Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

In memoriam Kurucinfo – Temetni jöttem, nem dicsérni

2008.07.10. 13:20 | Proszektura | 223 komment

Címkék: isten az kurucinfo gárda cézár szebb adjon jövőt!

Antonius szájából hangzik el az utóbbi közismert kijelentés Shakespeare drámájában, Cézár temetésén. A Kurucinfo elhantolásának kontextusában viszont ez a mondat kissé nagyképűen hangzik, hiszen azért egy másik Cézár (Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus),mégis csak egy egész várost – méghozzá Rómát – égette porig annak idején, a Kurucinfo és eszmetársai pedig mindössze egy Hollán utcai könyves butik, és egy-két cigánylakás felgyújtásával büszkélkedhetnek egyelőre. (De ha nem is ők voltak, az ő bujtogatásuk hatására történt.)

De térjünk a tárgyra, a megemlékezésre. Úgy tűnik, a Kurucinfonak egyelőre annyi. Béke poraira! Pedig milyen büszkén jelentették még a minap, hogy már közel nyolcszázan vannak azok, akik őket anyagilag is hajlandóak támogatni.

Ez a hírportál sokak meghatározó élményét, mindennapi betevő szellemi táplálékát jelentette. A hatása a szélsőjobboldali közgondolkodásra nem vitásan igen jelentős volt. Aki rendszeresen szokott szörfözni a magyar online médiában, az gyakran találkozott a Kurucinfo szellemiségével az olvasói hozzászólásokban is.

E weblap sajátos humorát mutatták a „leleményes” szóferdítéseik. Például a Kamukauszt rendszeres emlegetése. Különösen elemükben voltak, ha cigányokról esett szó. Nagyítóval figyelték a hazai kék-híreket, s ha családok közötti veszekedésről, színesfémlopásról, tanárverésről, utcai rablásokról esett szó, biztosak lehettünk abban, hogy az adott eset leírása felkerül a Kurucinfo honlapjára, méghozzá viccesnek szánt, s egyben gyűlölködő tálalásban. Biztosan szőke norvégok voltak az elkövetők – írták ilyenkor élcelődve.

Nagy leleményességgel nevezték a cigányokat mindenféle genetikai selejtnek, kedvencük volt az ork kifejezés használata is.

Személyes élmények is fűznek hozzájuk. Egyszer megsokallva a gyalázkodásaikat e-maillel fordultam a szerkesztőségükhöz.

"Kuruc.Info-nak nevezett gyűlölködők gyülekezete!

Én mindig a nevemet adom, adtam a véleményemhez. Önök patkány módjára a csatornába bújnak. MI ebben a bátorság? Ha annyira biztosak igazukban, adják meg elérhetőségüket, ahol beperelhetem  ezt a díszes társaságot rágalmazó, sértő kijelentéseik miatt.

Dr. Magyar Elemér magyar állampolgár.” 

Az észrevételeimre a főszerkesztő-helyettes válaszolt.

"Milyen véleményhez? Miután a köztörvényes bűncselekmények, brutális bűntettek 90%-át a cigányok követik el, véleménynek nevezni ennek a minden magyar számára nyilvánvaló ténynek a tagadását nem egyéb hazugságnál.
Magyar nyugdíjasokat agyonverni vagy elvágni a nyakukat, kislányokat felgyújtani és megerőszakolni, tanárt lincselni, naponta tömegesen lopni és rabolni, vezetékeket leszerelni, a vasúti közlekedést veszélyeztetni, a mi zsebünkből még ráadásul segélyt kivenni, és a cigányterror dacára a terrorizáltakat megvádolni, ehhez mi kell, te tetves?
Rövidebben: menj a kurva anyádba.
Egei Antal”

Erre a alábbi levelet fogalmaztam meg.

"Egei Antal úr! Könnyű álnevek mögé bújva,  elérhetetlen amerikai szerverekről, nyálas szájjal mocskolódni, gyűlölködni. Könnyű megoldás egy szerencsétlen népcsoportot bűnbakká tenni, folyamatosan gyalázni, ellenük uszítani. Természetesen arcukat soha nem adják semmihez, mások arcát bezzeg előszeretettel mutogatják. Önök azok, akik egy arctalan csordában rettenetesen bátrak, de nyíltan persze nem vállalják sötét középkori, ásatag, bigott, penetráns nézeteiket."

A Kurucinfo erre is reagált hamarosan:

"Füstös, a konkrétumokra válaszolj mellébeszélés helyett: lincselő, gyilkos, erőszakoló, kislányt felgyújtó, élősködő féregtestvéreid felmutatott személyivel a kezükben hajtják végre magyarellenes bűncselekményeiket? Netán le is fotóztatják magukat, megkönnyítve a rendőrség munkáját? Egei.
Az meg különösen penetráns, amikor egy az elemi higiéniával is hadilábon álló parazita csürhe csatornáról meg patkányokról elmélkedik. Takonypóc, légy büszke rablógyilkos néped bátorságára és mondd ezt a felgyújtott magyar lány szüleinek.”
 

Ekkor már én is átváltottam a tegeződésre.

„Tudjátok, én akkor is saját nevemben írtam, amikor ti még drága  tesókáim, egy zsidóviccet sem mertetek elsütni, nem hogy a  farkatokat. Már mint a pelenkában...”

A levélváltásunk itt szakadt meg, s remélem, hogy már soha nem is folytatódik, mert a Kurucinfo nem támad fel többé.

Bízom abban, hogy így lesz.

Vagy ahogy a Gárdisták fogalmaznának ilyen szituációban: adjon az Isten szebb jövőt!

A Kurucinfo, és a hozzá hasonló internetes oldalak nélkül.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr5562145

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős mérce 2008.07.10. 15:28:31

Köszönőlevél - a kurucinfó lezárásáértKedves Olvasóink, mint az talán már köztudott, az amerikai szolgáltató, amelynek szerveréről a kuruc.info éveken át üzemelt, július 4-én (hehe) lezárta az ismert szélsőjobboldali weboldalt. A kurucok főoldalán azót…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arta 2008.07.10. 17:02:02

A neten fellelhető sok szenny és mocsok között megfér a kurucinfo is. Nem kell rákattintani. Ha meg elkövetted ezt a hibát (mint egy esetben én is), hát okádj egyet tőle. Aztán felejtsd el. Ennyi.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.07.10. 17:03:27

arta
ezt mond azoknak akiknek felrakták a címét vagy molotov elvtárs meglátogatta a boltját

DnP 2008.07.10. 17:04:27

"Nagyítóval figyelték a hazai kék-híreket, s ha családok közötti veszekedésről, színesfémlopásról, tanárverésről, utcai rablásokról esett szó, biztosak lehettünk abban, hogy az adott eset leírása felkerül a Kurucinfo honlapjára"

Nem kell nagyito.. a hirek masrol sem szolnak, csak a tetves szinesek kulturalt eletvitelerol. en egy SZURKEBB vilagot szeretnek. A "kedves" blogironak pedig egy szep nagy romcsaladot kivanok karacsonyra aki jol megszeretgeti ot es kedves hozzatartozoit, esetleg lakasat es minden vagyonat is magaeva teszi... rohelyes vagy bazz... ruhellem az ilyen rozsadombi suttyokat, akik csak fenykepen lattak ciganyt...

