Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Letépem a karod te buzi!

2009.10.02. 11:19 | Proszektura | 277 komment

Címkék: magyar nemzet cigány buzi ügyészség bencze kommandós

Avagy hogyan történik a cigány tanúk kihallgatásra idézése Magyarországon?

2008. szeptember 29-én délelőtt a tarnabodi cigánysoron izgatottan tárgyalták az éjszakai lövöldözés és Molotov-koktélos gyújtogatás híreit. Biztos a Gárda volt!- mondták. Akkor már túl voltunk a galgagyörki és a piricsei hasonló alattomos éjszakai támadásokon. Amikor a romák meglátták a kommandósokat és az egyenruhásokat az utca végén feltűnni, még meg is könnyebbültek, hogy most már biztonságban érezhetik magukat. Az eset kapcsán két helyi fiatal elfogásáról készült rendőrségi videó azt bizonyítja, kicsit korán örültek.

A zsaruk brutalitásáról tanúskodó felvételeken - alaposabban szemügyre véve - sok furcsaság fedezhető fel. Ezeket jelöltük a megfelelő helyeken.

A pirossal bekarikázott képeken az látható, amikor a kommandósok 02:40-nél a szemközti házból a kisgyermekes anyát is kizavarják, egy másik ház előtt 6:14-nél arrébb rúgnak egy gyermekfürdőkádat, 6:48-nál megütik a lakását kúszva elhagyó gyanúsítottat, majd 8:44-nél letépik a függönyt. Néhány helyen a képen történtek jobb megértését feliratozással és megismételt lassításokkal is segítettük.

A kommandósokon semmilyen azonosító szám nem látszik.

Szembetűnő a számtalan vágás. Ezek egyes esetekben olyan gyanút keltenek, mintha szándékosan el akarnának fedni velük bizonyos részleteket. A lassabb, áttűnéses vágásokat a rendőrök állítása szerint a kamerával helyben készítették, azaz amikor az operatőr úgy ítélte meg, hogy semmi dokumentálandó nem történik, leállította a felvételt. A kamera ezekben az esetekben a felvétel újraindításakor a két kép között áttűnést rögzített. A vágások másik fajtája, az éles, ugrásszerű képváltás is többször előfordul azonban. Ezek érdekes módon gyakran éppen az erőteljes káromkodások, vagy valaki inzultálása közben figyelhetők meg, mint például 01:06-nál, vagy 07:12-nél.

A teljes felvétel nagyon kusza képet mutat. Az elején található lerohanós rész 01:34-től kezdve váratlanul minden ok nélkül mégegyszer megismétlődik. Az első és a második esetben ugyanabból a jelenetből más-más részek vannak kivágva, így más-más mondatok válnak érthetővé.

Sajátos, hogy mindezek után az NBH(!) szakértője viszont lényegében azt állapította meg, hogy a videóképeken semmilyen szándékos manipulációnak nincs nyoma.

A tarnabodi romák nem voltak együttműködők, nyilatkozta a napokban Bencze József főkapitány az Estében. "Ha együttműködők, korábban elszámoltathatóak lettek volna, valószínűleg hamarabb kiderül, hogy nincs közük az ügyhöz." Vagyis tulajdonképpen ők a hibásak a rendőrségi fiaskóért a főrendőr szerint!

Érdemes megkeresni a felvételen a 6:40-től kezdődő utolsó előállítást, amelyen jól látszik, hogy a kommandósok a hason csúszó, majd felemelt kézzel térdeplő fiatal együttműködési készségével sem voltak megelégedve. Olyannyira, hogy miután csupasz térdén végigrántják a betonon, gyorsan ököllel kétszer meg is ütik.

Talán ugyanígy nem ítélték kellőképpen együttműködőnek a tarnabodi rendőrségi referenst, akit éppen a kommandósok biztosítására hívtak a helyszínre. Durván a bokorba lökték, telefonját - amin éppen a főkapitánnyal beszélt, - elvették, majd miután a referens ezt 4:27-től kezdődően szóvá teszi, az üvöltözésen kívül nem tudni még mit csinálnak vele, ugyanis az akció dokumentálásával megbízott technikus bár 05:05-nél egy pillanatra elbizonytalanodik, végül nem találja érdekesnek azt, hogy a földön ülő embernek azt ordítják a kollégái, "Ne ugassá'! Fordulj hasra!", "Még egy pofázást meghallok bazzeg, beleverek a buta fejedbe!". A felvétel készítője 04:50-nél diszkréten elsétál a 20 méterrel arrébb álldogálló rendőrökhöz, és amíg a háttérben durva szitkok és fenyegetések, majd 05:25-nél egy hangos csattanás is hallatszik, addig ő az autó mellett bámészkodó rendőröket filmezi.

A Magyar Nemzet a rendőrségi tájékoztatás alapján azt közölte olvasóival, hogy  "A nyomozás akkor hamar a romákra terelte a gyanút, a rendőrség többüknél házkutatást tartott az eset után. A cigányok ezen annyira felháborodtak, hogy tizenöten még a kommandósokra is rárontottak." Furcsa, hogy a felvételen a romáknak a rendőrök elleni támadásáról egyetlen képkocka sem szerepel. Bár a lakásajtó mellett álldogáló melegítőnadrágos roma kislány ki tudja mit művelt volna, ha rá nem ordítanak, hogy vegye ki a kezét a zsebéből.

Az itt közzétett képek tanúsága szerint mind a főkapitány, mind a Magyar Nemzet pimaszul hazudtak. Jól látható ugyanis, hogy a fegyveres kommandósok rontottak rá durván a békés romákra. Kértem ezért a kijelentéseik helyesbítését. Eddig válaszra sem méltattak.

A felvételeken is látható történtekkel kapcsolatban egyébként ügyészségi vizsgálat is folyt. A nyomozó ügyész teljesen rendjén valónak tartotta a kommandósok viselkedését."Nagyon alapos" döntését a felettes ügyészség is helybenhagyta. Az alaposságról egyébként csak még annyit: az átkutatott ház lakói kifogásolták, hogy a rendőrök a lakást felforgatták, összesározták. Erre az egyik rendőrtiszt tanúként gúnyosan így reagált: "teljesen száraz idő volt, egy szem sár sem volt, hacsak nem eleve sáros bakancsot hoztunk magunkkal." A felvétel elején ezzel szemben jól látható egy méretes pocsolya a hasra fektetett ember mellett.

Élvezzük hát együtt ennek a látványát, amelynek egyébként az a poénja, hogy az ilyen körülmények között elfogott és előállított fiatalokat a Hevesi Rendőrkapitányságon tanúként hallgatták ki.

