Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

sajtószabadság pénzért

2014.06.12. 20:58 | Proszektura | 93 komment

Címkék: rtl klub stadion korrupció orbán viktor polgármester közpénz felcsút stróman pancho mészáros lőrinc

A magyar internet tapsikolva ünnepli, hogy az RTL Klub tegnap páros lábbal beleszállt a miniszterelnök strómanjába, Mészáros Lőrincbe és az esti híradóban előadták róla mindazt, amit már évekkel korábban kellett volna. A fellelkesült ellenállók most azt emlegetik, hogy ha kicsit megkésve is, de azért mégiscsak jó, hogy végre úgy csinálják a híradót az RTL-nél, ahogy azt rendes újságíróknál szokás.

Rossz hírem van. Amit az RTL csinált az a legkevésbé sem szól a sajtószabadságról. A pénzről szól. Semmi sem változott az RTL híradójának szerkesztésében. Eddig is a pénzért csinálták, és ezután is a pénzért csinálják. És itt most nem a szerkesztőség dolgozóinak fizetésére gondolok, hanem arra, hogy eddig azokkal a híreknek csúfolt bulvár történetekkel keresték a pénzt, hogy például a zebrán elgázolt árva kerekesszékes kislányt a vétkes teherautó ittas sofőrje a helyszínen még meg is erőszakolta. Satöbbi. És már elnézést, de azért, mert az elgázolt kislány helyett most egy valóban fontos közéleti-politikai problémát vettek elő, nevesen a következmények nélküli gátlástalan politikai korrupció kérdését, attól ez a híradó még nem lett jó. Mert ezt a kérdést is hogyan tálalták? Az egész anyag ugyanazzal a gátlástalan elvtelenséggel van összerakva, mint korábban minden más. Nem az újságírói etika fénye ragyogott itt fel, hanem a sértett szörnyeteg marta meg a támadóját. Ahogy korábban a magasabb profit reményében fentről leszóltak, hogy ne legyenek a kormányt kritizáló hírek, úgy most a magasabb profit reményében fentről leszóltak, hogy legyenek a kormányt kritizáló hírek.

avp2.jpg

Nem tudom ki látta az Alien vs Predator című erősen másodvonalbeli filmet. Na ez zajlik most is. Van két irtózatosan veszedelmes szörny, akik összetalálkoznak és megküzdenek életre-halálra. Undorítóak mindketten. Egyiküknek sem tudok drukkolni.

Leginkább abban reménykedem, hogy mindketten belepusztulnak a harcba.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr1006298433

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.06.13. 12:13:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.06.12. 21:11:40

Így van! Nem a sajtószabadság vagy az objektív tájékoztatás nevében, csupán a profit-érdek miatt változott meg az RTL Híradó.
Aki sajtószabadság melletti harcot lát bele, az igen naiv.

Szúrófény 2014.06.13. 05:30:59

"Törököt fogtak" a külföldi tőkével!
„Aki el akarja nyomni a kritikát: annak vagy becstelen szándékai vannak, vagy érzi a maga szellemi silányságát.” Szabó Dezső A nemzeti egység fogalma, határai, feltételei.
Széchenyi aranyköpése:
„Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja

öreg_répatorta 2014.06.13. 07:28:51

És nem mindegy, hogy miért taglalja ezeket a dolgokat? Bosszú vagy érdek vagy bármi más...Édesmindegy. A lényeg, hogy elkezdte. Hajrá RTL!

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.06.13. 08:16:43

@öreg_répatorta:
Nem mindegy, hogy egyébként szarok a sajtószabadságra és az egyéni érdekeimért harcolva véletlenül mégis teszek a szabad tájékoztatás ügyéért, vagy elvi alapon képviselem a sajtószabadság ügyét és ennek megfelelően viselkedem a mindennapokban. Az RTL szarik a sajtószabadságra, most csak az extraprofitját védve, harcba keveredett a Fidesszel. Megértem, hogy ez tetszik azoknak, akik rühellik a Fideszt, de ezért kár lenne erkölcsi magaslatként tekinteni az RTL-re.

2014.06.13. 08:37:22

Akkor a fanyalgók nézzék inkább a bulvárhíreket tovább, hiszen az az értelmi színvonaluk. Senki se mondta, hogy a sajtószabadság miatt csinálták a híradós változtatásokat. Csak megmutatták, hogy erre is képesek és igenis ki merik mondani, amit a többiek nem. De a közvélemény kutatások alapján a magyarok többségét a csak a bulvárhírek érdeklik, így felesleges ilyen híradót csinálni.

Az extraprofit dumát felejtsük már el. Ezt a fogalmat leginkább az alkalmazottként élő embertömegek hülyítésére találták ki. Mészáros Lőrincnek nincs extraprofitja? Pedig kivett egymilliárd nyereséget azokból a cégeiből, amelyek közbeszerzésen végeznek munkát. Én erre mondanám, hogy extraprofit, nem pedig arra, amire az emberek önként adnak pénzt. Mert senkit se kényszerítenek, hogy a Barátok közt-öt nézze. Aki vállalkozó, azt pénzt akar keresni és tudja, ha többet és jobban dolgozik, akkor többet keres. Az alkalmazottak meg irigykednek, viszont vállalkozást félnek indítani. Aki nem kockáztat, az nem is nyer.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.13. 08:54:17

Ööööö, én azért örülök, jó?

Örülök, ha úgymond szélesedik a széles népréteg, a "Barátok közt népének" látóköre. Csak hogy meg tudják ítélni a körülöttük folyó dolgokat. Hogy lássák pl: simongáborok narancs kivitelben is vannak, sőt még "dundibbak" is.

zizi77 2014.06.13. 09:01:53

@roli101: akkor beszélhettek a rtl klub diadaláról, ha majd a baloldal ügyeiről is tudósítanak. Addig, amíg csak a fideszt fikázzák, addig semmi köze ennek a sajtószabihoz. Amint mrgfelelő profitjuk lesz megint, újra visszatérnek a horror hírekhez, mert lesz@rják amúgy mi megy az országban, amíg kivihetik innen a lóvét. Aki meg utálja a politikát, mert ilyen is van, az meg majd nézheti újra a vért. Eddig se néztem, de kiváncsiságból egyet majd megnézek, mitől lett ez most olyan rohadt objektív!

zizi77 2014.06.13. 09:03:38

@Pocakos focista: kérdés, a vörös simonokat is bemutatják-e majd a sajtószabadság zászlaja alatt!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 09:13:50

A sajtószabadság 1848-ban, amikor még csak a Landerernek és a Heckenastnak volt nyomdája, nemes cél volt. Akkor a sajtószabadság egyet jelentett a szólásszabadsággal.