Perillustris 2008.07.10. 17:05:23

En mar regota ugy fogadom be a hireket, hogy elolvasom ugyanazt egy vagy tobb balos, es egy vagy tobb jobbos ujsagban vagy weblapon, majd kozos nevezore hozom oket, s remenykedem benne, hogy valamennyire tudom az igazasogot.

Persze altalaban sejtem, hogy csak egy illuziot kergetek.

Mindenesetre a leallitott oldal megerosodve kezdi majd ujra a mukodeset, ebben biztos vagyok.

arta 2008.07.10. 17:07:37

Félreértés ne essék! Én örülök ennek a mocsoklap-eltűnésnek!!!!!!
Csak azért túldimenzionálni sem kell őket. Hülyék, fasiszták mindig voltak, mindig lesznek. Ez (is) egy ilyen ország. Abszurdisztán.

Lord_Cica (törölt) 2008.07.10. 17:15:10


Proszektura:

Erre nemrég leltem egy másik blogon, elvileg a kurucinfó szerkesztőit tartalmazza:

kurucwanted.blogspot.com/

Ez mennyire hiteles?

Mao elvtars 2008.07.10. 17:15:53

En ballibsi erzelmu (ne keverjuk az aktualis partok hazugsaguzemeivel) ember vagyok es sajnalom hogy bezart a kuruc.info.
Az egyik kedvenc humorlapom volt, mindig jokedvet okozott a szellemes szofordulatokkal ("arulo Zsidesz, Lopcsany stb). Minden lezeto szot el tudtak ugy ferditeni, hogy ertheto maradt a szoveg. Emellett igenis nem keves tenyfeltaro, amshol elhallgatott hirt kozoltek. A baj csak annyi volt hogy ugyanugy ott voltak az alaptalan ragalmazasok is, amelyek miatt nem lehetett eldonteni, hogy egy hir igaz-e vagy sem, illetve a kozvetlen, szemelyekre iranyulo uszitas (telefonszamok stb), amely konkretan felelemkeltest, idegen szoval terrorizmust jelent.
Ezzel egyutt is sajnalom hogy bezart.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.07.10. 17:22:36

Lord_Cica: Mennyire hiteles? Amennyire elhihető, hogy az összes kurucos újságíró drogos és pedofil...

sourcerror 2008.07.10. 17:22:36

A cigánybűnözés szó nem politikailag korrekt. És a férfierőszak?
www.stop-ferfieroszak.hu/

dshk 2008.07.10. 17:22:37

DeMarco: "picit" offtopic amit mondasz. Az életbe is belehal mindenki. Amúgy nem műveltek semmit az egészségüggyel, ugyanolyan katasztrófa maradt amilyen az elmúlt 20 évben volt.

Na jó, az ennivaló jobb lett. Ennyit sikerült elérnie a magyar politikusoknak a rendszerváltás óta.

midnight coder 2008.07.10. 17:23:19

A hazai liberalizmusban a szólásszabadság definíciója: nekem jogom van elmondani a véleményemet, mindenki másnak kuss.

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.10. 17:26:26

dshk:

Az ennivaló sem lett jobb. Sokkal szarabb lett és ami régen nem volt, na annak is érdemes megnézni a tartalmát...

Vagy neked bejön a tapétaragasztós gyümölcslé meg a porráomló kenyér?

arta 2008.07.10. 17:29:32

Avraham!

Nem velem kell megvívnod... Egy oldalon állunk, én talán csak optimistább meg tán' öregebb vagyok:-)
És nyugi:
mi vagyunk többen.

Archenemy 2008.07.10. 17:34:47

"A cigánybűnözés szó nem politikailag korrekt. "

Inkább a beidézett cikkre reagálj, te politikailag korrekt. Segítségképpen idemásolom:

Megjelent: Belügyi Szemle, 1999/7-8.
Forrás: RomaPage
www.cipp.hu/read.php?frm_id=5848500946
"
Végezetül

Az empirikus adatokat összefoglalva elmondható, hogy a romaság — a definíciós és módszertani bizonytalanságoktól függetlenül — példátlan mértékben felülreprezentált a börtönnépességben. A (szakmai) köztudatban élõ becslések azonban (60-80%) túlzónak bizonyultak. Elfogadva Kemény István nemrégiben publikált becslését (Kemény, Magyar Tudomány, 1997/6.), miszerint a magyar lakosság kb. 4,5%-a roma, ehhez képest a börtönlakók közt a cigányok aránya (adataink alapján), minimális becslés szerint is több mint hatszoros (30%), reálisan nyolcszoros (40% körül) eltérést mutat az országos arányhoz képest. A létezõ legkonzervatívabb becslés szerint is (amely szerint a cigányság létszáma országosan egymillió körül van, a börtönlakóknak pedig kb. harmada roma) a szabad és a rab romák közötti szorzó több mint háromszoros.
"

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2008.07.10. 17:38:46

Azt mondjuk tunni kéne ám, hogy a "temetni jöttem, nem dicsérni..." idézet valójában miről szól. Merthogy pont nem arról, amire a cikkiró szeretné hogy szóljon.

Archenemy 2008.07.10. 17:39:53

Deak Tamas:
Ez nem az egyetlen hiba a bevezetésben :p

Archenemy 2008.07.10. 17:41:51

Vegyük ezt pl:

"hiszen azért Cézár mégis csak egy egész várost – méghozzá Rómát – égette porig annak idején"

Ezen jót kacarásztunk :p

Reggie 2008.07.10. 17:55:57

„Tudjátok, én akkor is saját nevemben írtam, amikor ti még drága tesókáim, egy zsidóviccet sem mertetek elsütni, nem hogy a farkatokat. Már mint a pelenkában...”

