hogy a magyar politai forgoszinpadon tobbet nem lesz eselye bizonyitani, amit azert en nem nagyon sajnalok.

kennyking 2013.01.20. 23:43:53

@Mérges 1234:
Van egy ultraliberális barátom.A legutóbb a Jobbikra szavazott és meg is magyarázta miért.Szerinte a rendszerváltás ( ?- kérdőjel tőlem:)) óta liberális demokrácia címen egy élhetetlen, anarchikus, oligarchák uralta rendszer alakult ki Magyarországon és ezt a rendszert nem lehet megreformálni, csak egy resetgomb megnyomása után a semmiből egy valódi demokráciát építeni.Azonban ezt a rendszert csak a Jobbik tudja az alapokig lerombolni.És ha tökig romboltak mindent, akkor lesz igény a valódi demokráciára.És ha lesz igény egy valódi demokráciára, akkor szóba sem jöhet a fidesz, mszp meg a csatolt szatelit szervezetek.Én nem értek vele egyet, már ami a Jobbik szerepét illeti, de abban egyezik a véleményem, hogy ha valaki a fideszre, Mszp-re , Dk-ra Bajnaira, stb. adja a szavazatát, az a mögöttünk lévő húszegynéhány évre szavaz.

pástétom 2013.01.20. 23:44:51

@Dr. jenőke (jenőke): "Nem tudom, mert nem tudhattam meg, és mások sem, hogy Gyurcsány amúgy mire lenne képes, csak azt, hogy demokrata. Ez kevés volt."

Te tudtál volna úgy kormányozni, hogy mindenki, akit látsz magad körűl gáncsol??

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.20. 23:45:07

Bajnai detto, igazabol egy ev olyan kormanyzas van mogotte amit papirbol levezenyelt - kormanyfoi kepessegei nagy talany.

A fidesz kicsit osszerosalta magat weber feltunesetol? termeszetes reakcio, ebben nincs semmi kulonos.

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:50:10

Hm, Ron Werber egy kampánymenedzser, Bayer meg egy bértollnok. Mi az összehasonlítás alapja? Talán ha Bartust vagy Föld S-t hasonlítanátok össze Bayerrel... Demagógok...

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:51:48

@visszakettopadlogaz: inkább az MSzP. Ronnie bébi leugatta a neki nem tetsző komcsikat.

2013.01.20. 23:52:34

@milyen szép a Vértes, ó: @ephart:
Ezzel a zsidózással azért vigyázni kéne. állítólag genetikailag bizonyított, hogy a mai európai zsidók mintegy 10 %-a csak , akik Észak_Afrikából származnak. A java ázsiai. Ott meg volt egy népcsoport, amelyik felvette a zsidó vallást. Kazároknak hívták őket. Néhány törzs velünk vonult be a Kárpát.medencébe.

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:53:08

@Dr. jenőke (jenőke): ugye viccből írod, hogy Gyurcsány demokrata? :) A náci szemkilövetéseivel? :)

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:54:48

@Könnyen elkaptuk, uram!: a kazár nem népcsoport, hanem egy sok népet számláló hatalmas birodalom, amely államvallássá emelte a hébert. "Kazár nép" vagy "népcsoport" nem létezik.

Munchausen 2013.01.20. 23:55:20

Elolvastam a hozzaszolasok egy reszet, es ugy erzem nagy baj van akkor ha szinte mindenki erzelemtol atfutotten nyomja.
Fol kellene ismerni mar, hogy csak osszefogassal lehet megtorni az 1% hatalmat es persze azokat akik onmagukat politikusnak titulalva nemtelenul kiszolgaljak ezeket. Mindenkinek, legyen jobboldali, baloldali avagy liberalis egy kozos ellensege van a jelenlegi 1% oket pedig csakis es kizarolag jeghideg erzelemmentes taktikaval lehet legyozni alkalmazni ellenuk a sajat fegyveruket. Polgari engedetlenseg, osszefogas nemzetkozi szinten.

kennyking 2013.01.20. 23:55:38

@Marcangoló Korelnök:
Gyurcsány nem csak demokrata, hanem cigány is.Legalább is ezt írta a nyakába akasztott táblára.Márpedig, Ferencünk nem hazudik sosem.( Ebben viszont hasonlít Viktorunkra.)

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:56:21

@Munchausen: jujj, de okos vagy, és milyen helyesen írod a nicknevedet!