Ma, hogy a szólásszabadság gyakorlatilag teljes, a sajtónak nem jár nagyobb szabadság, mint a nevelőknek, építészeknek, orvosoknak. Ez egy szakma, ahol fizetésért dolgozó alkalmazottak emberek tudatát manipulálják. Itt nem lehet bármit megtenni valamiféle szabadságra hivatkozva. Bármit nem. Győzikemónikával nem lehet gyerekeket butítani.

Az RTL Klub úgy levitte a proletariátus addig sem túl magas igényszintjét a működése alatt, ami bűnvádi eljárások megindítását sem tenné visszatetszővé. Többek között az ún. híradóival, amikből dőlt neki a pénz.

Most másmilyen híradót csinál, nyíltan zsarolja a kormányt, hogy ha a 40%-os, progresszív SZJA-ra hajazó 40%-os, progresszív reklámadót nem vonja vissza, akkor ütni fogja őt, de ha visszavonja, továbbra is csak a népet hülyíti, mint eddig.

A Radio Télévision Luxembourg bármit megérdemelne ezek után. Bármit. Ha fizet, az is valami, ha elkotródik, még jobb.

Ezekért tüntetni? Jellegzetes hahákos, 4K-s, szokásos pofák. Újlipótvárosi romkocsmákban szocializálódott álértelmiségi hiszteroliberálisok, akiket lassan arcról ismer mindenki, mint annak idején névről a negyvenértelmiségi aláírójánosokat. Ugyanezek tüntetnek a Deutsche Telekom üzemi lapjáért is, ami egyúttal 20%-os német állami tulajdonban van. Mondják is nyíltan: másik állam jó, magyar állam rossz.

Na ezért kellett a Jobbik a Nemzet Templomába. A Fideszben megvan a hajlam erre is, arra is. Most jól döntött: nekiment ezeknek a gennyeknek.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 09:15:29

a fidesz rossz fat hugyozott le mar megint. a tobbi kicsit lassabban reagal, biorosagon pocsoreszik eveket, feljelent az unional, stb..

de a mediat aki korlatozni akarja az ra fog baszni a mai vilagban, mint acs az ujjara.

teljesen nyilvanvalo, hogy a reklamado konkretan az rtl elleni lepes volt, hogy kiszoritsak, ellehetetlenitsek a magyar piacon es benyomjak a helyukre a sajat propagandatviket. a nemeteknek amugyis tele mar a tokik a miniducseval, azt hiszem, ez aza pillanat, amikor eldontottek, hogy nem toleraljak tovabb az akarnok faszsagait.

dehat addig jar a korso a kutra, ugye...

Borenbukk 2014.06.13. 09:18:03

@kovi1970: Szalmababozol a posztoloval egyutt. Senki sem tekint(legalabbis en egyetlen bejegyzesben sem olvastam ilyet) az RTL-re sajtoszabadsag-harcoskent, sot a fejukre is olvassak, az eddigi kussolast. Most eppen ugy viselkedik, ahogy amugy kene.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 09:18:11

@ausländer Sipi:

Te a németekkel vagy?

Vagy csak a magyarok ellen, mint minden egyes magyar-nem magyar meccsen eddig?

2014.06.13. 09:20:53

@zizi77: Látom neked is problémáid vannak a szövegértéssel. Egy szóval sem említettem diadalt, és sajtószabadságról pedig direkt mondtam, hogy nem azért csinálták.
Egyébként a sajtószabadság nem azt jelenti, hogy ellenzéki pártok ügyeivel foglalkozik a sajtó, hanem, hogy a hatalmon lévőt fikázhatja, kiteregetheti a szennyesét és ezért nem kap szankciókat, nem hallgattatják el, nem próbálják földbe taposni.
A pénz kiviteléről mondok egy példát neked is kommunista barátom. Pl. mondjuk a MOL egyik leányvállalata olajat talál Pakisztánban, rengeteget.Ott eladja az olajat és ebből szép hasznot realizál a leányvállalat. Szerinted nekünk magyaroknak mi lenne a jó? A profitot elkölti Pakisztánban útépítésre, politikusok megvesztegetésére, luxusvillákra vagy egyéb dolgokra vagy pedig haza utalja Magyarországra MOL-nak, aki ebből a részvényeseinek is ad, a többit pedig elkölti itthon?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.06.13. 09:24:20

@Istóczy úr: A 40%-os adó csak akkor jó, ha középosztályt szívatják vele, ha a multikat, akkor rossz!

Ezt láttad már?
medianaplo.blog.hu/2014/06/10/medianaplo_istoczy_ur_a_szalonbol

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 09:24:39

@Istóczy úr: en az emberekkel es az emberi ertekekkel es az emberi szabadsaggal vagyok.
nem erdekel, hogy magyar, vagy nemet viselkedik ember modjara, vagy tamogatja a szabadsagot. az emberi mivoltom BARMIKOR felulirja a szarmazasomat, ami lutri. huztam egy kalapbol. nem erdem, nem szegyen. embernek lenni kvalitas, magyarnak lenni semmi.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 09:28:10

@roli101:

Ha így lenne, a MOL nyilván azért kenné meg a paki politikusokat, hogy még nagyobb profitja legyen. Az miért rossz Magyarországnak anyagilag?

A külföldi építkezéssel mi a baj? Szerinted ha a Mercedes Magyarországon gyárat épít, az rossz Németországnak, tőle szipolyozza el a munkát meg a profitot, vagy mi? Ne legyünk már ennyire egybitesek.

Nem véletlen, hogy ezek a nemeslelkű németek nem olyan rég még el is költségelhették hivatalosan a külföldön kifizetett kenőpénzeket.

Ha egy magyar vállalatnak külföldi érdekeltségei vannak, annál jobban semmi nem erősíti jobban Magyarország pozícióit a világban. Nagyon kisemberi, provinciális gondolkodás az, amit előadsz.