Ja, és majdnem elfelejtettem. A nyomozó ügyészség szerint a hevesi búcsúban is ugyanerre a több mint tucatnyi fegyveres marcona kommandósra támadt rá puszta kézzel öt színjózan, kisgyerekeivel szórakozó cigány férfi és két fiatal cigány nő. Ügyük már a bíróságon van.

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr541419918

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: P. Zsolt társait keresi a rendőrség 2010.04.02. 09:20:02

A romagyilkosságok kilenc helyszíne közül hat támadással hozta már összefüggésbe a rendőrség P. Zsoltot, az egyik gyanúsítottat - írja a Magyar Nemzet.

Trackback: Hitelesített cigánylátás 2009.10.02. 18:14:31

Forrósodik a hangulat szinte minden cigányokkal, cigánybűnözéssel, cigányok beilleszkedésével azaz bármilyen cigánysággal kapcsolatos blogbejegyzéssel kapcsolatban.Kommentelők esnek egymásnak, érzelmek, indulatok kavarognak, józan ész kontra pogromhang...

Trackback: M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből 2009.10.02. 14:53:02

"-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a farkatlan füles a szivárvány tövében. Lógathatnám kamillába csepegő orro...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pipas 2009.10.02. 17:04:28

@tommybravo: Valódi gyanúsítottak? Gyanúsított attól lesz valaki, hogy a rendőrség közli vele, hogy gyanusítják, nem előre gyanúsított, aztán elfogják. :-/

A nagy kérdés, hogy a _tetteseket_ elfogták -e...

Az ős kaján 2009.10.02. 17:06:57

Mindenkivel a saját nyelvén kell beszélni. Azt érti meg. Ilyen helyen ilyen esetben ilyen hangnemre van szükség.

tommybravo 2009.10.02. 17:07:36

@mokas_gizi: A mellékelt példa alapján a cigányok ellen nem csak akkor lépnek fel, amikor bűnöznek. Nem azért nevezek valakit rasszistának, mert azt mondja, hogy vannak cigány bűnözők, hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy léteznek. Az viszont rasszista, aki minden cigányt bűnözőnek nevez, még amikor pontosan tudható, hogy ez nem igaz; ld a fenti esetet, ahol egy ellenőrizetlen nyom alapján, nulla helyismerettel, pusztán izomból akartak nagyot alkotni a rend őrei.

Pipas 2009.10.02. 17:08:10

@SzombatZ: Nagyapám református lelkész volt, neki is sok hasonló esete ismert. Öreg korában a haverjaival, a többi lelkésszel néha összeálltak és olyankor mindig ki kellett küldeni a kommandósokat, mert néha megpróbálták elvenni a rendőrtől a fegyverét.

Bizony mondom nektek ilyet nem csak a cigányok szoktak csinálni... hiszen minden ember egyforma, nincs különbség! ;)

sydo 2009.10.02. 17:08:32

@tommybravo: rendben, de azt belátod, hogy indokolt volt a kemény fellépés, az alapos gyanú miatt?
a valódi gyilkosok nem kispályások, hanem profi bűnözők, ezt tudta a rendőrség is.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2009.10.02. 17:09:34

Ez az el Topo egy agresszív barom. Börtönben vagy elmegyógyban lenne a helye.

"fegyveres kommandósok rontottak rá durván a békés romákra"

Az ilyen fogalmazást gondolom már tanítják valamelyik jogvédős suliban.
Békés roma?
A kettő kizárja egymást.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 17:12:18

@úriparaszt:

El nem tudod képzelni, mennyire hidegvérrel és alapos megfontolás után írtam.

Pipas 2009.10.02. 17:12:39

@tommybravo: Csacskaság. A cigánybűnözés emlegetése miatt már mindenki rasszistázni kezd, pedig nem azt jelenti, hogy minden cigány bűnöz. Ahogyan a tanulókísérlet sem azt jelenti, hogy minden tanuló kísérletezget... az állatkísérlet meg pláne nem azt jelenti, hogy minden állatról feltételezni lehetne, hogy rendszeresen atomot hasítana...

Régen az volt a rasszista, aki nem szerette a cigányokat. Ma az a rasszista, akit nem szeretnek a cigányok.

tommybravo 2009.10.02. 17:14:55

@sydo: Ebbe a blogba rendszeresen szokott írni (ha nem ő is írja kizárólag) a három tarnabodi gyerek védőügyvédje, Magyar Elemér. Ebből talán jogosan gondolom, hogy sokkal nagyobb rálátása van az ügyre. Ha pedig azt mondja, hogy tanúkért mentek a rendőrök, akkor nincs okom kételkedni.

Az alapos gyanú pedig később alaposan megdőlt, ld az index beszámolóját: index.hu/bulvar/2009/08/25/karteritesi_pert_inditanak_a_tarnabodi_fogva_tartottak

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.10.02. 17:16:35

@El Topo (Sgt. Elias): úgy látom nem nagyon alakul bármiféle társadalmi párbeszéd a rendőrség szabályzását/elfogadását illetően :) pedig ők vannak, ebből kell kihozni valamit. mondjuk már két posztban is érintettem ezt, jelenleg láthatóan túl erős a megosztottság, mint szinte bármiben.

SzombatZ 2009.10.02. 17:17:41

@Pipas: Igen teljesen hétköznapi, amit írsz. Én a helyi református templom közelében lakom, és ha korábban kelek fel vasárnaponta, néha gyanús mozgást látok. Sokáig nem tudtam, hogy mi lehet az, de egyszer utánajártam. A lelkes lelkész, akkora kisugárzással bír, hogy meg tudja győzni a nyájat, és ráveszi őket, hogy menjenek ki a mezőre, istentisztelet előtt, és hajtsák meg lefűrészelt csövű vadászfegyverekkel a békés csigaszedő romákat. Csak úgy a buli kedvvért, hogy meglegyen az alaphangulat az istentiszteletre. Naná hogy lőpornyom van a kezükön, csak nehogy félreértse valaki...

sydo 2009.10.02. 17:20:01

@tommybravo: az általad linkelt cikkből:
"A fiatalkorú Németh Renátót, a már felnőtt korú Szabó Adorjánt és Pusoma Jánost a 2008. szeptember 29-én elkövetett tarnabodi támadással [1] összefüggésben a bűncselekmény másnapján helyezték előzetes letartóztatásba."

tehát a tanúkat helyezték előzetes letartóztatásba?

Bobby Baccala 2009.10.02. 17:20:10

@tommybravo:

most azt akarod mondani hogy azért mert meggyanúsították ezeket akkor már rasszisták? te hol élsz?

ki mondja hogy minden cigány bűnöző?

tommybravo 2009.10.02. 17:22:23

@sydo: És ez a videó az ő elfogásukról szól?

