Proszektúra

A halott magyar demokrácia kerül boncasztalra. A szike sem jobbra, sem balra nem vág mélyebben. A boncmester mindenhez ugyanazzal a kérlelhetetlen egyenességgel közelít.

Friss kommentek

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • szekertabor: Szögezzük le, előzetesben lenni nem jó. Amennyiben nem sikerül bizonyítani Czeglédy Csaba bűnösség... (2018.10.10. 10:09) Orwell 2018
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tireless treehugger: Lucyt és mollyt ne kombináld. Vagy vagy. Mert ez lesz a vége. (2019.03.31. 11:50)
  • Ménár Atya: szerintem van egy szabály,mint minden intézményben. Ezt be kell tartani, ettől még nem bűnös vagy ... (2018.10.10. 18:44) Orwell 2018
  • Bravehearth: @chrisred: "Nálam a magyarázat a tényekre épülő érvelés, és nem az, ha leírják ugyanazt a megalapo... (2018.09.18. 16:16) Orbán, az új erők hőse
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @chrisred: A szárdok megszűntek? A németek megszűntek Saarland csatlakozásával? (2018.09.18. 07:08) Nemzeti hazafias nevelés
  • G. Nagy László: Ezt azért nem hozta le az Index... Csodálom, hogy a mostanit igen. (2018.09.14. 12:23) Gyurcsány megint hazudik

Letépem a karod te buzi!

2009.10.02. 11:19 | Proszektura | 277 komment

Címkék: magyar nemzet cigány buzi ügyészség bencze kommandós

Avagy hogyan történik a cigány tanúk kihallgatásra idézése Magyarországon?

2008. szeptember 29-én délelőtt a tarnabodi cigánysoron izgatottan tárgyalták az éjszakai lövöldözés és Molotov-koktélos gyújtogatás híreit. Biztos a Gárda volt!- mondták. Akkor már túl voltunk a galgagyörki és a piricsei hasonló alattomos éjszakai támadásokon. Amikor a romák meglátták a kommandósokat és az egyenruhásokat az utca végén feltűnni, még meg is könnyebbültek, hogy most már biztonságban érezhetik magukat. Az eset kapcsán két helyi fiatal elfogásáról készült rendőrségi videó azt bizonyítja, kicsit korán örültek.

A zsaruk brutalitásáról tanúskodó felvételeken - alaposabban szemügyre véve - sok furcsaság fedezhető fel. Ezeket jelöltük a megfelelő helyeken.

A pirossal bekarikázott képeken az látható, amikor a kommandósok 02:40-nél a szemközti házból a kisgyermekes anyát is kizavarják, egy másik ház előtt 6:14-nél arrébb rúgnak egy gyermekfürdőkádat, 6:48-nál megütik a lakását kúszva elhagyó gyanúsítottat, majd 8:44-nél letépik a függönyt. Néhány helyen a képen történtek jobb megértését feliratozással és megismételt lassításokkal is segítettük.

A kommandósokon semmilyen azonosító szám nem látszik.

Szembetűnő a számtalan vágás. Ezek egyes esetekben olyan gyanút keltenek, mintha szándékosan el akarnának fedni velük bizonyos részleteket. A lassabb, áttűnéses vágásokat a rendőrök állítása szerint a kamerával helyben készítették, azaz amikor az operatőr úgy ítélte meg, hogy semmi dokumentálandó nem történik, leállította a felvételt. A kamera ezekben az esetekben a felvétel újraindításakor a két kép között áttűnést rögzített. A vágások másik fajtája, az éles, ugrásszerű képváltás is többször előfordul azonban. Ezek érdekes módon gyakran éppen az erőteljes káromkodások, vagy valaki inzultálása közben figyelhetők meg, mint például 01:06-nál, vagy 07:12-nél.

A teljes felvétel nagyon kusza képet mutat. Az elején található lerohanós rész 01:34-től kezdve váratlanul minden ok nélkül mégegyszer megismétlődik. Az első és a második esetben ugyanabból a jelenetből más-más részek vannak kivágva, így más-más mondatok válnak érthetővé.

Sajátos, hogy mindezek után az NBH(!) szakértője viszont lényegében azt állapította meg, hogy a videóképeken semmilyen szándékos manipulációnak nincs nyoma.

A tarnabodi romák nem voltak együttműködők, nyilatkozta a napokban Bencze József főkapitány az Estében. "Ha együttműködők, korábban elszámoltathatóak lettek volna, valószínűleg hamarabb kiderül, hogy nincs közük az ügyhöz." Vagyis tulajdonképpen ők a hibásak a rendőrségi fiaskóért a főrendőr szerint!

Érdemes megkeresni a felvételen a 6:40-től kezdődő utolsó előállítást, amelyen jól látszik, hogy a kommandósok a hason csúszó, majd felemelt kézzel térdeplő fiatal együttműködési készségével sem voltak megelégedve. Olyannyira, hogy miután csupasz térdén végigrántják a betonon, gyorsan ököllel kétszer meg is ütik.

Talán ugyanígy nem ítélték kellőképpen együttműködőnek a tarnabodi rendőrségi referenst, akit éppen a kommandósok biztosítására hívtak a helyszínre. Durván a bokorba lökték, telefonját - amin éppen a főkapitánnyal beszélt, - elvették, majd miután a referens ezt 4:27-től kezdődően szóvá teszi, az üvöltözésen kívül nem tudni még mit csinálnak vele, ugyanis az akció dokumentálásával megbízott technikus bár 05:05-nél egy pillanatra elbizonytalanodik, végül nem találja érdekesnek azt, hogy a földön ülő embernek azt ordítják a kollégái, "Ne ugassá'! Fordulj hasra!", "Még egy pofázást meghallok bazzeg, beleverek a buta fejedbe!". A felvétel készítője 04:50-nél diszkréten elsétál a 20 méterrel arrébb álldogálló rendőrökhöz, és amíg a háttérben durva szitkok és fenyegetések, majd 05:25-nél egy hangos csattanás is hallatszik, addig ő az autó mellett bámészkodó rendőröket filmezi.

A Magyar Nemzet a rendőrségi tájékoztatás alapján azt közölte olvasóival, hogy  "A nyomozás akkor hamar a romákra terelte a gyanút, a rendőrség többüknél házkutatást tartott az eset után. A cigányok ezen annyira felháborodtak, hogy tizenöten még a kommandósokra is rárontottak." Furcsa, hogy a felvételen a romáknak a rendőrök elleni támadásáról egyetlen képkocka sem szerepel. Bár a lakásajtó mellett álldogáló melegítőnadrágos roma kislány ki tudja mit művelt volna, ha rá nem ordítanak, hogy vegye ki a kezét a zsebéből.

Az itt közzétett képek tanúsága szerint mind a főkapitány, mind a Magyar Nemzet pimaszul hazudtak. Jól látható ugyanis, hogy a fegyveres kommandósok rontottak rá durván a békés romákra. Kértem ezért a kijelentéseik helyesbítését. Eddig válaszra sem méltattak.

A felvételeken is látható történtekkel kapcsolatban egyébként ügyészségi vizsgálat is folyt. A nyomozó ügyész teljesen rendjén valónak tartotta a kommandósok viselkedését."Nagyon alapos" döntését a felettes ügyészség is helybenhagyta. Az alaposságról egyébként csak még annyit: az átkutatott ház lakói kifogásolták, hogy a rendőrök a lakást felforgatták, összesározták. Erre az egyik rendőrtiszt tanúként gúnyosan így reagált: "teljesen száraz idő volt, egy szem sár sem volt, hacsak nem eleve sáros bakancsot hoztunk magunkkal." A felvétel elején ezzel szemben jól látható egy méretes pocsolya a hasra fektetett ember mellett.

Élvezzük hát együtt ennek a látványát, amelynek egyébként az a poénja, hogy az ilyen körülmények között elfogott és előállított fiatalokat a Hevesi Rendőrkapitányságon tanúként hallgatták ki.

Ja, és majdnem elfelejtettem. A nyomozó ügyészség szerint a hevesi búcsúban is ugyanerre a több mint tucatnyi fegyveres marcona kommandósra támadt rá puszta kézzel öt színjózan, kisgyerekeivel szórakozó cigány férfi és két fiatal cigány nő. Ügyük már a bíróságon van.

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://proszektura.blog.hu/api/trackback/id/tr301419918

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: P. Zsolt társait keresi a rendőrség 2010.04.02. 09:20:02

A romagyilkosságok kilenc helyszíne közül hat támadással hozta már összefüggésbe a rendőrség P. Zsoltot, az egyik gyanúsítottat - írja a Magyar Nemzet.

Trackback: Hitelesített cigánylátás 2009.10.02. 18:14:31

Forrósodik a hangulat szinte minden cigányokkal, cigánybűnözéssel, cigányok beilleszkedésével azaz bármilyen cigánysággal kapcsolatos blogbejegyzéssel kapcsolatban.Kommentelők esnek egymásnak, érzelmek, indulatok kavarognak, józan ész kontra pogromhang...

Trackback: M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből 2009.10.02. 14:53:02

"-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a farkatlan füles a szivárvány tövében. Lógathatnám kamillába csepegő orro...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Wilbur Swain 2009.10.02. 14:35:01

már megint ezeket a dolgos , békés, integrálódni vágyó cigányokat bántják...

kispista2 2009.10.02. 14:36:43

"puszta kézzel öt színjózan, kisgyerekeivel szórakozó cigány férfi és két fiatal cigány nő. "

Színjózan cigány? Ez az estimese rovat? Szamurájkardot otthonfelejtették?

Johny the mocsok 2009.10.02. 14:38:03

Üssék is a rohadék élősködőket! Mennyivel jobb lenne minden az országban, ha ez a sok cigány kitakarodna innen!

Kúrcsány Ferenc 2009.10.02. 14:40:57

Ez a "békés roma" annyira tetszik. Eposzi jelző.

Host 2009.10.02. 14:43:34

Élj már köztük pár napot.
Vagy a gyereked járjon olyan osztályba ahol _csak_ az 1/3 cigány. Az órán kívüli tevékenységüket ismerik sokan. Arról hallottál, hogy nem lehet őket egy osztályba rakni, mert az megalázó és rasszista? Helyette az ő "tempójukban" kénytelen tanulni a te gyereked is. Szted mi lenne belőle, is?

Amusing 2009.10.02. 14:46:22

ezt most komoly?????
ha rajtaütés van, akkor valszeg azért mert lehetnek nálluk fegyverek, aminek a használatát meg kell előzni.
különben sima járőrők mentek volna, gumicukorkával, hogy légyszi gyertek velünk.

ha rajtaütés van, akkor azt igenis erővel és agresszióval. ha látod, hogy rajtaütés van, akkor nem csodálkozni kell és felháborodni, hanem csinálni amit mondanak és nem törik el a kezed lábad, ennyi

Bobby Baccala 2009.10.02. 14:48:56

ecsém kicsit izzadtságszagú ez a poszt...nehéz szülés volt, mi?

intruderjani 2009.10.02. 14:49:42

Végre egy helyzet, ahol a helyükön kezeljük a dolgokat és te meg egyből nyomod az uszító postot? Meg se fordul a fejedben, hogy nem ok nélkül küldenek kommandósokat? Meg se fordul a fejedben, hogy ez nem az a helyzet ahol udvariaskodásnak helye van? Hogy ezekkel másképp nem is lehet? Dunapozitív vagy...

macihagyma 2009.10.02. 14:49:53

Azért legyünk őszinték, ritka ocsmány módon viselkedtek ezek az egyenruhába öltözött, illetve egyenruha mögé bújó férgek.
Egyenként meg összepisálnák magukat.
Pedig nem vagyok cigánybarát.

Megélhetési rasszista 2009.10.02. 14:50:02

@dr. Wilbur Swain: Hát ja. Ők annyira, de annyira akarnak integrálódni, ezek a szemét, rohadt, fasiszta, náci, csőcselék magyarok meg nem hagyják. :-| 2006-os rendőrattakról miért nincs ilyen felvétel? Vagy arról, amikor 20-30 "családtag" megy neki a rendőrnek, mert ki lett hívva, hogy hajnali fél 3-kor talán senki nem kíváncsi Győzike zenéjére.

Költözz le Tarnabodra. Lakjál ott. Vagy Miskolcon, az Avason. 2 hét után szívesen várunk, hogy miként fogod védeni őket.

kispista2 2009.10.02. 14:50:49

"a fegyveres kommandósok rontottak rá durván a békés romákra."

A békés romák akik puskával sétálgattak a városban?

eznemisénvagyok 2009.10.02. 14:51:52

Felhívom a posztoló figyelmét arra a tényre, hogy olyan esetekben, amikor kommandós letartóztatás tűnik szükségesnek, joggal számíthatnak ellenállásra. Ezt mindenütt és mindenkor ezzel a fellépéssel igyekeznek megelőzni. Akár cigányokról, akár jóravaló amerikaiakról, akár debreceni romagyilkosokról van szó.

Ez a poszt egy marhaság. A kommandósok soha sem küldenek előre dísztáviratot, és nem szokták megkínálni kávéval a helyszínen tartózkodó ismerősöket, míg a személyi igazolványok áttekintésével meg nem tudják, hogy melyik a Német Renátó.

A kemeramozgatásra reagálva: Janusz Kamiński állandóan foglalt Spielberg miatt sosem ér rá.

Micsoda egy hülye poszt! Megsérült valaki?

kispista2 2009.10.02. 14:51:56

@Megélhetési rasszista:
"2 hét után szívesen várunk, hogy miként fogod védeni őket. "
Havi egy misiért te is védenék ezeket a bűnözőket, mint dr. magyar elemér, aki ezt a trágya blogot írja.

Kúrcsány Ferenc 2009.10.02. 14:52:17

Lehet még fokozni? "Elállatiasodott kommandósok rontottak békésen meditáló atomtudós romákra"

kispista2 2009.10.02. 14:53:47

"az átkutatott ház lakói kifogásolták, hogy a rendőrök a lakást felforgatták, összesározták."

Mosták volna le a cipőt mielőtt bemennek! Vagy hoztak volna magukkal papucsot!

Logan Grimnar 2009.10.02. 14:54:43

Csak azt kapják ezek az orkok amit megérdemelnek. Én a kommandósok helyében még le is lőttem volna közülük néhányat. Pusztán a miheztartás végett...

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.10.02. 14:56:31

"Most már ki kell mondani, mert vannak tett értékű szavak, napjaink előítéletes magyar társadalma olyan, mint a tiszavirág, ami megeszi szárnyait. Pedig a Leuveni Katolikus Egyetemen készült egy felmérés, hogy laboratóriumi körülmények között a roma munkaerő egyharmadával felülmúlja a montenegróit, már ha bizalmat szavaznak neki. A Jénai Egyetemen pedig meg ennél is biztatóbb eredményre jutottak, mikor német professzorok injekciók után vizsgálták a roma tűrőképességet és agytérfogatot.