Ugyanígy a németek is a saját hatalmuk érdekében csinálnak Origót, RTL Klubot. És ha a német kormány meg akarja támadni a magyar kormányt, akkor felveszi a fehér kesztyűt, és letelefonál a piros telefonon az Origónak meg az RTL Klubnak, hogy miről kellene beszámolnia. Aki ezek után tüntetést szervez értük, az hazaáruló, és aki ezeken résztvesz, az minimum az ő hasznos idiótájuk.

2014.06.13. 09:30:46

@kovi1970: A 40 %-os SZJA nem ugyanaz, mint a 40 % reklámadó a bevétel után, majd 19 %-os társasági adó a nyereség után.

István Tamasi 2014.06.13. 09:32:03

Nem védem sem az rtlklubot sem a tv2-t, de próbálom a tényeket nézni.
1. A kertévék súlyos milliárdokat fizetnek be a költségvetésbe koncessziós díj címén az állammal kötött szerződés alapján. Az állam ezt most egyoldalúan felrúgta illetve egyoldalúan megemelte a fiz6etendő pénzt. Amikor a bankok a devizahitelesek esetében - noha benne van ennek lehetősége a szerződésben - emeli a törlesztőrészletet mert a fitymasz féle mutyiqrmáyn elqrta az árfolyamot, akkor ugye ajvékoltok és hörögtök. Most ugyanezt teszi a mutyiqrmány!
2. Nem kell meglepődni amikor ezt is elmeszeli az EU kötelezettségszegés címén: Ugyanis országonként csak 1 /egy/ darab forgalmi adót engedélyez és annak is megszabja a felső határát. Mi a 27%-os ÁFA-val már elértük a plafont!
3. mszp-s sem vagyok, de igazuk van amikor azt javasolják, hogy a mészároslőrinc és simicskafélékre kell kivetni súlyos adót, mert egyértelmű, hogy állami és EU-s pénzekből lettek milliárdosok 1-2 év alatt!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 09:33:41

@kovi1970:

Látom, márkanév lettem a balliberális oldalon.

öreg_répatorta 2014.06.13. 09:33:56

@Istóczy úr: És te kivel vagy? Vagy a te értékrendeben csak az a magyar aki a fidesszel vagy urambocsá' a jobbikkal van? Hát akkor nyald őket a végtelenségig drága "nagymagyar" barátom. Ebben az országban ugyanolyan jogunk van véleményt alkotni nekünk is akik nem rájuk szavaztunk, mint nektek. Demagógia, ostobaság, liberálbosizás... Ennyit tudtok.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.13. 09:35:05

@roli101:

40% progresszív SZJA után 20-25% áfa jó, 40% progresszív reklámadó után 19% társasági adó rossz?

Mit sírtok a reklámadó miatt? Úgyis a zemberek fizetik meg, nem? Vagy mégsem?

zizi77 2014.06.13. 09:36:00

@roli101: persze ekézheti a fideszt, csak ne nevezzük már hiteles újságírásnak, csak mert mostantól az ATV híradóját másolják. Ha reálisan mindkét oldalról tudósítanának, ami gáz, na akkor lehetne értékelni a változást. Így semmi nem történt, csak aki eddig nézte most nem fogja, mert politika van benne, meg nyert valamennyi nézőt, akik eddig is utálták a fideszt. Szerintem többet vesztettek, mint nyertek, de legyen nektek jó! :)

nu pagagyí 2014.06.13. 09:48:53

Engem nem frusztrál az, hogy a pénzért hazudozó köztévé és a szintén pénzért hazudozó jobboldali médiával ellentétben, az RTL klub elkezdett igazat mondani. Velük ellentétben az RTL klub nem azért hagyott fel az MTI hamis híreinek utánközlésével, mert pénzt kap valahonnan, hanem pont azért mert el akarják tőle venni azt is, amit saját munkájával megkeres. Jobb lett volna persze, ha már eleve így állt volna a dolgokhoz, de jobb későn, mint soha.

Tizenötmillió Magyarok 2014.06.13. 09:52:37

Remelem csodbe megy az rtl a REKLAMADOTOL, a vezetok meg bortonbe.
ELJEN A REKLAMADO !!!!!

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 09:54:41

@István Tamasi: az eu semmit nem tesz.
Lehet hogy belekötnek a reklámadòba, akkor majd megoldjàk màshogy .
Mellesleg màshol is van reklàmadò.

nu pagagyí 2014.06.13. 09:55:34

@Istóczy úr: A pofára szabott reklámadóval van probléma, hivatalból hülye barátom. A másik probléma a közpénzből finanszírozott reklámdömping a senki által nem nézett és olvasott szennymédiába.

Ez is csak az intézményesített lenyúlásról, a kormány pökhendi maffiamódszereiről és az erkölcstelen cinizmusról szól, amit most éppen reklámadónak neveznek.

Balt 2014.06.13. 09:56:29

@Istóczy úr: A Jobbikot kivéve egyetértek.

Ide illő idézet a Kedven marslakóm c. film utolsó jelenete, amint Martin bácsi (alias földi létet kívülről szemlélő marslakó, szerepében Ch. Lloyd) hazatértében jótanácsként mondja többek között a befogadójának, aki amúgy tv-stáb tag:
"...ja, és ne adjatok annyi felesleges műsort a reklámok között!"...)

Balt 2014.06.13. 09:58:29

@Istóczy úr: A svájciakkal. Akik amúgy "híresen befogadók". :)))

Balt 2014.06.13. 10:04:14

@ausländer Sipi: "embernek lenni kvalitas"

Akkor nem árt iparkodnod, hátha ítéletnapra megütöd a mércét. :P

nu pagagyí 2014.06.13. 10:22:36

@Sexual Harassment Panda: Van-e még olyan adófajta ami a mi kis adóparadicsomunkban nem létezik? A kormány számít az ötleteidre. Talán Zimbabwe és Bhután adórendszerét még nem vizsgálták át. Gyorsaké a szerencse, lehet, hogy Te is nyerhetsz egy trafikot, ha találsz olyan adónemet, ami eddig elkerülte az Adószaporító Államtitkárság figyelmét.

digiteye 2014.06.13. 10:24:38

Valaki löje már le azt a faszt.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 10:25:45

@Balt: miert, nem azok?

itt, ahol a munkaeropiac gyakorlatilag arra epul, hogy a dolgozok negyede kulfoldi erdekes lenne nem befogadasrol beszelni:-)

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 10:31:16

@nu pagagyí: nyugodj +, és vedd be a gyògyszereidet.
@ausländer Sipi:
Te mèg mindìg a jobbik kormányzastòl rettegsz?!