2013.01.20. 23:57:00

@Marcangoló Korelnök: "A kazárok török nyelvű nép voltak, a 7. századtól a 10. századig a kelet-európai sztyeppén a Kazár Birodalom vezető népe."

Köszönöm a figyelmet.

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:57:21

@kennyking: néha ugyan, csak hogy borsot törjön az akadékoskodók orra alá, azt mondja, hogy hazudik reggel, éjjel meg este.

villamos alóli kacaj 2013.01.20. 23:57:37

@Jankove:
Benne 4 év MDF és 4 év narancs uralommal?
Nem vagy te egy kicsit elfogult?
Arról nem beszélve, hogy a törpének egy ilyen mocskosszájú paraszt a haverja? Bár szerintem a közönsége csak ezt a szintet hallja és érti meg.
Te mutatkoznál egy ilyennel egy normál társaságban?

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:58:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: A kazár NÉP, megengedem, döntő tényező volt a birodalomban. Csakhogy állításoddal ellentétben nem ők voltak a zsidók! Hanem a birodalom államvallása!

Marcangoló Korelnök 2013.01.20. 23:59:47

@villamos alóli kacaj: Jobb egy törpe, mint egy fancsali képű hazudozó, nem igaz?

kennyking 2013.01.21. 00:10:56

@Marcangoló Korelnök:
Ez egy örök dilemma, hogy azt hazudja, hogy hazudik reggel, délben, este.

2013.01.21. 00:15:09

@Marcangoló Korelnök: Hiszen épp erről van szó. Genetikailag nincs domináns hasonlóság az európai és az afrikai zsidók között. (van, 10%).
Tehát vallás azonosságról beszélhetünk, genetikairól nem.

2013.01.21. 00:16:10

@kennyking: Akkor most igazat mond? Csak hazudja, hogy hazudik, de igazat mond, tehát hazudik?

2013.01.21. 00:18:45

@Marcangoló Korelnök: " Csakhogy állításoddal ellentétben nem ők voltak a zsidók! Hanem a birodalom államvallása!"

Ezen logika mentén haladva, Izrael sem zsidó, csak az államvallása az, hiszen él ott egy csomó keresztény, sőt, mohamedán, nomeg talán ateista is.

nnnnnnnn 2013.01.21. 00:32:26

Bayer jelzői pontosak. Minden normális ember hasonló jelzőket használ a szocialistákra szerintem.

villamos alóli kacaj 2013.01.21. 00:37:03

@Marcangoló Korelnök:
Nem lehetne inkább egy jó kiállású igazmondót?

zembertelen 2013.01.21. 00:38:45

@$$$=$$$:
Te még forintnak is gyenge vagy!

2013.01.21. 01:17:46

@Dr. jenőke (jenőke):

Nem, Gyurcsány nem demokrata. Egy demokrata kiáll a nyilvánosság élé, és elmondja az igazat az ország állapotáról, majd a népre bízza, hogy kit választ. Tény, hogy e meghatározás szerint még nem volt demokrata politikusa Magyarországnak. Mert az nem demokrata, aki hazudik a népnek, bármilyen célból is. Nem demokrata, aki csak a belső körnek mondja el az igazságot. Nem demokrata, aki megtűri a korrupciót a pártjában. Nem demokrata, aki szakemberek helyett pártkádereket ültet pozícióba, legyen MSZP vagy Fidesz.

Az MSZP és a Fidesz nem politikai pártok, hanem egy-egy vallás. Semmi közük a demokráciához, vagy a közjóhoz. Csak nézz körül itt, vagy bármelyik politikai blogban. Hitvita. Egymás anyázása. A két párt hívői legszivesebben máglyára küldenék egymást. A hívő szó nem elírás.

A minisztériumok nem az állampolgárokat képviselik, hanem a kormányt. Az állampolgároknak jelenleg nincsenek képviselőik az államhatalomban, a politikában. Ha megkérdezed bármelyik szaktárcánál a minisztert, hogy mit képvisel, a szakmát a kormányban, vagy a kormányt a szakmában, akkor a másodikat fogja mondani, és büszkén-bután vigyorog hozzá. Nem csak a Fideszesek, az MSZP-sek is ugyanígy voltak vele. Eszébe jut bármelyik pártnak is megkérdezni az állampolgárokat, hogy mit is akarunk valójában? Ja, talán a Jobbik megszavaztatja a kurucinfó olvasóközönségét, de a Jobbiktól az isten mentsen meg minket.

