Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

A blogger felelőssége

2015.02.24. 20:21 | Proszektura | 47 komment

Címkék: index felmentés szigetszentmiklósi gyermekkínzás Új Kurír

Miközben egy Györfi András nevű blogger „Magyarország: a gyermekkínzók is vígan röhögnek, szabadon” című írását olvastam az Új Kurírban, egyre erősödött bennem a gyanú, hogy a szerző Bayer Zsolttól tanulhatta a szakmát.

http://ujkurir.blog.hu/2015/02/24/magyarorszag_a_gyermekkinzok_is_vigan_rohognek_szabadon#more7211235

A blogger mindjárt az írás elején belecsapott a lecsóba, mondván:tragikomédiákat megszégyenítő jogrendünkés ítélkezési rendünk újabb, szánalmas és végtelenül szégyenteljes ítéletet okádott ki magából.”

Később aztán így summázta a lényeget. „Tehát adott két, sem embernek, sem állatnak, semminek sem nevezhető lény aki elképzelhetetlen terrornak teszi ki gyermekeit évtizedeken keresztül. És adott egy ország ahol röpke két év előzetes után ezeket a lényeket szabadon engedik.”

Szerinte „Magyarország szabadon enged maffiózokat, fehérgalléros bűnözőket és gyerekeket fekáliával etető, őket verés közben brutálisan megerőszakoló lényeket.” 

Újságíró ilyen stílusban még akkor sem fogalmazhat meg gondolatokat, ha tényleg igaza lenne abban, amit leírt.

Erről azonban jelen esetben szó sincs.

Hogy mi is történt valójában a tárgyalóteremben, arról éppen az index írásából kaphatunk objektív képet. Az „Ezért szabadok a szigetszentmiklósi szülők” címmel írt tudósítás hosszasan sorolta azokat a bírósági indokokat, amelyek megalapozták a szülőknek a szexuális cselekmények alóli részfelmentését. Az index szerint a bíró megjegyezte, bár csak bizonyítottság hiányában mentette fel őket, a helyzet "már-már megközelíti" a bűncselekmény hiányában felmentést.

http://index.hu/belfold/2015/02/24/szigetszentmiklos_gyerekkinzas_gyermekvedelem_itelet_indoklas/

Az index beszámolt arról is, hogy a bíróság szerint a szexuális erőszak vádját az ügyészség lényegében a gyerekek szavaira alapozta. A bíró nagyon kemény szavakkal bírálta az ügyészség munkáját: a vádhatóság megállapításait iratellenesnek és logikaellenesnek nevezte, a nyomozást pedig nagyon hiányosnak.

Nem keresték meg se a védőnőt, se az orvost, és nem ellenőrizték a gyerekeknek azt az állítását, hogy ne jártak volna iskolába, óvodába. A bíróság kérte be az intézményektől iratokat, és kiderült, hogy igenis rendszeresen jártak. Az ügyészség ráadásul később rosszul számolt a hiányzásos napokkal. Kiderült például, hogy míg az iskola órákban méri a hiányzást, az ügyészség úgy számolt, mintha napokról lenne szó.

Kiderült az is, hogy a rendőrök alkalmatlan szakértőt vontak be az eljárásba, a bíróság által kirendelt szakértő, majd szakértői bizottság szerint pedig a sértett gyermekek igen nagy valószínűséggel nem mondtak igazat, betanult szöveget adtak elő.

Mindezek a bloggert nem zavarták abban, hogy hatásvadász, nemtelen érzelmek felkorbácsolására alkalmas hazug írását azzal zárja, miszerint „Magyarország a következmények nélküli ország ahol bárki, bármit megtehet. Magyarország szemen köpi polgárait, semmibe veszi az emberi jóérzést."

Szerintem viszont éppen a blogger az, aki szemen köpött másokat, és semmibe vette az emberi jóérzést.

És remélem ennek igenis lesz következménye, vagyis ő a bíróság előtt felel majd e szégyenteljes irományáért.