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 10:37:08

@Sexual Harassment Panda: nincs mitol felnem, ram mar nem lesz soha tobbe magyar kormany hatassal:-)

a jobbik nem fog kormanyozni, a jobbik csak besegit a kormanyzasba. speciel az en izlesemnek az is sok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.13. 11:23:53

@zizi77: Jó lenne.

Bár a "vörös simonok" bemutatására van másik 50 db naranccsal átitatott médium. Szóval simonozásból nincs hiány rtl klub nélkül sem. Az m1 anno a választások előtt heteken át külön híradót tartott fenn simongáborozásnak. Szegény Lőrinc meg kiszorult a világot jelentő deszkáról, pedig lehet, hogy neki is ott a helye a szuper tehetségével.

szanalmas 2014.06.13. 11:47:23

A szerző éleslátása lenyűgöző! Hamarosan talán még arra is rájön, hogy a fogyasztói társadalom pénzzel működik!

borzimorzi 2014.06.13. 11:55:26

@öreg_répatorta: Pontosan így van. Sőt, eddig is így kellett volna lennie. Ha ugyanis lett volna Magyarországon valódi, tényfeltáró sajtó, akkor soha, de soha nem juthattunk volna eddig. 25 év alatt minden egyes kormány csak korruptabb, arrogánsabb és butább lett, mint az elődje volt. Miért? Mert nem volt sajtó, amelyik a viselt dolgaikat rendesen feltárja, és amelytől félniük kelljen a korrupt politikusoknak.
Lázár most majd szépen el fogja érni, hogy elegen legyenek azok, akiknek már nincs mit veszteniük. Gyakorlatilag kivonja az összes pénzt Budapestből, tekintet nélkül arra, hogy a 3M metró konkrétan több embert szállít, mint a MÁV, és olyan ramaty állapotban van, hogy emberéletekbe kerülhet a felújítás elmaradása. Bárkit bármikor kitehetnek a megélhetéséből, teljesen mindegy, hogy trafikos az illető, vagy hírportált szerkeszt, táncművész egy olyan épületben, amelyet Orbán kinézett magának, vagy éppen köztisztviselő egy olyan minisztériumban, amelyet vidékre akarnak deportálni.

Ideje, hogy legyen Magyarországon működő, tényfeltáró sajtó. Ha ehhez az kell, hogy a retekklub vezetőit elöntse a sárga epe, engem nem zavar...

Üdv:
b

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.06.13. 12:11:12

Teljesen mindegy mi a nyomorult agymosó RTL motivációja.
Legalább néhány napig amíg a Közgép ajánlatot nem tesz a csatorna megvásárlására, egy kicsit cseszegeti a varangyokat.
Nem segít semmit, de kellemesebbé teszi a napomat.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.06.13. 12:16:23

...és még egy gondolat...azért az RTL-től nem olyan nagy vagányság ha egy második vonal béeli bábút piszkálgat. Ha ugyanezt próbálná meg Lá Zár Generalissimóval, percek alatt lehúzhatná a rolót.

Bogyó 2 2014.06.13. 12:39:49

Nem teljesen értem ezt a posztot. Ki a fene gondolja azt, hogy az RTL most a sajtószabadság élharcosa?

Egyszerűen csak jó, hogy a csak kereskedelmi meg köztv-t néző fidesz-agymosottak látnak olyat is, hogy talán mégsem csak Simonok meg libák, meg csúnya Gyurcsány van.
Szerintem nem is várja senki se egy kereskedelmim tv-től, hogy élharcos legyen. Csak beszari se, adjon le mindent pont a nézettségért. Biztos, hogy a Lázár-Rogán-Mészáros-Orbán-Szíjjártó-Zsigó-féle ügyek feszegetése is érdekli az embereket, és kormányzóhatalmuk révén jobban is kellene , hogy érdekelje őket mint az ellenzék stiklijei.

Bogyó 2 2014.06.13. 12:53:39

@Istóczy úr: "Az RTL Klub úgy levitte a proletariátus addig sem túl magas igényszintjét a működése alatt, ami bűnvádi eljárások megindítását sem tenné visszatetszővé. Többek között az ún. híradóival"

Már ne haragudj, de az M1 híradójáról mi a véleményed? Mondjuk kiegyensúlyozott tájékoztatás, elfogulatlanság, szabad információáramlás, manipuláció, félretájékoztatás, hamis színben való feltüntetés, pártpropaganda, agitáció, gyűlöletkeltés témakörében vizsgálódva? Mondjuk BBC szerinti mértékkel nézve?

Vagy mindez nem számít, az általad szimpatikusnak tartott politikai nézeteket szolgálják ki és ez számodra elég, sőt szükséges? Különös tekintettel a közpénzből való finanszírozottságára, amely ugye nem egyenlő a Fidesz szavazók közpénzeivel?

Bogyó 2 2014.06.13. 13:00:26

@zizi77: Szerintem átlagjóskát a politikai botrányok is érdeklik. Nem azért nem volt eddig politika mert nem gondolták azt nézettnek, hanem fegyverszünetet hirdettek a médiaszabályozástól is tartottak.
A Fidesznek ez nem volt elég, nem elég, hogy övé az m1, az m2, az m3, a Duna tv, a Duna world, a Parlament-tv, az Echo, a Hír tv, a Tv2, még az RTl is kellene, hogy más ne is legyen csak kormánypropaganda, s az ő piszkos ügyeiket senki ne firtassa, az ő döntéseiknek mindenki feltétlenül hódoljon, a többieket meg folyamatosan lehessen lejáratni.
Az RTl meg látja, hogy vagy megadja magát és úgy hal meg, vagy felveszi a kesztyűt. Utóbbit választották.
A Fidesz a semlegeseket se szereti, csak a talpnyalókat tűri meg, a többi dögöljön meg. Ez a Fidesz nemzetpolitikája.

