Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A köztársasági elnök vendége

2014.05.08. 12:30 | Proszektura | 66 komment

Címkék: Gaudi-Nagy Tamás Orbán Gyurcsány Semjén Áder János Pásztor István

Időnként azt tapasztalom, hogy valóságnál semmi sem lehet abszurdabb ebben az országban:

Orbán miniszterelnök Pancho arénát épített a kertje tövébe, Gyurcsány ellenzéki vezér Szent Istvánhoz hasonlítja magát.

Egy úgynevezett „nemzeti jogvédő” politikusunk pedig a Vajdasági Magyar Szövetség Elnöke ellen uszítja a tüntetőket.

Elképzelem, mit gondolhat rólunk a világ, amikor ezeket a képsorokat nézi. A megaláztatását méltósággal viselni próbáló sietős léptekkel haladó vajdasági politikus, Pásztor István, körötte, mögötte pedig a felhergelt, szitkozódó, átkozódó, köpködő emberfalka, valamint néhány – a megdöbbentő jelenetet lelkesen rögzítő – tévés. És mindez történik közvetlenül Magyarország parlamentje melletti Kossuthról elnevezett téren, fényes nappal, éppen azon a napon, amikor megalakult az új magyar parlament.

És, tegyük hozzá, hogy történik mindez azzal az emberrel, aki – és ezt az azóta tett nyilatkozataiban az érintett többször is kihangsúlyozta – a magyar köztársasági elnök vendégeként tartózkodott ekkor ott a parlament környékén.

A köztársasági elnök vendégeként.

Pásztor István azt is elmondta, hogy az atrocitások elszenvedése közben senki sem lépett közbe, senki sem próbált meg segíteni rajta. Ezt egyébként a felvételek is igazolják.

Hazánkban sokan még mindig büszkén beszélnek az úgynevezett magyaros vendégszeretetről, vendéglátásról. Holott aki járt már például menekülttáborok közelében, az tudja, mi is ennek a „vendégszeretetnek” az igazi tartalma.

Sokan közülünk még a saját állampolgáraikat sem szeretik, nem hogy az idegeneket, külföldieket. A saját állampolgáraikat is gyűlölik, ha cigánynak, zsidónak vagy éppen komcsinak tartják őket.

De tényleg, elképzelem, mi lett volna, ha Pásztor István nem a köztársasági elnök vendége?

Akkor talán tényleg akár lámpavasra is húzhatta volna őt a Gaudi-Nagy Tamás által felheccelt tömeg?

De előtte még esetleg a parlamenti őrség is kicsit megrugdosta volna?

Érdekes egyébként, hogy az érintett vendéglátó, vagyis Áder János elnök úr, nem tartotta fontosnak ez ügyben mindeddig megszólalni, pedig ez minimum elvárható lett volna tőle, a helyett, hogy bizonyos magasztos események kapcsán, mint egy karót nyelt vidéki kántor, naftalinszagú idézetekkel traktál minket.

Bizony, egy bocsánatkérésre futhatta volna drága idejéből.

Az ország vezetői közül ez ügyben eddig csak Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes szólalt meg, patetikusan kijelentve, hogy: "a felelőtlen elkövetők tettét – akár őrültek, akár provokátorok – mélységesen elítéljük. Méltatlan cselekedetükkel az egész nemzetet ütötték arcul".

Azt viszont már nem tette hozzá, hogy ez az „arculütés” éppenséggel az ő asszisztálásukkal történt meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr506135140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cogito.t 2014.05.08. 16:50:58

Az is döbbenetes, hogy a média "tisztelt" jelenlévő képviselőiben sem volt egy fikarcnyi emberség sem, közülük sem lépett közbe senki. Fontosabb volt a hír, a "balhé", mint ennek az ostoba, barom, turbónagyik/-papik leállítása, rendreutasítása. Emiatt csak egy fokkal "jobbak" a Gaudi és csürhéjébe tartozó férgeknél!
Tőlük is kijár egy bocsánatkérés Pásztor Istvánnak!

Pali papa és a negyven rab ló 2014.05.08. 18:29:07

Döbbenetes, valóban.
Nehéz elhinni, hogy megtörténhetett.

