A mai Magyarország legtipikusabb emlékműve maga a felcsúti stadion. Egy 1800 fős faluban egy 3500 fős stadion, ami a miniszterelnök házának a végében van, ahol a miniszterelnök fia focizik egy az NB1-be frissen bejutott csapatban, amelyik faluban a miniszterelnök gyerekkori cimborája a polgármester, aki gázszerelőből lett 3 év alatt multimilliárdos, aki egyben a futballakadémia elnöke, az építést vezető cég tulajdonosa, ahol a stadionban a hirdetők a polgármester cége, plusz a kormány kezéből gazdagon falatozó Közgép, ahol mindketten olyan közpénzt költenek, amiről a miniszterelnök váltig állítja, hogy nem közpénz, ahol a stadionban külön "miniszterelnökség" plusz "helyi vállalkozók" feliratú dísztribünök vannak, miközben helyi vállalkozók nincsenek, csak Mészáros Lőrinc van, aki már Pesten is milliárdos összegben nyer csatornafelújítási munkákat, a Miniszterelnökség Sajtóirodája pedig azt állítja, hogy a miniszterelnökség sehol nem bérel páholyt, így Felcsúton sem, hanem azt maga Orbán Viktor kapta, de ő sem bérli, hanem jár neki, a bejárattól 20 méterre lakó miniszterelnöknek névre szóló parkolója van, amikor Felcsúton nem játszhattak NB1-es meccset, mert a sokmilliárdból épített stadion nem felelt meg az NB1 követelményeinek, a csapat Székesfehérváron megtiltatta Puskás "anyaklubjának", a Kispestnek, hogy kitegyék a Puskás feliratú transzparensüket, és ugyanez a csapat Puskás öt különféle hazai beceneve helyett a Pancho-t választja a stadion nevének, amit kifejezetten idegenben kapott, miután elmenekült a diktatúra elől.
Egész Felcsút egy gigantikus posztszürrealista élő emlékmű, ami az összes gondosan összeválogatott szimbólumával csak azt duruzsolja az ember tudatalattija számára, hogy csomagoljon és húzzon el ebből az országból, amíg nem késő, és keressen egy olyan helyet, ahol hagyják békében élni és dolgozni.
A felcsúti rémálom
2014.04.27. 21:44 | Proszektura | 136 komment
Címkék: orbán foci stadion futball puskás viktor miniszterelnök akadémia felcsút mutyi simicska közgép mészáros lőrinc pancho aréna
A bejegyzés trackback címe:
https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr796093359
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Pan Modry 2014.04.28. 10:59:47
@István Tamasi:
semmilyenbol, orom lesz nezni ahogy majd szetrohad mint az akasztoi stadion...
a fasz, megaloman beruhazasoknak ez a sorsa, es mindig orom nezni lepusztulasukat!
semmilyenbol, orom lesz nezni ahogy majd szetrohad mint az akasztoi stadion...
a fasz, megaloman beruhazasoknak ez a sorsa, es mindig orom nezni lepusztulasukat!
szonár 2014.04.28. 11:06:48
Már ott baj van, hogy ez ugye nem emlékmű, hanem egy stadion.
Na, kábé az egész bejegyzés ekkora faszság. :)
Na, kábé az egész bejegyzés ekkora faszság. :)
István Tamasi 2014.04.28. 11:09:05
@Trackers:
A vitához arról, hogy inkább mire kellett voolna költeni a tízmilliárdokat: Először tisztázzuk, hogy mekkora is a nézőszám mondjuk NBI-es meccseken azaz hány embernek épülnek a csiriviri stadionok? Valamint hány UEFA, BL Eu Liga meccset - leginkább csak első körös selejtezőket - hazánkban?
A vitához arról, hogy inkább mire kellett voolna költeni a tízmilliárdokat: Először tisztázzuk, hogy mekkora is a nézőszám mondjuk NBI-es meccseken azaz hány embernek épülnek a csiriviri stadionok? Valamint hány UEFA, BL Eu Liga meccset - leginkább csak első körös selejtezőket - hazánkban?
vadi3 2014.04.28. 11:10:44
@szonár: Várj még egy kicsit. Várj mondjuk egy kormányváltásnyi időt (akármikor is légyen) és meglátod a stadion az Orbán korszak emlékműve lesz. A megteszem, mert megtehetem korszak emlékműve.
szonár 2014.04.28. 11:12:32
@vadi3: Szerintem meg akkor is az lesz, ami most. Hacsak nem láttok hozzá ismét az államosításhoz - a hajlamotok megvan rá.
István Tamasi 2014.04.28. 11:16:09
@Pan Modry:
Számomra is nyilvánvaló, hogy széát fog rohadni még akkor is ha az nekem nem lesz nagy öröm. Én egyébként a "Kárpátok géniusza" stadionjára gondoltam.
Számomra is nyilvánvaló, hogy széát fog rohadni még akkor is ha az nekem nem lesz nagy öröm. Én egyébként a "Kárpátok géniusza" stadionjára gondoltam.
Macropus Rufus 2014.04.28. 11:19:29
A mostani politikai helyzetre: más szmeében a szálkát....
És ez mindenkire vonatkozik, akár bal akár jobb...
Amikor a bal sumákolt és a jobb sírt akkor a bal nem vette észre, most meg azért meg a jobb sumákol és a bal sír, de a jobb nem veszi észre. Egy ilyen primitíven hülye társadalmat simán lehet uralni, addíg amíg akarjuk. Mert buták és megosztóak egymással az emberek. Ez 2002 után erősöfött fel, elötte inkább a szőnyeg alatt volt. De 2002-ben mifajtánk, tifajtátok szöveg lett a menő.
Ennek az országnak ott lett vége.
Aki most csápol pl. a Viktornak az szimplán hülye. (orvosi értelmeben debil). És ugyan ez vonatkozik azokra is akik csápolnak ennek a nulla baloldalnak. Ezek még azt sem tudják jól kommunikálni, ha pozitív dolgot csináltak, a rosszat meg végkép nem. Meg is érdemlik a sorsukat. De sajnos a sok debil miatt a maradék kevés normális is szopni fog. Vagy elhúz innen a fenébe...
És ez mindenkire vonatkozik, akár bal akár jobb...
Amikor a bal sumákolt és a jobb sírt akkor a bal nem vette észre, most meg azért meg a jobb sumákol és a bal sír, de a jobb nem veszi észre. Egy ilyen primitíven hülye társadalmat simán lehet uralni, addíg amíg akarjuk. Mert buták és megosztóak egymással az emberek. Ez 2002 után erősöfött fel, elötte inkább a szőnyeg alatt volt. De 2002-ben mifajtánk, tifajtátok szöveg lett a menő.
Ennek az országnak ott lett vége.
Aki most csápol pl. a Viktornak az szimplán hülye. (orvosi értelmeben debil). És ugyan ez vonatkozik azokra is akik csápolnak ennek a nulla baloldalnak. Ezek még azt sem tudják jól kommunikálni, ha pozitív dolgot csináltak, a rosszat meg végkép nem. Meg is érdemlik a sorsukat. De sajnos a sok debil miatt a maradék kevés normális is szopni fog. Vagy elhúz innen a fenébe...
Trackers 2014.04.28. 11:20:00
@István Tamasi:
Akkor viszont az a kérdés, hogy hagyjuk-e elpusztulni a magyar focit vagy sem.
Mertha szar a foci, kevés a néző, még kevesebb a pénz, még szarabb a foci ördögi körbe esünk.
Persze ettől ez még alternatíva, csak látni kell hova vezet a folyamat, és dönteni hogy ezt akarjuk-e.
Akkor viszont az a kérdés, hogy hagyjuk-e elpusztulni a magyar focit vagy sem.
Mertha szar a foci, kevés a néző, még kevesebb a pénz, még szarabb a foci ördögi körbe esünk.
Persze ettől ez még alternatíva, csak látni kell hova vezet a folyamat, és dönteni hogy ezt akarjuk-e.
Pan Modry 2014.04.28. 11:20:13
@István Tamasi:
miert ne lenne neked orom??? Nekem orom az ha az olyan dolgok rohadnak amik megaloman politikusok torz agyszulemenyei voltak es kozpenzbol epultek.