Bobby Baccala 2009.10.02. 17:25:33

@tommybravo:

igen

nem hallottad ahogy a rendőr kérdezi, hogy te vagy a németh renátó?

magyar elemért meg hagyjuk inkább.

SzombatZ 2009.10.02. 17:26:39

Nyilván nem bűnöző minden cigány, ezzel szerintem mindannyian tisztában vagyunk, mint ahogy nem becsületes minden magyar (fehér) sem. A nagy baj ott van, ha ma kimondod az igazságot, miszerint a cigányok között nagyobb a bűnelkövetők aránya, vagy hogy megvannak a cigányságra jellemző bűnelkövetési formák, akkor azonnal jönnek a megélhetési jogvédők, meg a budai villalakó liberálisok, és azonnal rasszistának bélyegeznek.

Azért azt lássuk be a tarnabodi eset kapcsán, hogy kurvára nem fasza, hogy valakik vadászpuskával járnak, meg lőpornyom van a kezükön.

Pipas 2009.10.02. 17:27:22

@SzombatZ: Bizony, bizony, ez így van. Papok, orvosok, falusi tanítók hordákba összeállva, botokkal fejszékkel felszerelkezve nagyon veszélyesek tudnak lenni. Különösen a matematikusok, fizikusok és persze a filozófusok atom veszélyeket, sötétedés után nem mernék a könyékükre se menni.

Szegény cigány estefelé gyanútlanul megy a bibliakörbe a római jog professzora meg kiugrik elé a sötétből és megvillan a kezében a kés... szörnyű, én mondom szörnyű.

pakesz (törölt) 2009.10.02. 17:27:42

nekem a gyerekkad felrugasanak a megemiletse tetszik a elgjobban :)
lenge 1000-2000 -et er megis odavannak :)

bécika 2009.10.02. 17:31:07

@SzombatZ:
Pedig tényleg így van. A cigányok közt kevesebben ölnek.
Viszont többször lopnak. Igaz kevesebbet mint a fehérgallérosok, az ország miattuk soha nem menne tönkre.
De meg lehet különböztetni őket. Barnák. A szín minden. :)

SzombatZ 2009.10.02. 17:31:24

@Pipas: "Szegény cigány estefelé gyanútlanul megy a bibliakörbe"

Igen felénk is oda szoktak járni, a fákat meg a termeszek, meg a hódok vágják ki az erdőben. Ja meg a fizikaprofesszorok. De ezek már más mesék...

sydo 2009.10.02. 17:32:35

@tommybravo: igen, videó eleje: "te vagy a németh renátó? -igen én"
van még kérdésed?

tommybravo 2009.10.02. 17:33:39

@SzombatZ: Éppen az a bibi a sztoriban, hogy a gyanúsítottak személyes ellenlábasa által tett vallomáson kívül semmi nem támasztotta alá, hogy volt a három gyereknél fegyver.

@Bobby Baccala: Ezen a renátós részen átsiklottam a videóban, az igaz.

algi 2009.10.02. 17:33:54

Ez egyszerűen gyönyörű.

SzombatZ 2009.10.02. 17:35:09

@bécika: "A cigányok közt kevesebben ölnek."

Ma már ez sem igaz. Nemrég öltek meg egy 53 éves embert nappal Pesterzsébeten, mert szólni mert, hogy ne bántsák az eladót, és minden hónapra jut egy hasonló eset.

A fehérgallérosokat meg tarkón kéne vágni mint a nyulat, az egyik legkártékonyabb bűnözőfajta, és van pénze, hogy megvédesse magát ügyvédek hadával.

Pipas 2009.10.02. 17:36:25

@SzombatZ: Így van ez. Kiscit szégyenlem is magam, lehet, hogy szolizni kezdek és megváltoztatom a nevem Kalányos Dzsovannira (vagy valami hasonlóra). Be kell illeszkednünk nincs mese. Dikk! ;)

pakesz (törölt) 2009.10.02. 17:37:06

ja egyebkent ilyen kommandos sztori ismerettsegi koromben volt...
rajuktortek az ajtot a VIII kerben, aztan ott levagtak a foldrea csaladjaval egyutt, egy kis adategyeztetes, aztan elmentek
nem cigany volt az illeto, a kommandosok csak elneztek a hazszamot

de pl. a zsidok is igy csinaltak, valamelyik repteren a palesztinok tuszul ejtetek a zsido utasokat, aztan rajuk tortek a kommandosok, na ott heberul elhangzott a hasra, aztan lottek...
ja ott meg is haltak masok is, itt volt valami? az hogy megfegyelmeztek mert ellenalltak, hat az a kommandosok munkakori leirasa, nekik ez a feladatuk :)

facil.j 2009.10.02. 17:39:11

nem csak a romákhoz állnak így hozzá a kommandósok hanem mindenkihez. de hát nekik ez a dolguk, ahova ők mennek ott már ez kell , mit kell picsogni ha más nemzetiségűeket kapdostak volna így össze akkor nem szörnyűködne senki

SzombatZ 2009.10.02. 17:41:14

@tommybravo:

Igen ez kiderült utólag. Nem tudhatják sajnos a rendőrök, hogy ki kinek a haragosa, pláne cigányéknál. Ott még azt sem lehet biztosan tudni, hogy ki kinek a felesége, gyereke, vagy szeretője...

Az ilyen tévedés miatt, meg bőrszíntől függetlenül elnézést kell kérni, és kárpótlást kell adni. A hamisan tanúzó majmot meg felelősségre kell vonni.

Az meg még mindig nem fasza, hogy lőpornyom volt a kezén a szegény szerencsétlennek, biztos a beilleszkedési kísérlet közben került oda.

sydo 2009.10.02. 17:43:42

@SzombatZ: a lőpornyomokra az egyetlen magyarázat, hogy sportlövészek lehettek, vagy hivatásos vadászok :)

Pipas 2009.10.02. 17:43:48

"A cigányok közt kevesebben ölnek.": Aha így igaz. A legtöbb magyarországi gyilkosságot a hollandok meg a kvékerek követik el. Tudjátok: balta, szemkinyomás, bicska, agyonrugdosás, meg ilyenek. Szögi Lajost is a norvégok gyilkolták meg a gyermekei szeme láttára, azóta is azok gyalázzák meg minden héten az emlékművét.

A szemét norvégok, azok.

drmanhattan 2009.10.02. 17:44:50

Szégyen és gyalázat ami ezeken a felvételeken látható. És ennek semmi köze a cigányokhoz. Ami látható, egy rakás kommandós ruhába öltöztetett bohóc, akik nagyon de nagyon távol állnak egy igazi, komoly szakembertől. Attól még lehet igencsak zoral és határozott valaki, hogy nem úgy beszél az emberekkel mint a kutyákkal, sőt. Ez a viselkedés amit kommandósoktól látunk frusztrációra, idegességre és parára utal. Fényévekre van az igaz profiktól.

