Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Aki először mert lemondani

2012.04.02. 22:55 | Proszektura | 145 komment

Címkék: politika parlament plágium elnök schmitt lemondás pál köztársasági

Ma van a nagy nap, ami megkönnyebbülést hozott egy országnak, beleértve magát Schmitt Pált is. Nincs értelme a 'mi lett volna ha' kérdéssel sokat spekulálni, de azért egyben biztosak lehetünk. Ha Schmitt Pál a doktorija körül alig két hónappal ezelőtt kirobbant botrány első hetében lemondott volna, akkor most nem ugyanitt tartana. Nem mondanánk rá, hogy bukott ember. Nem ihlette volna gúnyrajzok, fotómontázsok, viccek ezreit. Nem skandálták volna nevét utcákon, nem köpködtek, röhögtek volna felé, nem átkozták volna, nem szánták vagy gyűlölték volna. Mára Schmitt Pál az az ember lenne, aki a magyar politikai életben először ismerte el azt, hogy hibázott, és először vonta volna le a megfelelő konzekvenciákat. Ha azon a héten lemondott volna, akkor sok millió honfitársunk a mai napig nem lenne egészen biztos abban, hogy valóban alkalmatlan volt-e a posztra. Talán úgy éreznénk, hogy kicsit kemények voltunk vele, amikor a lemondását követeltük. Talán még azt is elhinnénk, hogy azt a dolgozatot nem is lopta, csak az a cudar cinikus sajtó próbálta a nevét besározni.

Mivel azonban nem mondott le időben, hazudozott, vádaskodott, vagdalkozott, sértődőset játszott, ezért remek alkalmat adott az őt támadóknak, hogy a létező összes bizonyítékot előkaparják ellene. Hogy az összes érintett elmondhassa az igazát. Hogy minden józanul gondolkodó ember számára teljesen egyértelművé váljon, hogy Schmitt Pál lopott és hazudott. Az utolsó napokban, főleg az Obersovszky interjú után úgy tűnt, hogy az elnök minden kapcsolatát elvesztette a valósággal. Aztán ma felszólalt a Parlamentben. Végig köpködött mindenkin, előcibálta a halott édesanyját a koporsójából, betakarózott vele, magára aggatta dicső múltjának összes ereklyéjét, kifényesítette az olimpiai érmeit, újra elismételte az alaposan betanult és minden interjúban emlegetett "becsületes" és "legjobb tudásom szerint" fordulatokat, aztán beszédének talán egyetlen az államfői poszthoz méltó mondatában bejelentette lemondását.

Biztos vagyok benne, hogy amikor égő arccal, leszegett fejjel és bizonytalan léptekkel kibotorkált a teremből Orbán miniszterelnök úr támogató jelenlétében, akkor megkönnyebbülést érzett. Vége van. Nem kell többet az igazság ellen harcolnia. Nem kell a hazugságokat ismételgetnie. Leléphet végre és neve a feledés lágyan ölelő homályába veszhet. A körülötte tomboló viharfelhők elvonulnak, egy nap majd kisüt a Nap, és ő a teraszán köntösben és papucsban szürcsölve a reggeli kávét talán olvas egy cikket, ami méltatja majd azt az embert, aki először mert lemondani Magyarországon.
 

· 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr354360106

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Győztünk! Győztünk? 2012.04.03. 09:11:57

Ma lemondott Magyarország köztársasági elnöke Schmitt Pál. Hosszas huzavona után született meg a döntés, mely igazság szerint már csak kényszerpálya volt, és aminek már régen meg kellett volna történnie. Már megint minden rosszul alakult! Most soka...

Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 08:58:45

Nézzük a Schmitt-botrány tényeit számokkal, grafikonnal, érzelmek nélkül! 215 számozott oldalból áll a dokumentum 10 oldalnyi diagram és táblázat tartozik hozzá 16 oldalnyi teljes szövegazonosság található a dokumentumban Klaus Heinemann tanulmányának ...

Trackback: A méltatlan bulvárkacsától a lemondásig – Ki mit mondott az ország legkétesebb hírű doktorijáról? 2012.04.03. 08:57:36

  Nézzük, ki mit mondott az elmúlt hetekben az ország legkétesebb hírű doktori disszertációjáról! Idézetek jobboldali politikusoktól, akik az első naptól kezdve összezártak Schmitt Pál mögött a plágiumgyanús kisdoktori ügyében. A hvg.hu január 11-...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:38:30

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:38:08

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Egy ember, egy párt és egy ország tragédiája 2012.04.03. 06:37:42

Schmitt tényleg az alapvető erkölcsi értékek fölött áll? Ha ezt elfogadjuk, ha ebbe beletörődünk, az már maga a vég. De hogy is van ez? És miért csinálja ezt velünk a kormány? Félek, hogy a magyarázatok meglehetősen félelmetesek. Az, hogy Schmitt ma le...