Hat ennyire vagy kepes. En a helyedben ezt nem raktam volna ki mert teged minosit. Bar lehet hogy te nagyfiunak erzed magad tole, de az emberek balfasznak neznek...

KopaszMercis 2008.07.10. 17:56:09

Nem banom, hogy ennek az MSZP altal penzelt baromsagnak vege. Jobb igy a vilag a kurucinfo nelkul...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.10. 18:08:11

Látom itt is egymásra lelt mi együvé tartozik...

Hercegnő88 (törölt) 2008.07.10. 18:09:59

Tény,h a kurucinfó rengeteg gusztustalanságot írt le,uszított,persze névtelenül,mert féltek a felelősségrevonástól.De az tény,h amiket a cigányokról írtak,azok igazak.Nem is bánom h volt egy oldal ahol bemutattak a lehető legtöbb cigánybűnözéssel kapcsolatos cikket,amiket a média nem mert.De az,h tagadják pl a holokausztot,na az már undorító!!!szóval visszavehetnek a kurucok az arcukból...

KopaszMercis 2008.07.10. 18:17:38

archenemy: latod egy ilyen oldalt meg meg is nezne az ember, ha nem azok a tesibol felmentet testi fogyatekos magyargardasok fasz logoja viritana az ember arcaba...

pfuj.. ezek az MSZP altal penzelt degeneraltak mikor fognak eltunni a fold szinerol... mint a kurucinfo :)

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.10. 18:18:11

Hercegnő88:

Kurucék nem tagadták a holokausztot. Amiről ott szó volt az a holokausztipar és annak hazugságai voltak (lásd áldozatok száma, helyszínek, eszközök, módszerek). Ha te is utánaolvasol ezeknek, garantálom, hogy találsz egy-két ellentmondást.

Archenemy 2008.07.10. 18:23:31

"latod egy ilyen oldalt meg meg is nezne az ember, ha nem azok a tesibol felmentet testi fogyatekos magyargardasok fasz logoja viritana az ember arcaba..."

Azzal kapcsolatban nincs álláspontom. Engem ez a "tetvesbüdöscigányok dögöjjetekmeg" retorika zavar benne. Ha visszafogottabb, hangsúlyozottan nem rasszista, de nem is álságosan PC oldal lenne, jobb lenne. De hát ilyen van, ha nem tetszik, lehet jobbat csinálni.

KopaszMercis 2008.07.10. 18:24:12

WetJezus:
"Ha te is utánaolvasol ezeknek, garantálom, hogy találsz egy-két ellentmondást."

Ezt most pont ugy mondtad, mintha a holokauszttagadok sosem keverednenek ellentmondasba...
nem attol lesz igazad, mert a masik oldalon is vannak hozzad hasonlo kamuzo fasztarisznyak =)

kurucinfoek mszp-s bohocok .. koncentracios taborba veluk :)

KopaszMercis 2008.07.10. 18:25:58

Nem lehet, mert nem tudok a tortenelem szemetdombjara valo eszmekkel foglalkozni...

a ciganyok nem azert bunoznek mert kicsit erosebbek a pigmentek a borukben, hanem azert mert szar korulmenyek kozott szar csaladban nonek fel, es nekik igy mukodik, mert gyarlo faszszopok mint akarki mas.. es azok akiket karositanak, meg nem megszuntetni akarjak ezt a folyamatot jo magyar modjara, hanem a geciben forogni es hisztizni es nyafogni. Ha valakit zavarna a ciganybunozes, akkor iskolaba zaratna az osszes ciganygyereket.. nem pedig felvonolosdit jatszana

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.10. 18:27:42

ez mind szép és jó, a kurucinfó valóban alpári volt. de téged, proszektúra, basszon seggbe tizenhat kancigány hazafelé menet és majd megtudod, mi a magyar valóság.

KopaszMercis 2008.07.10. 18:30:43

frusztraltowszky:
szedd mar be a ritalint kiccsavo.. higgadj le te degeneralt cigany te... ha mar paraszt vagy legy paraszt viccesen. Van eleg mocsok szar az interneten nem hianyzik a te fogalmatlan humortalan kopesed a kozosbe.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.10. 18:34:07

már megint az irodában lógatod a lábad?

KopaszMercis 2008.07.10. 18:35:15

Bokwszky:
hozzad meg ki szolt?

Archenemy 2008.07.10. 18:38:34

"a ciganyok nem azert bunoznek mert kicsit erosebbek a pigmentek a borukben, hanem azert mert szar korulmenyek kozott szar csaladban nonek fel"

Így van.

"Ha valakit zavarna a ciganybunozes, akkor iskolaba zaratna az osszes ciganygyereket"

Orbánék pl. a CSP-t iskolába járáshoz kötötték. Tanár ismerős szerint hasznos volt, mert egyszercsak elkezdtek bejárni a cigók.
Ballibék eltörölték persze azonnal.

KopaszMercis 2008.07.10. 18:43:35

Archenemy: na orulok, hogy az orban kormany legalabb 1 valamit csinalt ami nem volt baromsag =)

4 ev alatt nem is rossz.. mindenesetre azert az ember elvarja az egyik ciganytol hogy a masiknak segitsen, szal megsem merem ezt annyira az Orban kormany javara irni. KB olyan, mintha megdicsernenk a Gyurcsanyt, hogy a haverjainak kozbeszerzik a megbizasokat :)

Komolyraforditva a szot, szerintem a kezdemenyezes jo, de ezeknek ilyen benntlakasos neveles kene, mert hiaba megy el suliba ha csak azert van ott h ne hianyozzon... meg ordibal az oran oda szarik a sarokba masoknak elrontja az orat.. ha meg arra koltenek penzt akkor miert nem a magyar gyerekekre.. szal felmegoldas 22-es csapdaja stb.

Archenemy 2008.07.10. 18:55:10

Nyilvánvalóan segíteni lehet úgy is, hogy halat adsz, meg úgy is, hogy halászni tanítasz...

Valóban nehéz jó megoldást találni, meg az a baj, hogy úgy látjuk, akarat sem nagyon van rá. Aztán majd lehet náciveszély miatt sírni, ha a cigányprogramja miatt kerül be a jobbik.

Egyébként nemtom tudod-e, azért lesz idén aszály, mert a náciorbáncigány szőlőbányái elszívják a vizet.

execute 2008.07.10. 19:06:02

Proszektúra! Kurvára szánalmas a levelezésed. Ha annyira akarnád tudni kik csinálják a kurucot, akkor csak használod kéne a google-t, (kurucwanted blog) persze ahhoz lusta vagy... (vagy csak butuska?) Mellesleg a kurucosok kérdeztek tőled valamit, de te látványosan nem reagáltál... Újabb égés...