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr927213001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérnork 2015.02.25. 10:53:12

Nagyon korrekt írás.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.25. 11:11:45

tulajdonképp csak éheztették, verték, elhanyagolták és példátlan nyomorban tartották őket, mocskosan tengődtek, szellemileg testileg lemaradva.
ja
és közben még a példás mama szült még a pokolba vagy kettőt hármat.
nem az a kérdés, hogy megerőszakolták-e őket, hanem, hogy több gyereket egy életre le lehet nullázni, majd két évet kapni
ez a kérdés...
enyit ér a magyar bíróság. egy állatra van szabály, hány m2, hány légköbméter jár neki, egy gyerekre nincs ilyen.

panelburzsuj 2015.02.25. 11:19:47

@FILTOL:
"egy állatra van szabály, hány m2, hány légköbméter jár neki, egy gyerekre nincs ilyen"

1. Akkor a gyámhatóság meg minden más "gyermekvédelmi intézmény" egyéni belátás alapján minősíti a környezet alkalmasságát/veszélyességét?

2. Ha a két év kevés az elkövetőknek - akkor mennyi jár(na) a "hivatalból elnézőknek"?

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 11:20:06

@FILTOL:
Te is tök hülye vagy. Ennek mi köze a bírósághoz? Ők végzik a nyomozást, ők terjesztik elő a bizonyítékokat? Nekik egyetlen feladatuk van, mint minden más jogállamban. Megvizsgálni, hogy a BETERJESZTETT bizonyítékok 100%-ban megállják e a helyüket. Ez így működik minden jogállamban.
A bíróságot hibáztatni olyan dologért, ami nem az ő dolguk kiemelkedő sötétségre vall...

nu pagagyí 2015.02.25. 11:28:10

Abban igaza van a posztnak, hogy ilyen Magyarországon az igazságszolgáltatás: slendrián rendőrség, koncepciók alapján dolgozó ügyészek, akik tisztességtelen eszközökkel csikarnak ki bármilyen, koncepcióba illeszkedő tetszőleges vallomást. Az inkompetens "szakértők" jelensége is ismert. Jelen esetben a vádlottak kifogtak egy tisztességes bírót, amire szintén nincs garancia.

Az újságíró hangneme olyan, amilyen. Saját véleményét nyomja, de kénytelen vállalni érte a következményeket is, ha beperelnék a vádlottak.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.25. 11:37:46

@Muad\\\'Dib: Az elhanyagolást a bíróságon is hasonlóan írták le, mint a tetvekről, mocsokról, eltüzelt ruhákról beszélő ombudsmani jelentés, amelyről már többször írtunk: a házban piszok, rendetlenség, igénytelenség uralkodott, hiányzott az alapvető higiénia, a gyerekeknek például nem volt hálóruhájuk, huzat nélküli, koszos ágyneműben aludtak, a ruhákat, játékokat a szülők többször elégették, a kislányt rendszeresen az iskolában mosdatták, és osztálytársak szüleitől kapott ruhát, ..."

ez tartott évekig, megállapította a bíróság maga. aztán szépen elsétálnak. 5 évet kaphattak volna, kaptak kettőt.
ez a bíróság felelőssége.

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 11:47:38

@FILTOL:
Az elhanyagoltság miatt kaptak két évet, ami azért nem kevés. A többi szörnyű dologért pedig kaphatnak még többet, ha másodfokon az ügyészségnek sikerül normálisan eljárnia.
Értse már meg mindenki, hogy NINCS olyan egy normális bíróságon, hogy hááát szerintem ezt meg azt is elkövették, csak nem lehet bizonyítani, ezért a lehető legmagasabb büntetési tételt szabom ki a másik vádpontban. Ez teljesen ellentétes lenne minden normális bírósági gyakorlattal.

nnnnnnnn 2015.02.25. 11:51:19

szerintem ha normális társadalomban élnénk, kivégeznék őket.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.25. 11:51:52

@Muad\\\'Dib: te meg értsd meg, nem állítottam, hogy TÖBBET követtek el. azt állítom, hogy szégyenletes az, hogy valaki évekig pokolban tart gyerekeket, ami az egész életét rönkre vágja, majd a büntetési tétel kevesebb mint felével elsétál. ennyit állítok, nem többet.

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 11:52:48

@$$$=$$$:
Nem, ha normális társadalomban élnénk lehetne éppen halálbüntetés, de az biztos, hogy nem végeznének ki embereket körülbelüli bizonyítottság lapján...