Trackback: Köszönet Schmitt Pálnak 2012.04.03. 02:03:49

 Tisztelt Köztársasági Elnök Úr!    E nehéz és fájdalmas időszak fordulónapján, mely nehéz volt egyaránt az Ön számára, az ön mellett hitet tevő támogatói, és a haza számára, kötelességünk megemlékezni minden eddigi érdeméről. Köszönet...

Trackback: Schmitt és a névtelen blogger 2012.04.03. 00:29:41

Shakespeare jobban csinálta A tömeget, a média fogyasztó polgárt befolyásolni akaró szándéknak számos elemét fedezhettük fel a Schmitt elnök lemondása-lemondatása körüli végjátékban. A korábbi hosszú esztendőkben kitűnő eredménnyel működött fideszes...

Trackback: Lemondott és perelni fog 2012.04.03. 00:05:04

A hétfő reggel frakcióülésre érkező Orbán Viktor még azt mondta: ha Schmitt Pál köztársasági elnök úgy dönt, hogy az igazságáért harcolni akar, akkor ezt a jogot senki sem veheti el tőle. A kormányfő kijelentette továbbá, hogy azt az ellenzéki javaslat...

Trackback: Fogást találni a Sárkányon 2012.04.02. 23:29:38

Most, miután végre oly sokaknál a remény,  kicsi, de annál melengetőbb tüzei gyúltak a lelkében a Lemondás után (továbbiakban L.u.) Sokan azt gondolják most hogy a változás szelei legalább egy ici-picit beosontak a pangó lavórunk szélén. Ki kell ábránd...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2012.04.03. 08:27:00

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mert te közgizdász vagy ? Ha igen, akkor szerinted hogy alakult a GDP arányos államdósság 98 és 2010 között ? Különös tekintettel a válság előtti időkben ? Hogy alakult eközben Pl. Szlovákia ?
Mikorra is ígért magyar eurót Megyó 2002-ben ? 2003-ban ? 2010-re meg már céldátumunk sem volt. A szlovákoknak viszont eurójuk is. Ha ezt 2002-ben mondja valaki, a szocik röhögik ki a leghangosabban.

Ami a dolog másik oldalát illeti, nem látom hogy a termékeken annyira a Made In EU lenne, és nem a Made In China. Azt sem látom, mi lesz a görögökkel, és általában a déli régióval, és nem csak mert szarul állnak, hanem mert hosszú távon teljesen más mentalitásuk is van mint északnak. A tüzet és a vizet gyúrták egy unióba, ahol ráadásul mindenki megy a saját feje után, és védi a saját érdekeit - kivéve persze a magyarokat ha épp ballibes kormányuk van...

Ami az összehasonlítósdit illeti, lehetne ott mérni máshoz is, de a Fletó a legkézenfekvőbb - az utóbbi időkben ő volt az, aki ellen a legtöbben tüntettek, és a legnagyobb kakival a fején lépkedett büszkén az ország élén. Skiccpali legalább szégyellte valamennyire a pofáját - annyira, hogy le is mondott.

ferikefleto 2012.04.03. 08:28:36

Azér' még az Obi kérdéseit is meghaladó mélypont az volt, hogy az ATV-n maga Gyurcsány(i) kommentálta élőben az eseményeket, úgy morálisan. Pali bácsi sztem tiszteletre méltó módon beleállt a pofonba, majd amikor már az agyonverés fenyegetett, bedobta a törölközőt. Nem szép a ko, de sportemberhez méltó...

hammerhead 2012.04.03. 08:29:32

az offshore-lovag_bankelnök se kutya.

midnight coder 2012.04.03. 08:32:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: A megszorítósdi nem olyan egyszerű játék mint Bokros idején volt. Ma Pl egy orvos, mérnök, informatikus, stb. ha nem tud itt megélni, akkor fogja a kabátját és megy nyugatra, ahol tárt karokkal várják. Nem úgy van mint az EU csatlakozás előtt, amikor azért elég sok bürokratikus akadály volt a szabad munkavállalás előtt.
A Tesco-s árufeltöltőt meg nem tudod tovább szorítani, mert akkor hajléktalan lesz és semmi profitot nem termel.

Szabad tőke és munkaerő áramlás mellett kurva nehéz lesz megszorításra alapozva kijönni a fekáliából. Pláne, mert a mai használható diplomával rendelkező fiatalok nagy része eleve nem ebben az országban képzeli el a jövőt.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.03. 08:37:02

A bóvli nép után, csaló nép is vagyunk a világ szemében az orbáni bóvli banda miatt. A sunyi, jellemtelen, álszent, pofátlan, gőgös, hazug fideszes "nemzeti politika" révbe ért.
Orbán szerint ha csaló "embere" sérthetetlen, akkor holnap embert is ölhet következmények nélkül? Meddig tűrsz még magyar?

Vegyük kezünkben a sorsunkat, hisz a szoci bagázs után a rajtuk szocializálódott fideszes csürhe még mélyebbre taszított bennünket!