10-15 ev mulva a rohado felcsuti stadion lesz az orbani luzerkormany megmaradt szimboluma.
miert ne lenne neked orom??? Nekem orom az ha az olyan dolgok rohadnak amik megaloman politikusok torz agyszulemenyei voltak es kozpenzbol epultek.
10-15 ev mulva a rohado felcsuti stadion lesz az orbani luzerkormany megmaradt szimboluma.
vadi3 2014.04.28. 11:22:48
@szonár: Ha államosítom, ha nem az épület a mostani nemzedék számára mindenképp emlékmű lesz. Ugyan olyan emlékmű, mint a többi ami már szétrohadt, vagy épp megcsodálható a szoborparkban. Szerinted a következő generáció számára mit fog jelenteni "A Stadion". Biztosan nem többet, mint számodra most a Leninváros vagy Sztálinváros elnevezés,
wantaan 2014.04.28. 11:30:20
@jobbdemokrata: Tényleg jól esik rajtad röhögni! Én kipróbáltam. Röhögtem és jól esett .... főleg amikor olvasom,hogy jobbdemokrata! Ha ha ha!
doctorow 2014.04.28. 11:31:51
Tisztelt Jóemberek!
Zsigergyűlölet mindkét oldalon. A szokásos trollok úgyszintén. Közben kiöntik a gyereket a mosóvízzel. Tény: felépült egy stadion egy faluban. Tény: nem látni a beruházás finanszírozásának korrupció mentességét. Tény: nem tesznek semmit azok, akik tehetnének arról, hogy bizonyítsák nincs állami szintű korrupció. Kár, pedig sokat javíthatnának a stadion és az ország helyzetén. Tény: rengeteg tényt lehet még felsorolni, amire nincs meg a minden oldalról bizonyítható átláthatóság. Kár, mert ezzel ki lehetne húzni a fanyalgók, ellendrukkerek méregfogát.
Ami drámai: az a mindent átható szervilizmus, ami tényként benne van már a teljes magyar közéletben, állami közhivatalok munkájában, mindenhol. Kérdem Én: Ki volt az a tervező, építő, kivitelező, talpnyaló...., aki Orbán Viktornak névre szóló parkoló táblát (matricát) készített. Nem gondolom, nem hiszem, hogy OV-nak a tervezés, kivitelezés során valaha is eszébe jutott volna, és utasítást adott volna bárkinek is, hogy el ne felejtsenek neki névre szóló parkolót csinálni. Itt még nem tartunk. De...! Itt fogunk tartani, mert minden egyes szervilis lépés, annak "címzettjére" nézve személyiség torzulását idéz elő. Mindig csak egy kicsit. De összességében súlyosat! Mert mint tudjuk: a sok kicsi sokra megy! Felteszem a "Miniszterelnökség" feliratú táblánál visszafogta magát annak kitalálója, mert nem akart direktben Orbán Viktor feliratot készíttetni a páholyra, nehogy gúnyos reakció érhesse az általa szent embernek hitt és tartott Miniszterelnököt, vagy azért, hogy a "Főnök" a sorok között olvasva tartsa csak hódolatnak, és esetleg fejezze ki megelégedését. Ezért aztán finomított a dolgon, és csupán egy hivatal nevet írt oda, holott a hivatal teljes létszáma majd' kitöltené az egész stadiont. Azért tudja mindenki ebben az országban, hogy a Miniszterelnökség vs. foci Felcsúton, az Orbán Viktor egy személyben. Nyögvenyelős bundakifordítás, de azért ez is súlyos szervilizmus. És csak ilyen szervilizmussal találkozunk. Mindenhol, minden szinten! Amikor a rangban kisebb beosztott a rangban nagyobb beosztott meg sem született gondolatát próbálja kitalálni, és megvalósítani, hogy ezzel is mutassa elkötelezettségét, odaadását. Ez a parkoló matrica, és a Miniszterelnökség felirat jó példa erre.
A legnagyobb probléma ezzel a megtűrt, elfogadott, esetleg elvárt attitűddel "csupán" annyi, hogy aki adja az a teljes behódoltság jelét mutatja, aki elfogadja, azIDŐvel elveszti a teljes önkontrollját a valósággal és környezetével kapcsolatban.
Amire nincs most rálátásom még, hogy az IDŐBEN hol tartunk. Ha látom, akkor majd futtában visszakiabálok mindenkinek, hogy: M O S T!!! De lehet, hogy ez sokaknak késő lesz.....
Zsigergyűlölet mindkét oldalon. A szokásos trollok úgyszintén. Közben kiöntik a gyereket a mosóvízzel. Tény: felépült egy stadion egy faluban. Tény: nem látni a beruházás finanszírozásának korrupció mentességét. Tény: nem tesznek semmit azok, akik tehetnének arról, hogy bizonyítsák nincs állami szintű korrupció. Kár, pedig sokat javíthatnának a stadion és az ország helyzetén. Tény: rengeteg tényt lehet még felsorolni, amire nincs meg a minden oldalról bizonyítható átláthatóság. Kár, mert ezzel ki lehetne húzni a fanyalgók, ellendrukkerek méregfogát.
Ami drámai: az a mindent átható szervilizmus, ami tényként benne van már a teljes magyar közéletben, állami közhivatalok munkájában, mindenhol. Kérdem Én: Ki volt az a tervező, építő, kivitelező, talpnyaló...., aki Orbán Viktornak névre szóló parkoló táblát (matricát) készített. Nem gondolom, nem hiszem, hogy OV-nak a tervezés, kivitelezés során valaha is eszébe jutott volna, és utasítást adott volna bárkinek is, hogy el ne felejtsenek neki névre szóló parkolót csinálni. Itt még nem tartunk. De...! Itt fogunk tartani, mert minden egyes szervilis lépés, annak "címzettjére" nézve személyiség torzulását idéz elő. Mindig csak egy kicsit. De összességében súlyosat! Mert mint tudjuk: a sok kicsi sokra megy! Felteszem a "Miniszterelnökség" feliratú táblánál visszafogta magát annak kitalálója, mert nem akart direktben Orbán Viktor feliratot készíttetni a páholyra, nehogy gúnyos reakció érhesse az általa szent embernek hitt és tartott Miniszterelnököt, vagy azért, hogy a "Főnök" a sorok között olvasva tartsa csak hódolatnak, és esetleg fejezze ki megelégedését. Ezért aztán finomított a dolgon, és csupán egy hivatal nevet írt oda, holott a hivatal teljes létszáma majd' kitöltené az egész stadiont. Azért tudja mindenki ebben az országban, hogy a Miniszterelnökség vs. foci Felcsúton, az Orbán Viktor egy személyben. Nyögvenyelős bundakifordítás, de azért ez is súlyos szervilizmus. És csak ilyen szervilizmussal találkozunk. Mindenhol, minden szinten! Amikor a rangban kisebb beosztott a rangban nagyobb beosztott meg sem született gondolatát próbálja kitalálni, és megvalósítani, hogy ezzel is mutassa elkötelezettségét, odaadását. Ez a parkoló matrica, és a Miniszterelnökség felirat jó példa erre.
A legnagyobb probléma ezzel a megtűrt, elfogadott, esetleg elvárt attitűddel "csupán" annyi, hogy aki adja az a teljes behódoltság jelét mutatja, aki elfogadja, azIDŐvel elveszti a teljes önkontrollját a valósággal és környezetével kapcsolatban.
Amire nincs most rálátásom még, hogy az IDŐBEN hol tartunk. Ha látom, akkor majd futtában visszakiabálok mindenkinek, hogy: M O S T!!! De lehet, hogy ez sokaknak késő lesz.....
István Tamasi 2014.04.28. 11:32:04
@Trackers:
Szerintem a magyar foci már régóta pusztrulóban van olyannyira, hogy ettől lejjebb már nehezebben csúszhat.
Erősen kétlem - sőt hihetetlennek trartom - hogy az új stadionoktól fog megjavulni a magyar foci.