A hazugság totálisan átszőtte az országot, hazudik a politikus aki a szavazatodat akarja, a marketinges aki el akar adni neked bármit, hazudik a bankár, hogy rávegyen, nála helyezd el a pénzed, negyedóránként nézed a tévében a hazug és manipulatív reklámokat, hazudik a hiradó, az újság, egyszerűen nincs olyan szegmense a közéletnek, ahol ne hazudnának neked és ne akarnának manipulálni.

És mindezt mindenki teljesen természetesnek veszik, mint ha ez lenne jó, a helyes.

A hazugsággal pedig az a baj, hogy teljesen bizonytalanná teszi az életünket. Az egyik dialalmasan bejelnti, hogy dübörög a pannon puma, holott tudja, hogy hónapokon belül seggre esik. A másik azt mondja, hogy megvédi a nyugdíjakat, majd einstandolja. A mindent átszövő hazudozás miatt nem tudsz mihez viszonyítani, nem tudsz előre tervezni, nem tudod felmérni a rád és a vállalkozásodra leselkedő veszélyeket, és nem tudod reálisan belőni a lehetőségeidet. Mára eljutottunk oda, hogy a politikusok büszkén, nyíltan és őszintén hazudhatnak nekünk. Ők is tudják, hogy mi tudjuk, és nem érdekli őket, visszahívni nem lehet, max négyévenként elzavarni. Nyugati politikusokat lemondatja a pártjuk, ha hazugságon kapják őket, nálunk ez mért nem megy? Mért maradhatott Gyurcsány meg a haverjai, és mért maradnak a mostaniak?

Nekem olyan végtelenül elegem van belőle. :(

MACISAJT 2013.01.21. 03:20:05

Gyurcsány Ferenc vall Debreczeni Józsefnek: Az Új miniszterelnök című könyvben elismerte, részese volt a 23 millió román munkavállalóval való szocialista riogatás kitalálásának, s ők csinálták a „köteles akciót” is Kövér László ellen.

„A mi stábunk az, amely szembefordítja az MSZP-t és Medgyessyt az Orbán-Nastase-paktummal. Amikor kiderül, mi van a paktumban, hogy korlátozásmentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) Odahívtuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőztük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát.

Így Medgyessy és maga Kovács is váratlanul szembefordul a megállapodással, majd beindul az MSZP propaganda gépezete. A gátlásosnak aligha nevezhető manőver legfőbb célja a "23 millió román munkavállaló" beözönlésétől való - valójában alaptalan - félelmek keltése.

"Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés" – mondja Gyurcsány Ferenc.

--------

Eltelt több mint tíz év.
Mi változott?
Hogy Szili azóta elment a süllyesztőbe, lendvai néne meg készül az önkéntes visszavonulásra?

Csak ron werber meg az apró-klán örök...
És a módszereik.

MACISAJT 2013.01.21. 03:25:51

Ami pedig a ronwerberi "ántiszemitizmust" illeti: hja kérem, ha valaki tudja hogy ilyen bélyeggel fogják ellátni, mint amit egy indexes szerző is leírt,idézem:"werberhez járuló izraeli volta (a karakteres neve mellett) olyan jelentést hordoz, amely a sötét mesterségén (az MSZP kampányguruja) és akár a gyilkos potenciálján is túlmutat: a zsidósága (ti. magyar-gyilkos volta) felé. "

akkor meg minek forszírozza?
Ugyanis ha ezt a bélyeget szeretnék elkerülni, akkor bizony a ronwerber-féle alakokat messze távol tartanák az országtól/nagypolitikától(pláné 2001-2002-re visszaemlékezve), vagy a zuroffokat és tsaikat a FIFA feljelentésektől.

Illetve ha nem, azt is lehet, csak utána lehet óbégatni hogy vajh miért fokozódik ez a bizonyos "ántiszemitizmus".

neoteny · http://word.blog.hu 2013.01.21. 04:14:56

@CSENDES:

"A zsidóság nem egy származás, hanem egy vallás"

www.jewfaq.org/judaism.htm

It is clear from the discussion above that there is a certain amount of truth in the claims that it is a religion, a race, or an ethnic group, none of these descriptions is entirely adequate to describe what connects Jews to other Jews.