AZ ORBÁNI DIKTATÚRA MEGBUKOTT, tegyél érte, hogy eltakarodjanak!

nu pagagyí 2012.04.03. 08:39:16

@Gyáli úr: Megkapta politikai büntetését. Csupán csak azt furcsálom, hogy szerintetek a "hazugságot" csak akkor lehet felismerni, ha valaki ezt nyiltan kimondja. Ha egyébként hazudozik éjjel-nappal, de azt mondja nem hazudik, akkor máris becsületes.

Miden értelmes ember tudta az akkori választáskor, hogy reformokat kell csinálni, át kell szervezni az ellátórendszereket, különben rohanunk tovább az eladósodásba. Ezzel viszont sem Orbán, sem Gyurcsány nem kampányolhatott, mert akkor Gipsz Jakab nyer, aki mindenkinek tízmillió forintot igér másnapra. Sajnos ilyen az ország és a felhabárodók nagy része vagy szimplán hülye volt, vagy egyszerű hatalmi érdekből ütötte a vasat.

Most Orbáni reformok vannak, mert a helyzet azóta sem változott, Gyurcsánynak nem tették lehetővé, hogy a jelenleginél értelmesebb reformjait véghezvigye. Sikerült a gyűlölködéssel 4 évet elkúrni, a problémahalmaz viszont maradt és úgy tűnik a teljhatalom ellenére újabb négy évet kúrunk el.

Cantona 007 2012.04.03. 08:47:44

@Jó Mercutio halott: Keresd fel, szólítsad meg, vitatkozz vele. Én az Ő közleményét osztottam meg, ami nyilvános volt.

esoutankoponyeg 2012.04.03. 08:48:39

és megint gyurcsányozunk... :) sebaj én csak hátradőlök és röhögök a fideszen, meg a többi fanatikuson, akik itt vergődnek. :)

esoutankoponyeg 2012.04.03. 08:51:06

@Kövért, Csintalant, Patakit, Bayerbuzit k.elnöknek: orbánnak javasolnám azt amit kövér mondott. kötelet neki (is)! :)

Hertelendi 2012.04.03. 08:56:49

Én azt látom alapvető bajnak, hogy Orbán nyilván olyan embert akar KE-nek, aki minden kívánságát teljesíti. Ilyen ember csakis fideszes lehet. De ott egyszerűen nincs olyan ember, aki támadhatatlan, feddhetetlen. Persze, meg lehet választani Kövér köteles Lászlót, vagy Lázár mindenki annyit ér amije van Jánost, vagy bárkit. De ezzel Orbán megint kihívja maga ellen a sorsot és ez már túl sok lenne neki. El kell ismerni Orbán és a Fidesz is erodálódott, korrodálódott és most ne is beszéljünk az egész gazdaságot átszövő korrupcióról, az EU-s, IMF-es baromságaikról. Kipukkadt a nagy orbáni, fideszes léggömb. Tudják már ők is, hogy ez nagyon kevés 2014-re, de abban bíznak, hogy addig nem kerül elő egy karizmatikus politikus a baloldalon. De már előkerült! Úgy hívják, hogy Bajnai Gordon! Orbán már rá is állította az embereit, találjanak rajta fogást...

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 08:58:42

@milyen szép a Vértes, ó:

Fájó az újabb esemény, de hidd el nem érdemes védeni ezeket a csalókat. Az orvosokat meg pláne nem.. Társadalmunk legkorruptabb rétege.(Tisztelet a kivételnek.)

A százalékok aránya egyáltalában nem érdekel. Lopott, megpróbálta értékesíteni, de fent akadt a nemzetközi hálón. Ennyi! És nem 20 éve, most.
Ilyesmit védeni: már valóban szerecsenmosdatás..,

Ezek a tudósnak nevezett szakemberek ezekért a címekért havonta súlyos pénzeket vesznek fel, a közpénzekből..

Itt arról van szó, hogy gátlástalan hajsza van a pénzért és akár a tudománykodás, címszó alatt, a minősítésekért.

Nem Józsi bácsik buknak le.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:01:49

Köteles Lacának nemcsak a súrolókefe lóg ki a száján hanem a kapa is....AZ EGY igazi SUTTYÓ BUNKÓ !!!!!
Ő lesz az első Közt. Elnök akit biztos lelőnek !!!!!

kewcheg 2012.04.03. 09:04:46

Arra azért kíváncsi lennék, hogy vajh, mi volt az oka annak, hogy anno Gyurcsány viselt dolgaiért nem táboroztak le sátortáborral a háza vagy az irodája elé mindaddig, míg le nem mond? Amit ő tett, az volt legalább ennyire súlyos....

Szevasztok 2012.04.03. 09:08:00

@midnight coder: "Gyurcsány feketén-fehéren kijelentette hogy átvágták a szavazóikat. Egy hónappal a választások után."

Na látod ennyi a különbség GYF és OV között. OV is pontosan ezt tette, csak soha nem mondta ki.

Szóval ki érdemel nagyobb megvetést?