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.25. 11:57:19

Ez az egész ügy szégyenletes úgy ahogy van. A hivatalos szerveknek kötelessége lenne 100% pontossággal végezni a munkájukat. Ez nem kérdés.
Felháborító, milyen hiányosságok kerülnek napvilágra bírósági szakaszban....Az állítólag tökéletesen felépített belső rendszerek működési anomáliái újra és újra előjönnek.
Vagy...csak halkan kérdezem, az a baj, hogy mindenütt emberek dolgoznak?? Feltételezem, mindenkinek van felettese, hol vannak a szakmai konzultációk, a visszaellenőrzések , a nyomozati szakaszok , hogy záródhatnak le úgy, hogy alapvető dolgokat nem járnak körbe?
Laikus vagyok, de az első és legfontosabb dolog lenne, hogy alapos, és konkrét adatokat, információkat gyűjtenék be a gyermekorvostól, óvónőktől, pedagógusoktól, védőnőktől.....
Nevetséges ez az egész....

A blogger meg sztem hirtelen "felindulásból, /szülőként?/ reagált szerintem....ami persze nem mentség.....
@FILTOL: Akkor lenne még min javítani, vagy keményebb szűrőt kellene használni.....kik, milyen kvalitású bírók ülnek ott fent a magas székekben ??? Vagy a leírt, megfogalmazott törvények nem elég egyértelműek ? Átjárhatóak?
/nyilván két ügy sem egyforma...../
Én már nem csodálkozom semmin, nekem a legmegdöbbentőbb szembesülés a Kozma-féle gyilkosság volt...
/persze kívülállóként töredékét sem tudjuk, mi ment a zárt tárgyalásokon...kevés dolgot hoztak nyilvánosságra....nekem mondjuk az is vérlázító volt .../

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2015.02.25. 12:04:10

Én ezt az egész újkurír dolgot nem értem, lehozzák ugyanazt, mint az index, majd az index kiteszi őket ugyanarra a címlapra. Nem érdemelnek ennyi reklámot sem., főleg mert tényleg borzasztó a stílusuk.

inebhedj - szerintem 2015.02.25. 12:08:53

@FILTOL:

Most a konkrét esettől elvonatkoztatva, van egy iszonyú tömegű "anyag", ami egész egyszerűen feldolgozhatatlan.

Amit leírtál (idéztél)

"a házban piszok, rendetlenség, igénytelenség uralkodott, hiányzott az alapvető higiénia, a gyerekeknek például nem volt hálóruhájuk, huzat nélküli, koszos ágyneműben aludtak, a ruhákat, játékokat a szülők többször elégették, a kislányt rendszeresen az iskolában mosdatták, és osztálytársak szüleitől kapott ruhát"

még csak ritkaság számba sem megy. Megdöbbentően sok család, és gyermek él így (egész közösségek, már-már falvak, negyedek), nem egy-egy rendkívüli esetről van szó. Tömegével kellene kiemelni a gyerekeket ebből a környezetből, azonban nincs kinek, nincs hova, nincs miből. Az állami gondozás miliője, az ott uralkodó világnézet (nem a nevelőkről, hanem a gondozottakról van szó) pedig ennek a finanszírozott újrateremtője. Csak egy órás beszélgetés egy utógondozóval (és neveltjeivel) elég megdöbbentő benyomással gazdagít.

nnnnnnnn 2015.02.25. 12:14:30

@inebhedj - szerintem: a társadalmat vastörvényekkel felülről kéne szabályozni tudományos alapú doktrinákkal, akkor nem lennének ilyen gondok. persze liberalizmus sem lenne, se demokrácia. ellenben egészséges maradna a faj és a kultúra.

KUHULIN 2015.02.25. 12:15:24

"És remélem ennek igenis lesz következménye, vagyis ő a bíróság előtt felel majd e szégyenteljes irományáért."
Ha szűkül a piac, majd szépen elkezdik feljelentgetni egymást a bloggerek. Később erre az időszakra majd úgy emlékeznek vissza, hogy nem volt más lehetőségük a legsötétebb diktatúra árnyékában. Gyakorlatilag kényszerből cselekedtek... :D

♔bаtyu♔ 2015.02.25. 12:21:40

Épp itt alattad, "Örülünk Vincent" vérliberális blog ennek megfelelő cenzúrával Ócska gazemberez mindenkit aki nem libsi. Szerencsétlen eléggé kész van amit meg is értek, de legfőképpen saját maga érte a felelős, hiszen senki nem mondta a libsiknek, hogy nagy arcuk legyen, hogy cenzúrázzanak, hogy a szájuk mocskos legyen. Saját döntés.