Ugyanolyan tenyeres talpas parasztok mint akikért küldték őket.

Pipas 2009.10.02. 17:45:24

@SzombatZ: "pornyom volt a kezén a szegény szerencsétlennek, biztos a beilleszkedési kísérlet közben került oda": Ááááááh, ez három pontos volt! Huuuáhhh. ;)

bécika 2009.10.02. 17:47:37

@Pipas:
Hidd el. Ez statisztika.
Persze ha roma csinálja, rögtön megjegyzed, pedig mindennap történik gyilkosság. Számold meg a kicsi ujjaidon, hány romát találsz közöttük.

mokas_gizi 2009.10.02. 17:48:02

@tommybravo:

Én olyat sosem mondtam hogy minden cigány bűnöző, aki ilyet állít az rasszista + valószínű sok negatív tapasztalata volt velük, de attól még nincs iagaz én csak azt állítom hogy 90% kb bűnöző a maradék 10% az becsületes és valóban próbál beilleszkedni...

SzombatZ 2009.10.02. 17:48:26

@Pipas: Kösz! Egyszerűen nem tudom másként elképzeli, hogyan kerülhetett oda. Mindent végiggondoltam, de csak ez maradt. :)

francia sakk 2009.10.02. 17:53:42

Amikor még engedélyeztek ilyen felmérést, kiderült, hogy a börtönlakók kb. 80 %-a roma. A lakosságnak viszont csak kb 8%-a... és az egyetemisták hány %-a is? Ezt kommentálhatná a cikkíró, azután írhatna az olaszliszkai egyenlő bánásmódról, a miskolci leharcolt lakótelepről, arról, hogy faji alapon kik kapnak kedvezményeket országunkban, és futtathatna egy gondolatmenetet arról, vajon miért erősödhet a jobbik teljesen véletlenszerűen...!!!

Pipas 2009.10.02. 17:54:23

@bécika: "Hidd el. Ez statisztika.": Aha. Most akkor végy egy mély levegőt és olvasd el mit írtál. ;)

@SzombatZ: Vizuális típus vagyok és úgy megjelent előttem, ahogy a kigyúrt/kivarrt egyenrangú vidéki lakos ártatlan szemekkel mondja a rendőrnek, hogy neki bizony valószínűleg tegnap délután kerülhetett lőpornyom a kezére, amikor vadul beilleszkedett. ;) Mindjárt a bodzapermetezés utáni délutáni beilleszkedési kísérleten, amit általában szerdán tartanak a kisbolt meletti sarkon, ahol le van taposva a fű és söröskupakokból van az árokpart...

kyncza 2009.10.02. 17:55:57

Velős választ mondok te barom, idióta blogszerző!!

Az anyád picsáját! Az ilyenek miatt, mint te tartunk ott, ahol!!!
1. Nem roma bazdmeg, hanem cigány
2. Költözz le cigányok közé, aztán onnan védd az érdeküket te barom. Láttál már élőben egyet is?!? Jó, hogy nem megsíratod a cigókat, h milyen szar nekik itt. Érdekes, azért csak nem akarnak elköltözni Mo.-ról!

idióta...

tblv 2009.10.02. 17:57:36

Élveztem minden percét ennek a nagyszerű kisfilmnek. Ha nem csak a blogokon okoskodnátok megfejtve a világot, hanem tisztában lennétek azzal, hogy mi folyik valójában vidéken, szemetek nem rebbenne ezen a videón. A kommandósok valóban nem az irodalmi magyart használták, de bennetek apukáim a szar fagyna meg, ha ilyen cigókkal hozna össze a sors, mondjuk amikor a termésedet, vagy más cuccodat sajátítja ki. persze, ti ezt sokan nem ismeritek, mert
- nem laktok olyan helyen
- ebből adódóan nem vagytok kiszolgáltatva nekik.
Csússzon másszon is az alja, akinek nincs félnivalója az nem fél. Nem bűnöző minden cigány, de a bűnözők java része az. A belvárosból könnyű ugatni, éljetek tarnasági kis falvakban.

drmanhattan 2009.10.02. 18:02:33

@kyncza:
Én is adnék neked egy választ. Tök mindegy, hogy cigányokhoz mentek a rendőrök vagy nem. Akkor egy rakás amatőr szarkupac. Én láttam Párizsban közelről kommandósakciót. Ott is egy házba mentek be emberekért. Na hát az valahogy másként nézett ki.
Ott is sok gond van az arabok és a rendőrök között, de az elit egységnek nem véletlenül ez a neve. Ezekre a bazdmegezős, kurvaanyázós tenyeres talpas parasztokra te rá mernéd mondani, hogy elit rendőrök.

frikazojd · http://kocs.ma 2009.10.02. 18:02:46

a cigányokat meg kell ÖLNI. minél hamarabb. saját belüket tekerném a nyakukra.

Pipas 2009.10.02. 18:03:24

A múltkor olvastam, hogy egy segélyes azt mondta "azért olyan kevés a segély, mert a magyarok nem dolgoznak rendesen, lusták".

Mondjuk ezen még én is felmérgeltem magam egy cseppet, pedig a béketűrésem egyébiránt legendás.

SzombatZ 2009.10.02. 18:04:22

@Pipas: "Mindjárt a bodzapermetezés utáni délutáni beilleszkedési kísérleten, amit általában szerdán tartanak a kisbolt meletti sarkon, ahol le van taposva a fű és söröskupakokból van az árokpart..."

Én is vizuális típus vagyok. Ezen nagyot röhögtem.

SzombatZ 2009.10.02. 18:08:30

Kösz a többségnek a jó vitát, és külön kösz a vidám perceket.

pakesz (törölt) 2009.10.02. 18:13:59

@drmanhattan: igen ez igaz, ezek tenyleg nem elit kommandosok,
de azert naluk volt a puska, es meg videoztak is oket, igy egyertelmuen el kellett kerulniuk hogy valamelyik cigo hoskodjon

Pipas 2009.10.02. 18:15:02

@SzombatZ: Úgy vagyok ezzel, hogy addig röhögjünk, amíg lehet... és persze a legjobb vicceket az élet írja. De mondjuk jobban szeretnék a nyertes oldalról röhögni.

Pölö jót röhögnék, ha a jelenlegi parlamentünket a következő parlament bevágná a dutyiba és nap nap után arról olvasnánk, hogy xy ex-minisztert már megint megerőszakolta egy cellatársa, akinek a származását a rendőrség nem közölte. Vagy mondjuk azon is mosolyra húzódna a szám, ha arról hallanék, hogy Kolompár Orbán túl van az életveszélyen és a jövő héten már a bézbólütőt is kioperálják az ánuszából... de szép lenne. ;)

drmanhattan 2009.10.02. 18:19:53

@pakesz:
igen, pont ez a bajom, hogy ilyen ideggyenge barmok puskát kapnak.