2012.04.03. 09:08:24

@Tevez 32: A fokozatszerzlsek során (belértve a szimpla diplomát is) elvileg nem megengedett a kopipészt, fegyelmi vétségnek minősül. Aki mást mond, egyszerűen nem mond igazat.
Az más kérdés, hogy szar emberek mindig is voltak és lesznek, legyen szó aspiránsról, vagy konzulensről, oppenensről.
De ne állítsuk már, hogy rendszerszerűen elfogadott a smittsszintű munka, mert nem igaz.

Durendal 2012.04.03. 09:10:35

offtopic:

Egy egyetemi kutatáshoz szeretném a segítséged kérni, az alábbi linken található - viszonylag hosszú - kérdőívet kellene minél több embernek kitöltenie

varjak-varosa.hu/public/kutatas.php

A kutatás célja a Magyarországon fellelhető politikai irányzatok és hozzájuk kapcsolódó gondolatok felmérése, a részvétel természetesen anonim.

2012.04.03. 09:12:42

@midnight coder: Mindez nem feledteti azt, hogy finoman szólva a demokratikus játékszabályokra fittyet hányva kormányoznak. Egyébként ismerek személyesen pár fideszes parlamenti képviselőt, náluk görényebb, pénz- és hataloméhes féreggel még nemigen találkoztam.
És ezen nem segít az sem, hogy baloldali társaik is ilyenek.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:12:44

A Tőkés meg menjen vissza a kurva anyjába a román szőröstalpú Schmitt- hez hasonló pozicióhajhászó gerinctelen állat!
Magyarul röfögő Román szőrőstalpú elnök se kell!!!!
Olyan kell akit az egézz ország elfogad!

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:13:29

A Tőkés meg menjen vissza a kurva anyjába a román szőröstalpú Schmitt-hez hasonló pozicióhajhászó gerinctelen állat!
Magyarul röfögő Román szőrőstalpú elnök se kell!!!!
Olyan kell akit az egész ország elfogad!

Kopi3.14 2012.04.03. 09:13:46

@Szaszy G: azt a komcsi ruszkik seggnyalóját szerintem gondold át kicsit, Los Angeles fényében. Meg úgy a komplett elözö rendszerbeli szerepvállalás alapján...
Becsület, egyenesség, tisztelet Athén óta nem illeti meg.
A két olimpiai aranyért mit is tett pontosan?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:14:19

HA a BUNKÓ Köteles Lacit megválasszák,akkor Ő lesz az első ELNÖK akit biztos lelőnek majd. EZ TUTI!

2012.04.03. 09:14:55

@Mr. Rustical: Pali bácsi, próbálja meg magát túltenni a történteken, koncentráljon a PhD-ra, mert lesz vele meló bőven.

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:15:12

Köteles Lacának nemcsak a súrolókefe lóg ki a száján hanem a kapa is....AZ EGY igazi SUTTYÓ BUNKÓ !!!!!

2012.04.03. 09:15:36

@nu pagagyí: "Gyurcsány rendet akart tenni a korrupt pártjában"

Vedd ki a kezed a biliből.

Szevasztok 2012.04.03. 09:15:41

@midnight coder: "Orbánék már egy szakadékba zuhanó kocsit manővereznek."

De akkor miért nyomják tovább a gázt? Sőt még a kinyújtott kézbe (EU) is beleharapnak.
Tudod, hogy csak a TÖBBLET kamatok miatt ebben az évben kb 150 mrd Ft-ot dobunk ki az ablakon? Ez csak az elmúlt 1 év következménye!

"Egy kalap államadóssággal a nyakunkon, kivéreztetett egészségüggyel, önkormányzatokkal,..."

Nem véletlenül ők gáncsoltak el ellenzékben mindennemű változást az eü rendszerben?
Az önkormányzatokat nem véletlenül a Fideszes polgármesterek adósították el?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:16:20

Köteles Laca még Parlamenti "házmesternek" is SZAR, nemhogy közt. elnöknek!!!!!!!

kisvakondcica 2012.04.03. 09:16:34

@Tevez 32: En meg azt hiszem, hogy nem !
Mint az egyik kutatoegyetem doktoritanacsanak tagaj, ezt hatarozottan cafolom !!!! Egy Ph.D- hoz ugyanis tudomanyos folyoiratban elfogadott publikacio is szukseges !! A dolgozat vegen pedig tezispontokban kell tomoren osszefoglalni a sajat
eredmenyeket.

Szevasztok 2012.04.03. 09:17:00

@midnight coder: "Olvasd már el egyszer azt a kurva beszédet."

És te elolvastad?

2012.04.03. 09:17:41

@Jó Mercutio halott: Nem hogy PhD, szimpla szakdolgozat esetén is így van, maximálisan egyetértek.

Hertelendi 2012.04.03. 09:18:22

@kewcheg: Nem volt hibátlan Gyurcsány! Bevallotta azt, amit rajta kívül senki, pedig mindenki hazudozott éjjel-nappal. Természetesen ebbe a körbe beletartozik a sosem hazudó Orbán is! Én sokkal bűnösebbnek tartom Orbánt!
Schmitt egy karrierista és elnyerte azt amit megérdemelt!