Laikus /mert soha nem foglalkoztam sportvezetéssel, irányítással/ véleményem szerint a régi dakota(?) mondás szerint fejtől bűzlik a hal azaz a bajok oka, forrása a sportvezetőkben, a sport körül sündörkőkben kereesendő. Amint van egy fiatal aki egyeneset tud rúgni a labdába és egyszer is sikeresen kicselezett egy nálánál tehetségtelenebbet azt azonnal eladják külföldre és a pénz nagyobb része saját zsebbe folyik be. A klubbokról az a véleményem, hogy pénzmosodaként működnek, a másutt megkeresett pénzeket mossák tisztára nyilván beleszámolva a mosási költségeket.
Szerintem a magyar foci már régóta pusztrulóban van olyannyira, hogy ettől lejjebb már nehezebben csúszhat.
Erősen kétlem - sőt hihetetlennek trartom - hogy az új stadionoktól fog megjavulni a magyar foci.
Laikus /mert soha nem foglalkoztam sportvezetéssel, irányítással/ véleményem szerint a régi dakota(?) mondás szerint fejtől bűzlik a hal azaz a bajok oka, forrása a sportvezetőkben, a sport körül sündörkőkben kereesendő. Amint van egy fiatal aki egyeneset tud rúgni a labdába és egyszer is sikeresen kicselezett egy nálánál tehetségtelenebbet azt azonnal eladják külföldre és a pénz nagyobb része saját zsebbe folyik be. A klubbokról az a véleményem, hogy pénzmosodaként működnek, a másutt megkeresett pénzeket mossák tisztára nyilván beleszámolva a mosási költségeket.
dingó29 2014.04.28. 11:32:09
amikor Felcsúton nem játszhattak NB1-es meccset, mert a sokmilliárdból épített stadion nem felelt meg az NB1 követelményeinek,
Miről beszélsz te ember?
Miről beszélsz te ember?
István Tamasi 2014.04.28. 11:32:57
@Pan Modry:
Nekem azért nem lesz öröm az amikor a csúti stadiont is gaz veri fel, mert az én pénzem is benne van.
Nekem azért nem lesz öröm az amikor a csúti stadiont is gaz veri fel, mert az én pénzem is benne van.
dingó29 2014.04.28. 11:33:37
@Pan Modry: utass mar olyan sikeres brit, spanyol, olasz vagy nemet peldakat, ahol a stadion ketszer akkora mint a varos lakossaga amihez tartozik.
Hoffenheim például? De még sorolhatnám
Hoffenheim például? De még sorolhatnám
wantaan 2014.04.28. 11:35:24
@Trackers: Sőt Szerintem majd amikor a Barcelona- Felcsút döntő lesz a BL-ben akkor még kicsi is lesz ez a stadion.
Akkor meg majd az lesz a baj ,hogy miért ilyen kicsi.
Akkor meg majd az lesz a baj ,hogy miért ilyen kicsi.
Pan Modry 2014.04.28. 11:40:48
@István Tamasi:
nem a sajat akaratobol van benne a penzed, meg amugy sem a te penzed mar, a manyup sokkal inkabb a te penzed volt mint a bugris csutiak stadionja.
nem a sajat akaratobol van benne a penzed, meg amugy sem a te penzed mar, a manyup sokkal inkabb a te penzed volt mint a bugris csutiak stadionja.
wantaan 2014.04.28. 11:41:08
@dingó29: Hoffenheim rossz példa! " ugyanis ma már viszont közigazgatásilag Sinsheimhez tartozik. Márpedig Sinsheim népessége 35 ezer fő felett van, így a nyáron átadott Rhein Neckar Arena a maga 30 ezres kapacitásával nem haladja meg a város lakosságának számát."
dingó29 2014.04.28. 11:45:01
@Pan Modry: Mutass mar olyan sikeres brit, spanyol, olasz vagy nemet peldakat, ahol a stadion ketszer akkora mint a varos lakossaga amihez tartozik.
Mutasd már meg hogy hol volt ilyen közpénzes kritériumod mert nem látom.
Mutasd már meg hogy hol volt ilyen közpénzes kritériumod mert nem látom.
Pan Modry 2014.04.28. 11:46:51
@dingó29:
elnezest, igazad van, azt a kriteriumot elfelejtettem leirni, ilyen szempontbol a valaszod helytallo volt.
elnezest, igazad van, azt a kriteriumot elfelejtettem leirni, ilyen szempontbol a valaszod helytallo volt.
István Tamasi 2014.04.28. 11:47:35
@Pan Modry:
Tudom, hogy nem a saját akaratomtól van benne a pénzem. Annak tudok majd örülni hogy mutyiviki akkorát bukik mint ide Tasmania, de a stadion tönkr5emenetele és a pénzem elvesztése nem lesz öröm.
Tudom, hogy nem a saját akaratomtól van benne a pénzem. Annak tudok majd örülni hogy mutyiviki akkorát bukik mint ide Tasmania, de a stadion tönkr5emenetele és a pénzem elvesztése nem lesz öröm.
dingó29 2014.04.28. 11:53:49
@wantaan: Valóban. Most hogy így mondod a 10-ezres Hetényegyházára is felhúzhatnálak egy 80 ezres stadiont hisz a 110 ezres Kecskemét része.
Node komolyabbra fordítva a szót mennyien voltak hétvégén a bajnokin? 3500? Ha 200 fős pálya lenne (ez volna kb a lakossághoz arányos itthon) Akkor ment volna a kurvaanyázás 3300 embertől hogy nem fértek be egy nb1-es meccsre. Hidd el nekem ez a Felcsúti stadion a legjobban kihasznált pálya lesz az NBI. ben
Node komolyabbra fordítva a szót mennyien voltak hétvégén a bajnokin? 3500? Ha 200 fős pálya lenne (ez volna kb a lakossághoz arányos itthon) Akkor ment volna a kurvaanyázás 3300 embertől hogy nem fértek be egy nb1-es meccsre. Hidd el nekem ez a Felcsúti stadion a legjobban kihasznált pálya lesz az NBI. ben
Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2014.04.28. 11:54:10
@doctorow: Végre egy értelmes komment. Köszönöm.
Sokan azt nem veszik itt észre, hogy az írás nem arról szólt, hogy mennyit lopnak, és hogy ki lopott náluk kevesebbet, vagy többet, hanem arról, hogy milyen szimbolikája van ennek az egész ügynek. Arról, hogy ez a házam végében a stadion ahol a fiam focizik, ahol névre szóló parkolóm van. Ez a tömény Azerbajdzsán hangulat, ez az amit nem akarnak észrevenni. Nem kell ide az egészségügyet hozni, meg akármit, meg autópályát alagúttal, völgyhíddal, mert persze undorítóak azok is. A felcsúti stadion körül már a leginkább diktatúrákra jellemző személyi kultusz jegyei rajzolódnak ki. (Nem mondom, hogy diktatúra van) Pontosan az a rettenetes, amit leírsz, ahogy a szolgalelkű emberek lesik az uraság ki sem mondott vágyait és már valósítják is meg kérdés nélkül. Az egésznél még félelmetesebb, hogy a kommentelők jelentős részéhez el sem jutott a bejegyzés üzenete, hanem most is csak a lehetőséget látták, hogy elkezdjenek a lövészárkokból átköpködni egymásra.
Sokan azt nem veszik itt észre, hogy az írás nem arról szólt, hogy mennyit lopnak, és hogy ki lopott náluk kevesebbet, vagy többet, hanem arról, hogy milyen szimbolikája van ennek az egész ügynek. Arról, hogy ez a házam végében a stadion ahol a fiam focizik, ahol névre szóló parkolóm van. Ez a tömény Azerbajdzsán hangulat, ez az amit nem akarnak észrevenni. Nem kell ide az egészségügyet hozni, meg akármit, meg autópályát alagúttal, völgyhíddal, mert persze undorítóak azok is. A felcsúti stadion körül már a leginkább diktatúrákra jellemző személyi kultusz jegyei rajzolódnak ki. (Nem mondom, hogy diktatúra van) Pontosan az a rettenetes, amit leírsz, ahogy a szolgalelkű emberek lesik az uraság ki sem mondott vágyait és már valósítják is meg kérdés nélkül. Az egésznél még félelmetesebb, hogy a kommentelők jelentős részéhez el sem jutott a bejegyzés üzenete, hanem most is csak a lehetőséget látták, hogy elkezdjenek a lövészárkokból átköpködni egymásra.
zorki 2014.04.28. 11:55:03
@Trackers: Nos, az utánpótlás és az akadémia miatt nem volt szükség erre a stadionra.