SzombatZ 2009.10.02. 18:20:27

@Pipas: A próféta szóljon belőled :D

Art Mooney 2009.10.02. 18:24:51

az igazsaggal szembemeno ballib propaganda (asit)

Dr Kangörény 2009.10.02. 18:25:35

Mi ez a cigánymosdatás??? Baszki, írj azokról a cigányokról, akik járőröző rendőröket támadtak meg kardokkal és csak fegyverrel lehetett elkergetni őket! Nem elfogni, elkergetni!

O'Neil 2009.10.02. 18:30:17

Igy kell ezzel a győkér bandával bánni!Semmi felháboritó sem volt a videon.

Pipas 2009.10.02. 18:32:10

@SzombatZ: Hát jó lenne. Ellenben sajnos nem ebbe az irányba haladunk asszem.

drmanhattan 2009.10.02. 18:37:34

@O'Neil:
Szerintem úgy bántak velük mint a félbűnöző szétkokszozott kidobók egy siófoki diszkóban, amikor ki kell basznki egy 60 kilós részeg barmot. Ennyi tudnának a magyar kommandósok?

changebug (törölt) 2009.10.02. 18:37:53

Csak halkan megjegyzem, hogy ezek nem művészlélek kóristafiúk és nem is azért tartjuk őket. Gondolom fel is spannolják magukat mert nem könyvtárba mennek.
Szerintem ez legyen a legnagyobb baj az életbe.

drmanhattan 2009.10.02. 18:48:09

@changebug:

Csak halkan megjegyzem, hogy 6 éve NYC-be élek és van némi fogalmam az udvarias, de ugyanakkor kőkeményen határozott rendőri fellépésről, ami ellen nem nagyon szoktak még a bronxi fekák sem ellenszegülni. Persze itt is vannak túlkapások, de az alap az, hogy rendőr udvarias, de tekintélytparancsoló. Mondjuk elég kevesen vannak mázsa alatt.

O'Neil 2009.10.02. 18:49:29

@drmanhattan: Intézkedés közben nincs idő a "finomságokra",ha kell ,lebaszni a főldre,orditani,mert ha fegyver van az elkövetönél,akkor ott a baj.

drmanhattan 2009.10.02. 18:55:52

@O'Neil:
na hagyjuk ezt az intézkedés közben dumát. ha megnézed a videót, akkor látod, hogy a rendőrök ott segbebaszottkodnak, hogy ki menjen fel az emeletre. Na Józsi, akkor ti ketten...Ha ez egy profi intézkedés, akkor milyen lehet amikor szarul csinálják. Az is látszik, hogy teljesen indokolatlanul agresszívek és alpáriak a cigánygyerekkel. Egyszerűen nem urai maguknak, nincs önfegyelmük. A lyukas garast nem adnék az életükért ha valami komolyabb ukrán csapattal összeakadnának. Akkor persze nem lenne ilyen nagy a pofájuk.

bryan 2009.10.02. 18:57:38

Az egyik közvetett ismerősöm nemrég pár százezer forintot kapott a rendőrségtől jogtalan letartóztatása, meg két nap előzetes miatt (okt 23.). Nem sajnálom tőle, jogosan kapta, annak ellenére, hogy nem a FIDESZ közönségéhez és nem is a járókelőkhöz tartozott. Az a baj, hogy ez nem változtatott semmin, a kiképzés és a rendőrség feletti kontroll nem változott. A videón az egyik "kommandós" úgy rikácsol, mintha félne. Egy ilyen embert, az első körben ki kellett volna baszni a pszichológiai alkalmasságin. Nem érdekel milyen színe volt az aktuális áldozatoknak, csak annyiban, hogy ha a "törvény" így jelenik meg náluk az annyit ér, mintha egy bűnöző banda kapta volna el őket. Joggal nem lesz előttük semmilyen erkölcsi tekintélye, csak valami ellenőrizhetetlen sorscsapásnak tűnik. Jönnek a kommandósok, valakit elvisznek, közben ha az útjában állnak, ők is kapnak pár rúgást, akár csináltak valamit, akár nem. Ezzel egész közösségek (egyébként sem létező) bizalmát rendítjük meg a törvényben. A másik gusztustalan része a dolognak, hogy a kádári rendőrséget idézi, nem elszámoltatható, jön, üt, megy, mintha mi sem történt volna. Baszki, az én adómból nem a kibaszott bank diszkó verőembereinek egyenruháját szeretném finanszírozni, hanem egy olyan tekintélyes testület működését, amely szem előtt tartja, hogy belőlem él. Nem a főnökeiből, nem a politikusokból, hanem abból a pénzből, amit mondjuk pont annak a kocsinak az adójából fizetnek neki, aminek tulajdonosát pont most kurvaanyázza. Ha olyan rendőrséget szeretnénk, amilyen a videón látható, akkor privatizáljuk az egészet, béreljünk embereket valami biztonsági cégtől adjunk rájuk egyenruhát, aztán felejtsük el azt a kevés ügyészségi macerát is, hadd szóljon. Csak akkor ne csodálkozzunk, ha egy reggel ránk rúgják az ajtót, már rugdosnak a földön, mire kiderül, hogy rossz címre jöttek.

bryan 2009.10.02. 19:04:47

@Kangörény_:
Írjál róluk te. Indíts blogot ingyen van. :)

O'Neil 2009.10.02. 19:07:11

@drmanhattan: Persze igazad van,nem állnak a helyzet magaslatán,ezért is durvábbak.De hát minden egység nem lehet SWAT.

drmanhattan 2009.10.02. 19:12:59

@O'Neil:

Na jó de azért nem szaros közlekedési rendőrökről beszélünk. A rendősrségi reform nem azt jelenti, hogy még több frusztrált és komplexusos barmot engedünk rá a társadalomra. Hogy intézheted el annyivall, hogy nem állnak a helyzet magaslatán? Ezeknek puska van a kezükben baszkil. Ha valakinek akkor ezeknek a rendőröknek kellene a legprofibbaknak lenniük.

viks 2009.10.02. 19:16:05

Mondja nekem valaki az arcomba, hogy ez szakmai professzionalizmus.

De nem zavar. Magyarország minden szintjén jelen van ez a genny.