A romák kiváló emberek, szorgos munkások. És ha bűnözésre adják a fejüket, az a magyar társadalom hibája. Mint ahogy az elnyomás, a kilátástalanság áldozatai azok is, akik kétségbeesésükben bökődve véletlenül késelnek halálra másokat. Mind-mind áldozatok.

Mert vajon nem áldozat-e a pitbull, amikor a szomorú szemű kölyökkutyát, aki magzatnyálkásan még úgy akar megszeretni téged, meg az egész világot, ahogy egy fazék tejtől lucskos kenyérbelet, a gonosz emberek hamar futógépre rakják, előtte véres húst lóbálnak, és addig ütik-verik, míg véreb nem lesz belőle?

A pitbullt és Sztojka Ivánt egyaránt mi tettük ilyenné, azaz Önök, mert én Kaliforniában élek, de azt hiszem nekünk is itt van az amerikai behatolástól elkeseredett szomorú Sato (ejtsd: Szató) felebarátom a Fekete esőből, legalábbis láttam a filmet. A jó sajátja, a bűne a koré, mely szülte őt. Ezt jegyezze meg mindenki, minden magyar előítéletes. És ha ebből nem tanulnak, majd írok még egyszer. Ne féljetek roma barátaim, meg fogom izzasztani őket, ígérem.

Mert aki cigánybűnözésről beszél, az maga is cigány. És nem európai.

Hogy nevén nevezzem a dolgokat.

M. Péter György, médiaszociológus, értelmiségi"

M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből (részlet)

Vö. csucsuka.blog.hu/2009/02/11/m_peter_gyorgy_nyilt_levele_a_magyarororsagi_rasszizmusrol

Escobar888 2009.10.02. 14:56:35

Gondolom ártatlan emberekre ritkán rúgják rá az ajtót. Persze elő fordul.
Amennyiben hibáztak azt később lehet számon kérni. Szerncsére senkinek nem lett semmi baj.
Az megint más kérdés, hogy ezek a kommadósok szemtől szemben nem mernének oda állni. Igaz ez a rendőrség 80% ra is.

Homeoffice 2009.10.02. 14:56:46

Hát igen.
Szegény romák. Rohadtul sajnálom őket.
Kommandósokon nem lehet jelzés. (persze madj szépen a feltört rendszerből lehet majd azonosítani őket)
egyébként meg basszus mit vársz? Bejelentkezzen, mondja el a nevét, lakcímét, lábméretét stb?
Sőt!
Kérjen engedélyt megszólalni?

Scarlet Crusader 2009.10.02. 14:57:50

Remelem komoly a poszt, mert viccnek rossz lenne.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.02. 14:57:57

Klassz, hiánypótló videó, köszönjük!

sanyisanyi 2009.10.02. 14:58:01

Érdekes, amikor MAGYAR embereket vernek agyba-főbe a kedves rendőreid, miért nem vagy felháborodva??

A cigányok akarnak egyenjogúságot, na most örülhetnek, megkapták!!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 14:58:35

Argh! Argh! Grrrrrrrrrrr!!!!! Imádom, a sok észkombájnt, akiknek a cigány szó megjelenése bárhol, bármikor vértolulást idéz elő!:D:D:D
Remélem egyszer agyvérzést is kaptok!:D:D:D

lOc (a pasztafáriánus) 2009.10.02. 14:59:27

És a lábukat sem törölték meg mielőtt bementek a házba. Állatok ezek.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.10.02. 15:00:21

ha véletlenül mellényúlnak a rendőrök ezer jogvédő veti rá magát a témára.
szerintem rendőrrel, pláne bevetésivel szemben a reklamáció csak később jöhet, addig az van ami mondanak.

varanus.blog.hu/2009/09/29/rendorfogsor

gpetersz 2009.10.02. 15:00:30

Hát ez nagyon szar...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 15:02:37

@úriparaszt:

Ahhoz a zsandárnak korrektül kell viselkednie!
Nem udvariast, vagy előzékenyt mondtam, hanem korrektet!
Például nem buziz, nem kurvaanyáz.

lOc (a pasztafáriánus) 2009.10.02. 15:03:00

@kispista2: És aztán rendet kellett volna rakniuk maguk után. Esetleg kifesteni, tatarozni is.

hepcia 2009.10.02. 15:08:12

@Host: és ha ott élek de nem félek , ,,,,

Blogger Géza 2009.10.02. 15:08:29

Mondjuk ez a "kifogásolták, hogy a rendőrök a lakást felforgatták, összesározták" elég nevetséges. Ha ez minden tényszerűen, amit fel tudnak hozni, akkor inkább hallgassanak, mert csak magukat járatják le. Az sem világos, hogy most tanúkról vagy gyanúsítottakról volt-e szó. Idézetek a posztból:

"hogyan történik a cigány tanúk kihallgatásra idézése"

"A nyomozás akkor hamar a romákra terelte a gyanút, a rendőrség többüknél házkutatást tartott az eset után."

Amúgy miért a "Magyar Nemzet hazudott", ha közölték azt, mi hangzott el egy sajtótájékoztatón. Ennyi erővel Gyurcsány Ferenc összes hazugságáért is a Magyar Nemzet a felelős, ha lehozza?

Ei is elég manipulatív azért:

"a szemközti házból a kisgyermekes anyát is kizavarják,"

Ha egyszer mindenkinek ki kell jönni, akkor mindenkinek ki kell jönni, tekintet nélkül arra, kinek hány gyereke van.

psmith 2009.10.02. 15:09:06

Azta!!!
Én idáig azt hittem, kifejezetten filantróp, pacifista szemléletű emberek állnak kommandósnak.
Meg rendőrnek.

Barátom, e rendőrség erőszakszervezet, pont ezt láttad.

Megnyugtatlak ezek a magyarral, némettel pont ugyanúgy viselkednek, mint a cigánnyal.
Az üvöltözés, kis ráncigálás célja , hogy beszarj úgy megijedj és eszedbe se jusson ellenállni, támadni. Mert akkor nagyobb sérülések keletkeznek.

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 15:12:35

szomorú, hogy egyesek állandóan azon fáradoznak, hogy a saját országukat rasszistának állítsák be és befeketítsék. kérlek, állj le (és a többiek is), nagyon sokat ártasz ezzel. kösz

Jim Tonic 2009.10.02. 15:13:58

1. Kommandósokat nem szoktak kiküldeni bolti tolvajokra.
2. A kommandósok mindig ilyen brutálisak (nem tartom feltétlenül helyesnek), a fehér emberekkel pont így szoktak viselkedni.

Páneurópai Harci Kos 2009.10.02. 15:14:09

kb ugyanaz a megkülönböztetősdi folyik, mint anno amerikában.. nem lesz ennek jó vége.
Igazán korrupt zsandárt, vagy olyat akinek vaj van a füle mögött, még sohasem kaptak kel. mindig kimosdatják egymást.

Yves Laurent 2009.10.02. 15:16:29

Azt hiszem, cigányügyben itt csak akkor nem lesz már ilyen gyűlölködő szájtépés, ha majd ők lesznek többségben. Remélem - noha nem vagyok cigány - minél előbb bekövetkezik ez az idő. Ti meg reméljétek, hogy ők majd jobban bánnak veletek, "magyarokkal", mint ti bántatok velük.

lOc (a pasztafáriánus) 2009.10.02. 15:16:42

@Jim Tonic: a 2. pontra reagálva: akikhez kommandósokat küldenek általában, azok általában nem szentéletűek. Ennek megfelelően nem hiszem, hogy nagyrészűk komolyan venné a kommandósokat, ha felkérnék őt, hogy fáradjon ki a házból és ha nem okozna gondot hasaljon a földre tarkóra tett kézzel.

Esperes úr 2009.10.02. 15:16:45

ez egy teljesen hagyományos kommandós akció, nem kell ahhoz cigánynak lenni, hogy így lépjenek fel. A káromkodás, kiabálás, kisebb erőszak alkalmazása hozzátartozik a hivatáshoz, ez szerepel a kézikönyvükben, erre képezték ki őket, ez a dolguk... kár itt sivalkodni.

beleszolok 2009.10.02. 15:17:58

@lOc (a pasztafáriánus): És parkettázni!

Jön a tél, hideg lesz...

Páneurópai Harci Kos 2009.10.02. 15:18:00

Nem kell különösen fáradozni azzal, hogy magyarországon van e rasszizmus vagy nincs. Egyre erősődő van.
Amíg nem lesz elég rendőr a kisebbségek közül is, addig ugyanolyan vérlázitóan parasztok lesznek az átlagemberrel.
A zsandáréknál, már régen lecsökkent a morál. (tisztelet az igen kevés kivételnek)

szvsz 2009.10.02. 15:19:29

Ciganymosdatas-e?
Mellesleg a te pofacskadba is ugyanigy lepnenek bele, ha teged kellene begyujteni.
A szegeny artatlan romakok kozul nem egy volt sittes, en is ovatos lettem volna.

tommybravo 2009.10.02. 15:19:42

1. a zsaruk tanúkért mentek, nem gyanúsítottakért.
2. ártatlanság vélelme.
3. térdelő embert karjánál fogva rángatni.
4. hasaló embereket lekurvaanyázni.
5. annyira sem ismerni a környezetet, hogy létezik rendőrségi referens.
6. lövöldözésről rögtön az jut az eszükbe, hogy a cigányok csinálták, pedig.
7. feleslegesen rombolni egy lakásban, pedig még csak nem is házkutatás, hanem tanú előállítása zajlik.

+1. A rosszgonosz "szemkilövő" rendőröknek hirtelen mennyi pártolója lesz, mihelyt cigányoknak ugranak... Hello, Európa, helló, demokrácia, jövünk!

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 15:20:29

@Yves Laurent: hogyne, ők már most jobban bánnak velünk. légyszi ma tegyél egy sétát sötétedés után egy cigánytelepen.

Jim Tonic 2009.10.02. 15:20:42

@lOc (a pasztafáriánus): Én is ezt mondom. Nem is a fizikai részével van bajom. Ugyanakkor egy rendőr tartsa magát, legyen a rend őre, akire egy hétköznapi ember felnézhet. Ez utóbbi könnyebben menne, ha nem kurvaanyázna, hanem inkább az erkölcs példaképe lenne.

beleszolok 2009.10.02. 15:21:06

Az tény, hogy Magyarországon van rasszizmus, de legerősebben szerintem nem a többségi társadalomban van jelen.

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 15:23:05

@beleszolok: így van. tudod hol a legerősebb a rasszizmus? a cigányság körében.
nem vicc.

Sealed tender 2009.10.02. 15:24:15

A legszebb, hogy a most helyeselők a 2006-os rendőri attak kommentálásakor meg a rendőrökre fújtak.

El kéne dönteni, hogy a moldáv demokrácia felfogást várjuk el a rendőreinkrtől vagy mondjuk az EU modellt, mert a szerencsétlen rendőr nem tud disztingválni: cigánnyal mehet a durvulás, sima jobbos tüntetővel nem.

lopicygaspar 2009.10.02. 15:24:22

revesz martiriusz is csak azt kapta amit megerdemelt, meg berkeczne is.. most jol leszurtem a kommentekbol. :DD

toxikus 2009.10.02. 15:24:43

@Yves Laurent: futás a gyógyszered után. már megint nem vetted be, ejnyebejnye

Páneurópai Harci Kos 2009.10.02. 15:26:38

@ellenszenvesfigura: és csodálkozol, amikor a "fehérek" egy része nem veszi emberszámba őket?
én is utálom azt, aki nem ismeri el hogy jogom van itt élni, akármilyen fajtájú vagy vallású legyek is.

beleszolok 2009.10.02. 15:27:19

Nekem úgy tűnik, hogy itt nem szenvedett senki maradandó sérülést.

Lichtenstein · http://terrormedia.blog.hu 2009.10.02. 15:28:57

A felvételen a Dzsingisz kán terrorelhárító egység Csita II alakulata látható az "Éhes orángután" hadművelet bevetése közben. A rendőrség a legképzettebb és a legrátermettebb fiúkat válogatta össze. Mennyivel szervezettebbek és kékebbek voltak mint a cigányok! A nemzeti büszkeség érzése járja át minden magyar seggét, amikor belegondol, hogy ezek a lábak fogják rugdosni.

beleszolok 2009.10.02. 15:29:02

@ellenszenvesfigura: Míg a magyarok között elenyésző számú a rasszista, és sokkal több a cigányokat nem szerető, addig a cigányok között nagyon magas a rasszisták száma.

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 15:30:14

a rendőrségi referenst tényleg bölcs volt leteperni, jó hogy nem verték szét a " buta fejét" amiért odament mert ők kérték. most majd megtanulja.

a sok IQ fighter idiótának aki meg "hát a cigányok micsinálnakkal" jön: ez a poszt nem, azat NEM arról szól h ők micsinálnak, az egy MÁSIK mondakör, EZ itt arról szól hogy a te pénzeden fenntartott rendőrség milyen rátermett.

gwe 2009.10.02. 15:30:51

Szerintem a cigány, magyar ellentétet félretéve nem nagyon volt a felvételen, és amúgy az egész eljárásban kifogásolható dolog (a káromkodást kivéve). Ezeket a kommandósokat nagyrészt speciális esetekhez, veszélyes emberek előállításához szokták kivezényelni. Napi rendszerességgel az életüket teszik kockára kb. nettó 100000 Ft-ért. A legkisebb hiba is valamelyikük életébe kerülhet. Szerintem akit valaha is ilyen eljárás alá vonnak annak (még ha jogszerűtlennek is gondolja), kutya kötelessége legalább az intézkedés végéig engedelmeskedni.

Abban a félrerugdosott kádban akármelyik eleshetett volna, egy esetleges akció (tűzharc) során, a függönyt én is letéptem volna mert zavarja a szobába való belátást, és akárki beleakadhatott volna.

A kislányt nem bántották. Meg lehet nézni például az FBI hasonló intézkedéseit, azok általában 6-szor durvábban járnak el.

beleszolok 2009.10.02. 15:31:45

@bs: itt viszont megfordul a 2006-ot idéző érvelés, amikor az szokott lenni az érvetek, hogy aki megsérült, minek ment tüntetni. Ott nem lehetett volna elvárható a szakszerű fellépés?

PR32 (törölt) 2009.10.02. 15:32:20

Rövidhírek a nagyvilágból:
Bátyám kislánya 3. osztályba jár, kivették a napköziből. Délután otthon tanul, 2-3 társával együtt. Így a napköziben már csak cigó gyerekek maradtak (gyengébb képességű olvasóink számára: az uzsonna miatt).

Az ok: a cigó gyerekektől nem lehetett tanítani. Volt pár tanár-szülő balhé, verekedés, aminek a fehér gyerekek itták meg a levét.
Most ezek után mondd azt, hogy nem vagyok rasszista.

drazsé 2009.10.02. 15:32:41

a cikk sugallatával szemben nem volt itt semmi különös, azon túl, hogy a beavatkozók kiképzésének színvonalát emelni kéne....

pár észrevétel:

- több, mint egy perc telik el aközött, hogy megérkeznek a rendőrök, fektetik a jónépet és behatolnak az első lakásba - azért ennél gyorsaban kéne, okés, hogy nem chicago, de akkor is...