Hannibal ante portas 2014.05.09. 00:26:45

@Pali papa és a negyven rab ló: De megtörtént, és ez egyenes következménye annak az eszetlen ámokfutásnak, amit a "baloldal" a választás előtt gyűlölködésben és mockolódásban felmutatott, s tesz azóta is: összenő, ami összetartozik. Baloldali és jobboldali radikálisok jól megvoltak a múltban is, mielőtt egymás torkának estek. Sajna azonban megukkal rántottak mindenkit, akik a közelükben voltak. Ezért aztán érdemes résen lenni. Ez a blog sem tesz mást, csak álszent módon táplálja a tüzet.

gizmo26 2014.05.09. 01:01:55

Azt valaki elmondaná, hogy mit csinált ez a Pásztor István, amiért így szidalmazták? Csak kíváncsiság.

Észmegálló 2014.05.09. 05:00:17

@Hannibal ante portas: Azért kell bizonyos vastagságú arcbőr ahhoz, hogy a Fidesz hóna alól kibújó jobbik bűnét a baloldara próbálja valaki kenni. Ezért nyer a Fidesz rendre: pofátlanságban és gátlástalanságban utolérhetetlen.

Hannibal ante portas 2014.05.09. 06:52:26

@Észmegálló: az ész megáll, bizony: no csak nézz utána, honnan is bújik elő a Jobbik. Az a nagy, büdös hónalj baloldalon van, függetlenül Vona polgári köreitől. Finom kis maradék komm. titkosszolgálati alakítás. Mint Bácsfi Diána és az izraeli állampolgár neofasiszta Szabó Albert.

Észmegálló 2014.05.09. 07:09:19

@Hannibal ante portas: Úgy látom, Te nemcsak Vona (Fideszes) polgári köreitől, hanem a tényektől is függetleníted magad. Az üres és valótlan általánosításokon kívűl esetleg némi konkrét dolgot is kiizzadhatnál ami bizonyítja a Vona-Gyurcsány szerelmi kettősét. :) Ami legalább annyira tényszerű, mint pl. Vona korábbi tagsága Orbán polgári körében.

2014.05.09. 07:26:24

@gizmo26: Mondjuk ez engem is érdekelne. Ugyan mi lehet a bűne?

Szevasztok 2014.05.09. 08:05:39

@...elmúlik...: "Ugyan mi lehet a bűne?"

Gaudi-Nagy összebalhézott Vonáékkal és gyorsan kellett valami, amivel megmutathatja milyen tökös legény, és amivel bekerülhet a hírekbe.
Hirtelen ez adódott ürügyként.

Ne gondoljátok, hogy ennél több van mögötte...

ostvan2 2014.05.09. 08:16:04

A határon túli magyarok vezetőit én is útálom, mióta a magyar parlamenti választásba (szavazatokkal) belepofáztak. Semmi közük nem lenne a mi dolgainhoz. Persze! Kíbicnek semmi sem drága.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.09. 08:21:52

Érdekes cikk.

Ezek szerint az összes gyilkosság 2002-2010 között, az MSZP asszisztálása mellett történt, azóta pedig a Fidesz asszisztál a gyilkosságokhoz.

És általában mindenhez, amit 1-2 őrült elkövet.

Mégpedig azért mert nem termett ott soha 1-2 rendőr, katona, vagy parlamenti őr, a rendelkezésre álló 1 percben.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.05.09. 08:24:36

@ostvan2:
A határontúli magyarok maximum 2-3 parlamenti mandátum sorsáról dönthetnek.

Ennyi szerintem, és sokak szerint jár nekik, azért a csekélységért cserébe, hogy a kommunista és náci diktatúra alatt, magyarok maradtak olyan országokban, ahol a magyarok ellenében holokausztot, kitelepítéseket, és betelepítéseket, hajtottak végre, rasszista támadások sokaságait hajtották végre, és a nyalvhasználattól el lettek tiltva.

Szevasztok 2014.05.09. 08:45:20

@ostvan2: "A határon túli magyarok vezetőit én is útálom"

Na pont őket nincs miért.
Ha valakit utálni akarsz, akkor a hazai politikusoknál keresgélj.

Egyébként a Fidesz ezt most kivételesen nem csinálta rosszul - adott szavazati jogot a határon túliaknak, de úgy, hogy érdemi hatása elenyésző.