Tonny78 2009.10.02. 19:27:57

@mokas_gizi: Ez velősen a lényeg. Pontosan ez az amit több száz éve nem tudtak megtenni és nem is fognak. Miért van az, hogy este ha jönn velem szembe 5 cigány át kell mennem a túloldalra? Hidd el a magyartól nem ijednék meg. És általában így is utánamszólnak.Nagyon rászolgáltak erre. Melleslek nem rég a nyugati aluljároban egy 7 fős cigánytársaság egy rendőrt vert agyon mert meglátták a jelvényét. Ezeknek már semmi sem szent.Persze hogy a kommandót küldik, a sima rendőrt megvernék.

O'Neil 2009.10.02. 19:29:30

@drmanhattan: De azért ne mond,hogy NYC ben az 57th körzetben mindenki topon van!Persze van ilyen -olyan.Látom azt a sok barmot a déli államkból,ütik vágják a népet.Vagy a 90 es években a Los Angeles i zavargások.Ott is pár zsaru begőzölt,és ott volt a baj.
Én csak az egészből azt akkarom leszürni,hogy nem kell "gyilkost" kiálltani,mert lebasztak a földre pár cigust.

J_W 2009.10.02. 19:53:07

Kívánok a post írójának kizárólag cigány szomszédokat. Illetve az iskolába ahová az esetleges gyerekei járnak, minimum 10%-ot.

Okádnom kell ettől az orknyaló förmedvénytől.

beleszolok 2009.10.02. 19:57:51

@drmanhattan: Majd ha egyszer ott konfrontálódsz a helyi kommandókkal, utána meséljél. Nem az utcai talpassal, aki úgy intézkedik, hogy végig veszi a kamera. Ott ha fegyver esély van, akkor nem szaroznak, bebasszák a flashbanget, és a vakon-süketen fetrengve várhatod, hogy megbilincseljenek.

drmanhattan 2009.10.02. 20:18:32

@beleszolok:

Itt igazi kommandót, csak nagyon ritkán nagyhalak ellen vagy terrorgyanú esetén vetnek be. Meg persze ritkán FBI ha olyan az ügy. Ha valami gyanusítottat be kell vinni, akkor az utcai talpasokat küldik ki, meg esetleg nyomozókat velük.

butcher511 (törölt) 2009.10.02. 20:38:10

Nagyon helyes! Gyűjtsék be a kis késsel magyar szurkálós mocskokat.

ha-nokri 2009.10.02. 20:49:32

Egy jogállamban a kommandós nem faszagyerek, aki szétrúghatja az állkapcsodat, ha nem csinálod elég gyorsan a fekvőtámaszokat a mókából alád fektetett alzheimeres nagymamádon, hanem egy rendőr, akinek úgy kell intézkednie, hogy közben jogszerűen jár el, nem önbíráskodik, nem gyalázkodik - ha frusztráltak a), vegyenek egy hokimagazint bevetés előtt és adják körbe a kisbuszban b) ne menjenek rendőrnek, hanem termesszenek uborkát a kiskertjükben. (Pont mint az intelligens hozzászóló, akinek nyilván naponta lopják el a friss petrezselymét a cigánybűnözők, mert ő a megtestesült vidéki Magyarország).

Ilyen az, amikor a teljes amatőrség a kisszerű hatalommámorral egészül ki. Egészen szánalmas, hogy felvették ezt a szart, és közben össze-vissza vagdosták, a kamerás szégyenlősen elfordul, amikor minden ok nélkül veréssel fenyegetnek (és legalább gyanús, hogy megvernek), buziznak egy olyan embert, aki azért van ott, hogy nekik segítsen, felháborító, ahogy négykézláb rángatják a srácot a betonon, amikor nyilvánvaló, hogy együttműködik.

A legröhejesebb mégis az, hogy a híres október 23-i akciók óta minden derék honfi ÁVH-zik és rendőrállamról beszél (részben nyilván jogosan), itt pedig ugyanazok hosszú nyelvcsapásokkal nyalnak, csak azért, mert most cigányokat vertek a szépsisakos birodalmiak. Amúgy molotovkoktélt dobálni a rendőrre nyilván szabad, ha a haza ezt követeli, a cigánygyerek viszont nyalja meg a kommandósbakancsot, mert született bűnöző, nyilván mindegyiknek lőpornyom van a kezén (bocs, hol a fegyver egyébként?), bugylibicska a segélyből meg gyerekpornó kazettákból vett Armani-öltöny zsebében, és ha még nem erőszakolt meg magyar szűzlányt, csak azért lehet, mert répalopás közben fennakadt a zacsija a szögesdróton. A vidéki, cigányok elleni kommandósakciók vannak olyan durvák, mint a szemkilövősdi, csak többségükről nem kerül ki videó, érthető okból. Azt kívánom tiszta szívemből, hogy minden kedves rendőrvédő változzon át egy esős éjszakán kelet-magyarországi cigánygyerekké, és ismerkedjen meg a rögvalósággal. Addig meg klikelgessen bátran napi 16 órás emberfeletti munkája után, a mintaadózó mintaapa/anya/szomszéd jó lelkiismeretével, a putrik tőszomszédságában nyilván arca verejtékével felhúzott takaros magyar házában, amit örjöngő vérfertőző cigányhordák ostromolnak naponta. Klikkeljen és tanítson.

Ha a cigányt megverik, megjavul. Ha leköpik, belátja, hogy nem volt igaza. Ha azt mondják neki, hogy egy utolsó kiírtandó féreg, akkor megköszöni, és savat iszik. Hiszen ti is ezt tennétek fordítva, nem? Csak így tovább, becézd a gumibotot, magyar.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.10.02. 21:18:10

szegény romák

csoda, hogy a szemüket nem lőtték ki, ezeknek az ártatlan bárányoknak

beleszolok 2009.10.02. 21:40:59

@ha-nokri: ezt hívják úgy, hogy csúsztatás. Köszönjük a szemléletes bemutatást.

Mourinho már nem a király 2009.10.02. 21:41:26

Trágyablog. Dehát szólásszabadság van.

phaidros 2009.10.02. 21:47:41

Kedves rasszisták, amikor ugyanezek az egyenruhás szarládák lőtték ki a szemeteket a tüntetésen, akkor fel voltatok háborodva a jogsértések miatt...

Tetroá 2009.10.02. 21:52:13

A cigányok a legnagyobb rasszisták, sajnos a többségük lenézi a magyarokat, magukat nem is tartják annak.
Csakhogy ezt manapság nem menő észrevenni.

Ezt a rásszistá ütőkártyát jobb lenne végre kivenni a pakliból, mert kész vicc az egész.

phaidros 2009.10.02. 21:53:00

Egyébként érdekes, hogy ez a tanúbegyűjtés, milyen lehet amikor fegyveres cigánybanda főnökét szedik össze? Ja, hogy azt nem szokták?