A nemlétező cigánybűnözést (és az undorító viselkedést) beszéld meg azokkal a vidéki kisiskolásokkal, akik a cigányaid miatt buszoznak nap mint nap más falu iskolájába. Bunkó szemét "liberálisok"...

Mellesleg a kettővel ezelőtti baromságodra is reagáltam, de nagyon bekussoltál.. Szeretetel várok valami épkézláb gondolatot erre:

proszektura.blog.hu/2008/07/08/ciganyveres_afaval

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.10. 19:11:03

A Kuruc.info az egyetlen valóban látogatott portál, ami kimondott olyan dolgokat, amit máshol agyonhallgatnak. A stílusukkal nem mindig értek egyet, néhány írás túl durva talán. És az index nem durva, a halom ordenáréságával? Stb. Azt gondolom, mindenki olvasson mindent, amit lehet, aztán majd mindenki levonja a tanulságot. A Kuruc.info írjon amit akar, ha nem találkozik senki véleményével, akkor el fog tűnni magától. Ha viszont sok ember véleményét tükrözi, igenis joga van létezni.
Már máshol is kérdeztem: Ha valamelyik cikkel volt a baj, miért nem azt támadták jogi úton? Mikor zárnak be ballib újságot bármi miatt is?

Hercegnő88 (törölt) 2008.07.10. 19:12:09

Avraham NetJézus!Én hiszek neked,bizonyára így van.De az,h mikor meghalt Heath Ledger,és ők azt írták erre,h "elpatkolt a buzi cowboy",a rohadt életbe,kik ezek a kurucosok,h ilyet megengednek maguknak?Mindenkinek szuverén joga eldönteni,h Ledgert jó színésznek tartotta-e,de ugyan ne gyalázzon már egy halott embert!!Arról nem beszélve,h nem volt buzi,csak eljátszotta!!Megnézném a tisztelt kuruc fejét,ha az ő egyik halottját gyalázná vki,ahhoz mit szólnának???(tudom ez más téma,de csak h lásd,bőven elvetette a sulykot az az oldal,nem hiába mondják,h Isten keze nem ver bottal!)

KopaszMercis 2008.07.10. 19:12:23

Archenemy:

en ugy tudtam hogy azert volt arviz az Orban Kormany alatt mert az Isten azokat teszi probara akik igazan kepesek nagyot alkotni.. ezt az aszalyos fejtegetest meg nem hallottam, de egy dojcsfürjtojás nyilatkozatba siman beer...

execute:
es hany sorstarsad ment el az en erveim mellett te buzi?
szerintem te is 3-szor 4-szer ugy hogy addig ne ugassal amig te is ugyanolyan budos kis csicska talaltgyerek vagy es ugyanugy viselkedsz

KopaszMercis 2008.07.10. 19:14:42

Vjack: a buzi felvonulasra is van igeny, sot a nemieroszakra, pedofiliara is nem is kicsi...

megis civilizalt ertelmes leny ugyanugy fintorog ezek hallatan.. mint ahogyan a kurucinfo miatt is.. arrol nem is beszelve hogy az egesz mellesleg mszp penzbol futott. Ettol meg aztan plane gaz...

hercegno88: ne stresszelj ezek a fogalmatlanok azt sem tudjak ki az a george carlin, hogy akarhatjak igy megfejteni a vilagot?

Eagle15 2008.07.10. 19:14:49

Viszágyűtt a kurucinfo a Devla vágdzsa meg, végünk ván! Á főnőkűnk Gyurcsányi elqurtá!

KopaszMercis 2008.07.10. 19:24:15

ja, ezek a legendak tartoznak meg a kedvenceim koze, ez a "a ciganyok felnek a kurucinfotol meg a magyar jardatol"

persze.. 15 zsebes cigany az egesz magyar jobboldalt szejjel kergetne a picsaba. gyava pocsok mind :)

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.10. 19:26:12

KopaszMercis, az írás nem tett. Ha valaki Kurucot olvas, és odadob valahová egy koktélt, azt majd a bíróság elszámoltatja. Tudtommal a Hannibal íróját sem feszítették még meg azért, ha valaki kannibalizmust rendezett otthon.
Más a szó és más a tett. A buzik meg felőlem vonuljanak nyugodtan fel, de tartsák be az utcán elfogadott normákat. A pedofília büntetendő, de ha valaki krimit ír pl. pedofil bűnözőről, az nem az.
Ha nem lett volna a Gyurcsány-félehazudozás, arrogancia, a kormány kezelné a problémákat, sosem lett volna a Kuruc.info ilyen olvasottságú, és én sem írogatnék hülyeségeket a blogokba, mert normális országban normális dolgokkal is tölthetné az ember az időt.

Archenemy 2008.07.10. 19:37:59

"15 zsebes cigany az egesz magyar jobboldalt szejjel kergetne a picsaba."

Ha meg naponta lenne cigányverés, gyanítom nem aztat mondanád, hogy "nah végre a magyar széljobb erőt mutat fel", hanem sírnál a fasisztaveszély miatt. Ez a "ha van sapka, azért köcsög, ha nincs, azért" hozzáállás flameléshez kiváló, vitára viszont alkalmatlan.

A kontrollálatlan trágár beszéd pedig betegség, kezeltesd.

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.10. 19:50:23

Egyébként elég csak a mostani Index főcímet nézni. Ha a Gárda kivonul, akkor a főcím a "Játék a tűzzel". Ott nem az agresszív cigány lesz kiemelve, hanem a "provokáló gárda". A melegfelvonulásnál viszont a szélsőjobb van megint kitéve és nem a provokáló melegek. Tehát a médiákban előre eldőlt, hogy ki a jó és ki a rossz, és az alapján súlyozzák a cikket, és nem a történések alapján. Mondjuk nem hiszem, hogy ezzel bárkinek újat mondtam volna.