Bogyó 2 2014.06.13. 13:04:25

@Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől: Na most nem azért, de az m1 "nem agymosását" mivel tudnád igazolni?
Csak azt ne mondd, hogy a híradóval, mert ezen még a fideszesek is röhögnének!

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 13:15:20

@ausländer Sipi: extrèm esetben igen.
Pl ha, amikor meghosszabbìtod a b engedèlyedet egy ùjabb b-re, hogy aztàn ùjabb 5, összesen 10 èv utàn c-t kapj, ès akkor màr nem leszünk eu tagok, akkor nem fogjàk meghosszabbìtani.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.13. 13:27:27

az AVP párhuzam nagyon jó, abban is, ahogy most itthon is az emberek szívják meg leginkább. :S

Trackers 2014.06.13. 13:29:57

@roli101:

Az RTL jelenleg éppen azt próbálja bizonyíítani, hogy azt a kormányt buktatják meg amelyikat csak akarják.

Azaz éppen azt bizonyítják jelenleg leplezetlenül, miszerint nemcsak hogy van sajtószabadság, és nem függ a média a kormánytól, hanem ez a reláció éppen fordítva áll fent.

Azaz a kormány függ a médiától.
És ha nem ad elég pénzt, nem hagy milliárdos profittal létezni, nem ad egyedi adókedvezményeket, akkor lecserélheti bármikor azt az RTL.

Már csak az a kérdés hogy mi a jobb számunkra.
Nevezetesen az, hogyha két töketlen és béna párt marakodik a hatalomért (MSZP összes, és Fidesz), vagy ha mindketten beállnak nyalni az RTL-nek és a többieknek.

És itt lép be a posztíró konklúziója a képbe:
"Undorítóak mindketten. Egyiküknek sem tudok drukkolni."

Trackers 2014.06.13. 13:33:29

@István Tamasi:

Én a hipp-hopp meggazdagodott emberek listájáról, nem hagytam vola le Gyurcsányt és Bajnait se a helyedben.

És az lehet hogy őket kéne adóztatni a Simicskával és a Mészárossal együtt sokkal jobban, de tudtommal a 2 kulcsos adó annak idején 170 bruttónál kezdődött.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 13:45:06

@Sexual Harassment Panda: dehogynem:-)

csak a kezdetekhez kell eu tagnak lenni - azaz ahhoz sem, mert eu-n kivulrol is sokan dolgoznak itt.
mellesleg jovo honapban eskuszunk menyasszonyommal es a gyerekunk mar svajci allampolgarnak szuletik.

ugyhogy ne remenykedj, nem fogom fizetni sem az oseid nyugdijat sem a te kozalkalmazotti beredet az adombol mar soha az eletben:-)

Trackers 2014.06.13. 13:49:14

@Bogyó 2:

Az M1-en jelenlegi mérések szerint az ellenzék és kormánypárt médiaszereplése 50-50%.

Ilyen soha nem volt rendszerváltás óta.
Régebben (minden kormány esetén) 70-30% volt az arány, amit teszem azt az MSZP-SZDSZ kormány azzal indokolt, hogy 1/3 jut a kormánynak, 1/3 a kormány pártoknak és 1/3 az ellenzéknek.

index.hu/kultur/media/2014/01/14/a_nezopont_szerint_is_a_tv2_a_legelfogultabb/
Az m1-en kap a legtöbb szót az ellenzék
...
A témaválasztás az, ami erőst elfogult, de ez szintén rendszerváltás óta igaz.

nu pagagyí 2014.06.13. 13:51:52

@Trackers: A sajtó arra való egy polgári társadalomban, hogy a hatalom stiklijeit figyelje. Igen, meg is buktathat kormányokat, politikusokat, ha a nép is felháborítónak találja, amit leltek. Lásd. Watergate botrány.

Kormánypropagandát szajkózó média nyilván nem tudja ezt a feladatot ellátni, normális országban nincs is ilyen, mert nem igénylik az emberek, ergo megélni se tudna.

FÁSSISZTA mert szeretem 2014.06.13. 13:51:55

Nem semmi hova jutottunk, a vilag legprimitivebb, legsotetebb tv csatornaja, ahol epp most tervezik egy tucat gyogyossal elinditani a valovilagot, lett a sajtoszabadsag letetemenyese.
Annak orulok, hogy mszp ISMET nagytoket vedi az a nemzettel szemben. 2018 -ban akkora bukas lesz, hogy mar be sem jutnak a parlamentbe.

Trackers 2014.06.13. 13:57:19

@nu pagagyí:

A sajtó nem arra való, hogy kormányokat zsaroljon az adott tulajdonosi kör.

Azt már tudjuk hogy megtehetik, hisz az RTL megtette.
Már csak az a kérdés, hogy van-e ennek hatása a kormányra és az emberek szavazatára.

Azaz, hogy külföldi média tuljadonosknak megfelelő törvényeeket kell e hozni a magyar kormánynak, akkor ha nyerni szeretnének, vagy sem.

nu pagagyí 2014.06.13. 14:00:29

@Trackers: A Nézőpont Intézet annyit mér, amennyit a Fidesz KB PB meghatároz.

Most is 70-30 lehet az arány, amelyből 70% pártállami propaganda, a maradék 30%-ban pedig az ellenzéki politikusok "bűnügyeivel" foglalkoznak.

Trackers 2014.06.13. 14:04:26

@nu pagagyí:
Az NMHH is ugyenezeket az adatokat hozta.

Tudtommal az adatok valódiságát senki nem kérdőjelezte meg sehol, és ezeknek ellentmondó kutatások mérések se jelentek meg.

Szóval ezt csak így hasraütéssel gondoltad ki ?

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 14:07:49

@ausländer Sipi: baromsàg.
A gyerek bem lesz automatikusan àllampolgàr, ha a szülei sem azok.
A többi fröcsögèsed is èrtelmetlen, ugyanis nem Magyarorszàgon èlek.
Kapufa lett fasz.

s 2014.06.13. 14:11:07

@kovi1970: "Nem mindegy, hogy egyébként szarok a sajtószabadságra és az egyéni érdekeimért harcolva véletlenül mégis teszek a szabad tájékoztatás ügyéért, vagy elvi alapon képviselem a sajtószabadság ügyét és ennek megfelelően viselkedem a mindennapokban."