Egy utánpótlás stadion egy-kétezres fedett lelátóval néhány százmilliós nagyságrend.
Helyette azt a pénzt -meg ami a fenntartására kell- is az utánpótlásra költhették volna.
Mondjuk a többi akadémiára.
(Az már szakmailag is teljesen hiteltelen, hogy a tolképpen Vidi akadémia egy NB I-es csapatot is elindít a bajnokságban, amit feltölt külsősökkel.)
Egy akadémistának, és az akadémiának az igazi siker, amikor először ott lehet szeretet -az akadémiát működtető- klubja felnőtt csapatában. (lásd Lionell Messi)
Nálunk azonban minden megtörténhet.
Nem az az igazi kérdés, hogy közpénz vagy sem.
Persze, hogy közpénz. Nem közpénzből egyedül Várszegi csinált akadémiát Magyarországon. Még megemlíthetjük nagyon pozitívan Illés Bélát is Szombathelyen, aki saját erőből is építkezett, de ő -az érdemeit nem elvitatva- az önkormányzattal összefogva cselekedett.
Ha az akadémiára megy a közpénz az -ellenőrzött formában és a lehetőségekkel összhangban- az támogatható
Ha a túlméretezett, és minden "hívsággal" felszerelt a miniszterelnöki telekre, a miniszterelnök háza mellé épült stadionra megy a közpénz az nem támogatható, sőt egyenesen megtiltandó. Jobb helyeken hasonló döntés a miniszterelnök bukását is jelenti.
Lehet ezt még ragozni, de minek.
Egy utánpótlás stadion egy-kétezres fedett lelátóval néhány százmilliós nagyságrend.
Helyette azt a pénzt -meg ami a fenntartására kell- is az utánpótlásra költhették volna.
Mondjuk a többi akadémiára.
(Az már szakmailag is teljesen hiteltelen, hogy a tolképpen Vidi akadémia egy NB I-es csapatot is elindít a bajnokságban, amit feltölt külsősökkel.)
Egy akadémistának, és az akadémiának az igazi siker, amikor először ott lehet szeretet -az akadémiát működtető- klubja felnőtt csapatában. (lásd Lionell Messi)
Nálunk azonban minden megtörténhet.
Nem az az igazi kérdés, hogy közpénz vagy sem.
Persze, hogy közpénz. Nem közpénzből egyedül Várszegi csinált akadémiát Magyarországon. Még megemlíthetjük nagyon pozitívan Illés Bélát is Szombathelyen, aki saját erőből is építkezett, de ő -az érdemeit nem elvitatva- az önkormányzattal összefogva cselekedett.
Ha az akadémiára megy a közpénz az -ellenőrzött formában és a lehetőségekkel összhangban- az támogatható
Ha a túlméretezett, és minden "hívsággal" felszerelt a miniszterelnöki telekre, a miniszterelnök háza mellé épült stadionra megy a közpénz az nem támogatható, sőt egyenesen megtiltandó. Jobb helyeken hasonló döntés a miniszterelnök bukását is jelenti.
Lehet ezt még ragozni, de minek.
zorki 2014.04.28. 11:58:48
@doctorow: Mennyire nem vagy Te képben!
Orbán Viktornak a Vidi atadionban is -évek óta- névre szóló parkolója van.
Ha neki nem tetszene, már nem lenne.
Mennyire naivak vagytok!
Orbán Viktornak a Vidi atadionban is -évek óta- névre szóló parkolója van.
Ha neki nem tetszene, már nem lenne.
Mennyire naivak vagytok!
Trackers 2014.04.28. 12:07:31
@zorki:
Teszem azt a Barcelona utánpótlásnál, ott élnek, alszanak, esznek együtt a La Massia-ban..
Buszokkal hordják őket suliba és vissza.
Ott "csak" fociznak.
EZ itt is megvalósítható.
Teszem azt a Barcelona utánpótlásnál, ott élnek, alszanak, esznek együtt a La Massia-ban..
Buszokkal hordják őket suliba és vissza.
Ott "csak" fociznak.
EZ itt is megvalósítható.
dingó29 2014.04.28. 12:07:42
Egyébként aki szerint rendkívüli dolog itthon hogy egy településhez olyan pályát építenek ahova többször befér a falu annak mutatnék még Akasztón kívül néhány példát
www.magyarfutball.hu/hu/stadion/3480
www.magyarfutball.hu/hu/stadion/167
www.magyarfutball.hu/hu/stadion/3480
www.magyarfutball.hu/hu/stadion/167
zorki 2014.04.28. 12:15:33
Nem akarom túlragozni a dolgokat, de...
Az elmúlt két évtizedben elég sok olyan vállalkozót, vállalkozó-politikust, politikust - községi városi vagy nagyvárosi léptékben-ismerhettem meg közelről, aki szerette a focit, és saját imázsát -társadalmi elfogadtatását, beilleszkedését, saját hiúságának kielégítését- a focin keresztül akarta-tudta megvalósítani.
Alig akad példa pozitív végre.
Mostanáig azt gondoltam, hogy Orbán Viktor ennél nagyobb formátum, de tévedtem.
Az elmúlt két évtizedben elég sok olyan vállalkozót, vállalkozó-politikust, politikust - községi városi vagy nagyvárosi léptékben-ismerhettem meg közelről, aki szerette a focit, és saját imázsát -társadalmi elfogadtatását, beilleszkedését, saját hiúságának kielégítését- a focin keresztül akarta-tudta megvalósítani.
Alig akad példa pozitív végre.
Mostanáig azt gondoltam, hogy Orbán Viktor ennél nagyobb formátum, de tévedtem.
Netuddki. 2014.04.28. 12:17:08
Kár, hogy a vajdátok futballbuzi. Annyi más sportág van még amit lehetne támogatni, de e miatt sajna másra nem jut...
zorki 2014.04.28. 12:28:37
@dingó29: Miért is kell Felcsűton NB I-es meccseket játszani?
Csak nem azért, mert ott lakik Orbán Viktor?
Csak nem azért, mert ott lakik Orbán Viktor?
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.28. 12:29:21
@kovi1970:
Nicsak, itt a rasszista balos :) Imádnivaló! :)
Amúgy melyik sportág van elhanyagolva most? Pontosítok: melyiket nem támogatják államilag semennyire sem?
Nicsak, itt a rasszista balos :) Imádnivaló! :)
Amúgy melyik sportág van elhanyagolva most? Pontosítok: melyiket nem támogatják államilag semennyire sem?
5perc 2014.04.28. 12:41:55
@jobbdemokrata: Közpénzt ebben a formában csak a labdás "látványsportok" építésére lehet milliárdszámra törvényileg odaadni a havernak.
eßemfaßom meg áll 2014.04.28. 12:42:38
71 komment és még csak egy "cigánygyerek" és egy "vajdátok" esett ki nemrasszista demokraták ujjai alól. Egész komoly a fejlődés
dingó29 2014.04.28. 12:45:55
@zorki: Nem. Hanem azért mert tavaly megnyerte az NBII.-t. Mint ahogy megnyerte már Pereces, Dorog, Tiszakécske, Kiskőrös, stb
szonár 2014.04.28. 12:47:38
@vadi3: Azok, akik Sztalinvárost, meg Leninvárost építették, Hozzád hasonlóan megjósolták a jövőt. Nem jött be nekik. :)
A helyedben tanulnék belőle.
A helyedben tanulnék belőle.
doctorow 2014.04.28. 12:49:18
@zorki: Szeretettel üdvözöllek!
Szerintem eléggé képben vagyok! Jobban, mint gondolnád! Amit leírtál az nem mond egyetlen betűjében sem ellent az állításaimnak. Sőt! A személyiség torzuláshoz csak adalékot ad.