Szóval egy gesztus, ami nem kerül sokba.

ParaZita2 2014.05.09. 09:22:42

Áder vendége?
Ti ezt értiTEK?
Amikor Áder (és más hasonló pozíciójú) lép egyett, számos biztonsági ember és intézkedés veszi körül. Vendégének nem miért nem kérTEK biztosítást?
(vagy ez is olyan, mint a KatasztrófaVédelem? (t.i.: védik a katsztrófát és nem elhárítják azt. Úgy tűnik, hazánkban mindig a nyúl viszi a puskát, illetve a befőtt teszi el a nagyit.)

2014.05.09. 09:45:45

@Szevasztok: Köszi, legalább tudom.

Balt 2014.05.09. 09:51:59

@gizmo26: Elment a Fidesz kampányzárójára. Valszeg ez a főbűne a jobb- és baloldali szélsőségesek szemében...

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 09:53:26

'Elképzelem, mit gondolhat rólunk a világ, amikor ezeket a képsorokat nézi.'

Nem nézi senki, a világban és a soraidat se olvassa senki. Amíg a kamatot fizetjük addig minden OK, demokraták vagyunk.

Különben is, a kormány stabil, az ellenzék az EU választáson is bukni fog, a kormányzás feltételei jobbak mint más EU tagországokban.

Szelid sunmalac 2014.05.09. 09:53:51

Most nem teljesen tiszta. Hogy jon ide a baloldal?

Balt 2014.05.09. 09:57:30

@ostvan2: "Semmi közük nem lenne a mi dolgainhoz."

Nagyon el vagy tévedve. A korábbi alkotmány is felelősségvállalásra kötelezte a mindenkori magyar törvényhozó és végrehajtó hatalmat a HTM-okért:
www.juris.u-szeged.hu/karunkrol/archiv-szeminariumok/4-magyarorszag?objectParentFolderId=16199

A kettős áp-ságról szóló törvényt meg a 2010-ben alakuló új ogy. is kvázi egyhangúlag hozta meg, csak Gyurcsány, Molnár Csaba mg Szanyi szavazott nemmel.

dr kíváncsivagyok 2014.05.09. 10:00:11

@Pali papa és a negyven rab ló:
"Döbbenetes, valóban.
Nehéz elhinni, hogy megtörténhetett. "

Nehéz elhinni ???
Baszki 1 millió szavazójuk van, 20 % - ot szereztek a parlamentben !!!
Orvbán kiengedte a szellemet a palackból ...
4 évig kényeztette oket , 4 évig alájuk játszott , 4 évig támogatta oket azzal , hogy NEM LÉPETT FEL KEMÉNYEN ellenuk , sot a Horthy , Tormay , Vass kultusszal megtámogatta oket , egyes fideszes onkormányzatok még ANYAGILAG is támogatták !!!!!!

Orvbán mocskos játékot játszik , meg fogjuk inni a levét !!!

dr kíváncsivagyok 2014.05.09. 10:01:54

@Szevasztok:
"Egyébként a Fidesz ezt most kivételesen nem csinálta rosszul - adott szavazati jogot a határon túliaknak, de úgy, hogy érdemi hatása elenyésző.

Szóval egy gesztus, ami nem kerül sokba."

nem kerult sokba ?
Sokba fog nekunk kerulni a 2/3....

dr kíváncsivagyok 2014.05.09. 10:04:08

@gizmo26:
"Azt valaki elmondaná, hogy mit csinált ez a Pásztor István, amiért így szidalmazták? Csak kíváncsiság. "

nem tartotta szerencsésnek a EU parlamentben elhangzott Gaudi felszólalást a Vajdaság ugyében....
Ezért jár neki Gaudi szerint lámpavas.
Ezért az uszításért meg Daudinak jár 4- 5 év !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.05.09. 10:05:01

Van benne valami de kicsit idióta és erőltetett lett ez az írás.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.09. 10:10:48

ez a Gyurcsány=Szent István agymenést nem is hallottam, valahogy kimaradt, mikor lázálmodta szegény?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 10:11:50

@dr kíváncsivagyok: 20 év múlva visszanézve a Jobbik legnagyobb érdeme éppen az lesz hogy az utódpártot megsemmisítette.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.05.09. 10:55:13

@dr kíváncsivagyok: 11,56%-ot szerzett a Jobbik a Parlamentben, az elég messze van a 20%-tól.