[...]

Rabbi Adin Steinsaltz has suggested a better analogy for the Jewish people: We are a family.

esefe 2013.01.21. 04:40:02

Nagyon megrémültek. Azóta aludni sem tudnak. Biztos.

cool 2013.01.21. 06:11:37

Bayer Zsolti csak válogassa is meg alaposan a szavait. Ezekkel a szemetekkel szemben ez itt a megengedett minimum! Hogy ezek a rohadt komcsik meg de mennyire finnyásak lettek az ékes magyar szóra azt is jelzi, ezek tényleg nem magyarok! Most a szép szólamok és a magyar nyelvtan lett a heppjük. Bezzeg az első ronwerberes ittlétkor. ... akkor nem számított semmi.

Remélem, nagyot bukik a vörös söpredék és talán ÖRÖKRE eltünnek a magyar (és európai) történelem szemétdombján. Ezeknél még a nyilasok is sokkal hasznosabbak voltak!

cool 2013.01.21. 06:36:36

@neoteny:
Na és akkor mi van? Nem lehet írtani?
A Jehova tanuit meg a Scientológiai egyházat azt lehet?

neoteny · http://word.blog.hu 2013.01.21. 06:42:26

@cool:

???

Én ahhoz a kérdéshez szóltam hozzá hogy a zsidóság vallás, rassz vagy etnikum-e.

2llkedő 2013.01.21. 06:48:39

@cool: "Remélem, nagyot bukik a vörös söpredék és talán ÖRÖKRE eltünnek a magyar (és európai) történelem szemétdombján."

Ezt gondolom a narancsosokra értetted? Narancs=vörös+sárga

jog-ász 2013.01.21. 07:42:30

bayer zsóti nem ugy gondolta ám!tuti nem, csak rosszul látják az olvasók..
a kérdés még mindig az amugy hogy ki fogja meggyőzni a bizonytalan több mint 50%ot!!

MACISAJT 2013.01.21. 07:50:32

@CSENDES:
"A zsidóság nem egy származás, hanem egy vallás")

Ahhoz képest, már genetikailag is erősen iparkodnak:D
www.origo.hu/tudomany/tortenelem/20130116-genetikai-kutatas-az-europai-zsidosag-eredete-es-a-kaukazusi-nepek.html

Ja és persze, ez a genetika nem az a a genetika...
Ez haladó, progresszív, tudományos genetikázás és nem az alja fasiszta,náci etc...

-JzK- 2013.01.21. 07:54:55

"Minél többet vitatkoztam a zsidókkal, annál inkább megismertem beszéd és harcmodorukat. Mindenekelõtt az ellenfél butaságával számoltak, és ha azután minden kötél szakadt, maguk tettették a butaságot. Ha mindez nem használt, akkor egyszerûen nem értettek meg semmit, vagy pedig pillanatok alatt egy másik témára ugrottak át. Magától értetõdõ dolgokat tárgyaltak, amelyek helyeslését azonban rögtön más jelentõs dolgokra vonatkoztatták, hogy azután ismét visszavonuljanak és ne tudjanak semmi bizonyosat. Bárhol fogott is meg az ember egy ilyen "apostolt", nyálkás lett a keze, s részletekben siklott ki ujjai közül, hogy azután a következõ pillanatban ismét egyesüljön. Ha netalán az ember valakit olyan megsemmisítõ módon gázolt le, hogy már csak a környezetre való tekintettel is kénytelen volt helyeselni, és így arra gondolt, hogy legalább egy lépést tett elõre, akkor annál nagyobb volt csalódása a következõ napon. A zsidó egyszerûen nem vette tudomásul az elõzõ napon történteket, és mintha misem történt volna, tovább mesélte régi, lehetetlen álláspontját, s még felháborodottan csodálkozott azon, hogy kérdõre vonták. Nem emlékezett már semmire, legfeljebb az elõzõ napon tett állításainak helyességére.
Nemegyszer meghûlt bennem a vér. Az ember nem tudta, mit csodáljon inkább: beszélõképességüket vagy hazudozó mûvészetüket. Lassanként gyûlölni kezdtem õket."