Ha pediglen naivnak tartasz, akkor csak a bejegyzésem ucsó sorára figyelmeztetnélek:
"....Amire nincs most rálátásom még, hogy az IDŐBEN hol tartunk. Ha látom, akkor majd futtában visszakiabálok mindenkinek, hogy: M O S T!!! De lehet, hogy ez sokaknak késő lesz....."
Ez bizonyítja a legjobban, hogy tévedsz! Ha adsz közvetlen elérést, akkor ígérem, hogy neked külön, és azonnal szólok, hogy MOST. Így lesz esélyed utolérni! De kívánom mindkettőnknek, hogy ez az ország határon túl legyen már.... :-). Ja!
Szerintem eléggé képben vagyok! Jobban, mint gondolnád! Amit leírtál az nem mond egyetlen betűjében sem ellent az állításaimnak. Sőt! A személyiség torzuláshoz csak adalékot ad.
Ha pediglen naivnak tartasz, akkor csak a bejegyzésem ucsó sorára figyelmeztetnélek:
"....Amire nincs most rálátásom még, hogy az IDŐBEN hol tartunk. Ha látom, akkor majd futtában visszakiabálok mindenkinek, hogy: M O S T!!! De lehet, hogy ez sokaknak késő lesz....."
Ez bizonyítja a legjobban, hogy tévedsz! Ha adsz közvetlen elérést, akkor ígérem, hogy neked külön, és azonnal szólok, hogy MOST. Így lesz esélyed utolérni! De kívánom mindkettőnknek, hogy ez az ország határon túl legyen már.... :-). Ja!
vadi3 2014.04.28. 12:56:30
@szonár:Azok, akik Sztálinvárost, meg Leninvárost építették ugyanabba a hibába estek mint akik a stadiont építették. Megépítették, mert megtehették. Ehelyett települhetett volna az akadémia egy már meglévő stadion mellé és akkor a stadion árából lehetett volna inkább egy dácsát építeni Vezérünknek.
Dunaújvárosban is mennyire bejött ez a vas és acél országa dolog. Kíváncsi vagyok 20 év múlva ki fog még Felcsútra járni focizni
Dunaújvárosban is mennyire bejött ez a vas és acél országa dolog. Kíváncsi vagyok 20 év múlva ki fog még Felcsútra járni focizni
zorki 2014.04.28. 13:01:10
@doctorow: Én már nem sietek sehova, csak azt szeretném, ha nem mennének el az unokáim.
Szal, azt írtad, hogy itt még nem tartunk, de ha évekig "eltűrte" a Vidinél, akkor már itt tartunk, csak ennyiben vitáztam.
Szal, azt írtad, hogy itt még nem tartunk, de ha évekig "eltűrte" a Vidinél, akkor már itt tartunk, csak ennyiben vitáztam.
Pan Modry 2014.04.28. 13:02:29
@szonár:
orom lesz nezni 10-15 ev mulva a rothado csuti stadiont, majd megmutatom a gyerekeimnek hogy a megaloman vezetok utan csak rohado dolgok maradnak evtizedes tavlatban
a csuti stadion legalabb akkora felesleges penzszoras mint a Volgyhid (bar az utobbit most hogy megvan nincs ertelme lerohasztani)
orom lesz nezni 10-15 ev mulva a rothado csuti stadiont, majd megmutatom a gyerekeimnek hogy a megaloman vezetok utan csak rohado dolgok maradnak evtizedes tavlatban
a csuti stadion legalabb akkora felesleges penzszoras mint a Volgyhid (bar az utobbit most hogy megvan nincs ertelme lerohasztani)
zorki 2014.04.28. 13:10:35
@dingó29: Hát itt Pereces, Tiszakécske meg többi nem jön képbe!
Mindegyik felnőtt csapat volt.
A felcsúti csapat a tavalyi bajnokságban, mint a Videoton utánpótlás csapata szerepelt az NB II-ben! A bajnoki kiírás szerint ezek az utánpótlás csapatok nem juthatnak fel.
Persze ez nem vonatkozott Felcsútra.
Miért? Mert ő nem is igazán a Vidi utánpótlása!:DDD
Akkor meg a Vidit kellett volna kizárni, mert nem indított utánpótlást!
De az MLSZ hozta a formáját, és ad-ministrált ami miatt (is), a magyar labdarúgás ott tart, ahol...
Tudod ezt amúgy magadtól is!
Mindegyik felnőtt csapat volt.
A felcsúti csapat a tavalyi bajnokságban, mint a Videoton utánpótlás csapata szerepelt az NB II-ben! A bajnoki kiírás szerint ezek az utánpótlás csapatok nem juthatnak fel.
Persze ez nem vonatkozott Felcsútra.
Miért? Mert ő nem is igazán a Vidi utánpótlása!:DDD
Akkor meg a Vidit kellett volna kizárni, mert nem indított utánpótlást!
De az MLSZ hozta a formáját, és ad-ministrált ami miatt (is), a magyar labdarúgás ott tart, ahol...
Tudod ezt amúgy magadtól is!
vadi3 2014.04.28. 13:10:56
@Pan Modry: Felhívnám figyelmedet, hogy a Völgyhíd megépítéséről még 2002 előtt döntöttek, így az a pénzszórás is a fijjughoz köthető. Ami a csúti stadionnal összemérhető az az M6-os négy síkvidéki alagútja
Trackers 2014.04.28. 13:12:24
@vadi3:
Leninváros rossz példa.
Tiszaújváros ma is a térség egyik legnagyobb működő ipari övezete Borsodban.
Önkormányzata az egyik leggazdagabb, a térség fejlődik.
Diósgyőri Gépgyár az jobb példa lett volna.
Ott az össz ipar terület kb 5%-a működik ma, valamilyen formában.
Leninváros rossz példa.
Tiszaújváros ma is a térség egyik legnagyobb működő ipari övezete Borsodban.
Önkormányzata az egyik leggazdagabb, a térség fejlődik.
Diósgyőri Gépgyár az jobb példa lett volna.
Ott az össz ipar terület kb 5%-a működik ma, valamilyen formában.
vadi3 2014.04.28. 13:14:55
@Trackers: Köszönöm a helyreigazítást. A példát leginkább a név miatt hoztam elő, hiszen Tiszaújváros a jól működő város és nem Leninváros. Ennyit a rendszerváltozás előtti példaképekről
panelburzsuj 2014.04.28. 13:20:12
@vadi3:
Ezért jobb a gyogyós névmágiát a habonyárpikra hagyni.
Hülyék továbbhülyítésében verhetetlenek - akkor mértis pont ebben a versenyszámban kellene velük mérkőzni? ...
Ezért jobb a gyogyós névmágiát a habonyárpikra hagyni.
Hülyék továbbhülyítésében verhetetlenek - akkor mértis pont ebben a versenyszámban kellene velük mérkőzni? ...
antikommm 2014.04.28. 13:20:16
Ehhez mit szólhatok:
octorow 2014.04.28. 11:31:5
"Tény: nem látni a beruházás finanszírozásának korrupció mentességét. "
Az látható netán, hogy volt korrupció?A bal magából indul ki!!
Sztem:
Ez egy nagyszerű dolog. Kár,hogy nincs több ilyen. Aki ezt támadja, szerintem sok mindent nem ért. Főleg persze irigy.
A gyerekek örömét, akik jó körülmények között játszhatnak, a felnőttekét, akik ha csak nézhetik, de az is örömet nyújt nekik.
Szurkolok, hogy legyen még több hasonló. HAJRÁ!
octorow 2014.04.28. 11:31:5
"Tény: nem látni a beruházás finanszírozásának korrupció mentességét. "
Az látható netán, hogy volt korrupció?A bal magából indul ki!!
Sztem:
Ez egy nagyszerű dolog. Kár,hogy nincs több ilyen. Aki ezt támadja, szerintem sok mindent nem ért. Főleg persze irigy.
A gyerekek örömét, akik jó körülmények között játszhatnak, a felnőttekét, akik ha csak nézhetik, de az is örömet nyújt nekik.