Projectelf 2008.07.10. 20:08:33

Majd ha dr magyar elemért a nyílt utcán este kirabolják 3-an, majd ha dr magyar elemér fiát összeverik az iskolában pénzért, majd ha dr magyar elemér boltjából lopnak, háza elé szarnak és a családja kiírtásaval fenyegetik akkor kérném újraírni a "panaszlevelet". Ja és majd ha dr "magyar" elemért pofánrúgják március 15.-en mert kokárdát mert viselni akkor kérném hogy egy szót se szóljon. dr magyar elemér kisbetűvel, majd ha átlátja h mi folyik az országban akkor kérném h szót emeljen. Könnyű írkálni a rózsadombi lakásból vagy olyan környéken ahova nem ér el a "realitás", de biztosíthatom arról hogy amit a kuruc ír az nagyon is reális még ha nehéz is feldolgozni. És ha önt nem háborítja fel hogy a családját egyedül nevelő anya napi 10 órás munkával heti 6 nap 1 hónapban sokkal kevesebbet keres mint a 125 gyerekes iskolát se látott cigány, akkor nézzen magába.

Mikrobi 2008.07.10. 20:12:20

Hát, téged jól megszívattak, Magyar!:-)
De azt mondd meg, legalább nekünk, ne a főszerkesztő-helyettesnek: mit szólsz a gyalázatos bűncselekményekhez, a naponta ismétlődő kábellopásokhoz, a segélycsalásokhoz, és ahhoz, hogy mindezeket tényleg cigányok követik el?
Kérdezem ezt minden gyűlölködés nélkül, mert én nem tartozom a kuruc.info stábjához és a cigánybűnözésben megoldandó problémát látok, nem kiirtandó cigányokat.

Projectelf 2008.07.10. 20:26:58

Hogy oldanád meg? Ha eddig nem sikerült ( több 10 év ) akkor neked sikerülne? Ha szlovákiában, olaszországban, finnországban stb sem tudták akkor mit vársz? :)

Eagle15 2008.07.10. 20:51:57

Nem kiírtani kell a cigányokat, de nem is ösztönözni őket arra, hogy 40 gyereket csináljanak családonként. Ki a franc tud eltartani ennyi embert, akik úgy szaporodnak, mint az egerek?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2008.07.10. 21:02:32

kár ennyire igénytelenül és ilyen indulatosan kikelni akár jó ügyért is, mert komolytalan a vége.

DeMarco 2008.07.10. 21:38:48

VJack: Maximálisan egyetértek veled. Örülök, hogy te is így látod a dolgokat. Kezdtem nagyon egyedül érezni magam.. :-))

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.07.10. 21:54:20

"egy szerencsétlen népcsoportot bűnbakká tenni"

Köszönjük demagóg Proszektúra Emese!

Mondom ezt úgy ,hogy nem értek egyet a kuruc.info "módszereivel".Semmivel sem kerültél magasabb szintre náluk...hidd azt,nyugodtan,legyél elégedett magaddal,ügyes vagy nagyon.

execute 2008.07.10. 22:11:05

KopaszMercis!

A cigóid csak a védtelenek ellen kemények. Olyanok mint te.
Keress rá picim a google-val az Erdőtelki esetre.("Könnyű Károlya esete) Akkor még nem volt gárda. Csak lement pár kopasz és tettek egy sétát. A cigányaid meg menekültek... Gyáva férgek ezek, ha nem öregasszonyok torkát kell elvágni.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.10. 22:41:46

silany egy iras. mit szolnal, ha azt mondanam, hogy blogiras helyett olvass. konyvet. okosodsz tole. esetleg romai tortenelmet. az is erdekes.

szerencsetlen...

szeloka 2008.07.10. 22:52:42

Mindenkit beperelek.

koji lijek trebate? 2008.07.10. 23:29:25

kurvára idegesít, ha valaki leszarja a proper nyelvhasználatot. NEKEM szabad, mert én zseni vagyok, de aki nem én vagyok, az a sok olvasás és rejszolás helyett inkább írjon, és talán egyszer... ki tudja... plusz dinin&others "maybe one day you can shake my hand on the planet Hollywood". használjatok nagybetűt es ekezetet vazze asztajállom (sic.). banda.

ami meg a kurucot meg az ilyen faszságokat illeti - nem egyértelmű, hogy mindez a szolgálatok bábjátéka volt? hülyegyerekeknek? aranyos. hev e brék, hev e kitket.

juanhu 2008.07.10. 23:38:10

Kár temetni a kurucinfot, teljesen nyilvánvaló, hogy nem végleges a dolog. Vagy ök, más szerveren, vagy mások más cimen de folytatni fogják.

Mert nem az ok lett megszüntetve, ami miatt létrejött az az oldal.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.10. 23:41:43

Kedves postoló, látszik, hogy kemény csóka vagy, jól megaszontad nekik. Köszönjük, hogy megosztottad velünk ezt az emelkedett színvonalú levélváltást. Sok ilyet még!

Rövidebben: ...
:-)

b-max 2008.07.11. 00:24:51

Lol, megy megint a Kuruc.info ...

juanhu 2008.07.11. 00:32:35

Tényleg... nem is gondoltam, hogy ilyen hamar bejön, amit irtam :)

Ecoer 2008.07.11. 00:35:13

Épp délután írtam, hogy korai lesz az öröm, meg felesleges is...
A blog írójának meg javslom gondolkozzon el a hozzászólásokon, bár túl nagy szellemi teljesítményt nem várok el az írása alapján.

execute 2008.07.11. 01:15:29

A KURUC ÚJRA MEGY!

Gyorsabb, biztonságosabb szerveren. Köszönjük buta liberók! :-)
Ezzel az akcióval csak azt értétek el, hogy mindenki hallhatott a kuruc.info-ról. (eddig igyekeztetek eltitkolni a létét) Köszi az ingyenreklámot! Köszi a gyorsabb szervert!

Első írásukban máris leleplezték az uborkavédő idős bácsit rágalmazó rendőrséget, akik azt terjesztették róla, hogy nem is tett feljelentést a sorozatos lopások miatt.

Proszektúra! Neked meg köszönet ezért a posztért. Mentalistának ne menj el az Uri Geller showba. :-)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.07.11. 03:22:20

Na ide is bekopipesztelem a reakciore ment hsz-t. Nem hogy nem volt torvenyserto amit az amcsi szolgaltato csinalt, de a rinyalas ellenere teljesen pontosan a weboldalukon kozzetett szolgaltatasi felteteleknek megfeleloen jartak el. Ezt nyilvan elolvashattak volna a kurucok elore, de akar utolag is. Bar a rajongotabor biztos nem nez utana. Szoval:

[...]Viszont okorsegeket irogatnak, meg vinnyognak egy szolgaltatonak, hogy hadd vasarolhassanak tovabbra is toluk :). 'Ha nem kapcsoljak vissza a szerverunket, akkor szolunk a kepviselonknek' Hat ez tobb mint vicces. :) Raadasul nem olvastak el a szerzodesi felteteleket rendesen:

"Terrorist Websites: SoftLayer prohibits the use of dedicated services for the hosting of terrorist related websites. This includes sites advocating human violence and hate crimes based upon religion, ethnicity, or country of origin."