- a fektetett emberek emelgetik a fejüket... ejnye
- a referenst berakják a bokorba... derogál odamenni, kiszedni, és fektetni őt is?
- az ajtó elől a kislányt nem viszik el ott téblábol - megintcsak, ha véletlen lövöldözés lesz? bocs, ottmaradt?
- amikor kikúszatják az ajtóból a roma srácot (ugye, lővonal alatt), miért csak egy ember rántja fel? miért nem kettő el? a bal oldali biztosító miért a srácon keresztül megy a helyére? egy hülye mozdulat, jól elesik - nem kell az
meg hogy pont az ajtóval szemben hagyják feltérdelni...
- függöny: látod, azt jól tették, hogy letépték... lengő szar, alapból akadályozza a mozgást, rácsavarodik valakire... nem jó dolog

ja, igen, ütések:
amikor még csak a postot olvastam, azt hittem, hogy behúznak egyet-egyet valakiknek vagy valami...
amit ki lehetett venni a videóból, kis ütések voltak, jellemzően izületekre, kapcsolódó izmokra, hogy a görcsös tartás ellenére pl hátra lehessen rakni a kezét annak eltörése nélkül
nem kellemes dolog, tény

nyelvezet: hát egyrészt nem tánc és illemtanárok, másrészt meg épp tombol ott az adrenalin

szóval a "kommandósok" sinálhatták volna - szigorúan szerintem - jobban is, de nem látok semmi olyasmit, mint amit a cikk sugallt

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 15:32:58

@Páneurópai Harci Kos: szerintem az emberek többsége (faji, nemi, vallási megkülönböztetésre való tekintet nélkül) elismeri, hogy a másiknak joga van itt élni. azt nem ismeri el, hogy joga van botrányosan viselkedni, más tulajdonát vagy életét elvenni,
akár kaukázusi, akár indiai eredetű emberről legyen szó. de sajnos az arányok mások a kettőnél...

Yves Laurent 2009.10.02. 15:33:43

@ellenszenvesfigura: Már tettem egy pár sétát cigánytelepen. Sötétedés után is.

ellenszenvesfigura 2009.10.02. 15:34:39

@Yves Laurent: most erre mit mondjak? elismerem, bátor vagy.

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 15:34:58

@beleszolok: milyen "érvetek"? Miből gondolod h 2006ban én tapsikoltam örömömben? Bocs, de számodra látom a világ még a két dimenziót sem éri el ha a kommentemből le tudtad ezt vezetni.

CounterS 2009.10.02. 15:35:56

Nem megengedhető, hogy a magyar rendőrség így viselkedjen. Sem a cigányokkal, sem másokkal.
Nekik határozottan, erélyesen, de udvariasan kell fellépniük. Nem kell eltűrni, hogy anyázzák, hogy kövekkel dobálják, ha ilyen van, abban a pillanatban hatékonyan fellépni, és retorziót alkalmazni.
Az a legnagyobb probléma, hogy sok mindent eltűrnek, és aztán nem megfelelően cselekszenek. Kellene egy kis önbizalom...

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 15:37:44

nem önbizalom kéne hanem profizmus, lásd drazsé posztját

beleszolok 2009.10.02. 15:38:04

@bs: Netes beszélgetések, háttér nélkül valóban nem látszanak többnek két dimenziónál. Nem minősíteni akartalak ofkorsz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.02. 15:38:06

A következő kommandós eksön irányuljon a proszektúra ellen. A drámai hatás fokozása végett :)

Sealed tender 2009.10.02. 15:38:22

Ez a kommandósok már csak ilyenek tipusú érvelés a legfelháborítóbb.

Miközöm van nekem az ő veszélyérzetükhöz. Egy magát megadó, ellenállást nem tanúsító és nyilvánvalóan fegyvertelen emberrel szemben semmilyen erőszak (még verbális) sem megengedett.

Aki olyen ideggyenge, hogy egy ilyen superlight intézkedést nem tud hidegvérrel lebonyolítani, az maga az időzített fegyver.

Arról már nem is beszélve, hogy mit tennének egy igazi nagy formátumú öngyilkos merénylővel szemben.

Addig üvöltenek vele amig fel nem robbantja magát...

sydo 2009.10.02. 15:38:33

@Yves Laurent: normális vagy? azt várod, hogy ők legyenek többségben? ki fog dolgozni? a legszegényebb afrikai ország szintje alá süllyednénk.
remélem, én ezt már nem (itt) érem meg

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 15:39:26

@drazsé:

Tombol az adrenalin? Érdekes, én tisztára azt hittem, hogy a kiképzés az (többek között) azért van, hogy az ember akkor is összefüggően, koordináltan tudja tenni a dolgát, ha éppen a fülén folyik ki az adrenalin. Az intézkedés alá vont személyekkel kapcsolatban mindenkor korrektül kell fellépni, még akkor is, ha éppen gumibottal ütöm, mert ellenállt az intézkedésnek. Ebbe nem fér bele a kurvaanyázás, meg a buzizás.

Yves Laurent 2009.10.02. 15:41:16

@sydo: Sok útfelújítást végeznek mostanában felénk. Szinte csupa cigány dolgozik ezeken az útfelújításokon.

Esperes úr 2009.10.02. 15:41:33

@drazsé: teljesen egyetértek, szét kell rúgni rendesen a lábakat, meg kell lennie a nagyterpesznek, nem csak piszkálgatni, no meg ablak előtt sincs mászkálás, mert jöhet bentről golyó, stb., szóval tényleg volt kifogásolni való. Én sem láttam semmi durvát a felvételeken.

sydo 2009.10.02. 15:42:57

@Yves Laurent: igen, az állam foglalkoztatja őket, csakhogy a gazdaságot ez nem viszi előre. sőt.

tommybravo 2009.10.02. 15:46:36

@sydo: Az útfelújításokat magancégek végzik állami/önkormányzati megbízásból. Ha nincs út, az nem tesz jót a gazdaságnak.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 15:49:07

@tommybravo:

Továbbá ha az álam foglalkoztatná az útfelújítókat az s előreviszi a gazdaságot, mint az közismert.

warezspam (törölt) 2009.10.02. 15:50:57

Gondolom ezt a post csak vicc, hogy sok látogató legyen; a látogatókból sok banner-kattintás - ebből pedig sok pénz.
Jól sejtem, hogy ezért írt ilyen idióta postot ez a valaki?
Remélem igen...

Lorp 2009.10.02. 15:52:33

Jogszerű és szakszerű. Mint azt hallhattuk az elmúlt években párszor.

sydo 2009.10.02. 15:52:39

@tommybravo: miért ne lenne út, nem arról volt szó, hanem hogy mi lesz, ha ők lesznek többségben.
minden határ nélkül nem lehet növelni a számukat állami foglalkoztatásban.
ja, és ugye ismert a munkaszeretetük is..

tschaffer 2009.10.02. 15:52:51

Kérem az eseményeket összevetni az annó békés demonstrálók vs rendőrattack szövegelésre. A békés demonstrálók közül ott valóban volt ellenállás sok esetben, és a rendőrök ott sem voltak kevésbé agilisak, és ott bezzeg jött a szövegelés a szándékosan szemkilővő szemre célzó rendőrökről. Marhaság. Aki ennyire sík szarjon sünt.

A helyzet ehhez képest piszok egyszerű lenne, ha nem mindeki azzal lenne rohadtul elfoglalva hogy éppen kit utál. A rendőrnek határozottan és hatékonyan kell fellépnie, de nem több. Ahogy valóban figyelnie kéne hogy lehetőleg nehogy eltalálja valaki szemét a gumilövedékkel, úgy a felesleges erőszak, pl a már lefektetett embrrel szemben visszaélés, és a káromkodás és a másik anyázása sem segít a helyzet hatékony rendezésében. A helyzet tehát az hogy itt a rendőrök ahogy annó is döntő többségében helyesen jártak el, de ahogy korábban úgy most sem profik annyira, hogy közben ne legyenek tökig befosva az akció miatt, ami miatt káromkodnak meg túlreagálnak. Egy rendőr aki biztos abban amit csinál, nem ilyen. Ennyi. Normális kiképzés kéne, normális jogi védelem kéne, egyben határozottabb rendszabályozás.

Amúgy elárulom hogy a rendőrök rohadtul nem nézik hogy éppen a szomszéd ártatlan pistikéjét vagy kinek az állapotos feleségét teperik le az akció helyszinén. Éppen ezért kéne hatékonyan és határozottan, de nem túlreagálva cselekedni, mert te is én is akárki is kerülhet szándékán kívül is ilyen helyzetbe.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.10.02. 15:53:52

Proszektura, tudok néhány takaros, szép családi házat nagyon olcsón, nem akarsz odaköltözni?

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 15:58:18

"és ott bezzeg jött a szövegelés a szándékosan szemkilővő szemre célzó rendőrökről." Speciel az akinek kilőtték a szemét és meg is vakult, az egy butik tulajdonosa volt aki (!) megkérdezte két rendőrtől h merre tud kimenni, elmondták, ahogy befordult a sarkon hárman ott voltak és közvetlen közelről arcon lőtték. Gondolom peren kívül megegyeztek vele mert alig lehetett olvasni az ügy végkimeneteléről. Legalábbis én nem találkoztam hírrel.

"Éppen ezért kéne hatékonyan és határozottan, de nem túlreagálva cselekedni, mert te is én is akárki is kerülhet szándékán kívül is ilyen helyzetbe." Tökéletesen egyetértek. Bármelyikünk kerülhet hasonló helyzetbe, akár összetévesztik a címet amire volt példa.

cambridge.on 2009.10.02. 15:59:46

@Yves Laurent: Te normális vagy? Lehet ennyire idealista valaki?
Én nem kívánom ,hogy éljél velük közös fedél alatt.Annyira nem vagyok gonosz.Csak azt ajánlom menj végig fényes nappal Ózd környékén akármelyik cigánysoron.Egyedül,gyalog,megtudod mi a gyűlölet,azt hiszem.Ha utána is fenntartod a véleményed ,hogy ok nélkül bántják szegény cigányokat, akkor nyilvánosan bocsánatot kérek.
A cikkhez:a héten olvastam ,az idén jelentősen megnőtt az intézkedő rendőrökkel szembeni ellenállás .Értsd rátámadtak a jogszerűen intézkedő rendőrökre.A többség vajon melyik népcsoporthoz tartozik?Szerinted?

drazsé 2009.10.02. 16:00:19

@El Topo (Sgt. Elias):

egyrészt igen, másrészt nem
a nyelvezet, nyxelvhasználat, az társadalmi-szociális-mittoménmilyen okok miatt lesz iylen durva, és tény és való, hogy ezt tudtommal nem kontrollálják, elnézik
(ami egyébként szerintem is hiba, de jelenelg csak megvonom a vállam ezügyben - cinikusan azt mondanám, hogy lehet beperelni a rendőröket becsületsértésért)

és nem anynira korrektül, hanem inkább szakszerűen - de egyébként másodpercek alatt visszajutunk Montecuccolihoz: pénzpénzénz: nagyobb fizetés, nagyobb társadalmi megbecsülés, jobb emberanyag, több kiképzés stbstbstb

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:00:24

@sydo:

Jaaaaaaaaj, a jóisten bassza már meg!
A cigányok munkaszeretete annyira közismert, akár a hófehér magyaroké! Körülbelül 300 emberrel dolgozom többé-kevésbé szoros kontaktusban. Azt hiszem cigány nincs köztük. Senkiházi, rohadék naplopó annál több!

tommybravo 2009.10.02. 16:01:25

@sydo: Minden hülyeségre ("mi lesz, ha a cigányok lesznek többen" féle agymenés) nem reagálok, én konkrétan erre írtam: "igen, az állam foglalkoztatja őket, csakhogy a gazdaságot ez nem viszi előre. sőt.", amit te erre írtál: @Yves Laurent.

Rengeteg cigány dolgozik illegálisan, a minimálbér alatti fizetésért, akár az állami segély mellett. Csak nem látod őket, mert ritkán jársz autópályaépítésen, mezőgazdasági idénymunkán vagy hasonló trágya melót végző emberek között. Vannak sokan, akik nem dolgoznak, tudom, laknak az én környékemen is sokan. De ez off, nem a témához tartozik.

salted 2009.10.02. 16:01:55

kibaszott egy idióta poszt, a kedves szerzőnek gyakorlatilag tág fogalma sincs, miről beszél. tipikus fotelpolgár.

sydo 2009.10.02. 16:05:28

@El Topo (Sgt. Elias): az a 300 senkiházi legalább bemegy a munkahelyre.
haggyuk.

tommybravo 2009.10.02. 16:06:17

@salted: Szerinted miről beszél? Nekem elég összeszedettnek tűnik, de ha kiemelnéd a hibás részeket, talán megérthetném az álláspontodad.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:08:02

@sydo:

Na az aztán kibaszottul előremutató dolog?

drazsé 2009.10.02. 16:08:05

@El Topo (Sgt. Elias):

félig :)

teljesen nem lehet kiküszöbölni az adrenalin, az izgalmi állapot hatását, akármiylen kiképzést is kapjanak

az, hogy enyhén trágárak a rendőrök, nos, szerintem is zavaró dolog, azonban egyrészt ha azt veszem, hogy a magyar társadalom is végtelen trágár, sőt, a magyar nyelv önmagában is meglehetősen sokszínű és élénk szókinccsel rendelkezik e tekintetben - hát erősen megértő vagyok e tekintetben
személyes vélemény

és igen, lenne még hova fejlődni, kiképzés stb tekintetében, de ez egy oylan régi mantra, hogy csak na (és mindig van hova fejlődni)

mikusz 2009.10.02. 16:08:09

Milyen fura, a múltkor ugyanezek az arcok, teljesen kiakadtak, amikor a fiatal fideszeseket leverték a kommandósok. Most teljesen más a véleményük. Hehe
Szerintem idióták

Énszóltam 2009.10.02. 16:08:39

Jáj szegin zsigányok, megin üket báncsák. Pedig nemcsinátak semmit és a bürtönök is rászizmusból vánák teli vélük.

A posz írója egy ROMA férfi nemi szerv, az impotensebb fajtából.

Énszóltam 2009.10.02. 16:09:48

Az ilyen BÉRÍRÓKnak van még egy évük...

sydo 2009.10.02. 16:10:32

@El Topo (Sgt. Elias): a kocsmában ücsörgésnél, bűnözésnél(!) biztosan előremutatóbb.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:13:02

@drazsé:

Teljesen nem. De annyira biztosan ki lehet, hogy a rendőr úgy beszéljen, hogy akkor is meg lehessen különböztetni a csibésztől, ha nincs rajta egyenruha.

Ez meg hogy több pénz kéne, nyilvánvaló. több pénz kéne az egészségügyre is, meg a tűzoltóknak, meg a vasútra is, meg nekem sem ártana.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:13:40

@sydo:

Kutyának a vérveres faszát, azt!

Joe84 2009.10.02. 16:14:22

Nem értem mi itt a baj?