Én a szólásszabadság híve vagyok, tehát belefér ez is, az újságírónak/bloggernak is joga van felháborodnia.

Persze akkor ne basztassa Bayert, vagy a kurucot.

átlátó 2015.02.25. 12:24:17

A blogger is ember, olyan, mint a politikus...beszél össze-vissza, ami az eszébe jut éppen. Azt nem mondtam, hogy nincs ezzel összefüggésben felelősségük.

nnnnnnnn 2015.02.25. 12:25:47

majdnem az összes balliberális blog az indexen vagy cenzúráz, kitilt, vagy nem is enged kommentelni. a csúcs a rakás szar kettősmérce, ahol nem is lehet kommentelni, de napi két posztjuk van a címlapon. nyilván nem pénzeli őket senki. éljen a balliberális szólásszabadság, hehe.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.02.25. 12:27:45

Iratok, iratok. És hol marad az ember? Igaza volt annak a cikknek, még ha a stílus kifogásolható is.

A gyerekek szavaira alapozza: jelen esetben az nem elég? Nem egyszer -kétszer fordult elő hanem évekig tartott! Lénynek nevezni amúgy sztem még elég korrekt.

És aki iratokra hivatkozik és mentegeti meg a jogrenddel "takarózik, annak ajánlom figyelmébe ezt a részt.

"A gyerekek az elszenvedett, válogatott testi és lelki kínzások, szexuális abúzusok hatására mind fizikailag, mind mentálisan jóval elmaradtak a korosztályuktól fejlődésükben. Testi, lelki roncsokká váltak. Számukra az állatkínzás rutin volt, mást nem ismertek, egyes hírek szerint még az állatokkal való közösülés is természetes volt számukra hiszen erre kényszerítették őket a szüleik."

ENNEK A FELE IS SOK. Vegyük már észre a gyereket, az embert a papírhalmaz mögött!!!

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 12:33:18

@Névtelen betelefonáló:
És mégis mit szeretnél? Ki fogja eldönteni, mikor kell a konkrét 100%-ban alátámasztott bizonyítékok alapján döntenie a bíróságnak, és mikor a vegyük már észre alapján? Nem véletlenül alakult ki ez a rendszer. Minden hibájával együtt ugyanis még mindig ez a legnormálisabban működő a tapasztalatok szerint.

nnnnnnnn 2015.02.25. 12:51:28

@Muad\\\'Dib: attól függ mit értünk normális alatt.

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 12:57:25

@$$$=$$$:
Azt értjük normálisnak, ahol nem elég , ha megsértessz egy hatalommal rendelkező embert, aki hecckampányt indítva ellened lecsukat 30 évre a "jogos felháborodás" okán. Mert azt olyan jól kihagyjátok a számításból, hogy bizony az a rendszer, ami nem objektív bizonyítékok alapján dönt, hanem jogos felháborodás, meg felháborító tett alapján, bizony megteheti ezt hamis adatok alapján is. Mert ki fogja ezt megakadályozni? Majd téged személyesen megkérdeznek, mi a véleményed az adott esetről? Vagy Mari nénit? Vagy az utca emberét? Mégis ki fog dönteni?
Ennek a rendszernek vannak hátulütői. Néha megesik, hogy valaki sokkal hamarabb kikerül, vagy el sem ítélik, pedig el kellene. De még mindig jobb, mint az olyan rendszer, ahol tömegével ítélnek el embereket ártatlanul.

inebhedj - szerintem 2015.02.25. 12:58:24

@Névtelen betelefonáló:

Na jó, dehát a gyerekek visszavonták a vallomást, ellentmondásba keveredtek.

Szóval épp, hogy nem lehetett a gyerekek szavára alapozni.

Az "egyes hírekben" szereplő leírásnak még a fele is sok, de pillanatnyilag ez csak ezekben az "egyes hírekben" szerepelnek (a gyerekek sem erősítik meg).

Na most akkor a hatályos jogrend alapján maximum az "egyes hírek" kibocsátói ellen lehetne eljárást indítani, de az sem világos, hogy mire alapozva, a perverz fantázia, vagy a legrosszabb dolgok feltételezése nem büntetőjogi kategória.