Szevasztok 2012.04.03. 09:18:54

@midnight coder: "Félre ne értsd - én a FIDESZ-t is utálom mint a szart."

Érdekes, pedig tipikus fideszes bolsevik szöveget nyomsz.

2012.04.03. 09:20:35

@Hertelendi: A karizmatikus jelző jelentésének egy kicsit azért guglizzál utána.

Szevasztok 2012.04.03. 09:21:09

@Deneware.: "Az örökkévalóságnak készült alkotmány végén, az idők végezetéig ott fog virítani hogy "DOKTOR" Schmitt Pál !?!?! "

Pont ezen mosolyogtam én is a napokban - különösen a díszkiadású példányok tulajdonosai nézegethetik sokáig.

2012.04.03. 09:21:43

@kewcheg: Talán azért, mert kilőtték volna a szemüket?

bruhahahahihihi 2012.04.03. 09:22:32

ha van Schmitt Pálnál alkalmatlanabb és méltatlanabb személy a magyar nemzet egységének kifejezésére, az "Kövér köteles László". Még az is szégyen, hogy a néhány napig "ideiglenes" köztársasági elnök lehet

salamander 2012.04.03. 09:22:50

@bruhahahahihihi:
Egyetértek. Vajon hogy lehet Házelnök?
érdekes lassan mindenkiben az a kép kezd kialakulni, hogy egye több a csaló a szélhámos a parlamentben is, tehát
nem kellene egy új államigazgatást és egy új parlamentet létrehozni, ezt meg betenni a homokozóba a benne lévőkkel együtt?

Az új Parlamentre pedig kiírni: csak tisztességes okos, és valódi okmányokkal rendelkező személyeknek a belépés.-

(Nem tudja valaki: vajon Mesterházynak vagy Nyakó Pistinek meg van már a érettségije?)

***

Kopi3.14 2012.04.03. 09:24:43

@salamander: ha már ök jöttek elö, az jobban érdekel, lendvaiildike mikor vonul végre nyugdíjba.

Szevasztok 2012.04.03. 09:25:13

@midnight coder: "Ami az összehasonlítósdit illeti, lehetne ott mérni máshoz is, de a Fletó a legkézenfekvőbb - az utóbbi időkben ő volt az, aki ellen a legtöbben tüntettek,... "

Az, hogy ki ellen tüntetnek többen és hangosabban, az inkább a tüntetőket minősíti. (vö. hangos utcai handabandázás kontra méla undor) Ne ess abba a hibába, hogy azt hiszed az a nagyobb gazember, aki ellen többen tüntetnek.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:26:32

Furcsa, eltorzult agysejtek kavarognak egyesek mosogatólevében.
Orbán rossz ember -> Schmitt rossz ember -> Tulassay Tivadar jó ember -> Tulassay Zsolt jó ember.
Emiatt Tulassay Zsolt nem követett el plágiumot, mégis lemondott, mert ő bezzeg jó ember.
Csakhogy féceszes a gofri, gyerekek. Tulassay Zsolt plágiuma ugyan nem húszéves, de plágiumbotránya SOKKAL RÉGEBBI, mint Schmitté. És mégis eddig halogatta a lemondását ez a szt. életű remete, furi, mi?

Szevasztok 2012.04.03. 09:28:12

@kewcheg: "Arra azért kíváncsi lennék, hogy vajh, mi volt az oka annak, hogy anno Gyurcsány viselt dolgaiért nem táboroztak le sátortáborral a háza vagy az irodája elé mindaddig, míg le nem mond? Amit ő tett, az volt legalább ennyire súlyos.... "

Nem emlékszel mennyien piknikeztek 2006-ban hetekig a Kossuth téren?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:28:25

@Szevasztok: ó, csakugyan? Akkor tehát a tömegverekedésbe torkolló januári operai "utcai politizálásotokat" nyugodtan leeregethetjük a klotyón?

alib 2012.04.03. 09:28:41

egy napja sincs, hogy lemondott, de már mennybe megy. ha januárban mondott volna le, most avatnák szentté a Vatikánban. Kit is? egy csalót, aki lopott. ezzel az erővel a sitten ülőknek is írjunk egy posztot, ahol elmondjuk, milyen jó emberek is ők.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:29:07

@Szevasztok: amit majd TE eldöntesz, édes gyurcsányista.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:29:12

hihi, a posztból a bűntudat sejlik ki, majd az öngyőzködés, hogy helyes volt a bosszúhadjárat. És legyen is bűntudatod, mert tényleg elvetettétek a sulykot, kígyót békát rá toltatok, aminek egy része jogtalan és oktalan volt. SP pl.a váddal ellentétben nem hazudozott. Ha a gyűlölet köde mögött kinyitnád a csipád, láthatnád, hogy ő tényleg elhiszi, hogy nem bűnös, nem felelős. Az más kérdés, hogy ez nem így van! De hazudozni csak az szokott, aki amúgy tisztában van a valósággal (pl. a tudományosság követelményeivel), csak rosszhiszeműen szarik rá és utólag letagadja.Utolsó pillanatig látni lehetett, hogy halvány fingja sincs róla, mi lett volna a dolga. Ez nem menti őt fel, de ti sem mentesültök a túlzás vádja alól. Mindig átestek a ló túlsó oldalára, és aztán magyarázkodhattok, úgy kell nektek!