Cigánybűnözőkkel így kell bánni! Ha nem teszi hátra a kezét, akkor törje le, megérdemli, ha azt sem képes felfogni, amit a rendőr mond neki.
Intézkedés alatt nincs pofázás, a cigányok jó szokása a folyamatos óbégatás, itt is ezt játszotta ki, azonnal azzal jött, hogy ő itt a valaki. Itt jelen pillanatban egy senkiházi bűnöző.

Szerintem korrekt fellépés volt a rendőrök részéről, ha minden cigánybűnözővel, meg cigánymafiózóval így bánnának el, akkor sokkal nagyobb biztonságban élnénk.

sydo 2009.10.02. 16:14:46

nincs több kérdésem :)

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 16:16:20

@mikusz: mi a fura ezen? akkor is elbaszott egy beavatkozás volt, ez is az volt. nem értem miért kéne más véleményen lenniük "ugyanezeknek" az arcoknak

kispista2 2009.10.02. 16:17:18

@mikusz: Milyen fura, egyesek kiakadtak a rendőri intézkedésre, miközben 3 éve még tapsoltak a rendőröknek.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:17:37

@sydo:

Pedig lehetne. Aki olyan hülye, hogy azt hiszi, a folyosón kávézás bármennyivel produktívabb az otthon naplopásnál, az tanulhatna még egy cseppet!

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.10.02. 16:17:55

Már ott el van cseszve a dolog, hogy a rendőrök tegezik az intézkedés alá vont személyeket. Elég paraszt hozzáláálás. A rendőrségi törvényben és a szolgálati szabályzatban tudtommal sehol sincs ez engedélyezve.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:19:19

@Joe84:

Ostoba paraszt! Ide tanúkért mentek a rendőrök. A tanú az tudod milyen személy? Az olyan, hogy nem folyik eljárás ellene.

tommybravo 2009.10.02. 16:19:35

@Joe84: Ha nem érted, elmondom: a zsaruk nem bűnözőket, hanem tanúkat, esetleg gyanúsítottakat kerestek. Utóbbiakról azóta kiderült, hogy nem követték el azt, amivel vádolták őket. Tudod, ártatlanság vélelme és egyéb jogok.

Amelyik fickó meg "azzal jött, hogy ő itt a valaki", ő tényleg valaki volt: az ő dolga volt a helyi rendőrség és a cigányok közötti kapcsolattartás.

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 16:19:56

@Joe84: ha veled így bánnának örülnél? Csak úgy tévedésből, elnézik a címet. Meg anyád csirkét pucol késsel a kezében, akkor vajh mi történik?

sydo 2009.10.02. 16:19:58

@El Topo (Sgt. Elias): rendben, akkor lenne még.
a kávézó kollégád mennyi segélyt vesz fel? mennyit adóznak utána? ha este meglátom az utcán a barátaival, át kell-e mennem az út túloldalára?

a_saci 2009.10.02. 16:21:45

@tommybravo: ott a pont(ok).

a sok okos kommentelő meg talán gondolkozzon el azon, h a jogállam elvileg nem csak álom - de itt a fejek nagy hányadában még 5let szinten sem valósult meg.

amúgy miskolci vok, sem a cigányt sem a rendőrt sem a skinheadet nem szeretem - pont azért mert már mindnek sikerült a "szimpátiáját" saját bőrömö megtapasztalnom

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:22:02

@sydo:

Nem a kollégáim. Segélyt nem tudom mennyit kapnak, de a fizetésüket olyan munka után veszik fel, amit nem végeztek el.

SzombatZ 2009.10.02. 16:22:28

Már bocsánat, de az a post egy fos. Ennyit írni a semmiről bazmeg? Egy ilyen rendőri akció célja nem az, hogy süteménnyel, és virággal a kezükben felkérjék táncolni a kedves ártatlan embereket. Nem véletlenül entek kommandósok. Egy ilyen helyzetben nem lehet udvariaskodni, határozottan, erélyesen kell fellépni. A művelet célja az, hogy megfélemlítsék a begyűjteni kívánt célpontot, hogy még csak meg se forduljon a fejében az ellenállás gondolata.

Ha azt mondják a majomnak, hogy lefeküdni, akkor nem térdelni kell, és nézni mint a vett malac, hanem le kell feküdni. Ennyire egyszerű. Hogy nem sárt vittek be a lakásba?? HAHA, elmennek a picsába a reklamálók. Esetleg ne kérdezzék meg, hogy beléphetnek-e, és szabad-e meghunyászkodni?

Naná, hogy elvették a a rendőrségi kapcsolattartótól a trelefont! A kommandósoknak nem az volt a dolguk, hogy mérlegeljenek. Ilyenkor nincs idő arra, hogy hallgatózzanak, hogy vajon kivel, és mit beszélget a drága kapcsolattartó úr. Ők akkor azt látják, hogy ott egy pohos cigány, aki riadt szemmel telefonál. Akár a haverokat is hívhatja, hogy ugorjanak már át Veszprémből elpicsázni néhány kommandóst. Utána meg ne hupákoljon a majom, üljön, vagy feküdjön csendben, míg nem kap szót. Majd utólag elmondhatja, hogy kivel, és miről beszélt.

Ha az a kurva függöny akadályozta őket a behatolásban akkor azt le kell tépni, nincs erről mit mondani. Szerinted viccből viszik magukkal a kost, amivel az ajtót szokás betörni? Ott majd bezsízozzák az ajtót, hogy nehogy törjön, inkább csússzon?

@Sealed tender: Baszod a világ nem fekete, vagy fehér. Az nem úgy van, hogy ha valaki 2006-ban köpködte a rendőröket, akkor annak már egész életében utálni kötelező a rendőröket. A zsruk csinálhatják jól is, és rosszul is a dolgukat. 2006-ban egyértelműen szarul csinálták, többször is. Most meg többnyire jól csinálták. Ennyi a sztori és nem több. Nincsenek rendőrpártiak, meg rendőrellenesek. Kevés elvárás van csak a rendőrökkel szemben, hogy jogszerűek, következetesek, és mértéktartók legyenek. Ez utóbbi nem biztos hogy teljesült itt, mert a kurvaanyázás nem biztos, hogy helyénvaló volt.

tommybravo 2009.10.02. 16:24:27

@sydo: A kamusegélyes és a kávézgatós arc is azt mutatja, hogy egyesek nem szeretnek dolgozni. Ne akarj többet belelátni. A különbség annyi, hogy a kávézós gyerek jól átverte a személyzetist, ezért felvették, így most nem az államtól lop, hanem a cégtől és közvetve attól, aki helyett őt vették fel.

A cigányok meg aztán rohadt sok segélyt kapnak, igazán, akkora dőzsölés megy belőle a cigánysoron, hogy csakna. Láttál te már segélyből élő cigányt??? Jártál te már vidéken?

Ha arra számíthatsz, hogy a rendőrök így bánnak veled, mint a videó mutatja, akkor kifejezetten együttműködő és kedves leszel a "magyarokkal", gondolom. Vagy te mit szólnál, ha minden bűneset elkövetésekor azonnal téged (családodat) vennék elő?

Nargile 2009.10.02. 16:24:33

Nem tudom, mi megdöbbentőbb, maga a videó, vagy azok a kommentelők, akik még ebből is csak azt tudják leszűrni, hogy "büdös cigány úgy kell neki"...

Nick Leeson 2009.10.02. 16:24:37

Ezek a rendőrök semmivel sem különbek azoknál akiket előállítottak...

Ha ez az elit egység, akkor belegondolni is rossz milyen lehet a többi...

Hajrá Magyarország! :(

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 16:26:17

@SzombatZ: talán elkerülte az egybites agyad figyelmét h az a fickó a _rendőrség kérésére jelent meg_

sydo 2009.10.02. 16:26:40

@El Topo (Sgt. Elias): érdekes, felénk aki nem végez munkát, azt kirúgják. egyébként ez meg a munkáltató problémája.
amúgy ha dolgozik, valószínű nem kap segélyt, ellenben adóznak utána.
ja és közben sem az utcán, kocsmában kötekszik / betör stb.

zsoltix 2009.10.02. 16:26:46

Bekes romakra? Ekkora szar posztot..

Joe84 2009.10.02. 16:27:32

@tommybravo: @bs: Ezek cigánybűnözők, cigánymafiózók.

Tanúkért nem mennek kommandósok. Az, hogy aztán nem lett belőle semmi, mert fentről elintézték, az nem változtat azon semmit, hogy ezek bűnözők és a rendőrök profin intézkedtek. A politikusoknak nem jött volna ki jól, ha cigányok a gyilkosok.

@El Topo (Sgt. Elias): A személyeskedés téged minősít.

Bobby Baccala 2009.10.02. 16:27:34

itt nem cigány-, kommandós-, fehér-, fekete,faszomtudjamilyenkérdés van.

csak a szokásos jogvédőkérdés. a megélhetési jogvédőket kéne betiltani, nem lenne itt semmi gond.

tommybravo 2009.10.02. 16:28:33

@SzombatZ: Tanúkért mentek, és senki nem állt ellen. A zsaruk felkészületlenek voltak, még azt sem tudták, hogy létezik referens. Szakmailag sem voltak képben, többen leírták korábban.

sydo 2009.10.02. 16:28:49

@tommybravo: jártam már vidéken, Kelet-Magyarországon lakom. hidd el, láttam már közelről cigányt, sok kommentelővel ellentétben.
valszeg velem nem bánnának így a rendőrök, mert csinálnám amit mondanak, és nem ugatnék vissza.

Bobby Baccala 2009.10.02. 16:29:27

@El Topo (Sgt. Elias):

te agyamputált! mióta mennek kommandósok tanukért? ülj le 1es!

tommybravo 2009.10.02. 16:30:36

@Joe84: Szerinted akkor ők lőtték le a cigányokat a faluban? Vagy mi alapján nevezed "őket" cigánymaffiózónak? Mindenki az, aki a képeken nem visel maszkot?

bécika 2009.10.02. 16:30:36

@zsoltix:
Igenis vannak békés romák. Ahogy vannak csóró zsidók, és bunkó magyarok is.
Mikor értiktek már meg, hogy ez nem faji kérdés?

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:30:41

@sydo:

Tényleg? Felénk (mármint itt Magyarországon), mert nekem ezt jelenti a felénk nap mint nap látnom kell, hogy az emberek mindent képesek megtenni, bármilyen energiát befektetnek, csak konkrétan dolgozni ne kelljen! A cégek tulajdonosai IS!!!
Amit írsz, az egy glatt hülyeség. Velem magammal is előfordult már, hogy valamilyen címen segélyt kaptam, mközben dolgoztam is.

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 16:31:08

@Joe84 LoL! Hát J.F. Kennedyt nem ők lőtték le? Akkor se ha nincs rá bizonyíték, de ezek a szemét politikusok kisikálták őket. Biztos nem jött volna ki jól.
jézusom....

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:32:42

@Bobby Baccala:

Talán ha elolvastad volna a cikket, te funkcionális analfabéta!

tommybravo 2009.10.02. 16:34:05

@sydo: Veled egyedül azért nem így bánnának, mert nem vagy cigány. A videókon senkit sem látsz ellenállni. Biztos volt, aki értetlenkedett vagy simán buta volt ahhoz, hogy kövesse a rendőrök utasításait, de ez nem indok arra, amit láttunk.

zsoltix 2009.10.02. 16:34:05

Javasolnam a posztironak, setalgasson gyakrabban videki kisvarosokban, falvakban, es miutan a bekes romak fejbevagtak egy sorosuveggel, mert nem adott nekik cigit, a korhazi agyon lesz ideje hasonlo irasokat letrehozni.

SzombatZ 2009.10.02. 16:34:11

@bs: Akkor sincs telefonálgatás egy rendőri akció közepén, pláne visszabeszélés nem. Semmi többről nincs szó, te nagyon sok bites....

Host 2009.10.02. 16:34:29

@hepcia: Komolyan ott élsz és nem tartasz attól, h a gyereked nem kapja meg azt az oktatást amit megkaphatna?
1, nem törődsz a gyerekkel (sicc!)
2, nem tudod, h milyen szinten tanulhatna máshol
3, látod azt a pozitív példát amit tanítani kellene máshol

tommybravo 2009.10.02. 16:35:53

@zsoltix: Te is sokat jársz vidékre, cigánysorokra, vagy "volt egy haverom, akinek a testvére együtt lakott egy sráccal, akinek a nagybátyja egyszer ott volt, amikor valaki erről mesélt"?

2009.10.02. 16:37:02

Egy apró javítás:
"Avagy hogyan történik a tanúk kihallgatásra idézése?"
Azt hiszem, így akarta a kolléga az indexes főcímben, csak egy kicsit leitta magát előtte. Tehát: nem csak Magyarországon, és nem csak kisebbségiekkel.

zsoltix 2009.10.02. 16:37:06

@bécika: Persze, en nem allitottam, hogy nincsenek. En is ismerek olyat. De ok a feher hollo kategoria. Sajnos.

Sealed tender 2009.10.02. 16:37:48

@SzombatZ:

Mértéktartás: pontosan erre utaltam, azaz, hogy sem 206-ban sem itt nem sikerült megtartani a mértéket, de jelen esetben a blog közönsége ezt elnézi, illetve üdvözli csak mert cigányok voltak az eljárás alá vontak.

Szerintem meg ez nem helyes és egyébként a rendőr nem tud különbséget tenni. Tehát marad a kurvaanyázó, a magát megadó embert a földön rángató rendőr. Persze itt annyiban jobb volt a helyzet, hogy viperával nem ütött még rá egy két arra járó kollega.

De a mentalitás ugyanaz, én vagyok a rendőr te meg kussolj. És mindez miért? Mert hiába állapítja meg bírósági ítélet, hogy a rendőrök hazudtak, csak az nem hogy ki. Ennek nincs következménye.

Na ez a moldáv demokrácia...

SzombatZ 2009.10.02. 16:38:08

@tommybravo: Tanúként a nagy lófütyit! Ezen nem tudom hogy sírjak, vagy nevessek. Tanúkért nem küldenek kommandóst, hanem beidézik őket hivatalos levéllel.
Egyébként pedig feketén-fehéren leírták, hogy elég hamar környékbeli romákra terelődött a gyanú. Márpedig ha megvan az esélye, hogy tényleg ők voltak, akkor oda fegyverrel, és kmmmandóssal kell menni.

tommybravo 2009.10.02. 16:39:27

@SzombatZ: "az ilyen körülmények között elfogott és előállított fiatalokat a Hevesi Rendőrkapitányságon tanúként hallgatták ki."
Write-only?

Joe84 2009.10.02. 16:39:35

@El Topo (Sgt. Elias): Liberális seggfej, ha nem tudsz érveket felhozni inkább kussolj.