Morrancs 2014.05.09. 10:58:55

@Szelid sunmalac: Úgy, hogy az átlag fidesz szavazónak fogalma nincsen arról, ki melyik oldalon áll, vagy mit képvisel. Aki nem fideszes, az rohadt komcsi/náci/gyilkos/hazaáruló, vagy mind együtt. A politikai kategóriákról, és az egyes világnézetek valós hátteréről sem tud semmit.

czjanos 2014.05.09. 11:01:26

Áder megszólalt. Jobb későn, mint soha, de kétszer ad, aki gyorsan ad!

♔batyu♔ 2014.05.09. 11:59:07

Ezekért köpték le:

Pásztor szerint nincsenek magyarverések és olyan esetről sem tud, amikor magyarsága miatt ért valakit bántalmazás

A dél-szerbiai albánok azonos autonómiáért tüntetnek, mint amilyet a koszovói szerbek kaptak! Pásztorék hallgatnak! Na, vajon miért?

Pásztor egy szerb lapnak: A bizalom jegyében nem követeljük a magyarok területi autonómiáját!

Ez a Pásztor nyilván valami megélhetési lehet.

♔batyu♔ 2014.05.09. 12:00:38

@Morrancs: Ezt a baromságot. Az átlag fideszes szavazó lehet, hogy 4 év múlva az MSZP-re vagy éppen a Jobbikra szavaz.

Kevered te ezeket az átlag fideszes párttagokkal.

♔batyu♔ 2014.05.09. 12:02:00

@dr kíváncsivagyok: Ja, olyan sokba, hogy rövidesen vissza is minősítenek bennünket. A megmaradó bankadó ellenére.

☉ ☾ 2014.05.09. 12:14:07

(K)áder János, azt hittem ma Paks miatt szólal fel, tájékoztat, de nem, csak a süket üres dumára van tere, komoly dolgokra nincs.

Pásztor István fidesz nagygyűléseken szokott szónokolni, persze, hogy megvédi a diktatúra - szavakban. Ha cigány lenne, megveretésével még a fideszes apró hírekbe se kerülhetne be.

J.László 2014.05.09. 12:35:50

@ostvan2:
Hárman szavaztak ellene a Parlamentben (na kik?). Így ezt akár a "baloldalon" is számon kérheted.

M_R 2014.05.09. 12:45:45

(K)áder most megpróbálja visszalapátolni a szart a lóba - kevés sikerrel...

Az is érdekes hogy a közelben levő rendőrök is valahogy elfelejtettek közbelépni... Ha a Kedves Vezető vonul a sleppel, akkor ott megáll az élet: útlezárás, busz, villamos, mentő, tűzoltó is megállítva - nehogy valaki megzavarhassa a Kedves Vezető Fontos Útját...

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 12:50:27

@M_R: A köpés és a patkány közé kellett volna vetődniük, mint abban a Hálivúdi filmen a Kósztznerral meg a néger bulával!

turista a saját országában 2014.05.09. 12:56:11

@Pali papa és a negyven rab ló: Amikor Gyurcsányt inzultálták és leköpték, akkor is ezen a véleményen voltál? Mert mintha erről valahogy megfelejtkeznénk.

turista a saját országában 2014.05.09. 12:58:39

@Észmegálló: "Ami legalább annyira tényszerű, mint pl. Vona korábbi tagsága Orbán polgári körében."

Már pedig ott volt Orbánal egy polgári körben. Onnan nőtt ki a fiú.

Mikrobi 2014.05.09. 12:59:50

Orbán Viktor nem stadiont épített a kertje végébe, hanem birtoka egy részét átadta stadionépítés céljára. INGYEN. Tovább nem is olvastam ezt a gyűlölködő, aljas cikket.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 13:00:56

'Már pedig ott volt Orbánal egy polgári körben. Onnan nőtt ki a fiú. '

Ez a tény önmagában gyászos jövőt fest a szocialistáknak..:))

turista a saját országában 2014.05.09. 13:01:29

@Trompf:" Ennyi szerintem, és sokak szerint jár nekik"

Nem, nem jár nekik. Nem velünk lélegeznek, nem itt élnek, nem itt fizetnek adót. Nincs joguk beleszólni abba, ki vezesse az országot.

turista a saját országában 2014.05.09. 13:05:28

@ostvan2: "A határon túli magyarok vezetőit én is útálom, mióta a magyar parlamenti választásba (szavazatokkal) belepofáztak. "

Így van, ne is azokra haragudj, akik ezt a lehetőséget törvénnyel biztosították a számukra...