Hertelendi 2012.04.03. 09:29:20

@_zulu_: Ja bocs! Értelek! A karizmatikus csakis Orbánra lehet igaz...Én azért találóbb jelzővel is tudnám illetni...

alib 2012.04.03. 09:29:53

@_zulu_: "Vedd ki a kezed a biliből. "
Te meg vedd ki a fejed a seggedből. Hidd el jó lesz.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:30:28

@alib: térjünk át Gyurcsányra, aki szintén lemondott, de vissza akar kapaszkodni. Schmitt ilyen szempontból már kilőve, hiábavaló rugdalnod.

Hertelendi 2012.04.03. 09:32:00

@Marcangoló Korelnök: Kiscsávó! A "tömegverekedést" az Orbán által odaküldött Árpád-sávos igazmagyarok provokálták...úgyhogy ezt kár volt felhoznod:)))

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:33:38

@M_R: nem az lesz a per tárgya, hogy csalt-e, ne ábrándozz...

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:35:25

@Hertelendi: nem hinném, hogy a Magyar Hírlap újságíróját, Szentmihályi-Szabó Pétert és idős feleségét Orbánod verette félholtra...

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:36:21

@Hertelendi: te valami titkosügynök vagy, aki saját szemével látja, hogy Orbán kezében összpontosul az embereket mozgató hatalmas szálak kötege?! Hol árpádsávosokat mozgat, hol meg Bajnai után nyomoztat, stb... Nevetséges vagy. Van bizonyítékod bármire is, vagy csak a suttyó kispolgár szokásos, jól kiszámítható kisstílű fantazmagóriáit fosod ide?! Költői kérdés volt.:)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:36:35

@milyen szép a Vértes, ó: tévedésben vagy, plágium volt. Minősített eset.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:39:13

@midnight coder: kissé sokat vacakolt, nem igaz? És reális azt hinni, hogy amilyen szt., noha tökéletesen ártatlan, mégis lemond?

Hertelendi 2012.04.03. 09:39:16

@Marcangoló Korelnök: Azért azt is elmondhatnád, hogy ez a világhírű újságíró és idős felesége mit keresett ott...Operaelőadásra mentek, vagy éppen a munkából siettek volna haza? Köszi:))

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:40:45

@nu pagagyí: aha, azok az elvetemültek puccsot hajtottak végre... Lendvai Nyaktekercsre célzol?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:41:28

@Hertelendi: ja, őket szabad vernetek? (Egyébként az ünnepélyre mentek.)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:42:26

@Doktor Kotász: aha, lefizetett... Népszava, olvasói levelek?

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:44:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: így van, viszont Kádár alatt SzT-tiszt és cenzor bárki lehetett.

Szevasztok 2012.04.03. 09:45:37

@Marcangoló Korelnök: "amit majd TE eldöntesz, édes gyurcsányista. "

Nem kellett sokáig várni az első "legyurcsányistázásra" (hú, van ilyen szó?).
Mondom, hogy tipikus bolsevik duma.
Mintha csak ezt mondanád: "Aki nincs velünk, az ellenünk van. " (Rákosi Mátyás 1951)

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:46:58

@Szevasztok: te fidesznyikezed le azt, aki arrébb rúg, miközben lehet, hogy csak spontán undor vezérli. Utat akar magának.

Szevasztok 2012.04.03. 09:47:24

@Marcangoló Korelnök: "térjünk át Gyurcsányra, aki szintén lemondott, de vissza akar kapaszkodni. "

Nem veszed észre, hogy rajtad kívül mást nem érdekel GyF?
Szerintem ne rugózz már rajta, ő a múlt. Lépj tovább.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:47:32

@Szevasztok: mitől bolsevik? A függetlenségpártiak és a szabadelvűek a 19. században ugyanilyen élesen szemben álltak. Azt ne mondd már hogy pl. Tisza István is bolsevik volt.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:47:54

@nu pagagyí: "Félreértelmezték az őszödi beszédet" - szerintem hagyjuk már ezt az ezerszer lejárt, silány hazugságot.

vircsaft gizi 2012.04.03. 09:48:04

@Szevasztok: miért lenne a múlt? Ott ül a parlamentben a világ szégyene...

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 09:49:49

@Szevasztok: lám, mintha éppen a te csőrödet nagyon piszkálná. Ami egyben az unintelligenciádat is mutatja, hiszen gyurcsányodnak mindörökre befellegzett.