De, mindegy. Most még mindegy. Ma a sajtószabadság legjobb harcosa az RTL Klub. Akkor is, ha csak egy zsoldos, akit ráadásul még csak nem is mi fizetünk.

A cél nyilván a barátinak kevéssé nevezhető RTL Klub pofájának a befogása lett volna. Elmondom, hogy kb. mi fog történni. A Bertelsmann csoport ezt az összeget nagyobb megrázkódtatás nélkül felköhögi, a kolosi kölök pedig - tegnap ott vigyorgott az atv műsorban olgával - hanyatt bassza magát egy bőrkanapén, kér egy cappuccinot, és megnézi, hogy azt RTL nézettsége hogyan lukasztja át az égboltot. Ennél könnyebb sétagalopp nem létezik ugyanis a számukra, egyedül kritizálnak egy balfasz kormányt, amivel a nézők többségét megnyerik maguknak. Mielőtt azzal jön valaki, hogy 2/3. Többen néznek tv-t, mint ahányan szavazni mentek. 40%-nem szavazott senkire, ebből kár azt következtetni, hogy azok is a fideszre szavaztak volna - mert ez egyébként elhangzott az mszp és a fidesz részéről is teljesen alaptalanul. LÓFASZT, MAMA. Ezeknek tele van a töke mindkettővel. Majd amikor a baráti tv2 nézettsége a béka segge alatt sem lesz, akkor leesik a gumitantusz orbánnak is. Tán csak nemhogy elbasztam volna? De bizony, csuti ramszesz, ezt (is) benézted, nem kicsit.

s 2014.06.13. 14:21:13

@zizi77: "akkor beszélhettek a rtl klub diadaláról, ha majd a baloldal ügyeiről is tudósítanak"

Arra ott van a tv2, hír tv, echo tv, mtv1, mtv2, duna tv. Ennyi csak elég?

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 14:22:01

@s: igen, de most az rtl klubròl van szò.
Ne csùsztass .

nu pagagyí 2014.06.13. 14:23:07

@Trackers: Most, hogy az RTL klub hirtelen elkezdett a valóságról beszélni és nem az MTI propagandaszövegeit nyomja hírműsor gyanánt, annak a jele, hogy korábban zsarolták őket.

Publius Decius Mus 2014.06.13. 14:25:29

Ahogy Orbánt ismerjük ezt már b@szhatja az RTL.

Persze még nyünnyögnek egy kicsit és sajtószabadságosdit játszanak, mert ez legalább fél százalék a luxemburgi médiamultinak.

Aztán folytatódnak a celebhírek.

nu pagagyí 2014.06.13. 14:26:20

@Trackers: Az NMHH átveszi a Nézőpont Intézet adatait, vagy fordítva. Olyan ez, mint a "hírszolgáltatás", mindenki csak az MTI cenzúrázott híreit nyomhatja, különben megnézheti magát. Mondjuk kap egy precíziósan rászabott adót a nyakába.

s 2014.06.13. 14:29:55

@Istóczy úr: "Az RTL Klub úgy levitte a proletariátus addig sem túl magas igényszintjét a működése alatt, ami bűnvádi eljárások megindítását sem tenné visszatetszővé."
A tv2 ugyanezt csinálta, - csak szarabbul, mert pénzt sem látott belőle annyit - aztán egyszer csak bent találták magukat orbán végbelében. Mi a kérdés?

"Ha fizet, az is valami, ha elkotródik, még jobb."
Nem érted a szituációt. Az RTL most lett igazán helyzetbe hozva. A kormány egyedüli kritikusaiként a nézők jelentős részét magukhoz tudják csábítani. Azt mondhatnám egy kis cinizmussal,hogy az RTL programigazgatója nem is kolosi, hanem orbán, és nem csinálja rosszul. Annyi nézőjük lesz, hogy álmukban sem gondolták volna, kolosi meg elmehet Föld körüli útra kikapcsolódni.

s 2014.06.13. 14:31:52

@Sexual Harassment Panda: Nem az rtl klubról van szó. A mediáról van szó, annak csak az egyik szereplője az rtl klub. Az, hogy az adó rá igazították, még nem jelenti azt, hogy ne érintene mindenkit.

nu pagagyí 2014.06.13. 14:33:51

@Trackers: Eddig nem nagyon ismerték a föld- trafik-és egyéb mutyik nyerteseinek emberi oldalát. Most megismerhetik egy Mónika show keretében, kikre bíztuk a közvagyont.

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 14:34:56

@s: ez viszont igaz.Feltève hogy Brüsszel nem meszeli el.

s 2014.06.13. 14:40:02

@ausländer Sipi: "ellehetetlenitsek a magyar piacon es benyomjak a helyukre a sajat propagandatviket"

Itt mindig az a kérdés, hogy ki nézi? Mert lehet az összes tv az orbán meghosszabbított nyelőcsöve, amin a faszságait a pofánkba okádja, ha egyszer ott a távkapcsoló, akkor nem teljesen egyértelmű, hogy nézik -e a népek. Ha választani lehet, akkor nem biztos, hogy nézik. Az biztos, hogy kormány ellenes anyagok csak az RTL-ről fognak jönni. Tehát hatékonyság szempontjából kérdéses, hogy a sok kormánybarát tv tud -e annyi hasznot termelni, mint az egyetlen nem kormánybarát. Nagy labda ez az rtl-nek, épeszű ember erről nem mond le.

wolves84lb 2014.06.13. 14:43:41

@zizi77: hát haver...a kérdés inkább az, hogy a KÖZszolgálati médiában a narancs-simonokról miért nincs egyetlen kurva szó sem.
Ne egy magáncégen kérj számon olyat, amit a közpénzen kellene megtenni.

wolves84lb 2014.06.13. 14:46:55

@Istóczy úr: te okos fideeszes...a tv2 ugye nem volt olyan, mint a retekklub? Ugye?

Attól, hogy te szalonképessé teszed a mondanivalódat, még pont az a bégető birka vagy, mint batyu és a többiek - de hát tudod te ezt jól, hiszen egy helyen dolgoztok.