Ez magyarul igy hangzik - de elobb nagy levegot kell am venni, mert akinel az elso mondat kiveri a biztit az ugyanugy nem fogja erteni hogy miert (illetve hogy jogosan) rugtak ki oket, mint a kurucok. Tehat:

"Terrorista weboldalak: a SoftLayer nem ehgedelyezi, hogy a dedikalt szolgaltatast (szervert) terrorizmussal kapcsolatos weboldalak publikalasara hasznaljak. Ez magaban foglalja az emberi eroszakot, es a vallasi, etnikai es szarmazasi alapu gyuloletkeltest hirdeto oldalakat is."

Es hat a masodik mondat a lenyeg. Azt meg azert csak nem vitatjak a kurucok. Hulyen nezne ki. Valoban, idetlenseg, hogy terrorizmussal kezdodik a kitetel, de igazabol az a lenyeg, hogy a felsorolt dolgokert kivaghatjak a kedves ugyfelet.

EÖ (törölt) 2008.07.11. 07:52:07

dübörög a kuruc
szerintem hamarosan megjelenik ez a blog is nem kifejezetten pozitív kontextusban...

bloodhound v2.0 2008.07.11. 08:11:01

tegnap írtam több kommentet is, több poszthoz is - nem gondolom, hogy mocskolódó, vagy kimoderálásra szorulóak voltak, de mégsem jelent meg egy sem.
why?

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.11. 08:24:05

atleta.hu:

Tanulj akkor még egy kis angolt utána fuss neki mégegyszer ;-)

movhu 2008.07.11. 08:54:23

Mintha már tegnap megmondtam volna a post után, hogy még nem temetném...lekapcsolni site-ot az internet világában?
Jó kis ingyenreklámot adott nekik, ezután 2-3-szor annyi ember olvasassa, olyanok is, akik eddig nem is hallottak róla. Ne is beszéljünk arról, hogy most már politikailag üldözöttek is, és nem is a jog, hanem a kapcsolatok ezsközével.
Abszurdisztánban aztán értenek hozzá :)

Pszt! 2008.07.11. 08:57:17

Megdöbentő!
Szinte hihetetlen!

Most kaptam a fülest, a kurucinfo-t magyarországi, zsidó és cigányszervezetek pénzelik. Úgymond "befektetésként", mivelhogy nagyságrendekkel több pénzt kapnak a védelmükre, ha valós a fenyegetettségük.

Azért megnézném a bakancsos hőzöngők pofáját, mikor rádöbbennk, hogy imádott weboldaluk igazából kinek az érdekeit szolgálja. Hö-hö-hö.....

Részletek később!

movhu 2008.07.11. 08:58:29

Arról ne is beszéljünk, hogy most sikerült sokkal jobb helyre rakni a szervert, elég megnézni egy traceroute-ot vagy a RIPE adatbázist...

tra lala 2008.07.11. 09:02:39

Atléta tud angolul. Nem kell belekötni csak azért, mert nem tetszik amit mond..

Arra viszont kiváncsi leszek, hogy az index címlapon lesz-e kint olyan blog is 1 napon kersztül, amibe azt mondják, hogy visszatért a kuruc:)
Ha egyszer elkezdenék -bármiről- blogolni, akkor valamelyik bejegyzésben tuti tomcatet vagy a kurucot szidnám, mert akkor az index is felkarol és hamar megnő az ismertségem:)
Kezd olyan érzésem lenni, hogy sokan szarnak az egészre, de csak így tudnak látogatókat szerezni a blogjukra..

Eagle15 2008.07.11. 09:05:51

Röhej ez az egész, jáccadoznak az emberek. Kimennek höbörögni a buzi felvonulásra, ordibálnak és megnyugodva hazamennek. A romák üldözve vannak, mert nem tetszik, hogy lopnak stb. Közben nagy szarban az ország, aki dolgozik annak a béka seggge alatt van az életszínvonala. Persze vannak akik nagy pénzeket nyulnak le, azok nem höbörögnak, hanem kussolnak. A kurucinfo tépi a száját, az is lehet, hogy provokáció az egész. Ha ezt az egész cirkuszt az ember végiggondolja, még az élettől is elmegy a kedve.

salvia 2008.07.11. 09:11:27

Kuruc élt, Kuruc él, Kuruc élni fog!!!!

Sárkány ellen sárkányfű
Cigány ellen bőrfejű
Babók ellen magyarok
éljenek a kurucok!

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.07.11. 09:14:59

Ajaj, ezt kár volt. Először is, normális böngésző alól "Temetni jöttem, nem" a bejegyzés címe, ami azért annyira nem nagyon értelmes. Másodszor, ott van a már említett kis probléma a Shakespeare-idézettel. Harmadszor, ott egy hihetetlen csúsztatás, hogy hirtelen egy "másik Caesar", a jóval később élt Nero bűneit veszitek elő Julius Caesar kapcsán, ráadásul ma már nagyjából mindenki sejti, hogy Nero sohasem gyújtotta fel Rómát. Utána jön a klassz kitétel, miszerint a kuruc.info gyújtogatott, vagy ha nem, akkor is majdnem. Remélem, ezzel nem a baloldal publicisztikai módszereiből akartok ízelítőt adni.

Plusz nagystílű dolog a szólásszabadság sárba tiprásán örömtáncot lejteni. Én utálnám, ha egy számomra gyűlöletes honlap azért szűnne meg, mert nevetséges indokokra hivatkozva (terrorizmus és gyűlölet-bűntettek, azaz fizikai erőszak) bezáratnák őket.

De nagyon jellemző a baloldalra, hogy az általuk másokon számonkért szép liberális eszméket valahogy ők nem nagyon teszik magukévá – kivéve, ha épp saját magukat kell tolerálni. Lásd Révész Máriusz megveretésén való poénkodást.

Szégyen ez a cikk. És vicces is, mert a kuruc.info, amit e bejegyzésnek köszönhetően most hosszú hónapok óta először megint meglátogattam egy fél perc erejéig, működik. És gondolom, köszöni nektek az ingyenreklámot. (Nem is hallottam az egész botrányról mostanáig.)