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 13:06:49

@turista a saját országában: mi köze a szavazati jognak az adófizetéshez? vagy ahhoz hogy ki hol él?

vagy mi köze a szocionistáknak ahhoz, hogy melyik magyar szavazhat/kaphat állampolgárságot és melyik nem?

Doberdo 2014.05.09. 13:33:16

Pásztor Úr magatartása dicsérendő. Szó nélkül tűrte a
legnagyobb megalázásokat is. Csodálom a türelmét.

belekotty 2014.05.09. 13:33:32

@Mikrobi: Akkor ugye ha én átadom a kertemet űrkikötő céljára, akkor lesz nálam egy Houston, vagy egy Bajkonur?

deruyter 2014.05.09. 14:16:44

@Hannibal ante portas: Azért az bravúros, hogy ezt a baloldal nyakába akarod varrni. Miért nem egyből a dalai lámájéba? Neki sem volt az világon semmi köze az egészhez.

deruyter 2014.05.09. 14:25:58

@Hannibal ante portas: Közben rájöttem, hogy te ezt a legújabb fideszes agymenést tolod, hogy bal és jobboldali szélsőség van, ők meg a közép. Ez ennyira de annyira vérgagyi. Meg hát ugye az összeesküvéselméletek, a mindent a háttérből rángató izaellel. Én pl. úgy látom, hogy van max 5% baloldali szélsőség, meg van a Jobbik ahol kb. a 20%-ból 15% a szélsőség, vannak a fidesz szavazók a 44%-ból is kb. 10% a szélsőség, szóval a leszavazottak kb 25 % a jobboldali szélsőség.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 14:35:24

@deruyter: 'Közben rájöttem, hogy te ezt a legújabb fideszes agymenést tolod, hogy bal és jobboldali szélsőség van, ők meg a közép. Ez ennyira de annyira vérgagyi'.

2x2/3 soha sehol nem volt még európában, de vérgagyi. he hehe hehehehehehehe, mit nem adnának a bolsik ha fele ilyen gagyik lennének. Ők lennének a közép. Muhahaha.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.09. 15:46:01

@gizmo26:

@...elmúlik...:

az, hogy összeállt a VMSZ a magyargyűlölő Szerb Haladó Párttal, ezért rágott be rá Gaudi

ezt gondolom sokan nem tudják, csak azt látják, hogy leköptek egy vajdasági magyar politikust és most szórják a hamut a fejükre

nem szent ő, elég despotikusan nyomják a határon túli magyar politikusok
sok köztük a Fidesz báb, akik ellehetetlenítik a többi magyar pártot, szervezetet
lásd Romániában az RMDSZ és Markó Béla elleni hadjárata az Orbánhoz közel álló Tőkés Lászlónak
vagy a Felvidéken a Fidesz által nyomott MKP a Most-Híd ellen

sok buta magyarországi azt se tudja mi folyik a határon túl, csak hüledeznek, hogy leköpnek valakit
utána kellene nézni
persze a leköpés nem megoldás, meg nem civilizált, de ne higgye már senki, hogy nincs semmi előzménye

kurva kemény ellentétek vannak a határon túli magyarok között is
a Fidesz elég erősen fogja a határon túli leányvállalatait, ennek is köszönheti a határon túliak szavazatait a választáson

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.09. 15:48:09

@Szevasztok: igen, az is benne van, hogy Gaudi nem éppen összebalhézott a Jobbikkal, de Pásztor a vajdasági magyarok körében sem egyöntetűen népszerű
összefeküdt a magyargyűlölő szerb párttal
ezt a magyarországi jobboldal nem nézte el neki

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.09. 15:51:38

@♔batyu♔: igen, ezért köpték le
csak ezt az átlag magyarországi sose fogja tudni, mert nem néz utána, hogy ki ez a Pásztor
nem egy szent, nem egyöntetűen népszerű a szerbiai magyarok között sem
leköpni nem kell senkit, inkább nyilvánosan elmondani, hogy mi a bajuk vele

Észmegálló 2014.05.09. 16:21:24

@Kón Bandit: 2x2/3 az valóban nem volt, viszont 5x4/5 az igen. Mégpedig Fehéroroszországban Lukasenka javára. A többit a fantáziádra bízom ...