Szevasztok 2012.04.03. 09:50:15

@Marcangoló Korelnök: "te fidesznyikezed le azt, aki arrébb rúg, miközben lehet, hogy csak spontán undor vezérli."

Lsz olvasd csak vissza!
Én nem fidesznyikeztem senkit. Csak azt minősítettem, amit és ahogy mond / ír. Nagy különbség...

Ja és ez a stílus megint csak olyan tipikus ...

Szevasztok 2012.04.03. 09:51:40

@vircsaft gizi: "miért lenne a múlt? Ott ül a parlamentben a világ szégyene... "
Torgyán doktor is sokáig ott ült (ráadásul miniszterként!), miközben mindenki tudta, hogy neki vége.

salamander 2012.04.03. 09:53:59

@Kopi3.14:

Lendvai kartársnő soha nem fog nyugdíjba menni. Őket soha senki nem kérdőjelezi meg teljesítményük mindig minden rendszerben "kimagasló".
Schmitt Pali is csak azért bukott meg, mert már nem a szocialisták jelöltje... Tudjuk, hogy volt az is: akkor "nem lógott ki a a sorból"!

Továbbra is azt mondom: rengeteg nagydoktori és egyetemi doktori címet át kellene nézni, mert főként a rendszerváltás előtt minden doktori professzori címet az Elnöki Tanács is ellenjegyzett. Sokat úgy hogy semmiféle tudományos munka tevékenység nem állt mögötte...
Sajnos Pálinkás József (MTA elnök) kijelentette, hogy erre nincs kapacitás továbbá "személyes meggyőződése szerint" a doktorik és professzori címek l90%-a mögött kömöly munka áll.

Erre én meg a egyszerű többdiplomás egyetemi berkekben jártas magyar állampolgár azt mondja, hogy már megint kettős a mérce, és mindenki megússza aki valakinek a barátja és jól viselkedik.
Aki nem annak dádá a fenekére...

Feudalizmus van, vazallus rendszer, és hűbéresek tömege továbbá jellemző a jogi partikularitás mint anno.
Ahány megye, régió, falu annyi "jogszokás".

***

Hertelendi 2012.04.03. 09:54:07

@Marcangoló Korelnök: Látom ma te vagy az ügyeletes:)))
Kalmár? Tromf? Stefánia kisasszony? Melyik néven publikáltál eddig?:)))

Szevasztok 2012.04.03. 09:54:11

@Marcangoló Korelnök: "tévedsz, nem nagy különbség. "

Akkor olvass fiam több könyvet, mert látszik a hiánya.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:00:15

@nu pagagyí: "Csupán csak azt furcsálom, hogy szerintetek a 'hazugságot' csak akkor lehet felismerni, ha valaki ezt nyiltan kimondja" - dehogy, dehogy. Csak úgy kicsit még röhejesebb, ha a posztján marad. Ha a képünkbe röhög, hogy "haha, hazudtam nektek", "majd hazamentek", "akinek nem tetszik, el is lehet innen menni" - aztán nagyot néz, amikor a dögkút legaljára rúgja a társadalom.

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:00:16

@vircsaft gizi: akarom mondani Tisza Kálmán:) Bár mindegy, a sok suttyónak úgyse tűnik fel a hiba...

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:10:16

A gerincességről annyit, hogy emlékszem, hogy amikor Megyó D-209-es ügye kirobbant, akkor a Heti hetesben a celebsuttyók azt tárgyalták, hogy bezzeg amikor a nagy formátumú Széchenyi tudomására jutottak a rivális Kossuth piszkos ügyei (pl. sikkasztás), akkor megtiltotta azok ellenfelével szembeni felhasználását. Nagy bölcs bólogatások közepette (biztos gyakoroltak otthon) konstatálták Széchenyi államférfiúi nagyságát. Nézz meg most egy Heti hetest! Most bezzeg nem a Széchenyi-i magaslatokat elérő nagyvonalúság az érték, most a "Zigazság" az érték.Tévedés ne essék, SP egy kretén, de nem nehéz észrevenni a baloldalon a gumigerinceket, SP nem jó nekik, de Tulassay Zsoltot mentegetik, SP-t a földbe döngölök, Megyót mentegették. Undorító!!

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:10:39

@Szevasztok: én legalább tudok olvasni, nem úgy, mint te meg Tulassay Zsolt.

Szevasztok 2012.04.03. 10:13:53

@Marcangoló Korelnök: "Csak úgy kicsit még röhejesebb, ha a posztján marad. Ha a képünkbe röhög, hogy "haha, hazudtam nektek", "majd hazamentek", "akinek nem tetszik, el is lehet innen menni" - aztán nagyot néz, amikor a dögkút legaljára rúgja a társadalom. "

Na ebben most egyetértünk (ma talán először).
De azért megjegyezném, hogy a "Hazudtam, na és" illetve a "Azt figyeljék, amit teszek, és ne azt amit mondok" mentalitás nálam egyformán undorító.