Egyébként a cigány bűnözés tagadása nem segít. Csak megjegyeztem. De persze egyáltalán nem támogatom a kuruc.info primitív rasszizmusát. Csak épp úgy látszik, hozzájuk hasonló jelenségek fogják felütni a fejüket, ha bizonyos kérdéseket tartósan a szőnyeg alá söprünk.

karnagyúr 2008.07.11. 09:22:44

Ha már visszajött a kuruc.info, itt egy link, amit a múltkor kértél tőlem - hogy tudniillik, bizonyos közösségi oldalak tele vannak szélsőséges magyarellenes szövegekkel (megyek magyart ölni)...
Íme:
kuruc.info/r/35/22868/

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.11. 09:23:05

Terrorist Websites: SoftLayer prohibits the use of dedicated services for the hosting of terrorist related websites. This includes sites advocating human violence and hate crimes based upon religion, ethnicity, or country of origin."

Terrorista weboldalak: a Softlayer nem engedélyezi, hogy a szóbanforgó szolgáltatást terroristákkal kapcsolatos weboldalak tárolására használják. Ebben beleértendőek azok a weboldalak amelyek az emberi erőszakot és a vallás-, etnikum- és származási hely alapján történő bűncselekményeket népszerűsítik, hirdetik.

Eagle15 2008.07.11. 09:24:17

Olvasom a betíltott kurucinfót és sírok a röhögéstől....!!!

tra lala 2008.07.11. 09:26:55

Avraham NetJézus és mi a különbség a két fordítás között? Máshogy tagoltad a mondatokat?:)

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.11. 09:28:43

"nem értek egyet azzal, amit mondasz, de küzdök azért, hogy elmondhasd" hol vannak már a tetszetős szavak... kérdés, miért egyedül a "terroristák" (szerintem csak cigányellenes és antiszemita) nyomatták a Rogán Tónit kipában... hol volt a szabad média?

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.11. 09:30:41

(terrorista mondjuk inkább Gergényi a szopásgátlós szadifiúkkal, meg Kuncze a mártíriuszozással)

Avraham NetJézus (törölt) · http://tinyurl.com/a-zsido-valosag 2008.07.11. 09:31:04

tibii:

gyűlöletkeltés =/= bűncselekméynek elkövetésének népszerűsítése

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.07.11. 09:44:28

Hate crime: nem gyűlöletkeltés, hanem gyűlölet-bűncselekmény. Azaz etnikai, származási stb. okok miatt elkövetett bűncselekmény, pl. erőszak, fenyegetés stb.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.07.11. 09:45:46

Ha a kuruc.info felbújtott gyűlölet-bűncselekményre, akkor jogosan dobta ki a szolgáltató. Ha nem, akkor nem. Valaki rendelkezik itt a kellő jogi és egyéb ismeretekkel, hogy ezt eldöntse?

Archenemy 2008.07.11. 13:31:00

Ezt az alattomos átírást az elején... Teljesen nyilvánvaló volt, hogy azt hitted, Julius Caesar gyújtotta fel Rómát, most meg átírtad, hogy "ááá, én nem arra a cézárra gondoltam...." :p

Pók: az eredeti cikkben nem volt ott a Nero-s kitétel, csak a közröhely hatására lett odaírva.

Archenemy 2008.07.11. 13:41:50

"
ANTONIUS
Barátaim, rómaiak, földieim,
Figyeljetek rám.
Temetni jöttem Caesart, nem dicsérni,
A rossz, mit ember tesz, tuléli őt;
A jó gyakorta sírba száll vele.
Ez legyen Caesar sorsa is. A nemes
Brutus mondá, hogy Caesar nagyra vágyott:
Ha ez való, úgy súlyos bűne volt,
És Caesar érte súlyosan lakolt meg.
Most Brutus engedvén s a többiek
(S Brutus derék, becsületes férfiú,
S a többi is mind, mind becsűletes),
Jövök beszélni holt Caesar fölött.
Barátom volt ő, hozzám hű s igaz.
De Brutus mondja, hogy nagyokra tört,
S Brutus derék, becsületes férfiú.
Rómába ő sok foglyokat hozott;
Váltságuk a közkincstárt gazdagítá:
Ez nagyravágyását jelenti-e?
Szegény ha jajdult, Caesar sírt vele;
A nagyravágyásnak nem íly szelíd
Anyagból kéne szerkesztetve lenni:
De Brutus mondja, hogy nagyokra tört:
S Brutus becses, derék egy férfiú.
Láttátok a Lupercal ünnepen,
Háromszor nyújtám a koronát neki,
S ő visszatolta. És ez nagyravágyás?
De Brutus mondja, hogy nagyokra tört,
S bizonnyal ő derék egy férfiú.
Nem szólok én, hogy Brutusnak beszédét
Cáfoljam: azt mondom csak, mit tudok.
Mind kedvelétek őt és volt miért:
Mi tilthat el most érte sírnotok?
Vadállatokba szöktél, ó, itélet,
S az ember ész nélkül maradt! Türelmet!
Caesarral szívem ott a gyászpadon van:
Pihennem kell, míg hozzám visszatér.
"

szpal 2008.07.11. 13:54:32

szép, mondhatom, kimoderáltak...
de végülis igazam lett, ismét megy a kurucinfó.

Azért örülök, hogy az ügyvéd úr utánanézett a dolgoknak, hogy melyik cézár is égette fel Rómát.

m_tron 2008.07.11. 15:09:20

mûködik a kuruc :)

bubastis 2008.07.11. 16:54:26

Furcsa. Nem értem. Kinek van ma Magyarországon annyi hatalma, hogy befolyásoljon egy amerikai céget a szólásszabadság korlátozására?... Omladozik már Amerika is :) Mikor lesz Magyarországon szólásszabadság? Akármilyen ellenszenves valakinek, nem a kurucinfó beszűntetésekor. Szerintem legalább akkora gyalázat a baloldalon felfújni a pitiáner provokációkat, hogy eltereljék a figyelmet az ország komoly problémáiról és saját inkompetenciájukról. Nézzétek meg a gyurcsány-bakikat videóba gyűjtő oldalt, nem egy nagy eresztés, de elgondolkodtató. Tényleg ilyen ország vagyunk? Tényleg ilyen miniszterelnök kell nekünk?

execute 2008.07.11. 19:58:20

PROSZEKTÚRA!!

KIKERÜLTÉL A KURUC CÍMLAPJÁRA!

RAJTAD RÖHÖG AZ ÖSSZES OLVASÓ.

kuruc.info/r/1/26925/

És lehozták a neved is...