Hol a picsában van ilyenkor az SZDSZ parlamenti frakciója? 20 éven keresztül verték a nyálukat az esélyegyenlőségre, a szabadságra, erre előbb Mártíriuszoznak, most meg ez rendjén van nekik?

phaidros 2009.10.02. 21:54:04

@Tetroá: na és? Akkor szerinted a fenti tanúbegyűjtés magyarokkal is hasonlóan zajlik?

beleszolok 2009.10.02. 21:55:27

@phaidros: Mondom, fogalomzavarban vagytok. Egyrészt azok között a nem-cigány magyarok között, akik nem szeretik, vagy egyenesen gyűlölik a cigányok nagy többségét, elenyészően kevés rasszista van. Nekik ugyanis egy más népcsoporttal, vagy etnikummal sincs semmi bajuk, a cigányokon kívűl. Rasszisták nagy számban a kisebbségben vannak.

A tüntetést szétlövő szarládák és a cigányokat gyenge szakmaisággal lerohanó kommandósok közt van azért egy pár apró különbség. A kommandó azonosítható, ha történt az akciója közben törvénysértés, míg az utcai kecsegek törvénysértő módon azonosíthatatlanok voltak. Törvénysértően használtak fegyvereket (vipera), olyan fegyvereket, amik szabályosan voltak náluk, törvénysértő módon használtak (gumilövedék, könnygázgránát). Ráadásul (valószínűleg szándékosan) szakszerütlenül oszlattak. Arról nem is beszélve, hogy a tüntetésen nem büntetett előéletű célpontokra indultak bevetésre.

Mindamellett, az itteni esetben a rendőrök eljárása közben nem maradt maradandó sérülés, ellentétben a tüntetés oszlatásával.

bryan 2009.10.02. 22:09:34

@beleszolok:
"a cigányokat gyenge szakmaisággal lerohanó kommandósok"
Ha egyszer a barátnődre gyenge szakmaisággal rárúgnák az ajtót, magukat "kommandósnak" mondó baromarcúak tévedésből és te itt sírnál valami kommentben, őket sajnálnám, de rajtad azért röhögnék.

bryan 2009.10.02. 22:10:51

@bryan: "őket sajnálnám"
Őt és nem őket persze.

beleszolok 2009.10.02. 22:12:46

Jaja. Én már csak ilyen pityergős vagyok. Rám rúgták már az ajtót, nemkommandósok is (viii. kerületi rezidensek), fegyverrel, de akkor se tört el a mécses.

bryan 2009.10.02. 22:26:09

@beleszolok: Csak nem rosszban sántikáltál? Vagy csak úgy véletlenül történt, te meg mondtad mint Bruce:
www.youtube.com/watch?v=DN6feERzbo8
:)

Mentula 2009.10.02. 22:32:51

a "kommandósok" feladata az, hogy a különösen veszélyesnek tekintett gyanúsítottak előállítását ők hajtsák végre. a kiképzésükből eredő módszerük lényege, hogy lehengerlő agresszivitással kell fellépniük, így jó esetben pszichésen és fizikailag is megbénítják a célszemélyeket, megelőzve a nagyobb bajt. ők ezt tudják, ez a szakmájuk, és ha az illetékes redőrgóré úgy dönt, hogy rájuk van szükség, ők ezt nem kérdőjelezhetik meg, és mindig a legrosszabbra készülnek fel, legyen szó izlandi turistáról, vagy montenegroi üzletemberkről. az más kérdés, hogy aki így döntött, az megalapozottan tette-e azt. de gondoljunk bele, ha nem mennek utána az infonak, és mégis ők a hunyók, mit kaptak volna.

szóval, ezek a fiúk alsóhangon így lépnek fel, mert ez a dolguk, lötelességük, szakmájuk, és ezt nem lehet máshogy csinálni.

bryan 2009.10.02. 22:37:52

@beleszolok:
Komolyra fordítva, ugyanez a "gyenge szakmaiság" okozta a tüntetéses durvulást, mint ez, és ez nem a legdurvább szitu volt amit a kommandósok csináltak, csak erről jött ki a videó éppen. Vagy betartatják a szakma szabályait és az úgynevezett törvényeket vagy ilyen esetek fognak történni akárkivel szemben. Az erőszakszervezeteket saját tehetetlenségi erejük viszi ebbe az irányba, aminek csak a szigorú szabályok és ellenőrzések vethetnek gátat. Ezért akárkivel szemben történik ilyesmi azt nem szabad helyeselni.

Mentula 2009.10.02. 22:38:13

ja, és a poszt rettentően erőltetett, és teljesen értelmetelen.

bryan 2009.10.02. 22:45:44

@Mentula: A szart nem lehet kurvaanyázás, lökdösődés, meg hasonlók nélkül határozottabban csinálni. Csak egy normális vezető kellett volna hozzá.

ionsrác 2009.10.02. 22:52:02

"- Ezúton tudatom Önnel, hogy az 438476-os számú rendelet 7. paragrafus 47. bekezdése alapján Mr. Buttle, Archibald, Shangri-la Torony 412. szám alatti lakos tartozik adatokat közölni a Tájékoztatásügyi Minisztériummal, és elismeri költségtérítési kötelezettségét az RBCZ-907. számú rendelet értelmében. Itt tessék aláírni!"
...
"Nyugi! Nyugi! Semmi perc alatt rendbeteszünk mindent! Higgye el, aggodalomra semmi ok! Ha valaki okkal aggódik, az Tuttle!

- Tuttle? De hisz ő Buttle!"

www.youtube.com/watch?v=SIDggzJ1mWc

beleszolok 2009.10.02. 22:53:58

Nem. Régi dolog, nem bolygatnám :-)

Igazából nem ismerem a pontos parancsaikat, de azért egy kommandónak az a lényege, hogy ne legyen leányregény, amikor a célterületet elfoglalják. Szerintem ez egyébként nem volt különösen durva, ami igazából elfogadhatatlan, az a hangnem, amit alkalmaztak. Ha egyszer profik, akkor az esetleges célpontokkal szembeni érzelmeiket kordában kellene tartani. De pl bármelyik komoly swat team, vagy katonai kommandó, ennél sokkal durvábban hengerelt volna. A felelősség kérdése itt inkább abban merül fel, hogy szükséges-e ilyen harcerejű csoportot bevetni az adott célpontok ellen.