@tommybravo: Cigányokra igencsak jellemző, hogy amint elszámoltatják őket, azonnal tagadnak mindent, ártatlan báránykák lesznek, meg rokkantak stb. Saját szememmel láttam ilyet többször.
A rendőröknek alapos okuk volt oda kimenni, volt elég bizonyítékuk.
Akiket meg most letartóztattak azok ellen a mai napig nem mutattam semmi bizonyítékot, pedig állítólag sok van.

sydo 2009.10.02. 16:39:45

@tommybravo: hát nem tudom, én folyamatosan hallom a videó alatt, hogy magyaráznak.
amúgy meg hosszú, fáradságos munkával rászolgáltak erre a bánásmódra.
a kommandósok nem rasszizmusból csináljak ezt, hanem mert rájöttek, hogy a cigókkal _csak így lehet_, mert ha szépen beszélsz hozzá kiröhög a g*cibe..

Bobby Baccala 2009.10.02. 16:40:03

@El Topo (Sgt. Elias):

és még te mondod...elolvasod,megnézed, és fel sem merül benned, hogy ez a kettő nem fér össze egymással.
és ezek után még te fogod itt elmagyarázni az ostoba plebsnek a rules of engagementet?

:D

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 16:41:04

ha volt elég bizonyítékuk miért nem ítélték el őket? isten barma...

Joe84 2009.10.02. 16:43:41

"Bár a lakásajtó mellett álldogáló melegítőnadrágos roma kislány ki tudja mit művelt volna, ha rá nem ordítanak, hogy vegye ki a kezét a zsebéből."

Na, roma kislány, hogy oda ne rohanjak. Nyilván, amikor fegyveres bűnözőket keresnek hagyni fogják, hogy a családtag zsebre tett kézzel álljon velük szemben.Ha roma"kislány", ha kancigány, akkor sem ácsoroghat zsebere tett kézzel.

zsoltix 2009.10.02. 16:45:02

@tommybravo: Nezz utana a guglin, milyen ciganybalhek voltak az elmult 1-2 evben pl. Jaszapatin, Hevesen. En ebben elek, basszus. Ezt latom nap mint nap a sajat szememmel. Nem elmeselesekbol, meg mediamarhasagokbol tudom.

tommybravo 2009.10.02. 16:45:23

@Joe84: A rendőrök bizonyítéka egyetlen terhelő tanú volt, akinek a sztorija később jól meg is dőlt. Akiket meg most letartóztattak, majd a bíróságon szembesülnek a bizonyítékokkal. Ez nem reality show, ahol a közönségnek mindenről tudnia kell.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.10.02. 16:45:30

roma = cigány szó
Egyelőre ez még Magyarország, tehát használjuk a cigány szót ezekre a tetvekre. Köszönöm.

Pipas 2009.10.02. 16:45:44

El nem tudom képzelni miért kelett a kommandósokat kiküldenin egy olyen békés cigány faluba. Mintha a cigányok valaha is veszélyt jelentettek volna a kiszálló rendőrökre.

Komolyan mondom úgy viselkedtek, mintha valaha történt volna olyan, hogy a cigányok csoportosan felfegyverkezve vascsövekkel, szamurájkardokkal, kaszákkal, baltákkal támadtak volna a rendőrökre. Mintha valaha is megpróbáltak volna ellenállni, elvenni a rendőr fegyverét, megverni, megrugdosni, csoportosan meglincselni az idegent aki a falujukba tévedt,

Hiszen a cigány egy békeszerető nép, törvénytisztelő, akinek a szabályok tisztelete és betartása, az erőszak elkerülése a vérében van. Hiszen a cigányok mindig is arról voltak híresek, hogy kifinomult érveléstechnikával, precíz logikával és Cicerót idéző ékesszólással próbálják védeni igazukat, nem pedig erőszakkal, amit kultúrájuk mélységesen elítél és megvet.

SzombatZ 2009.10.02. 16:45:45

@Sealed tender: Többnyire egyet tudok érteni. 2006-ban nagyon nem voltak sem szakszerűek , sem mértéktartók. Ott szemmel láthatóan az volt a cél, hogy mindenkit elpicsázzanak, és megfélemlítsenek válogatás nélkül, mint később kiderült felsőbb utasításra.

Itt nem voltak akkora túlkapások, de tényleg nem helyes, hogy kurvaanyáznak meg buziznak. Ha a földön fekvő meg nem érti, amit teli torokból üvöltenek neki, akkor segíteni kell rajta...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 16:45:58

@Joe84:

Te viszont baszd szájba a kurva anyádat, provinciális zsellér!

sydo 2009.10.02. 16:46:13

ja, ne vicceljünk már, hogy tanúként hívták be őket. akkor szerintem egy borítékot kaptak volna, nem 20 páncélozott kommandóst :D

tommybravo 2009.10.02. 16:47:28

@Joe84: Baszki, ez csak másodjára tűnt fel: "azonnal tagadnak mindent"
Mint utólag kiderült, ártatlanok voltak, még szép, hogy tagadtak mindent. De te csak azt látod, hogy cigányok, TEHÁT bűnösök. Nagyon szofisztikáltan gondolkodsz, azt el kell ismernem.

mokas_gizi 2009.10.02. 16:47:30

@beleszolok:

Mi a rasszizmus...?
Magyarország a világ legbirkább népe ez az egy ország van a VILÁGON ahol a kisebbség bármit megtehet a "Náci" "Rasszista" Magyarok ezeket mind-mind eltűrik...!!!

Cikk írójának meg azt üzenem hogy menjen le oda éjszaka azok közé a "békés becsületes jó szándékú ártatlan romák közzé akik a légynek sem ártanának soha..."

Akikért a kommandósok mentek azok mind köztörvényes bűnözök/maffiózók voltak...
Fehér bűnözőkkel a kommandósok pontosan ugyan így bánnak őket olyan helyre küldik be ahol veszélyes bűnözők vannak, akiknél fegyver lehet stb-stb-stb...

pyromaster 2009.10.02. 16:48:53

Most ezen miert kell kiaakdni? Tudjuk, hogy a rendorok, foleg a kommandosok nem jarnak konyvtarba. Igazabol azt is tudjuk, hogy a ciganyokkal kapcsolatos eloiteleteknek, valamennyi alapja azert van. Kulonben egyszer ugy 18 eves koromban, tiszafured kornyeken felrealltam telefonalni. Bevagott elem egy civil auto, kiugrott 4 kommandos, az egyik majdnem betorte a vezeto oldali ablakot, ,es ram uvoltott. "Szallj mar ki te buzi. A kurvadat futtatod?" (a baratnom mellettem ult, eletem elso autojaban, ami egy kisse lepukkant lada volt).
Kirangattak, elvettek a papirjaimat, szetkutattak az autot. Aztan a satrak es halozsakok bizonyitottak, hogy kempingeztunk, a kocsi nem lopott, hozzamvagtak a papirjaimat es elmentek. Meg csak azt sem hihettek hogy roma vagyok, mert a hajam szoke, a borom meg olyan halalfeher. Megis megkaptam azt ami, nem is jart volna. Pusztan, mert felrealltam telefonalni. Ilyenek ezek....

mokas_gizi 2009.10.02. 16:49:32

Attól még hogy csinálták itt egy ilyen cikket mindenki tudja, hogy mi folyik Tarnabon és egyéb Cigányokkal fertőzött területeken...

Mert nekünk többségnek nem egy ember bőrszínével van a problémán ahogy ti láttatni akarjátok HANEM A VISELKEDÉSÉVEL...!!!

pyromaster 2009.10.02. 16:49:59

Na de azert, a cikk eseteben a masik oldalert (romakert) sem tennem tuzbe a kezemet.

pyromaster 2009.10.02. 16:50:33

@mokas_gizi: Persze, hogy tudjak, cska annak nincs mediaja.

SzombatZ 2009.10.02. 16:51:37

@tommybravo: Igen utólag tanúként hallgatták őket ki, miután kiderült, hogy a rájuk nézve terhelő tanúvallomás nem állja meg a helyét.

Cak halkan jegyzem meg, hogy ha valaki ír egy posztot, az biztosan az első szótól az utolsóig nyilván helytálló, és igaz. És soha nem manipulatív, ugye? Beleive everithing?

sydo 2009.10.02. 16:52:17

Az NNI vezetője közölte: a rendőrség azért gyanúsította meg a három férfit a tarnabodi bűncselekmény elkövetésével, mert egy tanú arról számolt be, hogy a támadást megelőző napokban egy lefűrészelt csövű vadászfegyvert láttak az egyik férfinál, akinek a ruházata hasonlított a támadók vélt viseletéhez, és a nyomszakértők lőpornyomokat találtak a kezükön és ruházatukon. (mno)

íme az ártatlan tanúk! :D:D

tommybravo 2009.10.02. 16:52:20

@mokas_gizi: Még egy helyi lakos. Szerinted a bőrszín determinálja a viselkedést? Te hogyan deifinálnád a rasszizmust, ha ez nem az?

tommybravo 2009.10.02. 16:54:32

@SzombatZ: Szerintem nem stimmel a sorrend: ha előbb gyanúsítottak voltak, aztán tanúk (mert nem volt ellenük rendes vallomás), akkor miért tartották bent őket 11 hónapig? Tanúkat a jegyzőkönyv felvétele szélnek eresztik, de ők majdnem egy évig voltak előzetesben.

Bobby Baccala 2009.10.02. 16:54:41

@tommybravo:

szerinted a romák nem rasszisták? de őszintén!

pakesz (törölt) 2009.10.02. 16:54:45

a feherekkel is meg a bunozozkkel is ugyanigy bannak, el kell kerulni, hogy ok kijojjenek ennyi....
nekik ez a feladatuk, hogy durvak legyenek, ha okoskodik valaki annal reccsen a borda, ennyi...
ezt mindenkinek mondom, nem kell csodalkozni, ha eltorik a bordajat, fekudjon le elsore a foldre es nyujtsa ki magat akkro nem lesz semmi, de ott mar visszaugatasnak helye nincsen
komolyan, a kommandosok munkakore az az hogy elrettentoen lepjenek fel, hogy az ottlevoknek eszukbe se jusson az ellenallas, a cigok beszeltek volna szepen az elozoekben ott levo rendorokkel, es akkor el lehetett volna intezni kultoraltan, ja hogy ott meg valoszinu nagy pofaval szidtak meg fenyegettek a jarort arrol nem szol itt a fama, ennyi...

tommybravo 2009.10.02. 16:55:52

@sydo: És akkor szerinted miért engedték mégis el őket? Csak nem azért, mert (1) mégsem ők követték el, (2) a tanúról kiderült, hogy személyes haragosuk, (3) a lőpornyomokról kiderült, hogy másból is származhattak. Vagyis röviden: semmi nincs ellenük???

tommybravo 2009.10.02. 16:57:11

@Bobby Baccala: Ne terelj. Nem mondom, hogy "a romák" rasszisták vagy nem. Azt sem mondom, hogy "a magyarok" rasszisták lennének. Biztosan van mindkét csoportban olyan, aki az. Mokás Gizi pl. magyar és a hozzászólása alapján én rasszistának tartom.

Bobby Baccala 2009.10.02. 16:57:40

@tommybravo:

segítek..előszőr általában mindenkit tanúként hallgatnak ki..majd egyből meg is gyanúsítják..aztán indítványozzák előzetes letartóztatását.ami általában 30 nap szokott lenni, amit meghosszabbítanak. hát így lesz 11 hónap.

SzombatZ 2009.10.02. 16:57:44

@tommybravo: Ott a válasz sydo kettővel korábbi hozzászólásában.

tommybravo 2009.10.02. 16:58:47

@pakesz: A hozzászólásod esthajnalcsillaga a "valoszinu" kifejezés. Nem tudod, mi történt, de spekulálsz. Mi alapján? Ja, hogy "a cigányok" ilyenek? R2D2 vagy te is.

sydo 2009.10.02. 16:59:18

@tommybravo: nem, azért engedték ki őket, mert meglettek a gyilkosok időközben.
én miért nem szaladgálok lefűrészelt csövű puskával? sőt, lőpornyomok sincsenek rajtam.

mindegy, a lényeg, hogy így már érthető miért nem 2 járőr vitte be őket.

Pipas 2009.10.02. 17:00:13

@tommybravo: Vagy egyszerűen csak azért, mert a magyar rendőrség felderítési rátája nagyjából 10% körül van.

Bár mondjuk én is jártam már hasonlóan. Idős nagymamámat a hitközség gondnokát látták lefűrészelt csövű vadászpuskával és lőpornyomkat találtak a kezén. Persze azonnal gyanusítgatni kezdték, de aztán hamar visszakoztak, amikor kiderült, hogy előző nap a nyári konyhában lövöldözött egy kicsit, ebből eredt a félreértés. Az vesse rá az első követ, aki nem szokott lefűrészelt csövüvel lövöldözni, vagy akinek nem található lőpornyom a kezén!

Bobby Baccala 2009.10.02. 17:00:15

@tommybravo:

akkor elég alacsony az ingerküszöböd

bubuka_visszater (törölt) · http://facepalm.freeblog.hu/ 2009.10.02. 17:00:31

@Pyromaster: csak szóbeli inzultus volt vagy megütöttek?

mokas_gizi 2009.10.02. 17:00:38

@tommybravo:

Cigányok nem tudnak és nem is akarnak beilleszkedni EZÉRT utálják őket OKKAL nem azért mert barna a bőrük...!!!

Ezenfelül annyi pozitív diszkrimináció éri a cigányságot, hogy már tényleg nevetséges....egy becsületesen dolgozó embert szétszívat az APEH olyan cigányok akiknek 8 általános, jogosítványa sincs meg + nem si dolgozott sosem papíron ott áll a 20-30 milliós autó és a 100.000 milliós villa APEH meg szarik rá...!!!

De a vitát én itt le is zártam mert az emberek látják hogy mi folyik itt akármilyen cikket írhattok médiában akármit hazudhattok az emberek attól még tudják hogy mi az igazság...!!!

tommybravo 2009.10.02. 17:01:41

@sydo: A helyes válasz a mindhárom volt. Kiderült, hogy kamu volt a tanú ÉS a kezükön lévő nyomok származhattak akármiből ÉS még a valódi gyanúsítottakat is elfogták.

SzombatZ 2009.10.02. 17:03:11

@Pipas: Ez jó volt. Egyébként szerintem mindenki ismer hasonló sztorit, mindenkinek a nagyija, keresztanyja, nagynénikéje szokott a hátsó udvarban lövöldözni kicsit unalmában két sor horgolás közben. Én is szólok nénémnek, hogy most egy ideig hanyagolja, nehogy félreértésre adjonokot. Inkább dobókéssel, vagy dobócsillaggal szórakozzon a kertben.

mokas_gizi 2009.10.02. 17:03:12

@tommybravo:

Igen ha valaki megemlíti hogy van cigány bűnözés akkor az itt Magyarországon valóban náci és rasszista ebben igazad van...
Többi EU országba ezt tényként fogadják és ha a romák bűnöznek akkor a hatóság fellép ellenük, mint ahogy a fehér emberekkel és a zöld és a lila és a rózsaszín emberekkel szemben is fellépnek...!!!