Szurkolok, hogy legyen még több hasonló. HAJRÁ!
doctorow 2014.04.28. 13:30:41
@zorki: Hát közeledünk! Hogy a Vidinél évekig "eltűrte" az is egy szint. Ha 20 méterre a házától, aminek van kocsibeállója eltűri, az meg egy másik szint. Abban igazad van valóban, hogy ez magasabb szint már. De a hozzászólásomnak PONT EZ VOLT A LÉNYEGE! Hogyan torzul a személyiség a szervilizmus hatására? Hogy kényszeríti, szorítja markában a hatalom az elmét, a rációt, a logikus gondolkodást (megfelelő aláhúzandó)? Mert torzul a személyiség! És csak az nem veszi, vagy nem tudja észrevenni, aki ennek elszenvedője. Nyiss egy szélesebb kört. Tanulmányozd Gyurcsány Ferencet! Ember nem kapott ennyi hideget-meleget a magyar politikai közéletben, mint Ő. Egy jobb kocsmában az első beszólás után elégtételt vesznek. Mégsem tud letenni a hatalomról, mert az már markában tartja teljesen. Pedig biztos vannak még olyan pillanatai, amikor dobná az egész projektet, de mint a hétköznapi fuldokló, egy levegő után már merül is lefele. Inkább odatartja még jobban a képét. Hát ennyi!
Többet leéltem, mint amennyi hátra van, de már kiépítettem a menekülő alagutat. Sietni én sem fogom, de csak remélem, hogy tudni fogom azt a pillanatot, amikor a maradásnak már racionális értelme nem lesz. Majd szólok....
Többet leéltem, mint amennyi hátra van, de már kiépítettem a menekülő alagutat. Sietni én sem fogom, de csak remélem, hogy tudni fogom azt a pillanatot, amikor a maradásnak már racionális értelme nem lesz. Majd szólok....
zorki 2014.04.28. 13:38:40
@antikommm: Az látható ebből a példából, hogy egy gyökértelen, múlt nélküli, a szabályok meghágásával élvonalba jutott, de a miniszterelnök által favorizált élvonalbeli csapatnak építették ezt a stadiont, hogy a miniszterelnök egyik nap vagy egyik héten az egyik stadion díszpáholyában másik nap vagy másik hétvégén a másik stadion díszpáholyában feszíthessen.
Kb. hárommilliárdot vettek el most az utánpótlástól.
Természetesen jogod van hozzá, hogy örülj ennek.
Kb. hárommilliárdot vettek el most az utánpótlástól.
Természetesen jogod van hozzá, hogy örülj ennek.
dingó29 2014.04.28. 13:46:21
@zorki: A felcsúti csapat a tavalyi bajnokságban, mint a Videoton utánpótlás csapata szerepelt az NB II-ben.
Figyelj, kevered az utánpótláscsapatot a 2. csapattal.
Az utánpótláscsapatok külön u bajnokságban szerepelnek a Felcsút a Vidi II. csapata volt 1-2 évig
Figyelj, kevered az utánpótláscsapatot a 2. csapattal.
Az utánpótláscsapatok külön u bajnokságban szerepelnek a Felcsút a Vidi II. csapata volt 1-2 évig
_most_ 2014.04.28. 13:55:02
hatalmas szégyen ez az országnak, ami Felcsúton folyik, annyi szürreális, hogy az ország miniszterelnöke épített a falujában egy stadiont, mégis milyen országban történhet ez meg. Ha még ez nem lenne elég, pofátlanul azt hazudják, hogy nem közpénzből van, aztán látod, hogy a Mészáros kft., meg a Közgép a fő támogatók, kit akarnak hülyíteni. Meg egy utánpótlás nevelő csapatnak miért kell az nb1-ben szerepelnie, ráadásul a legidősebb kerettel, vicc az egész. A focit tönkreteszi a politika, minden meccs után azt találgatják az emberek, hogy biztos azért vesztett a csapatuk, mert a fideszes tulajdonosa gyengébb a pártban, mint a másik csapat tulajdonosa.
citrix 2014.04.28. 14:24:42
Mi a különbség a Nemzetvezető kertje végében épült stadion és Türkmén Basi/Kim Ir Szen szobra között? Elárulom:semmi.Emlékművek a Nagy Vezérnek ahol hódolóik leróhatják hálájukat.Ja,a miénknek még ráadásul ez a hobbija.Megjegyzem halkan:még szerencse hogy nem a Holdutazás ami némileg drágább lenne de legalább látványos amikor a Saturn V elindul a maga 110m-es magasságával...
zorki 2014.04.28. 14:27:36
@dingó29: A fakót én akkor is utánpótlásnak neveztem, mert az volt vele a cél, hogy a 19 évnél idősebbek játék lehetőséget kapjanak, meghatározott számú 21 év alattinak kellett benne szerepelnie, és ugyi ma 21 év alatti is utánpótlásbajnokság.
De legyen neked igazad. Legyen a neve fakó.
Egyben valóban tévedtem -de túl gyorsan telik az idő:DDD- tavalyelőtt volt, hogy a Vidi fakóként az NB II-ben szerepelt a Puskás Akadémia. Aztán tavaly a Vidi az NB III-ban iundított fakót, a Puskás Akadémia meg maradt az NB II-ben a Vidi fakó jogán! Ügyes!
Azért, mert tudták, hogy a versenykiírás szerint nem juthatnának fel. Erre mondom én, hogy ad-ministrálta az MLSZ.
De szerintem tudod Te ezt.:)))
Gyí Te fakó, gyí Te szürke...:DDD
egyik sem kér abrakot:DDD
De legyen neked igazad. Legyen a neve fakó.
Egyben valóban tévedtem -de túl gyorsan telik az idő:DDD- tavalyelőtt volt, hogy a Vidi fakóként az NB II-ben szerepelt a Puskás Akadémia. Aztán tavaly a Vidi az NB III-ban iundított fakót, a Puskás Akadémia meg maradt az NB II-ben a Vidi fakó jogán! Ügyes!
Azért, mert tudták, hogy a versenykiírás szerint nem juthatnának fel. Erre mondom én, hogy ad-ministrálta az MLSZ.
De szerintem tudod Te ezt.:)))
Gyí Te fakó, gyí Te szürke...:DDD
egyik sem kér abrakot:DDD
bocika54 2014.04.28. 14:37:52
@jobbdemokrata: Mi a baj a közgazdászokkal? Amúgy a leszaráson kívül nem írtál semmit. Valahogy elfelejtettél válaszolni a kérdésre. Mutass még egy ilyen stadiont a világban. Lásd be: a hülye gyerek építtetett magának egy játszóteret a háza mellé. Csak az a baj, hogy kicsit sokba került. Vagy "sokkba" került.
bocika54 2014.04.28. 14:41:27
@zorki: A Videoton stadion nem a háza mellett van. A felcsúti stadionba kocsival megy a 10 méterre lévő házától, majd beáll a saját nevére szóló parkolóba. Röhej.
Szevasztok 2014.04.28. 14:42:42
@jobbdemokrata: Rád illik:
“Aki pár mondat után lekomcsizza vagy liberálbolsevikozza a másikat, annál három dolog azonnal tudható:
1.) az illető ostoba és tájékozatlan, fogalma sincs az általa használt kifejezések valódi jelentéséről
2.) elvakult Fidesz-rajongó, szemellenzős Orbánista
3.) érzelmileg labilis, komplexusokkal küszködő, agresszív alkat.”
“Aki pár mondat után lekomcsizza vagy liberálbolsevikozza a másikat, annál három dolog azonnal tudható:
1.) az illető ostoba és tájékozatlan, fogalma sincs az általa használt kifejezések valódi jelentéséről
2.) elvakult Fidesz-rajongó, szemellenzős Orbánista
3.) érzelmileg labilis, komplexusokkal küszködő, agresszív alkat.”
citrix 2014.04.28. 14:45:00
@nzk: Ahogy Bástya elvtárs mondta a Tanúban:Ha valamit szeretek magamban,az a szerénység :-) A mi Nagy Bölcs Vezérünk pont ilyen szerény lélek... Ha valamikor,hát ma teljesen aktuális a film minden kockája!
nzk 2014.04.28. 14:45:27
@bocika54: nem is fog válaszolni. ezekre a kérdésekre soha nem válaszol egyik se, már megfigyeltem. elengedik a "fülük" mellett... tipikus.
bocika54 2014.04.28. 14:45:36
@jobbdemokrata: @dingó29: Perecesen, Tiszakécskén, Dorogon, stb. is épült új stadion?
zorki 2014.04.28. 14:49:32
@bocika54: Jól van, jól van (dehogy van jól), szerinted én védelmeztem?