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.09. 16:42:57

@Doberdo: összefeküdt a magyargyűlölő szerb párttal (Haladó Párt), tényleg dícséretes...

a leköpést nem helyeslem, de azért a magyarországiakról meg elmondható, hogy nem is tudják ki az a Pásztor, de rögtön sajnálják és hősnek kiáltják ki

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.09. 17:00:51

@ostvan2: igen, ez az egyik dolog, hogy simán belepofáznak a magyar belügyekbe, holott semmi közük az országhoz

kapják a nagy zsetonokat a Fidesztől, MKP, VMSZ, Tőkés pártja, magyar polgári párt... ezek mind kis fidesz lerakatok
kőkemény harcok folynak a pénzekért a határon túliak közt is
egyáltalán nem olyan elhivatott magyarságért küzdő erők ezek, mint azt sokan hiszik
belső harcok, lejáratások, korrupció, nepotizmus
pont olyanok, mint a magyarországi pártok, biznisz az biznisz

ráadásul most a Fidesz felállította a maga határon túli magyar franchise láncolatát, amiből az MKP csúfosat bukott, az erdélyi leányvállalat sem fut valami jól
de legalább betereltek egy csomó határon túli birkát a Fidesz szavazók táborába, így tényleg 20 évre megvan a Fidesznek a biztos többség: határon túli kibic szavazók + átírt választási törvény= tuti többség az elkövetkező 20 évre

amúgy nem érzem magam felelősnek azért, mert valaki leköpött valakit
én nem tenném, ennyi
de Pásztor nem szent tehén

Doberdo 2014.05.09. 17:47:32

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
Lehet, lehet, de még a bűnözőt is meg kell védeni a másik
bűnözőtől,még a "jobbikos bűnözőktől"is !
Meglátjuk, hogy az igen bonyolullt fidesz-jobbik viszony eredményeként a nyilvánvaló útszéli garázdaságot megtorolja-e
a Fidesz rendőrsége ?

E.Katolnai 2014.05.09. 18:32:21

az én hsz.-imet rendszeresen törli az oldalgazda,
de azért megjegyezném: azok, akik most kórusban hápognak a Pásztorral történtek miatt, korábban soha nem szólaltak fel, nem háborodtak fel, mikor magyarokat ütöttek, rugdostak a rácok a Délvidéken. A verés és rugdosás sokkal fájdalmasabb, mint a köpködés …
Most sem Pásztor a lényeg (hiszen a balos-libsik gyűlölik az elrabolt területek magyarságát, amire ott van példaként a magyargyűlölő 'ostvan2' nevű nick), hanem egyet rúgni a nemzeti magyarságon, ócsárolni, becsmérelni minden magyar hazafit, attól függetlenül, h részese volt-e a történteknek vagy sem …

E.Katolnai 2014.05.09. 18:36:24

@Trompf: szégyelld el magad, azért amit itt lemertél írni. A határontúli magyarok legalább magyarok és nem idegen jöttmentek, nem a te 'fajtád', az is biztos!

E.Katolnai 2014.05.09. 18:37:40

@ostvan2: bocsi az előző hsz-t neked szántam

Észmegálló 2014.05.09. 19:38:57

@E.Katolnai: Te honnan tudod, hogy a "most kórusban hápogók" korábban soha nem szólaltak fel? Te honnan tudod, hogy ők nem tettek sokkal többet a határon túli magyarokért mint te aki a fotelból osztod azt észt, miközben löttyedt seggedet vakargatod?

Gondold ezt át Hazaffy, mielőtt újabb hülyeségeket írsz

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.05.09. 20:00:38

@Észmegálló:' Te honnan tudod, hogy ők nem tettek sokkal többet a határon túli magyarokért mint te aki a fotelból osztod azt észt'

A HTMek 98%-a mondott nemet a hazaáruló bolsilibsikre...