Az, hogy elmaradtak a korosztályuktól a fejlődésben, az nem azt jelenti, hogy szexuális támadásnak voltak kitéve, rendkívül sok gyerek van a korosztályától elmaradva (sőt, egész korosztályok saját maguktól, ez különösen kellemetlen a nagykorú korosztályok esetében), hálistennek ehhez képest kevesen esnek áldozatául molesztálásnak.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.25. 13:01:48

@inebhedj - szerintem: Számomra pont ez az érthetetlen. A gyerekek ilyen esetekben tele vannak sérülésekkel, labilis érzelmi állapotban vannak, félelmekkel telve, nem bíznak már senkiben és semmiben. Épp ezért vannak a szakpszichológusok, akik erre szakosodtak, és a megfelelő terápiával kutatnak a gyermekek lekében. Természetesen véleményem szerint ez sem lehet sosem 100 %-os, de a lényegi dolgokat ki tudják bontani....

inebhedj - szerintem 2015.02.25. 13:16:04

@NagyságosSodalisO [eng]:

Amit a lapok az ítéletről illetve az eljárásról közöltek, abból az tűnik ki, hogy a szakpszichológusok megfelelő terápiával lefolytatott vizsgálati eredménye és szakvéleménye alapján a bíróság valószínűtlennek tartotta, hogy a gyerekek áldozatául estek volna szexuális támadásnak (stb).

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.25. 13:47:22

@inebhedj - szerintem: Igen, de vajon tettek-e próbát annak kiderítésére mi lehet a háttérben, ami miatt a gyerekek megváltoztatták azt amit mondtak...és az első vagy a változtatott verzió az igaz....Itt megáll a tudomány ? Hm..

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 14:04:18

@FILTOL:
Rendben, sikerült linkelni egy (vélhetően) rossz ítéletet. Miért nem keresgélsz a több ezer jó ítélet között is? Persze abból nem lesz hír az indexen...

inebhedj - szerintem 2015.02.25. 14:04:42

@NagyságosSodalisO [eng]:

Természetesen csak abból indulhatok ki, amit tudni lehet az eljárásról.

Meg a saját gyerekeimből, és meg kell, hogy mondjam, irdatlanul nehéz néha megtudni gyerekektől, hogy mi is történhetett valójában, még ennél jóval kevésbé súlyos következményekkel fenyegető esetben is.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.25. 14:23:49

@inebhedj - szerintem: igen, egyetértek veled. Valóban nehéz a gyerekektől megtudni bármit is, bármilyen szituációban. Olvastam sok gyermek pszichológus lapját, azt írják a gyermekeknél sosem szabad elfelejtkezni arról, hogy az egész gyermekkorukat egy fantáziavilágban élik meg. Gondolom ez lehet valahol az alapja annak, hogy konkrét esetekről," színezés" mentes , valós beszámolót kapjunk tőlük.

♔bаtyu♔ 2015.02.25. 14:28:15

@$$$=$$$: Na az a kettős mérce tényleg nagy gáz. Már csak azért is, mert különféle neveken jön és én rákattintok. Az tényleg egy ócska liberális hisztiblog.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.02.25. 15:14:27

@Muad\\\'Dib: mit? Olyat, ahol a jog az áldozatot és nem csak az elkövetőt védi. Demagógiát félretéve: ha már létezik háromcsapás, a törvénykezés további reformját. Olyat, ahol az ilyen lények arányos és igazságos büntetésben részesülnek.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2015.02.25. 15:18:01

@inebhedj - szerintem: az ellentmondás egyrészt az átélt traumák, a tartósan elültetett félelem, másrészt az életkor sajátosságai. Igazság szerint azok lettek volna a legjobb vallomások ha a gyónásról beszélgető nevelőszülő szépen magnóra veszi amit a témában a gyerek mond.
Aki nem élte át, az el sem tudja képzelni, hogy miért nem lehet az átélteket tisztán, precizen, kronoligukisan, hónap nap lebontásban visszaadni.

Akorosztályuktól való lemaradás más körülmények között ÖNMAGÁBAN nem jelentené. Csakhogy pont ok-okozatról, összefüggésekről, átfedésekről van szó. A törvény betűje pedig vegytisztán akarja vizsgálni.
Valószínű másképp ítél, több, részletesebb, átfogóbb vizsgálatot akar egy olyan bíró, aki maga is szülő, mondjuk anya.