Azért már ideje lenne feltenni azt a kérdést is, hogy pontosan mi köze is van a Vidihez? :DDD
Azért már ideje lenne feltenni azt a kérdést is, hogy pontosan mi köze is van a Vidihez? :DDD
bocika54 2014.04.28. 14:52:33
@citrix: és vissza se jön...
zorki 2014.04.28. 14:53:26
@dingó29: Jut eszembe, 2012 nyarán még a sporttörvényt is módosították, hogy az akadémia indulhasson az NB II-ben, de kicsit későn, hisz az akadémiának nem is volt liszensze. mind1is
Hit ellen érvekkel nem lehet menni semmire.
Hit ellen érvekkel nem lehet menni semmire.
citrix 2014.04.28. 14:57:40
@bocika54: Érdemes a Tanú zárómondatát is meghallgatni... Így jártunk.Azt hittük csak vicc,közben valóság lett.
dingó29 2014.04.28. 15:05:43
@zorki: Igen de arról megfeledkezel hogy előtte is Felcsút néven futott. Szóval nem a Vidi fakóból lett hipp-hopp Felcsút hanem az eredeti állapotot állították vissza.
nu pagagyí 2014.04.28. 15:05:46
Nem valószínű, hogy a szponzorok Orbán bukása után is ilyen adakozók lesznek, a nézői bevételek pedig talán a jegyszedők bérét ha fedezik, tehát a stadion fenntartását előbb-utóbb a sikeres akadémiai képzés hasznából kell majd kitermelni. Akkor volt értelme felhúzni a az állandó karbantartásra szoruló fatetős mézeskalács házikót, ha a Puskás Akadémia 5 éven belül nagy pénzekért tud eladni folyamatosan játékosokat gazdag nyugati kluboknak. Félek, nem fog bejönni. Legvalószínűbb, hogy a felcsúti stadion is az akasztói Stadler sorsára jut.
dingó29 2014.04.28. 15:07:06
@bocika54: Kécskén igen. Az akkori kornak megfelelő de épült
cabeza 2014.04.28. 15:08:08
Kar hogy nem a kutatas/fejlesztes esetleg egy orszag felzarkoztatasa a hobbija.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.28. 15:10:41
"és húzzon el ebből az országból, amíg nem késő, és keressen egy olyan helyet, ahol hagyják békében élni és dolgozni."
Még szerencse, hogy blogolni azért lehet.
Még szerencse, hogy blogolni azért lehet.
zorki 2014.04.28. 15:16:57
@dingó29: Most ezt Te sem gondolod komolyan!
Ha az eredeti állapotot állítják vissza, akkor a Puskás Akadémia egy utánpótlás egyesület utánpótlás csapata.
A mai együttest működtető gazdasági társaság 2012 nyarán alakult, hogy maradhassanak az NB II-ben, és mint írtam még törvényt is kellett hozzá módosítani.DDD
Erre szokta Kövér úr mondani, hogy milyen jól dolgoztak!:DDD
Ha az eredeti állapotot állítják vissza, akkor a Puskás Akadémia egy utánpótlás egyesület utánpótlás csapata.
A mai együttest működtető gazdasági társaság 2012 nyarán alakult, hogy maradhassanak az NB II-ben, és mint írtam még törvényt is kellett hozzá módosítani.DDD
Erre szokta Kövér úr mondani, hogy milyen jól dolgoztak!:DDD
dingó29 2014.04.28. 15:25:02
@zorki: A mai együttest működtető gazdasági társaság 2012 nyarán alakult, hogy maradhassanak az NB II-ben.
Igen. de mi következik ebből?
Igen. de mi következik ebből?
2014.04.28. 15:25:38
@cabeza: még szerencse, hogy nincs költségesebb vagy másik hobbija, pl. megépíthetné a gigantikus középeurópai részecskelassítót :)
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.28. 16:06:32
@Szevasztok:
Aki a hiszterolib kifejezést a lekomcsizással és a leliberálbolsevikozással azonosítja és hoz egy személyeskedő példát a másik minősítésére arról egy dolog rögtön tudható: intellektuális gőggel igen, de intelligenciával nem rendelkező személy... :) Amúgy a szövegedbe illeszd be a fasiszta, néci, mély-magyar, fidesz-fan vagy birka szavakat a megfelelő helyre (nem segítek hova), és szörnyülködj...
@bocika54:
www.origo.hu/sport/focivilag/20100124-ahol-az-egesz-varos-befer-a-stadionba.html
Amúgy, minden normális ember érti, hogy egy első osztályú futballklubbal, és az ország egyik legnagyobb akadémiájával rendelkező településnek egy 3500-as "stadion", úgymond "belefér". De hisztizzetek, ha jólesik. Ja, és a többi pálya (merthogy nem egy van ott) sem esik sokkal messzebb Orbánék portájától. Hogy miért, annak megoldását megtaláljátok a neten.
Amúgy tudtátok, hogy a Margitszigeten, ahol 3-an laknak, van egy 1000 fő befogadására alkalmas uszoda? Több, mint 300x belefér a helyi lakosság :) Persze lehet, hogy oda is járnak máshonnan emberek nézni a versenyeket...
Aki a hiszterolib kifejezést a lekomcsizással és a leliberálbolsevikozással azonosítja és hoz egy személyeskedő példát a másik minősítésére arról egy dolog rögtön tudható: intellektuális gőggel igen, de intelligenciával nem rendelkező személy... :) Amúgy a szövegedbe illeszd be a fasiszta, néci, mély-magyar, fidesz-fan vagy birka szavakat a megfelelő helyre (nem segítek hova), és szörnyülködj...
@bocika54:
www.origo.hu/sport/focivilag/20100124-ahol-az-egesz-varos-befer-a-stadionba.html
Amúgy, minden normális ember érti, hogy egy első osztályú futballklubbal, és az ország egyik legnagyobb akadémiájával rendelkező településnek egy 3500-as "stadion", úgymond "belefér". De hisztizzetek, ha jólesik. Ja, és a többi pálya (merthogy nem egy van ott) sem esik sokkal messzebb Orbánék portájától. Hogy miért, annak megoldását megtaláljátok a neten.
Amúgy tudtátok, hogy a Margitszigeten, ahol 3-an laknak, van egy 1000 fő befogadására alkalmas uszoda? Több, mint 300x belefér a helyi lakosság :) Persze lehet, hogy oda is járnak máshonnan emberek nézni a versenyeket...
ppppalika 2014.04.28. 16:08:52
"amikor Felcsúton nem játszhattak NB1-es meccset, mert a sokmilliárdból épített stadion nem felelt meg az NB1 követelményeinek"
A poszban a fenti kijelentés nem valós.
Amikor kész lett, akkor megfelelt, előtte egy, az adott helynek megfelelő stadion volt, ahol az első osztályban nem lehetett mérkőzéseket rendezni.
A poszban a fenti kijelentés nem valós.
Amikor kész lett, akkor megfelelt, előtte egy, az adott helynek megfelelő stadion volt, ahol az első osztályban nem lehetett mérkőzéseket rendezni.
ppppalika 2014.04.28. 16:09:43
@jobbdemokrata: Azt hittem a Margitsziget Budapest része. Ezek szerint nem.
jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.04.28. 16:11:27
@ppppalika:
Köss bele, persze :) A hasonlat azért érthető volt nem? Szerinted hogyan voltak most 3200-an Felcsúton a meccsen? :)
Köss bele, persze :) A hasonlat azért érthető volt nem? Szerinted hogyan voltak most 3200-an Felcsúton a meccsen? :)
ppppalika 2014.04.28. 16:29:23
@jobbdemokrata: Várjunk még pár meccset a összegzés levonásával.