Gungnir 2014.06.13. 14:47:37

A pék sem ingyen osztja a kenyeret és az orvos is kap fizetést.

nu pagagyí 2014.06.13. 14:52:13

@Istóczy úr: Bűnvádi eljárást a "Marslakók" esetében kellett volna kezdeményezni, mert ott közpénzt tüntettek el, úgy egymilliárdot. Az emberek igényszintjének rombolásában pedig kimagasló szerepet visz Kerényi mester kib* hosszú nevű hivatala a menetrendszerűen kibocsátott borzalmaival.

Amúgy a Mónika showban intelligenciájával alulról lógna ki Kósa Lali, Selmeczi kiflicsücsök, Kövér, az asszonyverő polgármester, a faszhosszabítós vagy a szipuzós politikus. Az igényszinthez az RTL klub csak alkalmazkodik, nem ront rajta.

s 2014.06.13. 15:00:40

@Tizenötmillió Magyarok: Kapaszkodj, most jobb lesz nekik, mint valaha. Egy tv a nézőkből él. Ennél jobb reklám (adó nélkül), mint a reklámadó a világon nincs.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.06.13. 15:07:32

@s: igen, gazdasagi szempontbol sem rossz kulonben belemaszni a kormany liblingjeibe:-)

valoszinunleg novekedni fog a nezettseg es az rtl megmondta: par evig be tudjak nyelni a veszteseget gond nelkul. addigra meg ugyis megszuletik az itelet, hogy ez az ado torvenytelen es vissza kell fizetni az allamnak kamatostul amit beszedtek. mondjuk teny,hogy addigra az a love atalakul lazar, simicska, nyerges es orban vagyonna es az adofizetok penzebol lesznek kartalanitva a kulonbozo mediumok. dehat elobb-utobb mweg kell tanulni a magyarnak, hogy nem lehet faszul viselkedni a valasztasokon, mert csunya vilag lesz:-)

s 2014.06.13. 15:10:15

@borzimorzi: "Gyakorlatilag kivonja az összes pénzt Budapestből, tekintet nélkül arra, hogy a 3M metró konkrétan több embert szállít, mint a MÁV"

Régen szekér után kötötték, akinek nem tetszett a pofája. Féltem egy kicsit ezt a lézerjanit, hogy egyszer metró után fogják kötni és megállás nélkül végighúzzák a Kőbánya-Kispest és Újpest-Központ végállomások között, természetesen oda-vissza, többször is. A pestiekkel nem jó viccelődni, hogy mennyire nem azt még ez a cigány lótolvaj nem tudja, de szerintem ha így folytatja el fogják magyarázni neki.

wolves84lb 2014.06.13. 15:10:21

@Sexual Harassment Panda: vagyis te is érintettként okoskodsz itt, ugye, te fasz?

Sexual Harassment Panda 2014.06.13. 15:15:44

@wolves84lb: azt azè' hozzà kell tennem, hogy kizàròlag szakmai szempontbòl jöttem külföldre, ill.nyelve (ke) t tanulni, de biztos hogy hazamegyek.

s 2014.06.13. 15:22:38

@FÁSSISZTA mert szeretem: A fidesz nem a nemzet. Ők pedig épp ezt szeretnék hinni magukról, te épp ezt szeretnéd hinni róluk, én viszont tudom hogy nem így van.

Elmondom, miért. Nemzet volt a fidesz előtt is és lesz a fidesz után is. Ebből következik, hogy nem azonosak.

István Tamasi 2014.06.13. 15:29:18

@Sexual Harassment Panda:
Ugyan melyik EU országban van 40%-os forgalmi adó típusú reklámadó?

s 2014.06.13. 15:31:06

@Trackers: "Azaz, hogy külföldi média tuljadonosknak megfelelő törvényeeket kell e hozni a magyar kormánynak, akkor ha nyerni szeretnének, vagy sem."

Nem, érted a lényeget. Egy külföldi média tulajdonosnak semmi hatalma nincs ebben az országban és nem is lehet, ha olyasmiket kezd el pofázni, amit az emberek nem hisznek el. Az ő hatalmuk - ha létezik egyáltalán ilyen, mert én inkább befolyást mondanék helyette - azon alapszik, hogy az emberek véleményével egybecsengő dolgokat emlegetnek, azokat a kérdéseket teszik fel, amit a többség is feltenne, ha kérdezhetne. Ellenkező esetben a nézők elpártolnak a tv-től, és inkább olyat néznek, ami jobban megfelel az érdeklődésüknek. Ez igazából a megvalósult civil kontroll a hatalom képviselői felett. A tömegtájékoztatásban dolgozók ennek az iparosai, és aki korlátozni kívánja az ő munkájukat, az többet árt a demokráciának, mint azt bárki gondolná. Látszik is, hogy orbán miért akar ennyire leszámolni a független sajtóval. Mert hazudik az embereknek és ez így tisztán meglátszana.

István Tamasi 2014.06.13. 15:33:00

@Trackers:
Nem védem sem a Gyurcsányt sem a bajnait, mert sem puszipajtásom sem párttársam egyikük se. DE legjobb tudomásom szerint egyikük sem előre lemutyizott állami-EU-s pályázatokon gazdagodott meg. Én ez utóbbiról írtam.
Nagyon is egyetértek a sávos adóztatással azaz minél nagyobb a jövedelem annál nagyobb az adókulcs.

s 2014.06.13. 15:34:10

@Publius Decius Mus: "Ahogy Orbánt ismerjük ezt már b@szhatja az RTL."

Ahogy orbánt ismerjük, ezt már baszhatja az orbán.

s 2014.06.13. 15:38:02

@nu pagagyí: "Amúgy a Mónika showban intelligenciájával alulról lógna ki Kósa Lali, Selmeczi kiflicsücsök, Kövér, az asszonyverő polgármester, a faszhosszabítós vagy a szipuzós politikus. Az igényszinthez az RTL klub csak alkalmazkodik, nem ront rajta."

Tudták ők ezt. Nem is hívták be a műsorba ezeket a faszszopacsokat . .

s 2014.06.13. 15:39:52

@István Tamasi: Magyarországon. Most szerdától.

borzimorzi 2014.06.13. 17:50:36

@s: Nézd, én ilyesmit nem kívánok senkinek se. Még Orbánnak sem kívánok rosszabbat, mint csak azt, hogy tőlem éljen 120 évig és boldogan töltse a kolbászt Csúton, csak a hazámat hagyja végre békén, mert annak már nagyon sokat ártott. Pedig érdemelni rosszabbat érdemel, mert már önmagában az is megbocsáthatatlan, hogy rászabadította ezt a macskajancsit a hazámra.