Projectelf 2008.07.11. 20:10:20

Magyar Ungár Elemér :)

TD223 2008.07.11. 21:22:37

Ez nagyon idióta egy író. Tomcat nyilvánosan "működik" és láthatjuk, hogy a zsaruk és az ügyészség mennyire kedvesek vele. Hülye lenne a "rendszer ellensége" kijönni és átadni magát a cionista, magyarellenes hatalomnak.

Proszektura · http://proszektura.blog.hu 2008.07.11. 21:35:30


Tényleg visszajött a Kurucinfo?
Akkor a temetés elhalasztva.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.07.12. 01:44:09

Érdekes módon Tomcat a meleg ellentüntetésen is bejelentette, hogy ők nem dobálni meg harcolni jöttek. Aki azt akar menjen a Budaházyhoz. Szerintem Tomcat-et nem hurcolták meg, mindig szépen megkapta a bírságait ha szabálysértést követett el.

marosy 2008.07.12. 09:49:56

Kissé korán temmette a Kuruc.info-t, Dr. Magyar Elemér!
A századfordulón a zsidók előszeretettel vették fel a "Magyar" nevet, álcázva ezzel származásukat.

És még Ön ír álnévről...

Kiváncsi lennék apai dédapja családi nevére.

Üdvözletem.

Csak mondom... 2008.07.17. 11:23:55

Egy párszor néztem meg kíváncsiságból a Kurucinfo portált és nem tetszett amit láttam. Semmilyen elvi közösséget nem vállalok a Kurucinfo által képviselt nézetekkel. Nem értek velük egyet, nem értem őket, számomra egy durva, embertelen rémálom amit felém kommunikáltak.

De meglepődtem, mikor a hírekben meghallottam hogy elnémították őket. Ki és milyen jogon veszi a bátorságot ahhoz, hogy bárki szólásszabadságát korlátozza? Ez cenzúra a javából barátaim! Kicsit groteszk érzés, hogy tőlem ideológiailag távol álló, teljesen más beállítottságú embereket védek ezzel a posttal, de őket ugyanazok a jogok illetik meg, mint bárki mást. Aki nem így gondolja, az a cenzúra intézményét legitimizálja, így semmilyen jogot nem formálhat arra, hogy a saját véleményét szabadon kinyilatkoztassa. Hiszen vannak bőven akik pont vele nem értenek egyet. Hmm?

Voltak emberek, akik azzal vádolták (részletkérdés hogy vélten vagy valósan) a Kurucinfot, hogy kirekesztő. Aztán ezek az emberek megoldották ezt azzal, hogy kirekesztették a Kurucinfot. Gratulálok!

Csak mondom...

anticommy 2008.08.05. 23:21:45

Te kis takonygerincű:)
Szar ügy lehet, ha hozzád vágják az igazságot. Igen, igen... Vinnyogsz, nyavalyogsz a rózsadombi villádban (vagy hasonló helyen), felveszed a pártkasszából a fizut meg a jutalmat és ideböfögsz egy jókorát. És bezsebeled kuncze, horn, gyurcsány meg lendvai pajtásoktól a vállonveregetést!
Nyavalyogtál s megkaptad a magadét, most meg (a tisztességtelenségedben megsértett) egod bosszúért liheg.
Szánalmas vagy, és egy darab trotty. Semmi több.
A nevedet meg változtasd meg (bár nem hinném, hogy Magyar lenne a neved), mert nem illik hozzád. Szaros, ostoba, segg kis provokátor vagy, jelentéktelen nímand, egy zsindexről szalajtott nemzetáruló fostalicska:)
Akár el is takarodhatnál innen... tudod, a főnököd mondta, a gyurcsány fletó, az őszödi böszme.
Te kis segg! Lehet, hogy a kuruc.info ideiglenesen hallgat, de nézz körül, te, te isten állatkertje, hány hasonló lap van még?:) S azokra sok-sokezren kíváncsiak, míg a tiedre, te kis segg, párszázan... én is kioktatlak, te kis izgága faszparaszt, aztán nem jövök többet. A hülyeségeidet meg mondhatod a magadfajta csürhének, akiknek semmi eszük nincs már, mert szétszívták az agyukat...
Látod már, mekora csíra vagy? Gondolod, ha hangosan üvöltesz, valaki komolyan vesz? A saját fajtársaid is elfordulnak és köpnek egyet (a tisztességes zsidó honfitársaimra gondolok itt, bár ők nem egy faj veled/veletek), hát mit akarsz, te, te szerencsétlen magyartarka marha??? Ki vesz komolyan? Pár rasztafrizurás, drogos, horpadtizmú kis buzigyerek? Vagy a 168 óra írni se tudó szutykai? Vagy a népszava nevű okádék (közpénzből fizetett) dögkeselyűi? Hát, ha neked ez kell, nesze...
Örömködj a kuruc hallgatásán, te díszbarom, aztán nézz körül kicsit:) Nem, nem fogtok nyerni, kisbarátom... ha a fejed tetejére állsz akkor se. Avagy keserű győzelem lesz az a magadfajtának... kell neked folyton rettegésben élned? Kell? Végigszarnod ijedtedben egy szürkés sikátort? Igen? Akkor csak folytasd... eléred vele.
Lehetne békében élni, normálisan - de a szélsőséges, a rasszista, a NÁCI ÁLLAT TE VAGY - MEG A SZAROS TÁRSAID, te szánalmas féreg. Még akor is, ha nincs agyad ezt felfogni, te kis segg:)
Na jóccak. Masztizz egyet Ehud Barak képére, gondolom, másra nem áll fel:)

Kurva-Élet.hu 2008.10.22. 09:10:08

Hajrá zsidó Magyarorszrág , cigány putrival körítve ,selejtes beteg retkes emberekkel. Szép látvány az országotok, siralmas, ahol a zsidó megtelepszik és a cigány abból a nemzetből nem lesz semmi, csak egy nagyon nagy kupac SZAR . Jó nektek elvagytok minden reggelre egy két megerőszakolt gyermekkel, elvágott földlakó tetemével élvezitek a társadalmatok fergeteges mivoltát.

Dögöljetek bele a saját szarotokba Szocliberális-Zsig-Cig Balfaszok.

Lopjatok,öljetek , tegyétek tönkre ami még van, vagy hordjátok szét nyomorultak , nektek ez a véretekben van , szép jövő építgetést!

molaris 2008.10.22. 13:26:04

Vajon mikor látta orvos az előttem írót?
süti beállítások módosítása