Avenar 2013.01.21. 07:58:06

A liberális, ateista értelmiség érthetően tele van gyűlölettel. De ez a törpekisebbség csak az index, a népszava és a facebook oldalain éli az életét. Bayer Zsolt megbocsát nekik, végtelen szeretetével és türelmével legyőzi a gonoszt.

irógép 2013.01.21. 08:20:25

A gyűlöletet a politika kelti. legyen szó bármelyik oldalról. Gyűlölködnek a jobb oldaliak és baloldaliak sajnos. Az indxen is a blogok 90% gyűlölködik és kizárólag a másikra mutogat!
Mert képtelenek vagyunk elfogadni a másikat, ha az másképpen látja a világot.
lehet az mszp stratégiája a pozitív kampány lesz most, de attól még az elmúlt 22 évben gyűlölködtek eleget ők is! És most is csak egy kampányról van szó!!!
És mi marhák bekajáljuk ezeket és egymást szidjuk ismeretlenül is!!!
A politika minden hol rossz, de nálunk nagyon pitiánerül gáz, és egy oldal sem jobb a másiknál , ha hazugságról csúztatásról és a másik szidásáról van szó!
És mi ki emberek hagyjuk magunkat ezeknek bedőlni és egymást is utálni, míg ezek jól megélnek ebből!!!
És csak egymásra mutogatunk, mint az oviban, hogy ő ütött először!! ő a rossz nem én!! Nagyon gáz!
És mielőtt a másikat szidjuk, előbb nézzünk magunkban mi , hogy is viselkedtünk!

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.01.21. 08:42:22

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
" a népek közötti keveredés éppen olyan káros, mint a beltenyészet"
Így viszont maradsz baszatlan...

kzoltana 2013.01.21. 08:44:28

Eközben ha Kósa Lajos dumáját összevetjük a valóságos Bajnai szöveggel, akkor megdöbbenhetünk.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/3739_bajnai_debrecenben_ez_tortent_valojaban

Dr.Bio74 2013.01.21. 08:48:25

Az, hogy bayer egy kellően buta alak "akinek vérében keveredik a sváb és a magyar vér" (valakinek az agyában meg levegő jutott a sejtek közé), és ráadásul jól használható a maunikasó nélkül maradt tömegek etetésére az egy dolog. Hogy ezt a dolgot a fityisz szabadon engedi, és ráadásul ezt tekinti megfelelő magyarságú kiállásnak az meg egy másik, már egyáltalán nem meghökkentő tény.
De tényleg, miért kellett ez Ron Werbert ? Tényleg ennyi debil politikus van még mindig az maszop háza táján, hogy ide kell hozatni egy egyértelműen megosztó személyt, olyan tanácsadásra, hogy húzzatok már ki az emberek közé. Hogy beszéljetek, és dolgozzatok az összefogáson, pofa és sírás alapállásban, munka előre. Ennek a maszopnak tényleg meg kell semmisülnie teljesen, hogy újraépülhessen a helyén egy normális párt. Vagy csak el kellene már tűnnie belőle azon becsontosodott vén faszoknak és azon keblükön melengetett megélhetési politikusvállalkozóknak akik jelenleg garantálják, hogy egy tapodtat se lépjen előre a pártjuk, abba az irányba ahol fel tudják venni a kesztyűt azzal a fityisszel aki bármit bedob a hatalomért vívott harcba, még azt a bayert is, aki egy jobbos kulturált ( lásd érti is amit képvisel, és nem csak focimeccsen szocializálódott) emberből is kicsal egy kis emésztetlen táplálékot.
A fityisz most halad azon az úton aminek a maszop a végére ért.

esefe 2013.01.21. 08:53:32

@Dr.Bio74: Szerintem örülnél te, ha fele annyi eszed lenne mint Bayernek. És ez független attól, hogy tetszik a stílusa, vagy sem.

_most_ 2013.01.21. 08:58:12

@esefe: bayer ostoba, mint te.

2llkedő 2013.01.21. 08:59:53

@esefe: "Szerintem örülnél te, ha fele annyi eszed lenne mint Bayernek."

Boldogok a lelki szegények?

Dr.Bio74 2013.01.21. 09:03:36

@esefe:
Lehet. Lehet, hogy egy iszonyatosan jóeszű ember, aki ennek ellenére elvállalja egy egybites,fröcsögő megmondóember szerepét, lehet. Lehet, hogy eszes, mert rájött, hogy ilyen kevés, és valójában nulla energiabefektetéssel soha nem keresne ennyit, mint most. Lehet, ez esetben visszavonom a butát. Ha nem buta, akkor lehet egy okos megélhetési fasz, akinek a szar csorog ki a szája szélén, most tényleg vonzóbb lett a fazon működése.