Muad\\\'Dib 2015.02.25. 15:20:39

@Névtelen betelefonáló:
Továbbra is ott a probléma, hogy be kell bizonyítani, hogy mit követtek el. Ez pedig nem a bíróság dolga, hanem az ügyészségé, és nyomozó hatóságé.

pavor nocturnus 2015.02.25. 15:24:31

Rohatt búzi gyilkosok!!! Kiengette őkkett a rohatt búzi biróság impotens gyökerek!!! Magyarországon nincs igsság szolgátatás!!! A birónőnek nincs gyereke biztos!!!

kisQtya 2015.02.25. 15:40:37

Elképesztő, hogy mennyi jogtudor kommentel itt!

A srácokat szegény és primitív szüleik végtelenül elhanyagolták, ezért kk.veszélyeztetése matt cca. két év szabadságvesztést kaptak. Több ezer ilyen tényállás van jelen az országban.

Ennél nagyobb baj, hogy egy európai jogállamban az ügyészség bulvármédiából ollózott, pedofilszex ködöléssel dúsított vádiratot nyújt be a bíróságra, amit nem tud bizonyítani - s ennek nincs következménye. (Holnap esetleg ellenem indítanak eljárást, mert a bors.hu-n megtetszett nekik egy sokat kattintott tényállás.)

Az igazságügyi szakértőkről pedig szinte napi rendszerességgel derül ki, hogy ujjukból szopott szakvéleménnyel kábítják a bíróságot - s ennek sincs következménye. Konkrétan leszarják, hogy emberi sorsok múlnak hazug szavaikon. Arról már nem is beszélve, hogy a közpénzből finanszírozott dilettáns balfaszok miatt a többkörös szakértői bizonyítást és elhúzódó bírósági eljárást az én adómból fizeti a tetves kurva állam.

A sok hülye meg itt kommlntel baromságokat, mert itt minden "marinéne", meg "józsibá" kibaszottul ért ám a bizonyítási eljáráshoz.

Nem is tudom, mi a fasznak kell öt évig egyetemre járni, meg két év múlva egy évig szakvizsgázni, gyomorfekélyig, infarktusig, ideg-összeroppanásig tanulni, ha ennyi fasza jogtudor van ebben az országban.

Úgy szeretném, ha ez a sok kibaszott okos jogtudor saját bőrén, vagy a saját gyereke kárán megtanulná, milyen az, amikor inteligencs marinéne a rossz szomszég "bizonyistenúgyvót" bemondására, bizonyítékok nélkül bebassza a sittre egy évtizedre, hogy legyen ideje elgondolkodni azon, mekkora barom.

s 2015.02.25. 17:04:48

@Muad\\\'Dib: Te is tök hülye vagy. Különbséget teszel a bírói eljárás és a valódi igazságszolgáltatás között. Pedig ez a két dolog lényegileg azonos kellene hogy legyen. Tudom, hogy nem az, de annak kellene lennie.

s 2015.02.25. 17:07:01

@$$$=$$$: Az első értelmes hozzászólás.

s 2015.02.25. 17:19:35

@NagyságosSodalisO [eng]: Családlátogatás, teccikérteni? Ott nem lehet sok mindent letagadni. Kimész, megnézed, képben vagy. Ennyi.

s 2015.02.25. 17:27:56

@kisQtya: Nagy fasz vagy, de a végére legalább ez is kiderült.

Az igazság nem azonos a bizonyítható igazsággal. Ez a probléma. Az intézmények a bizonyítható igazsággal foglalkoznak, ez rendben is van, végül is mi a faszt tehetnének. Viszont ettől még nem kellene azt gondolni, hogy ez a teljes valóság. Annak a feltárása ugyanis túlmutat az intézmények rutin működésén. Ezt kell szem előtt tartani, amikor valaki mások sorsát érintő kérdésekkel foglalkozik. Tudatában lenni, hogy elképzelhetően hibázik és ennek a hibának a mértékét a leginkább csökkenteni.

floborm 2015.02.25. 17:40:54

@kisQtya: ez bizony sajnos így van.

akik a bíróságot okolják, azok inkább keresgéljenek a rendőrség és az ügyészség környékén felelőst, ők adtak át értéktelen bizonyítékokat.

SodalisO · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.02.25. 19:08:19

@s: Igen, egyetértek. Nővérem 35 éve óvónő, bizony sok minden kiderül azonnal egy családlátogatásnál.

Györfi András · www.ujkurir.blog.hu 2015.02.27. 16:46:06

Rendben, találkozunk a bíróságon :P :) Köszönöm a reposztot.
süti beállítások módosítása