Lassan le fog esni mindenkinek, hogy a Fidesz elől nincsen menekvés, ha el nem küldjük keményen. Nézd, ott tartunk, hogy exponenciálisan nő azok száma, akiknek nincs már mit veszteniük. Gondold végig. Milyen polgári foglalkozásban remélheti még valaki, hogy békén hagyják?

Gyakorlatilag ott tartunk, hogy teljesen mindegy, mid van, ha a Fidesznek - pontosabban a Fideszt használó oligarcháknak - úgy tetszik, lenyúlják a megélhetésedet.

Lehetsz te trafikos vagy Origó-főszerki, vagy táncos a budai Vár egy olyan épületében, amelyikre Orbán szemet vetett (Karmelita klastrom). Sőt, lehetsz sima köztisztviselő egy olyan minisztériumban is, amelyet Orbánék vidékre akarnak deportálni, hogy aztán az épületét saját zsebre elprivatizélhessék. Teljesen mindegy, hogy miből élsz, ha a Fidesz-közeliek valamelyikének megtetszik, akkor lenyúlják. Mivel is foglalkozol? Ügyvéd vagy? A legutóbbi kamarai választás alkalmával a Fidesz-kommandó már megpróbálta lenyúlni a kamarát, hogy aztán persze kedvére tehessen bármit, amiről persze előzőleg nem volt szó. Buktak a választáson, de persze perelnek. :-) Élelmiszerboltos vagy? Akkor felkészülhetsz rá, hogy ha a boltod kisebb vagy nagyobb, mint a CBA legtöbb üzlete, akkor bizony úgy fogják csinálni a törvényt, hogy neked rosszabb legyen, mint a CBA-nak. Kocsmáros vagy? Aha, akkor miattad van az alkoholizmus, úgyhogy fizess 40% különadót! Hentes vagy? Aha, akkor miattad híznak bucira a csülökzabáló polgártársak, és miattad van a sok szívbeteg meg magas vérnyomásos, tehát fizess! Tanár vagy? Akkor magántanárként csakis az általuk kedvelt privát nyelviskolákban zsákmányoltathatod ki magadat, állami/önkormányzati iskolában pedig csakis úgy, hogy előbb a hosszú évek alatt kifejlesztett módszereidet szépen lenyúlják a Rózsikák, a "portfóliód" részeként. Mivel ez így megy tovább, teljesen mindegy, mit csinálsz, mindegyikről ki fogják deríteni, hogy különadót kell kivetni rá, mert fújfúj. Cukorkát, csokoládét gyártasz vagy méhész vagy? Akkor fizess 40% különadót, mert miattad romlik a gyerekek foga. Elektromos készülékeket árulsz vagy gyártasz? Na, akkor te is fizess 40% különadót izibe, mert a te kütyüid miatt van elektroszmog a lakásokban, és az is egészségkárosító. Kozmetikumokat gyártasz vagy forgalmazol? Na, akkor te is fizess különadót, mert az a sok ártalmas tartósítószer, parabén, anyámtudja mind károsítja a felhasználókat. Sőt, ha ne adja Isten az első Orbán-unokának lesz egy pattanás a seggén a popsikrémtől, akkor a babaápolási termékek gyártóit minimum 60% különadóval kell majd sújtani.

Azt hiszi valaki, hogy hülyéskedem? Bár úgy lenne!

Üdv:
b

murok 2014.06.14. 09:43:17

Az rtl keszitett korabban szinvonalas musorokat, aztan jott a fidesz meg mediatorvenye, es azota ugy csinaltak a hiradot, ahogy azt eloirtak. Ugy gondoltak a hulyei, hogy ha nem pattognak, akkor beken hagyjak oket. (Biztos nem olvasnak ujsagot.) Hat rabasztak.

Alien vs predator... Uhum. A Moricka rossz, mert kicsinalta a fel osztalyt, de a Pistike ezt csak ne tegye szova, mert o meg nem csinalta meg a hazifeladatat.

nandras01 2014.06.14. 21:13:15

naná, hogy a pénzről szól a történet. mégis, mi másról szólna egy kereskedelmi tévében?
aki meg ezen felháborodik, az sültbolond és egy szót sem ért a világból. egy vállalkozásnak egyetlen célja van, hogy minél több pénzt termeljen a tulajdonosoknak.
ha kétfejű borjúval és tevét szülő lányanyával tud pénzt keresni, akkor azt fog nyújtani. ha politikai botránnyal, akkor meg azt.
az egy más kérdés, hogy a pökhendien ostoba orbán -mert ehhez lázárnak és elsimonnak semmi köze- maga kereste a bajt magának, de így jár, aki sokáig feszegeti a pofonosláda tetejét. előbb utóbb kiugrik egy maflás, oszt' akkor van a meglepetés, meg a (mű)felháborodás.
teccettek volna egy kicsivel kevesebb ocsmányságot elkövetni, egy picinyke mértékletességet tanúsítani, akkor lehet, hogy más lenne a leányzó fekvése.
aljas módszerekhez nyúlt az rtl?
frászt. elmondott néhány tényt -és még csak nem is a legkeményebbeket...-, de persze ilyenkor egyből szalad orbán az óvónénihez, hogy őtet itten báncsák. mondjuk nem azzal kellett volna szórakozni évekig, hogy a homokozóban szétrugdalja pistike és julcsika homokvárát, meg felborogassa a pöttyös vödröt, akkor most nem mászna a képébe senki.
de hát, amint azt tudjuk, ő már csak ilyen.
persze az rtl- t sem kell félteni, ez a nagy feldemhedés nem egyéb, mint az intőn felemelt muatóujj, hogy "vigyázz öcsi, mert mi is tudunk pofozkodni, ha kell!", de amint meglesz a háttéralku -mert meglesz, arra mérget lehet venni- azonnal elözönlik a híradót újból medvebocsok és a háromlábú tyúkok.
persze addig élvezet nézni :)

Néhay 2014.06.18. 16:29:05

@Istóczy úr:

"Te a németekkel vagy?"

Igen! Orbánisztánon és Vonisztánon kívül mindenkivel, már aki ember persze...
süti beállítások módosítása