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.05.10. 05:52:03

@Kón Bandit: marmint azoknak a hataron tuli magyaroknak a nagy resze, akik felvettek a magyar allampolgarsagot, amivel a Fidesz dobta meg oket... Hiszen ez volt a cel.

@Doberdo: erdekes pont ez a Pasztor nem emelte fel a szavat, amikor vajdasagiakat vertek szerbek, pusztan azert, mert magyarok
Na most lekoptek Budapesten, rogton mindenki ugorjon megvedeni.
Nem helyeslem a kopkodest, bantalmazast, de pont Pasztor nem tett semmit, amikor masokat bantalmaztak Vajdasagban, talan ezert is haragszik ra a jobbiktol is jobbra allo Gaudi. Meg a vajdasagiak szerint is elegge lefekudt a magyargyulolo szerb parttal. Valahogy nem ertem miert szent tehen egynemely hataron tuli magyar politikus, akik nem megfeleloen kepviselik a magyarokat ott, ahol elnek.
Ennel kisebb bunokert a Fidesz meg
Jobbik siman kotelet kotne egy magyarorszagi baloldali politikus nyakara, de legalabbis lepten nyomon az arcaba dorgolnek, hogy mekkora nulla es hazug.
Egy hataron tuli, ha a partja a Fidesz erdekeben mozgosit a hataron tul, siman be van vedve, akarmekkora korrupt, megalkuvo, nepotista, lofaszjoska, valasztoiea szaro mentalitassal nyomja.
A hataron tuli magyar politikus nem jobb, mint a magyarorszagi.

Pasztor osszeallt a szerb szelsojobbal, most ezert a magyar szeljobbrol egy oregasszony lekopte. A Fidesz meg bevedi a szerb szeljobbal kokettalo Pasztort. Elegge kutyakomedia az egesz.

E.Katolnai 2014.05.10. 15:42:17

@Észmegálló: Nem kell ma már szerkesztőségekbe, kávéházakba rohangálni, ahhoz, h megbízható bizonyítékra leljen valaki egy témában. Nyugodtan ülhetek a seggemen és itt a net, amin minden rajta van: az eltüntetetlen igazság. Csak üsd be a keresőbe: „délvidéki magyar bántalmazás” és utána táthatod a bagólesődet és keresgélheted a halálodig az itt blogoló szélsőséges liberál szerzők cikkeit … ilyenek pl: 'A ki ugat Vince' 'csepeliek újsága', 'valaki blogja', 'kettős mérce', valamint ez a blog. Ha végig keresel több száz bejegyzést akkor egyetlen hápogó cikkét sem tudod kihalászni, h felmutathassad: „íme itt van ez szuper liberális szerző és tiltakozok, elhatárolódik a rácok tettleges tombolásától”. Ugye ilyet nem találsz?
De a nagy megmondó ripacsok: TG.M. Heller nyanya, Mécs, gyurcsány, vajda mihály, kálmán olga stb. soha nem álltak még ki a határon túl élő testvéreinket ért sérelmek miatt!

Hogy segítsek neked alapdolgokat megérteni ezért egy másik oldalból közeledve írd be ide a blog hu. keresőbe azt a szót, h 'náci' és mindjárt rálelni azokra a szerzőkre, blogtulajdonosokra, akik soha nem emelik fel szavukat a délvidéki vagy épp erdélyi magyarok dolgában. Ám ugyanezeknél a szerzőknél bőven olvashatunk az 'emlékműről', a 'fasiszta jobbikról', 'Horthy szoborról' stb. de azt a szót még egyikük sem írta le soha pl., h 'csángó'.

Tehát a net által lehet tudni, h ki a 'most hápogó' és ki nem az. Ebből derül, h ki is ír igazat és ki az aki sértegetni próbál …

Mikrobi 2014.05.20. 14:26:39

@belekotty: igen. Persze jó nagy kertednek kell lenni, mert ha felrobban egy 200 t-s rakéta az indítóasztalon, akkor ott pár km-es távolságban nem marad egy fűszál sem.
süti beállítások módosítása