Pipas 2009.10.02. 17:04:28

@tommybravo: Valódi gyanúsítottak? Gyanúsított attól lesz valaki, hogy a rendőrség közli vele, hogy gyanusítják, nem előre gyanúsított, aztán elfogják. :-/

A nagy kérdés, hogy a _tetteseket_ elfogták -e...

Az ős kaján 2009.10.02. 17:06:57

Mindenkivel a saját nyelvén kell beszélni. Azt érti meg. Ilyen helyen ilyen esetben ilyen hangnemre van szükség.

tommybravo 2009.10.02. 17:07:36

@mokas_gizi: A mellékelt példa alapján a cigányok ellen nem csak akkor lépnek fel, amikor bűnöznek. Nem azért nevezek valakit rasszistának, mert azt mondja, hogy vannak cigány bűnözők, hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy léteznek. Az viszont rasszista, aki minden cigányt bűnözőnek nevez, még amikor pontosan tudható, hogy ez nem igaz; ld a fenti esetet, ahol egy ellenőrizetlen nyom alapján, nulla helyismerettel, pusztán izomból akartak nagyot alkotni a rend őrei.

Pipas 2009.10.02. 17:08:10

@SzombatZ: Nagyapám református lelkész volt, neki is sok hasonló esete ismert. Öreg korában a haverjaival, a többi lelkésszel néha összeálltak és olyankor mindig ki kellett küldeni a kommandósokat, mert néha megpróbálták elvenni a rendőrtől a fegyverét.

Bizony mondom nektek ilyet nem csak a cigányok szoktak csinálni... hiszen minden ember egyforma, nincs különbség! ;)

sydo 2009.10.02. 17:08:32

@tommybravo: rendben, de azt belátod, hogy indokolt volt a kemény fellépés, az alapos gyanú miatt?
a valódi gyilkosok nem kispályások, hanem profi bűnözők, ezt tudta a rendőrség is.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2009.10.02. 17:09:34

Ez az el Topo egy agresszív barom. Börtönben vagy elmegyógyban lenne a helye.

"fegyveres kommandósok rontottak rá durván a békés romákra"

Az ilyen fogalmazást gondolom már tanítják valamelyik jogvédős suliban.
Békés roma?
A kettő kizárja egymást.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.02. 17:12:18

@úriparaszt:

El nem tudod képzelni, mennyire hidegvérrel és alapos megfontolás után írtam.

Pipas 2009.10.02. 17:12:39

@tommybravo: Csacskaság. A cigánybűnözés emlegetése miatt már mindenki rasszistázni kezd, pedig nem azt jelenti, hogy minden cigány bűnöz. Ahogyan a tanulókísérlet sem azt jelenti, hogy minden tanuló kísérletezget... az állatkísérlet meg pláne nem azt jelenti, hogy minden állatról feltételezni lehetne, hogy rendszeresen atomot hasítana...

Régen az volt a rasszista, aki nem szerette a cigányokat. Ma az a rasszista, akit nem szeretnek a cigányok.

tommybravo 2009.10.02. 17:14:55

@sydo: Ebbe a blogba rendszeresen szokott írni (ha nem ő is írja kizárólag) a három tarnabodi gyerek védőügyvédje, Magyar Elemér. Ebből talán jogosan gondolom, hogy sokkal nagyobb rálátása van az ügyre. Ha pedig azt mondja, hogy tanúkért mentek a rendőrök, akkor nincs okom kételkedni.

Az alapos gyanú pedig később alaposan megdőlt, ld az index beszámolóját: index.hu/bulvar/2009/08/25/karteritesi_pert_inditanak_a_tarnabodi_fogva_tartottak

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.10.02. 17:16:35

@El Topo (Sgt. Elias): úgy látom nem nagyon alakul bármiféle társadalmi párbeszéd a rendőrség szabályzását/elfogadását illetően :) pedig ők vannak, ebből kell kihozni valamit. mondjuk már két posztban is érintettem ezt, jelenleg láthatóan túl erős a megosztottság, mint szinte bármiben.

SzombatZ 2009.10.02. 17:17:41

@Pipas: Igen teljesen hétköznapi, amit írsz. Én a helyi református templom közelében lakom, és ha korábban kelek fel vasárnaponta, néha gyanús mozgást látok. Sokáig nem tudtam, hogy mi lehet az, de egyszer utánajártam. A lelkes lelkész, akkora kisugárzással bír, hogy meg tudja győzni a nyájat, és ráveszi őket, hogy menjenek ki a mezőre, istentisztelet előtt, és hajtsák meg lefűrészelt csövű vadászfegyverekkel a békés csigaszedő romákat. Csak úgy a buli kedvvért, hogy meglegyen az alaphangulat az istentiszteletre. Naná hogy lőpornyom van a kezükön, csak nehogy félreértse valaki...

sydo 2009.10.02. 17:20:01

@tommybravo: az általad linkelt cikkből:
"A fiatalkorú Németh Renátót, a már felnőtt korú Szabó Adorjánt és Pusoma Jánost a 2008. szeptember 29-én elkövetett tarnabodi támadással [1] összefüggésben a bűncselekmény másnapján helyezték előzetes letartóztatásba."

tehát a tanúkat helyezték előzetes letartóztatásba?

Bobby Baccala 2009.10.02. 17:20:10

@tommybravo:

most azt akarod mondani hogy azért mert meggyanúsították ezeket akkor már rasszisták? te hol élsz?

ki mondja hogy minden cigány bűnöző?

tommybravo 2009.10.02. 17:22:23

@sydo: És ez a videó az ő elfogásukról szól?

Bobby Baccala 2009.10.02. 17:25:33

@tommybravo:

igen

nem hallottad ahogy a rendőr kérdezi, hogy te vagy a németh renátó?

magyar elemért meg hagyjuk inkább.

SzombatZ 2009.10.02. 17:26:39

Nyilván nem bűnöző minden cigány, ezzel szerintem mindannyian tisztában vagyunk, mint ahogy nem becsületes minden magyar (fehér) sem. A nagy baj ott van, ha ma kimondod az igazságot, miszerint a cigányok között nagyobb a bűnelkövetők aránya, vagy hogy megvannak a cigányságra jellemző bűnelkövetési formák, akkor azonnal jönnek a megélhetési jogvédők, meg a budai villalakó liberálisok, és azonnal rasszistának bélyegeznek.

Azért azt lássuk be a tarnabodi eset kapcsán, hogy kurvára nem fasza, hogy valakik vadászpuskával járnak, meg lőpornyom van a kezükön.

Pipas 2009.10.02. 17:27:22

@SzombatZ: Bizony, bizony, ez így van. Papok, orvosok, falusi tanítók hordákba összeállva, botokkal fejszékkel felszerelkezve nagyon veszélyesek tudnak lenni. Különösen a matematikusok, fizikusok és persze a filozófusok atom veszélyeket, sötétedés után nem mernék a könyékükre se menni.

Szegény cigány estefelé gyanútlanul megy a bibliakörbe a római jog professzora meg kiugrik elé a sötétből és megvillan a kezében a kés... szörnyű, én mondom szörnyű.

pakesz (törölt) 2009.10.02. 17:27:42

nekem a gyerekkad felrugasanak a megemiletse tetszik a elgjobban :)
lenge 1000-2000 -et er megis odavannak :)

bécika 2009.10.02. 17:31:07

@SzombatZ:
Pedig tényleg így van. A cigányok közt kevesebben ölnek.
Viszont többször lopnak. Igaz kevesebbet mint a fehérgallérosok, az ország miattuk soha nem menne tönkre.
De meg lehet különböztetni őket. Barnák. A szín minden. :)

SzombatZ 2009.10.02. 17:31:24

@Pipas: "Szegény cigány estefelé gyanútlanul megy a bibliakörbe"

Igen felénk is oda szoktak járni, a fákat meg a termeszek, meg a hódok vágják ki az erdőben. Ja meg a fizikaprofesszorok. De ezek már más mesék...

sydo 2009.10.02. 17:32:35

@tommybravo: igen, videó eleje: "te vagy a németh renátó? -igen én"
van még kérdésed?

tommybravo 2009.10.02. 17:33:39

@SzombatZ: Éppen az a bibi a sztoriban, hogy a gyanúsítottak személyes ellenlábasa által tett vallomáson kívül semmi nem támasztotta alá, hogy volt a három gyereknél fegyver.

@Bobby Baccala: Ezen a renátós részen átsiklottam a videóban, az igaz.

algi 2009.10.02. 17:33:54

Ez egyszerűen gyönyörű.

SzombatZ 2009.10.02. 17:35:09

@bécika: "A cigányok közt kevesebben ölnek."

Ma már ez sem igaz. Nemrég öltek meg egy 53 éves embert nappal Pesterzsébeten, mert szólni mert, hogy ne bántsák az eladót, és minden hónapra jut egy hasonló eset.

A fehérgallérosokat meg tarkón kéne vágni mint a nyulat, az egyik legkártékonyabb bűnözőfajta, és van pénze, hogy megvédesse magát ügyvédek hadával.

Pipas 2009.10.02. 17:36:25

@SzombatZ: Így van ez. Kiscit szégyenlem is magam, lehet, hogy szolizni kezdek és megváltoztatom a nevem Kalányos Dzsovannira (vagy valami hasonlóra). Be kell illeszkednünk nincs mese. Dikk! ;)

pakesz (törölt) 2009.10.02. 17:37:06

ja egyebkent ilyen kommandos sztori ismerettsegi koromben volt...
rajuktortek az ajtot a VIII kerben, aztan ott levagtak a foldrea csaladjaval egyutt, egy kis adategyeztetes, aztan elmentek
nem cigany volt az illeto, a kommandosok csak elneztek a hazszamot

de pl. a zsidok is igy csinaltak, valamelyik repteren a palesztinok tuszul ejtetek a zsido utasokat, aztan rajuk tortek a kommandosok, na ott heberul elhangzott a hasra, aztan lottek...
ja ott meg is haltak masok is, itt volt valami? az hogy megfegyelmeztek mert ellenalltak, hat az a kommandosok munkakori leirasa, nekik ez a feladatuk :)

facil.j 2009.10.02. 17:39:11

nem csak a romákhoz állnak így hozzá a kommandósok hanem mindenkihez. de hát nekik ez a dolguk, ahova ők mennek ott már ez kell , mit kell picsogni ha más nemzetiségűeket kapdostak volna így össze akkor nem szörnyűködne senki

SzombatZ 2009.10.02. 17:41:14

@tommybravo:

Igen ez kiderült utólag. Nem tudhatják sajnos a rendőrök, hogy ki kinek a haragosa, pláne cigányéknál. Ott még azt sem lehet biztosan tudni, hogy ki kinek a felesége, gyereke, vagy szeretője...

Az ilyen tévedés miatt, meg bőrszíntől függetlenül elnézést kell kérni, és kárpótlást kell adni. A hamisan tanúzó majmot meg felelősségre kell vonni.

Az meg még mindig nem fasza, hogy lőpornyom volt a kezén a szegény szerencsétlennek, biztos a beilleszkedési kísérlet közben került oda.

sydo 2009.10.02. 17:43:42

@SzombatZ: a lőpornyomokra az egyetlen magyarázat, hogy sportlövészek lehettek, vagy hivatásos vadászok :)

Pipas 2009.10.02. 17:43:48

"A cigányok közt kevesebben ölnek.": Aha így igaz. A legtöbb magyarországi gyilkosságot a hollandok meg a kvékerek követik el. Tudjátok: balta, szemkinyomás, bicska, agyonrugdosás, meg ilyenek. Szögi Lajost is a norvégok gyilkolták meg a gyermekei szeme láttára, azóta is azok gyalázzák meg minden héten az emlékművét.

A szemét norvégok, azok.

drmanhattan 2009.10.02. 17:44:50

Szégyen és gyalázat ami ezeken a felvételeken látható. És ennek semmi köze a cigányokhoz. Ami látható, egy rakás kommandós ruhába öltöztetett bohóc, akik nagyon de nagyon távol állnak egy igazi, komoly szakembertől. Attól még lehet igencsak zoral és határozott valaki, hogy nem úgy beszél az emberekkel mint a kutyákkal, sőt. Ez a viselkedés amit kommandósoktól látunk frusztrációra, idegességre és parára utal. Fényévekre van az igaz profiktól.

Ugyanolyan tenyeres talpas parasztok mint akikért küldték őket.

Pipas 2009.10.02. 17:45:24

@SzombatZ: "pornyom volt a kezén a szegény szerencsétlennek, biztos a beilleszkedési kísérlet közben került oda": Ááááááh, ez három pontos volt! Huuuáhhh. ;)

bécika 2009.10.02. 17:47:37

@Pipas:
Hidd el. Ez statisztika.
Persze ha roma csinálja, rögtön megjegyzed, pedig mindennap történik gyilkosság. Számold meg a kicsi ujjaidon, hány romát találsz közöttük.

mokas_gizi 2009.10.02. 17:48:02

@tommybravo:

Én olyat sosem mondtam hogy minden cigány bűnöző, aki ilyet állít az rasszista + valószínű sok negatív tapasztalata volt velük, de attól még nincs iagaz én csak azt állítom hogy 90% kb bűnöző a maradék 10% az becsületes és valóban próbál beilleszkedni...

SzombatZ 2009.10.02. 17:48:26

@Pipas: Kösz! Egyszerűen nem tudom másként elképzeli, hogyan kerülhetett oda. Mindent végiggondoltam, de csak ez maradt. :)

francia sakk 2009.10.02. 17:53:42

Amikor még engedélyeztek ilyen felmérést, kiderült, hogy a börtönlakók kb. 80 %-a roma. A lakosságnak viszont csak kb 8%-a... és az egyetemisták hány %-a is? Ezt kommentálhatná a cikkíró, azután írhatna az olaszliszkai egyenlő bánásmódról, a miskolci leharcolt lakótelepről, arról, hogy faji alapon kik kapnak kedvezményeket országunkban, és futtathatna egy gondolatmenetet arról, vajon miért erősödhet a jobbik teljesen véletlenszerűen...!!!

Pipas 2009.10.02. 17:54:23

@bécika: "Hidd el. Ez statisztika.": Aha. Most akkor végy egy mély levegőt és olvasd el mit írtál. ;)

@SzombatZ: Vizuális típus vagyok és úgy megjelent előttem, ahogy a kigyúrt/kivarrt egyenrangú vidéki lakos ártatlan szemekkel mondja a rendőrnek, hogy neki bizony valószínűleg tegnap délután kerülhetett lőpornyom a kezére, amikor vadul beilleszkedett. ;) Mindjárt a bodzapermetezés utáni délutáni beilleszkedési kísérleten, amit általában szerdán tartanak a kisbolt meletti sarkon, ahol le van taposva a fű és söröskupakokból van az árokpart...

kyncza 2009.10.02. 17:55:57

Velős választ mondok te barom, idióta blogszerző!!