Ugyanis végső soron mindkettő ugyanazt sugallja: Kedves választó, túl hülye vagy, hogy a nagyok dolgát megértsed.

Szevasztok 2012.04.03. 10:15:58

@Marcangoló Korelnök: "én legalább tudok olvasni, nem úgy, mint te meg Tulassay Zsolt. "

A stílus maga az ember.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:20:21

@Szevasztok: ez igaz, ezzel meg én értek egyet.

Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 10:21:15

@Szevasztok: bruhihit is szoktál olvasni? Csak hogy ismét rányissam szemedet a ballib kettős mércére.

vircsaft gizi 2012.04.03. 10:22:40

itt ma közhelyverseny van (pl. stílus maga az ember, stb) ?:) Csak kérdem, mert akkor lépek...

excenter 2012.04.03. 10:27:59

Azért ne feledjük, hogy Schmitt Pál továbbra is a MOB tiszteletbeli (!!!) elnöke, a NOB tagja.
Meg van még egy pár ilyen címe, gondolom.

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 10:50:11

@excenter:

Látom nyugtatod, magad a pálgiumos Tullassy miatt, Schmitt ellenében..

Istenem ,mennyi borravalóval rövidíthette meg betegeit..Tullassy testvére
és biztosan sok adót is befizetett utánuk..

Amilyen az ország , olyan a tudományos rétege is..

excenter 2012.04.03. 10:56:52

@Hegseztő Hegesztő: Teljesen nyugodt vagyok.
A kommented logikáját ezzel együtt képtelen vagyok követni.

debreceni.blog 2012.04.03. 13:43:44

Lemondott a bulvárkacsa

Először a Fidesz zárta le az ügyet, most pedig az ügy zárta le a Fideszt. Schmittpálfordulás.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1997_lemondott_a_bulvarkacsa

Hegseztő Hegesztő 2012.04.03. 14:04:19

@excenter:

"A kommented logikáját ezzel együtt képtelen vagyok követni"

Emiatt ne fájjon a fejed. Ne rontsd el a napodat.,.

nálunk nem érvényes a latin közmondás, vagyis: minden összefügg mindennel..

Kopi3.14 2012.04.03. 20:49:52

@salamander: Gyurcsány beszédében ezt vártam, hogy a régi slepp, kováacslaca, lendvainéne and co elvész a feledés homályában végre...

SKÁL a KóPé 2012.04.04. 11:34:31

Igazán +6ó, könnycseppmorzsoltató a bejegyzés.
Kár, hogy az alapvetése valószínűsíthetően nem igaz. SP lemondásában a legkisebb indító tényező az ő akarata volt. Hihetőbb, hogy ezt a szép "becsület"-beszédet valaki tisztes ajánlat gyanánt eléje tolta, tessék ma ezt a gyűlésben felolvasni!
El nem tudom képzelni, ki lehetett...

2012.04.06. 09:57:49

@Marcangoló Korelnök: Mentegettem volna Gyurcsányt?

2012.04.06. 10:00:54

@Marcangoló Korelnök:" nem hinném, hogy a Magyar Hírlap újságíróját, Szentmihályi-Szabó Pétert és idős feleségét Orbánod verette félholtra... "
Na, mesélj! Erről nem tudtam! Arról igen, hogy rángatták a kabátját. Ő nyilatkozta. De hogy tudott nyilatkozni félholtan???

2012.04.06. 10:05:19

@vircsaft gizi: Miért hasonlítgatsz? Tulassay a mérce? Akkor nézzük: Tulassay megbukott, lemondott. Schmitt megbukott, hazudozott. Megsértődött. Újra hazudozott. Majd felolvasta a lemondását, amit megírtak számára.
Csak vesd össze a parlamenti beszéd hosszát és stílusát a lemondó nyilatkozatával.

2012.04.06. 10:10:31

@Marcangoló Korelnök:

Szentmihályi-Szabó nyilatkozata a csöppet sem elfogult Barrikád című médiának. Még ő sem állítja, hogy félholtra verték. Hülye vagy te.

„A Nagymező utca felől próbáltuk megközelíteni az Operát, de amikor a tüntetők felismertek, elállták az utunkat, lökdösni, taszigálni kezdtek, és jól hátba vágtak. Mikor letépték rólam a kabátot, és meglátták, hogy szmoking van rajtam – vagyis hogy az ünnepségre igyekszünk –, vérszemet kaptak a megvadult támadók, és még a feleségemet sem kímélték, megrugdosták őt. Folyamatosan szórták ránk a minősíthetetlen szitkokat, azt ordibálták, hogy hazaárulók vagyunk – mesélte a történteket Szentmihályi, aki felháborítónak tartja, hogy senki sem kelt a védelmükre.

Támadóink egyébként azok voltak, akiket a szocialista párt rendezvényein általában látni lehet” – tette hozzá.

A brutális támadás után a rendőrség diadalittas közleményben tudatta a nyilvánossággal, hogy a rendezvényen "atrocitás nem történt".
süti beállítások módosítása