2llkedő 2013.01.21. 09:16:25

@Dr.Bio74: A fideszben nem pozíciók vannak, hanem feladatok. Bayernak ez a feladata.

Dr.Bio74 2013.01.21. 09:20:33

@félázsiai 2llkedő:
Gondolom mindenkit képessége szerint, vagy érkezési sorrend szerint látnak el feladatokkal. Szegény eszes bayer, ilyen feladattal kell bizonyítania, eh.

Dr.Bio74 2013.01.21. 09:29:24

Másrészről:
"hosszú távú együttműködés alakult ki a Fidesz és egy másik amerikai tanácsadócsapat között. George E. Birnbaum és Arthur Finkelstein több hazai választáson is segítette tanácsaival a Fidesz kampánystábját. Az egykor Benjamin Netanjahu tanácsadójaként, majd miniszterelnöki kabinetfőnökeként is dolgozó republikánus Birnbaum cége szerint ötleteiket már a 2008-as népszavazás idején megosztották Orbán Viktorékkal. "

Hajrá bayer, hajrá bayer !

esefe 2013.01.21. 09:47:18

@Dr.Bio74: Aki nem olvas sok szépirodalmat, annak persze fröcsögőnek tűnhet a művelt ember, mert nem érti a bonyolultabb összefüggéseket.

Mégegyszer, akkor is, ha nem értek egyet Bayer miden mondatával: Ő egy művelt kifejezetten jó fogalmazókészséggel megáldott arc. Ez van, ha betegre gyűlölköditek magatokat, akkor is. Semmit nem számít mit tesztek. Kevesek vagytok. Olvassatok Marxot meg Lenint, az a nektek való!

ggroland91 2013.01.21. 10:27:30

Hát igen, ez egy kiváló lényegretörő poszt. Sok mindent lehet mondani a szocikra: bénák, tesze-toszák, balfékek, saját zsebüket tömik... stb. Na de hogy a két nagy párt közül ők lennének az agresszívabbak, gyűlöletkeltőbbek az szerintem barokkos túlzás. Én minden nap átnézem a hírgyűjtőportálok (hirklikk.hu, hírkereső) cikkeit és nagyon nincs egálban a két fél ebben a kérdésben. Hazaárulókl, kommunisták, gyilkosok, nemzetrerárontók hogy csak a legismertebbekből idézzen az ember.

Munchausen 2013.01.21. 10:29:32

@Marcangoló Korelnök:
Ugye. :-)
Ervek hianyaban belekotni egy nickname-be ami mellesleg helyesen is van irva, ugyanis angol nyelvteruleten nem Mu:nchhausen komoly vitaerett gondolkodo emberre vall.
Nem is csodalkozom azon, hogy te felnezel a Bayerre szerintem egyszinten vagytok, de az is lehet hogy Zsolt feleted all. :-)

kennyking 2013.01.21. 10:30:03

@Wendriner Piroska sakál és balerina: Rég olvastam ilyen jó összefoglalót az országunk közéletéről.Maximális egyetértésem !

Munchausen 2013.01.21. 10:30:55

Nem erzelmi alapon kell politizalni, aki nem becsuli az ellenfelet annak a gyozelme erosen ketes erteku.

veerses 2013.01.21. 11:25:13

@esefe: És ez, az itt böfögők 90%-ára igaz.

Dr.Bio74 2013.01.21. 14:08:29

@esefe: @veerses:

"Aki nem olvas sok szépirodalmat, annak persze fröcsögőnek tűnhet a művelt ember, mert nem érti a bonyolultabb összefüggéseket. "

Egyrészt nem gyűlölködök, mert az csupán túl sok felesleges energiapocsékolás, mely többet árt nekem. Másrészről kicsit beteges a fenti mondat, bár nem tudom mit nevez Ön szépirodalomnak, lehet itt csúszott el a dolog.Bár úgy látom a fröcsögés is teljesen másképp van definiálva az Ön értelmező szótárában.Sebaj, azért köszönöm jót mulattam.

Elnézést, hogy kulturálatlanul és olvasatlanul ideböfögtem...
süti beállítások módosítása