Az anyád picsáját! Az ilyenek miatt, mint te tartunk ott, ahol!!!
1. Nem roma bazdmeg, hanem cigány
2. Költözz le cigányok közé, aztán onnan védd az érdeküket te barom. Láttál már élőben egyet is?!? Jó, hogy nem megsíratod a cigókat, h milyen szar nekik itt. Érdekes, azért csak nem akarnak elköltözni Mo.-ról!

idióta...

tblv 2009.10.02. 17:57:36

Élveztem minden percét ennek a nagyszerű kisfilmnek. Ha nem csak a blogokon okoskodnátok megfejtve a világot, hanem tisztában lennétek azzal, hogy mi folyik valójában vidéken, szemetek nem rebbenne ezen a videón. A kommandósok valóban nem az irodalmi magyart használták, de bennetek apukáim a szar fagyna meg, ha ilyen cigókkal hozna össze a sors, mondjuk amikor a termésedet, vagy más cuccodat sajátítja ki. persze, ti ezt sokan nem ismeritek, mert
- nem laktok olyan helyen
- ebből adódóan nem vagytok kiszolgáltatva nekik.
Csússzon másszon is az alja, akinek nincs félnivalója az nem fél. Nem bűnöző minden cigány, de a bűnözők java része az. A belvárosból könnyű ugatni, éljetek tarnasági kis falvakban.

drmanhattan 2009.10.02. 18:02:33

@kyncza:
Én is adnék neked egy választ. Tök mindegy, hogy cigányokhoz mentek a rendőrök vagy nem. Akkor egy rakás amatőr szarkupac. Én láttam Párizsban közelről kommandósakciót. Ott is egy házba mentek be emberekért. Na hát az valahogy másként nézett ki.
Ott is sok gond van az arabok és a rendőrök között, de az elit egységnek nem véletlenül ez a neve. Ezekre a bazdmegezős, kurvaanyázós tenyeres talpas parasztokra te rá mernéd mondani, hogy elit rendőrök.

frikazojd · http://kocs.ma 2009.10.02. 18:02:46

a cigányokat meg kell ÖLNI. minél hamarabb. saját belüket tekerném a nyakukra.

Pipas 2009.10.02. 18:03:24

A múltkor olvastam, hogy egy segélyes azt mondta "azért olyan kevés a segély, mert a magyarok nem dolgoznak rendesen, lusták".

Mondjuk ezen még én is felmérgeltem magam egy cseppet, pedig a béketűrésem egyébiránt legendás.

SzombatZ 2009.10.02. 18:04:22

@Pipas: "Mindjárt a bodzapermetezés utáni délutáni beilleszkedési kísérleten, amit általában szerdán tartanak a kisbolt meletti sarkon, ahol le van taposva a fű és söröskupakokból van az árokpart..."

Én is vizuális típus vagyok. Ezen nagyot röhögtem.

SzombatZ 2009.10.02. 18:08:30

Kösz a többségnek a jó vitát, és külön kösz a vidám perceket.

pakesz (törölt) 2009.10.02. 18:13:59

@drmanhattan: igen ez igaz, ezek tenyleg nem elit kommandosok,
de azert naluk volt a puska, es meg videoztak is oket, igy egyertelmuen el kellett kerulniuk hogy valamelyik cigo hoskodjon

Pipas 2009.10.02. 18:15:02

@SzombatZ: Úgy vagyok ezzel, hogy addig röhögjünk, amíg lehet... és persze a legjobb vicceket az élet írja. De mondjuk jobban szeretnék a nyertes oldalról röhögni.

Pölö jót röhögnék, ha a jelenlegi parlamentünket a következő parlament bevágná a dutyiba és nap nap után arról olvasnánk, hogy xy ex-minisztert már megint megerőszakolta egy cellatársa, akinek a származását a rendőrség nem közölte. Vagy mondjuk azon is mosolyra húzódna a szám, ha arról hallanék, hogy Kolompár Orbán túl van az életveszélyen és a jövő héten már a bézbólütőt is kioperálják az ánuszából... de szép lenne. ;)

drmanhattan 2009.10.02. 18:19:53

@pakesz:
igen, pont ez a bajom, hogy ilyen ideggyenge barmok puskát kapnak.

SzombatZ 2009.10.02. 18:20:27

@Pipas: A próféta szóljon belőled :D

Art Mooney 2009.10.02. 18:24:51

az igazsaggal szembemeno ballib propaganda (asit)

Dr Kangörény 2009.10.02. 18:25:35

Mi ez a cigánymosdatás??? Baszki, írj azokról a cigányokról, akik járőröző rendőröket támadtak meg kardokkal és csak fegyverrel lehetett elkergetni őket! Nem elfogni, elkergetni!

O'Neil 2009.10.02. 18:30:17

Igy kell ezzel a győkér bandával bánni!Semmi felháboritó sem volt a videon.

Pipas 2009.10.02. 18:32:10

@SzombatZ: Hát jó lenne. Ellenben sajnos nem ebbe az irányba haladunk asszem.

drmanhattan 2009.10.02. 18:37:34

@O'Neil:
Szerintem úgy bántak velük mint a félbűnöző szétkokszozott kidobók egy siófoki diszkóban, amikor ki kell basznki egy 60 kilós részeg barmot. Ennyi tudnának a magyar kommandósok?

changebug (törölt) 2009.10.02. 18:37:53

Csak halkan megjegyzem, hogy ezek nem művészlélek kóristafiúk és nem is azért tartjuk őket. Gondolom fel is spannolják magukat mert nem könyvtárba mennek.
Szerintem ez legyen a legnagyobb baj az életbe.

drmanhattan 2009.10.02. 18:48:09

@changebug:

Csak halkan megjegyzem, hogy 6 éve NYC-be élek és van némi fogalmam az udvarias, de ugyanakkor kőkeményen határozott rendőri fellépésről, ami ellen nem nagyon szoktak még a bronxi fekák sem ellenszegülni. Persze itt is vannak túlkapások, de az alap az, hogy rendőr udvarias, de tekintélytparancsoló. Mondjuk elég kevesen vannak mázsa alatt.

O'Neil 2009.10.02. 18:49:29

@drmanhattan: Intézkedés közben nincs idő a "finomságokra",ha kell ,lebaszni a főldre,orditani,mert ha fegyver van az elkövetönél,akkor ott a baj.

drmanhattan 2009.10.02. 18:55:52

@O'Neil:
na hagyjuk ezt az intézkedés közben dumát. ha megnézed a videót, akkor látod, hogy a rendőrök ott segbebaszottkodnak, hogy ki menjen fel az emeletre. Na Józsi, akkor ti ketten...Ha ez egy profi intézkedés, akkor milyen lehet amikor szarul csinálják. Az is látszik, hogy teljesen indokolatlanul agresszívek és alpáriak a cigánygyerekkel. Egyszerűen nem urai maguknak, nincs önfegyelmük. A lyukas garast nem adnék az életükért ha valami komolyabb ukrán csapattal összeakadnának. Akkor persze nem lenne ilyen nagy a pofájuk.

bryan 2009.10.02. 18:57:38

Az egyik közvetett ismerősöm nemrég pár százezer forintot kapott a rendőrségtől jogtalan letartóztatása, meg két nap előzetes miatt (okt 23.). Nem sajnálom tőle, jogosan kapta, annak ellenére, hogy nem a FIDESZ közönségéhez és nem is a járókelőkhöz tartozott. Az a baj, hogy ez nem változtatott semmin, a kiképzés és a rendőrség feletti kontroll nem változott. A videón az egyik "kommandós" úgy rikácsol, mintha félne. Egy ilyen embert, az első körben ki kellett volna baszni a pszichológiai alkalmasságin. Nem érdekel milyen színe volt az aktuális áldozatoknak, csak annyiban, hogy ha a "törvény" így jelenik meg náluk az annyit ér, mintha egy bűnöző banda kapta volna el őket. Joggal nem lesz előttük semmilyen erkölcsi tekintélye, csak valami ellenőrizhetetlen sorscsapásnak tűnik. Jönnek a kommandósok, valakit elvisznek, közben ha az útjában állnak, ők is kapnak pár rúgást, akár csináltak valamit, akár nem. Ezzel egész közösségek (egyébként sem létező) bizalmát rendítjük meg a törvényben. A másik gusztustalan része a dolognak, hogy a kádári rendőrséget idézi, nem elszámoltatható, jön, üt, megy, mintha mi sem történt volna. Baszki, az én adómból nem a kibaszott bank diszkó verőembereinek egyenruháját szeretném finanszírozni, hanem egy olyan tekintélyes testület működését, amely szem előtt tartja, hogy belőlem él. Nem a főnökeiből, nem a politikusokból, hanem abból a pénzből, amit mondjuk pont annak a kocsinak az adójából fizetnek neki, aminek tulajdonosát pont most kurvaanyázza. Ha olyan rendőrséget szeretnénk, amilyen a videón látható, akkor privatizáljuk az egészet, béreljünk embereket valami biztonsági cégtől adjunk rájuk egyenruhát, aztán felejtsük el azt a kevés ügyészségi macerát is, hadd szóljon. Csak akkor ne csodálkozzunk, ha egy reggel ránk rúgják az ajtót, már rugdosnak a földön, mire kiderül, hogy rossz címre jöttek.

bryan 2009.10.02. 19:04:47

@Kangörény_:
Írjál róluk te. Indíts blogot ingyen van. :)

O'Neil 2009.10.02. 19:07:11

@drmanhattan: Persze igazad van,nem állnak a helyzet magaslatán,ezért is durvábbak.De hát minden egység nem lehet SWAT.

drmanhattan 2009.10.02. 19:12:59

@O'Neil:

Na jó de azért nem szaros közlekedési rendőrökről beszélünk. A rendősrségi reform nem azt jelenti, hogy még több frusztrált és komplexusos barmot engedünk rá a társadalomra. Hogy intézheted el annyivall, hogy nem állnak a helyzet magaslatán? Ezeknek puska van a kezükben baszkil. Ha valakinek akkor ezeknek a rendőröknek kellene a legprofibbaknak lenniük.

viks 2009.10.02. 19:16:05

Mondja nekem valaki az arcomba, hogy ez szakmai professzionalizmus.

De nem zavar. Magyarország minden szintjén jelen van ez a genny.

Tonny78 2009.10.02. 19:27:57

@mokas_gizi: Ez velősen a lényeg. Pontosan ez az amit több száz éve nem tudtak megtenni és nem is fognak. Miért van az, hogy este ha jönn velem szembe 5 cigány át kell mennem a túloldalra? Hidd el a magyartól nem ijednék meg. És általában így is utánamszólnak.Nagyon rászolgáltak erre. Melleslek nem rég a nyugati aluljároban egy 7 fős cigánytársaság egy rendőrt vert agyon mert meglátták a jelvényét. Ezeknek már semmi sem szent.Persze hogy a kommandót küldik, a sima rendőrt megvernék.

O'Neil 2009.10.02. 19:29:30

@drmanhattan: De azért ne mond,hogy NYC ben az 57th körzetben mindenki topon van!Persze van ilyen -olyan.Látom azt a sok barmot a déli államkból,ütik vágják a népet.Vagy a 90 es években a Los Angeles i zavargások.Ott is pár zsaru begőzölt,és ott volt a baj.
Én csak az egészből azt akkarom leszürni,hogy nem kell "gyilkost" kiálltani,mert lebasztak a földre pár cigust.

J_W 2009.10.02. 19:53:07

Kívánok a post írójának kizárólag cigány szomszédokat. Illetve az iskolába ahová az esetleges gyerekei járnak, minimum 10%-ot.

Okádnom kell ettől az orknyaló förmedvénytől.

beleszolok 2009.10.02. 19:57:51

@drmanhattan: Majd ha egyszer ott konfrontálódsz a helyi kommandókkal, utána meséljél. Nem az utcai talpassal, aki úgy intézkedik, hogy végig veszi a kamera. Ott ha fegyver esély van, akkor nem szaroznak, bebasszák a flashbanget, és a vakon-süketen fetrengve várhatod, hogy megbilincseljenek.

drmanhattan 2009.10.02. 20:18:32

@beleszolok:

Itt igazi kommandót, csak nagyon ritkán nagyhalak ellen vagy terrorgyanú esetén vetnek be. Meg persze ritkán FBI ha olyan az ügy. Ha valami gyanusítottat be kell vinni, akkor az utcai talpasokat küldik ki, meg esetleg nyomozókat velük.

butcher511 (törölt) 2009.10.02. 20:38:10

Nagyon helyes! Gyűjtsék be a kis késsel magyar szurkálós mocskokat.

ha-nokri 2009.10.02. 20:49:32

Egy jogállamban a kommandós nem faszagyerek, aki szétrúghatja az állkapcsodat, ha nem csinálod elég gyorsan a fekvőtámaszokat a mókából alád fektetett alzheimeres nagymamádon, hanem egy rendőr, akinek úgy kell intézkednie, hogy közben jogszerűen jár el, nem önbíráskodik, nem gyalázkodik - ha frusztráltak a), vegyenek egy hokimagazint bevetés előtt és adják körbe a kisbuszban b) ne menjenek rendőrnek, hanem termesszenek uborkát a kiskertjükben. (Pont mint az intelligens hozzászóló, akinek nyilván naponta lopják el a friss petrezselymét a cigánybűnözők, mert ő a megtestesült vidéki Magyarország).

Ilyen az, amikor a teljes amatőrség a kisszerű hatalommámorral egészül ki. Egészen szánalmas, hogy felvették ezt a szart, és közben össze-vissza vagdosták, a kamerás szégyenlősen elfordul, amikor minden ok nélkül veréssel fenyegetnek (és legalább gyanús, hogy megvernek), buziznak egy olyan embert, aki azért van ott, hogy nekik segítsen, felháborító, ahogy négykézláb rángatják a srácot a betonon, amikor nyilvánvaló, hogy együttműködik.

A legröhejesebb mégis az, hogy a híres október 23-i akciók óta minden derék honfi ÁVH-zik és rendőrállamról beszél (részben nyilván jogosan), itt pedig ugyanazok hosszú nyelvcsapásokkal nyalnak, csak azért, mert most cigányokat vertek a szépsisakos birodalmiak. Amúgy molotovkoktélt dobálni a rendőrre nyilván szabad, ha a haza ezt követeli, a cigánygyerek viszont nyalja meg a kommandósbakancsot, mert született bűnöző, nyilván mindegyiknek lőpornyom van a kezén (bocs, hol a fegyver egyébként?), bugylibicska a segélyből meg gyerekpornó kazettákból vett Armani-öltöny zsebében, és ha még nem erőszakolt meg magyar szűzlányt, csak azért lehet, mert répalopás közben fennakadt a zacsija a szögesdróton. A vidéki, cigányok elleni kommandósakciók vannak olyan durvák, mint a szemkilövősdi, csak többségükről nem kerül ki videó, érthető okból. Azt kívánom tiszta szívemből, hogy minden kedves rendőrvédő változzon át egy esős éjszakán kelet-magyarországi cigánygyerekké, és ismerkedjen meg a rögvalósággal. Addig meg klikelgessen bátran napi 16 órás emberfeletti munkája után, a mintaadózó mintaapa/anya/szomszéd jó lelkiismeretével, a putrik tőszomszédságában nyilván arca verejtékével felhúzott takaros magyar házában, amit örjöngő vérfertőző cigányhordák ostromolnak naponta. Klikkeljen és tanítson.

Ha a cigányt megverik, megjavul. Ha leköpik, belátja, hogy nem volt igaza. Ha azt mondják neki, hogy egy utolsó kiírtandó féreg, akkor megköszöni, és savat iszik. Hiszen ti is ezt tennétek fordítva, nem? Csak így tovább, becézd a gumibotot, magyar.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.10.02. 21:18:10

szegény romák

csoda, hogy a szemüket nem lőtték ki, ezeknek az ártatlan bárányoknak

beleszolok 2009.10.02. 21:40:59

@ha-nokri: ezt hívják úgy, hogy csúsztatás. Köszönjük a szemléletes bemutatást.

Mourinho már nem a király 2009.10.02. 21:41:26

Trágyablog. Dehát szólásszabadság van.

phaidros 2009.10.02. 21:47:41

Kedves rasszisták, amikor ugyanezek az egyenruhás szarládák lőtték ki a szemeteket a tüntetésen, akkor fel voltatok háborodva a jogsértések miatt...

Tetroá 2009.10.02. 21:52:13

A cigányok a legnagyobb rasszisták, sajnos a többségük lenézi a magyarokat, magukat nem is tartják annak.
Csakhogy ezt manapság nem menő észrevenni.

Ezt a rásszistá ütőkártyát jobb lenne végre kivenni a pakliból, mert kész vicc az egész.

phaidros 2009.10.02. 21:53:00

Egyébként érdekes, hogy ez a tanúbegyűjtés, milyen lehet amikor fegyveres cigánybanda főnökét szedik össze? Ja, hogy azt nem szokták?

Hol a picsában van ilyenkor az SZDSZ parlamenti frakciója? 20 éven keresztül verték a nyálukat az esélyegyenlőségre, a szabadságra, erre előbb Mártíriuszoznak, most meg ez rendjén van nekik?

phaidros 2009.10.02. 21:54:04

@Tetroá: na és? Akkor szerinted a fenti tanúbegyűjtés magyarokkal is hasonlóan zajlik?

beleszolok 2009.10.02. 21:55:27

@phaidros: Mondom, fogalomzavarban vagytok. Egyrészt azok között a nem-cigány magyarok között, akik nem szeretik, vagy egyenesen gyűlölik a cigányok nagy többségét, elenyészően kevés rasszista van. Nekik ugyanis egy más népcsoporttal, vagy etnikummal sincs semmi bajuk, a cigányokon kívűl. Rasszisták nagy számban a kisebbségben vannak.

A tüntetést szétlövő szarládák és a cigányokat gyenge szakmaisággal lerohanó kommandósok közt van azért egy pár apró különbség. A kommandó azonosítható, ha történt az akciója közben törvénysértés, míg az utcai kecsegek törvénysértő módon azonosíthatatlanok voltak. Törvénysértően használtak fegyvereket (vipera), olyan fegyvereket, amik szabályosan voltak náluk, törvénysértő módon használtak (gumilövedék, könnygázgránát). Ráadásul (valószínűleg szándékosan) szakszerütlenül oszlattak. Arról nem is beszélve, hogy a tüntetésen nem büntetett előéletű célpontokra indultak bevetésre.

Mindamellett, az itteni esetben a rendőrök eljárása közben nem maradt maradandó sérülés, ellentétben a tüntetés oszlatásával.

bryan 2009.10.02. 22:09:34

@beleszolok:
"a cigányokat gyenge szakmaisággal lerohanó kommandósok"
Ha egyszer a barátnődre gyenge szakmaisággal rárúgnák az ajtót, magukat "kommandósnak" mondó baromarcúak tévedésből és te itt sírnál valami kommentben, őket sajnálnám, de rajtad azért röhögnék.

bryan 2009.10.02. 22:10:51

@bryan: "őket sajnálnám"
Őt és nem őket persze.

beleszolok 2009.10.02. 22:12:46

Jaja. Én már csak ilyen pityergős vagyok. Rám rúgták már az ajtót, nemkommandósok is (viii. kerületi rezidensek), fegyverrel, de akkor se tört el a mécses.

bryan 2009.10.02. 22:26:09

@beleszolok: Csak nem rosszban sántikáltál? Vagy csak úgy véletlenül történt, te meg mondtad mint Bruce:
www.youtube.com/watch?v=DN6feERzbo8
:)

Mentula 2009.10.02. 22:32:51

a "kommandósok" feladata az, hogy a különösen veszélyesnek tekintett gyanúsítottak előállítását ők hajtsák végre. a kiképzésükből eredő módszerük lényege, hogy lehengerlő agresszivitással kell fellépniük, így jó esetben pszichésen és fizikailag is megbénítják a célszemélyeket, megelőzve a nagyobb bajt. ők ezt tudják, ez a szakmájuk, és ha az illetékes redőrgóré úgy dönt, hogy rájuk van szükség, ők ezt nem kérdőjelezhetik meg, és mindig a legrosszabbra készülnek fel, legyen szó izlandi turistáról, vagy montenegroi üzletemberkről. az más kérdés, hogy aki így döntött, az megalapozottan tette-e azt. de gondoljunk bele, ha nem mennek utána az infonak, és mégis ők a hunyók, mit kaptak volna.

szóval, ezek a fiúk alsóhangon így lépnek fel, mert ez a dolguk, lötelességük, szakmájuk, és ezt nem lehet máshogy csinálni.

bryan 2009.10.02. 22:37:52

@beleszolok:
Komolyra fordítva, ugyanez a "gyenge szakmaiság" okozta a tüntetéses durvulást, mint ez, és ez nem a legdurvább szitu volt amit a kommandósok csináltak, csak erről jött ki a videó éppen. Vagy betartatják a szakma szabályait és az úgynevezett törvényeket vagy ilyen esetek fognak történni akárkivel szemben. Az erőszakszervezeteket saját tehetetlenségi erejük viszi ebbe az irányba, aminek csak a szigorú szabályok és ellenőrzések vethetnek gátat. Ezért akárkivel szemben történik ilyesmi azt nem szabad helyeselni.

Mentula 2009.10.02. 22:38:13

ja, és a poszt rettentően erőltetett, és teljesen értelmetelen.

bryan 2009.10.02. 22:45:44

@Mentula: A szart nem lehet kurvaanyázás, lökdösődés, meg hasonlók nélkül határozottabban csinálni. Csak egy normális vezető kellett volna hozzá.

ionsrác 2009.10.02. 22:52:02

"- Ezúton tudatom Önnel, hogy az 438476-os számú rendelet 7. paragrafus 47. bekezdése alapján Mr. Buttle, Archibald, Shangri-la Torony 412. szám alatti lakos tartozik adatokat közölni a Tájékoztatásügyi Minisztériummal, és elismeri költségtérítési kötelezettségét az RBCZ-907. számú rendelet értelmében. Itt tessék aláírni!"
...
"Nyugi! Nyugi! Semmi perc alatt rendbeteszünk mindent! Higgye el, aggodalomra semmi ok! Ha valaki okkal aggódik, az Tuttle!

- Tuttle? De hisz ő Buttle!"

www.youtube.com/watch?v=SIDggzJ1mWc

beleszolok 2009.10.02. 22:53:58

Nem. Régi dolog, nem bolygatnám :-)

Igazából nem ismerem a pontos parancsaikat, de azért egy kommandónak az a lényege, hogy ne legyen leányregény, amikor a célterületet elfoglalják. Szerintem ez egyébként nem volt különösen durva, ami igazából elfogadhatatlan, az a hangnem, amit alkalmaztak. Ha egyszer profik, akkor az esetleges célpontokkal szembeni érzelmeiket kordában kellene tartani. De pl bármelyik komoly swat team, vagy katonai kommandó, ennél sokkal durvábban hengerelt volna. A felelősség kérdése itt inkább abban merül fel, hogy szükséges-e ilyen harcerejű csoportot bevetni az adott célpontok ellen.

Mentula 2009.10.02. 23:01:34

@bryan: nézd, ha azt mondják, hogy ki kell menni egy ilyen helyre, feltételezve x+1 felfegyverzett fazon lehet ott, akik nem haboznak ölni (márpedig feltehetően ez volt a prekoncepció), akkor az adott felfokozott idegállapotben a lökdösődés, meg a trágár duma a legkevesebb. Filman látható balfaszkodás is inkább annak tudható be, hogy valahol menet közben kezdett kiderülni, hogy ez nem is olyan szitu.

bryan 2009.10.03. 00:06:04

@Mentula:
Viszont senki "nem nyomta meg" a nem veszélyes bűnözőkkel hanem állampolgárokkal állunk szemben "gombot". Ez olyan vezetői mulasztás, ami felett nem lehet elsiklani. Ha büntetlenül hagyják rossz vért szül. Ha jól emlékszem rád a lemilről, akkor a My Lai helységnév biztos mond neked valamit. (Szándékos megfontolt túldramatizálás, de ott is hasonló effekt működött.)

drmanhattan 2009.10.03. 00:11:51

Én értem, hogy felfokozott idegállapot meg minden. De miért kell kettőt befeverni a cigánygyerek fejébe aki szemmel láthatóan az égvilágon semmiféle ellenállást nem tanusít, talán még össze is fosta a gatyáját? Ez it már nem szakmai kérdés, hanem hatalomfitogtatás és preverzió.

francia sakk 2009.10.03. 07:06:05

Kérnénk a cikkírótól, vagy a szimpatizánsaitól olyan youtube videókat, amelyben magasan kvalifikált cigányok dolgoznak szakmai tudásukat megcsillogtatva, a magyarokat megszégyenítve, tömegesen, a világ elismerését elnyerve.
Na, pár milliárd videót végignézhetnének, mire egyet sem találnának. De cáfoljanak meg!!!
Ilyet ugyanis még Spielberg sem vállalna, semmi pénzért.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.10.03. 10:22:17

Akkor nem ajvékoltál amikor cigányaid hátba rúgták a mentőorvost,összetörik a rendőrautót.És ezek csak amik nyilvánosságra kerültek.Cigányaidnál bevett szófordulat a "buzi-geci paraszt rendőr",genyó-mentős,buzi-orvos szopjál le".

Na további szép napot és erőt a tényeket semmibevevő ajvékoláshoz.Ajvé!Ajvé!

ha-nokri 2009.10.03. 11:47:32

@beleszolok:
Kicsit vitatkoznék a rasszizmussal kapcsolatos érveléseddel. Ha valakinek könnybe lábad a szeme a boldogságtól, ha az üzbégekre és az ujgurokra gondol, senki mást,csak a lappokat tartja egy kártékony állatfajnak kollektíven, az éppúgy rasszista (méghozzá annak lappgyűlülő alfaja) a szó tágabban vett értelme szerint, mint aki a lappok mellett még az irokézeket is kardélre hányná, csak még nem is konzekvens. Aki képtelen különbséget tenni egyének között, hanem csak egy masszát lát kollektív tulajdonságokkal, azzal fáradjon el szemorvoshoz, vagy járjon analízisbe. Olcsó példával, anyud is fehér, magyar, szereti a gulyáslevest és a családneve megelőzi a keresztnevét, meg apud is ilyen, még se mindegy, melyik szoptat 9 hónapig, érdemes megkülönböztetni őket. Hogy a kisebbség egységesen rasszista lenne, ezt személyes mélyinterjúidon kívül az egyenesen a Szíriuszról érkezett támadhatatlan statisztikák bizonyítják.
Egyébként röviden a következőket szokás ilyenkor mondani (ezt is mondja minden második érvelő):

én nem vagyok rasszista, és a magyarok se azok>ellenben utálom a cigányokat>ez teljesen rendben van, mert mind egyforma, ők bűnözők és ők az igazi rasszisták.

Vagyis a "cigány" egy egységes valami, mi meg mind egyéniségek vagyunk," igen mi mind azok vagyunk".
Kíváncsi vagyok, hogy hol árulják azt a cigánydetektort, amivel csalhatatlan biztonsággal megállapítható, ki az egész-, fél- és negyedcigány, mint ahogy nyilván a horvát nemzetiség, a Munkácsyhoz való vonzódás és a jelnyelvek középfokú ismerete is az első pillantásra megállapítható az utcasarokról.

Másik téma:
rendőri brutalitás kontra kommandó:
a kommandósokon sem igazán látni azonosítót, vagy nagyon el van dugva,
hogy mért jogszerű egy földön fekvő, ellenállást nem tanúsító embert megütni és gyalázni, azt nem tudom, mint ahogy azt se, hogy hányan voltak büntetett előéletűek azok közül, akik a videón szerepelnek,
attól, hogy 8 napon belül gyógyul egy sérülés, attól még nem nem lesz jobb, hogy egy buzizó papírrambó következmények nélkül megüthet egy térdelő, kezét feltartó embert.

Azt tartom szánalmasnak, hogy a felgyújtandó "ávh-s sünből" védendő a "mi fiunk" lesz, abban a pillanatban, hogy cigányt ver és nem budaházyt.

Végül egy kis színes a témában, ez csak a vád állítása a hevesi eset kapcsán, a bíróság majd eldönti - és nem gondolom, hogy a romák szeplőtlenek voltak mint a ma született bárány. Csak azt, hogyha ez részben is igaz, akkor nagyon durva.

"Többeket megbilincseltek, őket végigvonszolták mindenki előtt a pályán, s a salakos részen álló rendőrautóba behajították, majd a kapitányságra szállították őket. A jogi képviselő álláspontja szerint a rendőrök brutális, jogellenes fellépése, a riasztólövés a búcsú résztvevőiben nagyfokú riadalmat, megbotránkozást okozott, az esemény ezzel gyakorlatilag véget is ért.

A pótmagánvád-indítvány hangsúlyozza, hogy a kapitányságon az előállított hat romát, továbbra is bilincsben tartva, arccal a fal felé letérdepeltették, órákon át egyenként kihallgatták őket. Közben bántalmazták, s arra kényszerítették mindegyiküket, hogy azt mondják: „Büdös cigány parazita élősködő vagyok!”. B. R. szájába pisztolyt nyomtak, ami miatt egyik fogának egy darabja letört.

A pótmagánvád kitér arra is, hogy a bevetési alosztály tagjai kényszerintézkedéseikről lényeges részeiben valótlan jelentéseket készítettek. Nem a valóságot tükrözik a durva fellépésükre okot adó körülmények, s az azokban résztvevők megjelölése, a sértettek velük szembeni magatartása. A jogi képviselő a 13 rendőrt részben felbujtókként, részben társtettesekként, különböző mértékben, hivatali visszaélés, sértett sanyargatásával járó jogellenes fogvatartás, hivatali közokirat-hamisítás, súlyos testi sértés bűntettének, továbbá bántalmazás hivatalos eljárásban, s könnyű testi sértés vétségének elkövetésével vádolja."

www.heol.hu/heves/kek-hirek-bulvar/mondjad-szepen-budos-cigany-parazita-eloskodo-vagyok-235965
süti beállítások módosítása