Mentula 2009.10.02. 23:01:34

@bryan: nézd, ha azt mondják, hogy ki kell menni egy ilyen helyre, feltételezve x+1 felfegyverzett fazon lehet ott, akik nem haboznak ölni (márpedig feltehetően ez volt a prekoncepció), akkor az adott felfokozott idegállapotben a lökdösődés, meg a trágár duma a legkevesebb. Filman látható balfaszkodás is inkább annak tudható be, hogy valahol menet közben kezdett kiderülni, hogy ez nem is olyan szitu.

bryan 2009.10.03. 00:06:04

@Mentula:
Viszont senki "nem nyomta meg" a nem veszélyes bűnözőkkel hanem állampolgárokkal állunk szemben "gombot". Ez olyan vezetői mulasztás, ami felett nem lehet elsiklani. Ha büntetlenül hagyják rossz vért szül. Ha jól emlékszem rád a lemilről, akkor a My Lai helységnév biztos mond neked valamit. (Szándékos megfontolt túldramatizálás, de ott is hasonló effekt működött.)

drmanhattan 2009.10.03. 00:11:51

Én értem, hogy felfokozott idegállapot meg minden. De miért kell kettőt befeverni a cigánygyerek fejébe aki szemmel láthatóan az égvilágon semmiféle ellenállást nem tanusít, talán még össze is fosta a gatyáját? Ez it már nem szakmai kérdés, hanem hatalomfitogtatás és preverzió.

francia sakk 2009.10.03. 07:06:05

Kérnénk a cikkírótól, vagy a szimpatizánsaitól olyan youtube videókat, amelyben magasan kvalifikált cigányok dolgoznak szakmai tudásukat megcsillogtatva, a magyarokat megszégyenítve, tömegesen, a világ elismerését elnyerve.
Na, pár milliárd videót végignézhetnének, mire egyet sem találnának. De cáfoljanak meg!!!
Ilyet ugyanis még Spielberg sem vállalna, semmi pénzért.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.10.03. 10:22:17

Akkor nem ajvékoltál amikor cigányaid hátba rúgták a mentőorvost,összetörik a rendőrautót.És ezek csak amik nyilvánosságra kerültek.Cigányaidnál bevett szófordulat a "buzi-geci paraszt rendőr",genyó-mentős,buzi-orvos szopjál le".

Na további szép napot és erőt a tényeket semmibevevő ajvékoláshoz.Ajvé!Ajvé!

ha-nokri 2009.10.03. 11:47:32

@beleszolok:
Kicsit vitatkoznék a rasszizmussal kapcsolatos érveléseddel. Ha valakinek könnybe lábad a szeme a boldogságtól, ha az üzbégekre és az ujgurokra gondol, senki mást,csak a lappokat tartja egy kártékony állatfajnak kollektíven, az éppúgy rasszista (méghozzá annak lappgyűlülő alfaja) a szó tágabban vett értelme szerint, mint aki a lappok mellett még az irokézeket is kardélre hányná, csak még nem is konzekvens. Aki képtelen különbséget tenni egyének között, hanem csak egy masszát lát kollektív tulajdonságokkal, azzal fáradjon el szemorvoshoz, vagy járjon analízisbe. Olcsó példával, anyud is fehér, magyar, szereti a gulyáslevest és a családneve megelőzi a keresztnevét, meg apud is ilyen, még se mindegy, melyik szoptat 9 hónapig, érdemes megkülönböztetni őket. Hogy a kisebbség egységesen rasszista lenne, ezt személyes mélyinterjúidon kívül az egyenesen a Szíriuszról érkezett támadhatatlan statisztikák bizonyítják.
Egyébként röviden a következőket szokás ilyenkor mondani (ezt is mondja minden második érvelő):

én nem vagyok rasszista, és a magyarok se azok>ellenben utálom a cigányokat>ez teljesen rendben van, mert mind egyforma, ők bűnözők és ők az igazi rasszisták.

Vagyis a "cigány" egy egységes valami, mi meg mind egyéniségek vagyunk," igen mi mind azok vagyunk".
Kíváncsi vagyok, hogy hol árulják azt a cigánydetektort, amivel csalhatatlan biztonsággal megállapítható, ki az egész-, fél- és negyedcigány, mint ahogy nyilván a horvát nemzetiség, a Munkácsyhoz való vonzódás és a jelnyelvek középfokú ismerete is az első pillantásra megállapítható az utcasarokról.

Másik téma:
rendőri brutalitás kontra kommandó:
a kommandósokon sem igazán látni azonosítót, vagy nagyon el van dugva,
hogy mért jogszerű egy földön fekvő, ellenállást nem tanúsító embert megütni és gyalázni, azt nem tudom, mint ahogy azt se, hogy hányan voltak büntetett előéletűek azok közül, akik a videón szerepelnek,
attól, hogy 8 napon belül gyógyul egy sérülés, attól még nem nem lesz jobb, hogy egy buzizó papírrambó következmények nélkül megüthet egy térdelő, kezét feltartó embert.

Azt tartom szánalmasnak, hogy a felgyújtandó "ávh-s sünből" védendő a "mi fiunk" lesz, abban a pillanatban, hogy cigányt ver és nem budaházyt.

Végül egy kis színes a témában, ez csak a vád állítása a hevesi eset kapcsán, a bíróság majd eldönti - és nem gondolom, hogy a romák szeplőtlenek voltak mint a ma született bárány. Csak azt, hogyha ez részben is igaz, akkor nagyon durva.

"Többeket megbilincseltek, őket végigvonszolták mindenki előtt a pályán, s a salakos részen álló rendőrautóba behajították, majd a kapitányságra szállították őket. A jogi képviselő álláspontja szerint a rendőrök brutális, jogellenes fellépése, a riasztólövés a búcsú résztvevőiben nagyfokú riadalmat, megbotránkozást okozott, az esemény ezzel gyakorlatilag véget is ért.

A pótmagánvád-indítvány hangsúlyozza, hogy a kapitányságon az előállított hat romát, továbbra is bilincsben tartva, arccal a fal felé letérdepeltették, órákon át egyenként kihallgatták őket. Közben bántalmazták, s arra kényszerítették mindegyiküket, hogy azt mondják: „Büdös cigány parazita élősködő vagyok!”. B. R. szájába pisztolyt nyomtak, ami miatt egyik fogának egy darabja letört.

A pótmagánvád kitér arra is, hogy a bevetési alosztály tagjai kényszerintézkedéseikről lényeges részeiben valótlan jelentéseket készítettek. Nem a valóságot tükrözik a durva fellépésükre okot adó körülmények, s az azokban résztvevők megjelölése, a sértettek velük szembeni magatartása. A jogi képviselő a 13 rendőrt részben felbujtókként, részben társtettesekként, különböző mértékben, hivatali visszaélés, sértett sanyargatásával járó jogellenes fogvatartás, hivatali közokirat-hamisítás, súlyos testi sértés bűntettének, továbbá bántalmazás hivatalos eljárásban, s könnyű testi sértés vétségének elkövetésével vádolja."

www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/mondjad-szepen-budos-cigany-parazita-eloskodo-vagyok-235965
süti beállítások módosítása