Nézd meg ezt: www.magyarfutball.hu/hu/merkozesek/bajnoki_merkozesek/nb_i/2013_2014?klub=6302
Nézd meg ezt: www.magyarfutball.hu/hu/merkozesek/bajnoki_merkozesek/nb_i/2013_2014?klub=6302
zorki 2014.04.28. 16:47:37
@dingó29: Pl az, hogy nem volt érvényes liszenszük az induláshoz.
Bruteman 2014.04.28. 17:37:28
@jobbdemokrata: Az intelligencia meglétét mi sem mutatja jobban, mint az adott személlyel egyet nem értőkre vélemény helyett egy verbális bélyege rásütése.
A legmagasabb intelligenciát pedig egyértelműen az jelzi, hogyha az adott bélyeg idegen szavak rövidítésének valós értelem nélküli összeillesztéséből áll össze.
Amikor pedig valaki azon meglepődik, hogy másokból ez ellenszenvet, esetleg személyeskedést vált ki - na az már a született zsenialitással egyenértékű.
A legmagasabb intelligenciát pedig egyértelműen az jelzi, hogyha az adott bélyeg idegen szavak rövidítésének valós értelem nélküli összeillesztéséből áll össze.
Amikor pedig valaki azon meglepődik, hogy másokból ez ellenszenvet, esetleg személyeskedést vált ki - na az már a született zsenialitással egyenértékű.
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 18:10:57
@♔bаtyu♔: "Jól látszik, hogy az Orbáni gazdaságpolitika kivezette ebből a gödörből az országot,"
- Aha. 25 százalékot nőtt az államadósság és 2 százalékot a GDP.
És ez neked a gödörből kijövés.
Neked mi volt az oviban a jeled? Faék vagy raklap?
- Aha. 25 százalékot nőtt az államadósság és 2 százalékot a GDP.
És ez neked a gödörből kijövés.
Neked mi volt az oviban a jeled? Faék vagy raklap?
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 18:13:22
@szonár: Már ott van a baj hogy nem tucc olvasni.
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 18:14:03
@szonár: "Szerintem meg akkor is az lesz, ami most. Hacsak nem láttok hozzá ismét az államosításhoz - a hajlamotok megvan rá. "
- Aha. Ki is államosít mostanság?
- Aha. Ki is államosít mostanság?
eßemfaßom meg áll 2014.04.28. 18:58:56
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: ezt azért egyeztesd az eurostattal
zobod 2014.04.28. 19:15:41
Ha valami elcseszett, művészetnek nevezett értéktelen kortárs szenvelgésre fordították volna pesten, jó kis zsíros tanácsadói állásokkal a főállású aláíróknak és Neves Közéleti Személyiségeknek, és nem jobboldali lenne hanem valami ballib, akkor persze suvickolnád az ajtón a névtábláját a zakód ujjával, agitka. Ha én nem mentem el az országból a d209, Gyurcsány, Bajnai alatt, akkor te is kibírod a neked nem tetsző irányzat idején.
cabeza 2014.04.28. 19:22:08
@Crescence: Meg mindig jobb mint a "fejben jok voltunk" focista csapatokra, akik kikapnak olyan csapatoktol akik par eve kezdtek el a semmibol. :)
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 20:03:03
@eßemfaßom meg áll: Nincs mit egyeztetni.
2010 május 19330 milliárd, 2014 március 24400 milliárd.
A GDP meg két százalékot nőtt. A többi statisztikai bűvészkedés.
2010 május 19330 milliárd, 2014 március 24400 milliárd.
A GDP meg két százalékot nőtt. A többi statisztikai bűvészkedés.
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 20:06:34
@eßemfaßom meg áll: Ha jól emléxem mintha 2006-ban is lettek volna gondok azokkal az adatokkal. Valaki hazudott, nem?
Nem lehet hogy most is?
Cáfolnod kellene a számokat!
Nem lehet hogy most is?
Cáfolnod kellene a számokat!
cabeza 2014.04.28. 20:30:47
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Mindegy, Orban majd megoldja okosba. Valahogy igy kezdodott Gorogorszagban a nagy krach, nem? :)
eßemfaßom meg áll 2014.04.28. 20:31:10
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
tudom nem fogod megérteni
index.hu/gazdasag/2014/04/23/csokkent_a_rekord_allamadossag/
"Az ÁKK rövid közleményében felhívja a figyelmet, hogy a növekmény egyrészt tartalmazza az önkormányzatoktól idén átvállalt adósságot is, amely ugyan növeli a központi költségvetés adósságát, ugyanakkor nem érinti az államháztartás teljes adósságát. Másrészt az adósságot ideiglenesen növeli a március végén kibocsátott 3 milliárd USD összegű devizakötvény, amely a júliusi és a novemberi deviza lejáratokat finanszírozza, így éves szinten nem emeli a teljes adósságot."
tudom nem fogod megérteni
index.hu/gazdasag/2014/04/23/csokkent_a_rekord_allamadossag/
"Az ÁKK rövid közleményében felhívja a figyelmet, hogy a növekmény egyrészt tartalmazza az önkormányzatoktól idén átvállalt adósságot is, amely ugyan növeli a központi költségvetés adósságát, ugyanakkor nem érinti az államháztartás teljes adósságát. Másrészt az adósságot ideiglenesen növeli a március végén kibocsátott 3 milliárd USD összegű devizakötvény, amely a júliusi és a novemberi deviza lejáratokat finanszírozza, így éves szinten nem emeli a teljes adósságot."
Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.04.28. 21:32:54
@eßemfaßom meg áll: Ez a baj, te fasz, hogy az elemi matekkal is hadilábon állsz. :-))
"Április 18-án a központi költségvetés adóssága az előzetes adatok alapján 24 440,1 milliárd forintot tett ki, ami 2 441,5 milliárd forintos növekedést jelent a 2013. év végi adóssághoz képest. Így költségvetés adóssága egy hét alatt minimális mértékben, 74 milliárd forinttal mérséklődött. Az ÁKK számításai szerint így a GDP-arányos tartozás 82,7 százalék, ami 0,2 százalékkal alacsonyabb az április 11-i rekordnál."
Tehát csak most 4 hónap alatt 10 százalékot nőtt 2013 végéhez képest.
Na most akkor 79,2 százalékon állt. Ehhez adj hozzá 10 százalékot és máris bőven a szociknál nagyobb a GDP arányos adósságunk! Menni fog? Tudod hogy kell 10 százalékkal növelni a 79,2-t?
"Április 18-án a központi költségvetés adóssága az előzetes adatok alapján 24 440,1 milliárd forintot tett ki, ami 2 441,5 milliárd forintos növekedést jelent a 2013. év végi adóssághoz képest. Így költségvetés adóssága egy hét alatt minimális mértékben, 74 milliárd forinttal mérséklődött. Az ÁKK számításai szerint így a GDP-arányos tartozás 82,7 százalék, ami 0,2 százalékkal alacsonyabb az április 11-i rekordnál."
Tehát csak most 4 hónap alatt 10 százalékot nőtt 2013 végéhez képest.
Na most akkor 79,2 százalékon állt. Ehhez adj hozzá 10 százalékot és máris bőven a szociknál nagyobb a GDP arányos adósságunk! Menni fog? Tudod hogy kell 10 százalékkal növelni a 79,2-t?
ózdi cigány 2014.04.28. 21:45:47
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Én csak azt látom, hogy a szocik rekordjához közel vannak 2 százalékkal, úgy hogy eltűnt a 3000 milliárd manyup, ami a GDP 10 százaléka.
Ez az idióta @eßemfaßom meg áll: pedig beveszi a Magyarország jobban teljesít szöveget.
Ez az idióta @eßemfaßom meg áll: pedig beveszi a Magyarország jobban teljesít szöveget.
cabeza 2014.04.28. 23:10:23
Es volt nekik egy "nyugdijvedelmuk" is. Ami sok bekebelezett penz, amivel adosagot rendeztek.
Szúrófény 2014.06.14. 05:38:01
@szonár: Lezsák Sándor MDF-es honatya hagyományt teremtett Laki-telki Népfőiskola építésével fatornyos falujába!
Az utolsó 100 komment: